Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze hebben wel mooie sets toegevoegd aan de shop, maar die laat ik allemaal gaan. De sets die ik heb zijn WoW gerelateerd en dat heeft nog altijd wel iets bij mij, ook al speel ik het al jaren niet meer.

Zie nu ook een paar pets toegevoegd. Valt me nog mee hoe lang ze daar mee hebben gewacht. Wel meteen weer de hoofdprijs. 25 piek voor een pet skin. Doen we niet. Ook niet als ze een Murloc in de shop zouden droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:50
Poops_McGhee schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:35:
Ze hebben wel mooie sets toegevoegd aan de shop, maar die laat ik allemaal gaan. De sets die ik heb zijn WoW gerelateerd en dat heeft nog altijd wel iets bij mij, ook al speel ik het al jaren niet meer.

Zie nu ook een paar pets toegevoegd. Valt me nog mee hoe lang ze daar mee hebben gewacht. Wel meteen weer de hoofdprijs. 25 piek voor een pet skin. Doen we niet. Ook niet als ze een Murloc in de shop zouden droppen.
Als je voor ieder poppetje van dit event een outfit wilt ben je 100 piek kwijt. Nouja, dan mis je alleen de Spiritborn nog want die hebben ze niet.

Hoe verzin je het?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:36:
[...]

Als je voor ieder poppetje van dit event een outfit wilt ben je 100 piek kwijt. Nouja, dan mis je alleen de Spiritborn nog want die hebben ze niet.

Hoe verzin je het?
Ik heb 1 setje zelf gekocht en 1 setje gekregen. Ondertussen ben ik al zo'n 200 piek kwijt aan het spel +uitbreiding en zo'n 30 piek aan season passes. Dat ene geeltje uit eigen beurs kan me dan ook niet zo gek veel meer schelen.
Ik maak er uiteraard geen gewoonte van om sets te kopen, maar Lich King wilde ik echt wel hebben.
Vermaak kost geld en ik geef nagenoeg geen geld uit aan andere games. Ik heb een aantal op de PS5 staan en meer schijn ik niet te spelen. Dus een beetje meer uitgeven aan een game die ik echt heel leuk vind, tsja, mag best, maar moet geen gewoonte worden 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo af en toe denk ik "misschien zou ik hardcore moeten spelen..."

Nope! _O-

Voor de duidelijkheid, dit is dus geen hardcore en ben daar blij om...
Ik vind die on death effects sowieso onzin, sta te vaak gewoon te wachten totdat ie weg is en je weet vantevoren ook niet hoe sterk ze zijn. Vaak kun je er gewoon doorheen wandelen, maar als je daar vanuit gaat word je gegarandeerd ge-onshot...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren de season journey afgerond en ook het nieuwe event klaar.
Moet zeggen dat ik me er goed mee vermaakt heb en zeker verder ga spelen, maar niet dagelijks meer. Alle nieuwe rewards zijn binnen, alle taakjes gedaan. Dus nu gewoon lekker pixels pletten voor de lol.

Sorc kan alles prima aan. Ben tot Pit 85 gekomen en dat vind ik ver zat.
De necro heb ik helemaal niet meer aangeraakt. Misschien dat ik die nog wat probeer te fine tunen en rondrennen als Lich King, of een alt levelen. Geen idee nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Goed bezig, ik ga er morgen weer even voor zitten. Ik vermaak me goed met de sorc, minder saai spelen dan de Necro.

Nog wel steeds mana issues, maar zoek nog een goede rune om mn Lum te activeren, het liefst heb ik een Lith of Bac, maar die zijn volgens mij erg zeldzaam/duur.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Poops_McGhee schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 06:40:
Gisteren de season journey afgerond en ook het nieuwe event klaar.
Moet zeggen dat ik me er goed mee vermaakt heb en zeker verder ga spelen, maar niet dagelijks meer. Alle nieuwe rewards zijn binnen, alle taakjes gedaan. Dus nu gewoon lekker pixels pletten voor de lol.

De necro heb ik helemaal niet meer aangeraakt. Misschien dat ik die nog wat probeer te fine tunen en rondrennen als Lich King, of een alt levelen. Geen idee nog.
Met een Fire Bolt build of..?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:49

Freelance

(..)

Mad-Matt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:01:
Goed bezig, ik ga er morgen weer even voor zitten. Ik vermaak me goed met de sorc, minder saai spelen dan de Necro.

Nog wel steeds mana issues, maar zoek nog een goede rune om mn Lum te activeren, het liefst heb ik een Lith of Bac, maar die zijn volgens mij erg zeldzaam/duur.
Volgens mij heb ik nog wel een lith liggen. Voeg me maar even toe dan kijk ik vanavond wel even. PaintDrying#2219

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Freelance schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:36:
[...]

Volgens mij heb ik nog wel een lith liggen. Voeg me maar even toe dan kijk ik vanavond wel even. PaintDrying#2219
Oh, thanks. Ik ben morgen pas weer online, ik ga je in ieder geval toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
samlans schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:39:

Mag ik vragen welke build je gebruikt? wil ook een Sorc starten maar twijfel over welk build ik ga gebruiken
Voor Sorc levellen zou ik alles op Incinerate en burning damage gooien, zo level ik altijd mijn Sorc en dat gaat het snelst vind ik. En zodra je een Aspect hebt dat Incinerate 3 beams kan doen deze op je main weapon gooien. En als je wat materiaal hebt door gear te hebben geshard je gear beetje temperen met +Incinerate size en stuns/freezes/immobility.
gupfishy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:10:
Ben ik de enige die start op hard en de eerste boss niet meer krijg. Ben nu op normal.
Weet dat ik geen beste gamer ben maar normal is wel makkelijk
Ik begin een nieuwe character altijd op hard en als ik een beetje gear heb met juiste Aspects en beetje getemperd ga ik al naar Pertinent. En dan op 60 gelijk pit doen voor Torment 1.
JSchut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:15:
Ben dit seizoen ook weer begonnen. Druid op Paragon level 140 ongeveer. Speel nu T3.

Gister een uur bezig geweest met een kleine dungeon met simpele layout opzoek naar een forgotten altar.

Met potion zou ik 8% kans moeten hebben. Ben een uurlang door de dungeon aan het rennen geweest. Alles skippen en resetten als het er niet was. Denk dat ik wel 20 runs gedaan heb. Geen enkele latar gevonden.

Van de week nog maar eens proberen.

Qua gear merk ik dat er heel veel legendaries droppen maar eigenlijk allemaal rommel. Bijna geen ancestral gear. Mijn gevoel zegt dat dit voorheen beter was.

Wel een leuk seizoen. Die nieuwe crowded events met whispers bevallen me wel :D
Ik heb inmiddels al meer dan 150+ dungeons gedaan met die Draught of Whispers elixir, nightmare dungeons, gewone dungeons, die Roothold dungeons, pit runs, totnutoe nog geen enkele altar gezien helaas.

V.w.b. die legendaries, die rommel blijft inderdaad droppen, gewoon alles sharden en alleen kijken naar Ancestral drops met GA's of daar wat voor je tussen zit en/of die Tormented bosses farmen voor Mythics als je genoeg mats hebt.
Poops_McGhee schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 06:40:
Ben ik ook benieuwd naar welke build je speelt als je tot pit 85 komt. Ik speel zelf de Sorc fireball build net zoals in S5 en S6, ofwel met de Ancestral Unique Staff en gloves met +20 Fireball. Maar zo ver kom ik niet in de Pit.
Edit: dit is trouwens de Paragon build zoals ik die in season 6 speelde: https://tiny.cc/D4S6Nosferamutse

V.w.b. mana issues, tijdens levellen temper ik altijd mijn ringen en amulet voor 'resources' ofwel gokken op Mana Cost Reduction and Resource Generation. Daarnaast gebruik ik altijd de Mother's Embrace Unique ring (als je die hebt gevonden met If a Core Skill hits 4 or more enemies, X% of the Resource cost is refunded.) Ook op 60 temper ik gear op die manier. Daarnaast kun je tijdens levellen Willpower gems gebruiken voor extra resources regen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Met een Fire Bolt build of..?
Die skill gebruik ik wel, maar verder is mijn build gewoon eigen en niks van een guide of zo. Daar doe ik niet aan. Builds van het internet afplukken verpest half het spel, naar mijn mening. Dan zou ik me net Musk voelen, die een ander z'n characters laat maken en gearen, om vervolgens zelf victory te claimen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ren rond met Yen's Blessing, Shroud of False Death en een Shako. Mijn mana komt eigenlijk nooit onder de 80% en ik kan Firewall flink spammen.
Om LUM te activeren had ik, dacht ik, IGNI. Maar die kom je ook nagenoeg nooit tegen. Dit is de enige die ik ooit gevonden heb, dus die kan ik niet weggeven. En LUM gebruik ik ook niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-02-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaTr1x schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:51:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar welke build je speelt als je tot pit 85 komt. Ik speel zelf de Sorc fireball build net zoals in S5 en S6, ofwel met de Ancestral Unique Staff en gloves met +20 Fireball. Maar zo ver kom ik niet in de Pit.
Edit: dit is trouwens de Paragon build zoals ik die in season 6 speelde: https://tiny.cc/D4S6Nosferamutse
Voor zover ik weet is Pit 85 eigenlijk helemaal niet zo hoog. Verder kom ik overigens ook niet, want dat haal ik niet in de gegeven tijd. Dan moeten ze me er een minuut of 5 bij geven en dan red ik het misschien net. Dus zo goed is mijn build niet. 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Even wat materiaaltjes opmaken, wtf, mijn geluk is echt helemaal over voor de komende 25 seizoenen :o :o

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/htP8kDjT/IMG-0001.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Gaan over de toonbank voor 300 dollar zie ik nu lol

Edit: iets minder, maar goed, lekker geloot :)

[ Voor 33% gewijzigd door Jack_Mojo op 06-02-2025 23:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik mag ook weer een lucky loot bijschrijven. Kers op de taart voor mij. Ik heb nu allebei de Undercity bardings binnen. 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEt1-bETJ2aQnQlXHQYD1GfnsoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/otaCFDHBtjFm8nnarrJuicMp.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens, als je na de laatste patch ook oversaturated colors hebt, ga naar options/graphics en toggle Enhanced Graphics aan ‘save’ en dan weer uit ‘save’.
Dan zijn je kleuren weer normaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-02-2025 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Heeft er iemand toevallig nog een GA 2h mace liggen met str / max life / vulnerable damage voor earthquake barb? Heb nog wel wat runes om te ruilen eventueel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Even een nachtje over geslapen, maar de fists of fate houd ik lekker zelf :)

Dan toch maar een rogue maken vandaag, dankjewel Blizz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Poops_McGhee schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:42:
[...]

Ik ren rond met Yen's Blessing, Shroud of False Death en een Shako. Mijn mana komt eigenlijk nooit onder de 80% en ik kan Firewall flink spammen.
Om LUM te activeren had ik, dacht ik, IGNI. Maar die kom je ook nagenoeg nooit tegen. Dit is de enige die ik ooit gevonden heb, dus die kan ik niet weggeven. En LUM gebruik ik ook niet meer.
Ik ben nog niet zo ver dat ik mythic items kan vinden, dus daar moet ik nog even geduld voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Jack_Mojo schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 22:43:
Even wat materiaaltjes opmaken, wtf, mijn geluk is echt helemaal over voor de komende 25 seizoenen :o :o

[Afbeelding]
Hoe krijg je die rode lettertypen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:04:
[...]

Hoe krijg je die rode lettertypen?
bug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

The Legend

*Plop*

Is eenvoudig te verhelpen door even de optie ‘enhanced graphics’ (oid) aan en weer uit te zetten in de settings.

Deze week voor het eerst sinds de allereerste beta van D4 een mythic unique gevonden. Helaas een low roll Doombringer waar m’n necro niks aan heeft.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:02:
[...]

Ik ben nog niet zo ver dat ik mythic items kan vinden, dus daar moet ik nog even geduld voor hebben
Yen‘s Blessing is geen rare drop. En die heeft lekkere resource regen stats.

Mythics kun je op T1 ook al vinden. Je moet alleen wel geluk hebben. Als je die unique tributes hebt en ook kunt doen, dan heb je al kans op een mythic. Ik heb er daar 2 vandaan gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
The Legend schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:06:
Is eenvoudig te verhelpen door even de optie ‘enhanced graphics’ (oid) aan en weer uit te zetten in de settings.

Deze week voor het eerst sinds de allereerste beta van D4 een mythic unique gevonden. Helaas een low roll Doombringer waar m’n necro niks aan heeft.
Een low roll? Ze droppen toch allemaal hetzelfde met minimaal 1 GA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik denk ga eens even lekker zitten voor mijn rogue vandaag, psn netwerk down sinds gisteravond 12u. Wat zullen er een hoop mensen over de rooie zijn lol

Dan maar verder met mijn rogue in Baldurs Gate 3 :)

Edit: Larian heeft ook de geest gegeven. Jeetje.

[ Voor 11% gewijzigd door Jack_Mojo op 08-02-2025 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
Ik vermaak me heerlijk met de spiritborn. Inmiddels op T2. Vanaf nu ook Mythics farmen dus :-)

Vandaag ook even al die Tenets gehaald, maar wat een nutteloze dingen zeg. Voor de statues kreeg je tenminste nog skillpoints.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

The Legend

*Plop*

Jack_Mojo schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:14:
[...]

Een low roll? Ze droppen toch allemaal hetzelfde met minimaal 1 GA?
Klopt, ik verwarde hem met de ring of mendeln die ik ook vond. Doombringer gaat t.z.t. door de shredder voor een spark denk ik.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 08:08:
Ik denk ga eens even lekker zitten voor mijn rogue vandaag, psn netwerk down sinds gisteravond 12u. Wat zullen er een hoop mensen over de rooie zijn lol

Dan maar verder met mijn rogue in Baldurs Gate 3 :)

Edit: Larian heeft ook de geest gegeven. Jeetje.
Best wel ongekend. PSN wereldwijd al 13 uur plat. Daar zullen inderdaad heel van over de rooie gaan. Al die rage gaat voor nog meer global warmimg zorgen. 😄
Ik las dat ook veel single player offline games niet meer werken, omdat de licensie niet meer gevalideerd kan worden.
Had best zin om te spelen vandaag. Kort voordat alles down ging heb ik een ring of starless sky en een heir of perdition kunnen looten. Vooral die laatste wilde ik gaan uitproberen en vergelijken met m'n shako.
Maarja, dat zal even moeten wachten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D3 doet het gewoon nog op de PS5. Indien nodig kan ik altijd daar nog pixels pletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Legend schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:35:
[...]

Klopt, ik verwarde hem met de ring of mendeln die ik ook vond. Doombringer gaat t.z.t. door de shredder voor een spark denk ik.
Als je ooit van plan bent om een Mighty Throw Barb te maken, dan zou ik die Doombringer lekker bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdagavond een Barb naar 60 gebracht... Eerst naar 35 met 4 caches en toen mijn grandfather er op gegooid om snel verder te levelen (de enige mythic die ik tot nu toe gevonden heb). Uiteindelijk maakte dat echter niet eens uit want volgens mij was het mijn max rank waves of woe die alles afslachtte. Éen tik tegen een vijand en een hele groep vijanden in de buurt viel dood neer, dus dat ging easy peasy.

Vervolgens gisteren eerst de whirlwind earthquake variant van maxroll geprobeerd maar dat vond ik echt niks. Whirlwind zelf doet zo goed als geen schade, alles komt van de earthquakes die door BacTec elke 5 meter max 1 per seconde ontstaan. Maar whirlwind maakt je trager waardoor het vaak beter leek om gewoon rond te rennen en whirlwind alleen voor als je anders geblokkeerd zou worden... Voelde erg nutteloos en alsof ik zelf eigenlijk niks deed.

Omgebouwd naar de starter earthquake build waarbij je twee keer lunging strike doet wat een movement skill is en daarmee earthquakes triggert. Eigenlijk hetzelfde waarbij je ook zelf geen schade doet maar het voelt beter en omdat het een generator is erg makkelijk in gebruik. Wel beetje aangepast om wat meer basic skill attack speed te krijgen... Helpt niet veel vanwege de 1 seconde cooldown op Tec maar voelt een stuk beter en ik ren nu al met het grootste gemak door T4.

Dit is tot nu toe echt de makkelijkste speedrun build die ik geprobeerd heb. Bij rogue had ik een dance of knives build maar die kwam al snel wat power te kort. Vervolgens heartseeker maar voelde erg glass cannon, dat was die wat steeds ge-oneshot werd door on death effecten... Was nog aan het kijken voor rain of arrows of death trap, maar die zagen er uit alsof ze toch wat bewerkelijk zijn in alle buffs die je moet jugglen. Wil ze misschien later nog proberen want ze lijken me wel cool maar voor brain-dead speedfarmen wat minder geschikt.

Necro ging eerst lekker met Minions en is de enige build volgens mij die nog echt die grandfather goed kan gebruiken, maar wordt tegengehouden door de Mendeln bug :(
Omgebouwd naar blood wave met blood lance om makkelijk orbs automatisch te verbruiken zonder zelf rond te moeten rennen, en die is snel en makkelijk, maar door de toch enigszins beperkte area van blood wave met Kessime en het moeten wachten op drie waves voor je opnieuw kunt casten voelde dat toch een beetje clunky voor speedfarming.

Druid is een companion build wat op zich sterk is, maar ook niet de snelste voor speedfarmen. Lacerate en cataclysm zien er interessant uit maar zelfde als bij de rogue ziet er wat ingewikkeld uit voor speedfarmen.

De Barb is echt gewoon knop ingedrukt houden en stick richting vijanden duwen. Af en toe eens op de andere knoppen drukken als dingen niet direct dood gaan en moeilijker wordt het niet :+
Ben nog aan het kijken of ik over wil naar een van de "betere" varianten... Maxroll stapt over op leapquake, maar mijn ervaring met leap met Giant strides op een controller is dat ik regelmatig per ongeluk de verkeerde kant op spring, daardoor dus geen vijanden raak en mijn cooldown niet reset.
Rob had een variant met stilstaan voor earthquakes, bash en hota om earthquakes op te blazen maar dat is meer een pit pusher dan speedfarmer. Misschien gewoon even op de starter build blijven, hij doet het meer dan goed genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb nu deze build met m'n barb, zit pas in T2, maar heb er een hope lol mee.

https://d4builds.gg/build...-a178-d52998591722/?var=0

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff... ik vond mijn Barb al sterk, maar ik zat net naar mijn aspects te kijken en realiseer me dat ik vergeten was dat ik de Executioner's aspect nog niet had eerder... ondertussen blijk ik die wel ergens opgepikt te hebben (op een aardig level ook), dus er op gegooid... Damage output x 6 ongeveer _O-
Heb nog niet echt geprobeerd in de pit te gaan pushen want ik was eigenlijk net even af aan het ronden om nog eens wat anders te gaan doen vandaag dan achter mijn pc vegeteren... maar T4 witchtide is nu echt helemaal een joke.
Voor mij wint Barb dit seizoen toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ren inmiddels vrij comfortabel rond op T3 met mn barb. wordt nog wel eens ge-onehit. maar verder dan dat gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel klaar met de Sorc. En de Necro wil ik niet meer spelen, misschien alleen om straks om te catten naar een blood wave om de boss mats op te maken. Dan is dat maar snel gebeurd. Maar ik heb ook nog een lvl56 Druid in de lijst staan. Misschien daar eens mee verder levelen en gearen. Of een Rogue maken, Barb, kan ook...
Denk dat ik de SB dit season maar lekker links laat liggen. Dat heen en weer gespring van die gasten staat me toch best tegen.
Nouja, het is nog vroeg in de season, dus mogelijkheden zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:34
Ik heb soms een getal onder mijn lightning spear skill. (nummer 3 op keybind)
Wat betekent dit? Ik kan er maar 2 summonen dus snap even niet wat die 5 betekent.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lox8IGQ.png

[ Voor 17% gewijzigd door Aschtra op 09-02-2025 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
Gister mijn necro (1ste char vh season) weer opgepakt nadat rogue 12/12 masterwork had en glyphs 75+ waren. Een andere build guide gevolgd omdat ik het gevoel had dat het te sloom ging, en inderdaad ik blaas nu door de Pit. Tot nu toe pit 128 gedaan en 120 solo in 2p game.
Ook andere areas gaan nu een stuk beter, het is nu niet op de cooldown wachten maar op de animatie vd skill...
Inmiddels de necro ook 12/12 masterwork, 2 leg gems en normale witch gem (1 gejat van rogue) en nu dus klaar denk ik zo.

En HC gestart, barbje 51 :D

Update maandag ochtend:

Nog even over de 3 chars die ik nu heb:
1. Begonnen met Bloodwave Necro, is beste char om te starten en snel je Boss mats op te maken. 1 Hit al vrij snel alles. Nadeel is dat je in begin langer moet wachten voor recast van je bloodwave Eindgame is ok, mits je alle items zo hebt dat cooldown zo laag is dat je moet wachten op skill animatie. Dus voor mij is het nu wachten op de animatie en Bloodwave is een spam skill.

2. WW/Earthquake Barb, geboost door mijn andere PC (door barb) en kon al gelijk Shako aan etc. Duurde even voor de MythRing dropte maar voor mij was dit een lange tijd de standaard char. Na een tijd 1hit je ook alles, terwlijk je tussendoor (tov necro) gewoon door kan killen. Gestopt met barb nadat de witch gems gemaakt werden.

3. Death Trap Rogue. geboost tot 35 om wat superstuff aan te hebben. Maar wat was dit fun in het begin, niet meer 1 hits maar echt dingen doen. Let wel op, dit kost Rsi op high lvl, je moet maar skills spammen om skills te kunnen spammen (? :))en je Death trap te starten. Gelukkig waren de witch leg gems snel klaar (hoefde maar 2 te maken, 3de is een normale witch gem).

Dus nu een HC barb, wordt dus een WW/Earthquake barb.

[ Voor 55% gewijzigd door pstalman op 10-02-2025 10:48 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog 34 van die hoofdjes in de stash zitten (voor zover ik me kan herinneren hingen er voorheen helemaal niet zoveel in die boom 🤔) en legendary gems voor de Sorc zijn al gemaakt. Maar nu kom ik gewone gem fragments te kort om er nog meer te maken. Vorige seasons geen last gehad van gems tekort. Toen verdronk ik erin, maar nu moet ik ze gaan farmen, of gewoon niet alle legendary gems willen maken. Dat kan natuurlijk ook.

Mythics droppen op zich prima. Heb er zeker al een stuk of 8 kunnen looten. Shako, Heir of Perdition, Shroud of False Hope, Tyreal's Might, 2x Ahavarion, Ring of Starless Sky en een Melted heart of Selig. Beide Ahavarions en de Melted Heart zijn de scrapper ingegaan. Heb nu in totaal ook nog 5 sparks in de tas.
En alles op T3 ook nog. Heb sinds ik T4 ingegaan ben, geen mythic meer gezien.
Misschien dat ik een Doombringer ga craften en dan een Mighty Throw barb maken. Copy/Paste van m'n s6 barb en kijken of dat nog werkt in s7. Er liggen nog zo'n 50 van die Tree caches in de stash, dus die kan ik dan gebruiken om de Barb mee te levelen. 😄

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 10-02-2025 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
pstalman schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:40:

3. Death Trap Rogue. geboost tot 35 om wat superstuff aan te hebben. Maar wat was dit fun in het begin, niet meer 1 hits maar echt dingen doen. Let wel op, dit kost Rsi op high lvl, je moet maar skills spammen om skills te kunnen spammen (? :))en je Death trap te starten. Gelukkig waren de witch leg gems snel klaar (hoefde maar 2 te maken, 3de is een normale witch gem).
Die heb ik ook gemaakt na het looten van die max fists of fate. En zoals je zegt, na 10 waves infernal hordes heb ik blauwe vingertoppen. Speelt wel leuk hoor, daar niet van. Alleen lijkt het wel een beetje de trend van laatste seizoenen, skills spammen en alles vliegt letterlijk als gebroken of fijngemalen luciferhoutjes door de lucht.

Lijkt net of ik versneld piano speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:06
Ik heb voornamelijk de Leapquake van Maxroll gespeeld en dat gaat op zich prima hoor. Je springt af en toe eens een keer verkeerd maar met ~1sec cooldown op Leap ben je zo weer op de goede plek :P

Ben bezig gegaan met de pit push variant van Rob maar dat voelt wel effe traag aan omdat Leap ontbreekt. Damage is wel echt een stuk hoger. Waar ik met Leapquake incl MW gear en 70+ glyphs maar iets van 30b hit zag ik gisteren met de andere variant al 75b voorbij komen zonder MW en glyphs net op 46. Vind Leapquake in ieder geval wel een stuk leuker spelen!

Was het season met een Bloodwave Necro begonnen maar dat is pas echt dodelijk saai, press Bloodwave and win! Die is de ijskast in gegaan en komt er niet meer uit denk ik...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:40:
[...]

Ik heb voornamelijk de Leapquake van Maxroll gespeeld en dat gaat op zich prima hoor. Je springt af en toe eens een keer verkeerd maar met ~1sec cooldown op Leap ben je zo weer op de goede plek :P

Ben bezig gegaan met de pit push variant van Rob maar dat voelt wel effe traag aan omdat Leap ontbreekt. Damage is wel echt een stuk hoger. Waar ik met Leapquake incl MW gear en 70+ glyphs maar iets van 30b hit zag ik gisteren met de andere variant al 75b voorbij komen zonder MW en glyphs net op 46. Vind Leapquake in ieder geval wel een stuk leuker spelen!

Was het season met een Bloodwave Necro begonnen maar dat is pas echt dodelijk saai, press Bloodwave and win! Die is de ijskast in gegaan en komt er niet meer uit denk ik...
Ja ik realiseerde me later ook dat ik vergeten was dat leap standaard al extra cooldown toepast als je niks raakt en we hebben in het algemeen veel meer cooldown tegenwoordig, dus waarschijnlijk veel sneller geen probleem meer, dus ik ga het nog wel proberen.
Moet zeggen dat ik van lunging strike met die runes die earthquakes doen na twee mobility skills het ook wel leuk vind dat het bijna een ranged skill wordt. Ik denk dat het eigenlijk een bug is maar als je te ver bent van je target dan spring je niet, maar de earthquake verschijnt wel op dat target. Geen idee of dat met muis ook werkt maar met de controller kan ik daardoor vrij goed gewoon een earthquake ergens opzij gooien en dan gaat daar ook alles dood (alles buiten pits wat geen elite is gaat gewoon in 1 earthquake dood, meestal zelfs in 1 damage tick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister 60 geworden en inmiddels para lvl 50. Zag dat ik op d2jsp wel een bac en igni kan halen, dus vanavond gaan we er doorheen blazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Leuk, die Moonborn Stallion reward van de Lunar Awakening event is verdwenen.. Heb het item in de inventory gebruikt maar paard is nergens te vinden. 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:25
Druid vind ik prima spelen. Begonnen met landslide, toen cata en boulder maar shred vind ik nu het leukste. Lekker snel overal doorheen raggen.

Nog geen mythic gevonden nog in T2, heb er wel twee nodig maar speelt lekker weg deze build. Staat zeker in tot 3 van leukste speelstijl voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:44:
Leuk, die Moonborn Stallion reward van de Lunar Awakening event is verdwenen.. Heb het item in de inventory gebruikt maar paard is nergens te vinden. 8)7
Staat bij mij gewoon in de Stable. Tenminste, een paar dagen geleden nog wel 😄

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo, season journey klaar, vogel is binnen...
Net wat ubers gedaan, maar alles spat binnen een seconde uit elkaar. Pit 105 gedaan, kan vast een stuk hoger maar ik raak wel op het punt dat ik me serieus af begin te vragen waar ik het nog voor aan het doen ben. Dus ik denk dat ik wel bijna klaar ben met dit seizoen.
Misschien dat ik nog eens wat andere builds ga proberen, maar aan de andere kant ook wel prima om weer wat andere games te gaan spelen. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister de bac en igni ontvangen en kan nu T2 aan. Gaat nog steeds ok, paralvl 105 voor de eerste bold chieftain kwam. En met zo'n Kurast mystic kan ding de Ring ontvangen. Dus nu alleen nog shako :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:46:
[...]

Staat bij mij gewoon in de Stable. Tenminste, een paar dagen geleden nog wel 😄
Vandaag gechecked maar nog steeds niets hier, gok dat hij bugged is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:18:
[...]

Vandaag gechecked maar nog steeds niets hier, gok dat hij bugged is :(
Als je dit event vorig jaar gedaan hebt, dan heb je de mount al. Het is dit jaar namelijk dezelfde mount; een rood paard met witte manen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SjE-rTNSWNRTKr35we53y14Rok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/USKQU1XbQ9N1SLXwLTBab5Y0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Poops_McGhee schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:13:
[...]

Als je dit event vorig jaar gedaan hebt, dan heb je de mount al. Het is dit jaar namelijk dezelfde mount; een rood paard met witte manen.

[Afbeelding]
Weet niet meer of ik hem vorig jaar had gedaan, maar hij staat hoe dan ook er niet tussen :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1bwyoyIj02-3U-JuoQM7jmGar8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ApSCFFQfKCDEBCbQRVyeXVDT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:55:
[...]

Hier is de mijne. Raar dat je de jouwe niet hebt gekregen. Misschien inderdaad een bug, omdat die van vorig jaar maar tot een bepaalde datum geclaimed kon worden en ze dit jaar exact dezelfde mount reward hebben, wellicht met die oude tag dat ie vóór 15 februari 2024 geclaimed kan worden? 🤔

Weet niet meer of ik hem vorig jaar had gedaan, maar hij staat hoe dan ook er niet tussen :(
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0s4EKXjnTA1WAH9ABKf4f_3Q1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJrBWU0gP0Ufi0tUemzFxCun.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT!!

Blijkbaar heb ik me laten misleiden door verkeerde berichten op internet. Die rode is inderdaad van vorig jaar. Dit jaar hebben we Trag'Oul's Consort als rewarded mount. Niet de Moonborn Stallion (maar wel gewoon een recolor van het ding).

De reward van dit jaar is deze en die zie ik ook in jouw lijstje staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4ed3N-V5GQMKDUP7PG9Ei-YPWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZetSPz6DygetqTpyrNRwO34.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-02-2025 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zoe, druid is retired want de top is wel bereikt met Shred en ik heb geen zin in cataclysm. Na de omgekiepte hc necro wordt het nu een rogue. Maar eens ranged want shred was up close and personal :)

Prima seizoen zo, bevalt beter dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
Ik moet zeggen zo ver als nu ben ik nog nooit gekomen, maar zit nu wel redelijk vast. P130 spiritborn. T1 is te makkelijk, T2 is de moeilijk.

Wat kan ik nog doen om echt stappen te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:58
crimby schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:44:
Ik moet zeggen zo ver als nu ben ik nog nooit gekomen, maar zit nu wel redelijk vast. P130 spiritborn. T1 is te makkelijk, T2 is de moeilijk.

Paragons en glyphs doen nog erg veel aan het begin. Zou daar op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Poops_McGhee schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:33:
[...]

[Afbeelding]

EDIT!!

Blijkbaar heb ik me laten misleiden door verkeerde berichten op internet. Die rode is inderdaad van vorig jaar. Dit jaar hebben we Trag'Oul's Consort als rewarded mount. Niet de Moonborn Stallion (maar wel gewoon een recolor van het ding).

De reward van dit jaar is deze en die zie ik ook in jouw lijstje staan:

[Afbeelding]
Ah lol ok thanks! Dan was de info op Wowhead dus ook niet up to date.
Mystery solved 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:44:

Een Barb levelen :+

Nee sorry, ik heb geen idee voor spiritborn (buiten dat je niet zegt wat je nu hebt), maar die wordt over het algemeen dit seizoen wel als zwakste gezien samen met de sorc. Alsnog zou meer dan T1 wel snel moeten lukken.
Je zou een buildguide kunnen bekijken, bv op maxroll.gg. Quill Volley wordt over het algemeen als sterkste gezien nog geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Rogue ook wel aardig klaar. Necro was al op non actief gezet. P230 dit seizoen, vind ik nog aardig.

Net heel filantropisch in een opwelling mijn boss summons en runes weggeven aan verschillende spelers op T1, dus mijn seizoen is ook wel echt klaar. Stroeve start, vind het eigenlijk allemaal iets te snel en te makkelijk gaan maar uiteindelijk toch wel weer vermaakt. Leuk thema dit seizoen :)

Nu Baldurs Gate afmaken, dan riddertje spelen in KCD2 (denk ik) en daarna staat seizoen 8 alweer voor de deur. Wat hebben we het slecht he

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:15:
[...]

Ah lol ok thanks! Dan was de info op Wowhead dus ook niet up to date.
Mystery solved 8)
Ja, inderdaad Wowhead niet up to date. Die had ik ook geraadpleegd en kwam bedrogen uit 😂

• pstalman
Zit op HC nu op T2 te spelen en dat gaat best OK.
Eigenlijk nog niet in de problemen gekomen. Maar ga ook niet te snel naar T3.
Voornamelijk nu in Kurast bezig om Ancestral spul te ontvangen.

Ook nog even softcore gedaan, op andere pc een +str%/Heavyhand/XX ancestral gevonden, dus daar zit nu ook counterattack(?) bij op. Dus barb is nu pas echt klaar :D

Ben ook wel klaar met S7. Dacht nog wel even door te spelen, maar merk dat ik niet veel meer inlog. Nu rustig aan de stash maar leegmaken en spullen verkopen en alles weer klaar hebben voor S8.
Heb me wel goed vermaakt met S7, hoor. Toch weer heel wat uurtjes ingestoken.
Maar nu is het tijd voor andere games, of helemaal geen games. Ook niet verkeerd 🤣

• pstalman
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:08:
Ben ook wel klaar met S7. Dacht nog wel even door te spelen, maar merk dat ik niet veel meer inlog. Nu rustig aan de stash maar leegmaken en spullen verkopen en alles weer klaar hebben voor S8.
Heb me wel goed vermaakt met S7, hoor. Toch weer heel wat uurtjes ingestoken.
Maar nu is het tijd voor andere games, of helemaal geen games. Ook niet verkeerd 🤣
met verkopen bedoel je dan op d2jsp achtige sites of?

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:58
Volgende expansion komt 2026, was dat al gemeld?

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:45
heeft iemand een Ancestral Staff of Lam Esen voor mi.
ik zoek een beter voor mij build

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrF3pjD0mutC9-JHwuFcuNOoLpc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bWIDO679duo9PycKf0OCC50P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pstalman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:37:
[...]

met verkopen bedoel je dan op d2jsp achtige sites of?
Nee, dat is me veel te veel gedoe. Gewoon naar de vendor 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:36:
Volgende expansion komt 2026, was dat al gemeld?
Nog niks over gelezen. Dacht eerst dat ze elk jaar een expansion wilde uitbrengen, maar 2 jaarlijks is misschien wel beter (en goedkoper).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik dacht gisteren aan Avowed te beginnen, had ergens een graphic langs zien komen dat die gisteravond zou releasen... Maar had even gemist dat dat de "betaal ons extra om 5 dagen eerder te beta testen" datum was... Dus f that, toch nog wat D4 gespeeld.
Barb toch nog eens terug naar whirlwind gedaan want ik had eerder niet begrepen dat het eigenlijk de friend of the bog gem is die dat leuk maakt. Die heb ik nu wel en inderdaad nu speelt dat heerlijk. De unhindered status van die gem zorgt er namelijk punt 1 voor dat je rustig overal doorheen kunt rennen, maar ook dat whirlwind niet vertraagt maar je gewoon je volle move speed houdt.
Moet er nog een beetje aan sleutelen want had alle rage gain overal van mijn gear gehaald want niet nodig met leap, maar het ging al heel relaxt.

Leap op zich was ook leuk, maar zonder shako lukt het me niet om leap altijd gelijk door te kunnen spammen. Bijkomend probleem is dat de earthquake al spawnt als je springt waardoor buiten pit pushen alles vaak al dood is als je land, dus raak je niks, dus cooldown...

Maar ww barb is nog relaxter, dus misschien dat ik toch nog wel wat meer xp verzamel om ooit misschien die 300 te halen terwijl ik op een ander scherm wat YouTube kijk of een serie waar ik niet 100% van mijn aandacht bij nodig heb. Ondertussen p250 in season en mijn glyphs rond level 90, het gaat nog lekker maar het begint wel echt te vertragen. Een deel van mij heeft zoiets van "ga voor p300!" maar ongetwijfeld ga ik ontmoedigd raken want dit is nog geen 15% van de weg naar 300. Maar ach, voor nu gewoon af en toe spinnen en winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister wat geluk op HC denk ik, na wat runs in Pits om glyphs richting 30+ te krijgen toch maar eens die T3 getest en dat ging goed. Eerst al op t2 een doombringer bij grigoire en op t3 de resistance armor van varshan dacht ik. Dus zou nu t4 kunnen qua resist :)

Nu nog wachten tot ik die 6 eoms heb voor de shako voor ik dat echt durf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:01:
Nu nog wachten tot ik die 6 eoms heb voor de shako voor ik dat echt durf :D
Ha, daar heb ik er dit hele seizoen tot nu toe welgeteld één van gevonden... Dat gericht craften van mythics is naar mijn idee bijna net zo kansloos als p300 halen als je niet trade (waar ik geen zin in heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Finraziel schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:06:
[...]

Ha, daar heb ik er dit hele seizoen tot nu toe welgeteld één van gevonden... Dat gericht craften van mythics is naar mijn idee bijna net zo kansloos als p300 halen als je niet trade (waar ik geen zin in heb).
maar je hebt vast van een andere meer gekregen dan. Het is een beetje geluk hebben met de runes, het is gelukkig niet zoals in D2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:56

ChUcKiE

Dus........

Dat klopt ja, dat craften van Mythics met Runes is niet te doen, omdat er altijd Runes bij zitten die je niet/weinig hebt. Voor de ring heb ik 6 ohms nodig, ik heb er 0 in bezit. Nu kan ik wel bergen andere Runes per drie gaan gokken voor een ohm, maar ik vrees dat ik op 0 blijf steken dan.
Hoe hebben ze dit ooit zo kunnen bedenken.
Dan maar oneindig boss runs doen en hopen dat er een dropt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nouja, heb toch maar een Barb gemaakt. Die is nu lvl60 en heeft al bijna alle spullen voor een Mighty Throw build. Mis alleen een Doombringer, maar die is niet heel hard nodig. Wel fijn, though.
Dus, dan die weg maar op. Een paar mythics in bruikleen van m'n Sorc en nog wat uit de stash vandaan en hij is praktisch klaar voor endgame. Maarja, eerst glyphs en dan die weer levelen, dus ik heb weer iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan iemand mij vertellen waar ik een Forgotten Altar vind? Ik zit in T3, maar geen idee waar ik ze vind.
(Ik heb ze nodig voor de season journey)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Mad-Matt schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:57:
Kan iemand mij vertellen waar ik een Forgotten Altar vind? Ik zit in T3, maar geen idee waar ik ze vind.
Zo veel mogelijk dungeons en Pit runs doen met de Draught of Whispers potion en dan hopen op een Forgotten Altar. Ik vond de eerste in een Pit run na ongeveer 175 dungeons, het is dus totaal random.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elke 'dungeon' kunnen ze in verschijnen. De kans daarop hangt af van je torment level, dat zie je als je die selecteert er bij staan. Is recent gebufft, ik geloof nu 5% op T3, 6% op T4. De draught of whispers potion verdubbelt die kans (en kun je actief hebben naast een gewone potion/elixir).
In de pit meen ik dat de kans door schaalt. Mensen die hogere pits runnen heb ik vaker zien zeggen dat ze meer succes in de pit hadden daardoor. Ik heb er zelf ook een still daarin gevonden, maar pas toen ik pit 80+ deed. T4 komt overeen met pit 65 dus als je daar nog niet duidelijk overeen gaat kun je denk ik beter gewoon nightmare dungeons doen want dan krijg je tenminste ook gelijk obducite.
Je kunt ook het beste de base game dungeons doen want die zijn lineairder dan de nahantu dungeons waardoor je daar meer kans hebt dat er misschien wel een spawnt maar je ziet hem niet omdat je niet de hele dungeon' cleart. Zelfde is waarom pit denk ik pas beter is als je significant hoger level er in kan doen want pit levels zijn meestal veel groter en zie je maar misschien de helft van het totale oppervlakte wat dus je kans ook weer halveert om een altar te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb simpelweg Nightmare Dungeons gedaan, die je toch ook nodig hebt om MW mats te farmen en nog een paar season journey dingen mee te doen.
Heb geen moeite gehad met het vinden van die altars. Draught in je mik en gaan. Was binnen een avondje klaar (op T2) en had ze alle 4 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:06:
[...]

Valt best mee, hoor. Als je veel Head Hunts doet en cocoons, dan heb je al redelijk snel heel veel runes in je stash zitten. Ik zet eigenlijk meteen al BAC, KRY en MONI opzij (Shroud of False Death) en JAH, QUE, GAR ook (Heir of Perdition). Het is alleen wat geluk hebben met BAC en JAH, maar de andere 4 heb je snel stapels van, waarmee je weer kunt transmuten en hopen op de legendaries.
Ik heb genoeg om ze allebei te maken. Doombringer, though...... nog niet eens dichtbij. Maar daarvoor ben ik erg laat gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:47:
[...]

Valt best mee, hoor. Als je veel Head Hunts doet en cocoons, dan heb je al redelijk snel heel veel runes in je stash zitten. Ik zet eigenlijk meteen al BAC, KRY en MONI opzij (Shroud of False Death) en JAH, QUE, GAR ook (Heir of Perdition). Het is alleen wat geluk hebben met BAC en JAH, maar de andere 4 heb je snel stapels van, waarmee je weer kunt transmuten en hopen op de legendaries.
Ik heb genoeg om ze allebei te maken. Doombringer, though...... nog niet eens dichtbij. Maar daarvoor ben ik erg laat gaan sparen.
Dat zal het zijn, ik had ook veel minder heads dan jij. Ik heb de friend of the bog en een paar van die level 1 gems maar dat was het. Voor mijn gevoel heb ik aardig wat van die headhunts gedaan maar vind het snel vervelend worden (vooral ook met die overvloed aan loot) dus waarschijnlijk had ik dat meer moeten doen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:54:
[...]

Dat zal het zijn, ik had ook veel minder heads dan jij. Ik heb de friend of the bog en een paar van die level 1 gems maar dat was het. Voor mijn gevoel heb ik aardig wat van die headhunts gedaan maar vind het snel vervelend worden (vooral ook met die overvloed aan loot) dus waarschijnlijk had ik dat meer moeten doen toch.
Head hunts zijn ook een prima bron voor gold. Zonder traden heb ik toch 2,2 biljoen gold weten binnen te harken. Helaas is daar gisteren 500mln van afgegaan met het enchanten van een amulet en niet eens de gezochte affix gekregen. 🤨
Ik gebruik ook Draughts om meer kans te hebben op Fugitive Heads en dat lijkt wel te werken.

Ze zijn inderdaad erg repetitief, maar dat geldt voor alles in de game. Veel loot geeft ook veel aspects, wat je collectie weer snel compleet maakt. Dus het heeft wel voordelen.

Je haalt ook veel boss mats binnen met head hunts en ook uit whisper caches. Die bosses droppen ook bijna altijd een rune en dat is eigenlijk de reden waarom je ze moet farmen. Normale loot is leuk om gold mee te verdienen en de kans op een mythic is mooi meegenomen, maar die runes zijn wel heel fijn om mee te pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 16-02-2025 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 14:08:
[...]

Head hunts zijn ook een prima bron voor gold. Zonder traden heb ik toch 2,2 biljoen gold weten binnen te harken. Helaas is daar gisteren 500mln van afgegaan met het enchanten van een amulet en niet eens de gezochte affix gekregen. 🤨
Ik gebruik ook Draughts om meer kans te hebben op Fugitive Heads en dat lijkt wel te werken.

Ze zijn inderdaad erg repetitief, maar dat geldt voor alles in de game. Veel loot geeft ook veel aspects, wat je collectie weer snel compleet maakt. Dus het heeft wel voordelen.

Je haalt ook veel boss mats binnen met head hunts en dus whisper caches. Die bosses droppen ook bijna altijd een rune en dat is eigenlijk de reden waarom je ze moet farmen. Normale loot is leuk om gold mee te verdienen en de kans op een mythic is mooi meegenomen, maar die runes zijn wel heel fijn om mee te pakken.
Verkoop jij loot? Dat heb ik opgegeven tot ze misschien eindelijk een sell all knop maken :+
Maar alsnog zit ik ook ongeveer op een miljard (denk dat je die bedoelt, billion in Engels) en heb behoorlijk wat er door gejaagd met masterworken (en resetten). Gold lijk je bijna overal heel snel te krijgen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 14:29:
[...]

Verkoop jij loot? Dat heb ik opgegeven tot ze misschien eindelijk een sell all knop maken :+
Maar alsnog zit ik ook ongeveer op een miljard (denk dat je die bedoelt, billion in Engels) en heb behoorlijk wat er door gejaagd met masterworken (en resetten). Gold lijk je bijna overal heel snel te krijgen dit seizoen.
Ja, ik verkoop het gewoon nog. Alles wat in de tas kan en wat je in de stash krijgt. Ik ga niet terug om alles van de grond te pakken, hoor, maar soms drop ik wel gloves en boots als er een wapen ligt of een unique. Dat levert meer gold op dan gloves, helmets en boots. Ben soms net een strandjutter met dat soort dingen 😂

Ah ja. miljard bedoel ik. Biljoen is wel een beetje erg veel

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-02-2025 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Op hc nu plvl200+ en net pit 100 gehaald.
Glyphs 75+ en nu nog even zoeken naar wat altars, moet nog 2 skills (die ik ook nog nodig heb).

Heb nu wel meer gebruik gemaakt op HC van alles wat dropt, dus heel wat kurast runs gedaan voor items, masterwork mats en boldchieftain aspect. Geluk duren die runs maar 2 min ofzo :)
Char is zowat een kopie van softcore, mis alleen nog de +2 skill op wapen, is money issue, heb 1GA +str/+3counterattack/xx amu. Minder Duri kills is minder money hebben, dat is wel duidelijk.
Enige wat anders is is de armor omdat ik resistance meer nodig heb op hc, heb 0 kansen daar.

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 16-02-2025 07:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat runs gedaan en een Altar gevonden in een Nahantu dungeon, dus top! Was al na 4 runs.

Nu weer verder met de coven reputation. Maar dat duurt nu op lvl 14 best lang voordat je genoeg hebt. Hier nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mad-Matt schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:19:
Wat runs gedaan en een Altar gevonden in een Nahantu dungeon, dus top! Was al na 4 runs.

Nu weer verder met de coven reputation. Maar dat duurt nu op lvl 14 best lang voordat je genoeg hebt. Hier nog tips voor?
veel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik doe mn best, maar met een anderhalf jaar oud terrortje is het soms lastig 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Het gaat puur om hoeveel favors je krijgt... Dus kijk goed welke zaken hoeveel punten je geven en hoelang je daarmee bezig bent. Sommige geven maar 1 punt terwijl ze best lang duren, die skip ik gewoon. Blijf ook niet te lang in een zone hangen of bij die eggs of whatever het is als je doel is om coven favor te farmen. Pak de high-value dingen en ga door naar de volgende area. Let ook op dat je meteen je favors inlevert bij de tree of een raven als je vol zit want je kunt er dan niks meer bij krijgen. Gebeurde mij in het begin nog wel dat ik achter een guard aan aan het lopen was en me af begon te vragen wanneer ik eens klaar was... Ja, nooit, want je favors zitten vol 8)7

edit: Oh! En op hogere difficulty krijg je een multiplier op je favors. Op een gegeven moment moet je 1000+ favors halen maar dat betekent dus niet dat je 100+ keer moet inleveren. Op T4 ga je geloof ik een paar honderd favors op de reputation track omhoog voor 10 favors die je eigenlijk gehaald hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 16-02-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coven rep is best goed te doen. Als je in een gebied zit, waar al veel andere spelers zitten, dan kun je leechen op hun rep grind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren met frisse tegenzin Andariel mats opgemaakt. Wat heb ik een hekel aan dat kind, zeg. Vreselijk gekrijs en dikke drama deaths dat ze doet. Val gewoon neer en drop de loot, ipv eerst nog je oscar voor dramatic deaths halen 🤣

Maar, het was, ondanks alles, wel een goed idee. Doombringer dropte en nu is mijn Mighty Throw build qua gear items af. Is een kopie van m'n s6 build, maar ik denk dat ik wel wat kan tweaken.

Steel Grasp kan er wel af nu Piranhado het groupen doet. Dus daar ga ik straks eens even mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
M'n rogue net van rapid fire naar HoA omgegooid en vooral res en armor gefixt (naja deels). Ik val een stukje minder snel om, de pixels een stuk sneller. Wel een beetje een passieve build maargoed. Hier de season activities maar mee aftikken en dan verder zien wat er nog leuk kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Finraziel schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:35:
[...]

Het gaat puur om hoeveel favors je krijgt... Dus kijk goed welke zaken hoeveel punten je geven en hoelang je daarmee bezig bent. Sommige geven maar 1 punt terwijl ze best lang duren, die skip ik gewoon. Blijf ook niet te lang in een zone hangen of bij die eggs of whatever het is als je doel is om coven favor te farmen. Pak de high-value dingen en ga door naar de volgende area. Let ook op dat je meteen je favors inlevert bij de tree of een raven als je vol zit want je kunt er dan niks meer bij krijgen. Gebeurde mij in het begin nog wel dat ik achter een guard aan aan het lopen was en me af begon te vragen wanneer ik eens klaar was... Ja, nooit, want je favors zitten vol 8)7

edit: Oh! En op hogere difficulty krijg je een multiplier op je favors. Op een gegeven moment moet je 1000+ favors halen maar dat betekent dus niet dat je 100+ keer moet inleveren. Op T4 ga je geloof ik een paar honderd favors op de reputation track omhoog voor 10 favors die je eigenlijk gehaald hebt.
Top, ik dacht dat alle tiers gelijk waren, zit nu op T3, T4 is nog net ff te zwaar, heb veel te slechte resists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Dit seizoen weer eens begonnen aan Diablo 4 na een halfjaar. Uitbreiding hoofd quest gedaan, wat wel tof was. Maar daarna... er is een hoop te doen en er komt een hoop bij kijken voor een built door rune- en witchcrafting. Ik kan voor een Wizard niet een makkelijke build vinden. b.v. een beginnende Torment build.

Het is in ieder geval allemaal niet gemakkelijker geworden om een build werkend te krijgen door de nieuwe mechanics al wel niet door bepaalde (uber) unique items of random game mechanics.

[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 17-02-2025 14:44 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

JerX schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:40:
Dit seizoen weer eens begonnen aan Diablo 4 na een halfjaar... Uitbreiding hoofd quest gedaan, wat wel tof was. Maar daarna... er is een hoop te doen en komt een hoop bij kijken voor een built door rune- en witchcrafting. Kan voor een Wizard niet even een makkelijke build vinden een beginnende Torment build. Het is in ieder geval allemaal niet gemakkelijker geworden om een build werkend te krijgen.
Mogelijk helpt dit:
https://docs.google.com/s...d=979925226#gid=979925226

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren de barb een beetje getuned en Leap met Earthquake uitgeprobeerd voor wat mobility en fun. Grote fout. Wat een verschrikking met een controller is dat. Is helemaal niks fun aan, want Leap leidt een eigen leven en je vliegt over het hele scherm heen, precies naar plekken waar je niet wilt zijn. Of je laat je thumbstick los en dan sta je op je maar gewoon een beetje in de lucht te springen, waar je ook niks aan hebt, als je wat sneller door een gebied wilt bewegen. Leuk als er mobs naast je staan, maar anders..... compleet ruk.
Heel rap terug naar m'n s6 Mighty Throw build gegaan.

Maar ik heb s7 voor nu wel weer even gezien. Necro, Sorc, Barb en Druid op 60. Alleen de Druid is nog niet in T4 belandt. Die hangt nog in T2 rond, maar dat ik het wel best vind zo.

Zal vast nog wel eens inloggen, want het is nog 2 maanden wachten op s8. 🤨

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik vind de earthquake barb juist lekker spelen. Enige ding is dat ik geen uitdaging meer heb. Pit 105 gedaan, ging vrij makkelijk. Glyphs zijn rond de level 70/80. Masterworking meeste rond de 10/12. Maar het is allemaal niet nodig, alles gaat snel dood en ik verlies bijna geen hp. Makkelijkste build die ik ooit heb gehad :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TTLCrazy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 15:50:
Ik vind de earthquake barb juist lekker spelen. Enige ding is dat ik geen uitdaging meer heb. Pit 105 gedaan, ging vrij makkelijk. Glyphs zijn rond de level 70/80. Masterworking meeste rond de 10/12. Maar het is allemaal niet nodig, alles gaat snel dood en ik verlies bijna geen hp. Makkelijkste build die ik ooit heb gehad :)
Als de PS5 KBM support zou hebben gehad, dan was het waarschijnlijk wel makkelijker speelbaar, maar met een controller vind ik het compleet ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb echt enorme pech met Fugitive head drops, ik doe alle oranje roots die ik tegen kom (sowieso meer dan 50), meerdere rootholds gedaan en totaal 8 van die hoofden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja bij mij droppen die dingen ook voor geen meter...
Er is schijnbaar wel een manier nou om ze (veel) sneller te krijgen, Rob had daar een video over eerder vandaag geloof ik... maar naar mijn idee is dat een exploit, dus ik weet niet of het verstandig is dat te doen (iets met een quest op een bepaald punt houden en steeds resetten, zal verder hier niet in details treden).

Edit: Weet trouwens niet of het alleen bij mij was, maar game bleef net laggen en reageerde op een gegeven moment helemaal niet meer... heb hem moeten quiten (zelfs terug naar menu ging niet meer). Naja, toch tijd voor bed eigenlijk :+

[ Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 17-02-2025 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:02:
Ik heb echt enorme pech met Fugitive head drops, ik doe alle oranje roots die ik tegen kom (sowieso meer dan 50), meerdere rootholds gedaan en totaal 8 van die hoofden gevonden.
Neem je dan ook zo'n Draught potion? Het zou wel moeten schelen om Fugitive Heads te krijgen. Ik vind ze regelmatig, maar vaker niet dan wel, uiteraard. Heb er laatst een aantal opgemaakt om gems te maken, maar heb er nu nog zeker 25 in m'n stash zitten. Allemaal van cocoons. In Rootholds heb ik ze nog nooit gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
HC barb helaas neer bij Lilith, dacht dat ik veilig onder mijn merc zijn defensive shield stond maar blijkbaar helpt dat niet tegen bepaalde dingen.
Dus had weer vrije slot, druid gemaakt. Na boost wat boss runs gedaan, heb de Ancestral ringen en helm, dus kan hiermee nu langzaam aan de glyphs vinden en upgrade en masterworks.

Pagina: 1 ... 206 ... 214 Laatste