Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:13:
[...]

Maar zijn die tier dungeons dus weg?
Bedoel je de world tiers? Die bestaan niet meer inderdaad.
Ik denk dat je misschien ook doelt op dat nightmare dungeon keys een level hadden? Of misschien heette dat inderdaad ook tier...
Dat is inderdaad ook weg. Nightmare keys nemen nu de difficulty aan van de moeilijkheidsgraad die je zelf geselecteerd hebt. Je bent dus niet meer gebonden aan dat keys alleen in de ene of de andere moeilijkheidsgraad werken (met wat uitzonderingen zoals dat infernal hordes pas vanaf Torment 1 toegankelijk is).
De steeds hogere tier/level nightmare dungeons zijn vervangen door de pit. Daar kun je wel weer een pit level selecteren bij het openen (maar dat werkt niet met keys, je hebt daar een andere resource voor die je gebruikt bij het openen van de pit, daar krijg je een quest voor als je level 60 bent die je laat zien waar dat is).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:13:
[...]

Maar zijn die tier dungeons dus weg?
Je hebt nu alleen nog normale en nightmare dungeons. De nightmare dungeons hebben geen tier meer, maar schalen naar jouw level.

Je kunt er ook je glyphs niet meer levelen, maar ze zijn nog wel goed om mats te farmen om je gear mee te upgraden.
Om je glyphs te levelen zul de de Pit moeten doen.
Die moet je sowieso doen om de Torment difficulties mee te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
@Finraziel @Poops_McGhee thanks! Zo na drie kwart jaar toch ineens een hele nieuwe game haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
Van het weekend de andere pc een boost gegeven, had Vessel quest nog actief. En na wat para lvls ermee gehaald te hebben, de char gebruikt om voor mijzelf een barb te maken aangezien Necro tussen bloodwaves in toch niet alles is. En bij lvl 35+ de shako en GF aan en zelf killen :)

En inmiddels bevalt mij de barb, kan nu T4 doen zonder alles te ontwijken.

Wat ik nog vergeten te melden was is dat er wel heel veel crashes zijn, denk dit weekend minimaal 10x. Gewoon terug naar de Desktop, heb dit gehad na een trade/na een chat venster openen/van tp naar tp.

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 27-01-2025 09:32 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ondertussen toch al drie karakters op 60, hoewel ze allemaal nog niet ver de endgame in zijn. Minion necro was de eerste, daarna lightning storm druid maar die heb ik daarna omgebouwd naar companion. Vooralsnog vind ik de companion druid eigenlijk fijner en sterker dan de minion necro, al zou het ook kunnen dat mijn build daar gewoon al wat meer af is. Die weerwolven zijn in ieder geval erg sterk en de druid heeft enorme sustain. Zolang je niet in 1 hit neer gaat (of voordat je kunt reageren in ieder geval) kun je praktisch niet dood.

Als derde gisteren een dance of knives rogue op 60 maar ben nog niet over naar endgame variant daar. Op penitent blaast die build echt alles finaal uit het water met gewoon simpele leveling gear. Is alleen even wennen aan het snapshotten van al je buffs maar dan kan ik in principe in een keer een hele map clearen. Enige nadeel is dat je met een controller standaard niet kunt interacten zonder je channeling af te breken en dus je snapshot kwijt te zijn. Ik zag wel gisteren op het laatst pas dat je een force interact knop in kan stellen en dan kan het wel, maar die tip stond alleen op de endgame pagina en niet op de leveling pagina. Vandaag eens proberen hoe dat werkt en of dat misschien toch ook op controller werkt (en anders maar naar m&k). Gisteren bv nog Dungeons gewoon verlaten omdat het er een vol deuren was en dat maakte het bijna onmogelijk om er snel doorheen te gaan want je loopt tegen je cooldowns aan als je iedere keer weer opnieuw moet snapshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met m'n Bone Spear/Corpse Explosion necro naar P158 gekomen en de Battle Pass afgerond. Nu nog 2 chapters van de Season Pass en dan is dat ook weer klaar.

Ik zal wel wat aan mijn build moeten doen om echt verder te komen met de necro, want met Corpse Explosion erbij werkt het niet. Maar eigenlijk ben ik hem wel een beetje zat. Denk dat ik straks toch maar een Sorc ga maken en daarmee verder de season afmaak.

Op 1 of 2 lag spikes na, draait de game zonder problemen op de PS5. Zal wel druk geweest zijn door de weekend promo. Tot nu toe vermaak ik me echt prima met S7, ondanks dat de drop rate van Fugitive Heads en vooral Forgotten Altars bijna nihil is. Ik heb al veel Headhunts gefarmed en tot nu toe maar 4 Fugitive Heads gevonden en 0 Forgotten Altars, ook met drankje op.

Edit: eindelijk een Forgotten Altar gevonden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Sorc gemaakt vandaag en dat is toch wel veel leuker spelen. Ben m'n Necro alweer bijna vergeten. Sorc is misschien niet de snelste killer, maar ik heb er een hoop meer lol mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Nu al 2 dagen op rij een altar in Pit, dus kan niemand uitnodigen om er ook van te profiteren. Moet er nog 1, neem aan dat de volgende de uniq geeft.
Verder gister lucky, 1ste run duri op necro gaf helm die ik nodig had. En na char wijzigen, kreeg barb iets later de missende ring :)

Dus nu normaal de game spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Poops_McGhee schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 01:00:
Sorc gemaakt vandaag en dat is toch wel veel leuker spelen. Ben m'n Necro alweer bijna vergeten. Sorc is misschien niet de snelste killer, maar ik heb er een hoop meer lol mee.
Ik ben nu ook met een blood wave necro bezig. Gaat soepeltjes, maar idd, het is niet helemaal mijn playstyle, maar ik ga er nog even mee door. Mogelijk groeit het gevoel nog :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-10 17:05
Met blood wave necro moet je wel een tijdje wennen, movement is een beetje counterintuitief. Als je genoeg CDR hebt en een ok fastblood gaat het best soepel. Ik heb fastblood nog op mijn amulet omdat het een mid roll is.

Heb vaak (80% vd tijd) hits van 30b-60b, dat gaat wel hard. Af en toe eentje die net alle procs mist en dan is het een slappe noodle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Nu 2 chars op max level. Een rogue en een necro. Maar de Blood Wave necro is wel heel erg krachtig.
Deze heb ik redelijk snel door kunnen klappen naar T4.

Maar als je een keer in een smalle corridor niet genoeg blood orbs op kan pakken dan is het wel even in paniek rondrennen tot blood wave van cooldown is :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hmm, moet maar es op zoek naar een mendeln denk ik, blood wave klinkt saai als ik de posts hier zo lees en ik vind mijn minion army wel gezellig eigenlijk. P150 interesseert me geen donder dus daar hoef ik 't niet voor te doen.

Dit is m'n 2de necro ooit en het bevalt me prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bundin schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:28:
Hmm, moet maar es op zoek naar een mendeln denk ik, blood wave klinkt saai als ik de posts hier zo lees en ik vind mijn minion army wel gezellig eigenlijk. P150 interesseert me geen donder dus daar hoef ik 't niet voor te doen.

Dit is m'n 2de necro ooit en het bevalt me prima zo :)
ik heb volgens mij 2x een 2GA mendel, ruil hem tegen een 2GA Necro/Barb uniq piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Als ik ooit zoiets tegenkom, hoor je het, maar 2GA op T2 is verdomd zeldzaam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Okee, rant. :)

Wat een erg matig seizoen dit naar mijn mening. Ik heb alle seizoenen tot nu toe gedaan en altijd minimaal de battle pass en season journey compleet en meestal nog wel wat langer blijven spelen.

Maar dit seizoen, man man. Alles lijkt wel teveel. Veels teveel loot, materials, boss summoning items. Alles lijkt gewoon te effortless. Dit seizoen maakt het wel erg bont. Het is alles op steroiden en dan in zo'n kwantiteit dat het mijns inziens de game schaadt.

Is dit nou wat Diablo moet zijn volgens Blizzard? Ik hoop echt dat dit niet de norm wordt voor de komende seizoenen. Ik vind de setting en gameplay van D4 geweldig maar dit sloopt echt de ervaring voor me.
Ik vond de veranderingen in Loot Reborn erg goed, de basis werkt redelijk goed voor me. Maar waarom moet er zo vreselijk veel droppen en moet er zo snel progress gemaakt worden?
Bepaalde Unique nodig? Hier heb je een paar honderd mats om ze bij boss X te farmen.
Dropt een bepaalde Mythic niet voor je? Hier heb je een manier om relatief makkelijk precies wat je nodig hebt te craften.
Brick je een item doordat je tempering crafts op een item op zijn? Hier heb je een stel scrolls om het weer te resetten.
Gold issues? Heh.

Sorry voor de rant. Ik hou van deze serie maar vind het zo jammer dat Blizzard deze weg inslaat.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

NoTimeRemains

I know

Voxalizer schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:50:
Okee, rant. :)

Wat een erg matig seizoen dit naar mijn mening. Ik heb alle seizoenen tot nu toe gedaan en altijd minimaal de battle pass en season journey compleet en meestal nog wel wat langer blijven spelen.

Maar dit seizoen, man man. Alles lijkt wel teveel. Veels teveel loot, materials, boss summoning items. Alles lijkt gewoon te effortless. Dit seizoen maakt het wel erg bont. Het is alles op steroiden en dan in zo'n kwantiteit dat het mijns inziens de game schaadt.

Is dit nou wat Diablo moet zijn volgens Blizzard? Ik hoop echt dat dit niet de norm wordt voor de komende seizoenen. Ik vind de setting en gameplay van D4 geweldig maar dit sloopt echt de ervaring voor me.
Ik vond de veranderingen in Loot Reborn erg goed, de basis werkt redelijk goed voor me. Maar waarom moet er zo vreselijk veel droppen en moet er zo snel progress gemaakt worden?
Bepaalde Unique nodig? Hier heb je een paar honderd mats om ze bij boss X te farmen.
Dropt een bepaalde Mythic niet voor je? Hier heb je een manier om relatief makkelijk precies wat je nodig hebt te craften.
Brick je een item doordat je tempering crafts op een item op zijn? Hier heb je een stel scrolls om het weer te resetten.
Gold issues? Heh.

Sorry voor de rant. Ik hou van deze serie maar vind het zo jammer dat Blizzard deze weg inslaat.
Dat was vorige seizoen toch ook allemaal al zo?

Ik vermaak me wel in S7, lekkere second monitor game. De polish die Diablo is wel verfrissend na de EA van POE2. Hopelijk trekken ze dat daar nog even naar hetzelfde niveau.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Voxalizer schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:50:

Gold issues? Heh.

Ik heb die scrolls nog niet gezien helaas, heb nog geen gem shards om de unique season gems te craften, heb nog niet 1 van elke rune en heb nog een 20u aan witchcraft-zone farming te doen om de reputation bij elkaar te sprokkelen.

Wel heb ik al best veel GA legendaries, maar dat is ook wel fijn met al die builds in mijn armory :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ach, ze maken het alleen maar makkelijker voor mensen zoals ik om ook eens een build te maken met mythiq uniques. Het is anders zo saai om tig keer een boss te killen en maar hopen op een drop. Tot nog toe vermaak ik mij prima.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TTLCrazy schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:38:
[...]

Ach, ze maken het alleen maar makkelijker voor mensen zoals ik om ook eens een build te maken met mythiq uniques. Het is anders zo saai om tig keer een boss te killen en maar hopen op een drop. Tot nog toe vermaak ik mij prima.
Ben ik het mee eens, ik ben een casual gamer en met een kleintje van 18 maanden heb ik ook geen zeeën van tijd, dus wat meer loot en wat makkelijker je build compleet kunnen maken is wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Eens, behalve dat ik liever iets minder, maar per stuk iets relevantere legendaries zie, dan (zeker in die season-zones) bag na bag aan legendaries bij de blacksmith af te droppen. "basis legendary = nutteloos" was op torment 1 al een ding, dus top dat rares auto-disenchanted worden, maar geef me ook maar een optie om dat in te stellen voor normale legendaries :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Bundin schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:56:
Eens, behalve dat ik liever iets minder, maar per stuk iets relevantere legendaries zie, dan (zeker in die season-zones) bag na bag aan legendaries bij de blacksmith af te droppen. "basis legendary = nutteloos" was op torment 1 al een ding, dus top dat rares auto-disenchanted worden, maar geef me ook maar een optie om dat in te stellen voor normale legendaries :)
auto disenchant? mis ik wat?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 14:25
Bundin schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:56:
En zo verschuift het tot je ancestral legendaries idd ook automatisch laat salvagen en dan krijg je weer een hogere tier erbij aan de bovenkant :D

Ik heb dit seizoen nog niet gespeeld. Probeer minder te gamen en Elden Ring geeft me elke dag nog wel een uurtje plezier. D4 was zo'n timesink voor mij het afgelopen jaar. Een leuke game, maar te verslavend. En ik vond het laatste seizoen niet zo leuk. Hoor wel dat dit seizoen wat leuker is, maar misschien is een seizoen skippen ook niet zo'n slecht idee, misschien dat het volgende seizoen dan wel weer een beetje prikkelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het gaat inderdaad hard, maar eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet zo erg. Heb er tot nu toe best veel lol aan, ondertussen mijn dance of knives rogue op T3 (waarschijnlijk zou T4 ook nog wel lukken, in ieder geval qua damage, maar mijn armor en resists zijn in T3 nog niet eens maxed).
Maar inderdaad, D4 lijkt steeds meer de arpg voor casuals te willen zijn. Voor de blasters is er te weinig te doen.
Ik vind de witch powers dit season echter ook wel leuk, voegt toch wat toe terwijl vorig season eigenlijk niks had en waarschijnlijk een van de slechtste is als je geen VoH had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Voor mij als hoogbejaarde ;) is dit wel een fijne afwisseling op PoE2. Daar zit ik de hele tijd gepannen achter het scherm. Met D4 moet ik wel opletten maar niet continu op scherp staan dus het speelt een stuk relaxter.
Op T4 kan je ook niet echt stil staan op een willekeurige plek :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pstalman
Gister de laatste witch skill gekregen dankzij een mensen uit de guild. Super. Nu weer farmen voor de upgrades, mijn 1na laatste gekregen is ook nog maar skill lvl 10 (kost nu al 400 per upgrade) en die laatste kost 500.

Verder ging het weer lekker, pit 110 aangetikt, en eindelijk doet dmg af en toe pijn. Alle Glyphs nu 80+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja damn de blood wave necro is idd wel heel erg sterk. Ook behoorlijk 'tanky'.

Vanavond aan de slag om mijn glyphs wat te levelen en daarna verder om die Occult gems bij elkaar te krijgen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:17

Melkaz

Melkazar

Heeft er iemand een spare Kessime's Legacy om te verkopen? Het farmen van bloods op T1 wordt een beetje saai :D

Edit: En zojuist eentje gratis gekregen via ingame trade! Maar een tweede voor mijn maat zou welkom zijn, maar minder kritisch nu haha

[ Voor 38% gewijzigd door Melkaz op 29-01-2025 12:24 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sorc naar T3 gebracht. Gisteren veel Headhunts op T2 gedaan en een goeie 8 fugitive heads als buit. Is eigenlijk nog niet veel, maar al een stuk beter dan de 4 in de eerste hele week van S7.

Sorc is snel genoeg om Undercity met een unique tribute te rennen. Daar had ik er 5 van. Met eentje een ancient 1GA Heart of Selig geloot (eerste mythic en uiteraard de slechtste) en met een tweede eindelijk eindelijk de Undercity Temple barding, waar ik in S6 hard op gefarmed heb en nooit geloot. Nu is ie er eindelijk! 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/du7W502iY_Oxms00kXVk0XZOepM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RCGHPBJtapBy8GCxVekl5cOu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kwam een paar Blood Wave necro’s tegen tijdens Headhunts. Die blazen alles in 1 keer op. Ik keek het aan en kan me niet anders voorstellen dat die speelstijl echt geen ene reet aan moet zijn. Super saai, lijkt me dat. Nog saaier dan een Spiritborn in S6.
Blij dat ik naar Sorc ben geswitched. Heb je in ieder geval nog wat te doen met killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:23
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 23:02:
Kwam een paar Blood Wave necro’s tegen tijdens Headhunts. Die blazen alles in 1 keer op. Ik keek het aan en kan me niet anders voorstellen dat die speelstijl echt geen ene reet aan moet zijn. Super saai, lijkt me dat. Nog saaier dan een Spiritborn in S6.
Blij dat ik naar Sorc ben geswitched. Heb je in ieder geval nog wat te doen met killen.
Klopt, er is ook niks aan. Je analoog stick en een knopje heb je nodig en bij de eerste nanoseconde dat de bloodwave gecast is ligt alles al plat. Perfecte build voor mensen die 8 vingers missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:42
Dit zou ik ook wel willen weten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:42
Ik vermaak me ook erg met s7. Ook al klooi ik nog wat in de onderste regionen, maar heb nog tijd genoeg. Ik volg geen guides , dus progressie (wat ik vaak hoor als klacht) is hier zeker niet te snel. De gameplay loop en de polish spreken mij wel aan.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren eens wat anders gedaan dan Headhunts farmen en wat NMD’s, Hordes, tormented bosses en Undercity runs gedaan. In een uurtje NMD’s heb ik 3 Forgotten Altars gevonden en heb nu alle witch powers compleet. Ook nog een Shako en een mythic staff kunnen looten van Zir en Duriel. Goed loot avondje.

Ik hang nog steeds in T2 rond en heb nog geen noodzaak gevoeld om naar hogere torments te gaan. Moet straks wel om de season journey af te maken, maar ik vermaak me prima op T2.

Om de loot hoef ik niet perse hogere torments de spelen. Heb alles op ancient legendary met goeie stats voor mijn build.

Vanavond weer wat headhunts doen om m’n powers te upgraden. Ga ik doen met die piranha power. Lekker mobs in de fik steken met firewalls en dan afblussen met een piranha douche 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Poops_McGhee schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 23:02:
Dat kan ik bevestigen. ik heb het tot T3 gered met mn Blood Necro, maar ik vind er geen zak aan idd. T4 is te hoog gegrepen, maar ook helemaal geen interesse om te farmen om daar naar toe te gaan.

Dus gisteren ook begonnen met een Sorc.
Wat voor build heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Gister een rogue gestart om mijn paarse items eens te gebruiken en dat blaast er doorheen, zit alleen nog een leuke build te zoeken. Ook nu piranhado op lvl 5.

Gister werd een paar keer een Witch altar gemeld, en met verschillende poppetjes kun je die dus klikken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een huis, tuin en keuken build gebaseerd op Firewall en Firebolt skills. Niets van een guide, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:25
Ben dit seizoen een druid begonnen. Nooit gespeeld nog maar bevalt prima. Landslide voor nu net met T1 begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Mijn HC necro met z'n gare build is platgeslagen door tormented Zir op T2. Ik wist dat ik er undergeared in ging en met mijn beetje-dit-beetje-dat build/paragon was het sowieso al een beetje aanmodderen, maar ik was 'm toch al beu dus dan maar dood aan een boss ipv door niet opletten door een lullig trashmobje ergens :)

Nu een druid en de hele wereld aan reepjes shredden! Wel SC want dan kan ik wel samenspelen met wat vrienden. Derde druid ooit, eerste was bear, tweede earth, dus nu maar wolf :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 30-01-2025 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Ik heb gisteren eindelijk de vessel campaign afgemaakt zodat ik een seasonal kon beginnen..
Wat doen jullie om een beetje lvls te farmen? (kreeg meteen die quest voor de witch powers denk ik maar die boss kreeg ik niet neer haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:45
welke build gebruiken mensen op Rogue?
was gisteravond een kleine begin gemaakt tot level 43 met een rapid fire build, maar vindt de dmg wel wat aan de lage kant.
Misschien mis ik gewoon nog de juiste item en moet ik even door dit stuk heen bijten of ben te veel spirit born gewend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:37
Voor levelen kan ik van harte de Dance of Knives rogue build aanraden. Maar dan moet spin-to-win wel een beetje je ding zijn.

Wat ik persoonlijk wel mis in D4 is de optie om SSF te gaan zoals in PoE2, en dat hier dan ook aparte ladders voor zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 11:32
Mad-Matt schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:35:
[...]

Dat kan ik bevestigen. ik heb het tot T3 gered met mn Blood Necro, maar ik vind er geen zak aan idd. T4 is te hoog gegrepen, maar ook helemaal geen interesse om te farmen om daar naar toe te gaan.

Dus gisteren ook begonnen met een Sorc.
Wat voor build heb jij?
Een lvl 60 bloodwave necro met de juiste aspects kan al praktisch direct zonder problemen T4 aan.

Normale T4 content is sowieso geen reet aan, op eigenlijk geen enkele build. D4 is momenteel in een wat erbarmelijke staat wat dat betreft. Momenteel blijven alleen sorcs en rogues nog een beetje achter op de rest, maar zelfs die doen zonder veel issues Pit 100+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:32
Lincor schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:47:
Voor levelen kan ik van harte de Dance of Knives rogue build aanraden. Maar dan moet spin-to-win wel een beetje je ding zijn.

Wat ik persoonlijk wel mis in D4 is de optie om SSF te gaan zoals in PoE2, en dat hier dan ook aparte ladders voor zouden zijn.
Momenteel bezig met een spin-to-win. Wel lekker om snel door alles te lopen.
Ik mis wel nog veel damage. Soms moet ik wel lang rond een groepje zwermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:23:
[...]

Een lvl 60 bloodwave necro met de juiste aspects kan al praktisch direct zonder problemen T4 aan.

Normale T4 content is sowieso geen reet aan, op eigenlijk geen enkele build. D4 is momenteel in een wat erbarmelijke staat wat dat betreft. Momenteel blijven alleen sorcs en rogues nog een beetje achter op de rest, maar zelfs die doen zonder veel issues Pit 100+.
Ik heb issues met overleven, dmg lukt wel.
Maar goed, ook geen interesse om er verder in te duiken.
Van het weekend verder met m'n sorc. (ik heb het al vaker gezegd, ik mis de Monk en nee, de Spiritborn geeft niet hetzelfde gevoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Spiritborn is hier niet zo populair geloof ik he? Ik speel momenteel de game nog zonder DLC en als de SB echt zo slecht is, vraag ik me ook af waarom ik het wel zou aanschaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• samlans
crimby schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:19:
Spiritborn is hier niet zo populair geloof ik he? Ik speel momenteel de game nog zonder DLC en als de SB echt zo slecht is, vraag ik me ook af waarom ik het wel zou aanschaffen.
Ik heb niks tegen SB, het was alleen bij release van de DLC en Season 6 de sterkste Classen in kilometers
Maar volgens mij is we redelijk bij gesteld.
Vindt altijd de ultimate skills wel vet uitzien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 11:32
Niks mis met Spiritborn. Maar dat ie niet zo populair is nu is logisch natuurlijk, nadat letterlijk iedereen die class sufgespeeld heeft vorig seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22

Croga

The Unreasonable Man

Vorig seizoen voornamelijk Evade spiritborn gespeeld, dit seizoen een Thorns spiritborn aan het spelen. Nope, nogsteeds net zoveel lol mee en bijna onverslaanbaar.

Bijna zeg ik...... Zojuist m'n Torment 2 hardcore afgegeven aan Lord Zir. Die Sepazontec blijft me ontgaan :-( Eventjes uitrusten, morgen (of mischien vanavond) de volgende starten.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vorig seizoen volop met de Spiritborn gespeeld, ging als een trein.
Maar gewoon niet 1 van mn favorieten. Ik heb bv nog nooit een Druid tot lvl 60 gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spiritborn is leuk om te spelen, maar in S6 was het gewoon te makkelijk om overal doorheen te banjeren, zonder dat je ergens op hoefde te letten. De class zelf is best leuk, hoor.

En je moet uiteraard zelf bekijken wat je ervan vindt. Meningen verschillen nogal en je eigen speelstijl past wel of niet bij een bepaalde class. Uiteindelijk gaat het om je eigen speelplezier en niet wat een ander ervan vindt of meent wat je moet spelen of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Nou ook ik ren rond met een Bloodwave Necro en idd dat een van je knoppen veranderd gewoon in een "Ik win" knop. Je blaast alles, maar dan ook echt alles, met 1 klap om. Het is dat sommige bazen zo gescript zijn dat ze nog een 2e fase hebben want anders zijn ze verdwenen voordat ze op het beeld zijn getekend.

Beetje bizar.. en ook niet echt heel leuk meer ofzo.. Ga maar weer een Barbarian rollen denk ik.. daar heb ik nog steeds het meest mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41
Ik heb een vraag: speel op de PS5 en heb het spel tijdens season 6 gekocht. Met die main heb ik Vessel of Hatred campaign uitgespeeld. Heb daar ook een stash vol stuff.

Nu in season 7 ben ik een karakter begonnen, maar die op level 1 begon en start met de eerste campaign. Als ik de stash raadpleeg, vind ik niets van mijn materiaal en wapens die ik verzameld had, en naar ik begrijp door alle karakters te gebruiken zijn die ik heb onder mijn account.

Hoe zit dit nou? Komt toegang tot die stash nog? Zit nu op level 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:13
Vads schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:36:
Ik heb een vraag: speel op de PS5 en heb het spel tijdens season 6 gekocht. Met die main heb ik Vessel of Hatred campaign uitgespeeld. Heb daar ook een stash vol stuff.

Nu in season 7 ben ik een karakter begonnen, maar die op level 1 begon en start met de eerste campaign. Als ik de stash raadpleeg, vind ik niets van mijn materiaal en wapens die ik verzameld had, en naar ik begrijp door alle karakters te gebruiken zijn die ik heb onder mijn account.

Zit je met je nieuwe char op de seasonal of eternal realm?

Als het seizoen is afgelopen word je charachter verplaatst naar de eternal realm.

Vanaf je seasonal character kan je hier niet bij komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:36:

Eternal een seasons zijn aparte realms en aparte stashes. Nadat een season eindigt, gaat je season character over naar Eternal realm met stash en al.
Daar kun je met een nieuw seasons character niet bij komen, om logische redenen.

Je moet nog wel even naar je eternal realm character om de spullen nog te claimen bij je stash box. Anders zijn ze na een tijdje pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met de Sorc in T4 aangekomen. Gaat prima en gek genoeg is het ook het punt waarop ik het qua progress wel best vind. Pit boeit me niet. Die heb ik alleen voor de glyphs gedaan en voor Grim Favors als ie actief was.
De rest heb ik in T3 al gedaan, dus…… tijd voor een alt! 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Poops_McGhee schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 05:52:
Gisteren met de Sorc in T4 aangekomen. Gaat prima en gek genoeg is het ook het punt waarop ik het qua progress wel best vind. Pit boeit me niet. Die heb ik alleen voor de glyphs gedaan en voor Grim Favors als ie actief was.
De rest heb ik in T3 al gedaan, dus…… tijd voor een alt! 😄
Mag ik vragen welke build je gebruikt? wil ook een Sorc starten maar twijfel over welk build ik ga gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samlans schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:39:
[...]

Mag ik vragen welke build je gebruikt? wil ook een Sorc starten maar twijfel over welk build ik ga gebruiken
Ik gebruik een eigen build met Fire Wall en Fire Bolt als primaire skills. Ik doe niet aan build lijstjes en tier lijsten. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Jack_Mojo schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:22:
[...]

[...]

Vanaf 60 gaat het allemaal heel snel. Met blood wave necro stond ik zo in Torment 4. T2 en T3 praktisch overgeslagen.

Op m’n profiel staat 14 uur, denk daarvan 2 uurtjes afk.

Natuurlijk is mijn build niet helemaal max, maar ik one shot torment bosses op T4. Dat is voor mij een eindstreep, het oeverloze grinden voor een paar procent ligt mij niet zo. Dat is alleen leuk als je pit wil pushen.
Als Blizzard slim is brengen ze enkel nog een Diablo 5 uit als ze een fatsoenlijk developers team hebben. Bij Diablo 3 zijn ze in het begin flink de mist ingegaan en nu weer. Als je een game te makkelijk maakt zijn de mensen te snel verveeld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Aggressor schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:51:
[...]

Zit je met je nieuwe char op de seasonal of eternal realm?

Als het seizoen is afgelopen word je charachter verplaatst naar de eternal realm.

Vanaf je seasonal character kan je hier niet bij komen...
Dus stashinhoud deel je met andere Eternal chars? Is dat het?

En elk character dat je aanmaakt in een nieuw seizoen, is dus seasonal en kan niet bij die stash? Ok... Jammer...

Vraag me dan af waarom ik gear heb zitten sparen voor andere chars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Poops_McGhee schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 05:47:
[...]

Eternal een seasons zijn aparte realms en aparte stashes. Nadat een season eindigt, gaat je season character over naar Eternal realm met stash en al.
Daar kun je met een nieuw seasons character niet bij komen, om logische redenen.

Je moet nog wel even naar je eternal realm character om de spullen nog te claimen bij je stash box. Anders zijn ze na een tijdje pleite.
Dat laatste heb ik inderdaad gedaan.

Maar wat zijn die logische redenen, want mij ontgaan ze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Vads schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:16:
[...]

Preogressie resetten. Hiermee voorkom je dat een speler binnen een dag weer uitgekeken is omdat het 95% meer van hetzelfde is wanneer je "endgame" bereikt. Doordat er vanaf bijna nul moet worden begonnen ontstaat ruimte om een nieuwe class/build te proberen.

Voor mij zit de lol erin om in ieder geval bij het eerste poppetje in een seizoen niet naar class guides te kijken, maar om zelf aan te prutsen. Niet efficient, wel leuk. Of beginnen op HC als je het niet erg vindt om 30 uur aan progressie te verliezen.

Geen zin in? Lekker op eternal spelen, maar dan mis je ook een aardig deel van de nieuwe zaken in een seizoen. Sommige kwaliteitsupdates gaan mee naar eternal, maar questlines en seizoen-specifieke mechanics niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Seasons is een aparte speelmodus die elke keer verandert. Nieuwe progressie, nieuwe stats op je items, nieuwe questline en dergelijken.
Hiervoor heb je dan elk season een nieuwe character nodig, want anders is die hele reis zo klaar. Zo werkt dat nou eenmaal in ARPG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
[...]

de originele reden dat men in D2 begon met seasons is volgens mij de dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-10 19:48
pstalman schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:29:
[...]

de originele reden dat men in D2 begon met seasons is volgens mij de dupes.
Wat zijn "dupes"?

Als ik kijk op google zijn dit mensen die opgelicht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Rickokun schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:38:
[...]

Wat zijn "dupes"?

Als ik kijk op google zijn dit mensen die opgelicht zijn?
gedupliceerde items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik wilde de infernal hordes quest doen. Kreeg zo’n compass, activeerde die en werd uit gelogd. Nu ben ik dus de compass kwijt. Ik las dat ik ze in NM dungeons zou moeten krijgen maar krijg helemaal niks. Tips? Zit op Torment 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-10 19:48
Gekloonde items? Met behulp van bugs ofzo?

Je hoeft natuurlijk niet in details te treden, maar doen lui dat met cheats of bugs ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Rickokun schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:30:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet in details te treden, maar doen lui dat met cheats of bugs ofzo?
YouTube: The History of Duping | Diablo 2 Dupes & The Temp Perm Method | Coooley

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22

Croga

The Unreasonable Man

crimby schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:23:
Ik wilde de infernal hordes quest doen. Kreeg zo’n compass, activeerde die en werd uit gelogd. Nu ben ik dus de compass kwijt. Ik las dat ik ze in NM dungeons zou moeten krijgen maar krijg helemaal niks. Tips? Zit op Torment 1.
Gewoon even door grinden. Die dingen wordt je me dood gegooid, komt er vast wel weer een langs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:23

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Rickokun schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:30:
[...]

Vaak zijn het complexere manieren die aan de achterkant onverwacht gedrag triggeren. In Path of Exile 1 is er bijvoorbeeld dit probleem geweest. Het is vaak zoeken naar een manier om onverwacht gedrag aan de achterkant te veroorzaken, waarbij je kunt denken aan -ik roep maar wat- connection timeouts vanuit een party met items geplaatst in een node of op de grond waarbij de overige party members de group disbanden of verlaten voordat de connection timeout van A opgelost is. Of een instance bewust laten crashen nadat een boss gekillt is en je de drops in inventory of stash hebt geplaatst. Dan kunnen vreemde dingen ontstaan zoals dubbele items (eentje in je stash en nog eentje op de vloer).

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:23:
Je hebt een kans om ze daar te krijgen (en vele plekken elders ook, zoals de caches van de Tree of Whispers), maat het is geen garanteed drop.

Tip: veel grinden. Geldt voor alles in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dus stashinhoud deel je met andere Eternal chars? Is dat het?

En elk character dat je aanmaakt in een nieuw seizoen, is dus seasonal en kan niet bij die stash? Ok... Jammer...

Vraag me dan af waarom ik gear heb zitten sparen voor andere chars...
Seasonal characters kunnen wel bij de stash, alleen niet bij die van eternal.
Je hebt eigenlijk 4 gescheiden werelden in D4, seasonal of eternal en normaal of hardcore (dood is dood, geen respawns). Seasonal characters worden aan het einde van een seizoen automatisch overgezet naar eternal en alle gear uit de seasonal stash komt dan in een speciale tab in de eternal stash te staan waar je het alleen maar uit kunt halen maar niks terug stoppen (wel in de reguliere eternal stash tabs natuurlijk). Wil je die gear behouden voor je eternal, dan moet je het spul verplaatsen voor het volgende seizoen afgelopen is want dan vervalt alles in die tab van het voorgaande seizoen.

Wil je dit niet, dan moet je geen seasonal characters aanmaken maar eternal. Dat is een keuze die je krijgt bij het aanmaken van een karakter. Je hebt dan geen tijdslimiet en alles zit in dezelfde wereld. Je mist echter ook de seasonal mechanics (dit keer de witch powers) en je zult veel minder spelers tegenkomen want de meeste mensen spelen in seasonal.

En waarom mensen dat doen, zoals gezegd, om het interessant te houden. Ervaren spelers zijn nu zelfs bij de start van een season (dus zonder al gear te hebben) in een paar uur max level en de echte blasters hebben in een paar dagen alles al gezien. Zelf ben ik iets meer casual maar ik heb ook al drie poppetjes op 60 en weet niet hoe lang dit season nog leuk blijft. Als ik op eternal zou spelen zou er helemaal geen reden zijn om te spelen want dan had ik alle classes al met dikke gear, dan is het een keer inloggen en kijken wat Blizzard voor nieuwe dingen gemaakt heeft, na een uurtje heb je dat gezien en dan stopt het weer.

Je zei trouwens ook dat je weer aan het begin van de campaign stond. Misschien wou je dat en prima dan, maar ook dat is een keuze die je maakt bij het maken van een character. Standaard staat dat als het goed is op vessel of hatred campaign completed, dus dat heb je waarschijnlijk zelf aangepast. De meeste mensen skippen de campaign bij volgende characters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Vanochtend toch overstag gegaan en na mijn lighting sorc ook een spiritborn aangemaakt. DLC dus aangeschaft. Die speelt wel heerlijk zeg! Gave skills ook. Hier ga ik veel plezier mee hebben :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vads
Finraziel schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:17:
[...]
Je zei trouwens ook dat je weer aan het begin van de campaign stond. Misschien wou je dat en prima dan, maar ook dat is een keuze die je maakt bij het maken van een character. Standaard staat dat als het goed is op vessel of hatred campaign completed, dus dat heb je waarschijnlijk zelf aangepast. De meeste mensen skippen de campaign bij volgende characters.
Klopt, ik weet dat ik het aan kon passen, maar was een bewuste keuze omdat ik met mijn (nu) eternal character alleen Vessel campagne had gedaan en niet de allereerste campagne. Het gaat nu wel retelangzaam, maar ik maak het verhaal mee met mijn stotterende rogue :)

Dank voor al jullie reacties en antwoorden; voor de toekomst weet ik het nu. Was ook net weer nieuw in D4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren de laatste witch power op max geupgraded. Heel fijn dat die dingen accountwide zijn.

Ik blijf nog steeds Forgotten Altars tegenkomen. Helaas krijg je dan niks. Had wel leuk geweest als je een extra upgrade had gekregen op de power die je dan vindt, als de power nog niet maxed is.

Heb ook wat tormented boss runs gedaan. Gaat me prima af en ik mocht van Andariel een Shroud of False Death looten. Daarna in een undercity run, met unique tribute, een 2e Ahavarion geloot. De teller staat nu op 5 mythics, waarvan er 3 de scrapper zijn ingegaan.

M'n rep board grind staat nu op 19/20, dus die is ook bijna afgerond, season journey is ook in de laatste fase. Die verwacht ik binnen een paar dagen ook wel klaar te hebben.

Ik vind het een prima progressie pace. Niet te snel en niet te langzaam. Naar mijn mening zit het spel op een goeie balans, mits je geen broken builds speelt die alles uit het water blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik speel nu met deze build, beetje wennen, maar wel tof.

https://maxroll.gg/d4/bui...bolt-sorcerer-build-guide

Spelen anderen hiermee? Ik heb enorme manaburn issues, tips om dit wat minder te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:23:
Ik speel nu met deze build, beetje wennen, maar wel tof.

https://maxroll.gg/d4/bui...bolt-sorcerer-build-guide

Spelen anderen hiermee? Ik heb enorme manaburn issues, tips om dit wat minder te maken?
Als je met mana issues zit, dan kun je rune stone LUM in je gear stoppen. Dan wordt het al makkelijker.

Ik speel overigens nagenoeg dezelfde skills, maar de rest wijkt wat af. Best veel eigenlijk 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:48
Ben ik de enige die start op hard en de eerste boss niet meer krijg. Ben nu op normal.
Weet dat ik geen beste gamer ben maar normal is wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
gupfishy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:10:
Ben ik de enige die start op hard en de eerste boss niet meer krijg. Ben nu op normal.
Weet dat ik geen beste gamer ben maar normal is wel makkelijk
De eerste season boss? Lukte me ook niet. Was niet dat ik per se omviel, maar dat ging dus 2 kanten op.

Op normal geen issue, op hard was toevallig een maat online die 'm plat kwam slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ik ben op normaal doorgegaan. Maar denk toch snel naar hard. Dan krijg je beter wapens enz toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Die 1e boss is wat overtuned ja :) Gewoon wat doorlevelen en doodmaken als je wat meer gear/mercenariies/runes/witchpowers hebt.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gupfishy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:03:
Ik ben op normaal doorgegaan. Maar denk toch snel naar hard. Dan krijg je beter wapens enz toch?
Niet per se beter, wel meer. Dezelfde loot kan droppen, maar je krijgt er op hogere difficulties wel meer van dus de kans dat je goed spul vindt stijgt wel... zolang je even snel kunt killen. En dat is de crux, meestal is het beter om op de difficulty te spelen waar je alles snel neermaait. Als gevechten langer gaan duren dan is het qua drops het al snel niet meer waard. Voor XP geldt meestal hetzelfde. Dat staat uiteraard wel los van waar je lol in hebt, om die reden kan het alsnog de moeite zijn om moeilijker te spelen natuurlijk :)

Uitzondering zijn trouwens de Torment levels, daar dropt wel andere loot dan pre-Torment. Maar Torment 1 t/m 4 dropt dan weer exact hetzeflde, alleen ook weer meer hoe hoger je komt.

De stappen tussen de difficulties kunnen trouwens ook best groot zijn waardoor je soms inderdaad op de ene uit je neus staat te eten en in de volgende echt moeite kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben naar hard over gegaan en nu gaat dat ook best makkelijk. Was echt die eerst boss die me dwars zat.
En levelen gaat wel heel snel nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:58
gupfishy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:03:
Heb ook iets van 8 pogingen nodig gehad op hard met mijn barb aan het begin van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
toch geswitch van Rogue naar Soc.
Vindt de Soc toch prettiger spelen dan een Rogue

Viel me trouwens op dat bij het beginnen van een nieuw char en ik naar Penitent ging er veel mensen waren level 60 met 150+ paragon levels.
Weet iemand waarom ze niet bijvoorbeeld in een torment zitten waar ze meer loot en geld krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:47:
Gisteren de laatste witch power op max geupgraded. Heel fijn dat die dingen accountwide zijn.

Ik blijf nog steeds Forgotten Altars tegenkomen. Helaas krijg je dan niks. Had wel leuk geweest als je een extra upgrade had gekregen op de power die je dan vindt, als de power nog niet maxed is.

Heb ook wat tormented boss runs gedaan. Gaat me prima af en ik mocht van Andariel een Shroud of False Death looten. Daarna in een undercity run, met unique tribute, een 2e Ahavarion geloot. De teller staat nu op 5 mythics, waarvan er 3 de scrapper zijn ingegaan.

M'n rep board grind staat nu op 19/20, dus die is ook bijna afgerond, season journey is ook in de laatste fase. Die verwacht ik binnen een paar dagen ook wel klaar te hebben.

Ik vind het een prima progressie pace. Niet te snel en niet te langzaam. Naar mijn mening zit het spel op een goeie balans, mits je geen broken builds speelt die alles uit het water blaast.
Je krijgt trouwens een gratis skill upgrade als je alle Skills al gevonden hebt en het lijkt erop dat ie een skill pakt waar je al punten op hebt staan.

Hier nu barb compleet, armor 12/12, 3 leg Witch gems en de quest line voltooid.
Ben inmiddels bezig met de Rogue om die te uppen omdat het denk ik toch fijner spelen is dan Necro, daar al 1 vd 2 leg gems gemaakt en kan bijna no2 maken (de 3de is een gewone witch gem).
Rogue is toch wel fun omdat je niet alles in 1hit neerhaald. Het kost je alleen RSI denk ik na een tijdje, het is echt spam alle skills (regen mana) om maar je Death Trap te kunnen leggen en barage te kunnen doen.
samlans schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:35:

Viel me trouwens op dat bij het beginnen van een nieuw char en ik naar Penitent ging er veel mensen waren level 60 met 150+ paragon levels.
Weet iemand waarom ze niet bijvoorbeeld in een torment zitten waar ze meer loot en geld krijgen?
een paar quest van de season quest line moet lager dan Tier1!

[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 03-02-2025 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00

JSchut

.....

Ben dit seizoen ook weer begonnen. Druid op Paragon level 140 ongeveer. Speel nu T3.

Gister een uur bezig geweest met een kleine dungeon met simpele layout opzoek naar een forgotten altar.

Met potion zou ik 8% kans moeten hebben. Ben een uurlang door de dungeon aan het rennen geweest. Alles skippen en resetten als het er niet was. Denk dat ik wel 20 runs gedaan heb. Geen enkele latar gevonden.

Van de week nog maar eens proberen.

Qua gear merk ik dat er heel veel legendaries droppen maar eigenlijk allemaal rommel. Bijna geen ancestral gear. Mijn gevoel zegt dat dit voorheen beter was.

Wel een leuk seizoen. Die nieuwe crowded events met whispers bevallen me wel :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
[/quote]

O dat wist ik niet, nog niet goed naar de Season Quest gekeken, meestal level ik eerst naar 60 voor ik goed ga kijken voor de quest.
Dankje voor de uitleg verklaar veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
samlans schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:29:
[/quote]

O dat wist ik niet, nog niet goed naar de Season Quest gekeken, meestal level ik eerst naar 60 voor ik goed ga kijken voor de quest.
Dankje voor de uitleg verklaar veel
je kan er denk ik niet veel aandoen, het is echt onduidelijk weergegeven. Af en toe krijg je misschien een melding in de chat erover terwijl je iets anders doet. Mogelijk dat je zelf een Root kan starten om het te omzeilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek

Net voor het eerst overstag gegaan en een set uit de store aangeschaft (wel met 40% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
bij mij was de store afgelopen dagen offline, klopt dat? precies nadat ik de DLC had gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
crimby schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:02:
bij mij was de store afgelopen dagen offline, klopt dat? precies nadat ik de DLC had gekocht.
Heb net de afgelopen dagen Diablo 3 gespeeld, maar afgelopen vrijdag overdag was ie nog online voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:13:
[YouTube: The Flames of Abaddon | Diablo IV Cosmetics (Barbarian) | In-Game (4K) | 2,800 Platinum]

Net voor het eerst overstag gegaan en een set uit de store aangeschaft (wel met 40% korting).
Prima setje om bij overstag te gaan. Ik snap dat je daarop kunt breken.

Ik ging bijna overstag bij de Garrosh Hellscream set, en toen trok m'n vrouw de credit card en kocht hem voor me. Nu moet ik eigenlijk elk season verplicht een Barb spelen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Poops_McGhee schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:26:
[...]

Prima setje om bij overstag te gaan. Ik snap dat je daarop kunt breken.

Ik ging bijna overstag bij de Garrosh Hellscream set, en toen trok m'n vrouw de credit card en kocht hem voor me. Nu moet ik eigenlijk elk season verplicht een Barb spelen. 😂
Die is ook heel gaaf. Als er ooit nog een Lich King voor de Barb komt is dat ook een instant buy

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:33:
[...]

Die is ook heel gaaf. Als er ooit nog een Lich King voor de Barb komt is dat ook een instant buy
Ben bang dat je dat wel kunt vergeten. Die is er al voor de Necro en ze doen geen sets voor 2 aparte classes. En de Lich King was ook een necromancer, met z'n army of the dead.

De Lich King set heb ik wel zelf aangeschaft, gewoon omdat het kan en het is Lich King. Het is een mooie set, maar wel jammer dat je geen Invincible dropped als je doodgaat. Nouja, is eigenlijk net als de echte Lich King. Die dropte hem ook nagenoeg nooit 😂

Zou me verbazen als ze nog meer WoW sets uitbrengen. Ik denk dat ze de meeste kopstukken nu wel hebben gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 03-02-2025 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Sinds ik de DLC heb gekocht heb ik dit dus… iemand enig idee waarom?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WTww_3ggG4aov29P1PGqW9nXHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIXoGkCDNeuwC3U636UkxLV9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
crimby schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:04:
Sinds ik de DLC heb gekocht heb ik dit dus… iemand enig idee waarom?
[Afbeelding]
Ik had wel zo een sorrt bug, maar eerder dat hij een jaar nodig had om te laden, na het spel te hebben gevalideerd op steam en hij wat opnieuw gedownload had was het weg.
misschien is er bij de aankoop of download iets fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:08

Rmg

samlans schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:35:

Omdat meer geld/loot niet zo boeit.

En omdat scaling van de seizoens mechanics, forgotten altars, headrotten en grim favors niet fatsoenlijk scale imo.

Boven T2 schaalt het niet lekker imo, het is efficienter om T2 te farmen voor je seasonal dingen dan T3 of T4 te pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Rmg op 04-02-2025 14:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
samlans schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:09:
[...]

Ik had wel zo een sorrt bug, maar eerder dat hij een jaar nodig had om te laden, na het spel te hebben gevalideerd op steam en hij wat opnieuw gedownload had was het weg.
misschien is er bij de aankoop of download iets fout gegaan.
Ik heb diablo nog maar eens opnieuw gestart en toen was ie weer beschikbaar. Toen kwam ik erachter dat 2800 platinum €25 was en toen ben ik de shop weer uitgegaan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:23
crimby schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:35:
[...]

Ik heb diablo nog maar eens opnieuw gestart en toen was ie weer beschikbaar. Toen kwam ik erachter dat 2800 platinum €25 was en toen ben ik de shop weer uitgegaan 8)7
Het is altijd wel een mooi setje kleding maar als ik er iemand in Sanctuary mee zie lopen dan zie ik eigenlijk iemand lopen met een plaat op z’n kop: ik laat me naaien voor een geeltje.
Pagina: 1 ... 205 ... 214 Laatste