Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:52

tha_crazy

Mafketel

Ik twijfel zelf nog tussen Necro en Druid.
Laatste season voornamelijk spiritborn gespeeld, en daarvoor necro.
En Necro heb ik altijd wel leuk gevonden dusja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik mis vooral de Monk, dat vond ik veruit de leukste klasse om mee te spelen. goeie aoe, goede 1v1 dmg, snel.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:57
Mad-Matt schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:07:
Ik mis vooral de Monk, dat vond ik veruit de leukste klasse om mee te spelen. goeie aoe, goede 1v1 dmg, snel.
Daar hebben we nu de spiritborn voor , hoewel ik dat niet echt een goede vervanger van de monk vind.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Visgek82 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:32:
[...]

Daar hebben we nu de spiritborn voor , hoewel ik dat niet echt een goede vervanger van de monk vind.
Ik heb afgelopen season met plezier de spiritborn gespeeld, maar het voelt niet als een monk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Mad-Matt schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:33:
[...]

Ik heb afgelopen season met plezier de spiritborn gespeeld, maar het voelt niet als een monk.
Idd, dat is wat ik vaker heb gezien/gehoord op youtube. echter, zelf heb ik de spiritborn nauwelijks aangeraakt, dus zou het niet weten :)

Denk dat de volgende class in d4 de Paladin gaat zijn, tbh. maar we gaan het meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:51
Visgek82 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:10:
[...]

Haha, had ik al gedaan, heb niet 1 karakter meer staan. meestal wipe ik alles bij een season start, en dit seizoen had ik ook niet echt veel gespeeld en ook geen goede chars of items, dus alles kon de prullenbak in . en omdat ik (als ik hardcore echt leuk vind) wss toch de switch ga maken op zowel eternal als season , heb ik ze ook niet meer nodig.

Zit er ook klaar voor :D
Dit had ik dus al een tijd niet gedaan... Eens al de oude eternal popetjes verwijderd. Deze avond nog een paar weg en dan beginnen met het nieuwe seizoen. Ik ben deze week pas een necro op HC gestart. Daar heb ik wel terug zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:11

ChUcKiE

Dus........

Ik heb ze zojuist ook maar gewoon verwijderd, niet meer op ingelogd of iets, toch niet echt bruikbaar meer en ik speel eigenlijk alleen maar de seasons bemerk ik.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-10 21:09
Eternal speel ik ook nooit, maar ik stop altijd nog wel m’n ubers in de stash. Gewoon voor, ja voor niks eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
nou, van mij mag het wel beginnen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:56:
Eternal speel ik ook nooit, maar ik stop altijd nog wel m’n ubers in de stash. Gewoon voor, ja voor niks eigenlijk.
Ik gebruik Eternal regelmatig om builds uit te proberen met specifieke ubers, om die dan in seasons na te jagen of niet. Kan soms best handig zijn. En zolang ik plek heb voor minstens 5 nieuwe characters, dan zit de rest me niet in de weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:16
Nou veel plezier allemaal straks.
Ik moet helaas werken, daarna lekker een paar dagen vrij.

Morgen ben ik wel online in de guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nog geen patch of update.. Hoop dat ze de tijden goed hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:14
Visgek82 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:50:
Nog geen patch of update.. Hoop dat ze de tijden goed hebben :)
net 12 GB gedownload...?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Apsie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:52:
[...]

net 12 GB gedownload...?
Oh? Hij zegt hier geen updates te vinden. mss beetje staggered rollout ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Visgek82 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:53:
[...]

Oh? Hij zegt hier geen updates te vinden. mss beetje staggered rollout ofzo.
versie 61313 aan het eind?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Apsie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:54:
[...]

versie 61313 aan het eind?
Ja, oh, blijkbaar is dat de nieuwste versie. heb ik niet op zitten letten, heb niet gezien dat ie het gedownload heeft.

I stand corrected :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Visgek82 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:55:
[...]

Ja, oh, blijkbaar is dat de nieuwste versie. heb ik niet op zitten letten, heb niet gezien dat ie het gedownload heeft.

I stand corrected :D
Consider yourself correct... :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... Ik denk laat ik toch ook weer eens d4 spelen maar laat ik dat op de Steam Deck doen... Vanmiddag download aangezet maar zag om half 7 dat ie niet automatisch ook de patch geïnstalleerd had... En daar is ie nog steeds mee bezig 8)7
Geen idee wat daar aan de hand is... Toch op de gewone pc ook de update even binnen gehaald en die was in een paar minuten klaar dus dan toch maar daar beginnen. Ga denk ik gewoon weer eens voor een druid :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Mochten ze eens dat probleem oplossen dat de game download aan 200KB/sec ofzo ... zou ook leuk zijn }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
https://www.reddit.com/r/.../battlenet_slow_download/

Dit heeft toendertijd bij mij de download problemen opgelost. Gek maar waar, heb het nog altijd ingesteld staan en ik download nu met volle gigabit snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon niet besluiten welke class ik zou gaan starten, dus..... class select screen R2 vastgehouden, ogen dicht en R2 loslaten. Waar die op landt, dat word hem. Necro....

Nu lvl 13, na een half uurtje alles bekijken en spelen. Wardrobe ziet er toch wel fijner uit, moet ik zeggen. Ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:35
Wat zijn de eerste indrukken van Season 7 tot nu toe?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Tijdje niet gespeeld sinds s4. Denk probeer het maar weer eens, ik twijfelde eigenlijk of het nieuwe season al begonnen was :D maargoed gezien er allemaal level 10's rondlopen zal het wel.

Vroeger kreeg je nog wel een leuk story line of intro bij een nieuw seizoen maar dat kan er blijkbaar ook niet meer vanaf. Same old, same old beestje hakken met wat extra mechanics voor zover of mis ik nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:16:
Wat zijn de eerste indrukken van Season 7 tot nu toe?
Best leuk, hoor. Paar leuke QoL dingetjes ook. Armory heb ik nog niet gebruikt, maar dat onderzoek ik wel op Eternal.
Ik vermaak me best prima. Leuk thema ook, dit season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:49:
Kon niet besluiten welke class ik zou gaan starten, dus..... class select screen R2 vastgehouden, ogen dicht en R2 loslaten. Waar die op landt, dat word hem. Necro....

Nu lvl 13, na een half uurtje alles bekijken en spelen. Wardrobe ziet er toch wel fijner uit, moet ik zeggen. Ben er blij mee.
Ik heb hier nog eens een aardige rant gehad over de necro, mag jij raden met welke class ik nu ben gestart :9

Bone Spear en Bloodwave zien er dit seizoen goed uit. Allereerste class was een Bone Spear dus dat heeft toch iets speciaals. Alleen twee seizoenen terug vond ik er geen fluit aan maar dat wil ik nu zeker weten.

Voor het weekend staat er in ieder geval een lange sessie op het programma. Thema lijkt erg op seizoen 2 en laat ik dat nou net het leukste seizoen tot nu toe vinden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier begonnen met een Druid en naar voorbeeld van Raxx gewoon door de VoH campaign heen gerushd. Die is ondertussen klaar en ben level 46, maar het is wel bedtijd voor mij.
Lightning storm aan het spelen en met de wijzigingen aan de Druid boons is dat nu wel echt stukken beter te doen. Zodra ik een paar van die dingen kon activeren had ik nauwelijks spirit problemen meer. Moest alleen wel de class quest gewoon weer gaan doen.
Verder nog niks gedaan met de seasonal stuff of de andere nieuwe zaken, maar na een paar maanden break is D4 best weer even leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:48:
[...]

Ik heb hier nog eens een aardige rant gehad over de necro, mag jij raden met welke class ik nu ben gestart :9

Bone Spear en Bloodwave zien er dit seizoen goed uit. Allereerste class was een Bone Spear dus dat heeft toch iets speciaals. Alleen twee seizoenen terug vond ik er geen fluit aan maar dat wil ik nu zeker weten.

Voor het weekend staat er in ieder geval een lange sessie op het programma. Thema lijkt erg op seizoen 2 en laat ik dat nou net het leukste seizoen tot nu toe vinden :)
Ik wilde eigenlijk niet starten met een Necro, maar het zij zo. Op zich wel leuk om te spelen, hoor. Mijn allereerste lvl100 was ook een Necro en Bone Spear ook nog. Die stijl weet ik nog een beetje, dus ben ik daar maar mee begonnen. Bone Spear en Minions, maar ik heb deze keer geen zin om met al die minions en golem rond te rennen. Het is al druk genoeg op je scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:45:
[...]

Ik wilde eigenlijk niet starten met een Necro, maar het zij zo. Op zich wel leuk om te spelen, hoor. Mijn allereerste lvl100 was ook een Necro en Bone Spear ook nog. Die stijl weet ik nog een beetje, dus ben ik daar maar mee begonnen. Bone Spear en Minions, maar ik heb deze keer geen zin om met al die minions en golem rond te rennen. Het is al druk genoeg op je scherm.
Ik loop nu met een leger van minions, Golem, Raheir en een kikker. Beetje overkill.

Loop toch het liefst helemaal alleen door Sanctuary.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Ben pas level 16 ofzo op hardcore maar ik merk wel gelijk hoe ontzettend leuk d4 is en hoe fijn het speelt, dus vanmiddag weer verder. Hc moet je niet haasten :) heb nog niet veel gedaan met de witch powers, komt allemaal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
toch maar met een necro gestart, maar wat een barriers hebben die mobs. De eerste keer dat ik hem tegen kwam gelijk neer. Gister lvl 47 gehaald en het gaat nog steeds redelijk goed. Voel de dmg soms wel, maar ze gaan ook zo neer :D

Genoeg uniq zien droppen, maar wel de verkeerden, al kan je ze tijdelijk aan (auto-cast ring bijv).
Voor de rest is dit season net als de vorige met specifieke areas om dingen te killen om weer punten te krijgen waar je weer wat mee unlocked. Maar na weken lang Hell act4 te hebben gedaan was dit wel even een goede afwisseling.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Gisterenavond mijn minion necro weer gespeeld en waar ik eerst in T4 op eieren liep is dat nu helemaal het geval niet meer. Ook mijn companion druid is in T3 een stuk sterker geworden en dat zonder goede gear. Heb nog steeds voornamelijk gear zonder GA.

Het gaat met de druid op deze manier weer de goede kant uit, hopelijk stoppen ze nu eens een keer met de buffs en nerfs want dat gaat nergens over.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hier weer eens birb gerolled *O*

Hopelijk gaat die earthquake hard man oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Lekker Ventje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:44:

hopelijk stoppen ze nu eens een keer met de buffs en nerfs want dat gaat nergens over.
Toch juist positief dat je per seizoen afwisseling hebt in sterkte van de builds? Anders blijft het ook zo eentonig en heb je het snel gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Jack_Mojo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Toch juist positief dat je per seizoen afwisseling hebt in sterkte van de builds? Anders blijft het ook zo eentonig en heb je het snel gezien denk ik.
Dat is sowieso een ongoing iets met aarpg's, mmo's etc. Zal echt niet veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56
Ik twijfel om D4 weer eens aan te slingeren. Ik ben na S2 of 3 afgehaakt. De DLC heb ik niet. Is dat een meerwaarde? Ik lees dat men hier de nieuwe class eigenlijk niet echt speelt? En verder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jack_Mojo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Ik noem dat juist negatief. Waarom moeten er elk kwartaal vier miljoen dezelfde builds rondlopen omdat die zwaar OP zijn? Haal dan de andere klassen weg als het niet de bedoeling is dat je die speelt. Elke klasse moet gewoon capabel zijn om in T4 mee te kunnen. Als alles gelijke sterkte heeft kun je kiezen welke klasse je wilt spelen en heb je voldoende afwisseling.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

crimby schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:26:
Ik twijfel om D4 weer eens aan te slingeren. Ik ben na S2 of 3 afgehaakt. De DLC heb ik niet. Is dat een meerwaarde? Ik lees dat men hier de nieuwe class eigenlijk niet echt speelt? En verder?
Je kan volgens mij nu gratis de expansion uitproberen. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Lekker Ventje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:59:
[...]

Ik noem dat juist negatief. Waarom moeten er elk kwartaal vier miljoen dezelfde builds rondlopen omdat die zwaar OP zijn? Haal dan de andere klassen weg als het niet de bedoeling is dat je die speelt. Elke klasse moet gewoon capabel zijn om in T4 mee te kunnen. Als alles gelijke sterkte heeft kun je kiezen welke klasse je wilt spelen en heb je voldoende afwisseling.
We zouden nog allemaal Barb starten als men de zaken niet aangepast had O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
pstalman schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:51:
[...]

We zouden nog allemaal Barb starten als men de zaken niet aangepast had O-)
Maar diezelfde barb is nu op delen weer gebuffed omdat ze vorige keer teveel generfed hadden. Ze moeten van een bepaalde hoeveelheid damage uitgaan en daar naar toe werken. Dan kunnen de skills van de speler het verschil maken. De druid was het eerste seizoen erg sterk en de seizoenen erna telkend nummer vijf in de rij omdat ze teveel generfed waren. Ze doen elke keer maar wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:40
Balen dat de nieuwe chest van de barb bugged is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 06:41:
[...]

Ik loop nu met een leger van minions, Golem, Raheir en een kikker. Beetje overkill.

Loop toch het liefst helemaal alleen door Sanctuary.
Achja, ben vergeten om een mercenary op te halen. Ben lvl32, zonder kikker (kikker?!?👀) en zonder minions. Moederziel alleen met m'n kat 😂

Misschien, als het lastig wordt, toch Raheir ophalen. Maar voorlopig red ik het wel alleen.

Kwam de Butcher tegen in een van die quest dungeons. Pakte een Greed pylon en toen kwam hij opdagen. Zonder veel moeite, wel veel rondjes rennen, ging hij neer. Wat een rot baan heeft ie. Altijd maar z'n kop ingeramd krijgen en nooit met vers vlees naar huis.

[ Voor 20% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-01-2025 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Was wel ff vergeten dat ik op hardcore dan ook al mijn renown opnieuw moet doen .... da's wel ff minder :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Visgek82 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:40:
Was wel ff vergeten dat ik op hardcore dan ook al mijn renown opnieuw moet doen .... da's wel ff minder :D
Dat vond ik ook minder, totdat ik op uitzichtpunten kwam die ik totaal vergeten was. Leuk om zo de vergeten mooie stukjes weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Jack_Mojo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:55:
[...]

Dat vond ik ook minder, totdat ik op uitzichtpunten kwam die ik totaal vergeten was. Leuk om zo de vergeten mooie stukjes weer te zien.
Ik neem aan dat dat soort dingen wel gewoon blijven mocht dat karakter overlijden? da's ook wel zo, btw. alleen was ff een tegenvaller. even voor gaan zitten maar vanavond :)

[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 22-01-2025 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-10 18:43
Kan er niet meer in komen. Heel erg gevoel van "been there done that" misschien gewoon maar even laten liggen en over paar seizoenen weer kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kom ik er na 40 levels pas achter dat ik die witch dingen zelf moet inschakelen......

Kikkertje en vleermuisjes gekozen, met nog 3 andere leuke dingetjes. Gaat allemaal toch een stukje makkelijker ineens.
Ondertussen kom ik om in de legendaries, maar dat is wel handig voor de aspects.
Nog steeds geen mercenary opgehaald. Misschien toch maar doen om de rewards van hun mee te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Poops_McGhee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:51:
Kom ik er na 40 levels pas achter dat ik die witch dingen zelf moet inschakelen......

Kikkertje en vleermuisjes gekozen, met nog 3 andere leuke dingetjes. Gaat allemaal toch een stukje makkelijker ineens.
Ondertussen kom ik om in de legendaries, maar dat is wel handig voor de aspects.
Nog steeds geen mercenary opgehaald. Misschien toch maar doen om de rewards van hun mee te pakken.
Ja vooral die kikker lijkt aardig te kikkeren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Wel weer lachen zo’n summon necro met howl from below, ring of mendeln en die automatische summon ring. Terwijl ik alleen een beetje rondwandel en uit m’n neus peuter, is mijn tv een non stop flikkerende kerstboom. :9

Leuk voor het levelen, maar na level 60 ga ik alleen op pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Visgek82 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:02:
[...]

Ja vooral die kikker lijkt aardig te kikkeren :D
Die kikker is de spiritborn's gifworm 2.0 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Een alt levelen met The Grandfather en minions is echt afk levels pakken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:22:
Een alt levelen met The Grandfather en minions is echt afk levels pakken :+
Grandfather heb ik nog niet in S7. Dan zal ik echt naar Eternal moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gisteren met een Necro begonnen, nog ff tobben zonder de juiste aspects op lagere levels, maar ik sla mezelf er wel doorheen. Ben nu lvl 27, nog even te gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren tot lvl56 gekomen. Die laatste 4 levels pak ik vanavond er wel bij.

Moet zeggen, die tovertrucjes bevallen me prima. Mogen ze van mijn part wel permanent maken.

Met de season journey gaat het alleen niet zo hard. Ik blijf teveel in Witch Hunts hangen en dan schiet het niet op. 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
gister nog duri gecheckt op t2 voor ik stopte, maar kreeg hem niet neer (kwam tot de helft). Na hulp van andere GOT guild members was ie in 1 sec neer. Hierna nog wat runs met ons 3-en gedaan en daar dropte de paarse necro armor :)

Nu nog de helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ondertussen Paragon level 97 dus gaat wel lekker hard met m'n druid.
Had gedacht om te switchen naar een andere build na met minions geleveld te zijn maar zelfs op Torment 2 komen ze nog aardig mee.

Eens kijken hoe ver ik minion druid kan pushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
tha_crazy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:25:
Ondertussen Paragon level 97 dus gaat wel lekker hard met m'n druid.
Had gedacht om te switchen naar een andere build na met minions geleveld te zijn maar zelfs op Torment 2 komen ze nog aardig mee.

Eens kijken hoe ver ik minion druid kan pushen :P
Ik heb nog deels GA loze gear maar wel met een unique ring met een GA voor damage close by en die broek voor de petbuild. Op T3 heb ik totaal geen moeite met de Helltide boss. Ik zit nu op het randje van T4 maar wil eerst overal maximale willpower voor ik naar T4 ga. Met de laatste patch zijn zowel de minions necro als de pet druid er op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Lekker Ventje schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:46:
[...]

Ik heb nog deels GA loze gear maar wel met een unique ring met een GA voor damage close by en die broek voor de petbuild. Op T3 heb ik totaal geen moeite met de Helltide boss. Ik zit nu op het randje van T4 maar wil eerst overal maximale willpower voor ik naar T4 ga. Met de laatste patch zijn zowel de minions necro als de pet druid er op vooruit gegaan.
Ja das ook wel te merken dat ze lekker meekomen.
En heb ook wat geluk gehad met een drop van een 1GA Tyrael's Might wat ook wel helpt.
Verder zijn al m'n wolves werewolves en heb nog een item (geen idee welke) met +7 op wolves
En zo nog wat andere bonuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Begonnen als necro met minions als meatboneshield, voor nu (naast minion buffs) vooral darkness skills want daar vond ik in het begin wat kit voor. Legendaries vliegen me wel om de orenm in die paarsige season event zones, dus dat maakt het levelen vrij gemnakkelijk. Inmiddels ergens rond de 40 denk ik en me nog geen zorgen gemaakt om de hardcoreness van dit poppetje. Zou ook niet goed zijn want ren rond op Normal :P

Daar zal ik ook nog wel ff blijven, want 0 renown dus daar "moet" ook nog aan gewerkt worden tussen de bedrijven door. En door zones heen rammelen voor exploration en altars gaat nu eensmaal sneller als je niet iedere keer van je kat gemept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bundin schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:55:
Begonnen als necro met minions als meatboneshield, voor nu (naast minion buffs) vooral darkness skills want daar vond ik in het begin wat kit voor. Legendaries vliegen me wel om de orenm in die paarsige season event zones, dus dat maakt het levelen vrij gemnakkelijk. Inmiddels ergens rond de 40 denk ik en me nog geen zorgen gemaakt om de hardcoreness van dit poppetje. Zou ook niet goed zijn want ren rond op Normal :P

Daar zal ik ook nog wel ff blijven, want 0 renown dus daar "moet" ook nog aan gewerkt worden tussen de bedrijven door. En door zones heen rammelen voor exploration en altars gaat nu eensmaal sneller als je niet iedere keer van je kat gemept wordt.
succes alvast voor de Altars in de PVP areas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
pstalman schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:45:
[...]

succes alvast voor de Altars in de PVP areas :)
Haha, die bewaar ik voor de laatste dag van 't seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik was daarstraks nog even aan het zoeken naar de tweakers clan maar ik kan deze niet vinden.
Helaas werkt ook de discord link in de OP niet meer.

Welke tweakers clan moet ik precies hebben en heeft nog plek :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Blood wave necro kan ik eigenlijk iedereen afraden. Ben nu P40 en heb gelukt gehad met die nieuwe blood wave broek wat onder andere voor cooldown reduction zorgt op blood wave. Ook nog eens ancestral.

Op je skill bar heb je alleen blood wave nodig want de rest doet amper damage en blood wave doet gigantisch veel damage en is toch continu up door alle blood orbs die je wandelend opraapt.

Je mag dit gerust een broken build noemen. Soms is dat wel leuk om te spelen, maar in dit geval niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
En ik sta nu met anderhalf paragonboard en 1 temper in Torment 4. Tja, dat Diablo meer casual wordt tot daar aantoe maar de uitdaging lijkt met het seizoen steeds meer te verdwijnen.

Seizoens thema is wel erg genieten, maar op deze manier worden het wel hele korte seizoenen voor mij. Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb net lvl60 aangetikt en zit nog lekker in Normal, maar denk wel dat ik snel verder zal gaan in difficulty.

Eerst maar eens wat aan de build werken en gear vinden die erop aansluit.

@Jack_Mojo Ik denk dat D4 steeds meer naar D3 gaat, waar je in een season makkelijk alle classes kon spelen en goed gearen om rifts te rennen. Aan de ene kant is dat jammer, aan de andere kant weer goed. Je kunt dan wel alle classes spelen en niet te lang bezig zijn met levelen. En dat vonden heel veel spelers toch wel leuk (ik included).
Nadeel is dan wel dat het inderdaad meer casual wordt, althans, voor diegenen die echt een uitdaging zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:29:
Ik heb net lvl60 aangetikt en zit nog lekker in Normal, maar denk wel dat ik snel verder zal gaan in difficulty.

Eerst maar eens wat aan de build werken en gear vinden die erop aansluit.

@Jack_Mojo Ik denk dat D4 steeds meer naar D3 gaat, waar je in een season makkelijk alle classes kon spelen en goed gearen om rifts te rennen. Aan de ene kant is dat jammer, aan de andere kant weer goed. Je kunt dan wel alle classes spelen en niet te lang bezig zijn met levelen. En dat vonden heel veel spelers toch wel leuk (ik included).
Nadeel is dan wel dat het inderdaad meer casual wordt, althans, voor diegenen die echt een uitdaging zoeken.
Niet iedereen is hetzelfde en gelukkig maar inderdaad. Ik ben nu na een paar uurtjes spelen bijna klaar met mijn necro, loot all over the place. En dat vind ik zonde, een seizoen duurt drie maanden. Ik zie nu ook het nut niet in om mijn gear te masterworken doordat ik uber bosses toch met drie seconden omleg, moet dat dan in twee seconden?

Ik vind het gewoon jammer doordat het thema echt goed gedaan is en Diablo gewoon heerlijk blijft spelen maar waarvoor doe ik het dan? Paar procentjes gear erbij? Een mythic die ik simpelweg niet nodig heb? Paragon naar 300 levelen voor een achievement?

Een beetje moeilijkheid of een beetje grinden naar uber bosses vind ik niet teveel gevraagd. Je bent nu met je eerste char na een paar uurtjes spelen klaar voor uber bosses en met je tweede gaat dat nog sneller doordat je paragon account wide is.

Ik blijf Diablo een fantastische pixel pletter vinden, maar het neigt nu naar een pinata pletter waar je in een tiental uur bijna alle content er doorheen hebt gejast. Jammer, want ik wil langer spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:41:
[...]

Niet iedereen is hetzelfde en gelukkig maar inderdaad. Ik ben nu na een paar uurtjes spelen bijna klaar met mijn necro, loot all over the place. En dat vind ik zonde, een seizoen duurt drie maanden. Ik zie nu ook het nut niet in om mijn gear te masterworken doordat ik uber bosses toch met drie seconden omleg, moet dat dan in twee seconden?

Ik vind het gewoon jammer doordat het thema echt goed gedaan is en Diablo gewoon heerlijk blijft spelen maar waarvoor doe ik het dan? Paar procentjes gear erbij? Een mythic die ik simpelweg niet nodig heb? Paragon naar 300 levelen voor een achievement?

Een beetje moeilijkheid of een beetje grinden naar uber bosses vind ik niet teveel gevraagd. Je bent nu met je eerste char na een paar uurtjes spelen klaar voor uber bosses en met je tweede gaat dat nog sneller doordat je paragon account wide is.

Ik blijf Diablo een fantastische pixel pletter vinden, maar het neigt nu naar een pinata pletter waar je in een tiental uur bijna alle content er doorheen hebt gejast. Jammer, want ik wil langer spelen. :9
Het is een prachtige pixel pletter en ik heb er best nog veel lol mee. Nu merk ik wel dat ik er geen hele avonden meer aan kan besteden, zoals voorheen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Level 60 gehaald met sever + minions build, ging ontzettend soepel. Per ongeluk tegen een of ander aspect aangelopen dat een aura of autocurse geeft, beetje rondrennen en het merendeel kiept om door dat en minions. Nog maar even mee doorlopen, kijken welke uniques als eerste droppen en daarmee dan een build uitzoeken :)

Al met al was het, zelfs op Normal, een verbazend rap tempo naar 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik ben sinds deze week weer begonnen met D4 en bevalt wel weer! Nu ben ik alleen even kwijt of je gear level ook kan upgraden. Ik heb nu wat Ancestral items maar zit op het moment dat zelfs Unique beter is.

Of alles gewoon negeren tot level 60 en dan pas gear checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
crimby schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:26:
Ik ben sinds deze week weer begonnen met D4 en bevalt wel weer! Nu ben ik alleen even kwijt of je gear level ook kan upgraden. Ik heb nu wat Ancestral items maar zit op het moment dat zelfs Unique beter is.

Gear upgaden in die zin is eruit gehaald. vervangen door Tempering , volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
crimby schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:26:

Max legendary gear is 750, ancenstral 800. Deze kun je met obducite masterworken. Ook kun je je gear temperen bij de blacksmith.

Stats en tempers op je gear kunnen dus omhoog dmv masterworken, maar je gear level blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat mijn seizoen erop zit. Op T4 alle bosses kunnen one shotten op P90. Dat zou betekenen dat een alt dat binnen 6 uurtjes ook zou kunnen. Het liefst wil ik de battle pass voltooien doordat ik dat tot nu toe altijd heb gedaan, maar ik moet er nog even over nadenken of ik daar zin in heb.

Zoals eerder gezegd, prachtig thema dit seizoen, maar er is weinig om voor te spelen doordat je alles in je schoot geworpen krijgt. Je kunt bijvoorbeeld bijna alle witchpowers in 1x kopen.

Helaas denk ik niet dat dit gaat veranderen, maar goed, gelukkig zijn er ook genoeg spelers die er wel van genieten en daar gaat het om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Jack_Mojo schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:31:
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat mijn seizoen erop zit. Op T4 alle bosses kunnen one shotten op P90. Dat zou betekenen dat een alt dat binnen 6 uurtjes ook zou kunnen. Het liefst wil ik de battle pass voltooien doordat ik dat tot nu toe altijd heb gedaan, maar ik moet er nog even over nadenken of ik daar zin in heb.

Zoals eerder gezegd, prachtig thema dit seizoen, maar er is weinig om voor te spelen doordat je alles in je schoot geworpen krijgt. Je kunt bijvoorbeeld bijna alle witchpowers in 1x kopen.

Helaas denk ik niet dat dit gaat veranderen, maar goed, gelukkig zijn er ook genoeg spelers die er wel van genieten en daar gaat het om :)
Zo snel al? Hoe dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Jack_Mojo schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:31:

Hoeveel uur heb je erin zitten? Ik was ook al verbaasd dat ik in 2 (lange!) avonden op Normal van 1 naar 60 kon, maar dat het allemaal zo rap gaat verbaast me alsnog.

Onverstandige keuze van de devs ook als je 't mij vraagt. Van mij mag het echt wel een reis van weken zijn.

En wat suf dat /played niet werkt in D4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Bundin schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:02:
[...]

Hoeveel uur heb je erin zitten? Ik was ook al verbaasd dat ik in 2 (lange!) avonden op Normal van 1 naar 60 kon, maar dat het allemaal zo rap gaat verbaast me alsnog.

Onverstandige keuze van de devs ook als je 't mij vraagt. Van mij mag het echt wel een reis van weken zijn.

Vanaf 60 gaat het allemaal heel snel. Met blood wave necro stond ik zo in Torment 4. T2 en T3 praktisch overgeslagen.

Op m’n profiel staat 14 uur, denk daarvan 2 uurtjes afk.

Natuurlijk is mijn build niet helemaal max, maar ik one shot torment bosses op T4. Dat is voor mij een eindstreep, het oeverloze grinden voor een paar procent ligt mij niet zo. Dat is alleen leuk als je pit wil pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:57
Vanmiddag ook maar weer het nieuwe seizoen opgestart met een Spiritborn.
Levelen gaat best vlot, lijkt vlotter te gaan dan eerst, maar ik merk nu al dat ik niet zoveel zin heb om bv alle waypoints weer te activeren of die strongholds weer te doen.
Dit gevoel had ik toch bij D3 niet.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:02:
[...]

Weken om max level te halen? Ik denk dat er dan heel veel spelers afhaken, inclusief ikzelf, want dat duurt veel te lang. Dat het wat langer dan 2 dagen mag duren, daar kan ik nog inkomen, maar het moet geen grind om te grinden worden, zoals het voorheen was tijdens de weg van 75 naar 100. Daar werd al heel veel over geklaagd en wat we nu hebben is het resultaat van al dat geklaag.
Persoonlijk vind ik het levelen nu best goed. Nog niet optimaal, maar het werkt beter als wat het voorheen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhodan schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:01:
Vanmiddag ook maar weer het nieuwe seizoen opgestart met een Spiritborn.
Levelen gaat best vlot, lijkt vlotter te gaan dan eerst, maar ik merk nu al dat ik niet zoveel zin heb om bv alle waypoints weer te activeren of die strongholds weer te doen.
Dit gevoel had ik toch bij D3 niet.
Seasons in D3:

Maak een character,
Adventure Mode,
Rifts
Bounties
Doe de eerste 3 chapters van de season journey voor je gear rewards,
Rifts, Rifts, Rifts x100
Greater Rifts tot je tokens op zijn,
Rifts Rifts Rifts
Greater Rifts tot je tokens op zijn.
En grinden voor mats om je gear te upgraden.

Na jaaaaaaren kwam er dan een altar om je mee bezig te houden, maar dat was het dan ook wel.

D4 heeft veel meer content, maar hoe dan ook is dat voor sommigen saaier dan D3?
Uiteraard mag ieder zijn mening hebben, maar soms heb ik wat moeite om die logica te zien.

Ik heb me overigens heel goed vermaakt met D3 en speel het nog steeds op de Switch zo nu en dan, maar het voelt ook echt als een game voor dat platform. Het is gedateerd en voelt, na een avond grinden in D4, ook echt als een stap terug. Althans, voor mij dan.
Vermakelijk, maar wel een stap terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 24-01-2025 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Jack_Mojo schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:22:
[...]

[...]

Vanaf 60 gaat het allemaal heel snel. Met blood wave necro stond ik zo in Torment 4. T2 en T3 praktisch overgeslagen.

Op m’n profiel staat 14 uur, denk daarvan 2 uurtjes afk.

Natuurlijk is mijn build niet helemaal max, maar ik one shot torment bosses op T4. Dat is voor mij een eindstreep, het oeverloze grinden voor een paar procent ligt mij niet zo. Dat is alleen leuk als je pit wil pushen.
Ik doe vast iets fout, al is een lighting sorc niet per se de sterkste zag ik al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Nee, weken tot je op T4 lairbosses oneshot. Dat is voor mij ook zo'n beetje het einde van de progressie. Als dat in 12 (of zelfs 20) uur kan ipv 50-60ish, dan vind ik dat veel te snel. Worden verdomd korte seizoenen dan.

Maar ieder z'n ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:37:
[...]

Nee, weken tot je op T4 lairbosses oneshot. Dat is voor mij ook zo'n beetje het einde van de progressie. Als dat in 12 (of zelfs 20) uur kan ipv 50-60ish, dan vind ik dat veel te snel. Worden verdomd korte seizoenen dan.

Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Aah! Ja. Dat kan ik helemaal met je eens zijn. Overigens ben ik nog lang niet bij het T4 boss killen. Ik hang nu op T1 rond, na 2 avonden spelen, dus.....
Ik heb ook helemaal geen haast, btw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V0Zd28y.png

Deze is nieuw

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het levelen nu wel iets te snel gaan... had zelf een Necro in 4,5 uur op level 60 en ik ben absoluut geen snelle speler. Ik ben eigenlijk altijd vrij langzaam in games want ik hou gewoon geen uren achter elkaar die focus vol en heb vaak tijd nodig om te bedenken wat ik moet doen. Het feit dat ik nu ruim onder de speedrun tijden van Raxx pre-expansion zit vind ik toch wel een beetje absurd. Raxx zelf deed het nu in een goede 2,5 uur en dacht dat het nog wel sneller kon, maar hij is terug naar PoE2.

Maar op zich is dat nog niet erg, als er genoeg te doen zou zijn. Ik ben voor nu nog wel even bezig want ik ben nog niet op het punt dat ik alle bosses even om ga leggen, maar dat gaat waarschijnlijk niet lang duren. En op dat moment rijst al snel de vraag waar je het nog voor doet. Misschien ook eigenlijk niet erg, dan ga ik gewoon weer lekker naar een andere game, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die graag meer tijd in D4 zouden steken hier niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de xpack een keer ga kopen, dan zal ik die een keer doorlopen. En dan is het voor mij alleen nog wat trophies halen zodat ik platinum kan afvinken. Betekent: spelen met necro + minions en de druid.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:55:
Als ik de xpack een keer ga kopen, dan zal ik die een keer doorlopen. En dan is het voor mij alleen nog wat trophies halen zodat ik platinum kan afvinken. Betekent: spelen met necro + minions en de druid.
Voor die platinum zul je ook paragon level 300 moeten halen wat helaas een absurde grind is...
Je kan het wel over meerdere seasons verdelen, de XP verzamelt dan in eternal realm en uiteindelijk kun je dan eens inloggen op een eternal character en popt die level 300 achievement... maar ik heb vorig season best wel veel gespeeld vond ik zelf en zat nog maar op iets van 10% van de XP benodigd om level 300 te halen. De XP per level gaat namelijk ontzettend hard omhoog.
Dus dat is iets wat je alleen haalt als je of flink gaat zitten blasten, of heel lang steeds terug blijft komen. Tenzij ze het nog eens nerfen natuurlijk, dat zou ook kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die heb ik wel vaker gehad, meestal na een crash van de game. Lijkt me dat de servers dan nog niet hebben geregistreerd dat je uitgelogd bent.
Met een minuutje wachten kun je meestal weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:24:
[...]

Voor die platinum zul je ook paragon level 300 moeten halen wat helaas een absurde grind is...
Je kan het wel over meerdere seasons verdelen, de XP verzamelt dan in eternal realm en uiteindelijk kun je dan eens inloggen op een eternal character en popt die level 300 achievement... maar ik heb vorig season best wel veel gespeeld vond ik zelf en zat nog maar op iets van 10% van de XP benodigd om level 300 te halen. De XP per level gaat namelijk ontzettend hard omhoog.
Dus dat is iets wat je alleen haalt als je of flink gaat zitten blasten, of heel lang steeds terug blijft komen. Tenzij ze het nog eens nerfen natuurlijk, dat zou ook kunnen.
Dat is heftig...

Gelukkig behoort die tot de xpack platinum trophy. Volgens mij niet bij de main game trophy...

Althans... hoop het vooral... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 15:17:
[...]

Dat is heftig...

Gelukkig behoort die tot de xpack platinum trophy. Volgens mij niet bij de main game trophy...

Althans... hoop het vooral... :)
Klopt. Die Paragon 300 achievement is er een van de expansion. Tenminste, op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:29:
[...]

Klopt. Die Paragon 300 achievement is er een van de expansion. Tenminste, op de PS5.
Nice :) Over algemeen doe ik de trophies van xpacks of DLC niet :) Dus dat is mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:54:
[...]

Nice :) Over algemeen doe ik de trophies van xpacks of DLC niet :) Dus dat is mooi :)
Ze komen bij mij meestal gewoon door de game te spelen. Die P300 is de enige achievement die ik nog niet heb, maar dat kan ook wel even duren. Mijn hoogste paragon is P274 en dan zit je nog niet op de helft van de grind. Die helft heb je pas behaald op P284, oftewel, voor die laatste 16 paragon levels heb je net zoveel XP nodig als de eerste 284 paragon levels.
Dikke twijfels of ik dat ooit ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn grootste doel heb ik in behaald door uber lilith neer te krijgen voordat alle nerfs werden doorgevoerd. Dus voor mijn gevoel heb ik het spel "uitgespeeld".

Maar zal te zijner tijd het nog een keer oppakken voor een paar missende trophies dus. :) en ook wel klein beetje nieuwsgierig naar het verhaal van de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:05:
Mijn grootste doel heb ik in behaald door uber lilith neer te krijgen voordat alle nerfs werden doorgevoerd. Dus voor mijn gevoel heb ik het spel "uitgespeeld".

Maar zal te zijner tijd het nog een keer oppakken voor een paar missende trophies dus. :) en ook wel klein beetje nieuwsgierig naar het verhaal van de expansion.
Tsja, ieder heeft zijn eigen reden om het spel te spelen of niet. Lilith is voor mij nooit een ultiem doel geweest en ik sla haar meestal ook gewoon over, omdat er toch niks te halen valt bij die meid. :D

De expansion is, naar mijn mening, zeker waard om te spelen. De extra content vind ik ook leuk om te doen. En er zijn veel leuke nieuwe mounts te halen. Ik hoard dat soort dingen, dus ik heb altijd wel een reden om te spelen. Sowieso vind ik het een fantastische pixel pletter en heel fijn dat die pixels mij niet de hele tijd pletten. Erg belangrijk :D
Verder zal je voor jezelf moeten bepalen of je het aanschaft of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:36:
[...]

Tsja, ieder heeft zijn eigen reden om het spel te spelen of niet. Lilith is voor mij nooit een ultiem doel geweest en ik sla haar meestal ook gewoon over, omdat er toch niks te halen valt bij die meid. :D

De expansion is, naar mijn mening, zeker waard om te spelen. De extra content vind ik ook leuk om te doen. En er zijn veel leuke nieuwe mounts te halen. Ik hoard dat soort dingen, dus ik heb altijd wel een reden om te spelen. Sowieso vind ik het een fantastische pixel pletter en heel fijn dat die pixels mij niet de hele tijd pletten. Erg belangrijk :D
Verder zal je voor jezelf moeten bepalen of je het aanschaft of niet.
De uitbreiding gaat er komen. :) Zag laatst dat deze in de aanbieding was voor PC; helaas dus niet voor PS5 - anders zou ik hem nu in de pocket hebben. :)

Normaal gesproken ben ik ook van het verzamelen! Daar stop ik mee, zodra ik een langere break heb gehad met een spel. En DIV ben ik inmiddels al een hele hoop seizoenen niet aan het spelen. :)

De mount van de Goblins heb ik bijvoorbeeld ook mogen vinden. Was ook een doel. Als ook een pvp character mogen hebben - en dat was ook prima vermakelijk. Jammer genoeg was het wel tijdens het siezoen met de ball sorc... lol :D

Oh well :D

Fijn dat het spel op vele maniere mensen kan vermaken. Ik blijf he took nog steeds een enorm top spel vinden. Heb er echt niet voor niet 600 uur in zitten. Dat is by far het meeste van alle spellen op de PS5 tot nu toe. Zegt wel iets, denk ik zo ^_^

Ik blijf hier gewoon een beetje lurken... "van me af" zijn jullie nog niet per se hoor haha ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ben ik de enige die toch beetje een meh gevoel heeft bij earthquake barb?

Zo sterk en rewarding voelt het niet precies... ik doe nu pit 90, sure met gems en zo naar max wss pit 110 ofzo?
Ben het al beetje beu precies... ik vind melee classes niet zo leuk als ze indirect dps doen ... die seismic line van je hota is ook altijd hopen dat het een crit is ... even wachten, komt ie nu .. oh, geen crit, jammer, sta je daar voor jan lul.

Nogmaals, toch beetje meh imo. Zal S7 wellicht geen 150 uur spelen zoals S6 met mn spiritborn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:22
Door het gratis weekend heb ik ook even gespeeld. Lvl 15 sorcerer nu. Alleen die basic lightning attack doet nog steeds maar 2-4 damage? Hij is lvl 5 en heb toch wel aardig wat rare en legendary gear nu. 110 int oid.

Lightning chain doet 20-25dmg. Meer maarnook nie zoveel voor mijn idee.

Klopt dit een beetje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
het belangrijkste is de 'damage per second' base damage van je wapen voor de damage nummers die je krijgt.
Dus zorg ervoor dat je je wapen continue blijft vervangen met wat je vindt.

[ Voor 26% gewijzigd door 1Mark op 26-01-2025 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:22
Het wapen dat ik nu heb is een staff met 32 DPS. 2 sockets. nog niet gevonden hoe deze in te vullen is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik ben dus van de eerste seizoenen, maar toen had je Tier 3 en 4. Als je dan een dungeon deed, had je allerlei verschillende niveau’s van die dungeons. Is dat ook helemaal weg en nu enkel Torment 1-4?

Ik zit nu op level 59 sorc en Tier 4 gaat me simpel af (Penitent)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Penitent komt nog voor de torment levels. Vanaf level 60 kan je de torment levels unlocken:

https://maxroll.gg/d4/resources/difficulty-overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Tot mijn grote verbazing leeft mijn hc necro met een leveling build enm zelf verzonnen paragon board nog steeds. Inmiddels aangekomen in T2, haalde de vereiste pit om die te unlocken de eerste keer niet en bedacht me toen "aah, tempers zijn een ding, oeps". Die op m'n gear gekiept en 2x zo snel er doorheen. Straks moet ik nog gaan masterworken ook nog ofzo, ook nog niet aan begonnen eigenlijk.

Dus so far, so good, mijn minion build is inmiddels een (waarschijnlijk inefficiente) mix van minions en sever geworden qua aspects, maar boeit me niet, ik heb geen haast. Tegen de tijd dat ik naar T3 wil, zal ik waarschijnlijk wel moeten masterworken en mischien toch es een "echte" build opzoeken ofzo. Als die blood build pants een keer droppen voor ik omkiep proberen we die ook nog wel ff.

En als ik wel omkiep, druid it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
1Mark schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:12:
Penitent komt nog voor de torment levels. Vanaf level 60 kan je de torment levels unlocken:

https://maxroll.gg/d4/resources/difficulty-overview
Maar zijn die tier dungeons dus weg?
Pagina: 1 ... 204 ... 214 Laatste