Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 02:20:
En dat je nu nog steeds spelers tegenkomt die de Citadel gewoon niet kennen... staan te stuntelen met de vreselijk makkelijke mechanics en gaan om de haverklap dood. Paragon levels zegt echt niks. 😄

Redelijk aantal cosmetics geloot, maar niet die Khazra barding, en die wil ik best graag.
Ik vind dat ook mooi het is zo easy en voor de hand liggend and yet....
Mis vgm nog 2 armor pieces dan heb ik alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:32:
[...]

Ik vind dat ook mooi het is zo easy en voor de hand liggend and yet....
Mis vgm nog 2 armor pieces dan heb ik alles.
En ook al laat je ze zien wat je moet doen, bijv op een pressure pad staan, dan doen ze het nog fout. Ze kopiëren je beweging en rennen achter je aan als je zelf naar de andere pad rent.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt met die lui.
Maar later op de avond een goeie groep te pakken en een stuk of 7 armor cosmetics geloot, maar nog steeds beide sets niet compleet. Ik mis nog 3 pieces.
Ik vind ze niet eens mooi, maar toch wil ik ze hebben. 😄

Ben ook benieuwd of de wapen transmogs, die je met muntjes kopen kunt, dezelfde zijn als die in de raid zelf droppen. 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:57:
[...]

En ook al laat je ze zien wat je moet doen, bijv op een pressure pad staan, dan doen ze het nog fout. Ze kopiëren je beweging en rennen achter je aan als je zelf naar de andere pad rent.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt met die lui.
Maar later op de avond een goeie groep te pakken en een stuk of 7 armor cosmetics geloot, maar nog steeds beide sets niet compleet. Ik mis nog 3 pieces.
Ik vind ze niet eens mooi, maar toch wil ik ze hebben. 😄

Ben ook benieuwd of de wapen transmogs, die je met muntjes kopen kunt, dezelfde zijn als die in de raid zelf droppen. 🤔
Op SB is die lelijk op rogue vind ik hem wel vet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/env93dfXCP1r5Ae1R_HVU7Sexgw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8V5Y5idodQRPh3911qm27AzS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
Er is een bug met antivenin elixer, je kan easy pit 150 doen nu dus als je nog niet hebt gedaan go now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:07:
[...]

Op SB is die lelijk op rogue vind ik hem wel vet...

[Afbeelding]
Rogues kunnen alle sets wel goed hebben. En deze ziet er inderdaad goed uit bij een rogue.

Ik zal eens even kijken of ik vanavond tijd heb om pit150 te cheesen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:32:
[...]

Rogues kunnen alle sets wel goed hebben. En deze ziet er inderdaad goed uit bij een rogue.

Ik zal eens even kijken of ik vanavond tijd heb om pit150 te cheesen 😂
Ik denk dat je zelfs op paragon 100 kan cheesen nu hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:38:
[...]

Ik denk dat je zelfs op paragon 100 kan cheesen nu hahaha
Ik kan niet eerder dan een uur of 8 vanavond gamen. Met een beetje pech hebben ze dan een hotfix gedaan, maar het zij dan maar zo.
Wat doet de bug precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
HEt geeft je veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer HP dan de bedoeling is en dat scaled dus je dmg...
Dus ik zit nu met een speedfarm CH build alles zowat te one tappen in P150 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:44:
HEt geeft je veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer HP dan de bedoeling is en dat scaled dus je dmg...
Dus ik zit nu met een speedfarm CH build alles zowat te one tappen in P150 lol
Oh nice! Ik hoef niet ver meer naar glyphs 100. Maar als dat zo easy gaat, dan moet ik dat misbruiken😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:47:
[...]

Oh nice! Ik hoef niet ver meer naar glyphs 100. Maar als dat zo easy gaat, dan moet ik dat misbruiken😂
ja als je slim bent pak je dan je barb en zoek je iemand die je een boost kan geven ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:48:
[...]

ja als je slim bent pak je dan je barb en zoek je iemand die je een boost kan geven ;P
Mijn Barb zit nu op glyph 82. Die heeft dan niet veel runs meer nodig. Z’n damage is ook in orde met 212K AP en bijna alle stats capped.
Die moet met die bug toch wel een hele Pit kunnen leeg kijken 😂

Maarja, eerst de werkdag maar eens afmaken. Het is vandaag weer kantoordag, dus nog niet inloggen tijdens werkuren. 😔

[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-11-2024 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:51:
[...]

Mijn Barb zit nu op glyph 82. Die heeft dan niet veel runs meer nodig. Z’n damage is ook in orde met 212K AP en bijna alle stats capped.
Die moet met die bug toch wel een hele Pit kunnen leeg kijken 😂
Ja moet wel lukken dan, ik heb op mn rogue alles al 100.
Ben nu mensen aan het boosten want weet ook anders niet wat ik moet doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:54:
[...]

Ja moet wel lukken dan, ik heb op mn rogue alles al 100.
Ben nu mensen aan het boosten want weet ook anders niet wat ik moet doen xD
Ik heb ook niet echt veel meer te doen, maar in vind het gewoon lekker om met een Mighty Throw Barb pixels te pletten, maakt niet uit waar 😂
Misschien is het een beetje WoW warrior tank sentiment, waarmee ik me nog steeds goed vermaak😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-10 19:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2MxRSkn2zN7Cppjp8Sk52ON0LU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RilRcVbb2M0feM730BMPmlJP.png?f=user_large

Mooi man.. zo'n Int64 overflow -> negative damage.

Potion increases Maximum Life by 15%... nou het lijkt meer op 35x ipv 1.15x.
Math is hard man!

Wat een prutsers daar bij Blizzard/Activision/MSFT.

Ik zal vanavond eens testen wat het bij mijn Spiritborn doet.. als het dan inmiddels nog niet gepatched is.

edit na test:
Dat elixir lijkt inderdaad een 30-32x multiplier te hebben.
ik ga van 22.140 life unbuffed naar 706.266 life
En in combat gaat dit, door het triggeren van 'Forbidden Titanic - strength' (+20% max life) en resilient, dus over de miljoen life (1.068.227) heen.... bizar!

[ Voor 37% gewijzigd door Psyx88 op 20-11-2024 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de elixir getest. Mijn Barb start nu met 1.3mln health. Lachend door Pit 140 heen, maar single target damage is een dingetje, hoor. Had nog 10 minuten over bij de boss, maar had ze ook bijna allemaal nodig om de boss om te leggen.

Straks eens met de SB in overpower mode proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk is die elixir gewoon een Spiritborn Simulation Elixir voor andere classes.
Ik denk dat die elixir nog de s5 stats heeft, van voor de number crunch. Niet dat ik daarover klaag, hoor. Het is best fun om even mee te spelen. Maar als het gepatched is, zal ik er niet om rouwen. 😄

Morgenavond weer verder kijken in de game. Voor vanavond houdt het weer op.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-11-2024 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Met de Soothsayer aspect terug op mijn gear heb ik constant 10+ quintillion damage procs met af-en-toe dus ook die Int64 overflow... #seriouslybrokenstuff

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUSpzPSnktErjEhAmENcTFGvK6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gh5sCe0QNojMxDFAzOH2qEuP.png?f=fotoalbum_large

(de screenshot in de vorige post was van een snapshot mighty throw barb 150 pit run)

Enfin... alle glyphs zijn nu level 100... t is wel weer mooi geweest zo.

[ Voor 71% gewijzigd door Psyx88 op 21-11-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stats van mijn Mighty Throw barb met die elixir. Gaat nergens meer over.
Maar wel lachen dat het een keertje kan. De hotfix, als Blizz het in de gaten heeft, zal niet lang op zich laten wachten. Ik heb vandaag geen tijd gehad om Pit150 te proberen en morgen zal het wel gefixed zijn. Helaas voor mij. 143 heb ik wel gedaan iig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a7EMsKn-7xiIAB5OhYXeFDRvfOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z1tczKfkzsLQ4IMHvUh9hiPm.jpg?f=fotoalbum_large

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 23:29

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Psyx88 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:46:
[Afbeelding]

Mooi man.. zo'n Int64 overflow -> negative damage.

Potion increases Maximum Life by 15%... nou het lijkt meer op 35x ipv 1.15x.
Math is hard man!

Wat een prutsers daar bij Blizzard/Activision/MSFT.

Ik zal vanavond eens testen wat het bij mijn Spiritborn doet.. als het dan inmiddels nog niet gepatched is.

edit na test:
Dat elixir lijkt inderdaad een 30-32x multiplier te hebben.
ik ga van 22.140 life unbuffed naar 706.266 life
En in combat gaat dit, door het triggeren van 'Forbidden Titanic - strength' (+20% max life) en resilient, dus over de miljoen life (1.068.227) heen.... bizar!
Hardop gelachen, dank :D

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

https://bsky.app/profile/...social/post/3lbg74mt7qc2e

Er wordt dus inderdaad al gekeken naar een hotfix. It was fun while it lasted.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:11

ChUcKiE

Dus........

Ik ga zo toch ook maar eens heel even proberen of het nog werkt 😊

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
ChUcKiE schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:09:
Ik ga zo toch ook maar eens heel even proberen of het nog werkt 😊
ga maar alvast huilen dan want het is gefixt

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Logisch, maar ach geen probleem hoor :)

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Volgens mij was het al; eerder opgevallen, maar 5 minuten helltide levert bijna 1000+ cinders op. Die krijg je met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier op.
Is dat een boost die ze er in gezet hebben?

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Ik doe zo te lezen echt iets verkeerd.

Ik speel een Barb, Met upheaval. Paragon level 220 inmiddels, maar ik kom niet door een Pit 57 heen. Is er ergens iets wat ik aan stats zou moeten hebben rond dat moment? Of waar kan het hem in zitten?

24K Attack of zo, en 20K health.
ActualFantasy schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:20:
Ik doe zo te lezen echt iets verkeerd.

Ik speel een Barb, Met upheaval. Paragon level 220 inmiddels, maar ik kom niet door een Pit 57 heen. Is er ergens iets wat ik aan stats zou moeten hebben rond dat moment? Of waar kan het hem in zitten?

24K Attack of zo, en 20K health.
Vergelijk je build eens met deze guide. Misschien kun je er een paar dingen uithalen, waar je wat mee kan.

Overigens is een Upheaval Barb niet de sterkere optie dit season.
Het is weer midseason. De mythic drops lijken wel hoger te zijn. Ik had nog mats voor 15 boss runs in de stash. In die 15 boss runs trok ik 5 mythics uit de bosses vandaan. 2 Melted Hearts, 2 Doombringers en een Shattered Vow. Varshan gaf er 2 in opvolgende runs. Lijkt wel Black Friday in D4.
Een van de Doombringers kon ik wel gebruiken. Die heeft een betere GA dan de Doombringer die ik al had.
De rest is gescrapped. Zo heb je er 0 en dan zit je ineens met 5 sparks in je tas.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:14

The Legend

*Plop*

Klopt het dat een respendid spark ook ‘gewoon’ kan droppen? Ik heb nog niet de season reputation completed, wel Lillith omgelegd, maar ik zag ineens dat ik 2 sparks heb en dat je daar dus al een mythic mee kan maken. Of zat de spark als reward in season journey? Die heb ik wel sinds gisteren completed.

Nu alleen kiezen wat de beste mythic is om te maken, en die stomme runes vinden die je ook nodig hebt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Legend schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:32:
Klopt het dat een respendid spark ook ‘gewoon’ kan droppen? Ik heb nog niet de season reputation completed, wel Lillith omgelegd, maar ik zag ineens dat ik 2 sparks heb en dat je daar dus al een mythic mee kan maken. Of zat de spark als reward in season journey? Die heb ik wel sinds gisteren completed.

Nu alleen kiezen wat de beste mythic is om te maken, en die stomme runes vinden die je ook nodig hebt.
Ja season journey gaf er inderdaad een.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Legend schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:32:

1 spark in the season journey en 1 spark voor het killen van Lilith. Voor de ladder bosses krijg je die niet meer, dacht ik. Het omleggen van Liltih was bugged en men kreeg geen spark. Die hebben ze later toegevoegd bij een patch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-10 21:09
Dit seizoen het minst gespeeld van alle seizoenen tot nu toe en dat is toch wel gek na zo’n uitbreiding. Het is denk ik de Spiritborn die dit seizoen compleet de das omdoet. Die is zo overpowered dat met andere classes spelen zoveel minder voelt.

Daarbij weet ik het nog niet met het paragonsysteem. Ik was op level 200 een nieuwe barb gestart en die barb geleveld met die three of whispers tassen dus die was na twee uurtjes spelen al een level 100 van de vorige seizoenen. Dat weerhoudt me er ook van om nog een character te starten, want waarom zou je dat doen als je na een paar uurtjes spelen al diep in de endgame zit? Het eindeloze grinden voor die paar procent vind ik niks.

Voorheen was het voor mij naar level 100 levelen, klein beetje doorspelen en weer door naar een nieuw character. Dat valt nu een beetje weg, helaas. Vorig seizoen geloof ik 12 characters naar 100 geleveld :+
Jack_Mojo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:04:
Dit seizoen het minst gespeeld van alle seizoenen tot nu toe en dat is toch wel gek na zo’n uitbreiding. Het is denk ik de Spiritborn die dit seizoen compleet de das omdoet. Die is zo overpowered dat met andere classes spelen zoveel minder voelt.

Daarbij weet ik het nog niet met het paragonsysteem. Ik was op level 200 een nieuwe barb gestart en die barb geleveld met die three of whispers tassen dus die was na twee uurtjes spelen al een level 100 van de vorige seizoenen. Dat weerhoudt me er ook van om nog een character te starten, want waarom zou je dat doen als je na een paar uurtjes spelen al diep in de endgame zit? Het eindeloze grinden voor die paar procent vind ik niks.

Voorheen was het voor mij naar level 100 levelen, klein beetje doorspelen en weer door naar een nieuw character. Dat valt nu een beetje weg, helaas. Vorig seizoen geloof ik 12 characters naar 100 geleveld :+
Je hoeft natuurlijk niet met Tree tasjes te levelen en gewoon op de conventionele wijze een Barb of wat dan ook levelen.
Ik heb het dan met tasjes gedaan, maar het gearen en spelen met de barb is toch wel heel erg leuk. Leuker dan met een Spiritborn, vind ik. Sterker nog, ik heb mijn Spiritborn niet meer aangeraakt en speel nu continue met de Barb.
Na de Spiritborn was ik ook wel klaar met de season, maar m'n Barb heeft er wel nieuw leven in geblazen.

Toch denk ik dat ik niet heel lang meer zal spelen en het wel klaar vind zo, maar voor nu is het nog steeds leuk.

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:29:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet met Tree tasjes te levelen en gewoon op de conventionele wijze een Barb of wat dan ook levelen.
Ik heb het dan met tasjes gedaan, maar het gearen en spelen met de barb is toch wel heel erg leuk. Leuker dan met een Spiritborn, vind ik. Sterker nog, ik heb mijn Spiritborn niet meer aangeraakt en speel nu continue met de Barb.
Na de Spiritborn was ik ook wel klaar met de season, maar m'n Barb heeft er wel nieuw leven in geblazen.

Toch denk ik dat ik niet heel lang meer zal spelen en het wel klaar vind zo, maar voor nu is het nog steeds leuk.
Zit wat in, maar je zou dan ook nog bij die pilaartjes kunnen gaan staan. Dan gaat het ook rap. Zodra je level 60 bent krijg je in een klap zoveel paragonpoints dat je bijna naar T4 kan. Dat gaat mij te snel iig. Had liever wat meer opbouw daar naartoe willen zien, bijvoorbeeld de paragonpoints weer op 0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:36:
[...]

Zit wat in, maar je zou dan ook nog bij die pilaartjes kunnen gaan staan. Dan gaat het ook rap. Zodra je level 60 bent krijg je in een klap zoveel paragonpoints dat je bijna naar T4 kan. Dat gaat mij te snel iig. Had liever wat meer opbouw daar naartoe willen zien, bijvoorbeeld de paragonpoints weer op 0.
Mjah, nu heb je niet echt meer veel van die pilaartjes dingen. Misschien die Helltide heks, maar dat schiet ook niet echt meer op.
Ik heb wel gemerkt dat je met zoveel paragon eigenlijk nog niks hebt. Je gear is nog slecht, je hebt geen glyphs, dus je kunt ook niet echt met een build beginnen te experimenteren (of je moet er een van een guide afplukken, maar dan nog is je build niet lekker zonder glyphs en gear).

Het levelen vind ik juist niet zo spannend, maar het gearen en builden dan weer wel. En dan nog resultaat mee behalen, en vooral, speelplezier. Gaat me goed af met de Mighty Throw barb. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
Pardon niets aan paragon points? Sorry, @Poops_McGhee maar daar ben ik het niet mee eens. Als je als verse level 60 zomaar 200+ paragons points in je mik geworpen krijgt, dan zorgt dit voor een enorme boost in character power. Zelfs zonder de glyphs. Deze nodes geven je nl. een enorm veel main stat, damage en survability... en was voor mijn alts vaak voldoende om direct naar T3 te kunnen.

Daarna is het glyphs en aspects vinden en levelen, tree whispers doen voor legendary gear en uber bosses voor je class specific uniques... wat tempering en masterworking en hop naar T4.

Een andere, hele grote, boost zijn mythic uniques... die kun je al van level 45 aan doen en dan gaat alles helemaal op de auto piloot 🤣

Dus ik snap het commentaar van @Jack_Mojo wel... en ik ben het hiermee eens... de gain in character power van 59 naar 60 is enorm.... (Het helpt ook niet dat de stap van level 50 gear naar level 60 gear ook enorm is. Vergelijk de stats maar eens op de < level 51 item en een > level 51 item).. en je gaat met level 60 bijna direct de endgame in... wat een mega grind is dit seizoen. Ik vond zelf ook de progressie van Penitent naar T4 (op het eerste character) het leukste, omdat de power gains in kleine stapjes is en je character merkbaar sterker wordt. En dit heb je, door de paragon points, met alle opeenvolgende characters dus een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
mensen nog de campire chat voor Season 7 gezien, gisteren?

Mijn reacties van alle changes:
nerfs/buffs/tweaks: 'is wel logisch, maar gaat veel ongewenste bijeffecten hebben'

armory en andere QOL changes: 'hell... it's about time'

Season mechanic: ziet er cool uit, ze proberen echt wel meer te doen dit seizoen, maar het voelt bij mij heel erg als een reskin van de S2 mechanics.

Dus ik ben gematigd positief na deze chat.

Ter vergelijking mijn reactie tijdens de PoE2 presentatie: 'omg, holy s^%#, yes, hell yes... shut up and take my money' 🤣

Diablo 4 is een leuke game, hoor. Maar in vergelijking met de mechanics, systems en hoeveelheid content en diepgang die in PoE... en dus ook in PoE2 zit... tja, there is no competition.

De graphics en polish is (was) altijd perfect bij Blizzard games, maar als ik de PoE2 beelden zo zie dan heeft dit ook een hele hoge grafische fidelity...

... 6/12 can't come soon enough 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyx88 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:39:
Pardon niets aan paragon points? Sorry, @Poops_McGhee maar daar ben ik het niet mee eens. Als je als verse level 60 zomaar 200+ paragons points in je mik geworpen krijgt, dan zorgt dit voor een enorme boost in character power. Zelfs zonder de glyphs. Deze nodes geven je nl. een enorm veel main stat, damage en survability... en was voor mijn alts vaak voldoende om direct naar T3 te kunnen.

Daarna is het glyphs en aspects vinden en levelen, tree whispers doen voor legendary gear en uber bosses voor je class specific uniques... wat tempering en masterworking en hop naar T4.

Een andere, hele grote, boost zijn mythic uniques... die kun je al van level 45 aan doen en dan gaat alles helemaal op de auto piloot 🤣
Daar mag je het niet mee eens zijn. Dikke prima. Mijn ervaring is dat je met een fresh 60 en 200 paragon wel beter af bent dan zonder paragon, maar heel veel maakt het niet uit, als je nog geen goeie build, glyphs, gear hebt. Ik pluk zeer zelden een build van het internet af en experimenteer graag zelf met builds.
Je kunt wel lekker wat paragon boards vullen, maar dat doe ik liever als ik wat goeie glyphs in de tas heb. En die heb je niet op een fresh 60.

Maar, iedereen speelt zijn eigen spel, dus dat je een andere mening bedeeld bent, helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 18:00:
[...]

Je kunt wel lekker wat paragon boards vullen, maar dat doe ik liever als ik wat goeie glyphs in de tas heb. En die heb je niet op een fresh 60.
Daar zit de crux... als je de points hebt, maar niet gebruikt, ja dan doet het niets 🤣

Je kan altijd de rare/legendary nodes al pakken, dat helpt al een hoop...

... maar wat je zegt ieder speelt het spel op zijn eigen manier. Dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyx88 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 18:43:
[...]

Daar zit de crux... als je de points hebt, maar niet gebruikt, ja dan doet het niets 🤣

Je kan altijd de rare/legendary nodes al pakken, dat helpt al een hoop...

... maar wat je zegt ieder speelt het spel op zijn eigen manier. Dikke prima.
Nee, de crux zit hem in het punt dat ik liefst geen builds van het internet pluk en dus ook niet helder heb welke boards/glyphs handig voor mijn character zijn.

Tuurlijk, ik kan makkelijker een build kopiëren en paragon copy paste gaan doen, maar ik heb graag meer challenge in een game dan ‘heb ik alle bolletjes op de kaartjes wel correct aangeklikt’.
Ieder zijn heug en meug, maar build copy/paste is gewoon niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Je snapt niet wat ik zeg. Ik heb het niet over builds van het internet (daar begin jij elke keer over)... maar laat maar... doe je het lekker op jouw manier. Prima.

[ Voor 10% gewijzigd door Psyx88 op 22-11-2024 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat vinden we van de season 7 update tot zover? Voelde wat mij betreft een beetje mid aan, maar dat kwam ook omdat PoE 2 vrijwel gelijktijdig een hele dikke reveal had.

Wel mooi dat de armory (eindelijk) komt. Maakt switchen toch wat makkelijker. Hoop ook dat de rebirth functie nog een keer komt.

Maar de season 7 mechanic oogt vooralsnog niet als iets wat je weken aan het spelen houdt. Hopelijk heb ik het fout (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb alleen de samenvatting van Rhykker gezien en het klonk op zich allemaal wel positief... Maar enthousiast word ik er niet van. Ik zie over 1,5 maand of wanneer het ook weer precies was wel of ik weer zin krijg in D4. Vooralsnog weinig hype.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Armory is voor mij wel erg belangrijk. Tot op heden speel ik nooit meer dan 1 build per seizoen, omdat ik niet genoeg uren maak om de tijd die het kost om te respeccen incl. andere gear e.d. goed te maken. Nu kun je tenminste ‘even’ iets anders testen, en als het niet werk zo weer omkleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niks van gezien. Was het totaal vergeten, maar ik zie het wel als s7 launched.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
London schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:45:
Wat vinden we van de season 7 update tot zover?
Ik ben vrij pessimistisch over elke publisher die weken/maanden vooruit kijkt en daar mooie verhalen over ophangt. Ook een Ubisoft, Microsoft, Turn10 en nu ook (weer) Blizzard. Het aantal keren dat er iets nieuws uitkomt "zonder bugs en zoals beloofd" is echt heel laag; en voor 95% van de speeltijd val je vaak toch weer terug in bekende mechanics of voorkeuren.

Armory heb ik weinig mee; niet in de laatste plaats omdat ik eigenlijk 0 Seasonal meer speel en ook amper wissel met/van alts of builds. Dus tja, leuke quality of life zaken voor aantal mensen; ik speel waarschijnlijk te lineair en te doelgericht om gebruik te maken van dit soort dingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:19:
[...]

Nee, de crux zit hem in het punt dat ik liefst geen builds van het internet pluk en dus ook niet helder heb welke boards/glyphs handig voor mijn character zijn.

Tuurlijk, ik kan makkelijker een build kopiëren en paragon copy paste gaan doen, maar ik heb graag meer challenge in een game dan ‘heb ik alle bolletjes op de kaartjes wel correct aangeklikt’.
Ieder zijn heug en meug, maar build copy/paste is gewoon niet mijn ding.
De game is natuurlijk compleet anders als je alles zelf uit wil vinden. Dit seizoen red je dat prima met een spiritborn maar verder vind ik het te complex. Als je X doet dan triggert passive Y weer skill Z waardoor je + zoveel damage doet alleen tegen vulnerable enemies. Ik zie die logica er nooit van in.

Daarom volg ik vaak een build en ja, dan wordt het misschien wel weer iets te makkelijk.

Als je in vorige seizoenen een build volgde dan had je het levelen nog, dat heb je nu helaas niet echt meer. Toen had je pas op hoge levels 925 gear, nu krijg je meteen max gear.

Maar goed, zoals al vaker hier gezegd, iedereen speelt het op z’n eigen manier en dat is mooi ook :)

Ondertussen 1200u in de game, dus het is niet dat ik me er niet mee vermaak :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
Grappig, zonder echt op te letten heb ik er de afgelopen dagen gemiddeld 1 Paragon-level bijgeklust en gisteren even opgelet en zit op grofweg 350M XP per uur als ik flink doorspeel.

Heb gemerkt dat Helltide, zeker met goede Elixir & Incense, ook een kleine 200M XP/uur oplevert als je vooral lopend alles neermaait, zoveel mogelijk chests opent en waar nodig ook de Whispers even meepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Alleen dat openen van die chests, omdat je nu zoveel van die cinders krijgt, kost dan ook wel weer wat tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
ChUcKiE schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:44:
Alleen dat openen van die chests, omdat je nu zoveel van die cinders krijgt, kost dan ook wel weer wat tijd.
In minder dan een half uur 2 Helltide-landjes gecleared + whispers? Vind het wel meevallen toch? Maar ja, je haalt er tegenwoordig weinig nuttigs uit anders dan heleboel mats en wat XP. Heb in Helltide dit seizoen letterlijk maar 1 item gevonden waarvan ik gebruik gemaakt heb. De rest is zo de Salvage in gegaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben vandaag maar met een non season HC character begonnen voor de trophy. Alleen die en paragon 300 staan nog open en platinum wil ik toch wel halen met deze game.
Gaat best makkelijk, tot nu toe. Het is een SB geworden, uiteraard, en geen moeite gehad, behalve die Spirit hunt quest. Daar kwam ik met 0/4 pots nog maar net goed uit. Heb nog nooit zo op de health bar gelet als nu (dit is de eerste serieuze HC die ik speel, ja).

• MAX3400
Zit nu op Paragon 289; omgerekend nog steeds op koers met 370M XP/uur grinden in de Pit en totaal nu nog een uurtje of 27 spelen tot 300. Het is ontzettend saai; speel liever alleen omdat ik merk dat je in sommige parties toch vertraging hebt met inladen, server-lag, mensen die net snappen wat speedruns zijn, etc.

@Poops_McGhee have fun; soms is het even nagelbijten maar over het algemeen heb ik HC altijd goed te doen gevonden zolang je geen Butcher tegenkomt of niet toevallig een mob die misbruikt maakt van je zwakste resistance. Gaat vast goed komen die trophy :)

MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:07:
Zit nu op Paragon 289; omgerekend nog steeds op koers met 370M XP/uur grinden in de Pit en totaal nu nog een uurtje of 27 spelen tot 300. Het is ontzettend saai; speel liever alleen omdat ik merk dat je in sommige parties toch vertraging hebt met inladen, server-lag, mensen die net snappen wat speedruns zijn, etc.

@Poops_McGhee have fun; soms is het even nagelbijten maar over het algemeen heb ik HC altijd goed te doen gevonden zolang je geen Butcher tegenkomt of niet toevallig een mob die misbruikt maakt van je zwakste resistance. Gaat vast goed komen die trophy :)
Op Paragon 289 ben je in ieder geval over halfway grind. Ik zit met m'n 270 pas op 30%. Die 300 haal ik volgend jaar vast wel ergens.

Aangaande de HC dinges, ik blijf weg uit risky content. Desnoods level ik hem door alleen whisper tree events of Undercity te doen en open world mobs te killen op Normal difficulty.
Het gaat me puur en alleen om de trophy en dan moet het maar een langere saaie grind worden. Nu lvl25, dus ik heb nog ff te gaan.

Gisteren wel een NM gedaan en tijdens de run bedacht ik me ineens dat The Butcher wel eens langs kon komen. Gelukkig bleef hij weg.

Komt goed, ik heb geen haast. Het is wel weer ff wennen om helemaal niks te hebben. Geen extra skill points, geen extra health pots, een compleet lege stash.... geen munt op zak....

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:07
Ik ben alleen maar Runes aan het grinden nu, mokersaai :z

[ Voor 3% gewijzigd door Dark_Angelus op 28-11-2024 14:39 ]

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Poops_McGhee schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:37:
[...]

Komt goed, ik heb geen haast. Het is wel weer ff wennen om helemaal niks te hebben. Geen extra skill points, geen extra health pots, een compleet lege stash.... geen munt op zak....
Ik kan je ook niet echt helpen; heb wel een Sorc HC50 in mijn lijstje staan maar daarvan zit amper wat in stash; hoogstens een miljoen goud en wat gems.

MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:44:
[...]

Ik kan je ook niet echt helpen; heb wel een Sorc HC50 in mijn lijstje staan maar daarvan zit amper wat in stash; hoogstens een miljoen goud en wat gems.
Dank voor het idee, maar het komt wel goed. Denk niet dat ik heel veel nodig ga hebben om hem naar de 50 te krijgen. Gems en dergelijken krijgt ie waarschijnlijk niet eens en ik gebruik gewoon de gear die ik op straat kan vinden of uit de tree tasjes kan halen.
Eerst die trophy halen en dan zie ik wel verder met hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dood op lvl29. Poison kill. Met maar 4 pots op zulke basic stats is poison damage echt zwaar.
En dan zijn we niet meer gewend met barriers op max characters. Dus, pure onoplettendheid is de doodsoorzaak.
Moet zeggen, dat ga ik niet weer snel doen. Niet het feit dat je erg voorzichtig moet zijn, maar alles gaat zooo langzaam. Alles gaat in slowmo. En daar moet ik wel heel erg aan wennen (wat niet gelukt is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:04:
En dood op lvl29. Poison kill. Met maar 4 pots op zulke basic stats is poison damage echt zwaar.
En dan zijn we niet meer gewend met barriers op max characters. Dus, pure onoplettendheid is de doodsoorzaak.
Moet zeggen, dat ga ik niet weer snel doen. Niet het feit dat je erg voorzichtig moet zijn, maar alles gaat zooo langzaam. Alles gaat in slowmo. En daar moet ik wel heel erg aan wennen (wat niet gelukt is).
Vaak ben je te bang :P op een gegeven moment leer je vrij snel wat je wel en niet kan doen en hoe sterk je moet zijn voor content X of Y.

Voor mij blijft HC de enige manier van spelen :P elke keer dat ik sc probeer haak ik zo snel af omdat er geen spanning is voor mijn gevoel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:38:
[...]

Vaak ben je te bang :P op een gegeven moment leer je vrij snel wat je wel en niet kan doen en hoe sterk je moet zijn voor content X of Y.

Voor mij blijft HC de enige manier van spelen :P elke keer dat ik sc probeer haak ik zo snel af omdat er geen spanning is voor mijn gevoel.
Het gaat me niet om de spanning, maar om het niks hebben. Geen aspects om wat mee te doen, geen mats voor tempers (als je al legendaries hebt). Echt weinig movement speed, dus ik heb het gevoel dat ik alles in slowmo aan het doen ben. Komt wel weer een keer dat ik een HC maak, maar het kán even duren 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
Poops_McGhee schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 02:07:
[...]

Het gaat me niet om de spanning, maar om het niks hebben. Geen aspects om wat mee te doen, geen mats voor tempers (als je al legendaries hebt). Echt weinig movement speed, dus ik heb het gevoel dat ik alles in slowmo aan het doen ben. Komt wel weer een keer dat ik een HC maak, maar het kán even duren 😂
elk season begint toch zo :)
Dus volgend season met HC starten zou ik zeggen _/-\o_

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:37:
[...]

elk season begint toch zo :)
Dus volgend season met HC starten zou ik zeggen _/-\o_
Nou, ik heb nog nada op de map met een HC en start ook niet met 10 extra skill points of 10/10 potions. Het is gewoon weer launch day 2023, behalve dat je een mount hebt en een paar fast travel points.

Mijn seasons beginnen toch echt beter 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:44
Gisteren met een paar vrienden weer eens de demo gedaan van Diablo 4.

Dit was de tweede keer dat ik de demo deed. Nu wel met high res pack. Spel ziet er echt prachtig uit, loopt ook zeer vloeiend. Na een tijdje eens gekeken naar de framerate, was wel wat rustiger in dat gebied maar het liep op tot 150 fps. Op mijn inmiddels iets oudere computer doet hij het ook nog erg goed.

Wat beetje tegenviel is dat we wel last hadden van een paar bugs. Na een tijdje moest je iets aan Lilith geven bij een paard in het begin maar wat we moesten geven kregen we niet. Opnieuw geladen en toen werkte het wel en later nog zo'n momentje. Verder vreemd dat ik level 16 was, einde van act 1 gedaan en ineens "je bent level 25 demo klaar"

Achja het zal wel, je kan veel verkennen/ doen in de demo en het is een leuke manier om de gameplay te proeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:06:
[...]

Nou, ik heb nog nada op de map met een HC en start ook niet met 10 extra skill points of 10/10 potions. Het is gewoon weer launch day 2023, behalve dat je een mount hebt en een paar fast travel points.

Mijn seasons beginnen toch echt beter 😂
met de nieuwe expansion zijn er idd wat points/pots bij gekomen, maar daar ga jij nog niet door dood als die hard. Ik denk dat ik dit season geen HC heb, maar zou je non-season wat kunnen boosten.
En anders wachten tot we volgend season weer Ball sorc kunnen doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:39:
[...]

met de nieuwe expansion zijn er idd wat points/pots bij gekomen, maar daar ga jij nog niet door dood als die hard. Ik denk dat ik dit season geen HC heb, maar zou je non-season wat kunnen boosten.
En anders wachten tot we volgend season weer Ball sorc kunnen doen |:(
Ik heb welgeteld 2 Lilith Shrines op de map voor een HC, dus daar moet ik maar eerst mee aan de gang.
Dank voor het aanbod, maar boosten is niet nodig. Ik moet dit toch makkelijk kunnen doen.
Misschien dat ik vanavond eens ga beginnen met een nieuwe en daarmee de Lilith Shrines ga pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb er maar een HC sorc van gemaak. Die heeft 2 'Oh Shit!' buttons, dus dat leek me wel handig.
Kwam er ook achter dat ik de mercenaries niet eerst hoef vrij te spelen, dus Raheir mag met me mee voor de barrier. Heb even een uurtje of wat gespeeld en ben op lvl19 gekomen.
Gaat best aardig, zo 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:36
Iemand hier die speelt icm M based Mac icm crossover?

Ik zit eraan te denken on de game ook op pc te kopen zodat ik juist ouderwets op de bank lui kan grinden tijdens het tv-kijken ipv op de tv spelen icm console.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Poops_McGhee schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:22:
[...]

Ik heb welgeteld 2 Lilith Shrines op de map voor een HC, dus daar moet ik maar eerst mee aan de gang.
Dank voor het aanbod, maar boosten is niet nodig. Ik moet dit toch makkelijk kunnen doen.
Misschien dat ik vanavond eens ga beginnen met een nieuwe en daarmee de Lilith Shrines ga pakken.
Geen idee of het nog kan; maar je kon onlangs 2 characters op Eternal aanmaken die direct naar 50 worden geboost en ook alle Altars of Lilith unlocked hadden. Is dat ook niet mogelijk voor je HC char?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:25:
[...]

Geen idee of het nog kan; maar je kon onlangs 2 characters op Eternal aanmaken die direct naar 50 worden geboost en ook alle Altars of Lilith unlocked hadden. Is dat ook niet mogelijk voor je HC char?
Is dat iets wat je kreeg door de expansion bijv of kan iedereen dat?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Ricmaniac schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:02:
[...]

Volgens mij voor iedereen, had niks specifiek over de expansion gelezen. Het ging dus om de Welcome back boost.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Word compleet gestoord van die wlcome back boost. Die tracked zichzelf en is niet permanent uit te zetten waardoor ik telkens zo'n roze bal in beeld blijf houden op mijn mini map.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:25:
[...]

Nee, dat gold niet voor een HC character. Stond er specifiek bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:02:
[...]

Voor iedereen was er 1 character boost, voor owners van de preorder waren het er 2. Maar dat ging niet op voor HC characters.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Game een paar dagen niet aangeraakt. Vandaag, na de laatste F1 race van 2024, de game weer opgepakt om de HC sorc naar de 50 te levelen, voor de platinum trophy op PS5.

En klaar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbGviie5IS6alvKRfCfWusetyy8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UbZOofybiTsxl3jehEPYtHpW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:28:
Game een paar dagen niet aangeraakt. Vandaag, na de laatste F1 race van 2024, de game weer opgepakt om de HC sorc naar de 50 te levelen, voor de platinum trophy op PS5.

En klaar!
[Afbeelding]
nice man. Gister maar D2 gestart ivm de foute keuzes van Blizzard met D4. Denk dat ik binnenkort voor het eerst zelfs POE(2?) ga doen. Hoe kunnen ze geen season start net voor de kerst doen, de zoveelste keer dat ze geen gebruik maken van het feit dat mensen vakantie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:59:
[...]

nice man. Gister maar D2 gestart ivm de foute keuzes van Blizzard met D4. Denk dat ik binnenkort voor het eerst zelfs POE(2?) ga doen. Hoe kunnen ze geen season start net voor de kerst doen, de zoveelste keer dat ze geen gebruik maken van het feit dat mensen vakantie hebben.
Nou, ik denk dat ik onderhand wel klaar ben met D4, maar niet omdat ik vind dat er foute keuzes zijn gemaakt.
Ik heb me echt prima vermaakt met s6 en de expansion en er toch een maand of 2 aan besteed.
Misschien ga ik nog even kijken tot hoever ik m'n HC sorc kan spelen. Zal vast een moment komen dat ie platgeslagen wordt.

POE kan ook best leuk zijn, denk ik. Ik heb nog geen poging gedaan om ermee te beginnen, echter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:52:
[...]

Nou, ik denk dat ik onderhand wel klaar ben met D4, maar niet omdat ik vind dat er foute keuzes zijn gemaakt.
Ik heb me echt prima vermaakt met s6 en de expansion en er toch een maand of 2 aan besteed.
Misschien ga ik nog even kijken tot hoever ik m'n HC sorc kan spelen. Zal vast een moment komen dat ie platgeslagen wordt.

POE kan ook best leuk zijn, denk ik. Ik heb nog geen poging gedaan om ermee te beginnen, echter.
have fun alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Dit seizoen is voor mij wel drie stappen achteruit. Die oneindige paragon en glyps…

Nog nooit zo weinig gespeeld in een seizoen sinds het begin en als dit systeem zo blijft dan ben ik bang dat ik hier helaas niet meer veel uren aan ga spenderen op korte termijn.

Als je een alt start dan level je naar 60, stopt er honderden gratis paragon punten in, brengt een bezoekje aan een winkeltje of een mannetje waar ze legendary gear hebben en pats boem, je character is alweer bijna klaar. Er zit totaal geen opbouw in.

Vanaf release toch 6 seizoenen en 1200 uur mee vermaakt :)

Binnenkort ook maar eens met poe2 beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Jack_Mojo schreef op maandag 16 december 2024 @ 00:03:
Dit seizoen is voor mij wel drie stappen achteruit. Die oneindige paragon en glyps…

Nog nooit zo weinig gespeeld in een seizoen sinds het begin en als dit systeem zo blijft dan ben ik bang dat ik hier helaas niet meer veel uren aan ga spenderen op korte termijn.

Als je een alt start dan level je naar 60, stopt er honderden gratis paragon punten in, brengt een bezoekje aan een winkeltje of een mannetje waar ze legendary gear hebben en pats boem, je character is alweer bijna klaar. Er zit totaal geen opbouw in.

Vanaf release toch 6 seizoenen en 1200 uur mee vermaakt :)

Binnenkort ook maar eens met poe2 beginnen!
een mannetje met legendary gear?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:21
Legendary cache bij de blacksmith gok ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
siemenz schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:19:
[...]

een mannetje met legendary gear?
Obols, The Den, caches bij de blacksmith of je loopt desnoods een rondje helltide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zo makkelijk gaat het bij mij niet. Ben afgelopen weekend een rogue begonnen (had ik nog niet) en ik ben druk op zoek naar gear. Legendary is het probleem niet, ancestral wel. Vooral omdat het meeste wat ik vind een GA voor life of resistance heeft. Daar heb ik dus niets aan omdat mijn rogue met een Tyraels Might rondloopt die ik afgelopen zaterdag in T1 kreeg als drop bij die boss bij de Tree of whispers.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat er nog iemand Goblins pletten? Ze hebben er deze keer een community effort van gemaakt. 40mln goblins voor de Tier 5 reward. En Mother's Blessing is ook weer actief tot 2 januari. Kan wel een beetje helpen naar de P300 😂

https://www.wowhead.com/d...7-mothers-blessing-353782

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-10 21:49
Nou kom nog weinig tegen. Ik zie ook geen progress bar of iets wat het bijhoudt. Voelt beetje meh aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisterenavond even gekeken en een uurtje rondgerend. Nog best een goed aantal tegengekomen, maar dat nam best snel af.
En na een uurtje meedoen, denk ik dat de community dit klusje prima zelf kan klaren en ben er maar mee gestopt. Inderdaad, geen progress bar dus dat motiveert ook al niet.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Wordt D4 nog een beetje gespeeld? zijn er NL clans om aan te haken?

Heb PoE2 geprobeerd maar als zijnde casual zoals ik vind ik het niet wat.

Van plan om D4 op de pc aan te schaffen (heb hem al op PS maar gebruik hem niet meer).
Is cross progression/cross play toch? :)

• Lekker Ventje
Kieft91 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:23:
Wordt D4 nog een beetje gespeeld? zijn er NL clans om aan te haken?

Heb PoE2 geprobeerd maar als zijnde casual zoals ik vind ik het niet wat.

Van plan om D4 op de pc aan te schaffen (heb hem al op PS maar gebruik hem niet meer).
Is cross progression/cross play toch? :)
Ik speel eternal sinds D4 uit is en heb altijd genoeg spelers gezien. In de tweakers clan is het momenteel erg rustig maar wellicht zijn er andere clans waar het drukker is. Ik zie bij de world boss telkens het maximale aantal spelers en in helltide zijn er ook altijd meerdere spelers tegelijkertijd de maiden aan het slopen.
Dat van poe2 herken ik, ik wil ontspanning en poe2 is voor mij inspanning. Ik ben niet de doelgroep van GGG. :)

Ik kom aan drie tot vijf goblins per uur. De eerste rewards had ik niet veel aan, ik verdenk de ontwikkelaars ervan dat de str, dex, int en willpower GA een (hele) kleine rolkans hebben in vergelijking tot max life, lucky hit en max resistance. Kreeg uit de rewards een helm met drie GA die compleet waardeloos was. Life, resource en lucky hit. Maar een dexterity GA is zeldzaam. Mijn necro is sinds de expansion op zoek naar een helm met GA intellect, nog steeds niets gevonden.

• Kieft91
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:48:
[...]

Ik speel eternal sinds D4 uit is en heb altijd genoeg spelers gezien. In de tweakers clan is het momenteel erg rustig maar wellicht zijn er andere clans waar het drukker is. Ik zie bij de world boss telkens het maximale aantal spelers en in helltide zijn er ook altijd meerdere spelers tegelijkertijd de maiden aan het slopen.
Dat van poe2 herken ik, ik wil ontspanning en poe2 is voor mij inspanning. Ik ben niet de doelgroep van GGG. :)

Ik kom aan drie tot vijf goblins per uur. De eerste rewards had ik niet veel aan, ik verdenk de ontwikkelaars ervan dat de str, dex, int en willpower GA een (hele) kleine rolkans hebben in vergelijking tot max life, lucky hit en max resistance. Kreeg uit de rewards een helm met drie GA die compleet waardeloos was. Life, resource en lucky hit. Maar een dexterity GA is zeldzaam. Mijn necro is sinds de expansion op zoek naar een helm met GA intellect, nog steeds niets gevonden.
Aah thnx voor je reactie. ja heb dus de campaign op PS5 gedaan en dat vond ik opzich heel tof. daarna alleen niet meer aangeraakt (de PS5 überhaupt) en meer op me laptopje bezig.

Nu speel ik voornamelijk MP games en ben opzoek naar een game die zowel SP als MP te doen is, dus dacht ik ineens weer aan D4 :) Goed om te horen dat de open world content nog steeds wel druk is!

Zal ook is opzoek gaan eerst naar een NL guildje die een beginner weer een beetje opgang willen helpen. denk dat ik de story miss maar weer even compleet ga doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je hebt nu ook nog een boost naar lvl 50, bij mijn rogue kwam die boost ergens rond lvl 25 tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 16:58
Is er een Tweakers-clan voor PS5-gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Er is een multiplatform clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:16:
Je hebt nu ook nog een boost naar lvl 50, bij mijn rogue kwam die boost ergens rond lvl 25 tevoorschijn.
nog 5 lvls te gaan dan, die boost pakken is wel handig denk? of kan je ook een lvl 1 char dan meteen naar 50 brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:21
Ja dat kan ook, meteen naar LVL 50 en je krijgt er ook gear bij dus je kunt meteen aan de gang dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Vads schreef op maandag 23 december 2024 @ 00:16:
Is er een Tweakers-clan voor PS5-gebruikers?
Ik ben wel voor (ook) een PS5-clan, dan heb je tenminste allemaal mensen met hetzelfde gebrek - namelijk niet of nauwelijks kunnen chatten - bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is die Goblin event er nog?
Zo ja, hoe makkelijk/snel kun je die cosmetics krijgen? Zijn dat zeldzame RNG drops of heb je die in een uurtje wel?

Heb eigenlijk geen zin om D4 te spelen nu, maar wil die cosmetics op zich wel :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:31:
Zo ja, hoe makkelijk/snel kun je die cosmetics krijgen? Zijn dat zeldzame RNG drops of heb je die in een uurtje wel?

Heb eigenlijk geen zin om D4 te spelen nu, maar wil die cosmetics op zich wel :P
Het event loopt tot 2 januari, dacht ik. De eerste 4 tiers zijn al unlocked en je kunt 2 cosmetics al gratis uit de shop halen. Hoef je geen goblin voor te killen.
Het zijn geen denderend bijzondere cosmetics, 2 horse trophy's en een barding als laatst. Die zal ook wel binnenkort behaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 14:25
Angeloonie schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:31:

Hi, ik ben even benieuwd. Waarom wil je geen D4 spelen? Niet dat ik je tot de verantwoording wil roepen ofzo, maar na seizoen 6 heb ik het gevoel dat ik sowieso helemaal klaar ben met D4. Beetje gek, dat heb ik nog nooit eerder gehad met Diablo games. Ik stopte juist altijd omdat ik er teveel tijd in stak en het op een verslaving ging lijken, maar dit keer ben ik gestopt omdat ik het gewoon helemaal niet leuk meer vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:36
Ohmarinus schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:44:
[...]

Hi, ik ben even benieuwd. Waarom wil je geen D4 spelen? Niet dat ik je tot de verantwoording wil roepen ofzo, maar na seizoen 6 heb ik het gevoel dat ik sowieso helemaal klaar ben met D4. Beetje gek, dat heb ik nog nooit eerder gehad met Diablo games. Ik stopte juist altijd omdat ik er teveel tijd in stak en het op een verslaving ging lijken, maar dit keer ben ik gestopt omdat ik het gewoon helemaal niet leuk meer vond.
Het is een hersenloze grind, Diablo 2 bleef ik altijd spelen en hoe goed je gear ook was er waren altijd mobs die je alsnog konden omleggen.

Ik heb de storyline van de expansion nog niet eens af, kan me er niet tot zetten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ohmarinus schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:44:
[...]

Met de release van VoH was ik er volop bij, de eerste weken veel gespeeld. Maar de Spiritborn zit zowat wel aan zijn max, dus heb weinig om voor te spelen behalve een paragon grind.
De endgame is wat beperkt houdbaar, op een gegeven moment krijg je gigantische investments om kleine %'s te winnen, daar heb ik geen zin meer in nu. Ook de andere classes zijn weinig interessanter geworden.

Dus vandaar dat ik er nu wel weer even klaar mee ben nu zeg maar, tot het volgende seizoen.

Ter illustratie, als je hier zit heb je de boel wel klaar zeg maar :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78RigNOtetO1FR2GQ-LXncqU_Q8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Gb7LkcgTma8Ezdqr9kjb4NGT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSTI6LufKgLb7LuUB8MfGNREvFs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S7TyOhuZmjmEBX6kh2GGsdLe.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBYMfjoiPtucEkwYUwtM6l5EYzM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cDEr2T2J6wHbLXSGLggEcfoS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_aRuokX2X5030RHFi1hAsQcUdA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LjrDT4lTWVd3eIz5j6kjELVZ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-3n-ly_kr3xV1D1GuSW-M7QpAQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/plIlPNoLucKfoqH5dNKFOkVO.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Ik ben net begonnen aan D4 op de PS5 en het oogt tot op heden (ben pas level 5) best vermakelijk. Iemand hier nog tips and tricks voor een beginner? Kan ik bijvoorbeeld beter m’n gold opsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
@Tristan ik vermoed dat D4 eerlijk gezegd ten dode is opgeschreven… Patch of Exile II…

Nu kost early acces helaas geld en is doe game nog niet officieel uit, maar… voor wat ik er van gezien heb ging mijn interesse niet meer naar Diablo.

Niet echt een antwoord op je vraag, maar ik zou er nu niet teveel tijd meer insteken en eerst PoE2 even bekijken 😅

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1 ... 202 ... 214 Laatste