Pardon niets aan paragon points? Sorry, @
Poops_McGhee maar daar ben ik het niet mee eens. Als je als verse level 60 zomaar 200+ paragons points in je mik geworpen krijgt, dan zorgt dit voor een enorme boost in character power. Zelfs zonder de glyphs. Deze nodes geven je nl. een enorm veel main stat, damage en survability... en was voor mijn alts vaak voldoende om direct naar T3 te kunnen.
Daarna is het glyphs en aspects vinden en levelen, tree whispers doen voor legendary gear en uber bosses voor je class specific uniques... wat tempering en masterworking en hop naar T4.
Een andere, hele grote, boost zijn mythic uniques... die kun je al van level 45 aan doen en dan gaat alles helemaal op de auto piloot 🤣
Dus ik snap het commentaar van @
Jack_Mojo wel... en ik ben het hiermee eens... de gain in character power van 59 naar 60 is enorm.... (Het helpt ook niet dat de stap van level 50 gear naar level 60 gear ook enorm is. Vergelijk de stats maar eens op de < level 51 item en een > level 51 item).. en je gaat met level 60 bijna direct de endgame in... wat een mega grind is dit seizoen. Ik vond zelf ook de progressie van Penitent naar T4 (op het eerste character) het leukste, omdat de power gains in kleine stapjes is en je character merkbaar sterker wordt. En dit heb je, door de paragon points, met alle opeenvolgende characters dus een stuk minder.