Met de season zelf ben ik allang klaar, maar ik speel nog wel voor de lol en niet om te pushen. Ook dan kan deze game best leuk zijn.Psyx88 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:11:
Ik ben ook wel klaar met het seizoen... tenzij de mid-season patch nog wat interessants toevoegt of de loot issues fixt.
Paragon level 278, pit 150 gecleared, 4 toons in T4 en betere gear dan de masterworked 1/2GA die ik nu heb dropt er niet.
Niet dat dit echt boeit, want bijna alles gaat in 1 klap dood. De uitdaging is ver te zoeken, zelfs op niet op-spiritborn classes (rogue en druid)
Tijd voor Hades 2, die stond nog op de backlog 😎
Na alles gelezen te hebben en de glyphs te snappen ben ik er toch klaar mee. Teveel hetzelfde en het is wel voorbij.
Wel genoten van het spel maar merk dat ik in een spel iets meer doel nodig heb
Nieuwe seizoen weer eens kijken
Wel genoten van het spel maar merk dat ik in een spel iets meer doel nodig heb
Nieuwe seizoen weer eens kijken
Ja beide zaken stoorden mij ook bij de crushing hand build, maar nu met evade veel minder last van. Die feathers autotargeten met een enorme range (ruim meer dan je scherm zelfs met het uitgezoomde beeld wat we tegenwoordig hebben) dus het maakt niet zoveel uit waar je precies bent voor je dps (als er maar één target is) en omdat evade niet specifiek naar een vijand toe lockt hou je veel meer controle over waar je heen gaat. De soulspires zijn nu supersimpel want kan gewoon heen en weer dodgen en die feathers mollen alles waar het ook is in de arena.Poops_McGhee schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 01:46:
Alles is peanuts met een SB, behalve die verrekte Andariel. Die is, dat vind ik tenminste, met een SB erg vervelend. Niet dat je DPS mist, maar dat jong kan maar niet op een plek blijven staan, om de boss te DPS'en. Nee, hij springt overal en nergens naartoe en ook midden in die beam van haar in de eindfase. Het is de enige boss waar ik regelmatig doodga, alleen omdat de sukkel alle kanten opspringt als het niet moet. Eigenlijk best irritant. Ook in Hordes met soulspires en in de Citadel met die dingen waar je in je cirkeltje moet killen. Het jong kan gewoon niet blijven staan en vliegt er constant uit.
Dat is echt het enige wat me niet aan een SB bevalt. Ohja, en ook dat continue geschreeuw van hem. Mijn vrouw wordt onderhand gek van het jong 🤣
Andariel had ik nog helemaal niet gedaan dus vanmiddag die eens voor het eerst geprobeerd. Ging eerste keer dood omdat ik de mechanics nog niet kende maar daarna iedere keer met gemak. Ze gaat in 1 of 2 seconden naar 1% health, dan even door de drie bollen die verschijnen heen evaden, blijven evaden en een seconde later zodra ze niet meer unkillable is is ze dood. Die beam verschijnt geloof ik niet eens meer, de eerste keer ging ik alleen dood omdat ik dacht dat ik juist uit die bollen weg moest blijven. Als ik direct door die bollen evade krijgt ze de tijd helemaal niet om haar andere mechanics in te zetten.
Ook dat geschreeuw is een stuk minder want hoewel ik nog steeds mijn skills spam en cdr heb waar je u tegen zegt heb ik niet die absurde cooldown die de andere sb builds je geeft waarmee je echt elke paar seconden je ultimate weer hebt.
Maar met het mollen van Andy is mijn season journey ook compleet. Enige chapter waar ik niet alle objectives heb is de laatste, maar dat zijn absurd veel mythics tegelijk dragen en nog een stel wb's killen. Daar ga ik niet meer aan beginnen. Ik ben vandaag ook eindelijk begonnen met Baldur's Gate 3, enige reden dat ik nog even D4 speelde was dat ik bij mijn moeder aan het logeren ben en bg3 niet zo handig is als er af en toe iemand tegen je begint te praten. Maar die game gaat me voorlopig wel bezig houden
Gamertag: FinrazielNL
Geen mythics maar gewoon uniques. Dat trucje heb je zo voor elkaar. Maar ik hoef ook niet alles volledig compleet te hebben, hoor. Nu is dat toevallig wel zo, want de meeste objectives krijg je gewoon door normaal te spelen, maar alle chapters gewoon klaar hebben, is ook goed genoeg.Finraziel schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:59:
[...]
Ja beide zaken stoorden mij ook bij de crushing hand build, maar nu met evade veel minder last van. Die feathers autotargeten met een enorme range (ruim meer dan je scherm zelfs met het uitgezoomde beeld wat we tegenwoordig hebben) dus het maakt niet zoveel uit waar je precies bent voor je dps (als er maar één target is) en omdat evade niet specifiek naar een vijand toe lockt hou je veel meer controle over waar je heen gaat. De soulspires zijn nu supersimpel want kan gewoon heen en weer dodgen en die feathers mollen alles waar het ook is in de arena.
Andariel had ik nog helemaal niet gedaan dus vanmiddag die eens voor het eerst geprobeerd. Ging eerste keer dood omdat ik de mechanics nog niet kende maar daarna iedere keer met gemak. Ze gaat in 1 of 2 seconden naar 1% health, dan even door de drie bollen die verschijnen heen evaden, blijven evaden en een seconde later zodra ze niet meer unkillable is is ze dood. Die beam verschijnt geloof ik niet eens meer, de eerste keer ging ik alleen dood omdat ik dacht dat ik juist uit die bollen weg moest blijven. Als ik direct door die bollen evade krijgt ze de tijd helemaal niet om haar andere mechanics in te zetten.
Ook dat geschreeuw is een stuk minder want hoewel ik nog steeds mijn skills spam en cdr heb waar je u tegen zegt heb ik niet die absurde cooldown die de andere sb builds je geeft waarmee je echt elke paar seconden je ultimate weer hebt.
Maar met het mollen van Andy is mijn season journey ook compleet. Enige chapter waar ik niet alle objectives heb is de laatste, maar dat zijn absurd veel mythics tegelijk dragen en nog een stel wb's killen. Daar ga ik niet meer aan beginnen. Ik ben vandaag ook eindelijk begonnen met Baldur's Gate 3, enige reden dat ik nog even D4 speelde was dat ik bij mijn moeder aan het logeren ben en bg3 niet zo handig is als er af en toe iemand tegen je begint te praten. Maar die game gaat me voorlopig wel bezig houden
Wat SB build betreft, ik heb geen zin om de build te veranderen. Hij blijft zoals ie is. Ik heb nu een necro rondrennen, die van Andariel makkelijk gehakt maakt, zonder dom rond te dansen.
Niet dat ik nog uber bosses nodig heb. Alle mythics en uniques zijn in the pocket.
Ik heb BG3 een poosje gespeeld, maar het heeft me nooit echt gepakt. Ik loop nu liever doelloos rond in Sanctuary dan dat ik me weer in BG3 probeer te storten. Zonde van m'n geld geweest.
Ik craft net een GF op Eternal. Wilde even een WW barb testen zonder alles opnieuw te doen..
3GA… en dan natuurlijk net niet op Resources 🫣😂
3GA… en dan natuurlijk net niet op Resources 🫣😂
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Jullie houden het nog best lang vol dit seizoen, ik kwam niet verder dan 2 weken. Kwam laatst wat cijfers tegen en als die kloppen waren er meer zoals ik. Afgelopen 2 seizoenen bleven meer mensen langer doorspelen. De game is in een goede staat maar ik kon het niet opbrengen om maar door te gaan, voelde teveel als herhaling. Dat is het uiteraard altijd wel maar zo moet het niet voelen zeg maar.
Vermoed dat de OP staat van de SB de grootste reden is, het was gewoon niet eerlijk wanneer ik een andere class erbij pakte. Nu weet ik wel dat dit de Blizzard filosofie is maar het verpest de pret wanneer je even geen zin hebt in de SB. Weet niet of daar al iets aan is aangepast, mijn zin is al weg dit seizoen.
Zeker na ze een reden zien om met een betaalde expansion te voorschijn te komen ging ik er van uit dat het langer leuk zal blijven. Misschien was ik wat naïef daar in.
Ben benieuwd wat ze volgend seizoen gaan doen en ik zal vast wel weer van de partij zijn.
Vermoed dat de OP staat van de SB de grootste reden is, het was gewoon niet eerlijk wanneer ik een andere class erbij pakte. Nu weet ik wel dat dit de Blizzard filosofie is maar het verpest de pret wanneer je even geen zin hebt in de SB. Weet niet of daar al iets aan is aangepast, mijn zin is al weg dit seizoen.
Zeker na ze een reden zien om met een betaalde expansion te voorschijn te komen ging ik er van uit dat het langer leuk zal blijven. Misschien was ik wat naïef daar in.
Ben benieuwd wat ze volgend seizoen gaan doen en ik zal vast wel weer van de partij zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2024 08:56 ]
Ik heb al moeite met pit lvl 50 op mijn druid, dan hoef ik al helemaal niet aan lvl 300 te denken. En als POE2 zijn belofte waarmaakt ga ik 300 al helemaal niet meer halen dit jaarSideShow schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:43:
Vanaf 265 gaat die paragon farm eeecht niet meer vooruit hoor... pit 110 doen, dan heb je7% xp bij.
Ik wil nog wel spelen maar 5000 pits heb ik geen zin meer in. Even game pause dan maar en wachten op stalker 2
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Juist de laatste paar weken heb ik er meer lol in. Kweenie; ik vind juist "van 0 naar semi voorbereid" spelen elk seizoen zo jammerlijk. Wel leuk om mee te krijgen zoals Season of Blood enzo met al die "vampieren". Maar het levert voor mij alleen maar meer afleiding / storing / desinteresse op om relatief snel een build te maken waar ik blij mee ben. Heb ook het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die geen alts bouwt. Kweenie, ik speel graag 1 klasse en 1 of 2 specifieke skills en dan kies ik de dingen uit die daarvoor nodig zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2024 @ 08:55:
Jullie houden het nog best lang vol dit seizoen, ik kwam niet verder dan 2 weken.
Ja, ik speel heeeeel lineair; geen alts; weinig wisselingen in items; misschien daardoor speel ik lang(zam)er dan anderen achter elkaar door.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het spel is sowieso interessanter als je een eigen build maakt en niet direct van Maxroll of dergelijken kopieert.MAX3400 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:24:
[...]
Juist de laatste paar weken heb ik er meer lol in. Kweenie; ik vind juist "van 0 naar semi voorbereid" spelen elk seizoen zo jammerlijk. Wel leuk om mee te krijgen zoals Season of Blood enzo met al die "vampieren". Maar het levert voor mij alleen maar meer afleiding / storing / desinteresse op om relatief snel een build te maken waar ik blij mee ben. Heb ook het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die geen alts bouwt. Kweenie, ik speel graag 1 klasse en 1 of 2 specifieke skills en dan kies ik de dingen uit die daarvoor nodig zijn.
Ja, ik speel heeeeel lineair; geen alts; weinig wisselingen in items; misschien daardoor speel ik lang(zam)er dan anderen achter elkaar door.
Velen pakken een build van het internet en liefst nog de meest OP ook. Dan speel je, naar mijn mening, je eigen spel niet, maar dat van een andere speler en dan snap ik dat je er snel klaar mee bent.
Je hoeft alleen maar bij een WB te kijken en je ziet dat minstens 95% de meta speelt/nabootst.
Dan is de lol er snel van af. En ik durf rustig te zeggen dat er heel veel spelers zijn die maar 2 builds van SB hebben gespeeld; Quill Volley en Evade. Moeten ze zelf weten, uiteraard, maar je mist wel een hoop andere dingen in de game.
Zelf maak ik liever een eigen build, gebruik wat ik geloot heb en probeer er het beste van te maken. En gelukkig kun je nu vrijwel alle content ook op T1 al doen. En met mijn duct tape build heb ik T4 ook makkelijk gehaald, Pit100 kunnen doen, Citadel, Hordes, Lilith, (not so)uber bosses, alles.
Ik maak wel alts, puur om te ontdekken hoe andere classes het doen in het lopende season. Maar ik hou wel een main aan waar ik progressie mee probeer te maken.
Ik vind het gewoon een leuke game en pixels pletten is nergens beter dan in Diablo games.
Enige wat ik nog wil halen dit season is paragon 300 dan stop ik het echt ff in de kast.
Word echt enorm moe van de pit
Herkenbaar...Nahkriin schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:03:
Enige wat ik nog wil halen dit season is paragon 300 dan stop ik het echt ff in de kast.
Gisteren heel lui gedaan; Pit paar levels teruggeschroefd. Is heel flauw maar met gemiddeld 90s van start tot finish, is het effectiever XP harken. Opal of Torment aangezet dus flink bergje mats verzameld voor later (runs of verkoop). Kopje thee erbij en muziekje en ondanks dat de XSX vrij rap kan laden, lekker slokjes nemen van/naar Cerrigar. Half uurtje farmen, dan eens bemoeien met Trade-channel of even snel wat Whispers scoren en allicht uurtje later nog even half uur Pitten.
@Poops_McGhee mijn Evade is losjes gebaseerd op Maxroll; heb maar 60% van de stats op items voor wat damage-output. Heb gewoon weinig zin om alle items 3/4GA te zoeken/traden en dan een build te kopen. Vermaak me wel met het proberen te temperen/rollen van items; gelukkig daar voldoende centjes voor
Ik heb t spel eigenlijk alweer links laten liggen nadat ik max level was en elke baas 1 keer gedood had. Ik mis leuke content. Maar dat is persoonlijk denk ik. Heb het slechts 2 weken gespeeld dit seizoen.Nahkriin schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:03:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik speel gewoon als vermaak zonder echt doel en heb geen een mythic gehad sinds de release. Het enige doel wat ik nu heb is mijn druids en necro in T3 krijgen. Maar nu ik WoW op mijn 77" kan spelen ben ik daar weer even zoet mee. Gewoon lekker doelloos door die grote wereld zwerven
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik wou er ook niet voor gaan maar ben nu level 297 dus zo close (not)...MAX3400 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 09:31:
[...]
Herkenbaar...
Gisteren heel lui gedaan; Pit paar levels teruggeschroefd. Is heel flauw maar met gemiddeld 90s van start tot finish, is het effectiever XP harken. Opal of Torment aangezet dus flink bergje mats verzameld voor later (runs of verkoop). Kopje thee erbij en muziekje en ondanks dat de XSX vrij rap kan laden, lekker slokjes nemen van/naar Cerrigar. Half uurtje farmen, dan eens bemoeien met Trade-channel of even snel wat Whispers scoren en allicht uurtje later nog even half uur Pitten.
@Poops_McGhee mijn Evade is losjes gebaseerd op Maxroll; heb maar 60% van de stats op items voor wat damage-output. Heb gewoon weinig zin om alle items 3/4GA te zoeken/traden en dan een build te kopen. Vermaak me wel met het proberen te temperen/rollen van items; gelukkig daar voldoende centjes voor
Hoop dat ze vandaag aankondigen (campfire chat) iets te gaan doen om de rest wat interessanter te maken qua XP, zodat er wat meer variatie in de grind naar 300 zit ipv duizenden Pit-runs...Nahkriin schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:03:
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2024 13:44 ]
Ik hoop het ook, ik hoop niet op een XP nerf voor 300Bosmonster schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:44:
[...]
Hoop dat ze vandaag aankondigen (campfire chat) iets te gaan doen om de rest wat interessanter te maken qua XP, zodat er wat meer variatie in de grind naar 300 zit ipv duizenden Pit-runs...
Even een korte vraag. Ik zoek nog de uber unique shroud of false death.
Ik heb genoeg runes (kostte een godsvermogen) om hem te craften, maar mis een spark.
Krijg je dit season als je Lillith omlegt ook weer een spark? Zo ja, heeft er iemand zin en tijd om daarmee te helpen?
Edit: Lillith is ook een schim van wat het was, geen probleem op T4. Helaas nog geen spark gezien.....
Ik heb genoeg runes (kostte een godsvermogen) om hem te craften, maar mis een spark.
Krijg je dit season als je Lillith omlegt ook weer een spark? Zo ja, heeft er iemand zin en tijd om daarmee te helpen?
Edit: Lillith is ook een schim van wat het was, geen probleem op T4. Helaas nog geen spark gezien.....
[ Voor 15% gewijzigd door Sparhawk op 12-11-2024 21:14 ]
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Volgens mij krijg je er inderdaad weer 1 van Lilith, 1 voor je eerste andere uber kill en 1 van season journey (niet de season quest line, dus niet te herhalen met ander karakter zoals vorig season). Heb er zelf in ieder geval 3 zonder ubers gesalvaged te hebben.Sparhawk schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:07:
Even een korte vraag. Ik zoek nog de uber unique shroud of false death.
Ik ben vanavond echter niet in de gelegenheid te helpen helaas.
Heb dat in m'n eentje gedaan, gewoon op torment 1Sparhawk schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:07:
XBL: theArthurrrr
ineens zit ik te denken.. heb ik dat nou gedroomd, was er in het begin van dit seizoen, net na het uitkomen van de uitbreiding een soort "Kill streak" message soms in de linkerkant van het beeld? Ik heb dat volgens mij een paar keer gezien maar nu realiseer ik me dat dat weg is.
Heeft iemand daar nog actieve herinneringen aan en wat is ermee gebeurd?
Geen spirit born nerfs tot season 7
Had ook niks verwacht maar goed.
Season 7 ben ik wel benieuwd want SB in de basis vind ik wel heel leuk.
Had ook niks verwacht maar goed.
Season 7 ben ik wel benieuwd want SB in de basis vind ik wel heel leuk.
Is er toevallig iemand online die wil helpen mijn char te levelen van 40 naar 60? Bolimar#2372
Zou hel fijn zijn
Zou hel fijn zijn
Mid-season campfire chat recap: 'A whole lot of nothing for end game... but wait for the new shiney things in S7!'
Ik ben blij dat ze de rest van de classes proberen te buffen, maar 'iterating on the systems we have' is not good enough.
PoE2 when?
Ik ben blij dat ze de rest van de classes proberen te buffen, maar 'iterating on the systems we have' is not good enough.
PoE2 when?
Is er nog gewoon hoor, maar hoort bij een specifieke mercenary, Varyana.Alcmaria schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:56:
ineens zit ik te denken.. heb ik dat nou gedroomd, was er in het begin van dit seizoen, net na het uitkomen van de uitbreiding een soort "Kill streak" message soms in de linkerkant van het beeld? Ik heb dat volgens mij een paar keer gezien maar nu realiseer ik me dat dat weg is.
Massacre heet het en dat geeft een opbouwende movement bonus voor x seconden zolang de streak loopt.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
AAAHH!! bepaalde mercenary! Dank je! ik dacht echt dat ik gek werd :-DFelyrion schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:03:
[...]
Is er nog gewoon hoor, maar hoort bij een specifieke mercenary, Varyana.
Massacre heet het en dat geeft een opbouwende movement bonus voor x seconden zolang de streak loopt.
Vandaag een rogue naar lvl60 "geleveld". In een uurtje of 2-3 heb ik 30 Tree caches gefarmed. Had ze niet allemaal nodig om de nieuwe rogue van 1 tot 60 te brengen. Caches uitpakken duurt niet eens een minuut, dus dan gaat het levelen van een alt wel heel snel. Maarja, veel goeie bruikbare gear zat er niet tussen, dus dat wordt nog een dingetje.
Alts levelen is zo best makkelijk. 😂
Alts levelen is zo best makkelijk. 😂
Ik heb vanavond (vanaf 21u ongeveer) zeker tijd om te helpen echter vermoed ik dat je al level 60 bent op moment van typen nu?Piet Paaltjens schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:28:
Is er toevallig iemand online die wil helpen mijn char te levelen van 40 naar 60? Bolimar#2372
Zou hel fijn zijn
Anyhow, indien alsnog hulp nodig: Octagon#2772
Gisteren leuke trades gehad; wazige helm met Might erop verkocht; niet eens godroll qua aspect en die ging weg voor 1.5B. Daarna wilde iemand erg graag van zijn mats af; voor 1B ingekocht, voor bijna 3 weer doorverkocht; alles in 30 minuten.
Komende dagen toch eens kijken naar een beter wapen of iemand iets interessants kan aanbieden.
Ik dacht dat 99B de cap was? Of heb ik een 9 gemist ergens?Nahkriin schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:34:
net deze geloot... had al bod van 130B gold maar ga hem zelf houden haha.
Early Access toch over 3 weken ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 13-11-2024 08:13 ]
Ik ben klaar met dit seizoen.
Ik heb nog redelijk wat Mythic Uniques in m'n stash. Kan ik deze op 1 of andere manier weggeven aan iemand?
Ik heb nog redelijk wat Mythic Uniques in m'n stash. Kan ik deze op 1 of andere manier weggeven aan iemand?
XBL: theArthurrrr
Nee helaas is dat niet mogelijk, je kunt ze wel salvage voor een spark.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik meende dat de cap hoger was... nu ben ik wel benieuwd eigelijkMAX3400 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:10:
[...]
Ik heb vanavond (vanaf 21u ongeveer) zeker tijd om te helpen echter vermoed ik dat je al level 60 bent op moment van typen nu?
Gisteren leuke trades gehad; wazige helm met Might erop verkocht; niet eens godroll qua aspect en die ging weg voor 1.5B. Daarna wilde iemand erg graag van zijn mats af; voor 1B ingekocht, voor bijna 3 weer doorverkocht; alles in 30 minuten.
Komende dagen toch eens kijken naar een beter wapen of iemand iets interessants kan aanbieden.
[...]
Ik dacht dat 99B de cap was? Of heb ik een 9 gemist ergens?
[...]
Early Access toch over 3 weken ofzo?
Dat is vanaf 6 december, benieuwd hoeveel invloed het op Diablo 4 gaat hebben. Ik vind het jammer dat je voor bv inducites Infernal Hordes of NMD's moet doen, voor XP en je glyphs levelen moet je pit runs doen. Waarom kun je niet gewoon zelf kiezen waar je bepaalde zaken kunt farmen? Die pitruns zijn retesaai maar je kunt niet zonder.
Hoe is D4 zonder de expansion? Wat als ik weer eens een beetje rond wil hakken, wat mis ik dan?
Bnet pindle#2913
Ik heb de expansion maar heb na de storyline mezelf daar enkel nog voor NMD's vertoont. Ik doe alles in het originele deel.porn* schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:16:
Hoe is D4 zonder de expansion? Wat als ik weer eens een beetje rond wil hakken, wat mis ik dan?
Als je gewoon lekker rond wil hakken heb je nog gewoon de NMD's, de pitruns, helltides, Tree of Whispers en world boss.
Je hebt geen raid, Undercity en Spritborn.
Prima te doen dus om weer eens rond te neuzen, thanks!
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Hebben mensen hier D4 ook al op de PS5 pro gespeeld? Ik las dat de game PS5PRO enhanced zou zijn. Iemand die daar meer details over weet?
Spiritborn is leuk maar ik denk niet nodig om D4 te kunnen spelen; zeker niet vanaf seizoen 7. Undercity vind ik nutteloos echter je kan wel even binnen 2 minuten een bergje mats of runes harvesten (die je daarna weer vergeet). En raid heb ik letterlijk alleen voor de cheevo gespeeld; vind er geen raid aanLekker Ventje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:40:
[...]
Je hebt geen raid, Undercity en Spritborn.
@porn*
Het enige wat je mist aan de expansion zijn:
- OP spiritborne klasse
- Runes
- Targeted mythic crafting via runes
- extra healthpotion slot
- 2 extra skillpoints (Nahantu renown)
- 4 extra paragon points (Nahantu renown)
Natuurlijk biedt de expansion veel meer:
- Betere helltide (mob density)
- Target farming via Undercity
- Underwhelming raid
Maar hier mis je geen 'functionaliteit'.
Het enige wat je mist aan de expansion zijn:
- OP spiritborne klasse
- Runes
- Targeted mythic crafting via runes
- extra healthpotion slot
- 2 extra skillpoints (Nahantu renown)
- 4 extra paragon points (Nahantu renown)
Natuurlijk biedt de expansion veel meer:
- Betere helltide (mob density)
- Target farming via Undercity
- Underwhelming raid
Maar hier mis je geen 'functionaliteit'.
@MAX3400 PoE2 early access start inderdaad 6/12... can't wait :-D
Btw de goldcap is 99T, niet 99B
De endgame van D4 werd mooi samengevat door een streamer: 'walking on a treadmill going nowhere'....
Er is, na het behalen van T4, uber bosses en Pit-150 geen doel meer om naar te streven.
Natuurlijk: betere gear, met meer GAs! Maar waarom als alles al in 1 klap dood gaat?
Ik mis de long term grinding goals.
De hoeveelheid RNG bovenop RNG op RNG helpt ook niet: ik heb al wat items met meer GAs liggen voor mijn spiritborn. De vraag is nu:
- Ga ik weer die triple crit rolls krijgen die ik op mijn huidige gear heb?
- Is dat de gold/mat investering waard?
Het antwoord op beide vragen is momenteel een dikke vette nee.
Ik klink misschien heel negatief over D4/Vessel of Hatred, maar dit ben ik niet. Ik heb me hier zeker 150+ uur mee vermaakt, dus was het geld wel waard. Maar in de endgame is de 'effort vs reward'-ratio behoorlijk zoek.
Ik maak me, na de campfire chat, wel een beetje zorgen over de 'longevity' van Diablo 4. Maar dit is een heel andere discussie.
Btw de goldcap is 99T, niet 99B
De endgame van D4 werd mooi samengevat door een streamer: 'walking on a treadmill going nowhere'....
Er is, na het behalen van T4, uber bosses en Pit-150 geen doel meer om naar te streven.
Natuurlijk: betere gear, met meer GAs! Maar waarom als alles al in 1 klap dood gaat?
De hoeveelheid RNG bovenop RNG op RNG helpt ook niet: ik heb al wat items met meer GAs liggen voor mijn spiritborn. De vraag is nu:
Ik klink misschien heel negatief over D4/Vessel of Hatred, maar dit ben ik niet. Ik heb me hier zeker 150+ uur mee vermaakt, dus was het geld wel waard. Maar in de endgame is de 'effort vs reward'-ratio behoorlijk zoek.
Ik maak me, na de campfire chat, wel een beetje zorgen over de 'longevity' van Diablo 4. Maar dit is een heel andere discussie.
Battle.net invite gestuurd! Dank alvast!MAX3400 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:10:
[...]
Ik heb vanavond (vanaf 21u ongeveer) zeker tijd om te helpen echter vermoed ik dat je al level 60 bent op moment van typen nu?
Dan kun je nu echt beginnen met spelen
Wel nieuwsgierig; hoeveel speeltijd staat er op de klok om die 300 te halen?
Denk +/- 230 uur oid, maar het zou sneller kunnen als je meer efficient speelt en met full party.schaapiej schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:17:
[...]
Dan kun je nu echt beginnen met spelen![]()
Wel nieuwsgierig; hoeveel speeltijd staat er op de klok om die 300 te halen?
De hele endgame van Diablo 3 is het lopen van rifts. En dat vond/vind ik leuker dan wat we in D4 hebben, het is het allemaal net niet voor mij. Als PoE2 echt een D2 2.0 gaat worden vraag ik me af wat er van D4 over gaat blijven.Psyx88 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:35:
@MAX3400 PoE2 early access start inderdaad 6/12... can't wait :-D
Btw de goldcap is 99T, niet 99B![]()
Nahkriin schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:41:
[...]
Denk +/- 230 uur oid, maar het zou sneller kunnen als je meer efficient speelt en met full party.

Als dit sheet klopt van Icy Veins, dan zou je op T100 dus 6.1M aan kills XP krijgen en 7.9M aan completion voor een totaal van 14M. Vanzelfsprekend zal je met een full party sneller het einde halen maar volgens mij is de party multiplier alleen geldig voor de kills tot een max van 10? Zou ik theoretisch uitkomen op "slechts" 610K aan extra XP in een party terwijl de scaling van monsters & levensenergie hoger ligt dan die 10%.
Ik zal het waarschijnlijk verkeerd berekenen; welke efficiente(re) manier is er om met een full party sneller XP te krijgen?
Het is meer als je 3 andere man hebt met bijv Evade build die echt goed is je elke pit zo snel cleared dus kun je meer pits per uur doenMAX3400 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:37:
[...]
[Afbeelding]
Als dit sheet klopt van Icy Veins, dan zou je op T100 dus 6.1M aan kills XP krijgen en 7.9M aan completion voor een totaal van 14M. Vanzelfsprekend zal je met een full party sneller het einde halen maar volgens mij is de party multiplier alleen geldig voor de kills tot een max van 10? Zou ik theoretisch uitkomen op "slechts" 610K aan extra XP in een party terwijl de scaling van monsters & levensenergie hoger ligt dan die 10%.
Ik zal het waarschijnlijk verkeerd berekenen; welke efficiente(re) manier is er om met een full party sneller XP te krijgen?
Nou, dat vind ik toch aardig van Ome Zir. Even tijdens m'n middag pauze een bezoekje aan de beste man gebracht, geeft ie me dit mee. Wat ik er mee moet, weet ik nog niet, maar toch een leuk kadootje:
:strip_exif()/f/image/lKtujZp0HDQ09ADQFH03nqXY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-11-2024 13:49 ]
Ik vind eigenlijk dat als je dit soort Mythics salvaged dat je dan minimaal 2 sparks moet krijgen.Poops_McGhee schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:43:
Nou, dat vind ik toch aardig van Ome Zir. Even tijdens m'n middag pauze een bezoekje aan de beste man gebracht, geeft ie me dit mee. Wat ik er mee moet, weet ik nog niet, maar toch een leuk kadootje:
[Afbeelding]
Oh ik dacht als je dat soort mythics salvaged mag je niet meer spelenAlcmaria schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:58:
[...]
Ik vind eigenlijk dat als je dit soort Mythics salvaged dat je dan minimaal 2 sparks moet krijgen.

Je zou ze 1:1 moeten kunnen ruilen voor een andere met 1 of 2 GA's.Alcmaria schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:58:
[...]
Ik vind eigenlijk dat als je dit soort Mythics salvaged dat je dan minimaal 2 sparks moet krijgen.
Maar misschien maak ik wel een LS sorc. Die kan die chest goed gebruiken. Heb nog zat Whisper caches in de stash en hoef er niet veel bij te farmen om weer een char van 1 naar 60 in 10 seconden te doen.
(FIY, je hebt 27 Whisper caches nodig om van 1 naar 60 te dingen. Easy peasy, lemon squeezy).
Ik kan het hier best mee eens zijn 😂Finraziel schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:49:
[...]
Oh ik dacht als je dat soort mythics salvaged mag je niet meer spelen
Ik speel D4 met m’n broertje vanaf het begin, en we hebben nog nooit een uber/mythic zien droppen

Ik ben toch malle pietje niet!
Bij dropte die mythische ring vandaag maar ik vrees dat ik die niet op mijn SB Quill Volley build kan gebruiken of wel? Ben nog wel op zoek naar dat andere vestje of nog een handvol bac runes
@ChUcKiE Je hebt geen Mythic Unique ring nodig voor de QV build.
Harlequin Crest, Shroud of False Death of evt. Tyrael's Might zijn de MU voor deze build.
Tja en die Bac runes heb er ondertussen 4...
Nog 2 te gaan!
Harlequin Crest, Shroud of False Death of evt. Tyrael's Might zijn de MU voor deze build.
Tja en die Bac runes heb er ondertussen 4...

[ Voor 4% gewijzigd door adoy op 14-11-2024 23:47 ]
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Ben nu een Mighty Throw Barb aan het spelen. Man, dit is leuk! Eindelijk een Barb build waar ik wat mee kan.
Wel een beetje veel mythics nodig, maar het speelt heel lekker.
Wel een beetje veel mythics nodig, maar het speelt heel lekker.
Probeer er nog steeds 1 te krijgen, maar zins het ik met de campaign klaar ben is hij nog niet gedropt voor mijPoops_McGhee schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:43:
[Afbeelding]
Nu maar runes aan het farmen om het temaken
Gister iemand in Trade chat die Kurast runs met een bepaalde scroll aanbood. 2B per run per persoon. Heb toen vriendelijk gepost dat ik dat soort scrolls altijd vernietig want geen tijd voor Kurast... En ja, toen vond die persoon ook dat ik niet meer mocht spelen.Finraziel schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:49:
[...]
Oh ik dacht als je dat soort mythics salvaged mag je niet meer spelen
Heel grappig om dus te zien hoe bepaalde personen heel anders tegen "een item" aankijken en wat de virtuele waarde daarvan is voor hun manier van spelen / gebruiken / etc.
Anyhow, heb nu 5 Sparks in voorraad; misschien dat ik nog een poging waag om een Shroud te fabriceren met meer dan 1 GA. Maar ja, je kan Mythics niet traden dus het is vernietigen om je stash op orde te houden (ja, ik maak nooit alts).
RUNES!!! Ik heb misschien nog wel wat Runes liggen en omdat ik ze amper/lastig kwijt raak in-game aan andere personen, wil ik best later vandaag (na 16u, maar voor 23u) even posten wat ik heb. Allicht dat ik enkele personen blij kan maken met iets in-game zodat meer mensen ietsjes verder / fijnen kunnen craften of kunnen socketen.
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2024 09:55 ]
Nou, als je nog een Que kwijt wil houd ik me aanbevolenMAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:53:
[...]
RUNES!!! Ik heb misschien nog wel wat Runes liggen en omdat ik ze amper/lastig kwijt raak in-game aan andere personen, wil ik best later vandaag (na 16u, maar voor 23u) even posten wat ik heb. Allicht dat ik enkele personen blij kan maken met iets in-game zodat meer mensen ietsjes verder / fijnen kunnen craften of kunnen socketen.
ik heb wel interesse in de bac-runes voor de shroud muthic, maar ik vrees dat die overal te kort komen
mogen die geel zijn of moeten die oranje zijn?MiramarVTM schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:09:
[...]
Nou, als je nog een Que kwijt wil houd ik me aanbevolen
Ik heb er nog geen dus een gele is wmb al prima!
Ja was ook niet heel serieus hoorMAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:53:
[...]
Gister iemand in Trade chat die Kurast runs met een bepaalde scroll aanbood. 2B per run per persoon. Heb toen vriendelijk gepost dat ik dat soort scrolls altijd vernietig want geen tijd voor Kurast... En ja, toen vond die persoon ook dat ik niet meer mocht spelen.
Heel grappig om dus te zien hoe bepaalde personen heel anders tegen "een item" aankijken en wat de virtuele waarde daarvan is voor hun manier van spelen / gebruiken / etc.
Anyhow, heb nu 5 Sparks in voorraad; misschien dat ik nog een poging waag om een Shroud te fabriceren met meer dan 1 GA. Maar ja, je kan Mythics niet traden dus het is vernietigen om je stash op orde te houden (ja, ik maak nooit alts).
Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet, maar zelf zou ik als ik zoiets vond er nog wel een ander karakter voor maken (al speel ik dit seizoen helemaal niet meer denk ik, maar dan vind ik dus ook niks
Ik trade zelf helemaal niet (hooguit als iemand in de clan ergens om vraagt wat ik toevallig heb liggen en ik heb zelf van iemand mijn eerste Kepeleke gekregen). Dus ja als ik iets echt niet ga gebruiken zou ik het ook gewoon salvagen als ik de ruimte of de mats nodig heb.
Er bestaat toch geen oranje QUE? Volgens mij is ie alleen als "rare" vindbaar en dus geel?Wognummer schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:31:
[...]
mogen die geel zijn of moeten die oranje zijn?
Ik heb hem in de stash gestopt. Later op de avond begonnen de mythics best goed te droppen. 2x Selig, een Shattered Vow, nog een Tyrael's, een Heir of Perdition en een Doombringer.
Ik had nog heel veel mats om Andariel te summonen, omdat ik die boss ontwijk met m'n SB. Die mats heb ik opgemaakt met de Mighty Throw barb.
Die barb build heeft echt wel weer hernieuwde fun in de game gebracht.
Ik had nog heel veel mats om Andariel te summonen, omdat ik die boss ontwijk met m'n SB. Die mats heb ik opgemaakt met de Mighty Throw barb.
Die barb build heeft echt wel weer hernieuwde fun in de game gebracht.
Klopt. Que is geen legendary rune.MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:46:
[...]
Er bestaat toch geen oranje QUE? Volgens mij is ie alleen als "rare" vindbaar en dus geel?
MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:46:
[...]
Er bestaat toch geen oranje QUE? Volgens mij is ie alleen als "rare" vindbaar en dus geel?
ahhh helder
[ Voor 34% gewijzigd door Wognummer op 15-11-2024 14:35 ]
Je kunt het gewoon bij de Jeweler vinden, in het laatste tabje. Daar staan de runes voor het transmuten allemaal in nette lijstjes met word en tier.Wognummer schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:35:
[...]
[...]
ahhh helderdank (te lui om op te zoeken)
Bijgaand mijn lijstje met Runes en het aantal wat ik nu heb liggen; ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer nodig hebben dan anderen en/of dat sommige mensen F5'en en anderen pas later vandaag online komen.
Even mijn (onhandige) ideeen dan maar; eerlijker & sneller dan dit kan ik het even niet bedenken:
- DM me wat je "het liefste" nodig hebt en hoeveel stuks; deadline voor DM is morgen 11:59 in de ochtend.
- Rond 13:00 kan ik pas DM's nalezen en de betreffende personen laten weten wat ik kan toebedelen.
- Heb je 1 enkele Rune nodig en ik heb ze echt in overvloed, dan kunnen we misschien sneller afspreken.
- Ik ben regelmatig online maar niet 24/7. Een trade kan misschien dus even duren voor we tegelijk online zijn.
- Ik ga wel vanuit dat de Runes voor je eigen char zijn en niet worden doorverkocht; het is dus ook alleen voor GoT.
Mocht je iets toch willen bijdragen met een geste; Opal Socketable of Torment zou ik op prijs stellen en maakt deze weggeef-aktie eigenlijk ook mogelijk nu & binnenkort weer.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| CEH 8x CEM 19x CIR 2x FEO 9x GAR 4x JAN 8x KRY 6x LAC 9x LITH 4x LUM 1x MONI 2x MOT 8x NEO 4x NER 11x NOC 10x OHM 5x POC 4x QAX 12x QUA 5x QUE 8x TAL 3x TAM 4x TEB 6x THUL 3x TUN 3x TZIC 12x VEX 3x WAT 6x XAL 7x XAN 7x XOL 9x YAX 5x YOM 6x YUL 11x ZAN 4x ZEC 5x |
Even mijn (onhandige) ideeen dan maar; eerlijker & sneller dan dit kan ik het even niet bedenken:
- DM me wat je "het liefste" nodig hebt en hoeveel stuks; deadline voor DM is morgen 11:59 in de ochtend.
- Rond 13:00 kan ik pas DM's nalezen en de betreffende personen laten weten wat ik kan toebedelen.
- Heb je 1 enkele Rune nodig en ik heb ze echt in overvloed, dan kunnen we misschien sneller afspreken.
- Ik ben regelmatig online maar niet 24/7. Een trade kan misschien dus even duren voor we tegelijk online zijn.
- Ik ga wel vanuit dat de Runes voor je eigen char zijn en niet worden doorverkocht; het is dus ook alleen voor GoT.
Mocht je iets toch willen bijdragen met een geste; Opal Socketable of Torment zou ik op prijs stellen en maakt deze weggeef-aktie eigenlijk ook mogelijk nu & binnenkort weer.
Ter info. Vessel of hatred is nu al met 25 procent korting te krijgen via de Blizzard store.
HANDTEKENING!!!
De Garrosh Hellscream transmog is inderdaad wel erg vet...Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 01:36:
Ik weet dat attack power niet zoveel zegt, maar dit aantal is toch leuk om te zien. 😂
Mighty Throw barb is echt bruut. En ik vind het leuker spelen dan een Spiritborn, om eerlijk te zijn.
Had vanavond eindelijk de glyphs voor elkaar en dat ramt lekker weg, zeg.
[Afbeelding]
Oh, en 25% korting op de uitbreiding nu. Dus dat is mooi; wellicht dat ik hem nu maar eens ga aanschaffen. Heb ik hem ten minste
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 16-11-2024 11:07 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kadootje van mijn vrouw, waardoor ik min of meer werd gedwongen om een Barb te maken 😂RustStorm schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:03:
[...]
De Garrosh Hellscream transmog is inderdaad wel erg vet...Kan me voorstellen dat je die hebt aangeschaft...
Oh, en 25% korting op de uitbreiding nu. Dus dat is mooi; wellicht dat ik hem nu maar eens ga aanschaffen. Heb ik hem ten minste
Ik zou het gewoon doen. Naar mijn mening is dit de RoS van D4. Ik raad het echt aan, maar ik ben een beetje partijdig 😂
Ik heb dus 8 QUE over; blijkbaar is voor de rest iedereen al voorzien van zijn / haar runes dus voeg me even toe op Battle.net en dan kunnen we binnenkort even spullen overgooien.MiramarVTM schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:44:
Ik heb er nog geen dus een gele is wmb al prima!
Ik vind dat je lief bezig bent. Jouw filantropie slaat over naar mij en ben GA Rod’s aan het uitdelen in Torment 1. Mensen worden er zo blij vanMAX3400 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:29:
[...]
Ik heb dus 8 QUE over; blijkbaar is voor de rest iedereen al voorzien van zijn / haar runes dus voeg me even toe op Battle.net en dan kunnen we binnenkort even spullen overgooien.
Had toch wel verwacht dat je rond deze tijd in de season wel meer verschillende classes zou zien, maar het is nog steeds 99% Spiritborns.
@Poops_McGhee en waarom maar 12% op die met 4GA?
Van mij mogen ze de secondary wel laten schalen met aantal GA’s. Niet zozeer 3 = max maar wel:
Geen GA: 10-20
1GA 12-20
2GA 14-20
3GA 16-20
4GA 18-20
En max all graag primal noemen en rood kleuren(!!!).
Ik zou dan 6 primals hebben waarvan 2 bruikbaar
Van mij mogen ze de secondary wel laten schalen met aantal GA’s. Niet zozeer 3 = max maar wel:
1GA 12-20
2GA 14-20
3GA 16-20
4GA 18-20
[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 17-11-2024 09:02 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Op een 4GA moet alles maxed zijn, naar mijn mening. Dit zou dan mijn tweede primal zijn.Thalaron schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:00:
@Poops_McGhee en waarom maar 12% op die met 4GA?
1GA 12-20
2GA 14-20
3GA 16-20
4GA 18-20
Blizz doet er alles aan om je geen max item te geven. Ik snap die filosofie niet.
Dit soort dingen is alsof ze je een dag met een naakte Sydney Sweeney geven, maar zij zit dan in een glazen kooi en jij zit daar niet in. Er zit alleen een gaatje in het glas, zodat je haar kunt ruiken.
Blizz, ffs!
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-11-2024 13:59 ]
Nice...Jack_Mojo schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:05:
[...]
Ik vind dat je lief bezig bent. Jouw filantropie slaat over naar mij en ben GA Rod’s aan het uitdelen in Torment 1. Mensen worden er zo blij van
Het is ook echt wie je tegenkomt in een realm; gisteren geprobeerd boss runs te slijten voor slechts 15M per run; daar koop je nog geen 4 Hearts voor, zeg maar. 0 reaktie in half uur. Vandaag wil ik dan mijn mats verkopen dus wilde graag 1.5B ontvangen voor 19 Duriel sets; wordt je meteen als inhalige afzetter weggezet in de chat.
Ja, 1.5B is veel. Ik vind 80M voor 2 eggs+shards echt niet duur. Oh well; dan spaar ik ze op en denk er nog eens over na wat ik er wel mee ga doen...
Boss mats kun je nu best makkelijk farmen in Undercity en ook via de barter dinges in the Den.MAX3400 schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:44:
[...]
Nice...
Het is ook echt wie je tegenkomt in een realm; gisteren geprobeerd boss runs te slijten voor slechts 15M per run; daar koop je nog geen 4 Hearts voor, zeg maar. 0 reaktie in half uur. Vandaag wil ik dan mijn mats verkopen dus wilde graag 1.5B ontvangen voor 19 Duriel sets; wordt je meteen als inhalige afzetter weggezet in de chat.
Ja, 1.5B is veel. Ik vind 80M voor 2 eggs+shards echt niet duur. Oh well; dan spaar ik ze op en denk er nog eens over na wat ik er wel mee ga doen...
Boss runs zijn dus niet zo bijzonder meer en… ze droppen nauwelijks wat. En als je een SB hebt, dan stelt een boss run ook niet veel voor.
Misschien dat je ze daarom niet kwijt raakt. Ik heb nog iets van 200 eggs in de stash. Daar breng ik het grootste deel van naar de vendor.
Bosses doe ik aan het einde van de avond, om even wat makkelijks te doen, voordat ik de game afsluit. Of als ze tussendoor een Whisper event zijn.
@MAX3400 Ik denk dat je de doelgroep voor 'uber boss'-carries flink overschat.
Dit gaat om casuals. Die af en toe een uurtje of avondje spelen. En niet aan trading doen. Die hebben geen miljoenen, laat staan biljoenen, aan goud liggen.
Voor een hardcore gamer/trader is 15M wisselgeld, maar voor de gewone man is het een hele hoop geld.
En ik ben het eens met @Poops_McGhee: als je een beetje fanatiek D4 speelt, kom je om in de bossmats, dus hier is geen afzetmarkt voor... zeker niet voor die vraagprijs.
Dit gaat om casuals. Die af en toe een uurtje of avondje spelen. En niet aan trading doen. Die hebben geen miljoenen, laat staan biljoenen, aan goud liggen.
Voor een hardcore gamer/trader is 15M wisselgeld, maar voor de gewone man is het een hele hoop geld.
En ik ben het eens met @Poops_McGhee: als je een beetje fanatiek D4 speelt, kom je om in de bossmats, dus hier is geen afzetmarkt voor... zeker niet voor die vraagprijs.
[ Voor 29% gewijzigd door Psyx88 op 18-11-2024 14:54 ]
Ik zal wel op andere servers spelen ofzo? Dit seizoen denk ik voor ongeveer netto 6B aan mats te hebben verkocht. Steel regelmatig voor 7M het stuk. Blood voor 12M. Ik vind omgerekend mijn vraagprijs van 25M voor een Shard dus erg meevallen aangezien je er voor 84M Steel voor nodig had? Oke, genoeg over mats & trading; wederom iets met speelstijl en net wie je tegenkomt dan maarPsyx88 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:33:
... zeker niet voor die vraagprijs.
Gister wel uurtje kunnen knallen op T85 Pits met een groepje. Elke 90 seconden een herstart kunnen realiseren. Dan tikt het redelijk aan met XP als je als je boosts aan hebt staan.
In mijn beleving kan ik (als casual) met een half uur Undercity draaien genoeg boss mats verzamelen om me een avond voor een paar uur bezig te houden met dat saaie stuk..Psyx88 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:33:
@MAX3400 Ik denk dat je de doelgroep voor 'uber boss'-carries flink overschat.
Ik heb 200miljoen gold. Voornamelijk omdat ik alle meuk salvage en te lui ben om te verkopen (kost teveel loop- en klikwerk)
* MAX3400 heeft 200 Opal, 200 Elixer of Advantage & 300 Chorus of War in inventory
Alle tijd om rustig naar P300 door te tikken zo; klinkt allemaal supersaai en lineair maar ook zonder group tik ik ongeveer 250M Pit Completion XP per uur aan.
Alle tijd om rustig naar P300 door te tikken zo; klinkt allemaal supersaai en lineair maar ook zonder group tik ik ongeveer 250M Pit Completion XP per uur aan.
Ben vorige maand eens begonnen met Diablo III, maar nu lijkt het me wel leuk om Diablo IV te spelen en zag dat die sinds kort een stuk scherper is geprijsd en nu maar € 29,99 kost. Alleen nu zie ik ook dat de Expansion bundel maar € 44,99 is, dus Vessel of Hatred erbij is maar € 15.
Doen of niet? Ik neig naar van wel, vanwege wat ik in deze review van Rhykker zag, maar aan de andere kant: is toch weer 50% duurder dan alleen de standaard versie en ik heb de neiging om na een tijdje op te houden met spelen, ook als ik iets nog lang niet heb uitgespeeld.
Maakt het eigenlijk uit voor multiplayer games? Als ik iemand ken die alleen de standaard versie speelt en ik heb zelf Vessel of Hatred, zijn er dan beperkingen (wat doen ze bv met niveau dat van 100 naar 60 is gecapped) of valt het mee?
Doen of niet? Ik neig naar van wel, vanwege wat ik in deze review van Rhykker zag, maar aan de andere kant: is toch weer 50% duurder dan alleen de standaard versie en ik heb de neiging om na een tijdje op te houden met spelen, ook als ik iets nog lang niet heb uitgespeeld.
Maakt het eigenlijk uit voor multiplayer games? Als ik iemand ken die alleen de standaard versie speelt en ik heb zelf Vessel of Hatred, zijn er dan beperkingen (wat doen ze bv met niveau dat van 100 naar 60 is gecapped) of valt het mee?
Als je het gaat beginnen met het verhaal zou ik het wel doen. Juist de verlengde storyline is leuk om mee te beginnen en alles te zien.
Merk dat ik toch wel beetje klaar ben met het spel, heb mn rogue nu gegeared en voel niet meer echt de drang om in te loggen haha.
Wellicht dat ik al mn gold en mats nog weggeef zoals vorig season.
inmiddels is het ruim 4 weken na mijn operatie en kan ik sinds een week of 2 weer normaal op een stoel zitten.
Maar nog niet echt langer dan een uur of 2 uur D4 kunnen spelen, misschien toch de dagen voor de operatie te veel gespeeld.
Ik heb nog wel een paar doelen:
1. Masterwork op 12 krijgen (nog 2 items te gaan, dus 10min werk ofzo).
2. Mijn limiet in Pit checken
Ik heb geen idee wanneer het volgend season start, maar ik zit er al klaar voor. Hopen dat ze het in de kerstvakantie starten en niet in januari....
Maar nog niet echt langer dan een uur of 2 uur D4 kunnen spelen, misschien toch de dagen voor de operatie te veel gespeeld.
Ik heb geen idee wanneer het volgend season start, maar ik zit er al klaar voor. Hopen dat ze het in de kerstvakantie starten en niet in januari....
@dextertje Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor die prijs zou ik de Vessel of Hatred kopen. De verhaallijn en het nieuwe gebied zijn die €15 wel waard.
De base game en VoH zijn beide op versie 2, levels zijn voor iedereen hetzelfde (max 60 + paragon 300).
Degene zonder VoH kunnen niet in het nieuwe gebied (Nahantu) komen. Dus als je samen speelt daar niet heen gaan...
@pstalman Nieuwe seizoen begint 25 januari 2025.
De base game en VoH zijn beide op versie 2, levels zijn voor iedereen hetzelfde (max 60 + paragon 300).
Degene zonder VoH kunnen niet in het nieuwe gebied (Nahantu) komen. Dus als je samen speelt daar niet heen gaan...
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
De volgende livestream is aanstaande donderdag om 20.00 uur, een uur later begint die "andere" live stream. Strak gepland
Volgend season is ergens halverwege januari, geloof ik, zodra dit season klaar is. Je hebt nog even de tijd.pstalman schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:47:
inmiddels is het ruim 4 weken na mijn operatie en kan ik sinds een week of 2 weer normaal op een stoel zitten.
die andere gaat over autos?Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:28:
De volgende livestream is aanstaande donderdag om 20.00 uur, een uur later begint die "andere" live stream. Strak gepland

Dank voor je uitleg. Als ik thuis samen wil spelen met verschillende accounts, moeten we het twee keer aanschaffen, dus dan wordt het weer € 30 extra. Nu waren we van plan 2x€49,99 uit te geven voor de standaardversie, dus eigenlijk zijn we nu goedkoper uit voor meer speelplezier.adoy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:16:
@dextertje Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor die prijs zou ik de Vessel of Hatred kopen. De verhaallijn en het nieuwe gebied zijn die €15 wel waard.
Denk dat we daar dan toch maar voor gaan.
Ik dacht weken geleden dat ik klaar was met de game. Nu ik een Mighty Throw Barb speel, heb ik er nog teveel lol in om het neer te leggen. Ik hoef echt geen progressie meer te maken, maar op deze speelstijl lekker pixels te pletten is puur vermaak, voor mij dan.Nahkriin schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:13:
Merk dat ik toch wel beetje klaar ben met het spel, heb mn rogue nu gegeared en voel niet meer echt de drang om in te loggen haha.
Het doet me heel erg denken aan mijn orc Warrior tank in WoW. Wapentje gooien, gillen, taunten, clubje bij elkaar harken en dan dikke boink. Hoe groter de club, hoe leuker het is. En met de Hellscream cosmetics is het ook net een orc.
Pixels pletten op z'n best 😄
En dat je nu nog steeds spelers tegenkomt die de Citadel gewoon niet kennen... staan te stuntelen met de vreselijk makkelijke mechanics en gaan om de haverklap dood. Paragon levels zegt echt niks. 😄
Redelijk aantal cosmetics geloot, maar niet die Khazra barding, en die wil ik best graag.
Redelijk aantal cosmetics geloot, maar niet die Khazra barding, en die wil ik best graag.
Dat zou heel goed kunnen. Ik ben er nog niet geweest. Nog niet de tijd gehad om 60 te worden en verder te kijken.
Tja, ik moet zeggen ik heb één keer een party gejoined en ik geloof dat we drie verschillende dingen gedaan hebben. Dat was dan nog een relatief fijne party denk ik want de partyleader legde ons regelmatig uit wat we moesten doen en ging niet op ons schelden of zo. Maar grotendeels had ik nog geen flauw idee wat er gebeurde want de meeste mensen rennen alleen maar zo hard mogelijk door. Ik had ook gelijk geen enkele motivatie om het vaker te doen.Poops_McGhee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 02:20:
En dat je nu nog steeds spelers tegenkomt die de Citadel gewoon niet kennen... staan te stuntelen met de vreselijk makkelijke mechanics en gaan om de haverklap dood. Paragon levels zegt echt niks. 😄
Op een paar plekken op een cirkeltje gaan staan, of een middelgroot monster gemold en wat hij dropte naar een ding in het midden gebracht... maar waarom? Geen flauw idee, had geen tijd om te zien wat er gebeurde.
Ik kan me voorstellen dat het leuk kan zijn met een groepje vrienden maar met randoms heb ik het maar een keer geprobeerd om het gedaan te hebben maar dat bevestigde precies weer waarom ik dat niet leuk vind, zelfs als je dus wel positieve mensen tegenkomt.