Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
ChUcKiE schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:51:
[...]

Heb je zo een link naar die build? Ik heb nu nog verre van goede gear qua stats en ben iets van 150 nu maar ben benieuwd of me dat wat meer brengt dan de quill volley van nu waar ik max T2 mee doe.
Op Maxroll staat een build van Wudijo; en anders op d4builds moet je even zoeken naar Rob2628.

Quill Volley of Crushing Hands Spiritborn variaties zijn, naar mijn mening, nog een stuk krachtiger echter alles valt of staat (pun intended) met rng voor bepaalde items.

Ik speel de Maxroll Evade en vermaak me kostelijk. Ja, het kan ook saai zijn; Helltide-whispers is knoppen rammen, sturen en alles gaat ongeveer automatisch dood recht voor je. Lineair effectief levellen maar je moet er soms zin in hebben. Voor Pit of Kurast is het dan wel weer fijn spelen; je weet ongeveer exact hoeveel runs je per elixer+opal+incense kan doen voor optimale XP.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Psyx88 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:57:
Dark Citadel kon mij ook niet bekoren... teveel multiplayer geneuzel. En als party members de boss mechanics niet snappen, die kans is vrij hoog met een random groep, dan is levert het alleen maar frustratie op.

Die groep mechanics voegen, imo, sowieso weinig toe. Dus wat mij betreft kon je deze Citadel ook gewoon solo doen.
Same, ik vond de dark citadel weinig interessant. Geen behoefte aan raidboss achtige mechanics, had flashbacks naar wow van jaren geleden. Voor mij zit de lol van D4 98% in op discord met een paar vrienden slap ouwehoeren terwijl we pixels pletten, daar heb ik geen wow-achtige mechanics bij nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:34
@ChUcKiE sure... let wel dit is een MEGA endgame build. De performance van deze build is heel erg afhankelijk van gear. Dit vanwege allerlei breakpoints die je moet halen.
Je bent beter af met een spirit volley of crushing hands build tbh.

Met mijn spirit volley spiritborne clear ik pit 150 met gemak.
Mijn evade spiritborne komt niet verder dan 118. Echter, deze cleared pit 100/101 veeeeel sneller dan mij spirit volley char.

minimaal 4 (liever 6-8) evade charges:
- 3x acceleration talent
- boots met + evade charges

65-70% cooldown reduction (CDR) (dit zodat de 3de thunderspike minimaal 3 evade charges restored):
- Shako met crit rollls op CDR
- Raknarok's Wake met GA/high roll CDR / triple crit roll evade CDR op boots
- (als je nog CDR te kort komt -> amulet met CDR)

bovenstaande items (evade charges + CDR) zijn een harde requirement voor deze build.
Als je na 3x evaden je evade charges niet ziet terugkomen, dan heb je dus niet voldoende CDR.

Ja, je kan ook Sepazontec gebruiken, maar dan verlies je heel erg veel damage t.o.v. een staff/polearm met max rolls + Eagle Spirit Hall temper + Redirected Force aspect

123% barrier regen - zodat je barrier altijd up is. Dit bereik je door:
- alle barrier regen nodes op je paragon board te pakken
- barrier generation te temperen op je chest en legs
- amethyst gems in je gear

Armor capped:
4000+ armor (voor scaling met Unyielding Hits)
- alle armor nodes op paragon
- armor op amulet / legs / boots
- skull gems in amulet en rings

Polearm met Primary spirit hall temper - triple crit

Maximum resolve stacks (hoe meer resolve stacks, hoe hoger je damage output)
- triple crit max resolve stacks op chest, legs en amulet

highroll Fists of Fate:
- 290%+
- GA critical strike change

rings met:
- defensive CDR temper
- triple crit Stormfeather Potency

12000 +life unbuffed, hoe meer hoe beter (max life is een damage multiplier door viscious shield)

resistance cap is niet nodig. Omdat je 100% barrier uptime hebt

High/max rolled aspects.

Tot pit 90 kan je deze build aanhouden:
https://maxroll.gg/d4/bui...de-spiritborn-build-guide (ancestral build)

Als je meer 2GA gear gaat vinden met goede rolls kan je gaan armor cappen (voor unyielding hits) en proberen de triple crits op je gear te temperen en dan kan je naar deze build toe (260+ paragon):
https://d4builds.gg/build...-ab96-8b7f988dbc3a/?var=5

Nog wat tips:
- Zorg dat Armored Hide, Ravager en Devourer/Scourge altijd up is
- Als je een muis hebt waar je muiswheel vrij kan scrollen, bind dan je evade op je muiswiel... dan evade je veel sneller -> meer afstand -> meer damage.
- Tijdens het evade-en op thunderspike skill klikken/drukken om de evade-animatie te cancelen.

Buffs:
- Reddamine Buzz
- Chorus of War
- Elixir of Fortitude

[ Voor 28% gewijzigd door Psyx88 op 02-11-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
@Bundin Ja ik maak al sinds de release van D4 het grapje 'World of Diablo'.
Veel van de systemen en mechanics in D4 lijken wel verdacht veel op World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
Psyx88 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:01:
@Renzzie Je kan trade/local chat uitzetten:
options -> connect -> chat settings.
Held! Zo simpel dat ik niet eens had gedacht dat dit een optie was haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:23:
[...]

Same, ik vond de dark citadel weinig interessant. Geen behoefte aan raidboss achtige mechanics, had flashbacks naar wow van jaren geleden. Voor mij zit de lol van D4 98% in op discord met een paar vrienden slap ouwehoeren terwijl we pixels pletten, daar heb ik geen wow-achtige mechanics bij nodig.
Ik vind de Citadel best leuk om af en toe eens te doen. Die mechanics zijn trouwens helemaal niet lastig om uit te vinden. Het wijst zich echt vanzelf. Er zijn alleen wel redelijk vaak randoms die ook dát niet eens in de gaten kunnen krijgen en rennen maar wat dom om zich heen te slaan. In vergelijking met WoW raid bosses, is de Citadel echt een eitje.
Maar het is geen goeie plek om naartoe te gaan voor wat betere gear, want die ga je er echt niet vinden. Cosmetics dan weer wel, maar die zien er niet boeiend uit.
Voor de afwisseling is het leuk om te doen, net als bijv een Realm Walker of een NM of Pit. Die laatsten hebben in ieder geval nog wat nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:25
Poops_McGhee schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:54:
[...]

Ik vind de Citadel best leuk om af en toe eens te doen. Die mechanics zijn trouwens helemaal niet lastig om uit te vinden. Het wijst zich echt vanzelf. Er zijn alleen wel redelijk vaak randoms die ook dát niet eens in de gaten kunnen krijgen en rennen maar wat dom om zich heen te slaan. In vergelijking met WoW raid bosses, is de Citadel echt een eitje.
Maar het is geen goeie plek om naartoe te gaan voor wat betere gear, want die ga je er echt niet vinden. Cosmetics dan weer wel, maar die zien er niet boeiend uit.
Voor de afwisseling is het leuk om te doen, net als bijv een Realm Walker of een NM of Pit. Die laatsten hebben in ieder geval nog wat nut.
Vergeet niet de hoofden van die bosses in te leveren voor een mount reward :)

Ik ben nog niet zo ver omdat ik het super ongemakkelijk vind om met onbekenden te spelen. Maar ik ga er morgenochtend voor, hopelijk zijn er dan clanleden online die zin hebben in een paar citadels.

ps die eerste citadel run die ik laatst deed was echt een eitje :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 02-11-2024 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:19:
[...]

Vergeet niet de hoofden van die bosses in te leveren voor een mount reward :)

Ik ben nog niet zo ver omdat ik het super ongemakkelijk vind om met onbekenden te spelen. Maar ik ga er morgenochtend voor, hopelijk zijn er dan clanleden online die zin hebben in een paar citadels.

ps die eerste citadel run die ik laatst deed was echt een eitje :)
Die mount heb ik al weer even. Ik mis nog wel een aantal van de cosmetics, maar die doen me niet zoveel, dus ik denk niet dat ik de sets bij elkaar ga farmen.

Ik heb het met randoms gedaan, en soms pakt dat goed uit, soms heb je een aardige bak repair costs. Maar over het algemeen pikken ze het snel op en gaat het naderhand wel goed.
Ik heb dan wel alle comms uitstaan, zowel tekst als voice. Om dat aan te zetten, gaat bij mij over een grens heen. En degenen waar je mee speelt, zie je nooit meer terug. Dus ik heb er iets minder moeite mee. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
F1 eet een heleboel van mijn game tijd af vandaag.... en ik heb eigenlijk best zin om wat te grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beetje vroeg wakker vandaag, dus ik dacht: weet je wat? Ik zoek eens op hoeveel XP je moet grinden om p300 te halen. Momenteel zit ik op p237 en dacht dat p300 een leuk doel was.
Nu blijkt: de XP grind van p1-p284 = p284-p300. p284 is dus de halfway point van de grind…
Ik zit niet eens op 10% van de grind.... insane.
Nou, doe mijn portie maar aan Fikkie en ik denk dat ik weer wil slapen 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/la8vLAxE7W_caVSrujeSZKWPiKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMGHUjEiht2cneY6pIkXfUAs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-11-2024 06:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52
Ik zit op 20% zo te zien. Ik speel IMHO veel te veel… niet mega efficiënt wat XP behalen wellicht maar toch.

Ik zie het ook meer dan dat ik niet compleet zinloos bezig ben op het moment dat ik 0,00 upgrades kan vinden :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

TTLCrazy

Listen to Frankie

P220 hier, pas op 5% pff, ik vind p250 een mooi doel.

Ik zit nu op een niveau met mijn SB dat ik op T4 infernal hordes en de tormented bosses makkelijk aankan. Er is eigenlijk geen reden om nog door te gaan. Behalve misschien nog wat uitdagingen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Poops_McGhee schreef op maandag 4 november 2024 @ 05:24:
Beetje vroeg wakker vandaag, dus ik dacht: weet je wat? Ik zoek eens op hoeveel XP je moet grinden om p300 te halen. Momenteel zit ik op p237 en dacht dat p300 een leuk doel was.
Nu blijkt: de XP grind van p1-p284 = p284-p300. p284 is dus de halfway point van de grind…

[Afbeelding]
Kwam deze onlangs ook tegen op Reddit en dacht precies hetzelfde. Zit op P255 ofzoiets dus nog hopeloos veel XP te gaan. Wordt dit net als D3 uiteindelijk op Eternal samengevoegd? Season mechanic deze rond is wat mij betreft echt om te janken, als de boel wordt samengevoegd misschien eens een season overslaan en wat op Eternal door rammelen naar 300 :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik zit ergens rond de p240 en weet niet hoe lang ik dit seizoen nog blijf spelen, ga wel heel gemakkelijk door alles heen.
Heb als doel Pit 100 gezet, maar dan moet ik m'n gear perfectioneren.
Dit seizoen wel redelijk wat Mythic Unique drops gehad, maar wil nog een Shroud of False Death vinden/craften.

[ Voor 0% gewijzigd door DeWaanzin op 04-11-2024 12:38 . Reden: typo ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Shroud of False Death heb ik nog geen enkele keer zien droppen. Toegegeven, Doombringer en Grandfather ook niet, maar die droppen niet voor SB lijkt mij.

Op wat GA’s op gear én aspects die maar niet willen droppen na valt er ook weinig te verbeteren aan mijn SB. Om die reden begint het weer wat te jeuken om een Wiz of Barb te starten… maar geen zin om daar ook weer al die Glyps voor te levelen.

Ik ga binnenkort mijn alt. SB verder bekijken. Ik denk dat ik daarbij ga voor een speedfarm zoals dash. Mede omdat ik volgend mij had gezien dat je daar toch echt andere gear voor nodig hebt.

Aan de andere kant is de PS5 Pro bijna hier. Dan heb ik genoeg andere games klaarliggen om op te pakken 😎

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:36
Shroud of False Death dropt ook niet volgens mij, je kunt hem alleen craften bij de jewulier. Althans dan zal de klein heel klein zijn dat die uberhaupt dropt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:52
Buizerd__NL schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:47:
Shroud of False Death dropt ook niet volgens mij, je kunt hem alleen craften bij de jewulier. Althans dan zal de klein heel klein zijn dat die uberhaupt dropt.
Kan wel droppen. Kreeg er een net nadat ik er een had gecraft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Shroud gekregen met gamblen bij de blacksmith, eerste poging. 2e gamble was een Shako. Gisteren wat ladder bosses gedaan en kwam thuis met een Heir of Perdition en een Andariel's Visage. Kan met beiden niet veel, maar misschien op een later moment voor een alt wel.
Het enige wat ik nog kan gebruiken is een ancestral Ring of Midnight Sun met 50% regen. De mijne is nu nog een ilvl750, die het op zich wel prima doet, maar een ancestral is wel beter.
Op die ring na is al mijn gear nu 12/12 MW, maar niet met de beste affixes op max.
En m'n glyphs hangen nog rond de 60, dus daar is ook nog werk te doen, mocht ik daar zin in hebben.
Maar die grind naar p300...., bekiek 'm moar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11-10 22:10
Poops_McGhee schreef op maandag 4 november 2024 @ 05:24:

[Afbeelding]
Dacht ik met me net 161 gehaald te hebben gisteren redelijk halverwege te zijn.
Weet niet of ik de 300 ga halen dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag net een P292 door de tent rennen, op weg naar Zir... Die heeft heel veel uren gefarmed... insane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Ik heb al verschillende p29* en zelfs wat p300 rond zien lopen. Toch knap…

Ik weet niet in hoeverre botten een ding is met D4? Zou mij niets verbazen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
samlans schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:49:
[...]

Dacht ik met me net 161 gehaald te hebben gisteren redelijk halverwege te zijn.
Weet niet of ik de 300 ga halen dit seizoen
Dat ga je zo te horen niet halen. Ik merkte rond lvl 226 ineens dat het gevoelsmatig leek alsof ik een muur raakte. Levelen gaat nu zo extreem traag dat ik het heb losgelaten haha. Ik heb er echt veel tijd in zitten en ben nu rond 250 ofzo? Ik denk dat ik nu een paar dagen doe over lvl 251, het wordt steeds trager.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:24

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik mis buiten de Pit de hogere level (ofwel meer XP) content. Ik oneshot alles buiten de Pit, mis echt een Torment V (of zelfs VI) zeg maar. Dat eindeloze pitfarmen ben ik ook snel zat, zou best andere gamemodes willen doen maar Helltides zijn nutteloos, hordes enkel voor mats, bounties/caches niet rewarding genoeg.. Meh..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:09
Paragon 150 hier en als ik zo om me heen kijk mag ik volgens mij gelukkig zijn met de vijf mythics die ik heb gehad. Onder andere die stealth jas voor SB. Leuk jasje is dat wel.

Overigens maar 1 vd 5 mythics bij een boss gekregen. 1tje gecraft en 3 uit zo’n unique undercity ding.

Kom je wel op het volgende punt, wat nu nog? T4 gaat qua bosses in ieder geval makkelijk, farmen gaat iets te traag. M’n gear is nog niet perfect, maar het oeverloze grinden voor die paar procentjes hmmm, ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren heel erg veel Duriel runs gedaan.
Had het geluk dat er iemand in dat groepje waar ik in beland was heel erg veel mats aan het spenderen was.
Resultaat 1 4GA Rod of Kepeleke, maar met 1.8% CSD. Er dropte ook nog een mythic, heb er nu best wel wat. Moet nog wat Moni runes om Shroud of False Death te craften, maar die willen niet bij me droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Ohmarinus schreef op maandag 4 november 2024 @ 22:28:
[...]

Dat ga je zo te horen niet halen. Ik merkte rond lvl 226 ineens dat het gevoelsmatig leek alsof ik een muur raakte. Levelen gaat nu zo extreem traag dat ik het heb losgelaten haha. Ik heb er echt veel tijd in zitten en ben nu rond 250 ofzo? Ik denk dat ik nu een paar dagen doe over lvl 251, het wordt steeds trager.
Wordt de XP van paragon aan het einde van het seizoen opgeteld bij de niet seizoen characters zoals in D3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
kan iemand mij helpen met mij vraag

Ik ben nu van de Season pass op level 61, als ik groot en deels in het weekend spel ga ik het dan reden om de pas af te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samlans schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:10:
kan iemand mij helpen met mij vraag

Ik ben nu van de Season pass op level 61, als ik groot en deels in het weekend spel ga ik het dan reden om de pas af te maken?
Je hebt nog tot 21 januari dus denk het wel hoor.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 00:45:
Paragon 150 hier en als ik zo om me heen kijk mag ik volgens mij gelukkig zijn met de vijf mythics die ik heb gehad. Onder andere die stealth jas voor SB. Leuk jasje is dat wel.

Overigens maar 1 vd 5 mythics bij een boss gekregen. 1tje gecraft en 3 uit zo’n unique undercity ding.
Heb je er 3 uit 1 zo'n unique dinges of 3 uit meerdere van die unique dingessen? Beide gevallen vind ik bijzonder gelukkig. Ik heb maar 1 zo'n unique dinges kunnen looten en geen mythic gekregen.

Ik heb 4 mythics van bosses kunnen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 00:45:

Kom je wel op het volgende punt, wat nu nog? T4 gaat qua bosses in ieder geval makkelijk, farmen gaat iets te traag. M’n gear is nog niet perfect, maar het oeverloze grinden voor die paar procentjes hmmm, ik weet het niet.
Was dat toevallig met een van de runs die ik toen heb weggegeven? Heb er toen twee gedaan met wat clanleden, beide keren met mijn unique attunement. En werkelijk iedereen kreeg 1 tot 2 mythics per run. Dat was echt magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:48

ChUcKiE

Dus........

Ik heb nog 3 van die unique attunement in mijn stash zitten, maar nog niet echt durven te gebruiken ;)
Lijkt me dat ik die beter in kan zetten op T4 ipv T2 waar ik nu nog op zit?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:22:
[...]

Heb je er 3 uit 1 zo'n unique dinges of 3 uit meerdere van die unique dingessen? Beide gevallen vind ik bijzonder gelukkig. Ik heb maar 1 zo'n unique dinges kunnen looten en geen mythic gekregen.

Ik heb 4 mythics van bosses kunnen looten.
Ik heb werkelijk geen idee wat de droprate is, maar ik heb er drie gebruikt en drie mythics gekregen. Dus 1 per keer. 2x Tyrael (Torment 2) en 1x die Berserking Polearm (Torment 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:07:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee wat de droprate is, maar ik heb er drie gebruikt en drie mythics gekregen. Dus 1 per keer. 2x Tyrael (Torment 2) en 1x die Berserking Polearm (Torment 3).
Ik had gelezen dat de droprate behoorlijk laag is en na vele tree caches kan ik dat be-amen.
Elders heb ik ze ook nooit zien droppen. Misschien doe ik iets verkeerd 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 00:53
nog 9 levels tot paragon 300 maar mijn god wat duurt het lang...
Hele dag alleen maar pit runs doen begint nu toch wel beetje te vervelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:11:
[...]

Ik had gelezen dat de droprate behoorlijk laag is en na vele tree caches kan ik dat be-amen.
Elders heb ik ze ook nooit zien droppen. Misschien doe ik iets verkeerd 😄
Oh bijzonder, ik wist dat helemaal niet. Ook een keertje geluk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ik heb 3x een mythic van de tribute runs gekregen. Zo uit mijn hoofd een Shako, Tyrael's Might en Heir of Perdition. De rest van mijn mythics heb ik van boss rotas. De droprate is niet heel hoog. Ik schat zo'n 1,5-2%

Then again... de droprate van ancestrals met GA en goede rolls in nog lager dan dit.

Gisteren na 300 boss kills weer een Kepeleke 4GA... met 1.6% special attack roll 😓 Dat is nu de 4e of 5e die bij het grofvuil kan.

De item progression is ruk dit seizoen.

[ Voor 23% gewijzigd door Psyx88 op 05-11-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zojuist een (nutteloze GA) Shroud of False Death geloot bij Zir. Dus hij dropt wél 😧

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wou toch die evade 2.0 build eens proberen, maar omdat mijn build volledig ombouwen en dan er achter komen dat het niet zo goed werkt precies is hoe ik vaker helemaal het bijltje er bij neergooide maar even een tweede spiritborn gemaakt (waar blijft die armory :+). Ging wel lekker vlot, alleen die glyphs zijn irritant. Niet zo zeer het opnieuw levelen, dat vind ik best lekker vlot gaan (helemaal omdat die evade écht snel door de pits schiet), maar vooral dat je ze eerst weer allemaal moet vinden (en natuurlijk droppen degenen die je nodig hebt dan weer bijna als allerlaatste).

Mijn gear is nog absoluut niet zo goed... Had wel geluk met een CDR GA op mijn shako (edit: eh, ik ben abuis, ik heb helemaal geen CDR GA shako, mijn GA zit op armor...) en gelukt om die 2 keer te critten, en had ook een CDR GA Rakanoth's, maar had geen gold en obducite meer om te proberen daar nog meer dan de enkele crit die er op zit te krijgen. Crit chance was nog sadness (een echt goede fists of fate vinden is ook bijna onmogelijk), daarom voor nu even een Locran's aan voor 40% extra crit (want alleen je crits krijgen die massive damage boost). Ook nog relatief weinig max resolve stacks...

Maar ondanks dat zie ik toch ondertussen af en toe honderden miljoenen damage vliegen (vind het moeilijk te zien want alles gaat zo snel) en ga ik als een heet mes door een boterige T4. Mijn andere spiritborn heeft een crushing hand build en kan makkelijker iets hogere pitlevels doen (zo goed is mijn gear daar ook nog niet), maar ik merkte toch dat ik eigenlijk al best snel aan het levelen was. Dat viel me al op terwijl ik pas pit 50s aan het runnen was om glyphs te vinden en richting legendary te levelen wat ik wel opvallend vond.

Even gezocht hoe het ook weer zit met pit xp en deze thread gevonden... Dat verklaart het wel. Volgens die cijfers geeft pit 80 36% meer xp dan pit 50, alleen doet mijn crushing hand build daar al snel 3 minuten over, terwijl de evade build in pit 50 er in 1,5 minuut doorheen ging. Illustreert wel mooi dat voor snel levelen je echt niet hoger level wil doen als je daar trager door wordt, en dat het eigenlijk helemaal niet zo gek veel uitmaakt hoe hoog je aan kunt. Ik denk dat ik met mijn huidige crappy gear al wel pit 70s op hetzelfde tempo kan doen, en die geven al 78% van de xp van pit 100...

Maar het speelt echt lekker :)
Ik heb wel mijn xbox elite controller met rewasd ingesteld om een van de triggers te laten dodgen met turbo (elke 300 ms dodget ie) en de andere trigger doet tegelijk al mijn cooldowns dus hoef ik alleen die af en toe te tappen. Mijn cooldown is niet goed genoeg om permanent te blijven evaden, maar ik mix gewoon af en toe een basic attack er tussendoor wat dat oplost (want sneller bij de 3rd attack én het triggert de -1,5s evade cooldown on attack van Rakanoth's). Ik ben wel blij met deze build en speel toch nog wel weer even door :)
P300 zal wel niet lukken dit seizoen, maar wil toch nog wel kijken hoever ik kom. Al is het maar dat er meer XP naar eternal gaat en dan kan ik een volgend seizoen weer meer sparen om er bij te voegen (ik ga er in ieder geval vanuit dat het allemaal samenkomt in eternal en ik zo uiteindelijk de achievement voor P300 misschien haal, als ze de benodigde XP niet nerfen wat ik ook best zie gebeuren nog).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Jeuh, ik heb m'n Shroud of False Death, dropte gisteren bij Duriel.
Ik was al een tijdje bezig om runes te verzamelen, maar blijf hangen op die Moni's, heb er nog steeds maar 3 van de 6.

[EDIT] Ik lees net dat je voor Moni's je Torment level het best op 1-2 kunt zetten
ChUcKiE schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:23:
Ik heb nog 3 van die unique attunement in mijn stash zitten, maar nog niet echt durven te gebruiken ;)
Lijkt me dat ik die beter in kan zetten op T4 ipv T2 waar ik nu nog op zit?
Toevallig gisteren m'n 3de gebruikt in T4 en er dropte een unique. Voor mij dus 1 op 3.

[ Voor 7% gewijzigd door DeWaanzin op 06-11-2024 10:59 . Reden: Moni update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:50
Pff binnen een half uur 2x disconnects.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Jullie ook wel eens onder de vloer geglicht in Hordes? Of dat er enemies onder spawnen?

Is me nu al een aantal keer gebeurd in korte tijd en dan ook niet in de eerste ronde, maar helaas steeds in 8/9. Zonde. Laat ik voor nu maar even links liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:08:
Jullie ook wel eens onder de vloer geglicht in Hordes? Of dat er enemies onder spawnen?

Is me nu al een aantal keer gebeurd in korte tijd en dan ook niet in de eerste ronde, maar helaas steeds in 8/9. Zonde. Laat ik voor nu maar even links liggen.
Is me één keer gebeurd, maar niet in hordes, was geloof ik in helltide. Volgens mij was het The Hunter die me onder de grond sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Finraziel schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
[...]

Is me één keer gebeurd, maar niet in hordes, was geloof ik in helltide. Volgens mij was het The Hunter die me onder de grond sprong.
Same here ja, lijkt een issue met The Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ja heb ik ook een aantal keer gehad. Als je de infernal horde exit via het ability wheel en dan weer binnen gaat, zou je weer goed terug moeten komen in de Infernal Horde instance en kun je verder.

Teleporteren werkt niet, want dan kom je terug op je oude positie... onder de vloer.

[ Voor 19% gewijzigd door Psyx88 op 06-11-2024 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:08:

Nog geen ene keer meegemaakt, maar ik ben pas een paar dagen geleden overgestapt op de Hunter. Ik zal er eens op letten als ik een Horde ga doen en Hunter nog gebruik. Ik ben namelijk ook erg blij met die gif kotsende meelworm. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Psyx88 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:12:
Ja heb ik ook een aantal keer gehad. Als je de infernal horde exit via het ability wheel en dan weer binnen gaat, zou je weer goed terug moeten komen in de Infernal Horde instance en kun je verder.

Teleporteren werkt niet, want dan kom je terug op je oude positie... onder de vloer.
Dat klopt, echter heb ik ook wel eens gehad dat ik enemies de vloer door meetrek. Die krijg ik dan niet meer omgelegd. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zag een Joe Rogan clip waar Elon Musk zei dat hij top 20 in de wereld was. dacht eerst dat het AI was want dat zie je vaak maar wist wel dat hij daadwerkelijk diablo speelde maar toen zag ik dat het echt was haha. :P

Inmiddels gezakt naar #24 though
https://helltides.com/pit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI7W0H3eM81Adzsjp2hYHs5ho7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vlmJaSKXf4GIpvnV0h8oDrRf.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:08:
Zag een Joe Rogan clip waar Elon Musk zei dat hij top 20 in de wereld was. dacht eerst dat het AI was want dat zie je vaak maar wist wel dat hij daadwerkelijk diablo speelde maar toen zag ik dat het echt was haha. :P

Inmiddels gezakt naar #24 though
https://helltides.com/pit

[Afbeelding]
Wat een verschil met andere classes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
@Ricmaniac Ja Elon Musk is een fervent Diablo (4) speler. Ik weet nog dat hij vorig seizoen een shred druid speelde en heel ver in de pit is gekomen.

Hij was begin van seizoen 6 ook te gast bij Rob2826:

Ik vond wel dat hij, zo in het begin van het seizoen, al behoorlijk goede gear had (3+GA items).
Ah well.. iedereen speelt het spel op zijn/haar manier :-)

Wel grappig om ze zo te horen theorycraften over Diablo 4 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Gear kan je ook gewoon online kopen… Elon heeft geld genoeg om dat zonder problemen te doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Dat snap ik. Ik ben niet onbekend met diablo.trade. Ik heb hier al aardig wat gold mee verdiend :-)

Als Solo Self Found (SSF) gamer vind ik dit wel vals spelen, letterlijk pay-to-win.
Maar zoals ik al zei: i'edereen speelt het spel op zijn/haar manier' :-)

[ Voor 19% gewijzigd door Psyx88 op 07-11-2024 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Het is Elon, zijn hele leven is pay-to-win.

0% kans dat die gear/levels zelf zijn vergaard. Daar heeft ie gewoon een mannetje voor en een hoop geld.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2024 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Jack_Mojo schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:24:
[...]

Wat een verschil met andere classes 8)7
WTF, dit is wel erg achterlijk de andere classes komen niet eens dichtbij
weet het is een nieuwe class maar zo groot verschil moet het toch niet zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Nou mijn Heartseeker rogue en Shred druid doen het anders prima in T4, hoor.... en ik zie ook genoeg Necro's en Sorcs rondlopen in T4.

Oke het is geen easy-mode trillion/quadrillion damage, maar een pit 80-90 is haalbaar.

Voordat ik mijn evade spiritborn had opgetuigd deed ik alle farming (undercity, nmd, infernal hordes) op mijn rogue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben nagenoeg klaar met dit seizoen, de Spiritborn is echt ongekend sterk, eerste keer dat ik met gemak alle bosses plat gooi, daardoor ook de eerste keer dat ik "regelmatig" uber-uniques vind (Soms vind ik het nog wel lastig om de grotere dmg output te activeren).

Het enige wat ik echt jammer blijf vinden is de cosmetics. Bij D3 kon je meer rommelen met kleuren en waren de armor cosmetics voor alle classes hetzelfde, ik vond The Shadow's Mantle uit D3 enorm tof en daar liep ik normaal gesproken in met m'n monk, maar nu is dat helaas niet mogelijk.

(Spiritborn armors vind ik allemaal nogal stom)

[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 07-11-2024 12:43 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Finraziel schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 22:58:

P300 zal wel niet lukken dit seizoen, maar wil toch nog wel kijken hoever ik kom. Al is het maar dat er meer XP naar eternal gaat en dan kan ik een volgend seizoen weer meer sparen om er bij te voegen (ik ga er in ieder geval vanuit dat het allemaal samenkomt in eternal en ik zo uiteindelijk de achievement voor P300 misschien haal, als ze de benodigde XP niet nerfen wat ik ook best zie gebeuren nog).
Je hebt tot half januari ongeveer om P300 aan te tikken. Ikzelf ben ook niet echt fan van het grinden maar juist omdat Spiritborn nu relatief OP is, denk ik dat je er gebruik van moet maken en eventueel voor jezelf een spreadsheetje bakken hoeveel runs je per dag zou moeten doen. Geen idee of midseason de nerf nog komt maar anders ben/moet je zometeen in season 7 met "mindere goden" op pad naar P300.

Als ik even kort tussendoor tijd heb, doe ik even voor Pit80 heenrennen; inclusief inladen (op XSX) kost me dat net aan 2 minuten. Elixir / incense / opal erbij en dan haal ik 13 runs voordat ze op zijn en dat is dan 100mil XP erbij. Ja, klinkt inefficient (zie alle bekende YT-namen) maar ipv dat je dus als een gek T100+ achter elkaar door optimaal in 3.5-4u moet doen, zit ik nu rustig(er) op ongeveer 5.5u voor 1 miljard XP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMifI2gslVtL7c18A4VCdlwPL34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VmkoJxSaWIk7L0O2RihjDAFM.jpg?f=fotoalbum_large
En als dit grafiekje klopt van Reddit, moet ik ongeveer 14 miljard XP nog; heel toevallig komt dat dus op 1 uurtje per dag grinden. Lastig? Vast. Stom? Ook vast. Maar niet onoverkomelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 07-11-2024 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:25:
Gear kan je ook gewoon online kopen… Elon heeft geld genoeg om dat zonder problemen te doen..
Doet ie ook om de politiek in te komen, dus gear zal echt geen punt zijn, inderdaad 😂

Had wel gelezen dat hij een D4 fan is. Verder interesseert die zak me helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:53:
[...]

Je hebt tot half januari ongeveer om P300 aan te tikken. Ikzelf ben ook niet echt fan van het grinden maar juist omdat Spiritborn nu relatief OP is, denk ik dat je er gebruik van moet maken en eventueel voor jezelf een spreadsheetje bakken hoeveel runs je per dag zou moeten doen. Geen idee of midseason de nerf nog komt maar anders ben/moet je zometeen in season 7 met "mindere goden" op pad naar P300.

Als ik even kort tussendoor tijd heb, doe ik even voor Pit80 heenrennen; inclusief inladen (op XSX) kost me dat net aan 2 minuten. Elixir / incense / opal erbij en dan haal ik 13 runs voordat ze op zijn en dat is dan 100mil XP erbij. Ja, klinkt inefficient (zie alle bekende YT-namen) maar ipv dat je dus als een gek T100+ achter elkaar door optimaal in 3.5-4u moet doen, zit ik nu rustig(er) op ongeveer 5.5u voor 1 miljard XP.

[Afbeelding]
En als dit grafiekje klopt van Reddit, moet ik ongeveer 14 miljard XP nog; heel toevallig komt dat dus op 1 uurtje per dag grinden. Lastig? Vast. Stom? Ook vast. Maar niet onoverkomelijk.
Ja ik had ook voor mezelf al even gemeten hoe snel ik XP haalde (ook vergeleken met hordes en undercity, op xp en gold, met conclusie dat undercity alléén goed is voor waar je een tribute voor inzet en gold uit pits is niks tegenover hordes). Maar dan kom ik op nog 90 uur grinden. Zou misschien wat korter kunnen worden door wat sterker te worden, maar zoveel scheelt dat niet. En dan... ben je level 300. Ik hou wel van achievement hunten, maar zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet. Dus, ja, ik kan de rest van het seizoen elke dag 2 uur grinden (ik moet nog wat verder dan jij) en dan dit boxje aftikken, of ik kan zeggen laat maar zitten en in die tijd weet ik hoeveel andere dingen doen. Zo leuk vind ik pit grinden nou ook weer niet.

Maar ja, het is inderdaad op zich wel te halen en ieder moet zelf weten waar die zijn plezier uit haalt (want dat is het hele doel van gaming, als je het leuk vindt om te doen dan is het dus niet stom). Maar voor mij maakt het wel duidelijk dat ik waarschijnlijk meer lol haal uit D4 weer terug in de mottenballen leggen voorlopig (tot volgend seizoen, of misschien als de midseason patch verrast dat ik nog de andere classes ga spelen) en van andere games ga genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Poops_McGhee schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:59:
[...]

Doet ie ook om de politiek in te komen, dus gear zal echt geen punt zijn, inderdaad 😂

Had wel gelezen dat hij een D4 fan is. Verder interesseert die zak me helemaal niks.
Het is voor mij eerder een reden te stoppen met D4 haha. Ik wil, op de inhoud van zijn bankrekening na, liever niets gemeen hebben met die man lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren begonnen met een minion necro te levelen. Helaas doe ik dat wel door te cheaten. Ik farm met m'n Spiritborn een hoop Tree caches en open die dan met m'n verse Necro. Die is met ongeveer 15 Tree caches van lvl1 tot lvl45 in 2 minuten tijd (inclusief zooi oppakken).
De XP die je van zo'n cache krijgt, lijkt dus te schalen naar het level waarop je die hebt geloot. De eerste cache was goed voor bijna 10 levels up.
Zolang Blizz dat niet verandert, maak ik er lekker misbruik van. Die Tree caches heb je binnen een paar minuten bij elkaar, dump in de stash en later openen met een alt. Heerlijk. Levelen van een alt was nog nooit zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:08:
[...]

Het is voor mij eerder een reden te stoppen met D4 haha. Ik wil, op de inhoud van zijn bankrekening na, liever niets gemeen hebben met die man lol.
Precies mijn gedachten!
D4 kreeg toch een beetje smet, nadat ik dat had vernomen. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Sowieso @Finraziel ; de feestdagen komen eraan dus sommige mensen hebben minder tijd om te gamen en anderen misschien juist meer tijd. :) Plus dat button-bashing gewoon stom kan zijn een uur per dag ofzo.

Vanzelfsprekend, maar die uitnodiging staat open; ik game vooral alleen en dan vaak snel / geconcentreerd / doelgericht maar als iemand een keertje even samen wil grinden (in Diablo, niet rare dingen in een donker steegje); je krijgt nog eens 10% extra XP (monsters, geen Pit clear) als je in een in-game party zit en ook nog eens relatief dicht bij elkaar blijft tijdens het slopen van de beessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:04:
[...]

Ja ik had ook voor mezelf al even gemeten hoe snel ik XP haalde (ook vergeleken met hordes en undercity, op xp en gold, met conclusie dat undercity alléén goed is voor waar je een tribute voor inzet en gold uit pits is niks tegenover hordes). Maar dan kom ik op nog 90 uur grinden. Zou misschien wat korter kunnen worden door wat sterker te worden, maar zoveel scheelt dat niet. En dan... ben je level 300. Ik hou wel van achievement hunten, maar zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet. Dus, ja, ik kan de rest van het seizoen elke dag 2 uur grinden (ik moet nog wat verder dan jij) en dan dit boxje aftikken, of ik kan zeggen laat maar zitten en in die tijd weet ik hoeveel andere dingen doen. Zo leuk vind ik pit grinden nou ook weer niet.

Maar ja, het is inderdaad op zich wel te halen en ieder moet zelf weten waar die zijn plezier uit haalt (want dat is het hele doel van gaming, als je het leuk vindt om te doen dan is het dus niet stom). Maar voor mij maakt het wel duidelijk dat ik waarschijnlijk meer lol haal uit D4 weer terug in de mottenballen leggen voorlopig (tot volgend seizoen, of misschien als de midseason patch verrast dat ik nog de andere classes ga spelen) en van andere games ga genieten.
Als je je realiseert dat wanneer je P284 bent, je pas op de helft van de grind naar 300 zit, dan gaat de zin om naar 300 te gaan snel omlaag.
En ik zit, na een aantal weken spelen, nog niet eens op die P284 half point.
Met P245 zit ik net op 10% van de grind. Dat ik het wel goed vind!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Wbt paragon 300... ik heb nu al ziek veel uren in dit seizoen zitten. Iets met onverwachts thuis komen te zitten en zeeen van tijd hebben. En ik ben met paragon 277 niet eens op de helft!

Ja ik kan heel de dag 2min pit 101-120 runs doen, maar het moet ook wel leuk blijven... het is geen werk 🙀🤣

Dus ik maak dan maar alts aan en boost deze in 2-2,5u naar level 60. Ik vind het hele gear process van T1->T4 toch het leukste, omdat de powercurve heel erg goed merkbaar is... met elk nieuw item of glyph level word je character krachtiger.....

... en dan zie ik uiteindelijk wel waar ik eindig met mijn paragon. Ik merk sowieso dat boven de 240 niet heel veel meerwaarde heeft. Je hebt dan alle belangrijke nodes op de 5 boards... de rest is dan meer main stat, marginale flat damage en extra resist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:10:
Gisteren begonnen met een minion necro te levelen. Helaas doe ik dat wel door te cheaten. Ik farm met m'n Spiritborn een hoop Tree caches en open die dan met m'n verse Necro. Die is met ongeveer 15 Tree caches van lvl1 tot lvl45 in 2 minuten tijd (inclusief zooi oppakken).
De XP die je van zo'n cache krijgt, lijkt dus te schalen naar het level waarop je die hebt geloot. De eerste cache was goed voor bijna 10 levels up.
Zolang Blizz dat niet verandert, maak ik er lekker misbruik van. Die Tree caches heb je binnen een paar minuten bij elkaar, dump in de stash en later openen met een alt. Heerlijk. Levelen van een alt was nog nooit zo makkelijk.
4 caches is al genoeg om op level 35 te komen en dan kun je je mythics aantrekken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
O dat wist ik niet, zou handig zijn om een keer een andere class uit te testen zonder eerst wat te grinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:26:
[...]

4 caches is al genoeg om op level 35 te komen en dan kun je je mythics aantrekken O-)
Ik doe die caches tot hij lvl60 is en meteen de paragon boards kan vullen. Ik kwam overigens niet tot 35 met maar 4 caches. Daar had ik er wel meer voor nodig. Ik heb ze allemaal op T4 gefarmed.

Heir of Perdition heeft ie nu al op de kop. De rest van zijn gear is gemaakt van kartonnen dozen en plastic tasjes. Z'n wapen is een oude dorre tak. 😂
Maar dat probleem lost zich snel op. Er ligt ook een Mendeln voor hem klaar. Die schijnt het nu eindelijk eens goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thalaron schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:08:
[...]

Dit is een grap toch?
Wist je dat hij namelijk ook kleding draagt en zuurstof verbruikt? Is dat dan ook een reden om daarmee te stoppen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Het wordt inderdaad een stuk eenvoudiger als je content los kan zien van de persoon(lijkheid).

Ik vind ook van alles van Elon als persoon en de dingen die hij doet, maar deze stream vond ik vermakelijk.

Rob2826 schijnt ook een enorme eikel te zijn die 'het alleen voor het geld doet'. Maakt dat zijn content minder grappig en informatief voor mij?... nope.

Hetzelfde geldt wat dat betreft voor andere media zoals films en boeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:24

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik ga er even van uit dat ze qua Paragon hetzelfde systeem als D3 hanteren, waarbij ze na elk season de Paragon XP optellen bij je reeds bestaande Paragon XP, en je dus bijv. op de Eternal realm van 200 paragon naar 240 zou gaan oid. En het seizoen erna weer wat erbij totdat je op Eternal de 300 aantikt.

Binnen een season P300 halen is nu gewoon niet leuk om te doen en een vervelende grind. Je hebt nu enkel de pit als XP farm en dat is gewoon #sad. Het is geestdodend om 1000x de Pit te gaan runnen, ze moeten hier een andere oplossing voor gaan verzinnen zodat er buiten de pit óók uitdagende content is. Het kan bijna niet anders dat ze hiervoor nieuwe Torment tiers gaan toevoegen (er is nog ruimte bij de difficulty selection :P).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Angeloonie schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:29:
Ik ga er even van uit dat ze qua Paragon hetzelfde systeem als D3 hanteren, waarbij ze na elk season de Paragon XP optellen bij je reeds bestaande Paragon XP, en je dus bijv. op de Eternal realm van 200 paragon naar 240 zou gaan oid. En het seizoen erna weer wat erbij totdat je op Eternal de 300 aantikt.

Binnen een season P300 halen is nu gewoon niet leuk om te doen en een vervelende grind. Je hebt nu enkel de pit als XP farm en dat is gewoon #sad. Het is geestdodend om 1000x de Pit te gaan runnen, ze moeten hier een andere oplossing voor gaan verzinnen zodat er buiten de pit óók uitdagende content is. Het kan bijna niet anders dat ze hiervoor nieuwe Torment tiers gaan toevoegen (er is nog ruimte bij de difficulty selection :P).
Geen idee, maar ik ben het met je eens. De Pit wordt erg saai en daarbuiten gaat het erg traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Hopelijk komen ze met modifiers voor endgame content. Zoiets als tributes voor undercity, zodat je de content moeilijker kan maken en de kans op betere loot verhoogd ofzo.

Maar Blizzard/Activision/Microsoft kennende zullen ze wel gewoon torment 5 t/m 37 toevoegen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Psyx88 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:31:
Hopelijk komen ze met modifiers voor endgame content. Zoiets als tributes voor undercity, zodat je de content moeilijker kan maken en de kans op betere loot verhoogd ofzo.

Maar Blizzard/Activision/Microsoft kennende zullen ze wel gewoon torment 5 t/m 37 toevoegen 🤣
opzich ook goed.
De Undercity eindig ik nu steeds op T4 met 200-250s over. Dus echt een uitdaging is dat ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:54
Elon Musk die zo goed als 24/7 werkt is in Diablo ook nog eens goed (nr. 19):
[Video: https://www.instagram.com/reel/DB96xaMqe6C/?igsh=MTdhaGs0cjk2ZG9wOA==]

waar haalt ie de energie vandaan; Diablo, spaceX, Tesla etc etc

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Nu moet je bij Blizzard alleen altijd wel uitkijken waar je om vraagt, want het kan zo maar eens een negatief effect hebben.

Nu heb ik sowieso het idee dat ze continue de boel zitten te tweaken... dit valt vooral op in Infernal Hordes:
eerst de gold nerf,
toen de nerf op obducite
en nu 'yo, we've heard you like spires... so we've upped the coefficient for ya!'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
PS5 Pro is binnen. Ik zag dat D4 ook Pro Enhanced is. Kan nu nog niet testen, maar ik ben benieuwd :D
Mad-Matt schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:34:
[...]

Dit is een grap toch?
Wist je dat hij namelijk ook kleding draagt en zuurstof verbruikt? Is dat dan ook een reden om daarmee te stoppen? ;)
Fijn… thnx… ik zit nu met een rood hoofd naakt op de bank.

Mocht ik hierna niet meer reageren dan

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 07-11-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:29:

Het probleem is niet alleen dat de pit het enige is wat nog uitdagend kan zijn, maar om snel te levelen moet je ook nog eens juist niet die uitdagende pit levels doen. Sterker nog er is nul reden om te pit pushen (* behalve tot ergens lvl 97 geloof ik voor je glyphs) behalve als je het gewoon leuk vindt. Om efficiënt te zijn ren je met twee vingers in je neus zo snel mogelijk door een level waar alles dood gaat als je er naar kijkt.
Hoger level loont het gewoon niet echt door hoe de bonus xp werkt in de pit.

En die bonus xp is ook de reden dat alleen meer uitdaging voor de andere activiteiten niet veel gaat helpen. Ik heb voor mezelf gemeten hoe snel ik xp haalde op een punt dat ik nog niet zo sterk was. Ik ging het snelste op pit 60, nog lager level dan de hordes die ik op T4 deed. Maar de pit gaf bijna twee keer zoveel xp als hordes. Undercity (zonder tribute of growth voor xp want die heb ik volgens mij nog nooit gezien) was nog eens de helft van wat hordes gaf. Nightmare Dungeons heb ik niet meer getest maar betwijfel dat dat meer xp geeft.

Die bonus xp van de pit is de schuldige dat geen enkele andere activiteit er bij in de buurt komt.

Ik denk verder ook dat in eternal de xp samengevoegd wordt... Alleen zelfs dan. Ik zit misschien op 15% van de weg naar 300. Dat gaat dan nog 6 seasons duren? Ach ja uiteindelijk komen we er wel maar het is gevoelsmatig zo onbereikbaar dat het voor mij net zo goed niet zou kunnen bestaan. Ergens over een paar jaar komt er misschien een punt dat ik eens in eternal inlog en dan de achievement krijg en dat is het dan... Als ze het niet veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Dit wist ik helemaal niet dus ik denk ik probeer het ook even. Glitcht m’n barb met een aantal van die tassen naar level 36 :o

Wel grappig als je op level 36 met je starter arsenaal wat enemies probeert om te leggen, je krijgt nog geen luciferhoutje omver lol

Toen maar wat mythics uit de stash getoverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:52:
[...]

Dit wist ik helemaal niet dus ik denk ik probeer het ook even. Glitcht m’n barb met een aantal van die tassen naar level 36 :o

Wel grappig als je op level 36 met je starter arsenaal wat enemies probeert om te leggen, je krijgt nog geen luciferhoutje omver lol

Toen maar wat mythics uit de stash getoverd.
Vergeet je Barb niet naar Penitent difficulty te zetten, zodat ie max XP op z'n level krijgt.

Ik heb mijn necro geen nieuwe gear gegeven, tot ie lvl60 was. Daarna heb ik hem wat spullen uit de Den gegeven, zodat ie wel even vooruit kan, maar zonder glyphs is het nog steeds niet optimaal.
lvl60(245) krijgt ie echt problemen in T3 😂

[ Voor 18% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-11-2024 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Finraziel schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:58:
Het probleem is niet alleen dat de pit het enige is wat nog uitdagend kan zijn, maar om snel te levelen moet je ook nog eens juist niet die uitdagende pit levels doen. Sterker nog er is nul reden om te pit pushen (* behalve tot ergens lvl 97 geloof ik voor je glyphs) behalve als je het gewoon leuk vindt. Om efficiënt te zijn ren je met twee vingers in je neus zo snel mogelijk door een level waar alles dood gaat als je er naar kijkt.
Hoger level loont het gewoon niet echt door hoe de bonus xp werkt in de pit.
Iemand die dit mbv een calculator uitlegt (rond 9:40).

YouTube: Diablo 4 | How to Farm 300 Paragon XP FAST ! ⏩ New XP Calculator ! 💪

Zelf ga ik misschien m'n Glyphs nog naar 100 levellen, maar de uitdaging is nu wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ik verwacht wel dat er ergens dit seizoen nog een xp nerf komt... we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Psyx88 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:28:
Ik verwacht wel dat er ergens dit seizoen nog een xp nerf komt... we gaan het zien.
Wat bedoel je precies met een nerf? Want zoals ik je bericht lees klinkt het alsof je verwacht dat de XP gain omlaag wordt bijgesteld. Terwijl ik vooral verwacht dat het juist makkelijker gaat worden om te levelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:22
DeWaanzin schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:53:
[...]

Iemand die dit mbv een calculator uitlegt (rond 9:40).

YouTube: Diablo 4 | How to Farm 300 Paragon XP FAST ! ⏩ New XP Calculator ! 💪

Zelf ga ik misschien m'n Glyphs nog naar 100 levellen, maar de uitdaging is nu wel weg.
Wat een cringe kerel... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
@Ohmarinus Met nerf bedoel ik dat de hoeveelheid xp die je nodig hebt voor de latere paragonlevels omlaag gaat.

Ze kunnnen er ook voor kiezen om xp gain te boosten, maar dan loopt het levelen en de lagere paragonlevels scheef.

Dus ipv een exponentiele-, een cubic- of lineaire xp curve of zoiets...

[ Voor 14% gewijzigd door Psyx88 op 08-11-2024 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Psyx88 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:32:
@Ohmarinus Met nerf bedoel ik dat de hoeveelheid xp die je nodig hebt voor de latere paragonlevels omlaag gaat.

Ze kunnnen er ook voor kiezen om xp gain te boosten, maar dan loopt het levelen en de lagere paragonlevels scheef.

Ja, want het levelen voelt nu als een soort inverse square law-achtige situatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, met die hoge XP curve maken ze Eternal iets relevanter. Dan kun je daar doorlevelen, nadat s6 klaar is.
Ik zie ze niet zo snel wat aanpassen. Zeker niet als er steeds meer P300's binnen een season rondlopen. En die zijn er nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Tijd om p500 te introduceren 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Psyx88 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:32:

Ik acht die kans verwaarloosbaar. De paragon 300 grind is pittig, maar niet onmogelijk. Genoeg mensen hebben het gehaald een paar weken in de season. Lijkt me precies zoals ze zouden willen. Je build is meestal al klaar op 10-15% daarvan, op level 250 ofzo.

Ik verwacht wel dat ze andere xp bronnen een beetje meer van het niveau Pit maken, zodat de grind wat gevarieerder is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

dit is echt een first voor mij... Undercity run met tribute op unique.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPlKZZBq8xONq7Rs-RC-IaJ4ps4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8o4j4EuIKO55g6IEJGrVDvmE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die unique tributes droppen al niet eens voor mij. Ik heb er in totaal 2 weten te looten. Beiden geen mythics gedropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:48

ChUcKiE

Dus........

Alcmaria schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:55:
dit is echt een first voor mij... Undercity run met tribute op unique.

[Afbeelding]
Lekker man!!! Binnenkort ook maar eens wat rondes doen en de tributes opmaken. Hopelijk ook zoiets vooral die chest 😜

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Necro is geared. Heir of Perdition, Mendeln en een Grand Father. Nu de rest nog in orde brengen en dan....... weet ik nog niet.
Alles na een SB valt tegen, ook al loop je overal makkelijk doorheen, een SB is toch effe een tandje meer (misschien wel een heel gebit meer). Alles is peanuts met een SB, behalve die verrekte Andariel. Die is, dat vind ik tenminste, met een SB erg vervelend. Niet dat je DPS mist, maar dat jong kan maar niet op een plek blijven staan, om de boss te DPS'en. Nee, hij springt overal en nergens naartoe en ook midden in die beam van haar in de eindfase. Het is de enige boss waar ik regelmatig doodga, alleen omdat de sukkel alle kanten opspringt als het niet moet. Eigenlijk best irritant. Ook in Hordes met soulspires en in de Citadel met die dingen waar je in je cirkeltje moet killen. Het jong kan gewoon niet blijven staan en vliegt er constant uit.
Dat is echt het enige wat me niet aan een SB bevalt. Ohja, en ook dat continue geschreeuw van hem. Mijn vrouw wordt onderhand gek van het jong 🤣

Ik ben, voor de necro, overstag gegaan en heb de Lich King outfit voor hem gekocht. Geheel tegen mijn principes in, maar ik kon het niet laten. En ik moet zeggen, het is eigenlijk best humor om de Lich King rond te zien rennen in Sanctuary. Om hem dan ook nog eens Arthas te noemen, ging me toch net effe te ver. 😂

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 09-11-2024 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
@Alcmaria lekker... congrats!
Zat er nog iets bruikbaars tussen?
Zo te zien een Ring of Starless Skies en een Shroud of False Death/Tyrael's Might.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Psyx88 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:55:
@Alcmaria lekker... congrats!
Zat er nog iets bruikbaars tussen?
Zo te zien een Ring of Starless Skies en een Shroud of False Death/Tyrael's Might.
Ja inderdaad Ring of Starless Skies en Shroud of False Death. Ik had al een paar keer die Ring geloot maar goed, altijd meegenomen. En die Shroud of False Death, dat is dus wel hysterisch, ik ben dus al lang bezig mijn runes te verzamelen en sparks om dei shroud te maken en echt een uur voordat deze dropt had ik de gecrafte versie NET bij elkaar. Dus tja.. waar doen we het allemaal voor :-D

Maar goed. blijft toch een beetje een kerstgevoel als er 2 mythics droppen tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Vanaf 265 gaat die paragon farm eeecht niet meer vooruit hoor... pit 110 doen, dan heb je7% xp bij.
Ik wil nog wel spelen maar 5000 pits heb ik geen zin meer in. Even game pause dan maar en wachten op stalker 2 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Ik ben ook wel klaar met het seizoen... tenzij de mid-season patch nog wat interessants toevoegt of de loot issues fixt.

Paragon level 278, pit 150 gecleared, 4 toons in T4 en betere gear dan de masterworked 1/2GA die ik nu heb dropt er niet.

Niet dat dit echt boeit, want bijna alles gaat in 1 klap dood. De uitdaging is ver te zoeken, zelfs op niet op-spiritborn classes (rogue en druid)

Tijd voor Hades 2, die stond nog op de backlog 😎

[ Voor 13% gewijzigd door Psyx88 op 09-11-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Psyx88 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:11:
Ik ben ook wel klaar met het seizoen... tenzij de mid-season patch nog wat interessants toevoegt of de loot issues fixt.

Paragon level 278, pit 150 gecleared, 4 toons in T4 en betere gear dan de masterworked 1/2GA die ik nu heb dropt er niet.

Niet dat dit echt boeit, want bijna alles gaat in 1 klap dood. De uitdaging is ver te zoeken, zelfs op niet op-spiritborn classes (rogue en druid)

Tijd voor Hades 2, die stond nog op de backlog 😎
Same, wilde gister nog even een andere build proberen, maar de tempers wilden niet meewerken. Toen was ik er helemaal even klaar mee.

Zal nog wel citadel even doen elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:43
Ben er wel klaar mee denk. Level 67 paragon. Maar pit level 20 lukt niet.
Ik snap die dingen ook niet echt denk. Paragon wel maar die glyphs die dan level up gaan. Heb een hele reeks. Zijn die allemaal actief of moet je ze nog ergens actief maken of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
gupfishy schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:16:
Ben er wel klaar mee denk. Level 67 paragon. Maar pit level 20 lukt niet.
Ik snap die dingen ook niet echt denk. Paragon wel maar die glyphs die dan level up gaan. Heb een hele reeks. Zijn die allemaal actief of moet je ze nog ergens actief maken of zo?
https://www.wowhead.com/d...ragon-boards-nodes-glyphs

succes met lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:43
Heb het helemaal zitten lezen. Nu wel dat ik een ander board heb.maar iets met glyphs zie ik niet staan. Althans niet duidelijk. Staat ergens dat ik ze moet socketten. Maar waas dan?
Op paragon zie ik dat ik kan switchen naar glyphs. Daar staan er erg veel. Zijn die dan actief of moet ik daar nog wat mee?

Zie nu pas de glyphs op de board. Nu er 2 in en al wat sterker

[ Voor 19% gewijzigd door gupfishy op 09-11-2024 19:10 ]

Pagina: 1 ... 200 ... 214 Laatste