Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:49

ChUcKiE

Dus........

Bosmonster schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:27:
[...]

Doe Duriel/Andariel rota's, dan zwem je in de kepeleke's.
Ik hou me aanbevolen als je er een over hebt, of als ik een keer wat rondjes mee kan doen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
waar dus Tyraels voor nodig is.
Mwah, kleine disagree hoor. Ik heb pit 100 gehaald zonder mythics, zo belangrijk is Tyraels niet. Deze build: https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=3 in combinatie met een goeie Rod of Kepeleke en Ring of Midnight Sun is voldoende om flink te blasten, ook op torment 4.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
London schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:47:
[...]

Mwah, kleine disagree hoor. Ik heb pit 100 gehaald zonder mythics, zo belangrijk is Tyraels niet. Deze build: https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=3 in combinatie met een goeie Rod of Kepeleke en Ring of Midnight Sun is voldoende om flink te blasten, ook op torment 4.
Ik zal zo eens kijken. Maar ik krijg bij lange na niet de resists bij elkaar met de quill volley build. Natuurlijk zullen er andere builds zijn, maar dat vergt weer allerlei spullen aanpassen en andere gear farmen. Het ging natuurlijk over mijn huidige build die een Tyraels nodig heeft 😉

"This end-game version is played with Banished Lord's Talisman and has stringent gear"

Juist, dus het is denk ik een overpower build. Maar die Banished lords talisman heb ik nog niet gekregen van Duriel helaas. Nu is die niet heel moeilijk om te farmen maar het is dan net zoveel overstapwerk als naar die Crushing Hand build van Wudijo.

[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 17-10-2024 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Uhm, maar je hebt toch je barrier?
(of heb je de runes nog niet voor constant genereren daarvan?)

Mijn resists zijn ook niet capped iig .. maar loop gewoon rond in T4, pit levels geven wel beetje aan wat je aankan iig

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:54:
[...]

Ik zal zo eens kijken. Maar ik krijg bij lange na niet de resists bij elkaar met de quill volley build. Natuurlijk zullen er andere builds zijn, maar dat vergt weer allerlei spullen aanpassen en andere gear farmen. Het ging natuurlijk over mijn huidige build die een Tyraels nodig heeft 😉

"This end-game version is played with Banished Lord's Talisman and has stringent gear"

Juist, dus het is denk ik een overpower build. Maar die Banished lords talisman heb ik nog niet gekregen van Duriel helaas. Nu is die niet heel moeilijk om te farmen maar het is dan net zoveel overstapwerk als naar die Crushing Hand build van Wudijo.
Daarom ga ik vaak voor builds die ook zonder mythics alle content met gemak kunnen doen, want Tyraels heb ik ook pas na ruim 400 uber bosses gekregen (dmv craften :P ).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
ChUcKiE schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:35:
[...]

Ik hou me aanbevolen als je er een over hebt, of als ik een keer wat rondjes mee kan doen :)
Heb volgens mij nog wel 1 of 2 goede bewaard die ik niet gebruik. En anders kunnen we wel wat kills doen. Heb zelf geen ubers meer nodig, dus mn boss mats beginnen op te stapelen.

Aeden#2268

(ben vandaag niet online, maar morgenmiddag mogelijk wel even en zondag)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2024 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog veel te druk met alle zaakje op de map te maxen. Gelukkig heb ik m'n mercenaries allemaal op 10, alle dungeons gedaan enzo, maar ik ben nog op zoek naar 2 sidequests. Niet te vinden, die krengen. Dit wordt voor mij geen season om m'n character te maxen, maar meer om alles te (her)ontdekken en de achievements te doen. Characters maxen komt wel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03:34
yamAUchi schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:09:
Uhm, maar je hebt toch je barrier?
(of heb je de runes nog niet voor constant genereren daarvan?)

Mijn resists zijn ook niet capped iig .. maar loop gewoon rond in T4, pit levels geven wel beetje aan wat je aankan iig
Res is ook niet boeiend op die quill build pit 135 res is ass maar maakt niet uit want 17k life / barrier / fortiefied...
Je kan letterlijk niet dood, het enige kutte aan die build is dat die niet zo snel is om normale content mee te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:13:
[...]

Daarom ga ik vaak voor builds die ook zonder mythics alle content met gemak kunnen doen, want Tyraels heb ik ook pas na ruim 400 uber bosses gekregen (dmv craften :P ).
Ja, vorig seizoen zwom ik in de mythics, maar dit seizoen heb ik ook gewoon nul zin in de boss grind. En ik heb wat weerstand opgebouwd richting de party finder omdat ik het leuker vond om met clanmates te bossen hahaha. Had die Orange SB ook al zitten bekijken laatst, maar ik heb net mijn gear op orde voor de normale quill volley build dus ik kan ook niet meer de tempers veranderen omdat ik op een paar items ook al de temper reset heb gebruikt om de beste tempers te rollen, wat gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:31
[...]

Bij Rod of Kepelek wordt er gezegd "Maximum Vigor" Maar die stats zijn niet eens aanwezig op Rod of Kepelek.Ik vind daarom de website van Mobalytics erg onoverzichtelijk, volgens mij is de build op Maxroll precies het zelfde.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

Bij Rod of Kepelek wordt er gezegd "Maximum Vigor" Maar die stats zijn niet eens aanwezig op Rod of Kepelek.Ik vind daarom de website van Mobalytics erg onoverzichtelijk, volgens mij is de build op Maxroll precies het zelfde.
Vigor is je resource. Max Vigor slaat daar dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ok.. gewetensvraag.. Ik heb nu een SB met Rake build op WT2, doe best wel fijn damage en ik kan ook nog wel een tijdje overleven in grote hoeveelheden mobs.

Maar als er een boss is die wat lastige mechanics heeft die je niet kan ignoren, kan ik daar bijzonder weinig mee, de animaties van mijn abilities zijn zo intens.. ik vlieg over het hele scherm, dat ik echt niet meer kan zien of ik wel of niet in een grijs of lichtgrijs gebied sta om de schade te onlopen. Hoe doen jullie dat? Of ignoren jullie wel alle mechanics en ben ik gewoon nog een zacht ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Alcmaria schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:17:
Ok.. gewetensvraag.. Ik heb nu een SB met Rake build op WT2, doe best wel fijn damage en ik kan ook nog wel een tijdje overleven in grote hoeveelheden mobs.

Maar als er een boss is die wat lastige mechanics heeft die je niet kan ignoren, kan ik daar bijzonder weinig mee, de animaties van mijn abilities zijn zo intens.. ik vlieg over het hele scherm, dat ik echt niet meer kan zien of ik wel of niet in een grijs of lichtgrijs gebied sta om de schade te onlopen. Hoe doen jullie dat? Of ignoren jullie wel alle mechanics en ben ik gewoon nog een zacht ei.
Oneshotten :P heb nog geen mechanics gezien bij bosses anders dan Andariel en Lillith.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:13
Bosmonster schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:25:
[...]

Oneshotten :P heb nog geen mechanics gezien bij bosses anders dan Andariel en Lillith.
De raid heeft wel mechanics en Lilith ook. Niet enorm lastig maar niet te oneshotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:59
Bazziek schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:35:
[...]

De raid heeft wel mechanics en Lilith ook. Niet enorm lastig maar niet te oneshotten.
Toch lastig genoeg. Ik probeer nu Lilith te verslaan. Met SB kan ik fase 1 direct verslaan. Maar fase 2 lukt niet.
Tijd om de mechanics te leren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:45
Kluus schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:22:
@JimMorrison indien mogelijk zou ik ook graag weer in de clan gaan, ik zat in got3 maar die heb im nu verlaten toen ik zag dat alles samen ging naar de originele clan.

Kluus#21161
Invite verstuurd, enkel nog even accepten!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:45
DrMacabr3 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:16:
Ik heb 3 dagen geleden geapplied voor de tweakers guild, moest ik dit hier eerst laten weten oid?
Invite ook verstuurd!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Misschien nog handig voor iemand, mocht het hier nog niet gepost zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe0eqeaNP5PEeYofWwZznb2o4Yg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LFarAP5TncG5EKij6zRhMswn.png?f=fotoalbum_large

https://www.reddit.com/r/...to_help_you_with_endgame/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

[...]

Heb nu ook deze build. Staat deze ook op maxroll want mobalytics is echt om te huilen zo onoverzichtelijk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
SideShow schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:15:
[...]

Heb nu ook deze build. Staat deze ook op maxroll want mobalytics is echt om te huilen zo onoverzichtelijk inderdaad.
Maxroll staat ook een Quill Volley build, volgens mij is deze bijna gelijk aan mobalytics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Buizerd__NL schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:34:
[...]

Maxroll staat ook een Quill Volley build, volgens mij is deze bijna gelijk aan mobalytics.
Ahnee, dan was ik compleet verkeerd, ik gebruik deze haha

https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=3

Maar ik vind die niet terug op maxroll, die van wudijo is toch nog anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Kan iemand mij dit uitleggen? Er staat 91% op het scherm, maar als ik dan de details kijk dan staat er 638% met een maximum van 200%.

Wat is het nou?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0QKUg6Qnldxg3GO401efouRFLkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TAa0hFR5YZBD7unni8cYcDSS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
SideShow schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:36:
[...]

Ahnee, dan was ik compleet verkeerd, ik gebruik deze haha

https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=3

Maar ik vind die niet terug op maxroll, die van wudijo is toch nog anders
Is dit niet de 'overpower' variant van Wudijo?
(overigens vind ik de guide van Wudijo op Maxroll niet heel goed, hij laat namelijk alleen de mythics skill en paragon board setup zien, maar als je geen mythics hebt, dan kun je beter een aantal paragon wijzigingen aanbrengen om te zorgen dat je bepaalde caps wel haalt).

[ Voor 21% gewijzigd door Ohmarinus op 17-10-2024 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
ActualFantasy schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:14:
Kan iemand mij dit uitleggen? Er staat 91% op het scherm, maar als ik dan de details kijk dan staat er 638% met een maximum van 200%.

Wat is het nou?

[Afbeelding]
'Effect size' is niet hetzelfde als 'Effect size bonus' denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
Aardig grote patch zonet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke patch. Na een paar minuten al een dikke crash en die had ik voorheen niet 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Op PS5 krijg ik telkens bij starten van de game "Something went wrong" maar het spel werkt wel. :/ Lekker bezig Blizzard.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker bezig Blizzalszzz, de nieuwe patch is top! Ik wacht wel effe met spelen tot alles een beetje op orde is, want de bugs zijn echt niet te harden deze week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmyEfJSLP27s8ByoHCz3szdPDjs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BDJXVLA7UF5CijPDODBXZTXx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Ohmarinus op 17-10-2024 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele Undercity instance hangt. Wat een ramp, deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:57
Ik moet 3 Dungeons in nahantu. Maar hoe kom ik daar? Zie wel de map maar geen manier om erheen te gaan..erge noob vraag dit

Never mind. Blijkbaar was ik er al en staat de naam van de zone wel erg ernaast 😁

[ Voor 26% gewijzigd door gupfishy op 17-10-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hier nog steeds last van memory leaks, spel hangt na een tijdje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rubberbanding is nog steeds rijkelijk aanwezig, vooral op hogere torments in Nahantu. M'n low level op Normal gaat prima, maar m'n Spiritborn in T2 schiet alle kanten op, behalve de juiste.
Had gelezen dat er al hotfixes aankomen, dus wie weet komt het nog goed. :D

Ik ben van narigheid op m'n Eternal Sorc gaan farmen in Undercity. Ik had nog wel een aantal runs nodig voor de tijger mount met armor, maar dat is nu klaar. 50 runs op max attunement.
De cat mount verzameling groeit gestaag. 11 stuks in de stables nu.

De nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vr4BZ8VlXhoQwzJAQhWynW4va2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SsdWc3pXsRp88wUh2B6sR7PN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3j42S006MYBIeU3M8JtA_Her4oA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37yn8N6yDah9TVpOFJyRO43n.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-10-2024 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:38
Hier net als voor de patch crashes idd.
Raxx net op zijn highend machine een out of memory error gekregen XD.
Erg hoe onstabiel dit spel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
moet even afkloppen dat ik geen crashes heb tot nu toe (PS5)
ben nu level 53. en met de story nog bezig. vind het verhaal niet zo vreselijk als dat er veel geschreven wordt.
wat me wel opvalt is dat de muziek echt beter is. die vind ik erg goed.
ben wel nu nog gewoon elke keer gear aan het aantrekken wat gewoon een hogere stat heeft als itemlevel. dus nog niet oplettend met wat er allemaal op zit.
ook gewon runes erin die me een extra aanval geven zoals wat ghosts of dire wolfs.

zal dus op level 60 anders gaan worden. ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15
Ik had afgelopen avond een boss die niet wilde komen opdagen, en later een 2-tal crashes. Tijdens hordes kwamen chatberichten niet meer door…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:26:
Rubberbanding is nog steeds rijkelijk aanwezig, vooral op hogere torments in Nahantu. M'n low level op Normal gaat prima, maar m'n Spiritborn in T2 schiet alle kanten op, behalve de juiste.
Had gelezen dat er al hotfixes aankomen, dus wie weet komt het nog goed. :D

Ik ben van narigheid op m'n Eternal Sorc gaan farmen in Undercity. Ik had nog wel een aantal runs nodig voor de tijger mount met armor, maar dat is nu klaar. 50 runs op max attunement.
De cat mount verzameling groeit gestaag. 11 stuks in de stables nu.

De nieuwe aanwinst:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er mooi uit, ik wist niet dat je zoveel mounts kon scoren! Ik heb er zes of zeven nu denk ik. Maar heb de Citadel nog niet gedaan en Undercity ook amper ivm buggy zaken. Krijg je daar nou nog een beetje goeie drops?

Ik heb zo'n modifier gekregen die voor een hele groep increased drop chance geeft voor uniques dus wilde die dit weekend met een clanrun opmaken :)

Hopelijk zijn de bugs dan ook gefixt. Ik heb wat zaken in mijn video-instellingen aangepast en het draait nu wel wat stabieler. Low FX en v-sync hebben echt geholpen gek genoeg. Terwijl mijn videokaart deze game nog prima trekt en deze setting voorheen niet nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Hier op PS5 ook wel meer bugs als dat ik gewend ben.. heb als vastgezeten in de map... of in een pilaar oid, boss die despawned halverwege gevecht. Hordes waarvan de laatste wave niet eindigt terwijl er geen mobs meer zijn. nou ja.. kleine dingetjes maar kan me er wel aan ergeren. Vooral als je net een kwartier ofzo ergens in gestopt hebt, en je evade zo een pilaar in vlak voor de boss en teleporten werkt niet, want dan teleport je daarna weer terug die pilaar in. Ik mis een unstuck knop zoals in WoW.

Nou ja.. verder gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Net een 10 run infernal horde met 0 hellborne.. hopelijk ook geen stealth nerf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DrMacabr3 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 00:49:
Hier net als voor de patch crashes idd.
Raxx net op zijn highend machine een out of memory error gekregen XD.
Erg hoe onstabiel dit spel is..
De memory leak leek bij mij te komen door de Nvidia update (565.90). Ik heb een rollback gedaan naar de vorige versie en sindsdien 0 crashes gehad.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 10:33
Ik speel op dit moment een spiritborn/poison build (https://maxroll.gg/d4/planner/892ma0kj) maar ik wil wat aanpassingen maken.

Ik heb best wel wat geluk gehad met gear, en heb onder andere een 2* Rod of Kepelke.
Nu zit ik er aan te denken om de skill “poised touch of death” te nemen, maar ik moet op mijn xbox controller al A en X (Withered fist & Stinger) constant ingedrukt houden, 3 buttons word wat veel/lastig. Is daar een oplossing voor?

En mocht iemand nog op/aanmerking hebben op de build die ik nu speel hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
London schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:12:
[...]

De memory leak leek bij mij te komen door de Nvidia update (565.90). Ik heb een rollback gedaan naar de vorige versie en sindsdien 0 crashes gehad.
Ah ik zit ook op die versie, ik zal een vorige proberen, dank! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:10
Ohmarinus schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:31:
Lekker bezig Blizzalszzz, de nieuwe patch is top! Ik wacht wel effe met spelen tot alles een beetje op orde is, want de bugs zijn echt niet te harden deze week.

[Afbeelding]
Het is vast de teaser voor Diablo die terug keert met zijn duisternis zoals in D3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eens kijken hoe het gaat met de patch. Merk dat ik na een week al een stuk minder de drive heb om te spelen. Het kost steeds meer moeite en tijd om een beetje progressie te maken terwijl ik niet eens vol met ancestrals hang. De ancestrals die droppen hebben keer op keer 2/3 waardeloze stats. Seizoen 4 heb ik de meeste tijd in gestopt denk ik en ook vrij lang gespeeld.

Iemand die nu pas met Diablo 4 begint heeft het wel goed hoor, de game is in de beste staat tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DrMacabr3 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:59:
Net een 10 run infernal horde met 0 hellborne.. hopelijk ook geen stealth nerf..
Als ik na een paar rondes nog geen hellborne of fiend+2 heb gehad dan maak ik hem niet eens af.. Start ik liever een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Bosmonster schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Als ik na een paar rondes nog geen hellborne of fiend+2 heb gehad dan maak ik hem niet eens af.. Start ik liever een nieuwe.
Ik solo ze graag, want soms zit je in een groep via bijv de party finder, waar mensen dan constant de verkeerde opties kiezen :D

Dat scheelde al een hoop in de hoeveelheid aether die ik kreeg. Overigens vind ik 'Lords' nu wel een viable optie omdat ze net zo snel neergaan als Hellborne of trash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
Tja progessie..
- Heb nu de DLC story uit en ben met wat opvolg quests bezig daaruit.
- Karakter nog net geen lvl 60
- Torment 1 nog niet eens unlocked
- Nahantu random quests nog niets mee gedaan
- Season mechanics nog niet meegemaakt of uberhaupt tijd voor genomen

Heb nog zoveel te doen en de eersten beginnen zich blijkbaar al te vervelen :)
Ik speel maar een paar avondjes per week dus ik verwacht ook niet anders.
Mn SB Poison build begint wel heel goed te worden, echt een wandelende plaag zo vies.
Vanavond maar weer een uurtje inplannen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Respec gedaan van quill volley naar crushing hand en dat speelt ook fantastisch moet ik zeggen. Moet nog even wat glyphs levellen maar verwacht dat pit100 ook daarmee een eitje gaat zijn. Wel top hoeveel goeie spiritborn builds er zijn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:47:
Respec gedaan van quill volley naar crushing hand en dat speelt ook fantastisch moet ik zeggen. Moet nog even wat glyphs levellen maar verwacht dat pit100 ook daarmee een eitje gaat zijn. Wel top hoeveel goeie spiritborn builds er zijn.
Elke build is goed omdat alles bugged is xD
Ik heb ook QV naar CH gedaan en CH is echt leuk om te spelen, pit 100+ gaat je makkelijk lukken lol :P
T speelt wel erg leuk de class zelf, maar ben benieuwd als alle bugs eruit zijn of mensen het nog zo leuk vinden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:04:
[...]

Elke build is goed omdat alles bugged is xD
Ik heb ook QV naar CH gedaan en CH is echt leuk om te spelen, pit 100+ gaat je makkelijk lukken lol :P
T speelt wel erg leuk de class zelf, maar ben benieuwd als alle bugs eruit zijn of mensen het nog zo leuk vinden :P
Mja je ziet op de leaderboards ook de bizarre verschillen. Bugs moeten gefixed worden en andere classes verdienen wel wat buffs. Maar de speelstijl blijft top, ongeacht de fixes. Monk heb ik ook veel gespeeld in D3 en SB is toch een beetje een mix van monk en witch doctor.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:05:
[...]

Mja je ziet op de leaderboards ook de bizarre verschillen. Bugs moeten gefixed worden en andere classes verdienen wel wat buffs. Maar de speelstijl blijft top, ongeacht de fixes. Monk heb ik ook veel gespeeld in D3 en SB is toch een beetje een mix van monk en witch doctor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mM88QZbLWvOg7sVc0_xg-RUg4IA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qIPUsN5Bw4qhZY5KNIUpUDDN.png?f=fotoalbum_large

Het is nogal heftig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
London schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:47:
Welke build volg je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik volg die van moba, maar ik ga denk ik wel die speedfarm keer proberen met die teleport rune.
Heb nu beetje rare hybrid gemaakt, in pit doe ik Shroud en dan buiten pit Tyraels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
tweede keer disconnect tijdens boss runs in 2.0.3.. en dan kan je niet direct opnieuw inloggen.

Men build is nog lang niet af, maar waarom nog verder doen? alle bosses smelten, door bugs is spiritborn zo OP dat niks nog moeite kost.. ik denk dat ik het wel gezien heb na een weekje spelen :/.

Zoals bij alle vorige seizoenen was de boodschap dus, minstens 2 weken wachten om te beginnen, en dan is mss alles 'in orde'.

Heb al 11j D3 gespeeld en dit begint er steeds meer op te lijken, goed voor enkele dagen, maar dan is het nieuwe er al snel weer af:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DrMacabr3 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:31:

Zoals bij alle vorige seizoenen was de boodschap dus, minstens 2 weken wachten om te beginnen, en dan is mss alles 'in orde'.
En waarschijnlijk weer een exp buff ook als je even wacht zoals vorige seizoenen. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vanmorgen nog gauw even ingelogged en de laatste renown dingetjes afgerond.
Nahantu is klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYPSb4hgNJfbrFxSN885_REEOWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kbUn6TFRRLjzYA6228P3Xlz2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Poops_McGhee schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:07:
Vanmorgen nog gauw even ingelogged en de laatste renown dingetjes afgerond.
Nahantu is klaar.

[Afbeelding]
Toe maar, heb je dat bij die andere regions ook gedaan? Ik ben er wel klaar mee zodra ik de laatste reward ook heb binnen geharkt :+ Hoewel dat met die Obols nu ook niet meer zo'n "must" is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oulewappeur schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:21:
[...]

Toe maar, heb je dat bij die andere regions ook gedaan? Ik ben er wel klaar mee zodra ik de laatste reward ook heb binnen geharkt :+ Hoewel dat met die Obols nu ook niet meer zo'n "must" is.
Ja, alle regions gedaan, al een poos geleden, hoor. Dat is het eerste wat ik in een game klaar wil hebben, voordat ik me met endgame bezighoud. Doe ik uiteraard niet elk season opnieuw. Een keer is genoeg.

En sinds vanmiddag ook dit klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GdbilDKz1ojEbuUOriQ_auqDgLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TF9afy2qPPZIlz9KZDpeGp9L.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-10-2024 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
DrMacabr3 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:31:
tweede keer disconnect tijdens boss runs in 2.0.3.. en dan kan je niet direct opnieuw inloggen.

Men build is nog lang niet af, maar waarom nog verder doen? alle bosses smelten, door bugs is spiritborn zo OP dat niks nog moeite kost.. ik denk dat ik het wel gezien heb na een weekje spelen :/.

Heb al 11j D3 gespeeld en dit begint er steeds meer op te lijken, goed voor enkele dagen, maar dan is het nieuwe er al snel weer af:/
Ja schijtirritant he dat 'ie bij een disconnect ook meteen de game sluit. Echt zuur.

Ik heb ook redelijk wat DC's na de laatste patch. Ga straks over een uurtje nog even kijken naar de WB, mocht dat goed gaan, dan blijf ik wel even on. Wil graag middels de party finder wat bossruns gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Hier heeft iemand uitgezocht welke activiteiten de meeste marerials opleveren per minuut.

https://www.reddit.com/r/...s_acquired_per_minute_by/

Lijkt erop dat Undercity meer obducite oplevert dan welke andere activiteit dan ook. Voor mij is Undercity altijd buggy geweest om eerlijk te zijn.

Ik snap de Undercity conclusie niet helemaal want gevoelsmatig zou je zeggen dat Infernal Hordes het meest oplevert.

[ Voor 15% gewijzigd door Ohmarinus op 19-10-2024 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf tegen een muur aanlopen dit seizoen. Een aantal (legs)gear slots zijn nog steeds gevuld met 750 gear. Zo veel al geloot maar 800 met de juiste stats wil niet droppen. 750 gear ga ik niet maximaal masterworken dat is zonde en ik kan toch al alles aan in T4.
Dit vind ik maar wat vreemd, op dat gebied voelde het proces van gearen beter aan in vorig seizoen en is dit weer een stap terug. Het gekste is dat ik wel al een mythic heb en de meeste uniques zijn ook al 800.

Hoe ervaren jullie dit? Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Die Tenets zijn wel een geduld ding. Vaak gebugged dat je even weg moet teleporten en direct weer terug en dan werkt het wel. Niet even iets om snel te willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jahoor, ik moet even klagen. Ik moet gold hebben, dus mensen adviseerden om IH te runnen en de gold chest te openen.

Dus ik tien minuten lang pompen, 700+ aether, alles in de gold chest, en wat krijg ik? 10 miljoen gold. Dit is echt de slechtste manier om gold te farmen. Sinds wanneer krijg je haast geen gold meer bij IH die gold chest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:38

Snoes

marcel

Ik snap de Undercity conclusie niet helemaal want gevoelsmatig zou je zeggen dat Infernal Hordes het meest oplevert.
Zal te maken hebben met de 5 minuten vs 13 minuten die je ervoor nodig hebt. Ja je krijgt meer bij Internal Hordes, maar niet per minuut tijdsbesteding.

Bedankt voor de overzichten, geven mij wat meer inzicht

[ Voor 9% gewijzigd door Snoes op 19-10-2024 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren liep de game gesmeerd, moet ik zeggen. Op een paar korte rubberband momenten na, is de game stabiel geweest.
Ben met een 2e Spiritborn begonnen, maar deze keer op Eternal. Daar heb ik allerlei mythics in de stash om uit te proberen. Season pass is toch al klaar en ik heb nog heel veel summoning mats in de eternal stash om de nieuwe mythics mee te farmen.
Misschien dat ik deze keer een build ga volgen, maar ik denk het niet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Wat doen jullie als eerste als je.level 60 haalt? Ben daar bijna en zit nog de campaign te doen. Nog 2 Dungeons en dan denk ik dat die bijna af is
Ben gewoon benieuwd want vaak ben ik een beetje rond aan het lopen alleen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bazziek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gj6PXKe.png

Weer een doel behaald dit seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker, inmiddels is mijn SB nu zo krachtig dat er eigenlijk niet echt meer iets is in WT4 wat ik niet aan kan. Glyphs zitten allemaal rond de 46 nog, behalve twee glyphs rond de 70 (fulminate en spirit). Ik moet zeggen dat ik door hoe sterk mijn char nu al is, ik niet echt incentive voel om glyphs nog verder te levelen haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWargeTJzGJ_RBYp-2v9El6SjB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6daJdE7eguUTPY8nZTjrrrD9.png?f=fotoalbum_large

Elke glyph 100 op SB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:57:
Jahoor, ik moet even klagen. Ik moet gold hebben, dus mensen adviseerden om IH te runnen en de gold chest te openen.

Dus ik tien minuten lang pompen, 700+ aether, alles in de gold chest, en wat krijg ik? 10 miljoen gold. Dit is echt de slechtste manier om gold te farmen. Sinds wanneer krijg je haast geen gold meer bij IH die gold chest?
verkoop dingen op Diablo trade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
weet iemand het volgende?

Ik speel via steam,
IOk kan mensen GEEN berichtje sturen als ze wat willen kopen of een groep starten ...
dan moet ik ze eerst toevoegen als vriend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mening: Rod of Kepeleke had een/ de Mythic moeten zijn, niet dat Nekesem geleuter. Is er überhaupt een build die een van de nieuwe Mythical wapens gebruikt?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:34:
Mening: Rod of Kepeleke had een/ de Mythic moeten zijn, niet dat Nekesem geleuter. Is er überhaupt een build die een van de nieuwe Mythical wapens gebruikt?
De meeste mythics hebben het alleen maar moeilijker gemaakt om mythics te farmen.. Er is alleen maar meer ruis toegevoegd.

Echt zonde.

[ Voor 5% gewijzigd door Ohmarinus op 20-10-2024 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Ohmarinus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 08:20:
[...]

De meeste mythics hebben het alleen maar moeilijker gemaakt om mythics te farmen.. Er is alleen maar meer ruis toegevoegd.

Echt zonde.
En dan ook nog dat geouwehoer met de runes die je nodig hebt en ongeveer nooit vindt :p ik heb geen behoefte aan t gedoe met gear verkopen en runes kopen. Wil gewoon zelf de boel bij elkaar harken maar als ik zie hoeveel runes ik nodig heb dan heb ik het volledige season nodig om één mythic te maken. Pech of is de droprate gewoon zo laag van de runes?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:48
Ik heb gisteren boss runs gedaan ontelbaar veel en nu 6 mythic uniques allemaal degene die je nooit gebruikt, maar toch leuk.

Wil de shroud of death craften en kom letterlijk de blauwe runes te kort en die droppen maar niet. :+
Voordeel van die boss runs in een party is dat ik een behoorlijke stash legendary en gele runes heb.

Maar loop nog steeds met normale legendary Pants want de ancestral dropt simpelweg niet en als die een keer dropt is die om te janken :p ik heb meer moeite om de juiste legendary ancestral te krijgen dan ancestral uniques... Dat is toch de omgekeerde wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
schaapiej schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:48:
[...]

En dan ook nog dat geouwehoer met de runes die je nodig hebt en ongeveer nooit vindt :p ik heb geen behoefte aan t gedoe met gear verkopen en runes kopen. Wil gewoon zelf de boel bij elkaar harken maar als ik zie hoeveel runes ik nodig heb dan heb ik het volledige season nodig om één mythic te maken. Pech of is de droprate gewoon zo laag van de runes?
Rune droprates zijn gewoon veel te laag, met name de blauwe en gele. Dat de legendary runes zeldzamer zijn en meer getrade worden is prima, maar blauw en geel moet gewoon continue droppen. Vermoed dat ze daar ook wel wat aan gaan tweaken, naast de rawhide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:58
Heb wat moeite met spullen vinden die ik goed kan verkopen, omdat de SB build zo veel uniques heeft die iedereen kan target farmen. Wat voor dingen gaan wel goed op Diablo trade?

Heb een goede rod voor mezelf en wel diverse 2,5% met 1 GA, maar echt interessant voor verkoop zijn die niet denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Was even aan de slag gegaan met een necro en een sorc, maar dat is toch een beetje alsof je je Porsche hebt ingeruild voor een Lada na zo lang spiritborn :'( Hoop echt dat de andere classes ook snel wat love krijgen want dit is wel heel erg pover allemaal.

Net wel 2 mythics in 25 boss runs dus dat is een mooi begin van de zondag _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Voordeel is dat ik redelijk goede runes vang. 8 Jah waarvan ik net 4 verkocht heb voor 750M. Inmiddels 1.5B gold. Ik reageer gewoon af en toe op ‘WTB’ en spaar nu gold op. Dan kan ik weer reageren met gold op gear die voorbijkomt die ik wil.

Gisteren een 3GA 50% Sun ring gekocht voor 350M. Geen idee of dat een goede prijs was, maar voor minder van 2 Jah runes vond ik het best.

Helaas Dex geen GA, maar toch 2 meer GA’s dan wat ik al had.

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 20-10-2024 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Bosmonster schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 10:44:
[...]

Rune droprates zijn gewoon veel te laag, met name de blauwe en gele. Dat de legendary runes zeldzamer zijn en meer getrade worden is prima, maar blauw en geel moet gewoon continue droppen. Vermoed dat ze daar ook wel wat aan gaan tweaken, naast de rawhide.
Eigl heeft het geen zin meer om verder te spelen enerzijds omdat alles door de SB bugs trivial is..
Maar wat ik nog het ergste vond vandaag was dat ik bij gear te proberen min maxen bij Masterworking slechts 30 rawhide meer had, maar wel bijna 10K van al de rest.. wtf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben zelf net weer overgegaan op een andere build: https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Voordeel dat vrijwel alle builds dezelfde items delen dus switchen is makkelijk. Moest alleen ff een Shroud craften en ik heb geen goeie ancestral helm dus gebruik maar een shako. Werkt prima, pit 100s binnen 4 min (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 13:10:
Ben zelf net weer overgegaan op een andere build: https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Voordeel dat vrijwel alle builds dezelfde items delen dus switchen is makkelijk. Moest alleen ff een Shroud craften en ik heb geen goeie ancestral helm dus gebruik maar een shako. Werkt prima, pit 100s binnen 4 min (y)
Zit zelf nog steeds op de classic Quil Volley, zonder mythics, en ik doe iig pit90 in 3 minuten. Goed genoeg. Ik hoef voor die pit100 rondjes niet per se mijn hele build om te gooien, ze duren dan maar gewoon wat langer.

Verder zit ik met 1650 armor dik over de grens, heb alle paragon nodes die armor geven er al uitgesloopt, en dan heb ik eigenlijk alleen nog maar wat extra buffs nodig voor life en dmg. Al zit dat ook wel goed. Meeste glyphs al op 70, paar op 80. Met het doorlevelen van glyphs kom ik vanzelf wel uit op een 3-min pit straks op T100 en dat is helemaal prima.

Pit 80 is nu 2 minuten als de map goed is, ik vind de mobility nog wat tegenvallen, soms valt de snelheid wat weg, maar dat komt vooral door de beperkte AoE. Ja er is goede AoE, maar met een controller heb je haast geen controle over waar je geen jumpt en vaak gaan de projectielen toch de verkeerde kant op. Met een muis speelt het nog een stuk sneller omdat je exact al je sprongen kunt richten en plaatsen.

Nu log ik af en toe nog even in om wat glyphs te levelen en dat is het. Verder voel ik niet zoveel incentive meer om nog door te farmen.

Kwa gear kan het nog wel iets beter, maar de build speelt nu al zo sterk dat ik eigenlijk geen nut zie in verder uppen. Nog niet eens alles is MW12. Heb wel de beste gear naar 12 ge-MW'ed maar toch niet overal de juiste rolls op.

Zo zie je maar hoe OP SB is, zelfs met mediocre gear kom je al een heel eind.

[ Voor 8% gewijzigd door Ohmarinus op 20-10-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik ben even aan het kijken hoe/ waarvoor ik mijn vandaag gevonden 4GA 20% Tibault’s Will kan gebruiken… of dat ik hem inzet om een betere Rod aan te “kopen”.

Hoeveel zou dit waard zijn t.o.v. een 3-4GA Rod met 3%? Enerzijds is de Rod alleen bruikbaar op SB en Tibault’s allround, anderzijds is VoH momenteel praktisch een SB Walhalla momenteel.

Ik neig naar hem te bewaren: hoef ik nooit meer om te kijken naar dat item zolang er geen label ‘antiek’ krijgt natuurlijk… maar dat geld ook voor alle andere items.

Edit; NVM.. zag er net iemand mee voorbijkomen met 19% voor 1B en die raakte die niet kwijt. Ik houd hem lekker :)

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 20-10-2024 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
alsof SB nog niet broken genoeg was XD
YouTube: CN's SECRET MASTERWORK & TEMPERING TRICK REVEALED!!! | +18 Max Resol...
44 resolve stacks..

[ Voor 3% gewijzigd door DrMacabr3 op 20-10-2024 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

I'll just leave this here then...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Amper te volgen omdat alles in het chinees is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Op het einde 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Buizerd__NL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:48:
[...]

Amper te volgen omdat alles in het chinees is.
Hij legt het uit in het Engels en doet het zelfs voor :P

Lang verhaal kort, het is een bug met de necro tempers. Daar zit een dubbele tussen en dat gaat niet helemaal goed als je dat masterworked. Op een andere class kun je die temper dan rerollen en behoudt het dubbele effect.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2024 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mijn SB ook wel beetje klaar. Kan nog wat pit pushen, maar 120 was eitje tot nu toe. Geen zin gehad nog om verder te gaan, maar 130 zal wel lukken.

Ook nog wel wat upgrades mogelijk, maar daar ga ik de rest van het seisoen op mn gemakkie maar achter aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Net nog even nieuwe Yen boots geregeld. 3GA met redelijke roll. 3x crit op Allres. Zonder Tyreals of gems in jewelry nu capped.. met Shako zit ik op 1350 armor… zonder 8**.

Even los van dat je met Tyreals een hogere allres kan krijgen, is dat dus niet echt zinvol meer. DMG reduction verliest het tegenover de gigantische boost in DPS dat Dusk Shroud geeft.

Wel ook een leuk effect van Dusk Shroud!

Volgende stap: Masterworking gear die redelijk af is naar 12 en Glyps levelen nu 60-72)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nou, dupers zijn ook weer helemaal los gegaan op D4.

Daar gaat de economie...

https://www.reddit.com/r/..._4_rune_copy_in_the_game/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:36:
Nou, dupers zijn ook weer helemaal los gegaan op D4.

Daar gaat de economie...

https://www.reddit.com/r/..._4_rune_copy_in_the_game/
Op 1 of andere manier is het toch altijd China he die het als eerste door heeft (of post) :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
Thalaron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:12:
Ik ben even aan het kijken hoe/ waarvoor ik mijn vandaag gevonden 4GA 20% Tibault’s Will kan gebruiken… of dat ik hem inzet om een betere Rod aan te “kopen”.

Hoeveel zou dit waard zijn t.o.v. een 3-4GA Rod met 3%? Enerzijds is de Rod alleen bruikbaar op SB en Tibault’s allround, anderzijds is VoH momenteel praktisch een SB Walhalla momenteel.

Ik neig naar hem te bewaren: hoef ik nooit meer om te kijken naar dat item zolang er geen label ‘antiek’ krijgt natuurlijk… maar dat geld ook voor alle andere items.

Edit; NVM.. zag er net iemand mee voorbijkomen met 19% voor 1B en die raakte die niet kwijt. Ik houd hem lekker :)
Uiteindelijk heb je geen Tibault meer, dus ik zou hem verkopen. Met Shroud zit je uiteindelijk met helm+pants met +resolve stacks. Goede Kepeleke is dus veel belangrijker en je kunt ook nog wat +resource compenseren op de helm.

Voor all res heb ik uiteindelijk een stat opgeofferd op de ring en zit ik op de meeste wel richting cap. Ook heb ik double crit op vortex size op de boots, want dat speelt toch gewoon lekkerder dan een mini beetje meer dps. Vortex trekt met +95% bijna het hele scherm.

https://d4builds.gg/build...-9825-81bf67d07091/?var=3

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2024 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 11:57

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Beetje irritant -> Er droppen nog geen tributes voor me.
Ik denk dat ik die Undercity questline heb afgerond, maar begin het me aftevragen na wat ik overal lees, want heb er ook nog geen 3 aan het einde van die questline gekregen.
Vanavond nog maar eens checken of er nog iets open staat wat ik nog moet doen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-10 10:19
Ik ben inmiddels in de endgame aanbeland, maar de gear-grind/tempering slotmachine schuurt behoorlijk.

Ik heb nog geen goede source gevonden voor ancestral GA items. Ik run nu Infernal Horde (chest), tributes en helltide voor whispers... maar het aantal ancestals met GA is heel laag. En als ze droppen, zijn de GA vaak op stats die niet interessant zijn.

Dan de tempering slot machine... ik heb nu al 3x de perfecte 2x GA affix chestpiece gevonden, om deze vervolgens te bricken met tempering (zelfs met een scroll)... RNG is a hard mistress.

Iemand nog tips voor goede farming spots voor GA items? Ik heb ook de obol vendor geprobeerd, maar deze alleen maar uniques en yellows. Geen ancestral GA items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Psyx88 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:05:
Ik ben inmiddels in de endgame aanbeland, maar de gear-grind/tempering slotmachine schuurt behoorlijk.

Ik heb nog geen goede source gevonden voor ancestral GA items. Ik run nu Infernal Horde (chest), tributes en helltide voor whispers... maar het aantal ancestals met GA is heel laag. En als ze droppen, zijn de GA vaak op stats die niet interessant zijn.

Dan de tempering slot machine... ik heb nu al 3x de perfecte 2x GA affix chestpiece gevonden, om deze vervolgens te bricken met tempering (zelfs met een scroll)... RNG is a hard mistress.

Iemand nog tips voor goede farming spots voor GA items? Ik heb ook de obol vendor geprobeerd, maar deze alleen maar uniques en yellows. Geen ancestral GA items.
Het gaat vooral om volume, dus veel doen, veel gear laten droppen etc. De GA's op legendaries droppen een stuk minder helaas. Maar Uniques droppen wel veel meer en zijn ook vaker met een GA.

Ik doe denk ik hetzelfde als jij, alleen heb ik me ook erg gefocust op het levelen van de glyphs. Dat heeft flink geholpen met damage output.

Welk paragon level zit je nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Psyx88 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:05:

Nee gewoon doen wat je doet. Infernal hordes/tributes en helltides (door puur volume).

Ik zou vooral zeggen, maak je niet te druk om GA's. Wat extra stats is leuk, maar dat is niet waar je uiteindelijk je meeste kracht uithaalt. Het is meer microoptimalisatie.

Probeer eerst eens de juiste uniques te vinden en uberhaupt items met de juiste stats. Dan kun je die langzaamaan gaan vervangen door betere.

Direct gaan focussen op 2GA's etc gaat je een hele frustrerende grind opleveren, want die dingen zijn zeldzamer dan mythics.

Voorbeeldje: mijn damage is inmiddels in de T's aangekomen, en twee van mijn items hebben niet eens GA :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2024 11:23 ]

Pagina: 1 ... 197 ... 214 Laatste