Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:16
Bosmonster schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:
[...]

Direct gaan focussen op 2GA's etc gaat je een hele frustrerende grind opleveren, want die dingen zijn zeldzamer dan mythics.
Het is niet zozeer dat ik focus op 2GA, meer dat ik dus 2x een 2GA chest vind, om hem vervolgens te bricken met temperen... dat voelt gewoon niet goed 🙈😭

Bedankt voor de tips. Fijn om te lezen dat ik in ieder geval focus op de juiste activiteiten.

Wat betreft glyphs, die zitten inmiddels op 72+, dus komt goed 👍🏻

P.S. ziin Nightmare dungeons nog ergens goed voor? Anders dan voor snelle obducite-farm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
Vooral obducite idd. Soms heb ik ook geen zin in 15 min intense combat in een IH, dan doe ik een paar NMD's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06 17:35
Bosmonster schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:04:
Vooral obducite idd. Soms heb ik ook geen zin in 15 min intense combat in een IH, dan doe ik een paar NMD's.
Voor Obducite zijn er diminishing returns in Infernal Hordes, dus als je de maximale opbrengst wil, lijkt het erop dat je het best 6-wave hordes kunt runnen. Bron: https://www.reddit.com/r/...s_diminishing_returns_on/

Daarnaast heb ik ontdekt dat de Undercity met een Tribute of Refinement de meeste obducite oplevert voor de tijd die het kost.

[ Voor 8% gewijzigd door Ohmarinus op 21-10-2024 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rjgy7PI_Le0AuYAWhsn4KoMz8qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gGAwvlU1VFBzR0xYocL9DpVr.png?f=fotoalbum_large

Nog niet zover als Elon, maar we kruipen naar boven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:26
Ohmarinus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Zit zelf nog steeds op de classic Quil Volley, zonder mythics, en ik doe iig pit90 in 3 minuten. Goed genoeg. Ik hoef voor die pit100 rondjes niet per se mijn hele build om te gooien, ze duren dan maar gewoon wat langer.

Verder zit ik met 1650 armor dik over de grens, heb alle paragon nodes die armor geven er al uitgesloopt, en dan heb ik eigenlijk alleen nog maar wat extra buffs nodig voor life en dmg. Al zit dat ook wel goed. Meeste glyphs al op 70, paar op 80. Met het doorlevelen van glyphs kom ik vanzelf wel uit op een 3-min pit straks op T100 en dat is helemaal prima.

Pit 80 is nu 2 minuten als de map goed is, ik vind de mobility nog wat tegenvallen, soms valt de snelheid wat weg, maar dat komt vooral door de beperkte AoE. Ja er is goede AoE, maar met een controller heb je haast geen controle over waar je geen jumpt en vaak gaan de projectielen toch de verkeerde kant op. Met een muis speelt het nog een stuk sneller omdat je exact al je sprongen kunt richten en plaatsen.

Nu log ik af en toe nog even in om wat glyphs te levelen en dat is het. Verder voel ik niet zoveel incentive meer om nog door te farmen.

Kwa gear kan het nog wel iets beter, maar de build speelt nu al zo sterk dat ik eigenlijk geen nut zie in verder uppen. Nog niet eens alles is MW12. Heb wel de beste gear naar 12 ge-MW'ed maar toch niet overal de juiste rolls op.

Zo zie je maar hoe OP SB is, zelfs met mediocre gear kom je al een heel eind.
Ik heb geen controler, en speel een variant van de Quil Volley. Maar in een pit waar je in een soort van woestijn zit ben ik al wel eens vast geraakt in het midden van een berg. Gelukkig met wat evaden terug beneden geraakt.
Ook al eens 1000 gems zien liggen op een tak... Boven mijn hoofd...
Er zit duidelijk wel een z-axis in het spel haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38
Ohmarinus schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:30:
[...]

Voor Obducite zijn er diminishing returns in Infernal Hordes, dus als je de maximale opbrengst wil, lijkt het erop dat je het best 6-wave hordes kunt runnen. Bron: https://www.reddit.com/r/...s_diminishing_returns_on/

Daarnaast heb ik ontdekt dat de Undercity met een Tribute of Refinement de meeste obducite oplevert voor de tijd die het kost.
… eerder alle niet 10lvl zooi gesalvaged ivm ruimte tekort…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Ohmarinus schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:30:
[...]

Ja, maar vergeet ook niet dat de serieuze aether pas binnenkomt in de laatste niveaus, dus dat heft elkaar makkelijk op. Daarnaast open ik ook altijd de equipment chest voor 200. Ik salvage 6 en 8 waves standaard, niet de moeite.

Die tribute ga ik eens testen, daar heb ik er nog 16 van in mn inventory. Nooit de moeite genomen om die te proberen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2024 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Bosmonster schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:26:
[...]

Ja, maar vergeet ook niet dat de serieuze aether pas binnenkomt in de laatste niveaus, dus dat heft elkaar makkelijk op. Daarnaast open ik ook altijd de equipment chest voor 200. Ik salvage 6 en 8 waves standaard, niet de moeite.

Die tribute ga ik eens testen, daar heb ik er nog 16 van in mn inventory. Nooit de moeite genomen om die te proberen :P
Het probleem doet zich dan ook vooral voor wanneer je dus 1000 aether hebt. Dan gooi je in feiten een deel gewoon weg, zelfs als je ook de 200 aether chest opent. Ik hoop dat Blizz dit aanpast want ze zeggen het nergens, en sowieso is het onzin, want je hebt die aether toch ook gewoon goed verdiend?

Ik hoop iig dat ze dat snel aanpassen.

Succes met die tributes! Ik durf te wedden dat het je niet tegen gaat vallen ;) Ik weet niet of ze ook in een party werken, dat zou wel cool zijn, maar volgens mij zijn dat alleen de tributes waar het heel nadrukkelijk bij staat vermeld en ik ben te lui om D4 nu te openen en te checken hoe het zit O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 13:12
@Ohmarinus je hebt idd tributes die je deelt met party en tributes die alleen gelden voor de inbrenger. Staat erbij of het voor jezelf is of geldt voor de party

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shortpixel.ai/spai/q_lossy+w_498+to_webp+ret_img/vulkk.com/wp-content/uploads/2024/10/Diablo-4-Tribute-of-Radiance.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Rutger M op 21-10-2024 16:50 ]

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:08
Kun je die dan gewoon solo gebruiken het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren echt de slechtste Infernal Horde run gekregen die ik me maar kan bedenken. 9 van de 10 events was een soul spire, geen van de buffs had een +aether en, nadat ik met een schamele 360 aether van een 10 wave Horde de council platgeslagen had, kwamen er geen kisten......

En ik zag dat ik vergeten was om een seething dinges te gebruiken voor die vreselijke Zakarum rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Psyx88 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:32:
[...]

Het is niet zozeer dat ik focus op 2GA, meer dat ik dus 2x een 2GA chest vind, om hem vervolgens te bricken met temperen... dat voelt gewoon niet goed 🙈😭
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHA21ZVBrTEssVcX5XjTiSkDPM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V26tZGsw7PjPfs6OkuJfKWZr.jpg?f=fotoalbum_large

3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen 😎
Ik had graag de masterworking crits op max life gezien, maar ik vind het wel goed zo 🤣

En ja, de hoeveelheid obducite die je in infernal hordes krijgt bij 1000-1200 aether vond ik ook tegenvallen. Zeker als je dan eerst voor de greater chest kiest. Ik had van een vriend ook al de tip gekregen om de 6 wave compass te gebruiken voor de greater chest... en dit werkt perfect. Mits je natuurlijk 200 aether weet te bemachtigen.

edit: ik lees nu pas de reddit-post... obducite heeft dus diminishing returns bij veel aether 🙈 Oke, gaan we dus alleen maar 6 wave runs doen 👍🏻

[ Voor 6% gewijzigd door Psyx88 op 21-10-2024 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03
Welke developer heeft de knop destroy all sigils onder junk sigils bedacht. :+ klikte net verkeerd
Ik destroy net mijn hele tab ben alle tributes nu kwijt..... Die nightmare en informal hordes maken me niet uit. Laat ik de tributes nou net niet ik mijn stash hebben bewaard.

[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 21-10-2024 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Psyx88 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:13:
[...]

[Afbeelding]

3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen 😎
Ik had graag de masterworking crits op max life gezien, maar ik vind het wel goed zo 🤣

En ja, de hoeveelheid obducite die je in infernal hordes krijgt bij 1000-1200 aether vond ik ook tegenvallen. Zeker als je dan eerst voor de greater chest kiest. Ik had van een vriend ook al de tip gekregen om de 6 wave compass te gebruiken voor de greater chest... en dit werkt perfect. Mits je natuurlijk 200 aether weet te bemachtigen.

edit: ik lees nu pas de reddit-post... obducite heeft dus diminishing returns bij veel aether 🙈 Oke, gaan we dus alleen maar 6 wave runs doen 👍🏻
Nice! Maar die crits horen op de resolve stacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
@Bosmonster
Ah correct. Ik heb pas sinds gisteren de 240 vigor threshold bereikt en ben dus pas net over op de orange quill volley build.

De changes en build updates gaan zo hard, het is haast niet bij te houden 🤣

Welke spiritborne build/variatie spelen jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door Psyx88 op 21-10-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:25
Denk stomme vraag maar ik ben op normale level 60 geworden. Eerste keer level 1 pit. Daarna heb ik difficulty op hard gezet en level 5 pit.
Maar ik krijgt niks hogers dan 750 item level. Is dat omdat hard niet hoger kan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
gupfishy schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:34:
Denk stomme vraag maar ik ben op normale level 60 geworden. Eerste keer level 1 pit. Daarna heb ik difficulty op hard gezet en level 5 pit.
Maar ik krijgt niks hogers dan 750 item level. Is dat omdat hard niet hoger kan?
Volgens mij moet je inderdaad naar torment voor ancestral items.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
gupfishy schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:34:
Hoogste ilvl is 750 in Normal tot aan Torment. Soms, heel soms kan er wel een ancestral 800 droppen. Volgens mij als je een WB doet of als je mazzel hebt bij de items chest in een infernal horde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Rutger M schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:47:
@Ohmarinus je hebt idd tributes die je deelt met party en tributes die alleen gelden voor de inbrenger. Staat erbij of het voor jezelf is of geldt voor de party

[Afbeelding]
Yes, in groepsverband had ik er gisteren twee weggegeven aan een groepje. Beide runs kreeg volgens mij iedereen een mythic. Echt bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:48
Ik merk, doordat ik niet extreem veel speel, niet veel verder kom wat betreft gear upgrades. Ik moet m’n masterworking mats bewaren omdat ik een Kepeleke 800ilvl nodig heb met GA bijvoorbeeld op de goede stat. Heb er nu 1 maar is de verkeerde. Het voelt dat niet goed om dit te gaan masterworking wetende dat ik elke minuut een betere kan vinden. Nu is dit met elk stukje gear zo. Maar merk dat ik hierdoor beetje blij hangen in Torment2

Hoe gaan jullie hiermee om?

Het opnieuw masterworken voor de correcte start is voor mij helemaal niet te doen. Dus t moet in 1 keer raak zijn… xD

[ Voor 19% gewijzigd door Alekz87 op 22-10-2024 08:12 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:17
Je kunt er ook voor kiezen om Duriel of Andriel te gaan doen, want daar droppen heel veel Kepeleke, en daar zal vast wel er een tussen zitten met de juiste stats.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
@Alekz87 Ik heb nog wel een kepeleke 3.00% met max resource GA in mijn stash liggen. PM mij je battletag als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Duriel is heel scheutig met Sepazontec, ook met GA, maar de Kepeleke's die vallen zijn 750 en minder qua stats dan mijn trouwe 745 :p
Op T4 heb ik hem nog niet gedaan dus maar even kijken of ik al sterk genoeg ben om de andere bosses te farmen en dan eens Duriel te doen op T4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 20:34

Rmg

Alekz87 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:10:
Ik merk, doordat ik niet extreem veel speel, niet veel verder kom wat betreft gear upgrades. Ik moet m’n masterworking mats bewaren omdat ik een Kepeleke 800ilvl nodig heb met GA bijvoorbeeld op de goede stat. Heb er nu 1 maar is de verkeerde. Het voelt dat niet goed om dit te gaan masterworking wetende dat ik elke minuut een betere kan vinden. Nu is dit met elk stukje gear zo. Maar merk dat ik hierdoor beetje blij hangen in Torment2

Het opnieuw masterworken voor de correcte start is voor mij helemaal niet te doen. Dus t moet in 1 keer raak zijn… xD
Masterworken, kan je sneller farmen/hogere torment, heb je minder tijd nodig, meer drops, meer kans op de betere. Daarnaast krijg je bij salvagen veel masterwork materials terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 09:53

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

DeWaanzin schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:22:
Beetje irritant -> Er droppen nog geen tributes voor me.
Ik denk dat ik die Undercity questline heb afgerond, maar begin het me aftevragen na wat ik overal lees, want heb er ook nog geen 3 aan het einde van die questline gekregen.
Vanavond nog maar eens checken of er nog iets open staat wat ik nog moet doen.
En toen dropten er ineens wel tributes voor me.
Geen idee waarom nu wel. Ben nog wel vanaf "buiten" naar dat multiplayer gedeelte in Nahantu gegaan. Misschien dat er toen toch een quest afgesloten is.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naappie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 19:22
Alekz87 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:10:

Gewoon masterworken en als je een beter item krijgt bewaar je die tot je weer materials hebt. Het seizoen is 2 weken bezig nu en je hebt tot 21 januari om obducitegold/rawhide te farmen.

Het valt me wel op dat veel mensen heel druk zijn met zo snel mogelijk het seizoen "uitspelen". Ik heb zelf ook behoorlijk wat gespeeld zit para 240 oid nu, maar het is toch eigenlijk niet heel belangrijk.
En mocht je toch wat ongeduldig zijn dan denk ik dat er zat mensen in de clan je wel een duwtje in de rug willen geven al dan niet met gear (dit werd al aangeboden) of met wat boss runs ofzo waar je wat items kan leechen op T4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:12:
Duriel is heel scheutig met Sepazontec, ook met GA, maar de Kepeleke's die vallen zijn 750 en minder qua stats dan mijn trouwe 745 :p
Op T4 heb ik hem nog niet gedaan dus maar even kijken of ik al sterk genoeg ben om de andere bosses te farmen en dan eens Duriel te doen op T4.
Ik heb mijn ancestral Kepeleke van de obols vendor. Gulle gever, hoor. Ik was toen net of nog net niet in T1 beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:08
Ik heb er al heel veel gehad maar nog geen 3% met Max resource GA helaas. Haal de cap dan ook alleen met tibault erbij wat de build afzwakt.

Ook nog geen mazzel met mythics, er moet even wat vallen of een bak runes om te kunnen craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 00:14

Alcmaria

Syntax Error in 10

Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:33:
[...]

Ik heb mijn ancestral Kepeleke van de obols vendor. Gulle gever, hoor. Ik was toen net of nog net niet in T1 beland.
Vol blijven houden, ik had 12 Kepeleke's 750 en ineens dropte er een 800 met 2 GA's erop, dus ik ben blij. Maar het KAN dus wel.

was bedoelt voor Carthrax :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Alcmaria op 22-10-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ik moet toch nog een hoop Duriel/Andariel runs doen voor mythics en runes... ik zal de Kepeleke drops in de gaten houden voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

JSchut

.....

Ik zal straks eens kijken in mijn stash. Ik weet niet of ik een Kepeleke heb met een GA op resource. Ja ik heb er 1 die ik gebruik maar weet niet of een andere dat nog heeft. Zo ja dan mag je die wel hebben.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
@Gongbao
Ik heb een Kepeleke 2.80% gevonden met Max Resource GA..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6Q2hBT8Zuh0kw0oUQLczp7OdyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Jn0ElV16fIb0w2qOGVgDT0d.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet het, het is geen 3.0%, maar dan kan je in ieder geval je Timbault pants vervangen voor iets anders. Moet je hem hebben? Of wacht je een 3.0 af?

(Ik merk trouwens met mijn nieuwe 3.0% met crit op chance for core skills to hit twice, dat mijn regen niet genoeg meer is. Gelukkig is een elixir of resourcefulness genoeg om dit te probleem te verhelpen... want mijn barrier viel steeds af 🙈)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben een beetje lost. Heb nu een level 60 maar hoe ga ik nu verder?
Moet ik iets met die gems? Alleen Dungeons of wat nu te doen
Loop vast omdat ik nu geen doel heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
Als je de Vessel of Hatred campaign hebt uitgespeeld, krijg je als het goed is nog een quest in Kurast: 'The Deeds of a Champion'.

Deze quest reeks begeleid je de endgame in:
- Tree of Whispers
- Nightmare dungeons
- Helltides
- Realmwalkers (season rep en opals)
- The Pit (om naar de torment tiers te kunnen)
- World bosses
- Legion events
- Undercity tribute runs
- Infernal hordes
- uber bosses

Het verstandigst is om het 1 en ander te combineren, dus kijk welke whispers er op de kaart zijn en doe deze om whisper caches vrij te spelen.

En dan is het zaak om:
- gear
- aspects
- tempering recipes
- glyphs
- runes
- paragon points
de verzamelen, zodat je steeds sterker wordt en naar de hogere tiers toe kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Psyx88 op 22-10-2024 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben die nu aan het volgen en moet de undercity in..maar is dat altijd timed? En ik kom er niet doorheen.
O en de pit kom ik alleen op hard beetje door.

Wat doe ik dan verkeerd en hoe kan ik mn gear beter krijgen (en n00b zijn helpt niet mee nee)

[ Voor 41% gewijzigd door gupfishy op 22-10-2024 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
Ja de undercity tributes zijn timed trails. Als je in tijdnood komt, probeer dan zoveel mogelijk 'zandlopertjes' op de kaart te pakken, dan komt er tijd bij. En blijf in beweging. Probeer van licht naar licht te bewegen en pak onderweg zoveel mogelijk zandlopertjes mee. Kroontjes kan je ook mee pakken, die geven extra loot.

Dus tempo maken, maar wel voldoende lichtjes en kroontjes mee pakken, zodat de blauwe balk voor de reward tier vol loopt.

Als je teveel overslaat, en de balk is dus niet volledig gevuld, krijg je minder loot op het einde.

Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt, want je gaat alle snelle tussendoor routes ontdekken en optimaal gebruiken.

Ik doe deze tribute runs met name voor summoning items en ik blaas nu met 2,5-3min door zo'n tribute heen. Dit moet uiteindelijk ook, want voor de meest waardevolle tributes (ascendance & radiance) start je met maar 45 seconden op de klok en -50% zandloper tijd.

Wat voor mij in het begin heel goed werkte is even de map openen en de kortste route uitstippelen.

Succes... en lukt het niet? geen probleem, dan probeer je het later, toch? Er zijn nog voldoende andere activiteiten te doen. En met betere gear, aspects en paragon levels wordt het ook steeds makkelijker, omdat je steeds krachtiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben nu attack power 877, armor 607 en life 1940 als sorcerer. Is dat een beetje wat?
Ga de andere activiteiten eerst doen 😁 tx
O en nu wel wat glyphs gevonden. Alleen snap ik er weinig van wat ik daarmee moet behalve upgraden. Net als de runes. Kan ik die ergens upgraden of iets?

[ Voor 37% gewijzigd door gupfishy op 22-10-2024 20:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
Glyphs moeten in je paragonboard en deze kan je upgrade in The Pit na een succesvolle run (is ook een time trail, btw)

Runes upgraden zou ik niet doen. Want het kost 3 runes voor een reforge en het is random war je ervoor terug krijgt.

Vroeger, tijdens release, meen ik mij te herinneren dat je gems niet alleen kon craften, maar ook upgraden. Nu moet je ze, net als sigils, salvagen en nieuwe craften.

Waar je, volgens mij, nu op zou moeten focussen is:
- whispers op de map doen voor whisper caches;
- op zoek naar de dungeons die aspects voor jouw klasse/build hebben en deze dan doen (het is ideaal als dit ook een whisper is)
- glyphs en temper recipes verzamelen (die droppen overal)

Je kan ook nightmare dungeons doen, daar gebruik je zo'n sigil voor en dan krijg je ook betere items en crafting materials.

En je kan een helltide proberen, want helltides zijn een ideale bron van whispers, gear en materials. Al zal je in je eerste helltide wel overdonderd worden... vooral met al die evadende spiritbornes die alles in 1 klap opblazen 🙀

P.S. eindelijk vallen de RNG dobbelstenen goed... in deze torrent boss run mijn eerste 4GA gevonden (Sepazontec) en 4! mythics (Andariel's Visage, Shattered Vow, Tyrael's Might en een Shako) 🎉 En voldoende legendary runes, zodat ik mijn Shroud of False Death kan craften 😎

[ Voor 3% gewijzigd door Psyx88 op 22-10-2024 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch maar een maandje PS Plus gekocht, om de Citadel eens te bekijken. Best geinig en wat cosmetics binnen geharkt, alsmede weer een nieuwe mount. Ik heb nu 12 cat mounts. Nice!
Mount is tot 5 november als drop te krijgen van de Citadel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_4qQNl_56Q75NNIcLgInVcMgao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/waNwwvS6GKQsHH7E0J11DSux.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbCQ-KxcJ3Nxbhdz7HD-yRhLloA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rJPvJB8Jj6B6J6hG4RCWFGIb.png?f=fotoalbum_large

Na wat zweten en bricking en andere RNG momenten eindelijk een keer 150 kunnen timen, t scheelde echt secondes of het was een fail lol.
Moet nog ff kijken hoe die mensen dit speedfarmen in 8 minuten.

Dit is de title die je krijgt als reward:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_SK9ksMwYwsno2vgkKNKguLQMo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7lbuHoigh09ZjmBuhWEWRG4y.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Top prestatie @Nahkriin 👍🏻

Mij niet gezien in 150,🙈 Ik cruise lekker door 101 heen en vind het wel best. Pit-pushing is niet aan mij besteed 🤣

Wil je je gear loadout delen? Ik ben wel benieuwd hoe perfect je de rolls moet hebben voor zoiets.

[ Voor 45% gewijzigd door Psyx88 op 23-10-2024 01:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Psyx88 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 01:09:
Top prestatie @Nahkriin 👍🏻

Mij niet gezien in 150,🙈 Ik cruise lekker door 101 heen en vind het wel best. Pit-pushing is niet aan mij besteed 🤣

Wil je je gear loadout delen? Ik ben wel benieuwd hoe perfect je de rolls moet hebben voor zoiets.
Thanks!
Lig inmiddels in bed morgen op vakantie haha, hou gewoon de build van Rob aan dan kom je er wel..
Mijn gear is verre van perfect tripple mw crits op resolve en max redirected force zijn wel heel veel dmg boost.

Je moet bij de mensen kijken die het clearen in 5 minuten elke run haha dat is perfecte gear :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Nahkriin schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 01:33:
[...]

Thanks!
Lig inmiddels in bed morgen op vakantie haha, hou gewoon de build van Rob aan dan kom je er wel..
Mijn gear is verre van perfect tripple mw crits op resolve en max redirected force zijn wel heel veel dmg boost.

Je moet bij de mensen kijken die het clearen in 5 minuten elke run haha dat is perfecte gear :p
Netjes hoor, heb he een link naar de build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Aggressor schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 02:03:
[...]

Netjes hoor, heb he een link naar de build?
Thanks, deze zou nu het "beste" zijn maar meta veranderd elke dag zowat.

https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Waar een beetje zeuren niet goed voor was, kreeg gisteren bij Duriel 2x een GA Kepeleke. Helaas beide maar met 1% maar wel met de GA op maximum resource. Mijn smash build werkt ineens al een stukje beter.

Dus nog maar even wat meer zeuren voor een betere :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:57
Prima aanvulling voor mijn necro minion build. Het is verre van optimaal tov spiritborn dps maar kan leuk mee doen.

Mythics drops stonden even droog maar ben met beiden nu wel happy.

Die chest is echt wel een gamechanger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhIHUJow156HwapQAAarFss5230=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oeMtBYr2fjXwbJNINaoqmDsu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0vI1SbadPpi5SohELyCeEOz2HU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZkWIx9Tlawa3y10RqACiva3l.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Jaer op 23-10-2024 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:00

Snoes

marcel

Is er misschien iemand die een Kepeleke heeft liggen met een GA op Change for Core Skills to hit Twice? Ik had er eentje, die heb ik echter afgegeven om iemand anders te helpen. Nu zit ik er zelf om verlegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Snoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:10:
Is er misschien iemand die een Kepeleke heeft liggen met een GA op Change for Core Skills to hit Twice? Ik had er eentje, die heb ik echter afgegeven om iemand anders te helpen. Nu zit ik er zelf om verlegen.
Gaar zeg, helaas zelf ook nog niet kunnen vinden. Er was wel iemand die er een gratis aanbood in de clan chat, en ik reageerde er direct en als eerste op, maar die is helaas toch naar iemand anders gegaan om een reden die ik nog niet helemaal snap. Maarja.

Inmiddels ben ik ruim 200 duriel runs verder en heb nog geen betere gevonden dan die ik nu heb en die is eigenlijk wel goed genoeg ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ohmarinus op 23-10-2024 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

ja, rng schijnt te weten wat we willen hebben ;). Ik had het in de gaten toen ik iemand wilde helpen met een Kepeleke 800, maar ik kon het niet maken om hem terug te vragen. Wel jammer.

Andere vraag, ik ben naar WT4 gegaan, met het idee dat daar meer 800 zou droppen, maar dit valt erg tegen. Ervaren meer spelers dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Snoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:02:
ja, rng schijnt te weten wat we willen hebben ;). Ik had het in de gaten toen ik iemand wilde helpen met een Kepeleke 800, maar ik kon het niet maken om hem terug te vragen. Wel jammer.

Andere vraag, ik ben naar WT4 gegaan, met het idee dat daar meer 800 zou droppen, maar dit valt erg tegen. Ervaren meer spelers dit?
Ja dat ervaar ik ook, maar ook dit heeft te maken met de RNG gods gok ik.. Maar voor mij is het eigenlijk gunstiger om op WT3 te blijven knallen omdat ik ook het gevoel heb dat het voor gear niet uitmaakt, maar wel voor mijn snelheid waarmee ik door gebieden trek. Dus tja..

Ik kan ook nergens vinden hoeveel % het scheelt als je van de ene tier naar de andere gaat qua droprate van jummie items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Snoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:10:
Ik heb er hier 1 liggen: GA chance for core skills to hit twice en 3.0% (alleen geen max resource GA). PM me je battletag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Psyx88 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:37:
[...]

Ik heb er hier 1 liggen: GA chance for core skills to hit twice en 3.0% (alleen geen max resource GA). PM me je battletag.
Bedankt alvast.

[ Voor 9% gewijzigd door Snoes op 23-10-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ik ga maar een shop beginnen denk ik: 'voor al uw Spiritborne items (en overige gear, voor zover iemand een andere class speelt)' 🤣

[ Voor 29% gewijzigd door Psyx88 op 23-10-2024 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Psyx88 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:02:
Ik ga maar een shop beginnen denk ik: 'voor al uw Spiritborne items (en overige gear, voor zover iemand een andere class speelt)' 🤣
Vraag genoeg. Scheelt vaak een oneindige grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Psyx88 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:02:
Is de webshop al open? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Als je op zoek bent naar items. PM me maar. Als ik het al heb liggen, heb je mazzel. Anders let ik er well op met mijn boss runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Over 'the grind' gesproken... die tempering/masterworking slot machine mag wel op de schop 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Nahkriin schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 07:18:
[...]

Thanks, deze zou nu het "beste" zijn maar meta veranderd elke dag zowat.

https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=1
Het is inderdaad niet bij te houden. Ik heb de build die je de vorige keer nu gepakt en e.e.a. aangepast. Nou...
PIT Tier 115 begon wat trager te gaan (nog altijd binnen 50% van de tijd). PIT Tier 100 ging rond de 2.5-3 minuten. Zonder enig moment kans op doodgaan overigens (beide). En dan heb ik tsja... -3.5 Resist op 2 plekken. Nog geen Diamond in mijn amulet gestopt... geen noodzaak aan (kon hem zo snel niet vinden).

Ik ben nog niet helemaal geoptimaliseerd dus ben benieuwd!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draai nog steeds op mijn duct tape build. Niks verandert, alleen wat paragon toegevoegd. Er is eigenlijk niks dat niet lukt. Je blaast overal nog door. Mijn gear is nog lang niet 12/12 MW en ik heb nog zeker 107 paragon te gaan. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel best met m'n Spiritborn. Ik heb er alle content mee kunnen doen, echter niet op T4. Maar dat interesseert me eigenlijk totaal niet in s6. Done is done, en dat is genoeg.
Misschien nog de resterende cosmetics proberen te krijgen en dan is het wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hoe is Catadal eigenlijk? Vanaf wanneer is dat een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Buizerd__NL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:00:
Citadel is vooral een skill en survivability check. Dps helpt wel zou vooral gaan als je jezelf goed in leven kan houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Poops_McGhee schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:56:
Ik draai nog steeds op mijn duct tape build. Niks verandert, alleen wat paragon toegevoegd. Er is eigenlijk niks dat niet lukt. Je blaast overal nog door. Mijn gear is nog lang niet 12/12 MW en ik heb nog zeker 107 paragon te gaan. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel best met m'n Spiritborn. Ik heb er alle content mee kunnen doen, echter niet op T4. Maar dat interesseert me eigenlijk totaal niet in s6. Done is done, en dat is genoeg.
Misschien nog de resterende cosmetics proberen te krijgen en dan is het wel klaar.
Ik heb T4 geprobeerd maar ben weer terug gegaan naar T3. Er zijn veel minder mensen op T4.

Ook vind ik de rewards op hogere difficulties totaal niet in verhouding staan. Je zou verwachten dat er in T4 helemaal geen normale 750 legendaries droppen.

Hopelijk gaan ze dit in de toekomst finetunen.

Mijn SB heeft nu 220 paragon points. Alles op 8/12 qua masterworking. Maar ook hier totaal geen drang meer om verder te grinden. Misschien na de vakantie eens kijken voor een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:14
sorry dat ik dit vraag, maar misschien denk ik verkeerd of ben ik te veel diablo 2 / 3 en titan quest gewend

Maar waarom hebben veel endbuild niet skills gemaxd?

Ik ben nu naar torment 1 gekomen makeshift build of alle Centipede skills, en dacht ik pak er eens een end game build er bij maar veel build hebben niet veel skills gemaxd

ik zat te kijken naar verschillende en hebben allemaal 1 skil max en de rest maar 1 punt
is dat echt het best om te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:00:
Kun je al doen vanaf het moment dat je de quest krijgt, denk ik zo. Ligt wel aan je build, maar op T1 is het prima te doen, als je een groep hebt die de mechanics ook weten. Is wel zo makkelijk.
Zijn overigens geen moeilijke mechanics, maar je moet het wel doorhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samlans schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:12:
sorry dat ik dit vraag, maar misschien denk ik verkeerd of ben ik te veel diablo 2 / 3 en titan quest gewend

Ik ben nu naar torment 1 gekomen makeshift build of alle Centipede skills, en dacht ik pak er eens een end game build er bij maar veel build hebben niet veel skills gemaxd

ik zat te kijken naar verschillende en hebben allemaal 1 skil max en de rest maar 1 punt
De extra skill points op je base skills zijn niet echt bruikbaar en heb je eigenlijk alleen nodig om naar de volgende skill branche te gaan. Je core skill is belangrijker voor damage, dus die wil je wel max'en.
Subskills doen veel meer voor je damage/survival, dus daar wil je zoveel mogelijk op speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
samlans schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:12:

In Diablo komt alle damage van modifiers, dus het is niet altijd belangrijk om bepaalde skills te maxen die direct de attack doen. Soms heb je alleen een basic skill nodig om bepaalde andere zaken te proccen bijvoorbeeld. Er zijn wel sommige builds die de basic en core skills maxen hoor, maar dat gebeurt alleen wanneer die attacks op een bepaalde manier werken waarbij maxxed skill level van die basic skill bijdraagt aan een hogere scaling aan het eind van de formule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Mis ik veel aan de citadel? Ik heb geen vrienden en dus speel ik completely solo.

Of is alles ook te behalen. met solocontent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alcmaria schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:18:
Mis ik veel aan de citadel? Ik heb geen vrienden en dus speel ik completely solo.

Of is alles ook te behalen. met solocontent?
Gaat helaas niet solo. Je hebt minstens 1 extra speler nodig om bepaalde mechanics te gebruiken, zoals pressure pads om deuren te openen. Als je in de group finder kijkt, dan zie je groepen die je kunt joinen.
Sommige groepen geven aan dat het een relaxed run is, sommige gaan voor speed runs.

Kan gewoon in alle stilte, zonder een woord tegen elkaar te zeggen.
En wat rewards betreft; de gear drops kun je overal krijgen. Cosmetics niet. Die zijn Citadel exclusive.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-10-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Poops_McGhee schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:21:
[...]

Gaat helaas niet solo. Je hebt minstens 1 extra speler nodig om bepaalde mechanics te gebruiken, zoals pressure pads om deuren te openen. Als je in de group finder kijkt, dan zie je groepen die je kunt joinen.
Sommige groepen geven aan dat het een relaxed run is, sommige gaan voor speed runs.

Kan gewoon in alle stilte, zonder een woord tegen elkaar te zeggen.
En wat rewards betreft; de gear drops kun je overal krijgen. Cosmetics niet. Die zijn Citadel exclusive.
Oh wat heerlijk! zonder te praten.. :-) ik ga wel even in de groupfinder loeren. Ik heb een knak gekregen van mijn avonden raiden in WoW.. als healer doe je het dan niet snel goed :-D Ok zijstapje.. maar dank voor het antwoord. Ik bedoelde eigenlijk ook, is alle gear die IN de citadel te halen is, ook in het solo gedeelte te behalen? Of heb je gear die gelocked is achter de multiplayer muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alcmaria schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:24:
[...]

Oh wat heerlijk! zonder te praten.. :-) ik ga wel even in de groupfinder loeren. Ik heb een knak gekregen van mijn avonden raiden in WoW.. als healer doe je het dan niet snel goed :-D Ok zijstapje.. maar dank voor het antwoord. Ik bedoelde eigenlijk ook, is alle gear die IN de citadel te halen is, ook in het solo gedeelte te behalen? Of heb je gear die gelocked is achter de multiplayer muur.
Nee, enkel cosmetics. Dark Citadel is wel geinig maar niet heel bijzonder verder. Ik speel D4 op de uber bosses na ook het liefst solo en gelukkig kun je qua gear en progressie op die manier alles halen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alcmaria schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:24:
[...]

In het stukje dat je kunt solo'en is helaas maar bar weinig te halen. Drops komen van de wing bosses, waarvoor je progressie moet maken. Het enige waar de solo zones goed voor zijn, als je daar al van kunt spreken, is voor wat Zakarum rep farmen.
Overigens denk ik dat de Citadel niet echt een goeie gear farm spot is. Er dropt niet veel soeps, als je al redelijk in de gear zit. Maarja, alle drie de wings completed geeft je wel een extra mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Level 60 paragon 12 en dan erachter komen dat je alles kan temperen en niet alleen je wapen...... N00b

Net naar expert gegaan..krijg je dan betere gear? Heb nu aspects gedaan voor zover ik het snap en tempering..alles is item.level 750 maar de pit op level 20 is bijna instant dood voor me

[ Voor 48% gewijzigd door gupfishy op 23-10-2024 21:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

gupfishy schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:00:
Level 60 paragon 12 en dan erachter komen dat je alles kan temperen en niet alleen je wapen...... N00b

Net naar expert gegaan..krijg je dan betere gear? Heb nu aspects gedaan voor zover ik het snap en tempering..alles is item.level 750 maar de pit op level 20 is bijna instant dood voor me
Nee helaas. Torment 1 heb je kans op ancestral (level 800) gear. T2, T3 en T4 is verder geen betere gear maar betere droprate (zeggen ze ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben wel uitgespiritbornd denk ik, pit 96 gedaan, dus das vrij laag, maar het kunstje is wel klaar. Maar even een break van een paar daagjes voordat ik op zoek ga naar wat een sorc of necro nou leuk kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:26
JSchut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:49:
[...]

Nee helaas. Torment 1 heb je kans op ancestral (level 800) gear. T2, T3 en T4 is verder geen betere gear maar betere droprate (zeggen ze ;))
Hopelijk gaan ze dat nog veranderen. Ik had toch gehoopt dat in T4, de kans toch meer dan 60% was om ancestral gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Voor de liefhebbers heb ik ook nog wat SB items liggen met GA. (Waaronder een Rod of Kepeleke met GA op de Core skill double hit) en ik meen max legendary (3.00).

Wat mij opvalt is dat de S6 reputation niet heel snel lijkt te gaan dit season,maar dat kan aan mij liggen :D

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
_Peter2_ schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:55:
Voor de liefhebbers heb ik ook nog wat SB items liggen met GA. (Waaronder een Rod of Kepeleke met GA op de Core skill double hit) en ik meen max legendary (3.00).

Wat mij opvalt is dat de S6 reputation niet heel snel lijkt te gaan dit season,maar dat kan aan mij liggen :D
Dan zal ik die graag willen hebben, ik heb een lage max legendary 1,40 of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Vandaag ben ik niet online, stuur morgen maar een berichtje. (Pteer#2475)

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 24-10-2024 09:09 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik heb alvast een friend request gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Die opals werken heel goed voor de Zakarum reputation. Dus zorg dat er een opal actief is als je bezig bent met een Helltide, dungeon of Pit-run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Ik heb hier trouwens ook nog wat item level 750 SB items liggen:
- Rod of Kepeleke 3.0%
- Ring of Midnight Sun 50%
- Harmony of Ebewaka
- Banished Lord Talisman
- Timault's Will
(meerdere setjes)

En nog wat resist spul: Tasset, Yen's Blessing, Rakanoth's Wake

Het meeste GA spul is weg en de laatste runs vang ik alleen lage rolls.

Als je wat wilt hebben, stuur me maar een PM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Psyx88 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:50:
Ik heb hier trouwens ook nog wat item level 750 SB items liggen:
- Rod of Kepeleke 3.0%
- Ring of Midnight Sun 50%
- Harmony of Ebewaka
- Banished Lord Talisman
- Timault's Will
(meerdere setjes)

En nog wat resist spul: Tasset, Yen's Blessing, Rakanoth's Wake

Het meeste GA spul is weg en de laatste runs vang ik alleen lage rolls.

Als je wat wilt hebben, stuur me maar een PM.
Ik heb net alles wat niet minimaal 2GA heeft allemaal gewist :D

Alleen al de runes nemen superveel ruimte in. Ik snap niet helemaal waarom ze meer runes hebben bedacht dan dat er ruimte voor is in je tabje. Echt weer een Blizzard ontwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
Ja runes... daar zijn er veels te veel van. Ik heb bijna een volledige tab gevuld met runes. Maar ook boss mats nemen super veel ruimte in... waarom stacken die dingen niet tot 999? En don't get me started over Infernal horde compasses? Ik laat die maar liggen.

Bij mij is stash space continue een ding: ik heb nooit genoeg stash space.... of ik ben gewoon een hoarder, dat kan ook 🤣

Anyway... vandaar ook mijn bericht eerder. Als niemand die kepelekes, etc wil hebben, dan gaan ze in de shredder. Maar als beginnend SB kan ik me zo voorstellen, dat deze items super nuttig zijn (ik heb mijn eerste kepeleke, midnight sun en ebewaka bij de obol vendor vandaan)

Ok had laatst wel een mooie 3GA Midnight Sun Ring... die ging voor een mooi bedrag weg 😎 Soms vind je wel wat pareltjes, maar 99% is troep.

[ Voor 35% gewijzigd door Psyx88 op 24-10-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Herken het helemaal. En met de runes, van de 3 x 10 die ik eventueel zou willen hebben om te craften heb ik maarliefst 2 bruikbare runes. Vraag me dus af hoe zinvol het is om die te sparen. Of je zou het voor het shoppen moeten doen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
De pest is dat je die runes nodig hebt voor mythic crafting. Niet alleen de legendary runes, maar ook de magic en rare runes. Kopen kan, maar vooral die legendaries gaan voor 75--100m a piece.

Goede farming spots voor (legendary) runes zijn rune tributes, world bosses en uber bosses (torment IV). Zeker als ik Duriel/Andy rotas doe, dan droppen er een hoop.

Als je wilt ruilen, kan altijd... ik heb aardig wat runes. Ik ben zelf nog steeds op zoek naar Ohm runes die willen maar niet droppen bij mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Psyx88 op 24-10-2024 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Psyx88 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:02:
De pest is dat je die runes nodig hebt voor mythic crafting. Niet alleen de legendary runes, maar ook de magic en rare runes. Kopen kan, maar vooral die legendaries gaan voor 75--100m a piece.

Goede farming spots voor (legendary) runes zijn rune tributes, world bosses en uber bosses (torment IV). Zeker als ik Duriel/Andy rotas doe, dan droppen er een hoop.

Als je wilt ruilen, kan altijd... ik heb aardig wat runes. Ik ben zelf nog steeds op zoek naar Ohm runes die willen maar niet droppen bij mij.
Zelfs de blauwe gaan soms voor 100M+. Moni’s gingen bij de release van Shroud weg voor 150M!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Het viel mij op dat in Nahantu zelf er ook veel meer runes droppen van normale mobs. Ik heb voor de gein een Opal gebruikt die meer kans op runes geeft en had tijdens het doen van iets van 5 tot 10 sidequests ook wel zeker 10 runes gedropt. Dus mocht je nog niet kunnen bossen (voor degenen die dit lezen), dan kun je ook in Nahantu farmen voor wat runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 09:53

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Hoera,

Vandaag dropte er voor het eerst een Mythic Unique voor me -> ‍Ring of Starless Skies, bij Lord Zir op Torment II. Dacht eigenlijk dat die Mythic Uniques alleen maar op hogere torments en hogere bosses dropten, niet dus.

Heb alleen nog geen idee wat ik er mee ga doen, maar komt vast wel als ik Spirit Born beu ben.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron

Ik heb volgens mij nog wel een stapel Ohm runes liggen. Ik zoek zelf Moni en Bac, maar gold is ook prima. Reguliere prijs -25% voor Tweakers is prima 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyx88 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:48:
Die opals werken heel goed voor de Zakarum reputation. Dus zorg dat er een opal actief is als je bezig bent met een Helltide, dungeon of Pit-run.
Probleem wat ik daar een beetje mee heb is... in de pit en undercity droppen monsters niks... dus voelt zo'n opal gebruiken dan een beetje als hem verprutsen. En ze zijn vervelend om meer van te halen (die walkers zijn echt het slechtste idee wat Blizz in een tijd gehad heeft). Dus ik zet die dingen eigenlijk niet standaard aan. En ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik zakarum rep zou willen hebben, dus tja, het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit. Dit is het seizoen van VoH en de eigenlijke season mechanic kun je net zo goed vergeten :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
Die opals werken wel in The Pit, Undercity en Infernal Hordes. Post op X van Don Adams (Senior Game Designer):

'Where monsters don't drop loot the procs don't occur. Instead, you get bonus loot en rep (equal to a number of procs) along with the activity rewards. That means slaying a Pit Guardian, slaying the Council in IH, opening a chest in Undercity, etc.'

Echter merk ik zelf dat ze het beste in Helltide werken. Omdat je daar veel meer mobs/elites/bosses hebt en die daar dus wel loot droppen. Het is in Helltide in ieder geval een stuk zichtbaarder dat die opal wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Hoe wordt je sterker als je alles op 750 hebt en tempered en aspects hebt?

Niet je dan andere gems vinden? Speciale wapens voor 750 maar meer voor sorcerer of.zo?
En letten jullie op de cijfers van damage het meest of meer op stats van gear?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Level items van 800 vinden en tempered, want deze kun je tot level 12 doen ipv level 8 bij 750 gear.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
juiste tempers, masterworking en min/max-en van affixes: zorg dat je de juiste breakpoints haalt voor je build. En dan hopen dat de ancestrals die droppen de juiste (greater) affixes hebben en de boel langzaam gaan vervangen.

Maar vergeet ook zeker je paragon levels en vooral je glyphs niet. Ik zou toch zeker eerst de legendary op je glyphs unlocken, voordat je Torment IV in gaat en sowieso armor/resist cappen....

... tenzij je natuurlijk een spiritborn bent, dan blaas je gewoon door 🤣🤣

[ Voor 8% gewijzigd door Psyx88 op 24-10-2024 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-06 15:16
Pas sinds twee dagen in de gelegenheid om te spelen, maar of het me nou bevalt weet ik eigenlijk niet. Nu level 60 (35) en qua builds kom ik er al totaal niet uit. Als je er geen guide bijpakt dan kun je het echt vergeten, dat was natuurlijk in vorige seizoenen ook al zo maar nu met de spiritborn word ik er weer aan herinnerd. Pak je een guide erbij, moet je wel x unique hebben want anders werkt het niet etc etc. Schiet niet op zo.

Wat voegen die runes nou eigenlijk toe? Nog een complexer build systeem. Ook die world tiers lijken me niet echt een vooruitgang. Tot level 60 speel je op normal en daarna stap je over op torment 1 en dat is het wel denk ik? Ik lees dat je verhoudingsgewijs gewoon op normal en daarna op T1 het best kunt spelen.

Spiritborn speelt wel leuk, erg blij daarmee. Hierna hopelijk nog een Paladin :)

Misschien ben ik conservatief en moet ik nog wennen, maar ik was eigenlijk wel tevreden met hoe het was. Overhaul op overhaul hoeft van mij niet per se. Seasonal content en wat qol changes en ik ben wel tevreden eigenlijk. Ik ben de laatste seizoenen weer compleet het wiel opnieuw aan het uitvinden, niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:52
Ik heb me aangemeld voor de clan met nickname Netput.
Mag ik erbij? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:27:
Pas sinds twee dagen in de gelegenheid om te spelen, maar of het me nou bevalt weet ik eigenlijk niet. Nu level 60 (35) en qua builds kom ik er al totaal niet uit. Als je er geen guide bijpakt dan kun je het echt vergeten, dat was natuurlijk in vorige seizoenen ook al zo maar nu met de spiritborn word ik er weer aan herinnerd. Pak je een guide erbij, moet je wel x unique hebben want anders werkt het niet etc etc. Schiet niet op zo.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Maakt niet veel uit welke skills je pakt, het werkt altijd wel op de een of andere manier. Spiritborn knalt overal doorheen.

Van het nieuwe difficulty systeem vind ik dan wel weer iets. Als je eenmaal alle content hebt kunnen doen, dan is er, voor mij althans, geen motivatie om dat ook nog eens op T4 te moeten kunnen. Je moet niet meer perse naar de hoogste difficulty, tenzij je titels wilt. Laat dat nou net het ding zijn waar ik het minst om geef in D4.

Overigens, voor leuke gear is de obols vendor tegenwoordig een goeie. Ik heb de meeste bruikbare uniques bij hem vandaan. En vaak nog ancestral ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Obols vendor is toch wel erg RNG denk ik hoor. De afgelopen 6K obols geen Anc. Gezien hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afgelopen dagen paar rare pits gehad.. Kijk dit bijv.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GT9re7CSrurSwFlNTt3l4BWgbSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhmPrsIwaymxXkg4Yvo1i997.jpg?f=fotoalbum_large

Portal zat 1 kamertje verder in het linker gedeelte.. Backtracken is al irritant, maar zo'n groot level heb ik nog niet eerder gezien. Meerdere keren dit soort layouts gekregen deze week. 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Poops_McGhee schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:34:
[...]

Ik heb precies het tegenovergestelde. Maakt niet veel uit welke skills je pakt, het werkt altijd wel op de een of andere manier. Spiritborn knalt overal doorheen.

Van het nieuwe difficulty systeem vind ik dan wel weer iets. Als je eenmaal alle content hebt kunnen doen, dan is er, voor mij althans, geen motivatie om dat ook nog eens op T4 te moeten kunnen. Je moet niet meer perse naar de hoogste difficulty, tenzij je titels wilt. Laat dat nou net het ding zijn waar ik het minst om geef in D4.

Overigens, voor leuke gear is de obols vendor tegenwoordig een goeie. Ik heb de meeste bruikbare uniques bij hem vandaan. En vaak nog ancestral ook.
Ik heb geen guide erbij gepakt maar na wat opstartproblemen als Spiritborn ging het ineens heel snel. Gear rouleerde flink en richting 750 met gemak mee op Expert en Torment I. Vooral op Torment moest ik wel opletten, maar toen viel er wapen met een bepaalde eigenschap (weet nog steeds niet 100% zeker welke het is :$ ) en had ik ineens infinite Evade. En dan is het eigenlijk niet leuk meer. De Evade knop is het enige met wat richting wat je hoeft te doen icm Eagle skills.

Heb nu 2 mythes Uniques (paars), beiden via een mythic ritual gekregen. Daarom geen infinite evade meer, maar wel een hele snelle cooldown dus kom nog overal weg. Toch maar eens richting Torment II binnenkort. Had ik niet verwacht want ben geen die hard gamer.

Hoewel ik mijzelf al te sterk vindt, kom ik soms spelers tegen die kijken de Maiden gewoon omver. Alsof ze geen knop indrukken :Y) . Best bizar hoe je krachtig kan worden.

Orbal verdor heeft mij wel uniques gegeven, maar geen ancestral versies daarvan. Wel ancestral legendary gear, maar op de een of andere manier lijm ik toch uniques aan elkaar vanwege de grotere hoeveelheid eigenschappen.

En tot slot, leuk om hier mee te lezen met alle ervaringen Enzo. Ben zelf nu pas ingestapt bij deel IV, maar al bijna het spel dat ik het meeste heb gespeeld :)
Pagina: 1 ... 198 ... 211 Laatste