Glyphs moeten in je paragonboard en deze kan je upgrade in The Pit na een succesvolle run (is ook een time trail, btw)
Runes upgraden zou ik niet doen. Want het kost 3 runes voor een reforge en het is random war je ervoor terug krijgt.
Vroeger, tijdens release, meen ik mij te herinneren dat je gems niet alleen kon craften, maar ook upgraden. Nu moet je ze, net als sigils, salvagen en nieuwe craften.
Waar je, volgens mij, nu op zou moeten focussen is:
- whispers op de map doen voor whisper caches;
- op zoek naar de dungeons die aspects voor jouw klasse/build hebben en deze dan doen (het is ideaal als dit ook een whisper is)
- glyphs en temper recipes verzamelen (die droppen overal)
Je kan ook nightmare dungeons doen, daar gebruik je zo'n sigil voor en dan krijg je ook betere items en crafting materials.
En je kan een helltide proberen, want helltides zijn een ideale bron van whispers, gear en materials. Al zal je in je eerste helltide wel overdonderd worden... vooral met al die evadende spiritbornes die alles in 1 klap opblazen 🙀
P.S. eindelijk vallen de RNG dobbelstenen goed... in deze torrent boss run mijn eerste 4GA gevonden (Sepazontec) en 4! mythics (Andariel's Visage, Shattered Vow, Tyrael's Might en een Shako) 🎉 En voldoende legendary runes, zodat ik mijn Shroud of False Death kan craften 😎
[
Voor 3% gewijzigd door
Psyx88 op 22-10-2024 21:27
]