Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:35
KBE91 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:12:
Al dagen probeer ik Aspect Of Accursed Touch te hebben.
Is er misschien manier voor dit te traden ?
Enige website dat je kan gebruiken of moet het enkel via de trade chat ?

Ben nu paragon 23, en ook eindelijk na 2 dagen mijn Fitness Glyph gehad.
Diablo.trade werkt prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
FidoDido schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:17:
[...]

Ik kreeg die pas op Paragon 60 die wilde voor mij ook niet droppen.
Ben nu Paragon 100 en heb 20 uniques maar 0 voor mijn build. Welkom in de wereld van RNG :p
Ik denk dat we vooral gewoon rustig aan moeten doen haha. Zit zelf al op paragon 105 en heb ook geen enkele bruikbare unique gevonden. Nu iets van zes uniques gevonden en nog geen enkele die bruikbaar is.

Benieuwd wanneer ik de overstap kan maken naar T3. Momenteel zit ik op T2. Gelukkig gaat glyphs levelen nu supersnel :)

Momenteel werk ik aan het halen van alle checkpoints voor de completion awards van alle sidequests in Nahantu. Tenets al binnen dus nu langzamerhand alle dungeons en regions ontdekken.

Als de gear niet dropt, dan leek het mij een beter idee om alle andere zaken in ieder geval wel op orde te hebben :)

[ Voor 20% gewijzigd door Ohmarinus op 12-10-2024 08:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 17:29
Ik ben zwak :(. Frostmourne hungry

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPkL3KNM9qPXh4vTiYzk20nlIQA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/xUsj2uZAi20tsjlnxvVcaj3I.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Heel zwak van je :+ Maar wel super vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Waar blijft de paladin class :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:48
Ohmarinus schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:48:
[...]

Ik denk dat we vooral gewoon rustig aan moeten doen haha. Zit zelf al op paragon 105 en heb ook geen enkele bruikbare unique gevonden. Nu iets van zes uniques gevonden en nog geen enkele die bruikbaar is.

Benieuwd wanneer ik de overstap kan maken naar T3. Momenteel zit ik op T2. Gelukkig gaat glyphs levelen nu supersnel :)

Momenteel werk ik aan het halen van alle checkpoints voor de completion awards van alle sidequests in Nahantu. Tenets al binnen dus nu langzamerhand alle dungeons en regions ontdekken.

Als de gear niet dropt, dan leek het mij een beter idee om alle andere zaken in ieder geval wel op orde te hebben :)
Klopt moet ook niet te snel gaan. Maar zou de rod van kelepe wel nodig hebben om die stap van torment 2 naar 3 te maken vermoed ik. Denk dat dat de build wel een boost gaat geven. Merk dat torment 2 momenteel de max is om alles soepel te doen, denk dat torment 3 nu te zwaar is duurt dan te lang allemaal.

Ben nu ook de region aan het afronden en even alle strong holds en waypoints.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Ohmarinus schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:59:
Vanavond nog even alle tenets gedaan. De helft deed het niet. Zelfs reloggen was te druk. Maar op Normal zijn er nul issues dus ik raad aan de tenets die op Torment niet werken, op Normal te doen. Duurde met alle issues meer dan twee uur terwijl het ook slechts een half uurtje had kunnen duren als die stomme bugs er niet in zaten.
Crossplay uitzetten hielp bij mij. Veel shrines spawnde anders niet of statues waren niet klikbaar etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Ohmarinus schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:48:
[...]

Spaar je obols voor uniques! Zo heb ik bijna alle uniques voor de build gehaald. Gambling is echt OP op het moment voor normale uniques. Run wat pits voor de obols, kun je gelijk je glyphs upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Je kunt aspects ietwat target farmen in de Mercenary Den, maar dan moet je wel de mercenaries levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 01:25:
[Afbeelding]

NICE :D

[Afbeelding]

not bad, en de souls buff is ook heel lekker!
Die klote mythics droppen voor geen meter bij mij. Heb echt al tientallen ubers gekilled en 1 (!!!) mythic gekregen. Wat een karigheid ;w

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik was van de week op zoek naar een staff of endless rage voor m’n fireball sorc, natuurlijk 0 drops van de 10 pogingen

Zie ik op trade ineens een voorbij komen met 4 GA’s ik denk doe een poging en voor 25 miljoen mocht ik hem hebben…. Lol wow

Maar hier ook maar 1 mythic in 20 pogingen een melted heart….. zucht

[ Voor 13% gewijzigd door Wognummer op 12-10-2024 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Wognummer schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:44:
Ik was van de week op zoek naar een staff of endless rage voor m’n fireball sorc, natuurlijk 0 drops van de 10 pogingen

Zie ik op trade ineens een voorbij komen met 4 GA’s ik denk doe een poging en voor 25 miljoen mocht ik hem hebben…. Lol wow

Maar hier ook maar 1 mythic in 20 pogingen een melted heart….. zucht
Wow 4GA voor 25m is een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:56
Bosmonster schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:19:
[...]

Je kunt aspects ietwat target farmen in de Mercenary Den, maar dan moet je wel de mercenaries levelen.
Eens in de gaten houden wat die vendor soms verkoopt, moet nog wat wennen dat die Den er is.
Voorlopig nu aan het farmen op Tornment 1, en ga er door zonder veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34
Mythicals droppen inderdaad voor geen meter. Gisteren 40 bosses op T3: 1 Ring of Starless Skies (die ik al 4 uit zo’n cash had…).

Ik heb alleen nog geen Grandfather 2.0 en dat nieuwe armor. Ik zag dat je die bij de Juweler wel kan craften met de juiste Runes, maar die heb ik nog niet genoeg gevonden helaas.. wil die wel eens aan de tand voelen!!

Edit:
Ik heb afgelopen nacht even gekeken naar builds. Er was er net een online die veel leek op wat ik al had. En damn… die gaat nog harder (logisch… iemand die goed nadenkt en onderzoekt t.o.v. zooitje bij elkaar gegokt).

https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Jullie toevallig ook nog leuke/ sterke(re) builds gevonden?

[ Voor 40% gewijzigd door Thalaron op 12-10-2024 12:22 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-10 16:55
London schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:27:
[...]

Die klote mythics droppen voor geen meter bij mij. Heb echt al tientallen ubers gekilled en 1 (!!!) mythic gekregen. Wat een karigheid ;w
Ja ze droppen minder, maar wel altijd 1 GA en mats ziijn veeeel makkelijker aan te komen dus opzich vind ik de change wel goed.

Heb nu 160 +/- duriels gedaan en heb 15 ubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:19:
[...]

Ja ze droppen minder, maar wel altijd 1 GA en mats ziijn veeeel makkelijker aan te komen dus opzich vind ik de change wel goed.

Heb nu 160 +/- duriels gedaan en heb 15 ubers.
Denk dat ik rond de 100 zit met duriel/andariel samen en 1 mythic. Rng giveth and taketh blijkt maar weer :/

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:24:
[...]

Denk dat ik rond de 100 zit met duriel/andariel samen en 1 mythic. Rng giveth and taketh blijkt maar weer :/
met andy erbij zit ik ruim aan de 280 denk ik haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:58
Ik kan t2 makkelijk aan maar t3 nog niet, wanneer kan ik de Ubers farmen ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik ben benieuwd hoeveel verschil in kans je hebt bij T3 vs T4.

T3 lukt allemaal prima. T4 moet ik nog een keer testen, maar eerst hems maar even uppen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Die had ik al heel vroeg in de game, rond lvl30 ofzo. Die kwam met m'n eerste paar legendaries en ik gebruik die ook al vanaf die tijd. Super handig.

Ik heb ook een aspect die het Scourge effect verlengd. Die heb ik op m'n amulet gezet en Scourge is dan verlengd met 11.4s, dus nagenoeg 100% uptime van Scourge. Je moet wat meer achter mobs aanrennen, maar ze vallen je nooit aan en de meesten vallen dood neer van de poison. Ik heb mijn houtje-touwtje build dan ook daar omheen gebouwd. De boel hangt met duct tape en elastiekjes aan elkaar, maar het werkt wel. 🤣
Ook heel handig met Helltide kisten activeren of TP, zonder aangevallen te worden. En soms plop ik Scourge ook even om m'n inventory rustig te bekijken, wetende dat je niet doodgemept wordt. Niemand komt bij je 😂

[ Voor 38% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-10-2024 13:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:09

Grvy

Bot

London schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:27:
[...]

The RNG boss is the strongest boss. :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18:59
Snap er maar weinig van met de gear etc. Als iemand mij een keer wilt laten zien hoe het nu werkt heel graag. Zit in torment 2 maar loop aardig vast omdat ik de gear niet begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vlaanderen1 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:45:
Snap er maar weinig van met de gear etc. Als iemand mij een keer wilt laten zien hoe het nu werkt heel graag. Zit in torment 2 maar loop aardig vast omdat ik de gear niet begrijp.
Het helpt als je iets specifieker bent. Welke dingen in de gear vind je onduidelijk? Of welke vragen loop je precies tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
In welke guild is er nog plek?
Momenteel zit ik een andere guild, weinig man enz online...

Ik wik graag wat meer samenwerken, dungeons bosses enz doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-10 10:19
@Vlaanderen1

Waar loop je precies op vast?
Op Dps, i.e. gaan de mobs niet snel genoeg dood? Ga dan op zoek naar multiplicative damage scaling stats en zoek naar deze stats bij items. Dit is wel heel erg afhankelijk van je build. Ook helpt het om je items temperen en masterworking te gebruiken...

Kijk ook goed naar de aspects die je op je gear gebruikt, die hebben grote impact op je dps.

Ook de invulling van je paragonboard is van belang... welke boards, glyphs en nodes je gebruikt kan een grote impact hebben

Of... ga je snel dood? Investeer dan in armor en resistance op je items (op torment 2 heb je namelijk -500 armor en -50% resist, hier moet je voor compenseren). En pak ook de armor en resist nodes op je paragon board. Voorbeeld: Ik had veel last van poison damage op mijn rogue en heb toen poison resist op een item getempered en een all resist gem aan mijn setup toegevoegd en toen was het geen probleem meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Psyx88 op 12-10-2024 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ben toch maar terug gegaan van T2 naar T1. Niet helemaal verwacht dat ik op paragon 120 nog geen T2 aan kan hehe.

Inmiddels meer aan het focusen op content afronden.

Verder renown farmen in Nahantu.

Enige wat ik nog niet helemaal snap is die reward track in Zarbinzet. Ik speel al dagen met opals aan en het ook superveel realmwalkers gedood, en toch heb ik nog niet eens 1 chest vrijgespeeld in twee dagen. Zie ook constant in het scherm +X stats voor die seasonal reward track staan maar als ik vervolgens ga kijken, dan is die realmwalker verzameling niks omhoog gegaan.

Natuurlijk zie je ook een groene text message wanneer je merc EXP krijgt, maar dit is anders. Lijkt wel alsof het bugged is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Bosmonster schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Crossplay uitzetten hielp bij mij. Veel shrines spawnde anders niet of statues waren niet klikbaar etc.
Ja goeie, ik ben gewoon naar Normal gegaan. Daar werkte alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:40:
[...]

Ja goeie, ik ben gewoon naar Normal gegaan. Daar werkte alles naar behoren.
Ik ben ook naar Normal gegaan, maar daar was het net zo'n drama. Terug naar T1 en daar werkte het voor een paar keer zelfs beter.
Enige voordeel op Normal is dat alles om je heen spontaan doodvalt in je Scourge gif wolk. Je hoeft alleen Scourge te casten en verder niks. Maar de tenets zijn een evengroot drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-10 22:38
Iemand dit ooit gehad? Werd na een bossfight (Harbinger of Hatred) van een quest ineens gedisconnect en krijg nu steeds deze melding als ik wil inloggen. Vorige keer dat ik hem had, had ik ook een rollback en moest de gehele quest opnieuw doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piBkJBNwz2PfsyFh4nruu3kzS14=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ifcqNOP7AsYOgBSYvaQqGYou.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:57
Zijn de classes die in de vanilla game zaten ook aangepast? Dus skill zaken aangepast etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Torment 3 vrij gespeeld maar dat ging langzaam :P Eerst maar verder proberen op T2 en misschien ook maar weer naar T1 tot ik wat beter spul heb verzameld.

Wie kan ik benaderen voor toegang tot de GoT clan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joostmakaay schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 17:17:
Iemand dit ooit gehad? Werd na een bossfight (Harbinger of Hatred) van een quest ineens gedisconnect en krijg nu steeds deze melding als ik wil inloggen. Vorige keer dat ik hem had, had ik ook een rollback en moest de gehele quest opnieuw doen.

[Afbeelding]
1 keer gehad, geen rollback voor mij na opnieuw inloggen. Ik moest wel een minuut wachten, voordat ik kon inloggen. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Pit Tier 70 kan ik inmiddels speedfarmen. Glyps op LVL50(+). Binnenkort Torment 4 Uberbosses eens een poging geven na een resistance en armor check 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk helemaal nog niet bezig met Pit of uber bosses. Ik zit nog helemaal in de exploring fase. Heb ook het gevoel dat ik maar 1 character in S6 ga levelen + battle pass doen en daarna m'n Eternal characters naar max levelen, gewoon om te kijken hoe de classes werken met alle nieuwe stats enzo.
Maar dat gaat nog wel even duren, want ik heb nog genoeg te doen in s6. Moet ook nog 3 mercs levelen en die trage Zakharum rep grinden. Daar heb ik pas 3 slots van open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Aggressor schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:14:
In welke guild is er nog plek?
Momenteel zit ik een andere guild, weinig man enz online...

Ik wik graag wat meer samenwerken, dungeons bosses enz doen
Zelfde vraag !

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net een Infernal Horde gedaan. Dat ging eigenlijk best makkelijk. 4 Uniques uit de kist weten te trekken. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je die sigils kan maken. De occultist heeft de mogelijkheid niet. 🤔

[Edit] Het zijn nu rare drops geworden. Gatver. Waarom?

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-10-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:02:
Ik heb net een Infernal Horde gedaan. Dat ging eigenlijk best makkelijk. 4 Uniques uit de kist weten te trekken. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je die sigils kan maken. De occultist heeft de mogelijkheid niet. 🤔

[Edit] Het zijn nu rare drops geworden. Gatver. Waarom?
dat idd ook raar sommige geven 6/8/10 waves dus daar is nu ook een verschil heel apart is die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:12:
[...]

dat idd ook raar sommige geven 6/8/10 waves dus daar is nu ook een verschil heel apart is die
Ik had er direct een met 10/10 waves, maar echt goeie opties kreeg ik niet. Pas rond wave 7 kreeg ik Hellborne dingen. Jammer hoor. Ik vind die Hordes juist wel leuk om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:23:
[...]

Ik had er direct een met 10/10 waves, maar echt goeie opties kreeg ik niet. Pas rond wave 7 kreeg ik Hellborne dingen. Jammer hoor. Ik vind die Hordes juist wel leuk om te doen.
ik heb er net 2 van 10 gedaan eerste had ik iets van 400 bij elkaar gesprokkeld op T2

tweede 1100 zonder moeite echt jammer dat het luck based is :(

ook mn armor Cap eindelijk gehaald voor T4 zo maar eens proberen :+ ik denk dat ik echt zo hard dood ga daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik moet wel zeggen dat ik het verschil van T3 naar T4 wel extreem vind. T3 Varshan one-shot ik. T4 sta ik 30-40 seconden op te beuken en moet ik opletten...

Edit: En hij is nog steeds bugged..

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 12-10-2024 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Purveyor is echt ziek gul. Ik heb er net 3 uniques met een GA vandaan gehaald, met 2000 van die coins. Eerste ding dat hij me verkocht was een Rod of Kepeleke, Ancient en een GA op Max Resource. Kreeg ook een Ancient Rakanoth's Wake met GA op CDR en een Ancient Ring of the Midnight Sun met GA op Crit Damage.
Ik weet niet of het een bug is of dat het nu zo hoort. Ik kan in ieder geval niet klagen.

Ik denk dat ik maar eens flink Obols ga farmen 😂

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-10-2024 03:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Net een 2GA Rod geloot van Duriel waarvan 1 op resource en de ander op de skil, en 3%!!

2 miljard verder met upgrade pogingen.. mats op. Resources wil die echt niet pakken lolll…

Ach ja… op T3 smelt alles gelukkig toch nog (was zo slim om mijn oude Rod te salvagen..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wist overigens niet dat de Purveyor of Curiosities tegenwoordig ook uniques met GA's gaf. Ik heb er ondertussen een stuk of 6 van hem gekregen. Denk dat hij een goede klant aan me heeft nu. Voorheen kwam ik niet vaak bij hem op visite, behalve voor aspects.
Morgen maar eens naar T2 gaan. Denk dat ik nu wel een redelijk goeie build heb (nog steeds duct tape en elastiekjes, though).
Spiritborn is wel heel snel m'n favo class geworden. Voelt als een combi van Monk/Sorc/Witch Doctor. Super leuk!

Aldkin heb ik nu helemaal geleveled. Nu is Subo aan de beurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-10-2024 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
Poops_McGhee schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 03:14:
Ik wist overigens niet dat de Purveyor of Curiosities tegenwoordig ook uniques met GA's gaf. Ik heb er ondertussen een stuk of 6 van hem gekregen. Denk dat hij een goede klant aan me heeft nu. Voorheen kwam ik niet vaak bij hem op visite, behalve voor aspects.
Morgen maar eens naar T2 gaan. Denk dat ik nu wel een redelijk goeie build heb (nog steeds duct tape en elastiekjes, though).
Spiritborn is wel heel snel m'n favo class geworden. Voelt als een combi van Monk/Sorc/Witch Doctor. Super leuk!

Aldkin heb ik nu helemaal geleveled. Nu is Subo aan de beurt.
Die je dit op tier 2 of 3?
Maakt dat veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 04:21:
[...]

Die je dit op tier 2 of 3?
Maakt dat veel uit?
Tier 1. Of het veel uitmaakt weet ik niet. Het is de eerste keer in s6 dat ik bij de Obols vendor ben geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHbKnMJixP6XjvJ8IjpIugQS00o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GRcN7ap3sn2I252T0J44mRUO.png?f=fotoalbum_large

Van Evade naar Overpower Quill gegaan, geen spijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 01:37:
Purveyor is echt ziek gul. Ik heb er net 3 uniques met een GA vandaan gehaald, met 2000 van die coins. Eerste ding dat hij me verkocht was een Rod of Kepeleke, Ancient en een GA op Max Resource. Kreeg ook een Ancient Rakanoth's Wake met GA op CDR en een Ancient Ring of the Midnight Sun met GA op Crit Damage.
Ik weet niet of het een bug is of dat het nu zo hoort. Ik kan in ieder geval niet klagen.

Ik denk dat ik maar eens flink Obols ga farmen 😂
Man, ik heb al zeker 5k obols uitgegeven en ik heb welgeteld 2 uniques gekregen die ik beide niet nodig had 😂 (en dan heb ik de urn die kans op een extra item bij de purveyor ook nog op 4 staan).

De RNG zit me echt niet mee dit seizoen. Normaal ben ik na een dag of vijf al met de hardste content bezig en is pit 100 kinderspel maar dit seizoen wil het gewoon echt niet. Het is ook puur dmg die ik mis want kwa resists en armor zit ik al dik op T3. Maar mijn damage is (jawel zelfs met 2GA quarterstaff) nog niet op het niveau waar het moet zitten.

Heb wel 1 ring gedropt gisteren (ring of the midnight sun) die wel iets toevoegt maar verder mis ik nog drie uniques voordat ik verder kan gaan in T2.

Wel alle expansion content uit nu, heb die quest met Ormus gedaan, seasonal quests zijn ook bijna allemaal klaar, alle bosses al een keer solo gedaan, alle glyphs op 15, de gear die okay is naar MW4 gemaakt. Verder heb ik alle aspects en de tempers zitten allemaal op de juiste plek.

Het is puur dat ik de uniques nog niet heb denk ik. Vandaag ga ik inzetten op bosses. Gisteravond merkte ik dat dat toch wel goed wat uniques gaf. Daar heb ik ook die ring gekregen bij Zir.

Het lijkt erop dat de boss drops nu wat meer op 1 pool gefocust zijn dus dat helpt heel erg met target farming. Verder vandaag voor het eerst eens wat infernal hordes gaan proberen want ik moet die nog doen voor de seasonal quests. Hopelijk gaan die chests mij ook wat betere rewards geven 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:58
joostmakaay schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 17:17:

[Afbeelding]
Regelmatig gehad na een crash

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 05:32:
[Afbeelding]

Van Evade naar Overpower Quill gegaan, geen spijt :D
Welke build gebruik je? Mobalytics?

edit: Laat maar, build gevonden en ook respec gedaan. Mega ziek, alles oneshotten, zelfs op t4 _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door London op 13-10-2024 10:04 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
London schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 09:20:
[...]

Welke build gebruik je? Mobalytics?

edit: Laat maar, build gevonden en ook respec gedaan. Mega ziek, alles oneshotten, zelfs op t4 _/-\o_
Welke build is het? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=0

Uber bosses oneshot je natuurlijk niet, maar ik doe wel op constante basis t65 pits binnen 2 minuten.

[ Voor 13% gewijzigd door London op 13-10-2024 10:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Oulewappeur schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:35:
Ik heb met een join request gedaan voor de eerste clan. Ik kom vanuit clan 3. Volgens mij is m'n ingame ook Oulewappeur. M'n character is beardeddad :P
Mijn username is Eindbaas0165#2609. Ik wacht nogsteeds op een acceptatie voor de GoT clan.

[ Voor 3% gewijzigd door Oulewappeur op 13-10-2024 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:20:
[...]

https://mobalytics.gg/dia...b=gear-stats&variantTab=0

Uber bosses oneshot je natuurlijk niet, maar ik doe wel op constante basis t65 pits binnen 2 minuten.
Het is deze maar de gear voor top performance kan wat kut zijn te krijgen, je moet minimaal 275 vigor hebben voor beste resultaat.

Deze build is alleen goed voor pushen, voor de rest is evade beter voor letterlijk alles haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Nahkriin schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:16:
[...]

Het is deze maar de gear voor top performance kan wat kut zijn te krijgen, je moet minimaal 275 vigor hebben voor beste resultaat.

Deze build is alleen goed voor pushen, voor de rest is evade beter voor letterlijk alles haha.
Ik zit volgens mij op 28* vigor, maar heb nog niet goed gekeken naar andere stats. Voordeel is dat de build voornamelijk uniques zijn, dus dat scheelt met gewenste stats op gear krijgen. Volgens mij is mijn regen nog niet op orde.

Maar… ook al een build gezien weer met Death Touch o.i.d. Die nog sterker is. Ik zag een filmpje waarbij Duriel op T4 praktisch (in party!!!) werd afgeschoten in 2-3 seconden… wellicht puur dps based gezien je dan ook niet echt defence of resistance nodig hebt, maar toch…

Maar de komende tijd gaan we natuurlijk 100x weer een andere build zien.

Edit: deze dus;
https://mobalytics.gg/dia...bb-4dd0-975d-548c0922eb0b

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2024 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Thalaron schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:30:
[...]

Ik zit volgens mij op 28* vigor, maar heb nog niet goed gekeken naar andere stats. Voordeel is dat de build voornamelijk uniques zijn, dus dat scheelt met gewenste stats op gear krijgen. Volgens mij is mijn regen nog niet op orde.

Maar… ook al een build gezien weer met Death Touch o.i.d. Die nog sterker is. Ik zag een filmpje waarbij Duriel op T4 praktisch (in party!!!) werd afgeschoten in 2-3 seconden… wellicht puur dps based gezien je dan ook niet echt defence of resistance nodig hebt, maar toch…

Maar de komende tijd gaan we natuurlijk 100x weer een andere build zien.

Edit: deze dus;
https://mobalytics.gg/dia...bb-4dd0-975d-548c0922eb0b
Duriel killen is niet zo boeiend, die kill ik op 2 seconden in full party met evade haha.
Die quill is echt puur voor pit pushen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:57
Net begonnen en level 10 maar het pakt me wel weer. Ben wel weer benieuwd. Wel een ranger gemaakt want das toch mijn favoriete stijl. Kijken hoe dat gaat lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:45
Oulewappeur schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:04:
[...]

Mijn username is Eindbaas0165#2609. Ik wacht nogsteeds op een acceptatie voor de GoT clan.
Invite verstuurd!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet hoor met die obol vendor buff. Natuurlijk wel leuk dat je zo ‘eventjes’ uniques binnenharkt maar dat klopt toch eigenlijk niet… net gewoon 3 uniques er uitgetrokken die mijn build nodig heeft.
Uniques zijn op dit moment makkelijker te krijgen dan een ancestral Legendary.
Blizzard ‘logica’. :P

Aan de andere kant misschien moet Ik ze niet (meer) zien als zeldzamer en hebbeb die items -unieke- eigenschappen en that’s it.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:15:
[...]

Man, ik heb al zeker 5k obols uitgegeven en ik heb welgeteld 2 uniques gekregen die ik beide niet nodig had 😂 (en dan heb ik de urn die kans op een extra item bij de purveyor ook nog op 4 staan).
Grappig. Ik heb nog niks in die urn geplaatst. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 14:48:
Ik weet het niet hoor met die obol vendor buff. Natuurlijk wel leuk dat je zo ‘eventjes’ uniques binnenharkt maar dat klopt toch eigenlijk niet… net gewoon 3 uniques er uitgetrokken die mijn build nodig heeft.
Uniques zijn op dit moment makkelijker te krijgen dan een ancestral Legendary.
Blizzard ‘logica’. :P

Aan de andere kant misschien moet Ik ze niet (meer) zien als zeldzamer en hebbeb die items -unieke- eigenschappen en that’s it.
In mijn geval was een ancestral legendary wapen beter dan de unique non-ancestral versie die ik via de obol vendor heb gekregen. IP750 vs 800. Maar toch, het valt mee hoor, ik heb hier drie dagen obols voor moeten farmen en alsnog kreeg ik maar de IP750 versie van de Rod of Kepeleke dus ik gebruik hem sowieso, gewoon omdat dat het gevoel nog geeft dat de moeite heeft geloond hahaha!

Maar, ik kreeg dus heel weinig uniques via de obol vendor, ondanks dat ik alle vier de urn upgrades had gebruikt voor kans op dubbele reward.

Het is dus toch nog wel een beetje RNG. Ik ga al richting de paragon 150, en toch net pas de 'BiS' rod gevonden. Dus het hoeft niet altijd zo makkelijk te zijn :*)

Dit seizoen voelt gelukkig wel alsof er meer te doen is dan in de vorige seizoenen, en de scaling van de content gaat ook veel vloeiender voor mijn gevoel. Ik vind het wel veel leuker zo en eigenlijk voelt alles wel rewarding om te doen. Later vandaag verder met pitruns, en ondertussen nog een beetje werken aan de renown van Nahantu :)

Ik zit vooral nog verlegen om de juiste runes, maar verder heb ik al redelijk bij elkaar wat ik nodig heb. Masterworken is wel intens duur nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:00:
[...]

Grappig. Ik heb nog niks in die urn geplaatst. 😄
Hehe, ja voor mijn gevoel voegen die urns ook amper iets toe. Vooral als je in hogere torment tiers speelt heb je echt niks meer aan die XP urn hoor. Cumulatief gezien is extra XP wel altijd fijn, maar net als die potions. Dan zit je op T2 met iets van 300% XP bonus door de difficulty, nou dan is een potion, opal of urn XP buff natuurlijk relatief een druppel in een oceaan.

En die helltide urn buff heb je eigenlijk ook weinig aan, want je gaat al snel naar een niveau waar je helltides eigenlijk alleen nog maar snel speelt voor het completen van whispers. Ik heb in een hele week spelen nog geen enkele keer een ancestral gekregen van Helltide drops bijvoorbeeld. En die chests droppen nu amper spullen, die chests voelen het wat mij betreft niet echt meer als waard om te doen.

Ik denk dat die seasonal cache experience urn buff nog het meest waardevol is eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6sENxFhTsDDMQz9GphbUYL2HjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ibZEkQSe8cZrEzkftSVwM0KL.png?f=fotoalbum_large

Mooie crits zo na de ''stat squish'' xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:05:
[...]

Hehe, ja voor mijn gevoel voegen die urns ook amper iets toe. Vooral als je in hogere torment tiers speelt heb je echt niks meer aan die XP urn hoor. Cumulatief gezien is extra XP wel altijd fijn, maar net als die potions. Dan zit je op T2 met iets van 300% XP bonus door de difficulty, nou dan is een potion, opal of urn XP buff natuurlijk relatief een druppel in een oceaan.

En die helltide urn buff heb je eigenlijk ook weinig aan, want je gaat al snel naar een niveau waar je helltides eigenlijk alleen nog maar snel speelt voor het completen van whispers. Ik heb in een hele week spelen nog geen enkele keer een ancestral gekregen van Helltide drops bijvoorbeeld. En die chests droppen nu amper spullen, die chests voelen het wat mij betreft niet echt meer als waard om te doen.

Ik denk dat die seasonal cache experience urn buff nog het meest waardevol is eigenlijk.
Als ik het me goed herinner, heb ik wel een keer een Ancestral chest uit die kisten gehaald. Was niet veel soeps, hoor.
Die urns hebben nooit echt wat gedaan, volgens mij. In voorgaande seasons had ik ook niet het idee dat het echt iets geboost heeft. Ik dump ze gewoon op een plekje, om er maar van af te zijn. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Ik ben vast de enige die het niet leuk vind als men halve mechanics "out dpsed" - ik speel met een online vriend die ipv mechanics leren ook liever de min-max builds speelt.. maar dat haalt de hele uitdaging gewoon weg vind ik.. er is niks mis met dodgen..

Zit nu op T4 en Pit 100 en nee, ik heb geen ultra dmg.. maar ik ontwijk gewoon wanneer nodig etc..

Dit is een account.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ben helemaal niet bezig met build guides en speel gewoon lekker op mijn eigen manier. Welke gear goed werkt en welke skills bij mijn stijl passen, worden gebruikt. Ik vind het heerlijk om massive AoE dmg te doen, vanachter mijn veilige Scourge gifwolk en een meters hoge centipede die soms met me mee loopt.
En de content die ik leuk vind, kan ik gewoon doen. Op welke torment tier maakt me eerlijk gezegd geen bal uit. Ik heb er lol in en daar gaat het om 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Het enige dat ik echt slecht vind en storend ervaar, weliswaar mogelijk een Eternal Realm only issue, is dat mijn maxed out LVL50 alles oneshot door het aan te kijken op de hoogst mogelijke difficulty…. LVL50->60 voelt echt als een klusje daardoor. Eenmaal LVL60 kan ik zonder gear aanpassingen direct door naar T2… geen horde of hogere Nightmare Dungeons, mindcage of Pits als optie dus tsja, saai dus…

Had voor Eternal, eventueel na 1 char die het moet unlocken, gewoon direct T1-2 als optie gegeven..

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2024 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Thalaron schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:36:
Het enige dat ik echt slecht vind en storend ervaar, weliswaar mogelijk een Eternal Realm only issue, is dat mijn maxed out LVL50 alles oneshot door het aan te kijken op de hoogst mogelijke difficulty…. LVL50->60 voelt echt als een klusje daardoor. Eenmaal LVL60 kan ik zonder gear aanpassingen direct door naar T2… geen horde of hogere Nightmare Dungeons, mindcage of Pits als optie dus tsja, saai dus…

Had voor Eternal, eventueel na 1 char die het moet unlocken, gewoon direct T1-2 als optie gegeven..
Mjah to be fair, Eternal doet er niet echt toe in D4.. dat is letterlijk "The realm of the dead" :P

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Poops_McGhee schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:25:
Ik ben helemaal niet bezig met build guides en speel gewoon lekker op mijn eigen manier. Welke gear goed werkt en welke skills bij mijn stijl passen, worden gebruikt. Ik vind het heerlijk om massive AoE dmg te doen, vanachter mijn veilige Scourge gifwolk en een meters hoge centipede die soms met me mee loopt.
En de content die ik leuk vind, kan ik gewoon doen. Op welke torment tier maakt me eerlijk gezegd geen bal uit. Ik heb er lol in en daar gaat het om 😄
Ik vind tot nu de centipede build het leukst om te spelen op mijn Spirit Hunter.
ben hier via een levelling guide op gekomen maar op lvl50 werd de build opeens helemaal op de kop gegooit naar jaguar/hunter ofzo.

Dat was 10 minuten en daarna snel weer terug naar centipede spam :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:31
Vraag je in chat naar Runes, krijg je ze gewoon even gratis. En wordt je even geboost naar T3. En doe je even snel Goigoire voor de Midnight Sun ring KEKW.
Tijdens de gambling ook nog “Harmony of Ebewaka 1 GA en Rod of Kepeleke gedropt, die alleen zonder een GA.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nadat ik vandaag mijn eigen Rod of Kepeleke heb gevonden, kreeg ik van een attent clanlid een 2GA rod cadeau. Iemand anders kreeg de 3GA versie, maar beiden hadden resource als GA. Echt heel blij mee dus want dat is een fijne stat om te hebben.

Enige is dat ik soms nog snel door mijn potions heen ga. Ben nu van de T1 build van Quill Volley overgestapt naar de Ancestral Uniques endgame build en het klapt zoveel harder in een keer.

Verder was er nog iemand in de chat die zei dat de kans op runes niet verhoogd kan worden en dat het overal een gelijke dropkans heeft. Nu kwam ik er vandaag achter dat dat niet helemaal klopt. Wanneer je namelijk de Realmwalker in Nahantu doet, dan kun je opals of socketables krijgen. En die verhogen de kans op rune drops.

Dus een tip voor mensen die nog om runes verlegen zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Nu al 2x gehad dat een run Hordes afgebroken moet worden omdat de game denkt dat er nog wat te killen valt… heel irritant gezien Hordes nu niet echt kort duurt..

Mats nodig..

Edit… 3x 🤬

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 14-10-2024 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag wat boss runs gedaan. Moest alleen even wennen aan Andariel, maar de rest gaat easy peasy down.
Hoop uniques in de tas, geen die ik kan gebruiken, maar verkopen is altijd een optie. Ik bewaar alleen de ancestral uniques die ik nodig heb voor de season pass en dan dump ik de hele boel voor poen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdje niet in de store gekeken. Holy moly wat zijn er dikke armor sets bijgekomen zeg DAMN!
Maar wat een geld weer. Die WoW sets zijn wel heeel vet. Jammer dat ze daar niet gewoon een ingame 20 jaar WoW anniversary ding van hebben gemaakt ofzo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 01:46:
Tijdje niet in de store gekeken. Holy moly wat zijn er dikke armor sets bijgekomen zeg DAMN!
Maar wat een geld weer. Die WoW sets zijn wel heeel vet. Jammer dat ze daar niet gewoon een ingame 20 jaar WoW anniversary ding van hebben gemaakt ofzo.
Die prijzen zijn echt veel te hoog. Ik zou er wel 28 euro voor over hebben als bundel van alle 5 armor sets. Maar niet per stuk. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWnjn_E2xpk3q68Fz_m6svdoymg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TRdJcuxq2JzuztGgpbB9Rlz7.png?f=fotoalbum_large

Met wat tweaks redelijk rap 125 weten te clearen, wel ff een verademing van de evade build (al staat die op mn alt foor mats farming),

Mooie crits ook xD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pH7iXUsbWh-wkgAmsm7jTVvywHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ltLIOr8e6P7Qoyvx6MIYRYxK.png?f=fotoalbum_large

Inmiddels bijna 200m XP nodig per paragon level... 300 gaat wel ff duren :( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Nahkriin op 14-10-2024 04:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skins in de shop zouden toch nooit mooier worden? Al hebben ze letterlijk gelijk want ze zijn ‘anders’.
Walgelijk in een game die al voor alles geld vraagt.
Meningen verschillen duidelijk als ik hoor wat ze aan skins in de shop verdienen. ;)
Ik koop ze nooit, meer invloed heb ik niet. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2024 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Nahkriin goed om te horen dat paragon zo langzaam gaat. Zo blijft er iets waar je nog even mee bezig bent in een seizoen. Heel blij dat het voor al je characters is tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:17
Poops_McGhee schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 02:10:
[...]

Die prijzen zijn echt veel te hoog. Ik zou er wel 28 euro voor over hebben als bundel van alle 5 armor sets. Maar niet per stuk. 😄
28 Euro per stuk? Voor een full priced game die bij release aardig broken was? En waarvan de VoH uitbreiding (die ook nog eens 4 tientjes kost) ook niet overtuigt?

Wow...

Ik ben groot Diablo fan, maar dit is niet goed te praten.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 01:46:
Heb die necromancer set en invincible mount gekocht, vond ze te tof samen om niet te doen. Steek inmiddels zoveel tijd in deze game dat ik het altijd wel kan verantwoorden :P

Hoop dat thunderfury ook ooit nog in D4 komt, in D3 zat 'ie ook.

@Denman Wat is dat voor onzin dat VoH niet overtuigt? Zie eigenlijk louter lovende positieve reacties op alle socials voorbij komen. De game heeft wel bugs maar die patchen ze wel de komende weken.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 14-10-2024 09:09 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

London schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:08:
[...]

Heb die necromancer set en invincible mount gekocht, vond ze te tof samen om niet te doen. Steek inmiddels zoveel tijd in deze game dat ik het altijd wel kan verantwoorden :P

Hoop dat thunderfury ook ooit nog in D4 komt, in D3 zat 'ie ook.

@Denman Wat is dat voor onzin dat VoH niet overtuigt? Zie eigenlijk louter lovende positieve reacties op alle socials voorbij komen. De game heeft wel bugs maar die patchen ze wel de komende weken.
Je moet blizzard Forums maar eens lezen.. daar wordt me toch een bak gezeurd.. met teksten als, ik begrijp NIET dat de uitbreiding 40 euro moet kosten. Vervolgens zijn dit mensen die al 100 uur in VoH hebben zitten. ik ben geen fanatieke Diablo speler.. maar heb nu in totaal 100 euro uitgegeven aan Diablo en heb al bijna 400 uur erin zitten, dat is voor mij best wel een goeie return of investment.

Vaak zijn het dezelfde mensen die het spel no-lifen en dan vervolgens klagen dat er geen end game content is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Alcmaria schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:26:
[...]

Je moet blizzard Forums maar eens lezen.. daar wordt me toch een bak gezeurd.. met teksten als, ik begrijp NIET dat de uitbreiding 40 euro moet kosten. Vervolgens zijn dit mensen die al 100 uur in VoH hebben zitten. ik ben geen fanatieke Diablo speler.. maar heb nu in totaal 100 euro uitgegeven aan Diablo en heb al bijna 400 uur erin zitten, dat is voor mij best wel een goeie return of investment.

Vaak zijn het dezelfde mensen die het spel no-lifen en dan vervolgens klagen dat er geen end game content is.
Maar je kan nog altijd iets spelen terwijl je dingen niet goed vind of het ergens niet mee eens bent.

Heb ook 12.000 uur in WoW maar er is genoeg waar ik elke expansion over kan klagen :P Zelfde met Diablo IV.

Gezien de kosten van alle microtransactions en hoeveel mensen je er mee ziet lopen snap ik ook ten zeerste niet waarom deze uitbreiding 40 euro moet kosten. Er is ook geen reden voor dan puur extra geld verdienen. Daarom dit hele nieuwe model van ze waar ze elk jaar een uitbreiding uit willen brengen natuurlijk.

Maargoed als jij er wel plezier van hebt lekker laten gaan die reacties toch :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De schaamteloosheid waarmee ze het allemaal doen is nog wel het ergst. Koop je de Ultimate editie van de expansion, moet je vlak na launch weer in je gezicht krijgen gedrukt dat er mooie skins te koop zijn..ga toch weg stelletje greedy ****.
Hier laat ik het maar bij over dit onderwerp haha.

Vanavond weer lekker spelen. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:12

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Alcmaria schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:26:
[...]

Dit is overigens evengoed een platgetreden plat (en een drogredenering) dat vaak voorbij komt, niet alleen bij Diablo maar bijvoorbeeld ook de schare fans van Starfield/Bethesda. Kritiek wordt gepareerd met "Oh, maar je hebt maar 30 uur gespeeld, dan heb je nog niet eens het oppervlak goed gekieteld, ga eerst maar eens jezelf écht verdiepen in de game!" en als tegenhanger krijgt iemand die claimt 400h+ gespeeld te hebben als tegenwerping "Oh, maar je hebt 400+ uur gespeeld, dan zal het allemaal heus wel meevallen met je kritiek want wie stopt nou zoveel uur in een game waar je kritiek op hebt!"

Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat een ARPG dat voornamelijk draait op character building, craften, grinding, en farming ook incentives geeft om te blijven spelen. Dat ook de "no-lifer" gekieteld wordt om te blijven spelen. De tegenwerping "moet je maar niet zoveel spelen" is natuurlijk redelijk bedroevend van niveau, als je 't mij vraagt. Temeer omdat de "no-lifers" goed functioneren als kanaries voor de mindere goden op langere termijn, én omdat ze veelal accuraat kunnen inschatten hoe de mechanics zich verhouden tot de beoogde playerbase.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 18:54

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Van al die nieuwe meuk in de shop heb ik alleen de Ash'radar mount gekocht. Die nightelf mount vond ik het wel waard. In het verleden een paar Sorc outfits gehaald toen het spel net uit was. Maar nu haal ik niets meer uit de shop.

Met de ultimate edition en alle outfits die je kunt verzamelen in het spel zelf kun je prima een leuke transmog samenstellen.

Mijn Sorc gerespecced naar een fire summon build en heeft nu als treffende titel Pyro Maniac. :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:30:
@Nahkriin goed om te horen dat paragon zo langzaam gaat. Zo blijft er iets waar je nog even mee bezig bent in een seizoen. Heel blij dat het voor al je characters is tegenwoordig.
Ja klopt beetje slow burn kun je lekker meerdere chars spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

Maargoed als jij er wel plezier van hebt lekker laten gaan die reacties toch :)
Dit :) Online user reviews en discussies blinken doorgaans niet uit in nuance en begrip voor andermans afwijkende meningen. Voor mij is de expansion het prima waard, dus gekocht. De skins interesseren me weinig, meestal zoek ik juist zo simpel mogelijke transmogs want dat is logischer in mijn hoofd: waarom zou je als een kerstboom door een dungeon rennen als het ook in een functioneel pakje kan. Dus skins weten me meestal nog niet een beetje te verleiden. Behalve dan de sylvanas skin, maar uiteindelijk niet gedaan.

Ik snap echter niet waarom mensen er zo over vallen dat er shiny pakjes aangeboden worden voor veel geld. Ja ze verdienen al dik aan dit spel, maar Blizzard is geen liefdadigheidsinstelling. Nooit geweest ook. Blijkbaar maximaliseren de huidige prijzen de opbrengst in geld, met een acceptabel effect op reputatie.
Klauwhamer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:24:
[...]

Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat een ARPG dat voornamelijk draait op character building, craften, grinding, en farming ook incentives geeft om te blijven spelen. Dat ook de "no-lifer" gekieteld wordt om te blijven spelen. De tegenwerping "moet je maar niet zoveel spelen" is natuurlijk redelijk bedroevend van niveau, als je 't mij vraagt. Temeer omdat de "no-lifers" goed functioneren als kanaries voor de mindere goden op langere termijn, én omdat ze veelal accuraat kunnen inschatten hoe de mechanics zich verhouden tot de beoogde playerbase.
Eens, uiteindelijk gaat het om return on investment. Aan de ene kant geldt "als de grote massa genoeg te doen heeft, is het goed". Aan de andere kant is de veelspelende groep enorm vocaal en kan die een stempel drukken op hoe het spel wordt gezien. Haken alle streamers en "grote namen" massaal af, dan is het einde van de levensduur een heel stuk sneller bereikt.

Maar de 0.1% "vorige week al klaar" groep zal pech hebben, meer uitgesmeerd vrijgeven van nieuwe content betekent beter verdeelde aandacht, dus beter voor de marketing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik heb nu redelijk wat gespeeld, paragon 260 2 full builds pit gepushed etc etc..
Maar ben je ooit echt klaar in een arpg?
Zo zijn er nog andere chars en builds die ik wil proberen dit season :D
Ik heb mn geld nu al uit de DLC, en total playtime op D4 is rond de 2k uur +/-,,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Klauwhamer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:24:
[...]

Ze brengen nu elke 3 maanden een seizoen uit, met nieuwe quests, verhalen, items en mechanics. ze doen een poging (niet altijd even succesvol) om de boel te balancen. Onder de streep is er altijd een moment dat je alles hebt gezien en gedaan.

Ik vraag me gewoon soms af wat de verwachtingen zijn van mensen, niks is oneindig speelbaar, of zou je willen opteren om de speeltijd gewoon te kwantificeren in de omschrijving.

"Diablo IV is ongeveer speelbaar voor 500 uur, hou hier rekening mee met je aanschaf"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Alcmaria schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:36:
[...]

Ze brengen nu elke 3 maanden een seizoen uit, met nieuwe quests, verhalen, items en mechanics. ze doen een poging (niet altijd even succesvol) om de boel te balancen. Onder de streep is er altijd een moment dat je alles hebt gezien en gedaan.

Ik vraag me gewoon soms af wat de verwachtingen zijn van mensen, niks is oneindig speelbaar, of zou je willen opteren om de speeltijd gewoon te kwantificeren in de omschrijving.

"Diablo IV is ongeveer speelbaar voor 500 uur, hou hier rekening mee met je aanschaf"
Mensen zoeken altijd naar hun ''infinate'' game...
Soms is iets inderdaad gewoon klaar, het gaat om het plezier dat je hebt toch...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Bundin schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:31:
[...]

Ik snap echter niet waarom mensen er zo over vallen dat er shiny pakjes aangeboden worden voor veel geld. Ja ze verdienen al dik aan dit spel, maar Blizzard is geen liefdadigheidsinstelling. Nooit geweest ook. Blijkbaar maximaliseren de huidige prijzen de opbrengst in geld, met een acceptabel effect op reputatie.
Omdat het -voor mij- schuurt met het idee dat de base game met liefde, zorg, en aandacht voor detail wordt gemaakt. De base game wordt al verkocht, daar mag wat tegenover staan. Als er een store is waaruit blijkt dat de base gamers een incentive krijgen om mooiere outfits te kopen, betekent dit automatisch dat de maker van het spel een prikkel heeft onderscheid te maken (bottomline: muffe en suffe outfits in de base game versus pracht en praal in de webshop). Dat betekent ook dat door ontwikkelaars aandacht besteed aan MTX-cosmetics in plaats van andere aspecten van de game -- resources die ook ten goede konden komen aan de base game(rs). Tel daarbij op dat het een succesvol en bekend gegeven is dat de mens in het algemeen gevoelig is voor peer pressure, FOMO, en pronken. Online games en MTX zijn daar een extreem goed voorbeeld van. Ook doet een enorme store achter een game -voor mij- afbreuk aan de game zelf (als er al betaald is voor de base game). Het geeft mij een sterke bijsmaak dat de game slechts een raamwerk is voor MTX.

Bovenstaande gaat alleen over cosmetics. Over P2W of "QoL" (vaak een ordinair eufemisme voor P2W) ga ik niet eens beginnen.Het argument "maar je hóeft geen MTX te doen om van het spel te genieten" gaat voorbij aan wat ik hierboven schreef. Gevoelsmatig is het voor mij hetzelfde als belastingontwijking verdedigen omdat het niet strafbaar is. Correct, dat is zo. Maar maakt dat het moreel te verantwoorden? Ik denk van niet. En het is overigens prima als men het hier niet mee eens is, ik ga hier verder ook niet weer een discussie over voeren. Het is waarom het -voor mij- een issue is (overigens niet alleen met Diablo IV maar meer met gaming in het algemeen).

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:09
@JimMorrison

Hoi, ik heb een tijdje in deel 4 van de Tweakers clan gezeten, en dat beviel super. Ik denk tenminste dat het deel 4 was, onder clan leader Zwartedood. Nu las ik dat de guilds samen gingen en dat ik mee moest aanmelden bij deel 1. Dat heb ik een paar dagen geleden gedaan, maar ik ben nog niet geaccepteerd. Zou dat alsnog kunnen, of is de clan al vol?

Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:49:
[...]

Omdat het -voor mij- schuurt met het idee dat de base game met liefde, zorg, en aandacht voor detail wordt gemaakt. De base game wordt al verkocht, daar mag wat tegenover staan. Als er een store is waaruit blijkt dat de base gamers een incentive krijgen om mooiere outfits te kopen, betekent dit automatisch dat de maker van het spel een prikkel heeft onderscheid te maken (bottomline: muffe en suffe outfits in de base game versus pracht en praal in de webshop). Dat betekent ook dat door ontwikkelaars aandacht besteed aan MTX-cosmetics in plaats van andere aspecten van de game -- resources die ook ten goede konden komen aan de base game(rs). Tel daarbij op dat het een succesvol en bekend gegeven is dat de mens in het algemeen gevoelig is voor peer pressure, FOMO, en pronken. Online games en MTX zijn daar een extreem goed voorbeeld van. Ook doet een enorme store achter een game -voor mij- afbreuk aan de game zelf (als er al betaald is voor de base game). Het geeft mij een sterke bijsmaak dat de game slechts een raamwerk is voor MTX.

Bovenstaande gaat alleen over cosmetics. Over P2W of "QoL" (vaak een ordinair eufemisme voor P2W) ga ik niet eens beginnen.Het argument "maar je hóeft geen MTX te doen om van het spel te genieten" gaat voorbij aan wat ik hierboven schreef. Gevoelsmatig is het voor mij hetzelfde als belastingontwijking verdedigen omdat het niet strafbaar is. Correct, dat is zo. Maar maakt dat het moreel te verantwoorden? Ik denk van niet. En het is overigens prima als men het hier niet mee eens is, ik ga hier verder ook niet weer een discussie over voeren. Het is waarom het -voor mij- een issue is (overigens niet alleen met Diablo IV maar meer met gaming in het algemeen).
Exact dit. Heel goed verwoord. Meer valt er niet over te zeggen als men het hier wel of niet mee eens is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Alcmaria schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:36:
[...]

Onder de streep is er altijd een moment dat je alles hebt gezien en gedaan.
Ik begrijp niet zo goed dat je dit zegt in een ARPG als Diablo, waarbij de kern van de game leunt op "de grind" (en in geval van Diablo ook de franchise op zichzelf). Letterlijk herhalen van acties om X of Y te bereiken. De grind interessant en bevredigend te houden vergt mechanics en creativiteit. Alles hebben gezien en gedaan is állesbehalve waar een ARPG om draait; het is bij uitstek een game die herhaling moet faciliteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:17
Klauwhamer schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:34:
[...]

Ik begrijp niet zo goed dat je dit zegt in een ARPG als Diablo, waarbij de kern van de game leunt op "de grind" (en in geval van Diablo ook de franchise op zichzelf). Letterlijk herhalen van acties om X of Y te bereiken. De grind interessant en bevredigend te houden vergt mechanics en creativiteit. Alles hebben gezien en gedaan is állesbehalve waar een ARPG om draait; het is bij uitstek een game die herhaling moet faciliteren.
Inderdaad. En het was voorheen ook goed mogelijk. In D2 en D3 heb ik echt duizenden uren zitten. Ik kon amper stoppen met spelen en bleef na de D3 RoS uitbreiding maar hogere GR's jagen.
Nu denk ik elk season en ook bij deze uitbreiding: tof in het begin, maar zodra ik max lvl ben is het "meh". Ik voel gewoon de noodzaak niet om heel lang door te blijven spelen.

Ik heb liever dat ze zich daarop concentreren i.p.v. mooie pakjes. Als het creatieve team daar aan werkt, dan kunnen ze het creatieve brein ook wel inzetten om game mechanics / endgame content te bedenken die ons langer bij de grind houdt :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou ook al ben ik qua gear er nog lang niet (eerste Mythic nog proberen te krijgen, zit pas net comfortabel op T3), wil toch al even wat dingen op een rijtje zetten voor VoH.

+ Nahantu. Ik vind de regio goed opgebouwd qua layout en ook de looks. De D2 callbacks zijn erg fijn en de manier waarop de hoogteverschillen nog meer gebruikt lijken dan bij de andere regio's is top.
+ Spiritborn. Ik ben overtuigd van deze class. Deels lijkt het een Monk van D3, maar wel totaal anders. De speelstijl die iedereen nu heeft met de Quills is leuk, ook wel een beetje het gevaar dat het een "one trick pony" is, hoop dat andere skills iets gebuffed gaan worden. Maar het concept met de Spirits vind ik goed bedacht en ook de unique powers en legendary powers zijn erg interessant.
+ Endgame activiteiten. Er zijn inmiddels behoorlijk wat verschillende dingen die je kunt gaan doen voor de afwisseling, en allemaal hebben ze wel nut. Ook specifiek voor bepaalde dingen farmen is handig, zeker in de Undercity met die Tributes. Ook het versimpelen van bossmats door bijv. weglaten van Stygian Stones en ook de mats op andere plekken zoals de Undercity of NM dungeons te laten droppen is erg fijn. Zo wordt je niet geforceerd om 1 specifiek ding te blijven doen.
+ Dark Citadel. Leuke nieuwe gamemode met interessante mechanics, ook de focus op teamwork is goed gedaan.
+ Paragon! Wat fijn dat je nu de Paragon deelt met al je characters. Dit maakt het prettiger om een alt te maken gezien dit een groot deel van de grind verminderd, plus je werkt met alts indirect nu dus ook aan je main/andere characters. :)
+ Runes. Vind het leuk dat je zelf kunt gaan combineren en er zijn best interessante dingen te bedenken. Bepaalde runes zijn wel heel matig lijkt het, maar misschien heb ik daar gewoon de juiste combinatie van gevonden. Vind het iig fijn dat er naast gems (hey een nieuwe tier gem ook nog!) nog andere opties zijn.
+ Stat crush! Het was even wennen toen ik zag dat ik maar 1200 life had of 500 armor, tot ik zag dat dit dus enorm gecrushed is en de kleine nummers nu meer uitmaken. Het voelt beter om dit soort aantallen te zien ipv de grote bakken life voorheen. Ook al is het effectief hetzelfde, de kleine nummers maken een grotere impact voor mijn gevoel.

+ Campaign! Ik vond de campaign echt goed opgebouwd en leuk om te spelen. De verschillende regio's die je aandoet zijn gaaf, zeker richting het einde. Maar..... (zie minpunten)

- Campaign!
spoiler:
Wat een anti-climax was het einde zeg.. Een hele expansion over Mephisto, en vervolgens mag je vechten tegen... een evil hondje.. Wait whut? En dan was dat gevecht ook nog eens zo scripted als de pest waardoor het niet eens als een echte battle aanvoelde. Man wat was dat een domper.. Ik dacht even dat gezien je nog "gele" campaignquests krijgt hierna om de endgame activities te doen, dat je later nog tegen Meph ging vechten als je wat sterker was, maar helaas was het gewoon klaar. Als alle expansions er zijn zal het wel logisch zijn, maar op dit moment voelde ik mij echt bestolen van een bossfight met Mephisto.

- Endgame activiteiten. Omdat er nu zoveel opties zijn voelt het ook een beetje "groot" ineens. Ik had echt een "waar de fuck moet ik mee beginnen" omdat er zoveel opties zijn. Moet ik nog Helltides gaan doen? Of is Hordes nu voldoende? Pit is nodig maar moet ik dan ook nog NM dungeons, en wanneer dan de Undercity en Dark Citadel?
- Dark Citadel. Leuk bedacht en interessante mechanics, maar het duurt veels te lang voor de rewards die je krijgt én de mechanics zijn soms wel héél vaag/onduidelijk. Je komt er na een paar wipes wel achter maar ik kan mij niet voorstellen dat je hier als Hardcore speler blij van gaat worden :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:44:
[...]

Inderdaad. En het was voorheen ook goed mogelijk. In D2 en D3 heb ik echt duizenden uren zitten. Ik kon amper stoppen met spelen en bleef na de D3 RoS uitbreiding maar hogere GR's jagen.
Nu denk ik elk season en ook bij deze uitbreiding: tof in het begin, maar zodra ik max lvl ben is het "meh". Ik voel gewoon de noodzaak niet om heel lang door te blijven spelen.

Ik heb liever dat ze zich daarop concentreren i.p.v. mooie pakjes. Als het creatieve team daar aan werkt, dan kunnen ze het creatieve brein ook wel inzetten om game mechanics / endgame content te bedenken die ons langer bij de grind houdt :)
Ik mis nog een permanent onderdeel dat account wilde ‘oneindig’ doorgaat of je nu wel of niet seasons speelt. Hoeft geen item power op te leveren maar wel iets. Dat ongeacht met welk character je speelt de komende jaren je altijd iets ziet groeien. Al is het een prestige systeem met cosmetics oid.
Paragon is leuk maar stopt ook uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Nahkriin schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:34:
Ik heb nu redelijk wat gespeeld, paragon 260 2 full builds pit gepushed etc etc..
Maar ben je ooit echt klaar in een arpg?
Zo zijn er nog andere chars en builds die ik wil proberen dit season :D
Ik heb mn geld nu al uit de DLC, en total playtime op D4 is rond de 2k uur +/-,,
kun je die playtime ergens terugzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Worra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:57:
[...]

kun je die playtime ergens terugzien?
Als je op je character profile op het vergrootglas drukt dan staat onderaan de je time played. Op bnet pc dan.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:11
Kon het gister toch niet laten, die Lich King armor set voor de necromancer gekocht in de shop.
Die ziet er wel super goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:37:
[...]

28 Euro per stuk? Voor een full priced game die bij release aardig broken was? En waarvan de VoH uitbreiding (die ook nog eens 4 tientjes kost) ook niet overtuigt?

Wow...

Ik ben groot Diablo fan, maar dit is niet goed te praten.
Klopt. En er zijn ondertussen 10 classic WoW sets in de store, dus als je die alle 10 kopen wilt, dan ben je €.280 lichter.
En als je de 3 mounts er ook nog bij optelt, dan mag er nog een slordige €.80 bij gerekend worden.
Pagina: 1 ... 195 ... 214 Laatste