Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:16
caspervc schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:58:
[...]
Jep had vandaag ook de eindeloze mem dump bij het afsluiten van diablo
Hier is de game eigenlijk gewoon onspeelbaar atm, i.c.m. een 3060Ti, langer dan 20-30 minuten spelen lukt niet :X
Tot voor de release van VoH draaide het prima met de texturekwaliteit op High (rest Ultra) op mijn systeem, meerdere seizoen gespeeld zonder crashes of performance problemen.

Nu is het zelfs als ik alle instellingen op Low zet het videogeheugen langzaam volloopt, daarna het hoofd/RAM geheugen om na hooguit anderhalf uren spelen te crashen. M.a.w. lagere instellingen zorgen er hooguit voor dat het langer duurt totdat alles volzit, maar lossen het althans hier niet op.

[ Voor 12% gewijzigd door !mark op 10-10-2024 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-10 16:55
Oke mijn clan is redelijk dood lmao... was die GoT clan nu wel actief oid ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3WyUwbj-rGpbxyNS6evO9f8rvQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZtwHcAK0Ch21MDDroPuxGyvi.png?f=fotoalbum_large

met nog 7 minuten over best netjes, Spirit born is echt insane sterk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:13
varshan t2 drop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HFQJZCTfTfyTG9fK8qmz9dNS6Tw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpQn0DQZcfy5QmMaR4PSCwNY.jpg?f=fotoalbum_large

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die evade build is echt bizar, krijg weer ball lightning vibes hoewel dit nog iets erger lijkt te zijn qua OPness. Zou me ook niets verbazen als er mensen motion sickness krijgen :D

Heb evade maar gebind naar m'n rechter trigger stick want je krijgt echt keiharde carpal tunnel anders :F

[ Voor 23% gewijzigd door London op 10-10-2024 07:38 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin toch wel wat wisselende berichten te lezen. :) Al met al denk ik wel dat het merendeel van de spelers overwegend positief is. :) En daarnaast; uiteindelijk maakt het me niet zo veel uit wat anderen er van vinden; kopen zal ik hem nog wel doen ;)

MAar ik ben gewoon keurig aan het lurken hier... ;) Kwijt ben ik niet hoor :D haha ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Ik zie overal al luitjes patsen met Unique's en Paragorn >100 terwijl mn Spiritborn nog geen lvl 30 is haha.
Heb veel specs geprobeerd maar val steeds terug naar poison builds. Altijd een hekel gehad aan poison dmg in deze games, nu is het mijn beurt.
Ik vermaak me kostelijk. Nieuwe gebied zit mooi in elkaar, lekker sfeertje en groter als ik had verwacht.
Geen last van bugs of DC's tot dusver op wat rubberbanding na (soms).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
London schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 07:00:
Die evade build is echt bizar, krijg weer ball lightning vibes hoewel dit nog iets erger lijkt te zijn qua OPness. Zou me ook niets verbazen als er mensen motion sickness krijgen :D

Heb evade maar gebind naar m'n rechter trigger stick want je krijgt echt keiharde carpal tunnel anders :F
Ja ik heb vorig seizoen dus een polsprobleem opgelopen doordat die LS sorc build ook vereiste dat je constant evade gebruikt. Heb destijds, twee maanden terug al voorspeld dat het die kant op zou gaan. En jawel hoor, ook spiritborn is vooral gebaseerd rond het afwisselen van skills waarbij je met evade ook een seet sterke attack doet die vooral grote groepen makkelijk neerlegt.

Gisteren maar meteen doorgeknald naar torment 1 (pit 20) en ik moet zeggen dat het prima voelt kwa hoe sterk het speelt. Ik denk wel dat eens ik nu in torment ben, de power trip zo sterk gaat zijn. Lijkt me dat vanaf dit moment de open world content triviaal gaat worden en het naar endgame mechanics gaat verschuiven.

Wel even wat rustiger aan doen deze dagen want ik heb weer een probleem met mijn hand door al dat evaden en bewegen met pookje. Zelfs op de controller speelt het niet geweldig.

Vandaag ga ik een xbox layout proberen ipv een PS4 DS4 controller. Hopelijk scheelt dat al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 15:09
@PepieNL

Hetzelfde hier hoor. Ben rustig door de game aan het struinen. Ik denk dat ik gisteravond level 43 ben geworden met een necro. Ik ben nog niet eens door de campaign. Ik heb wel heel veel plezier en als ik zo zie genoeg verandering van spijs om mij voorlopig doen blijven eten.

Ik heb een realmwalker event gedaan. Was wel een beetje chaos hier en daar. Tweede realmwalker bugged toen ik hem sloopte dus geen portal.

Heb een undercity geprobeerd met een paar maten maar die ging niet lekker. Maten waren hele lage level dus dat ging totaal niet. Die heb ik dus niet gehaald.

De mercs moet ik nog unlocked en qua sidequests heb ik nog heel weinig gedaan. Komt allemaal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Seriph schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:38:
@PepieNL
De mercs moet ik nog unlocked en qua sidequests heb ik nog heel weinig gedaan. Komt allemaal wel.
Ik heb ze alle vier unlocked, leuke sidestories.
Vooral die Berserker vond ik erg tof, dat is me dr eentje..wat een persoontje is dat zeg :P
Erg grappig hoe ze hun eigen skilltree hebben met abilities en debuffs.
Moet me daar duidelijk nog eens op inlezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:35:
[...]

Ja ik heb vorig seizoen dus een polsprobleem opgelopen doordat die LS sorc build ook vereiste dat je constant evade gebruikt. Heb destijds, twee maanden terug al voorspeld dat het die kant op zou gaan. En jawel hoor, ook spiritborn is vooral gebaseerd rond het afwisselen van skills waarbij je met evade ook een seet sterke attack doet die vooral grote groepen makkelijk neerlegt.
Ik herken het. Ben ook alweer terug naar Quill Volley inmiddels. Die evade build deed letterlijk teveel pijn :| Heb nog geprobeerd evade te binden naar scroll wheel en met kb+muis te spelen maar echt geen doen.

En in het verlengde daarvan vind ik ook best wel een matige build omdat je amper controle hebt over je movements. Leuk voor 5 minuten, maar daarna toch heel snel weer wat anders.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 10-10-2024 09:06 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:05:
[...]

Ik herken het. Ben ook alweer terug naar Quill Volley inmiddels. Die evade build deed letterlijk teveel pijn :| Heb nog geprobeerd evade te binden naar scroll wheel en met kb+muis te spelen maar echt geen doen.

En in het verlengde daarvan vind ik ook best wel een matige build omdat je amper controle hebt over je movements. Leuk voor 5 minuten, maar daarna toch heel snel weer wat anders.
Ja, ik kan me voorstellen dat het mentaal ook vermoeiend is omdat je zo snel beweegt en dan ook nog de attacks moet coordineren terwijl het spel toch al niet altijd even soepel draait oOo

Hier dus ook Quill Volley, en dat werkt best okay. Ook al heb ik mijn gear nog op 750IP max en nergens nog echt de meest gewilde stats op. Het is echt een build waar je in ieder geval met levelen wel ver kunt komen met alleen wat behulpzame tempers en de juiste aspects. Stats op gear, ik heb alleen gekeken naar dex, armor en resource stats voor nu.

Vanavond ga ik denk ik even checken hoe ik naar endgame kan transitioneren en welke aspects daar nog voor gefarmed moeten worden.

Er zullen vast nog wel lazy builds gevonden gaan worden. Net zoals necro vorig seizoen ook zo'n single-click build had met blood surge en een soort van infinimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:05:
[...]

Ik moet zeggen ik speel deze build nu al paar uur maar heb nog nergens last van gehad, heb het idd ook op scroll wheel zitten.

YouTube: Spirit born speed pit 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

ChUcKiE

Dus........

Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:31:
[...]

Ik moet zeggen ik speel deze build nu al paar uur maar heb nog nergens last van gehad, heb het idd ook op scroll wheel zitten.

YouTube: Spirit born speed pit 75
Heb je toevallig ook een link naar deze build?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-10 15:26
vindt de spirits er echt wel vet uitzien
ik gebruik nu Centipede die ziet er nog steeds vet uit, en zijn excutute met posion is wel lekker voor de non boss mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Volgens mij hebben ze gisteren trouwens wel iets generfed. Ik heb het idee dat mijn attacks nu niet goed meer mijn evade refreshen (met spiritborn). Soms wordt het helemaal niet meer gerefreshed. Erg buggy helaas momenteel. Zie wel dat er nu net weer een update was, dus misschien werkt het nu wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:06:
Volgens mij hebben ze gisteren trouwens wel iets generfed. Ik heb het idee dat mijn attacks nu niet goed meer mijn evade refreshen (met spiritborn). Soms wordt het helemaal niet meer gerefreshed. Erg buggy helaas momenteel. Zie wel dat er nu net weer een update was, dus misschien werkt het nu wel weer goed.
Ik merk geen verschil maar je moet wel altijd minimaal 2x dodge hebben anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
ChUcKiE schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:55:
[...]

Heb je toevallig ook een link naar deze build?
het is gebaseerd op deze maar heb zelf P board gemaakt ish om 5 glyphs actief te krijgen.

https://maxroll.gg/d4/planner/twlqy0kt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58
Varshan op T3 lukt goed met mijn Wizard. Af en toe echter… lijkt het alsof zijn shield bugged is. Dan gaat die bijna niet van cooldown af en áls hij dan eindelijk af te knallen is, is het voor een zeer kort moment.

Aantal Mythicals lijkt ook flink naar beneden gegaan te zijn, althans op T2-3. T4 lukt (solo) nog niet.. in circa 35 runs 1 Doombringer geloot. Ongeveer 50/50 T2/T3.

Ik ging overigens niet zozeer voor Mythical gear, maar voor Uniques om build te kunnen maken. Maar het viel op.

Edit: Ik ga mij de komende dagen denk ik richten op het levelen van mijn Glyps naar legendary. Op mijn Sors is dit easy peasy. Mijn Spiritborn zal het wat meer moeite kosten maar dat is logisch; Ik moet nog uitvinden hoe/ wat werkt.

Wel heb ik amper nog Glyps gevonden op mijn Spiritborn... Iemand die weet wat de beste plek is om deze te vinden? Of is dit compleet random?

[ Voor 27% gewijzigd door Thalaron op 10-10-2024 11:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Thalaron schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:14:
Varshan op T3 lukt goed met mijn Wizard. Af en toe echter… lijkt het alsof zijn shield bugged is. Dan gaat die bijna niet van cooldown af en áls hij dan eindelijk af te knallen is, is het voor een zeer kort moment.

Aantal Mythicals lijkt ook flink naar beneden gegaan te zijn, althans op T2-3. T4 lukt (solo) nog niet.. in circa 35 runs 1 Doombringer geloot. Ongeveer 50/50 T2/T3.

Ik ging overigens niet zozeer voor Mythical gear, maar voor Uniques om build te kunnen maken. Maar het viel op.

Edit: Ik ga mij de komende dagen denk ik richten op het levelen van mijn Glyps naar legendary. Op mijn Sors is dit easy peasy. Mijn Spiritborn zal het wat meer moeite kosten maar dat is logisch; Ik moet nog uitvinden hoe/ wat werkt.

Wel heb ik amper nog Glyps gevonden op mijn Spiritborn... Iemand die weet wat de beste plek is om deze te vinden? Of is dit compleet random?
Varshan lijkt gebugged te zijn inderdaad. Die immunity shield zou moeten weggaan als je de adds killed en dat gebeurt niet. Had er net ook last van met m'n rota groepje. Hopelijk snel een fix.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de campaign afgerond en alle mercs unlocked. Ik dacht eerst dat de mercs alleen bij specifieke attacks tevoorschijn zouden komen, maar ze lopen toch met je mee zoals de followers in D3. Ik zie het nog gebeuren dat je ze kunt gearen.
Na afronden van de campaign direct lvl60 aangetikt. Endgame kan dus beginnen. Zo eigenwijs als ik ben, ga ik met een eigen build aanvangen. Als geen van mijn brouwsels lukt, dan wordt het een Maxroll build.
Momenteel heb ik een centipede build die lekker werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 13:51:
Gisteren de campaign afgerond en alle mercs unlocked. Ik dacht eerst dat de mercs alleen bij specifieke attacks tevoorschijn zouden komen, maar ze lopen toch met je mee zoals de followers in D3. Ik zie het nog gebeuren dat je ze kunt gearen.
Na afronden van de campaign direct lvl60 aangetikt. Endgame kan dus beginnen. Zo eigenwijs als ik ben, ga ik met een eigen build aanvangen. Als geen van mijn brouwsels lukt, dan wordt het een Maxroll build.
Momenteel heb ik een centipede build die lekker werkt.
Je kunt wel 1 van de mercs als backup gebruiken, die komt dan alleen wanneer je een bepaalde actie doet. Dit kun je allemaal instellen :) Dus het is niet helemaal gek verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:56
Geen weet dat het al gezegd is in dit topic, vergeet zeker je pet niet te activeren in je warderobe.
Die neemt veel dingen van de grond op, dat je bv zou vergeten.

Van die temper recepten, dan gaat je stash beginnen flashen op de map.
Dan weet je automatisch dat je pet daar iets ingestoken heeft.

Geef het maar mee, want ik was het vergeten tot level 30 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-10 15:26
wat is eigenlijk beter om snel naar hoger difficulty te gaan zoals bij 3 om snel EXP te krijgen of werkt dat niet goed bij 4?
Ik dacht ik ga snel naar Penitent maar sommige geven aan dat Expert weer beter is dan die voor XP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
samlans schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:59:
wat is eigenlijk beter om snel naar hoger difficulty te gaan zoals bij 3 om snel EXP te krijgen of werkt dat niet goed bij 4?
Ik dacht ik ga snel naar Penitent maar sommige geven aan dat Expert weer beter is dan die voor XP
Ik heb op hard gespeeld tot ik T1 kon doen op level 60 dat werkte prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:25:
[...]

Ik heb op hard gespeeld tot ik T1 kon doen op level 60 dat werkte prima :)
Raid inmiddels ook gedaan, was wel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:35
Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:49:
[...]

Raid inmiddels ook gedaan, was wel cool :D
Was zeker leuk, de mechanics zijn alleen wel wazig als je overal doorheen kan blazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Bazziek schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Was zeker leuk, de mechanics zijn alleen wel wazig als je overal doorheen kan blazen.
Opzich wijst alles zichzelf wel, als je 4 goede mensen hebt op t4 is het net zo snel denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMRldf_4dVekUaCfLGqvMJNJOwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6h6AniBBpSKXcs5EL0ReqnVO.png?f=fotoalbum_large

almost there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Nahkriin zozo... dan doe je snel haha. Zelfs sneller dan mijzelf op Eternal! Maar ik doe vrijwel alles solo... dat helpt natuurlijk niet.

Ik vraag mij even af: Welke tier lukt je solo? En ik heb een redelijk aardige build in elkaar zitten voor mijn gevoel, maar totaal nergens op gebaseerd buiten wat aanklooien. Wellicht dat jij een guide hebt aangehouden? Ik houd mij aanbevolen :)

Edit: En waarom RuneWord in wapen en niet in b.v. armor? Is main stat beter dan crit dmg? (ik heb het nu dus andersom..)

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 10-10-2024 17:31 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Thalaron schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:29:
@Nahkriin zozo... dan doe je snel haha. Zelfs sneller dan mijzelf op Eternal! Maar ik doe vrijwel alles solo... dat helpt natuurlijk niet.

Ik vraag mij even af: Welke tier lukt je solo? En ik heb een redelijk aardige build in elkaar zitten voor mijn gevoel, maar totaal nergens op gebaseerd buiten wat aanklooien. Wellicht dat jij een guide hebt aangehouden? Ik houd mij aanbevolen :)

Edit: En waarom RuneWord in wapen en niet in b.v. armor? Is main stat beter dan crit dmg? (ik heb het nu dus andersom..)
Ik speel ook solo :P
Die poppetjes aan de zijkant zijn mijn mercs.

Deze heb ik beetje gevolgd maar zelf spin aan gegeven op P board > https://maxroll.gg/d4/planner/twlqy0kt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:19
Ik vind het maar bizar dat mensen 2 dagen na release al Paragon 300 zijn en alles doorgeblazen hebben. En vervolgens klagen dat er 'niet voldoende content is'... nee met zo'n tempo niet nee.

Ik twijfel nog heel erg over de uitbreiding. Ik vind hem vrij prijzig en ik heb gehoord dat de campaign tegen valt. Terwijl ik deze met release fantastisch vond.

Ik heb Diablo IV voor het laatst met de release gespeeld. 2 characters naar lvl80 getild en ben toen door gebrek aan endgame content en de 'infamous patch' er mee gestopt.

Met de release van S6 het weer opgepakt en met een Flurry rogue begonnen... en dit bevalt goed. Ik zie ook dat er nu veel meer content is, dus ik ben benieuwd. Eerst maar eens naar T1... even kijken hoe dat moet. Tot zo ver ben ik gematigd positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Psyx88 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:51:
Ik vind het maar bizar dat mensen 2 dagen na release al Paragon 300 zijn en alles doorgeblazen hebben. En vervolgens klagen dat er 'niet voldoende content is'... nee met zo'n tempo niet nee.

Ik twijfel nog heel erg over de uitbreiding. Ik vind hem vrij prijzig en ik heb gehoord dat de campaign tegen valt. Terwijl ik deze met release fantastisch vond.

Ik heb Diablo IV voor het laatst met de release gespeeld. 2 characters naar lvl80 getild en ben toen door gebrek aan endgame content en de 'infamous patch' er mee gestopt.

Met de release van S6 het weer opgepakt en met een Flurry rogue begonnen... en dit bevalt goed. Ik zie ook dat er nu veel meer content is, dus ik ben benieuwd. Eerst maar eens naar T1... even kijken hoe dat moet. Tot zo ver ben ik gematigd positief.
Vgm is er nog niemand paragon 300 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dark Citadel was tof! Maar op t1 natuurlijk geen uitdaging. Maar mooi om ff in te komen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:09:
[...]

Vgm is er nog niemand paragon 300 :p
Je hebt gelijk op dit forum niet. Excuus.
Maar volgens mij wel al torment IV en hoge tiers (> 80) in de pit. Max is tier 100, toch?

Iedereen speelt de game op zijn/haar manier, maar ik verbaas me soms wel over het tempo van sommige spelers 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Psyx88 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:59:
[...]

Je hebt gelijk op dit forum niet. Excuus.
Maar volgens mij wel al torment IV en hoge tiers (> 80) in de pit. Max is tier 100, toch?

Iedereen speelt de game op zijn/haar manier, maar ik verbaas me soms wel over het tempo van sommige spelers 🤣
Vgm is er nog niemand in de wereld paragon 300 :P op season iig.
Rob en Wudijo zitten rond de 240.

Ik speel al paar dagen op T4 en heb pit 97 gecleared, je moet gewoon heel veel spelen dan idd dan krijg je de gear wel haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyx88
@Nahkriin Ah Rob is inderdaad 240, ik dacht dat hij al 300 was. I stand corrected 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik zit zelf effetjes tegen een grens aan op T1 met spiritborn. De uniques droppen erg magertjes en veel dungeons die ik probeer lijken amper loot te geven soms. Lijkt wel bugged. Verder veel issues, eerder was mijn pet ineens verdwenen, inventory laadt constant niet (door server stress denk ik), en vaak als ik een actie doe in town, dan loopt de hele game vast voor soms wel een minuut.

Heb al best wat content gedaan inmiddels. Ben nu iets van paragon lvl 68 ofzo? Beetje pech met drops dus, maar verder wel naar mijn zin.

Zit vooral echt verlegen om wat meer runes. Die droppen nog niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk dat ik best veel rubberbanding momenten heb. Vooral in Nahantu. Erg vervelend met een reeds alle kanten op vliegende Spiritborn.
Ook veel onzichtbare en traag openende schuifdeuren daar, trouwens.
Game loopt vandaag niet echt lekker soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:42:
Merk dat ik best veel rubberbanding momenten heb. Vooral in Nahantu. Erg vervelend met een reeds alle kanten op vliegende Spiritborn.
Ook veel onzichtbare en traag openende schuifdeuren daar, trouwens.
Game loopt vandaag niet echt lekker soepeltjes.
Performance is sowieso flink beroerder geworden sinds de expansion. Voorheen hoorde ik m'n pc nooit, nu iedere keer als ik naar Kurast Bazaar tp.

Hink hier tegen torment 4 aan, maar heb eerst ff de season challenges afgemaakt op torment 3. Progressie gaat mooi gestaag iig (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:59
Net mn eerste Gem opgepikt in de chat :D Staff of endless rage met 4 GA

25 milj gold.....

yes please haha alleen de gloves nog die zijn een beetje jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Nb9dWfvqMEZnLCRxmMHngVOscU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6VLeYWeytMWOZD8fqL7OULRI.png?f=user_large

Eerste twee zijn binnen, t duurt ff maar heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:58:
[Afbeelding]

Eerste twee zijn binnen, t duurt ff maar heb je ook wat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nyaguAncdxhV1aQ_cYlBz1IGVx4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jl644nuiUFN8VUH5GliSsAJc.png?f=user_large

Hier hoeven we ook niet meer om te stressen lol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orThIN-wfryOiayz9ThDt1BpyJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XxoLVfX04qXO8ksnGhyF7L1t.png?f=fotoalbum_large

YES, het was moeilijker als verwacht maar dat maakt het wel extra fijn als het lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09:19
Hoe vindt iedereen de endgame? Ik was er bij de gewone versie na een tijdje wel klaar mee. Was best snel na level 100 Al. Al denk ik dat ik zeker niet alles eruit het gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
gupfishy schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:08:
Hoe vindt iedereen de endgame? Ik was er bij de gewone versie na een tijdje wel klaar mee. Was best snel na level 100 Al. Al denk ik dat ik zeker niet alles eruit het gehaald
Volgens mij ben je nu wel langer zoet met de endgame. Ligt ook aan je speeltijd natuurlijk.

Zelf loop ik tegen een muurtje aan waar ik maar niet doorheen kom. Flink aan het farmen geweest maar ik drop nergens echt veel gear en al helemaal geen uniques. Heb het idee dat veel rewards bugged zijn, zelfs als ik met opals run. Goblins in open world droppen okaye loot, maar seething goblins droppen meestal nul items. Gelukkig wel nu alle potion upgrades binnen en ik ben de nieuwe 'altars' nu aan het zoeken en de reward track voor de nieuwe regio aan het voltooien (dus sidequests enzo).

Gisteren voor kurast undercity eindelijk een tribute voor unique items gekregen. Nu run ik die undercity supersnel en makkelijk dus ik ga daar vanavond eens goed voor zitten in de hoop dat er iets goeds dropt.

Maar zit nu in T1. Ik denk dat wanneer ik nog 1 unique en 1 ancestral item vind, ik wel door kan naar T2. Temperen blijft een beetje een drama. Gisteren op vier items niet gelukt om mijn gewenste temper te rollen terwijl er maar drie opties zijn voor de temper die ik nodig heb. Dit is statistisch gezien onmogelijk en er lijkt toch wel een soort van bias te zijn. 1 temper kwam denk ik 15 keer voor en de andere temper is 5 keer voorbij gekomen dan ofzo. Maar de temper die ik zoek wilde gewoon nul keer. Met een kans van 1/3 zou je haast denken dat het beter verdeeld zou moeten zijn :)

Ondanks dat het mij nu niet zo meezit kwa progressie, voelt dat niet per se heel slecht ofzo. Ik weet dat er nog veel content is die ik kan gaan doen en wil dit weekend ook wel wat farmen met groepjes, ik denk dat dan de echte drops zullen gaan vallen. Wanneer we Infernals en Citadels gaan doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ohmarinus op 11-10-2024 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:06
Nahkriin schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:08:
[...]

[Afbeelding]

Hier hoeven we ook niet meer om te stressen lol!
Als je nog wat gaat uitdelen, hou ik mijn aanbevolen. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Gisteren ook even T2 vrij gespeeld met mijn Spiritborn maar eenmaal daar aangekomen merkte ik ook dat ik dat ik nog niet genoeg schade deed om daar goed rond te kunnen lopen. Ik moet ook dus nog even op zoek naar wat gear om mijn build goed te laten werken.

Maar ik vermaak mij er nog wel even mee. Misschien ook maar eens toegang vragen tot de GoT clan want de clan waar ik met een collega in zit is wat eenzaam aangezien hij voornamelijk in PoE zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmarinus schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:29:
[...]

Volgens mij ben je nu wel langer zoet met de endgame. Ligt ook aan je speeltijd natuurlijk.

Zelf loop ik tegen een muurtje aan waar ik maar niet doorheen kom. Flink aan het farmen geweest maar ik drop nergens echt veel gear en al helemaal geen uniques. Heb het idee dat veel rewards bugged zijn, zelfs als ik met opals run. Goblins in open world droppen okaye loot, maar seething goblins droppen meestal nul items. Gelukkig wel nu alle potion upgrades binnen en ik ben de nieuwe 'altars' nu aan het zoeken en de reward track voor de nieuwe regio aan het voltooien (dus sidequests enzo).

Gisteren voor kurast undercity eindelijk een tribute voor unique items gekregen. Nu run ik die undercity supersnel en makkelijk dus ik ga daar vanavond eens goed voor zitten in de hoop dat er iets goeds dropt.

Maar zit nu in T1. Ik denk dat wanneer ik nog 1 unique en 1 ancestral item vind, ik wel door kan naar T2. Temperen blijft een beetje een drama. Gisteren op vier items niet gelukt om mijn gewenste temper te rollen terwijl er maar drie opties zijn voor de temper die ik nodig heb. Dit is statistisch gezien onmogelijk en er lijkt toch wel een soort van bias te zijn. 1 temper kwam denk ik 15 keer voor en de andere temper is 5 keer voorbij gekomen dan ofzo. Maar de temper die ik zoek wilde gewoon nul keer. Met een kans van 1/3 zou je haast denken dat het beter verdeeld zou moeten zijn :)

Ondanks dat het mij nu niet zo meezit kwa progressie, voelt dat niet per se heel slecht ofzo. Ik weet dat er nog veel content is die ik kan gaan doen en wil dit weekend ook wel wat farmen met groepjes, ik denk dat dan de echte drops zullen gaan vallen. Wanneer we Infernals en Citadels gaan doen.
Je zal toch echt tegen de bekende rng muur aanlopen vermoed ik. Ik heb de meeste uniques al van mijn build gevonden. Zelfs de Tempers zijn allemaal gelukt. Wil natuurlijk niet zeggen dat het op deze manier door zal gaan. Voor nu staat de rng aan mijn kant lijkt het. ;)
Die goblins zijn ook hier vervelend qua drops.

Ik draag volgens mij nog geen enkel ancestral item. En dat vind ik prima eigenlijk, het mag best wat langzamer gaan naar mijn mening. Genoeg om naar toe te werken dus laten we hopen dat dit seizoen (nog) langer leuk blijft daardoor. :)

Ik vermaak me goed momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:34:
[...]

Je zal toch echt tegen de bekende rng muur aanlopen vermoed ik. Ik heb de meeste uniques al van mijn build gevonden. Zelfs de Tempers zijn allemaal gelukt. Wil natuurlijk niet zeggen dat het op deze manier door zal gaan. Voor nu staat de rng aan mijn kant lijkt het. ;)
Die goblins zijn ook hier vervelend qua drops.

Ik draag volgens mij nog geen enkel ancestral item. En dat vind ik prima eigenlijk, het mag best wat langzamer gaan naar mijn mening. Genoeg om naar toe te werken dus laten we hopen dat dit seizoen (nog) langer leuk blijft daardoor. :)

Ik vermaak me goed momenteel.
Ja, vorig seizoen had ik met LS alle items die ik zocht in 1 keer en ook direct alle aspects en alle tempers in 1 keer. Je hebt denk ik wel gelijk, want ik zie veel mensen die wel al bijna alle uniques hebben. Ik heb nul uniques en 3 Ancestral legendaries. Maar ik heb slechts 1 aspect gedropt die ik kan gebruiken in mijn build en de rest is random want ik heb de nodige aspects nog niet. Inmiddels al voorbij paragon lvl 80.

RNG, halp me bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:19
Ik heb er inmiddels een paar uurtjes inzitten en tot nu is de storyline als D2 veteraan erg leuk.

Zoals vrijwel iedereen ben ik begonnen met de nieuwe class maar tot nu toe pakt de gameplay me niet echt, heeft iemands tips qua builds en dan voornamelijk hoe deze spelen ivm andere classes zodat ik een gerichte respec keuze kan maken ipv random switchen/testen?

Misschien te lang barb gespeeld :p

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Uniques heb ik al vrij veel... niet allemaal iLVL800, meeste nog iLVL750 en niet alle gewenste stats daar waar ik ze wil, maar legendaries... Pff... Die droppen amper bij bosses. Dus daarvoor moet je elders wezen vrees ik. Infernal Hordes heb je de loot chest. Dat geeft al veel kans op bruikbaar spul, maar 10-15 min. per run kost ook wat tijd.

Wat de beste plek/ manier is voor (Ancestral) Legendaries ben ik nog niet over uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Thalaron schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:45:
Uniques heb ik al vrij veel... niet allemaal iLVL800, meeste nog iLVL750 en niet alle gewenste stats daar waar ik ze wil, maar legendaries... Pff... Die droppen amper bij bosses. Dus daarvoor moet je elders wezen vrees ik. Infernal Hordes heb je de loot chest. Dat geeft al veel kans op bruikbaar spul, maar 10-15 min. per run kost ook wat tijd.

Wat de beste plek/ manier is voor (Ancestral) Legendaries ben ik nog niet over uit...
Hordes en helltide heb ik mijn ''basis'' gear gehaald, toen langzaam alles upograden.
vergeet die mercs niet die droppen ook veel en ook met die barter kun je best wat krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:57
Kwam deze op reddit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHfHhhmpMSw-z11vDviQar1C-jc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AuqdWKbG0xMvDqtkjkIz7ftf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Grootste bottleneck is Forgotten Souls dit seizoen. Zijn moeilijk te vinden in de hoeveelheden die je nodig hebt voor masterworking.

edit: Overigens staat bij masterworking dungeons groen en hordes oranje. Dungeons zijn een kleine bron van obducite, maar als je werkelijk grote hoeveelheden wil zijn hordes nog steeds de way to go.

Hoop foutjes dus in dat overzicht.

[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 11-10-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

ChUcKiE

Dus........

Dus undercity is wel een geschikte plek om in het begin flink wat tijd door te brengen. Ben nu 60, ga naar T1 en heb de exp campagne afgerond. Dus daar maar even de focus op leggen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ChUcKiE schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:07:
Dus undercity is wel een geschikte plek om in het begin flink wat tijd door te brengen. Ben nu 60, ga naar T1 en heb de exp campagne afgerond. Dus daar maar even de focus op leggen
Undercity is alleen nuttig met tributes, dus die zul je eerst moeten verkrijgen. Zonder tribute is het zonde van je tijd.

Daarnaast zijn er momenteel bugs met de equipment tributes, die droppen maar heel weinig items.

Het meest nuttig heb ik het tot nu toe gevonden voor boss mats, dus die tribute kun je goed gebruiken.

---
Als je net 60 bent zou ik lekker helltides gaan doen, net als Season 5. Veel loot, XP en andere nuttige items. En een prima manier om tussendoor ook nog whispers mee te doen voor gold/XP/etc.

Dan als je wat paragon levels hebt zou ik wat pit-runs doen om je gebruikte glyphs in ieder geval naar level 15 te brengen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 11-10-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Er zijn helaas nog wel wat bugs inderdaad met bosses en loot, maar ook met die tenets of akarat die je kunt verzamelen. Zal ergens volgende week wel een patch komen die wat dingen fixed lijkt mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Bosmonster schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:03:
Grootste bottleneck is Forgotten Souls dit seizoen. Zijn moeilijk te vinden in de hoeveelheden die je nodig hebt voor masterworking.

Dat overzicht is sowieso beetje apart. Wat is "forging"? En waarom gebruikt dit een Forgotten Soul plaatje wat voor masterworking is?

edit: Overigens staat bij masterworking dungeons groen en pit rood. Dungeons zijn een redelijke bron van obducite, maar als je werkelijk grote hoeveelheden wil zijn Pits nog steeds de way to go.

Hoop foutjes dus in dat overzicht.
eh vgm krijg je niet eens meer MW mats uit de pit :P
Uit mijn 80 dropte niks net, als je mats wil beste infernal hordes.
Heb je 800 cinders heb je zo 2/3k mats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34
Heef iemand anders ook regelmatig crashes?
Toch al 4 of 5 keer in 2 dagen.

[ Voor 4% gewijzigd door DrMacabr3 op 11-10-2024 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:31:
Er zijn helaas nog wel wat bugs inderdaad met bosses en loot, maar ook met die tenets of akarat die je kunt verzamelen. Zal ergens volgende week wel een patch komen die wat dingen fixed lijkt mij.
Wilde het net zeggen, deed effe een rondje van die Tenets, nou meer dan de helft deed het niet. Zelfs de game herstarten bood niet altijd een oplossing. Na een paar keer reloggen en van regio switchen (ik port naar de Twee of Whispers) hielp nog het meest, maar ook niet altijd. Soms kom je toch terug in dezelfde instance.

Ik zou nog effe wachten met die Tenets want het is de irritatie niet waard haha. Als er net vlak voor je iemand is geweest, dan werken ze bijvoorbeeld ook niet. Ergens las ik dat veel mensen het daarom op Normal mode doen, daar zijn minder mensen bezig met Tenets (want als je de expansion uit hebt, is Normal veel te makkelijk, dus spelers op Normal zullen zelfden Tenets verzamelen). Ergo: normal = minder spelers = kleinere kans dat een andere speler de Tenet net heeft gepakt en het voor jou dus ook niet bugt.

Anyway, ik moet weer aan de slag maar zal vanavond nog eens kijken of het op Normal allemaal wat beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrMacabr3 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:36:
1x gehad en heb er behoorlijk wat uren inzitten. Lag ook amper last van gehad eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmarinus schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:38:
[...]

Wilde het net zeggen, deed effe een rondje van die Tenets, nou meer dan de helft deed het niet. Zelfs de game herstarten bood niet altijd een oplossing. Na een paar keer reloggen en van regio switchen (ik port naar de Twee of Whispers) hielp nog het meest, maar ook niet altijd. Soms kom je toch terug in dezelfde instance.

Ik zou nog effe wachten met die Tenets want het is de irritatie niet waard haha. Als er net vlak voor je iemand is geweest, dan werken ze bijvoorbeeld ook niet. Ergens las ik dat veel mensen het daarom op Normal mode doen, daar zijn minder mensen bezig met Tenets (want als je de expansion uit hebt, is Normal veel te makkelijk, dus spelers op Normal zullen zelfden Tenets verzamelen). Ergo: normal = minder spelers = kleinere kans dat een andere speler de Tenet net heeft gepakt en het voor jou dus ook niet bugt.

Anyway, ik moet weer aan de slag maar zal vanavond nog eens kijken of het op Normal allemaal wat beter werkt.
Je weet dat je die dingen over kunt slaan? Ze geven enkel reputatie geen stats. Gewoon lekker side quests en Strongholds doen etc. Zo heb ik de reputatie op max gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:00:
[...]

Je weet dat je die dingen over kunt slaan? Ze geven enkel reputatie geen stats. Gewoon lekker side quests doen etc. Zo heb ik de reputatie op max gezet.
Maar je krijgt een leeuw mount als je ze allemaal hebt las ik, dus ik ga ze wel doen als ze niet meer bugged zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

Maar je krijgt een leeuw mount als je ze allemaal hebt las ik, dus ik ga ze wel doen als ze niet meer bugged zijn.
O dat wist ik niet. :)
Binnenkort kijken of die mount mooier is dan mijn Ultimate kitty anders sla ik dat mooi over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

Klopt, een leeuw mount is een reward. Voor de post campaign quests krijg je ook een champions gear set en een cat mount met armor.
Die leeuw is overigens niets meer dan de licht bruine cat mount, met korte manen, maar wel leuk om erbij te hebben. Ik heb nu 6 cat mounts en 2 cat armor sets. Best geinig.
Ben benieuwd of er ook random cat mounts droppen, zoals die regionale paardjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-10-2024 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:10

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:56:
[...]Voor de post campaign quests krijg je ook een champions gear set en een cat mount met armor.
Ah die side-quests hebben nu dus wel zin om te gaan doen? Laat ze al een paar seizoenen compleet links liggen omdat je er uiteindelijk niets aan hebt. Een enkele keer allemaal gedaan, dat blijven we niet elk seizoen herhalen ;)

Of zijn dit weer speciale quests die nog ergens gelinked zijn aan de campaign?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Die Tenet's zijn op Normal prima te doen, als hij toevallig al active is dan even naar town en weer terug. Heb ze op Normal allemaal gehaald, 2x naar Town moeten gaan en daarna waren ze te unlocken. Op T1/2 was het niet te doen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nahkriin schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:43:
[...]

eh vgm krijg je niet eens meer MW mats uit de pit :P
Uit mijn 80 dropte niks net, als je mats wil beste infernal hordes.
Heb je 800 cinders heb je zo 2/3k mats.
Je hebt gelijk, ik schreef pits maar bedoelde hordes. In ieder geval niet uit nmd's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DrMacabr3 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:36:
Yeah ook ineens met de expansion. Heb raytracing en ultra textures uitgezet en nu lijkt het goed te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaastosti schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:59:
[...]

Ah die side-quests hebben nu dus wel zin om te gaan doen? Laat ze al een paar seizoenen compleet links liggen omdat je er uiteindelijk niets aan hebt. Een enkele keer allemaal gedaan, dat blijven we niet elk seizoen herhalen ;)

Of zijn dit weer speciale quests die nog ergens gelinked zijn aan de campaign?
Dit is de mount en de barding die je als een van de rewards krijgt. (Die trophy trouwens niet. Dat is een reward voor het killen van Ashava tijdens de Server Slam beta dagen).:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5LLeh_4RZp1mfxEUyEs8z8mne0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8gmRfKer7PIHHR6147IW2SQz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30dRj0r0WE_pPpLE98EzhCDIr8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VV1o9MYuGHiDKsqCEa4vagqG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-10-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ik kan toch niet de enige zijn die dit seizoen af en toe zijn cursor kwijt raakt met al dat grafisch geweld? Iemand daar een mooie oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Bazziek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:03:
Ik kan toch niet de enige zijn die dit seizoen af en toe zijn cursor kwijt raakt met al dat grafisch geweld? Iemand daar een mooie oplossing voor?
Ik heb hem groot en roze gemaakt. Zijn opties in de settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:10

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Bosmonster schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:06:
[...]Ik heb hem groot en roze gemaakt. Zijn opties in de settings.
Zie je wel, ik ben heus niet de enige :) Groot en oranje, lekker zichtbaar!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Bosmonster schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:06:
[...]

Ik heb hem groot en roze gemaakt. Zijn opties in de settings.
Thanks, dan ga ik even zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 17:06

tha_crazy

Mafketel

Geen cursor gebruiken >:)
Speel eigenlijk altijd met controller en vind dat wel erg fijn.

Alleen jammer dat sommige skills (soar) wat moeite hebben met targets vinden behalve het eind van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spelen met een controller? De game lijkt er goed op gemaakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik speel af en toe op PS5, maar hangt erg van de build af of controller lekker werkt. Voor builds waar je bijvoorbeeld exacte area wil targeten ofzo werkt het minder lekker. Of evade spiritborn natuurlijk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:00:
[...]

Je weet dat je die dingen over kunt slaan? Ze geven enkel reputatie geen stats. Gewoon lekker side quests en Strongholds doen etc. Zo heb ik de reputatie op max gezet.
Ik zie dat Bazzie het al had gedeeld, maar inderdaad, ik wil die leeuw!

Heb nu ook de bug dat mijn pet steeds verdwijnt. Echt mateloos irritant want nu mis ik heel veel drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stom zeg, dat ze je wel solo de citadel laten ingaan, je wel iemand nodig hebt om deurtjes te openen, maar niet om de area te clearen. Dat gaat prima solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

krijg net een update file binnen.. kan geen patch notes vinden.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:39:
Stom zeg, dat ze je wel solo de citadel laten ingaan, je wel iemand nodig hebt om deurtjes te openen, maar niet om de area te clearen. Dat gaat prima solo.
En… ja kan er niet uit (TP)…

Ik wil nog even testen of ik met 2Player (console) er gewoon mee naar binnen kan. Ben niet zo’n online teamplayer wat betreft D4. Al ligt dat vooral aan het gedoe met communiceren (mist toetsenbord).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Scheelt dat je voor de Dark Citadel niet hoeft te communiceren. In ieder geval niet met microfoons. Het wijst zichzelf wel en je blaast er behoorlijk snel doorheen, zelfs met randoms :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:27:
[...]

En… ja kan er niet uit (TP)…

Ik wil nog even testen of ik met 2Player (console) er gewoon mee naar binnen kan. Ben niet zo’n online teamplayer wat betreft D4. Al ligt dat vooral aan het gedoe met communiceren (mist toetsenbord).
Je kunt gelukkig wel gewoon via de ingang weer weg, dus het is alleen een klein stukje wandelen. TP had wel een stuk handiger geweest, ja.

Ik zou er PS Plus voor moeten aanschaffen. Alleen voor de Citadel. Gaat niet gebeuren.
Ze zouden je mercenaries moeten kunnen inzetten om op die floor triggers te gaan staan, maar ik denk dat deze feature is ingebouwd om spelers GamePass en PS Plus te laten kopen, indien ze die nog niet hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alcmaria schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:08:
krijg net een update file binnen.. kan geen patch notes vinden.. iemand een idee?
Fixed an issue where some players could not log in to the game.
Fixed an issue where Aldkin could fail to change form in certain scenarios when playing Necromancer.
Fixed an issue where Varshan's barrier could have significantly larger values than intended, making him unkillable.
Fixed an issue where staggering the Realmwalker at a low health could lead to the boss becoming unkillable.
Fixed an issue where experience wouldn't be granted after completing Deeds of a Champion objectives in certain scenarios.
Various stability improvements
Varshan fix _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Ik heb met een join request gedaan voor de eerste clan. Ik kom vanuit clan 3. Volgens mij is m'n ingame ook Oulewappeur. M'n character is beardeddad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ren maar wat rond met m'n houtje-touwtje build op T1 en opgeraapte uniques, maar heb toch nergens moeite mee. Okee, single target damage is niet om te gillen, maar AoE is dikke prima in orde.
Als een onsamenhangende build al prima werkt met een Spiritborn, dan ben ik wel benieuwd hoe een meta build gaat werken. Ik zit nu moeiteloos op lvl60(74). Maar goed, ik doe nu niet echt endgame stuff. Eerst alles nog exploren en nog 27 tenets zien te vinden 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ben blij dat ik amper Necro speel want als die Lich King skin voor Barb was geweest had ik em gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2024 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:52:
[...]

Je kunt gelukkig wel gewoon via de ingang weer weg, dus het is alleen een klein stukje wandelen. TP had wel een stuk handiger geweest, ja.

Ik zou er PS Plus voor moeten aanschaffen. Alleen voor de Citadel. Gaat niet gebeuren.
Ze zouden je mercenaries moeten kunnen inzetten om op die floor triggers te gaan staan, maar ik denk dat deze feature is ingebouwd om spelers GamePass en PS Plus te laten kopen, indien ze die nog niet hebben.
Zou kunnen inderdaad… maar ik ga het zo proberen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k4j-2HqWgd4keNndsLYbyY9CLqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tgLMDExyD5zQiuxNSh7Ic0dy.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels is mijn 2e account character LVL37 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:14:
Ben blij dat ik amper Necro speel want als die Lich King skin voor Barb was geweest had ik em gekocht.
Ze weten me ook te triggeren hoor als ex-WoW veteraan. Echt hele toffe sets, maar ik wil er geen geld aan uitgeven eigenlijk ;(

Dat heb ik al teveel gedaan namelijk ;w

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:44:
[...]

Ze weten me ook te triggeren hoor als ex-WoW veteraan. Echt hele toffe sets, maar ik wil er geen geld aan uitgeven eigenlijk ;(

Dat heb ik al teveel gedaan namelijk ;w
Hoe lang zal het duren, voordat er een itteratie van de Warglaives of Azinoth in de shop zal komen?

[Edit] Net even in de shop gekeken en er is dus al een blade of Azinoth aangekomen. 🤣

Maar eerlijk is eerlijk, als die sets een stuk goedkoper hadden geweest, dan had ik er uit WoW sentiment toch wel een aantal gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-10-2024 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:14:
Illidan voor de rogue is ook moeilijk te weerstaan. Als de sets een tientje waren, dan had ik echt overstag gegaan.

De Garrosh Hellscream set voor barb is overigens ook heel goed. Was altijd een Horde in de game, maar geen fan van Hellscream zelf. De set, though.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Speel je al 2-3 dagen en kom je er nu pas achter dat je de Wardrobe vanuit je character menu kunt benaderen.

🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 13:59
Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:42:
Speel je al 2-3 dagen en kom je er nu pas achter dat je de Wardrobe vanuit je character menu kunt benaderen.

🫣
dank voor de tip hehe

hebben we de nieuwe Ash'adar, Harbinger of the Dawn mount gezien.... ik kreeg een pop up bij het inloggen en kan hem daarna alleen vinden in de battle net store (via de battlenet app) maar niet in D4 zelf
en dat is maar goed ook :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Vanavond nog even alle tenets gedaan. De helft deed het niet. Zelfs reloggen was te druk. Maar op Normal zijn er nul issues dus ik raad aan de tenets die op Torment niet werken, op Normal te doen. Duurde met alle issues meer dan twee uur terwijl het ook slechts een half uurtje had kunnen duren als die stomme bugs er niet in zaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTwPUjq5erUqQRZmzj7NVlZXAcs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aBTIwwQO7weLyfAAF8vsrg5u.png?f=fotoalbum_large

NICE :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpsPkL5yT2gp8TMfy1r821kh_hE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUMw0YB2kAIc4s8ys1SvQBm1.png?f=fotoalbum_large

not bad, en de souls buff is ook heel lekker!

[ Voor 36% gewijzigd door Nahkriin op 12-10-2024 02:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Thalaron schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:15:
[...]

Zou kunnen inderdaad… maar ik ga het zo proberen;
[Afbeelding]

Inmiddels is mijn 2e account character LVL37 😎
Meh… geen local co-op support…

Komt dan over als: neem maar abonnement af.

Nu heb ik momenteel geen PS5 in afwachting van de Pro, maar dan kan ik in ieder geval een keer klooien met 2 consoles gelijktijdig wanneer ik voor beide een abonnement heb lopen. Voor nu dan leuk voor loot share met mezelf 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:56
Al dagen probeer ik Aspect Of Accursed Touch te hebben.
Is er misschien manier voor dit te traden ?
Enige website dat je kan gebruiken of moet het enkel via de trade chat ?

Ben nu paragon 23, en ook eindelijk na 2 dagen mijn Fitness Glyph gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:51
KBE91 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:12:
Al dagen probeer ik Aspect Of Accursed Touch te hebben.
Is er misschien manier voor dit te traden ?
Enige website dat je kan gebruiken of moet het enkel via de trade chat ?

Ben nu paragon 23, en ook eindelijk na 2 dagen mijn Fitness Glyph gehad.
Ik kreeg die pas op Paragon 60 die wilde voor mij ook niet droppen.
Ben nu Paragon 100 en heb 20 uniques maar 0 voor mijn build. Welkom in de wereld van RNG :p
Pagina: 1 ... 194 ... 214 Laatste