Volgens mij ben je nu wel langer zoet met de endgame. Ligt ook aan je speeltijd natuurlijk.
Zelf loop ik tegen een muurtje aan waar ik maar niet doorheen kom. Flink aan het farmen geweest maar ik drop nergens echt veel gear en al helemaal geen uniques. Heb het idee dat veel rewards bugged zijn, zelfs als ik met opals run. Goblins in open world droppen okaye loot, maar seething goblins droppen meestal nul items. Gelukkig wel nu alle potion upgrades binnen en ik ben de nieuwe 'altars' nu aan het zoeken en de reward track voor de nieuwe regio aan het voltooien (dus sidequests enzo).
Gisteren voor kurast undercity eindelijk een tribute voor unique items gekregen. Nu run ik die undercity supersnel en makkelijk dus ik ga daar vanavond eens goed voor zitten in de hoop dat er iets goeds dropt.
Maar zit nu in T1. Ik denk dat wanneer ik nog 1 unique en 1 ancestral item vind, ik wel door kan naar T2. Temperen blijft een beetje een drama. Gisteren op vier items niet gelukt om mijn gewenste temper te rollen terwijl er maar drie opties zijn voor de temper die ik nodig heb. Dit is statistisch gezien onmogelijk en er lijkt toch wel een soort van bias te zijn. 1 temper kwam denk ik 15 keer voor en de andere temper is 5 keer voorbij gekomen dan ofzo. Maar de temper die ik zoek wilde gewoon nul keer. Met een kans van 1/3 zou je haast denken dat het beter verdeeld zou moeten zijn
Ondanks dat het mij nu niet zo meezit kwa progressie, voelt dat niet per se heel slecht ofzo. Ik weet dat er nog veel content is die ik kan gaan doen en wil dit weekend ook wel wat farmen met groepjes, ik denk dat dan de echte drops zullen gaan vallen. Wanneer we Infernals en Citadels gaan doen.
[
Voor 16% gewijzigd door
Ohmarinus op 11-10-2024 07:33
]