| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Maar goed… deze week toch maar een Spiritborn aanmaken en story doorlopen. Ik hoop dat LVL50-60 levelen vanaf 0 wat nuttiger zal aanvoelen als dat nu is voor een bestaand character. Neem aan van wel..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Oke dankje.Lekker Ventje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:24:
[...]
Je moet de nieuwe campaign spelen. Daarin wordt ook al het nieuwe spul uitgelegd.
Het is wel anders dan de gewone campaign van diablo 4? Deze heb ik al uitgespeeld...
er is een nieuwe expansion campaign die je separaat kan/moet starten nadat je de diablo IV campaign hebt uitgespeeld.Aggressor schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:21:
[...]
Oke dankje.
Het is wel anders dan de gewone campaign van diablo 4? Deze heb ik al uitgespeeld...
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Dus rond 4 uur start ik
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Vessel of hatred. Ik ben nu met het verhaal van de campaign klaar en de campaign quests erna aan het doen en ben lvl 54.Goldman schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:08:
In 'alle' online videos word gezegd dat je lvl 60 bent na de campaign...praten ze over de volledige campaign of de vessel of hatred campaign?
Enjoy folks
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik snap zo'n mensen ook niet. Kritiek leveren is oké, maar doe het op een andere manier. Het is alsof deze persoon totaal geen geduld heeft.Ohmarinus schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:41:
Zo, iedereen is alweer vol over de zeik daar op de Bnet forums...
https://us.forums.blizzar...o-more-credibility/192252
Wat heb je toch veel toxic karakters rondlopen in deze realm. Ik denk dat ik in de verkeerde timeline zit
Anyway, ik ga zo maar eens rustig beginnen met de update en daarna kijken of in überhaupt binnen kom.
Het is jammer dat het een aantal uur uitgesteld is, maar het is iets waar je niks aan kan doen. Geduldig wachten en hopen dat het snel online komt.
Dat eigenlijk gewoon geduldig zijn.Toonen1988 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:53:
[...]
Ik snap zo'n mensen ook niet. Kritiek leveren is oké, maar doe het op een andere manier. Het is alsof deze persoon totaal geen geduld heeft.
Het is jammer dat het een aantal uur uitgesteld is, maar het is iets waar je niks aan kan doen. Geduldig wachten en hopen dat het snel online komt.
Heb het vaak genoeg gezien bij andere spellen dat mensen uit hun plaat gingen toen ze niet meteen de eerst minuut het spel konden spelen.
Ik kan me nog screenshot herinneren van WOW met uren wachttijd alleen om het spel in te komen
Kan me ook een keer een paar keer herinneren dat de Steam servers veel moeite hadden toen een grote spel uitkwam die iedereen wilde spelen
Soms wel erg ja. Maar langs de ene kant was er wel iets volledig verkeerd gelopen.Toonen1988 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:53:
[...]
Ik snap zo'n mensen ook niet. Kritiek leveren is oké, maar doe het op een andere manier. Het is alsof deze persoon totaal geen geduld heeft.
Deze morgen rond 6u snel de stream van Raxxanterax gekeken en ze waren nog aan het wachten.
5 uur na de launch is best wel lang.
Als je aan t wachten bent is 10 minuten al lang. Maar goed. Ik lig er niet wakker om. Sliep heerlijk. Vanavond een poging wagen.Boermansjo schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:25:
[...]
Soms wel erg ja. Maar langs de ene kant was er wel iets volledig verkeerd gelopen.
Deze morgen rond 6u snel de stream van Raxxanterax gekeken en ze waren nog aan het wachten.
5 uur na de launch is best wel lang.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Oh, ik ook niet hoorAlekz87 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:29:
[...]
Als je aan t wachten bent is 10 minuten al lang. Maar goed. Ik lig er niet wakker om. Sliep heerlijk. Vanavond een poging wagen.
Ik kon bij het opstaan snel 30 minuten spelen. Vanavond nog eens kijken. Benieuwd naar de nieuwe map.
Even nieuwsgierig: was dit vanaf een nieuw character/ seasons? Of eternal? Indien het laatste: te doen met LVL50 gear?Nahkriin schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:23:
[Afbeelding]
Blast from the past op T1 spelen haha
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dit was met nieuw season char maar met eternal moet t wel lukken.Thalaron schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:52:
[...]
Even nieuwsgierig: was dit vanaf een nieuw character/ seasons? Of eternal? Indien het laatste: te doen met LVL50 gear?
Mijn ping schiet alle kanten op alvast, van 40 ms naar 140. Dan weer naar 30, voor de rest relatief weinig problemen gehad.Buizerd__NL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:01:
De servers zijn laggy dat je de quests niet kan afronden of door kunt gaan.
Level 32 geraakt voor de moment.
Zal vanavond eens zien dat ik nog wat kan spelen, maar ben mij bewust dat de servers vanavond zouden kunnen uitvallen.
Voor nu nog even wat werk afmaken en dan weer verder met D4.
Battle.net Spud#2543
Ben ik ook benieuwd naarTepelStreeltje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:06:
Moet je eigenlijk de main campaign ook weer spelen voor je met de voh kan beginnen?
Als ik een char aanmaak, moet ik dan skip campaign doen??Stappieterug schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:42:
[...]
er is een nieuwe expansion campaign die je separaat kan/moet starten nadat je de diablo IV campaign hebt uitgespeeld.
Krijg ik dan wel de campaign van de expansie?
[ Voor 24% gewijzigd door Aggressor op 08-10-2024 17:42 ]
Ik ben net gestart (series x), na het maken van de char kreeg ik de keuze om seasonal te doen, erboven staat campaign, toen ik daarop klikte had ik de keuze om de uitbreiding campaign te doen.Aggressor schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:25:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar
[...]
Als ik een char aanmaak, moet ik dan skip campaign doen??
Krijg ik dan wel de campaign van de expansie?
Nu 15min erop zitten, dit is inderdaad een nieuwe lijn. Nog niet in het nieuwe deel geweest, maar kijkend welke richting ik opmoet, ga ik wel die kant op.
Nee, die kun je meteen beginnen. Tenminste, als je de main campaign al eerder volledig hebt gedaan.TepelStreeltje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:06:
Moet je eigenlijk de main campaign ook weer spelen voor je met de voh kan beginnen?
Die melding inmiddels al 4 keer gehad in een paar uur, moet je uitloggen en opnieuw inloggen.Poops_McGhee schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:37:
Krijg nu de foutmelding dat ik VoH moet bezitten, om naar Kurast te reizen.... Was even heen en weer naar de normale map gegaan, maar mag niet meer terug... ja, lopend misschien.
Zal wel een bug zijn
Zal zeker een bug zijn maar ik wordt er wel schijtziek van. Het is mij nu al 3x overkomen.FidoDido schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:49:
[...]
Die melding inmiddels al 4 keer gehad in een paar uur, moet je uitloggen en opnieuw inloggen.
Zal wel een bug zijn
Edit: wn dat was nummer 4 en 5. Hoe kan dit ook echt fout gaan? Je speelt verdomme met de spiritborn. Hoe de hell kan het dan ooit constateren dat je de expansie niet hebt
[ Voor 21% gewijzigd door Kaasje123 op 08-10-2024 20:29 ]
Haha same. Paar keer gehad nu wel ff klaar meeKaasje123 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:08:
[...]
Zal zeker een bug zijn maar ik wordt er wel schijtziek van. Het is mij nu al 3x overkomen.
Edit: wn dat was nummer 4 en 5. Hoe kan dit ook echt fout gaan? Je speelt verdomme met de spiritborn. Hoe de hell kan het dan ooit constateren dat je de expansie niet hebt
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Veel verbetering hopelijk pakken ze door
Zoals iemand al zei, even uit- en inloggen en het is weer opgelost. Hoe het elke keer wel fout kan gaan? Tsja, indie company, he 😄😜Kaasje123 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:08:
[...]
Zal zeker een bug zijn maar ik wordt er wel schijtziek van. Het is mij nu al 3x overkomen.
Ik heb de bug nu 2 keer gehad, toevallig beide keren nadat ik de shop had bezocht. Dat doe ik voorlopig dus even niet 😄
[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-10-2024 22:21 ]
T3 Duriel is goed te doen, maar duurt wel langer dan voorheen de uber variant. Tier 65 lukte nog net niet. Iets met een shit boss. 1 Glyph legendary. Dat graat vrij rap gezien Tier 55-60 weinig moeite kost.
Zodra mijn Wizard een beetje op peil is ga ik met Spiritborn beginnen op mijn gemak
Speel je Eternal?Thalaron schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:00:
Zo… dacht even wat gems craften (Eternal). Was iets te enthousiast… Gold op haha. Had even niet door dat ze 10M per stuk waren. Ach ja..
T3 Duriel is goed te doen, maar duurt wel langer dan voorheen de uber variant. Tier 65 lukte nog net niet. Iets met een shit boss. 1 Glyph legendary. Dat graat vrij rap gezien Tier 55-60 weinig moeite kost.
Zodra mijn Wizard een beetje op peil is ga ik met Spiritborn beginnen op mijn gemak
Zo ja ik kan je wel gold geven
BattleTag: Leviathan#24929
Ik kom eraan maar moet hele TV serie kijken van de game eerst man man man.Thalaron schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:44:
@Nahkriin yup, eternal voorlopig ivm tijdgebrek. Maar als je over hebt dan is dat zeker welkom!
Het is geen racePoops_McGhee schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:48:
Ik ben nog niet eens klaar met de campaign. Ben ik nou zo langzaam, of heb ik niet genoeg tijd? 😂
Ik moet zeggen na 17 uur ben ik wel tevreden met mn aankoop
Heb toch enorm liggen zweten op een paar bosses.
Eens ik die spirit dingen unlocked had op level 15 en 30, dan ging alles in een stroomversnelling.
Ik heb nog bijna 20 miljard liggen op eternal van vorig seizoen. Had een 4GA item verkocht. Ik wil best alles overmaken.Thalaron schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:44:
@Nahkriin yup, eternal voorlopig ivm tijdgebrek. Maar als je over hebt dan is dat zeker welkom!
Ik zal je toevoegen en als ik je online zie ff aantikken
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Begin was erg taai, na lvl 15 ging het beter, na lvl 40 toch maar terug naar Normal mode (speel HC) want HP ging met vlagen hard omlaag, daardoor de rest van de dag rustig door kunnen gaan.
de campaign is als Act 3 van Diablo 2... travical, upperkurast, durance of hate ... dr komen een hoop herinneringen terug .. gelukkig nog geen Fanna Dolls gespot
[ Voor 40% gewijzigd door RuudMu op 09-10-2024 07:25 ]
Idd, weer een feest der herkenning. Die dolls waren verschrikkelijk 😂RuudMu schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:21:
nieuwe campaign VoH, lvl 1, geen temperingen of aspects.. dus compleet op 0 maar wel alle renow wat je voorgaand hebt gedaan.
de campaign is als Act 3 van Diablo 2... travical, upperkurast, durance of hate ... dr komen een hoop herinneringen terug .. gelukkig nog geen Fanna Dolls gespot
Memories of yesterday, will grow, but never die
D4 was bij release gewoon niet goed. De 70 Euro niet waard als je het mij vraagt. Maar na de diverse seizoenen heb ik er toch honderden uren in zitten door de (kleine) verbeteringen die zijn doorgevoerd. En toch, ieder seizoen verloopt voor mij een beetje hetzelfde:
- Lekker levelen
- Paragon max aantikken
- Spel gaat opzij en wordt niet meer aangeraakt.
Bij D2 en D3 heb honderden uren in Endgame gestopt, maar in D4 nooit de energie daarvoor kunnen opbrengen.
Ik ben heel erg bang dat VoH hetzelfde lot beschoren is, tenzij het kwalitatief echt vergelijkbaar is met de Reaper of Souls uitbreiding van D3, maar dat kan ik haast niet geloven.
Gister ook nog even een stream gekeken, en toen ik iemand een volle inventory met legendaries zag openen zakte de moed me al een beetje in de schoenen
In het begin is die schifting van items nog prima te maken, later werd het wat mij betreft een crime in D4.
Ik heb zelfs nog kort overwogen om niet VoH aan te schaffen, maar weer in WoW te duiken met TWW uitbreiding, maar op de een of andere manier kan dat me ook nog niet overtuigen. Misschien ben ik gewoon Blizzard moe
40 Euro is niet veel geld als je kijkt hoeveel uur ik in deze game heb gestopt, maar het moet allemaal kwalitatief wel beter worden. Ik ga de komende dagen de bevindingen nog even afwachten denk ik.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Misschien kan deze video je helpen:Denman schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:05:
Ik stond gisteren op het punt om op de bestelknop te drukken, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Zit enorm in dubio met deze uitbreiding en D4 in z'n geheel.
D4 was bij release gewoon niet goed. De 70 Euro niet waard als je het mij vraagt. Maar na de diverse seizoenen heb ik er toch honderden uren in zitten door de (kleine) verbeteringen die zijn doorgevoerd. En toch, ieder seizoen verloopt voor mij een beetje hetzelfde:De Endgame is gewoon nooit goed geweest bij D4, m.u.v. _heel misschien_ het laatste seizoen die ik wat langer doorgespeeld heb.
- Lekker levelen
- Paragon max aantikken
- Spel gaat opzij en wordt niet meer aangeraakt.
Bij D2 en D3 heb honderden uren in Endgame gestopt, maar in D4 nooit de energie daarvoor kunnen opbrengen.
Ik ben heel erg bang dat VoH hetzelfde lot beschoren is, tenzij het kwalitatief echt vergelijkbaar is met de Reaper of Souls uitbreiding van D3, maar dat kan ik haast niet geloven.
Gister ook nog even een stream gekeken, en toen ik iemand een volle inventory met legendaries zag openen zakte de moed me al een beetje in de schoenen![]()
In het begin is die schifting van items nog prima te maken, later werd het wat mij betreft een crime in D4.
Ik heb zelfs nog kort overwogen om niet VoH aan te schaffen, maar weer in WoW te duiken met TWW uitbreiding, maar op de een of andere manier kan dat me ook nog niet overtuigen. Misschien ben ik gewoon Blizzard moe
40 Euro is niet veel geld als je kijkt hoeveel uur ik in deze game heb gestopt, maar het moet allemaal kwalitatief wel beter worden. Ik ga de komende dagen de bevindingen nog even afwachten denk ik.
15:38 bespreekt de 2 nieuwe endgame dingen. Ik zelf zit ook nog een beetje in dubio maar ga waarschijnlijk toch overstag.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ben uiteindelijk toch in de main campaign gebleven.
Ik vond het lastig met Spiritborn want er is dus 1 aspect (voor de quill build) en die is locked in een dungeon in Nahantu. Mijn build wordt gedragen door die aspect maar ik wilde de campaign graag opnieuw uitspelen voor ik aan de expansion begin. Nu heb ik dus een deel moeten spoilen met een alt omdat het zonder die aspect nogal traag ging met spiritborn. Ivm polsproblemen wil ik graag dat de playthrough smooth en efficiënt gaat.
Verder lees ik van alles over opals, kun je die ook al vinden zonder dat je de expansion bent begonnen?
Ik begin het idee te krijgen dat ik mezelf naai door met de campaign te beginnen. Zo zit ik ook zonder angelbreath die niet dropt tijdens de campaign dus ik kan mijn potion straks niet upgraden als ik lvl 40 ben.
Verder nogal wat bugs, de World Boss lokatie wordt niet getoond op mijn map en de Realmwalker is nog nooit gespawned. Ik sta dan met een groepje op de juiste plek, maar er verschijnt niks. Hier wordt ook niks over uitgelegd. Ik wil mezelf niet spoilen, maar kan eigenlijk niet echt mensen vinden met dezelfde issues. Ik speel op 'Hard' momenteel en ben lvl 30. Verder ben ik nu halverwege de base game campaign op deze char.
[ Voor 22% gewijzigd door Ohmarinus op 09-10-2024 08:57 ]
Maar de vraag is: waar speel je voor? De story of zsm naar 100?Ohmarinus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:43:
Ik begin het idee te krijgen dat ik mezelf naai door met de campaign te beginnen. Zo zit ik ook zonder angelbreath die niet dropt tijdens de campaign dus ik kan mijn potion straks niet upgraden als ik lvl 40 ben.
Ik ben ook met de regular campaign begonnen. Gewoon het weer een keer beleven. Naai ik mezelf? Nee, het is een tof verhaal! Daarna ga ik de expansion story door. T gaat wat slomer, maar die Angelbreaths heb je daarna ook zo voor elkaar hoor
Escape ingedrukt houden werkte bij mij.Nahkriin schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Ik kom eraan maar moet hele TV serie kijken van de game eerst man man man.
Jaaa, dat denk je, maar ik las her en der veel mensen die door spelen van de campaign dus geen angelbreath hebben, lvl 60 (is de max, geen 100) zijn en nog geen enkele angelbreath hebben gedropt. Verder al quests gedaan met angelbreath als reward, maar niet genoeg voor die potion upgrade. Lvl 60 spelers die dus nog met hun potion upgrade vast zitten.caspervc schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:58:
[...]
Maar de vraag is: waar speel je voor? De story of zsm naar 100?
Ik ben ook met de regular campaign begonnen. Gewoon het weer een keer beleven. Naai ik mezelf? Nee, het is een tof verhaal! Daarna ga ik de expansion story door. T gaat wat slomer, maar die Angelbreaths heb je daarna ook zo voor elkaar hoor
Heb geen haast met levelen, want dat gebeurt vanzelf wel. Maar ivm polsproblemen is het nogal dom als ik daardoor twee keer zoveel button presses moet uitvoeren omdat ik maar de helft van mijn dmg doe (want die aspect, de rebounding aspect, zorgt ervoor dat je main core skill dus heen en weer gaat door je enemies en effectief ongeveer 1,5x extra damage doet). Verder is er niet echt een mandatory aspect voor deze build.
Verder is het leuk hoor, maar deze dingen maken het wel onhandig specifiek voor Spiritborn. De andere classes hebben hier geen last van want je kunt meteen alle aspects die van Dungeons komen, ophalen wanneer je wil.
Leuke verhaallijn, maar het spelen voelt erg lastig. Vorig seizoen een mage geleveld met het idee dat om iedere hoek wel mooie loot lag (of gewoon gegeven werd), bakken met geld binnen kwam en dat ik oppermachtig was tegen iedere uitdaging.
Of het ligt aan dat ik de 'verkeerde' class (Spiritborn) gekozen heb, of de verkeerde spec (Eagle) of dat het gewoon dit seizoen is...maar ik voel me zwak, arm en magertjes aangekleed. Prima als je niets anders gewend bent, maar zo'n verschil met het vorige seizoen.
Kiwi !
Ja ik vond normal nu al uitdagend genoeg voor het verhaal. Het is allemaal wat pittiger dan eerst.X-Kiwi schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:06:
Gestart met VoH en heel kalm aan met het verhaal mee tot lvl 30.
Leuke verhaallijn, maar het spelen voelt erg lastig. Vorig seizoen een mage geleveld met het idee dat om iedere hoek wel mooie loot lag (of gewoon gegeven werd), bakken met geld binnen kwam en dat ik oppermachtig was tegen iedere uitdaging.
Of het ligt aan dat ik de 'verkeerde' class (Spiritborn) gekozen heb, of de verkeerde spec (Eagle) of dat het gewoon dit seizoen is...maar ik voel me zwak, arm en magertjes aangekleed. Prima als je niets anders gewend bent, maar zo'n verschil met het vorige seizoen.
Ja maar pittig mag! Daarvoor speel ik dit spel zelfs. Nu ook gestart op niveau 2.Bazziek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:10:
[...]
Ja ik vond normal nu al uitdagend genoeg voor het verhaal. Het is allemaal wat pittiger dan eerst.
Vorig seizoen doorgegaan tot IH8 en pit130.
Wellicht moet ik gewoon een andere build kiezen?
Kiwi !
Verwacht dat ze de angelbreaths wel hotfixen zodat ze of meer droppen of van meer sources kunnen droppen. Daar zijn ze normaalgesproken wel vrij snel mee als het echt een probleem is.Ohmarinus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:43:
Nou die D4 subreddit laat ik ook voor wat het was. Wat een negativiteit daar zeg. Bah. En op Reddit wordt het steeds normaler om gewoon te zeggen dat iemand geen gelijk heeft en er staan altijd direct een hele club mensen in de startblokken om mee te doen met downvoten en zeggen hoe ontzettend slecht/dom je bent. (Wanneer ik feiten deel, zoals dat je niet de base campaign kunt uitspelen zonder wat handicaps die onzinnig zijn zoals geen angelbreath krijgen en als Spiritborn de Nahantu aspects die je nog niet kunt pakken zonder de expansie quest deels gespeeld te hebben).
Tesla M3LR '21
Speel je die quill build? Het voelt idd wat trager, maar sinds ik de rebounding aspect heb gehaald is het wel een stuk beter geworden.X-Kiwi schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:06:
Gestart met VoH en heel kalm aan met het verhaal mee tot lvl 30.
Ja, lijkt me ook wel. Het is ook een issue die in vrij specifieke gevallen voorkomt. Ik denk dat veel mensen de base game campaign helemaal niet opnieuw spelen bijvoorbeeld. Maar op reddit was er toch wel een redelijk actief topic van mensen die de angelbreath nog niet hadden gezien.London schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:29:
[...]
Verwacht dat ze de angelbreaths wel hotfixen zodat ze of meer droppen of van meer sources kunnen droppen. Daar zijn ze normaalgesproken wel vrij snel mee als het echt een probleem is.
Ik had wel wat moeite met de kleuren, misschien was het vermoeidheid of misschien heeft de update HDR weer aangezet/gedefaulted.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zie ook zeker een verschil met vorig seizoen. Op mijn computer heb ik ineens heel veel haperingen. Voorheen alleen bij openen van de map en inventory, maar nu eigenlijk overal wel. Na het updaten van mijn graphics driver waren ook nog eens alle video settings teruggezet naar de zwaarste optie. Daarna aanpassen van wat zaken en 'save' en hoppa, de game bleef vijf minuten hangen.Bossie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:41:
Gisteravond even een half-uurtje gespeeld en de eerste indruk is voornamelijk positief.
Ik had wel wat moeite met de kleuren, misschien was het vermoeidheid of misschien heeft de update HDR weer aangezet/gedefaulted.
Weet niet wat er precies allemaal is veranderd, maar de FPS is beduidend lager dan voor de expansion.
dat zou ook kunnen, maar ik vermoed dan dat het vernamelijk lag is wat de haperingen veroorzaakt.Ohmarinus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Ik zie ook zeker een verschil met vorig seizoen. Op mijn computer heb ik ineens heel veel haperingen. Voorheen alleen bij openen van de map en inventory, maar nu eigenlijk overal wel. Na het updaten van mijn graphics driver waren ook nog eens alle video settings teruggezet naar de zwaarste optie. Daarna aanpassen van wat zaken en 'save' en hoppa, de game bleef vijf minuten hangen.
Weet niet wat er precies allemaal is veranderd, maar de FPS is beduidend lager dan voor de expansion.
Het is en blijft een nieuwe release dus dan is het vaak een beetje druk op server
edit: ik speel PS5 dus drivers etc zijn geen issue.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 09-10-2024 09:59 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oke, was inderdaad niet de enige die de eagle niet zo vondt, maar blijkbaar deze nog niet gezien.Ohmarinus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:33:
[...]
Speel je die quill build? Het voelt idd wat trager, maar sinds ik de rebounding aspect heb gehaald is het wel een stuk beter geworden.
Ga er thuis naar toe werken misschien voelt hij dan beter
Of ik speel spiritborn verkeerd
Voor de quill volley build gebruik ik deze guide:samlans schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:08:
[...]
Oke, was inderdaad niet de enige die de eagle niet zo vondt, maar blijkbaar deze nog niet gezien.
Ga er thuis naar toe werken misschien voelt hij dan beter
Of ik speel spiritborn verkeerd
https://maxroll.gg/d4/bui...spiritborn-leveling-guide
Tot nu toe prima, maar zonder die rebounding aspect vond ik het wel wat underpowered aanvoelen. In vergelijking met de early game van mijn necro voelt spiritborn een stuk zwakker. Maar dat was in mijn ogen vooral omdat ik nog helemaal geen toegang heb tot dingen als de realmwalker, opals, spiritborn aspects etc.
Wel superlame dat die realmwalker steeds op de map te zien is, maar nooit spawnt.
Oh, ja wij hebben duidelijk andere issues haha. Bij mij is het heel duidelijk een issue met resource management. Duidelijk haperingen door een memory leak bijvoorbeeld of de game is opnieuw alle assets en sprites aan het maken ofzo bij een eerste playthrough. Ik herinner me dat ik zoiets heb gelezen, dat sommige games daardoor in het begin haperen. De grap is alleen dat ik geen fresh install heb gedaan maar gewoon een upgrade en ben doorgegaan.Bossie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:58:
[...]
dat zou ook kunnen, maar ik vermoed dan dat het vernamelijk lag is wat de haperingen veroorzaakt.
Het is en blijft een nieuwe release dus dan is het vaak een beetje druk op server
edit: ik speel PS5 dus drivers etc zijn geen issue.
Rubberbanding heb ik ook wel her en der, maar dat ligt echt bij Blizzard want mijn eigen ping is iets van 7ms, echter is de ping ingame een stuk hoger, dus dat zal aan de servers liggen.
Het symbool zonder timer hoef je niet te volgen, want die gaat je zover ik weet niet helpen.
En anders de partyfinder proberen?
Heb ik nu ook voor.
Boss die despawned en niet meer terug komt.
Tesla M3LR '21
Ah, dan heeft mijn laptop vandaag ook iets te doenRicmaniac schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:56:
Voor degene die het niet weten trouwens er zijn weer Twitch Drops voor Diablo IV
En ja je kan hem gewoon aan hebben staan op 360p klein venster en gemute. (alleen niet helemaal minimaliseren, zo werkt dat bij mij althans)
[Afbeelding]
en als je money to blow hebt kan je ook nog een mountje kopen![]()
[Afbeelding]
Misschien de game opnieuw installeren?caspervc schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:02:
Volgens mij gaat er iets niet goed met de laatste update. Constant crashes bij TP gebruik of map openen. Ik hoop dat het snel gefixt wordt.
Deze DLC is echt voor mij 8/10 heb lang niet zoveell ol gehad.
Ricmaniac schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:56:
Voor degene die het niet weten trouwens er zijn weer Twitch Drops voor Diablo IV
En ja je kan hem gewoon aan hebben staan op 360p klein venster en gemute. (alleen niet helemaal minimaliseren, zo werkt dat bij mij althans)
[Afbeelding]
en als je money to blow hebt kan je ook nog een mountje kopen![]()
[Afbeelding]
sorry stomme vraag, maar ik heb in jaren niet echt meer iets met twitch gedaan.
Maar las ik het goed dat ik 2 abbo moet kopen voor het paard?
Heb sinds seizoen 2 of 3 niet meer gespeeld maar duidelijk te zien dat ze mooie stappen hebben gemaakt.
Verder is quill volley best een fijne build, helemaal wanneer je accursed touch vindt, dan kun je in feite gewoon je core skill en evade gebruiken als aanval.
Let wel goed op dat het een streamer is die op dat moment in de catogorie diablo iv streamt.
en dat is de eerste mount. als je die 2e mount ook wil moet je er nog 2 kopen
Ik gebruik Scourge op CD en heb een aspect die het effect 11.4s verlengd. Je moet wel een beetje achter mobs aan, maar ze doen eigenlijk geen damage als ze continue ge-feared zijn. Best handig, eigenlijk 😂
dankjewel voor de uitleg,Ricmaniac schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 15:58:
@samlans yup die onderste 2 rewards is als je dus subs koopt voor jezelf of een ander en je twitch gekoppeld hebt aan je account voor diablo.
Let wel goed op dat het een streamer is die op dat moment in de catogorie diablo iv streamt.
en dat is de eerste mount. als je die 2e mount ook wil moet je er nog 2 kopen
Mooi dan begint het spel pas xDWognummer schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 16:41:
Ik ben gister heerlijk een dagje doorgegaan en ben uiteindelijk met wat vrienden tot 60 gekomen, ik heb me wel vermaakt ondanks dat ik vooraf twijfelde of ik hem aan wilde schaffen

Tijd Diablo 4 niet gespeeld. En met de uitbreiding het spel weer opgepakt. Spiritborn uiteraard even bekeken. Maar toch maar weer naar een class die me beter ligt. Mijn Sorc.
Mooie frost build gevonden en ook al mis ik nog wat damage en mana boost talenten, het sloopt lekker.
He who controls the Spice, controls the Universe.
NiceSandsOfArrakis schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 16:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijd Diablo 4 niet gespeeld. En met de uitbreiding het spel weer opgepakt. Spiritborn uiteraard even bekeken. Maar toch maar weer naar een class die me beter ligt. Mijn Sorc.
Mooie frost build gevonden en ook al mis ik nog wat damage en mana boost talenten, het sloopt lekker.
Heb je nou al MW op je chest gedaan?
Vandaag loopt mijn WoW abonnement af. Ik ga het ook niet meer verlengen. Ik speelde alleen maar Classic en daar ben ik nu toch wel op uitgekeken.Dennism schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 16:48:
Ik was dus helemaal vergeten dat deze release gister was lol, tijden geleden al gekocht, maar veel te druk met WoW: Classic en WoW:TWW
Item net geloot en nog niks mee gedaan.Nahkriin schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 16:53:
[...]
Nice![]()
Heb je nou al MW op je chest gedaan?
Is dat de unlock voor torment 4? Lekker bezig in ieder geval.
Nee T4 is 65 haha ik ben gewoon die gems aan het levellen maar jem oet wel steeds hoger anders 0% chance om ze te upgradenBazziek schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 17:52:
[...]
Is dat de unlock voor torment 4? Lekker bezig in ieder geval.
Nou ja, campaign is gelukkig niet waar ik verder veel tijd aan kwijt ben buiten het unlocken van alle content zal ik maar denken.
Wel een beetje gaar dat je de hoogste lvl hems op LVL30 al kan gebruiken ten opzichte van dat je eerst LVL90 moest aantikken.
Spiritborn is nu LVL 54. Vanavond maar even de 60 aantikken en dan rommelen met Paragon levels (eternal).
[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 09-10-2024 18:21 ]
Nu weer 15+GB en net textures verlaagd naar medium, helpt niet.
edit: https://us.forums.blizzar...-30min-memory-leak/192707
[ Voor 21% gewijzigd door SideShow op 09-10-2024 19:39 ]
Ik vond de campaign gaaf, maar miste wel een groot wow moment.Thalaron schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:20:
De campaign valt me wel wat tegen. Toen ik dacht… nu gaar het komen, was het al afgelopen…
Nou ja, campaign is gelukkig niet waar ik verder veel tijd aan kwijt ben buiten het unlocken van alle content zal ik maar denken.
Wel een beetje gaar dat je de hoogste lvl hems op LVL30 al kan gebruiken ten opzichte van dat je eerst LVL90 moest aantikken.
Spiritborn is nu LVL 54. Vanavond maar even de 60 aantikken en dan rommelen met Paragon levels (eternal).
Jep had vandaag ook de eindeloze mem dump bij het afsluiten van diabloSideShow schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:16:
Zijn er nog mensen die vram leaks hebben? Gisteren was mn vram plots 15.9GB ... (4080 kaartje hier)
Mij aan de discord kan toevoegen ? Ik wil dit seizoen wat meer multiplayeren!
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
- Paarse urgente quests?
- Geel Expansion quests
- Groen: seasonal Quests
- Paarse Mercenaris unlocken/hiren en upgraden
Ben nu die paarse urgente dingen maar aan het doen.....geen idee.
Ja, ik heb dikke memory leaks soms. Meestal een paar minuten. Dit was alleen bij launch van de base game zo, daarna is dat gefixt. Maar nu is het probleem dus weer terug denk ik.SideShow schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:16:
Zijn er nog mensen die vram leaks hebben? Gisteren was mn vram plots 15.9GB ... (4080 kaartje hier)
Ik heb alle drivers geupgrade en gereboot, lijkt ietsjes te helpen, maar ik kan duidelijk niet echt lang spelen zonder dat de eerste haperingen tevoorschijn komen.