Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:59
Merk wel dat ik er echt achterlijk veel zin in heb. Ben erg benieuwd naar de nieuwe class en alle nieuwe content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:09:
Merk wel dat ik er echt achterlijk veel zin in heb. Ben erg benieuwd naar de nieuwe class en alle nieuwe content.
Absoluut, heb zelf alleen niet heel veel tijd de komende week ivm werk helaas. Maar ga toch proberen wat uurtjes mee te pakken :9~ Zag in een poll van Rob dat 75% met Spiritborn gaat starten, vrij voorspelbaar allemaal :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:09:
Zelfde hier. De hype train gaat full steam ahead nu. Ik hou me nu nog even bezig met D3 tot VoH gespeeld kan worden.
En ik ga de battle pass ook aanschaffen. Het is wel raar dat er geen cat mounts in de nieuwe battle pass zitten.
Het zal toch hopelijk niet bij die ene cat mount van de preorder blijven?

https://www.wowhead.com/d...inker-armor-pirate-347578

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-10 16:55
zo heb net 30B weggegeven op mn Season 5 char haha, hopelijk kan die persoon er nog iets mee in die paar dagen..

Straks maar ff wat snacks halen etc voor de launch, hopelijk dat de servers niet gelijk sterven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Poops_McGhee schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:22:
[...]

Zelfde hier. De hype train gaat full steam ahead nu. Ik hou me nu nog even bezig met D3 tot VoH gespeeld kan worden.
En ik ga de battle pass ook aanschaffen. Het is wel raar dat er geen cat mounts in de nieuwe battle pass zitten.
Het zal toch hopelijk niet bij die ene cat mount van de preorder blijven?

https://www.wowhead.com/d...inker-armor-pirate-347578
Het leek mij dat je tijdens de campaign een cat mount unlockt. Lijkt me raar om spiritborn op paarden te zien :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 18:31
Ik heb er ook heel veel zin in !! Ben lang niet zo goed als de meeste hier maar heb er veel plezier in , dat is het belangrijkste .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
London schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:07:
En de Maxroll tier lists zijn ook updated: https://maxroll.gg/d4/tierlists

Weinig verrassends denk ik.
Ja, maar als ik in de leveling tier op een spiritborn build klik, dan krijg ik een 404 error. Die zijn denk ik nog niet af ofzo.

En ik ga sowieso voor een "Quill Volley Eagle Spiritborn" want zo te zien heeft die zowel in leveling als in endgame de S-tier te pakken. Dat is handig want dan hoef je na levelen niet alteveel gear te switchen en kun je gewoon rond je oude build doorgaan.

Helemaal nu temperen een reset optie heeft gekregen is veranderen van build makkelijker geworden. Dan kun je van element wisselen, of van skill die je bufft. Echt zo fijn dat dat straks kan. Nu maar hopen dat Gold niet heel erg veel belangrijker is geworden. Er is altijd iets dat gaar is om te farmen.

[ Voor 45% gewijzigd door Ohmarinus op 06-10-2024 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:40:
[...]

Ja, maar als ik in de leveling tier op een spiritborn build klik, dan krijg ik een 404 error. Die zijn denk ik nog niet af ofzo.
Klopt, begreep van Raxx dat ze nog druk zijn met het afmaken van de guides voor oa Spiritborn. Verwacht dat die in de komende 24 uur wel live zullen gaan :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Visgek82 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:40:
Ik heb er ook heel veel zin in !! Ben lang niet zo goed als de meeste hier maar heb er veel plezier in , dat is het belangrijkste .
Plezier in de game is waar het om gaat. Als je dat voor elkaar hebt, dan ben je goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
[...]

En ik ga sowieso voor een "Quill Volley Eagle Spiritborn" want zo te zien heeft die zowel in leveling als in endgame de S-tier te pakken. Dat is handig want dan hoef je na levelen niet alteveel gear te switchen en kun je gewoon rond je oude build doorgaan.

Helemaal nu temperen een reset optie heeft gekregen is veranderen van build makkelijker geworden. Dan kun je van element wisselen, of van skill die je bufft. Echt zo fijn dat dat straks kan. Nu maar hopen dat Gold niet heel erg veel belangrijker is geworden. Er is altijd iets dat gaar is om te farmen.
Ik vind de temper aanpassingen wel jammer haha maar dit is een zeer unpopulair take🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Poops_McGhee schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:57:
[...]

Plezier in de game is waar het om gaat. Als je dat voor elkaar hebt, dan ben je goed bezig.
zo is het maar net. het duurde mij ook een stuk langer dan de gemiddelde speler om op World tier 3 laat staan 4 te komen, maar tis toch gelukt uiteindelijk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Ik ga in eerste instantie helemaal niet voor een build... sowieso moet je eerst op zijn minst de dlc campaign doen (en ik ga zelf de hele campaign opnieuw doen), dat is een mooi moment om gewoon eerst eens zelf een beetje te experimenteren met de nieuwe class en kijken wat voor legendaries er langs komen en wat ik daarmee kan. Het hoeft niet allemaal meteen op zijn efficiëntst, dat doe ik wel weer als de class bekend is (of ik vast loop, maar lijkt me sterk dat dat gebeurt voordat je al lang en breed in de endgame zit).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik heb dinsdag t/m vrijdag vrij, dus kan weer eens lekker los. Helaas ook bedacht dat ik klusjes wil doen, dus moet mega-efficiënt gaan zijn lol :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Angeloonie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:15:
Ik heb dinsdag t/m vrijdag vrij, dus kan weer eens lekker los. Helaas ook bedacht dat ik klusjes wil doen, dus moet mega-efficiënt gaan zijn lol :P
Van 8 tot 10 klusjes en daarna van 10 tot 20 Diablo :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://www.wowhead.com/d...4-vessel-of-hatred-347503

Blijkbaar hebben ze ook 2 masterworking materials geschrapt en is obducite als enige nog over. En mooie bijkomstigheid dat het ook vrijwel overal kan droppen dus. Wel een goeie change denk ik (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:29:
https://www.wowhead.com/d...4-vessel-of-hatred-347503

Blijkbaar hebben ze ook 2 masterworking materials geschrapt en is obducite als enige nog over. En mooie bijkomstigheid dat het ook vrijwel overal kan droppen dus. Wel een goeie change denk ik (y)
Je gaat met die masterworking materials natuurlijk ook meer nodig hebben omdat er meer progressie in je gear zit naar de endgame toe (en dus meer temperen en masterworken). Ik ben benieuwd hoe gebalanceerd het is :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHcrsHO8SWTpFr3CpuKVJxZjlHg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/biy1Cs6bbbUYiD1yxaFX1yKz.png?f=fotoalbum_large

Dacht maak ff mn 2 Duriel runs op, en natuurlijk........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Overzicht van Undercity als farmspot

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:46:
[Afbeelding]

Dacht maak ff mn 2 Duriel runs op, en natuurlijk........
Op reddit zag ik ook alleen maar dit soort posts voorbij komen. Wedden dat ze voor de laatste twee dagen nog even de droprates hebben aangepast.

Ook mensen die ineens 4GA mythics droppen of twee mythics per run etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie al voor welke class je gaat aan het begin van VoH? Ik ben er nog niet uit. Denk dat ik de Spiritborn later in het seizoen er pas bij pak. Hopelijk is de rest niet veel zwakker uiteindelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:01:
Weten jullie al voor welke class je gaat aan het begin van VoH? Ik ben er nog niet uit. Denk dat ik de Spiritborn later in het seizoen er pas bij pak. Hopelijk is de rest niet veel zwakker uiteindelijk.
Poll: Welke class ga je mee starten in VoH/S6?
Barbarian
Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer
Spiritborn
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406749&layout=1
Ook een poll maken? Klik hier

Laten we het eens meten ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Is het mogelijk om als Europeaan het spel iets eerder te spelen? Via een VPN verbinding of datum/tijd van (bijvoorbeeld) Battle.net vooruit te zetten? Of gaat hij over de hele wereld op hetzelfde tijdstip live?

(hopelijk is deze vraag nog niet gesteld, anders sorry)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
carpachio schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:26:
Is het mogelijk om als Europeaan het spel iets eerder te spelen? Via een VPN verbinding of datum/tijd van (bijvoorbeeld) Battle.net vooruit te zetten? Of gaat hij over de hele wereld op hetzelfde tijdstip live?

(hopelijk is deze vraag nog niet gesteld, anders sorry)
gaat hij over de hele wereld op hetzelfde tijdstip live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-10 12:18
(jarig!)
GlorixJim schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:27:
[...]

gaat hij over de hele wereld op hetzelfde tijdstip live
Best wel jammer dit. Ik snap het wel langs de ene kant. Maar wij zijn altijd de pineut.
Om 1u s'morgens is net te vroeg :D of misschien juist veel die een nachtje door gaan doen ?

[ Voor 0% gewijzigd door Boermansjo op 07-10-2024 13:07 . Reden: Verkeerde uur ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Boeit mij totaal niet hoe laat de game online gaat. Morgen ga ik na een goede nachtrust beginnen, dan maar wat ‘later’. Voor je het door hebt heb je alweer een break te pakken tot het volgende seizoen of zit je op alt nummer 4. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2024 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:28:
Boeit mij totaal niet hoe laat de game online gaat. Morgen ga ik na een goede nachtrust beginnen, dan maar wat ‘later’. Voor je het door hebt heb je alweer een break te pakken tot het volgende seizoen of zit je op alt nummer 4. :P
Nou, ik denk dat het levelen dit jaar wel wat trager zal gaan. Vooral de paragon levels en gearing. Voordeel is wel dat het account wide is, die paragon levels. Maar gear gaat gewoon iets langzamer denk ik, dus het zal waarschijnlijk langer duren voor je helemaal klaar bent in endgame gear.

Daarnaast ga ik ervan uit dat de meeste mensen ook de hele campaign weer opnieuw gaan spelen plus de uitbreiding, en dat gaat, afhankelijk van de tijd die je per dag overhebt, ook nog wel wat tijd in beslag nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:28:
Ja, dat is waar. Ik ga ook pas na een dag werken beginnen. Ik merk ook dat ik na de season challenges, geen moeite doe. Zo heb ik nog geen mythic gear. Hopelijk gaat het dit seizoen iets vlotter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmarinus schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:31:
[...]

Nou, ik denk dat het levelen dit jaar wel wat trager zal gaan. Vooral de paragon levels en gearing. Voordeel is wel dat het account wide is, die paragon levels. Maar gear gaat gewoon iets langzamer denk ik, dus het zal waarschijnlijk langer duren voor je helemaal klaar bent in endgame gear.

Daarnaast ga ik ervan uit dat de meeste mensen ook de hele campaign weer opnieuw gaan spelen plus de uitbreiding, en dat gaat, afhankelijk van de tijd die je per dag overhebt, ook nog wel wat tijd in beslag nemen.
Zou mooi zijn als het wat langzamer gaat. :)
Zin in morgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Boermansjo schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:59:
[...]

Best wel jammer dit. Ik snap het wel langs de ene kant. Maar wij zijn altijd de pineut.
Om 2u s'morgens is net te vroeg :D of misschien juist veel die een nachtje door gaan doen ?
Nu kun je gewoon slapen ipv in de wachtrij te staan :) Ik heb al twee stripboeken klaarliggen om me bezig te houden tijdens het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik rush door de DLC campagin heen als het goed is ben je dan level 60, en dan kijken hoe lang die paragon duurt.
Met 4 man pit spammen schiet het redelijk op, iirc was dat de meest effectieve xp/h.

T is iig weer een stuk meer ''casual'' geworden dan vorig season dus die gear krijg je relatief snel.
Je kan met best trash gear al wel echt heel ver komen, dan heb je alleen nog het min maxen en ancesterals farmen etc.
Denk dat gold ook wel makkelijker is om te krijgen nu aangezien je die ancesterals niet zo snel krijgt als het goed is.

[ Voor 12% gewijzigd door Nahkriin op 07-10-2024 12:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Boermansjo schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:59:
[...]

Om 2u s'morgens is net te vroeg :D of misschien juist veel die een nachtje door gaan doen ?
vannacht om 1 uur, volgens mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boermansjo
(jarig!)
GlorixJim schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 12:57:
[...]

vannacht om 1 uur, volgens mij
Klopt. Het is inderdaad 1u CEST. Ik ga sowieso blijven slapen :Z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 12:53
Ohmarinus schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:08:
[...]

Ja, dan zou het volgens mij veel handiger zijn als de actieve leden meer bij elkaar zitten in 1 clan toch?

Alleen even de vraag hoe dat wordt geregeld natuurlijk.
@JimMorrison Ik tag je er ook even bij.

Is het niet een idee om de eerste clan grondig op te schonen en mensen opnieuw te laten joinen? Hierbij een melding te geven in de 'dochter' clans om de originele te joinen als je actief bent? Misschien ook wat strenger kijken of mensen daadwerkelijk iets zeggen en sociaal actief zijn. Ik merk dat een hoop mensen joinen om vervolgens nooit iets te zeggen. Aangezien clans in D4 niet meer zijn dan een sociale ontmoetingsplaats lijkt mij sociaal actief zijn toch wel een vereiste. Nou hoef je natuurlijk niet altijd iets te zeggen, maar op een gegeven moment zie je echt wel dat sommige personen nooit iets toevoegen.

Zou ook wel handig zijn als de discord wat makkelijker te joinen is, ipv een pm te moeten sturen naar de betreffende personen. Ik weet niet of er een linkje staat in de originele GoT clan?

Ik hoop dat we dit seizoen iets aan de clan-situatie kunnen doen. Zonde als er per clan maar 5-10 actieve mensen zijn na een paar weken als deze ook in één clan hadden kunnen zitten.

Edit, dat gezegd hebbende, heeft iemand een linkje voor de Discord? :+

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het kriebelt nu toch wel erg hoor. Zit je dan op je downloaded install file, die je pas mag installeren om 01:00u.

En dan die onzekerheid of de Sony servers, via welke je inlogt op de Blizz servers, wel werken. 🤣

Het leven van een gamer gaat niet over rozen, mensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:24

JSchut

.....

Vanavond op tijd er in om morgen ochtend even een uurtje (of twee) te proberen. Dan morgenavond verder los.

Heb er weer zin in!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
ImLegenJerry schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:43:
[...]

Is het niet een idee om de eerste clan grondig op te schonen en mensen opnieuw te laten joinen? Hierbij een melding te geven in de 'dochter' clans om de originele te joinen als je actief bent? Misschien ook wat strenger kijken of mensen daadwerkelijk iets zeggen en sociaal actief zijn. Ik merk dat een hoop mensen joinen om vervolgens nooit iets te zeggen. Aangezien clans in D4 niet meer zijn dan een sociale ontmoetingsplaats lijkt mij sociaal actief zijn toch wel een vereiste. Nou hoef je natuurlijk niet altijd iets te zeggen, maar op een gegeven moment zie je echt wel dat sommige personen nooit iets toevoegen.

Zou ook wel handig zijn als de discord wat makkelijker te joinen is, ipv een pm te moeten sturen naar de betreffende personen. Ik weet niet of er een linkje staat in de originele GoT clan?

Ik hoop dat we dit seizoen iets aan de clan-situatie kunnen doen. Zonde als er per clan maar 5-10 actieve mensen zijn na een paar weken als deze ook in één clan hadden kunnen zitten.

Ik zie dit vaak bij clans gebeuren omdat de meeste niet meer echt spelen na een maand oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd maar die class twijfel vlak voor een nieuw seizoen haha. Sorc, Rogue of toch zoals de massa, Spiritborn. Ik ben er nog niet uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 18:51
[...]
Misschien ook wat strenger kijken of mensen daadwerkelijk iets zeggen en sociaal actief zijn. Ik merk dat een hoop mensen joinen om vervolgens nooit iets te zeggen. Aangezien clans in D4 niet meer zijn dan een sociale ontmoetingsplaats lijkt mij sociaal actief zijn toch wel een vereiste. Nou hoef je natuurlijk niet altijd iets te zeggen, maar op een gegeven moment zie je echt wel dat sommige personen nooit iets toevoegen.
Ehh.. schuldig. Al voel ik me niet aangesproken >:)
Ik zit in de eerste GoT clan sinds D4 release, maar type daar niks o.i.d.
Ik vind de UI voor Console spelers op zn zachts gezegd ontzettend shitty.
Ga jij hele gesprekken houden via een popup toetsenbord, letter voor letter zoekend met je controller?
Terwijl de rest met de snelheid van het licht (keyboard) hele scripties schrijft daar?
Ik niet :+ Had er iets meer van verwacht destijds :X
Maar het scheelt me niks.. speel toch solo en enkel een paar goede weken na release (van een nieuw seizoen) en dan heb ik het ook wel weer gehad tot de volgende.

Wat mij betreft mag de beheerder me hier ook gewoon uit mieteren @JimMorrison en dan kan iemand die 'wel wat toe te voegen' heeft zich daar nestelen.

Overigens erg zin in de expansion :9 Heb al even geleden de ultimate pre-ordered.
Mooie mount, mooie wings.. en D4 is de enige game die ik nog geregeld speel dus dan vallen de kosten gevoelsmatig ook wel mee als je de seasonpass en ingame valuta er vanaf haalt.
Geen last van keuzestress van de class ditmaal. Spiritborn maar even lekker aan de tand voelen.
Heb me bewust nog nergens op ingelezen.

[ Voor 16% gewijzigd door PepieNL op 07-10-2024 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
[...]

Op de Tweakers Discord is er een speciaal topic voor D4. Dat zou een mooie plek zijn om contact te leggen met anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verder handige tip voor iedereen, ik doe altijd even 'Scan & repair' van mijn D4 installatie op de laatste dag van het oude seizoen :)

Zo weet je zeker dat je geen corrupted files hebt o.i.d. en je gewoon zonder zorgen kunt beginnen!

[ Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 07-10-2024 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 12:53
PepieNL schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:13:
[...]

In de GoT clan waarin ik zit (weet even niet uit mn hoofd, 3e of 4e) speel ik geregeld met mensen op een console. Die hebben dan een mic, of ze typen korte zinnetjes. Dus het is wel mogelijk :)

Ik vind het alleen jammer als een persoon die nooit een party joint, nooit ook maar een zin zegt of in voice chat komt, een plek bezet houdt voor iemand die dat wel doet.

Als er veel meer mensen in één clan zouden kunnen zou dit alles ook helemaal geen probleem zijn geweest. Ik snap dat er mensen zijn die het ook leuk vinden om alleen mee te lezen. Alleen is dat met de huidige opzet van clans gewoon jammer voor personen die wel mee willen doen aan de conversatie.

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 18:16
[...]

Momenteel is er plek in de originele clan en na dit weekend zal er nog meer plek zijn, want dan haal ik de bezem boven :) Dus wie wil joinen mag me zeker een berichtje sturen of hier even pingen.

Wat betreft het typen in de chat ga ik niet bijhouden wie wat en wanneer typt, daarvoor is het voor de consolespelers niet handig genoeg om mee te doen helaas. Dus dat gaan we maar even zo laten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
PepieNL schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:13:
[...]

Ik zit in de eerste GoT clan sinds D4 release, maar type daar niks o.i.d.
Ik vind de UI voor Console spelers op zn zachts gezegd ontzettend shitty.
Ga jij hele gesprekken houden via een popup toetsenbord, letter voor letter zoekend met je controller?
Terwijl de rest met de snelheid van het licht (keyboard) hele scripties schrijft daar?
Ik niet :+ Had er iets meer van verwacht destijds :X
Maar het scheelt me niks.. speel toch solo en enkel een paar goede weken na release (van een nieuw seizoen) en dan heb ik het ook wel weer gehad tot de volgende.

Wat mij betreft mag de beheerder me hier ook gewoon uit mieteren @JimMorrison en dan kan iemand die 'wel wat toe te voegen' heeft zich daar nestelen.

Overigens erg zin in de expansion :9 Heb al even geleden de ultimate pre-ordered.
Mooie mount, mooie wings.. en D4 is de enige game die ik nog geregeld speel dus dan vallen de kosten gevoelsmatig ook wel mee als je de seasonpass en ingame valuta er vanaf haalt.
Geen last van keuzestress van de class ditmaal. Spiritborn maar even lekker aan de tand voelen.
Heb me bewust nog nergens op ingelezen.
Er zijn vrije spots dus ik laat je rustig in de clan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Worden alle skills vannacht gereset? Lijkt me wel maar zie het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker Ventje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:58:
Worden alle skills vannacht gereset? Lijkt me wel maar zie het nergens.
Wat bedoel je precies?

Je karakter blijft bestaan, maar je gaat naar een andere realm. De non-seasonal realm. Dus je moet geheel een nieuw karakter aanmaken om mee door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 17:48
ImLegenJerry schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:08:
[...]
Als er veel meer mensen in één clan zouden kunnen zou dit alles ook helemaal geen probleem zijn geweest. Ik snap dat er mensen zijn die het ook leuk vinden om alleen mee te lezen. Alleen is dat met de huidige opzet van clans gewoon jammer voor personen die wel mee willen doen aan de conversatie.
Mja, ik vind dat afgezien van de eindbazen (Duriel runs enz...), D4 zich ook niet echt leent om in een groepje te spelen... Ik vind persoonlijk dan ook om het levelen gewoon solo te doen een stuk prettiger (in tegenstelling tot D3 waar het groepsverband een stuk aantrekkelijker is!) Dan wordt m.i. de communicatie ook vanzelf minder natuurlijk.

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:54
Ohmarinus schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:33:
[...]

Wat bedoel je precies?

Je karakter blijft bestaan, maar je gaat naar een andere realm. De non-seasonal realm. Dus je moet geheel een nieuw karakter aanmaken om mee door te spelen.
Nou ja, dat moet natuurlijk niet.. je kan ook gewoon op eternal realm (blijven) spelen.

Skills gaan natuurlijk behoorlijk op de schop, maar dat moet natuurlijk niet gereset worden, hoewel dat mogelijk wel slim/ handig zou zijn. Paragon Board echter.. ik neem aan dat die wel compleet leeggehaald zal zijn. De borden zijn compleet gewijzigd en hebben een cap van 5 stuks. Dus dat gaat niet werken..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
Apsie schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:09:
[...]

Mja, ik vind dat afgezien van de eindbazen (Duriel runs enz...), D4 zich ook niet echt leent om in een groepje te spelen... Ik vind persoonlijk dan ook om het levelen gewoon solo te doen een stuk prettiger (in tegenstelling tot D3 waar het groepsverband een stuk aantrekkelijker is!) Dan wordt m.i. de communicatie ook vanzelf minder natuurlijk.
Met de Dark Citadel zal er wel meer samengespeeld worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb er nu toch wel echt zin in :)
Maar ik ga zometeen gewoon slapen en in de ochtend werken, druk zat en stress genoeg dat ik niet ga proberen om tussendoor nog sneller te gaan spelen. En dan zal ik waarschijnlijk ergens in de avond eens gaan kijken...
Alleen nu deze avond zit ik een beetje van 'wat ga ik eens doen...' De laatste tijd FFXIV gespeeld (op de free trial als nieuwe speler), maar ik weet gewoon dat ik de komende tijd weer alleen D4 ga spelen, dus nu verder gaan met de realm reborn quests voelt zo nutteloos :+
Misschien gewoon nog wat D4 youtube video's kijken en dan slapen... dromen van junglekrijgers op grote katten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:26
Weet iemand of er ook build guides beschikbaar zijn voor als je de expansion niet hebt? Ben net vader geworden dus heb weinig tijd om te spelen en dus vind ik op dit moment de expansion het nog niet waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Brikkah schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:25:
Weet iemand of er ook build guides beschikbaar zijn voor als je de expansion niet hebt? Ben net vader geworden dus heb weinig tijd om te spelen en dus vind ik op dit moment de expansion het nog niet waard voor mij.
Wat je niet hebt zijn runewords en mercenaries, de rest is gelijk. Dat zal ongetwijfeld wat invloed hebben, maar ik vermoed dat bij iedere build ook alternatieven voor runewords genoemd zullen worden omdat die ook gevonden moeten worden.

Ik zou me er weinig zorgen om maken, zeker wanneer je casual en (redelijk veel) solo speelt tussen de bedrijven door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Bundin schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:31:
[...]

Wat je niet hebt zijn runewords en mercenaries, de rest is gelijk. Dat zal ongetwijfeld wat invloed hebben, maar ik vermoed dat bij iedere build ook alternatieven voor runewords genoemd zullen worden omdat die ook gevonden moeten worden.

Ik zou me er weinig zorgen om maken, zeker wanneer je casual en (redelijk veel) solo speelt tussen de bedrijven door.
Het lijkt er wel op dat je een skillpoint en 4 paragon points minder hebt vanwege renown van het nieuwe gebied. Al zullen die 4 paragon wel opgevangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:59
Ik heb er zin in.
ik zit echter in de drukte periode van het jaar op mijn werk, dus het zal waarschijnlijk even gaan duren voordat ik serieus tijd heb om me in de uitbreiding te storten.

@JimMorrison ik heb je een berichtje gestuurd over de clan.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNavgjScKdez-Sm_8YB-xazFuz4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xjvm6BbplRUdLVm3k97NF3RL.png?f=fotoalbum_large

god ver domme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat volens hem een paar uurtjes duren. Dus wij zouden pas om 3-4 uur 's morgens kunnen inloggen, op z'n vroegst.
Blij dat ik niet wakker blijf voor de launch. Had al niet gedacht dat het een vlekkeloze start zou worden en ik krijg nu al gelijk 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Poops_McGhee schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:50:
[...]

Gaat volens hem een paar uurtjes duren. Dus wij zouden pas om 3-4 uur 's morgens kunnen inloggen, op z'n vroegst.
Blij dat ik niet wakker blijf voor de launch. Had al niet gedacht dat het een vlekkeloze start zou worden en ik krijg nu al gelijk 🤣
Tja het is ook heel moeilijk voor een indie studio enzo :P
Ik ga wel The Sopranos rewatchen oid xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nahkriin schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:55:
[...]

Tja het is ook heel moeilijk voor een indie studio enzo :P
Ik ga wel The Sopranos rewatchen oid xD
Ja, die jongens hebben ook maar een beperkt budget en resources, he. Je kunt je onmogelijk op alles voorbereiden, immers 🤡
Ik ga gewoon lekker slapen en morgenochtend de installatie doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vOtyADHM3uxRwPqOAfsf3Z1rQE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sy4PNfEHpbQ7YiKK0a3G35K7.png?f=fotoalbum_large

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnt een vertraging bij een van de platforms te zijn. Aangezien Steam pas als laatste om 01:00u kan downloaden, verwacht ik dat de vertraging daar zit. De rest heeft z'n predownloads namelijk al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Poops_McGhee schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:38:
[...]

Je verwacht het niet, he? 😄
haha ja echt he, t blijft elke keer toch lastig!
Maar las het een steam issue is heb ik wel faith dat we zo kunnen spelen (please RNGjesus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:38:
[...]

haha ja echt he, t blijft elke keer toch lastig!
Maar las het een steam issue is heb ik wel faith dat we zo kunnen spelen (please RNGjesus)
Het is ook moeilijk om dingen een week vooraf te testen, he. Het is slimmer om dat zo'n 2 uur voor de launch te doen :+

Ja, Steam houdt waarschijnlijk de deur dicht. Beetje flauw om de rest dan ook achter het hek te houden, maarja. Wat doe je eraan? 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7N7XkEUM1Rx8OcQc_ZxJgrzFNo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m1OctgPaAtJTyRxXXoa36Wom.png?f=fotoalbum_large

Sighhhh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Was te vroeg wakker en dacht nog wat te kunnen spelen voor het werken maar er is nog steeds niets mogelijk :( Had al bewust geen vrij genomen voor vandaag maar hoop niet dat dit zo de hele dag doorgaat aangezien ik vanmiddag wel vrij ben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ik ben wakker maar de servers nog niet helaas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is voor de streamers wel balen dit, die moeten de nacht vol lullen nu.
Snap niet waarom Blizzard niet gewoon elke keer de games 24 uur eerder een stille release geven zodat ze op de eigenlijke dag wel speelbaar zijn. Hopelijk kan MS die traditie van mislukte releases eindelijk eens doorbreken.

Schijnbaar zitten de console gamers nu op een update voor PC te wachten zodat iedereen tegelijk kan beginnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-10-2024 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Download is binnen, nu de servers nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik dacht ook om 5 uur even 2 uurtjes te spelen. Helaas…

Hopelijk vanavond dan maar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
We kunnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Op XSX eindelijk aan de gang :)

Skillpoints zijn niet gereset en ik heb nog maar 666 attack power :'(

[ Voor 59% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-10-2024 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 06:02:
Is voor de streamers wel balen dit, die moeten de nacht vol lullen nu.
Snap niet waarom Blizzard niet gewoon elke keer de games 24 uur eerder een stille release geven zodat ze op de eigenlijke dag wel speelbaar zijn. Hopelijk kan MS die traditie van mislukte releases eindelijk eens doorbreken.

Schijnbaar zitten de console gamers nu op een update voor PC te wachten zodat iedereen tegelijk kan beginnen.
Omdat (sommige) mensen willen racen aan het begin van een season en als niet iedereen tegelijk kan beginnen dan zijn mensen daar weer boos om.

Veel plezier voor wie nu aan het spelen is of gaat :)
Tot vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:44
Xbox heeft gelijk problemen, het is niet mogelijk om met spiritborn te spelen. Deze is namelijk vergrendeld. Goed begin zo :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:51
Ps5 geen problemen :9

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Buizerd__NL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 06:49:
Xbox heeft gelijk problemen, het is niet mogelijk om met spiritborn te spelen. Deze is namelijk vergrendeld. Goed begin zo :+
Niks aan de hand op xbox, nu althans.
Spiritborn karakter aangemaakt, no problemo.
Vanavond maar eens bekijken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

PepieNL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:02:
[...]

Niks aan de hand op xbox, nu althans.
Spiritborn karakter aangemaakt, no problemo.
Vanavond maar eens bekijken allemaal.
Bij mij geeft ie aan, dat ik de expansion nog moet aanschaffen. Terwijl deze in het aankoopscherm unlocked is :(. Ik heb de standaard editie aangeschaft. Dus misschien vinden ze dat ik te weinig heb betaald :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Net alleen even een character gemaakt, toch nieuwsgierig he :p kon verder zonder problemen starten. Zag dat je voor 100k gold twee verschillende katachtige mounts kunt kopen. Valt mij weer alles mee dat hier niet gewoon €5 voor wordt gevraagd. Maargoed, dat gaat uiteraard nog wel komen!

Nu eerst maar werken en later vandaag spelen. Veel plezier voor wie wel los gaat *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Vergeet deze niet te claimen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRagCZXlhKJYPFRtPcUWgPGyzRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xjt3zTxEJILN0gEGgbRkAxxq.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Oh man oh man, die sets van spiritborn zijn wel gaaf! ook de fire Jaguar mount ziet er gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Toch even snel een half uurtje kunnen spelen. Had hem op expert staan maar dat is best pittig haha.

Vanavond even 1 tikje naar beneden.

Eerst maar de campaign en daarna beginnen aan de season content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
retlaw schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:15:
[...]

Bij mij geeft ie aan, dat ik de expansion nog moet aanschaffen. Terwijl deze in het aankoopscherm unlocked is :(. Ik heb de standaard editie aangeschaft. Dus misschien vinden ze dat ik te weinig heb betaald :).
Heb je de expansion geinstalleerd ? (vanuit de Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
(jarig!)
Hier ook wat vroeger opgestaan om een half uurtje te kunnen spelen.
En gelukkig. 6u opstaan, patch downloaden tegen dan waren de servers ook online.
Het ziet er allemaal leuk uit. Hopelijk gaat het ook zo vlot deze avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
JSchut schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:49:
Toch even snel een half uurtje kunnen spelen. Had hem op expert staan maar dat is best pittig haha.

Vanavond even 1 tikje naar beneden.

Eerst maar de campaign en daarna beginnen aan de season content.
Tip Start the Season Quest & earn first Journey Rewards + Start the Season 6 Realmwalker Progress. Get you first Opal's for extra Exp & Loot
Loot 1 Herb on the way & craft the lvl 10 Precision Elixier at the Alchemist (stacks with Opals)
Alternativly do the "Raising Spirits" in Kyovashad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:20
Helaas moet ik vandaag tot 16:00 à 16:30 werken. Dan zal er wel weer een queue zijn. Als eerste ga ik het verhaal doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-10 15:26
tot wanneer kan je ze claimen?
als het vandaag nog kan moet ik als ik thuis ben rond 17 even mijn pc aan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Krijg hier alleen Game server not available...

Oh, hij gaat nu opeens ook een 37.4gb grote patch downloaden... dat zal het wel zijn dan :D komt gelukkig wel binnen met 110 megabyte per seconde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_t5AFL_PRUMr1VrsP56utiE4cY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VqofZjGx1sQFhhWgKrXY5ute.png?f=user_large

[ Voor 99% gewijzigd door Visgek82 op 08-10-2024 08:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Buizerd__NL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:58:
[...]

Tip Start the Season Quest & earn first Journey Rewards + Start the Season 6 Realmwalker Progress. Get you first Opal's for extra Exp & Loot
Loot 1 Herb on the way & craft the lvl 10 Precision Elixier at the Alchemist (stacks with Opals)
Alternativly do the "Raising Spirits" in Kyovashad
Het hoeft van mij allemaal niet zo efficient mogelijk. Ik ga er lekker rustig doorheen en dan zien we het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
JSchut schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:27:
[...]

Het hoeft van mij allemaal niet zo efficient mogelijk. Ik ga er lekker rustig doorheen en dan zien we het wel :)
Precies mijn idee. lekker genieten van de nieuwe class en een nieuwe campagne, lekker rustig aan erin rollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Zo, iedereen is alweer vol over de zeik daar op de Bnet forums...

https://us.forums.blizzar...o-more-credibility/192252

Wat heb je toch veel toxic karakters rondlopen in deze realm. Ik denk dat ik in de verkeerde timeline zit :P

Anyway, ik ga zo maar eens rustig beginnen met de update en daarna kijken of in überhaupt binnen kom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Heb er mijn slaap niet moeten voor laten, dan lees je sommige berichten.
Mensen hebben geen geduld meer, precies een bende junk verslaafden die hun spelletje niet gaan kunnen spelen.

Zonnetje zit mooi uit, nog een heerlijke wandeling doen nu.
Dan zie ik straks wel als ik erin geraak of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:59
Ik heb vanochtend na douchen rustig de battlenet launcher aangezet, zodat de game klaar is met updaten als ik vanavond eens wat tijd heb om het echt aan te slingeren.

ben alleen aan het twijfelen of ik een volledig nieuwe storyline start met een Spiritborn of dat ik een sorc start en alleen de expansion story line doe.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:10
Gestopt bij Season 2, toch maar de uitbreiding gekocht van de week. Ben er toch wel enthousiast voor en vanavond speciaal er voor vrij gepland. Kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 16:16
Hier ook in Seizoen 2 gestopt, nu toch maar de uitbreiding aangeschaft en vanavond maar weer eens de hele campaign opnieuw doorlopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Toch een paar uurtjes kunnen spelen vanochtend. Zowel de spiritborn als de campaign is leuk. Straks weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De yanks waren zuur vannacht zie ik :D

Speelt heerlijk weg tot nu toe. De campaign kan mij niet zoveel schelen (kijk wel een filmpje op YT), maar alles ziet er top uit en Spiritborn is echt fijntjes (y)

Ze hebben ook weer goed hun best gedaan op de nieuwe shop cosmetics zie ik

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47
Nou, we zijn een paar uurtjes live, wat zijn de eerste reacties? Spirit born epic of toch minder epic dan verwacht? Of is het gewoon een goede class?

Goldman zit op kantoor te wachten totdat hij naar huis kan en zelf kan spelen :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hype is real :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Is er ook een nieuwe campaign of iets extra?
Of kun je deze gewoon weer stippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07

Kluus

Gang is alles

Ik probeerde hem net even tussendoor te starten op de PS5 maar dat gaf nog een error helaas. Straks nog eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Aggressor schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:20:
Je moet de nieuwe campaign spelen. Daarin wordt ook al het nieuwe spul uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:20:
Op 1 char moet je de campaign een keer gedaan hebben, daarna kan je hem skippen d:)b

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 192 ... 214 Laatste