Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:01:
[...]

Ik game al ruim 40 jaar. Begonnen in de speelhallen in de Pacman/Donkey Kong tijd, nog voordat er home computers en consoles waren.
Maar leer het dus vandaag.
Nooit te oud om te leren (en te gamen).
Ben echt benieuwd hoe onze generatie is als we 80 mogen worden :P
Hopelijk houd onze motoriek etc het gewoon bij haha.

maargoed beetje offtopic.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:48:
[...]

Als we hier over een krappe 20 jaar nog rondhangen, dan laat ik het je weten 🤣
De motoriek laat me wel eens in de steek, hoor. Dat is toch wel minder dan een paar jaar geleden.

In minder dan 2 weken kan ik het weer op de proef stellen. Nieuwe class, nieuwe spells, dus wennen aan de gameplay.

zo. nu is het weer on-topic 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:48:
[...]

toen ik iets van 25 werd merkte ik al dat ik niet meer op hoog niveau mee kon doen met FPS.
Een RTS is ook niet meer te doen, omdat mijn basis lvl misschien al te laag was.

Maar een spel als Diablo kun je nog echt wel op 60+ spelen.

Ik had voor de nieuwe versie al de woensdag/donderdag/vrijdag vrij, nu moet ik de maandag erop geopereerd worden en 2 of 3 nachten blijven, dus dat wordt voor het eerst in het ziekenhuis diablo spelen en voor het eerst op een laptop :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:18
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:01:
[...]

Ik game al ruim 40 jaar. Begonnen in de speelhallen in de Pacman/Donkey Kong tijd, nog voordat er home computers en consoles waren.
Maar leer het dus vandaag.
Nooit te oud om te leren (en te gamen).
Lol.. Ik ben begonnen met gamen in Hommerson Scheveningen.. ook al 40 jaar geleden ;)

Live young, die hard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
pstalman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:52:
[...]

toen ik iets van 25 werd merkte ik al dat ik niet meer op hoog niveau mee kon doen met FPS.
Een RTS is ook niet meer te doen, omdat mijn basis lvl misschien al te laag was.

Ik had voor de nieuwe versie al de woensdag/donderdag/vrijdag vrij, nu moet ik de maandag erop geopereerd worden en 2 of 3 nachten blijven, dus dat wordt voor het eerst in het ziekenhuis diablo spelen en voor het eerst op een laptop :D
ohh gelukkig!! Ik was ff bang dat ik de enige was wat betreft FPS / RTS. MMO's lukt me nog wel aardig. Maar FPS / RTS, ik ben gewoon te traag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
jim[beam] schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:11:
[...]

ohh gelukkig!! Ik was ff bang dat ik de enige was wat betreft FPS / RTS. MMO's lukt me nog wel aardig. Maar FPS / RTS, ik ben gewoon te traag!
zelda is net binnen, dus iets te doen tot de 8ste _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:57:
Hmm je hebt wellicht een punt... vond dit net:

While some claim this meta is an acronym for Most Effective Tactic Available (a folk etymology), it is short for metagaming, using knowledge about the game itself to beat the “game” of mastering that game.
Dat is het inderdaad... Net als bijvoorbeeld een "meta-analysis", een onderzoek waarbij het resultaat van meerdere andere onderzoeken gecombineerd wordt om zo tot inzichten te komen. Het is ook het idee van de term 'metaverse', het idee dat het een niveau dieper zou zijn.

Zelf kwam ik de term 'meta' een jaar of 30 geleden voor het eerst tegen in een boek van mijn vader met daarin een verhaaltje over iemand die een wensgeest tegen kwam (een genie, was engelstalig) en wenste voor meer wensen. Dat kon niet, zei de genie, want dat was een meta-wish, een wens die over wensen gaat. Een meta-wish kon alleen vervuld worden door een meta-genie. Maar het verzoek om de meta-wish te vervullen zou dan een meta-meta-wish zijn, waarmee het naar een meta-meta-genie moest... en zo verder tot infinity.
Nu eens op gegoogled, was waarschijnlijk Gödel, Escher, Bach... Maar ik vond het dus wel grappig toen ik jaren later de term weer tegen kwam in de context van gaming :9

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Freelance schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:32:

Ik game al bijna 30 jaar, maar leerde gisteren pas dat META een afkorting is voor 'most effective tactics available'
Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:34:

Hahah ik game ook al 30 jaar en gebruik de term meta al sinds early league of legends dagen en heb zojuist van jou pas geleerd dat meta dat betekend hahaha
Misschien in een specifieke game, maar die afkorting heb ik nog nooit gehoord.

Meta is gewoon een zelf-refererend woord/voorvoegsel uit het Grieks en wordt gebruikt als kort voor de "metagame", oftewel grofweg "the game around the game" oid.

Ook geen voorvoegsel dat alleen voor games wordt toegepast overigens, maar je in elke context kunt gebruiken.
pstalman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:52:
[...]

Same, game al een jaar of 40, sinds mn vader een C64 mee naar huis nam met een bak floppies.

FPS games of snelle games kan ik niet meer meekomen, maar speel nog steeds graag zo'n beetje al het andere, met een voorliefde voor ARPG's en third-person adventure games (Tomb Raider, Uncharted, etc).

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2024 17:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Als je de laatste posts in dit draadje bekijkt, dan kunnen we rustig concluderen dat de bezetting al richting senioren niveau gaat en dat D4 een game is die senioren nog prima bij kunnen houden. 🤣
Misschien dat ik het hier daarom wel fijn vertoeven vind.

RTS, FPS, brawl of platform games is voor mij niet meer bij te houden. ARPG's, MMO's gaan nog prima, net als de 3rd person adventure games, zoals Ghost of Tsushima, Gods of War en dergelijken.

Nog 10 dagen en dan mogen we weer los. Het gaat zeker een Spiritborn worden.
Ben heel benieuwd hoe het gaat starten. Of volledig story mode, of meteen in een season story dinges.
Qua werk kom ik dan net lekker in wat rustiger vaarwater, dus kan ik de game wat vaker aanslingeren. Thuiswerken is boss! Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:43

ChUcKiE

Dus........

Als senior 😊 begin ik ook met Spiritborn, zin in. Ik begin gewoon vooraan en doorloop de verhaallijn volledig.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog volop bezig met het tweede deel van Horizon. :) Probeer hem ook op Platinum te krijgen voordat ik weer iets anders ga proberen.

Ben wel nieuwsgierig naar de uitbreiding! Maar blijf het echt enorm jammer vinden dat er geen fysieke versie van de krijgen is. Zal VoH niet op dag 1 spelen; waarschijnlijk wat maandjes later :)

Oldies united; alhoewel ik 40 jaar geleden nog niet kon gamen ;) Maar jaartje of 33 geleden wel haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat een boomerfestijn hier zeg de laatste dagen :P

2 oktober is er een grote VoH release stream met alle informatie over de expansion en season 6. Ik ben er wel weer klaar voor, behoorlijke game droogte hier :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:04:
Wat een boomerfestijn hier zeg de laatste dagen :P

2 oktober is er een grote VoH release stream met alle informatie over de expansion en season 6. Ik ben er wel weer klaar voor, behoorlijke game droogte hier :9
Zeg zeg, de jongste boomer is nu ongeveer 60 he, trotse Gen-X-er hier :+

Ik zal ongetwijfeld wel kijken naar de video's die de informatie samenvatten na die stream... op dit moment voel ik de hype nog niet zo, ook omdat ik nu in de droogte de fout gemaakt heb om met een mmorpg (FF XIV) te beginnen wat natuurlijk een zwart gat is waar je makkelijk in kunt verdwijnen. Maar waarschijnlijk ben ik er toch wel weer bij als de uitbreiding werkelijk uitkomt. Ik twijfel alleen nog of ik meteen in de uitbreiding wil springen en naar endgame rushen zoals alle seasons tot nu toe... of dat ik gewoon vanaf Act 1 begin (wel met een spiritborn denk ik). Ik hoop dat de nieuwe balans en difficulty opties de campaign weer een stuk interessanter maken en denk dat het wel leuk is om het hele verhaal nog een keer te doorlopen met de uitbreiding dan er achteraan.
Denk dat ik dat laatste wel ga doen. Nergens voor nodig om naar de endgame te rushen, het is niet alsof ik mee doe voor records of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:30:
[...]

Zeg zeg, de jongste boomer is nu ongeveer 60 he, trotse Gen-X-er hier :+
Jongste boomer wordt of is dit jaar 69....😉

Ik twijfel nog of ik allerlei previews ga kijken of dat ik het allemaal als een verrasing over me heen laat komen. Toch tijd zat om het spelenderwijs uit te vinden. Anderzijds ben ik toch wel erg nieuwsgierig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:58:
[...]

Jongste boomer wordt of is dit jaar 69....😉

Ik twijfel nog of ik allerlei previews ga kijken of dat ik het allemaal als een verrasing over me heen laat komen. Toch tijd zat om het spelenderwijs uit te vinden. Anderzijds ben ik toch wel erg nieuwsgierig.
De boomer generatie liep tot en met 1964, dat is dus 60 jaar geleden :)

Verhaal wil ik niet in gespoiled worden, maar mechanics van skills en activiteiten in de game vind ik niet erg om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 29 september 2024 @ 23:22:
[...]

De boomer generatie liep tot en met 1964, dat is dus 60 jaar geleden :)

Verhaal wil ik niet in gespoiled worden, maar mechanics van skills en activiteiten in de game vind ik niet erg om te zien.
Volgens een staatje op het alwetende internet (🤔), eindigt het boomer tijdperk in 1955. Ik wil dat graag geloven, want anders ben ik er een. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Freelance schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:32:
[...]

Ik game al bijna 30 jaar, maar leerde gisteren pas dat META een afkorting is voor 'most effective tactics available'
Het ding met de afkorting is dat veel mensen het gebruiken zonder te weten wat het echt betekent. Dit komt omdat enerzijds mensen veel kopieren van elkaar zonder te weten dat het een afkorting is (maar van de context toch de betekenis kunnen afleiden), en anderzijds het woord meta al langer bestaat en de betekenis daarvan voor veel mensen al een beetje vaag en ambigue is. (Ik heb zelf tot nu toe slechts een handjevol mensen het Griekse woord correct zien toepassen).

De algemene consensus is dat meta in gaming wordt gezien als een 'backronym' en dus wel gerelateerd is (maar niet hetzelfde betekent) aan het van oorsprong Griekse woord: Meta in Gaming.

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 30-09-2024 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:54
Poops_McGhee schreef op maandag 30 september 2024 @ 00:32:
[...]

Volgens een staatje op het alwetende internet (🤔), eindigt het boomer tijdperk in 1955. Ik wil dat graag geloven, want anders ben ik er een. 😂
Als ik zoek kom ik verschillende periodes tegen. Ben iig geen boomer aangezien ik in 76 geboren ben... dit terwijl mijn jongste zoon (15) het erg leuk vindt om me de hele dag boomer te noemen. Volgens mij ben ik een GenX-er :)

Wat betreft de META discussie... ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nooit opgezocht had hiervoor maar op fora e.d. heb kunnen afleiden dat een meta build een van de beste builds van het moment is.
Ik kende al wel de FOTM (flavor of the month) build en ik heb t idee dat t praktisch hetzelfde is.

[ Voor 23% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-09-2024 12:10 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we de focus weer op D4 krijgen? :) Ik zie laatste dagen voor het leuke wat teveel offtopic zaken voorbij komen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zag dat deze trailer nog niet gepost was. Cinematics zijn toch altijd wel on point bij Blizzard hoor (y)

Ik ben heel last minute m'n druid nog even naar 100 aan het schoppen met een landslide lightning storm build. Wel super tof met allemaal shiny effects :9

[ Voor 25% gewijzigd door London op 30-09-2024 13:15 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik bedenk me net dat ik nog even alle mythics moet salvagen voor de skins. Ik ga toch nooit Eternal spelen :)

Hopelijk is mijn pols snel weer wat beter zodat ik lekker kan gaan raggen in D4 S6!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:53
Ohmarinus schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:30:
Ik bedenk me net dat ik nog even alle mythics moet salvagen voor de skins. Ik ga toch nooit Eternal spelen :)

Hopelijk is mijn pols snel weer wat beter zodat ik lekker kan gaan raggen in D4 S7!
Dat is een goede! Zelf nog niet aan gedacht!

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naappie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-07 17:42
Ohmarinus schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:30:

Hopelijk is mijn pols snel weer wat beter zodat ik lekker kan gaan raggen in D4 S7!
Hou je de skin dan in het volgende seizoen als je die nu salvaged??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Naappie schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:35:
[...]

Hou je de skin dan in het volgende seizoen als je die nu salvaged??
Yep, sterker nog, je houdt alle cosmetics :)
Die gaan altijd mee, ook de normale cosmetics blijven elk seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je zegt skins, bedoel je dan de transmog? Of is er een andere mechanic die ik gemist heb waarmee je een skin krijgt voor het salvagen van een uber?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://news.blizzard.com...vessel-of-hatred-s-launch

VoH launched om 01:00 uur 's nachts op 8 oktober onze tijd (y) US kan wel eerder spelen dan EU zie ik, jammer weer :+ En Steam heeft geen preload blijkbaar, Bnet preload is later vanavond al.

[ Voor 27% gewijzigd door London op 30-09-2024 20:04 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 20:59
London schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:57:

VoH launched om 01:00 uur 's nachts op 8 oktober onze tijd (y) US kan wel eerder spelen dan EU zie ik, jammer weer :+ En Steam heeft geen preload blijkbaar, Bnet preload is later vanavond al.
Ben benieuwd hoe de servers zijn met de launch. Wil er wel wakker voor blijven maar dan is het zo zuur als alles op zijn gat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naappie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-07 17:42
Finraziel schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:28:
Als je zegt skins, bedoel je dan de transmog? Of is er een andere mechanic die ik gemist heb waarmee je een skin krijgt voor het salvagen van een uber?
Ik ga uit van de transmog ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:39:
[...]

Ben benieuwd hoe de servers zijn met de launch. Wil er wel wakker voor blijven maar dan is het zo zuur als alles op zijn gat ligt.
Ik heb zo'n flauw gevoel dat de servers niet zo best zullen zijn. Misschien niet zo slecht als bij de launch van de game vorig jaar, maar queues van een uur of authenticator servers op hun gat, zou me niets verbazen. Vooral dat laatste. En aangezien de werkweek gewoon doorgaat, denk ik dat ik er niet voor wakker ga blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:12
Poops_McGhee schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:45:
[...]

Ik heb zo'n flauw gevoel dat de servers niet zo best zullen zijn. Misschien niet zo slecht als bij de launch van de game vorig jaar, maar queues van een uur of authenticator servers op hun gat, zou me niets verbazen. Vooral dat laatste. En aangezien de werkweek gewoon doorgaat, denk ik dat ik er niet voor wakker ga blijven.
Dinsdagavond 19:30 is voor mij de release van VoH! Kan de nachtrust goed gebruiken en overdag gewoon werken en een kind die naar zwemles moet. Dus prima als er bij de start server issues zijn, dan hebben ze genoeg tijd om die op te lossen :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:26
[...]

Kan me nog WOW en Diablo 3 herinneringenmet lange wachtrijen en server problemen.
Ga het merken na mij vakantie op 10-10-2024 hoe erg het dan is.
Dan dat 3/4 van de mensen de nieuwe classe gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:26
heeft iemand eigenlijk ooit de PVP gedaan in diablo 4?
heb allen perongeluk het gebied gevonden toen ik het gekocht en bezig was met de campaign.
Had toen ik er was wat mobs gekilled maar veder was er niemand te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:57:

Uhm, de US kan niet eerder spelen dan de EU, hoor. We kunnen wereldwijd tegelijk inloggen. 4PM PST is gewoon 01:00u bij ons. Je vergeet even dat ze daar een uur of 9 achterlopen op ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
samlans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:38:
heeft iemand eigenlijk ooit de PVP gedaan in diablo 4?
heb allen perongeluk het gebied gevonden toen ik het gekocht en bezig was met de campaign.
Had toen ik er was wat mobs gekilled maar veder was er niemand te vinden
Ooit wat rondgelopen, mobs geplet, een incidentele speler ook (en zij mij), maar al snel besloten dat datg niet het gebiedje voor mij is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Zo, nog even snel een Grandfather gemaakt en mijn Tyraels gesalvaged. Volgens mij heb ik nu alle cosmetics unlocked wat betreft de mythics. Nog even kijken of ik uniques heb die misschien iets opleveren!

Niet vergeten mensen, zou zonde zijn als je nog gear hebt waarvan de looks niet zijn unlocked.

[ Voor 19% gewijzigd door Ohmarinus op 01-10-2024 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Hmm het downloaden van de update gaat hier enorm traag. Hopelijk is deze morgen gereed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Ohmarinus schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:40:
Zo, nog even snel een Grandfather gemaakt en mijn Tyraels gesalvaged. Volgens mij heb ik nu alle cosmetics unlocked wat betreft de mythics. Nog even kijken of ik uniques heb die misschien iets opleveren!

Niet vergeten mensen, zou zonde zijn als je nog gear hebt waarvan de looks niet zijn unlocked.
Kan dit niet later op Eternal alsnog of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:04:
Hmm het downloaden van de update gaat hier enorm traag. Hopelijk is deze morgen gereed
Op de PS5 is ie nog niet eens beschikbaar om te downloaden. 5 oktober pas... 😒

Ik denk dat ze voor consoles PostNL als bezorgdienst hebben genomen 😂

[ Voor 15% gewijzigd door Poops_McGhee op 01-10-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:51:
[...]

Kan dit niet later op Eternal alsnog of mis ik iets?
Je mist niks. Dat kan op Eternal ook gewoon, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:34:
[...]

Je mist niks. Dat kan op Eternal ook gewoon, inderdaad.
Ik kon hier eerlijk gezegd geen concluderend antwoord op vinden online. Zou het zelf niet gek vinden als cosmetics die unlocked zijn op eternal, ook naar seasons komen. Aan de andere kant lees ik dat cosmetics 'account wide' unlocked worden. Dus dat zou betekenen dat het overal terug te zien zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:40:
[...]

Ik kon hier eerlijk gezegd geen concluderend antwoord op vinden online. Zou het zelf niet gek vinden als cosmetics die unlocked zijn op eternal, ook naar seasons komen. Aan de andere kant lees ik dat cosmetics 'account wide' unlocked worden. Dus dat zou betekenen dat het overal terug te zien zou moeten zijn.
Maakt niet uit of je je cosmetics unlocked op Eternal of Seasons. Het is een accountwide dinges, dus op allebei de realms direct toepasbaar, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47
ChUcKiE schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:04:
Tweak je setting het is " pre-release content" - ga naar Diablo 4 bv, tandwieltje naast de "Play" button. Ga naar "Game Settings" > "Downloads" en stel daar je download speed in bij "Download Limits" > "Pre-Release Content" . Ik heb het uitgevinkt en haal nu 60 MB/s.

Je kan er niks mee toch? Pas volgende week word het vrij gegeven?

[ Voor 9% gewijzigd door Goldman op 01-10-2024 20:41 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-10 11:40
Goldman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:40:
[...]

Wij niet, maar de data-miners hebben drukke dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
[...]

Tweak je setting het is " pre-release content" - ga naar Diablo 4 bv, tandwieltje naast de "Play" button. Ga naar "Game Settings" > "Downloads" en stel daar je download speed in bij "Download Limits" > "Pre-Release Content" . Ik heb het uitgevinkt en haal nu 60 MB/s.

Bij mij liep 'ie vanmiddag tussen de 50 en 250kb binnen..

En die setting staat uit. Een paar minuten later moest ik hem limiteren op 5mb.

Weer wat later zakte het weer naar 250kb ongeveer.

De server is gewoon niet altijd even stabiel verbonden lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35

scorpie

Supra Addict

Hmm dit seizoen is het me als zeer casual player dan eindelijk gelukt om met een character uberhaupt level 100 te halen, maar ik denk dat ik m'n bone spirit necro niet op dusdanig niveau ga krijgen dat het een 'force to be reckoned with' wordt :') (Het lukt me maar niet om een Harlequin Crest te vinden / mats te vinden om te craften).

De update kwam gisteren lekker met 114MB/sec binnen

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
scorpie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:21:
Hmm dit seizoen is het me als zeer casual player dan eindelijk gelukt om met een character uberhaupt level 100 te halen, maar ik denk dat ik m'n bone spirit necro niet op dusdanig niveau ga krijgen dat het een 'force to be reckoned with' wordt :') (Het lukt me maar niet om een Harlequin Crest te vinden / mats te vinden om te craften).

De update kwam gisteren lekker met 114MB/sec binnen
Ik ben al klaar met dit seizoen, als je wil kan ik je wel mijn boss mats geven en 1 miljard gold ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:00
[...]

Thx, van 7 uur remaining naar 5 minuten 8)7

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:36:
[...]

Uhm, de US kan niet eerder spelen dan de EU, hoor. We kunnen wereldwijd tegelijk inloggen. 4PM PST is gewoon 01:00u bij ons. Je vergeet even dat ze daar een uur of 9 achterlopen op ons ;)
Vergeef me de leesfout. Maar ik ga sowieso niet midden in de nacht een spelletje spelen ;)

Zin in de stream vanavond, zal wel flink wat nieuwe informatie komen dus ben benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
[...]

0 issues gehad bij launch, zo heel af en toe is er een korte queue , maar verder niets. geen lag , disconnects of andere ongein .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Sta atijd om 5u30 op, zal wel zien dat er problemen zijn of niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Visgek82 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:22:
[...]

0 issues gehad bij launch, zo heel af en toe is er een korte queue , maar verder niets. geen lag , disconnects of andere ongein .
Eerste dag Early Access was geplaagd door authenticator server errors, queues van 13K uur ofzo. Veel disco's, maar geen lag! In ieder geval nog iets dat goed ging.

Dat had dan wel betrekking op console spelers, waarvan Xbox de ergste gevallen waren.
We gaan het meemaken, maar niet om 01:00u. Ik wacht wel tot de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:13:
[...]

Vergeef me de leesfout. Maar ik ga sowieso niet midden in de nacht een spelletje spelen ;)

Zin in de stream vanavond, zal wel flink wat nieuwe informatie komen dus ben benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben (y)
Neuh, en zeker niet als er de volgende dag gewoon gewerkt moet worden. Dan is slapen toch wel verstandiger 😂

Ik ga vanavond ook wel even kijken. Toch wel benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Hij is live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Auto salvage van niet legendary material op torment is wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Undercity lijkt me wel geinig, maar de Citadel laat ik voor wat het is. Sowieso kun je op console niet zonder platform abo aan multiplayer content doen, dus daar zit al de eerste struikelblok. De rewards vind ik het ook niet waard om PS Plus voor aan te schaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Zat even de patchnotes te lezen maar het is zo'n extreem lange lap text dat ik volgende week maar gewoon begin en vanzelf wel zie wat er anders werkt :)

https://www.icy-veins.com...ch-2-0-1-and-2-0-2-notes/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Veel goeie changes en de raid ben ik ook benieuwd naar. Wel jammer van de Lightning Spear nerf, maar er zullen vast genoeg andere builds bijkomen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:09
Ohmarinus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:04:
Zat even de patchnotes te lezen maar het is zo'n extreem lange lap text dat ik volgende week maar gewoon begin en vanzelf wel zie wat er anders werkt :)

https://www.icy-veins.com...ch-2-0-1-and-2-0-2-notes/
Ik heb er weer zin in!

Uiteraad beginnen met Spirit Born.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:06:
Veel goeie changes en de raid ben ik ook benieuwd naar. Wel jammer van de Lightning Spear nerf, maar er zullen vast genoeg andere builds bijkomen.
Jaaaa denk het ook wel. Ik zoek ivm gezondheidsklachten een build die een wat minder actieve speelstijl vereist.

Hopelijk is de spiritborn niet alleen maar flashy actie, maar zijn er ook builds mogelijk die wat minder actief zijn. We gaan het zien, ik ga me er in ieder geval nu nog niet in verdiepen :) (ik las wel dat de spiritborn een vrij flexibele class is die veel verschillende builds mogelijk maakt).

Dat betekent dus dat ik ook met spiritborn ga beginnen, zoals haast iedereen wel denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 03-10-2024 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/7LT3FEGGX77W1727474713199.png

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/21/2122T85AAMZK1727476614734.png

Voor degene die de BP gaan grinden, heb nog altijd mijn token van de Ultimate editie.
Zal het voor dit seizoen eens gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:13:
[...]

Jaaaa denk het ook wel. Ik zoek ivm gezondheidsklachten een build die een wat minder actieve speelstijl vereist.

Hopelijk is de spiritborn niet alleen maar flashy actie, maar zijn er ook builds mogelijk die wat minder actief zijn. We gaan het zien, ik ga me er in ieder geval nu nog niet in verdiepen :) (ik las wel dat de spiritborn een vrij flexibele class is die veel verschillende builds mogelijk maakt).

Dat betekent dus dat ik ook met spiritborn ga beginnen, zoals haast iedereen wel denk ik.
Ik denk dat iedereen alle 'oude' classes nu wel gespeeld hebben. Nieuw speelgoed wordt meteen uitgepakt.
Doe ik lekker aan mee, want nieuw is nieuw 😛

Nog 5 dagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

KBE91 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor degene die de BP gaan grinden, heb nog altijd mijn token van de Ultimate editie.
Zal het voor dit seizoen eens gebruiken.
De sets worden steeds mooier moet ik zeggen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47
Ik denk dat ik campaign met de spirit born ga doen. Heb alle tijd die week en geen haast om level 60 asap te worden.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:56
Wordt niet echt warm of koud van de nieuwe class moet ik zeggen. Ik ga denk een fire sorc spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:18
Kanter schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:25:
Wordt niet echt warm of koud van de nieuwe class moet ik zeggen. Ik ga denk een fire sorc spelen nu.
Ik verwacht dat de class te OP is en ik vind het leuk om iets totaal nieuws te doen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Vanavond om 8 uur verloopt blijkbaar het embargo voor de personen die de game al hebben kunnen spelen. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
toch wel jammer dat men last minute allerlei fixes doet, mijn lvl truck werkt dus blijkbaar niet meer (strongholds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:53:
toch wel jammer dat men last minute allerlei fixes doet, mijn lvl truck werkt dus blijkbaar niet meer (strongholds)
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze 'exploits' aanpakken. Dat maakt andere content waardevoller. Bovendien krijg je alsnog 1.25 level per stronghold run, dus dat is nog best okay toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Bazziek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:35:
Vanavond om 8 uur verloopt blijkbaar het embargo voor de personen die de game al hebben kunnen spelen. Ben benieuwd.
Goed om te weten, dan moet ik vanaf vanavond dus alles over D4 eventjes ontwijken hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Wat gaat er nu eigenlijk over een paar dagen live ?

We hebben dus een expansion , een nieuwe patch en een season. Start dat allemaal tegelijk? of zit er een kleine breather in zodat mensen even kunnen wennen aan alle nieuwe dingen voor het seizoen begint? dat de patch + expansion live gaan is mij duidelijk.

En als ik de nieuwe zone + content aldaar wil spelen, moet ik dan de campagne op nieuw spelen of is het gewoon een storyline zoals de seasonal story line?

YouTube: The State of Diablo 4 Vessel of Hatred Expansion filmpje van rax, hij zegt dat de embargo al gelift is .

[ Voor 35% gewijzigd door Visgek82 op 04-10-2024 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ohmarinus schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:18:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze 'exploits' aanpakken. Dat maakt andere content waardevoller. Bovendien krijg je alsnog 1.25 level per stronghold run, dus dat is nog best okay toch?
Idd, dat is juist goed. Ik wil dat soort vage bagger niet in mijn game. Natuurlijk zullen er atijd bugs en exploits zijn , maar dat ze er goed bovenop zitten vind ik een zeer sterke plus. Tevens is een exploit gebruiken als je weet dat het een exploit is ook maar een beetje meh. Wat mij betreft mogen ze daar actief op bannen.

[ Voor 3% gewijzigd door Visgek82 op 04-10-2024 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Visgek82 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:38:

We hebben dus een expansion , een nieuwe patch en een season. Start dat allemaal tegelijk? of zit er een kleine breather in zodat mensen even kunnen wennen aan alle nieuwe dingen voor het seizoen begint? dat de patch + expansion live gaan is mij duidelijk.

En als ik de nieuwe zone + content aldaar wil spelen, moet ik dan de campagne op nieuw spelen of is het gewoon een storyline zoals de seasonal story line?

YouTube: The State of Diablo 4 Vessel of Hatred Expansion filmpje van rax, hij zegt dat de embargo al gelift is .
Hey seizoen gaat direct van start, ik gok ook met de patches direct erbij. Dus als ik het goed heb begrepen kun je maandag/dinsdagnacht vanaf 1 uur in de ochtend spelen. Dus ik ga dinsdagochtend gewoon ontspannen wakker worden en dan bij het ontbijt even kijken ofzo.

Als je de nieuwe content wil spelen hoef je de oude campagne niet opnieuw te spelen. Verder kun je ervoor kiezen om dit wel te doen, zoals ik persoonlijk wel van plan ben om weer even in het verhaal te komen. Ik herinner me er nog maar weinig van, dus een replay van de main campaign is denk ik wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ohmarinus schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:51:
[...]

Hey seizoen gaat direct van start, ik gok ook met de patches direct erbij. Dus als ik het goed heb begrepen kun je maandag/dinsdagnacht vanaf 1 uur in de ochtend spelen. Dus ik ga dinsdagochtend gewoon ontspannen wakker worden en dan bij het ontbijt even kijken ofzo.

Als je de nieuwe content wil spelen hoef je de oude campagne niet opnieuw te spelen. Verder kun je ervoor kiezen om dit wel te doen, zoals ik persoonlijk wel van plan ben om weer even in het verhaal te komen. Ik herinner me er nog maar weinig van, dus een replay van de main campaign is denk ik wel fijn :)
Oeh. Ik weet nou niet meteen of dat voor mij handig is , er verandert al zo ontzettend veel... hoop dat ik er nog uit kan komen. maar wellicht is dan een campagne play through wel een goed idee, ook voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Niet verassend, maar blijkbaar is Spiritborn vele malen sterker dan andere classes komend seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Bazziek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:58:
Niet verassend, maar blijkbaar is Spiritborn vele malen sterker dan andere classes komend seizoen.
Vele malen lijkt mij ietwat overdreven , maar dat hij iets overtuned is is wel duidelijk. Wellicht komt er nog een balance patch voor launch. Vandaag heeft mijn client wel een grote patch gedownload voor D4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:58:
En dat is een goed ding. Ik hou van OP classes 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Raxx raadt trouwens aan voor mensen die de veranderingen wat veel vinden om gewoon de campagne te spelen. Zo tegen de tijd dat je daar doorheen bent heb je alle mercs geunlocked en ben je (of zo goed als) max level . het is een wat rustigere manier om te wennen aan alle veranderingen , dus dat is exact wat ik ga doen. Ik vind het ook wel super prettig dat er een stat squish geweest is . 18.3 miljoenmiljard damage ipv 18.2 zegt niets. 6000 vs 2000 wel.

spoiler:
Beste merc zou Subo zijn vanwege zijn maphack

[ Voor 24% gewijzigd door Visgek82 op 04-10-2024 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Visgek82 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:38:

Dit dus.....ik heb de expansion gekocht en wil daar ook mee starten. Is dat dan Eternal? Of ook direct Season6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:55
Nou Dinsdag en Woesdag vrij dus lekker knallen, sprit born zal weer insane OP zijn dus beginnen daarmee.
Raid lijkt me heel cool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
ChUcKiE schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:29:
[...]

Dit dus.....ik heb de expansion gekocht en wil daar ook mee starten. Is dat dan Eternal? Of ook direct Season6?
Je maakt een karakter eternal of seasonal. En dan bepaal je of dat karakter de campagne doet of de geunlockde adventure mode. Je bepaalt het dus zelf :)

Speelde je al eerder? Of ben je helemaal nieuw? Als je echt nieuw bent moet je de campagne volgens mij sowieso doen om adventure mode te unlocken.

[ Voor 16% gewijzigd door Visgek82 op 04-10-2024 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben benieuwd naar die Dark Citadel. Als een primaire solo speler gaat dat toch wel een dingetje worden met randoms, vrees ik :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:48:
Ben benieuwd naar die Dark Citadel. Als een primaire solo speler gaat dat toch wel een dingetje worden met randoms, vrees ik :P
Jup, gelukkig hebben we een fijne GoT clan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:48:
Ik speel ook solo. Als ik de Dark CItadel op m'n PS5 wil doen, dan moet ik een PS Plus abo nemen voor 72 euro per jaar. Vind ik een beetje teveel om alleen die Dark Citadels te kunnen doen. Zonder PS Plus kun je de game gewoon solo spelen.

We zouden eigenlijk onze unlocked mercenaries als active party members in moeten kunnen zetten. Dan kan je alsnog solo de Citadel in 😁

Had eerlijk gezegd ook gedacht dat Mercenaries zouden werken als de D3 followers. Niet dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:42:
[...]

Jup, gelukkig hebben we een fijne GoT clan.
Mijn ervaringen met Engelse clans door de jaren heen zijn een stuk beter ;) Maar ymmv, uiteraard.

@Poops_McGhee dat is inderdaad even een afweging dan.

Raxx z'n class tier list is ook online:

Weinig verrassend denk ik, maar toch altijd wel leuk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:58:
[...]

@Poops_McGhee dat is inderdaad even een afweging dan.
Nou, nee hoor. D4 zou door de Citadel de enige game die ik speel zijn, waarvoor ik PS Plus zou moeten nemen. Gaat me een beetje te ver voor die ene feature die ik wel uit zou willen proberen.
Dus, die keuze is snel gemaakt. Gewoon geen Citadel doen. En de rewards die ze in de stream lieten zien, zijn het ook niet echt waard. Scroll voor retempering van je items is me ook wat, overigens. Ipv het temperen zelf te verbeteren, kiezen ze ervoor om je het brakkige proces nogmaals te laten doen middels een scroll, met evengoed de kans dat je een item wederom bricked 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ben benieuwd of de claim van ''200'' uur voor max paragon voor casual spelers waar is volgens Rob..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:00:
Ben benieuwd of de claim van ''200'' uur voor max paragon voor casual spelers waar is volgens Rob..
Challenge accepted, zou ik zeggen >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:01:
[...]

Challenge accepted, zou ik zeggen >:)
Jah moet niet zo moeilijk zijn vgm kun je level 60 halen in 3/4 uur als je efficiënt speelt.
iirc als je de campaign uitspeeld zou je ook max level moeten zijn.

en daarna is het gewoon blasten tot paragon 300.

[ Voor 7% gewijzigd door Nahkriin op 05-10-2024 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:00:
Klinkt mij ook een beetje in de oren alsof het erg veel tijd is.

Helemaal als je rekent hoe alle andere content relatief in beslag neemt kwa tijd. Ik denk dat we binnen een week al wel de meeste gear hebben namelijk. Dan rest er nog het levelen van bepaalde items, glyphs, etc. En natuurlijk masterworken. Blij dat temperen nu gereset kan worden pffff.

Maar levelen en glyphs levelen wordt denk ik nu de grindy endgame.

Barb gaan we skippen. Ik ben tevens een groot voorstander van niet de sterke builds nerfen, maar de zwakke builds juist buffen. Natuurlijk moeten insane sterke en buggy/exploits builds wel generfed worden.

Heel benieuwd naar de nieuwe class, ik heb er echt zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:18:
[...]

Klinkt mij ook een beetje in de oren alsof het erg veel tijd is.

Helemaal als je rekent hoe alle andere content relatief in beslag neemt kwa tijd. Ik denk dat we binnen een week al wel de meeste gear hebben namelijk. Dan rest er nog het levelen van bepaalde items, glyphs, etc. En natuurlijk masterworken. Blij dat temperen nu gereset kan worden pffff.

Maar levelen en glyphs levelen wordt denk ik nu de grindy endgame.

Barb gaan we skippen. Ik ben tevens een groot voorstander van niet de sterke builds nerfen, maar de zwakke builds juist buffen. Natuurlijk moeten insane sterke en buggy/exploits builds wel generfed worden.

Heel benieuwd naar de nieuwe class, ik heb er echt zin in!
Vgm duurt het wel langer om alle gear te krijgen nu ancesteral meer ''rare'' is.
Maar we gaan het zien Dinsdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:26:
[...]

Vgm duurt het wel langer om alle gear te krijgen nu ancesteral meer ''rare'' is.
Maar we gaan het zien Dinsdag :D
Ja, de echte top endgame gear wel. Maar sowieso als ik zie hoeveel uniques er nu wel niet gedropt worden per boss... Klinkt alsof het vinden van de BIS gear minder moeite gaat kosten. Met BIS bedoel ik dan vooral uniques en niet per se de beste stats en hoogste rolls. Dat gaat sowieso weken duren. Dat finetunen, twinken, minmaxen duurt natuurlijk altijd weken.

Jij gaat zeker geen barb spelen dit seizoen? Eerste keer denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:23
Ik heb zojuist de expansion gekocht. Ik speel af en toe sinds season 1, maar niet meer echt serieus. Season 6 zal ik waarschijnlijk wel weer volledig afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:55:
[...]

Ja, de echte top endgame gear wel. Maar sowieso als ik zie hoeveel uniques er nu wel niet gedropt worden per boss... Klinkt alsof het vinden van de BIS gear minder moeite gaat kosten. Met BIS bedoel ik dan vooral uniques en niet per se de beste stats en hoogste rolls. Dat gaat sowieso weken duren. Dat finetunen, twinken, minmaxen duurt natuurlijk altijd weken.

Jij gaat zeker geen barb spelen dit seizoen? Eerste keer denk ik?
haha ik speel nooit Barb heb die 2x naar 100 getrokken, normaal start ik altijd met Rogue maar ga nu voor Spiritborn en dan Rogue erna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:23
"You were kicked by the clan". Terwijl ik season 5 nog heb gespeeld. :9

[ Voor 40% gewijzigd door Toonen1988 op 05-10-2024 20:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 19:45
Wat een onhandige dag op dinsdag. Dat wordt een hoop fomo tot ik eens tijd heb om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
1Mark schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:01:
Wat een onhandige dag op dinsdag. Dat wordt een hoop fomo tot ik eens tijd heb om te beginnen.
Wellicht is dit bewust gekozen in de hoop de hoeveelheid instroom te beperken? Als iedereen gelijktijdig kán, dan krijg je natuurlijk (meer) problemen met capaciteit. Al verwacht ik nog altijd dikke problemen de eerste dagen/ week.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Ohmarinus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:13:
[...]

Ik zit met gezondheidsklachten thuis maar hou het veilig en ga verder met mijn compagnon druid of minion necro. Wat ik gezien heb is de spiritborn mij iets te snel nu :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
YouTube: Diablo 4 MUST WATCH Before Playing! ALL CHANGES Since Launch - Get R...

New & Returning player guide voor alle veranderingen , wellicht handig voor mensen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En de Maxroll tier lists zijn ook updated: https://maxroll.gg/d4/tierlists

Weinig verrassends denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 06-10-2024 11:07 ]

Tesla M3LR '21