Oef, nadat ik Uber Lilith verslagen heb is mijn doel voor de league eigenlijk helemaal weg. Dit was het doel waar ik Infernal Hordes T7 voor farmde om mijn gear 12/12 te maken. T8 IH heb ik ook al een keer gedaan. Ik weet niet echt wat ik nog kan doen. Wellicht nog wat pushen in the Pit. Kan nu 109 doen maar heb dat al een tijd niet meer gedaan. Ben op zich nog wel benieuwd hoever ik kan komen.
Nog wel wat tormented bosses gedaan om wat mats op te maken en daar dropte nog een shako maar was er niet eens blij mee. M'n build heeft Vasily's Prayer nodig. Een 2e char maken doe ik eigenlijk niet. Ik hou het bij 1 per seizoen die ik dan zo sterk mogelijk probeer te maken zolang ik drive heb om te spelen. Heb me best vermaakt om m'n druid zo uit te bouwen maar toch mist D4 een echte endgame.
Nog wel wat tormented bosses gedaan om wat mats op te maken en daar dropte nog een shako maar was er niet eens blij mee. M'n build heeft Vasily's Prayer nodig. Een 2e char maken doe ik eigenlijk niet. Ik hou het bij 1 per seizoen die ik dan zo sterk mogelijk probeer te maken zolang ik drive heb om te spelen. Heb me best vermaakt om m'n druid zo uit te bouwen maar toch mist D4 een echte endgame.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something