Ohmarinus schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:41:
[...]

Ja, al wordt met Vanilla bedoeld 'de base game zonder mods en DLC'. Seizoenen horen bij de base game, dus ik zou het nu juist nog wel Vanilla noemen.

Overigens is het natuurlijk pas echt Vanilla te noemen als de expansion uitkomt. En ik denk dat ik die ook maar ga kopen want als die eenmaal uit is zul je waarschijnlijk weinig spelers nog terugvinden in de Vanilla servers. Net zoals T1 en T3 aanzienlijk leger voelen dan T2 en T4.
Ik snap wel wat Vanilla inhoudt, maar zolang er nog geen expansion is, noem ik de launch versie vanilla ;)

Ik heb VoH allang preordered. Denk echter niet dat het de eerste dag lekker gaat lopen. Zou zo maar weer eens een authentication server error (of wat anders) in kunnen schieten.
Nouja, nog even 5,5 weken wachten.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58
Wat een fijne campfire chat. D4 gaat met deze changes nog verder de goede kant op dan het al ging. Zeer mooie en goede beslissingen wat mij betreft.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe/ wat ze met items nu gaan doen (bestaande dus).

Ik zie max item lvl 800 voor de sterkste items die 4 keer kunnen worden masterworked. Ancestral blijft op 750 haken, maar er zijn dus sterkere items.

Zouden de huidig item level 925 dan aangepast worden naar 750? Zo ja, dan is effectief alle gear die je nu loot (even los van of off-season je boeit of niet) uiteindelijk direct oude zooi geworden.

Wel leuk om te zien dat ze niet alleen zaken uit D3 maar ook uit D2 toevoegen (althans, het idee achter b.v. runewords bijvoorbeeld).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 02:50:

Ik zie max item lvl 800 voor de sterkste items die 4 keer kunnen worden masterworked. Ancestral blijft op 750 haken, maar er zijn dus sterkere items.

Zouden de huidig item level 925 dan aangepast worden naar 750? Zo ja, dan is effectief alle gear die je nu loot (even los van of off-season je boeit of niet) uiteindelijk direct oude zooi geworden.

Wel leuk om te zien dat ze niet alleen zaken uit D3 maar ook uit D2 toevoegen (althans, het idee achter b.v. runewords bijvoorbeeld).
Ik ga uit van een aanpassing op ilvl en lvl requirement. Als dat niet zo is, dan kun je je Eternal stash wel allemaal naar de vendor brengen, je oude ubers srappen en je characters deleten.
Nu is dat eigenlijk best een goed idee, want het zit wel wat vol met legacy troep. Maar ik ben wat lui met opruimen van de stash aan die kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Eternal, wasda? Niet meer ingelogd met een eternal char sinds de seasons begonnen zijn. Denk dat ik ze allemaal verwijder wanneer de expansion uit is, houdt de lijst mooi opgeruimd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Bundin ik snap wat je bedoelt, maar gezien ik enkel solo speel en alles elke keer opnieuw doen ook veel tijd kost, wil ik na dit seizoen gewoon lekker op eternal ronddwalen +1 character op seasons nemen.

Er zijn ook andere dingen in het leven, en belangrijker nog: andere games 😅

Al met al kost het teveel gedoe. Maar seasons blijf ik wel meepakken bij eventueel afwijkende zaken, maar op een lager pitje.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:47
Heel veel zin in PTR om vele van die nieuwe veranderingen en items te testen, want was helemaal klaar met S5.
Vind het wel jammer van de beslissing dat de Runes alleen maar voor de Expansion bezitters zijn. Zo wordt je nog meer gedwongen om deze te kopen ook al vind je de spirit born class wellicht niet leuk. En om voor een nieuwe regio nou 60 euro te betalen....
De 3! Nieuwe mythics zijn echt vet.
Wat ze niet in de campfire chat deelden stond in de patch notes en deze polearm wordt een soort main voor de nieuwe spirit born.

Shattered Vow - Mythic Unique Polearm

Affixes
Inherent: +400% Damage to Healthy Enemies
+444 Maximum Life
+29.6% Attack Speed while Berserking
+444.4% Damage Over Time
Lucky Hit: Up to a +44.4% Chance to Become Berserking
Power
Execute enemies afflicted by more Damage over Time than remaining Life.

Deze staff zou op een barbarian met wat bleed of poison runes ook niet mistaan ;)

Top vond ik ook dat de paragon punten die je op 1 char bezit voor alle alts te gebruiken zijn. Maar wat ik niet begrijp is dat de Glyphs weer per character gelevelled moeten worden, terwijl sommige glyphs die hetzelfde zijn makkelijk ook te sharen zijn.... dat zou mijn droom zijn, want glyph lvlen in NMs en nu de Pit vind ik het minst leuke deel van het spel.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Luxurydiver schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:15:

Top vond ik ook dat de paragon punten die je op 1 char bezit voor alle alts te gebruiken zijn. Maar wat ik niet begrijp is dat de Glyphs weer per character gelevelled moeten worden, terwijl sommige glyphs die hetzelfde zijn makkelijk ook te sharen zijn.... dat zou mijn droom zijn, want glyph lvlen in NMs en nu de Pit vind ik het minst leuke deel van het spel.
Ja en aangezien glyphs nu lvl 100 kunnen worden zou ik 100% niet voor een alt opnieuw glyphs gaan levelen. Dus goed opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Ik vind persoonlijk de toevoeging van de hogere kans op van die treasure goblins geen goede aanvulling. In iedere NMDG kom ik wel 4 van die beesten tegen. Mn stash is iedere keer vol. Wellicht een luxe probleem, maar vanaf lvl 100 is ancestral gear zonder GA echt niet meer de moeite om op te pakken en op de console kan je lastig 'dat ene item' uit die hele stapel oranje gear halen.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@siemenz gisteren zo’n 130 bags geopend waarvan 12 greater bags: 0 boeiende items. Wel leuk voor mats enzo, maar de hoeveelheid zooi en tijd die het kost met spul uitzoeken (jier ook console) is echt de moeite niet. Ze zouden eigenlijk een instelling moeten hebben ‘show and only pick up quality x items en dat je pet de rest gewoon sloopt en oppakt als mats. Als ze dan toch een hoop D3 spul toevoegen is dat laatste wel een leuke toevoeging voor later..

Ik ben weer terug naar Tier 7 en bossruns gegaan. Weliswaar ook geen upgrades, maar in ieder geval mats om te masterworken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:39
Thalaron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 02:50:

Ik hoorde een streamer zeggen (die al een deel wisten maar NDA hadden) dat de items gedowngrade worden. Hoe ze dan scalen met een bepaalde tier is afwachten maar voor een huidige lvl 100 is er vanaf 8 oktober weer genoeg te farmen wetd er gezegd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:18:
[...]

Ik hoorde een streamer zeggen (die al een deel wisten maar NDA hadden) dat de items gedowngrade worden. Hoe ze dan scalen met een bepaalde tier is afwachten maar voor een huidige lvl 100 is er vanaf 8 oktober weer genoeg te farmen wetd er gezegd.
Dit is in de campfire chat overigens tot in detail uitgelegd, volgens mij in het eind bij de Q&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:18:
[...]

Sowieso genoeg te farmen met Runewords etc. En downgraden (number crush) snap ik, maar ik ben benieuwd of het dan dus 750 of 800 zal worden.

Wat mij ook niet zou verbazen, is dat alle bestaande items op LVL50 geschaald worden en dat alles vanaf LVL60 dus automatisch een dikke upgrade zal zijn.

Wellicht alles met item power lager dan 925 en 925 zonder GA = 750 en alles mét GA = 800. Maar.. we zullen het gaan zien. Hoe dan ook genoeg nieuws om naar uit te kijken. Het paragon systeem dat gedeeld zal worden zoals in D3 ben ik ook blij mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 30-08-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58
YouTube: Diablo 4 Vessel of Hatred Campfire Chat Summary

Samenvatting van Raxx, over patch 2.0 en de uitbreiding campfire chat.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:52:
[...]

Sowieso genoeg te farmen met Runewords etc. En downgraden (number crush) snap ik, maar ik ben benieuwd of het dan dus 750 of 800 zal worden.

Wat mij ook niet zou verbazen, is dat alle bestaande items op LVL50 geschaald worden en dat alles vanaf LVL60 dus automatisch een dikke upgrade zal zijn.

Wellicht alles met item power lager dan 925 en 925 zonder GA = 750 en alles mét GA = 800. Maar.. we zullen het gaan zien. Hoe dan ook genoeg nieuws om naar uit te kijken. Het paragon systeem dat gedeeld zal worden zoals in D3 ben ik ook blij mee.
Legendaries/mythics worden ilvl800, de rest max ilvl750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
siemenz schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:29:
Ik vind persoonlijk de toevoeging van de hogere kans op van die treasure goblins geen goede aanvulling. In iedere NMDG kom ik wel 4 van die beesten tegen. Mn stash is iedere keer vol. Wellicht een luxe probleem, maar vanaf lvl 100 is ancestral gear zonder GA echt niet meer de moeite om op te pakken en op de console kan je lastig 'dat ene item' uit die hele stapel oranje gear halen.
Hoe dan? :+ level 100 hier, 5 dungeons (allemaal rond de level 60) en 0 gobbo's

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:09:
[...]

Hoe dan? :+ level 100 hier, 5 dungeons (allemaal rond de level 60) en 0 gobbo's
Ik denk dat ik zo'n 300+ van die normale treasure bags heb en een stuk of 25 greater treasure bags. Veel goblins in de open world gevonden, maar ook heel veel in NM100's.
Heb daar een paar keer een Greed pilar gepakt, waar die gobo's flink spawnen.
Bij World Boss Avarice the Gold Cursed spawnen er ook veel gobo's, als de boss plat is.

Ik heb overigens nog geen van alle treasure bags geopend. Die zitten allemaal in de stash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Man wat een enorme sloot aan veranderingen met VoH :o

Denk allemaal wel positief, vooral die NM dungeons, want dat voelde echt als een onnodige blokkade/grind.
Maar ik heb nu wel een beetje last van het Osborne-effect. Nu dit aangekondigd is heb ik eigenlijk geen zin meer in dit seizoen :+

Op zich ook niet erg met een Barb die "af" is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2NSCcvaSvPPg2F32jJiURxJGF0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cYzJazs0VovHZ1Z76kiqSEoM.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUxsjB7Yhb2oGc3yvm728fTf_gE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tjiOab8LnlxnA7VOw6oQAPa7.png?f=fotoalbum_large

En een Rogue die ook wel dik in orde is :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSWTk-Tx2qZvd_KoT2YVqT8wr_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1nSnt5htajkIr6RxY5U3gKNH.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEXJAKBZxjLl3f-pVBH-dFXYy1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2jQ5tUyJdlyhe2Fg9GT854Bk.png?f=fotoalbum_large
Lvl 27 HS :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GvLTLgbQB-dNMX3hJQA3NFll7Bk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cR5rtFXXtim8G79H2v9ijffN.png?f=fotoalbum_large

M'n 1e char, de LS sorc voelt dan ineens weer zielig, ook al is ze met deze gear ook al onwijs sterk :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ta7fCywxWe9Rs5VCSkSKrFMf-Dk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eQre3De9lGaFVJ90eLqOZZiU.png?f=fotoalbum_large

Denk dat ik wel klaar ben nu, Star Wars Outlaws is uit, dus een maandje dat spelen en dan in oktober door/opnieuw starten met VoH.

Ben benieuwd hoe ze de campaign er aan koppelen, of je dan verplicht wordt de normale campaign te spelen of dat je bij de overgang van huidig free-play D4 naar VoH direct in een aparte campaignmode terecht komt oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net wat samenvatting video's gezien, was helemaal vergeten dat die campfire chat kwam.
Maar lijkt dus inderdaad een goede beslissing om de campaign pas weer te spelen als deze wijzigingen live zijn want als ik het goed begrijp zijn de eerste 4 moeilijkheidsgraden gewoon beschikbaar tijdens het spelen daarvan. En die hoogste zou WT2 +45 levels zijn geloof ik, dat zou echt wel genoeg moeten zijn om een uitdaging te bieden, in tegenstelling tot gewoon van punt tot punt lopen terwijl alles om je heen dood neervalt wat het nu is.
Ik ga niet de PTR spelen denk ik, maar heb wel zin er in als het allemaal live is over 1,5 maand of zo :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Interessante 24 uur voor me, 2 seligs, 1 andy, 1 tyrael, 1 doombringer en een starless sky. En een 4GA Fists of Fate. Is m'n account ineens geflagd als streamer ofzo?!

[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 30-08-2024 21:15 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:52
even mn mats opmaken... Hey paars hey een GA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGh9hnglOG2dtX1XuPspbH0Pypg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xPbLTgcxTBOibzCwQW5QbsJc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Die runes gaan toch wel heel gaaf worden volgend seizoen. Ik kan nu nog even niet spelen voor een polsblessure, maar heb wel heel veel zin om straks met de uitbreiding lekker aan de slag te gaan.

Misschien is het nu dan tijd om de uitbreiding eens te gaan aanschaffen :)

Edit:
Net gedaan, man wat zijn die expansion skins lelijk, en die mount armors ook voor die cat mount... En wat loopt dat ding log zeg, paard voelt echt beter. Gelukkig koop ik het niet voor de mounts en cosmetics :D Wel heel blij met de 3000 platinum die mij de komende jaren van een BattlePass gaan voorzien ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Ohmarinus op 31-08-2024 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Daarom heb ik de basis expansion gekocht, cosmetics doen me weinig. Ik heb gemerkt dat ik mijn chars juist in simpele pakjes hijs omdat een rogue/druid/barbarian/sorc in blik gewoon niet past in mijn hoofd.

Ik zoek dan toch naar leather armor of simpele cloth, met zo min mogelijk opsmuk. En een wapen dat qua metaalkleur past bij wat op het armor zit. Verder ben ik helemaal geen uren zoet in character creation van Baldur's Gate 3, Mass Effect of andere rpg's, echt niet :+

[ Voor 39% gewijzigd door Bundin op 31-08-2024 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/buEhKPemqrTe9eZWpAVh1fbFAyw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PcgBpysB97ZqjYU5zpV1eECD.jpg?f=fotoalbum_large

Thnx Blizz… echt… waarom zo laag…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:39:
[Afbeelding]

Thnx Blizz… echt… waarom zo laag…
Ja dat had ik ook de hele tijd. Eindelijk een 2GA Fists of Fate.. Laagste roll op de rest van de stats. Zo zonde.

Nog wat anders, hoe langer, hoe meer ik lees over seizoen 6 en de veranderingen... Hoe meer het besef binnendringt dat dit waarschijnlijk een onwijs imbalanced seizoen gaat worden. Het is gewoon alsof je een andere game gaat spelen kwa mechanics. Ik kan mij niet voorstellen dat ze met een PTR alles kunnen uitbalanceren.

Het lijkt mij heel sterk op vooral een concept met vooral veel aannames. En aangezien Blizzard zelfs moeite heeft met balancing in een systeem dat langer meegaat dan 1 seizoen zal seizoen 6 waarschijnlijk wel lekker veel hotfixes gaan krijgen om alle exploits en overpowered builds te nerfen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Ohmarinus ik ben ook benieuwd hoe het zit met de nieuwe Mythical items. En dan voornamelijk deze;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4US-2Ms-GQ7Dk5RH8lYz70oWJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CuAlKarpDFsG3SGRujhC3Yhe.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is dit uit een datamine dus de vraag is in hoeverre klopt dit, maar als men zo met +skills gaat smijten dan verwacht ik inderdaad een fikse overhaul.

Met greater affix hebben ze uitgerekend dat deze +27 kan worden.

Even opgezocht;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgXE8q65PYfsYE0uyWtKY-cd3p4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHPqLPhpWfjwX58XI0VsIntF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Thalaron op 01-09-2024 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:23:
@Ohmarinus ik ben ook benieuwd hoe het zit met de nieuwe Mythical items. En dan voornamelijk deze;

[Afbeelding]

Nu is dit uit een datamine dus de vraag is in hoeverre klopt dit, maar als men zo met +skills gaat smijten dan verwacht ik inderdaad een fikse overhaul.

Met greater affix hebben ze uitgerekend dat deze +27 kan worden.

Even opgezocht;

[Afbeelding]
Ja, ik had die +27 skills ook voorbij zien komen op Reddit. Insane inderdaad. Ik denk niet dat dit item in de game gaat komen hoor.

In die datamine zag ik ook bergen met items die eruit zagen als placeholders en test items bijvoorbeeld.

Misschien dat het in verzwakte vorm alsnog gaat komen. Tenzij normale legendaries nu ook +5~15 all skills kunnen rollen. Dat zou het iets balancen. Anders wordt dit namelijk nog maar het enige item dat men gaat gebruiken. Lijkt me ook saai voor de varieteit in builds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naappie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-07 17:42
Is er nog ruimte in de GoT clan? Ik kan deze in game niet vinden. Ik zat er in D3 altijd wel in, maar toen D4 startte zat deze snel vol. Ik zou nu na de laatste seizoenen (speel nu weer meer) toch wel graag weer in een actieve clan willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Zou iemand vanavond met mij wat tormented bosses willen doen en lilitih slopen? Staan beide nog op mijn todo list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:10

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik speel dit seizoen bone spirit necro en het lukt me, tot mn eigen verbazing, binnen een paar seconden om tormented Duriel neer te halen. Nu twee keer gedaan, maar helaas nog geen uniques. Materialen alweer op natuurlijk voor nog een run.

Hoe staat Duriel in verhouding met uber Lilith, want dat heb ik nog niet geprobeerd.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:23

Rmg

DeWaanzin schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:47:

Hoe staat Duriel in verhouding met uber Lilith, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
Als je Duriel in 2 seconden neer hebt heb je genoeg dps voor Lilith.

Lilith heeft alleen oneshot mechanics die erg irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Naappie schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:14:
Is er nog ruimte in de GoT clan? Ik kan deze in game niet vinden. Ik zat er in D3 altijd wel in, maar toen D4 startte zat deze snel vol. Ik zou nu na de laatste seizoenen (speel nu weer meer) toch wel graag weer in een actieve clan willen zitten.
In de originele clan is vast wel plek. Veel mensen zijn daar volgens mij al heeeeel lang niet online geweest. In ieder geval niet voor dit nieuwe seizoen. Snap ook wel dat het lastig is om te zien want volgens mij zien clan admins ook alleen maar dat iemand 'langer dan 30 dagen' niet is ingelogd en een seizoen duurt langer dan 30 dagen en een seizoen bloedt altijd een beetje dood na een paar weken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 01-09-2024 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
DPS doen is niet het grootste probleem met Lilith neerhalen. In 2e deel de balletjes ontwijken en platform verkleinden goed ontlopen echter…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Edit: Alle bosses kan ik facetanken, behalve Lilith ivm mechanics.

[ Voor 66% gewijzigd door Thalaron op 01-09-2024 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Thalaron schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:46:
Edit: Alle bosses kan ik facetanken, behalve Lilith ivm mechanics.
Hier idem.

Lilith lukt me niet. Hopelijk kan ik snel switchen naar Lightning spear. Misschien dat het dan lukt

Tormented bosses gaan wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:45:
DPS doen is niet het grootste probleem met Lilith neerhalen. In 2e deel de balletjes ontwijken en platform verkleinden goed ontlopen echter…
Die blauwe balletjes kun je wel ontlopen, maar dan is minstens 40% movement speed wel een must.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:58
Gisteren Andariels Visage gevonden in wat groeps tormented bosses runs. Daarna kon ik rerollen van barrage rogue naar Andariels barrage rogue. WAT EEN VERSCHIL

voor dit item kon ik pit level 60 aan ongeveer en deed ik al redelijk lang over de bosses daar. na de reroll weer even geprobeerd en hoefde niet eens na te denken op dit level. toen voor de gein een level 100 pit gedaan en dit ging ook nog redelijk goed. Toen maar ff uber lilith geprobeerd en die smolt ook voor m'n neus weg.

hiermee is het seizoen wel in 1x ongeveer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Thalaron schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:45:
Genoeg dps en ze spawnt geen balletjes in phase 2. Werkt solo het beste, in groepen wil ze nog wel eens buggen.
Crysania schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:41:
Gisteren Andariels Visage gevonden in wat groeps tormented bosses runs. Daarna kon ik rerollen van barrage rogue naar Andariels barrage rogue. WAT EEN VERSCHIL

voor dit item kon ik pit level 60 aan ongeveer en deed ik al redelijk lang over de bosses daar. na de reroll weer even geprobeerd en hoefde niet eens na te denken op dit level. toen voor de gein een level 100 pit gedaan en dit ging ook nog redelijk goed. Toen maar ff uber lilith geprobeerd en die smolt ook voor m'n neus weg.

hiermee is het seizoen wel in 1x ongeveer klaar.
Ik wist van vorig seizoen al dat een andy rogue gekkenwerk is, maar voor mij zit de uitdaging nu in horde t8 kunnen en pit pushen. Ik ben nog geen lvl 100 maar had al een aantal uniques klaar liggen. Pit 101 is 4.5 minuten werk, daarmee kan ik in ieder geval bezig met masterwork. Horde t7 zie ik nog niet helemaal goed gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Bundin schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:18:
[...]

Genoeg dps en ze spawnt geen balletjes in phase 2. Werkt solo het beste, in groepen wil ze nog wel eens buggen.

[...]

Ik wist van vorig seizoen al dat een andy rogue gekkenwerk is, maar voor mij zit de uitdaging nu in horde t8 kunnen en pit pushen. Ik ben nog geen lvl 100 maar had al een aantal uniques klaar liggen. Pit 101 is 4.5 minuten werk, daarmee kan ik in ieder geval bezig met masterwork. Horde t7 zie ik nog niet helemaal goed gaan nu.
Horde t7 is voor mij prima te doen nu en pit zat ik op level 106 ofzo moet ff kijken hoe ver ik kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Crysania schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:41:
[...]

Horde t7 is voor mij prima te doen nu en pit zat ik op level 106 ofzo moet ff kijken hoe ver ik kan komen.
Net level 97 aangetikt in een horde 6 met 340 aether aan t eind. Ik overleef het allemaal prima, maar de killspeed is wel duidelijk lager. Voorlopig is ingolith nog nuttig zat dus ik blijf ff op 6 hangen tot alles 8/12 is. Tot zover geluk met de mw crits, wat op lucky hit kon landen heeft dat ook gedaan. Alleen m'n fists of fate is al goed voor meer dan 120% nu.

Moet ook nog nm dungeons in om glyphs naar 21 te tillen, ben blij dat dat bij de volgende patch allemaal wat omgegooid wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 02-09-2024 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Bundin schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:18:
[...]

Nou ja, laat het zo stellen dan; Het afbreken van het platform en dan de juiste plek bewandelen lukt mij niet. En ik weet dat het niet mega ingewikkeld is... maar ik ben er gewoonweg te lomp voor.

Hulk Smash werkt daar dus niet.

Anyways.. gewoon even om hulp gevraagd; 5 pogingen later was het klaar. Paar Stygian Stones als bedankje gegevens (was niet nodig maar toch). 5 stygian vs 1 spark was een makkelijke trade IMHO :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de laatste summoning mats opgemaakt en rondje Tormented bosses gedaan. Kom ik weg met 2x Melted Heart of Selig, 2x Tyreal's Might, een Andariel en een Ring of Starless Sky. En ik heb maar zo'n 20 runs kunnen doen. Mede mogelijk gemaakt door die vloed aan Goblins. Daar heb ik veel summoning mats van kunnen pakken.
Wel een beetje jammer dat ik wel klaar ben met s5 en dat de uber regen dan pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 01:34:
Heb de laatste summoning mats opgemaakt en rondje Tormented bosses gedaan. Kom ik weg met 2x Melted Heart of Selig, 2x Tyreal's Might, een Andariel en een Ring of Starless Sky. En ik heb maar zo'n 20 runs kunnen doen. Mede mogelijk gemaakt door die vloed aan Goblins. Daar heb ik veel summoning mats van kunnen pakken.
Wel een beetje jammer dat ik wel klaar ben met s5 en dat de uber regen dan pas komt.
Ik heb nog steeds geen Starless ring helaas. Gisteren nog wat Duriel runs mogen meepakken met de clan naar niemand dropte een mythic helaas.

Vanavond ga ik nog maar even op zoek naar een groepje om dan het e.e.a. mee te runnen denk ik. Liefst tormented Zir en Grigoire en Beast in the Ice.

Lilith run ik wel effe solo denk ik, tenzij ik iemand met mats kan vinden die een rota wil doen. Toch meer kansen als je met een groepje mats inlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:29:
[...]

Ik heb nog steeds geen Starless ring helaas. Gisteren nog wat Duriel runs mogen meepakken met de clan naar niemand dropte een mythic helaas.

Vanavond ga ik nog maar even op zoek naar een groepje om dan het e.e.a. mee te runnen denk ik. Liefst tormented Zir en Grigoire en Beast in the Ice.

Lilith run ik wel effe solo denk ik, tenzij ik iemand met mats kan vinden die een rota wil doen. Toch meer kansen als je met een groepje mats inlegt.
Ik zie toch veel mensen Zir, Grigoire en Beast in the Ice doen,
Maar wat is het verschil tussen tormented duriel en Zir en Grigoire en Beast in the Ice?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crysania
Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:40:
[...]

Maar wat is het verschil tussen tormented duriel en Zir en Grigoire en Beast in the Ice?
andere summoning materials nodig. de drop kans op mythics is verder gelijk maar ze kunnen andere uniques droppen: https://www.wowhead.com/d...s/tormented-boss-overview

ik heb nu stapeltje stones maar de andere summoning mats moet je ook hebben. heb wel 7 stones maar niet 7x15 maligant hearts bijvoorbeeld. dan kun je 3x varshan runnen en 4x iets anders met je stones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:40:
[...]

Weet niet zeker of je nu bedoelt wat het verschil is tussen tormented Duriel versus Zir en de rest of gewoon het verschil tussen normale en tormented...

Tormented is iig de boss level 200 en kost het meer materials om te summonen.

Verder hebben de verschillende bosses hun eigen loot tables dus als je op zoek bent naar een bepaald item dan kun je die boss farmen. Wat ik wel handig vind is deze: https://maxroll.gg/d4/resources/boss-loot-table-cheat-sheet

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Af en toe kan ik nog een half uurtje spelen, dus dat doen ik dan ook gretig. De goblin event is in principe gewoon een manier om extra boss mats te krijgen, verder vallen de drops erg tegen. Er is 1 route die je makkelijk kunt nemen, waarbij je veel goblins tegenkomt, echt ideaal voor snel wat boss mats. Inmiddels heb ik met elke dag een half uurtje goblins farmen iets van 300 mats per boss dus dat wordt nog even leuk farmen deze week.

Hopelijk drop ik eindelijk die Starless ring, dan is mijn druid af en dan wachten op S6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:07:
Af en toe kan ik nog een half uurtje spelen, dus dat doen ik dan ook gretig. De goblin event is in principe gewoon een manier om extra boss mats te krijgen, verder vallen de drops erg tegen. Er is 1 route die je makkelijk kunt nemen, waarbij je veel goblins tegenkomt, echt ideaal voor snel wat boss mats. Inmiddels heb ik met elke dag een half uurtje goblins farmen iets van 300 mats per boss dus dat wordt nog even leuk farmen deze week.

Hopelijk drop ik eindelijk die Starless ring, dan is mijn druid af en dan wachten op S6 :D
Gaaf! Valt die route te beschrijven? O-)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
ChUcKiE schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:27:
[...]

Gaaf! Valt die route te beschrijven? O-)
Deze ongeveer: https://www.reddit.com/r/...lar_short_but_this_is_my/

Levert toch wel een volle backpack op per run en kost weinig moeite. Perfect wanneer je even chill wil rondrennen. Vrij veel boss mats.

Je hebt nog een paar uur tot het Goblin event voorbij is!

[ Voor 6% gewijzigd door Ohmarinus op 03-09-2024 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:29:
[...]

Tsja, het is super random wat je van wie krijgt. Er werd gezegd dat Duri en Andy een hogere droprate van ubers zouden hebben, maar ik krijg meer van de andere tormented bosses dan van die twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Alle Uber Bosses hebben dezelfde drop-chance voor Mythics. Is geen verschil.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 14:06:
[...]

Tsja, het is super random wat je van wie krijgt. Er werd gezegd dat Duri en Andy een hogere droprate van ubers zouden hebben, maar ik krijg meer van de andere tormented bosses dan van die twee.
Ja tot nu toe ook meer Mythics gehad van Zir en Grigoire gek genoeg. Maar het kan natuurlijk ook nog toeval zijn.

Heb met een paar extra goblin rondjes nog meer boss mats gefarmed. Ik denk dat ik nu wel klaar ben voor vanavond of later deze week om dat met een paar mensen chill wat Tormented Ubers te farmen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UG_Ey-Yd4eSSExkwd9TWHgKK5wY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GjDNK4JJO05xoXFOrEo8kc17.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Nu online
Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:00:
[...]

Ja tot nu toe ook meer Mythics gehad van Zir en Grigoire gek genoeg. Maar het kan natuurlijk ook nog toeval zijn.

Heb met een paar extra goblin rondjes nog meer boss mats gefarmed. Ik denk dat ik nu wel klaar ben voor vanavond of later deze week om dat met een paar mensen chill wat Tormented Ubers te farmen!

[Afbeelding]
Ik ben vanavond wel in om mee te gaan om wat tormented bosses te farmen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:00:
[...]

[Afbeelding]
Dat is wat meer mats dan ik gisteren nog over had. Ik heb nog wel wat in de stash, maar geen Stigeon Stones meer. Die moet ik dan weer farmen en aangezien ik de ubers heb die ik wil, vind ik het eigenlijk wel best zo. Weet nog niet of ik nog verder ga met farmen. Ik heb nog een Andy en Tyreal over. De Seligs heb ik gescrapped en de Starless Sky is naar de Rogue gegaan. Die is nu dus klaar.

Toch heb ik nog even een half uurtje goblins gefarmed en daar kwam ik dan eindelijk de Reigns of the Decayed mount tegen. Daar ben ik al een jaar naar aan het zoeken, dus BLIJ! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:23:
[...]

Toch heb ik nog even een half uurtje goblins gefarmed en daar kwam ik dan eindelijk de Reigns of the Decayed mount tegen. Daar ben ik al een jaar naar aan het zoeken, dus BLIJ! :D
Nice one :) Inderdaad te gek om die te mogen vinden! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:42:
[...]

Nice one :) Inderdaad te gek om die te mogen vinden! :D
Ik had de hoop allang opgegeven, maar vandaag is ie dan toch nog in de stables :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:23:
[...]

Dat is wat meer mats dan ik gisteren nog over had. Ik heb nog wel wat in de stash, maar geen Stigeon Stones meer. Die moet ik dan weer farmen en aangezien ik de ubers heb die ik wil, vind ik het eigenlijk wel best zo. Weet nog niet of ik nog verder ga met farmen. Ik heb nog een Andy en Tyreal over. De Seligs heb ik gescrapped en de Starless Sky is naar de Rogue gegaan. Die is nu dus klaar.

Mooi, volgens mij was dat het eerste item dat dropte bij de eerste boss kill ooit in D4 voor mij. Nu hoor ik er zoveel mensen over en dat het haast niet te doen is om die te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Lekker bezig, update diablo 4 en bam opeens trail versie links bovenin beeld.
Blijkbaar ben ik niet de enige zie ik al op steamdiscussion.

https://steamcommunity.co...ns/0/4759829814020999281/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Ohmarinus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:44:
[...]

Deze ongeveer: https://www.reddit.com/r/...lar_short_but_this_is_my/

Levert toch wel een volle backpack op per run en kost weinig moeite. Perfect wanneer je even chill wil rondrennen. Vrij veel boss mats.

Je hebt nog een paar uur tot het Goblin event voorbij is!
En moet je dan de game opnieuw opstarten voor een nieuwe run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

siemenz schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:13:
[...]

Edit. Nevermind. De goblins zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siemenz schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:13:
[...]

Nou, het event is net voorbij, dus je hoeft je er niet meer druk om te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Nu online
Vanavond Tyreal's Might en The Grandfather gevallen die ik nog moest hebben, en nog een keer is er Harlequin Crest en Andariel's Visage gedropt waar ik eigenlijks niks meer aan hebt. Maar die ga ik dismantelen om Ring of Starless Skies te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt wel of ze de droprate voor ubers omhooggeschroefd hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Nu online
Dit is wel extreem ja, ik heb in de afgelopen seizoen nog nooit zo veel drops achter elkaar gehad, ik was al blij met 1 mythic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Buizerd__NL schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:52:
Dit is wel extreem ja, ik heb in de afgelopen seizoen nog nooit zo veel drops achter elkaar gehad, ik was al blij met 1 mythic.
Zo likt het. Ik vandaag m’n eerste myth bij tormented zir wat gelijk een shako was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:52
same hier bij zir net 4 op een rij... absurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:48

JSchut

.....

Huidige seizoen overgeslagen en geswitched naar POE. Maar merk toch dat Diablo me meer trekt.

De 2.0 update ziet er veelbelovend uit. Volgens seizoen weer van de partij.

Wel apart dat je de standaard editie van de DLC niet kan kopen ingame (is gedisabled). In de store lukt het echter gewoon wel. Bewuste bug? :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Waar iedereen gisteren dikke mythics heeft gevonden waren er op het moment dat ik in de avond online was (van 20 tot 21:30) maar drie mensen van de clan actief. Een iemand wilde ook wel een tormented boss doen, maar die reageede niet meer toen ik vroeg of 'ie ook mats had 😅

Maar helaas voor mij dus nog geen tormented boss runs kunnen doen want solo runs vind ik zonde van de mats.

Misschien dat ik vandaag een groepje vind! Iedereen die wel mythics heeft gedropt gisteren, gefeliciteerd :)

Voor mij heeft het nu weinig zin om te spelen zonder die starless ring dus hopelijk kan ik vanavond nog mensen vinden voor een leuke serie bossruns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Gister paar tormented bosses gedaan in een groepje van 3, eentje voor de ene, 2 (in dezelfde run!) voor de ander, niks voor mij. Maar ik had m'n "5 in 2 dagen" momentje al gehad afgelopen week.

Het seizoen is bijna klaar voor me, de andy rogue zit op gemiddeld 8/12, met veel geluk op crits. Horde 8 is gedaan met een sorc buddy, qua dps was die toch een stukje effectiever dan mijn rogue, maar qua survivability is die rogue idioot sterk.

Nog 4 sparks over, niks meer mee te doen. Beetje met maten pixels pletten maar verder is t wachten op 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Van de week een tyrael's might en doombringer gevonden voor mijn landslide/storm druid en de survivability met die 2 items is gigantisch geworden. Berg aan all damage reduction en max all resist ook flink omhoog dus krijg nauwelijks damage van mobs. Kan een hoop items nog verbeteren en ik wil eigenlijk lilith toch eens neerhalen maar daarvoor moet ik de mechanics gaan oefenen. Even voor gaan zitten en dan moet dat wel lukken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
JohnnyV76 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:14:
Van de week een tyrael's might en doombringer gevonden voor mijn landslide/storm druid en de survivability met die 2 items is gigantisch geworden. Berg aan all damage reduction en max all resist ook flink omhoog dus krijg nauwelijks damage van mobs. Kan een hoop items nog verbeteren en ik wil eigenlijk lilith toch eens neerhalen maar daarvoor moet ik de mechanics gaan oefenen. Even voor gaan zitten en dan moet dat wel lukken.
Met de doombringer ga je Lilith sowieso niet halen. Je kunt dan beter de dagger uit de guide gebruiken. Ik heb de mythic setup van de Landslide druid met Tyraels, Starless en de rest alle uniques en nog steeds valt de killspeed aardig tegen. Volledige rebuild van skills en paragon board om de changes met mythics te faciliteren. Nu ineens geen resists meer nodig, dus paragon board kon vol op dmg.

Met de doombringer mis je een aspect die je veel meer dmg geeft, en verder is doombringer ook gewoon te defensive en niet offensive genoeg. Het is alleen heel handig voor levelen.

Edit:
Ik ben eigenlijk wel klaar na twee builds, maar ik ga nog wel even mijn boss mats opmaken de komende dagen. Goblin event heeft me zoveel boss mats gegeven dat het zonde zou zijn om er niks mee te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ohmarinus op 04-09-2024 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Oeh, die nieuwe party finder ziet er goed uit!
https://www.reddit.com/r/..._us_find_friends_with_or/

Kunnen we eindelijk ingame mensen vinden om runs mee te doen. Seizoen 6 gaat het helemaal worden denk ik zo.

Update:
Nog meer leaks van de PTR:

[ Voor 25% gewijzigd door Ohmarinus op 05-09-2024 08:00 ]

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 22:21
Gaat wel erg makkelijk dit seizoen om die Mythic items te krijgen. Heb er nu zo'n 8 of 9 gevonden. Was er maar 3 nodig voor mijn build, de zogenaamde Jon Snow Tesla build voor de sorcerer, dus Frozen orbs + conjure.

Tot nu toe gaat het best soepel. Tormented bosses gaan neer binnen 10 seconden, NM dungeon 100 is een makkie en Infernal horde 7 is goed te doen.

Het enige wat maar niet lukt, ook met zo goed als alles op masterwork 12, blijft die meid die ook op de voorkant van dat spel doosje staat (Lilith dus). Als duo vaak genoeg gedaan, maar solo...nee. Doe genoeg damage om haar direct in fase 1 neer te krijgen én zodra ze als skelet terug keert...maar de verplichte stappen daarna krijg ik zoveel insta-kill orbs over het scherm dat het gewoon niet te doen is. Als duo krijgen wij die nooit.

Kiwi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-10 22:05
M’n level 100 Bash Barb zal vanavond ook lekker slapen 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/QM1Twxh6/IMG-0293.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik heb nog nooit een mythic unique gevonden in dit spel helaas. Zou graag een anderial helm willen voor m'n rogue. Season journey wel voltooid dus ik ben er wel weer klaar mij voor dit seizoen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-10 22:05
Combinatie van overschatting en een healing potion die volgens mij op een cooldown zat. Toen was het een veeg van heer Zir en welterusten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Kanter schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:38:
Ik heb nog nooit een mythic unique gevonden in dit spel helaas. Zou graag een anderial helm willen voor m'n rogue. Season journey wel voltooid dus ik ben er wel weer klaar mij voor dit seizoen...
Je kunt altijd een groepje zoeken om Tormented Bosses mee te doen :)

Sommige mensen droppen al bij hun eerste run een mythic. Je kunt sowieso drie sparks krijgen zonder te farmen wanneer je Lilith doodt, een Tormented Boss doodt, en wanneer je de seasonal questline uitspeelt (dus de caches unlocken in Zarbinzet). Dan heb je nog maar 1 random mythic nodig voor de laatste spark en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
Ohmarinus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:04:
[...]

Je kunt altijd een groepje zoeken om Tormented Bosses mee te doen :)

Sommige mensen droppen al bij hun eerste run een mythic. Je kunt sowieso drie sparks krijgen zonder te farmen wanneer je Lilith doodt, een Tormented Boss doodt, en wanneer je de seasonal questline uitspeelt (dus de caches unlocken in Zarbinzet). Dan heb je nog maar 1 random mythic nodig voor de laatste spark en voila!
Ja weet ik. Heb al 3 sparks. Heb voor m'n gevoel al wat bossruns gedaan. Helaas niks gedropped. Maar goed bij D2 was dat hetzelfde dus ik weet hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Kanter schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:14:
[...]

Ja weet ik. Heb al 3 sparks. Heb voor m'n gevoel al wat bossruns gedaan. Helaas niks gedropped. Maar goed bij D2 was dat hetzelfde dus ik weet hoe het gaat.
Ik vond het eigenlijk wel meevallen die droprate. Ik denk dat wij, met z'n 2en (dat scheelt al enorm qua materials) zo'n 40 Stygian stones er doorheen hebben gewerkt. Hij heeft 6 mythical gedropt gekregen, ik zit op 7 denk ik.

Het is vooral pittig om aan die Stygian stones te komen. We farmen IH7 (8 lukt ook wel, maar dat is best pittig) en besteden dan alle 500-600 punten aan de materials chests, puur om die Stygians te krijgen. Soms erg balen dat er dan maar één - of zelfs geen - dropt.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Kanter schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:14:
[...]

Sowieso in D4 wel een hogere kans op goede gear in seizoen 5 _/-\o_

Ik ga dit weekend vast nog wel ergens op een van de avonden bossruns doen, dus als je mee wil doen. Je hebt dan nog maar 1 mythic nodig voor 4 sparks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
X-Kiwi schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:21:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel meevallen die droprate. Ik denk dat wij, met z'n 2en (dat scheelt al enorm qua materials) zo'n 35 Stygian stones er doorheen hebben gewerkt. Hij heeft 6 gedropt gekregen, ik zit op 8 denk ik.

Het is vooral pittig om aan die Stygian stones te komen. We farmen IH7 (8 lukt ook wel, maar dat is best pittig) en besteden dan alle 500-600 punten aan de materials chests, puur om die Stygians te krijgen. Soms erg balen dat er dan maar één - of zelfs geen - dropt.
Valt mee, ik kom om in de Stygian Stones en heb misschien 30 T7's gedaan. Volgens mij krijg je ook stones van de season quest en ik zit over de 40 stygian stones in de backpack op dit moment en heb denk ik al wel 150 tormented bosses gedaan nu. Wel in groepjes voornamelijk, maar toch, ik heb ook zeker wel iets van 50 bossruns gratis weggegeven, dus als je eenmaal T7 aankunt, dan zou ik er zeker vijf back to back runnen en dan alleen maar de materials chest openen. Dan zit je wel goed kwa stygian stones :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanter
Ohmarinus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:22:
[...]

Ik ga dit weekend vast nog wel ergens op een van de avonden bossruns doen, dus als je mee wil doen. Je hebt dan nog maar 1 mythic nodig voor 4 sparks!
Ah ja bedankt. Ga echter vanmiddag op vakantie. Wie weet geven de RNG goden mij een boost daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Kanter schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:24:
[...]

Ah ja bedankt. Ga echter vanmiddag op vakantie. Wie weet geven de RNG goden mij een boost daarna :P
Een prima reden om niet online te zijn! Geniet van je vakantie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
Ohmarinus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:24:
[...]

Valt mee, ik kom om in de Stygian Stones en heb misschien 30 T7's gedaan. Volgens mij krijg je ook stones van de season quest en ik zit over de 40 stygian stones in de backpack op dit moment en heb denk ik al wel 150 tormented bosses gedaan nu. Wel in groepjes voornamelijk, maar toch, ik heb ook zeker wel iets van 50 bossruns gratis weggegeven, dus als je eenmaal T7 aankunt, dan zou ik er zeker vijf back to back runnen en dan alleen maar de materials chest openen. Dan zit je wel goed kwa stygian stones :)
Ja ik kreeg iets van 9 stones dacht ik daarvan van de journey. Voor de rest is het karig bij mij hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ohmarinus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:24:
[...]

Ik vind de IH toch wel op de grens wat ik fijn vind om te spelen. Iets te druk chaotisch zeg maar. Doe dan liever pit, helltide of NM dungeons. Qua build kan het prima, zeker met Harlequin, Tyreals en Starless sky ring ben ik behoorlijk tanky.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:18
Zijn er mensen hier die de PTR spelen ?
Helaas kon ik gisteren niet proberen. Elke menu openen of mobs spawnen was extreem lang.
Maar de aanpassingen zien er wel super uit.
Het lijkt of we terug naar D3 gaan met de tormented 1-2-3-4 difficulty's en het paragon systeem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Ohmarinus schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:22:
[...]

Ik hoop ook nog online te kunnen komen vanavond/morgenavond en zou graag een keer mee willen lopen met tormented boss runs en/of eventueel lilith…in de hoop op wat fijne stops en sparks. Ik heb een beperkte set mats maar allicht in te zetten voor wat runs.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
X-Kiwi schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:29:
[...]

Ik vind de IH toch wel op de grens wat ik fijn vind om te spelen. Iets te druk chaotisch zeg maar. Doe dan liever pit, helltide of NM dungeons. Qua build kan het prima, zeker met Harlequin, Tyreals en Starless sky ring ben ik behoorlijk tanky.
Ja, ik heb hetzelfde. Het is gewoon tien minuten lang eigenlijk heel druk en continu actief zijn. Ik krijg er last van mijn polsen mee en S5 is door Infernal Hordes het eerste seizoen waarbij ik echt moest stoppen door klachten in de pees van mijn duim, richting een soort van Carpal Tunnel achtige klacht.

Gelukkig neemt het langzaam af, maar ik kan nu nog maar max 1 uurtje spelen per dag. Nog beter twee keer een half uurtje.

Ik denk toch wel dat dat echt door de intensiteit van Hordes komt, maar ook omdat veel builds dit seizoen heel veel buffs gebruiken dus je bent eigenlijk continu alles aan het activeren wat niet in een cooldown zit. Het is 'too much' voor mijn handen. Zelfs als ik met de PS4 controller speel, wat wel al scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Boermansjo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:51:
Zijn er mensen hier die de PTR spelen ?
Helaas kon ik gisteren niet proberen. Elke menu openen of mobs spawnen was extreem lang.
Maar de aanpassingen zien er wel super uit.
Het lijkt of we terug naar D3 gaan met de tormented 1-2-3-4 difficulty's en het paragon systeem :D
Jep, je kan nu boosten enzo. Toffe shit (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Heb de PTR gecheckt, maar wat een laad gedoe en crashes.

<edit>
Net weer even wat uurtjes gespeeld, ging iets beter maar af en toe nog rare lange wachttijden bij laden van area of gewoon midden in area van een groep mobs die spwanen.

Zag de Cheat gast in town wat laat, dus eerst met een random char van 50-60 gegaan.
Denk dat ik een snelle manier gevonden heb.

Toen ik de cheat gast zag toch even testen hoe lang het duurt voor je een 4 ster mythical hebt, zie screenshot voor alle mythicals in 1 town :D Heb dus een GF met 4 GA stats. Shako met 2 socks (108 shako :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrxL1_MJGmel1cjYosNyzEpdM9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8Z6uwyniD0rpJ1POkGLHhOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben tot pit 50 gegaan, duurt mij gewoon te lang om dat te blijven doen om maar naar 65 te komen (terwijl je met cheat gast al tier 4 kunt unlocken).
Alles nog even geupped en dat was het dan, tot oktober ;)

En ja, de runes nog niet echt gebruikt zag er nog niet echt het nut van in. En had alleen Jah, maar geen Ith en Ber :D .

[ Voor 93% gewijzigd door pstalman op 07-09-2024 17:26 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vanochtend na een paar T7 infernal hordes al mn huidige gear naar 12/12 masterwork gehaald dus vond dat ik nu klaar was om uber lilith te oefenen. Denk een keer of 10 / 12 nodig gehad want argh die stomme balletjes die je achtervolgen.... ben je net niet rustig oid en dan loop je verkeerd.

Kleine juich toen het lukte. Eerste kill. Adrenaline stroomt nog haha...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ILsKqNNS1dSf5zaYIc40NKycbs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/agXFOsQxuFMVM6h60AYfsnQs.png?f=fotoalbum_medium

P.S. Wat een crappy loot pfft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:47
Afgelopen 2 dagen flink gespeelt op de PTR om de nieuwe Runes, Mythics en Uniques te leren kennen.
Vond de runes niet echt een super boost kwa damage waardoor je ineens van T1 naar T4 komt bijvoorbeeld. Ja het geeft iets meer damage maar eerder in de range van 5-10% of de rune maakt je speelstijl mogelijk met iets minder buttons door auto casting van bepaalde skills.
Blizzard heeft nog flink wat bugs weg te werken, daar bijvoorbeeld de warcry rune niet goed werkte met een necro minions build.
Voor de POE spelers is er een Flickerstrike build beschikbaar in de vorm van Druid Shred die met de nieuwe mythic staff plus andarials visage best flink wat poison damage kan uitdelen. Survival met goede armor en res, wordt op T4 lastig... of je moet geluk hebben met het vinden van Ancestrals en Uniques met GA. En laten die laatste twee nou nog moeilijker te vinden zijn dan het krijgen van Mythic items... tja kwa drop rates is er ook nog werk aan de winkel.
Ik hou t voor gezien en wacht op oktober en ga dan fris met de nieuwe class lekker dingen uitvogelen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen dagen de game niet meer aangeraakt, behalve om even te checken wat er precies gebeurt als je geen PS Plus meer hebt. Niks vervelends aan. Je kunt alleen niet interacten met anderen, dus geen groups (heerlijk!), geen trading (deed ik toch al niet) en geen PvP (broertje dood aan).
Dus, voorlopig laat ik dat zo, want Sony is er niet vies van om de prijs hoog te houden. €.72 p/j voor wat zaken die ik toch nooit gebruik, is me wat overdreven. En D4 is de enige game die ik speel, waar multiplayer eventueel voor nodig zou zijn.
Maarja, wellicht dat het met die mini raids in VoH wel interessant zal zijn. Denk het niet, maar we zien het wel.
Maandje nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:31:
Afgelopen dagen de game niet meer aangeraakt, behalve om even te checken wat er precies gebeurt als je geen PS Plus meer hebt. Niks vervelends aan. Je kunt alleen niet interacten met anderen, dus geen groups (heerlijk!), geen trading (deed ik toch al niet) en geen PvP (broertje dood aan).
Dus, voorlopig laat ik dat zo, want Sony is er niet vies van om de prijs hoog te houden. €.72 p/j voor wat zaken die ik toch nooit gebruik, is me wat overdreven. En D4 is de enige game die ik speel, waar multiplayer eventueel voor nodig zou zijn.
Maarja, wellicht dat het met die mini raids in VoH wel interessant zal zijn. Denk het niet, maar we zien het wel.
Maandje nog!
Ja, volgend seizoen scheelt een deel van de content alleen in groepsverband mogelijk. Dus wel iets om rekening mee te houden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:18
Luxurydiver schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:57:
Afgelopen 2 dagen flink gespeelt op de PTR om de nieuwe Runes, Mythics en Uniques te leren kennen.
Vond de runes niet echt een super boost kwa damage waardoor je ineens van T1 naar T4 komt bijvoorbeeld. Ja het geeft iets meer damage maar eerder in de range van 5-10% of de rune maakt je speelstijl mogelijk met iets minder buttons door auto casting van bepaalde skills.
Blizzard heeft nog flink wat bugs weg te werken, daar bijvoorbeeld de warcry rune niet goed werkte met een necro minions build.
Voor de POE spelers is er een Flickerstrike build beschikbaar in de vorm van Druid Shred die met de nieuwe mythic staff plus andarials visage best flink wat poison damage kan uitdelen. Survival met goede armor en res, wordt op T4 lastig... of je moet geluk hebben met het vinden van Ancestrals en Uniques met GA. En laten die laatste twee nou nog moeilijker te vinden zijn dan het krijgen van Mythic items... tja kwa drop rates is er ook nog werk aan de winkel.
Ik hou t voor gezien en wacht op oktober en ga dan fris met de nieuwe class lekker dingen uitvogelen.
Gisteren nog wat PTR willen spelen maar het blijft instabiel. Random freeze, menus die extreem traag open gaan.... Dan maar wachten tot de release ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
  • Laatst online: 02-10 13:06
@Kanter Ik help je graag met bosses killen, stuur me een DM met je battle.net dan help ik wanneer ik kan.

En iedereen die hulp wil hebben, mag mij ook een DM sturen om te connecten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Rutger M op 10-09-2024 09:07 ]

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik zit te denken om te stoppen met dit seizoen. Had nog een rogue gerolled, ben nu lvl 86 en mis nog steeds 1 aspect, Umbrous aspect op de broek. Verder heb ik alle endgame gear al en speel de 'Andariel Mythic' build. Speelt lekker weg, maar omdat ik nog 1 aspect mis, ben ik ook 1 skill kwijt die ik niet kan gebruiken omdat ik nu handmatig de dark shadows elke keer moet proccen.

Heeft iemand nog gear met Umbrous liggen die te delen is zodat ik die aspect eindelijk kan gebruiken?

Na drie dagen helltide chests en obols gokken en target farmen op specifiek deze aspect ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik heb 94 van de 97 aspects voor rogue hahaha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger M
  • Laatst online: 02-10 13:06
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:14:
Ik zit te denken om te stoppen met dit seizoen. Had nog een rogue gerolled, ben nu lvl 86 en mis nog steeds 1 aspect, Umbrous aspect op de broek. Verder heb ik alle endgame gear al en speel de 'Andariel Mythic' build. Speelt lekker weg, maar omdat ik nog 1 aspect mis, ben ik ook 1 skill kwijt die ik niet kan gebruiken omdat ik nu handmatig de dark shadows elke keer moet proccen.

Heeft iemand nog gear met Umbrous liggen die te delen is zodat ik die aspect eindelijk kan gebruiken?

Na drie dagen helltide chests en obols gokken en target farmen op specifiek deze aspect ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik heb 94 van de 97 aspects voor rogue hahaha!
Ik zal er eentje voor je bewaren als die dropt! Waarschijnlijk doe ik vanavond een paar rondjes T-bosses...

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Rutger M schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:20:
[...]

Ik zal er eentje voor je bewaren als die dropt! Waarschijnlijk doe ik vanavond een paar rondjes T-bosses...
Mocht je er een vinden, dan hou ik mij aanbevolen. Ik zit in de GoT clan, er schijnen meerdere GoT clans te zijn, ik zit in de eerste. In de GoT clan zijn misschien 5 tot 10 mensen actief op dit moment en zelden online op hetzelfde moment. Begin seizoen zijn er wellicht 15 tot 20 mensen online op hetzelfde moment, maar dat is dan echt alleen in de eerste twee weken en dan vooral in het weekend.

Ik weet niet hoe de admins en mods kijken naar de clan opschonen maar D4 maakt het erg lastig omdat je volgens mij niet precies kunt zien hoe lang mensen al niet ingelogd zijn. Maar persoonlijk zou ik mensen gewoon verwijderen als ze langer dan 1 seizoen niet zijn ingelogd. Dat is alleen niet goed te zien omdat D4 alleen maar zegt dat iemand 'langer dan een maand' niet online is geweest.

Dan zou er ook meer ruimte kunnen ontstaan voor de meer actieve spelers in de main clan. Ik denk dat dat de clan sterker maakt. In D3 werd je veel sneller uit de clan gezet als je een tijdje niet was ingelogd. Ben er zelf ook een paar keer uit gezet daarom en vond dat best wel een goed beleid. Vooral nu omdat de clan volgens mij al best een tijdje vol is. Zeker de helft van de leden heb ik zelf nog nooit online gezien en heb toch zeker elk seizoen wel 1 maand gespeeld tot het dood bloedde, dus volgens mij kan de bezem er best een keertje doorheen. Als mensen weer terug willen dan komen ze vanzelf wel weer toch?

Volgens mij komen de meeste leden nog uit het eerste seizoen toen de game net uit was en is de helft na seizoen 1 gestopt en doorgegaan naar een nieuwe game.

Enfin, ik ga niet zeggen hoe een admin de clan moet runnen, maar het zou wel tof zijn als we er een keer over kunnen praten :)
Pagina: 1 ... 189 ... 214 Laatste