Enige tips...? Ik ben nu lvl. 55 en die lvl 100 is het enige nog dat ik moet op dit char... En hoe snel zou je zoiets kunnen halen?Dark_Angelus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:19:
Level 100 gaat toch best rap momenteel met de 35% bonus deze week
Infernal Hordes doenRoyy90 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:22:
[...]
Enige tips...? Ik ben nu lvl. 55 en die lvl 100 is het enige nog dat ik moet op dit char... En hoe snel zou je zoiets kunnen halen?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ja dit, en dan liefst met iemand die ook goed is. Dus niet iemand die undergeared is en T8 wil doen maar gewoon lekker snel T6 rammen. Dan level je het snelst. Zelfs met T5 gaat het net zo snel, maar dan krijg je geen Neathiron van de mats chest.
En handig om je even te verdiepen in welke opties het meest opbrengen. Ik maak zelf gebruik van de tabellen die op het web te vinden zijn, en een beetje ervaring natuurlijk. Na 100 Infernal Hordes weet je wel wat de beste keuzes zijn
Hier vind je alle info over de beste opties voor Infernal Hordes:
YouTube: Infernal Hordes Tier List! Top Boons & Builds - GET 1000+ AETHER Sea...
[ Voor 16% gewijzigd door Ohmarinus op 24-08-2024 11:49 ]
Gisteren een uurtje gespeeld. Rogue is lvl91 en doet T3 Hordes met gemak. Ben daarmee op lvl86 mee begonnen en na 2 Hordes is ie lvl91. Dat gaat supersnel. Zou eigenlijk willen dat je zo ook je glyphs kunt levelen, want die zijn nog allemaal lvl1-3.
Nog geen geluk gehad met een streak van Hellborne boons, helaas.
Kan alles facetanken, ook infernal Butcher en m’n gear is echt ver van optimaal.
Nog geen geluk gehad met een streak van Hellborne boons, helaas.
Kan alles facetanken, ook infernal Butcher en m’n gear is echt ver van optimaal.
Zo! Ik zat een beetje te twijfelen aan de Doombringer die ik recent gecraft had, met of dat ik niet beter een Andariels Visage had kunnen kiezen (Roque). Ik dacht… ik doe even een inefficiënt rondje Uber bosses. 3x Ice Beast, 1x Andy en 1x Zir!
Zir was lief en gaf een Andariels
Kan ik weer wat gaan experimenteren. Maar gezien het gedoe met respeccen… ga ik denk ok maar een 2e Roque maken. Met 3 Mythicals vanaf LVL35 zal dat denk ik ook niet héél veel moeite kosten..
Kan ik weer wat gaan experimenteren. Maar gezien het gedoe met respeccen… ga ik denk ok maar een 2e Roque maken. Met 3 Mythicals vanaf LVL35 zal dat denk ik ook niet héél veel moeite kosten..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ha, ja ik heb een tweede sorc gemaakt en met Shako, Tyraels en Doombringer levelde die echt zo makkelijk. Want je kunt alles tot NM45 al solo doen met gemak met die Mythics. Ik had er nog een Mythic amulet bij gedaan voor wat extra DR.Thalaron schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:01:
Zo! Ik zat een beetje te twijfelen aan de Doombringer die ik recent gecraft had, met of dat ik niet veter een Andariels Visage had kunnen kiezen (Roque). Ik dacht… ik doe even een inefficiënt rondje Uber bosses. 3x Ice Beast, 1x Andy en 1x Zir!
Maar toch, er is niks sterker dan de Lightning Spear. Het voelt teveel als een stap terug met fireball, wat ik op mijn alt gebruik.
Ondertussen is de rogue lvl100. De laatste 5 levels heb ik met T4 Hordes gedaan. Je ziet je XP bar gewoon opvullen. Best leuk.
Van 1 tot 100 niet 1 keer dood of zelfs een health potion nodig gehad, waarschijnlijk omdat ik Melted Heart of Selig gebruik.
Dat ding bevalt me prima en, kijkend naar een guide, is het echt geen slechte optie en een amulet vinden met de opties die Maxroll aangeeft, lijkt me nog lastiger dan een uber te scoren.
Maarja, eerst maar eens de glyphs levelen en dan kijken of ik nog verder wil met de rogue.
Van 1 tot 100 niet 1 keer dood of zelfs een health potion nodig gehad, waarschijnlijk omdat ik Melted Heart of Selig gebruik.
Dat ding bevalt me prima en, kijkend naar een guide, is het echt geen slechte optie en een amulet vinden met de opties die Maxroll aangeeft, lijkt me nog lastiger dan een uber te scoren.
Maarja, eerst maar eens de glyphs levelen en dan kijken of ik nog verder wil met de rogue.
T7 geeft pas neathiron, maar als het doel is om level 100 te worden maakt dat allemaal niet uit. Als je niet gecarried wordt en niet supersterk bent dan kun je beter gewoon T2 runnen en alleen als dat te makkelijk blijkt omhoog gaan. Voor de xp maakt het niet veel uit om hoger te gaan en ook voor gear nauwelijks, alleen als je echt veel te sterk bent voor je huidige tier is het beter om omhoog te gaan.Ohmarinus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:48:
[...]
Ja dit, en dan liefst met iemand die ook goed is. Dus niet iemand die undergeared is en T8 wil doen maar gewoon lekker snel T6 rammen. Dan level je het snelst. Zelfs met T5 gaat het net zo snel, maar dan krijg je geen Neathiron van de mats chest.
En handig om je even te verdiepen in welke opties het meest opbrengen. Ik maak zelf gebruik van de tabellen die op het web te vinden zijn, en een beetje ervaring natuurlijk. Na 100 Infernal Hordes weet je wel wat de beste keuzes zijn![]()
Hier vind je alle info over de beste opties voor Infernal Hordes:
YouTube: Infernal Hordes Tier List! Top Boons & Builds - GET 1000+ AETHER Sea...
Gold en mats wordt wel veel beter in hogere tiers maar dan heb je de sprongen op t3, t5 en t7. De even tiers er tussenin zijn het bijna nooit waard.
En de boons/banes is vrij simpel: hellborn > elites > bosses (heten iets van lords of zo) > masses > spires (nooit nemen).
Verder vooral niet steeds iets anders pakken want de game geeft je meer van wat je pakt. Als je dus van alles wat pakt krijg je een mix en niks is echt geupgrade. Als je alles op hellborn zet dan krijg je er superveel en regent het aether. Als ik al flink op hellborns ingezet heb en ik krijg de keuze uit spire, mass of move speed bij oppakken aether dan pak ik die laatste ook al doet het niks voor me, maar als ik mass pak dan spawnen er meer masses op momenten dat er ook meer hellborn hadden kunnen spawnen.
En als je snel 100 wil worden is het vooral belangrijk dat je een goede build hebt. Maxroll heeft een tierlist voor hordes nu ook.
Gamertag: FinrazielNL
Die lords staan onderaan mijn lijstje. Als ze spawnen, spawnen er namelijk ook minder normale monsters tot ze dood zijn. Plus dat ze gewoon veel teveel HP hebben.Finraziel schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:45:
[...]
T7 geeft pas neathiron, maar als het doel is om level 100 te worden maakt dat allemaal niet uit. Als je niet gecarried wordt en niet supersterk bent dan kun je beter gewoon T2 runnen en alleen als dat te makkelijk blijkt omhoog gaan. Voor de xp maakt het niet veel uit om hoger te gaan en ook voor gear nauwelijks, alleen als je echt veel te sterk bent voor je huidige tier is het beter om omhoog te gaan.
Gold en mats wordt wel veel beter in hogere tiers maar dan heb je de sprongen op t3, t5 en t7. De even tiers er tussenin zijn het bijna nooit waard.
En de boons/banes is vrij simpel: hellborn > elites > bosses (heten iets van lords of zo) > masses > spires (nooit nemen).
Verder vooral niet steeds iets anders pakken want de game geeft je meer van wat je pakt. Als je dus van alles wat pakt krijg je een mix en niks is echt geupgrade. Als je alles op hellborn zet dan krijg je er superveel en regent het aether. Als ik al flink op hellborns ingezet heb en ik krijg de keuze uit spire, mass of move speed bij oppakken aether dan pak ik die laatste ook al doet het niks voor me, maar als ik mass pak dan spawnen er meer masses op momenten dat er ook meer hellborn hadden kunnen spawnen.
En als je snel 100 wil worden is het vooral belangrijk dat je een goede build hebt. Maxroll heeft een tierlist voor hordes nu ook.
Zelf ben ik wel direct naar WT4 gegaan, je krijgt sowieso betere gear. Ik zou zelf na lvl 35 volledig in WT4 gaan. Dat kan makkelijk als je shako, tyraels en Doombringer hebt. Je crusht dan zelfs al WT4 Helltides met gemak. Hoe sneller je hoger kunt, ook hoger gaan, tenzij het je teveel afremt. Ik denk dat de meeste mensen te safe spelen ook.
Als je eenmaal wat Ancestral gear hebt dan zou ik wel direct Hordes gaan doen.
Ohja, WT7 geeft pas Neathiron. Ik zit al zo lang op WT7 dat ik het eigenlijk een beetje was vergeten.
Maar Lords zou ik afraden, Rob geeft dat overigens ook aan in zijn video.
Ja dat klopt inderdaad wel van die lords, maar ik heb dezelfde mythics die jij noemt en ze gaan alsnog supersnel dood en vind ze op zich wel een leuke afwisseling tussendoor. Maar ze zouden standaard wat meer van die dingen moeten droppen. Ik heb ze nog steeds liever dan spires want daar ben je afhankelijk van of er genoeg monsters in die cirkel wandelen om daar dood te gaan...Ohmarinus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:22:
[...]
Die lords staan onderaan mijn lijstje. Als ze spawnen, spawnen er namelijk ook minder normale monsters tot ze dood zijn. Plus dat ze gewoon veel teveel HP hebben.
Zelf ben ik wel direct naar WT4 gegaan, je krijgt sowieso betere gear. Ik zou zelf na lvl 35 volledig in WT4 gaan. Dat kan makkelijk als je shako, tyraels en Doombringer hebt. Je crusht dan zelfs al WT4 Helltides met gemak. Hoe sneller je hoger kunt, ook hoger gaan, tenzij het je teveel afremt. Ik denk dat de meeste mensen te safe spelen ook.
Als je eenmaal wat Ancestral gear hebt dan zou ik wel direct Hordes gaan doen.
Ohja, WT7 geeft pas Neathiron. Ik zit al zo lang op WT7 dat ik het eigenlijk een beetje was vergeten.
Maar Lords zou ik afraden, Rob geeft dat overigens ook aan in zijn video.
En wt4 inderdaad, heb ik het niet over gehad
Ja die Spires zijn echt dodelijk saai.. Die mogen net zo goed weg. Die enemies die ze pullen werkt ook heel slecht want alles binnen het zichtsveld is toch al dood. Verder ontdekt dat je veel meer kunt zien aan de zijkanten door de game windowed te instellen en dan het meer breedbeeld te maken. De horizontale as blijft de minimaal ingestelde hoogte kwa zichtsveld aanhouden en de zijkanten komen er extra bij. Dus door de ratio te veranderen van de window, kun je aan de zijkanten meet beeld erbij krijgen wat met Lightning Spear heel lekker werkt omdat die veel offscreen kills maakt.Finraziel schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:06:
[...]
Ja dat klopt inderdaad wel van die lords, maar ik heb dezelfde mythics die jij noemt en ze gaan alsnog supersnel dood en vind ze op zich wel een leuke afwisseling tussendoor. Maar ze zouden standaard wat meer van die dingen moeten droppen. Ik heb ze nog steeds liever dan spires want daar ben je afhankelijk van of er genoeg monsters in die cirkel wandelen om daar dood te gaan...
En wt4 inderdaad, heb ik het niet over gehadik doelde puur op de tier van hordes
Meer te zien!
/f/image/Ih8HnbGCDpi8a4ZlfNRZB12y.png?f=fotoalbum_large)
Gaat nergens meer over met een Andariel rogue. Heb wat spulletjes verzameld en, voor zover mogelijk, de tempers en affixes gedaan, maar nog niet alles zoals het zou moeten. Ga ik een NM100 doen om glyphs wat sneller te levelen, vlieg je ook daar gewoon keihard doorheen. Inclusief Butcher. Mijn hoogste glyph is een lvl3 Control... de rest is nog lvl1. Alleen de Butcher kreeg m'n health bubble tot aan de helft, maar die zat heel snel weer vol.
Nog steeds 0 deaths en 0 health potions gebruikt. Bizar.
Nog steeds 0 deaths en 0 health potions gebruikt. Bizar.
heeft iemand een keer zin tijd om me te helpen met een Tormented boss? bij voorkeur Duriel? Ik ben zelf lvl 100 CL sorc. Met wat masterworks op minimaal 4 en max 9.
Zo! Net een Nightmare LVL100 gecleared met 2 deaths. Maar dan wel met mijn Roque (Andy's Heartseeker Build, 2 Glyps op lvl15 en random gear tijdens het levelen met gewenste stats/ tempers deels in orde en gems is een grote grap. Ben benieuwd hoe deze het gaat doen eenmaal op lvl100 t.o.v. mijn andere Heartseeker 
Edit: Blijkbaar was dat een lastige... net nog eentje gedaan zonder enige problemen of deaths..
Edit: Blijkbaar was dat een lastige... net nog eentje gedaan zonder enige problemen of deaths..
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 24-08-2024 23:51 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Hey daar ben ikOhmarinus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:57:
[...]
Ja die Spires zijn echt dodelijk saai.. Die mogen net zo goed weg. Die enemies die ze pullen werkt ook heel slecht want alles binnen het zichtsveld is toch al dood. Verder ontdekt dat je veel meer kunt zien aan de zijkanten door de game windowed te instellen en dan het meer breedbeeld te maken. De horizontale as blijft de minimaal ingestelde hoogte kwa zichtsveld aanhouden en de zijkanten komen er extra bij. Dus door de ratio te veranderen van de window, kun je aan de zijkanten meet beeld erbij krijgen wat met Lightning Spear heel lekker werkt omdat die veel offscreen kills maakt.
Meer te zien!
[Afbeelding]
Maar idd, windowed kun je veeeeeeel meer zien
/f/image/bFV9pCMCwS0tuq3mUjfUJkbg.png?f=fotoalbum_large)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haha, deze post ging niet over onze runs specifiek hoorAngeloonie schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 00:19:
[...]
Hey daar ben ik
Maar idd, windowed kun je veeeeeeel meer zien
[Afbeelding]
Had eerder deze week met een randomvan Discord wat Hordes gedaan en die opende de hele tijd de verkeerde opties. Echt een drama.
Na vakantie toch weer begonnen, wat is het spel makkelijk geworden zeg 
Hoop dat de DLC wat meer uitdagende content toevoegt.

Hoop dat de DLC wat meer uitdagende content toevoegt.
Ik speel met Sorc fireball SC met Ice Armor, speelt leuk, maar af en toe dan is mijn ice armor amper 2 seconde actief, terwijl dit bijna 10 secondes zou moeten zijn.
Iemand een idee waardoor dit komt?
Je ice armor absorbeert ook damage, dus als je veel damage ontvangt, dan is je ice armor ook sneller op. Ik denk dat dat de oorzaak is?Rhodan schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:25:
Ik speel met Sorc fireball SC met Ice Armor, speelt leuk, maar af en toe dan is mijn ice armor amper 2 seconde actief, terwijl dit bijna 10 secondes zou moeten zijn.
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn, maar dat zou dan een behoorlijke lading damage zijn.Ohmarinus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:36:
[...]
Je ice armor absorbeert ook damage, dus als je veel damage ontvangt, dan is je ice armor ook sneller op. Ik denk dat dat de oorzaak is?
Vandaag maar glyphs levelen en MW naar 12/12 op de Rogue en dan gaan we weer in de "wat nu nog?" modus.
Zat er aan te denken om de campaign weer eens te spelen, om op te frissen, voordat ik aan Vessel of Hatred ga beginnen. Het is alweer ruim een jaar geleden dat ik de campaign gespeeld heb. En ik heb hem maar 1 keer gespeeld, dus ach, waarom niet?
Zat er aan te denken om de campaign weer eens te spelen, om op te frissen, voordat ik aan Vessel of Hatred ga beginnen. Het is alweer ruim een jaar geleden dat ik de campaign gespeeld heb. En ik heb hem maar 1 keer gespeeld, dus ach, waarom niet?
Vanavond nog lilith neergehaald, first try maar eergisteren wel enkele keren geoefend. Veel meer heb ik niet meer te doen nu, T7 lukt niet, pits pushen niet zoveel zin in.
Frustrerend, echt bizar weinig drops gehad dit seizoen? De twee uniques die mn build shapen, heb ik moeten schooien van anderen. Natuurlijk ook geen 4de spark kunnen krijgen en geen zin om een alt te levelen. Deze onzin moet men toch echt eens aanpassen zeg... gewoon... onzin. Ik wil gerust ieder seizoen terugkomen en spelen maar geen enkele uber unique in meer dan een jaar spelen, hoeft voor mij niet meer.
Frustrerend, echt bizar weinig drops gehad dit seizoen? De twee uniques die mn build shapen, heb ik moeten schooien van anderen. Natuurlijk ook geen 4de spark kunnen krijgen en geen zin om een alt te levelen. Deze onzin moet men toch echt eens aanpassen zeg... gewoon... onzin. Ik wil gerust ieder seizoen terugkomen en spelen maar geen enkele uber unique in meer dan een jaar spelen, hoeft voor mij niet meer.
Ik ben nu met een lv92 rogue hearthseaker build bezig.
De build heb ik van maxroll.
Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat mijn resource te snel op gaat.
Ik heb slots voor shako, melted hearth, ring starless skies bezet.
Weet iemand hier iets tegen te doen? Heb ook de starless aspect gebruikt maar dat hielp helaas niet.
Edit: energy on kill en innovation was de oplossing
Weet iemand hier iets tegen te doen? Heb ook de starless aspect gebruikt maar dat hielp helaas niet.
[ Voor 7% gewijzigd door r3mi3 op 25-08-2024 21:38 ]
Beastfall Boots (Unique) + Coldclip Aspect op een van je legendaries.r3mi3 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:25:
Ik ben nu met een lv92 rogue hearthseaker build bezig.
https://www.reddit.com/r/D4Rogue/s/Zf9v8esaPJ
[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 26-08-2024 11:32 ]
Was ik ook al eens over aan het denken, maar het is jammer dat je de campaign niet op een hogere moeilijkheidsgraad kan spelen...Poops_McGhee schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:20:
Vandaag maar glyphs levelen en MW naar 12/12 op de Rogue en dan gaan we weer in de "wat nu nog?" modus.
Wellicht dat ik het eens probeer en mezelf de restrictie opleg dat ik helemaal niks mag forgen. Dus geen tempering, geen aspects imprinten en niks enchanten. Alleen wat je vindt gebruiken. En ook alleen de campaign spelen, niet even bij een hellmaiden gaan staan en oppakken wat er dropt omdat andere OP spelers haar op aan het blazen zijn. (edit: misschien beter om gewoon een eternal character aan te maken, dan ben je waarschijnlijk praktisch solo in de game... misschien zelfs hardcore?
Want als je die dingen wel doet dan is het echt alleen maar van punt naar punt lopen terwijl onderweg alles om je heen dood neervalt want WT2 is vanaf level 25 of zo al veel te zwak dan.
Aan de andere kant hoop ik dat ze met VoH de boel zodanig op de schop gooien dat de campaign dan om te beginnen al lastiger is (of kan zijn) zonder jezelf restricties op te leggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 25-08-2024 23:07 ]
Dankje, dit is precies wat ik zocht.Thalaron schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:46:
[...]
Beastfall Boots (Unique) + Coldclip Aspect op een van je uniques.
https://www.reddit.com/r/D4Rogue/s/Zf9v8esaPJ
Ik wil echt alleen de campaign voor de story over doen. Je kunt natuurlijk allerlei beperkingen voor jezelf inbouwen om het moeilijk te maken, zoals alleen maar witte gear te gebruiken en alleen base en core skills inzetten, maar dat is de eerste opzet niet. Het wordt geen Iron Man run, maar puur een opfrisser voor de story. Die ga ik dan inderdaad op Eternal doen met een trash alt. Jammer dat je dat niet met een bestaande character kan doen. 😄Finraziel schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:05:
[...]
Was ik ook al eens over aan het denken, maar het is jammer dat je de campaign niet op een hogere moeilijkheidsgraad kan spelen...
Wellicht dat ik het eens probeer en mezelf de restrictie opleg dat ik helemaal niks mag forgen. Dus geen tempering, geen aspects imprinten en niks enchanten. Alleen wat je vindt gebruiken. En ook alleen de campaign spelen, niet even bij een hellmaiden gaan staan en oppakken wat er dropt omdat andere OP spelers haar op aan het blazen zijn. (edit: misschien beter om gewoon een eternal character aan te maken, dan ben je waarschijnlijk praktisch solo in de game... misschien zelfs hardcore?nah, te irritant als je dan, eventueel buiten je schuld om, dood gaat en weer opnieuw door de halve campaign heen moet)
Want als je die dingen wel doet dan is het echt alleen maar van punt naar punt lopen terwijl onderweg alles om je heen dood neervalt want WT2 is vanaf level 25 of zo al veel te zwak dan.
Aan de andere kant hoop ik dat ze met VoH de boel zodanig op de schop gooien dat de campaign dan om te beginnen al lastiger is (of kan zijn) zonder jezelf restricties op te leggen.
Gewoon een replay campaign optie, bijv.
Denk dat ik daar een week voor de VoH launch mee ga beginnen. Nu nog niet, hoor.
meest logische om snel te levellen van 1-100 is T1 tot 30, T2 tot 50, T3 tot 70, T4 tot 90 en T5 tot eind in de hordes. Experience/monster is capped @ 30 boven je level, en tegen lagere level monsters sloop je sneller dan tegen higher level. T1 hordes = lvl 60, ieder level hoger is 20 monster level erbij. met de aantekening dat je de kills wel snel genoeg moet kunnen makenPoops_McGhee schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:39:
Ondertussen is de rogue lvl100. De laatste 5 levels heb ik met T4 Hordes gedaan. Je ziet je XP bar gewoon opvullen. Best leuk.
En daarbij dan focussen op een soort bane/boon inderdaad
[ Voor 4% gewijzigd door brothermaynard op 26-08-2024 12:23 . Reden: nieuwe waardes voor de experience cap +30 boven level ]
Nee, tegenwoordig is max bonus xp gecapped op 30 lvls boven je eigen lvl; https://maxroll.gg/d4/resources/experiencebrothermaynard schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:44:
[...]
meest logische om snel te levellen van 1-100 is T1 tot 50, T2 tot 70, T3 tot 90 en T4 tot 100 in de hordes. Experience/monster is capped @ 10 boven je level, en tegen lagere level monsters sloop je sneller dan tegen higher level. T1 hordes = lvl 60, ieder level hoger is 20 monster level erbij.
En daarbij dan focussen op een soort bane/boon inderdaad
Dit betekent gewoon dat als je als lvl 50 net zo snel lvl 80 mobs killt als lvl 60 mobs, dat je veel meer xp krijgt bij die lvl 80 mobs.
PS4 PSN: Dazzler2120
Voor rogue, als je Alchemical Advantage of Frigid finesse op een amulet vindt, dan is dat al een betere optie dan Melted heart of Selig. Daarna veel gold verzamelen in hordes en besteden eraan om de andere passive erop te rollen. Je hebt echt geen 3/3 passive roll amulet nodig om heel sterk te zijn.Poops_McGhee schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:39:
Ik heb ondertussen mijn full build klaar, vooral wat optimalisaties zijn nog welkom. Wellicht wat GA items etc. Maar ik ben nu zo ver dat IH tier 7 gemakkelijk is, IH tier 8 is ook farmbaar.
Ben weer klaar voor dit seizoen, sorcerer en druid naar 100 gebracht. Sorcerer chain Lightning wilde ik eigenlijk ombouwen naar spear lightning maar teveel gedoe. Druid een landslide/stormstrike welke best lekker speelt.
De seizoen pass is ook compleet, dus ik heb alles wel binnen
Tormented bosses is mij teveel gedoe. Teveel oneshot mechanismes waar ik totaal niet van houd. Skill is ok, maar oneshot mechanisme is een te makkelijke manier van bosstuning, gewoon luiigheid. Heb uber lilith ook nog steeds niet neer vanwege dat. Dat is wel het enige wat ik nog wel zou willen, al is het maar 1 keer...
Volgend seizoen net als 99% van de gemeenschap de nieuwe klasse uitproberen. Ziet er leuk uit van wat ik heb gezien in ieder geval.
De seizoen pass is ook compleet, dus ik heb alles wel binnen
Volgend seizoen net als 99% van de gemeenschap de nieuwe klasse uitproberen. Ziet er leuk uit van wat ik heb gezien in ieder geval.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Hmm de oneshot mechanics van tormented bosses en uber Lillith zijn vooral aanwezig als je je resistances, je armor en je HP niet goed gecapt hebt. Als je build goed is, incl. de juiste items dan zijn er maar weinig one-shot mechanics in de huidige boss-fights. De meeste oneshots komen voor als je end-game content probeert, met een non-endgame build. Dus als je nog bepaalde uniques mist, of in sommige gevallen bepaalde uber uniques, die dit seizoen best gemakkelijk te krijgen zijn.TTLCrazy schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:07:
Ben weer klaar voor dit seizoen, sorcerer en druid naar 100 gebracht. Sorcerer chain Lightning wilde ik eigenlijk ombouwen naar spear lightning maar teveel gedoe. Druid een landslide/stormstrike welke best lekker speelt.
De seizoen pass is ook compleet, dus ik heb alles wel binnenTormented bosses is mij teveel gedoe. Teveel oneshot mechanismes waar ik totaal niet van houd. Skill is ok, maar oneshot mechanisme is een te makkelijke manier van bosstuning, gewoon luiigheid. Heb uber lilith ook nog steeds niet neer vanwege dat. Dat is wel het enige wat ik nog wel zou willen, al is het maar 1 keer...
End-game content moet niet gemakkelijker worden dan dit imho.
Afgelopen nacht flink doorgehaald (tot 05:00, vakantie!!!)
Loot ik een Melted Heart of Selig. Ik dacht mooi! Dan kan ik mooi een Tyreals Might gaan craften!.. maar nee, RNG jezus geeft me er een met 2 GA’s. Weliswaar totaal onbruikbaar maar ik wil hem toch niet slopen…
Dan nog maar een alt LVL’en was mijn idee. Maar toen dropte er een leuke pants samen met (weer) een Starless Skies. Helaas was deze Starless met een GA op Lucky Hit bruikbaarder dan mijn huidige non GA met 3x Crit Masterworking, dus het duurt even voordat ik die kan slopen..
Maar de pants vroeg toch wel om alsnog een Sorcerer te gaan levelen. Het enige écht lastig verkrijgbare item is Fractured Winterglass, maar die kan je gelukkig wel target farmen
Ik moet zeggen, vanaf LVL 35 is het echt lomp spelen zo;
Loot ik een Melted Heart of Selig. Ik dacht mooi! Dan kan ik mooi een Tyreals Might gaan craften!.. maar nee, RNG jezus geeft me er een met 2 GA’s. Weliswaar totaal onbruikbaar maar ik wil hem toch niet slopen…
Dan nog maar een alt LVL’en was mijn idee. Maar toen dropte er een leuke pants samen met (weer) een Starless Skies. Helaas was deze Starless met een GA op Lucky Hit bruikbaarder dan mijn huidige non GA met 3x Crit Masterworking, dus het duurt even voordat ik die kan slopen..
Maar de pants vroeg toch wel om alsnog een Sorcerer te gaan levelen. Het enige écht lastig verkrijgbare item is Fractured Winterglass, maar die kan je gelukkig wel target farmen
Ik moet zeggen, vanaf LVL 35 is het echt lomp spelen zo;
/f/image/ZDiWCzd9oeMcSjSJrxF3yMmo.png?f=fotoalbum_large)
ooh, daar had ik overheen gelezen. Zelfs in je linkje is het niet direct duidelijk (staat eerst een kopje met 10 levels or higher: +15%). Goed om te weten, zal mijn post aanpassenDazzler2120 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:50:
[...]
Nee, tegenwoordig is max bonus xp gecapped op 30 lvls boven je eigen lvl; https://maxroll.gg/d4/resources/experience
Dit betekent gewoon dat als je als lvl 50 net zo snel lvl 80 mobs killt als lvl 60 mobs, dat je veel meer xp krijgt bij die lvl 80 mobs.
Nee het wordt inderdaad pas duidelijk in de text dat die verschaling van 1,5% bonus xp per lvl door gaat tot +30 lvlsbrothermaynard schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:21:
[...]
ooh, daar had ik overheen gelezen. Zelfs in je linkje is het niet direct duidelijk (staat eerst een kopje met 10 levels or higher: +15%). Goed om te weten, zal mijn post aanpassen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik vorig season een auzurewrath echt niet grappigAngeloonie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:56:
Krijg je je eerste 4 GA item ooit.. is het dit..![]()
[Afbeelding]
en dit season een hearth of selig met 3 GA's inmiddels door de shardsshredder gegaan
hearth krijg je tenminste nog een shard voor. Dat ding daarentegen....Wognummer schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:21:
[...]
ik vorig season een auzurewrath echt niet grappig
en dit season een hearth of selig met 3 GA's inmiddels door de shardsshredder gegaan

mja ik kreeg wldheart hunger boots voor mijn landslide druid met 3 GA echter waren de unique stats op de laagst mogelijke roll.... kan je hem alsnog weggooien.Angeloonie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:56:
[Afbeelding]

Hoog tijd dat we 'echte' Primal items (ja ja niet alles hoeft zoals D3 te zijn I knowAngeloonie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:56:
[Afbeelding]
4GA zou IMHO best altijd met max unique affix mogen rollen én een shard opleveren. Die dingen zijn zeldzamer dan Myrhicals…
Ik heb alle content kunnen doen zonder xGA gear. Gisteren Lilith ook neergehaald, T8 horde kan ik farmen en alle tormented bosses omgelegd. Pit interesseert me niet zoveel, maar pit85 is geen probleem.
Zonder meta build of GA items op zowel een Sorc als Rogue in s5.
Dat gelul over luttele procentjes en ‘dit beter dan dat, want Maxroll’ is dan ook echt niet voor mij.
Alsof buiten de meta niks werkt. 😵💫
Dat gelul over luttele procentjes en ‘dit beter dan dat, want Maxroll’ is dan ook echt niet voor mij.
Ach, ik heb Lilith een paar keer geprobeerd vorig seizoen. Dood kreeg ik haar wel, maar die stomme mechanics oneshotten mij dus wel. En ja ik was res en armour capped.Dazzler2120 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:17:
[...]
Hmm de oneshot mechanics van tormented bosses en uber Lillith zijn vooral aanwezig als je je resistances, je armor en je HP niet goed gecapt hebt. Als je build goed is, incl. de juiste items dan zijn er maar weinig one-shot mechanics in de huidige boss-fights. De meeste oneshots komen voor als je end-game content probeert, met een non-endgame build. Dus als je nog bepaalde uniques mist, of in sommige gevallen bepaalde uber uniques, die dit seizoen best gemakkelijk te krijgen zijn.
End-game content moet niet gemakkelijker worden dan dit imho.
Maar die counsil op tier 6 ook, ze buffen gewoon de hp van die bosses waardoor de fight echt veel te lang duurt. Beter dan oneshot maar niet veel ...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Vorig seizoen en dit seizoen zijn de mechanics van die bosses dus totaal anders. Dit seizoen is de base dmg van de bosses lager. Echter per keer dat je geraakt wordt, krijg je een de-buff. Daardoor zijn er dus gewoon minder one-shots, maar ga je vooral dood door skill-issue (want je wordt te vaak geraakt, dus je krijg te veel debuff stacks)TTLCrazy schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:32:
[...]
Ach, ik heb Lilith een paar keer geprobeerd vorig seizoen. Dood kreeg ik haar wel, maar die stomme mechanics oneshotten mij dus wel. En ja ik was res en armour capped.
Het is mij overigens ook niet gelukt om Lillith solo te killen, bij mij is dat 100% zeker te wijten aan een skill issue en moet ik gewoon meer oefenen om dat te doen. Heb er echter geen ambitie voor.
De enige oneshots die ik wel eens ervaar komen van de Aether fiends in Infernal Hordes, wanneer ik mijn defensive passives nog niet actief heb. Zodra mijn combo's lopen dan word ik eigenlijk niet meer geoneshot
Lilith is en blijft een PITA inderdaad. Ik vind het ook irritant dat je, in een game waar 1 van de speerpunten is om betere gear te krijgen om steeds verder en hoger te kunnen pushen, ge-oneshot kan worden door een boss “mechanic”. Ongeacht die zorgvuldig verzamelde en samengestelde gear en skills, waar vaak veel tijd in gezeten heeft.TTLCrazy schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:32:
[...]
Ach, ik heb Lilith een paar keer geprobeerd vorig seizoen. Dood kreeg ik haar wel, maar die stomme mechanics oneshotten mij dus wel. En ja ik was res en armour capped.
Maar die counsil op tier 6 ook, ze buffen gewoon de hp van die bosses waardoor de fight echt veel te lang duurt. Beter dan oneshot maar niet veel ...
Ik zit nu zelf een beetje in een tweestrijd wat ik ga doen. Enerzijds wil ik nog wel een Shako + Tyrael voor m’n sorc om te kijken wat dat doet voor m’n LS build en hoe ver ik dan nog kan pushen. Maar omdat ik nog niet de benodigde mats heb voor een Shako craft, besloten om een rogue te levelen voor de season spark reward. Dat gaat minder snel dan verwacht. En dan moet ik eigenlijk ook nog Lilith verslaan voor een extra spark. Maar ik heb ook geen zin om mats te gaan grinden voor Tormented bosses.
Dus eigenlijk een driestrijd:
- Mats grinden voor Tormented bosses
- Rogue verder levelen voor seasonal spark reward + Lilith killen
- Stoppen met D4
en dat doe je dan met andariel rogue en wat voor sorc? LS is echt wel aardsig ruk tegen bosses solo heb ik het ideePoops_McGhee schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:39:
Ik heb alle content kunnen doen zonder xGA gear. Gisteren Lilith ook neergehaald, T8 horde kan ik farmen en alle tormented bosses omgelegd. Pit interesseert me niet zoveel, maar pit85 is geen probleem.
Ik heb trouwens een Shako met GA life (en 4/12 masterworking) die pas op lvl 60 equipped kan 9met ook een gem in een socket). Iemand enig idee waarom dat is? door de gem? of de MW?
[ Voor 12% gewijzigd door brothermaynard op 26-08-2024 17:12 ]
LS is zeker niet ruk tegen bosses solo. Die gaan heel snel neer. CL sorc is wat minder op bosses, maar ze gaan nog steeds snel neer. Ik heb beide specs gespeeld, niet meta. Met de LS build gaat tormented Duriel neer, voordat hij zich een keer in kan graven. Met een CL build gaat hij neer, voordat hij zich voor een 2e keer in kan graven. Maarja, op m'n LS build kan ik vrijwel elke 1-2 seconde wel een spear spammen, die 100% dubbel is.brothermaynard schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:57:
[...]
en dat doe je dan met andariel rogue en wat voor sorc? LS is echt wel aardsig ruk tegen bosses solo heb ik het idee
Lilith kreeg ik op de CL build niet completed. Kreeg haar health wel helemaal down, maar kon de blauwe orbs in phase 2 niet snel genoeg ontwijken. Niet genoeg movement speed, dus die dingen haalde me in en dan was het weer klaar. Op de LS build kreeg ik gek genoeg geen blauwe orbs in phase 2.
Andariel Rogue is ook gewoon een tank. Heb nog nooit echt op m'n health gelet, want die gaat toch niet verder dan halverwege en ook dat is maar zeer sporadisch. De eerste en enige death die ik op de Rogue heb gehad was tijdens de eerste poging om Lilith een koppie kleiner te maken. Bij poging 2 ging ze gewoon plat en die blauwe orbs zijn niet snel genoeg voor m'n Rogue.
-----------------------------------------
Je gem level is lvl60 required. Haal die eruit en je kunt hem wel gewoon op je andere lvl35+ character gebruiken. MW maakt niet uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 26-08-2024 17:25 ]
Ok, de RNG in D4 is af en toe wat "vaag", maar 5x Staff of endless rage in 2 summons en 4x Axial Conduit uit 1 gevecht is wat overdreven.
Alles onbruikbaar natuurlijk.
Af en toe vaag? Eerder af en toe NIET vaag.vassago schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:55:
Ok, de RNG in D4 is af en toe wat "vaag", maar 5x Staff of endless rage in 2 summons en 4x Axial Conduit uit 1 gevecht is wat overdreven.![]()
Nou, mijn double swing Barb was gisteravond al 100 geworden en vanavond ook zijn spark behaald... Daarmee nu weer alle 5 de classes naar 100 geleveld en de triune rank gemaxt.
Was nu aan het bedenken wat ik nog wou doen en denk dat ik het eigenlijk wel gehad heb. Was naar de season journey aan het kijken wat er nog open stond (ze zijn allemaal al behaald maar een paar subdoelen nog niet). Maar de enige dingen die nog open staan, ja dat is wel duidelijk waarom, die zijn gewoon niet leuk. Dat zijn whisper cachers (die gaat nog enigszins, sta op 14/20), defeat helltide commanders (5/20) en defeat world bosses (6/10). Mja, daar heb ik echt geen zin meer in. Dus denk dat ik klaar ben met D4 voor dit season.
Vandaag ook een 42" LG C4 gehaald om mijn monitor te vervangen, ben alleen nog aan het wachten op de vesa adapter plate (f-ing DHL komt gewoon weer niet opdagen, heb het opnieuw besteld bij bol die tenminste postnl gebruiken en als DHL nog komt mogen ze de troep terug naar Amazon brengen
). Dus mooi moment om eens wat andere mooie games te gaan spelen daarop en afschakelen van D4 als voorbereiding op VoH over een kleine 1,5 maand 
edit: Het staat toch wel weer leuk
Was nu aan het bedenken wat ik nog wou doen en denk dat ik het eigenlijk wel gehad heb. Was naar de season journey aan het kijken wat er nog open stond (ze zijn allemaal al behaald maar een paar subdoelen nog niet). Maar de enige dingen die nog open staan, ja dat is wel duidelijk waarom, die zijn gewoon niet leuk. Dat zijn whisper cachers (die gaat nog enigszins, sta op 14/20), defeat helltide commanders (5/20) en defeat world bosses (6/10). Mja, daar heb ik echt geen zin meer in. Dus denk dat ik klaar ben met D4 voor dit season.
Vandaag ook een 42" LG C4 gehaald om mijn monitor te vervangen, ben alleen nog aan het wachten op de vesa adapter plate (f-ing DHL komt gewoon weer niet opdagen, heb het opnieuw besteld bij bol die tenminste postnl gebruiken en als DHL nog komt mogen ze de troep terug naar Amazon brengen
edit: Het staat toch wel weer leuk

:fill(white):strip_exif()/f/image/ezojQvRuvKb0WyI6SOoH32x0.png?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 26-08-2024 22:27 ]
Wat doen jullie met je unique gear die je dubbel en over hebt? Ik heb Diablo trade geprobeerd maar daar is zoveel aanbod dat er niemand op m’n advertentie reageert. Kopen van missende uniques lukt me ook niet omdat mensen voor medium gear mega veel gold vragen. Hoe kan je een beetje inschatten wat iets “ waard “ is?
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Gewoon, naar de vendor of blacksmith.siemenz schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:22:
Wat doen jullie met je unique gear die je dubbel en over hebt? Ik heb Diablo trade geprobeerd maar daar is zoveel aanbod dat er niemand op m’n advertentie reageert. Kopen van missende uniques lukt me ook niet omdat mensen voor medium gear mega veel gold vragen. Hoe kan je een beetje inschatten wat iets “ waard “ is?
Mijn LS sorc begint ergens op te lijken!
Pits blijven een aparte bedoeling. Pit tier 103 speedrunnen… tot de boss, die oneshot mij dan weer (zo goed als). Wel neer kunnen krijgen met wat opletten…
Counsil Tier 7 is geen enkel probleem. 8 ga ik nog een keer proberen nadat ik mijn Glyps van 15->21 heb gelvld.
Gelet op de rewards aldaar lijkt mij de Pit enkel nog relevant voor pushen / de eer.
Edit: Nightmare Dungeon’s voor Glyps mogen ze wel uitbreiden tot toer 150-175… schiet niet op met exp.
Pits blijven een aparte bedoeling. Pit tier 103 speedrunnen… tot de boss, die oneshot mij dan weer (zo goed als). Wel neer kunnen krijgen met wat opletten…
Counsil Tier 7 is geen enkel probleem. 8 ga ik nog een keer proberen nadat ik mijn Glyps van 15->21 heb gelvld.
Gelet op de rewards aldaar lijkt mij de Pit enkel nog relevant voor pushen / de eer.
Edit: Nightmare Dungeon’s voor Glyps mogen ze wel uitbreiden tot toer 150-175… schiet niet op met exp.
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 27-08-2024 05:01 ]
Ben toch aan het mastercraften geslagen en vroeg me af bij welke Infernal Hordes Tier Ingolith
dropt. Ik kan dat niet echt vinden.
XBL: theArthurrrr
Tier 5&6DeWaanzin schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:44:
Ben toch aan het mastercraften geslagen en vroeg me af bij welke Infernal Hordes Tier Ingolith
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ai, ik heb al moeite met 4, toch maar eens beter m'n best gaan doen. Of toch maar Pit runnen, wat ik minder leuk vind.
XBL: theArthurrrr
nu ook een rogue op 100 naast m'n sorc, je sloopt echt alles instant gewoon niet normaal.
Bosses, lillith t maakt niet uit alles gaat plat.
Nu nog ff kijken voor een 3x passive amu.
Welke rogue build gebruik je?Nahkriin schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:24:
nu ook een rogue op 100 naast m'n sorc, je sloopt echt alles instant gewoon niet normaal.
Voor mij (tier 6 lukt, maar liefst wel met een invigorate boon anders is het echt hard werken) zijn pits heel veel meer efficient voor het farmen van masterworking mats. Hordes is hard werken voor ~375 ingo, in die tijd kan ik zo'n beetje 3 lvl 86 pits doen voor 135 neathiron.DeWaanzin schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:18:
[...]
Ai, ik heb al moeite met 4, toch maar eens beter m'n best gaan doen. Of toch maar Pit runnen, wat ik minder leuk vind.
Maar eens, pits zijn saai. De mastewrworking fase is het minst leuke deel van de rit voor me.
@Bundin zodra je Tier 7 makkelijk kan doorlopen is dat een stuk boeiender/ efficiënter 😉
Denk dat je eerder een uber te pakken hebt dan die 3 passive amu. Ik heb er tot zover maar 2 gevonden met 1 passive erop.Nahkriin schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:24:
Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:15:
[...]
Heb er nu 1 met 2 dus opzich niet klagen, beide MW ook op de passives haha.
Denk dat je eerder een uber te pakken hebt dan die 3 passive amu. Ik heb er tot zover maar 2 gevonden met 1 passive erop.
Vandaag nog even wat Pits gedaan. Stond nog op Pit 85 en wilde in ieder geval Pit 100 gedaan hebben. Pit 100 is net geen 2 minuten werk met een LS sorc. Pit 101 net wel. Mobs zie ik nauwelijks, want ze zijn al dood voordat ze in beeld komen. Wat een saaie bedoening.
Dan ben ik liever met Hordes bezig, alhoewel ik bij een T8 horde ook al regelmatig wacht op nieuwe mobs.
Als Spoils of Materials nou ook eens alle andere summoning mats droppen, naast Stigeon Stones, dan is een grind naar ubers een stuk makkelijker en minder frustrerend.
Dan ben ik liever met Hordes bezig, alhoewel ik bij een T8 horde ook al regelmatig wacht op nieuwe mobs.
Als Spoils of Materials nou ook eens alle andere summoning mats droppen, naast Stigeon Stones, dan is een grind naar ubers een stuk makkelijker en minder frustrerend.
Lol, ik ging ook zo levelen. Echt relaxt met mythics. Ik vind het toch wel heel schappelijk dat mythics al vanaf lvl 35 te gebruiken zijn. Geen enkele speler die al meerdere mythics heeft, gaat nog tijd besteden aan levelen, logische keuze dus. Hopelijk verandert dit ook niet.Thalaron schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:14:
Zo, lekker buiten chillen en kijken hoe snel dit van 36 naar 90-100 gaat 🤪
[Afbeelding]
Pushen en endgame heeft geen zin als je glyphs niet allemaal op 21 zijnThalaron schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 04:14:
Mijn LS sorc begint ergens op te lijken!
Mijn LS sorc met shitty gear kan Pit 105 speedrunnen in 1:30 tot 2 minuten inc boss, zonder ooit dood te gaan en zonder potions of incense.
Zolang je Tyrael en Shako hebt ben je er eigenlijk al.
@Ohmarinus i know, inmiddels alles op lvl21 hier hoor.
De reden dat ik zonder die te levelen ging testen, was omdat ik een invite kreeg om 2 gasten te helpen met Uber runs. Hun trakteren dan het grootste deel. Dus ik dacht… probeer het gewoon. 2 man carry voor Ubers zonder echt gespeeld te hebben en Glyps niet op orde, gear wat tempers betreft was nog niet echt goed op orde en masterworking al helemaal niet.
Al met al was dat voor Ubers niet direct een probleem. De run een dag later ging nog veel sneller natuurlijk maar toch
Edit: Barb lvlen (nu 91) met 6 Mythicals is grappig. Kon op lvl 60 al Tier 100 farmen..
De reden dat ik zonder die te levelen ging testen, was omdat ik een invite kreeg om 2 gasten te helpen met Uber runs. Hun trakteren dan het grootste deel. Dus ik dacht… probeer het gewoon. 2 man carry voor Ubers zonder echt gespeeld te hebben en Glyps niet op orde, gear wat tempers betreft was nog niet echt goed op orde en masterworking al helemaal niet.
Al met al was dat voor Ubers niet direct een probleem. De run een dag later ging nog veel sneller natuurlijk maar toch
Edit: Barb lvlen (nu 91) met 6 Mythicals is grappig. Kon op lvl 60 al Tier 100 farmen..
[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2024 12:11 ]
Leuker zou zijn dat ze géén level requirement zouden hebben. En dat je direct maar Torment 4 kan met je nieuwe character (evt. Geen exp. Ontvangen vanuit andere spelers tot LVL 55 ofzo).Ohmarinus schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 11:33:
[...]
Lol, ik ging ook zo levelen. Echt relaxt met mythics. Ik vind het toch wel heel schappelijk dat mythics al vanaf lvl 35 te gebruiken zijn. Geen enkele speler die al meerdere mythics heeft, gaat nog tijd besteden aan levelen, logische keuze dus. Hopelijk verandert dit ook niet.
Maar goed, zolang duurt 1-35 nu ook weer niet.
Vanwege de vakantie ben ik laat begonnen met S5 maar dankzij het xp event gisteren toch level 100 aan kunnen tikken op mijn LS Sorc. Druk bezig om de glyphs in ieder geval op 15 te krijgen en in ieder geval 4/12 te krijgen.
Dankzij een random iemand die tijdens een legion event vroeg of iemand nog een Lilith kill wilde hebben nu 1 spark in het mandje. Nu de rest nog even zien te verzamelen maar eerst alles nog een beetje upgraden/updaten.
Dankzij een random iemand die tijdens een legion event vroeg of iemand nog een Lilith kill wilde hebben nu 1 spark in het mandje. Nu de rest nog even zien te verzamelen maar eerst alles nog een beetje upgraden/updaten.
Ik heb de diablo discord ontdekt, daar zijn veel LFG groepen voor ROTA of helltides. Daar kun je makkelijk wat hordes 5 of 7 runnen en gaat het heel snel met je gear. Vooral op 7, dan krijg je mega veel masterworking mats en ben je met 2 runs 8/12.
Infernal 8 zijn ook al makkelijk soloGongbao schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:59:
Ik heb de diablo discord ontdekt, daar zijn veel LFG groepen voor ROTA of helltides. Daar kun je makkelijk wat hordes 5 of 7 runnen en gaat het heel snel met je gear. Vooral op 7, dan krijg je mega veel masterworking mats en ben je met 2 runs 8/12.
Ben benieuwd wanneer er wat hogers komt.
Als iemand op zijn eerste char bezig is om naar 4/12 te komen is het denk ik een nuttige tip. Als je al ver bent of een tweede char met mythics is het geen nuttige tip.Aggressor schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:07:
[...]
Infernal 8 zijn ook al makkelijk solo
Ben benieuwd wanneer er wat hogers komt.
Als er met mij iemand (vanavond of later) een keer een Lilith Run wilt doen hoor ik het graag.
ben zelf lvl 100, glyps op 15, maar ik krijg haar niet dood
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
ik zou graag mee doen. of een tormented boss. ik clear als barrage rogue the pit op level 50 met gemak maar ben veel te squishy. heb ondertussen materials zat om die tormented bosses te summonen dus als iemand daar een keer met een groepje zou willen runnen lijkt me leuksiemenz schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:54:
Als er met mij iemand (vanavond of later) een keer een Lilith Run wilt doen hoor ik het graag.
hoe zorg je voor je survivability voor hogere levels pit/horde? ik verwacht dat je al wat uber uniques hebt en het daardoor simpel te halen is. voor mij als mijn 1e seasonal character ben ik gewoon te squishy.Nahkriin schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:24:
welke barrage rogue build heb je? meeste gaan uit van Andy's.. maar dat vind ik beetje jammer gezien je al erg endgame moet zijn om die uberhaupt te halen. (of op andere char halen natuurlijk)
[ Voor 39% gewijzigd door Crysania op 28-08-2024 21:37 ]
Er zou eigenlijk een hard mode moeten komen net zoals in POE met minder loot wat moeilijkere enemies. Lijkt me wel gaaf om wat tactischer te moeten spelen zonder de perma death van hardcore bij een klein foutje of een one shot.
Via trade chat heb ik wel aardig vaak boss en Infernal Hordes runs kunnen doen met wat randoms, werkt prima ook.
Via trade chat heb ik wel aardig vaak boss en Infernal Hordes runs kunnen doen met wat randoms, werkt prima ook.
[ Voor 20% gewijzigd door BroWohsEdis op 28-08-2024 22:55 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Ik heb idd ubers, maar in principe heb je alleen adny nodigm je krijgt 1 spark aan het eind van season rep, je krijgt er 1 van lillith en 1 van een tormented boss. Je krijgt wat mats uit al die chaces van het season dus je kan andere om hulp vragen als je jou mats gebruikt om een uber te slopen, zelfde met lillith dan heb je er al 3. Stel je gebruikt de rest van je mats om rota te doen grote kans dat je 1 uber krijgt die je kan deleten en dan een andy kan craften, zo heb ik het ook gedaan.Crysania schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:29:
[...]
ik zou graag mee doen. of een tormented boss. ik clear als barrage rogue the pit op level 50 met gemak maar ben veel te squishy. heb ondertussen materials zat om die tormented bosses te summonen dus als iemand daar een keer met een groepje zou willen runnen lijkt me leuk
[...]
hoe zorg je voor je survivability voor hogere levels pit/horde? ik verwacht dat je al wat uber uniques hebt en het daardoor simpel te halen is. voor mij als mijn 1e seasonal character ben ik gewoon te squishy.
welke barrage rogue build heb je? meeste gaan uit van Andy's.. maar dat vind ik beetje jammer gezien je al erg endgame moet zijn om die uberhaupt te halen. (of op andere char halen natuurlijk)
Ik heb een vergelijkbare stok. Met Masterworking 2x crit, 1x life geraakt. Chance iets van 97-98% kans. Kwam van 76% af. Dat maakte aardog wat verschil. Is ~97 -> 100+ de moeite voor een reroll? Gevoelsmatig zou het weinig verschil moeten maken maar iets met Blizzard en kansberekeningen…Poops_McGhee schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 02:50:
Best geluk met de MW, enchant en tempers op de stat stick van m'n LS sorc. Vandaag geloot en oude stat stick naar de kringloop gebracht.
[Afbeelding]
Inderdaad. De game is ook gewoon in het algemeen veel makkelijker geworden lijkt het, nog zonder alle crazy aspects en uniques...BroWohsEdis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:54:
Er zou eigenlijk een hard mode moeten komen net zoals in POE met minder loot wat moeilijkere enemies. Lijkt me wel gaaf om wat tactischer te moeten spelen zonder de perma death van hardcore bij een klein foutje of een one shot.
Ik ben vanmorgen toch al eens begonnen met door de campaign spelen, heb een necro gestart en mezelf de beperking opgelegd dat ik alleen gebruik wat ik vind. Niks uit stash, niks craften (geen tempering, geen gems, geen imprints). En geen minions, alle minions worden gesacrificed en ik probeer skills uit die ik nog niet veel gebruikt heb.
Nou is er wel een legendary wand uit een goblin gedropt, maar dat is het enige, en met een aspect waar ik niet echt wat aan heb (moonrise, maar ik gebruik nauwelijks mijn basic attack). Wel meer dps dan andere wapens, maar het is een one-hander, denk misschien 50% damage increase ten opzichte van wat ik verder vind.
Ik speel WT2, doe alléén de main quest en dood alleen de monsters op weg er naar toe om niet overleveled te raken, maar alles valt gewoon dood neer. Meeste grut is al dood als ze 1 of 2 keer aanvallen nadat ik er iron maiden op gooi, de rest is met 1 of 2 severs dood.
Ben nog redelijk aan het begin waar je met Nayrelle (of hoe je het schrijft) de mijn in gaat om haar moeder te vinden. Onderweg heeft Lilith een succubus miniboss achtergelaten voor je en ik herinner me dat ik die best lastig vond. 2 Severs, dood

De balans is echt compleet weg... Goed, meeste mensen spelen nu alleen nog endgame natuurlijk, maar toch. Hoop dat ze hier ook nog wat aan doen met de uitbreiding (ik verwacht van wel, dat dit seizoen gewoon alle knoppen op standje ludicrous gezet zijn om daarna een volledige reset te doen).
Met de rng van Blizz zou ik geen enkele temper reroll aandurven. Zeker niet bij 97 naar 100. De kans dat je 100% krijgt is vele malen kleiner dan een bricked item. Blizz rng is niet te vertrouwen.Thalaron schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:45:
[...]
Ik heb een vergelijkbare stok. Met Masterworking 2x crit, 1x life geraakt. Chance iets van 97-98% kans. Kwam van 76% af. Dat maakte aardog wat verschil. Is ~97 -> 100+ de moeite voor een reroll? Gevoelsmatig zou het weinig verschil moeten maken maar iets met Blizzard en kansberekeningen…
Ik ga pas later met een campaign run beginnen. Ik wil dat zo kort mogelijk op de launch van VoH doen.Finraziel schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Inderdaad. De game is ook gewoon in het algemeen veel makkelijker geworden lijkt het, nog zonder alle crazy aspects en uniques...
Ik ben vanmorgen toch al eens begonnen met door de campaign spelen, heb een necro gestart en mezelf de beperking opgelegd dat ik alleen gebruik wat ik vind. Niks uit stash, niks craften (geen tempering, geen gems, geen imprints). En geen minions, alle minions worden gesacrificed en ik probeer skills uit die ik nog niet veel gebruikt heb.
Nou is er wel een legendary wand uit een goblin gedropt, maar dat is het enige, en met een aspect waar ik niet echt wat aan heb (moonrise, maar ik gebruik nauwelijks mijn basic attack). Wel meer dps dan andere wapens, maar het is een one-hander, denk misschien 50% damage increase ten opzichte van wat ik verder vind.
Ik speel WT2, doe alléén de main quest en dood alleen de monsters op weg er naar toe om niet overleveled te raken, maar alles valt gewoon dood neer. Meeste grut is al dood als ze 1 of 2 keer aanvallen nadat ik er iron maiden op gooi, de rest is met 1 of 2 severs dood.
Ben nog redelijk aan het begin waar je met Nayrelle (of hoe je het schrijft) de mijn in gaat om haar moeder te vinden. Onderweg heeft Lilith een succubus miniboss achtergelaten voor je en ik herinner me dat ik die best lastig vond. 2 Severs, doodOok de fight met haar moeder, die duurde dan iets langer, maar ik ben gewoon onsterfelijk. Zonder ook maar één aspect, met misschien 2 of 3 gele items en die ene legendary wand. En volgens mij speelde ik in het begin op WT1 en WT2 pas als je build echt begon te werken.
De balans is echt compleet weg... Goed, meeste mensen spelen nu alleen nog endgame natuurlijk, maar toch. Hoop dat ze hier ook nog wat aan doen met de uitbreiding (ik verwacht van wel, dat dit seizoen gewoon alle knoppen op standje ludicrous gezet zijn om daarna een volledige reset te doen).
Overigens vind ik de game nu fijner spelen dan in vanilla D4. Dat levelen duurde veel te lang en voegde eigenlijk niet veel toe aan de general experience.
Ja, de mini boss fights wel, misschien, maar de open world was niet spannender met 10x hakken op een mob toen, tegenover 2 px nu.
Ik ben benieuwd of we in VoH direct toegang gaan krijgen tot de stash. Kan me voorstellen dat het, sowieso voor de eerste run, leuker is om dat nog niet te hebben.
Ja, voor endgame/seasonal play wel. Maar de campaign doorspelen is momenteel echt slaapverwekkend. Ik hou er voor nu ook mee op, misschien blijkt straks wel dat je het beter gewoon na release van de expansion kan doen.Poops_McGhee schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:55:
[...]
Ik ga pas later met een campaign run beginnen. Ik wil dat zo kort mogelijk op de launch van VoH doen.
Overigens vind ik de game nu fijner spelen dan in vanilla D4. Dat levelen duurde veel te lang en voegde eigenlijk niet veel toe aan de general experience.
Ja, de mini boss fights wel, misschien, maar de open world was niet spannender met 10x hakken op een mob toen, tegenover 2 px nu.
Ik ben benieuwd of we in VoH direct toegang gaan krijgen tot de stash. Kan me voorstellen dat het, sowieso voor de eerste run, leuker is om dat nog niet te hebben.
Wat de stash betreft, als je een seasonal character aanmaakt is die sowieso weer leeg natuurlijk. En de temper manuals zullen we dan ook niet meer hebben, dat was een foutje dit seizoen.
WT1 en WT3 kunnen ondertussen wel geschrapt worden, wie spendeert daar uberhaupt nog meer dan een uurtje in?Finraziel schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Inderdaad. De game is ook gewoon in het algemeen veel makkelijker geworden lijkt het, nog zonder alle crazy aspects en uniques...
Ben nog redelijk aan het begin waar je met Nayrelle (of hoe je het schrijft) de mijn in gaat om haar moeder te vinden. Onderweg heeft Lilith een succubus miniboss achtergelaten voor je en ik herinner me dat ik die best lastig vond. 2 Severs, doodOok de fight met haar moeder, die duurde dan iets langer, maar ik ben gewoon onsterfelijk. Zonder ook maar één aspect, met misschien 2 of 3 gele items en die ene legendary wand. En volgens mij speelde ik in het begin op WT1 en WT2 pas als je build echt begon te werken.
Balans lijkt inderdaad wel helemaal zoek. Daarbij vind ik in vijf uurtjes level 90 a 100 echt veel en veel te snel.
Mijn hoop is moeilijkere gameplay (ook gewoon in de open wereld/helltide) en iets langzamer levelen. Ben je straks met je nieuwe spiritborn alweer in 5 uurtjes klaar.. Maar goed, ik denk dat ik mijn hoop op m'n buik kan schrijven.
Je speelt overigens nog steeds vanilla D4. Het is gewoon een ander seizoenPoops_McGhee schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:55:
[...]
Ik ga pas later met een campaign run beginnen. Ik wil dat zo kort mogelijk op de launch van VoH doen.
Ik zag vandaag deze build voorbij komen. Het stampt niet zo hard als LS, maar is toch zeker het vermelden waard. Helaas alleen voor mensen die met Keyboard en Muis spelen, aangezien hier een bug wordt ge-exploit die een oneindig infinimist geeft in combinatie met dat je kunt rondlopen, en die bug is alleen met M&K uit te voeren. De uitleg van hoe de exploit werkt staat in de comments:
Hier nog even de bug uitgelegd:
Hier nog even de bug uitgelegd:
For the people wondering how to move while using blood mist. You hold down left click then press shift (or whatever your hold position keybind is). This will activate blood mist while moving. Then you can press shift to stop moving and you hold shift to spam the recast/activate tyrael's etc while sitting in place. Make sure you are holding down left click when you press or hold shift. You can let go of both buttons and move around but make sure you hold down left click when you press/hold shift again. You can put blood mist on right click and while holding RC you can click to move with left click but if you ever let got of RIght click I don't don't you can prevent from ending blood mist.
[ Voor 44% gewijzigd door Ohmarinus op 29-08-2024 15:05 ]
Nouja, half dan. Eternal is met seasons mee veranderd en niet meer wat het eerst was, dus vind ik dat wel Vanilla af.Ohmarinus schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:01:
[...]
Je speelt overigens nog steeds vanilla D4. Het is gewoon een ander seizoen
Ja, al wordt met Vanilla bedoeld 'de base game zonder mods en DLC'. Seizoenen horen bij de base game, dus ik zou het nu juist nog wel Vanilla noemen.Poops_McGhee schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:18:
[...]
Nouja, half dan. Eternal is met seasons mee veranderd en niet meer wat het eerst was, dus vind ik dat wel Vanilla af.
Overigens is het natuurlijk pas echt Vanilla te noemen als de expansion uitkomt. En ik denk dat ik die ook maar ga kopen want als die eenmaal uit is zul je waarschijnlijk weinig spelers nog terugvinden in de Vanilla servers. Net zoals T1 en T3 aanzienlijk leger voelen dan T2 en T4.
Omg, al die veranderingen... Insane!
https://www.wowhead.com/d...fire-chat-liveblog-346257
We krijgen weer paragon levels! En glyphs kunnen tot lvl 100 geleveled worden. En glyphs level je voortaan in de Pit en niet in NM dungeons.. En nog veel meer. Echt teveel om op te noemen. Ik zou met zoveel aanpassingen en nieuwe DLC dit misschien wel D4 v2 noemen?
Edit:
De site wordt live geupdate gedurende de campfire chat.
https://www.wowhead.com/d...fire-chat-liveblog-346257
We krijgen weer paragon levels! En glyphs kunnen tot lvl 100 geleveled worden. En glyphs level je voortaan in de Pit en niet in NM dungeons.. En nog veel meer. Echt teveel om op te noemen. Ik zou met zoveel aanpassingen en nieuwe DLC dit misschien wel D4 v2 noemen?
Edit:
De site wordt live geupdate gedurende de campfire chat.
[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 29-08-2024 21:47 ]
Doet me tot nu toe erg aan D3 denken ...
Battle.net Spud#2543
Wel he, beetje van die socketables levelen in dungeons, paragon boards.. Nu alleen nog sets introduceren en het feest is compleet. Ohja, en die armory zou komen, en we krijgen meer cosmetic choices volgens mij.TepelStreeltje schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:44:
D3 was zo slecht nog niet dus ik juich het allemaal van harte toeTepelStreeltje schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:44:
Tesla M3LR '21
Ja, ik heb me er ook wel heel erg veel uren mee vermaakt. Vanaf dag 1. Wat was dat een drama in het begin zeg hahaha.London schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:53:
[...]
D3 was zo slecht nog niet dus ik juich het allemaal van harte toe
Nmds gaan we uit voor war vroeger rifts waren (nu the pit....)
En niets mis met D3, maar wat vernieuwing zou wel fijn zijn
En niets mis met D3, maar wat vernieuwing zou wel fijn zijn
Battle.net Spud#2543
Ik wordt wel blij van Diablo 4.5😀 De runes zijn leuk en vooral de aandacht voor de companion druid is dikke prima. En de masterworking stuff is voortaan in de NMD te halen blijkbaar.
Ze hebben een matige start gehad maar dat wordt tot nu toe meer dan goed gemaakt.
Ze hebben een matige start gehad maar dat wordt tot nu toe meer dan goed gemaakt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben benieuwd naar de toepassing van runewords. Ook mis ik nog iets van Charms als we het dan toch hebben over D2 gerelateerde zaken. Maar dan wel graag beperken met een cap van 1 charm. Een Annihilus die je bij b.v. Een Extreme Tormented Lilith kan scoren als ultiem einddoel ofzo.
Verder viel mij ook wat op bij de omschrijving van 1 van de 2 nieuwe Mythical items;
:strip_exif()/f/image/CNaJGCXhb3wP9fR2yumKIspy.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaan we ergens de hemel in zoals dat in D3 kon?
Set items zou ik geen problemen mee hebben, maar dan zie ik het graag als alternatief voor een Mythical item: 1 item is soort variatie zoals een Mythical dat doet. Combineer je deze met het andere deel van de set, dan vervalt de reguliere bonus voor een andere (sterkere) andere bonus + een bijzondere cosmetic variatie die op geen enkel andere manier te krijgen is. Maar maak het niet té gek en beperk het tot b.v. Max 1 set die je gelijktijdig kan dragen.
Tot slot hoop ik op een soort van Cow Level, maar alstublieft niet rainbow onzin… en als we dan toch die kant op gaan dan graag een soort van Hel gone woke met woke demons en sarcastische Engelen ofzo.
Verder viel mij ook wat op bij de omschrijving van 1 van de 2 nieuwe Mythical items;
:strip_exif()/f/image/CNaJGCXhb3wP9fR2yumKIspy.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaan we ergens de hemel in zoals dat in D3 kon?
Set items zou ik geen problemen mee hebben, maar dan zie ik het graag als alternatief voor een Mythical item: 1 item is soort variatie zoals een Mythical dat doet. Combineer je deze met het andere deel van de set, dan vervalt de reguliere bonus voor een andere (sterkere) andere bonus + een bijzondere cosmetic variatie die op geen enkel andere manier te krijgen is. Maar maak het niet té gek en beperk het tot b.v. Max 1 set die je gelijktijdig kan dragen.
Tot slot hoop ik op een soort van Cow Level, maar alstublieft niet rainbow onzin… en als we dan toch die kant op gaan dan graag een soort van Hel gone woke met woke demons en sarcastische Engelen ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 29-08-2024 22:07 ]
Ik zou het zelf wel vet vinden als het dit keer echt een hell thema krijgt. En dat het gewoon met net zoveel aandacht voor detail als de base game in elkaar is gezet. Dat cartoon-achtige stijltje kon ik overigens ook wel waarderen, maar dat soort ongein past niet bij de serieuzere toon van D4.Thalaron schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:03: