Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Kol Nedra schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:32:
nu ik lvl100 gehaald heb is de drang om verder te spelen minder geworden, waar kun je het beste op focussen? ik speel nu poison shred build.

aan ene kant wil ik compagnon build proberen voor 1 week, daarna speel ik denk toch alleen WoW :p
- Glyphs naar lvl 21 levelen
- Alle gear temperen
- Alle gear naar MW12 masterworken
- Mythics verzamelen door bosses te runnen
- etc

Er is nog zat te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:05
ImLegenJerry schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Ik gebruik de Umbracrux vooral voor de ranks to Innervation. Samen met een hoge lucky hit % zit je dan nooit met resource problemen en hoef je ook geen resource aspect te gebruiken.
Aha, daar liep ik vast dus. Ik heb eens geprobeerd om met ring of starless te spelen ipv een resource aspect en toen viel m'n hele build in duigen. Weet ik nu waar het aan ligt.

Als ik ga afwijken van builds die online staan dan loop ik altijd vast. x% daar, x activeert y waardoor y +50% damage geeft en ga zo maar door. 8)7

Laat ik liever over aan de mensen die er tijd en zin voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Gisteren dropte ineens een Staff of endless Rage, dus ik heb nu alle uniques die nodig zijn voor de Fire Ball Sorc.

Hierdoor vervalt mijn one handed weapon en de offhand focus en ik heb nu geen "life on kill/life gen " meer, en daarmee bedoel ik ook echt 0.

Dit speelt super irritant omdat je steeds potions moet nemen om een klein beetje health aan te vullen. Iemand daar bekend mee/oplossingen voor?

[ Voor 30% gewijzigd door siemenz op 19-08-2024 13:45 ]

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImLegenJerry schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:01:
[...]

Eigenlijk is het ook veel leuker om zelf iets te bedenken, alleen loop ik dan vaak tegen het probleem aan dat ik niet sterk genoeg ben om endgame-content te pushen. Dan ga ik toch snel terug naar guides.
Ja dat heb ik normaal ook, het is denk ik alleen dat ik nu al een shako en tyrael's heb (via mijn lightning spear sorc). Ik ben vrij zeker dat de build van maxroll een stuk harder zal slaan, maar net een paar keer tormented beast in the ice gemold en dat ging al prima.
Aan de andere kant is mijn motivatie nu ook wel weg aan het zakken, enerzijds omdat ik niet echt meer een uitdaging heb om deze rogue naar toe te werken, anderzijds omdat als ik dan ga farmen om toch nog maar wat te verbeteren, me toch al snel het gevoel bekruipt dat ik dan beter mijn sorc kan pakken. De rogue vliegt als een malle door de helltide heen, maar de sorc doet het nog beter en kan echt gewoon rondlopen alleen dingen oppakken terwijl om haar heen alles dood neer valt. En tegelijk is dat ook het probleem want dat blijft niet lang leuk.

Overigens wel een paar beastfalls gekregen van ijsbeesje, en ja dat werkt, mana problemen heb je dan echt niet meer want hij is bugged waardoor de +25 mana bij gebruiken van een cooldown ook triggert op heartseeker 8)7 maar mijn damage zakt aardig in elkaar ten opzichte van de penitent greaves en zelfs zonder umbracrux maar met doombringer is mijn resource nog best te managen (moet alleen opletten dat ik niet blijf staan spammen als alles dood is want dan is alle energy zo weg). En inderdaad, met een doombringer bovenop een shako, tyrael's en natuurlijk je shrouds ben je echt een tank :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Funny, ik heb sinds gisteren zomaar ineens een resplendent spark extra in mijn tas. Had er maar 1 van de season board, maar nu ineens een tweede. Niet dat ik klaag, maar ik weet niet waar die vandaan gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:14
Toevallig een Uber voor het eerst gedaan?

Of erger.....per ongeluk een Uber unique gesloopt? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Goldman op 19-08-2024 15:24 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:23:
Toevallig een Uber voor het eerst gedaan?

Of erger.....per ongeluk een Uber unique gesloopt? ;)
Nope. Geen van beiden. Tormented bosses heb ik al eerder gesloopt en de enige Mythic unique die ik geloot heb, zit nog steeds in m'n stash. o.O

Come to think of it, ben er nog steeds niet uit of ik die Mythic ga scrappen. Doombringers en Sorcs hebben niet veel met elkaar. en ik weet niet of ik veel zin heb om een Rogue te levelen, alleen maar omdat ik die Doombringer heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-08-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Gezien ik nu overigens 2 shards heb (1 van cache en 1 van 1 van Uber boss), krijg ik er opnieuw een als ik Miss OneShot sloop? Of is dat alleen de éérste keer in het spel dat je haar sloopt? Vorig seizoen was dit niet het geval, maar of ze dat nu hebben aangepast?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:31:
Gezien ik nu overigens 2 shards heb (1 van cache en 1 van 1 van Uber boss), krijg ik er opnieuw een als ik Miss OneShot sloop? Of is dat alleen de éérste keer in het spel dat je haar sloopt? Vorig seizoen was dit niet het geval, maar of ze dat nu hebben aangepast?
Alleen de eerste keer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik zie net dat de Lightning Spear sorc guide een update heeft gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NngMSY02HN-aM3Fvm62ee2NOwBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/15ltVTxsahCanZA3bvnL1p8r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:32:
[...]

Alleen de eerste keer, helaas.
Nee hoor. Vanaf nu ook per seizoen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 18:00:
[...]

Nee hoor. Vanaf nu ook per seizoen. :)
Dus, je wilt zeggen dat ik mezelf weer moet pijnigen met Uber Lilith voor een extra spark? Moet ik weer pure rage loslaten?

Plotselinge weersomslag is nu jouw schuld _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hmm... iets was een beetje stukkig ergens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7tU3NKpddvhyCAR6_nEC_S9QqY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q4uSBqVunnQemVrMF5rxfDEk.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:12:
[...]

Dus, je wilt zeggen dat ik mezelf weer moet pijnigen met Uber Lilith voor een extra spark? Moet ik weer pure rage loslaten?

Heb nu mijn gear nog wat verder getuned. Kans op het vinden van een upgrade is nu echt wel heeeeel erg klein geworden, behalve voor de gloves, die heb ik nog steeds niet goed. Heb hele goede Fists of Fate gevonden met 127% lucky hit chance, maar toch voelt het minder sterk dan normale legendary gloves, zelfs als die geen GA heeft en 1 temper mist.

Dus dat betekent dat Lilith, die gisteren eigenlijk al als een zak aardappelen neer ging, vandaag waarschijnlijk alleen nog maar sneller neergaat. De enige issue is dat ik die blauwe bewegende dingen niet goed kan zien. Hopelijk helpt die Tyrael's een beetje zodat ik meerdere van die blauwe ghosts kan koppen zonder direct dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:12:
[...]

Een rogue maken met je doombringer, leg je haar zo om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:33:
hmm... iets was een beetje stukkig ergens.

[Afbeelding]
Greater affix eraf gerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Yup, ik zag ook later dat dat 't was :) Had nog niet door dat er een extra temper per GA bij is gekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:49:
[...]

Een rogue maken met je doombringer, leg je haar zo om ;)
Heb er een gemaakt en even bij die Helltide dingessen gestaan. Nu lvl38 en ga morgen eens een rondje met de Doombringer rennen. Als dat minder bevalt, dan scrap ik de Doombringer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas voor de Rogue, Tormented Duri dropt een Ahavarion. Direct gescrapped voor een spark en daarna de Doombringer ook de scrapper in voor een 4e spark. Shako gemaakt voor de Sorc. Ik hou het toch maar op 1 class deze keer.

Alle Tormented bosses down, NM100 done, glyphs op 21, season journey 100%, Lilith omgelegd en vandaag alleen nog wat T8 Hordes farmen, totdat alle gear 12/12MW is. Nog een stuk of 3 items te upgraden en dan is s5 helemaal klaar, wat mij betreft.

Op naar Vessel of Hatred!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:29
siemenz schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:45:
Gisteren dropte ineens een Staff of endless Rage, dus ik heb nu alle uniques die nodig zijn voor de Fire Ball Sorc.

Hierdoor vervalt mijn one handed weapon en de offhand focus en ik heb nu geen "life on kill/life gen " meer, en daarmee bedoel ik ook echt 0.

Dit speelt super irritant omdat je steeds potions moet nemen om een klein beetje health aan te vullen. Iemand daar bekend mee/oplossingen voor?
Ik 'moest' ook een tijdje fireballen omdat ik geen winterglass had (speel nu lightning spear, onder andere vanwege de Shako met crit op life (nogmaals dank @Ohmarinus ). Ik smeet die fireballs al van de rand van het scherm, al het gewone volk is dan toast. je frozen armour en flameshield doen grotendeels de rest. Als je je CDR hoog hebt, kun je die bijna permanent aan hebben en ben je bijkans immuun voor damage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
brothermaynard schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:34:
[...]

Ik 'moest' ook een tijdje fireballen omdat ik geen winterglass had (speel nu lightning spear, onder andere vanwege de Shako met crit op life (nogmaals dank @Ohmarinus ). Ik smeet die fireballs al van de rand van het scherm, al het gewone volk is dan toast. je frozen armour en flameshield doen grotendeels de rest. Als je je CDR hoog hebt, kun je die bijna permanent aan hebben en ben je bijkans immuun voor damage
Ja, met Lightning Spear merk ik ook dat het naast dat de power erg hoog is, het heel erg helpt dat die spears gewoon twee screens verderop nog kills maken. Met mouse+keyboard is 'ie nog sterker dan met een controller omdat je de spears al naar de rand van je scherm kunt 'focusen' door daar de muis te houden. Als je met controller speelt, dan kiest de game een beetje willekeurig welke enemy je aanvalt.

Leuk om te horen dat je iets aan de bossruns hebt gehad! Heb echt heel veel mensen op sleeptouw genomen dit weekend en bijna iedereen heeft mythics gedropt :9 (inclusief ikzelf). Heb wel bijna alle mythics van Beast in the Ice gekregen. Duriel en Andariel staan op gedeeld 2e plek kwa mythic drops voor mij. Kan ook alsnog totaal random zijn want met vier drops is de samplegroep nogal klein om echt feiten op te baseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ohmarinus schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:22:
[...]

Ja, met Lightning Spear merk ik ook dat het naast dat de power erg hoog is, het heel erg helpt dat die spears gewoon twee screens verderop nog kills maken. Met mouse+keyboard is 'ie nog sterker dan met een controller omdat je de spears al naar de rand van je scherm kunt 'focusen' door daar de muis te houden. Als je met controller speelt, dan kiest de game een beetje willekeurig welke enemy je aanvalt.

Leuk om te horen dat je iets aan de bossruns hebt gehad! Heb echt heel veel mensen op sleeptouw genomen dit weekend en bijna iedereen heeft mythics gedropt :9 (inclusief ikzelf). Heb wel bijna alle mythics van Beast in the Ice gekregen. Duriel en Andariel staan op gedeeld 2e plek kwa mythic drops voor mij. Kan ook alsnog totaal random zijn want met vier drops is de samplegroep nogal klein om echt feiten op te baseren.
Dan houd ik me aanbevolen voor ook wat runs ;-) Ben te laat aan het season begonnen wegens zomervakantie, en begonnen met een barb te levellen. Die is dit seizoen echt ruk. Nu een sorc geleveld, en eergisteren een andariel's visage geloot. (en een Shako :o) NM 100 gaat nu soepel, mede ook door het krijgen van een Tal's van een zeer vriendelijke clan member....

Nu dus nog op zoek de winterglass, en dan kan ik ook over, dus wat runs daarvoor worden op prijs gesteld :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
84 gehaald op de Necromancer. Probeer nu alle defensives goed te krijgen maar is nog een uitdaging :)

Merk wel dat Minion Necromancer mij niet ligt. Mis het kunnen focussen van damage. Vanavond maar wat builds testen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:08

Dazzler2120

FP ProMod
Poops_McGhee schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:49:
Funny, ik heb sinds gisteren zomaar ineens een resplendent spark extra in mijn tas. Had er maar 1 van de season board, maar nu ineens een tweede. Niet dat ik klaag, maar ik weet niet waar die vandaan gekomen is.
Je krijgt er 1 van de seasonal caches en je krijgt er 1 als je voor de eerste keer tormented uber boss killt v.z.i.w.
Schijnbaar ook nog als je voor het eerst Uber Lillith killt.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
siemenz schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:45:

Congrats, ik speel ook met die staff en de gloves of Illu voor de fireball sorcerer. Van de week van beiden alweer een betere geloot. Echt bizar hoeveel damage je dan doet bij zo’n helltide boss event of infernal horde event. 129k white damage per fireball, en 200k crits, gewoon fireballs spammen dus, is dit echt working as intended of kunnen we binnenkort een nerf verwachten?

Ik heb trouwens niet zo’n probleem met health, gewoon zorgen dat je je ice armor ophoudt.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:59:
[...]

Je krijgt er 1 van de seasonal caches en je krijgt er 1 als je voor de eerste keer tormented uber boss killt v.z.i.w.
Schijnbaar ook nog als je voor het eerst Uber Lillith killt.
Ik heb Uber Lillith gekilled in het vorige seizoen, maar ik heb niks gekregen..

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:29
Ohmarinus schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:22:
[...]

ja, was echt super! heb inmiddels weer flink wat mats, ik weet alleen niet of er een moment is dat we beiden online zijn, dan kun je de mats 'terugkrijgen' met nieuwe runs. Dan kan ik ook effectief bijdragen. :9
Kun je je gear screenshotten en hier tonen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Sparhawk schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:30:
[...]

Dan houd ik me aanbevolen voor ook wat runs ;-) Ben te laat aan het season begonnen wegens zomervakantie, en begonnen met een barb te levellen. Die is dit seizoen echt ruk. Nu een sorc geleveld, en eergisteren een andariel's visage geloot. (en een Shako :o) NM 100 gaat nu soepel, mede ook door het krijgen van een Tal's van een zeer vriendelijke clan member....

Nu dus nog op zoek de winterglass, en dan kan ik ook over, dus wat runs daarvoor worden op prijs gesteld :D
Die winterglass heb ik wel voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:42
Ik heb een winterglass met 0,3 en +4 op de skills liggen die over is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtBucRG7lrOl6qNsS41X9DmTr2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WLQK91DC2RMZVZ4s7ytGzUPT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door Wognummer op 20-08-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Ik wil ook overstappen op lightning spear op den duur dus houd me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:23
Hoe is dit nieuwe seizoen? Als je 100 bent is er dan nog wat te doen? Ben laat maar vorig seizoen was ik wel klaar mee. Alleen maar die groepen doen. Weinig quests van seizoen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Stop dan maar, dan hoef je dit seizoen niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:23
Ok. Duidelijk 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Alleen de Hordes zijn erbij gekomen. Op niveau 8 zijn dat 10 waves aan enemies met aan het eind 3 bosses. Iets wat je naar mijn idee na een paar keer ook wel hebt gezien... verder hetzelfde als vorig season met wat build variatie uiteraard.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je van fast paced wave slashing bent, dan zijn die Hordes toch best wel een leuke toevoeging. Moet zeggen dat ik er best lol mee heb. Helltides vond ik ook altijd wel leuk, omdat je daar lekker veel mobs kunt killen. Hordes zijn, naar mijn mening, net ff wat leuker.
En Hordes blijven in de game. Ik keur het goed 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Vanavond om 20 uur wordt nieuwe gameplay en nieuws onthuld over uitbreiding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ook maar een necromancer gestart, stond met een uurtje in WT4 lol. Dank aan de ubers. Maar deze gaat het einde niet halen, wat een vreselijke class eigenlijk. Minions zijn enorm saai en met andere builds moet je constant wachten tot je een groepje bij elkaar hebt met die wortels uit de grond skill. Zit geen vaart in. En essence problemen liggen ook op de loer. Nee, dit is niks voor mij.

Druid is ook niet mijn favoriete class dus mijn seizoen zit er ook zo goed als op vrees ik. Wel erg genoten van fireball sorc, whirlwind barb en Andariel rogue. Andariel rogue wel een van de leukste (en sterkste) builds die ik ooit gespeeld heb.

Over ruim twee maandjes kan ik ook aan Vessel of the Hatred beginnen. Zin in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:26:
Als je van fast paced wave slashing bent, dan zijn die Hordes toch best wel een leuke toevoeging. Moet zeggen dat ik er best lol mee heb. Helltides vond ik ook altijd wel leuk, omdat je daar lekker veel mobs kunt killen. Hordes zijn, naar mijn mening, net ff wat leuker.
En Hordes blijven in de game. Ik keur het goed 😄
Dit geldt voor mij ook, ik heb er lol in. Voor mij is D4 therapeutisch pixels pletten na een dag werken, waves die zich aan komen bieden om gefireballd te worden zijn dan zeer welkom :)

Al ga ik dat lightning spear gebeuren binnenkort ook maar es testen. Wel ellende dat er nog geen build save optie is, zou er bijna een 2de sorc voor levelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDirecteur
  • Laatst online: 01-04 16:58
Wognummer schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:42:
Ik heb een winterglass met 0,3 en +4 op de skills liggen die over is

[Afbeelding]
Heb je die nog en wil je er van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:18:
[...]

Ik heb Uber Lillith gekilled in het vorige seizoen, maar ik heb niks gekregen..
Heb je het dit seizoen ook gedaan?
Gisteren Uber Lillith gekilld en mijn 3de spark gekregen. Moet er nu nog eentje krijgen om een uber te kunnen craften (heb nu 3/4). Wellicht dat ik een LS sorc ga levelen om de seasonal caches te unlocken en daar een spark uit te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:02
Nieuwe pre-order vleugels staan mooi bij de season pass cosmetics van dit seizoen. En voelt toch een beetje gratis omdat de pre-order al gedaan was en dit een verassing was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:26:
[...]

Gisteren Uber Lillith gekilld en mijn 3de spark gekregen. Moet er nu nog eentje krijgen om een uber te kunnen craften (heb nu 3/4). Wellicht dat ik een LS sorc ga levelen om de seasonal caches te unlocken en daar een spark uit te halen
Ik hoor een hoop mensen over deze manier. En hoewel het op die manier wel een “zekerheidje” is, lijkt het mij een enorm omslachtige en tijdrovende manier :?

Want volgens mij gaat hier best een hoop tijd in zitten, en kan je dan imho beter Tormented Bosses gaan farmen, en als ze dan een Unique Mythic droppen deze gewoon salvagen in de hoop op een Spark? Of is de Spark rate per salvage extreem laag ofzo?

Overigens heb ik tegen alle verwachtingen van mezelf in dit seizoen het langst doorgespeeld na lvl 100 van alle seizoenen, maar begint het eind nu wel een beetje in zicht te raken. Glyphs op 21, jewels bijna allemaal op max, Masterworking mee verder gegaan maar mats verzamelen wordt na MW 6/7 toch ook wel een ietwat saaie grind, The Pit nu op lvl 70, maar er droppen extreem weinig Stygian Stones, dus dat nodigt ook niet echt uit om het verder te spelen.

En qua build, LS is echt een toffe en leuke build. Ik blaas werkelijk door NM100 en Hordes Tier 4 heen. Maar 5 wordt dan weer erg lastig (laat staan de 7-8 die @Finraziel heeft) en ik zie mezelf ook niet snel naar Pit lvl 100 gaan. Misschien doe ik iets fout, of staat m'n build niet helemaal lekker, geen idee. Of ik word gewoon oud :+
Een Harlequin / Tyrael zou leuk zijn, maar ik weet niet of ik nog heel lang de energie kan opbrengen voor die grind.

En de uitbreiding.... tja. Ik kijk er nog niet echt naar uit en de kans is redelijk aanwezig dat ik 'm gewoon niet ga halen. D4 is een game waar ik redelijk plezier uit heb gehaald en heel wat uurtjes in heb gestopt, maar heeft nog steeds niet de replayability die D3 wel had. Maar eerlijk is eerlijk, die kwam er bij D3 eigenlijk ook pas bij de steengoede uitbreiding Reaper of Souls. Wellicht kunnen ze dat kunststukje herhalen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Denman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

Ik hoor een hoop mensen over deze manier. En hoewel het op die manier wel een “zekerheidje” is, lijkt het mij een enorm omslachtige en tijdrovende manier :?

Want volgens mij gaat hier best een hoop tijd in zitten, en kan je dan imho beter Tormented Bosses gaan farmen, en als ze dan een Unique Mythic droppen deze gewoon salvagen in de hoop op een Spark? Of is de Spark rate per salvage extreem laag ofzo?
Momenteel is er een Mother's embrace event gaande, waarbij je 35% bonus xp krijgt. Daarmee zou je in ~4 uurtjes een nieuwe char kunnen levelen van 0 t/m seasonal whisper completion.
Maar idd ubers farmen zal niet langer moeten duren. Ben gewoon nog niet zo bekend met farm methodes voor die materials, dus een char levelen in 4 uur leek me een fool-proof way om een Tyrael's Might te verzamelen ;)

Enfin, wat is jullie strategie om Uber materials te verzamelen? Volgens mij zijn tormented bosses enorm lastig om solo te doen toch?
Denman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

Overigens heb ik tegen alle verwachtingen van mezelf in dit seizoen het langst doorgespeeld na lvl 100 van alle seizoenen, maar begint het eind nu wel een beetje in zicht te raken. Glyphs op 21, jewels bijna allemaal op max, Masterworking mee verder gegaan maar mats verzamelen wordt na MW 6/7 toch ook wel een ietwat saaie grind, The Pit nu op lvl 70, maar er droppen extreem weinig Stygian Stones, dus dat nodigt ook niet echt uit om het verder te spelen.
Wat ik begrepen heb is dat je beter infernal hordes Tier 7 kan farmen voor Stygian stones, the pit schijnt een beetje obsolete content geworden te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-08-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:54:
[...]

Momenteel is er een Mother's embrace event gaande, waarbij je 35% bonus xp krijgt. Daarmee zou je in ~4 uurtjes een nieuwe char kunnen levelen van 0 t/m seasonal whisper completion.
Maar idd ubers farmen zal niet langer moeten duren. Ben gewoon nog niet zo bekend met farm methodes voor die materials, dus een char levelen in 4 uur leek me een fool-proof way om een Tyrael's Might te verzamelen ;)

Enfin, wat is jullie strategie om Uber materials te verzamelen? Volgens mij zijn tormented bosses enorm lastig om solo te doen toch?
Ah, helder. 4 uur is op zich niet heel gek voor een zekerheidje op een Spark. Maar ook wel weer saai ofzo. Aan de andere kant: als je toch al een alt wil levelen is het win-win :)

Tormented bosses solo valt mee. De ene is wat sterker dan de andere, maar Duriel, Ice Beast en Zir zijn (imho) het makkelijkst. Ze hebben allemaal wel een aanval of aanvallen die erg pijn doen en je kunnen one-shotten, maar ze zijn op zich wel te ontwijken als je het door hebt. Zoals de ice spikes bij Ice Beast bijvoorbeeld. Ik heb er solo in ieder geval al een paar omgelegd, en zoals je bovenstaand kunt lezen ben ik qua gear e.d. absoluut nog niet op m’n sterkst :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIk8CS9jzBnTIAjBFOXDb2Gtn18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bIv5u7mgHGYX3ADbYiyhRENF.png?f=user_large

Het was weer een mooi seizoen, maar nu ben ik denk ik toch echt aangekomen tot een soort min-max rondes die echt te saai zijn om mee door te gaan. Dus ik wens iedereen veel plezier en tot in S6! Heel misschien log ik af en toen nog in om wat te rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:48
Ik kan wel helpen met wat boss rota´s mochten mensen er moeite mee hebben hoor, dm maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:01:
[...]

Ah, helder. 4 uur is op zich niet heel gek voor een zekerheidje op een Spark. Maar ook wel weer saai ofzo. Aan de andere kant: als je toch al een alt wil levelen is het win-win :)

Tormented bosses solo valt mee. De ene is wat sterker dan de andere, maar Duriel, Ice Beast en Zir zijn (imho) het makkelijkst. Ze hebben allemaal wel een aanval of aanvallen die erg pijn doen en je kunnen one-shotten, maar ze zijn op zich wel te ontwijken als je het door hebt. Zoals de ice spikes bij Ice Beast bijvoorbeeld. Ik heb er solo in ieder geval al een paar omgelegd, en zoals je bovenstaand kunt lezen ben ik qua gear e.d. absoluut nog niet op m’n sterkst :P
Ik vind zelf eigenlijk vooral het summon materials farmen onduidelijk en saai (geloof dat gewoon helltide het beste is). Karakters levelen gaat inderdaad best snel, en je krijgt ook een heleboel summon materials uit de chests. Dus wat mij betreft een mooie combinatie.

Vind alleen die 12 karakter slot limiet vervelend... Ik zet me er wel overheen want uiteindelijk doe ik toch nooit meer wat met oude karakters, maar het voelt iedere keer weer slecht om er een te moeten wissen. En ik vraag me af of het nou echt zoveel opslag zou kosten, kan me niet voorstellen dat dat niet makkelijk flink omhoog zou moeten kunnen. Ja natuurlijk met miljoenen spelers wordt dat een hoop opslag maar ze verdienen ook goed. Veel van de hardcore spelers (die vooral veel karakters zouden hebben) hebben ook al de uitbreiding gekocht, vaak de duurdere varianten, kopen ook vaak de battlepass, hebben soms de game op meerdere platformen... Maar een paar extra gigabyte opslag (wat me al extreem overdreven lijkt, denk dat een karakter makkelijk in een MB moet passen eigenlijk) zou niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

Ja mssn eens wat proberen, op zich als die farms gemakkelijk te doen zijn dan is dat sneller natuurlijk. Alleen die stygian stones kan ik momenteel volgens mij nog totaal niet farmen (ik kan max infernal horde tier 5 momenteel farmen), maar goed die stygian stones zou ik ook nog kunnen kopen voor 1m each ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Finraziel schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:11:
[...]

Ik vind zelf eigenlijk vooral het summon materials farmen onduidelijk en saai (geloof dat gewoon helltide het beste is). Karakters levelen gaat inderdaad best snel, en je krijgt ook een heleboel summon materials uit de chests. Dus wat mij betreft een mooie combinatie.

Vind alleen die 12 karakter slot limiet vervelend... Ik zet me er wel overheen want uiteindelijk doe ik toch nooit meer wat met oude karakters, maar het voelt iedere keer weer slecht om er een te moeten wissen. En ik vraag me af of het nou echt zoveel opslag zou kosten, kan me niet voorstellen dat dat niet makkelijk flink omhoog zou moeten kunnen. Ja natuurlijk met miljoenen spelers wordt dat een hoop opslag maar ze verdienen ook goed. Veel van de hardcore spelers (die vooral veel karakters zouden hebben) hebben ook al de uitbreiding gekocht, vaak de duurdere varianten, kopen ook vaak de battlepass, hebben soms de game op meerdere platformen... Maar een paar extra gigabyte opslag (wat me al extreem overdreven lijkt, denk dat een karakter makkelijk in een MB moet passen eigenlijk) zou niet kunnen?
Ach ja… Blizzard heeft de afgelopen jaren al redelijk aangetoond ook een “cash-grab” company geworden te zijn i.p.v. een dev voor de community die met liefde games maakt. Dus ik verwacht niet dat meer characters op hun prio lijstje staat :+

Vind het ook dubbel. Enerzijds zou je zeggen 12 characters is genoeg. Bijvoorbeeld 5 classes hardcore / 5 classes season. Of 5 classes season / 5 classes eternal. Etc… Hou je er ook nog 2 over voor de nieuwe class. En eerlijk is eerlijk, ik heb er characters van seizoen 1 in staan die ik nooit meer aan raak. Maar het is wat je zegt: het voelt niet lekker om die te verwijderen.

Maar wat die 12 eigenlijk ook niet genoeg maakt is het feit dat er nog _steeds_geen_fucking_armory_ is waar je met 1 klik kan switchen tussen builds. Het is in dit topic al eerder genoemd: maar je zou bijna 2-3 dezelfde classes aanmaken om het handmatige respeccen niet meer te hoeven doen. Wat een ellende is dat :/
En heel ingewikkeld hoeft dat volgens mij ook niet te zijn, in D3 zat het, en in WoW zit het ook al heel wat jaartjes. Dus ze weten hoe het (ongeveer) moet :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 22:13
Ben nog bezig in de laatste PoE league maar volgende week vrij dus kan ik ook nog even het seizoen van D4 spelen. Heb niet echt een idee qua class maar vind het wel leuk de FOTM te spelen. Als ik het goed begrijp is de ice spear sorc dat dit seizoen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:27

ChUcKiE

Dus........

[...]

Ik blijf me wel verbazen hoe je in zo weinig tijd zo snel kunt levelen. Ik zal zeker wat verkeerd doen, maar ik gok dat ik (met mijn eerste char) er nu zo'n 6-8 uur op heb zitten en ik ben nu lvl 53 (barb) WT3.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:26:
[...]

Nee dat nog niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

ChUcKiE schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:09:
[...]

Ik blijf me wel verbazen hoe je in zo weinig tijd zo snel kunt levelen. Ik zal zeker wat verkeerd doen, maar ik gok dat ik (met mijn eerste char) er nu zo'n 6-8 uur op heb zitten en ik ben nu lvl 53 (barb) WT3.
Er zijn 3 dingen heel belangrijk met levellen

1) is het je eerste char, of heb je al iets anders gelevelled ? Als dat zo is, heb je meer geld meer mats, en meer tempers ter beschikking
2) Vergeet niet zo snel mogelijk te temperen. In het begin alleen je wapen; maar een lucky hit met 4000 dmg, of gewoon 50% damage erbij is niet te verslaan. Raxxx heeft daar wel een goede youtube video over
3) Hangt heel erg van je class (cooldowns / AoE damage af). Ik heb eerst barb gedaan, en nu sorc. Sorc ging met 28 naar WT3, en 45 naar WT4, dus ik zat in 4 uur in WT4. Anderen doen het nog veel sneller.....

Barb is gewoon veel langzamer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
En het helpt natuurlijk als je al gear beschikbaar hebt. Mythic unique items droppen altijd op max ilvl voor lvl 35, stel je hebt een Tyrael's Might, Starless ring liggen - dan heb je 2 BIS items waarmee je zeer gemakkelijk WT4 kan unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:27

ChUcKiE

Dus........

Ja ok, dus die 4 uur heeft vooral betrekking op het levelen van een tweede char als ik het goed begrijp. Ik ben na de zomervakantie met mijn eerste char (Barb) begonnen.

De video van Raxx heb ik gezien, met name jouw punt 2 mbt temperen heb ik vanaf start uitgevoerd.
Ik ging ook vlot naar WT3, maar bemerk dat het nu gewoon allemaal langzaam gaat.

Barb is wel echt langzaam ja, dat klopt.

Ik denk dat ik nog maar eens ga vragen of iemand me een keer mee wil nemen (NM100) om zo een boost te krijgen tot ruim na WT4. Dan blijft de lol er meer in denk ik ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ChUcKiE op 21-08-2024 11:53 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Jack_Mojo schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:32:
Ook maar een necromancer gestart, stond met een uurtje in WT4 lol. Dank aan de ubers. Maar deze gaat het einde niet halen, wat een vreselijke class eigenlijk. Minions zijn enorm saai en met andere builds moet je constant wachten tot je een groepje bij elkaar hebt met die wortels uit de grond skill. Zit geen vaart in. En essence problemen liggen ook op de loer. Nee, dit is niks voor mij.

Druid is ook niet mijn favoriete class dus mijn seizoen zit er ook zo goed als op vrees ik. Wel erg genoten van fireball sorc, whirlwind barb en Andariel rogue. Andariel rogue wel een van de leukste (en sterkste) builds die ik ooit gespeeld heb.

Over ruim twee maandjes kan ik ook aan Vessel of the Hatred beginnen. Zin in :)
Vorig seizoen aan het einde ook al eens met een necromancer gestart, alleen om te wennen aan de totaal ander playstyle.
Nu bijna lvl 100 als bonespirit necromancer, maar ben er nog steeds niet uit of ik dit nu een leuke class vind om te spelen.
Nog steeds geen ubers, maar heb ook nog steeds geen tormented bosses aangedurfd.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik krijg met mijn Bash Barb Lillith net niet dood. Althans, door mechanics niet waarbij de niet kapot gaat.

De delen waarbij de resterende delen van de arena droppen blijf ik steeds op hangen.

Nou ja, nu een Roque aan het levelen… als ik video’s zo zie dan moet het daar vast mee lukken…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

ChUcKiE schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:52:
Ja ok, dus die 4 uur heeft vooral betrekking op het levelen van een tweede char als ik het goed begrijp. Ik ben na de zomervakantie met mijn eerste char (Barb) begonnen.

De video van Raxx heb ik gezien, met name jouw punt 2 mbt temperen heb ik vanaf start uitgevoerd.
Ik ging ook vlot naar WT3, maar bemerk dat het nu gewoon allemaal langzaam gaat.

Barb is wel echt langzaam ja, dat klopt.

Ik denk dat ik nog maar eens ga vragen of iemand me een keer mee wil nemen (NM100) om zo een boost te krijgen tot ruim na WT4. Dan blijft de lol er meer in denk ik ;)
Ik wil je met alle liefde een paar NM100's meenemen, ik ben vanavond denk ik wel online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17:26
Seizoen 3 HoTA barb meeste lol gehad. Vond op level 85 een Shako. Dat heeft enorm geholpen en gaf echt een boost in het plezier ook. Merk dat als de drops een seizoen achter blijven ik er ook echt weinig plezier aan beleef. Dus de RNG moet wat meezitten anders haak ik vroegtijdig af.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vind het grinden voor de summoning mats echt onnodig lastig gemaakt. Die spaarzame mats die je krijgt bij bijv een NM of van de Tree caches, WB's en dat soort dingen, is echt gierig laag. En wat je nodig hebt om een paar leuke Tormented Boss runs te doen is dan weer cashgrab hoog. Vooral Malignant Hearts. 2 stuks voor een Tree cache en je hebt er 15 nodig om 1 keer Tormented Varshan mee te summonen, omdat je die spuug van hem nodig hebt.
Ik ben van mening dat het summonen van een Tormented Boss eigenlijk alleen een Stigeon Stone moet kosten, die je toch alleen op hoge content kan krijgen. Al die extra mats erbij kost teveel tijd ten opzichte van de opbrengst.
En dat maakt jagen op Mythics een stuk minder leuk en als ze niet droppen, extra frustrerend.
Ik snap dan ook niet dat Blizz daar niet verder naar heeft gekeken. Het is voor mij echt een reden om niet eens verder te grinden. Echt een vreselijk systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 17:02
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:31:
Ik vind het grinden voor de summoning mats echt onnodig lastig gemaakt. Die spaarzame mats die je krijgt bij bijv een NM of van de Tree caches, WB's en dat soort dingen, is echt gierig laag. En wat je nodig hebt om een paar leuke Tormented Boss runs te doen is dan weer cashgrab hoog. Vooral Malignant Hearts. 2 stuks voor een Tree cache en je hebt er 15 nodig om 1 keer Tormented Varshan mee te summonen, omdat je die spuug van hem nodig hebt.
Ik ben van mening dat het summonen van een Tormented Boss eigenlijk alleen een Stigeon Stone moet kosten, die je toch alleen op hoge content kan krijgen. Al die extra mats erbij kost teveel tijd ten opzichte van de opbrengst.
En dat maakt jagen op Mythics een stuk minder leuk en als ze niet droppen, extra frustrerend.
Ik snap dan ook niet dat Blizz daar niet verder naar heeft gekeken. Het is voor mij echt een reden om niet eens verder te grinden. Echt een vreselijk systeem.
Compleet met je eens. Een baas zou uitdagend moeten zijn om te verslaan, niet om te summonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:51:
[...]

Compleet met je eens. Een baas zou uitdagend moeten zijn om te verslaan, niet om te summonen.
Precies. Ze mogen die summoning mats ook wel in een aparte chest aan het einde van een Infernal Horde doen. Op een gegeven moment heb je echt niks meer aan de huidige chest rewards aldaar.

Met m'n laatste summoning mats toch even wat rondjes gedaan bij de Tormented bosses. Kom ik weg met een Andariel's Visage en een Melted Heart of Selig. Toch leuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-08-2024 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scroll of Retempering incoming.

- one time use on one temper of one item.
- hard to get.

Ik weet niet of dat veel gaat helpen met die kapotte RNG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Iemand trouwens enig idee hoe we die kist uit de 1.5.1 update krijgen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqctBSHx2fgfkMzB7IDc5PMaYDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jFCZY4aCXwGIUmEZYqxH7mg1.png?f=fotoalbum_large

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:16:

- hard to get.

Het lost de RNG problemen an sich niet op, maar je hebt wel "oneindig" kans op geluk te hebben met die RNG implementatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54
Als ze "hard to get" zijn lost het vrijwel niets op, enkel voor dat ene item wat echt goed is. (En dan zit je nog aan RNG vast)

Het andere vervelende punt aan temperen is dat je items niet voor verschillende builds/specs kan gebruiken. Gisteren gerespecced van Chain Lightning sorc. naar Lightning spear, en dan moet je alle gear opnieuw vinden omdat je de tempers niet om kan zetten.

Het verschil tussen CL en LS is trouwens niet grappig zo groot, zeker singletarget DPS. En dat terwijl mijn LS gear een stuk minder is dan mijn CL gear.

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:16:

- hard to get.

Deze informatie klopt niet. Het is niet 1 temper, het is een volle set aan tempers die je opnieuw kunt uitvoeren :)

Wel maar 1x bruikbaar per item, dus ook niet oneindig (zie eerste vraag en reactie van Fletcher):

https://x.com/PezRadar/status/1826325323920933245

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Ohmarinus schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:14:
[...]

Deze informatie klopt niet. Het is niet 1 temper, het is een volle set aan tempers die je opnieuw kunt uitvoeren :)

Wel maar 1x bruikbaar per item, dus ook niet oneindig (zie eerste vraag en reactie van Fletcher):

Dat haal ik er niet uit? Zoals ik het lees, is de scroll eenmalig bruikbaar voor 1 item. Dus zoals Masterworking werkt, maar dan per scroll ipv per 5 miljoen gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:07:
[...]

Dat haal ik er niet uit? Zoals ik het lees, is de scroll eenmalig bruikbaar voor 1 item. Dus zoals Masterworking werkt, maar dan per scroll ipv per 5 miljoen gold.
Een volle set tempers op 1 item. Dus niet 1 temper, maar 5 of 6, afhankelijk van hoeveel tempers er oorspronkelijk op zaten. Zo bedoelde ik het.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

Wat is de makkelijkste manier om een 4000 dmg wapen te krijgen op dit moment?

• Ohmarinus
ZeroCode schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:46:
Wat is de makkelijkste manier om een 4000 dmg wapen te krijgen op dit moment?
Die bestaat niet, maar je kunt wel een temper op je wapen en offhand gooien dat 4000 dmg doet bij een lucky hit.

Handiger om dus twee 1-h te gebruiken ipv een 2-h want dan raak je een weapon slot kwijt.

1-h heeft max 1838 DPS en 2-h heeft max 3678 DPS
[...]

Pfff wat is dat nou weer voor halfslachtige oplossing... Ik dacht maakt niet uit als ze zeldzaam zijn, je kunt dan wel je beste gevonden item in de stash bewaren als hij brickt en gewoon of wachten tot je zo'n ding vindt of vervangen als je een nog betere vindt... Maar als hij na de eerste keer zo'n ding gebruiken alsnog brickt dan verplaats je het probleem alleen maar.
Ze zouden er gewoon iets aan moeten doen dat je niet zo vaak 7 van de 8 keer dezelfde nutteloze optie krijgt. Ja random is random maar volgens mij is de random generator die ze gebruiken gewoon niet zo random.
Of anders juist wel met gewichten in de achtergrond werken en iedere keer als je een bepaalde optie krijgt het gewicht van die iets verlagen en de rest iets verhogen zodat het veel minder waarschijnlijk is dat je alleen maar steeds dezelfde troep krijgt.
En alsjeblieft niet van die onzin dat ze 4 opties bieden maar stiekem zijn sommige veel zeldzamer dan anderen zoals ze bij enchanting doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Even los van het bricken, is een probleem waar ik vaker tegenaanloop: al is het item geheel naar wens, het is vaak maar bruikbaar voor één specifieke build.

Barbarian met Bash Tempers is zinloos op WhirlWind build bijvoorbeeld. Althans, een goed item met de juiste tempers > een GA item met onbruikbare tempers.

Op deze manier kan je een scroll een onbruikbaar geworden item, ook handig bij bijvoorbeeld een nerf op een specifieke build, alsnog hergebruiken.

In ieder geval beter dat er iets van een oplossing voor komt. Jammer wel dat het niet gewoon gelijk is gesteld als hoe het met Masterworking werkt. Van mijn part 10-15 miljoen ipv 5, maar toch.. beter iets dan niets(!).

[...]

Voor zover ik begrijp kun je maar 1 temper opnieuw doen. Dus 1/2 of 2/2. Niet allebei meerdere keren re-temperen.

Denk niet dat ik er actief op zal jagen, zolang de RNG zo slecht is als nu. En die is al slechter dan in s4.
Beste is natuurlijk dat we gewoon zelf kunnen kiezen welke temper we op onze items willen hebben.
Ik bedoel, als je naar de bakker gaat om brood te halen, krijg je ook niet random wat in je tas, zonder de kans om het te retourneren. Niet goed? Geen geld terug, maar op eigen kosten weer een ander random broodje ontvangen. Dat is echt raar zaken doen 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:48
Gelukkig kom je ook niet naar de bakker om daar alle broden door midden te hakken om daarna de eindbaas bij de oven een kopje kleiner te maken
Beavbusi schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:12:
Gelukkig kom je ook niet naar de bakker om daar alle broden door midden te hakken om daarna de eindbaas bij de oven een kopje kleiner te maken
Nee, de bakker laat ik met rust. De Slager dan weer niet. :P
Gisteren een Andariel Rogue gemaakt, want tsja, dat hoedje wil ik niet ongebruikt laten.
Had vanmiddag niet veel werk, dus ben gaan levelen. In een uur of 3 tijd is de rogue lvl61.
De Melted Heart of Selig gebruik ik voor het levelen, want die stats zijn daar wel fijn bij.
Zodra het kon ben ik Hordes gaan rennen en dat gaat echt super makkelijk.

Nu ben ik dus toch een 2e character aan het levelen.....

• Thalaron
Ben er nu al 2x uitgegooid… verder geen problemen tot zover bekend met internet. Nog iemand last van?

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik net al 5 keer. crasht bij het laden van een nieuwe gebied. Gisteren 0 problemen...
Nu repair aan het doen, kijken of dat wat uit maakt...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Elon is ook lekker bezig

nothing stops this train

• Thalaron
Net weer… net voor de councel…

Schiet lekker op zo

• Julianvanc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-07 19:58
Heb t voor vanavond opgegeven wordt er vanaf 20u na max 2 min steeds weer uitgegooid

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

werkt nu bij mij zonder problemen (knocks on wood)

Battle.net Spud#2543

• Thalaron
Nu inmiddels weer stabiel lijkt het.

Ik dacht... ik bouw mijn Roque lvl 91 even om... mis ik blijkbaar een onvindbaar(??) deel...

Iemand toevallig een Umbrous Aspect item over? Stats maakt me niet zoveel uit. Ik speel op console dus typen daar valt niet mee :D

Mijn BattleTag Leviathan#24949

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10 23:27

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Deze game is wel flink verbetererd t.o.v. de release moet ik zeggen, vond het op release helemaal niks maar heb dit seizoen aardig door zitten spelen :P
Mis nog wel echt iets om voor te gaan in de endgame. Heb inmiddels 2 chars level 100 en 3 mythics, Infernal Hordes heb ik wel gezien en de rest is niet echt de moeite voor de rewards heb ik het idee.

Vind het aan de ene kant wel jammer dat mythics e.d. relatief simpel te krijgen zijn en alleen door de tormented bosses. Dat hele boss farmen vind ik geen leuke endgame activiteit, heb een paar keer in trade chat gespammed om een groep te vinden, 20x die boss killen binnen 20 seconden en kijken wat voor loot je hebt en weer terug teleporten.

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 22-08-2024 22:02 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:20
Vind ook dit seizoen een verbetering met de hordes.
Wel een beetje geluk met mythic drops (5x), voornamelijk alleen tormented bosses gedaan. Misschien een tweede char beginnen, weet het nog niet.
De lightning spear build is wel sterk, in het begin vooral mana problemen maar met life hit / mana per second opgelost. Om gear te verbeteren kan altijd nog verder hordes doen.

Misschien een tip, in de officiele diablo 4 discord kanaal heb je kanalen waar spelers elkaar zoeken voor pits, bosses en hordes. Het is wel actief spelers continu ingame toevoegen maar een groep is best snel gevormd.
Afgelopen dagen bezig geweest met een druid, beetje tussen de bedrijven door op mijn Steam Deck want ben logeren bij mijn moeder (met een crappy adsl lijntje, regelmatig dikke lag en vaker uit de game gekickt, niet alleen vanavond).

In eerste instantie een companion druid gespeeld die nu wel een stuk beter gaat dan vorig seizoen, maar ik heb geen storm's companion gevonden nog. Ondanks dat is de damage best goed, maar was best wel squishy omdat je zelf nauwelijks cc doet maar wel midden tussen de vijanden moet springen om je poison creeper te gebruiken. In hordes ben ik om de haverklap gestund of frozen. Ook vind ik de mechanic van het steeds 2 seconden een beer en wolf zijn erg vervelend. Als die 2 seconden eis er niet zou zijn zou het veel fijner spelen denk ik maar nu is het veel te restrictief.

Eindelijk rond level 80 een trampled earth aspect gevonden om de "early endgame" variant van de landslide druid van maxroll te proberen (wat eigenlijk een trampleslide is denk ik). Alleen de twee defensives op helm en chest vervangen door mijn shako en tyrael's, en de aftershock aspect naar totem verhuist om ook doombringer te gebruiken. Tot slot ook juggernaut er uit gegooid want dat heb ik echt niet nodig met shako en tyrael, en voor de grap eens temerity uit de stash getrokken. Ik ben continu shielded en alles valt dood neer, dit is best leuk :+

Wel is trample gewoon eigenlijk ruk met een controller, maar ja kan dus alleen op de Steam Deck spelen momenteel. Maar eens kijken hoe ver ik kom voor ik weer thuis ben en of ik dan nog trample of ondertussen alles gevonden heb voor de endgame variant. Maar dit zou dan nummer 4 van de classes op 100 zijn. Denk dat ik dan toch ook nog wel een barb doe, gewoon om het setje weer compleet te hebben :+
En levelen is momenteel toch weer makkelijker met xp event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thalaron schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:29:
Nu inmiddels weer stabiel lijkt het.

Ik dacht... ik bouw mijn Roque lvl 91 even om... mis ik blijkbaar een onvindbaar(??) deel...

Iemand toevallig een Umbrous Aspect item over? Stats maakt me niet zoveel uit. Ik speel op console dus typen daar valt niet mee :D

Mijn BattleTag Leviathan#24949
… droppen er net 2 achter elkaar. Nou ja, prima!

Edit: ook nog een Starless Skies geloot bij Andy (regular, niet Tormented). Die had ik al maar nu genoeg voor een nieuwe Mythical! Gold op… ik denk dat ik maar ga sparen om een Doombringer op mijn Roque Heartseeker te proppen.

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 23-08-2024 01:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag met de Rogue in WT4 belandt op lvl64. Wist niet dat je op dat level gewoon een lvl78 Hellborne kunt facetanken met een Andariel Rogue. Best een taaie gast, dit.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-08-2024 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

r3mi3 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:37:
Vind ook dit seizoen een verbetering met de hordes.
Wel een beetje geluk met mythic drops (5x), voornamelijk alleen tormented bosses gedaan. Misschien een tweede char beginnen, weet het nog niet.
De lightning spear build is wel sterk, in het begin vooral mana problemen maar met life hit / mana per second opgelost. Om gear te verbeteren kan altijd nog verder hordes doen.

Misschien een tip, in de officiele diablo 4 discord kanaal heb je kanalen waar spelers elkaar zoeken voor pits, bosses en hordes. Het is wel actief spelers continu ingame toevoegen maar een groep is best snel gevormd.
Ik " Durf' nog niet echt tormented bosses te doen. Vanaf welk level/gear wordt dat een beetje te doen?

Ik speel met een Fireball Sorc op LVL 91 nu met alle uniques die voor de build nodig zijn, maar tis niet echt een BOSS killer ;) De " gewone' bosses zijn wel allemaal in 3 klappen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Laatst online: 03-10 22:04
ik denk dat je voor master works 2x mastetr works moet hebben ongeveer.Zonder master works is het niet te doen. Maar dat kan ook aan mijn eigen skills liggen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 18:21
Ik meld mij ook even hier. Totaal geen die-hard Diablo speler, maar wel een trophy hunter. Ik heb mij erg vermaakt deze maand met de game en het verhaal. Inmiddels de campaign uitgespeeld en 15/26 trophies.

Nu heb ik de vraag of er hier wellicht iemand is die mij kan helpen met de trophy
Living Nightmares
Complete a Sacred and Ancestral Nightmare Dungeon.

Ik speel zelf op tier 1 want ik ben ronduit slecht en alle termen die hier worden genoemd snap ik niks van haha. Ik vroeg mij af of ik iemand kan joinen, samen deze Dungeons doen, en op die manier de trophy halen. Ik weet uberhaupt niet of dit mogelijk is op deze manier. Ik heb wel op deze manier Echo of Lilith gehaald.

Ik heb in principe het hele weekend wel tijd.
Mocht iemand tijd/zin hebben dan graag!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Royy90 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:18:
Ik meld mij ook even hier. Totaal geen die-hard Diablo speler, maar wel een trophy hunter. Ik heb mij erg vermaakt deze maand met de game en het verhaal. Inmiddels de campaign uitgespeeld en 15/26 trophies.

Nu heb ik de vraag of er hier wellicht iemand is die mij kan helpen met de trophy
Living Nightmares
Complete a Sacred and Ancestral Nightmare Dungeon.

Ik speel zelf op tier 1 want ik ben ronduit slecht en alle termen die hier worden genoemd snap ik niks van haha. Ik vroeg mij af of ik iemand kan joinen, samen deze Dungeons doen, en op die manier de trophy halen. Ik weet uberhaupt niet of dit mogelijk is op deze manier. Ik heb wel op deze manier Echo of Lilith gehaald.

Ik heb in principe het hele weekend wel tijd.
Mocht iemand tijd/zin hebben dan graag!
Heb je al wel toegang tot t3? Dat is wel nodig namelijk ;)

Ik kan het eventueel wel met je doen, maar wordt wel vanavond later op de avond

[ Voor 4% gewijzigd door siemenz op 23-08-2024 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
siemenz schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:27:
[...]

Heb je al wel toegang tot t3? Dat is wel nodig namelijk ;)

Ik kan het eventueel wel met je doen, maar wordt wel vanavond later op de avond
Is dit ook nodig als jij de host bent?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Royy90 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:30:
[...]

Is dit ook nodig als jij de host bent?
Denk het wel. Volgens mij moeten we samen naar t3 en dan pas naar een NM dungeon.

Maar anders unlocked we die gewoon hoor. Is 5 min werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10 23:27

BroWohsEdis

George Orwell was right.

siemenz schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:00:
[...]

Ik " Durf' nog niet echt tormented bosses te doen. Vanaf welk level/gear wordt dat een beetje te doen?

Ik speel met een Fireball Sorc op LVL 91 nu met alle uniques die voor de build nodig zijn, maar tis niet echt een BOSS killer ;) De " gewone' bosses zijn wel allemaal in 3 klappen dood.
Ik heb ook een fireball sorc maar met best goede masterworked gear maak ik solo geen kans tegen tormented bosses. Heb in een group met 3 lightning spear sorcs de bosses gedaan en toen lag ie binnen 10 seconden

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:20
siemenz schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:00:
[...]

Ik heb eerst voor mijn build alle glyphs geleveled naar 21. Daarna ervoor gezorgd dat resist op de vier stat max waren. Verder met masterworking zodat je gear beter wordt (ongeveer vanaf lv 7). Als laatst wil het wel helpen om gear te vinden dat extra armor of life toevoegd. En een potion drinken voor bijvoorbeeld damage reduction.

Ik zou met die resterende 9 levels infernal hordes doen, dan ben je erg snel max level en daarna glyps levelen in nightmare dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verityn
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Royy90 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:18:
(...)
Boeiend, ook hier geen hardcore speler, integendeel. Ik heb het verhaal uit en dan gewoon alle waypoints unlocked. Ik begin sommige seasons wel telkens maar weet eigenlijk niet goed waar telkens te beginnen en haak dan af.
Wat doe je zo in Diablo? De drempel lijkt me enorm hoog als ik de reacties hier lees want dat gaat veelal over builds optimaliseren en zo snel mogelijk levelen?
Bij het doorlopen van de story haalde ik met moeite level 50?

Ik loop wat rond en doe dan wat van die missies (blauwe uitroeptekens)? Maar als ik het goed heb is dat niet the way to go? Misschien daarom dat ik afhaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
verityn schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 07:36:
[...]

Boeiend, ook hier geen hardcore speler, integendeel. Ik heb het verhaal uit en dan gewoon alle waypoints unlocked. Ik begin sommige seasons wel telkens maar weet eigenlijk niet goed waar telkens te beginnen en haak dan af.
Wat doe je zo in Diablo? De drempel lijkt me enorm hoog als ik de reacties hier lees want dat gaat veelal over builds optimaliseren en zo snel mogelijk levelen?
Bij het doorlopen van de story haalde ik met moeite level 50?

Ik loop wat rond en doe dan wat van die missies (blauwe uitroeptekens)? Maar als ik het goed heb is dat niet the way to go? Misschien daarom dat ik afhaak?
Ik heb de game bij release gekocht, en toen snel weggelegd omdat het niks voor mij was/is. Maar omdat ik wat trophy's aan het opruimen ben uit de backlog had ik besloten dat augustus de Diablo 4 maand zou worden. Ik speel dus erg gericht op de trophy's.

Ik ben begonnen met het verhaal uit te spelen op tier 1, dit was toch erg vermakelijk en niet zo lastig. Ik speelde een minion necro en heb gewoon een build gevolgd van maxroll. Onderweg alle 666 trophies gepopped. Daarna wat helltides gedaan voor de 1000 cinder trophy. Toen ik hiermee klaar was heb ik de hele regio unlocked voor de Explore all of Estuar trophy. Echo of Lilith had ik al gehaald dankzij een behulpzame reddit-er.

Gisteravond heb ik hulp gehad van @siemenz voor de 2 Nightmare Dungeons. Daardoor ook level 50 kunnen aantikken en kon hierdoor ook een incense craften voor nog een achievement. Dus drie achievements in 1 avondje, heerlijk!

Inmiddels 18/26 trophies binnen. Ik moet maar even kijken hoe ver ik door ga... level 100 en level 50 hardcore zijn toch twee waarvan ik niet zeker ben of ik ze ga doen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
Level 100 gaat toch best rap momenteel met de 35% bonus deze week :Y

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Pagina: 1 ... 187 ... 214 Laatste