Dazzler2120 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
Heb je het dit seizoen ook gedaan?
Gisteren Uber Lillith gekilld en mijn 3de spark gekregen. Moet er nu nog eentje krijgen om een uber te kunnen craften (heb nu 3/4). Wellicht dat ik een LS sorc ga levelen om de seasonal caches te unlocken en daar een spark uit te halen
Ik hoor een hoop mensen over deze manier. En hoewel het op die manier wel een “zekerheidje” is, lijkt het mij een enorm omslachtige en tijdrovende manier
Want volgens mij gaat hier best een hoop tijd in zitten, en kan je dan imho beter Tormented Bosses gaan farmen, en als ze dan een Unique Mythic droppen deze gewoon salvagen in de hoop op een Spark? Of is de Spark rate per salvage extreem laag ofzo?
Overigens heb ik tegen alle verwachtingen van mezelf in dit seizoen het langst doorgespeeld na lvl 100 van alle seizoenen, maar begint het eind nu wel een beetje in zicht te raken. Glyphs op 21, jewels bijna allemaal op max, Masterworking mee verder gegaan maar mats verzamelen wordt na MW 6/7 toch ook wel een ietwat saaie grind, The Pit nu op lvl 70, maar er droppen extreem weinig Stygian Stones, dus dat nodigt ook niet echt uit om het verder te spelen.
En qua build, LS is echt een toffe en leuke build. Ik blaas werkelijk door NM100 en Hordes Tier 4 heen. Maar 5 wordt dan weer erg lastig (laat staan de 7-8 die @
Finraziel heeft) en ik zie mezelf ook niet snel naar Pit lvl 100 gaan. Misschien doe ik iets fout, of staat m'n build niet helemaal lekker, geen idee. Of ik word gewoon oud
Een Harlequin / Tyrael zou leuk zijn, maar ik weet niet of ik nog heel lang de energie kan opbrengen voor die grind.
En de uitbreiding.... tja. Ik kijk er nog niet echt naar uit en de kans is redelijk aanwezig dat ik 'm gewoon niet ga halen. D4 is een game waar ik redelijk plezier uit heb gehaald en heel wat uurtjes in heb gestopt, maar heeft nog steeds niet de replayability die D3 wel had. Maar eerlijk is eerlijk, die kwam er bij D3 eigenlijk ook pas bij de steengoede uitbreiding Reaper of Souls. Wellicht kunnen ze dat kunststukje herhalen