Ik run nog steeds de chainlightning build en die doet echt enorm goede dmg op lvl 100. Nee niet zo goed als spear lightning maar nog steeds een geweldige speedfarming build. Gisteren voor het slapen gaan nog even gauw een testje gedaan op pit tier 50 en dat was geen enkel probleem. Was in 4 minuten klaar en heb nog geen eens alle gear die ik hebben wil . Ik mis een fist of fate met goede lucky hit chance. De enige die ik heb heeft een lucky hit van 16%Denman schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:45:
Ik zat rond lvl 50 een beetje op een dood punt. Na chain lightning leveling (die inmiddels ook zwaar aan kracht had ingeboet) ben ik geswitched naar een Fireball build, maar uiteraard was mijn gear nog niet top. Ik deed dan ook weinig damage
Pfff... ik denk, ik ga eens wat beast in the ice killen, kijken of ik een betere fists of fate vind.
Ik denk, laat ik eens de tormented variant proberen... maar was er een beetje bang voor want Raxx had iets gezegd dat Beast je heel vaak dood zou maken terwijl tormented varshan en zir makkelijk zouden zijn als ik het me goed herinner...
Dus ik me helemaal goed voorbereiden, 20% health potion, beste incense (meer health, iets meer resist en meer stats en crit). Sta me helemaal op te psychen, eerst nog even naar de wc, summon hem en ga vol staan casten om mijn spears op te bouwen voor hij spawnt ennnn... Hij valt dood neer voordat hij maar van zijn spawnlocatie afgekomen is
Stond nog verbijsterd te kijken hoe snel hij neer ging toen ik iets paars zag liggen...
/f/image/nFU3Pzj3FdR3qNbZJDnbt6Z1.png?f=fotoalbum_large)

edit: En 4 pogingen later is Lilith ook eindelijk neer
Ik denk, laat ik eens de tormented variant proberen... maar was er een beetje bang voor want Raxx had iets gezegd dat Beast je heel vaak dood zou maken terwijl tormented varshan en zir makkelijk zouden zijn als ik het me goed herinner...
Dus ik me helemaal goed voorbereiden, 20% health potion, beste incense (meer health, iets meer resist en meer stats en crit). Sta me helemaal op te psychen, eerst nog even naar de wc, summon hem en ga vol staan casten om mijn spears op te bouwen voor hij spawnt ennnn... Hij valt dood neer voordat hij maar van zijn spawnlocatie afgekomen is

/f/image/nFU3Pzj3FdR3qNbZJDnbt6Z1.png?f=fotoalbum_large)

Gamertag: FinrazielNL
Nice, Dat geluk heb ik nog niet gehad al heb ik het liefste een andariel vissage en een goede fist of fate met mijn chainlighting build. GZ met je vondstFinraziel schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:44:
Pfff... ik denk, ik ga eens wat beast in the ice killen, kijken of ik een betere fists of fate vind.
Dus ik me helemaal goed voorbereiden, 20% health potion, beste incense (meer health, iets meer resist en meer stats en crit). Sta me helemaal op te psychen, eerst nog even naar de wc, summon hem en ga vol staan casten om mijn spears op te bouwen voor hij spawnt ennnn... Hij valt dood neer voordat hij maar van zijn spawnlocatie afgekomen isStond nog verbijsterd te kijken hoe snel hij neer ging toen ik iets paars zag liggen...
[Afbeelding]
![]()
vandaag de sorc verder opgepakt, had boost naar wt4 maar vergeten dat de mobs dan ook sterker zijn als je hoger lvl bent. Dus tot 55 was een eind
Bij 55 switchen naar ancestral gear en alles valt met bosjes om, gelijk maar wat NMD lvls gepasseerd en 40+ gestart en dat gaat aardig. Vanochtend vriendin nog 2ster myth amu. Ik heb nu 3 spraks en heb 2 myths nodig, dus hoop dat 1vd 2 dropt en dan nog de laatste spark binnenhalen (season quest of lilith)
Bij 55 switchen naar ancestral gear en alles valt met bosjes om, gelijk maar wat NMD lvls gepasseerd en 40+ gestart en dat gaat aardig. Vanochtend vriendin nog 2ster myth amu. Ik heb nu 3 spraks en heb 2 myths nodig, dus hoop dat 1vd 2 dropt en dan nog de laatste spark binnenhalen (season quest of lilith)
Lekker! Welke build speel jij? Ik heb nog niemand gezien die Beast in the Ice zo snel neer kreeg namelijk. Dus even checken wat nou de betere builds zijn.Finraziel schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:44:
Dus ik me helemaal goed voorbereiden, 20% health potion, beste incense (meer health, iets meer resist en meer stats en crit). Sta me helemaal op te psychen, eerst nog even naar de wc, summon hem en ga vol staan casten om mijn spears op te bouwen voor hij spawnt ennnn... Hij valt dood neer voordat hij maar van zijn spawnlocatie afgekomen isStond nog verbijsterd te kijken hoe snel hij neer ging toen ik iets paars zag liggen...
[Afbeelding]
![]()
Lol, de Fists of Fate die ik heb heeft geloof ik 2% en dan viel de tempering crit eerst ook nog op die stat hahaha. Nou, drie dagen gefarmed, maar geen enkele goede gedropt tot nu toe. Allemaal droppen ze met lage rolls helaas. Het geluk wil mij niet echt helpen dit seizoenKaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:14:
[...]
Ik run nog steeds de chainlightning build en die doet echt enorm goede dmg op lvl 100. Nee niet zo goed als spear lightning maar nog steeds een geweldige speedfarming build. Gisteren voor het slapen gaan nog even gauw een testje gedaan op pit tier 50 en dat was geen enkel probleem. Was in 4 minuten klaar en heb nog geen eens alle gear die ik hebben wil . Ik mis een fist of fate met goede lucky hit chance. De enige die ik heb heeft een lucky hit van 16%
Had gisteren een random uitgenodigd om Tormented Beast te killen. Dacht dat het Druid was dus verwachtte een discoshow, maar was blijkbaar een Barb. Was exact hetzelfde als hierboven; poof wegOhmarinus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:01:
[...]
Lekker! Welke build speel jij? Ik heb nog niemand gezien die Beast in the Ice zo snel neer kreeg namelijk. Dus even checken wat nou de betere builds zijn.
Helaas nog geen paarse stralen gezien dit season...
Gisteren wel m'n Druid aangepast van deze naar deze build. Damage was prima, maar lag naar mijn idee veel te snel plat (op Pit level 61). 2 nieuwe glyphs nog levelen en de boots mis ik nog steeds helaas.
Lightning spear, volg grotendeels de guide van maxroll. Alleen nog geen fists en geen tibaults. Van die laatste vraag ik me ook af of die nou nog zoveel toe zou voegen, vooral omdat met de shako ik het aspect wat ice armor ook unstoppable gaf kwijt ben. En flame shield op cooldown gebruiken voor die 10-20% extra damage en damage resist vind ik niet heel aanlokkelijk klinken. Zelfs met de hele dikke cooldown is dat nog misschien de helft van de tijd up en je "oh shit" knop is dan de hele tijd op cooldown.Ohmarinus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:01:
[...]
Lekker! Welke build speel jij? Ik heb nog niemand gezien die Beast in the Ice zo snel neer kreeg namelijk. Dus even checken wat nou de betere builds zijn.
Een van de grote YouTubers had die ook door iets anders vervangen, moet nog eens terug zoeken wie dat was, geloof wudijo...
Ha! Nu welschaapiej schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:15:
Helaas nog geen paarse stralen gezien dit season...
Season journey afgerond en daar zaten wat boss materialen in. Random stranger die ik van de week had gevraagd om Duriel te killen, toen ik per ongeluk de Tormented versie had gesummoned, weer gevraagd.
Aantal Tormented bosses gedaan en bij Beast in the Ice dropte een helm, die pakte ik op en dacht dat m'n inventory vol zat.. maar nee er dropt nog een helm! Shako en Andy's!
Nu eens kijken welke build voor de Druid of Sorc hier nuttig voor zijn!
Kreeg ook nog even 100 miljoen gold mee van hem omdat ik hem had uitgenodigd
Vabdaag 3 uber items gevonden.
De paarse ring. (Is wel goed voor mij)
Grandfather.
En harlequin crest.
De helm is niet voor barrage rogue, en de grandfather?
Grandfather.
En harlequin crest.
Nou, gisteren maar eens begonnen met Infernal Hordes. Tier 2 ging me makkelijk af, maar Tier 3 werd ik op lvl 75 ge-oneshot. Ergens niet gek gezien mob level dan 100 is.Finraziel schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:11:
[...]
Heb je ook al een gloves of the illuminator? Toen ik die had ben ik overgestapt naar fireball terwijl ik nog geen staff of endless rage had. Toen die er eenmaal bij kwam was de damage increase wel insane, dus ik kan me voorstellen dat hij lang de beste keuze blijft bij levelen, maar ik zou het gewoon eens proberen om een ander wapen met hogere base damage te gebruiken en kijken wat het doet met je damage output. Als je NM35's doet dan zul je waarschijnlijk af en toe al wel 925 wapens zien vallen waarvan ik verwacht dat die die sacred staff wel eens weg zouden kunnen blazen.
Overstappen naar lightning spear zou ik zeker niet te snel doen. Hij is bizar sterk als alles begint te werken, maar voor dat punt kan het flink tegenvallen (niet zelf geprobeerd maar wel meermaals gehoord van mensen die door dat stuk heen moesten worstelen).
Nightmares was ik eerst ook aan het doen omdat het vorig seizoen nog de beste manier was en ik inderdaad ook mijn glyphs wou levelen... maar ik denk dat het niet de beste manier is. Ik heb het op een gegeven moment gelaten en ben gaan levelen in hordes en helltide. Dat ging prima ook al had ik geloof ik nog maar 1 glyph op 15 en als je op level 100 een van de builds echt een beetje op poten krijgt dan kun je waarschijnlijk al snel NM90/100 doen waardoor je véél sneller je glyph xp krijgt. Ik heb gisteren 'even' alles in mijn build van 15 naar 21 geleveld, koste ongeveer 3 runs per glyph op 100.
Maar…. Na 3 runs vond ik een Gloves of the Illuminator en DAMN! Maakt dat even verschil
Er zijn vast nog wel betere builds / combo’s qua gear, maar zo lang deze werkt ga ik er nog even mee door en blij ik betere gear verzamelen. Ik wil ook nog wel een keer naar de Lightning Spear build eigenlijk.
Yes, ik ben nu ook maar met de PS4 controller op PC gaan spelen. Werkt redelijk, al heb ik toch wel het idee dat ik nog iets meer rust moet pakken. En zoveel game ik niet..Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 04:05:
[...]
Herkenbaar, geen last meer van gehad sinds ik op de console speel.
Anyway, ik speel elke dag nog wel eventjes, maar niet een uur lang ofzo. Helaas heb ik nunga een week nog geen enkel item gevonden met GA's waar ik iets aan had, geen ubers gedropt, en eigenlijk across the board dikke vette pech met werkelijk alle drops en tempers.
Dat zorgt ervoor dat ik met mijn Lightning Spear sorc nog steeds vast zit in T6 infernal hordes en met geen mogelijkheid aan Neathiron kan komen en dus mijn gear ook nooit verder dan MW8 kan krijgen. Zwaar irritant, want ik heb bijvoorbeeld wel al mijn 8 glyphs naar lvl 21. Dus ik zit een beetje vast, de gear die ik nodig heb voor progressie dropt niet, maar wat ik nu heb zit allemaal al aan de max kwa upgrades. Heb zelfs alle gear opnieuw gemasterworked totdat de crits op de juiste stats vielen dus echt verder optimaliseren kan ik het op dit moment niet. Dit maakt de game echt zwaar irritant want het enige dat ik op dit moment kan doen om verder te komen is bosses doen, maar als je dat de hele tijd doet wordt het erg saai en je moet steeds een groepje zoeken want alles solo doen is zonde van de boss mats. En boss mats farmen is ook weer super saai en gaat erg traag, vooral wanneer je ze nodig hebt.
Wel geinig, want in de eerste dagen was ik een van de sterkere builds van de clan, maar nu word ik links en rechts ingehaald door mensen die wel geluk hebben met de drops. Het voelt nu iets teveel alsof het afhangt van simpelweg geluk hebben, wat voelt alsof ik weer met een gokautomaat zit te spelen, en zodra ik dat gevoel krijg is het voor mij over want ik weet precies hoe die endgame werkt
"Some will say this is addiction, but real ones know this is true dedication and their big win is just one more spin away !!!"
[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 14-08-2024 10:36 ]
Grandpapa is bis voor barbAggressor schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:56:
Grandfather.
En harlequin crest.
Tesla M3LR '21
Ja Tier 7 was dus ook pas met de lightning spear, met fireball had ik met T5 op lvl 100 nog moeite. Ongetwijfeld kon mijn build nog een stuk beter, maar zo sterk als LS wordt het nooit denk ik.Denman schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Nou, gisteren maar eens begonnen met Infernal Hordes. Tier 2 ging me makkelijk af, maar Tier 3 werd ik op lvl 75 ge-oneshot. Ergens niet gek gezien mob level dan 100 is.
Maar…. Na 3 runs vond ik een Gloves of the Illuminator en DAMN! Maakt dat even verschilM’n hele scherm is 1 en al explosie en hoewel het qua defense nog wel eens opletten is, blies ik ineens makkelijk door Tier 3 heen. NM dungeon lvl 50 ook geen probleem meer nu. Maar heb volgens mij nog wel een weg te gaan voor ik naar Tier 7 kan zoals jij al doet
Er zijn vast nog wel betere builds / combo’s qua gear, maar zo lang deze werkt ga ik er nog even mee door en blij ik betere gear verzamelen. Ik wil ook nog wel een keer naar de Lightning Spear build eigenlijk.
Wat mis je dan?Ohmarinus schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 10:33:
[...]
Yes, ik ben nu ook maar met de PS4 controller op PC gaan spelen. Werkt redelijk, al heb ik toch wel het idee dat ik nog iets meer rust moet pakken. En zoveel game ik niet..
Anyway, ik speel elke dag nog wel eventjes, maar niet een uur lang ofzo. Helaas heb ik nunga een week nog geen enkel item gevonden met GA's waar ik iets aan had, geen ubers gedropt, en eigenlijk across the board dikke vette pech met werkelijk alle drops en tempers.
Dat zorgt ervoor dat ik met mijn Lightning Spear sorc nog steeds vast zit in T6 infernal hordes en met geen mogelijkheid aan Neathiron kan komen en dus mijn gear ook nooit verder dan MW8 kan krijgen. Zwaar irritant, want ik heb bijvoorbeeld wel al mijn 8 glyphs naar lvl 21. Dus ik zit een beetje vast, de gear die ik nodig heb voor progressie dropt niet, maar wat ik nu heb zit allemaal al aan de max kwa upgrades. Heb zelfs alle gear opnieuw gemasterworked totdat de crits op de juiste stats vielen dus echt verder optimaliseren kan ik het op dit moment niet. Dit maakt de game echt zwaar irritant want het enige dat ik op dit moment kan doen om verder te komen is bosses doen, maar als je dat de hele tijd doet wordt het erg saai en je moet steeds een groepje zoeken want alles solo doen is zonde van de boss mats. En boss mats farmen is ook weer super saai en gaat erg traag, vooral wanneer je ze nodig hebt.
Wel geinig, want in de eerste dagen was ik een van de sterkere builds van de clan, maar nu word ik links en rechts ingehaald door mensen die wel geluk hebben met de drops. Het voelt nu iets teveel alsof het afhangt van simpelweg geluk hebben, wat voelt alsof ik weer met een gokautomaat zit te spelen, en zodra ik dat gevoel krijg is het voor mij over want ik weet precies hoe die endgame werkt![]()
"Some will say this is addiction, but real ones know this is true dedication and their big win is just one more spin away !!!"
[YouTube: Not a single phone in sight, just people living in the moment 😇]
Ik heb niet het idee dat mijn gear zo godly is namelijk... Heb het even bij elkaar gezet, met mijn oude pre-shako helm:
/f/image/ZdPiijBjfwlffQJ7RmEVzEEN.png?f=fotoalbum_large)
Let ook niet op de masterworking, bijna alles was nog helemaal niet masterworked toen ik de eerste tier 7 deed. Alleen de Tal Rasha's en de pants zaten misschien op 4 of 5 want die gebruikte ik al in de fireball build. En ik zie dat ik nog vergeten ben die life per second van de pants af te rollen
Alleen die ring naast de Tal Rasha's zou denk ik als echt best wel goed kwalificeren. En de Esu's is lekker gerolld, maar geen GA's of zo.
Wat ik zelf wel merk is dat mijn damage output veel hoger is als ik echt actief lightning spear en frozen orb aan het spammen ben. Ik heb ze op W en E en als ik gewoon continu wewewewewewe met mijn vingers zit te doen dan gaat het beter dan als ik ze alleen maar ingedrukt houdt (want hij stopt er af en toe gewoon mee bij mij en dan heb ik niet direct in de gaten dat ik moet loslaten en opnieuw indrukken). Maar ja, dat is natuurlijk weer niet zo handig als je al last van je pols of hand hebt.
zonder de ubers niet genoeg dmg reduce
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om na level 100 door te spelen, het voelt voor mij als een eindstreep. Om continu pit/hordes te grinden voor een paar procentjes om daarmee weer hoger in pit/hordes te kunnen komen voel ik gewoon niet. Als ik mats heb verzameld dan kan ik met een level 100 uber bosses doen en dat is voor mij voldoende. Wat dat betreft vind ik het levelen wel iets te snel gaan.
Desalniettemin word ik toch steeds meer het seizoen ingetrokken. Sorc level 100 en barb level 75. Vermoed dat ik hierna ook nog aan een rogue ga beginnen
Desalniettemin word ik toch steeds meer het seizoen ingetrokken. Sorc level 100 en barb level 75. Vermoed dat ik hierna ook nog aan een rogue ga beginnen
Ik heb nu pas m'n eerste lvl100, dus het gaat hier nog langzamer. Moet zeggen, ik heb er wel lol in en misschien dat ik hierna nog een class ga levelen.Jack_Mojo schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 23:13:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om na level 100 door te spelen, het voelt voor mij als een eindstreep. Om continu pit/hordes te grinden voor een paar procentjes om daarmee weer hoger in pit/hordes te kunnen komen voel ik gewoon niet. Als ik mats heb verzameld dan kan ik met een level 100 uber bosses doen en dat is voor mij voldoende. Wat dat betreft vind ik het levelen wel iets te snel gaan.
Vandaag wat Hordes en pinnacle bosses gedaan. Geen purples, maar wel genoeg spullen om wat mee te kunnen. Ik zal wel wat aan m'n glyphs moeten doen, als ik hoger wil komen met de sorc. Maar wil ik dat wel?
Voor mij is "het zou moeten kunnen met deze build" al genoeg tegenwoordig. Alle spullen en affixes/tempers klaar, dan is het ook wel klaar.
Misschien zo'n een kleffe Druid levelen.
Gister van barrage naar rapid fire als rogue overgestapt. Ik vind in 1 uur 3 uniques die daarvoor nodig zijn. Level 80+. Dus moet nog even. Maar kon nu wel direct al tier 3 hordes clearen waar dat eerst tier 2 was. Dmg is t probleem niet. Defense wel.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Volgens de build die ik een beetje volg is de harlequin crest wel goed voor barrage rogue.Aggressor schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:56:
Grandfather.
En harlequin crest.
https://www.icy-veins.com/d4/guides/barrage-rogue-build/
Nu trading gestopt is doordat wat mensen duplication trucjes hadden toegepast is voor mij de league zo goed als voorbij.
Heb heel veel geluk gehad deze league met mythic drops en 2 barbs en een sorc tot lvl 100 gebracht.
Was bezig met een andarial puncture rogue build maar om die te laten vliegen heb je trading nodig om een goede fist of fate met lucky hit GA te bemachtigen.
Ik vrees dat Blizzard wacht met het openzetten van trading tot de mid league patch welke pas einde maand komt (is de verwachting).
Die patch brengt dan ook T9 en 10 was nfernal horde runs erin! Ben benieuwd welke builds dat gaan overleven…
Heb heel veel geluk gehad deze league met mythic drops en 2 barbs en een sorc tot lvl 100 gebracht.
Was bezig met een andarial puncture rogue build maar om die te laten vliegen heb je trading nodig om een goede fist of fate met lucky hit GA te bemachtigen.
Ik vrees dat Blizzard wacht met het openzetten van trading tot de mid league patch welke pas einde maand komt (is de verwachting).
Die patch brengt dan ook T9 en 10 was nfernal horde runs erin! Ben benieuwd welke builds dat gaan overleven…
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
lol, dacht gister op 63 even de capstone dungeon te proberen om World Tier 4/Torment te unlocken. Laatste boss? 4 seconden en hij was weg. Minion Mancer is echt bizar sterk. Heerlijk om een keer zo te spelen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja vind ik ook wel hoor, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel passen bij dit korte seizoen voor de uitbreiding. Ik wil ook eigenlijk helemaal niet de volle twee maanden weer bezig zijn, prima om straks even een pauze te hebben voordat de uitbreiding dropt.Jack_Mojo schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 23:13:
Mijn sorc heeft Uber Lilith met groot gemak gesloopt dus daar heb ik eigenlijk ook zoiets van waarom zou ik die nog veel sterker maken?
Afgelopen 2 dagen even voor de lol een minion necro naar 100 getrokken. Sparks op die manier farmen (al zou mijn sorc het waarschijnlijk dus sneller kunnen doen door gewoon bosses te farmen) is nu ook een stuk makkelijker omdat je niet meer per se helltide hoeft te doen maar alles wat je doet helpt. Mijn necro had de spark nog voordat ie level 100 was.
Gisteravond nog even snel ook een rogue gestart en daar ben ik gewoon lol mee aan het hebben. Heb de Shako er nu op gegooid en net ook een Tyrael's gecraft en er bij gezet. Mijn oude laag level frostburn er op, veel lucky hit tempers en met heartseeker tot nu toe alles finaal aan gort aan het blazen (terwijl Tyrael's er nog eens extra projectielen aan toevoegt
Ondertussen lvl 48, straks even naar WT4 (had waarschijnlijk al eerder gekund, ben op lvl 22 naar de 1e capstone gegaan en dat was al easy peasy, maar de levels vliegen er aan voor je erg in hebt
Denk dat ik barb en druid ook nog wel doe. Ik heb ook vakantie momenteel en niet echt wat gepland dus kan veel spelen

Maar dan vind ik het ook wel goed en ga weer even andere games spelen.
Nieuwsgierig; waarom is voor jou dit season voorbij omdat andere mensen aan 't klooien zijn? Daar merk jij toch niks van? Keur het niet goed wat ze doen, wat mij betreft krijgen de mensen die dit bewust misbruiken ook lekker een ban. Maar ik kan er zelf niet om wakker liggen als ene Günther uit Berlijn zijn items uit een kopiermachine heeftLuxurydiver schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 07:50:
Nu trading gestopt is doordat wat mensen duplication trucjes hadden toegepast is voor mij de league zo goed als voorbij.
Edit: Of gaat 't puur om het samen spelen en geen items meer kunnen delen? Ik pleur altijd alles op de grond voor m'n broer. Goud wordt wel lastig uiteraard.
[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 15-08-2024 08:50 ]
Traden was voor mij een leuk onderdeel van de game en dan top items verkopen en inkopen.. nu dat weg is is t meer solo self found en dat vind ik minder leukschaapiej schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:49:
[...]
Nieuwsgierig; waarom is voor jou dit season voorbij omdat andere mensen aan 't klooien zijn?
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Da's inderdaad jammer dat het nu tijdelijk niet mogelijk is. Dan gewoon effe lekker wat anders spelen en later weer terugkomen tochLuxurydiver schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:52:
[...]
Traden was voor mij een leuk onderdeel van de game en dan top items verkopen en inkopen.. nu dat weg is is t meer solo self found en dat vind ik minder leuk
Ik heb inmiddels Andy's op de Sorc in gebruik met een chain lightning buid. Icm Starlight aspect is dat dikke pret! Andy's geeft LoH en voor elke 20% healing krijg ik 40% resource. Dat telt op ELKE hit van CL. Die 2 zorgen ervoor dat CL constant gespammed kan worden en de mana niet op raakt. Dood gaan is alleen mogelijk door een oneshot anders ben je direct weer vol leven. Level 91 dus nog wat levelen, glyphs uppen en dan masterworken het zooitje. En natuurlijk hopen dat er een Tyraels dropt hehe
Ik ga echt de hele tijd dood bij Lilith, in de tweede fase kan ik die spookjes niet ontwijken bij dat jumpen vanaf de afbrekende platforms. Die pools spugen echt zoveel spoken uit, komt dat ook omdat die baas veel te snel dood gaat ? (binnen 2 sec)
Hoeveel movementspeed heb je? Met 170+ kan je ze voor blijvenBeavbusi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:19:
Ik ga echt de hele tijd dood bij Lilith, in de tweede fase kan ik die spookjes niet ontwijken bij dat jumpen vanaf de afbrekende platforms. Die pools spugen echt zoveel spoken uit, komt dat ook omdat die baas veel te snel dood gaat ? (binnen 2 sec)
Dat is niet het probleem, het probleem is dat ik waarschijnlijk te lomp ben om ze allemaal te ontwijkenRmg schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:23:
[...]
Hoeveel movementspeed heb je? Met 170+ kan je ze voor blijven
Dat is normaal ja. Altijd zorgen dat je aan de rand blijft zodra die dingen spawnen, en dan is het een kwestie van dodgen (en dus een beetje skillBeavbusi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Dat is niet het probleem, het probleem is dat ik waarschijnlijk te lomp ben om ze allemaal te ontwijkenIk vroeg me alleen af of het normaal is dat er 10 per pool komen binnen 5 seconden ? En dat ze ook komen op het moment dat ik op het rechter hoekje moet staan om naar links te gaan (2de deel wat er af valt). Dan gaan ze ook vanaf de rechter bloodpool en kan ik ze met mijn skills echt niet meer ontwijken.
Tesla M3LR '21
Maar bij dat 2de en derde stukje wat eraf valt, moet je toch naast die pool staan? als er dan een komt ben je gelijk af.Misschien kan ik er dan 2 nog ontwijken maar je hebt dan maar zo kort de tijd om ze te ontwijken of staan jullie eerst in die aoe op de platforms?
Uber Lilith kan me echt gestolen worden. Die heb ik in s2 al platgelegd. Een keer is genoeg en er valt toch niks te farmen bij haar. Gaat alleen om de kill en die heb ik al.
Mijn prio op dit moment is om de season journey af te maken. Ik vind dat ik dat op z'n minst moet doen en die is al bijna klaar. Dat laatste Chapter ga ik nog wel completeren.
Ik heb veel meer zin in Vessel of Hatred dan purples in Infernal Hordes.
Mijn prio op dit moment is om de season journey af te maken. Ik vind dat ik dat op z'n minst moet doen en die is al bijna klaar. Dat laatste Chapter ga ik nog wel completeren.
Ik heb veel meer zin in Vessel of Hatred dan purples in Infernal Hordes.
Volgens mij heb ik die ballen wat achter je aan zouden komen helemaal niet gezien bij mijn Lilith kill... ik vroeg me juist af of dat was omdat Lilith zo snel dood was. Enige reden dat het nog een paar pogingen koste was dat ik even goed door moest hebben waar ik wanneer moest staan met die wegvallende stukken grond. Ik was wel al rondjes aan het rennen zoals ik de Youtubers altijd zag doen, maar tenzij ik compleet blind was en strontgeluk dat ik ze allemaal miste waren die ballen er niet 
On another note... Ik dacht om een of andere reden nog dat heartseeker niet meer zo goed zou zijn
Ik ging eigenlijk alleen maar met heartseeker naar level 50, gebruik makend van de lucky hit damage tempers, met het plan dan een build van maxroll te plukken afhankelijk van wat voor gear ik kreeg. Maar ben langzaam aan de build verder aan het sleutelen (af en toe beetje spiekend bij maxroll's heartseeker build maar die doen best veel anders, hun variant werkt denk ik pas als je alles hebt zoals ze zelf ook zeggen) en, ok... ik heb die twee ubers wat me vooral heel tanky maakt, maar ik denk eigenlijk niet dat het heel veel doet voor mijn damage output. En ik heb nog bijna niks in paragon. Maar op lvl 72 een rank 3 hordes (lvl 100) en op lvl 77 een rank 4 hordes (lvl 120) was geen probleem
edit: Tyrael's voegt natuurlijk wel damage toe op het moment dat ik full health heb... Wat me er aan doet denken dat ik siphoning strikes toe moet voegen om vaker full health te zijn. Dacht eerst nooit in 'close' range te zullen zijn maar de praktijk wijst compleet anders uit.
On another note... Ik dacht om een of andere reden nog dat heartseeker niet meer zo goed zou zijn
Ik ging eigenlijk alleen maar met heartseeker naar level 50, gebruik makend van de lucky hit damage tempers, met het plan dan een build van maxroll te plukken afhankelijk van wat voor gear ik kreeg. Maar ben langzaam aan de build verder aan het sleutelen (af en toe beetje spiekend bij maxroll's heartseeker build maar die doen best veel anders, hun variant werkt denk ik pas als je alles hebt zoals ze zelf ook zeggen) en, ok... ik heb die twee ubers wat me vooral heel tanky maakt, maar ik denk eigenlijk niet dat het heel veel doet voor mijn damage output. En ik heb nog bijna niks in paragon. Maar op lvl 72 een rank 3 hordes (lvl 100) en op lvl 77 een rank 4 hordes (lvl 120) was geen probleem
edit: Tyrael's voegt natuurlijk wel damage toe op het moment dat ik full health heb... Wat me er aan doet denken dat ik siphoning strikes toe moet voegen om vaker full health te zijn. Dacht eerst nooit in 'close' range te zullen zijn maar de praktijk wijst compleet anders uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 15-08-2024 17:16 ]
Iemand nog een leuke barb build? Online zie ik genoeg leuke, maar daar heb je dan wel 4 ubers voor nodig. Ja leuk voor je Youtube filmpje, maar daar heeft 99,9% helemaal niks aan. Ik snap dat niet
Whirlwind dust devil barb gemaakt. Met doombringer en shako al sterker dan mijn level 100 fireball sorc zonder uber uniques lol
@Luxurydiver je kunt weer traden! 
Heb m'n Shako de shredder in gegooid en een Tyrael's gemaakt. Toch wel erg lekker zoveel damage recduction en resistance
Heb m'n Shako de shredder in gegooid en een Tyrael's gemaakt. Toch wel erg lekker zoveel damage recduction en resistance
[ Voor 62% gewijzigd door schaapiej op 16-08-2024 07:23 ]
Waar dropt iedereen toch die ubers? Ik heb onmetelijk veel bosses gedaan. Alleen nog geen tormented bosses.
Ik heb inmiddels ook een 925 Tal Rasha, 925 Esu en een 925 Winterglass. En gisteravond dus maar de switch gemaakt van Fireball --> Lightning Spear build. En ik merk de damage increase al meteen want hoewel ik met Fireball Tier 3 ook al kon doen, blies ik het met LS allemaal wegFinraziel schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Ja Tier 7 was dus ook pas met de lightning spear, met fireball had ik met T5 op lvl 100 nog moeite. Ongetwijfeld kon mijn build nog een stuk beter, maar zo sterk als LS wordt het nooit denk ik.
[...]
Wat mis je dan?
Ik heb niet het idee dat mijn gear zo godly is namelijk... Heb het even bij elkaar gezet, met mijn oude pre-shako helm:
[Afbeelding]
Let ook niet op de masterworking, bijna alles was nog helemaal niet masterworked toen ik de eerste tier 7 deed. Alleen de Tal Rasha's en de pants zaten misschien op 4 of 5 want die gebruikte ik al in de fireball build. En ik zie dat ik nog vergeten ben die life per second van de pants af te rollen(maar ja het is niet alsof er zoveel nuttige affixes voor pants zijn als je armor en resists al maxed zijn)
Alleen die ring naast de Tal Rasha's zou denk ik als echt best wel goed kwalificeren. En de Esu's is lekker gerolld, maar geen GA's of zo.
Wat ik zelf wel merk is dat mijn damage output veel hoger is als ik echt actief lightning spear en frozen orb aan het spammen ben. Ik heb ze op W en E en als ik gewoon continu wewewewewewe met mijn vingers zit te doen dan gaat het beter dan als ik ze alleen maar ingedrukt houdt (want hij stopt er af en toe gewoon mee bij mij en dan heb ik niet direct in de gaten dat ik moet loslaten en opnieuw indrukken). Maar ja, dat is natuurlijk weer niet zo handig als je al last van je pols of hand hebt.
Maar, Tier 4 is toch al een stuk pittiger (al haal ik het wel) dus ben toch benieuwd hoe jij ineens zo'n sprong hebt kunnen maken naar T7. Verschil in gear misschien, of een andere rotation?
Zoals eigenlijk altijd moet je wel wennen aan een nieuwe build, rotation, etc. Zo merkte ik dat ik ineens weer mana issues had en een vrij lange cooldown op LS, maar die lijkt nu na wat enchants en Tempering wat beter onder controle te zijn. Ook heb ik nog niet veel met Masterworking gedaan en mijn (nieuwe) glyphs voor deze build zijn ook allemaal pas lvl 8-9 ofzo, dus hebben niet de benodigde radius increase.
Maar goed, inmiddels lvl 94. Vermaak me nog prima en ben benieuwd hoe lang ik het nog vol hou na lvl 100. Ergens heb ik nog wel zin om deze build te maximizen om te kijken hoe ver ik kan komen
Oh en Blizzard, zorg nou eens dat je onbeperkt (dan wel tegen hogere kosten) kan Temperen!
Gister eindelijk een deftige upgrade gevonden voor m'n wapen, alle goede stats, 2 sockets. 1e temper meteen goed, 2e temper 5x dezelfde (verkeerde), oftewel wapen eigenlijk verknald
Als ik puur op m'n gevoel afga dan ligt de droprate hoger bij tormented bosses dan voorgaande seizoenen.Ohmarinus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 07:49:
Waar dropt iedereen toch die ubers? Ik heb onmetelijk veel bosses gedaan. Alleen nog geen tormented bosses.
Zelf heb ik wel extreem geluk met een run of 35 en 5x uber (Doombringer, Shako, Grandfather, Ahavarion en die Amulet) maar ook in mijn groepje zie ik er met enige regelmaat wel een eentje droppen.
Dus zoals hierboven, tormented bosses doen
level 72 gehaald. 0 compasses.. wat blijkt? Er is een priority quest die ik moet doen. maar die niet als seasonal staat. >_> Reputation level 10, level 72 en dat zonder compasses
En zonder paragon points te besteden kwam ik achter
Nu op zoek naar een alt class. Van minion necro naar iets anders. Iets met lage APM maar genoeg farming opties.. iemand tips?
Nu op zoek naar een alt class. Van minion necro naar iets anders. Iets met lage APM maar genoeg farming opties.. iemand tips?
[ Voor 21% gewijzigd door corset op 16-08-2024 09:58 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Fireball wizard is enorm lage apm. WW barb ook relatief lage apmcorset schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:58:
level 72 gehaald. 0 compasses.. wat blijkt? Er is een priority quest die ik moet doen. maar die niet als seasonal staat. >_> Reputation level 10, level 72 en dat zonder compassesEn zonder paragon points te besteden kwam ik achter
Heeft je winterglass een max roll op mana (+3)? Dat is denk ik belangrijker dan of het een 925 is. Ik ben pas overgestapt toen ik die had. En ik was ook al 100 en meeste glyphs op 21 en had een aantal andere items met +mana regen. Zonder goede mana regen komt de kettingreactie niet goed op gang.Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:16:
[...]
Ik heb inmiddels ook een 925 Tal Rasha, 925 Esu en een 925 Winterglass. En gisteravond dus maar de switch gemaakt van Fireball --> Lightning Spear build. En ik merk de damage increase al meteen want hoewel ik met Fireball Tier 3 ook al kon doen, blies ik het met LS allemaal weg
Maar, Tier 4 is toch al een stuk pittiger (al haal ik het wel) dus ben toch benieuwd hoe jij ineens zo'n sprong hebt kunnen maken naar T7. Verschil in gear misschien, of een andere rotation?
Zoals eigenlijk altijd moet je wel wennen aan een nieuwe build, rotation, etc. Zo merkte ik dat ik ineens weer mana issues had en een vrij lange cooldown op LS, maar die lijkt nu na wat enchants en Tempering wat beter onder controle te zijn. Ook heb ik nog niet veel met Masterworking gedaan en mijn (nieuwe) glyphs voor deze build zijn ook allemaal pas lvl 8-9 ofzo, dus hebben niet de benodigde radius increase.
Maar goed, inmiddels lvl 94. Vermaak me nog prima en ben benieuwd hoe lang ik het nog vol hou na lvl 100. Ergens heb ik nog wel zin om deze build te maximizen om te kijken hoe ver ik kan komen
Oh en Blizzard, zorg nou eens dat je onbeperkt (dan wel tegen hogere kosten) kan Temperen!
Gister eindelijk een deftige upgrade gevonden voor m'n wapen, alle goede stats, 2 sockets. 1e temper meteen goed, 2e temper 5x dezelfde (verkeerde), oftewel wapen eigenlijk verknald
Hangt een beetje af met de reden voor lage apm, wil je niet te hard na moeten denken of niet te veel op knoppen moeten drukken?corset schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:58:
level 72 gehaald. 0 compasses.. wat blijkt? Er is een priority quest die ik moet doen. maar die niet als seasonal staat. >_> Reputation level 10, level 72 en dat zonder compassesEn zonder paragon points te besteden kwam ik achter
Voor de eerste reden vind ik lightning spear geweldig want je hoeft maar weinig te doen buiten twee skills spammen en af en toe eens een van je defensives gebruiken als je daar reden toe ziet.
Maar zoals ik eerder zei werkt het voor mij niet goed als ik gewoon de knoppen ingedrukt hou maar zit ik ze echt actief te spammen. Dus als het een fysieke reden heeft dan is dat niet handig.
Fireball is inderdaad wel echt een lekkere lazy build en kan ook goed farmen, alleen niet zo hoog als ls.
Dit is mijn setup nu, helaas nog steeds geen T7 kunnen voltooien. Pit90 is overigens totaal simpel dus ik snap niet waarom in Infernal Hordes niet verder kom dan T6... Ik crush echt alles in de game.Finraziel schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Ja Tier 7 was dus ook pas met de lightning spear, met fireball had ik met T5 op lvl 100 nog moeite. Ongetwijfeld kon mijn build nog een stuk beter, maar zo sterk als LS wordt het nooit denk ik.
[...]
Wat mis je dan?
[Afbeelding]
Let ook niet op de masterworking, bijna alles was nog helemaal niet masterworked toen ik de eerste tier 7 deed. Alleen de Tal Rasha's en de pants zaten misschien op 4 of 5 want die gebruikte ik al in de fireball build. En ik zie dat ik nog vergeten ben die life per second van de pants af te rollen(maar ja het is niet alsof er zoveel nuttige affixes voor pants zijn als je armor en resists al maxed zijn)
/f/image/jGbrbq71WfDaSWrfIi0LtpZz.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind het maar raar, mijn gear is best okay en ik speel al jaren Diablo.
Verder vind ik dit stukje uit de guide verwarrend want ik kom echt niet verder dan max 17 conjurations, ongeacht de gloves die ik gebruik:
/f/image/TmkWxpWvfgPeJczdPHqKYxp9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 16-08-2024 10:47 ]
Mijn eerste ervaring met D4 was een rogue met die flying dagger die terugkomt build. Het hele "perfect positioneren" en constant opletten is niet voor mij in D4. Ik wil gewoon hersenloos farmen en genieten. Ook omdat ik mentaal dankzij medicatie niet op een punt ben dat ik die focus kan hebbenFinraziel schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:40:
[...]
Hangt een beetje af met de reden voor lage apm, wil je niet te hard na moeten denken of niet te veel op knoppen moeten drukken?
Voor de eerste reden vind ik lightning spear geweldig want je hoeft maar weinig te doen buiten twee skills spammen en af en toe eens een van je defensives gebruiken als je daar reden toe ziet.
Maar zoals ik eerder zei werkt het voor mij niet goed als ik gewoon de knoppen ingedrukt hou maar zit ik ze echt actief te spammen. Dus als het een fysieke reden heeft dan is dat niet handig.
Fireball is inderdaad wel echt een lekkere lazy build en kan ook goed farmen, alleen niet zo hoog als ls.
Ja daar is Lightning Spear geweldig voor, en fireball of chain lightning om tot dat punt te komen ook. Firewall is de beste sorc build om mee te beginnen als je nog geen gear hebt voor andere builds, maar dat is ook vrij simpel. Met een sorc is het over het algemeen gewoon een kwestie van knoppen indrukken om je spells er uit te krijgen, maar verder positionering is vooral beetje wegrennen van monsters als het te druk wordtcorset schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:58:
[...]
Mijn eerste ervaring met D4 was een rogue met die flying dagger die terugkomt build. Het hele "perfect positioneren" en constant opletten is niet voor mij in D4. Ik wil gewoon hersenloos farmen en genieten. Ook omdat ik mentaal dankzij medicatie niet op een punt ben dat ik die focus kan hebben
Lightning spear helemaal want die dingen gaan voor je de monsters opzoeken (chain lightning niet zelf gespeeld maar lijkt me vooral met axial conduit gelijkaardig op dat vlak). Dus ik ben gewoon een beetje rond de groep monsters aan het rennen en casten, enige waar ik op hoef te letten is gevaar (weglopen of een defensive casten).
+mana op Winterglass? Heb ik helemaal niet? Bedoel je niet Conjuration?Finraziel schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:37:
[...]
Heeft je winterglass een max roll op mana (+3)? Dat is denk ik belangrijker dan of het een 925 is. Ik ben pas overgestapt toen ik die had. En ik was ook al 100 en meeste glyphs op 21 en had een aantal andere items met +mana regen. Zonder goede mana regen komt de kettingreactie niet goed op gang.
Die is bij mij +2.
Maar buiten dat om is er nog wel werk aan de winkel lees ik al wel
Denk niet dat ik terug ga in build hoor, gewoon snel naar 100 en glyphs levelen en dan kan het alleen maar beter worden. In NM dungeons kan ik LS gebruiken en gewoon doorlopen naar mijn target, alles om me heen valt neer op NM60.
Eh sorry... ik bedoel cooldown, zit dingen door elkaar te halen inderdaad. Dus 0,3 seconde conjuration cooldown reduction when frozen orb explodes (zonder masterworking).Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:02:
[...]
+mana op Winterglass? Heb ik helemaal niet? Bedoel je niet Conjuration?
Die is bij mij +2.
Maar buiten dat om is er nog wel werk aan de winkel lees ik al wel
Denk niet dat ik terug ga in build hoor, gewoon snel naar 100 en glyphs levelen en dan kan het alleen maar beter worden. In NM dungeons kan ik LS gebruiken en gewoon doorlopen naar mijn target, alles om me heen valt neer op NM60.
Ah, nee uit m'n hoofd heb ik 0,2 dacht ik. Wel irritant dan, want verder een prima roll dacht ik (uit m'n hoofd, kan nu even niet inloggen).Finraziel schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:05:
[...]
Eh sorry... ik bedoel cooldown, zit dingen door elkaar te halen inderdaad. Dus 0,3 seconde conjuration cooldown reduction when frozen orb explodes (zonder masterworking).
Misschien is het dan goed om met Masterworking even de focus te hebben op die Winterglass, tot ik een betere vind? Nogmaals, de build speelt al best lekker weg en ik heb weinig zin om terug te respeccen.
Oh ja rant nummer 2 naar Blizzard: Wanneer komt die Armory functie die we van D3 kennen?
Ja die gear is prima inderdaad.Ohmarinus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:46:
[...]
Dit is mijn setup nu, helaas nog steeds geen T7 kunnen voltooien. Pit90 is overigens totaal simpel dus ik snap niet waarom in Infernal Hordes niet verder kom dan T6... Ik crush echt alles in de game.
[Afbeelding]
Ik vind het maar raar, mijn gear is best okay en ik speel al jaren Diablo.
Verder vind ik dit stukje uit de guide verwarrend want ik kom echt niet verder dan max 17 conjurations, ongeacht de gloves die ik gebruik:
[Afbeelding]
Ik had wel snowveiled op de helm ipv orange herald, maakt je wat tankier en makkelijker om je tibault's te triggeren. Zou je kunnen proberen of dat veel verschil maakt.
Aan de andere kant snap ik nog steeds niet waarom Tibault's zo belangrijk zou zijn. Helemaal niet zonder snowveiled want dan heb je volgens mij alleen flame shield om hem te triggeren. En het is niet dat de stats zo geweldig zijn volgens mij. Daar had ik dus nog exploiter's aspect op wat meer cc geeft.
Dat stuk over de fists of fate in de faq had ik niet eens gezien... dan is het misschien juist in mijn voordeel geweest dat ik geen goede had. Ik wist helemaal niet dat de unique effect helemaal niet werkt met splintering energy, waar bijna al je damage vandaan komt in deze build. Dan zou ik eens kijken of je een goede gloves hebt, liefst met attack speed, crit chance, lucky hit chance, met storm swell er op, hoe dat dan gaat.
En mijn aantal conjurations komen volgens mij ook niet echt boven dat uit.
Ja ik heb dus andere gloves met ook nog 2x crit van masterworken op attack speed. En toch zijn mijn huidige fists of fate beter. Net mijn Winterglass naar MW12 gerolld en derde keer crit ook op de CDR, dus die is nu 0.7 en ik merk wel meteen dat er veel meer spawnt kwa conjurations. Meteen van 12~15 naar gemiddeld 22~25 conjurations die proccen.Finraziel schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:14:
[...]
Ja die gear is prima inderdaad.
Ik had wel snowveiled op de helm ipv orange herald, maakt je wat tankier en makkelijker om je tibault's te triggeren. Zou je kunnen proberen of dat veel verschil maakt.
Aan de andere kant snap ik nog steeds niet waarom Tibault's zo belangrijk zou zijn. Helemaal niet zonder snowveiled want dan heb je volgens mij alleen flame shield om hem te triggeren. En het is niet dat de stats zo geweldig zijn volgens mij. Daar had ik dus nog exploiter's aspect op wat meer cc geeft.
Dat stuk over de fists of fate in de faq had ik niet eens gezien... dan is het misschien juist in mijn voordeel geweest dat ik geen goede had. Ik wist helemaal niet dat de unique effect helemaal niet werkt met splintering energy, waar bijna al je damage vandaan komt in deze build. Dan zou ik eens kijken of je een goede gloves hebt, liefst met attack speed, crit chance, lucky hit chance, met storm swell er op, hoe dat dan gaat.
En mijn aantal conjurations komen volgens mij ook niet echt boven dat uit.
Kwa helm zou ik nog wel kunnen kijken naar Snowveiled inderdaad, thanks voor de tip.
Kwa gloves zijn mijn fists of fate wel echt duidelijk een stuk beter dan de legendary gloves die ik heb, omdat de lucky hit zo hoog is. Het is jammer dat die dummy niet heel goed cumulatieve damage laat zien, dan kun je beter zien wat het effect is van gear swaps. Bijvoorbeeld damage per minuut enzo.
Alle tormented bosses duw ik ook zo omver trouwens, enige issue die ik heb is dat ik soms uit het niets geoneshot word. Ondanks goed dodgen en GA op life op de 2-H staff. Verder ook armor en resists gemaxed.
Ik zal die snowveiled eens proberen, is het proberen waard iig. En Tibaults, ja ik kan er ook niet helemaal bij. Al zijn pants over het algemeen niet zo goed in D4.
[ Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 16-08-2024 11:45 ]
Tibaults wordt ook getriggerd door Teleport, is dus best vaak opOhmarinus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:43:
[...]
Ja ik heb dus andere gloves met ook nog 2x crit van masterworken op attack speed. En toch zijn mijn huidige fists of fate beter. Net mijn Winterglass naar MW12 gerolld en derde keer crit ook op de CDR, dus die is nu 0.7 en ik merk wel meteen dat er veel meer spawnt kwa conjurations. Meteen van 12~15 naar gemiddeld 22~25 conjurations die proccen.
Kwa helm zou ik nog wel kunnen kijken naar Snowveiled inderdaad, thanks voor de tip.
Kwa gloves zijn mijn fists of fate wel echt duidelijk een stuk beter dan de legendary gloves die ik heb, omdat de lucky hit zo hoog is. Het is jammer dat die dummy niet heel goed cumulatieve damage laat zien, dan kun je beter zien wat het effect is van gear swaps. Bijvoorbeeld damage per minuut enzo.
Alle tormented bosses duw ik ook zo omver trouwens, enige issue die ik heb is dat ik soms uit het niets geoneshot word. Ondanks goed dodgen en GA op life op de 2-H staff. Verder ook armor en resists gemaxed.
Ik zal die snowveiled eens proberen, is het proberen waard iig. En Tibaults, ja ik kan er ook niet helemaal bij. Al zijn pants over het algemeen niet zo goed in D4.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Oh ja natuurlijk, die was ik helemaal vergetenJimMorrison schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:33:
[...]
Tibaults wordt ook getriggerd door Teleport, is dus best vaak op
Ja dan is het wel makkelijker om die buff up te houden.
Als je een über craft, heb je dan ook kans dat r een greater aspect opzit?
@Aggressor ja, althans vorig seizoen wel. Ik had in ieder geval een GF met 1 GA
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Mijn broer had zonet Andariel headgear gevonden met 4 GA.Thalaron schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:08:
@Aggressor ja, althans vorig seizoen wel. Ik had in ieder geval een GF met 1 GA
Alleen hij heeft er niks aan
Welke class speelt ie? Extra character aanmaken om die Andy's te gebruikenAggressor schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:12:
[...]
Mijn broer had zonet Andariel headgear gevonden met 4 GA.
Alleen hij heeft er niks aan
Hoe dan ook, helaas nog geen T7 voor mij. Ik ga nu steevast door met the Pit farmen voor neathiron want pit85 kan ik zonder potions of incense onder de twee minuten lopen.JimMorrison schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:33:
[...]
Tibaults wordt ook getriggerd door Teleport, is dus best vaak op
Volgens mij kan ik bijna wel T7 aan nu. Ik wil nog een klein beetje gear upgraden, maar ben er bijna.
Had vandaag nog de triple hit op de CDR op amuletje. Dus 0.7sec cooldown nu op amulet in totaal. Erg gewenst! Nu wapen en Esu's boots verder masterworken.
Sorc.schaapiej schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:21:
[...]
Welke class speelt ie? Extra character aanmaken om die Andy's te gebruiken
Hij maakt maar 1 char per seizoen. (Ik ook)
En hij heeft hem al kapot gemaakt voor de spark

Bekijk bij deze build even de Endgame versie met mythic uniques en laat hem het zienAggressor schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:56:
[...]
Sorc.
Hij maakt maar 1 char per seizoen. (Ik ook)
En hij heeft hem al kapot gemaakt voor de spark
https://maxroll.gg/d4/bui...-skill-progression-header
Ik mis zelf alleen Starless skies nog maar zonder, en met Starlight aspect gaat het als een raket! Oneindig mana en bizar veel healing. Zonde dus dat ie kapot is haha
Hij heeft de lichting Spear build.schaapiej schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 06:08:
[...]
Bekijk bij deze build even de Endgame versie met mythic uniques en laat hem het zien
https://maxroll.gg/d4/bui...-skill-progression-header
Ik mis zelf alleen Starless skies nog maar zonder, en met Starlight aspect gaat het als een raket! Oneindig mana en bizar veel healing. Zonde dus dat ie kapot is haha
En die is toch wel een stuk beter in elk opzicht dan een chain lightning sorc
Ik ben van endgame geared chain naar spear gegaan en dat was een flink groot verschil in dmg.
Zonder info was t lastig te weten welke build ie gebruikt, was meer ter info dat Andy's zeker niet onbruikbaar is voor een Sorc in dit geval. Geloof best dat LS een stuk verder komt dan CL, maar ik ga voor de fun en als ik Pit 100 haal vind ik t al helemaal primaOhmarinus schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 08:57:
[...]
En die is toch wel een stuk beter in elk opzicht dan een chain lightning sorc
Ik ben van endgame geared chain naar spear gegaan en dat was een flink groot verschil in dmg.
M'n bash barb is aardig op sterkte inmiddels, maar ik ga toch ook nog even een rogue levellen. Op m'n barb en sorc IH7, Pit 100, Lily en alle tormented bosses gekilled dus dan vind ik het wel mooi. Die IH bosses zijn wel zwaar overtuned qua hp trouwens. Dan oneshot je een tormented boss maar sta je wel 5 minuten op zo'n IH boss in te hakken...
Tesla M3LR '21
Oh nice, haal jij pit 100 met Chain Lightning? Daar ben ik nog niet met mijn LS!schaapiej schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:47:
[...]
Zonder info was t lastig te weten welke build ie gebruikt, was meer ter info dat Andy's zeker niet onbruikbaar is voor een Sorc in dit geval. Geloof best dat LS een stuk verder komt dan CL, maar ik ga voor de fun en als ik Pit 100 haal vind ik t al helemaal primadat gaat hiermee zeker lukken!
Wel vandaag voor het eerst T7 succesvol kunnen runnen. Wel twee keer geoneshot uit het niets, dat was even billen knijpen. Ik heb teveel de neiging om vlakbij mijn vijanden te gaan staan terwijl dat helemaal nergens voor nodig is. Vet dom.
Kreeg direct iets van 580 Neathiron die goed werden besteed aan MW's. Dus ik ga later vandaag nog even pits doen tot ik nog 1 keer een MW kan doen, en dan ga ik T7 nog maar een keer proberen want de beloning is het toch wel echt waard. In patch 1.5.1 komt ook een kleine fix voor de sorc sparkling energy die niet goed zou samenwerken met een andere skill.
Vraagje, klopt het dat trading nog niet werkt?
Ik kan geen trade verzoek doen maar iemand anders wel.
Tijdens het traden zijn alle items uit mijn inventory zwart.
Normaal kon ik dit selecteren.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik kan geen trade verzoek doen maar iemand anders wel.
Tijdens het traden zijn alle items uit mijn inventory zwart.
Normaal kon ik dit selecteren.
Weet iemand hoe dit kan?
volgens mij om te traden moet je in een party zitten toch? hier werkt traden nl alweer
Heb vanochtend inderdaad Pit 100 gehaald met de Chain Lightning build. Alleen Andy's zit op 12/12 en Tyrael op 8/12. De rest nog niet aangeraakt qua masterwork. Kan dus nog wel wat hoger en wellicht met Starless Skies ipv Starlight aspect nog een verschil gaat maken. Maarja, dan eerst die vinden of 4 sparks...Ohmarinus schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:14:
[...]
Oh nice, haal jij pit 100 met Chain Lightning? Daar ben ik nog niet met mijn LS!
Wel vandaag voor het eerst T7 succesvol kunnen runnen. Wel twee keer geoneshot uit het niets, dat was even billen knijpen. Ik heb teveel de neiging om vlakbij mijn vijanden te gaan staan terwijl dat helemaal nergens voor nodig is. Vet dom.
Kreeg direct iets van 580 Neathiron die goed werden besteed aan MW's. Dus ik ga later vandaag nog even pits doen tot ik nog 1 keer een MW kan doen, en dan ga ik T7 nog maar een keer proberen want de beloning is het toch wel echt waard. In patch 1.5.1 komt ook een kleine fix voor de sorc sparkling energy die niet goed zou samenwerken met een andere skill.
Edit; Oeh ik lieg, Axial ook op 8/12
Edit 2; voor het idee hoe tanky deze ongein ook is. Net Horde tier 7 solo gedaan. Kan bij alles gewoon stil blijven staan en de boel facetanken. Tier 8 zal vast ook nog wel lukken, dan wel bewegen haha
[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 17-08-2024 15:55 ]
Jaaa, maar met een Tyraels Might is dat geen verrassing!schaapiej schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:30:
[...]
Heb vanochtend inderdaad Pit 100 gehaald met de Chain Lightning build. Alleen Andy's zit op 12/12 en Tyrael op 8/12. De rest nog niet aangeraakt qua masterwork. Kan dus nog wel wat hoger en wellicht met Starless Skies ipv Starlight aspect nog een verschil gaat maken. Maarja, dan eerst die vinden of 4 sparks...
Edit; Oeh ik lieg, Axial ook op 8/12
Edit 2; voor het idee hoe tanky deze ongein ook is. Net Horde tier 7 solo gedaan. Kan bij alles gewoon stil blijven staan en de boel facetanken. Tier 8 zal vast ook nog wel lukken, dan wel bewegen haha
Ik heb zelf nog geen über uniques, hopelijk dropt er dit weekend iets voor mij. Toch alweer iets van 30 boss runs gedaan waarvan de helft Tormented.
Vandaag gestart met een 2e character en ik merk dat ik daar eigenlijk geen zin meer in heb. Het blijft deze keer dus bij 1 lvl100. Misschien ga ik die nog wat upgraden, maar stiekem vind ik het wel best. De season journey is nog 1 achievement van klaar, dus die ga ik nog wel proberen af te maken, maar ook die motivatie zakt af.
Of het is de verveling in de game, of het is het mooie weer buiten. Resultaat is hetzelfde; geen zin om door te blijven spelen. 😂
Of het is de verveling in de game, of het is het mooie weer buiten. Resultaat is hetzelfde; geen zin om door te blijven spelen. 😂
Na al mijn geluk met ubers ook een rogue gestart. Vanaf level 35 kun je ubers equippen, dus ik dacht op level 47 laat ik de dungeon naar WT4 proberen. Stond met een paar minuten weer buiten.
Het had van mij allemaal wel iets langer mogen duren of iets moeilijker mogen zijn. In seizoen 1 en 2 was het na het switchen naar een hogere WT echt afzien, de dungeons daarvoor waren ook aanzienlijk moeilijker. Tegenwoordig spendeer ik nog geen uurtje in WT3.
Maar goed, zit er weer heerlijk in. Verveelt nog steeds niet
Het had van mij allemaal wel iets langer mogen duren of iets moeilijker mogen zijn. In seizoen 1 en 2 was het na het switchen naar een hogere WT echt afzien, de dungeons daarvoor waren ook aanzienlijk moeilijker. Tegenwoordig spendeer ik nog geen uurtje in WT3.
Rogue is echt te sterk hoor, ook tijdens het levellen. Hier ook eentje gestart vanmorgen en bijna lvl 80. Op level 35 gelijk alle mythics aan en dan sloop je alles zonder enige moeiteJack_Mojo schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:14:
Na al mijn geluk met ubers ook een rogue gestart. Vanaf level 35 kun je ubers equippen, dus ik dacht op level 47 laat ik de dungeon naar WT4 proberen. Stond met een paar minuten weer buiten.
Tesla M3LR '21
Yeuy, nou vandaag voor het eerst twee keer Infernal T7 kunnen doen. Tweede keer kreeg ik meer dan 700 Neathiron, 728 geloof ik. Daarmee meteen twee items tot MW12 kunnen krijgen. Morgen doe ik nog twee runs denk ik, en dan is al mijn gear op MW12.
Verder nog een chest gevonden met 2x GA op de juiste stats dus dat was ook weer een feestje, temperings kwamen ook goed uit. Hierna wordt het denk ik een bossgrind want de enige weg omhoog vanuit hier is om mythics te scoren en dan vooral de shako en de tyraels'. Geen zin om een tweede char te levelen voor een spark, dus dat gaan we lekker niet doen vooralsnog.
Verder nog een chest gevonden met 2x GA op de juiste stats dus dat was ook weer een feestje, temperings kwamen ook goed uit. Hierna wordt het denk ik een bossgrind want de enige weg omhoog vanuit hier is om mythics te scoren en dan vooral de shako en de tyraels'. Geen zin om een tweede char te levelen voor een spark, dus dat gaan we lekker niet doen vooralsnog.
Ik probeer zelf bij alles op 4 en 8 de masterworking crits te krijgen op de stats die er toe doen. En de derde crit laat ik lekker zelf doen wat het wil.Wognummer schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:58:
gisteravond veel te laat gemaakt maar uiteidelijk mn Shako op mn sorc (lightningSpear)
veel teveel masterworking mats aan uitgegeven om hem op 4/12 op CR te krijgen dus naar 8/12 poging 1
[Afbeelding]
ik durf nu niet meer naar 12/12 te gaan hehe
Maar met zo'n shako kun je makkelijk T7 farmen, dus dan heb je in no time bakken met masterworking mats.
Edit:
Dus ik de hele tijd beetje safe spelen op Pit Tier 85.. Dacht ik eens wat hoger te gaan farmen, nou zelfs Pit Tier 101 gaat me echt af alsof het niks is. En dat zonder Mythics, potions en incense. Ik had het voor de gein opgenomen, niet slecht!
[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 18-08-2024 11:23 ]
6 red ik comfortabel ik denk dat ik even wat pogingen ga doen voor een tyriel maar tot heden niet echt mazzel mee gehad heheOhmarinus schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:25:
[...]
Ik probeer zelf bij alles op 4 en 8 de masterworking crits te krijgen op de stats die er toe doen. En de derde crit laat ik lekker zelf doen wat het wil.
Maar met zo'n shako kun je makkelijk T7 farmen, dus dan heb je in no time bakken met masterworking mats.
Edit:
Dus ik de hele tijd beetje safe spelen op Pit Tier 85.. Dacht ik eens wat hoger te gaan farmen, nou zelfs Pit Tier 101 gaat me echt af alsof het niks is. En dat zonder Mythics, potions en incense. Ik had het voor de gein opgenomen, niet slecht!
[YouTube: [Diablo 4] Pit Tier 101 first try (nopots nocense)]
en dan droppen er 3 ubers in een Zir kill waarvan 2 met een GA Selig en lysander met GA... maar ook mn tyrials might dus voorlopig weer even verder heeh
[ Voor 8% gewijzigd door Wognummer op 18-08-2024 13:09 ]
M'n eerste Mythic van s5 geloot. Een Doombringer, waar ik niet zoveel aan heb als sorc. Toch leuk om een keer een paars dingetje te zien in de lootberg.
Ik denk dat ik die ga scrappen voor de transmog en spark. Of nog even bewaren en kijken of het ding van pas komt.
Ik denk dat ik die ga scrappen voor de transmog en spark. Of nog even bewaren en kijken of het ding van pas komt.
Wat vet, ik ga meteen vandaag Zir proberen want ik ben wanhopig voor een mystic drop!Wognummer schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:13:
[...]
6 red ik comfortabel ik denk dat ik even wat pogingen ga doen voor een tyriel maar tot heden niet echt mazzel mee gehad hehe
en dan droppen er 3 ubers in een Zir kill waarvan 2 met een GA Selig en lysander met GA... maar ook mn tyrials might dus voorlopig weer even verder heeh
Waar dropte jij je mythic?Poops_McGhee schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:36:
M'n eerste Mythic van s5 geloot. Een Doombringer, waar ik niet zoveel aan heb als sorc. Toch leuk om een keer een paars dingetje te zien in de lootberg.
was wel een tormented hoor pas opOhmarinus schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:01:
[...]
Wat vet, ik ga meteen vandaag Zir proberen want ik ben wanhopig voor een mystic drop!
Heeft iemand toevallig nog boots met
"Attacks Reduce Evade's Cooldown by 1.5 Seconds".
Met GA dex
en daarnaast nog dodge of health of movement speed.
En eventueel ook pants met "While Injured, Your Potion Also Grants 20% Maximum Life as Barrier"
en GA Dex, en daarnaast nog armor of health.
Net een 123 pit gedaan, de boss is wel pittig.
En infernal tier 8 solo gaat ook goed
"Attacks Reduce Evade's Cooldown by 1.5 Seconds".
Met GA dex
en daarnaast nog dodge of health of movement speed.
En eventueel ook pants met "While Injured, Your Potion Also Grants 20% Maximum Life as Barrier"
en GA Dex, en daarnaast nog armor of health.
Net een 123 pit gedaan, de boss is wel pittig.
En infernal tier 8 solo gaat ook goed
Tormented Beast in Ice. Die is de enige die een beetje gul was
Tempering is echt absolute sh*t. Van de 3 conjuration options krijg ik 8 keer dezelfde verkeerde temper. En dat is niet de eerste keer. Ik krijg echt heel heel vaak meerdere malen de verkeerde temper achter elkaar. 3GA chest naar de klote door de ongelofelijke k*t RNG.
Rage quit!
Rage quit!
dat is echt het meest gefrustreerde aan deze gamePoops_McGhee schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:37:
Tempering is echt absolute sh*t. Van de 3 conjuration options krijg ik 8 keer dezelfde verkeerde temper. En dat is niet de eerste keer. Ik krijg echt heel heel vaak meerdere malen de verkeerde temper achter elkaar. 3GA chest naar de klote door de ongelofelijke k*t RNG.
Rage quit!
Daar hou je rekening mee, maar gewoon 8x achter elkaar de verkeerde temper, van de 3 opties die de game kan pakken, dat vind ik nog het ergste. RNG aan m'n reet. Je krijgt ook nooit alsmaar de goeie met betere opties. Dat temperen moeten ze nog een keer goed onder de loep nemen, want het is ruk.Wognummer schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:40:
[...]
dat is echt het meest gefrustreerde aan deze gamenu echt mooie items die je kan wegflikkeren omdat ze niet bij je build passen...
Pff… inmiddels een GF en Starless Skies, maar een Shard of Verathiel… die wil nog steeds niet droppen. Daar hadden ze ook wel een Mythical status aan mogen geven..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vanavond gelukt om mijn shako te triple critten op cooldown, nu 44% cooldown reduction (even uit mijn hoofd) 
Was ook nog de eerste poging naar MW12. Ik was niet van plan om nog vaker te gaan resetten, heb al heel vaak gereset om de eerste twee te krijgen (niet geteld maar ik denk zeker 20 en waarschijnlijk meer richting 30 keer, geloof dat ik in totaal zo'n 250M gold er door gedraaid heb).
Ook gelijk mijn eerdere pants eens vervangen door een goede Tibault's Will die ik eerder gevonden had (max roll op unique power) en zeker met die massive cdr werkt dat erg goed. Mijn teleport heeft nu een 5,5s cooldown en Tibault's is 5s actief na teleport, én tijdens combat gaan de cooldowns nog wat harder door ice blades en overflowing energy. Ice armor is eigenlijk ook permanent up zolang ik er aan denk hem te casten en mana is door Tibault's helemaal nooit meer een probleem.
Dus ook maar eens een tier 8 hordes gedaan en dat ging eigenlijk erg makkelijk. De reward is zoals verwacht (zoals door alle streamers gezegd) echter te laag voor hoeveel meer tijd het kost. Niet eens zoveel meer tijd, een T7 kost me iets minder dan 15 minuten (ik doe er twee en dan is mijn potion bijna op inclusief het looten en terug naar town). T8 was meer 20 minuten en ik had 930 neathiron, wat wel meer is dan ik op T7 haal, maar niet meer dan 1/3e meer.
Was ook nog de eerste poging naar MW12. Ik was niet van plan om nog vaker te gaan resetten, heb al heel vaak gereset om de eerste twee te krijgen (niet geteld maar ik denk zeker 20 en waarschijnlijk meer richting 30 keer, geloof dat ik in totaal zo'n 250M gold er door gedraaid heb).
Ook gelijk mijn eerdere pants eens vervangen door een goede Tibault's Will die ik eerder gevonden had (max roll op unique power) en zeker met die massive cdr werkt dat erg goed. Mijn teleport heeft nu een 5,5s cooldown en Tibault's is 5s actief na teleport, én tijdens combat gaan de cooldowns nog wat harder door ice blades en overflowing energy. Ice armor is eigenlijk ook permanent up zolang ik er aan denk hem te casten en mana is door Tibault's helemaal nooit meer een probleem.
Dus ook maar eens een tier 8 hordes gedaan en dat ging eigenlijk erg makkelijk. De reward is zoals verwacht (zoals door alle streamers gezegd) echter te laag voor hoeveel meer tijd het kost. Niet eens zoveel meer tijd, een T7 kost me iets minder dan 15 minuten (ik doe er twee en dan is mijn potion bijna op inclusief het looten en terug naar town). T8 was meer 20 minuten en ik had 930 neathiron, wat wel meer is dan ik op T7 haal, maar niet meer dan 1/3e meer.
Ik had er ook niet veel aan op m’n sorc, dus maar een rogue gemaakt. Masterworking 3x op maximum life wat betekent dat mijn maximum life +77% is. Ben niet stuk te krijgen.Poops_McGhee schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:36:
Welke build gebruik je op je rogue? Ik heb ook zo'n ding gevonden vandaag en was nog aan het kijken waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (buiten alts levelen). Momenteel gebruik ik de umbracrux naast de shard of verathiel voor de extra resource (had er een met ga op innervation gevonden) op mijn eigen gebouwde heartseeker variant, dus niet direct plek om hem er bij te zetten.Jack_Mojo schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:29:
[...]
Ik had er ook niet veel aan op m’n sorc, dus maar een rogue gemaakt. Masterworking 3x op maximum life wat betekent dat mijn maximum life +77% is. Ben niet stuk te krijgen.
Andariel Rogue. Doombringer had ik veel eerder dan de Umbracrux (die dropte pas rond level 90) dus eigenlijk altijd met Doombringer blijven spelen. Met Umbracrux word ik bij die hordes ge-oneshot, met een doombringer niet. Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het oneshotsFinraziel schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:50:
[...]
Welke build gebruik je op je rogue? Ik heb ook zo'n ding gevonden vandaag en was nog aan het kijken waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (buiten alts levelen). Momenteel gebruik ik de umbracrux naast de shard of verathiel voor de extra resource (had er een met ga op innervation gevonden) op mijn eigen gebouwde heartseeker variant, dus niet direct plek om hem er bij te zetten.
Umbracrux schijnt beter te zijn, maar ik kan het nog niet ontdekken.
Andariel rogue wel by far de sterkste build die ik dit seizoen heb gespeeld. Tormented bosses houden het denk ik vijf seconden uit.
Ik krijg [Shard if Verathiel] best vaak. Heb er nog 6 in mijn stash en ook al een aantal gescrapped.Thalaron schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:54:
Pff… inmiddels een GF en Starless Skies, maar een Shard of Verathiel… die wil nog steeds niet droppen. Daar hadden ze ook wel een Mythical status aan mogen geven..
Ik gebruik de Umbracrux vooral voor de ranks to Innervation. Samen met een hoge lucky hit % zit je dan nooit met resource problemen en hoef je ook geen resource aspect te gebruiken.Jack_Mojo schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 00:15:
[...]
Umbracrux schijnt beter te zijn, maar ik kan het nog niet ontdekken.
Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6
Dat is ook hoe ik hem gebruik om de resource cost van shard of verathiel onder controle te krijgen, maar als ik het goed begrijp zit de kracht hem met andariel's ook in een extra target toevoegen om op te proccen waardoor je tegen een boss zonder adds je procs verdubbelt.ImLegenJerry schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:29:
[...]
Ik gebruik de Umbracrux vooral voor de ranks to Innervation. Samen met een hoge lucky hit % zit je dan nooit met resource problemen en hoef je ook geen resource aspect te gebruiken.
Met heartseeker is dat deel juist irritant, de ranks to innervation zijn te goed om hem niet te gebruiken maar dat target moet ik een beetje omheen spelen om te zorgen dat ik op de vijanden schiet en niet te veel op die target blijft schieten (want die 20% area damage is niet zo geweldig tenzij je een grote groep grut hebt). Aan de andere kant kan dat target wel handig zijn om even lucky hits op te proccen om jezelf te healen met siphoning strikes.
De build van maxroll gebruikt die niet maar gebruikt starless skies, maar die heb ik niet. Ze geven echter ook beastfall's als optie om te gebruiken als je geen starless skies hebt, dus eens kijken of ik die niet in mijn stash heb liggen... dat zou misschien de weg vrij kunnen maken om de doombringer die ik gisteren vond te gebruiken
Welke build gebruik je? Ik gebruik zelf Rob's Andariel Barrage build: https://d4builds.gg/build...-a149-863ce8b9ec49/?var=0Finraziel schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:08:
[...]
Dat is ook hoe ik hem gebruik om de resource cost van shard of verathiel onder controle te krijgen, maar als ik het goed begrijp zit de kracht hem met andariel's ook in een extra target toevoegen om op te proccen waardoor je tegen een boss zonder adds je procs verdubbelt.
De damage zit hem vooral in Andariel poison procs. Met deze build zie ik nummers van 800m+ voorbij komen. De Andariel geeft ook genoeg life on hit dat Siphoning strikes niet nodig is. Je moet wel een hele hoge lucky hit chance hebben voordat de build echt goed werkt.
De attack die je gebruikt, in mijn geval barrage, is puur bedoeld om lucky hits te proccen. Je gebruikt dan ook aspects om die pierce en meer targets te geven. De damage van de skill zelf boeit namelijk helemaal niets.
[ Voor 12% gewijzigd door ImLegenJerry op 19-08-2024 11:41 ]
Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6
Eindelijk heb ik de Shako en de Tyrael's Might bij elkaar. Gisteren iets van 50 tormented bosses gedaan, helemaal niks, vandaag hooguit 20, misschien 25 en hoppa, vier uniques gedropt waarvan 1 Shako en met de rest en de twee sparks die ik had, kon ik de Tyrael's Might craften.
Daarnaast nog een doombringer gedropt, die bewaar ik nog even.
Later vandaag eens Lilith opnieuw proberen, was er gisteren al bijna, ze was al op 0 health, ik ging alleen dood bij het derde 'eilandje springen' omdat ik niet zo goed zie waar die zwevende dingen zijn die je constant volgen en oneshotten (nouja, ik kan er 1 overleven, maar 2 niet).
Shako kreeg direct 2 crits op CDR, de Tyrael's might gaf me slechts 1x crit op max res, maar ik denk dat het niet echt uitmaakt dat ik nog meer dan 80% all res heb dus deze is 'af'.
Daarnaast nog een doombringer gedropt, die bewaar ik nog even.
Later vandaag eens Lilith opnieuw proberen, was er gisteren al bijna, ze was al op 0 health, ik ging alleen dood bij het derde 'eilandje springen' omdat ik niet zo goed zie waar die zwevende dingen zijn die je constant volgen en oneshotten (nouja, ik kan er 1 overleven, maar 2 niet).
Shako kreeg direct 2 crits op CDR, de Tyrael's might gaf me slechts 1x crit op max res, maar ik denk dat het niet echt uitmaakt dat ik nog meer dan 80% all res heb dus deze is 'af'.
/f/image/4wBkEEZqDZItEmn3yGeYCNXr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Ohmarinus op 19-08-2024 11:51 ]
Ik heb geen Andy's, mijn rogue gebruikt nu nog mijn eigen heartseeker build.ImLegenJerry schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:38:
[...]
Welke build gebruik je? Ik gebruik zelf Rob's Andariel Barrage build: https://d4builds.gg/build...-a149-863ce8b9ec49/?var=0
De damage zit hem vooral in Andariel poison procs. Met deze build zie ik nummers van 800m+ voorbij komen. De Andariel geeft ook genoeg life on hit dat Siphoning strikes niet nodig is. Je moet wel een hele hoge lucky hit chance hebben voordat de build echt goed werkt.
De attack die je gebruikt, in mijn geval barrage, is puur bedoeld om lucky hits te proccen. Je gebruikt dan ook aspects om die pierce en meer targets te geven. De damage van de skill zelf boeit namelijk helemaal niets.
Heb hem zelf in de planner gestopt:
https://maxroll.gg/d4/planner/cw45p0ip
Is niet meer helemaal uptodate, geloof dat ik momenteel frostburns gebruik ipv fists of fate, penitent greaves ipv de boots met hectic en dus umbracrux ipv zwaardje naast de shard. Coldclip aspect is op de plek van rapid gegaan.
Skill en paragon assignment is wel nog grotendeels hoe ik het nu heb, de exacte rolls op gear en masterworking heb ik ook niet zo, dat was gewoon een beetje proberen hoe ik dacht dat ik het zou willen gaan doen.
Eigenlijk is het ook veel leuker om zelf iets te bedenken, alleen loop ik dan vaak tegen het probleem aan dat ik niet sterk genoeg ben om endgame-content te pushen. Dan ga ik toch snel terug naar guides.Finraziel schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:51:
[...]
Ik heb geen Andy's, mijn rogue gebruikt nu nog mijn eigen heartseeker build.
Heb hem zelf in de planner gestopt:
https://maxroll.gg/d4/planner/cw45p0ip
Is niet meer helemaal uptodate, geloof dat ik momenteel frostburns gebruik ipv fists of fate, penitent greaves ipv de boots met hectic en dus umbracrux ipv zwaardje naast de shard. Coldclip aspect is op de plek van rapid gegaan.
Skill en paragon assignment is wel nog grotendeels hoe ik het nu heb, de exacte rolls op gear en masterworking heb ik ook niet zo, dat was gewoon een beetje proberen hoe ik dacht dat ik het zou willen gaan doen.
nu ik lvl100 gehaald heb is de drang om verder te spelen minder geworden, waar kun je het beste op focussen? ik speel nu poison shred build.
aan ene kant wil ik compagnon build proberen voor 1 week, daarna speel ik denk toch alleen WoW
aan ene kant wil ik compagnon build proberen voor 1 week, daarna speel ik denk toch alleen WoW
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2024 12:33 ]
nothing stops this train