Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:06:
[...]

ja je kan er op 2 manieren naar kijken, uiteindelijk kom je na veel trial en error waarschijnlijk op een soortgelijke build uit alleen heb je dan al een paar dagen/weken gespeeld.
Het is ook waar je de lol uit haalt. Op zich vind ik het wel leuk om zelf te experimenteren, maar het gaat me ook frustreren als dan blijkt dat het toch niet zo werkt als je dacht en je al je gear moet gaan vervangen. Het is wat beter geworden met de S4 wijzigingen aan de loot en meer ruimte in stash doordat je geen legendaries meer hoeft te bewaren voor het geval je dat aspect nodig hebt, maar alsnog.
Maar een build kopiëren is sowieso meestal eigenlijk niet echt te doen. Je krijgt nooit die perfecte gear zoals daar staat beschreven, dus je zult altijd wat aan moeten passen. Ik maak een build daarbij vaak ook een beetje mijn eigen omdat ik bepaalde skills die zij gebruiken niet leuk vind of niet goed genoeg ben om van bepaalde situationele passives echt veel nut te hebben.
Uiteindelijk heb ik de meeste lol gewoon aan de combat en als mijn build niet goed is dan werkt die combat minder. Dus ik kijk wel graag naar guides. Maar vaak kijk ik wel verschillende guides, probeer te snappen waarom ze bepaalde keuzes maken en eventueel mix & match ik een beetje met mijn eigen voorkeuren.

...

Is het nog geen 19 uur? :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Finraziel schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:25:
[...]

Het is ook waar je de lol uit haalt. Op zich vind ik het wel leuk om zelf te experimenteren, maar het gaat me ook frustreren als dan blijkt dat het toch niet zo werkt als je dacht en je al je gear moet gaan vervangen. Het is wat beter geworden met de S4 wijzigingen aan de loot en meer ruimte in stash doordat je geen legendaries meer hoeft te bewaren voor het geval je dat aspect nodig hebt, maar alsnog.
Maar een build kopiëren is sowieso meestal eigenlijk niet echt te doen. Je krijgt nooit die perfecte gear zoals daar staat beschreven, dus je zult altijd wat aan moeten passen. Ik maak een build daarbij vaak ook een beetje mijn eigen omdat ik bepaalde skills die zij gebruiken niet leuk vind of niet goed genoeg ben om van bepaalde situationele passives echt veel nut te hebben.
Uiteindelijk heb ik de meeste lol gewoon aan de combat en als mijn build niet goed is dan werkt die combat minder. Dus ik kijk wel graag naar guides. Maar vaak kijk ik wel verschillende guides, probeer te snappen waarom ze bepaalde keuzes maken en eventueel mix & match ik een beetje met mijn eigen voorkeuren.

...

Is het nog geen 19 uur? :+
en soms wijzigt de gear van de beste builds gedurende het season, en je kan maar weinig in je stash kwijt.
Wat op zich jammer is, ik hoop toch ooit maar 1 char in een season te maken, maar het worden er altijd 3 of allemaal, incl 1 of meer hc O-) Op HC is het stash issue daarom ook lager, helemaal omdat daar nog meer stats op items afvallen.

Nog 3 uur 54min remaining

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 06-08-2024 15:06 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:11
Ik ga voor de druid met wolfjes. Ik zag een video van iemand die (denk een tijdelijk effect) met zes ipv drie weerwolfjes liep en die konden behoorlijk tekeer gaan. Samen met de buff moet het dan goed gaan komen. Op Eternal heb ik niets meer te doen tot 8 oktober.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3V-Bo86SUHZ7GRwHjjcjEnLBJo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qewlRM7ecBRzQOh1AGXXcyIv.png?f=user_large

Download vanmorgen om 7 uur gestart... Het wil niet echt lopen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:24
Rax is al begonnen :P

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:48
Ohmarinus schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:49:
[Afbeelding]

Hopelijk gooien ze straks een 2e aardappel online als de patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Bazziek schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:07:
[...]

Hopelijk gooien ze straks een 2e aardappel online als de patch komt.
Ja, ik mag het hopen. Ik had niet verwacht dat iedereen op de laatste en eerste dag D4 opnieuw zou gaan installeren haha. Vorige keer ging dit namelijk prima met 10MB/s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Wat ik wel mis tov Diablo 3 is een wardrobe waar je in een keer al je gear kan om switchen voor “die andere build” op het moment je bijvoorbeeld een pit of boss fight wilt doen. Of zie ik dat over het hoofd ??

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
siemenz schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:16:
Wat ik wel mis tov Diablo 3 is een wardrobe waar je in een keer al je gear kan om switchen voor “die andere build” op het moment je bijvoorbeeld een pit of boss fight wilt doen. Of zie ik dat over het hoofd ??
Dat zie je niet over het hoofd, dat is voor veel mensen (inclusief mijzelf) een groot gemis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
siemenz schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:16:
Ja, ik denk dat deze zo ongeveer op nummer 1 staat van dingen die mensen missen tussen D3 en D4. Het is echt absurd dat ze in D4 zoveel goeds uit D3 gewoon niet hebben meegenomen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:24:
[...]

Ja, ik denk dat deze zo ongeveer op nummer 1 staat van dingen die mensen missen tussen D3 en D4. Het is echt absurd dat ze in D4 zoveel goeds uit D3 gewoon niet hebben meegenomen..
En het dan vervolgens releasen in D4 alsof het nieuwe cutting edge features zijn :X :X

Ik ga met sorc starten zoals vele anderen. Ben benieuwd, heb er wel zin in!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:21
is de update 50gb?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58
Ohmarinus schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:49:
[Afbeelding]

Dit is een bekende fout in de battle.net app. heeft niets met drukte te maken. je kunt proberen , wat bij mij hielp, is de download snelheid limiet in de app op 150000000 te zetten , dit werkte bij mij meteen toen ik de lage download speed bug had . wel even de launcher daarna opnieuw opstarrten. dus latest updates en pre-release content.

Sinds ik die verandering heb gedaan heb ik altijd 100-110 megabyte per seconde gehad op patches (gigabit internet) daarvoor regelmatig dramatische snelheden. dus voor mij werkte het toch echt.

[ Voor 14% gewijzigd door Visgek82 op 06-08-2024 18:28 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Visgek82 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:21:
[...]

Dit is een bekende fout in de battle.net app. heeft niets met drukte te maken. je kunt proberen , wat bij mij hielp, is de download snelheid limiet in de app op 150000000 te zetten , dit werkte bij mij meteen toen ik de lage download speed bug had . wel even de launcher daarna opnieuw opstarrten.

Sinds ik die verandering heb gedaan heb ik altijd 100-110 megabyte per seconde gehad op patches (gigabit internet) daarvoor regelmatig dramatische snelheden. dus voor mij werkte het toch echt.
Het lag aan de acces point in mijn woonkamer.. Heb het gefixt! Nu moet ik nog opnieuw OpenSource firmware installeren op de AP en dan kan ik hem denk ik weer in gebruik nemen.

Nu komt het iig wel weer lekker snel binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iO65nC3Bu2ib01N9v8q3XmhckSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4EcgLBRl13FVTfHFyoHD9Xkf.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Ohmarinus schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:28:
[...]

Het lag aan de acces point in mijn woonkamer.. Heb het gefixt! Nu moet ik nog opnieuw OpenSource firmware installeren op de AP en dan kan ik hem denk ik weer in gebruik nemen.

Nu komt het iig wel weer lekker snel binnen!

[Afbeelding]
Beter, lekker op tijd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Hier rond de 4.5gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
patch al binnen, verbetering tov vorige seasons, echt nice.
Maar volgens mij is het nog niet season5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
pstalman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:33:
patch al binnen, verbetering tov vorige seasons, echt nice.
Maar volgens mij is het nog niet season5
?

Seizoen 5 begint over 20 minuten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Visgek82 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:40:
[...]

?

Seizoen 5 begint over 20 minuten ..
Bij mij download ook iets.. is dit S5 ? (6.5gb)
Niet heel groot toch .. ik zag hierboven iets van 50gb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Aggressor schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:41:
[...]

Bij mij download ook iets.. is dit S5 ? (6.5gb)
Niet heel groot toch .. ik zag hierboven iets van 50gb :X
Bij mij is het 6,72 GB voor XSX. Gaat vlot zat, ik haal 600 Mbps, wat ook mijn maximale snelheid is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:31:
[...]

En het dan vervolgens releasen in D4 alsof het nieuwe cutting edge features zijn :X :X

Ik ga met sorc starten zoals vele anderen. Ben benieuwd, heb er wel zin in!
Niks meegekregen van dit seizoen eigenlijk nog en builds etc omdat ik hier op vakantie mega slecht internet heb :P maar wat is er nu zo speciaal aan Sorc dan? Welke builds zijn goed?

Zat zelf toevallig ook al te denken om dit seizoen sorc te spelen omdat ik dat bjina niet gedaan heb.

Nu extra geintresseerd haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben met een Necro gestart en na een uurtje of wat op lvl23 gekomen. Je kunt nu meer soorten wapens gebruiken. Dat is wel geinig.
Necro speelt nog steeds zoals in s4, dus niks te zeuren.

morgen weer verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:58:
[...]

Niks meegekregen van dit seizoen eigenlijk nog en builds etc omdat ik hier op vakantie mega slecht internet heb :P maar wat is er nu zo speciaal aan Sorc dan? Welke builds zijn goed?

Zat zelf toevallig ook al te denken om dit seizoen sorc te spelen omdat ik dat bjina niet gedaan heb.

Nu extra geintresseerd haha
Even uit mijn hoofd... veel skills hebben hun base damage bijna verdubbeld, buff op bonus damage voor int, elke 8 int is nu 1% damage ipv 10 (deze buff geldt ook voor druid en necro, rogue per 9 dex, alleen barb blijft op 10 str), en er zijn gewoon wat hele goede uniques bij gekomen of gereworked.

Mijn Sorc is ondertussen lvl 40 in WT3 en vind het even goed voor vanavond. Firewall gespeeld tot nu toe en Frostburn gevonden, wat voorheen een shit unique was maar nu ruim 100% damage bonus op fire en cold, 60% lucky hit to freeze (proct zelfs met de bizar slechte lucky hit van sorc regelmatig).

Begin ook wat lightning gear te vinden dus misschien dat ik morgen al probeer naar chain lightning te gaan... Helaas geen axial conduit gevonden zoals velen wel al snel krijgen van de season quest. Zag hem net in actie in de stream van Raxx, zag er echt supersterk uit. Die unique laat je chain lightning steeds terugkeren naar jou, rondje om jou draaien en weer uitschieten om wat vijanden te mollen. Blijft ondertussen mana drainen tot een bepaalde hoeveelheid geloof ik en doet een shitton damage.

edit: oh en welke builds zijn goed, firewall is goed om te starten, chain lightning dus, fireball wordt geweldig met een tweetal nieuwe/reworked uniques, er is een lightning spear build die erg cool lijkt, frozen orb lijkt ook weer heel goed te gaan en wellicht heel goed te combineren met lightning spear. Eigenlijk is bijna alles gewoon gebufft :P

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 06-08-2024 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:07
Ook heel even opgestart, maar volgens mij ben ik niet de enige die gestart is met een sorc. Minimaal 75% van de clan speelt ermee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 10:08
oh een nieuwe season? helemaal vergeten, eens kijken hoever ik nu kom, vorige season lvl 59 gehaald _O-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
na paar uur spelen:
was weer fun, helaas kreeg ik vrij snel een uniq die ik niet had moeten gebruiken omdat resources bij elke hit van spear hoger werd. Inmiddels dat helmpje niet meer op en kan veel meer hits doen.

Compas stacked niet?

Net Varshan gedaan op wt3 en gelijk de ring met autocast dingen, en beide skills +2 :D
Vanavond weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:56:
Ook heel even opgestart, maar volgens mij ben ik niet de enige die gestart is met een sorc. Minimaal 75% van de clan speelt ermee :P
Ja ik had nog even overwogen om met necro te starten want dat is volgens mij met Minions nog altijd de makkelijkste om zonder aspects te starten (en zonder tempers maar door een fout van Bliz hebben we alle tempers van vorig seizoen nog). Maar sorc heeft gewoon de meeste coole nieuwe shit gekregen. En hoewel ik mogelijk toch alle classes weer ga levelen is de eerste van een seizoen toch altijd een net iets andere ervaring.
Ik wil sowieso ook de druid proberen en ik denk ook necro want ik ben benieuwd naar de vernieuwde Minion ai en de springende golem, maar qua uniques is necro minder interessant geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jack_Mojo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:56:
Ook ik begon met sorc, vooral omdat ik las dat sorc goed gebuffed is nu. Mijn eerste char ooit in D4 was een sorc en ik vond het in seizoen na de beta nogal tegenvallen. Ben toen op lvl 76 gestopt met sorc en volgende seizoenen niet meer aangeraakt.

Dus voor de afwisseling nu weer eens sorc, hopelijk dit keer tot lvl 100 spelen. Andere classes heb ik allemaal al tot 100 gespeeld en eigenlijk wil ik dit seizoen maar 1 char levelen, dus het is sorc geworden.

Was er wel na twee uurtjes spelen alweer op uitgekeken. De seasonal quest is erg saai, net als vorige seizoenen. Dus verder is het vooral weer grinden. Dat doe ik al sinds 1997 ofzo en merk toch wel dat ik de laatate tijd meer behoefte krijg aan games die geen RPG/aRPG/MMORPG zijn.

Ben vooral benieuwd naar de latere levels, merk wel dat de ervaring van power hebben een stuk beter is dit seizoen, en heb nog geen enkele aspect toegevoegd. Dus als ik iets meer focus op gear upgraden, dan ga ik denk ik wel heel snel verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Ohmarinus schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:26:
[...]

Ook ik begon met sorc, vooral omdat ik las dat sorc goed gebuffed is nu. Mijn eerste char ooit in D4 was een sorc en ik vond het in seizoen na de beta nogal tegenvallen. Ben toen op lvl 76 gestopt met sorc en volgende seizoenen niet meer aangeraakt.

Dus voor de afwisseling nu weer eens sorc, hopelijk dit keer tot lvl 100 spelen. Andere classes heb ik allemaal al tot 100 gespeeld en eigenlijk wil ik dit seizoen maar 1 char levelen, dus het is sorc geworden.

Was er wel na twee uurtjes spelen alweer op uitgekeken. De seasonal quest is erg saai, net als vorige seizoenen. Dus verder is het vooral weer grinden. Dat doe ik al sinds 1997 ofzo en merk toch wel dat ik de laatate tijd meer behoefte krijg aan games die geen RPG/aRPG/MMORPG zijn.

Ben vooral benieuwd naar de latere levels, merk wel dat de ervaring van power hebben een stuk beter is dit seizoen, en heb nog geen enkele aspect toegevoegd. Dus als ik iets meer focus op gear upgraden, dan ga ik denk ik wel heel snel verder komen.
Hier ook begonnen aan het nieuwe seizoen, (zoals zovelen) met een Sorc.

Sorc was ook mijn eerste char, en is sowieso favoriet in RPG’s. Ik was in een uurtje of 2 lvl 30, dus dat gaat echt weer rap net als vorig seizoen.
Ik heb ergens wel hetzelfde gevoel als jij hebt, het voelt als meer van hetzelfde en ik vraag me af hoe lang dit leuk blijft Endgame, of überhaupt na lvl 50.
Maar tot die tijd blijf ik lekker spelen en zien we wel waar het schip strandt. Wellicht sluit het mooi aan bij de release van The War Within en kan ik 1-op-1 door :+

Bij D3 was de replayability tot nu toe (veel) beter, want daar ben ik na max lvl echt nog wel door gaan grinden voor betere gear / hogere GR. Bij D4 heb ik steeds kort na het behalen van max lvl het spel weer opzij gelegd. We gaan eens zien hoe het dit keer loopt :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-10 21:28
Wow Rob2628 binnen 5 uur en 45 min al level 100 en heeft al Shako en The Grandfather 8)7

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 15:01
Ik ben gisteren begonnen met even totaal wat anders, season 1 was ik druid, season 2 barb & sorc, Season 3 niet veel gespeeld maar was daar wederom barb, season 4 Barb & Necro, nu dus echt voor rogue gegaan deze keer. Ik hou wel van het weg rennen, dodge roll hier en daar en dash en dan schieten idee. Uiteindelijk ga ik voor de rapid fire variant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:29
begonnen met rogue, HS van vorig seizoen is schijnbaar minder sterk volgens de experts, twijfel nu een beetje tussen levellen met barrage of penetrating shot. Een snelle andy zou natuurlijk tof zijn, maar dat is ijdele hoop vewrwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:50

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Zijn er hier mensen die veel op hun steam Deck spelen? Heb sinds season 4 vaak crashes, terwijl ik er daarvoor geen last van had. Ligt misschien aan de settings. Heb zelf nog niet gevonden welke het beste/snelste werken.
Welke gebruiken jullie??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stond een poosje niks te doen in Zarbinzet, bij de town portal. De een na de andere lvl1 sorc plopte in beeld. Heel af en toe een andere class tussendoor, maar 95% was sorc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Is er iets verandert aan het aantal companions? Ik had in S4 nog 4 werewolf companions met Aspect of the Stampede en nu nog maar 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Redelijk seizoen wel hoor. De afkickverschijnselen na het vijf minuten niet aanraken van de controller heb ik niet meer, maar om zo nu en dan een paar uurtjes even lekker rond te dwalen in Sanctuary verveelt mij tot op heden zeker nog niet. Ik vermoed dit seizoen op een laag pitje maximaal twee chars op level 100 en dan gaan we eens goed zitten voor de uitbreiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42
Als jullie met een nieuw seizoen beginnen wat ga je dan doen?
Begin je gewoon opnieuw met de questline of ga je gewoon willekeurig rond lopen of iets anders?
Ik merk dat ik een doel moet hebben en de questline en sidequests zijn dan t makkelijkste om te volgen vind ik.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:35
BlueFoxOne schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:10:
Begin je gewoon opnieuw met de questline of ga je gewoon willekeurig rond lopen of iets anders?
Ik merk dat ik een doel moet hebben en de questline en sidequests zijn dan t makkelijkste om te volgen vind ik.
Nee dat is echt zonde. Ik doe de seasonal questline. En ben daarmee al level 50 geworden. En dan wat helltides voor wat gear, dus die boss paar keer doden wanneer deze door een ander groepje continue wordt gesummend, tot ik sterk genoeg ben voor wt4. Meestal rond 55-60 ergens. Afhankelijk van je build/class.

Al je gear temperen met +dmg to close/distant en max life, hoogste dps wapen gebruiken wat je kan vinden en je bent ready to go.

[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 08-08-2024 09:21 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
BlueFoxOne schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:10:
Altijd en dan echt altijd "Skip Campaign". Dat gaat zo gigantisch veel sneller en scheelt je zoveel exploration..

Via Helltides levelen is mijn favoriet. Er zijn veel mobs, je kunt via die kistjes vrij snel gear krijgen en er zitten vaak ook nog Whispers bij waardoor je ook daar extra rewards krijgt.
Op latere levels switchen naar NM dungeons om je Glyphs ook te kunnen levelen, maar zeker tot level 40-50 zou ik Helltides doen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Angeloonie schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:56:
[...]

Altijd en dan echt altijd "Skip Campaign". Dat gaat zo gigantisch veel sneller en scheelt je zoveel exploration..

Via Helltides levelen is mijn favoriet. Er zijn veel mobs, je kunt via die kistjes vrij snel gear krijgen en er zitten vaak ook nog Whispers bij waardoor je ook daar extra rewards krijgt.
Op latere levels switchen naar NM dungeons om je Glyphs ook te kunnen levelen, maar zeker tot level 40-50 zou ik Helltides doen.
Dit doe ik ook inderdaad. Eergister in een uurtje of 2 naar lvl 31. En gister in een uurtje of 2 naar lvl 46. Mob density is daar inderdaad lekker.

Op het eind van de 2 uurtjes nog wel de WT3 dungeon geprobeerd maar dit ging niet zo makkelijk als verwacht, dus na 5 minuten maar gestopt omdat het al later werd. Op lvl 46 voelt de chain lightning build van de Sorc toch niet zo sterk meer als in het begin, dus vanavond misschien eens switchen van build.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Denman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:41:
[...]

Dit doe ik ook inderdaad. Eergister in een uurtje of 2 naar lvl 31. En gister in een uurtje of 2 naar lvl 46. Mob density is daar inderdaad lekker.

Op het eind van de 2 uurtjes nog wel de WT3 dungeon geprobeerd maar dit ging niet zo makkelijk als verwacht, dus na 5 minuten maar gestopt omdat het al later werd. Op lvl 46 voelt de chain lightning build van de Sorc toch niet zo sterk meer als in het begin, dus vanavond misschien eens switchen van build.
Ben ook met Chain Lightning bezig, nu iets van level 74, maar merk dat het idd niet meer zo makkelijk gaat.
Gisteren een fireball-build in actie gezien (was wel level 100) en dat was echt insane in de Infernal Hordes, hele schermen ontplofden. Sta ik daar met m'n chain lightning mobs te kietelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Angeloonie schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:46:
[...]

Ben ook met Chain Lightning bezig, nu iets van level 74, maar merk dat het idd niet meer zo makkelijk gaat.
Gisteren een fireball-build in actie gezien (was wel level 100) en dat was echt insane in de Infernal Hordes, hele schermen ontplofden. Sta ik daar met m'n chain lightning mobs te kietelen :+
Valt me op dat de afname van power ineens heel snel ging. Toen ik m'n eerste enchantment kreeg en daar fireball in stopte blies ik de eerste 5-10 levels hele schermen weg. Maar nu doet het amper meer wat. Vandaar dat ik aan het kijken ben voor wat anders. Maar misschien doe ik iets niet goed :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:50

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb precies hetzelfde met Chain lightning... vind het wel toffe build, maar het werkt toch niet zo goed.
Ga zo maar es fire wall proberen of misschien iets met ice.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:24
Nu level 80 met m'n dust barb en dat gaat voortvarend. Daarna maar over naar een flay barb. Prima vermaak weer dit seizoen in ieder geval.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Voor het eerst druid gekozen, meteen blij met de build. Onwijze aanrader de companion druid. Erg leuk om te spelen.

Alle tormented bosses klaar, season journey/battlepas ook klaar. Gereed voor uitbreiding :+. Nou nog eens uber unique zien te bemachtigen :P. Misschien nog kijken hoever ik kan komen in die pit/burning hells.

Het levelen gaat bijzonder snel, zeker als je tier 3 van die burning hells kan spammen. Idem voor die rep van moeders gaat onwijs snel daar (hoop elite monsters non-stop).

Over moeders gesproken, uber lilith heeft flinke nerfhamer gekregen. Minder 1-shot mechanics en ze zijn ook wat langzamer. Dus mocht je er nog niet gedaan hebben, wellicht leuke challange om naartoe werken dit tussenseizoen.

[ Voor 21% gewijzigd door Diversity op 08-08-2024 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Diversity schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:20:
Voor het eerst druid gekozen, meteen blij met de build. Onwijze aanrader de companion druid. Erg leuk om te spelen.

Alle tormented bosses klaar, season journey/battlepas ook klaar. Gereed voor uitbreiding :+. Nou nog eens uber unique zien te bemachtigen :P. Misschien nog kijken hoever ik kan komen in die pit/burning hells.

Het levelen gaat bijzonder snel, zeker als je tier 3 van die burning hells kan spammen. Idem voor die rep van moeders gaat onwijs snel daar (hoop elite monsters non-stop).

Over moeders gesproken, uber lilith heeft flinke nerfhamer gekregen. Minder 1-shot mechanics en ze zijn ook wat langzamer. Dus mocht je er nog niet gedaan hebben, wellicht leuke challange om naartoe werken dit tussenseizoen.
hallo dan..! haast of zoi? alles al gedaan? ben pas bij lvl 35 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:56:
Redelijk seizoen wel hoor. De afkickverschijnselen na het vijf minuten niet aanraken van de controller heb ik niet meer, maar om zo nu en dan een paar uurtjes even lekker rond te dwalen in Sanctuary verveelt mij tot op heden zeker nog niet. Ik vermoed dit seizoen op een laag pitje maximaal twee chars op level 100 en dan gaan we eens goed zitten voor de uitbreiding :)
Ik moet eerlijk zeggen, een uurtje of 2 per dag vind ik deze keer wel genoeg. Ik heb niet de motivatie als voorheen.
Durf ook niet te zeggen hoe ver ik deze keer ga komen. Misschien hooguit 2 chars naar 100, maar dat kan zo maar op 1 blijven. Gelukkig is het een korte season en kunnen we straks eindelijk een nieuwe class en gebied gaan bekijken. Werd hoog tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
brothermaynard schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

hallo dan..! haast of zoi? alles al gedaan? ben pas bij lvl 35 :P
Prima toch? Het is geen wedstrijd, lekker genieten van de reis zou ik zeggen :)

Hier kleeft namelijk wel een gevaar voor D4: de laatste 2 seizoenen gaat levelen erg snel en sinds release is de Endgame matig. Ik geniet van de reis naar lvl 100, maar zodra ik daar ben is het of een alt maken met 50% kans dat die ook naar 100 gaat, of kort Endgame spelen en de game dan wegleggen want de game is daar voor mij feitelijk "afgelopen". Waar het bij Diablo 2 / 3 en bijvoorbeeld WoW juist pas begint als je max level bent.
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:51:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen, een uurtje of 2 per dag vind ik deze keer wel genoeg. Ik heb niet de motivatie als voorheen.
Durf ook niet te zeggen hoe ver ik deze keer ga komen. Misschien hooguit 2 chars naar 100, maar dat kan zo maar op 1 blijven. Gelukkig is het een korte season en kunnen we straks eindelijk een nieuwe class en gebied gaan bekijken. Werd hoog tijd.
Dit dus :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 10:08
ik ben gisteren opnieuw begonnen, sorc is niet mijn ding dus ben weer terug gegaan naar Druid O+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Denman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:59:
[...]

Prima toch? Het is geen wedstrijd, lekker genieten van de reis zou ik zeggen :)

Hier kleeft namelijk wel een gevaar voor D4: de laatste 2 seizoenen gaat levelen erg snel en sinds release is de Endgame matig. Ik geniet van de reis naar lvl 100, maar zodra ik daar ben is het of een alt maken met 50% kans dat die ook naar 100 gaat, of kort Endgame spelen en de game dan wegleggen want de game is daar voor mij feitelijk "afgelopen". Waar het bij Diablo 2 / 3 en bijvoorbeeld WoW juist pas begint als je max level bent.

[...]
Hier hetzelfde. Voor mij was het niet zozeer een haast klus maar wilde dit seizoen wel doen en de nieuwe content even aanraken. Middagje vrij geweest gister :). Moet erbij zeggen dat ik dus voor het eerst gewoon een build van internet geplukt heb en netjes gevolgd t/m het paragon board aan toe. Dat doe ik normaal ook niet en daar gaat zoveel tijd inzitten als je zelf een build wil maken die ook daadwerkelijk wat doet.

Daarnaast blijft het een ARPG, dus wanneer iets klaar is met spelen bepaal je ook zelf. Vriend en een oom van mij vinden bijv. de campaign leuk en zijn er daarna al mee klaar. Andere willen torment of zover als mogelijk komen in die pit\horde compass weet ik het. Er is echter niet bijster veel te doen als je naar endgame kijkt, ben niet iemand die 100+ uur gaat steken om boss matts te farmen. Wat nu al beter is geworden overigens, maar er mist nog het e.e.a.

Een uber uniek ook nog niet gevonden. Als ik zin heb ga ik nog even spelen, en anders gaan we weer met de campaign verder in oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik ga dit seizoen ook niet net als vorig seizoen 7 toons naar 100 brengen :P Geen zin om weer zo all-out te gaan.
Heb ook nog een vakantie gepland dus dat gaat sowieso van de tijd af. Dus wil gewoon maximaal 2 characters gaan maxen en dan is het ook klaar, zo veel uren als vorig seizoen had ik er tot die tijd ook niet ingestoken, dus dat was voor mij ook een one-off. Gok niet dat ik snel weer alle classes en sommigen x2 naar 100 ga brengen in een komend seizoen. :P

Andere vraag: wat doen jullie met Eternal?
Ik heb nu dus 7 lvl 100's op eternal, die nagenoeg allemaal zeer goed end-game geared zijn. Daarnaast nog 250 items oid van de stash die opgeruimd moeten worden. Gooien jullie dit allemaal weg?
Eigenlijk voelt Eternal met de seasons volstrekt nutteloos, maar voor mijn gevoel is het ook weer zonde om maar characters te gaan verwijderen... Idem voor goede items..
Maar aan de andere kant raak ik het toch niet meer aan, dus waarom ook weer niet weggooien?

Dilemma..

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 08-08-2024 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
Angeloonie schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:14:
Ik ga dit seizoen ook niet net als vorig seizoen 7 toons naar 100 brengen :P Geen zin om weer zo all-out te gaan.
Heb ook nog een vakantie gepland dus dat gaat sowieso van de tijd af. Dus wil gewoon maximaal 2 characters gaan maxen en dan is het ook klaar, zo veel uren als vorig seizoen had ik er tot die tijd ook niet ingestoken, dus dat was voor mij ook een one-off. Gok niet dat ik snel weer alle classes en sommigen x2 naar 100 ga brengen in een komend seizoen. :P

Ik heb nu dus 7 lvl 100's op eternal, die nagenoeg allemaal zeer goed end-game geared zijn. Daarnaast nog 250 items oid van de stash die opgeruimd moeten worden. Gooien jullie dit allemaal weg?
Eigenlijk voelt Eternal met de seasons volstrekt nutteloos, maar voor mijn gevoel is het ook weer zonde om maar characters te gaan verwijderen... Idem voor goede items..
Maar aan de andere kant raak ik het toch niet meer aan, dus waarom ook weer niet weggooien?

Dilemma..
Er komt een punt dat je simpelweg geen zin om elk season weer opnieuw te gaan knallen, dan is het lekker als je nog steeds een paar eternal characters hebt om eens een avondje te spelen of coop te doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Bossie schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:42:
[...]

Er komt een punt dat je simpelweg geen zin om elk season weer opnieuw te gaan knallen, dan is het lekker als je nog steeds een paar eternal characters hebt om eens een avondje te spelen of coop te doen.
Mogen ze wat mij betreft je max aantal poppetjes wat groter maken😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 19:57
Deze league heel veel plezier met een Barb deathblow build. Is heel duur en lastig op te zetten, maar als je eenmaal je fury onder controlle hebt, gaat die harder dan een Hota. Op de juiste wapens en het geld te verkrijgen begonnen met whirlwind tornado om snel te lvlen. Eenmaal lvl 80 kan je switchen.
Nieuwe infernal horde League mechanics zijn echt gaaf en super snel lvlen (mits je niet doodgaat), ook de loot is mega veel op t4 en hoger.
Nu maar flink de pit in om de gear flink te lvlen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dilemma..
Ik verwijder ze omdat ze toch niets meer toevoegen en ik anders niet genoeg character slots heb. Ik speel arpg's voor de seasons/leagues/whatever en heb volgens mij echt nog nooit een eternal char gespeeld in wat voor arpg dan ook :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 17:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZR1bxi-LLrmfBNeBosY6jyqfsMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s5V7ScKgWwUDMxTfk19poMEO.jpg?f=fotoalbum_large

Nu op jacht naar een met een GA op damage, maar dit ding is wel mega gebuffed met season 5 zeg

Helaas de 8 gehit op life, maar is ook wel lekker

[ Voor 16% gewijzigd door Jaer op 08-08-2024 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-RaX schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:58:
Is er iets verandert aan het aantal companions? Ik had in S4 nog 4 werewolf companions met Aspect of the Stampede en nu nog maar 3?
Ik denk dat je je vergist. Stampede was vorig season ook gewoon +1 companion en je hebt standaard 2 wolven. Dat werden er toen dus ook maar 3.
Er is wel een nieuwe aspect bijgekomen, Moonrage, waarmee je max 3 extra wolven kunt krijgen, 5% kans on kill of lucky hit tegen boss. Zo'n wolf blijft wel 35 seconden (max lvl aspect) dus over het algemeen loop je dan gewoon met 6 wolven rond (met ook die stampede er bij).

Zelf echter nog niet geprobeerd, ben nog met mijn sorc bezig. Maar wil hem wel eens proberen. Vorig season waren 3 wolven gewoon echt te weinig, gebeurde te vaak dat ze alle drie crowd controlled waren en dan sta je daar te wachten tot ze weer wakker worden. Met 6 zou ik verwachten dat dat een stuk minder zou moeten zijn en het hopelijk meer voelt zoals een minion necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dilemma..
Mijn eternal characters draai ik ook gewoon de nek om als ik plek nodig heb. Vorig season 7 poppetjes gestart (waarvan 6 naar 100 gespeeld) dus dan gaat het hard.
Ik ga in de praktijk toch nooit meer op eternal spelen dus ga me er ook niet meer druk om maken, ook niet mijn oude loot uitsorteren of zo. In D3 deed ik dat wel nog een hele tijd maar uiteindelijk deed ik er nooit meer wat mee dus gewoon zonde tijd. Bovendien, door powercreep is je oude gear vaak outdated mocht je er toch nog een keer wat mee willen. Bijvoorbeeld heel veel uniques van voor dit seizoen met zijn mega-buffs kun je in de vuilnisbak gooien.
Vind overigens wel ook dat 12 character slots nogal karig is. Met één van elke class op soft- en hardcore zit het al bijna vol. En zolang we geen armory hebben is het ook nog praktisch om meerdere van 1 class te hebben.

Levelen van mijn sorcje gaat wel lekker, niet heel veel tijd gehad afgelopen avonden maar ondertussen wel lvl 76. Alleen nog niet echt de gear gevonden om die leuke nieuwe builds te gaan proberen. Maar wel een flame scar en wat leuke aspects waar ik zelf een incinerate/hydra build in elkaar gedraaid heb. Die hydra's met een temper ergens voor +2 heads en een aspect voor +1 hydra tikt nog best aan, dan heb je ineens 15 hoofden (3x5) die vuur staan te spugen ipv 6 (2x3). Ik ren nou door nightmare dungeons 20 levels boven me door alleen regelmatig een hydra te planten en alleen als er elites zijn blijf ik even staan incineraten. Het grut gaat wel dood van de hydra's, mijn lvl 17 frostburns die alles bevriezen en iceheart brais die vervolgens het scherm in nova's bedekt :D
Ik vraag me eigenlijk af of je die +2 heads temper ook meer dan 1 keer kunt gebruiken, maar nog niet geprobeerd (moet ik mijn amulet vervangen want naast de flame scar heb ik alleen mijn off hand nog voor een weapon temper en daar zit hij al op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
brothermaynard schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:32:
[...]

Tja, ik hoef niet mijn S1, S1,S3 barbaar etc te hebben, eentje is voldoende.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
brothermaynard schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:32:
[...]

Ze moeten een aparte pool voor seasons maken. Zo heb je meer ruimte voor verschillende builds van verschillende classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schijn heel veel zin in s5 te hebben. Ben pas lvl50 op m'n eerste character :D
Zit geen gang in mijn spel en ik weet niet waarom.
Nouja, ik denk dat ik 8 oktober nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

WoW crossover in de D4 store :o

Vooralsnog gaat m'n sorc wel lekker op level 100 moet ik zeggen. Genoeg te doen en te verbeteren nog (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Waarom droppen de andere Varshan mats eigenlijk nog, die kun je toch nergens anders voor gebruiken? Vanaf dit seizoen alleen Malignant heart nodig om hem/haar/het te summonen. Bugje?

Edit; bezoekje aan de alchemist gebracht en je kunt ze dus omzetten. Want gewoon direct alleen maar harten droppen is niet logisch, laten we het met extra stappen doen 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door schaapiej op 10-08-2024 07:30 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:12:
Ik schijn heel veel zin in s5 te hebben. Ben pas lvl50 op m'n eerste character :D
Zit geen gang in mijn spel en ik weet niet waarom.
Nouja, ik denk dat ik 8 oktober nodig heb.
Hier gaat het ook traag hoor, wel wat minuten bij een pilaartje gestaan en een paar keer zo’n horde gedaan.

Drie keer knipperen met je ogen en je bent level 75. In de hele rit nog niks aan m’n poppetje gesleuteld, dit weekend maar even onder de loep nemen.

Goed seizoen hoor, maar de uitbreiding is zeker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
3 (korte) avondjes gespeeld. Nu level 75 ongeveer. Barrage Rogue. Speelt leuk. Wel wat squishy. Maar hoort erbij. Merk wel dat ik elk seizoen steeds sneller klaar mee ben. Maar volgens mij is dat ook niet perse slecht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Angeloonie schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:46:
[...]

Gisteren ben ik na het vinden van Fractured Winterglass geswitched van Chain Lightning naar Lightning Spear en dat was echt vele malen beter te doen. Veel meer dmg, veel sneller, alleen je hebt dan wel echt een paar uniques nodig voordat het werkt.

Must haves:
Tal Rasha ring
Fractured ammy
Esu boots
Fists of Fate gloves
Tibaults pants

Daarnaast natuurlijk handig als de overgebleven gear de juiste stats heeft. Een helm met veel CDR was een van de grotere verbeteringen en natuurlijk geluk hebben met de tempers. Maar al met al speel ik nu lekker weg. Pit 40 is echt geen probleem, 2 tot 3 minuten max en dan ben ik nog geen lvl 100 en heb ik pas 1 glyph naar 15 geleveled. Dus ik ga nu even alle glyphs levelen vanavond en daarna zal ik in de pits wel weer flink omhoog gaan. Denk dat ik met alle glyphs op 15 wel pit60 moet aankunnen. Dan nog een beetje masterworken voor de juiste stats, want ik zit nu met alle stats fout op de masterworks helaas. Dus moet allemaal opnieuw.

En daarna zal het wel tijd gaan worden om Tormented Ubers te doen met een groepje, aangezien Harlequin toch wel wordt aangeraden voor deze build voor de CDR. En Tyraels Might is natuurlijk ook een leuke optie, maar de Shako is belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Alekz87 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:30:
3 (korte) avondjes gespeeld. Nu level 75 ongeveer. Barrage Rogue. Speelt leuk. Wel wat squishy. Maar hoort erbij. Merk wel dat ik elk seizoen steeds sneller klaar mee ben. Maar volgens mij is dat ook niet perse slecht.
Dat gevoel had ik ook na drie dagen spelen. En nu van build geswitched en ineens slice ik overal doorheen, wat toch weer een nieuwe ervaring geeft. Je moet echt over een soort hobbel heen elke keer. Het is vooral de tijd die het duurt tot de volgende hobbel die het minder aantrekkelijk maakt. Het zijn fases, eerst ben je vooral aan het levelen, daarna vooral kwa gear een basis aan het leggen en levelen in Infernal Hordes (beste XP hands down), daarna ga je vooral NM dungeons doen voor de glyph XP, en daarna of parallel daaraan the Pit. En natuurlijk af en toe Infernal Hordes. Ik zag al dat je met Infernal Hordes dus ook Pit materials kunt krijgen in de hogere levels, dat maakt het op termijn wel interessant want Infernal Hordes is voor sommige builds echt heel erg goed. Ik zal al 1 post van iemand die meer dan 900 Neathiron kreeg na een T7 Infernal Hordes! Daar kun je volgens mij een groot deel van je gear al mee masterworken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb al flink wat tormented bosses gedaan inmiddels maar helaas maar 1 mythic unique :P Wel de Starless Sky ring dus dat is dan wel weer fijn.

Overigens ook alweer een bizar aantal shop skins gezien die ze gister hebben toegevoegd. Vind de Sylvanas rogue skin ook wel tof, maar 28 euro, mama mia... :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:33:
[...]

Hier gaat het ook traag hoor, wel wat minuten bij een pilaartje gestaan en een paar keer zo’n horde gedaan.

Drie keer knipperen met je ogen en je bent level 75. In de hele rit nog niks aan m’n poppetje gesleuteld, dit weekend maar even onder de loep nemen.

Goed seizoen hoor, maar de uitbreiding is zeker nodig.
Dan moet ik toch wat vaker met m'n ogen knipperen, denk ik. Waarschijnlijk heb ik maar 2 keer geknipperd. :D
Het is gewoon weer teveel van hetzelfde met dezelfde 5 classes, die ik al meerdere keren naar de 100 geleveled heb. Het is wel leuk, maar niet meer zo als voorheen. In de voorgaande seasons had ik allang een lvl100 gehad, maar nu.... niet vooruit te branden. Zal wel aan het weer liggen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:36:
Heb al flink wat tormented bosses gedaan inmiddels maar helaas maar 1 mythic unique :P Wel de Starless Sky ring dus dat is dan wel weer fijn.

Overigens ook alweer een bizar aantal shop skins gezien die ze gister hebben toegevoegd. Vind de Sylvanas rogue skin ook wel tof, maar 28 euro, mama mia... :o
€.140 als je ze alle 5 wilt hebben. WoW sentiment kan sterk zijn, maar niet €.140 sterk. Bizar gewoon, die prijzen. De basic base game en expansion zijn samen goedkoper.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:36:
[...]

Dan moet ik toch wat vaker met m'n ogen knipperen, denk ik. Waarschijnlijk heb ik maar 2 keer geknipperd. :D
Het is gewoon weer teveel van hetzelfde met dezelfde 5 classes, die ik al meerdere keren naar de 100 geleveled heb. Het is wel leuk, maar niet meer zo als voorheen. In de voorgaande seasons had ik allang een lvl100 gehad, maar nu.... niet vooruit te branden. Zal wel aan het weer liggen :*)
Daarom speel ik elk seizoen maar 1 char naar de 100, heel soms 2 chars als de eerste endgame niet leuk blijkt te zijn.

Vorig seizoen thorns barb en minion necro, dit seizoen alleen sorc gespeeld. Heel soms probeer ik iets anders, maar ben ik er al weer snel klaar mee zoals met rogue en druid.

Dit seizoen speel ik sorc omdat die voor het eerst viable blijkt te zijn. Lightning Spear is echt top in zowel farmen als bossing. Wel nog even geluk krijgen met MasterWorken. Heb nu al 100 miljoen gespendeerd en nog geen enkele keer de crit op cooldown.... Beetje jammer, mijn drops zijn ook nog nooit zo slecht geweest als in dit seizoen. Heb pas 1 bruikbare helm en armor gevonden (andere gear is wel redelijk, maar helm en armor zijn nog verre van) en ben toch alweer lvl 100 met alle 8 glyphs op 15+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
"Dit seizoen speel ik sorc omdat die voor het eerst viable blijkt te zijn."

Ball lightning vergeten? :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alweer een aantal seizoenen niet meer gespeeld. En ook de uitbreiding heb ik nog niet gekocht (bak geld voor een addon).

Waarschijnlijk komt de uitbreiding er wel, omdat ik de campaign wel degelijk te gek vond en wil weten waar het uiteindelijk naar toe gaat met Mephisto. :) ben overigens enorm.blij dat ik Uber Lilith in het eerst seizoen heb kunnen omleggen. Nog steeds wel enigszins trots op. :)

Maar blijf gewoon zo nu en dan lurken hier... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net even wat rotas gedaan en 3 mythic uniques gescoord dus kon eindelijk shako craften :D Nu tyraels might nog en ik heb alles compleet op m'n sorc. Maar ga ook even wat anders levellen denk ik, rogue of barb.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
London schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:32:
Net even wat rotas gedaan en 3 mythic uniques gescoord dus kon eindelijk shako craften :D Nu tyraels might nog en ik heb alles compleet op m'n sorc. Maar ga ook even wat anders levellen denk ik, rogue of barb.
Moet zeggen dat de Druid mij dit seizoen ook wel goed bevalt. Ben met een Landslide/Lightning build aan de gang gegaan, deze variant; https://maxroll.gg/d4/build-guides/trampleslide-druid-guide

Veel damage om je heen dus je vliegt aardig door de Pit heen en Hordes vallen ook om je heen neer!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom ik er vandaag pas achter dat je helemaal geen PS Plus nodig hebt om D4 op de Playstation te spelen. Je kunt alleen niet met andere spelers chatten, traden of groupen. Voor de rest werkt alles gewoon. Je kunt nog steeds andere spelers zien, met randoms een WB of Helltide ding doen.
PvP kan ook niet, dus dat wordt makkelijk farmen voor de PvP rewards.

Ik heb PS Plus altijd behouden, omdat ik dacht dat je dat perse nodig had om D4 (en GTAO, NMS of GT7) te spelen, maar dat is dus niet zo. Je kunt alleen de multiplayer opties niet gebruiken.
Dat is meer een zegen dan een vloek voor mij.
GTAO zou dan de enige game zijn, waarvoor ik PS Plus echt nodig zou hebben. Die heb ik al minstens een jaar of 2 niet meer aangeraakt en dus geld verspilt.
😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 08:16:
[...]

Daarom speel ik elk seizoen maar 1 char naar de 100, heel soms 2 chars als de eerste endgame niet leuk blijkt te zijn.

Vorig seizoen thorns barb en minion necro, dit seizoen alleen sorc gespeeld. Heel soms probeer ik iets anders, maar ben ik er al weer snel klaar mee zoals met rogue en druid.

Dit seizoen speel ik sorc omdat die voor het eerst viable blijkt te zijn. Lightning Spear is echt top in zowel farmen als bossing. Wel nog even geluk krijgen met MasterWorken. Heb nu al 100 miljoen gespendeerd en nog geen enkele keer de crit op cooldown.... Beetje jammer, mijn drops zijn ook nog nooit zo slecht geweest als in dit seizoen. Heb pas 1 bruikbare helm en armor gevonden (andere gear is wel redelijk, maar helm en armor zijn nog verre van) en ben toch alweer lvl 100 met alle 8 glyphs op 15+.
Ik speel elk season wel een keer een sorc. Sorc is mijn favo class om te spelen. In D3 speelde ik ook altijd een Wizard en in WoW meerdere Mages.
Dit keer is de Sorc geboost, maar in vorige seasons is de class me nooit tegengevallen en altijd sterk geweest. Vooral in s2 met de balletjes.

Was begonnen met een necro, maar die staat niks te doen en, omdat ik niet denk dat ik 2 classes ga max'en dit season, ben ik met een Sorc begonnen. Gewoon een oude werkende Chain Lighting build die ik sinds s3 heb gebruikt. Werkt nog steeds prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vandaag es beginnen met een sorc, als er een 2de komt dan wordt dat een druid. De twee die ik in s4 niet heb gespeeld. Voorlopig mag alles in de fik, builds kijk ik wel es naar als het langzaam begint te gaan :)

Maar zelfs als ik de 100 niet aantik: geen man overboord. Ik ben lekker casual want het is lekker weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag de sorc verder geleveled. Die is nu lvl76, Chain Lighting en gefocused op damage en CDR. Ik ren nog overal dwars doorheen, zonder problemen. Moet wel zeggen dat ik geluk heb met gear drops. Tal'Rasha ring 925 van Varshan (pushover tegenwoordig), Crown of Lucion, Axial Conduit en gloves met +3 Chain Lighting. Het meeste is nog Sacred, btw.
Bijna 33K Attack Power op lvl76. Heb ik met geen andere character nog meegemaakt. Dood ga ik ook niet, want ik heb nagenoeg continue Ice Armor actief. Ik heb een monster gemaakt! (nouja, tot nu toe dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mijn 2de char is dus een barb, bash deze keer, en het valt mij reuze mee. Ging sneller dan necro, vandaag nog 100 worden hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Sorc bijna level 100. Normaal gesproken stop ik vrijwel meteen als ik level 100 ben maar heb nu het idee dat ik pas net ben begonnen. Het levelen gaat zo ontiegelijk snel met die hordes. Dilemma :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:12:
Vandaag de sorc verder geleveled. Die is nu lvl76, Chain Lighting en gefocused op damage en CDR. Ik ren nog overal dwars doorheen, zonder problemen. Moet wel zeggen dat ik geluk heb met gear drops. Tal'Rasha ring 925 van Varshan (pushover tegenwoordig), Crown of Lucion, Axial Conduit en gloves met +3 Chain Lighting. Het meeste is nog Sacred, btw.
Bijna 33K Attack Power op lvl76. Heb ik met geen andere character nog meegemaakt. Dood ga ik ook niet, want ik heb nagenoeg continue Ice Armor actief. Ik heb een monster gemaakt! (nouja, tot nu toe dan).
Overigens zegt Attack Power heel weinig. Want het neemt een heleboel factoren helemaal niet mee in de berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ohmarinus schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:47:
[...]

Overigens zegt Attack Power heel weinig. Want het neemt een heleboel factoren helemaal niet mee in de berekening.
Dat klopt. Ik zit maar op 13k attack power met een chainlightning sorc op level 98 maar mep mobs met ongekende snelheid neer op pit tier 40 als test gisteren. Dat hoefde ik vorig seizoen niet te proberen zonder minstens 30k attack power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik had zo'n paarse spark in dat laatste kistje van mothers....
Dat is zeker het slechtste wat je kunt krijgen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:04:
Ik had zo'n paarse spark in dat laatste kistje van mothers....
Dat is zeker het slechtste wat je kunt krijgen :(
Dat is letterlijk de bedoeling, wat is daar mis mee? :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
London schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:10:
[...]

Dat is letterlijk de bedoeling, wat is daar mis mee? :P
ik dacht dat er ook wel een wapen of armor uitkwam ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:11:
[...]

ik dacht dat er ook wel een wapen of armor uitkwam ?
Geen mythic unique iig, maar de resplendent spark is wel de bedoeling.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
London schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:12:
[...]

Geen mythic unique iig, maar de resplendent spark is wel de bedoeling.
Oke dan is het goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Met 4 van die krengen kan je 1 mythic unique craften naar keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:47:
[...]

Dat weet ik en ik snap wel hoe ik een build voor een CL sorc moet maken. Ik probeer het nu alleen anders dan voorgaande seasons en het werkt ook nog. Ik ben ook totaal niet van plan om pits te pushen deze keer.
Gewoon een keertje lekker casual is ook best leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:13:
[...]

Dat weet ik en ik snap wel hoe ik een build voor een CL sorc moet maken. Ik probeer het nu alleen anders dan voorgaande seasons en het werkt ook nog. Ik ben ook totaal niet van plan om pits te pushen deze keer.
Gewoon een keertje lekker casual is ook best leuk.
Ja het speelt sowieso wel wat relaxter nu. Al heb ik wel iets van carpal tunnel opgelopen in mijn linkerhand dus nu even niet gamen. Zodra het weer wat beter voelt ben ik meteen weer terug hoor. Wil graag nog de Tormented bosses doen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Geluk is dit seizoen weer aan m’n zijde. Denk 20 a 25 tormented runs en 3x paars.

Wel grappig, m’n barb heeft op level 55 een attackpower en life van 20k door een shako en doombringer lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb vandaag mijn fireball sorc omgebouwd naar lightning spear...
Fireball was op zich leuk, maar ik voelde mezelf wat squishy. Wou eigenlijk chain lightning gaan proberen, maar ben eerst eens wat bosses gaan mollen om te kijken of ik dan betere gear daarvoor zou krijgen. Maar aangezien er vervolgens goed gerollde Esu's en Winterglass voor mijn voeten viel, maar gelijk naar lightning spear gegaan...
En OMGWTFBBQ! Ja, iedereen zei het al, die build is super OP, maar echt :o

Met fireball had ik moeite met tier 5 hordes, ging eerst dood tegen de council maar na wat aanpassingen lukte het wel, maar het duurde toch even en moest goed opletten op mijn defensive rotatie om niet dood te gaan. En op T5 vond ik de masterworking materials die je krijgt nog niet echt indrukwekkend, op dat punt is pit volgens mij nog sneller.
Vervolgens met LS, T5, cakewalk. T6 proberen? Ook cakewalk... Ok, T7? Yo, ik moet weer iets meer opletten, maar ga er nog steeds doorheen als een heet mes door boter. Heb 3 runs gedaan wat me meer dan 2000 neathiron opleverde, bizar :+

Ondertussen twee items op mw12, de rest minstens op 8. Ben nu ook blut, maar volgens mij als ik morgen nog eens een run alles op gold gooi heb ik denk ik weer 50 of 60 miljoen er bij. Ook stygian stones vallen best aardig op T7 hordes, geloof dat ik er 5 of 6 had in die 3 runs.

Alleen nog een beetje zoeken naar de juiste keybinds om het spammen van de skills vol te houden. Op Youtube zeggen ze gewoon de knop ingedrukt houden maar dat werkt niet lekker vind ik, af en toe stopt hij dan ineens met casten van de skill. Had eerst lightning spear en frozen orb op mijn muisknoppen maar kreeg pijn in mijn vingers van het continu blijven klikken, dus nu verplaatst naar keyboard om daar te spammen. Ook nog even een macro op mijn muis geprobeerd maar dat werkt niet lekker (Razer software werkt niet echt lekker en te snel spammen met de macro leidt tot command queueing waardoor je nog staat te casten als je de knop loslaat). Gewoon twee knoppen op mijn keyboard om op te trommelen met mijn wijs- en middelvinger gaat tot nu toe het beste.

Binnenkort nog maar eens een bezoekje brengen aan mevrouw Lilith, kijken of ik haar eindelijk ook een kopje kleiner kan maken met deze OP build en het makkelijke masterworken :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel te warm om te slapen, dus ben ik maar even wat hordes gaan doen. T3 lukt me prima met m'n ratjetoe CL build op lvl86. Alleen de Council neemt wat meer tijd in beslag. Daar ben ik toch wel een minuut of 2 mee bezig. Beetje jammer dat die 60 chest niet refreshed 😄
Ik heb nog geen glyphs geleveled of meer dan 1 MW gedaan. Misschien toch eens wat aandacht aan besteden. Hordes zijn best leuk, moet ik zeggen. Lekker fast pace mobs killen en levelen gaat er ook best snel. Morgen eens proberen met m'n sorcs op Eternal. Ik verwacht daar wel wat van.
Voor nu, toch maar proberen te slapen. Over 5 uur gaat de wekker alweer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Ohmarinus schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:57:
[...]

Ja het speelt sowieso wel wat relaxter nu. Al heb ik wel iets van carpal tunnel opgelopen in mijn linkerhand dus nu even niet gamen. Zodra het weer wat beter voelt ben ik meteen weer terug hoor. Wil graag nog de Tormented bosses doen bijvoorbeeld.
Herkenbaar, geen last meer van gehad sinds ik op de console speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Finraziel schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 23:30:
Fireball was op zich leuk, maar ik voelde mezelf wat squishy. Wou eigenlijk chain lightning gaan proberen, maar ben eerst eens wat bosses gaan mollen om te kijken of ik dan betere gear daarvoor zou krijgen. Maar aangezien er vervolgens goed gerollde Esu's en Winterglass voor mijn voeten viel, maar gelijk naar lightning spear gegaan...

Met fireball had ik moeite met tier 5 hordes, ging eerst dood tegen de council maar na wat aanpassingen lukte het wel, maar het duurde toch even en moest goed opletten op mijn defensive rotatie om niet dood te gaan. En op T5 vond ik de masterworking materials die je krijgt nog niet echt indrukwekkend, op dat punt is pit volgens mij nog sneller.
Vervolgens met LS, T5, cakewalk. T6 proberen? Ook cakewalk... Ok, T7? Yo, ik moet weer iets meer opletten, maar ga er nog steeds doorheen als een heet mes door boter. Heb 3 runs gedaan wat me meer dan 2000 neathiron opleverde, bizar :+

Ondertussen twee items op mw12, de rest minstens op 8. Ben nu ook blut, maar volgens mij als ik morgen nog eens een run alles op gold gooi heb ik denk ik weer 50 of 60 miljoen er bij. Ook stygian stones vallen best aardig op T7 hordes, geloof dat ik er 5 of 6 had in die 3 runs.

Alleen nog een beetje zoeken naar de juiste keybinds om het spammen van de skills vol te houden. Op Youtube zeggen ze gewoon de knop ingedrukt houden maar dat werkt niet lekker vind ik, af en toe stopt hij dan ineens met casten van de skill. Had eerst lightning spear en frozen orb op mijn muisknoppen maar kreeg pijn in mijn vingers van het continu blijven klikken, dus nu verplaatst naar keyboard om daar te spammen. Ook nog even een macro op mijn muis geprobeerd maar dat werkt niet lekker (Razer software werkt niet echt lekker en te snel spammen met de macro leidt tot command queueing waardoor je nog staat te casten als je de knop loslaat). Gewoon twee knoppen op mijn keyboard om op te trommelen met mijn wijs- en middelvinger gaat tot nu toe het beste.

Binnenkort nog maar eens een bezoekje brengen aan mevrouw Lilith, kijken of ik haar eindelijk ook een kopje kleiner kan maken met deze OP build en het makkelijke masterworken :+ O-)
op welk level heb je dit gedaan en welke (unique) equipment vond je critical hiervoor?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik zat rond lvl 50 een beetje op een dood punt. Na chain lightning leveling (die inmiddels ook zwaar aan kracht had ingeboet) ben ik geswitched naar een Fireball build, maar uiteraard was mijn gear nog niet top. Ik deed dan ook weinig damage :+

Na een voor m'n gevoel eindeloze periode van 50 - 55 uiteindelijk op lvl 55 met wat upgrades de stap naar WT3 gemaakt en vond daarna vrij snel een Staff of Endless rage. Damn dat maakte een verschil! Ineens blies ik alles weer weg op het scherm. Heerlijk gevoel. Vanaf dat moment nog wat meer Sacred gear verzameld, op lvl 65 WT4 dungeon gedaan (walk in the park ook) en nu Ancestral aan het verzamelen. En dat gaat op zich best lekker, maar nu ik lvl 75 ben merk ik dat m'n damage weer wat terug loopt. En ondanks dat ik qua DPS behoorlijke wapen upgrades heb gevonden durf ik eigenlijk nog niet van m'n Endless Rage af, want die maakt volgens mij nog steeds verschil. Heb helaas nog geen Ancestral vervanger gevonden.
Finraziel schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 23:30:

En dat brengt me dan weer bij jouw post, want ik heb in m'n stash nog een Winterglass liggen (maar nog geen Esu's). Ik vraag me dus af of het tijd is om te respeccen naar jouw build. Verder vind ik het ook lastig om te bepalen wat ik nu het beste kan doen. Ik doe nu vooral NM dungeons (lvl 35 nu) om glyphs te levelen en Helltides, maar misschien moet ik ook maar eens naar Infernal Hordes gaan kijken...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:04

ChUcKiE

Dus........

Verder vind ik het ook lastig om te bepalen wat ik nu het beste kan doen. Ik doe nu vooral NM dungeons (lvl 35 nu) om glyphs te levelen en Helltides, maar misschien moet ik ook maar eens naar Infernal Hordes gaan kijken...
Dit blijf ik ook het moeilijkste te vinden. Bijvoorbeeld vorig seizoen. Pit runs om Masterwork te doen, NM dungeons voor Glyphs, of die Wolf punten voor Exp en bonus, Helltides.
waar ga je je (beperkte) tijd aan besteden als casual speler.

Binnenkort, nu de vakantie over is, maar weer eens starten met het nieuwe seizoen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:08

Dazzler2120

FP ProMod
Denman schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:45:
Ik zat rond lvl 50 een beetje op een dood punt. Na chain lightning leveling (die inmiddels ook zwaar aan kracht had ingeboet) ben ik geswitched naar een Fireball build, maar uiteraard was mijn gear nog niet top. Ik deed dan ook weinig damage :+

Na een voor m'n gevoel eindeloze periode van 50 - 55 uiteindelijk op lvl 55 met wat upgrades de stap naar WT3 gemaakt en vond daarna vrij snel een Staff of Endless rage. Damn dat maakte een verschil! Ineens blies ik alles weer weg op het scherm. Heerlijk gevoel. Vanaf dat moment nog wat meer Sacred gear verzameld, op lvl 65 WT4 dungeon gedaan (walk in the park ook) en nu Ancestral aan het verzamelen. En dat gaat op zich best lekker, maar nu ik lvl 75 ben merk ik dat m'n damage weer wat terug loopt. En ondanks dat ik qua DPS behoorlijke wapen upgrades heb gevonden durf ik eigenlijk nog niet van m'n Endless Rage af, want die maakt volgens mij nog steeds verschil. Heb helaas nog geen Ancestral vervanger gevonden.

[...]

En dat brengt me dan weer bij jouw post, want ik heb in m'n stash nog een Winterglass liggen (maar nog geen Esu's). Ik vraag me dus af of het tijd is om te respeccen naar jouw build. Verder vind ik het ook lastig om te bepalen wat ik nu het beste kan doen. Ik doe nu vooral NM dungeons (lvl 35 nu) om glyphs te levelen en Helltides, maar misschien moet ik ook maar eens naar Infernal Hordes gaan kijken...
Hmm als je momenteel lvl 35 bent zou ik nog niet de focus leggen op glyphs levelen, dat komt later wel. (of bedoel je lvl 35 keys?) Eerst de focus leggen op xp + WT3/WT4 unlocken. Je necessary aspects unlocken (van de build die je volgt)
Infernal hordes zijn echt insane voor XP en helltides doe je voor de loot & materials. Daarnaast helltides om obols te farmen voor bepaalde specifiekere gearpieces.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!
siemenz schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

op welk level heb je dit gedaan en welke (unique) equipment vond je critical hiervoor?
Level 100, levelen gaat snel zat dus heb gewoon daarop gefocust voordat ik builds ging proberen tenzij ik er echt al de gear voor had. Grootste deel naar 100 heb ik gedaan met een zelf bij elkaar gesprokkelde incinerate/hydra build, min of meer omgebouwd van de firewall build op maxroll. Dat omdat ik een goede flamescar gekregen had uit een van de caches. Hydra had ik een +2 heads temper op mijn offhand en de legendary aspect waarmee je een extra hydra kunt hebben. Daarbij had ik ook een Frostburn helemaal aan het begin gehad, level 17, die is bijna de hele weg aan gebleven omdat hij een 60% lucky hit freeze gaf, en een iceheart brais waardoor die bevroren poppetjes regelmatig nova's spawnden voor nog meer freeze. Daarmee konden de hydras het meeste grut instakillen en kon ik flink doorrennen en alleen bij elites even incinerate staan channelen.

Maar dat is dus helemaal omdat ik toevallig die items kreeg... Mijn advies is dus ook om gewoon te kijken wat je krijgt en daarmee naar level 100 komen voordat je echt heel strikt bepaalde builds gaat volgen.
Vergeet dus ook niet regelmatig om je triune chests maar ook je season journey rewards te halen en te openen. Ze levelen niet met je mee, dus gewoon meteen open maken.

Overigens ook als je eenmaal max rank bent in de triune quest blijf je chests verzamelen, net even gaan kijken en ik had er weer 4 klaar liggen.

Belangrijkste is de fractured winterglass met een 0,3 seconde roll op de conjuration cooldown op frozen orb explosion, in combinatie met de frozen orbit aspect die elke orb 3 keer laat ontploffen ipv 1.
Esu's heirloom is ook belangrijk. Ik begreep eerst niet goed hoe die werkt omdat ik over de implicit heen gelezen had... Ik heb er een met 39% of movespeed bonus added to crit, bijna max. Maar mijn standaard movespeed was best slecht, want geen extra movespeed temper op de esu's en de winterglass heeft ook geen movespeed. Maar de implicit zegt evade grants +125% movespeed (oftewel gewoon altijd de cap van 200%) voor 3 seconden. Dat is bijna net zo lang als de cooldown. Dus gewoon iedere keer evaden wanneer je kunt en je hebt bijna continue de volle crit chance buff.
Dit is belangrijk omdat de splintering energy aspect (waar de hele build op draait dus die is ook verplicht) werkt op crits, dus het is een 1 op 1 dps increase.
Ik heb nog geen fists of fate die ik goed genoeg vind om te gaan gebruiken, maar de guide op maxroll zegt ook dat je die eigenlijk pas wil gebruiken als je een hele goede vindt.
Denman schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:45:

[...]

Heb je ook al een gloves of the illuminator? Toen ik die had ben ik overgestapt naar fireball terwijl ik nog geen staff of endless rage had. Toen die er eenmaal bij kwam was de damage increase wel insane, dus ik kan me voorstellen dat hij lang de beste keuze blijft bij levelen, maar ik zou het gewoon eens proberen om een ander wapen met hogere base damage te gebruiken en kijken wat het doet met je damage output. Als je NM35's doet dan zul je waarschijnlijk af en toe al wel 925 wapens zien vallen waarvan ik verwacht dat die die sacred staff wel eens weg zouden kunnen blazen.

Overstappen naar lightning spear zou ik zeker niet te snel doen. Hij is bizar sterk als alles begint te werken, maar voor dat punt kan het flink tegenvallen (niet zelf geprobeerd maar wel meermaals gehoord van mensen die door dat stuk heen moesten worstelen).

Nightmares was ik eerst ook aan het doen omdat het vorig seizoen nog de beste manier was en ik inderdaad ook mijn glyphs wou levelen... maar ik denk dat het niet de beste manier is. Ik heb het op een gegeven moment gelaten en ben gaan levelen in hordes en helltide. Dat ging prima ook al had ik geloof ik nog maar 1 glyph op 15 en als je op level 100 een van de builds echt een beetje op poten krijgt dan kun je waarschijnlijk al snel NM90/100 doen waardoor je véél sneller je glyph xp krijgt. Ik heb gisteren 'even' alles in mijn build van 15 naar 21 geleveld, koste ongeveer 3 runs per glyph op 100.

Pagina: 1 ... 185 ... 214 Laatste