Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Inmiddels lvl100 en pit100 gehaald. Eerste tormented baas (Grigoire) ook gedaan (eitje). Ben benieuwd of/hoeveel moeilijker Duriel/Andariel zijn. Heb in de pit klim nog 4 stones gekregen dus zou ze allebei kunnen doen. Als dat is gelukt kan ik mijn Rogue ook retiren en mijn laatste char naar 100 krijgen (87 druid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 17:12
Tormented duriel is wat mij betreft de makkelijkste van allemaal. Dus die kan je zeker aan 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:28
Dit is het slechtste seizoen voor mij, ik zit vast met het spel en kom niet echt verder. Dus ik twijfel om er mee te stoppen. Ik blijf hangen bij pit 50, en ik moet gaan respecen naar bash build maar daar gaat veel geld in zitten, die ik helaas niet hebt, om de juiste gear te krijgen en specc’s. Ik kan ook geen torment boss doen want stones droppen heel laag tot niks.

Hebben jullie misschien nog tips?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Buizerd__NL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:15:
Dit is het slechtste seizoen voor mij, ik zit vast met het spel en kom niet echt verder. Dus ik twijfel om er mee te stoppen. Ik blijf hangen bij pit 50, en ik moet gaan respecen naar bash build maar daar gaat veel geld in zitten, die ik helaas niet hebt, om de juiste gear te krijgen en specc’s. Ik kan ook geen torment boss doen want stones droppen heel laag tot niks.

Welke build speel je? WW?

Zo ja, dan is de optie om de bleed variant te spelen. Daarvoor moet je een rogue gelevelled hebben.
Als je alleen the grandfather hebt, is PIT 100 gewoon te doen in 4 a 5 minuten.

Als je the grandfather niet hebt, moet je wel tot PIT 80+ kunnen komen....

Die stygian stones kunnen volgens mij ook droppen bij world bosses....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik speel nu met Dash Build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:15:

Respeccen kost toch niet veel? Of wil je dan gear krijgen via traden of zo?
Als je echt geen geld hebt gewoon even wat whispers gaan doen. Waarschijnlijk heb je met één keer al genoeg gold voor respec en imprinten.
Ga niet alles heel veel zitten enchanten (rerollen). Dat kost klauwen vol geld maar is ook niet nodig om een build werkend te krijgen. Die plus skills dingen wat je in een guide ziet bijvoorbeeld dat is iets om naar te streven maar niet om honderden miljoenen op stuk te slaan om te proberen te rollen of zo.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Alle greater affixes verzameld voor de minion build en de upgrades beginnen ook lekker te gaan.
Het is wel een mega dure hobby dat rerollen

Die armor roll erop is even tijdelijk om aan de max te blijven van armor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1WsKeVp73rKq7so1Ga0GmSdxUE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Cc8Yv2vqAg0gkKxIooXTo2Bc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Jaer op 10-07-2024 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Finraziel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:16:
[...]

Respeccen kost toch niet veel? Of wil je dan gear krijgen via traden of zo?
Als je echt geen geld hebt gewoon even wat whispers gaan doen. Waarschijnlijk heb je met één keer al genoeg gold voor respec en imprinten.
Ga niet alles heel veel zitten enchanten (rerollen). Dat kost klauwen vol geld maar is ook niet nodig om een build werkend te krijgen. Die plus skills dingen wat je in een guide ziet bijvoorbeeld dat is iets om naar te streven maar niet om honderden miljoenen op stuk te slaan om te proberen te rollen of zo.
Nee dat klopt, het gaat meer om dat ik andere gear nodig hebt voor de dash build. En het veranderen van affix en spec kost geld, en ik heb ook niet heel veel gelukt met uber uniques drop, schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:35

ChUcKiE

Dus........

Heb je wat goede gear die je niet nodig hebt, maar wel zou kunnen verkopen? Dat levert potentieel aardig wat geld op!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
ChUcKiE schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:12:
Heb je wat goede gear die je niet nodig hebt, maar wel zou kunnen verkopen? Dat levert potentieel aardig wat geld op!!
Verkopen op console is best lastig, ik ben wel bezig met Diablo.trade. Maar vooralsnog happen mensen niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Buizerd__NL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:35:
[...]

Verkopen op console is best lastig, ik ben wel bezig met Diablo.trade. Maar vooralsnog happen mensen niet echt.
over wat voor bedragen hebben we het? :7

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
siemenz schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:54:
[...]

over wat voor bedragen hebben we het? :7
Haha geen, ik laat iedereen bieden op gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:35

ChUcKiE

Dus........

Heb een ring te koop gezet die die voor 1 biljoen weg gaat, een zwaard voor 500 miljoen ….dat soort bedragen.

Ook via bieden (make offer)….

[ Voor 13% gewijzigd door ChUcKiE op 11-07-2024 17:58 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Uhmm net Razorplate met 2 sterren verkocht voor 43 mil.. niet echt de beste deal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBhIjGrfWZNkBOlWqghIzTcIvpI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ewNbt8m3g9bam4dJjAsq5XaT.png?f=fotoalbum_large

Net gehaald via diablo trade, beetje overpaid maar prima addon voor naast mn soul ring :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:05
Jaer schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:28:
[Afbeelding]

Net gehaald via diablo trade, beetje overpaid maar prima addon voor naast mn soul ring :)
Ik heb deze nog in mn stash zitten. Wat heb je er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Beavbusi schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:34:
[...]

Ik heb deze nog in mn stash zitten. Wat heb je er voor betaald?
Had hem snel nodig, 1.7 bil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Buizerd__NL schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:59:
Uhmm net Razorplate met 2 sterren verkocht voor 43 mil.. niet echt de beste deal volgens mij.
Prima deal hoor... voor de koper! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
schaapiej schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 21:59:
[...]

Prima deal hoor... voor de koper! :p
Haha, hoeveel had ik er voor moeten vragen? :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Buizerd__NL schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 22:10:
[...]

Haha, hoeveel had ik er voor moeten vragen? :')
Haha ik heb werkelijk geen idee, maar 43 miljoen klinkt wel als erg weinig. Speel zelf ook op console en negeer het verkopen van dingen volledig, teveel moeite!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 22:11:
[...]

Haha ik heb werkelijk geen idee, maar 43 miljoen klinkt wel als erg weinig. Speel zelf ook op console en negeer het verkopen van dingen volledig, teveel moeite!
Niet alleen het gedoe van verkopen, maar kopen van loot dat gewoon in de game dropped (zij het met geluk) en dan minimale voordeeltjes voor de rest van het season hebben. En voor, soms, flinke bedragen ook nog.
Gaan we niet doen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
Hoezo niet ? Als jij een dark shroud chest nodig hebt om van pit 120 omhoog te komen en die dropped niet waarom zou je er geen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 22:37
schaapiej schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 22:11:
[...]

Ik heb er nog een liggen mocht iemand geinteresseerd zijn.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gah, nog 40 pit 101s om alles te masterworken. Zo saaaaaaaaai :|

Dus tussendoor random andere dingen aan het doen, Lilith solo is gelukt, maar had een aantal pogingen nodig omdat het weer lekker bugged was. Maargoed, die is afgevinkt en daar hoef ik niet meer naar terug :)

[ Voor 62% gewijzigd door Bundin op 13-07-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Beavbusi schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 05:54:
Hoezo niet ? Als jij een dark shroud chest nodig hebt om van pit 120 omhoog te komen en die dropped niet waarom zou je er geen kopen?
Klinkt superlogisch, maar ik speel ook met meuk die ik zelf heb gevonden. Met een paar dingen echt wel geluk gehad (greater affix op de juiste passive op amulet bijvoorbeeld) maar ik heb geen zin in trading. Prijzen onderzoeken, website bijhouden, trade channel... klinkt als werk. Ik kom om pixels te pletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 05:54:
Het schuurt me sowieso teveel tegen pay to win aan, ook al is het dan ingame currency.

Ik ben daar misschien een gekke in, maar een guide volgen, die zegt wat je allemaal nodig hebt om iets te halen, voelt voor mij niet alsof ik het zelf gedaan heb. Beetje tegen cheaten aanschurend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Mij prima, ik heb geen tijd om builds zelf te maken die ook maar enigszins viable zijn. Ik vind jou inderdaad wel een beetje vreemd als je ingame traden cheaten noemt,

[ Voor 32% gewijzigd door Beavbusi op 13-07-2024 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 17:13:
Mij prima, ik heb geen tijd om builds zelf te maken die ook maar enigszins viable zijn. Ik vind jou inderdaad wel een beetje vreemd als je ingame traden cheaten noemt,
Ik noem het ook geen cheaten. Als je goed leest, dan lees je dat ik het er tegenaan vind schuren.

Weet je, ik zie het zo: Er zijn er zat die de meest OP build van het internet afplukken en gebruiken, zonder enige clou te hebben wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn.
Tooltips lezen en boards bekijken kost je echt niet meer dan een uurtje en scheelt je echt geen avonden pixels rammen.
Maar goed, ieder zijn ding. Ik zou mezelf niet op de borst kloppen om met iemand ander's build/loot credits te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
En zo heb je uit het niks van een random spelers 420 miljoen gold erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Wanneer is een char 'af' voor jullie, of is er alltijd ruimte voor incrementele verbetering? Voor mij blijkt dat punt te zitten op pit 120, alles 12/12, glyphs/gems/aspects maxed en alle tormented bosses solo neer.

Dat heb ik bereikt en hoewel ik misschien nog wel ietsje verder kan in pit en ik dat ook nog wel zal proberen, denk ik dat dat eerder 2 levels dan 10 zal zijn. Waarschijnlijk door een combinatie van niet top getemperde gear (redelijk wat is op max life geland bijv) en lack of skill (ik ben vrij traag vergeleken met jonge Bundin en daarnaast een luie speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50
Voor de lol ook maar eens een barb aangemaakt.
WW en Hota lag me niet zo maar die double swing dust devils gaat echt wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Bundin schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 14:13:
[...]

Klinkt superlogisch, maar ik speel ook met meuk die ik zelf heb gevonden. Met een paar dingen echt wel geluk gehad (greater affix op de juiste passive op amulet bijvoorbeeld) maar ik heb geen zin in trading. Prijzen onderzoeken, website bijhouden, trade channel... klinkt als werk. Ik kom om pixels te pletten :)
Voor mij ook grotendeels dit. Lekker monsters slaan en kijken hoe ver je zelf kunt komen. Ben blij met de wijzigingen dit season waardoor je minder gear aan t uitzoeken bent. Dan liever 10 Pit levels lager doen maar wel lekker door meppen ipv allerlei randzaken bijhouden.

Tegelijkertijd snap ik ook helemaal dat andere mensen het wél doen en daar voldoening uithalen. Ieder zijn ding wat dat betreft :) wellicht zou ik t ook doen als ik op de PC spelen.

Hoogste clear tot nu toe 118 met een Bash bleed Barb! Zit nog wel wat ruimte in en moet nog 4 items naar 12/12 halen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik heb jullie advies nodig, wat ik zal kopen van mijn sparks. Harleqiun crest of the Grandfather?

Mijn build is Das
h.

Het gaat Harleqiun Crest worden, ik ga deze build volgen: https://d4builds.gg/build...-999c-2241654cc8e2/?var=6

The Grandfather is geen must zo te zien.

[ Voor 53% gewijzigd door Buizerd__NL op 18-07-2024 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 23:47
Buizerd__NL schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:06:
Ik heb jullie advies nodig, wat ik zal kopen van mijn sparks. Harleqiun crest of the Grandfather?

Mijn build is Das
h.

Het gaat Harleqiun Crest worden, ik ga deze build volgen: https://d4builds.gg/build...-999c-2241654cc8e2/?var=6

The Grandfather is geen must zo te zien.
Goede keus :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ga oprecht niet gelijk shitten op Vessels of Hatred, echt niet maar na de Diablo IV stream had Path of Exile zo'n zelfde stream over aankomende league (season) en alleen dat seizoen ziet er al grootser en interessanter uit dan de dure expansion van Diablo :P

Beetje slechte timing qua releasen van informatie zo direct na elkaar. Ongetwijfeld wel wat plezier hebben met Vessels of Hatred

Vessels of hatred ziet er wel tof uit though. Moet wel eerlijk zeggen trouwens dat ik Spiritborn heel anders had voorgesteld. Niet per se beter of slechter maar gewoon anders.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:22
Ik vindt Spiritborn er tot nu toe erg suf uitzien. Het sprak mij persoonlijk ook totaal niet aan. Maar goed, we zullen het gaan meemaken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik wist het nog niet echt met die Spiritborn, maar ik ben juist wél enthousiast geworden. Vooral die Jaguar en Eagle skills zien er dik uit en lijken nuttig.

Ook het systeem met de 4 spirits die je als primary/secondary kunt kiezen biedt veel mogelijkheden lijkt het zo.

Wel een beetje een dubbel gevoel, want het lijkt hiermee dat de Druid nóg minder interessant wordt om te spelen, het melee stuk van wolf/bear valt in het niets bij de Spiritborn en de elemental skills zijn veels te zwak.

Voor mij is S4 nu wel een beetje klaar.. Ik heb gold zat (14B in de pocket en nog iets van ~25B aan items te koop staan), maar weet niet echt wat ik er mee moet doen. Voor mij het meest succesvolle seizoen tot nu toe met 7 level 100 characters, waarvan ze zowat allemaal pit 101 zonder issues kunnen doen.

Als ik ze rangschik:
1. WW Barb > Snel, easy to play en gewoon een coole skill.
2. HS Rogue > Pure marksman builds trekken mij, en dit gaf mij enorme nostalgische gevoelens met de Amazon Guided Arrow build uit D2.
3. Bash Barb > Simpel en effectief, lekker rammen.
4. Andariel Rogue > Coole mechanics, een build die volledig rond de mechanics van een item draait.
5. Wolfnado Druid > Werkt ook wel goed maar ook wat traag en saai.
6. Blizzard Sorceress > Effectief maar wat saai.
7. Minion Necro > 1e character dit seizoen maar echt enorm saai om te spelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Angeloonie schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:27:
Ik wist het nog niet echt met die Spiritborn, maar ik ben juist wél enthousiast geworden. Vooral die Jaguar en Eagle skills zien er dik uit en lijken nuttig.

Ook het systeem met de 4 spirits die je als primary/secondary kunt kiezen biedt veel mogelijkheden lijkt het zo.

Wel een beetje een dubbel gevoel, want het lijkt hiermee dat de Druid nóg minder interessant wordt om te spelen, het melee stuk van wolf/bear valt in het niets bij de Spiritborn en de elemental skills zijn veels te zwak.

Voor mij is S4 nu wel een beetje klaar.. Ik heb gold zat (14B in de pocket en nog iets van ~25B aan items te koop staan), maar weet niet echt wat ik er mee moet doen. Voor mij het meest succesvolle seizoen tot nu toe met 7 level 100 characters, waarvan ze zowat allemaal pit 101 zonder issues kunnen doen.

Als ik ze rangschik:
2. HS Rogue > Pure marksman builds trekken mij, en dit gaf mij enorme nostalgische gevoelens met de Amazon Guided Arrow build uit D2.
4. Andariel Rogue > Coole mechanics, een build die volledig rond de mechanics van een item draait.
Ik ben al blij als ik alles eruit heb proberen te halen met één character. Ik was wel begonnen met een Druid levelen, maar wat is die traag is. Ik moet zeggen dat dit seizoen ondanks tegenslag, toch wel aardig geslaagd is. Ik wil nog wel proberen om Pit 101 te halen dit seizoen.

Ik heb wel vrees in seizoen 5 want Barb worden hard generfd, dus ik weet niet of ik dan seizoen 5 wilt spelen. Even afwachten op de defintieve patch notes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 11:19
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:48:
Ik ga oprecht niet gelijk shitten op Vessels of Hatred, echt niet maar na de Diablo IV stream had Path of Exile zo'n zelfde stream over aankomende league (season) en alleen dat seizoen ziet er al grootser en interessanter uit dan de dure expansion van Diablo :P

Beetje slechte timing qua releasen van informatie zo direct na elkaar. Ongetwijfeld wel wat plezier hebben met Vessels of Hatred

Vessels of hatred ziet er wel tof uit though. Moet wel eerlijk zeggen trouwens dat ik Spiritborn heel anders had voorgesteld. Niet per se beter of slechter maar gewoon anders.
Het ziet er wel aardig uit maar ik word zo moe van al die cooldowns op bijna elke skill.. Deze class ziet er precies weer zo uit en als ik dan voorstel dat het weer generator/spender gameplay word met met wat flashy cooldown skills er tussendoor dan loop ik er niet zo warm voor.

Tijdens de live stream lieten ze ook her en der wat footage zien van uit de jungle en het ziet er allemaal prima uit maar wat stoor ik me dan toch weer zo (misschien onredelijk veel) aan het feit dat ze alsnog zoveel dezelfde monsters models hergebruiken, in sommige gevallen wel gereskinned maar goed. Het is het voor mij gewoon niet en das wel teleurstellend.

Ik vraag me dan ook zeer af in hoeverre het speelbaar blijft voor mensen zonder expansion want het moet heel gek lopen dat ik hier 40 euro voor ga betalen. Aan de andere kant als er niks geks gebeurd is de kans ook heel klein dat ik D4 weer ga installeren dus misschien maakt t allemaal niet zoveel uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spiritborn lijkt me wel interessant om te spelen. Had eerder iets in de richting van een witch doctor verwacht, maar dit ziet er ook wel leuk uit.
Ik geef het gewoon lekker een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 08:08

Als ik ze rangschik:
Dit was het necro seizoen. Ik heb met pijn en moeite de 100 gehaald. Was nog net in slaap gevallen. Wat een saaie class is dat zeg.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online

Dit is ook mijn takeaway na het kijken van de vids. De SB ziet er een beetje uit als "we pakken een hoop signature skills van andere classes en voegen die samen, dat moet wel goed ontvangfen worden".

Barbarian: leap, weapon focused melee, 2h weapons
Sorc: de centipede ultimate is een big ass poison hydra, eagle ziet eruit als ranged lightning magic
Druid: beestjes, nature magic, maar beter want voelt niet zo traag
Rogue: snelheid, dash, short range aoe

Uiteindelijk ziet 't er een beetje uit als een monk/druid mix, kan best wat worden maar weer een seizoen met iedereen dezelfde class is toch net jammer. Hopelijk poetsen ze de rest van de classes nog een beetje op, maar ik vrees er een beetje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-10 08:57
Tijdje gestopt geweest, nu pit 140 gecleared op Rogue, DLC ziet er wel leuk uit ik ga het toch wel weer spelen.
Denk wel dat ik seizoen 5 oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:09: weer een seizoen met iedereen dezelfde class is toch net jammer.
Dat ga je toch hoe dan ook krijgen als er een nieuwe class komt (tenzij hij echt zuigt natuurlijk), iedereen wil de new hotness dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:48:

En ik wordt moe van poe spelers die net doen alsof hun game zo geweldig is.

Ja vast en zeker voor een niche groepje schreeuwers. Poe heeft meer content dat geloof ik graag maar het is veel en veel te complex. De mechanics gaan voor 99% boven het hoofd van de gemiddelde speler inclusief mijzelf. Ik speel games om niet te diep hoeven na denken met een wiskunde knobbel maar om meteen fun te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kaasje123 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 19:18:
[...]

Ja vast en zeker voor een niche groepje schreeuwers. Poe heeft meer content dat geloof ik graag maar het is veel en veel te complex. De mechanics gaan voor 99% boven het hoofd van de gemiddelde speler inclusief mijzelf. Ik speel games om niet te diep hoeven na denken met een wiskunde knobbel maar om meteen fun te hebben.
Overly defensive much? Volgens mij gaat het nu even niet over complexiteit. Sowieso is PoE zo complex als je zelf wil dat het is, en in de basis valt het ook bij PoE allemaal best mee. Probleem is vooral dat de gemiddelde gamer (dad) tegenwoordig dusdanig verwend is dat alles voorgekauwd moet worden en alle content toegankelijk moet zijn met minimale moeite. Daar steekt PoE gelukkig dan wél weer een stokje voor.

Desalniettemin is het hele punt dat Blizzard loopt te showen met een monk reskin die een groen kleurtje heeft gekregen waar je vervolgens 60-90 euro voor neer mag leggen terwijl de grote concurrent zo'n beetje een hele nieuwe game op de markt brengt als tussentijdse patch voor nop.

Maar goed, deze discussie al te vaak gevoerd en niemand zal hem ooit winnen. Dus iedereen moet vooral maar lekker spelen wat 'ie leuk vindt. En laten we vooral blij zijn dat er flink wat concurrentie is binnen het ARPG genre zodat er voor ieder wat wils is.
Alekz87 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:01:
[...]

Dit was het necro seizoen. Ik heb met pijn en moeite de 100 gehaald. Was nog net in slaap gevallen. Wat een saaie class is dat zeg.
Ik vind necro in de basis best tof. Alleen is mijn manco dat bepaalde skills aimen met een controller als necro echt een ramp is. Zal wellicht een player issue zijn hoor, maar ik moet als necro altijd weer m'n tobo & muis erbij pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 23-07-2024 19:41 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 19:18:
[...]

Oh helemaal met je eens. ik hou path of exile ook nooit lang vol in een seizoen. kost me te veel inspanning om goed mee te komen in endgame. Iets waar diablo IV veel toegankelijk is.

Maar het gaat mij inderdaad om wat @London aan kaart. De manier waarop blizzard dit allemaal aanpakt. En ik probeer ook geen discussie te winnen of uberhaupt te voeren. Is gewoon mijn mening over de aanpak van blizzard vs een goeie F2P game.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 23-07-2024 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
@London €40 ook al mogelijk zonder alle troep erbij :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

En gisteren dropte er een Scoundrels Kiss ring, die had ik net nodig voor m'n rapid fire rogue, erg blij mee!

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39
Sinds een paar weken Diablo 4 opgepakt. Ik vond het al snel wat makkelijk dus naar tier 2. Ook nog vrij makkelijk trouwens. Er zijn echter een paar dingen waar ik maar niet uit kom. Het eerste voor het upgraden van items. Als ik een item met twee zwarte bolletjes heb dan kun je daar twee dingen opplakken toch? Maar als ik bij de blacksmith wat craft dan wil het er uiteindelijk toch niet op. Er mist ook serieus uitleg in dit spel. Dit is overigens mijn eerste Diablo. Het andere waar ik maar niet uitkom is om de skill wrath of the berserker vrij te krijgen. Ik ben inmiddels level 48, heb behoorlijk wat skills vrij (sowieso alle basic skills maxed out) maar toch blijft het staan op 'not yet learned'. Wat zie ik hier over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:43

KipCurreh

Nightcrawler

JimmyNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:44:
Sinds een paar weken Diablo 4 opgepakt. Ik vond het al snel wat makkelijk dus naar tier 2. Ook nog vrij makkelijk trouwens. Er zijn echter een paar dingen waar ik maar niet uit kom. Het eerste voor het upgraden van items. Als ik een item met twee zwarte bolletjes heb dan kun je daar twee dingen opplakken toch? Maar als ik bij de blacksmith wat craft dan wil het er uiteindelijk toch niet op. Er mist ook serieus uitleg in dit spel. Dit is overigens mijn eerste Diablo. Het andere waar ik maar niet uitkom is om de skill wrath of the berserker vrij te krijgen. Ik ben inmiddels level 48, heb behoorlijk wat skills vrij (sowieso alle basic skills maxed out) maar toch blijft het staan op 'not yet learned'. Wat zie ik hier over het hoofd?
Hoi, enkele weken geleden ook begonnen met D4 maar gelukkig al wat ervaring met D2 LoD, D3 en ook nog D2 Res.

Je hebt wel gelijk dat dit niet zo maar een instapklare game is als je niet wat ervaring hebt, of als je je eerst niet voldoende inleest over alle mechanics. 8)

De zwarte bolletjes (sockets) zijn om edelstenen (gems) in te steken. Deze kan je bij de Jeweler craften in 4 grades afhankelijk van je level. Deze geven dan een bonus afhankelijk van kleur gem en waar je hem insteekt (armor, wapen of ring/amulet)
https://maxroll.gg/d4/resources/jeweler-gems-socketing voor wat meer info

Ben je in de skill tree naar beneden aan het werken richting Wrath of the berserker ?
De skill tree is zo opgebouwd dat deze in clusters werkt (Basic, Core, Defensive, Brawling, Weapon Mastery, Ultimate, and Key Passives) en voortgang naar een volgende cluster wordt voorgesteld met een rode balk en een cijfertje in de volgende te unlocken cluster.
Het cijfertje wil zeggen hoeveel skills je nog moet gebruiken alvorens de cluster vrijkomt.
In onderstaande calculator kan je al eens de skilltree proberen

https://d4builds.gg/skill...0000000000000000000000000

Verder raad ik je aan om vanaf je weet wat leuk speelt, een bepaalde build op te zoeken en die zo min of meer te volgen. Zeker in het begin aangezien alles wel echt overweldigend is, ik kan er van meespreken :P

Er zijn tig websites die builds voor elke class aanbieden, ik volg bijv. momenteel deze
https://maxroll.gg/d4/bui...ble-swing-barbarian-guide

Ook nog een interessante om door te spitten 8)
https://www.wowhead.com/d...lasses/barbarian/overview

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Thanks, met de gems vanavond meteen even proberen. Mijn skill tree is tot op de bodem met de rode lijn, dus in het cluster van wrath of the berserker heb ik bijvoorbeeld al ruime tijd call of the ancients beschikbaar, wat overigens ook een fijne skill is. Maar ik lees veel over de berseker mode en veel andere skills die daar weer mee verbonden zijn, dus ik dacht die wil ik perse even proberen 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JimmyNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:44: (sowieso alle basic skills maxed out)
Naast de prima uitleg hierboven wou ik dit wel even aanstippen dat je dit eigenlijk niet wil doen. Een build zoeken online kan inderdaad maar er is ook zeker wat voor te zeggen om de eerste keer gewoon lekker zelf wat aan te prutsen. Maar het basis idee is dat je één basic skill kiest die je gebruikt om resource mee te krijgen (heet fury voor de barbarian). Dat is de energie die je dan kunt gebruiken voor andere skills die over het algemeen veel meer schade doen dan basic skills.
Dus dan kies je bv één skill uit het volgende cluster (core) en dan gebruik je je basic skill om fury te krijgen en als je fury hebt kun je je core skill gebruiken.
Daarnaast kun je dan wat andere skills er bij zetten om te helpen, meestal zijn dat dan skills die geen fury kosten maar een cooldown hebben, dus die kun je maar eens in de zoveel seconden gebruiken.

Je krijgt maar een bepaald aantal skillpoints, je hebt ze al bijna allemaal want dat gaat maar tot level 50, dus je kunt niet gewoon alle skills maxen. Ben vooral niet bang om veel uit te proberen, skills "respeccen" (je punt weer er uit halen om voor iets anders te gebruiken) is goedkoop genoeg dat je het vaak zat kunt doen en op dit niveau is goud makkelijk te krijgen (veel later wordt goud een schaars goed maar dat komt omdat je er dan miljoenen tegelijk van nodig gaat hebben, maar tegen die tijd verdien je het ook veel sneller dan nu dus geen zorgen over maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Nou als je alle basisskills volplompt kan je beter een guide erbij zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Oke helder, dan ga ik beginnen met herverdelen. Maar het is nog steeds de vraag waarom wrath of the berserker niet vrijkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

JimmyNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:29:
Oke helder, dan ga ik beginnen met herverdelen. Maar het is nog steeds de vraag waarom wrath of the berserker niet vrijkomt..
Dat is je ultimate skill, die zit op cooldown ;)
Je kan wel met items en skills (en later Paragon points) deze cooldown verkorten.
In sommige builds is (was?) het zo dat je CD alweer op was voordat je skill zelf verlopen was. Dus constant je ulti aan.
Zou ff op maxroll kijken, hier leggen ze bij de builds ook de werking uit. En ook de skill rotatie en welke items en waarom.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:43

KipCurreh

Nightcrawler

JimmyNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:29:
Aah je hebt het al beantwoord in je vorig bericht als ik het goed zie.

Bij de voorlaatste cluster (ultimate) kan je maar 1 van die 3 grote kiezen.
Dus je moet

- Call of the Ancients of,
- Iron Maelstrom of,
- Wrath of the berserker

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ahaaaaa... ik dácht te begrijpen in de game dat je wel meer ultimate skills kon leren maar slechts één tegelijk mocht assignen. Nu heb Call or the ancients gerefund en lukt berserker.. blijft wel echt onduidelijke shit hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Stomme vraag -> Als ik nu nog voor een Harlequin Crest zou gaan, heb ik die het volgende seizoen dan ook nog?
Heb nu m'n 2de char op 100 en die extra resplendent spark via Hell tide Iron Wolves had ik rond level 90. Tormented Bosses en Uber Lilith lukt me nog niet, maar nog 2x Hell tide Iron Wolves is niet zo lastig.

Als ik die Harlequin Crest het volgende seizoen (vanaf 6 augustus toch?) nog kan gebruiken stop ik daar m'n tijd nog wel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:44
DeWaanzin schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:09:
Stomme vraag -> Als ik nu nog voor een Harlequin Crest zou gaan, heb ik die het volgende seizoen dan ook nog?
Heb nu m'n 2de char op 100 en die extra resplendent spark via Hell tide Iron Wolves had ik rond level 90. Tormented Bosses en Uber Lilith lukt me nog niet, maar nog 2x Hell tide Iron Wolves is niet zo lastig.

Als ik die Harlequin Crest het volgende seizoen (vanaf 6 augustus toch?) nog kan gebruiken stop ik daar m'n tijd nog wel in.
Nee, gear gaat niet mee naar een nieuw seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Wel naar Eternal natuurlijk. Momenteel is eigenlijk alleen de Iron Wolf rep niet in Eternal, wel de pit en de tormented bosses en alle gear changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

DeWaanzin schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:09:

Hoe “ga” jij voor een harlequin ? Die dingen droppen toch volledig rondom ?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!
siemenz schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 16:45:
[...]

Hoe “ga” jij voor een harlequin ? Die dingen droppen toch volledig rondom ?
Je kunt hem craften, dus gewoon die sparks grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 15:21
Heb nu mijn derde necro bijna op lvl 100 maar vraag me af of het nog wel zin heeft om te grinden voor betere gear als ik zie dat hoogstwaarschijnlijk een heleboel gaat veranderen ten aanzien van max level en paragon. Sowieso is alle huidige gear over twee maanden binnen een dag wel vervangen vermoed ik zo.

Ik kijk uit naar de Spiritborn, het lijkt mij een leuke aanvulling en de monk heeft me nooit zo gelegen maar deze lijkt me beter te liggen.
Ik hoop dat er ook de nodige WT's bij gaan komen want als je in de Pits begonnen bent is er geen gewone content meer zoals Helltide of Worls Boss wat nog een uitdaging is. De World Boss wordt vaker wel dan niet binnen een seconde verslagen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Als rogue speler wilde ik wel eens wat anders proberen.
Zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik deze Bone Spirit Necromancer build moet spelen? Ik zal wel " iets" in een bepaalde volgorde moeten doen maar ik weet niet wat. Ik reap mezelf een ongeluk, maar dat schiet niet echt op.
Ben rond lvl 50 naar deze build geswitched van een minion build.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
DeWaanzin schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:13:
Als rogue speler wilde ik wel eens wat anders proberen.
Zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik deze Bone Spirit Necromancer build moet spelen? Ik zal wel " iets" in een bepaalde volgorde moeten doen maar ik weet niet wat. Ik reap mezelf een ongeluk, maar dat schiet niet echt op.
Ben rond lvl 50 naar deze build geswitched van een minion build.
Het staat er in beschreven: https://maxroll.gg/d4/bui...ll-tree-&-gameplay-header

Maar.. Je hebt een end-game guide terwijl je level 50 bent.. Dus je mist waarschijnlijk nog de gear om het goed te kunnen spelen. Niet alle builds kun je direct oppakken. Heb je alle benodigde aspects wel unlocked/toegepast?
Je hebt dan ook geen Paragon en dus geen Glyphs, die voor veel builds ook vereist zijn.

Zou sowieso de "Starter" en pas wat later de "Leveling to 100" variant volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
:( :( :(

Ik dacht... leuk een PlayStation Portal halen voor de vakantie. Voor de loze uurtjes wanneer we niets willen doen zeg maar.

Nu heb ik dus mijn secundaire PSN user account gelinkt aan mijn primaire Battle.net account. Het omwisselen van de link met Battle.net is onmogelijk, of nou ja... met 365 dagen(!!!) cooldown is het technisch gezien niet onmogelijk maar dat is praktisch hetzelfde.

Geen probleem verder, ware het niet dat je met de Portal (net zoals alle andere remote play opties) niet van PSN user account kan wisselen :X

Geen probleem zou je zeggen; Dan wissel je voordat je weg gaat gewoon even van user account, maar dan kan ik dus weer andere zaken niet aan :/

Ik kan online, op Reddit en Battle.net forums, niet echt een optie vinden buiten; Pech gehad, dan wacht je maar een jaar. Iemand hier die weet of ik iets over het hoofd zie?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:25:
:( :( :(

Ik dacht... leuk een PlayStation Portal halen voor de vakantie. Voor de loze uurtjes wanneer we niets willen doen zeg maar.

Nu heb ik dus mijn secundaire PSN user account gelinkt aan mijn primaire Battle.net account. Het omwisselen van de link met Battle.net is onmogelijk, of nou ja... met 365 dagen(!!!) cooldown is het technisch gezien niet onmogelijk maar dat is praktisch hetzelfde.

Geen probleem verder, ware het niet dat je met de Portal (net zoals alle andere remote play opties) niet van PSN user account kan wisselen :X

Geen probleem zou je zeggen; Dan wissel je voordat je weg gaat gewoon even van user account, maar dan kan ik dus weer andere zaken niet aan :/

Ik kan online, op Reddit en Battle.net forums, niet echt een optie vinden buiten; Pech gehad, dan wacht je maar een jaar. Iemand hier die weet of ik iets over het hoofd zie?
Geen ervaring mee. Maar in dit geval zou ik gewoon battlenet support benaderen voor het wisselen van account. Of ontkoppelen zodat je zelf je goeie account weer kan koppelen. Of playstation support. Weet niet welke verantwoordelijk is voor de koppeling.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Ricmaniac thnx voor het meedenken. De koppeling beperking ligt bij Blizzard zelf. Maar support gaat je er niet mee helpen. Ik zag vanaf 2022 tot heden berichten dat de cooldown hardcoded in de game zit en support hier geen mogelijkheid heeft om iets te doen. Dit was ook logisch gelet op wat ze willen voorkomen (ik neem voor het gemak aan: account verkoop). Leuk… maar 1-3 maanden (of zeg bij einde van het lopende season) lijkt mij daar ruim voldoende voor maar tsja…). Ook mensen die b.v. voor het eerst hadden ingelogd bij een vriend of per ongeluk op een account van hun kind etc.: dikke pech.

Een account dat op cooldown staat kan je tot zover ik begrijp wel opnieuw koppelen aan dat waar je hem hebt ontkoppeld, maar niet op een ander account dus.

Zelfs mensen waarbij de koppeling automatisch misgelopen was kregen dit als reactie.

Mijn main B.net account dus maar ontkoppeld. Staat vervolgens dat ik nog 312 dagen cooldown heb. Kan dus wel nog gewoon op de XSX spelen. Ik heb mijn Battle.net accounts inmiddels ook aangepast zodat ik op basis van e-mail weet welke main en welke secundair is.

Het probleem is dus “opgelost” als in: geen oplossing buiten (extreem) lang wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een paar dagen en we mogen weer los.
Alle s4 gear wordt dan zeker legacy en de oudere gear legacy legacy? 😂

We gaan het meemaken. Voel nog geen hype voor s5, maar ga zeker wel spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hype doe ik vrijwel nooit aan mee, maar ik ben wel benieuwd naar de vernieuwde uniques en wat ze nog van die season theme hebben weten te maken.
Ik ga inderdaad ook wel spelen, hoop dat het zo knotsgek wordt als ze het doen voorkomen. Daar is het laatste seizoen voordat de expansion uitkomt die als reset fungeert een mooie gelegenheid voor.
Denk dat ik straks wel even bij Raxx of Wudi in de stream ga hangen voor de campfire chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 15:21
Ik twijfel of ik S5 ga spelen. Ben niet zo van de seasons maar omdat het vrij zinloos is om nu nog mijn gear te optimaliseren voor de komende 2 maanden ga ik het wellicht toch proberen en dan met een druid. Dan kan ik mooi de tijd tot 8 oktober doorkomen met een nieuw verhaal.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

*crickets*

Niemand gister de s5 keynote gezien? Wel veel nieuwe toffe dingen aangekondigd. Letterlijk álle uniques krijgen een overhaul.

https://news.blizzard.com...ablo-iv-1-5-0-patch-notes

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ja ik ben wel benieuwd naar dit season. Alle buffs aan de uniques zorgen voor veel meer interessante builds denk ik, dus ik ben zeker weer van de partij dit seizoen. Genoeg om zoet te blijven tot oktober :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:08:
*crickets*

Niemand gister de s5 keynote gezien? Wel veel nieuwe toffe dingen aangekondigd. Letterlijk álle uniques krijgen een overhaul.

https://news.blizzard.com...ablo-iv-1-5-0-patch-notes
Veel buffs. Wat nerfs voor de barb, maar ga toch Barb starten S5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 19:57
Kan niet wachten op S5. POE ook weer geprobeerd met de nieuwe League, maar dat kon me niet zo boeien. Wellicht POE teveel gespeeld voordat D4 kwam… wachten op POE 2.
D4 unique en uber unique changes plus de season mechanics lijken me erg gaaf.
Helaas mn favo build Thorn Barb krijgt niet veel extras mee van alle unique changes .. razorplate slechts 50% extra dmg is niet wat ik gehoopt had.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:31
Op de gewone server moet je een aspect van je wapen halen, om vervolgens op een nieuw wapen te zetten.
Hoe zit dat morgen op de gewone server?

Worden dingen van de season realm overgenomen op de gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 08-10 19:08
Nooit echt getest. Maar ik neem aan dat alles net als andere Diablo seizoenen alles wat je had overgaat naar de ethernal. Incl aspects en materials en dat soort zaken.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Goldman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:15:
Nooit echt getest. Maar ik neem aan dat alles net als andere Diablo seizoenen alles wat je had overgaat naar de ethernal. Incl aspects en materials en dat soort zaken.
ik bedoel meer de manier van aspecten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Aggressor schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:02:
[...]

ik bedoel meer de manier van aspecten.
Dat is sinds dit/huidige aflopende season aangepast, je hebt nu niet meer die losse aspects in je inventory die je maar 1x kunt gebruiken.
Je moet nog steeds de aspects extracten/salvagen, maar dan zitten ze in je Codex en kun je ze vanaf daar onbeperkt toepassen. De hoogste roll die je salvaged staat permanent in je Codex. Als je roll dus 30-60% is op een aspect, en je salvaged een 54% dan kun je die onbeperkt toepassen. Vindt je een 58% en salvage je die dan kun je permanent die 58% toepassen.

Vanuit Season wordt alles gemerged met de Eternal realm. Al je aspects worden dus samengevoegd en de hoogste rolls gelden.
Heb je dus in Season alles unlocked dan worden die in Eternal ook beschikbaar. Maar bijv. ook als je Eternal enkel Necromancer aspects hebt en op Season enkel Barbarian, dan worden die dus samengevoegd in Eternal en heb je alle unlocks van de Barbarian+Necromancer beschikbaar.
Idem met de items, die krijg je ook gewoon op Eternal mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2024 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
blij dat het season voorbij is, gelukkig was er veel voetbal en andere sport te zien :)

Dus morgen weer terug naar de bone necro?

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
pstalman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:21:
blij dat het season voorbij is, gelukkig was er veel voetbal en andere sport te zien :)

Dus morgen weer terug naar de bone necro?
Morgen gewoon weer beuken met de Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neig naar een sorc dit keer, kijken of al die buffs en uniques veel verschil maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:22:
[...]

Morgen gewoon weer beuken met de Barb
Het is een gegeven dat wat ze ook nerfen, Barb zal altijd nr 1 blijven :p Ik ga Sorc of Barb als eerste.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Finraziel schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:28:
Ik neig naar een sorc dit keer, kijken of al die buffs en uniques veel verschil maken.
Idem hier, Chain Lightning vond ik tijdens de Beta al een geweldige skill/build, maar tot nu toe niet viable. Nu met die nieuwe unique wel lijkt het, dus wil dat wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
oh snert, morgen begint nieuwe seizoen alweer, kwam ik ook pas echt net achter. Geen idee wat er allemaal nieuw is maar geloof dat ik met mijzelf beloofd had om maar eens een druid te beginnen :P.

Beetje verwend met het laatste seizoen van poe, die ijzersterk is. Daardoor totaal Diablo 4 nieuws gemist :+ .

Season journey niet eens afgerond zie ik voor het eerst, moet de tormented versies nog van Andariel en Duriel :o. Ahja dan mis ik maar wat titels. Ben schijnbaar ergens gestopt met spelen, normaal wil altijd alles wel compleet hebben. Gewoon vergeten om te spelen of iets, kan mij niet herrineren dat ik het niet leuk vond. Wierd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Toch nog even voor de zekerheid -> Alles wat je dit seizoen gehaald hebt gaat toch naar Eternal en kun je dan niet in seizoen 5 gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
DeWaanzin schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:48:
Toch nog even voor de zekerheid -> Alles wat je dit seizoen gehaald hebt gaat toch naar Eternal en kun je dan niet in seizoen 5 gebruiken?
Gear klopt, titels en cosmetics etc gaan volgens mij wel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
DeWaanzin schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:48:
Je begint idd nagenoeg blanco aan een nieuw seizoen, letterlijk alsof je niets hebt. Het enige dat je wél houdt zijn de Renown rewards m.b.t. Skill points en Paragon points en cosmetics/titles.
Ook de map exploration heb je al, dus alle grote steden zijn toegankelijk, je mist wel alle andere waypoints buiten de steden.

Dus geen items, gold, gems, aspects etc. wanneer je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 08:08
Ik speel nagenoeg altijd solo. En doe bosses het liefst ook alleen. Dus twijfel tussen sorc en barb. Ik weet dat sorc single target niet altijd het beste is geweest. Iemand een idee hoe dat season 5 naar verwachting zal zijn?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Er zijn al video's online welke classes het beste zijn in season 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:57:
Er zijn al video's online welke classes het beste zijn in season 5
Ik heb werkelijk waar nog nooit een video hierover bekeken. Dat zou, voor mij, de game verpesten om een build te kopiëren en verder niks zelf uitzoeken. Dan ben je met een week klaar met de game en kun je voorts weer zeuren dat er niks te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Welke Rogue zal het sterkste zijn met bosses/the pit? wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 08-10 19:08
Ik maak morgen bij het inloggen de keuze. Rogue met arrow storm en rain of arrows lijkt mij wel geinig. Barb is eigenlijk altijd wel een goede keuze. Keuzes keuzes

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Angeloonie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Je mist wel alle andere waypoints buiten de steden.
Dat vind ik zo irritant, ook dat je die strong holds iedere keer weer moet doen bij een nieuw karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Vanavond 20.00 begint het toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
19:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Poops_McGhee schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:57:
[...]

Ik heb werkelijk waar nog nooit een video hierover bekeken. Dat zou, voor mij, de game verpesten om een build te kopiëren en verder niks zelf uitzoeken. Dan ben je met een week klaar met de game en kun je voorts weer zeuren dat er niks te doen is.
ja je kan er op 2 manieren naar kijken, uiteindelijk kom je na veel trial en error waarschijnlijk op een soortgelijke build uit alleen heb je dan al een paar dagen/weken gespeeld.

https://d4armory.io/Player/803500

Pagina: 1 ... 184 ... 214 Laatste