Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:19
Ik ben momenteel barb level 93. Heb iets rond de 25k dmg /22k life /8k armor.

Ik heb net geprobeerd tier 1pit te doen, maar maak geen schijn van kans. Is dit normaal op dit level of is er iets enorm verkeerd met mijn build?

Ik loop een beetje vast met progressie... Heb al veel helltides an nmds gedaan met weinig upgrades.bzijn er bepaalde zaken die ik nog kan doen om betere vooruitgang te boeken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:12
Zag deze op diablo trade voorbij komen en voor mijn easy mode necro summon is dit echt goud.
Had al een GA versie, maar dit is zo lekker zeg.
Ook goed inzetbaar voor andere build om wat te experimenteren.

4 billion voor gegeven, de een verklaart mij voor gek de ander zegt prima deal.
Voor mij maakt het pits farmen nog een stuk relaxter dus dat is het wel waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UpEnDu4uYb1P5yNl1sOjNauz9qo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uJ4ixgjmbxkvq4soPqyzROBc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-10 08:57
fjskmdl2 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 20:55:
Ik ben momenteel barb level 93. Heb iets rond de 25k dmg /22k life /8k armor.

Ik heb net geprobeerd tier 1pit te doen, maar maak geen schijn van kans. Is dit normaal op dit level of is er iets enorm verkeerd met mijn build?

Ik loop een beetje vast met progressie... Heb al veel helltides an nmds gedaan met weinig upgrades.bzijn er bepaalde zaken die ik nog kan doen om betere vooruitgang te boeken?
Dit lijkt niet te kloppen als je tier 1 niet kan..
Ga je te snel dood of geen dmg?
Welke build gebruik je?
Level van je glyphs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
Nahkriin schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 00:05:
[...]

Dit lijkt niet te kloppen als je tier 1 niet kan..
Ga je te snel dood of geen dmg?
Welke build gebruik je?
Level van je glyphs?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXZuPyChgBykIDGz2oieV_diBWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K95UuSDKWrI1yzzCGuScx332.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PiaMK9E6DTXVPJggReh7yw9_tFE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ljB0OQUP5yQ5Bu9urFcPSY7p.png?f=user_large

aspects: ww pulls enemies to you
weapon master skills additional charge
every 25sec, next upheal overpowers
shout skill creates 3 dust devils, 20% larger, 1% increased dmg
deal 10% increased dmg
after swapping 5 times, gain 1241 fortify

glyps:
mashal lvl 15
executioner lvl 15
twister lvl 15
brawl lvl 11

Ik was begonnen met het volgen van een bepaalde build, maar wat geexperimenteerd om dmg / health hoger te krijgen...
Ik gebruik voornamelijk whirlwind.

[ Voor 37% gewijzigd door fjskmdl2 op 29-06-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
fjskmdl2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:01:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

aspects: ww pulls enemies to you
weapon master skills additional charge
every 25sec, next upheal overpowers
shout skill creates 3 dust devils, 20% larger, 1% increased dmg
deal 10% increased dmg
after swapping 5 times, gain 1241 fortify

glyps:
mashal lvl 15
executioner lvl 15
twister lvl 15
brawl lvl 11

Ik was begonnen met het volgen van een bepaalde build, maar wat geexperimenteerd om dmg / health hoger te krijgen...
Ik gebruik voornamelijk whirlwind.
Oke er zijn wel wat issues haha, het lijkt om een random samengeraapt ding :P
Ik zie veel uniques die naar mijn weten niet gebruikt worden bij barbs.
Het makkelijkste is om de hele build om te gooien naar een start versie van Thorns, daar heb je maar 1 unique voor nodig.
Ook moet je proberen de armor cap van 9230 te halen en tevens in al je gear de juiste gems doen.
Ik zou deze guide volgen https://maxroll.gg/d4/build-guides/thorns-barbarian-guide.
Vervolgens in die guide zou ik eerst de level to 100 variant aanhouden, die kun je hier vinden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDX1HCqHps0Yctbt-hJX5VxoVKk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hchXY4TjyWT91ACw1OA3hEBF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
thanks dit ga ik even proberen.
Razorplate heb ik intussen gevonden dus die kan ik al gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
fjskmdl2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:57:
thanks dit ga ik even proberen.
Razorplate heb ik intussen gevonden dus die kan ik al gebruiken
Succes als je hulp nodig hebt hoor ik het wel :)

Nahkriin#2589

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50
Waar ik me nu wel erg aan begin te storen is die drop rate van die stygian stones.
Moet er nog een paar hebben maar onder pit 100 lijkt de kans heel klein precies.
World bosses droppen ook al niks meer.

Positief is dan wel dat de laatste rewards van de season challenges 8 stones opleveren.

[ Voor 18% gewijzigd door internaut op 30-06-2024 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 07:44
waar halen jullie eigenlijk snel gold vandaan? ik krijg mijn totaal amper boven de 50M, en dan respec of reroll en het is weg voordat ik er erg in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:22
Ik vermoed items met GA(‘s) verkopen voor gold(?). Dat is op console helaas geen doen IMHO, dus dat doe ik zelf ook niet.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
brothermaynard schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:27:
waar halen jullie eigenlijk snel gold vandaan? ik krijg mijn totaal amper boven de 50M, en dan respec of reroll en het is weg voordat ik er erg in heb
Items verkopen op trade sites, en mensen boosten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nou, toch nog maar eens met een rogue aan de gang, beetje dingen lekprikken is altijd een goede hobby. Ik merk wel dat het een stukje meer opletten is dan een necro, bijvoorbeeld bij Duriel kan je gewoon blijven staan als necro want je minions happen de bolletjes die een debuff geven wel voor je. Die luxe heb ik niet als rogue :)

Maargoed, het is momenteel wel de leukste die ik dit seizoen heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

Resellen vooral via diablo.trade

Van de week een amulet met 27% speed en +2 heavy handed gevonden. Ondanks dat ik die wel kan gebruiken ook zware gold problemen, maar deze voor over de miljard kunnen verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Mooie deal. Ik doe niet aan traden, lijkt te veel op werk :) Moet het dus doen met wat ik zelf vind, daarmee tot pit 113 gekomen tot zover. Kunnen nog wel wat leveltjes bij maar het zal niet lang duren voor ik vastloop. Maar dat is dan prima, seizoen is goed geslaagd. Al hoop ik dat ze het mats farmen een beetje inperken in de toekomst, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fjskmdl2
intussen baribarian build aangepast naar de voorgestelde thorns build, nu doe ik the pit tier 1 in 4 minuten dus het gaat wel beter ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_tnHwjP6Cbft3t6BUNXF0VwCf-c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hDF88JoK9FtmCzWYrNElbwBP.png?f=user_large

jammergenoeg pas nadien gezien dat razorplate masterworking geen zin heeft aangezien die geen affixes heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
fjskmdl2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 23:18:
intussen baribarian build aangepast naar de voorgestelde thorns build, nu doe ik the pit tier 1 in 4 minuten dus het gaat wel beter ;)

[Afbeelding]

jammergenoeg pas nadien gezien dat razorplate masterworking geen zin heeft aangezien die geen affixes heeft
Nice!
En meer thorns is meer beter!
Maar goed om te horen dat de build wel werkt nu!
Ik had je toegevoegd btw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Net een mooi succesje via de Trade-channel. Zag gloves met 2 GA's Crit Chance & Lucky Hit Chance.
Hij vroeg 650M, ik bood 500M, en getrade.

Gloves 10 minuten later voor 3B verkocht :D Snelste 2,5B tot nu toe haha

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:28
Angeloonie schreef op zondag 30 juni 2024 @ 00:14:
Net een mooi succesje via de Trade-channel. Zag gloves met 2 GA's Crit Chance & Lucky Hit Chance.
Hij vroeg 650M, ik bood 500M, en getrade.

Gloves 10 minuten later voor 3B verkocht :D Snelste 2,5B tot nu toe haha
Give me money :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Farm een halfuurtje Blood maiden in helltides en je verkoopt zo een een hele boel gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
internaut schreef op zondag 30 juni 2024 @ 08:53:
[...]

Farm een halfuurtje Blood maiden in helltides en je verkoopt zo een een hele boel gear.
Vanochtend een uurtje gedaan voor 15M. ‘Moet ‘ alleen nog even door, na gisteravond met 2 andere GoT-ers tormented Zir gefarmed te hebben. Heb nu 4 sparks, alleen nog niet genoeg gold voor een harlequin crest.
En vanochtend 2 upgrades voor de weapon slots ( beide GA vurn. Damage) met voor de verandering ook nog eens goede tempers ( op de boog max chance HS twice en max vurn damage)😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vinden mensen die de PTR gespeeld hebben het tot nu toe? Zelf niet gedaan want ik heb geen zin om lang te moeten grinden om dingen te kunnen testen in een realm die een paar dagen later weer weg is, en ik ben gewoon nog bezig met S4.
Maar als ik verschillende video's er over zie dan krijg ik het idee dat het beter is om gewoon alle plezier uit S4 te halen wat je kan en S5 dan over te slaan (om dan met frisse moed aan de uitbreiding te beginnen een paar maanden later). Bepaalde quality of life zaken klinken wel heel goed, maar de balance lijkt zo enorm kapot te zijn dat ik me moeilijk voor kan stellen dat ze het nog weten te fixen. En ik vraag me af of er, nog steeds, niemand in het dev team zelf de game speelt (op meer dan een zeer casual niveau).
Maar aan de andere kant kan het ook soms te makkelijk zijn om je mee te laten slepen in de negativiteit ergens omheen, dus wie weet...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:48:
*knip*

Maar aan de andere kant kan het ook soms te makkelijk zijn om je mee te laten slepen in de negativiteit ergens omheen, dus wie weet...
Dit vooral, het is een testrealm dus er zal nog wel het een en ander veranderen. Er zullen zaken aangepast worden, bugs gefixt worden (zoals onbedoeld dubbeldippen in multipliers voor bepaalde skills/passives, maar ook die bash tempers blijkbaar). Leuk? Niet als je die build speelt. Maar je begint toch opnieuw in s5 dus waarom dan niet iets anders doen :)

Uiteindelijk zijn er altijd meta builds, grinds voor mats en de zoektocht naar hier en daar een procentje beter (of niet als je tegen die tijd een nieuwe class aanmaakt).

Seizoen 4 was voor mij een enorme verbetering tov eerdere, vooral door tempers en aanpassingen aan loot. Het is wat mij betreft voor iedereen mogelijk om in relatief korte termijn, ook zonder uber uniques, een build te maken waarmee bijvoorbeeld pit 100 mogelijk is. Dat is dan wel met een meta build, maar niet met extreem gestroomlijnde gear. Ga je wel op zoek naar een stukje stroomlijning, of pak je een build die het van een multiplier dip (die wel of niet zal bestaan in s5), dan kom je nog wel verder ook.

Daarmee is het spel wat mij betreft heel erg toegankelijk voor een spel dat in essentie gebaseerd is op

10 get better loot
20 do harder content
30 goto 10

Ik zie het dus sowieso wel goedkomen met s5, dit seizoen geen sorc/druid gemaakt dus dat kan dan mooi.

[ Voor 13% gewijzigd door Bundin op 30-06-2024 14:07 . Reden: toevoeging over changes in builds/multipliers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Je weet dat je je verveelt in D4 wanneer je... grigoire farmt voor duriel mats

Iemand iets leuks aan het doen ingame? Ben dit wel beu :) Also: nog ruimte in clan?

Heh, weird... 9 hp meer dan zou moeten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNYx7svg_O89IKc2Bf74utebTNg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iBX7X8pKqDQ2kXKX4v8js9qY.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Bundin op 30-06-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 23:47
Hoe vinden mensen die de PTR gespeeld hebben het tot nu toe? Zelf niet gedaan want ik heb geen zin om lang te moeten grinden om dingen te kunnen testen in een realm die een paar dagen later weer weg is, en ik ben gewoon nog bezig met S4.
Maar als ik verschillende video's er over zie dan krijg ik het idee dat het beter is om gewoon alle plezier uit S4 te halen wat je kan en S5 dan over te slaan (om dan met frisse moed aan de uitbreiding te beginnen een paar maanden later). Bepaalde quality of life zaken klinken wel heel goed, maar de balance lijkt zo enorm kapot te zijn dat ik me moeilijk voor kan stellen dat ze het nog weten te fixen. En ik vraag me af of er, nog steeds, niemand in het dev team zelf de game speelt (op meer dan een zeer casual niveau).
Het oneven team levert weer zoals we het van hen kunnen verwachten. Drama dus.

Gelukkig met de expansion weer het even team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:53:
Ik zie het dus sowieso wel goedkomen met s5, dit seizoen geen sorc/druid gemaakt dus dat kan dan mooi.
Een van de problemen is dat ze sorc, een van de twee zwakste classes, generfd hebben en nauwelijks buffs om dat te compenseren... en barb flay buffen 8)7
En dat ze met uniques komen die zó goed zijn dat elke build die gaat willen.

Maar we zullen inderdaad wel zien hoe het uitpakt :)
Het zou wat mij betreft ook niet zo erg zijn om in het ergste geval een season over te slaan, het is sowieso maar een korte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:56

The Legend

*Plop*

Jack_Mojo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:50:
[...]

Het oneven team levert weer zoals we het van hen kunnen verwachten. Drama dus.

Gelukkig met de expansion weer het even team :)
Raxx heeft dit verhaal gedebunked. Er zijn geen gescheiden teams die apart aan verschillende seasons werken.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Was het mensen al opgevallen die PTR spelen dat de clan functie ook eindelijk een last online heeft!

aantal dagen tot een maand (dan is het more than a month) verder kun je helaas niet zien.

dit maakt het voor de CL's een stuk makkelijker om ruimte te creeren.
en dan kunnen we misschien eindelijk de clans gaan samen voegen tot 1 actieve clan.

In clan 3 is het normaal gesproken een 10/15 actieve spelers die bijna dagelijks online zijn en de andere 135/140 verschilt een beetje (waarvan een 100 al tijden niet meer online geweest zijn)

@Bundin in clan 3 hebben we net weer ruimte :P (zie bovenstaande bericht)

maargoed weet zo niet wie de Clan leaders van GOT1 en GOT2 zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door eehbiertje op 01-07-2024 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
let wel op dat we nu niet alles zien, mogen doen. Maar denk dat je wel gelijk hebt, maar moet toch op zijn minst 1 lvl 100 hebben

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
eehbiertje schreef op maandag 1 juli 2024 @ 07:42:
Was het mensen al opgevallen die PTR spelen dat de clan functie ook eindelijk een last online heeft!

aantal dagen tot een maand (dan is het more than a month) verder kun je helaas niet zien.

dit maakt het voor de CL's een stuk makkelijker om ruimte te creeren.
en dan kunnen we misschien eindelijk de clans gaan samen voegen tot 1 actieve clan.

In clan 3 is het normaal gesproken een 10/15 actieve spelers die bijna dagelijks online zijn en de andere 135/140 verschilt een beetje (waarvan een 100 al tijden niet meer online geweest zijn)

@Bundin in clan 3 hebben we net weer ruimte :P (zie bovenstaande bericht)

maargoed weet zo niet wie de Clan leaders van GOT1 en GOT2 zijn.
Misschien per seizoen een nieuwe aanmaken, met melding in de info bij de andere clans. Dan begin je in ieder geval met een actieve groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Tot nu toe heeft de PTR me nog niet echt warm gemaakt voor Season 5, de nieuwe activiteit voelt niet echt lekker..
Als het seizoen uit is ben ik op vakantie, dus kan mooi de feedback zien na een maand haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:18:
[...]

Misschien per seizoen een nieuwe aanmaken, met melding in de info bij de andere clans. Dan begin je in ieder geval met een actieve groep.
Is eerder besproken maar dat is ook niet ideaal...
Als die last online functie naar de live game komt dan zou ik eerst eens kijken hoeveel actieve spelers er echt nog zijn. Niet dat ik gelijk iedereen die een maand niet online is geweest er uit zou kegelen maar als ik clanleader was zou ik denk ik de status overnemen en dan een maand later weer kijken... Als je dan ziet dat mensen heel S5 niet online zijn en ook bij S6/expansion niet terug komen dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze echt niet meer actief zijn. En het zou me niks verbazen als wat je dan overhoudt in één clan past, maar op zijn minst zou er weer ruimte moeten zijn voor nieuwe mensen.

Edit: aan de andere kant zou je misschien mensen ook gewoon wel na een maand inactiviteit gewoon er uit kunnen gooien met de melding dat er daardoor genoeg ruimte is en als ze terug komen ze gewoon weer kunnen joinen. Als er dan altijd genoeg ruimte is zou dat geen probleem zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 01-07-2024 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:38:
[...]

Edit: aan de andere kant zou je misschien mensen ook gewoon wel na een maand inactiviteit gewoon er uit kunnen gooien met de melding dat er daardoor genoeg ruimte is en als ze terug komen ze gewoon weer kunnen joinen. Als er dan altijd genoeg ruimte is zou dat geen probleem zijn.
Dit lijkt me best heel reëel, in ieder geval met een duidelijke post hier. Dan kunnen mensen met vragen het in ieder geval terugvinden. En als iemand maanden afwezig was, dan lijkt me dat er ook wel begrip zal zijn.

Plus, waarschijnlijk ruimte genoeg want de grote golf van launch is echt wel weg.

Het samenvoegen van drie actieve groepjes lijkt mij een mooi streven waar niemand iets echt tegen zal hebben, gok ik. Voordeel van dat pre-expansie doen is dat de vaker spelende groep dan in ieder geval een plek heeft voor een (mogelijke) tijdelijke opleving bij de release.

[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 01-07-2024 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Pfff, ik zit nu een beetje klem

Heb een WW/bleed Barb, level 100, masterworking ~6/12, en kan PIT60 makkelijk aan, eindbazen is lastig
Heb een Nec, level 100, PIT10?
Heb een rogue, leve 80.

Met de Barb ben ik het verste, maar ik heb nog geen uber uniques. Geen Shako, geen grandfather. Ook mijn resists zijn nog niet helemaal waar ze moeten zijn, met als gevolg dat ik wel eens een one shot om mijn oren krijg. Ook de PIT bosses duren relatief lang

NEC vind ik op 1 of andere manier sloom spelen, ik heb nu een Golem slammer
Kakkerlak schreef op maandag 3 juni 2024 @ 19:11:
Voor de mensen die Necro saai vinden. Dit vond ik zelf ook. Ik speel nu deze build https://mobalytics.gg/dia...er/p4wnyhof-golem-slammer. Heb hier erg veel plezier van. Vooral hele groepen pullen met corpse tendrils en insane damage met de golem doen. Pit bosses melten nu echt. Ook niet lang wachten op cooldowns speelt echt lekker vlot
Ik kom er niet echt heel ver mee, en vind hem vrij statisch spelen, zeker vergeleken met de WW barb

Rogue gaat relatief langzaam, en ik speel penetrating shot build. Zit erover te denken om hem om te bouwen naar heartseeker, maar eerst maar 100 worden.

Grootste frustratie is dat ik knel lijk te lopen Tourmented bosses heb ik nu 1 gedaan, en met pijn en moeite en 11 pots gehaald (met de barb). Voordat ik meer mats verspil, wil ik eerst sterker worden, maar daar heb ik weer de uber uniques voor nodig... ?

Iemand een suggestie (en ja, ik heb 2 van die 4 mats om een uber unique te craften, en moet nog 6000XP bij de wolves, met de barb).....

NEC toch meer ontwikkelen? Met de clan tourmented bosses gaan doen? Rogue naar 100? (gaat zo saai....)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 03-10 11:44
Bundin schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:19:
[...]

Het samenvoegen van drie actieve groepjes lijkt mij een mooi streven waar niemand iets echt tegen zal hebben, gok ik. Voordeel van dat pre-expansie doen is dat de vaker spelende groep dan in ieder geval een plek heeft voor een (mogelijke) tijdelijke opleving bij de release.
nouja je ziet gewoon in de clan groepjes vormen. een groot gedeelte joint de clan maar speelt nooit mee of zie je niet in de chat.
een ander gedeelte min of meer op uitnodiging.

en de "die hards" zie je veelal samen spelen. de 2e groep rent zo af en toe mee krijgt wat boosts of hulp.
maar in clan 3 is er bijv een groepje met the gauntlet bezig elke week. waarbij het om de top 10 ranks van eu ging bijv.

Dit is lastig om vol te krijgen als er maar 5 man echt actief zijn (en sommige bijv geen barb oid spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Damn, eindelijk een ander amulet gevonden met ranks in de juiste skill passive, dat maakt meer dan een beetje verschil. Pit 101 is nu ergens rond de 2:50 - 3:20 (zonder dat ik dash gebruik om tijd te winnen, dat blijf ik vergeten). Nu alleen nog masterwork crits die niet landen op de poison resist en we zijn een eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Sparhawk schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:30:

Heb een WW/bleed Barb, level 100, masterworking ~6/12, en kan PIT60 makkelijk aan, eindbazen is lastig
Heb een rogue, leve 80.

Met de Barb ben ik het verste, maar ik heb nog geen uber uniques. Geen Shako, geen grandfather. Ook mijn resists zijn nog niet helemaal waar ze moeten zijn, met als gevolg dat ik wel eens een one shot om mijn oren krijg. Ook de PIT bosses duren relatief lang

[...]

Ik kom er niet echt heel ver mee, en vind hem vrij statisch spelen, zeker vergeleken met de WW barb

Rogue gaat relatief langzaam, en ik speel penetrating shot build. Zit erover te denken om hem om te bouwen naar heartseeker, maar eerst maar 100 worden.

Grootste frustratie is dat ik knel lijk te lopen Tourmented bosses heb ik nu 1 gedaan, en met pijn en moeite en 11 pots gehaald (met de barb). Voordat ik meer mats verspil, wil ik eerst sterker worden, maar daar heb ik weer de uber uniques voor nodig... ?

Iemand een suggestie (en ja, ik heb 2 van die 4 mats om een uber unique te craften, en moet nog 6000XP bij de wolves, met de barb).....

NEC toch meer ontwikkelen? Met de clan tourmented bosses gaan doen? Rogue naar 100? (gaat zo saai....)
ik herken je probleem deels wel (speel te weinig voor de echt overpowered characters), maar... waarom zou je wachten met je rogue naar HS om te zetten? probeer het eens, met een paar goede tempers en de juiste legendarys smelt het meeste wel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 19:58
Terugkerende speler hier. Heb in september vorig jaar Uber Lilith verslagen en toen de handdoek in de ring gegooid omdat er verder niets te doen was. Gisteren maar weer eens geïnstalleerd en ik moet zeggen dat er aardig wat quality of life changes in zitten! Zo veel dat ik echt wat tijd moet stoppen in het bijlezen.

Mooiste verandering vind ik de codex, waar je aspects in komen als je een item salvaged. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wanneer je bijv. een max roll aspect salvaged... is deze aspect dan permanent ook maxed out in je codex (dus oneindig gebruik), of kun je dan deze aspect maar max 1 keer op een item zetten met die max roll?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

yinx84 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:48:
Mooiste verandering vind ik de codex, waar je aspects in komen als je een item salvaged. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wanneer je bijv. een max roll aspect salvaged... is deze aspect dan permanent ook maxed out in je codex (dus oneindig gebruik), of kun je dan deze aspect maar max 1 keer op een item zetten met die max roll?
Permanent ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin

Heb een rogue, leve 80.

[...]

[ Voor 5% gewijzigd door Nahkriin op 02-07-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik zet altijd ene doel voor mezelf, ik had pit 100 met elke class, dat is gelukt.
Dus nu probeer ik zo hoog mogelijk te pushen, en al mn charchters 12/12 te masterworken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Nahkriin schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:51:
[...]

Ik zet altijd ene doel voor mezelf, ik had pit 100 met elke class, dat is gelukt.
Dus nu probeer ik zo hoog mogelijk te pushen, en al mn charchters 12/12 te masterworken.
hehe, dat snap ik... Om mijn probleem wat te verduidelijken, ik heb niet het idee dat ik nu structureel hoger kom met bijvoorbeeld mijn barb. Gear is redelijk goed, MW 6/12, maar ik mis de 2 (of eigenlijk 3) uber uniques die nodig zijn om echt hoger te komen.... Eindeloos Pit 60 draaien is ook verveling ten top, dan ga ik wel iets anders doen.

Otoh, ik vind de Nec niet superleuk spelen (WW barb is veel "leuker") dus om daar de 18 levels van helltide mee door te akkeren is ook zo wat. Als de NEC nou een of andere boss killer build heeft dan kan ik bijvoorbeeld de barb voor speedfarming, en de NEC voor uberbosses gebruiken....

Dat was meer een beetje waar ik over aan het puzzelen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Sparhawk schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 14:24:
[...]

hehe, dat snap ik... Om mijn probleem wat te verduidelijken, ik heb niet het idee dat ik nu structureel hoger kom met bijvoorbeeld mijn barb. Gear is redelijk goed, MW 6/12, maar ik mis de 2 (of eigenlijk 3) uber uniques die nodig zijn om echt hoger te komen.... Eindeloos Pit 60 draaien is ook verveling ten top, dan ga ik wel iets anders doen.

Otoh, ik vind de Nec niet superleuk spelen (WW barb is veel "leuker") dus om daar de 18 levels van helltide mee door te akkeren is ook zo wat. Als de NEC nou een of andere boss killer build heeft dan kan ik bijvoorbeeld de barb voor speedfarming, en de NEC voor uberbosses gebruiken....

Dat was meer een beetje waar ik over aan het puzzelen was
Ha oke ja snap ik, (al moet ik zeggen ik vind pit wel leuk om gfewoon beetje tussen door te farmen) maar idd, mijn WW barb gebruikt 3 uber uniques, heb je al wel geprobeerd Duriel/Zir te doen voor deze items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:44

ChUcKiE

Dus........

Vraagje, ik heb een Tormented Duriel gesummoned. Helaas/uiteraard lukt dit niet.
Ik kan nog wel steeds als ik af ben een nieuwe bossfight uitvoeren/van voren begnnen. Kun je dan ook iemand inviten die me dan helpt, of kan dat alleen als die al in de party zit als je de boss oproept?

[ Voor 3% gewijzigd door ChUcKiE op 02-07-2024 15:38 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
ChUcKiE schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:37:
Vraagje, ik heb een Tormented Duriel gesummoned. Helaas/uiteraard lukt dit niet.
Ik kan nog wel steeds als ik af ben een nieuwe bossfight uitvoeren. Kun je dan ook iemand inviten die me dan helpt, of kan dat alleen als die al in de party zit als je de boss oproept?
Je kan iemand gewoon inviten, ik heb je als goed is als vriend log wel ff in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Nahkriin schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:18:
[...]

Ha oke ja snap ik, (al moet ik zeggen ik vind pit wel leuk om gfewoon beetje tussen door te farmen) maar idd, mijn WW barb gebruikt 3 uber uniques, heb je al wel geprobeerd Duriel/Zir te doen voor deze items?
Heb nu ca 15 rondes ubers (alleen Zir) erop zitten. Vraag is wel een beetje of ik die solo kan (altijd nog party gedaan). Nul uber uniques......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Sparhawk schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 17:06:
[...]

Heb nu ca 15 rondes ubers (alleen Zir) erop zitten. Vraag is wel een beetje of ik die solo kan (altijd nog party gedaan). Nul uber uniques......
Als je mats hebt kun je in de guild chat gewoon vragen om hulp…. Zijn vaak wel mensen online die willen.en in een groepje is het 🍎🥚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een rogue, leve 80.

[...]

Het is me niet helemaal duidelijk of je met je ww barb nou niet goed meer dan pit 60 (61 bedoel je denk ik) kan... Dat lijkt me vreemd, want mijn ww barb is net level 100, heeft nog geen enkele 925 want heb gewoon doorgeblast ipv gear te vervangen... en pit 61 ging heel erg makkelijk. pit 70 kwam ik ook nog met gemak bij de boss, maar die lukte niet echt. Had hem uiteindelijk bijna neer, door heel voorzichtig te spelen en vanaf een afstand dust devils naar hem te gooien, maar duurde erg lang en werd uiteindelijk toen hij nog 2% life had alsnog ge-oneshot.
Maar zoals ik zei, bagger gear. En nul masterworking.

Je weet wel dat je whirlwind kunt tappen ipv ingedrukt houden om meer dust devils te maken? Dat vond ik zelf namelijk bij aardig wat guides niet of niet goed uitgelegd worden. Had dat in eerste instantie niet door en vroeg me in de leveling build van Raxx al af waarom hij toch undying nam want dat werkt voor geen meter met whirlwind. Maar je moet hem dus tappen, dan werkt het wel en maak je veel meer dust devils.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut
Mijn doel voor dit seizoen was een pit 100 te kunnen doen wat me ook nog gelukt is ook.
Wat er nu nog bijkomt is mooi meegenomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ExtHXTrZI3rikb2uknxhEA2B7gw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MpmYMdolhU1wclgERSS7beWq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

brothermaynard schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:40:
[...]

Als je mats hebt kun je in de guild chat gewoon vragen om hulp…. Zijn vaak wel mensen online die willen.en in een groepje is het 🍎🥚
Klopt, zo heb ik het tot nu toe ook gedaan :)
Finraziel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:26:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk of je met je ww barb nou niet goed meer dan pit 60 (61 bedoel je denk ik) kan...

Je weet wel dat je whirlwind kunt tappen ipv ingedrukt houden om meer dust devils te maken?
Hehe, ik kan 60 in 1 minuut, tot de eindbaas. Ik denk zelf dat ik Pit 80ish wel haal, maar vaak ge-oneshot wordt. Dat heb ik igg boven 70+ wel. Dus ik kan wel (wat) hoger, maar schiet niet echt op.

Ja, ik ben bekend met het tappen. Heb de guides van Rob2628 redelijk in mijn hoofd zitten, en speel nu de Pit Push variant met bleed. Maar zoals gezegd, ik mis alle ubers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sparhawk schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:11:
[...]

Klopt, zo heb ik het tot nu toe ook gedaan :)

[...]

Hehe, ik kan 60 in 1 minuut, tot de eindbaas. Ik denk zelf dat ik Pit 80ish wel haal, maar vaak ge-oneshot wordt. Dat heb ik igg boven 70+ wel. Dus ik kan wel (wat) hoger, maar schiet niet echt op.

Ja, ik ben bekend met het tappen. Heb de guides van Rob2628 redelijk in mijn hoofd zitten, en speel nu de Pit Push variant met bleed. Maar zoals gezegd, ik mis alle ubers
Ah ok :)
Ja dan heb ik datzelfde probleem een beetje, ik ben om die reden gewoon meer characters gaan maken... Krijg nu langzaam van het levelen ook genoeg en ben nog een beetje een poging aan het doen om de iron wolves rep dan maar te gaan farmen voor sparks, maar het is echt saai en vraag me een beetje af waar ik het voor doe.
Enige is dat ik nog eens een van mijn poppetjes toch wat sterker wil maken om de ubers en liefst ook Lilith een keer te mollen. Ik denk dat de bash barb waarschijnlijk de makkelijkste is om dat mee te doen. Misschien met sparks een shako maken omdat die op veel verschillende builds gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Finraziel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:26:
[...]

Ah ok :)
Ja dan heb ik datzelfde probleem een beetje, ik ben om die reden gewoon meer characters gaan maken... Krijg nu langzaam van het levelen ook genoeg en ben nog een beetje een poging aan het doen om de iron wolves rep dan maar te gaan farmen voor sparks, maar het is echt saai en vraag me een beetje af waar ik het voor doe.
Exact dat dus. Meerdere chars (moeten) maken, om nog een beetje lol in het spel te houden....
Wish me luck, ik ben bijna L18 met de barb bij de iron wolves. Nog 2000XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:41:
[...]

Exact dat dus. Meerdere chars (moeten) maken, om nog een beetje lol in het spel te houden....
Wish me luck, ik ben bijna L18 met de barb bij de iron wolves. Nog 2000XP
Good luck :9

En ja, je hebt gelijk, maar aan de andere kant... we zitten ruim 1,5 maand in het seizoen. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar voor mij is het ongehoord dat ik zo lang nog zoveel Diablo aan het spelen ben. Voorheen kreeg ik er veel sneller genoeg van (ook in 3 trouwens). Nog niet perfect dus, maar ook goed te onthouden dat het wel heel veel verbeterd is :)
En een spel dat eeuwig je interesse vasthoudt is niet alleen erg lastig, maar ook de vraag of dat nou echt gewenst is. Er zijn meer games :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Daar ging 7.000.000.000 de deur uit :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfWDmqlnRBh1EmpveBofSNvXwmk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pwhhAkSj4Tbd2DEWe2kxKfsc.png?f=fotoalbum_large

Billenknijpen met de tempers :X Allebei de juiste stats op de laatste temper rerolls :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Finraziel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:00:
[...]

Good luck :9

En ja, je hebt gelijk, maar aan de andere kant... we zitten ruim 1,5 maand in het seizoen. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar voor mij is het ongehoord dat ik zo lang nog zoveel Diablo aan het spelen ben. Voorheen kreeg ik er veel sneller genoeg van (ook in 3 trouwens). Nog niet perfect dus, maar ook goed te onthouden dat het wel heel veel verbeterd is :)
En een spel dat eeuwig je interesse vasthoudt is niet alleen erg lastig, maar ook de vraag of dat nou echt gewenst is. Er zijn meer games :)
Nou, die spark van de iron wolves is binnen. 3 vd 4, maar nu de laatste nog... :X
Heb even getest, maar ik doe met de Barb nu PIT 80 in 2 minuten, tot de eindbaas. Dan kan ik de ene baas facetanken, en bij een andere krijg ik 3 one-hits voor mijn kiezen... Daar dus nog maar eens over puzzelen...
Angeloonie schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:53:
[Afbeelding]

Billenknijpen met de tempers :X Allebei de juiste stats op de laatste temper rerolls :X :o
Oef, dat zal een partijtje zenuwen geweest zijn mbt de tempers.... Gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
[Afbeelding]

Is DEX niet alsnog beter dan Damage? de push builds voor 140+ runnen xbow gewoon Dex/vuln/Life.
Zelfde voor penshot, en dat is de sterkste rogue build atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nahkriin schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:20:
[...]

Is DEX niet alsnog beter dan Damage? de push builds voor 140+ runnen xbow gewoon Dex/vuln/Life.
Zelfde voor penshot, en dat is de sterkste rogue build atm.
Volgens mij wel als dat een GA is vs een %DMG GA, maar: die zijn al helemaal onbetaalbaar, 40B per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Angeloonie schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 11:00:
[...]

Volgens mij wel als dat een GA is vs een %DMG GA, maar: die zijn al helemaal onbetaalbaar, 40B per stuk :P
Prijzen gaan nergens meer over door RMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Tip voor iedereen die wat wil verdienen: houd de ingame chat goed in de gaten!

Veel spelers ingame kennen de site https://diablo.trade niet. Hierdoor kun je soms voor een mooi prijsje een item "flippen" of voor jezelf scoren.

Bijv. deze boots heb ik net van iemand gekocht voor 50M:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRGNfmkZDuwwui5c83SCp6MeEn4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jybqGBQeaoh5SsqZL3BL9nTK.png?f=fotoalbum_large

Op Diablo.trade krijg ik nu biedingen van 350-500M binnen..
Zo kun je snel een mooi centje verdienen ;)

Zie je in de chat een item met 2 of 3 GA's, check snel op Diablo.trade wat de prijzen zijn voor zo'n item, en vraag dan gewoon de prijs of bied laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
M'n 6e character is nu ook 100, en qua gear ook goed op orde.

Nu alle 6 zo ver dat pits niet zo spannend meer zijn. Kan met de onderste 4 pit 101 prima clearen om te farmen.
Bovenste 2 zijn wat minder sterk maar vind ik ook wat minder leuk om te spelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAV4jxx3sT-8BdqVlyNXDrl387w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NMwhmvicYRn0R89MNEo9RZnP.png?f=user_large

Wat zou mijn volgende character moeten worden? :)
Dat mag prima een character zijn die 6 ubers nodig heeft bij wijze van, moet toch een doel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Angeloonie schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:15:
M'n 6e character is nu ook 100, en qua gear ook goed op orde.

Nu alle 6 zo ver dat pits niet zo spannend meer zijn. Kan met de onderste 4 pit 101 prima clearen om te farmen.
Bovenste 2 zijn wat minder sterk maar vind ik ook wat minder leuk om te spelen.
[Afbeelding]

Wat zou mijn volgende character moeten worden? :)
Dat mag prima een character zijn die 6 ubers nodig heeft bij wijze van, moet toch een doel hebben ;)
Ik heb precies dezelfde opstelling 2 Rogues en de rest haha, ik had als doel alles 12/12 te doen dat is nu op elke char, maar nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen.
Denk Pit 140 het doel gaat worden.

Vond Necro + BashBarb het saaiste, (NU ww Barb dat is gewoon sub 1:30 pit 101 doen) dat is wel weer grappig.

[ Voor 5% gewijzigd door Nahkriin op 03-07-2024 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben aan het twijfelen welk karakter ik nou nog zou gaan buffen om de laatste uitdaging die ik nog wil doen dit seizoen aan te gaan... Waarbij het lastigste is echo of Lilith (ook tormented Andariel en Duriel maar die zijn denk ik minder lastig dan Lilith wat ik begrijp).
Ik twijfel daarbij tussen mijn bash barb (of misschien ombouwen naar bleed), of mijn heartseeker rogue. De barb kan volgens mij sterker zijn qua damage en life en zo, maar de rogue kan ik veel makkelijker mee dodgen en wordt ook behoorlijk tanky. Iemand een mening of een van de twee makkelijker tot een Lilith kill komt? Of denk ik veel te moeilijk en moet ik het gewoon eens gaan proberen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Finraziel schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:34:
Ik ben aan het twijfelen welk karakter ik nou nog zou gaan buffen om de laatste uitdaging die ik nog wil doen dit seizoen aan te gaan... Waarbij het lastigste is echo of Lilith (ook tormented Andariel en Duriel maar die zijn denk ik minder lastig dan Lilith wat ik begrijp).
Ik twijfel daarbij tussen mijn bash barb (of misschien ombouwen naar bleed), of mijn heartseeker rogue. De barb kan volgens mij sterker zijn qua damage en life en zo, maar de rogue kan ik veel makkelijker mee dodgen en wordt ook behoorlijk tanky. Iemand een mening of een van de twee makkelijker tot een Lilith kill komt? Of denk ik veel te moeilijk en moet ik het gewoon eens gaan proberen :')
Proberen is altijd goed, ik heb Lillith gekilled met HS Rogue maar het was makkelijker met Andy Rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
[Afbeelding]

en niet temperen maar 'kaal' met de 3GA aanbieden? of maakt dat de waarde significant veel lager? laat een ander de temper rerolls maar verkloten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Finraziel schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:34:
met niet dieale gear was ik al vrij snel in phase 2 van lilith fight met de HS rogue. maar nog gene kill helaas voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!
brothermaynard schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:51:
[...]

en niet temperen maar 'kaal' met de 3GA aanbieden? of maakt dat de waarde significant veel lager? laat een ander de temper rerolls maar verkloten ;)
Temperen bind aan je account dus dan kun je hem niet meer traden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
brothermaynard schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:51:
[...]

Heb deze gekocht voor 7B.
Temperen moet je altijd zelf doen. Dus met een beetje pech (wat het bijna was) kon deze zo de salvage in _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Lilith blijft gewoon lastig omdat je die one shot mechanics niet kunt vermijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
internaut schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 21:29:
Lilith blijft gewoon lastig omdat je die one shot mechanics niet kunt vermijden.
Als je genoeg dmg doet in P2 spawnen die blauwe one shot orbs niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nahkriin schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:30:
[...]

Ik heb precies dezelfde opstelling 2 Rogues en de rest haha, ik had als doel alles 12/12 te doen dat is nu op elke char, maar nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen.

Vond Necro + BashBarb het saaiste, (NU ww Barb dat is gewoon sub 1:30 pit 101 doen) dat is wel weer grappig.
Oh een WW Barb zeg je? :P
Begin is er :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO6KXQjcJFppgzNY9-yoBfhWz6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hwy6YINnCotB0KzR8cE593SS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Angeloonie schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 23:27:
[...]

Oh een WW Barb zeg je? :P
Begin is er :+
[Afbeelding]
Ja gebruik een of andere ww speed variant, je hebt wel wat ubers nodig maar die zul je vast wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 03-10 22:38
Nu ook alle classes op 100. De WW barb geeft toch echt elke keer een smile op mijn gezicht zoveel lol als ik daarmee heb, maar helaas wel elke keer met een lamme muis hand moet eindigen ;)

De Frozen Orb sorc en de HS rogue hebben een gedeelde 2e plek, daarna mijn originele Minion Necro en als laatste de druid. Deze was leuk maar toen ik 100 was niet heel veel behoefte om deze weer verder op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Nahkriin schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:30:
[...]

is WW barb makkelijker dan double swing dust? de guides suggereren dat double swing beter is namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
brothermaynard schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 08:14:
[...]

is WW barb makkelijker dan double swing dust? de guides suggereren dat double swing beter is namelijk
Om te pushen wellicht, voor pit farmen is ww het snelste vgm.
YouTube: The BEST SPEEDFARM and allrounder WW BARB Build in S4 | Pit 101 in 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 07:54:
Nu ook alle classes op 100. De WW barb geeft toch echt elke keer een smile op mijn gezicht zoveel lol als ik daarmee heb, maar helaas wel elke keer met een lamme muis hand moet eindigen ;)

De Frozen Orb sorc en de HS rogue hebben een gedeelde 2e plek, daarna mijn originele Minion Necro en als laatste de druid. Deze was leuk maar toen ik 100 was niet heel veel behoefte om deze weer verder op te pakken.
Als je een controller hebt die eens proberen, niet elke build gaat even lekker op controller maar ww is super chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ga deze ook een keer proberen, heb alle ubers in ieder geval, moet alleen om te switchen van Bash naar WW weer allemaal nieuwe overige gear fixen en masterworken, maar ziet er wel vet uit!

Ik zou er bijna gewoon nog een Barb voor aanmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 04-07-2024 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Jackson6 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:07:
[...]

Ik ga deze ook een keer proberen, heb alle ubers in ieder geval, moet alleen om te switchen van Bash naar WW weer allemaal nieuwe overige gear fixen en masterworken, maar ziet er wel vet uit!

Ja ik vond bash echt mega saai, ik push alleen met mn rogues dus zocht gewoon een speedy build.
Die WW kwam echt als geroepen, het is wel ff RSI kweken op de boss (mits je geen controller hebt) maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Nahkriin schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:44:
[...]

Ja ik vond bash echt mega saai, ik push alleen met mn rogues dus zocht gewoon een speedy build.
Die WW kwam echt als geroepen, het is wel ff RSI kweken op de boss (mits je geen controller hebt) maar wel grappig.
Ik heb al zitten kijken op diablo.trade, alle gear buiten de ubers is daar redelijk betaalbaar te koop, dus ik denk ik dat ik die shortcut ga nemen, jammer dat ik soms het overzicht kwijtraak met m'n stash en verschillende builds op 1 character, loadouts zouden welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik zal eerlijk toegeven, ik nog niet (nooit) een tweede character aangemaakt omdat ik nooit zo ver kwam in een seizoen.
Ik heb altijd Barbarian gespeeld, di seizoen eindelijk wat anders de Necro Minion. Deze heeft nu level 100 bereikt. Nog veel te doen en aan te verbeteren en met de beperkt beschikbare tijd lukt dat langzaam aan.

Na het lezen van de positieve WW Barb ervaringen heb ik het idee om ook deze te gaan starten.

Maar hoe werkt dat tegenwoordig? Zijn er handige tutorials om een tweede char aan te maken? Moet je wat voorwerk doen? Kun je bestaande zaken van je huidige char gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ChUcKiE schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:51:
Ik zal eerlijk toegeven, ik nog niet (nooit) een tweede character aangemaakt omdat ik nooit zo ver kwam in een seizoen.
Ik heb altijd Barbarian gespeeld, di seizoen eindelijk wat anders de Necro Minion. Deze heeft nu level 100 bereikt. Nog veel te doen en aan te verbeteren en met de beperkt beschikbare tijd lukt dat langzaam aan.

Na het lezen van de positieve WW Barb ervaringen heb ik het idee om ook deze te gaan starten.

Maar hoe werkt dat tegenwoordig? Zijn er handige tutorials om een tweede char aan te maken? Moet je wat voorwerk doen? Kun je bestaande zaken van je huidige char gebruiken?
Alle materialen en geld kan je gebruiken met je tweede character, je kan ook alle gear gebruiken als je dit in je stash plaatst, let er wel bij op dat veel hoge gear ook pas op hoog level equipped kan worden.

Als het goed is dat gaat het levelen van een alt veel sneller dan je eerste, omdat je geld en materialen al hebt. Je kan bijvoorbeeld ook al je "nutteloze" elixirs van je main pakken zodat je wel constant die xp boost hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:07:
[...]

Ik zou dan alleen de guide van Rob gebruiken denk ik: https://d4builds.gg/build...-8ddd-981232b01a27/?var=1 (youtube guide in showcase tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:51:

Belangrijkste is temperen... Als het goed is heb je de algemene (niet class specific) temper manuals wel al op legendary. Alleen al je armor voorzien van +HP zodat je niet doodgaat, wapen voorzien van de 40% lucky hit voor 2-4k damage (of het dubbele op een 2hander) en een skill gebruiken met goede base lucky hit chance laat je in no time naar WT4 wandelen. En dan zet je undying op een van je armor pieces zodat je continu een percentage van je (voor je level) hele hoge health terug krijgt, dan ga je echt lastig dood.

Als je start gewoon helltide in, met wat geluk staan er mensen de blood maiden te killen en ga je daarbij staan, levelt snel en je kunt wat looten. Je kunt ook als je nog equip mist wat gamblen met je obols (vrij makkelijk geel spul te krijgen wat je dan kunt temperen en imprinten), maar doe het niet meteen op lvl 1 want dan kun je volgens mij nog geen geel krijgen (of kans is heel laag). Exacte stats op die gear maakt minder uit want verbleekt naast je tempers, alleen +armor of resists kan wel fijn zijn.

edit: Toevoeging, als je bovenstaand doet kun je in principe rond lvl 25 waarschijnlijk al de capstone naar WT3 doen, maar je kunt sacred gear pas vanaf lvl 35 dragen. Puur voor snelheid is het snelst om te zorgen dat je in hogere tier komt, maar zoveel scheelt het ook niet (als je niet echt aan het speedrunnen bent). Voor WT4 vergelijkbaar, ancestral gear kan aan vanaf lvl 55, maar waarschijnlijk is Elias al een stuk daarvoor een pushover.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 04-07-2024 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:51:
[...]

Ik zou dan alleen de guide van Rob gebruiken denk ik: https://d4builds.gg/build...-8ddd-981232b01a27/?var=1 (youtube guide in showcase tab)
Wat is het verschil met die Mace advanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:13:
[...]

Wat is het verschil met die Mace advanced?
Er zitten wat kleine verschillen in waar ik niet direct van durf te zeggen wat beter is (buiten dat ik over het algemeen verwacht dat Rob het waarschijnlijk beter weet), maar de guide laat ook zien wat je ideaal wil hebben terwijl die 1e video vooral laat zien wat hij heeft weten te bemachtigen (hij zegt zoiets in de comments als antwoord op iemand die iets vraagt over de fury on kill op zijn wapen geloof ik).

edit: ow wacht, ik dacht dat je bedoelde die video die eerder gelinkt was... mace advanced? Doel je dan op deze video? YouTube: NEW WHIRLWIND MACE META! Better Single target DPS with Spin2Win Barb...
Zo diep heb ik ze niet bekeken :) ik keek gewoon via zijn tierlist (https://d4builds.gg/tierlist/)

[ Voor 28% gewijzigd door Finraziel op 04-07-2024 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

internaut schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 21:29:
Weet iemand of je de spark ook krijgt als je als groep lillith plat legt? Zo ja, wie wil helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Sparhawk schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:04:
[...]

Weet iemand of je de spark ook krijgt als je als groep lillith plat legt? Zo ja, wie wil helpen :P
Nee moet solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 12:58
Onzin. Je kan ook gewoon een boost kopen voor 10-30m op diablo.trade. Gewoon teleporten naar de persoon die m aan t killed is zodra Lilith doodgaat.
Je krijgt hem pas nadat je naar town bent gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 04-07-2024 22:17 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
hmm, is er een stygian stone drop rate aanpassing geweest? Drie drops in pit 101s in 2 elixirs tijd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Sparhawk schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:04:
[...]

Als je geen haast hebt kan ik je in het weekend wel ff helpen, free of charge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Daar zou ik graag op in willen schrijven :) Ik hoop vanavond wat uurtjes te kunnen maken.

[ Voor 34% gewijzigd door ChUcKiE op 05-07-2024 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:46
Nahkriin schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 07:20:
[...]

Als je geen haast hebt kan ik je in het weekend wel ff helpen, free of charge :)
Dan msg je eventueel mij en mij broertje ook wel helpen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Voeg me maar toe: Nahkriin#2589

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:28
Ik voel mij ook wel aangesproken om Uber Lillith plat te leggen, ik ben zo even online.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
* Bundin jumps on bandwagon

Thanks @Nahkriin, eindelijk is dat afgevinkt. Zal 't misschien nog es zelf proberen als m'n MW 12/12 is, mischien dat ik dan snel genoeg door P1 heen blaas.

[ Voor 70% gewijzigd door Bundin op 06-07-2024 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

mouzetc schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 22:17:
[...]

Onzin. Je kan ook gewoon een boost kopen voor 10-30m op diablo.trade. Gewoon teleporten naar de persoon die m aan t killed is zodra Lilith doodgaat.
Je krijgt hem pas nadat je naar town bent gegaan.
Hmm, ik heb wat hulp gehad, en dus samen Lillith verslagen. Geen spark. Ga het nu eens solo proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:22
Sparhawk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:03:
[...]

Hmm, ik heb wat hulp gehad, en dus samen Lillith verslagen. Geen spark. Ga het nu eens solo proberen
Ik had Lillith laatst ook gesloopt met hulp, geen spark.
Maar... toen bedacht ik mij dat ik ergens in het begin een 'gratis' spark had ontvangen vanwege de Lillith Bug. Omdat ik Lillith éérder al ooit omgelegd had, kreeg ik die dus. Ik vermoed dat je er alleen een krijgt als dit je éérste kill is(??)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Wel grappig, hoe vaker ik de fight doe met iemand anders hoe meer bugs je vind.
Phases die skippen, boss die niet dood kan op het einde, mechanics die je killen als de boss al dood is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 12:58
Sparhawk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:03:
[...]

.

Je moet t zelf overleven (vandaar dus bv laat joinen). Daarna krijg je hem pas als je naar town bent geport. Heb zelf ook een paar boosts gedaan zonder problemen. Je kan het overigens maar 1x doen. Meer sparks kan je halen door paar keer lvl18 Irons wolves te halen.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Apart.. 1e keer dat ik 3 passives op een amu zie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfVZRxmuLehamggQ-wLQbez710Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AzELYlasjOG14Y9m3ok7FSBK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Angeloonie schreef op zondag 7 juli 2024 @ 11:13:
Apart.. 1e keer dat ik 3 passives op een amu zie
[Afbeelding]
Super zeldzaam lijkt me. Helaas qua combinatie niet super nuttig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Mijn Heartseeker Rogue is inmiddels lvl97. Ben bezig met de Pit climb, ben benieuwd hoe hoog ik al kan komen, NM100 was een eitje. Zit nu ergens rond de 50 met de Pit. Doel is 100. Heb mijn chest/pants/gloves nog niet getemperd omdat het allemaal basic is zonder GA op de benodigde stats (+HS +Dark Shroud). Is vooralsnog ook helemaal niet nodig. Ben ook benieuwd wanneer ik de Tormented Bosses aankan, al heb ik pas 2 Stygian Stones.

Heb nog gloves van 828 omdat het de enige keer is dat ik 2/3 (zelfs 3/3 in dit geval) juiste stats erop had (+atk speed, +crit chance, +lucky hit chance). En heb nu een amulet met 1/3 passives en +lucky hit dus heb al 60miljoen gestopt in rerollen op de 2e passive, maar die is nog niet langsgekomen helaas. Triple passive gaat me denk ik niet lukken.
Pagina: 1 ... 183 ... 214 Laatste