Ik zou zeggen maak een WW Dust Devil barbarian. Tegen de tijd dat je de spark bij elkaar hebt ben je genoeg geleverd en gegeared om (vermoedelijk) Tormented Duriel te slopen. Ik kon die met mijn Bash Barb op lvl 100 met opletten goed handelen. Na de patch met mijn WW Barbarian kon ik hem zonder opletten (als in, stacks boeiend...) op lvl 93 met gemak aan + ik had een leacher meegenomen. Dus solo was het helemaal een grap.Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 02:11:
[...]
Ja, is best leuk. Ik heb er alleen niks aan in deze build, maar misschien wordt het dan tijd om een Barb te maken en die in te zetten om Iron Wolves rep te farmen, om een 4e respendent spark te pakken en nog een uber te maken. S4 is nog lang....
Nu was mijn barbarian wel redelijk dik aangekleed op dat moment, maar met opletten zal het ook wel lukken denk ik zo. Reguliere Duriel hoe dan ook geen probleem! Na mijn shouts is dat een oneshot festijn geworden.
Naar mijn ervaring (niet dat ik barst van de Ubers maar toch) dropt Tormented Duriel niet meer Ubers, maar dropt simpelweg 5 keer zoveel. Dus 5x zoveel kans in 1 run. Maar gezien de Stygian Stones mij niet op de rug groeien...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW