Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 02:11:
[...]

Ja, is best leuk. Ik heb er alleen niks aan in deze build, maar misschien wordt het dan tijd om een Barb te maken en die in te zetten om Iron Wolves rep te farmen, om een 4e respendent spark te pakken en nog een uber te maken. S4 is nog lang....
Ik zou zeggen maak een WW Dust Devil barbarian. Tegen de tijd dat je de spark bij elkaar hebt ben je genoeg geleverd en gegeared om (vermoedelijk) Tormented Duriel te slopen. Ik kon die met mijn Bash Barb op lvl 100 met opletten goed handelen. Na de patch met mijn WW Barbarian kon ik hem zonder opletten (als in, stacks boeiend...) op lvl 93 met gemak aan + ik had een leacher meegenomen. Dus solo was het helemaal een grap.

Nu was mijn barbarian wel redelijk dik aangekleed op dat moment, maar met opletten zal het ook wel lukken denk ik zo. Reguliere Duriel hoe dan ook geen probleem! Na mijn shouts is dat een oneshot festijn geworden.

Naar mijn ervaring (niet dat ik barst van de Ubers maar toch) dropt Tormented Duriel niet meer Ubers, maar dropt simpelweg 5 keer zoveel. Dus 5x zoveel kans in 1 run. Maar gezien de Stygian Stones mij niet op de rug groeien...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:55
Kan iemand mij inviten tot de Tweakers clan? -want degene die ik zie staan heeft maar 10 members -.-

Rikkert#21920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 07:44
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 07:19:
[...]

Ik zou zeggen maak een WW Dust Devil barbarian. Tegen de tijd dat je de spark bij elkaar hebt ben je genoeg geleverd en gegeared om (vermoedelijk) Tormented Duriel te slopen. Ik kon die met mijn Bash Barb op lvl 100 met opletten goed handelen. Na de patch met mijn WW Barbarian kon ik hem zonder opletten (als in, stacks boeiend...) op lvl 93 met gemak aan + ik had een leacher meegenomen. Dus solo was het helemaal een grap.

Nu was mijn barbarian wel redelijk dik aangekleed op dat moment, maar met opletten zal het ook wel lukken denk ik zo. Reguliere Duriel hoe dan ook geen probleem! Na mijn shouts is dat een oneshot festijn geworden.

Naar mijn ervaring (niet dat ik barst van de Ubers maar toch) dropt Tormented Duriel niet meer Ubers, maar dropt simpelweg 5 keer zoveel. Dus 5x zoveel kans in 1 run. Maar gezien de Stygian Stones mij niet op de rug groeien...
Welke gear heb je op die barb? De mijne is net lvl 100 maar pit 60+ is al lastig, dus moet wel een en ander vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
brothermaynard schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 09:35:
[...]

Welke gear heb je op die barb? De mijne is net lvl 100 maar pit 60+ is al lastig, dus moet wel een en ander vervangen
Grotendeels gelijk aan; https://d4builds.gg/build...-8ddd-981232b01a27/?var=1

Tormented Duriel is wellicht wat overdreven geweest van me, maar wanneer je armor en resist op orde zijn zou het verder goed moeten lopen met die build. Ook zonder 4 Ubers overigens. Ik had wel alle Glyps met LVL 90 al op rank 21 dus dat scheelde wellicht ook een bak.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:25
Keesknd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 09:09:
Kan iemand mij inviten tot de Tweakers clan? -want degene die ik zie staan heeft maar 10 members -.-

Rikkert#21920
Zal ik regelen!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik geloof dat ik het einde van het seizoen voor me begin te naderen. Pit push is niet direct mijn hobby, heb 85 gedaan met genoeg tijd over om 3 levels te unlocken maar het is iedere keer ongeveer hetzelfde en levert niks op. De loot is net zo loos als elders, dat motiveert niet. En bragging rights interesseert me echt niet (en ik heb de build van het net geplukt dus alle credits gaan dan alsnog naar iemand anders).

Ik zit op 3 sparks en denk niet dat ik een vierde ga krijgen want Lilith's spikes en ik worden geen vrienden en ik heb geen zin in een grind die me doet denken aan mijn raid tijd in WoW een paar decennia geleden. En nog iets levelen na necro en barb.... nah.

Al met al prima vermaakt, in totale speeltijd heeft het spel z'n geld al lang opgebracht, dus daarover geen klachten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Bundin schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:39:
Ik geloof dat ik het einde van het seizoen voor me begin te naderen. Pit push is niet direct mijn hobby, heb 85 gedaan met genoeg tijd over om 3 levels te unlocken maar het is iedere keer ongeveer hetzelfde en levert niks op. De loot is net zo loos als elders, dat motiveert niet. En bragging rights interesseert me echt niet (en ik heb de build van het net geplukt dus alle credits gaan dan alsnog naar iemand anders).

Ik zit op 3 sparks en denk niet dat ik een vierde ga krijgen want Lilith's spikes en ik worden geen vrienden en ik heb geen zin in een grind die me doet denken aan mijn raid tijd in WoW een paar decennia geleden. En nog iets levelen na necro en barb.... nah.

Al met al prima vermaakt, in totale speeltijd heeft het spel z'n geld al lang opgebracht, dus daarover geen klachten hier :)
Ik zou liever een extra character levelen voor een extra spark dan Lillith slopen..

Lillith is mijns inziens echt OP, zeker nu in verhouding met de rest. Mogelijk dat het aan mijn build ligt maar met een beetje moeite kon ik Tormented Andariel aan, Tormented Duriel doe ik nu slapend. Lillith kom ik niet voorbij de 1e fase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:05
Iemand zin in tormented zir als ik de stones betaal en jij de bloods ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:02
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:45:
[...]

Ik zou liever een extra character levelen voor een extra spark dan Lillith slopen..

Lillith is mijns inziens echt OP, zeker nu in verhouding met de rest. Mogelijk dat het aan mijn build ligt maar met een beetje moeite kon ik Tormented Andariel aan, Tormented Duriel doe ik nu slapend. Lillith kom ik niet voorbij de 1e fase..
Ik heb via diablo.trade voor wat gold iemand gevonden die Lilith voor me heeft verslagen voor de spark 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 07:19:
[...]

Tormented Duri is een pushover. Die pak ik met de minions necro met gemak.
Het duurt alleen wat langer dan normal Duri.

Ik vind geen s-tier builds met Grandfather op Maxroll. Voor m'n necro is die sowieso nutteloos, dus daar zou een barb voor moeten komen, of het ding gaat de stash in.
Het viel mij op dat Tormented Zyr een beetje te gul is met loot geven. Hij dropte 15 stuks, waarvan (helaas de normale) 4 uniques. Maar het aantal legendaries dat hij uitkotst is wel meer dan ik bij andere tormented bosses heb gezien.
Ik heb een run of 6 bij hem gedaan om wat mats op te maken.
Stygians heb ik nog wel. Stuk of 20, dus niet echt veel.
Maarja, ik ben die bosses een beetje zat, vanwege die lange mats grinds en lage kans om met wat leuks thuis te komen. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:39:

Lilith is vreselijk. Die heb ik alleen in s2 met een balletjes sorc makkelijk weten te killen. Compleet eerloos met die build, maar ik vind het wel best met haar.
Tormented Lilith ga ik niet eens proberen. Die spark heb ik toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:07:
[...]

Lilith is vreselijk. Die heb ik alleen in s2 met een balletjes sorc makkelijk weten te killen. Compleet eerloos met die build, maar ik vind het wel best met haar.
Tormented Lilith ga ik niet eens proberen. Die spark heb ik toch al.
Er is geen Tormented Lillith :)

Althans, er is zover ik weet maar 1 versie in WT4, en die is al kansloos genoeg :)

@Brikkah voor hoeveel gold? Dat is anders wellicht een idee :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 21-06-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:45:
[...]

En dit is supersneu als je 't mij vraagt. Het is beter om uren in een ander character te investeren dan een bossfight. Maar een boss die voor mij te moeilijk is heb ik geen issues mee, het is te doen want anderen krijgen het wel voor elkaar. Mijn probleem zit 'm in de gear grind, die is eentonig en heeft te veel verplichte stappen, zeker als je solo speelt:
- een hele serie pits op hoog level voor 3 stones
- een serie bosses voor mats, inclusief resets en loading screens
- 1 poging op A of D, met een zeer beperkte kans op een unique die aansluit op je build

Geen unique? redo from start! De verkeerde? Dat is in ieder geval 1/4 op weg maar dan mag je bovenstaande nog een keer of tig doen. Speel je wel in een groep, dan in ieder geval drie extra kansen.

De rest van de loot is doorgaans nutteloos, GAs blijven, ook bij lvl 200 enemies/bosses heel zeldzaam, laat staan meer dan 1 of 2. En dan moeten het nuttige affixes zijn. En dan moeten de tempers goed vallen.

Ik snap dat het langer mag duren, maar mijn gear is echt niet top (1x 2GA waarvan 1 nuttig, 5x 0GA, de rest 1GA) maar upgrades vind ik simpelweg niet de laatste dagen.

Toevoeging: ik vermoed dat het ook een leeftijdsdingetje is, ik heb sowieso minder geduld met grinds en games die enorme hopen tijd kosten. Alleen wanneer er een goed verhaal is ben ik bereid om veel tijd te investeren (maar meestal ook maar 1x).

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 21-06-2024 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:15:
[...]

Althans, er is zover ik weet maar 1 versie in WT4, en die is al kansloos genoeg :)

Haha, ik dacht dat die er wel was, maar ook al was die er wel, dan had ik er echt niet een poging aan gewaagd. Ik krijg haar niet eens down met m'n necro. Echt vreselijk, die trut. Kom net halverwege haar health. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-10 08:57
Ben nu een 2e Rogue aan het levellen voor poison build, geen zin om elke keer gear te swappen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:35:
[...]

Haha, ik dacht dat die er wel was, maar ook al was die er wel, dan had ik er echt niet een poging aan gewaagd. Ik krijg haar niet eens down met m'n necro. Echt vreselijk, die trut. Kom net halverwege haar health. 😂
Is mij gisteren gelukt om naar de tweede fase te komen. En daar ging het ook best goed, tot je over die landbruggen moet springen. In het verleden lukte Lilith nog wel, maar met minions gebeurt er op je scherm zoveel.. Ik zie door alle minions soms niet altijd duidelijk waar die oneshot ghosts nou precies vliegen, dus dan ben ik bezig met het springen van 'landje naar landje' en dan loop ik toch tegen zo'n oneshot ding aan. Toen heb ik de game maar weer uninstalled :P

Volgend seizoen maar weer kijken hoe het gaat. Ik had ook niet zo'n zin meer om nog pits te grinden alhoewel pit 95 mij nog makkelijk af ging. Alleen maar 1 life boost pot nodig om de oneshots te omzeilen. Ik denk dat als ik door had gegrind om mijn gear tot 12 te masterworken, dan had ik Lilith denk ik nog wel wat makkelijker kunnen doen.

Jammer dat D4 armory niet meer werkt, ik had graag nog een soort van statistics overzicht gezien van mijn S4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brikkah
  • Laatst online: 21:02
Thalaron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:15:
[...]

Ik heb 20 miljoen betaald maar zag ze er ook voor 10 miljoen op staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Well paint me orange and call me legendary. Zeiken helpt blijkbaar want met een doombringer drop zojuist kan ik een shako craften. Dan wordt het seizoen een weekendje langer want ik wil toch ff zien waarom iedereen wegloopt met dat ding.

Of idd een lilith carry fixen, dat is ook een optie blijkbaar...

WTB lilith carry! :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 21-06-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58
Er is dan vanavond om 20:00 een campfire chat met meer informatie over de utibreiding en seizoen 5 , dus kijken :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Craft zojuist deze GF Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBBISyVkIblEcuhYm2Hj6GTSjKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cIBqlMfYDC7k6hCJzSJOxul0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben de 3e resplendent spark run begonnen met een vlammetjes sorc. Gisteren de rep run afgerond en ik denk dat ik deze door ga levelen naar de 100. Speelt eigenlijk best leuk, echter geen plannen om er een pit pusher of boss killer van te maken.
Misschien nog een necro maken om een 4e spark te farmen (of de Grandfather scrappen) en dan een Shako voor de sorc te maken. Eigenlijk heb ik niks aan de Grandfather, want de classes die ik leuk vind, necro sorc rogue, gebruiken hem helemaal niet. Die moeten allemaal een Shako hebben.
Best jammer dat uniques en ubers zo gedegradeerd zijn, op een paar na dan.

Edit: GF gescrapped en Shako gemaakt. Heb ik veel meer aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-06-2024 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Ik hoop dat mensen de stream kijken want ze pakken tot nu toe aardig uit...

Tot nu toe een dikke W .

[ Voor 13% gewijzigd door Visgek82 op 21-06-2024 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Visgek82 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:52:
Ik hoop dat mensen de stream kijken want ze pakken tot nu toe aardig uit...

Tot nu toe een dikke W .
inderdaad een W!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:28
Heeft iemand een samenvatting van de livestream?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:56

The Legend

*Plop*

Komen de QoL changes genoemd voor de PTR ook direct naar S4 met een update?

https://www.wowhead.com/d...pfire-chat-summary-343193

[ Voor 38% gewijzigd door The Legend op 21-06-2024 21:50 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 23:47
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:28:
Ben de 3e resplendent spark run begonnen met een vlammetjes sorc. Gisteren de rep run afgerond en ik denk dat ik deze door ga levelen naar de 100. Speelt eigenlijk best leuk, echter geen plannen om er een pit pusher of boss killer van te maken.
Misschien nog een necro maken om een 4e spark te farmen (of de Grandfather scrappen) en dan een Shako voor de sorc te maken. Eigenlijk heb ik niks aan de Grandfather, want de classes die ik leuk vind, necro sorc rogue, gebruiken hem helemaal niet. Die moeten allemaal een Shako hebben.
Best jammer dat uniques en ubers zo gedegradeerd zijn, op een paar na dan.

Edit: GF gescrapped en Shako gemaakt. Heb ik veel meer aan.
We hebben altijd iets te zeuren maaar: alles went. Toen ik eenmaal een Shako na drie seizoenen had dacht ik: is dit het nou? Als je geen pit farmed dan is hij niet echt nodig. Wat dat betreft vind ik een Tyraels Might en Andariel visage iets leuker. Je ziet dan ook visueel iets veranderen wat de andere ubers niet echt doen en dat visuele is dus vrij uniek.

Speel nu met een storm slide druid en als ik daar een knopje indruk dan begint het te onweren met aardbevingen, tornado's en als ik adem haal dan schieten er lichtgevende pijlen uit m'n onderlichaam wat tot gevolg heeft dat mijn scherm net een flikkerende kerstboom lijkt met damage cijfers. Dat vind ik leuk. Het is wel echt een glass cannon maar soit. Die loop van de pit om te farmen voor betere gear uit de pit voor de pit is niet helemaal aan mij besteed.

Ik had je net zo goed niet kunnen quoten maar onbewust geef ik je een excuus om dit seizoen nog even door te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat infernal hordes klinkt me wel leuk in de oren. Roguelite in diablo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:56:
Dat infernal hordes klinkt me wel leuk in de oren. Roguelite in diablo
Firewall sorcs en minion necro's paradise. Die hebben zoveel AoE.... lijkt me heerlijk om daar waves mee te killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
400M vd week en vanochtend bijna 200m gold, maar Exploit +2 met enchant gevonden.
Merk direct dat het een stuk makkelijker lijkt, run op pit 11:
YouTube: Diablo IV HS Rogue S4 Pit 111 Mats farm run

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
Nieuwe rogue level 98 met andys ik dacht laat ik pit eens proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeaZ1_pkM3ty53CVnbbAsi0n2N0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uMLN6HhcMpHE9mVzgJv7sB3a.png?f=fotoalbum_large

T werkt best goed :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Angeloonie schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 14:59:
[...]

De grote fail met de bosses nu is gewoon dat het extreem omslachtig is. Beast in the Ice is al helemaal idioot dat je eerst die dungeon heen moet, maar ook die andere bosses hebben gewoon een mechanisme nodig waarbij je zonder de dungeon te verlaten ze gewoon nog eens kunt spawnen.
M.a.w.: na de kill gewoon dat Altar terug en direct door naar de volgende.
Het voegt werkelijk niets toe om die dungeon er vóór te hebben en zorgt voor een zeer inefficiënte farm.
Als je die bosses gewoon aan de lopende band kunt blijven killen dan was het stukken beter.
Hey ze hebben mijn post gelezen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qE6heLB1w64xhqCAJkY8BtXYXho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C2HgnurWm00UFmv33hPJop2v.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu moeten ze alleen de mijne nog lezen en de summoning mats niet meer nodig te laten zijn. Ze mogen wat mij betreft sowieso Varshan's mats op de schop gooien. Gewoon terugbrengen naar bijv. alleen een Malignent Heart om hem te summonen. Scheelt een hoop grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Poops_McGhee schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:58:
[...]

Nu moeten ze alleen de mijne nog lezen en de summoning mats niet meer nodig te laten zijn. Ze mogen wat mij betreft sowieso Varshan's mats op de schop gooien. Gewoon terugbrengen naar bijv. alleen een Malignent Heart om hem te summonen. Scheelt een hoop grinden.
Ehhh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/693k0PkLsOodgqMlFq1o25BdA60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gQSzDOQiJ8ORmNOKFEEfynPi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Poops_McGhee schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:58:
[...]

Als ik de notes goed gelezen had is dat van die varshan mats ook wat op de rol staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nahkriin schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:24:
Nieuwe rogue level 98 met andys ik dacht laat ik pit eens proberen.

[Afbeelding]

T werkt best goed :D
Heb er ook een, maar merk dat ik wel echt enorm squishy ben. Nu lvl 89 maar goed, wordt regelmatig nog geoneshot in ~90-95 NM dungeons.
Qua dmg geen issues nog, maar survivability is wel een ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig. Niet gelezen, maar wel al eerder aan gedacht. Blizzard datamining werkt erg goed 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brothermaynard schreef op zondag 23 juni 2024 @ 14:03:
[...]

Als ik de notes goed gelezen had is dat van die varshan mats ook wat op de rol staat
Ik zie het. Ik heb het dus niet goed gelezen. Alleen snel gescanned. 😛

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Blizzard gaf zojuist m'n verjaardagscadeau een dag te vroeg; 1e keer Tormented Zir solo (al meer dan voldoende keren Duriel en Andariel zonder über) en daar dropte dan ein-de-lijk een Grandfather! Geen greater affixes maar lekker boeiend, ik heb 'm!

Zat al op ~2750% crit strike damage maar hierdoor tik ik bijna de 4700 aan :p

Edit: en na een stuk of 15x ook nog een Starless skies erbij. Helaas geen Tyreal maar mag niet klagen met 2 Ubers vanavond _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door schaapiej op 23-06-2024 21:52 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schaapiej schreef op zondag 23 juni 2024 @ 20:21:
Blizzard gaf zojuist m'n verjaardagscadeau een dag te vroeg; 1e keer Tormented Zir solo (al meer dan voldoende keren Duriel en Andariel zonder über) en daar dropte dan ein-de-lijk een Grandfather! Geen greater affixes maar lekker boeiend, ik heb 'm!

Zat al op ~2750% crit strike damage maar hierdoor tik ik bijna de 4700 aan :p

Edit: en na een stuk of 15x ook nog een Starless skies erbij. Helaas geen Tyreal maar mag niet klagen met 2 Ubers vanavond _/-\o_
Tormented Zir geeft nog steeds teveel loot en toevallig had ik ook bij hem een Grandfather. De Starless Sky had ik van gewone Duri.

Mag ik aannemen dat je dus nu, 24 juni, jarig bent? Nou, dan kunnen we elkaar feliciteren, want dat ben ik namelijk ook :D

Net nog even normale Duri geprobeerd op m'n lvl94 Firebolt sorc. Ging prima, maar geen cadeautjes voor mij.
Grigoire heeft wel veel Flameweaver gloves gegeven, maar helaas niet met de affixes die ik wil. +3 Firebolt was te lastig voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Klopt helemaal @Poops_McGhee, thanks jij ook gefeliciteerd! *O*

Had inderdaad meegekregen dat tegenwoordig vooral Zir wordt gedaan maar eigenlijk niet waarom. Hogere kans is prima dan dropt er tenminste eens een keer wat haha. Nu dus op jacht naar Tyrael of nog 2 sparks.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Mijn Barb is 100. Qua Pit zit ik op lvl60 nu. Heb op mijn chest, amulet en 1 bricked ring (stats top, maar 1mislukte temper) na ongeveer de gear die ik wil. Alleen de gear is nog lange na niet gemasterworked. Mijn geweldige gloves zitten op 8, 2 items op 4 en 2 items op 2. Heb alleen nog niet genoeg mats om verder te worken.

Mijn doel is eigenlijk pit 100 en de tormented bosses allemaal 1x. Gisteren Varshan geprobeerd en daar kreeg ik maar 1/3 life af. Zijn schild stond ik echt lang op in te beuken telkens. Kon zijn damage ook lang tanken en dan toch op een gegeven moment een 1-shot die ik niet kon plaatsen. Ook Lilith geprobeerd, gelukkig is het gevecht minder cheese, maar op mijn Bone Spear had ik haar in enkele tientallen seconden uit de eerste fase en ook dat lukte nu niet.

Ben dus helemaal niet zo krachtig als ik dacht. Misschien de Barb snel maar retiren, want geen zin in een eindeloze grind om maximaal te masterworken. Hoopte een beetje dat ik de tormented bosses wel kon nu, ook omdat NM100 wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

DennisCle schreef op maandag 24 juni 2024 @ 09:04:
Mijn Barb is 100. Qua Pit zit ik op lvl60 nu. Heb op mijn chest, amulet en 1 bricked ring (stats top, maar 1mislukte temper) na ongeveer de gear die ik wil. Alleen de gear is nog lange na niet gemasterworked. Mijn geweldige gloves zitten op 8, 2 items op 4 en 2 items op 2. Heb alleen nog niet genoeg mats om verder te worken.

Mijn doel is eigenlijk pit 100 en de tormented bosses allemaal 1x. Gisteren Varshan geprobeerd en daar kreeg ik maar 1/3 life af. Zijn schild stond ik echt lang op in te beuken telkens. Kon zijn damage ook lang tanken en dan toch op een gegeven moment een 1-shot die ik niet kon plaatsen. Ook Lilith geprobeerd, gelukkig is het gevecht minder cheese, maar op mijn Bone Spear had ik haar in enkele tientallen seconden uit de eerste fase en ook dat lukte nu niet.

Ben dus helemaal niet zo krachtig als ik dacht. Misschien de Barb snel maar retiren, want geen zin in een eindeloze grind om maximaal te masterworken. Hoopte een beetje dat ik de tormented bosses wel kon nu, ook omdat NM100 wel lukt.
Ik volg deze ff, zit namelijk in dezelfde situatie...eerst necro gemaakt..om Tormented bosses te kunnen oneshotten, maar dat lukt niet. ..dan maar Barb Spin to Win gemaakt en levelen, helltides en NMD's 95+ lukken prima...maar bossfights zijn een ramp...Pit's level 60+ zijn ez om tot de boss te geraken...maar voor de bossfight doet men build ook geen dmg genoeg. Kzie Rob op z'n YT tormented Duriel oneshotten in enkele seconden met WW Barb...ik snap het niet

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
DennisCle schreef op maandag 24 juni 2024 @ 09:04:

ik denk dat je aardig op je max zit met de masterworking wat je hebt en de Pit die je aankan.
Alhoewel Rob misschien iets in 1hit neerhaald, wil nog niet zegggen dat wij dat kunnen.
DIe gast krijgt alles voor niets, allees 3 of 4 GA en 12/12masterwork maakt wat uit
Ook is ie constant bezig met build wijzigen, dus loop je altijd achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Welke build/champ kan dan wel op een normale manier Tormented bosses farmen? Mijn necro lukt het ook niet, bijna alle gear MW 8/12

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Brain3 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 09:48:
[...]

Ik volg deze ff, zit namelijk in dezelfde situatie...eerst necro gemaakt..om Tormented bosses te kunnen oneshotten, maar dat lukt niet. ..dan maar Barb Spin to Win gemaakt en levelen, helltides en NMD's 95+ lukken prima...maar bossfights zijn een ramp...Pit's level 60+ zijn ez om tot de boss te geraken...maar voor de bossfight doet men build ook geen dmg genoeg. Kzie Rob op z'n YT tormented Duriel oneshotten in enkele seconden met WW Barb...ik snap het niet
Ik heb best leuke stats met m'n Barb (denk ik :p), maar vergeleken met Rob (die zoals @pstalman al zegt alles tot in perfectie heeft) zit ik totaal niet in de buurt van wat hij doet.

Lilith blijf ik ver van weg, zeker ook omdat ik het hele gevecht onzinnig vind met alle oneshot mechanics. Duriel en Zir kan ik solo in ieder geval wel Tormented doen en Pit 100 gisteren gedaan. Wat van de stats die ik nu heb voor zover het iets zegt:

36k attack, 9k armor, 64k life
Resistances heb ik fire en shadow op 70%, lightning en cold op 68,6% en poison op 64,3%
50% crit hit chance, 4589% crit hit damage en 268% vulnerable damage

Masterwork het meeste op 8/12 dus moet Neathiron gaan harken om alles naar 12/12 te halen. Nu 3 ubers in de build; Shako, Starless skies en Grandfather.

Zit vooral ook nog even met de vraag; is het nuttig om wat CHD te droppen voor meer vulnerable damage? Of de gems uit m'n wapens juist van vulnerable wisselen voor nog meer CHD? Die krijgen een dikke boost met Grandfather.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

schaapiej schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:20:
[...]

Ik heb best leuke stats met m'n Barb (denk ik :p), maar vergeleken met Rob (die zoals @pstalman al zegt alles tot in perfectie heeft) zit ik totaal niet in de buurt van wat hij doet.

Lilith blijf ik ver van weg, zeker ook omdat ik het hele gevecht onzinnig vind met alle oneshot mechanics. Duriel en Zir kan ik solo in ieder geval wel Tormented doen en Pit 100 gisteren gedaan. Wat van de stats die ik nu heb voor zover het iets zegt:

36k attack, 9k armor, 64k life
Resistances heb ik fire en shadow op 70%, lightning en cold op 68,6% en poison op 64,3%
50% crit hit chance, 4589% crit hit damage en 268% vulnerable damage

Masterwork het meeste op 8/12 dus moet Neathiron gaan harken om alles naar 12/12 te halen. Nu 3 ubers in de build; Shako, Starless skies en Grandfather.

Zit vooral ook nog even met de vraag; is het nuttig om wat CHD te droppen voor meer vulnerable damage? Of de gems uit m'n wapens juist van vulnerable wisselen voor nog meer CHD? Die krijgen een dikke boost met Grandfather.
Zoveel CHD? is dat door GF?

Denk dat eens je enkele uber uniques hebt..je wel wat makkelijker tormented Ubers kan doen. Maar je moet er wel eerste aangeraken he.

Heb nu bij 3 sparks...maar nog eens grinden voor de vierde....pfffF...zie er een beetje tegen op

Zijn er hier mensen of is de clan nog online om in groep wat ubers te doen?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Brain3 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:40:
[...]

Zoveel CHD? is dat door GF?

Denk dat eens je enkele uber uniques hebt..je wel wat makkelijker tormented Ubers kan doen. Maar je moet er wel eerste aangeraken he.

Heb nu bij 3 sparks...maar nog eens grinden voor de vierde....pfffF...zie er een beetje tegen op

Zijn er hier mensen of is de clan nog online om in groep wat ubers te doen?
Klopt, GF geeft je CHD een leuke boost. Maar heb ook een Rogue en daarmee CHD op een aantal items kunnen temperen. Zonder GF zit ik op iets van 2500 CHD. De 1e Tormented ging neer met 1 uber equipped (Shako, gecraft met sparks). Daarna werd het met GF uiteraard een stuk makkelijker!

Gistermiddag nog een 3GA item naar de klote geholpen. Had strength, max life en CHD. Dus erg leuke rolls! Maargoed, je weet hoe dat gaat... temperen gaat mis en je kan het ding in de prullenbak mikken :p Toch wel erg jammer, eigenlijk kun je dat soort items dus gewoon beter verkopen want dan weet je zeker dat je er iets aan hebt. Voelt redelijk krom dat je 'geluksmomentje' van een hele dikke upgrade kort daarna in stukken ligt... Masterwork kunnen we wel resetten, wat mij betreft mag er ook iets voor tempering komen. Desnoods iets als een gift zoals in D3 die random kan droppen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
als mensen nog Lillith moeten killen, ik kan denk ik wel 1 iemand carrye op mn rogue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50
Brain3 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:10:
Welke build/champ kan dan wel op een normale manier Tormented bosses farmen? Mijn necro lukt het ook niet, bijna alle gear MW 8/12
Minion build met golem ?
Golem mastery ranks doen alvast véél qua damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:18

Vuurvoske

Nunquam cede!

Sinds vanmiddag heb ik last van een storing bij Diablo IV: Game servers are not available. Please try again later. (Code 34202). Zo te zien hebben meer mensen hier last van als ik kijken op allestoringen.nl.

Iemand hier toevallig ergens gelezen of Blizzard hiervan op de hoogte is en/of ze met een oplossing bezig zijn?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Er stond al een hele tijd bericht op het inlogscherm dat er maintenance is vandaag, dus het klopt dat de servers niet beschikbaar zijn. Gelukkig is het mooi weer 😁

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:18

Vuurvoske

Nunquam cede!

Chevalric schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:15:
Er stond al een hele tijd bericht op het inlogscherm dat er maintenance is vandaag, dus het klopt dat de servers niet beschikbaar zijn. Gelukkig is het mooi weer 😁
Hahaha, gewoon totaal gemist. Bedankt voor de tip! Overigens kan ik nu weer inloggen.

P.s. Ik zoek nog een guild?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vuurvoske schreef op maandag 24 juni 2024 @ 17:50:
Sinds vanmiddag heb ik last van een storing bij Diablo IV: Game servers are not available. Please try again later. (Code 34202). Zo te zien hebben meer mensen hier last van als ik kijken op allestoringen.nl.

Iemand hier toevallig ergens gelezen of Blizzard hiervan op de hoogte is en/of ze met een oplossing bezig zijn?
Als ik t goed heb onthouden was er vanmiddag gepland onderhoud vanaf een uur of 15:00. Weet alleen niet meer tot hoelaat dat zou duren, doet het nu in ieder geval wel dus dat is voorbij

Edit: Spuit elf... Eerst verversen en dan reageren :p

Sta ondertussen een beetje te leechen bij het altar om die laatste 2 levels van de Wolfs vol te krijgen. Duurt lang en is saai :+

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 24-06-2024 19:41 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Welke dust devil barb build spelen jullie? Wil nog ff een 2e barb naar 100 schoppen :D

edit: Woo, shako nummer 3 :D

[ Voor 16% gewijzigd door London op 24-06-2024 21:13 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Mijn doel was dit seizoen om de pit lvl 100 te halen.
Zit momenteel op pit 84 met Necro minion en de helft van de gear is MW lvl 4 dus nog véél ruimte voor verbetering.

Tormented Zir direct plat. Blijkbaar de simpelste van alle tormented bosses.

[ Voor 20% gewijzigd door internaut op 24-06-2024 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:10:
Welke dust devil barb build spelen jullie? Wil nog ff een 2e barb naar 100 schoppen :D

Zelf nog geen dust devil barb gedaan, maar als je gewoon snel naar 100 wil levelen zou ik Raxx volgen (vooral als je al een barb hebt en dus de aspects waarschijnlijk al hebt):
YouTube: Best Speed Leveling Builds For All Classes In Diablo 4
Staan links naar build planners in de description.

edit: Was de video nog even half aan het kijken, maar bedenk me dat deze build van hem eigenlijk net iets oud is en je mogelijk nu beter af bent met een whirlwind variant. Maar het idee is hetzelfde, hij legt wel uit hoe je heel snel levelt. Weet even niet of hij ook een nieuwe build gemaakt had voor whirlwind dustdevil (en ik moet nu toch echt eens naar bed O-) )

[ Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 24-06-2024 22:48 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
London schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:10:

Ik ben deze build van Rob aan het volgen. Meerdere versies te zien via die link, ik moet alleen Tyrael nog hebben dan is de 'Bleed Tyrael Uber Barb' compleet.

Voor het geval het niet bekend is; haal je level 90 gems uit je ubers, mits je die hebt natuurlijk :p, en gebruik ze vanaf level 35 op je alt :) (of is 't 55? Begin nu te twijfelen...)

Ik kwam er gisteravond nog achter dat mijn linker 2h-wapen (Bludgeoning Weapon) een Mace is en ik met de Axe technique speel. Dat schiet natuurlijk ook niet op :+ maar eens een leuke Axe looten zodat die 10x vulnerable damage wél meetelt!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
schaapiej schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:21:
[...]

Ik ben deze build van Rob aan het volgen. Meerdere versies te zien via die link, ik moet alleen Tyrael nog hebben dan is de 'Bleed Tyrael Uber Barb' compleet.

Voor het geval het niet bekend is; haal je level 90 gems uit je ubers, mits je die hebt natuurlijk :p, en gebruik ze vanaf level 35 op je alt :) (of is 't 55? Begin nu te twijfelen...)

Ik kwam er gisteravond nog achter dat mijn linker 2h-wapen (Bludgeoning Weapon) een Mace is en ik met de Axe technique speel. Dat schiet natuurlijk ook niet op :+ maar eens een leuke Axe looten zodat die 10x vulnerable damage wél meetelt!
Ik volg die build van Rob ook, ik heb alle ubers, maar hij geeft dus wel aan dat je als main weapon een 2h Mace moet hebben en technique 2h Axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jackson6 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:25:
[...]

Ik volg die build van Rob ook, ik heb alle ubers, maar hij geeft dus wel aan dat je als main weapon een 2h Mace moet hebben en technique 2h Axe.
Ik ben er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat het een foutje is (al staat bij elke variant een Mace), op die manier heb je niks aan die technique toch? De andere wapens zijn alle 3 swords dus daar pak je die bonus ook niet van mee. Mace geeft overpower damage en een Axe geeft damage to healthy enemies. Ook daar klinkt de Axe voor een WW DD build beter.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
schaapiej schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:36:
[...]

Ik ben er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat het een foutje is (al staat bij elke variant een Mace), op die manier heb je niks aan die technique toch? De andere wapens zijn alle 3 swords dus daar pak je die bonus ook niet van mee. Mace geeft overpower damage en een Axe geeft damage to healthy enemies. Ook daar klinkt de Axe voor een WW DD build beter.
Hij zegt het ook in de video, die gozer rekent letterlijk alles uit dus ik geloof hem wel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jackson6 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:47:
[...]

Hij zegt het ook in de video, die gozer rekent letterlijk alles uit dus ik geloof hem wel haha.
Ah ja ik heb de video niet gezien, wat zegt ie erover? Ben wel benieuwd waarom het beter is uiteraard. Of dat het weer zo'n niche ding is zoals die Flay build van hem die voor 99% van de spelers niet haalbaar is :p
Het leest in ieder geval alsof die passive nu geen ene reet doet omdat je een Axe mist...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Mijn Poison rogue die ik heb gemaakt heb ik al pit 131 kunnen clearen..
Leuker dan Heartseeker vind ik :D
Kwa damage zit het dicht op elkaar.. Posion cleared de dungeon sneller, maar de boss gaat sneller op HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
internaut schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:15:
Mijn doel was dit seizoen om de pit lvl 100 te halen.
Zit momenteel op pit 84 met Necro minion en de helft van de gear is MW lvl 4 dus nog véél ruimte voor verbetering.

Tormented Zir direct plat. Blijkbaar de simpelste van alle tormented bosses.
welke build gebruik jij? ik speel hem momenteel zo https://maxroll.gg/d4/bui...-minion-necromancer-guide maar zie veel variaties op YT. ben nu zelf zo ver dat ik tier 60 NM dungeons doe, nog geen bosses gedaan en nog niet met MW begonnen. gear is ook nog maar meh (nog geen capped armour, amper resists etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:54:
[...]

Ah ja ik heb de video niet gezien, wat zegt ie erover? Ben wel benieuwd waarom het beter is uiteraard. Of dat het weer zo'n niche ding is zoals die Flay build van hem die voor 99% van de spelers niet haalbaar is :p
Het leest in ieder geval alsof die passive nu geen ene reet doet omdat je een Axe mist...
Die barb technique is niet heel erg intuïtief hoe het werkt, maar Maxroll legt het wel duidelijk uit imho:
In addition to getting the Weapon Expertise bonus for the weapon they are currently using, Barbarians also get the benefit of the Weapon Expertise they have assigned to their Technique Slot regardless of what weapon they are using. Note that the Technique slot only gives the first part of Expertise, not the Rank 10 Additional Bonus. The Weapon Expertise and the Weapon Technique stack, so it's okay (and sometimes optimal) to assign a weapon currently in use to the Technique slot.
Oftewel je krijgt sowieso de bonus voor het wapen wat je gebruikt. Daarbovenop krijg je het eerste deel van de bonus (zonder de rank 10 bonus) die je in je technique slot stopt. Maakt dus niks uit of je dat wapentype ook echt gebruikt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gaan er mensen vanavond nog met de PTR aan de slag? Ik ga wel ff buurten denk ik. Blijkbaar zijn al je chars van de live server ook gekopieerd naar de PTR dus je kan mooi in 1x verder gaan.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
London schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 16:40:
Gaan er mensen vanavond nog met de PTR aan de slag? Ik ga wel ff buurten denk ik. Blijkbaar zijn al je chars van de live server ook gekopieerd naar de PTR dus je kan mooi in 1x verder gaan.
Zeker te weten, ben wel klaar met seasons dus een kijkje nemen kan/mag altijd.... :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
brothermaynard schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:02:
[...]

welke build gebruik jij? ik speel hem momenteel zo https://maxroll.gg/d4/bui...-minion-necromancer-guide maar zie veel variaties op YT. ben nu zelf zo ver dat ik tier 60 NM dungeons doe, nog geen bosses gedaan en nog niet met MW begonnen. gear is ook nog maar meh (nog geen capped armour, amper resists etc)
Ik gebruik ook die build maar dan wat aangepast.
Blight en bone storm heb ik vervangen door blood mist en army of the dead.
Geen twohander maar een dagger en focus voor een extra aspect meer.
6 paragon boards met elk 1 lvl 21 glyph.
Mijn glyphs : Darkness, essence, deadraiser, golem, scourge en territorial

[ Voor 4% gewijzigd door internaut op 25-06-2024 17:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmXLG0fDZRX2-L3LSErbPsRLYrA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iIJ87Kslnpt80NcsCbAZcAOJ.png?f=fotoalbum_large

PTR Werkt ook leuk mee tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het blijft bijzonder hoe een ander kleurtje + beam + geluidje zo'n dopamine rush op kan leveren :*)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik moet nog level 100 worden maar zijn de torment bosses op level 97 makkelijk te solo’en?

Het antwoord is nee :+

Edit: mensen hebben geholpen

[ Voor 44% gewijzigd door Buizerd__NL op 25-06-2024 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WjSeDMM38dLY_tV5D8FDEzanykg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eOdthfMea5AUpGjJmZ1n2JNP.png?f=user_large

Dus Shadowtotem unique op rogue..... juist...

De Rogue god zelf heeft het ook gezien xD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCzlHtFkPDyEwkAYDRvndeGUi2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bdtWsg3ZhWH0Qsy7ouXjmCwD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Nahkriin op 26-06-2024 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 00:02:
[Afbeelding]

Dus Shadowtotem unique op rogue..... juist...

De Rogue god zelf heeft het ook gezien xD

[Afbeelding]
Bekijkt Wudijo nou jouw screenshot, of is dit een screenshot van iemand anders?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 12:09:
[...]

Bekijkt Wudijo nou jouw screenshot, of is dit een screenshot van iemand anders?
Nee dat was mijn clip, ik heb gister nog op Varshan 15B crit gehad met Totem haha.
Maar t lijkt alleen te werken op Tormented bosses, omdat de totem scaled met het area level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Was even klaar met mijn Barbarian dus ik dacht laat ik eens mijn Sorcerer die op lvl96 was naar 100 brengen. Volledig Legacy gear natuurlijk (Tibault's Will, Godslayer Crown, Raiment of the Infinite - van het balletjes seizoen).

Had deze build uitgekozen: https://maxroll.gg/d4/bui...bolt-sorcerer-build-guide
S-tier voor Pit blijkbaar, maar ik word op ±NM60 al de hele tijd geoneshot, bijvoorbeeld door Stormbane's Wrath, Skeleton Bows of poison/fiery explosions. Damage is wel vrij goed.

Gear is overigens nog lang niet optimaal, maar ik dacht dat rond NM50-60 wel zou moeten lukken, en Hellbornes ook, maar die killen me ook in no-time dus tenzij ik ze stun/freeze lock killen zij me ook.

Mage is nu lvl100 en heeft redelijke gear, heb het ook allemaal getemperd, maar ik heb telkens 2/3 de juiste stats en nog flink tekort aan CD reduction voor Flame Shield. Volgens mij ook maar 13k Health terwijl ik als imperfecte Rolls een paar keer +maxl life heb. Denk dus dat ik deze maar snel achter me laat nu hij lvl100 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:27:
Was even klaar met mijn Barbarian dus ik dacht laat ik eens mijn Sorcerer die op lvl96 was naar 100 brengen. Volledig Legacy gear natuurlijk (Tibault's Will, Godslayer Crown, Raiment of the Infinite - van het balletjes seizoen).

Had deze build uitgekozen: https://maxroll.gg/d4/bui...bolt-sorcerer-build-guide
S-tier voor Pit blijkbaar, maar ik word op ±NM60 al de hele tijd geoneshot, bijvoorbeeld door Stormbane's Wrath, Skeleton Bows of poison/fiery explosions. Damage is wel vrij goed.

Gear is overigens nog lang niet optimaal, maar ik dacht dat rond NM50-60 wel zou moeten lukken, en Hellbornes ook, maar die killen me ook in no-time dus tenzij ik ze stun/freeze lock killen zij me ook.

Mage is nu lvl100 en heeft redelijke gear, heb het ook allemaal getemperd, maar ik heb telkens 2/3 de juiste stats en nog flink tekort aan CD reduction voor Flame Shield. Volgens mij ook maar 13k Health terwijl ik als imperfecte Rolls een paar keer +maxl life heb. Denk dus dat ik deze maar snel achter me laat nu hij lvl100 is.
Dat is ook een specialized build, een build waar ze van aangeven dat het over het algemeen pas werkt als je de gear echt al een heel eind richting perfect hebt of dat hij eigenlijk alleen in bepaalde dingen echt goed is (hoewel ze het soms ook ten onrechte zeggen, ze noemen de heartseeker rogue bv ook specialized terwijl je die van lvl 1 kan spelen en een echte allrounder is).
Ik heb niet heel veel ervaring met sorc, maar blizzard sorc ging met veel gemak overal doorheen.
Overigens salvage ik stormbane's zelf altijd, vind dat met afstand de irritantste nightmare mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Finraziel schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:58:
[...]

Dat is ook een specialized build, een build waar ze van aangeven dat het over het algemeen pas werkt als je de gear echt al een heel eind richting perfect hebt of dat hij eigenlijk alleen in bepaalde dingen echt goed is (hoewel ze het soms ook ten onrechte zeggen, ze noemen de heartseeker rogue bv ook specialized terwijl je die van lvl 1 kan spelen en een echte allrounder is).
Ik heb niet heel veel ervaring met sorc, maar blizzard sorc ging met veel gemak overal doorheen.
Overigens salvage ik stormbane's zelf altijd, vind dat met afstand de irritantste nightmare mod.
Ik salvage die ook meestal, maar had dit keer blind geklikt omdat ik dacht dat NM50-60 wel moest lukken hoe dan ook.

Blijkt inderdaad dat het wel erg Specialized is. Ik hoopte op medium niveau toch er ook mee door te kunnen maar dat blijkt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 12:14:
[...]

Nee dat was mijn clip, ik heb gister nog op Varshan 15B crit gehad met Totem haha.
Maar t lijkt alleen te werken op Tormented bosses, omdat de totem scaled met het area level.
Dat is best wel cool dat dan zoiemand jouw footage zit te kijken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:24:
[...]

Dat is best wel cool dat dan zoiemand jouw footage zit te kijken 8)
haha ja klein nerd moment xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:01
Weet je wat ik wel handig zou vinden, iets wat bijvoorbeeld bij WoW wel het geval is, dat je bijvoorbeeld een melding in beeld krijgt wanneer een bepaalde skill in gaat en je hierdoor meer damage kan gaan doen (voorbeeld is mijn shadow minion necro). Dat je dan 10 stacks hebt, 10 seconden dan de tijd hebt om skills te spammen. Nu moet ik continu kijken naar die kleine vierkante blokjes boven mijn skillbar wanneer het zover is. Ben daar niet zo'n held in en moet dan erg oppassen om niet neer te gaan haha.

Of bestaat wel al zoiets en zie ik het over het hoofd waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:27:

Ik speel nu een Firebolt sorc en die knalt echt overal doorheen. Ik farm NM70+ voor de glyph level grind. Gaat prima en geeft ook lekker wat glyph XP.
De normal pinnacle bosses, behalve Llily, zijn echt makkelijk. Duri wat minder makkelijk, maar ook die gaat gewoon neer.
Flameweaver gloves, Tal Rasha ring en de juiste aspects op je gear maakt het al een heel stuk makkelijker.
Mijn sorc is nu lvl98 en vanavond hopelijk 100.
Die 4 button build van Maxroll heb ik wat aangepast en een vlammenwerper geinstalleerd en frost armor, voor wanneer m'n flame shield op CD staat. Werkt prima.

Net even snel de stats gechecked. Ik heb ook niet veel life. 16K maar en armor is ook nog niet gecapped. Resistances ook niet, zie ik.
Ik spec op Attack Speed, Damage over Time en Flame Shield CDR/Duration. Mana is nog nooit een probleem geweest, dus daar spec ik niks op. Ook niet op Crit. Ik vind het echt een fijne build.

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 26-06-2024 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On another note: Nog iemand die het gevoel heeft dat de cat mount langzamer is en kortere sprint stints heeft dan een paard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:44:
On another note: Nog iemand die het gevoel heeft dat de cat mount langzamer is en kortere sprint stints heeft dan een paard?
mijn gevoel is net andersom, paar is slomer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 23:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pstalman schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 08:40:
[...]

mijn gevoel is net andersom, paar is slomer :D
Dat gevoel heb ik ook ja. paard lijkt slomer.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Pure marketing, om je de deluxe versie te laten kopen van de DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:44

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

M'n heartseeker rogue eindelijk op lvl 100 (niet zoveel tijd gehad om te spelen) en m'n Wolfshonour ook helemaal maximaal. Nu kreeg je daar een resplendent spark. Ik wil er nog 1 krijgen door een uber unique te salvagen.

Noob vraag -> Hoe herken ik eigenlijk een Uber Unique? Is dat een Unique met 925 Item Power?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
DeWaanzin schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:26:
M'n heartseeker rogue eindelijk op lvl 100 (niet zoveel tijd gehad om te spelen) en m'n Wolfshonour ook helemaal maximaal. Nu kreeg je daar een resplendent spark. Ik wil er nog 1 krijgen door een uber unique te salvagen.

Noob vraag -> Hoe herken ik eigenlijk een Uber Unique? Is dat een Unique met 925 Item Power?
Hier staan ze: https://www.blueberries.gg/diablo/uber-unique-items/
Bij een volgende patch krijgen ze een unique paarsig kleurtje, dan hoef je niet hoopvol al je uniques langs :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bundin op 27-06-2024 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gaat nu best OK met de Andariel Rogue. Net pit 104 gedaan en ging best OK. Merk dat die laatste 10 levels wel echt het verschil maakten ineens want het gaat stukken beter nu.
Wat screenies :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pblwCB-1VWZfxXy57uuxV7LBk0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F8kjdsKlDMzYLWTUqGj9iiQI.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJFHmDs7Sht3OhxiUDu-8j5mVBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ECgMoFelLCjeD4F2tykAxV5C.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HcvAr8OnHYhXw2DBXSw6jC3u248=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vu2ZvSdnYIM9yttPMLsl9LRH.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q42P84fORyvJbOhocT2u0sq1EDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tr8LlJF7tjcsOvtHUwnlNiqf.png?f=fotoalbum_large

Qua gear is het nog wat rommelig, wel goede rolls maar niet overal de stats die ik zoek. Ook masterworking nog niet de perfecte stats, maar alles helpt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhJkYnYQuf04fPmxvQQMRIXUsOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jDAxbsR2tdMJRsgri8qXjoeB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huBXZzvxLYxahE2tn7ZOtNSUKi8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HOGKcL05xVAlAGp14s8k6Ry6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XLNPHWJ_LIR1LU4ooaN_4cJmPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jGKIm7xgW5M9ysk2lWBP3lEt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0V50PJ1aVfIN_-iU0fUIl5zBTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u987dedP0GeJIDSQSWx8sAFb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZO3rFlOSyAKdXbm1fxO0SBURbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gG6OJsCSynxj2FhH2AbNkM2h.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFFV2HxrH3-NPNoQ-jGetrjLDj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7lMK7lo7U94Nt14QjwF4xkXc.png?f=fotoalbum_large

Heb nog aardig wat te upgraden, mijn boots, gloves en X'Fals moeten nog vervangen worden. Moet zeggen dat X'fals best aardig werkt en ook best wel OK stats heeft voor deze build. Maar de tempers missen dus dat is wel een groot gemis. Heb alleen nog geen goede ring met een GA voor Lucky Hit of %Damage gevonden dus wacht nog even met vervangen.

Net mijn Rubies kunnen upgraden naar Royals door een aardige speler die ze gratis gaf aan mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Poops_McGhee schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:29:
[...]

Ik speel nu een Firebolt sorc en die knalt echt overal doorheen. Ik farm NM70+ voor de glyph level grind. Gaat prima en geeft ook lekker wat glyph XP.
De normal pinnacle bosses, behalve Llily, zijn echt makkelijk. Duri wat minder makkelijk, maar ook die gaat gewoon neer.
Flameweaver gloves, Tal Rasha ring en de juiste aspects op je gear maakt het al een heel stuk makkelijker.
Mijn sorc is nu lvl98 en vanavond hopelijk 100.
Die 4 button build van Maxroll heb ik wat aangepast en een vlammenwerper geinstalleerd en frost armor, voor wanneer m'n flame shield op CD staat. Werkt prima.

Net even snel de stats gechecked. Ik heb ook niet veel life. 16K maar en armor is ook nog niet gecapped. Resistances ook niet, zie ik.
Ik spec op Attack Speed, Damage over Time en Flame Shield CDR/Duration. Mana is nog nooit een probleem geweest, dus daar spec ik niks op. Ook niet op Crit. Ik vind het echt een fijne build.
Doe jij dan beter dan ik, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Angeloonie schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:16:
Gaat nu best OK met de Andariel Rogue. Net pit 104 gedaan en ging best OK. Merk dat die laatste 10 levels wel echt het verschil maakten ineens want het gaat stukken beter nu.
Wat screenies :)

<spammer screeenshot :)>

Heb nog aardig wat te upgraden, mijn boots, gloves en X'Fals moeten nog vervangen worden. Moet zeggen dat X'fals best aardig werkt en ook best wel OK stats heeft voor deze build. Maar de tempers missen dus dat is wel een groot gemis. Heb alleen nog geen goede ring met een GA voor Lucky Hit of %Damage gevonden dus wacht nog even met vervangen.

Net mijn Rubies kunnen upgraden naar Royals door een aardige speler die ze gratis gaf aan mij :o
zoek je iets speciaals? Ik heb niet zoveel goeie boots, maar misschien nog ringen met Luckyhit of dmg.

En nice man, ik mis nog steeds 2 royal rubies op mijn HS rogue, geen zin om ze van barb te halen. Eigenlijk een klacht dat er meer gem mats moeten droppen.

[ Voor 0% gewijzigd door pstalman op 27-06-2024 15:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ob9t0pqfAufplnMduoaPcxACgG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ic2RpQxjCTKV6i5g0ncinxLp.png?f=fotoalbum_large

net deze op m'n Andy rogue gestopt, mijn Andy rogue is nu ook sterker als m'n HS rogue pit 133 is gelukt, en met HS niet :P

Zojuist mn 4e shako geloot, tijd om die stuk te maken en een GF te maken voor mn barb, die wil niet droppen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Nahkriin op 27-06-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
pstalman schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:34:
[...]

zoek je iets speciaals? Ik heb niet zoveel goeie boots, maar misschien nog ringen met Luckyhit of dmg.

En nice man, ik mis nog steeds 2 royal rubies op mijn HS rogue, geen zin om ze van barb te halen. Eigenlijk een klacht dat er meer gem mats moeten droppen.
Ik zoek nu ringen met lucky hit & %dmg rolls, waarvan minimaal 1 een GA is. De 3e stat mag dan wel Dex of Life zijn :P

Maar idd, gem mats zijn echt te laag nu, heb 5 level 100's en kom met moeite naar de Royals toe. Je zou ze á la D3 gewoon moeten kunnen omzetten, want Skulls en Emeralds heb ik weer zat. :P
Nahkriin schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:20:
[Afbeelding]

net deze op m'n Andy rogue gestopt, mijn Andy rogue is nu ook sterker als m'n HS rogue pit 133 is gelukt, en met HS niet :P

Zojuist mn 4e shako geloot, tijd om die stuk te maken en een GF te maken voor mn barb, die wil niet droppen :(
Holy fuck, nice ding man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Oh en had vanmiddag deze gevonden:
https://diablo.trade/listings/items/667d5f63f616f832f364f71b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYYdPqebAqLtwyPrAt-R9h1skl8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AY97GGU67FBF38jXshhIcj5Z.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8gObROEr_EvKYDZ7JRuj5OVDHc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9Wd1uAi7kDZKnWxIfzeycbMs.png?f=user_large
8)7 whut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Haha ja mooi he, ik had paar weken geleden amulet verkocht voor 10b haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:39
Wat verkopen jullie? Alleen 3 sterren of ook meer random dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Gongbao schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:28:
Wat verkopen jullie? Alleen 3 sterren of ook meer random dingen?
In het begin van alles, boosts carriers etc.
Nu alleen 2/3GA items, maar heb na het rerollen en masterworken van 4 charachters nog 7B gold vind welletjes zo :D

Also spin to win!

YouTube: 1:47 101 Run

[ Voor 13% gewijzigd door Nahkriin op 27-06-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:44

ChUcKiE

Dus........

Ik ben nieuw met The Pit. Heb nou vier rondjes gedaan, level 38 maar alleen de eerste twee rondjes kreeg ik Obducite en de laatste twee keer niet….dript dat niet elke keer?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
ChUcKiE schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:52:
Ik ben nieuw met The Pit. Heb nou vier rondjes gedaan, level 38 maar alleen de eerste twee rondjes kreeg ik Obducite en de laatste twee keer niet….dript dat niet elke keer?
Vanaf 31 krijg je Ingolith ipv Obductite. Je kunt bij die potions NPC deze transmuten naar Obductite

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou, ik heb alles wat ik wilde weer gedaan in de game en even geen ambities om te pushen in de Pit. Tijd om D4 weer even in de koelkast te zetten en uitkijken naar S5.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:43:
Nou, ik heb alles wat ik wilde weer gedaan in de game en even geen ambities om te pushen in de Pit. Tijd om D4 weer even in de koelkast te zetten en uitkijken naar S5.
Niets mis mee ook hé :) Ik heb ook het maximale uit S4 gehaald, nu ff een break tot S5. Genoeg andere toffe games om te doen (y)

PTR skip ik voor de rest ook. Laat de diehards zoals Raxx en Wudijo maar flink feedback aanleveren zodat we een mooie S5 tegemoet gaan (y)

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 182 ... 214 Laatste