Er zijn zeker ook wel goede dingen anders dan D3. Zo is er toch meer variatie in dingen om te doen. D3 was echt alleen maar greater rifts, en bounties waren zo vervelend dat je die alleen in multiplayer deed zodat je ze kon verdelen. Ook de itemization vind ik beter in D4, vooral nu na de wijzigingen (daarvoor was het discutabel). Ik was geen fan van de set-meta in D3 waarbij je eigenlijk alleen de builds had die Blizzard had verzonnen en een set voor gemaakt (met hooguit kleine variaties met items die je naast de set kon dragen).
Maar ja D3 had ook een hoop goede dingen en het is goed als ze die ook terug naar 4 brengen
Ik heb ondertussen bijna mijn 4e char op 100, de druid... Ben een hoop verschillende builds met hem aan het proberen. Begonnen bij wind shear, sterk maar wou wat anders (leek te veel op een clunky heartseeker), shred (cool maar beperkte power en werd af en toe makkelijk dood geburst)...
Daarna companion druid, zo noemen ze hem, maar je gebruikt alleen weerwolven... die wolven zijn echt sterk, alleen, ze zijn langzaam. Als ze besluiten iets aan te vallen dan is het over het algemeen ook zo dood, maar regelmatig duurt dat te lang, of staan ze lekker crowd controlled te wezen. Ik weet niet of de wolven de AI verbeteringen niet gehad hebben die de necro minions gehad hebben, of dat het gewoon is dat 3 wolven niet genoeg is, maar het speelde niet lekker. Bovendien was ik zelf erg squishy.
Was nog aan het kijken naar werenado of lightning bolt, ik heb wel een tempest roar gevonden (helaas wel laagste roll), maar ondanks een stuk of 30-40 keer Zir mollen wil de wildheart hunger maar niet droppen. Ik zie online dat dat onding blijkbaar net zo zeldzaam is als de tempest roar. Ik denk dat Blizzard de druid haat of zo

Uiteindelijk voor nu een Stormclaw gemaakt. Niet dat die echt veel potentie heeft om te groeien, maar voor nu wel leuk om mee rond te rennen en tot 100 te komen, misschien nog wat helltide doen om die iron wolves eens te farmen, en dan ben ik denk ik wel klaar met druid.
Moet nog een sorc om het setje compleet te maken dan