Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Ja nice, de issue die ik daarmee heb is dat ik Tyraels Might moet farmen en ik heb wel al een shako en dat farmen staat me wat tegen. Heb nu een paar keer een groepje gezocht via discord, maar elke keer zitten er twee mensen bij die niks kunnen. Ik kan Tormented Duriel soloen, en ik kan 1 iemand extra erbij hebben om die persoon te helpen met Duriel. Maar zodra er nog meer derde wielen bij komen lukt het mij ook niet meer :+

Gebruik je die build ook met Tyraels Might?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:11:
[...]

Ja nice, de issue die ik daarmee heb is dat ik Tyraels Might moet farmen en ik heb wel al een shako en dat farmen staat me wat tegen. Heb nu een paar keer een groepje gezocht via discord, maar elke keer zitten er twee mensen bij die niks kunnen. Ik kan Tormented Duriel soloen, en ik kan 1 iemand extra erbij hebben om die persoon te helpen met Duriel. Maar zodra er nog meer derde wielen bij komen lukt het mij ook niet meer :+

Gebruik je die build ook met Tyraels Might?
We are adding in Tyrael's Might for a massive survivability increase and looking to get perfect rolls on our gear. If you don't have Tyrael's Might you can replace it with Aspect of Hardened Bones

(y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:13:
[...]

We are adding in Tyrael's Might for a massive survivability increase and looking to get perfect rolls on our gear. If you don't have Tyrael's Might you can replace it with Aspect of Hardened Bones

(y)
"You can play this version before Tyrael's Might if you want to deal massive amounts of damage. However, be warned that if you get hit you will die. "

Klinkt nou niet bepaald als mijn idee van een goeie bosser als je snel geonehit wordt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:29:
[...]

"You can play this version before Tyrael's Might if you want to deal massive amounts of damage. However, be warned that if you get hit you will die. "

Klinkt nou niet bepaald als mijn idee van een goeie bosser als je snel geonehit wordt :P
Mja, denk dat die tekst ook nog wel slaat op de pit bosses pre de afgelopen patch. Ik ga nu zelden nog dood moet ik zeggen. Maar ik speel bijna geen necro meer dus ymmv.

Overigens is het einde van deze season voor mij wel in zicht denk ik. Alle Tormented bosses down inclusief moeder Lily. Pit100+ clear en hoogste MW op 1 char. Alle classes ook op 100.. Stiekem zou ik wel een hc char willen starten maar geen zin om alles weer een keer te unlocken :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:43:
[...]

Ah, ik loop eigenlijk nergens echt vast, behalve dat het na Pit 75 gewoon erg lang gaat duren met de boss waardoor de kans groot is dat ik op een gegeven moment niet meer kan dodgen of geen pots meer heb. Ik kan wel tot pit 80~81 maar dat is niet rendabel omdat het zo lang duurt. Pit 69 run ik nu eigenlijk continu omdat dat het meest oplevert als we tijd en neathiron drops aan elkaar relateren.

Pit is nu wel een stuk consistenter in difficulty kwa boss. De patch heeft het een stuk beter gemaakt. Nu zit je gewoon kwa damage en speed aan een cap, dat is een stuk minder erg dan geoneshot worden door een slecht ontworpen boss mechanic (y)
ik zie niet echt verschil nog in de patch, maar nog maar 3 pits gedaan en elke keer rage quiting met Rogue (probeer 107 te halen). Het blijft gewoon te lang duren, en dan worden die shadow bosses irritant.
Maar je necro zit een stuk hoger dan ik zit, dus dat zit wel goed qua dmg idd.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:32:
[...]

ik zie niet echt verschil nog in de patch, maar nog maar 3 pits gedaan en elke keer rage quiting met Rogue (probeer 107 te halen). Het blijft gewoon te lang duren, en dan worden die shadow bosses irritant.
Er was net trouwens ook nog een patch uitgebracht. Heb nog niet kunnen vinden waar de patch voor was. Zal wel een hotfix zijn van het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:23
pstalman schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:32:
[...]

Kan je eens je gear delen op je rogue?
Ben wel benieuwd waar het spaak loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 16:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister een minion necro gestart, die schijnt toch wel erg sterk te zijn en de necro sinds S1 niet meer aangeraakt, eens kijken wat ik ervan vind.
Momenteel lvl 25, dus ik heb nog even te gaan :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 23:43:
[...]

Kan je eens je gear delen op je rogue?
Ben wel benieuwd waar het spaak loopt.
zijn er ergens sites die werken om je char stats/items te delen?
Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 23:14:
[...]

Er was net trouwens ook nog een patch uitgebracht. Heb nog niet kunnen vinden waar de patch voor was. Zal wel een hotfix zijn van het een of ander.
volgens mij voor de 1shots, op mijn rogue heb ik daar eigenlijk geen last van _/-\o_ (indien dark shroud up is)

[ Voor 42% gewijzigd door pstalman op 13-06-2024 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:39:
[...]

zijn er ergens sites die werken om je char stats/items te delen?

[...]

volgens mij voor de 1shots, op mijn rogue heb ik daar eigenlijk geen last van _/-\o_ (indien dark shroud up is)
Heb je die site niet zelf in je handtekening onder je post staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:39:
[...]

Die voor de oneshots was al afgelopen weekend. Maar er was gisteravond om 22u ofzo een nieuwe patch van ~250Mb ofzo. Kan nergens vinden wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is het probleem al gepatched dat je pet gezien wordt als minion bij de Necro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brikkah
  • Laatst online: 21:50
Ohmarinus schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:31:
[...]

Die voor de oneshots was al afgelopen weekend. Maar er was gisteravond om 22u ofzo een nieuwe patch van ~250Mb ofzo. Kan nergens vinden wat het was.
  • Fixed a bug where some mounts went missing from the stable master's interface.
  • Stability and performance improvements.
Bron https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Laatst online: 21:50
Mad-Matt schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:41:
Is het probleem al gepatched dat je pet gezien wordt als minion bij de Necro?
Volgens de patch notes pagina nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen we eigenlijk de DLC via Gamepass spelen als je gamepass hebt?
Of moet je dan de basegame enzo ook allemaal via gamepass installeren?

Of is het eigenlijk gewoon een koppeling tussen xbox en je battlenet waardoor battlenet gewoon opent als je het via gamepass speelt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:42

Lapras

Ice beam

Hopelijk fixen ze ook het probleem met mounts. Bij ons - in local co-op op PS5 - kan player 2 niet van zijn paard af. Enkel door geraakt te worden en dat is allemaal erg langzaam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:39
Holy crap, levelen gaat keihard. Ik heb me een rogue aangemaakt, heb er nog geen 3 uurtjes inzitten en ik ben al bijna level 32. Ik heb nu ook een zieke build met Twisted blades imprinted en lucky hit waardoor er steeds een arrow storm tevoorschijnt komt, en die komt best vaak. Ziek veel dmg output, ik vlieg erdoor heen, niet normaal.

Ik wil nu meteen naar World Tier 3 eigenlijk want het is echt easy.

Video van mijn build die ik vandaag heb gemaakt. Ziekelijk hoe snel ik doe levelen.

(geef het even tijd om hogere resolutie te verwerken) :)

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 13-06-2024 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48
Toonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:06:
Holy crap, levelen gaat keihard. Ik heb me een rogue aangemaakt, heb er nog geen 3 uurtjes inzitten en ik ben al bijna level 32. Ik heb nu ook een zieke build met Twisted blades imprinted en lucky hit waardoor er steeds een arrow storm tevoorschijnt komt, en die komt best vaak. Ziek veel dmg output, ik vlieg erdoor heen, niet normaal.

kan toch? ik heb met verschillende toons de capstone gedaan rond lvl 30. die tempers zijn dan wel een mooie boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:14
Toonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:06:

Video van mijn build die ik vandaag heb gemaakt. Ziekelijk hoe snel ik doe levelen.

(geef het even tijd om te verwerken) :)

[YouTube: 2024 06 13 12 09 51]
Rond de 32 kan je prima naar wt3 gaan. Sacred items hebben level 35 requirement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Bazziek schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:27:
[...]

Rond de 32 kan je prima naar wt3 gaan. Sacred items hebben level 35 requirement.
Oh, ik kan die dungeon even proberen als solo. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:33:
[...]

Oh, ik kan die dungeon even proberen als solo. :)
Gewoon doen. Ik had hem zelfs op Hardcore zonder gear optimization op level 36 al gedaan.

Ik speelde wel een OP class (necromancer) maar toch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Dit is echt ziek, op dit moment zijn we Accursed Ritual aan het doen, ik ben ongelogen van level 32 naar bijna level 45 gegaan in slechts 20 minuten tijd. Ik heb ondertussen ook al 1600 Hilltide punten verzameld.

Dit is echt ziekelijk snel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja levelen is gewoon echt heel snel nu :P

Raxx gaat vrijdag een 24h stream doen waarbij hij vanaf 0 elke class naar 100 wil levelen in die 24h stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:38:

Raxx gaat vrijdag een 24h stream doen waarbij hij vanaf 0 elke class naar 100 wil levelen in die 24h stream.
wow, heftig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:38:

Dit is best wel te doen zo, dit gaat echt snel. Bedoel van van 32 naar 45 gegaan in nog geen half uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:19
Toonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:39:
[...]

Dit is best wel te doen zo, dit gaat echt snel. Bedoel van van 32 naar 45 gegaan in nog geen half uur.
Hier, weliswaar met een 2e account voor boosten, van 0 naar 55 in 30 min.

Vanaf dat moment gaat het wat trager. Vanaf LVL 35 kan je in principe ook Anc. i925 gear aan… ware het niet dat dit alleen opgaat voor Uner Uniques…

Wel grappig natuurlijk om een LVL 35 Barbarian een GF en DB met Shako / Starless Skies en Melted Heart aan te kunnen kleden 😅

Nu nog een Tyiel’s Might regelen dan kan de lol helemaal beginnen. Maar niet heel zinvol natuurlijk…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Pit 125 wil nog niet lukken :(
Moet dat voor Dinsdag nog wel ff fixen, kan zijn dat Rogue een nerf krijgt op HS.
Tijd om wat life om te ruilen naar extra dex en een xbow ipv bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:56:
Pit 125 wil nog niet lukken :(
Moet dat voor Dinsdag nog wel ff fixen, kan zijn dat Rogue een nerf krijgt op HS.
Tijd om wat life om te ruilen naar extra dex en een xbow ipv bow.
hoezo zou rogue een nerf krijgen op HS? ze zijn zeer terughoudend om grote nerfs te doen tijdens seizoen (vorig seizoen is de balletjes sorc ook niet generfed toen het niet helemaal 'as intended' was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
brothermaynard schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:00:
[...]

hoezo zou rogue een nerf krijgen op HS? ze zijn zeer terughoudend om grote nerfs te doen tijdens seizoen (vorig seizoen is de balletjes sorc ook niet generfed toen het niet helemaal 'as intended' was)
Victimize is bugged, ik zeg ook niet dat ze een nerf krijgen alleen dat het kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Mad-Matt schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:56:
[...]

Heb je die site niet zelf in je handtekening onder je post staan?
maar die werkt al minimaal 1 season niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Blizzard heeft weer een hoop geld verdiend, kijkende naar alle vleugel cosmetics in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Blizzard geeft diverse gratis anniversary gifts weg in de shop. Deze kan je claimen t/m de 20ste. Ze zijn zojuist toegevoegd, want vanmorgen had ik ze nog niet gezien.

[ Voor 36% gewijzigd door Toonen1988 op 13-06-2024 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:58:
Blizzard geeft diverse gratis anniversary gifts weg in de shop. Deze kan je claimen t/m de 20ste. Ze zijn zojuist toegevoegd, want vanmorgen had ik ze nog niet gezien.
Jawel ze zitten er al sinds de 6e. Elke dag kwam er 1 bij en zijn te claimen tot de 20e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:44:
[...]

maar die werkt al minimaal 1 season niet meer
Ja het is een beetje jammer :(
Welke build voor je rogue heb je aangehouden?
En hoe ver ben je met glyphs / mw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 15:39:
[...]

Ja het is een beetje jammer :(
Welke build voor je rogue heb je aangehouden?
En hoe ver ben je met glyphs / mw?
ik edit deze post zo met een YT linkje, zal pit 107 doen en over items hoveren/paraboard/skills etc
Ik zal je zeggen, ik haal 107 al niet meer zonder dood te gaan...

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 13-06-2024 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 16:20:
[...]

ik edit deze post zo met een YT linkje, zal pit 107 doen en over items hoveren/paraboard/skills etc
Ik zal je zeggen, ik haal 107 al niet meer zonder dood te gaan...
Als in je haalt het niet meer of als in 1x dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 16:57:
[...]

Als in je haalt het niet meer of als in 1x dood?
als in neer bij de mobs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
haha kun je niet ff korte video maken dat je over je gear heen gaat etc? of screenshots in een imgur mappie oid :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 17:35:
[...]

haha kun je niet ff korte video maken dat je over je gear heen gaat etc? of screenshots in een imgur mappie oid :P
YouTube: Diablo IV HS Rogue gear/para/stats etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ok wat ik zo snel zie is dat sws 1 van je zwaarden een aspect van necromancer erop heeft zitten xD
verder zou ik de grijze gem in je ring vervangen voor 1 voor shadow resist.

Ik zie ook dat we best wat verschillende aspects gebruiken, maar 1 die ik kan aanraden als je voelt dat je snel dood gaat is deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FmwfRPleVQDj0jrOW31OHuJvNoY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xsgHKoc41p59fQaDgA8oBhLp.png?f=user_large

De rest ziet er redelijk normaal uuit ik zal eens een video maken met de gear die ik gebruik.

YouTube: Diablo 4 2024 06 13 18 11 23 06 DVR

[ Voor 6% gewijzigd door Nahkriin op 13-06-2024 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:06:
[...]

Ok wat ik zo snel zie is dat sws 1 van je zwaarden een aspect van necromancer erop heeft zitten xD
verder zou ik de grijze gem in je ring vervangen voor 1 voor shadow resist.

Ik zie ook dat we best wat verschillende aspects gebruiken, maar 1 die ik kan aanraden als je voelt dat je snel dood gaat is deze:

[Afbeelding]

De rest ziet er redelijk normaal uuit ik zal eens een video maken met de gear die ik gebruik.

YouTube: Diablo 4 2024 06 13 18 11 23 06 DVR
Oh ja, omg. Ik heb idd onlangs een wapen overgezet die vriendin vond. Tx voor het opmerken.
Ik heal nu 1% van mijn max life door een passive skill, maar zag idd dat in een pit120 build de aspect die jij noemt gebruikt wordt. Dank u _/-\o_

En met zo'n amu alleen al, die jij hebt, kun je vast al een paar pits level hoger :D
Ik kwam iig weer zonder neer te gaan bij de boss, sharpshooter, net niet gehaald :(

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 13-06-2024 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:43:
[...]

Oh ja, omg. Ik heb idd onlangs een wapen overgezet die vriendin vond. Tx voor het opmerken.
Ik heal nu 1% van mijn max life door een passive skill, maar zag idd dat in een pit120 build de aspect die jij noemt gebruikt wordt. Dank u _/-\o_

En met zo'n amu alleen al, die jij hebt, kun je vast al een paar pits level hoger :D
Ik kwam iig weer zonder neer te gaan bij de boss, sharpshooter, net niet gehaald :(
haha ja je amulet is echt niet zo goed :P op dit moment heb ik pit 124 gehaald en probeer ik pit 125 te halen.
Ik heb in mijn stash nog een amulet die mag je wel hebben, zou ik de cold resist rerollen naar Exploit.
Je moet ook ff checken of je je ringen 1tje kan vervangen met die ''Chance to make enemies vulnarable'' anders werkt de build niet :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTxlvpocLcq1LojNWCsHYwaS_Dw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ng8vFwkX7KMtg76KZ374b7A7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocoMpiZbSmIveAxI493SmAgRaxY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J9m5paekmrKHn43jATnOg4TW.png?f=fotoalbum_large

Let niet op de tempers, maar dit is waar je naar opzoek bent zodat je je amulet kan vervangen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Nahkriin op 13-06-2024 19:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik hoop dat de wardrobe functie ook in D4 gaat komen. Blijkbaar heeft Joe Piepiora al wel door laten schemeren dat deze feature t.z.t. gaat komen dus dat is mooi. In D3 zat het ook immers. Nu is van build switchen toch wel een werkje. Je bent soms eerder geneigd maar een nieuwe char te gaan levellen :+

Een auction house zou ook top zijn. Vind Diablo.trade een beetje omslachtig werken.

Maar het is wel bizar wat een omslag D4 gemaakt heeft de laatste weken. De ''D4 bad'' memes zie je bijna niet meer, en zelfs het feit dat de expansion 40 tot 90 euro kost zie je amper klachten over op de socials. Sterker nog, het wemelt van de ultimate edition wings als je rondkijkt ingame.

Morgen wordt er meer informatie over de mid season patch bekend gemaakt, kijken of ze dit niveau vast kunnen houden (y) Volgende week season 5 campfire chat.

[ Voor 3% gewijzigd door London op 13-06-2024 19:43 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:37:
[...]

haha ja je amulet is echt niet zo goed :P op dit moment heb ik pit 124 gehaald en probeer ik pit 125 te halen.
Ik heb in mijn stash nog een amulet die mag je wel hebben, zou ik de cold resist rerollen naar Exploit.
Je moet ook ff checken of je je ringen 1tje kan vervangen met die ''Chance to make enemies vulnarable'' anders werkt de build niet :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Let niet op de tempers, maar dit is waar je naar opzoek bent zodat je je amulet kan vervangen :)
ik ben al tijdje bezig met amulet, maar gold op dus zoveel zin heeft dan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:47:
[...]

ik ben al tijdje bezig met amulet, maar gold op dus zoveel zin heeft dan niet :)
Ik hoef er geen gold voor oid :P
Ik ga hem anders gewoon scrappen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:48:
[...]

Ik hoef er geen gold voor oid :P
Ik ga hem anders gewoon scrappen haha
ik heb gister 80m er door heen gegooid op de amu, dus alle money van nu is eerst voor masterworking.
En die vulnerable voor ring zit op amu :). Maar dat is dus ook gewijzigd, want dat was 4 sec en is nu 2 sec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:52:
[...]

ik heb gister 80m er door heen gegooid op de amu, dus alle money van nu is eerst voor masterworking.
En die vulnerable voor ring zit op amu :). Maar dat is dus ook gewijzigd, want dat was 4 sec en is nu 2 sec :(
Klopt maar als je hoge lucky hit / att speed hebt merk je daar niks van.
vind je wel dat je het merkt kun je kijken om accursed touch te rollen op iets van je gear, dan heb je 2 sources voor vuln.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
London schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:42:
Ik hoop dat de wardrobe functie ook in D4 gaat komen. Blijkbaar heeft Joe Piepiora al wel door laten schemeren dat deze feature t.z.t. gaat komen dus dat is mooi. In D3 zat het ook immers. Nu is van build switchen toch wel een werkje. Je bent soms eerder geneigd maar een nieuwe char te gaan levellen :+

Een auction house zou ook top zijn. Vind Diablo.trade een beetje omslachtig werken.

Maar het is wel bizar wat een omslag D4 gemaakt heeft de laatste weken. De ''D4 bad'' memes zie je bijna niet meer, en zelfs het feit dat de expansion 40 tot 90 euro kost zie je amper klachten over op de socials. Sterker nog, het wemelt van de ultimate edition wings als je rondkijkt ingame.

Morgen wordt er meer informatie over de mid season patch bekend gemaakt, kijken of ze dit niveau vast kunnen houden (y) Volgende week season 5 campfire chat.
Ze wilden van he D3 pad af, maar realiseren zich dat dat niet werkt. Er komen steeds meer D3 elementen in D4 en hopelijk ook de armory (en de season altar zou ook niet gek zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 14:10
Nadat mijn rogue level 100 heeft behaald, ben ik nu bezig met een barb, die is inmiddels level 63. Na te levelen met double swing ben ik nu naar Thorns geswitcht. Maar dat speelt echt raar (op een goede manier). Zo grappig om al die monsters uit elkaar te zien spatten omdat ze lelijk naar je keken 🤣. Kan het dus zeker aanraden, al wordt het op hogere levels wel afhankelijker van uniques en de juiste stats op gear.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan je Uber uniques tussen characters op dezelfde realm swappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 14:10
Ricmaniac schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:18:
Kunnen we eigenlijk de DLC via Gamepass spelen als je gamepass hebt?
Of moet je dan de basegame enzo ook allemaal via gamepass installeren?

Of is het eigenlijk gewoon een koppeling tussen xbox en je battlenet waardoor battlenet gewoon opent als je het via gamepass speelt?
Expansions kun je (bijna?) nooit via gamepass spelen, die zul je moeten kopen. Je kunt dan wel de base game via gamepass gebruiken en daar de expansion bij installeren.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
London schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:42:

Nou… nee dank je. Althans niet op de manier zoals die bij D3 was geïmplementeerd.

Een manier om van build te switchen zou wel nice zijn. Van mijn part kost dat vervolgens 5-10 miljoen gold… build switchen is nu geen doen. Zeker niet met al die extra opties rondom gear.

Op console is het al helemaal geen doen. Ik vond het inderdaad makkelijker om een nieuwe char te maken, maar dat is ook weer vermoeiend omdat je Glyps dan ook weer omhoog gegrind moet worden. Dus dat doe ik niet… dat beperkt voor mij de speelbaarheid van verschillende builds. Wat ook zou helpen is dat Glyps per class / seizoen gebonden worden ipv per character. En dan dat LVL van Glyps met levelen vanaf 50 tot 100 naar rato meegaan op een 2e character.

Maar goed, we zullen het zien.

Ik ben ook benieuwd of ze met de expansion een nieuw item level cap gaan introduceren. Gelet op de overeenkomsten richting D3 is die kans aanwezig, maar ik hoop eigenlijk dat ze dit niet doen. Items zijn net flink op de schop gegaan. WT4 is nu een absoluut lachertje… als in… bosses slaan zich op mijn Barb stuk… en ik heb geeneens een Thorns build.. Liever dat ze de variatie breder maken / kleine Set Uniques (max 2-3 items), WT5-10 toevoegen en kans op items per tier beter verdelen. WT10 mag dan best pittig ingesteld worden zodat die niet ook een lachertje is na een week of 2

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevalric schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Expansions kun je (bijna?) nooit via gamepass spelen, die zul je moeten kopen. Je kunt dan wel de base game via gamepass gebruiken en daar de expansion bij installeren.
hmm ik was in de veronderstelling dat de expansion ook in gamepass kwam maar misschien haal ik het met iets anders door elkaar dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:16:
Kan je Uber uniques tussen characters op dezelfde realm swappen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:59:
[...]

Ze wilden van he D3 pad af, maar realiseren zich dat dat niet werkt. Er komen steeds meer D3 elementen in D4 en hopelijk ook de armory (en de season altar zou ook niet gek zijn).
Er zijn zeker ook wel goede dingen anders dan D3. Zo is er toch meer variatie in dingen om te doen. D3 was echt alleen maar greater rifts, en bounties waren zo vervelend dat je die alleen in multiplayer deed zodat je ze kon verdelen. Ook de itemization vind ik beter in D4, vooral nu na de wijzigingen (daarvoor was het discutabel). Ik was geen fan van de set-meta in D3 waarbij je eigenlijk alleen de builds had die Blizzard had verzonnen en een set voor gemaakt (met hooguit kleine variaties met items die je naast de set kon dragen).

Maar ja D3 had ook een hoop goede dingen en het is goed als ze die ook terug naar 4 brengen :)

Ik heb ondertussen bijna mijn 4e char op 100, de druid... Ben een hoop verschillende builds met hem aan het proberen. Begonnen bij wind shear, sterk maar wou wat anders (leek te veel op een clunky heartseeker), shred (cool maar beperkte power en werd af en toe makkelijk dood geburst)...
Daarna companion druid, zo noemen ze hem, maar je gebruikt alleen weerwolven... die wolven zijn echt sterk, alleen, ze zijn langzaam. Als ze besluiten iets aan te vallen dan is het over het algemeen ook zo dood, maar regelmatig duurt dat te lang, of staan ze lekker crowd controlled te wezen. Ik weet niet of de wolven de AI verbeteringen niet gehad hebben die de necro minions gehad hebben, of dat het gewoon is dat 3 wolven niet genoeg is, maar het speelde niet lekker. Bovendien was ik zelf erg squishy.
Was nog aan het kijken naar werenado of lightning bolt, ik heb wel een tempest roar gevonden (helaas wel laagste roll), maar ondanks een stuk of 30-40 keer Zir mollen wil de wildheart hunger maar niet droppen. Ik zie online dat dat onding blijkbaar net zo zeldzaam is als de tempest roar. Ik denk dat Blizzard de druid haat of zo :+
Uiteindelijk voor nu een Stormclaw gemaakt. Niet dat die echt veel potentie heeft om te groeien, maar voor nu wel leuk om mee rond te rennen en tot 100 te komen, misschien nog wat helltide doen om die iron wolves eens te farmen, en dan ben ik denk ik wel klaar met druid.
Moet nog een sorc om het setje compleet te maken dan :9

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Finraziel schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:01:
[...]

Er zijn zeker ook wel goede dingen anders dan D3. Zo is er toch meer variatie in dingen om te doen. D3 was echt alleen maar greater rifts, en bounties waren zo vervelend dat je die alleen in multiplayer deed zodat je ze kon verdelen. Ook de itemization vind ik beter in D4, vooral nu na de wijzigingen (daarvoor was het discutabel). Ik was geen fan van de set-meta in D3 waarbij je eigenlijk alleen de builds had die Blizzard had verzonnen en een set voor gemaakt (met hooguit kleine variaties met items die je naast de set kon dragen).

Maar ja D3 had ook een hoop goede dingen en het is goed als ze die ook terug naar 4 brengen :)

Ik heb ondertussen bijna mijn 4e char op 100, de druid... Ben een hoop verschillende builds met hem aan het proberen. Begonnen bij wind shear, sterk maar wou wat anders (leek te veel op een clunky heartseeker), shred (cool maar beperkte power en werd af en toe makkelijk dood geburst)...
Daarna companion druid, zo noemen ze hem, maar je gebruikt alleen weerwolven... die wolven zijn echt sterk, alleen, ze zijn langzaam. Als ze besluiten iets aan te vallen dan is het over het algemeen ook zo dood, maar regelmatig duurt dat te lang, of staan ze lekker crowd controlled te wezen. Ik weet niet of de wolven de AI verbeteringen niet gehad hebben die de necro minions gehad hebben, of dat het gewoon is dat 3 wolven niet genoeg is, maar het speelde niet lekker. Bovendien was ik zelf erg squishy.
Was nog aan het kijken naar werenado of lightning bolt, ik heb wel een tempest roar gevonden (helaas wel laagste roll), maar ondanks een stuk of 30-40 keer Zir mollen wil de wildheart hunger maar niet droppen. Ik zie online dat dat onding blijkbaar net zo zeldzaam is als de tempest roar. Ik denk dat Blizzard de druid haat of zo :+
Uiteindelijk voor nu een Stormclaw gemaakt. Niet dat die echt veel potentie heeft om te groeien, maar voor nu wel leuk om mee rond te rennen en tot 100 te komen, misschien nog wat helltide doen om die iron wolves eens te farmen, en dan ben ik denk ik wel klaar met druid.
Wat jij omschrijft had ik met necro laatstle levels echt met tegenzin gespeeld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik zo'n beetje alles heb gedaan in s4 wat ik wil doen, dus ik denk dat ik het er weer even bij laat, tot s5 begint. Misschien dat ik m'n rogue nog naar 100 ga levelen, maar daar neem ik dan lekker de tijd voor.
Momenteel is de rogue lvl61, dus heel veel werk is het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:47
London schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:42: Nu is van build switchen toch wel een werkje. Je bent soms eerder geneigd maar een nieuwe char te gaan levellen :+
Dit is echt een persoonlijk dingetje maar ik ben wel blij met hoe het nu is. Ik heb nog wat builds in m’n hoofd zitten die ik ooit wil spelen en dat houdt het voor mij een beetje leuk. Rond level 70 maak ik de beslissing en daar wijk ik niet meer vanaf. Anders had ik na twee seizoenen alle builds al van binnen en buiten gezien.

Dit seizoen voor het eerst dust devil barb gespeeld en ik had het idee alsof ik een nieuw spel aan het spelen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 01:03:
Ik denk dat ik zo'n beetje alles heb gedaan in s4 wat ik wil doen, dus ik denk dat ik het er weer even bij laat, tot s5 begint. Misschien dat ik m'n rogue nog naar 100 ga levelen, maar daar neem ik dan lekker de tijd voor.
Momenteel is de rogue lvl61, dus heel veel werk is het niet meer.
Ik ben een 2e sorc gestart voor ball lightning gister :D Inmiddels bijna lvl 60, wil daar die ring of the starless skies uber voor fixen :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Mijn secundaire boost account van nu 1 char op lvl 80 heeft inmiddels weer een Uber Unique erbij…

2xGF
1xStarless Skies
1xMelted Heart

Dat zijn nu dus evenveel Uber Uniques als dat ik dit seizoen heb met 3 LVL100 chars waarbij 2 Ubers gecraft zijn..

Zou Loot Jezus een voorkeur hebben naar nieuwe spelers ofzo?

Of gewoon dikke vette pech (leuk voor mijn booster natuurlijk maar toch..

Ook zie ik in de leaderboards de bovenste (de eerste 2 met zichtbaar profiel) 2 barbarians (waarvan één op de 2e plek) een WW Barb zijn. Wel met extreem dikke gear: GF/ Starless Skies/ Tyreal’s én Shako, maar zou dit dan toch sterker zijn dan Bash? Of alleen voor dat ene doel?

En dan los van de extreem dikke gear dus gewoon een standaard skillset voor een WW barb. Dus geen kick/ leap o.i.d. (Excuses voor de slechte foto);

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHm4NkW9zAGeHos5AIBWnHt2Zl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BAwpG01ePBydxjLF2rQeFNhT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Thalaron op 14-06-2024 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Thalaron schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:42:
Mijn secundaire boost account van nu 1 char op lvl 80 heeft inmiddels weer een Uber Unique erbij…

2xGF
1xStarless Skies
1xMelted Heart

Dat zijn nu dus evenveel Uber Uniques als dat ik dit seizoen heb met 3 LVL100 chars waarbij 2 Ubers gecraft zijn..

Zou Loot Jezus een voorkeur hebben naar nieuwe spelers ofzo?

Of gewoon dikke vette pech (leuk voor mijn booster natuurlijk maar toch..

Ook zie ik in de leaderboards de bovenste (de eerste 2 met zichtbaar profiel) 2 barbarians (waarvan één op de 2e plek) een WW Barb zijn. Wel met extreem dikke gear: GF/ Starless Skies/ Tyreal’s én Shako, maar zou dit dan toch sterker zijn dan Bash? Of alleen voor dat ene doel?

En dan los van de extreem dikke gear dus gewoon een standaard skillset voor een WW barb. Dus geen kick/ leap o.i.d. (Excuses voor de slechte foto);

[Afbeelding]
Die gauntlet builds zijn vaak AOE en speed focused als je echt wil pushen, ik stond/sta ergens top 120 met Rogue en mensen boven mij gebruikte ook andere builds haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:18
Vreemd, ik ben in S4 4 keer de Butcher tegen gekomen en elke keer versla ik hem binnen 15 seconden.
Dat was in andere seizoenen wel anders....

Live young, die hard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Theboogieman schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:32:
Vreemd, ik ben in S4 4 keer de Butcher tegen gekomen en elke keer versla ik hem binnen 15 seconden.
Tijd voor Tormented Butcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Bah, wat haat ik het als mensen onnodige mobs erbij gaan pullen. Ik was met iemand Accursed Ritual aan het doen, toen kwam iemand aanlopen met nog twee andere bazen. Vervolgens pulled hij nog eens Nyx Assassin erbij en dan vervolgens afvragen waar we de heletijd dood gaan.

Uiteindelijk waren we iets met 5 bazen tegelijk aan het vechten. Dit is echt zo hatelijk als mensen dit doen, en ze bleven maar dingen erbij pullen.

Uiteindelijk hebben we wel alles dood gekregen, maar dat heeft me iets van 150k goud gekost en iets van 600 Helltide punten.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 14-06-2024 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:18:
[...]

Ik ben een 2e sorc gestart voor ball lightning gister :D Inmiddels bijna lvl 60, wil daar die ring of the starless skies uber voor fixen :9
Ring of Starless Skies heb ik ook nog in de stash. Ik kan er inderdaad wel een balletjes sorc voor maken, of wachten tot s4 voorbij is en aan mijn eternal balletjes sorc geven. Die heeft ook die uber staff.

Ach, wie weet heb ik straks meer zin om wat in de game te ondernemen. Nu is die zin even wat lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Theboogieman schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:32:
Ik merk nu vaak niet eens dat hij zich in de strijd mengt. Ik hoor z'n "Fresh Meat!" kreet wel, maar zie hem niet tussen de mobs en minions. Maakt niet gek veel uit. Hij dropt toch nog steeds slechte loot :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Bazziek schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:34:
[...]

Tijd voor Tormented Butcher
Dat zou op HC erg lachen worden (not). Maar op SC een erg leuk idee. Maar dan wel graag ook kans op dikke loot(!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat is eigenlijk de logische volgorde om te beginnen aan tormented bosses / uber lil? En met welk pit level is zoiets te vergelijken qia moeilijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:56:
Bah, wat haat ik het als mensen onnodige mobs erbij gaan pullen. Ik was met iemand Accursed Ritual aan het doen, toen kwam iemand aanlopen met nog twee andere bazen. Vervolgens pulled hij nog eens Nyx Assassin erbij en dan vervolgens afvragen waar we de heletijd dood gaan.

Uiteindelijk waren we iets met 5 bazen tegelijk aan het vechten. Dit is echt zo hatelijk als mensen dit doen, en ze bleven maar dingen erbij pullen.

Uiteindelijk hebben we wel alles dood gekregen, maar dat heeft me iets van 150k goud gekost en iets van 600 Helltide punten.
Huh, 5 bazen? Was het niet gewoon dat mensen hun helltide 'wanted' level vol raakte of zo? Weet niet hoe het officieel heet maar dat rode balkje. Ik kan me eigenlijk niks voorstellen bij wat je beschrijft... Meestal heb ik het tegenovergestelde probleem, dat alles dood gaat voor ik er bij in de buurt kan komen en ik eigenlijk alleen maar rondjes loop om cinders op te pakken tot de maiden spawnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:46
Deze week ook de game weer eens opgepakt sinds seizoen 2. Wat is er veel veranderd zeg :P
Wel echt een stuk makkelijker geworden allemaal, je bent LV100 in no-time en vanaf daar zit je ook zo op Pitlevel 90-100 met al je gear masterworked tot minimaal 8/12. Maar met o.a. hogere pit-levels wel iets meer te doen in de end-game nu.

Nu verwacht ik dat als ik alles weer gezien in dit seizoen S5 ga overslaan maar daarna ben ik toch wel benieuwd naar de uitbreiding, D3 werd immers ook een heel stuk leuker met RoS.

Het enige wat ik nu minder vind is het Tempering systeem en de (stiekem best wel grote) kans om goede drops permanent onbruikbaar te maken. Heb nu bijvoorbeeld ook een paar gear pieces welke weliswaar de juiste temperings hebben die ik voor mijn build nodig heb maar wel beide met de laagst mogelijke rolls. Ik durf met 3/5 left echter niet meer te rerollen uit 'angst' om dan de juist affix helemaal niet meer aangeboden te krijgen en het item onbruikbaar te maken. Niet een hele grote fan van dit systeem eigenlijk :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:29:
[...]

Meestal heb ik het tegenovergestelde probleem, dat alles dood gaat voor ik er bij in de buurt kan komen en ik eigenlijk alleen maar rondjes loop om cinders op te pakken tot de maiden spawnt.
Als je een sorc en een minions necro in de groep ziet, dan is rondrennen om cinders op te pakken tot de maiden spawned, inderdaad het beste wat je kunt doen.
Ik ga altijd in het midden staan en spam corpse explosion, terwijl ik rondjes draai. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Raxx is begonnen met die challenge 2 uurtjes geleden om elke class naar 100 op HC te levelen vanaf 0 in 24 uur stream :P

https://www.twitch.tv/raxxanterax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mid season patch notes online: https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Veel buffs, zo goed als geen nerfs volgens mij :P

''All Tormented bosses have had their health reduced by 30%. This includes Blood Boils from Tormented Echo of Lilith.''

''Fixed an issue where Pets were being counted as minions in various cases.''

(y)

Ze doen niets aan het temperen, dat is wel jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 14-06-2024 19:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Wel jammer dat ze veel dingen makkelijker maken die al makkelijk waren voor veel builds zonder nieuwe uitdagingen te bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sja, kijkend naar de challenges heb je 't uitgespeeld bij pit 200...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Met de pit boss nerf moet 125 nu wel te doen zijn haha

Nvm ik las verkeerd :(

[ Voor 20% gewijzigd door Nahkriin op 14-06-2024 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 19:32:
Wel jammer dat ze veel dingen makkelijker maken die al makkelijk waren voor veel builds zonder nieuwe uitdagingen te bieden.
Ja ik snap de tormented bosses nerf ook niet zo hoor. Als je level 100 bent en een paar levels masterwork op je gear hebt dan kun je ze in principe allemaal vrij gemakkelijk binnen 1 minuut killen. Alleen Lilith is een bullshit gevecht omdat die mechanics beroerd zijn, maar zelfs die kan je vrij snel killen

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 19:09:
Mid season patch notes online: https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Veel buffs, zo goed als geen nerfs volgens mij :P

''All Tormented bosses have had their health reduced by 30%. This includes Blood Boils from Tormented Echo of Lilith.''

''Fixed an issue where Pets were being counted as minions in various cases.''

(y)

Ze doen niets aan het temperen, dat is wel jammer.
Ik blijf het raar vinden dat de armor en dmg van armor en wapens niet toenemen bij temperen.

Misschien komt er genoeg kritiek en voegen ze er nog iets aan toe :P

Wordt wel tijd om nog een doombringer te farmen. Ga ik misschien wel doen na de patch, aangezien er na de patch wel weer meer mensen Tormented bazen zullen gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Oeh!
Buffs voor Andariels Visage.. zat al te twijfelen over een flurry poison build voor m’n nieuwe Rogue toen ik dat item vond, maar nu met de dmg buff ben ik wel overtuigd!

Ook Tyrael’s een mooie buff, benieuwd of die voor Bash nu interessant wordt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 20:02:
Oeh!
Buffs voor Andariels Visage.. zat al te twijfelen over een flurry poison build voor m’n nieuwe Rogue toen ik dat item vond, maar nu met de dmg buff ben ik wel overtuigd!

Ook Tyrael’s een mooie buff, benieuwd of die voor Bash nu interessant wordt.
Ben ik blij dat ik hem nog niet heb.. of doen ze dat met terugwerkende kracht?

Heb bijna mijn 2e van de 4 mats bij elkaar… schiet niet echt op…

Edit: ik snap de upgrade voor Starless Skies niet echt maar goed. Voor nu maar even alleen mats verzamelen en geen focus op Uber Unique drop opties.

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 14-06-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:47
Ik zat te twijfelen om nog een poppetje naar 100 te levelen, dropt er net een uber ring. Dus nu weet ik het wel zeker, alleen nog niet welk poppetje.

Sorc en druid nog niet gedaan. Heb ondertussen een Andariel, shako en die uber ring. Iemand een idee voor een leuke druid of sorc build waar ik deze ubers voor kan gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Thalaron schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 20:28:
[...]

Ben ik blij dat ik hem nog niet heb.. of doen ze dat met terugwerkende kracht?

Heb bijna mijn 2e van de 4 mats bij elkaar… schiet niet echt op…

Edit: ik snap de upgrade voor Starless Skies niet echt maar goed. Voor nu maar even alleen mats verzamelen en geen focus op Uber Unique drop opties.
Ik gok dat dit met terugwerkende kracht is, althans dat hoop ik wel. :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:28:
[...]

Ik gok dat dit met terugwerkende kracht is, althans dat hoop ik wel. :X
Zou de benoeming “Mythical’ wel eer aan doen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38

MazeWing

The plot thickens...

Finraziel schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:01:
[...]

En wat vond je de leukste class? Ik heb een Necro op 100, een Barb bijna op 100 en dan nog een Rogue die in de 40 zit. Ik twijfel om na de Barb mijn rogue verder te levelen of toch eens voor een druid te gaan? Heb ook nog een Sorcerer van level 50 toen Diablo 4 net uit was en daar ben ik echt wel helemaal klaar mee.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:27:
[...]

En wat vond je de leukste class? Ik heb een Necro op 100, een Barb bijna op 100 en dan nog een Rogue die in de 40 zit. Ik twijfel om na de Barb mijn rogue verder te levelen of toch eens voor een druid te gaan? Heb ook nog een Sorcerer van level 50 toen Diablo 4 net uit was en daar ben ik echt wel helemaal klaar mee.
Leuk zijn ze op zich allemaal wel...

Mijn favoriet is denk ik de druid, die heb ik ook het meeste gespeeld al sinds de beta. Iedereen klaagde over hoe traag hij was maar heb hem altijd leuk gevonden. Druid heeft ook veel verschillende builds die imho allemaal leuk zijn. Ik heb mijn druid na naar Raxx te zitten kijken weer omgebouwd :+ dit keer naar lightning storm. Probleem van de druid is dat hij wat underpowered is ten opzichte van andere classes maar de aankomende patch geeft aardig wat buffs dus wellicht gaat het dan beter. Wel 1 nadeel is dat Druid voor veel van die builds bepaalde items nodig heeft die erg zeldzaam blijven (tempest roar, wildheart)... En mijn druid is bijna level 100 (geloof 98,9 of zo) en als hij daar is vind ik ook gelijk wel goed want in endgame zijn andere classes gewoon beter als je gaat farmen. En na het levelen voelt een underpowered class voor mij al snel als zinloos.

Rogue vind ik nu erg leuk, maar voornamelijk omdat ik heartseeker speel. Ik hou niet zo van te ingewikkelde gameplay en rogue voelde voor mij vaak als te moeilijk, ook omdat ik vaak liever controller speel en bij veel builds het gevoel had te weinig controle te hebben. Maar dat was voornamelijk toen melee rogues duidelijk het sterkst waren en ranged tegenviel. Die rollen zijn nu omgedraaid. Misschien dat ik nog eens een rapid fire build probeer ook (met scoundrel's kiss), maar had begrepen dat die bugged is en ik weet niet of ze dat nou al gefixt hadden.

Barb is ook heel leuk. Duurde even voor ik er in kwam want de class fantasy spreekt mij niet zo aan. In D2 vond ik hem ook nooit zo geweldig. Maar dit seizoen wat verschillende builds geprobeerd en hij speelt erg lekker. Dat de barb op verschillende manieren supersterk kan zijn helpt natuurlijk :)

Necro... ik heb eigenlijk alleen verschillende minion builds geprobeerd en hoewel ik dat leuk vind wordt het ook wel saai. Misschien dat ik nog eens een nieuwe necro maak die minions volledig afzweert om echt eens de andere speelstijlen te leren kennen. De komende patch bufft de sacrifice bonussen dus een goed moment om dat te proberen.

Sorc vind ik met afstand de minste. Het is in de basis wel een leuke class, maar ik heb het gevoel dat de sorc skill tree veel minder lekker werkt dan de andere classes. Veel skills zijn nog steeds erg situational en lucky hit is echt borked op die class imho. Ze hebben aardig wat dingen die op lucky hit leunen, maar de meeste skills hebben bizar lage kans op lucky hit. En dan heb je skills die goed lijken er voor zoals Blizzard en Firewall met 33% en 30% lucky hit respectievelijk, maar dat lijkt de kans te zijn dat een vijand die de volledige duur van de spell in de area of effect blijft staan een keer een lucky hit op zich krijgt... In de praktijk dus bizar lage kans. Veel van de skills voelen voor mij ook echt erg mweh, terwijl bij andere classes ik gelijk synergies zie en enthousiast wordt van het sterk maken van mijn poppetje. En dan het feit dat de defensive skills eigenlijk verplicht zijn waardoor alle builds op elkaar lijken... Het zou kunnen dat ik sorc gewoon niet begrijp, maar aangezien ze ook in het algemeen als zwak gezien worden (met uitzondering van die ene meme build waarbij je onsterfelijk bent), denk ik dat die class echt een flinke overhaul nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Finraziel schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:34:
[...]

En dan het feit dat de defensive skills eigenlijk verplicht zijn waardoor alle builds op elkaar lijken... Het zou kunnen dat ik sorc gewoon niet begrijp, maar aangezien ze ook in het algemeen als zwak gezien worden (met uitzondering van die ene meme build waarbij je onsterfelijk bent), denk ik dat die class echt een flinke overhaul nodig heeft.
Goeie post en met name bovenstaande quote is helaas een feit voor sorc. Ook met de komende patch maandag wordt dit (weer) niet gefixed helaas. Een class balancen rond 3 of 4 defensive skills is gewoon slechte design wat mij betreft. Barb was ook een tijdje gebalanced rond 3 shout skills, dat hebben ze met bepaalde builds gelukkig goed opgelost. Nu sorc nog dus...

Als ik voortaan nog maar 1 class/build zou kunnen spelen dan zou ik voor WW barb gaan trouwens. Dat was in D3 ook altijd mijn favoriete build. Lekker lazy spin2win, ik hou ervan. Had geen buff nodig gehad perse trouwens, maar ik keur het goed >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:05:
[...]

Zou de benoeming “Mythical’ wel eer aan doen 😅
Ik ben benieuwd of ze naast de naam 'Mythical' ook de kleur gaan aanpassen.

Overigens zit ik weer te kijken naar D3 want ik merk dat D4 mij al dik een week een stuk minder boeit. Het voelt alsof ik de afwas moet doen als ik op zoek ben om een groepje te vinden om Tormented Duriel mee te runnen. Elke keer zitten er twee mensen in mijn team die de normale Duriel waarschijnlijk niet eens aankunnen.

Het lukt mij om 1 iemand te laten liften op Tormented Duriel, maar twee mensen meenemen met nog 1 iemand die gewoon okay speelt verder wordt erg lastig omdat de damage die we zelf nemen ook omhoog gaat met vier mensen.

En dan reageren sommige mensen vaak ook helemaal niet in de chat als je een rotation aan het doen bent. Ik ga Tormented Duriel niet de hele tijd soloen, dat is zonde van mijn mats :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nahkriin
Ok het duurde langer dan verwacht maar hier nu ook elke class max :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRFkjEZYfGD9MnDvlt4vI2Fo53w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rqoaYCyNoRsEJVRdFp7BP783.png?f=user_large

Denk als ik voor mezelf op een rijtje moest zetten wat het leukste was dan was het: Rogue > Sorc > Druid > Barb > Necro

[ Voor 19% gewijzigd door Nahkriin op 15-06-2024 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:49:
Ok het duurde langer dan verwacht maar hier nu ook elke class max :D

[Afbeelding]

Denk als ik voor mezelf op een rijtje moest zetten wat het leukste was dan was het: Rogue > Sorc > Druid > Barb > Necro
Is dat van dit seizoen of etrnal bijv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ricmaniac schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:59:
[...]

Is dat van dit seizoen of etrnal bijv?
Dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ohmarinus schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:45:
[...]

Ik ben benieuwd of ze naast de naam 'Mythical' ook de kleur gaan aanpassen.

Overigens zit ik weer te kijken naar D3 want ik merk dat D4 mij al dik een week een stuk minder boeit. Het voelt alsof ik de afwas moet doen als ik op zoek ben om een groepje te vinden om Tormented Duriel mee te runnen. Elke keer zitten er twee mensen in mijn team die de normale Duriel waarschijnlijk niet eens aankunnen.

Het lukt mij om 1 iemand te laten liften op Tormented Duriel, maar twee mensen meenemen met nog 1 iemand die gewoon okay speelt verder wordt erg lastig omdat de damage die we zelf nemen ook omhoog gaat met vier mensen.

En dan reageren sommige mensen vaak ook helemaal niet in de chat als je een rotation aan het doen bent. Ik ga Tormented Duriel niet de hele tijd soloen, dat is zonde van mijn mats :+
Ik had verwacht dat ze Mythical al geïmplementeerd zouden hebben omdat je alleen mats krijgt bij het salvagen van… Mythical(?!)..

Voor de meeste hier is dat duidelijk, maar voor een casual speler?

Het zou ook duidelijker zijn wanneer het een eigen kleur heeft. Maar welke kleur? Ik zou zeggen: Rood is een mooie optie! Of groen gelet op de expansion, maar dat zal denk ik verwarrend kunnen zijn (set) of dat ze die kleur als optie bewaren voor als ze set items willen toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:11:
[...]

Ik had verwacht dat ze Mythical al geïmplementeerd zouden hebben omdat je alleen mats krijgt bij het salvagen van… Mythical(?!)..

Voor de meeste hier is dat duidelijk, maar voor een casual speler?

Het zou ook duidelijker zijn wanneer het een eigen kleur heeft. Maar welke kleur? Ik zou zeggen: Rood is een mooie optie! Of groen gelet op de expansion, maar dat zal denk ik verwarrend kunnen zijn (set) of dat ze die kleur als optie bewaren voor als ze set items willen toevoegen.
Ja, ik las op Reddit ook al veel commentaar dat het roder zou moeten zijn. Vind ik ook logisch gezien de historie omdat sets al sinds D2 groen zijn.

Matcht ook met de primals van D3, die dan een betere versie zijn van normale uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:42
Ik vind het jammer dat ze Tyrael Might niet hebben veranderd van full HP naar Healthy. Of juist naar Injured dat je dan opeens een "tyraels might" unlocked.

Nu is deze "über" in mijn ogen niet echt viable en voelt meer aan als een regular unique.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Goldman schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 12:03:
Ik vind het jammer dat ze Tyrael Might niet hebben veranderd van full HP naar Healthy. Of juist naar Injured dat je dan opeens een "tyraels might" unlocked.

Nu is deze "über" in mijn ogen niet echt viable en voelt meer aan als een regular unique.
Ik denk dat je, net zoals mij, deze nogal onderschat. De resistance cap omhoog gooien is, als je genoeg resist hebt natuurlijk, een gigantische defensive boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat je, net zoals mij, deze nogal onderschat. De resistance cap omhoog gooien is, als je genoeg resist hebt natuurlijk, een gigantische defensive boost.
Dan mag ik weer opnieuw mijn paragon board gaan inrichten hahaha. Heb nu juist net alles boven de 70% gekregen en mijn golem dmg geboost omdat ik met Perf Diamonds in mijn jewellery heb gestoken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond en vandaag veel Raxx zijn stream half gevolgd... Hij heeft uiteindelijk in de 24 uur de rogue necro barb en sorc succesvol op 100 gekregen, maar de druid is twee keer dood gegaan, op lvl 96 en 95 :X

Moet wel zeggen, ik heb zijn leveling sorc (blizzard) een beetje gekopieerd, en dat gaat wel erg vlot en speelt wel lekker. Met een werkende build is sorc toch wel leuk :+ ondertussen lvl 74

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En dat is de sorc op 100 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-TC9HGEhieXcUdEjpxDiQg_HZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2FD7FHK4xwyU8RobsRYUQkDE.png?f=user_large

Quintet! :+

Dat ging erg lekker en wil nog wel even kijken hoe ver ik kom met deze sorc... Zat er in dat vlak nadat ik de sorc hier afbrandde ik een build vond die me heel erg goed bevalt :+
Niet dat dat betekent dat het niet meer klopt, de sorc heeft nog steeds echt werk nodig. Sorc en Druid zijn beiden duidelijk zwakker dan de andere drie*, met hooguit 1 of 2 builds die alsnog een beetje meekomen waar de andere drie veel meer opties hebben en veel skills zijn gewoon moeilijk te combineren. Maar blizzard is wel leuk :)

Maar had aan het begin van dit seizoen echt niet gedacht dat ik alle 5 de classes op 100 zou zetten en dat ik ruim een maand de season in nog steeds vol aan het spelen zou zijn en er ook nog geen genoeg van had. D4 is echt een veel betere game geworden :)

*edit: voor pit pushing/bossing bedoel ik dan, voor speedfarming is sorc absoluut god-tier.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 16-06-2024 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:57:
[...]

Klopt maar als je hoge lucky hit / att speed hebt merk je daar niks van.
vind je wel dat je het merkt kun je kijken om accursed touch te rollen op iets van je gear, dan heb je 2 sources voor vuln.
heb inmidddels 107 en 108 gehaald, door eindelijk een amu met lucky hit en juiste skill, nu de 2de skill erop vinden. Had nog ring liggen voor de Vulnerable chance wat op oude amu zat, en geluk met gelijk de juiste tempers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:27:
[...]

heb inmidddels 107 en 108 gehaald, door eindelijk een amu met lucky hit en juiste skill, nu de 2de skill erop vinden. Had nog ring liggen voor de Vulnerable chance wat op oude amu zat, en geluk met gelijk de juiste tempers.
Nice gz!
Ik heb eindelijk 125 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 08:00
Finraziel schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:08:
En dat is de sorc op 100 :D

[Afbeelding]

Quintet! :+

Dat ging erg lekker en wil nog wel even kijken hoe ver ik kom met deze sorc... Zat er in dat vlak nadat ik de sorc hier afbrandde ik een build vond die me heel erg goed bevalt :+
Niet dat dat betekent dat het niet meer klopt, de sorc heeft nog steeds echt werk nodig. Sorc en Druid zijn beiden duidelijk zwakker dan de andere drie*, met hooguit 1 of 2 builds die alsnog een beetje meekomen waar de andere drie veel meer opties hebben en veel skills zijn gewoon moeilijk te combineren. Maar blizzard is wel leuk :)

Maar had aan het begin van dit seizoen echt niet gedacht dat ik alle 5 de classes op 100 zou zetten en dat ik ruim een maand de season in nog steeds vol aan het spelen zou zijn en er ook nog geen genoeg van had. D4 is echt een veel betere game geworden :)

*edit: voor pit pushing/bossing bedoel ik dan, voor speedfarming is sorc absoluut god-tier.
Welke build heb je?
Pagina: 1 ... 180 ... 214 Laatste