Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geen early access is idd erg top. Gewoon voor standard edition gegaan :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mijn fomo speelt hier altijd op, en gezien ik deze game nog wel even ga spelen was het de 89,99 wel waard. Ook die 3000 platinum maakt wel een verschil. :)

Spiritborn.. Ben er benieuwd! Voel een soort van WD/Druid/Monk achtig iets aankomen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmpR81INNRdBSLaN4zmGm4E9sYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A5z3Lt7uHkbTutHtFJjSZd5g.png?f=fotoalbum_large

Die wings zijn dus niet zo'n domme emote maar permanent :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFXuqteuLvFnWuR1Eb5VaSWCeQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VxN7X9gxYqEkULNPM4ZDhSXC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s89zAxvlaB91Yil_TVXA_vN_axA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jf04WDJlfwkaQCfFqqX16VZQ.png?f=fotoalbum_large

Pets hebben allemaal namen van D2 A3 NPC's, Hratli (de armorer), Natalya (de assasin), Alkor (de weirdo) en Asheara (baas van de Iron Wolves), cool!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXoP1Gi2TJrF-2dqIEwc9f_OYWg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jl0ThHdlxOp3WqQbztCj9icI.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XYgLF9qEw2rt3fICXN9w-lHM5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/shVA44mXeOsmPm4mn9zwxTtt.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lek5X-8gPTyz_TkLcCkSu7wUIAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wJXezuhTQqp6fH8UmtcOGStv.png?f=fotoalbum_large

Die mount is echt sick!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BAkzJ1oaYv85IrIA-zRFnfFTQ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2z4EGxBZ2eCnDYftfQnDwINW.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LO4n_gHzOuP0DrYhxKfR3fqutU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/azumjZevkEfu2r99G9KFHNCm.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRH5TGMgXxP0wH9A6r1uBlDS67U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1X0dLQbS9oFaCyrN2DEYl1vC.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3R3xsvQsoNGxlnt3ecmO9gKTtOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vstwXaOcL17vpNc2GVinqzyc.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZhKuV93wMvCCnzT4VpGD_jtRKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kUvGJTjiu2j4k5G0zMuoBZTu.png?f=fotoalbum_large
Much like in Diablo 3, Pets will pick up currencies and materials for their accompanying adventurer. In Diablo 4, this includes:

Gold
Herbs
Ore
Gem Fragments
Crafting Materials
Forgotten Souls
Murmuring Obols
Aberrant Cinders
Dat oppakken van vooral die cinders is ideaal!

[ Voor 112% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2024 00:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:05
Nou… besloten toch maar voor een GF te gaan zodat ik mijn build kon omgooien naar Bash/ HOTA/ Bleed. Tormented Duriel is nu zo goed als een eitje. 11 runs gedaan: 1 Uber Unique. Melted Heart of Selig(!).

Alleen tsja, je kan maar zoveel Uber Uniques gebruiken in een build natuurlijk. Had nu dus liever Tyriel’s Might gezien. Maar tsja, je kan niet alles (direct) hebben!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:28
Wognummer schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:50:
[...]

net als in D3 al :) best leuk dus morgen maar eens kijken of en welke versie het gaat worden
Ook zonder pre-order kun je al een doggo claimen. Zit een nieuwe quest voor in je journal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:26
Ohmarinus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:16:
[...]

Whut? War cat mount en armor bij deluxe? Ik heb deluxe bij launch gekocht maar heb die dingen nooit gezien.
In de deluxe versie van de expansion :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
schaapiej schreef op maandag 10 juni 2024 @ 06:33:
[...]

In de deluxe versie van de expansion :)
Dat bedacht ik me net toen ik in wakker werd, sorry :D het was een lange dag :o

Weten jullie of die zaken die je met de deluxe edition krijgt, op de standaard uitbreiding ook kunt unlocken op zijn tijd? Wings hoef ik niet, maar ik hoef niet extra te betalen om eerder toegang te krijgen tot bepaalde cosmetics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ohmarinus schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:17:
[...]

Dat bedacht ik me net toen ik in wakker werd, sorry :D het was een lange dag :o

Weten jullie of die zaken die je met de deluxe edition krijgt, op de standaard uitbreiding ook kunt unlocken op zijn tijd? Wings hoef ik niet, maar ik hoef niet extra te betalen om eerder toegang te krijgen tot bepaalde cosmetics.
De cosmetics die je bij de launch/pre-ordervan D4 kreeg zijn v.z.i.w. nog niet te krijgen op een andere manier, dus gok dat ze echt exclusive zijn. Anders gaat niemand die dingen meer pre-orderen als je ze later gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
beetje gokken zou Season 6 de laatste zijn zonde Expansion?

D2 Classic bevalt goed, leuk WW en Hammerding gemaakt. Nu de CS onveilig maken op Hell tot het saai wordt :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:39:
beetje gokken zou Season 6 de laatste zijn zonde Expansion?
Dat zou denk ik S5 zijn. S2 loopt tot 6 augustus, een seizoen is ongeveer 3 maanden. D4 is nu 1 jaar uit en we zitten op S4. Dus het zou een redelijk logische stap zijn dat S6 juist de eerste is met expansion aangezien die in oktober live gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Angeloonie schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:07:
[...]

De cosmetics die je bij de launch/pre-ordervan D4 kreeg zijn v.z.i.w. nog niet te krijgen op een andere manier, dus gok dat ze echt exclusive zijn. Anders gaat niemand die dingen meer pre-orderen als je ze later gratis krijgt.
Ja, het probleem dat ik heb met de uitleg op Bnet is dat ze bij alle cosmetics "Instant Unlock" hebben gezet. Ik lees dat als dat je dan alleen een voorsprong neemt op mensen die niet preorderen en je het later alsnog kunt unlocken.

Maar ik snap ook dat ik niet neurotypisch ben en dat Bnet waarschijnlijk bedoelt dat je de cosmetics al direct kunt gebruiken in de huidige game bij aankoop. Dat is waarschijnlijk logischer. In dat geval ga ik denk ik voor de Deluxe edition, want die wings kunnen me gestolen worden.

Echter gaan die Ultimate Edition 3000 platinum natuurlijk wel 3x een Battlepass opleveren. Een Bpass kost ongeveer een tientje, dus eigenlijk heb je gewoon een Deluxe met 3x Bpass en dan extra cosmetics.. Dus als je elk seizoen toch een Battlepass neemt, dan ben je net zoveel kwijt. Dan is het haast slimmer om de Ultimate te halen.

Tijdens het schrijven van deze reply heb ik mezelf ervan overtuigd dat ik misschien wel de Ultimate Edition ga kopen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ohmarinus op 10-06-2024 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Angeloonie schreef op maandag 10 juni 2024 @ 00:23:
Mijn fomo speelt hier altijd op, en gezien ik deze game nog wel even ga spelen was het de 89,99 wel waard. Ook die 3000 platinum maakt wel een verschil. :)

Spiritborn.. Ben er benieuwd! Voel een soort van WD/Druid/Monk achtig iets aankomen :D

[Afbeelding]

Die wings zijn dus niet zo'n domme emote maar permanent :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Pets hebben allemaal namen van D2 A3 NPC's, Hratli (de armorer), Natalya (de assasin), Alkor (de weirdo) en Asheara (baas van de Iron Wolves), cool!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die mount is echt sick!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[...]

Dat oppakken van vooral die cinders is ideaal!
Man man man wat een geld. Ik wil heel graag die wings, maar ik vind het het gewoon niet waard. Ik vind de basis expansion duur zat. Dus daar ga ik maar voor.
Cosmetic meuk in deze game vind ik toch niet zo boeiend, veel minder effectief/zichtbaar dan in D3. En daar ook meer opties qua kleur etc.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakfietsert
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-10 10:10
Ohmarinus schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:54:
[...]

Echter gaan die Ultimate Edition 3000 platinum natuurlijk wel 3x een Battlepass opleveren. Een Bpass kost ongeveer een tientje, dus eigenlijk heb je gewoon een Deluxe met 3x Bpass en dan extra cosmetics.. Dus als je elk seizoen toch een Battlepass neemt, dan ben je net zoveel kwijt. Dan is het haast slimmer om de Ultimate te halen.

Tijdens het schrijven van deze reply heb ik mezelf ervan overtuigd dat ik misschien wel de Ultimate Edition ga kopen :+
Sterker nog, vier keer battlepass is ook weer 2800 plat = goedkoper uit? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18:08
Bakfietsert schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:37:
[...]

Sterker nog, vier keer battlepass is ook weer 2800 plat = goedkoper uit? 😂
ja iemand had uitgerekend als je elk season toch koopt dat dit goedkoper is idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mad-Matt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:04:
[...]

Man man man wat een geld. Ik wil heel graag die wings, maar ik vind het het gewoon niet waard. Ik vind de basis expansion duur zat. Dus daar ga ik maar voor.
Cosmetic meuk in deze game vind ik toch niet zo boeiend, veel minder effectief/zichtbaar dan in D3. En daar ook meer opties qua kleur etc.
In d3 kreeg iedereen op gegeven moment ook wings, dus uiteindelijk krijg je ze vast ook wel ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:12
Had deze aankondiging niet zien aankomen, maar die is wel dik! Volgende keer dat ik speel gaat de ultimate edition wel komen, met de hoeveelheid platinum betekend dat dat ik waarschijnlijk nooit meer voor een battlepass hoef te betalen in de toekomst, dus dat is het mij wel waard (zeker voor een game die ik al een jaar speel).

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 19:57
Vanochtend ook D4 even opgestart om mezelf een pre order kado te geven. Hoop geld, maar als ik de uren van plezier ga rekenen dan is het eigenlijk heel goedkoop. Avondje uitgaan of diner met mijn vriendin is vele malen duurder dan de meest dure variant.
Die nieuwe leeuw / tiger mount is echt heel vet. En zo lijkt het hij gaat volgens mij zelf spontaan versnellen als er enemies staan. zonder de versnel knop in te drukken... hij schijnt ook iets harder te rennen... gevoel wellicht.
De pets zijn allemaal heel cute en het oppikken is heel handig.
Nieuwe armor is niet helemaal mijn style, maar wellicht krijgt de expansion een beetje Maya civilization style en dan past het prima.
Hoop stiekum echt op een Witchdokter achtige playstyle. want de Explosion Kip was verruit mijn meest gespeelde build in D3.
Ready for October!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TepelStreeltje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:52:
[...]

In d3 kreeg iedereen op gegeven moment ook wings, dus uiteindelijk krijg je ze vast ook wel ;)
Klopt, dus ik geloof het wel.
En de D3 eerste set wings waren echt het vetst, de rest vond ik niet enorm geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mad-Matt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:04:
[...]

Vergeet niet dat je ook een battlepass en 3000 platinum erbij "krijgt". 2800 platinum is al €24.99 + de premium BP nog een tientje oid. M.a.w. je hebt al €35.00 aan andere rewards erbij.

Als ik dan kijk voor de basis editie á €40 en de ultimate á €90 betaal je dus €15 voor de cosmetics. Dat vind ik het zeker wel waard IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Angeloonie schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:30:
[...]

Vergeet niet dat je ook een battlepass en 3000 platinum erbij "krijgt". 2800 platinum is al €24.99 + de premium BP nog een tientje oid. M.a.w. je hebt al €35.00 aan andere rewards erbij.

Als ik dan kijk voor de basis editie á €40 en de ultimate á €90 betaal je dus €15 voor de cosmetics. Dat vind ik het zeker wel waard IMO.
Daar heb je ook wel weer een punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
[...]

Ja, het probleem dat ik heb met de uitleg op Bnet is dat ze bij alle cosmetics "Instant Unlock" hebben gezet. Ik lees dat als dat je dan alleen een voorsprong neemt op mensen die niet preorderen en je het later alsnog kunt unlocken.

Maar ik snap ook dat ik niet neurotypisch ben en dat Bnet waarschijnlijk bedoelt dat je de cosmetics al direct kunt gebruiken in de huidige game bij aankoop. Dat is waarschijnlijk logischer. In dat geval ga ik denk ik voor de Deluxe edition, want die wings kunnen me gestolen worden.
Met instant unlock bedoelen ze 100% zeker dat je ze nu direct al krijgt ipv dat je tot 8 oktober moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:33
niet zo snel hier, maar rogue nu bijna lvl 100. Gearen gaat langzaam nu, de juiste affixes willen niet droppen, OF de temper gaat helemaal ruk (en dan kun je je item alsnog wegmikken als er geen 'chance to cast hearthseeker twice' op zit). En hoe lukt het mensen om fatsoenlijke GA te krijgen? bij mij is dat altijd een stat die je net niet wilt (zoals life/sec, of armor op een glove of zo, of max life op een item waar dat niet in de top opties zit).
kunnen Tempers ook gemasterworked worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:53
Bij die expansion pack zit ook de Nahantu Unearthed Armor Bundle, is dit puur cosmetic of heeft zo'n set ook waarde met extra powers zoals in D3?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

brothermaynard schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:10:
niet zo snel hier, maar rogue nu bijna lvl 100. Gearen gaat langzaam nu, de juiste affixes willen niet droppen, OF de temper gaat helemaal ruk (en dan kun je je item alsnog wegmikken als er geen 'chance to cast hearthseeker twice' op zit). En hoe lukt het mensen om fatsoenlijke GA te krijgen? bij mij is dat altijd een stat die je net niet wilt (zoals life/sec, of armor op een glove of zo, of max life op een item waar dat niet in de top opties zit).
RNGezus is gewoon een eikel, geeft je nooit wat je wil. Meer shit offeren aan hem (dmv de salvage knop O-) )
Ik heb amper goede GA items, laat staan met meer dan 1 GA... Zo is helaas het spel ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Necromancers zonder minions moeten de pet niet gebruiken. Die pet wordt als minion gezien en je verliest dus je bonussen. Met de Deathspeaker amulet kun je de pet ook bloodsurge laten doen 😀

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

Rmg

Jammer van de spiritborn, ik had graag een crusader/paladin type gezien. (1H + Shield), een 2e druid had van mij niet gehoeven :+
Lekker Ventje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:49:
Necromancers zonder minions moeten de pet niet gebruiken. Die pet wordt als minion gezien en je verliest dus je bonussen. Met de Deathspeaker amulet kun je de pet ook bloodsurge laten doen 😀

[YouTube: The New Pets Are MINIONS?!? And It's Breaking The Necromancer Again...]
Dan zal je pet je holy bolts ook wel weer boosten net als bij minion necro :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 11:15
Ik ben heel benieuwd naar spiritborn als class. Verwacht een beetje mix tussen monk/witchdoctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met een soort gelijke beredenering op de vorige pagina, ben ik juist tot het besluit gekomen om de deluxe te kopen ipv ultimate. Die 3 tientjes aan battle pass geef je inderdaad al uit, maar je verdient ruim de helft al met battle pass rewards, dus het gevoel van voordeel op battle passes gaat mank. Je zult ook eerder geneigd zijn om tóch maar wat aan te schaffen vanuit de store.
En wat er in de store staat, heb ik toevallig niks mee. En die wings, portal en een extra kitten ook al niet. (Okee, die laatste vind ik nog wel leuk om te hebben).
Dus, die 3 tientjes hou ik liever in mijn zakken en geef ik uit aan battle passes wanneer ik denk dat het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goemies schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:56:
Ik ben heel benieuwd naar spiritborn als class. Verwacht een beetje mix tussen monk/witchdoctor
Witch Doctor vind ik toch wel een van de funniest classes in D3, met z'n kots masker spell. Speelt ook leuk, maar was nooit bijzonder sterk. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe aankomende expansion vraagt altijd om een 'Brain Fart Time'. Hier is er een die bij mij opkwam:

Nu we straks Mercenaries kunnen krijgen, zou het niet leuk zijn (met m'n oude WoW Hunter gedachten), dat we in de jungle, als ranged Rogue, ook combat pets kunnen temmen? Door de nieuwe mount kreeg ik ineens flashbacks naar m'n oude trouwe WoW hunter pet Rak'Shiri. Hoe cool zou het zijn om daar weer mee herenigd te worden? Ik zou er weer, net als toen, een week rond z'n spawn point campen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Okay, zolang Blizzard domme dingen blijft doen ga ik misschien wel helemaal geen uitbreiding kopen. Blijkbaar zijn pets als minions geimplementeerd en zijn alle necro builds die minionless functioneren nu borked.

YouTube: The New Pets Are MINIONS?!? And It's Breaking The Necromancer Again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuudMu schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:02:
[...]

als je een zetje nodig hebt laat het me weten, capstones en een paar nm dungons is een kleine moeite
Toevallig vandaag tijd voor dat zetje? :P ben toch een SC character begonnen. Die trailer van Vessels of Hatred heeft me weer een klein beetje gekieteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ohmarinus schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:22:
Okay, zolang Blizzard domme dingen blijft doen ga ik misschien wel helemaal geen uitbreiding kopen. Blijkbaar zijn pets als minions geimplementeerd en zijn alle necro builds die minionless functioneren nu borked.

YouTube: The New Pets Are MINIONS?!? And It's Breaking The Necromancer Again...
Zie mijn bericht van 11:49 :)
En ik heb de uitbreiding gewoon gekocht, ik vertrouw ze.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

JSchut

.....

Ik ben er nog niet uit. Standaard of deluxe... Enige waardoor ik twijfel is de mount. Ben wel klaar met die paarden :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:25:
Ik ben er nog niet uit. Standaard of deluxe... Enige waardoor ik twijfel is de mount. Ben wel klaar met die paarden :P
Als je voor Standard gaat, dan mis je niet alleen de mount +mount armor en trophy, maar ook een battle pass token, een lelijke VoH cosmetic gear set en een wolf pup pet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Die kat ziet er geweldig uit als mount (mijn mening). Voor de pet hoef je het niet te doen, dat verschil zie je toch niet in vergelijking met de standaard pet die iedereen gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker Ventje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:45:
[...]

Zie mijn bericht van 11:49 :)
En ik heb de uitbreiding gewoon gekocht, ik vertrouw ze.
Hehe, ja ik speel al Diablo sinds begin 1997, maar toch. Bij D3 ging er al zat mis. En nu bij D4 zitten we gewoon continu te betatesten. Gelukkig patchen ze redelijk snel het e.e.a. maar ik vind dit wel een vrij grove fout. D2 was overigens ook niet wat het had kunnen zijn, er zit cut content in die game zoals een guildhouse en er mist gewoon een heleboel storyline. Mods kunnen daar wel wat aan bijdragen zoals Median XL waar men met succes ubers heeft geimplementeerd.

Ik kijk even hoe Blizz reageert op dat hele minion ding, want dit is echt een zeer domme manier om pets aan de game toe te voegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker Ventje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:47:
Die kat ziet er geweldig uit als mount (mijn mening). Voor de pet hoef je het niet te doen, dat verschil zie je toch niet in vergelijking met de standaard pet die iedereen gekregen heeft.
Met een minion necro zie ik de pet eigenlijk ook geen enkel moment omdat 'ie verstopt zit tussen alle andere minions :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

JSchut

.....

Poops_McGhee schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:45:
[...]

Als je voor Standard gaat, dan mis je niet alleen de mount +mount armor en trophy, maar ook een battle pass token, een lelijke VoH cosmetic gear set en een wolf pup pet.
Ja ok. Dus betaal eigenlijk een 10tje voor de mount en de rest van de cosmetics.
Volgende seizoen en die daarna koop ik toch wel.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:11:
[...]

Ja ok. Dus betaal eigenlijk een 10tje voor de mount en de rest van de cosmetics.
Volgende seizoen en die daarna koop ik toch wel.
Dat dus. Nu verwacht ik dat je in VoH wel meerdere cat mounts kan vinden, dus je betaalt dan voor 'early access' voor de cat mount met een uniek uiterlijk, denk ik.
Ik vond het het waard en ben voor Deluxe gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 21:37
Mooie patch, ik ben al 10 keer gecrashed voor ik in-game ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:59
Cpt.Chaos schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:32:
Ah ik ben niet de enige die meer crasht deze patch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Cpt.Chaos schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:32:
Herkenbaar. Voor deze patch volgens mij nog nooit een crash gehad, nu al wel een stuk of 3/4 CTD's. Hopelijk fixen ze dit ook...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0,0 crashes hier. Alleen gisteren 1 lag spike van een paar seconden. Verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben een rogue begonnen, eigenwijs weer een rapid fire rogue. Ik heb zo het idee dat die erg gaat tegenvallen in s4, maar dat gaat elke class na een minion necro wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:30:
[...]

Zo probeerde ik mezelf ook te overtuigen... maar eigenlijk heb je maar 300 platinum nodig per battlepass na de eerste. Je krijgt namelijk 700 voor elke battlepass mits je hem volledig haalt (maar je moet echt al snel stoppen wil je het niet halen).
Ik heb zelf de ultimate editie van D4 gekocht waar 1 battlepass bij zat en heb 1 keer 1000 plat gekocht voor de volgende. Ik heb nu nog 766 plat dus moet iets kopen voor de volgende battlepass...
Als ik nou de ultimate versie van de uitbreiding koop dan heb ik voor S5 al een battlepass en zit ik op 3766 plat, of na de S5 battlepass op 4466. Als ik er ieder seizoen weer een battlepass van koop en de plat uit de pass haal dan moet ik in seizoen 18 pas weer nieuwe plat kopen. Tegen die tijd zijn we alweer 2 uitbreidingen verder waar ze je dan nog meer plat proberen te verkopen :+

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit... Ik hoop stiekem een beetje dat ze nog met een betere combo deal komen op Steam. Ik wil de game eigenlijk namelijk wel graag in mijn Steam library hebben (heb hem nu op battle.net). Op dit moment betaal je 30 euro extra in de combinatie met de uitbreiding (70 euro voor de combo, en je kunt eventueel apart voor 50 euro nog een upgrade naar ultimate kopen). Maar de base game is ook al vaak genoeg in de sale gegaan dus wie weet de combinatie ook nog wel... Niet lager dan de uitbreiding natuurlijk, maar misschien een mooie kans om de game op Steam te krijgen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
brothermaynard schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:10:
Het simpele antwoord is eigenlijk... véél meer spelen. Als je nu pas bijna level 100 bent dan heb je veel minder gespeeld dan de meeste mensen die die mooie items vinden. Er is niet echt een truc om betere items te vinden (buiten de mindcage gebruiken in de helltide en veel maidens runnen), het gaat puur om volume. Veel meer spelen = veel meer items vinden = meer kans op goed spul.

Maar staar je ook niet blind op die greater affixes. De meeste affixes zijn zoveel zwakker dan wat je met tempering doet dat het echt je build niet maakt of breekt. Het is iets om naar te streven voor de mensen die hun poppetje het allersterkste willen maken wat mogelijk is, maar dat zijn die laatste procentjes waar de meeste moeite in gaat zitten.

Oh en ja je tempers worden ook gemasterworked en kunnen ook critten op de viertallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 10-06-2024 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Finraziel schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:10:
[...]

Zo probeerde ik mezelf ook te overtuigen... maar eigenlijk heb je maar 300 platinum nodig per battlepass na de eerste. Je krijgt namelijk 700 voor elke battlepass mits je hem volledig haalt (maar je moet echt al snel stoppen wil je het niet halen).
Ik heb zelf de ultimate editie van D4 gekocht waar 1 battlepass bij zat en heb 1 keer 1000 plat gekocht voor de volgende. Ik heb nu nog 766 plat dus moet iets kopen voor de volgende battlepass...
Als ik nou de ultimate versie van de uitbreiding koop dan heb ik voor S5 al een battlepass en zit ik op 3766 plat, of na de S5 battlepass op 4466. Als ik er ieder seizoen weer een battlepass van koop en de plat uit de pass haal dan moet ik in seizoen 18 pas weer nieuwe plat kopen. Tegen die tijd zijn we alweer 2 uitbreidingen verder waar ze je dan nog meer plat proberen te verkopen :+

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit... Ik hoop stiekem een beetje dat ze nog met een betere combo deal komen op Steam. Ik wil de game eigenlijk namelijk wel graag in mijn Steam library hebben (heb hem nu op battle.net). Op dit moment betaal je 30 euro extra in de combinatie met de uitbreiding (70 euro voor de combo, en je kunt eventueel apart voor 50 euro nog een upgrade naar ultimate kopen). Maar de base game is ook al vaak genoeg in de sale gegaan dus wie weet de combinatie ook nog wel... Niet lager dan de uitbreiding natuurlijk, maar misschien een mooie kans om de game op Steam te krijgen.
Bij de deluxe edition krijg je ook een gratis battlepass, dus dan heb je de komende drie seizoenen iig een battlepass.

Seizoen 5 (deluxe battlepass)
766 + 700 = 1466

Seizoen 6
(1466 - 1000) + 700 = 1166

Seizoen 7
(1166 - 1000) + 700 = 866

De som kan simpeler, je platinum gaat in feite gewoon elk seizoen 300 punten achteruit als je de battle pass steeds koopt en afmaakt en minimaal 1000 platinum overhoudt voor het volgende seizoen. Maar ik wilde de som niet simpel maken zodat men begrijpt waar de waarden vandaan komen.

Dan kom je met die ultimate edition toch wel een stuk verder voor maar een paar tientjes extra :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ohmarinus op 10-06-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Finraziel schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:17:
[...]
Maar staar je ook niet blind op die greater affixes. De meeste affixes zijn zoveel zwakker dan wat je met tempering doet dat het echt je build niet maakt of breekt. Het is iets om naar te streven voor de mensen die hun poppetje het allersterkste willen maken wat mogelijk is, maar dat zijn die laatste procentjes waar de meeste moeite in gaat zitten.

Oh en ja je tempers worden ook gemasterworked en kunnen ook critten op de viertallen.
Iemand heeft het trouwens uitgezocht, dat als je gaat masterworken, dat je greater affixes niet gemasterworked worden op hun GA getal, maar op de basis zonder de GA bonus mee te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik heb een tijdje onder een steen gelegen wat betreft Diablo 4. Heel erg genoten van de story line toen het spel net uit was en wat pogingen gedaan met hardcore characters. Maar was er na 100 uur wel klaar mee. Nu las ik vandaag dat s4 veel goede dingen heeft gebracht dus het prikkelt weer om te beginnen.

Hebben jullie nog tips voor een specifieke class? Ik wissel graag van builds. Aanraders voor s4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:13:
[...]

Iemand heeft het trouwens uitgezocht, dat als je gaat masterworken, dat je greater affixes niet gemasterworked worden op hun GA getal, maar op de basis zonder de GA bonus mee te tellen.
Video in kwestie: YouTube: How Masterworking ACTUALLY Works! Deep Dive - Season 4 - Diablo 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:01:
Ben een rogue begonnen, eigenwijs weer een rapid fire rogue. Ik heb zo het idee dat die erg gaat tegenvallen in s4, maar dat gaat elke class na een minion necro wel.
Nope. Ik heb rogue als laatste naar 100 gelvled en is by far de tofste class wat mij betreft. Heartseeker is echt onovertroffen :*) Maar dat komt ook omdat ik HS perfect met een controller kan spelen en dat kan met veel andere builds niet, of iig minder goed.

Eerste season trouwens dat ik alles naar 100 heb gelvled. Dat wil ook wel wat zeggen :D

[ Voor 20% gewijzigd door London op 10-06-2024 20:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:13:
[...]

Seriously? Ok ja dan maakt een GA dus nog minder uit dan ik dacht...

Stel dat je een GA helemaal naar 12 upgrade en je hit hem 3 keer als crit... Omdat het een GA was zat je al op 150% van de normale range. De masterworking tilt hem dan naar 150 + (9 x 5) + (3 x 25) = 270%
Een niet GA, maar wel max roll, zit dan op 220%
De GA voegt op dat punt dus nog maar 23% extra power op dat affix toe (270/220=1,23). Zonder crits komt het op 34% uit.

Ten opzichte van een low roll wordt het wel snel beter natuurlijk. Als je begint met een roll op maar 80% van de max, dan kom je met volle masterworking en 3 crits nog maar op 80 + (9 x 4) + (3 x 20) = 176%
Dan is die GA uiteindelijk 53% sterker. En zonder crits wordt dat 68% beter. Het is zeker nog sterk, maar maakt minder uit dan je gevoelsmatig zou denken (ook omdat die 68% beter alleen op die ene stat is voor dat ene item, het wil niet zeggen dat je karakter 68% beter is).

edit: Ok... ik post dit, ga in game, doe nog even een whisper, en dit dropt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzFTD4gSqC6S_nSuwS2bnP1ioU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MZjo9imOzaJFLtAWQEiUH1dv.png?f=user_large
Dat is dan toch wel cool :P
Alleen... de game trollt me, want ik heb niet echt iets aan dit item op huidige build en ik heb niet echt zin om naar pulverize om te bouwen... maar dat legendary aspect is wel een die me flink zou helpen want die heb ik nog niet maxed out! Die zit momenteel op mijn 2handed weapon voor 12% per companion wat dan naar 20% zou gaan...
Maar om dit nou te salvagen? :')

[ Voor 21% gewijzigd door Finraziel op 10-06-2024 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
[...]

Nope. Ik heb rogue als laatste naar 100 gelvled en is by far de tofste class wat mij betreft. Heartseeker is echt onovertroffen :*) Maar dat komt ook omdat ik HS perfect met een controller kan spelen en dat kan met veel andere builds niet, of iig minder goed.

Eerste season trouwens dat ik alles naar 100 heb gelvled. Dat wil ook wel wat zeggen :D
Ik heb in de loop van tijd al 3 rogues naar de 100 geleveled. Dit wordt nummer 4. Het valt me inderdaad wel mee in s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Finraziel schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:17:
[...]

Het simpele antwoord is eigenlijk... véél meer spelen. Als je nu pas bijna level 100 bent dan heb je veel minder gespeeld dan de meeste mensen die die mooie items vinden. Er is niet echt een truc om betere items te vinden (buiten de mindcage gebruiken in de helltide en veel maidens runnen), het gaat puur om volume. Veel meer spelen = veel meer items vinden = meer kans op goed spul.

Dank. Weet ook dat ik meer zou moeten spelen, maar tijd is kostbaar😉. Maar ga dus vooral op goede regular stats mikken vooralsnog. Dat helpt al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Doen jullie nog de WB? Ik heb het idee dat het nog maar weinig toevoegt. Dit hele seizoen nog geen enkele goede drop gehad. Het geeft wat mats, maar die kan ik ook in 1 minuut farmen bij een boss.

En voor de whispers speedrun ik gewoon de gemarkeerde dungeons in een minuut of 2~3. Necro is niet het snelst, maar toch, erg snel vergeleken met vorige seizoenen. En met die seasonal potions gaat het ook als een trein. Vooral holy bolts potions helpen als je een dungeon helemaal moet clearen bijvoorbeeld.

Bovenal moet je voor de WB nog op een specifieke tijd aanwezig zijn, en alle andere content kun je doen wanneer je wil. Ik snap niet helemaal waarom de WB nog een ding is.

---

Verder zat ik te zoeken naar de Cow Level info. Heb het een tijdje gevolgd en begin dit jaar leek het echt ergens heen te gaan. Maar inmiddels is er na begin januari ofzo niet echt meer iets bij gekomen. Ik vind het nogal lame dat Blizzard niet een beetje meewerkt en na vier seizoenen nog steeds niet bekend is of en hoe het werkt:
https://maxroll.gg/d4/resources/secret-cow-level

Doordat het allemaal zo vaag is heb ik ook het idee dat de meeste mensen het idee hebben laten varen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ohmarinus op 11-06-2024 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heartseeker rogue 100, speelt leuk, maar omdat ik nog niet echt mw gedaan hebt enzo gaan bosses etc best lastig.

idee: thorns barb maken. Boost naar 55 door een maat, wat nightmare dungeons, en een high lvl pitrun waarbij ik gewoon meeleech en achter blijf. ... 925 Razorplate :+ :P en bedankt
datt was zondag, inmiddels lvl 85 en omgebouwd naar Rob's boss killer throns build (was begonnen met bash)
leap is wat wennen, maar de build in zijn geheel voelt 'veiliger' ivm de mogelijke escapes. Even zien hoe dit gaat als ik 100 ben met glyphs maxxed.

Tot dusver bevalt game wel prima, pas gaan spelen toen die in gamepass kwam. Was neit vlan plan meerdere chars te maken, maar bevalt goed genoeg tot dusver.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Ohmarinus schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:06:
Doen jullie nog de WB? Ik heb het idee dat het nog maar weinig toevoegt. Dit hele seizoen nog geen enkele goede drop gehad. Het geeft wat mats, maar die kan ik ook in 1 minuut farmen bij een boss.
.

Bovenal moet je voor de WB nog op een specifieke tijd aanwezig zijn, en alle andere content kun je doen wanneer je wil. Ik snap niet helemaal waarom de WB nog een ding is.
ik doe de WB alleen met nieuwe characters om snel wat hogere i-lvl gear te krijgen en ik toevallig online ben, of om de gratis mats/whisper punten etc die ze geven. drops zijn uitermate matig verder. Enige voordeel is dat bij een WB er nogal eens een grotesque spawned die nog extra (vashan) mats dropt. alles is binnen enkele sec neer, kost je ook jiets zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

WB is alleen nodig voor de mats om gems op gear te zetten, buiten dat voegt die weinig meer toe helaas.

Gisteren lekker de ultimate pre order maar gehaald, ik haal toch wel genoeg plezier uit het spel.

Ik ben nu langzaam bezig mijn rogue te levelen en hem om te bouwen naar een heartseeker build. Duurt nog wel even tot ik al de goede gear heb...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Als lvl75 loot ik nog niet heel veel 925 gear, dus daar is de WB wel handig voor. Helaas ben ik weinig online als de WB er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Zijn er mensen die Necro spelen met alleen de Golem en daar andere skills omheen? Ik ren nu rond met de blight en (alle) minions build maar vind het retesaai. Ik zat te denken om te respeccen naar alleen Golem (inclusief Paragon board en glyphs voor de Golem) met Corpse Tendrils+Explosion, Bone Prison, wellicht Bone Storm.

Voor de goede orde, ik speel erg casual want ben ergens < level 70 nog. Kom er weinig aan toe maar heb er wel lol in. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wb doe ik vooral om sockets te kunnen maken... Maar als je daar genoeg van hebt dan is het niet zo spannend nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
DennisCle schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:22:
Als lvl75 loot ik nog niet heel veel 925 gear, dus daar is de WB wel handig voor. Helaas ben ik weinig online als de WB er is.
Laag level pit doen dropt altijd 925 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RNG giveth en RNG taketh blijkt maar weer. Gister een Shako gecraft en zojuist dropt er weer 1 van Andariel :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:08
snmght schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:33:
Zijn er mensen die Necro spelen met alleen de Golem en daar andere skills omheen? Ik ren nu rond met de blight en (alle) minions build maar vind het retesaai. Ik zat te denken om te respeccen naar alleen Golem (inclusief Paragon board en glyphs voor de Golem) met Corpse Tendrils+Explosion, Bone Prison, wellicht Bone Storm.

Voor de goede orde, ik speel erg casual want ben ergens < level 70 nog. Kom er weinig aan toe maar heb er wel lol in. :)
Speel zelf deze build YouTube: Uber Lilith Necro ONE SHOT Step By Step Guide (Season 4) | EASY RESP...

In de beschrijving staat ook een pit build. Is erg leuk heb Lilitih al geoneshot zelfde met pit bosses. Vind het zelf juist erg leuk om al die damage multipliers op het juiste moment hun werk te laten doen en de gear te fine tunen . Is ook niet heel erg gear dependent .Veel uptime van Army of the dead en grote groepen pullen en dan de Golem alles te laten crushen . Zit echt een bepaalde flow in deze Golem build wat ik erg lekker vind spelen. Maar je hebt je andere minions wel nodig voor shadowblight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:33:
RNG giveth en RNG taketh blijkt maar weer. Gister een Shako gecraft en zojuist dropt er weer 1 van Andariel :D
Aah! Dat is best poep, tenzij je een tweede Shako wilde hebben. 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
[...]

Aah! Dat is best poep, tenzij je een tweede Shako wilde hebben. 😄
Hoezo poep? Het is toch weer een spark erbij. 1/4e van een uber unique die je zelf mag uitzoeken, dat is veel waardevoller dan een tweede shako.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:50:
[...]

Hoezo poep? Het is toch weer een spark erbij. 1/4e van een uber unique die je zelf mag uitzoeken, dat is veel waardevoller dan een tweede shako.
Als je er net 4 gespendeeerd hebt aan een Shako, die je de volgende dag loot, en je hebt geen tweede Shako nodig, dan ben je 4 sparks armer die je beter aan een andere uber had kunnen besteden.
Uiteraard weet je nooit van te voren wat je kunt looten of niet, maar het is wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar kan je dus enkel en alleen pets gebruiken als je de expansion koopt en/of ze in de store koopt? Heb niet meer ingelogd sinds de update en announcement.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:12
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:39:
Maar kan je dus enkel en alleen pets gebruiken als je de expansion koopt en/of ze in de store koopt? Heb niet meer ingelogd sinds de update en announcement.
Iedereen krijgt een pet, ook degenen die de niets betalen dus geen mogelijkheid om P2W te schreeuwen deze keer. Je hoeft alleen in Kyovoshad met een hond te praten en daarna is deze je pet (dus ook per direct beschikbaar). Overigens echt een hele welkome verassing die pet. Wat een QoL upgrade is dat zeg, deze update maakt het seizoen nog veel beter dan het al was.

[ Voor 9% gewijzigd door frankv120 op 11-06-2024 15:00 ]

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankv120 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:59:
[...]

Iedereen krijgt een pet, ook degenen die de niets betalen dus geen mogelijkheid om P2W te schreeuwen deze keer. Je hoeft alleen in Kyovoshad met een hond te praten en daarna is deze je pet (dus ook per direct beschikbaar). Overigens echt een hele welkome verassing die pet. Wat een QoL upgrade is dat zeg, deze update maakt het seizoen nog veel beter dan het al was.
Echt he? Dit was de feature waar ik vanaf dag 1 al om het zeuren ben. Heerlijk dat je niet meer je gold/cinders/mats hoeft op te rapen. Doet je pet nu voor je. Baasje heeft het wel druk met Mother's Blessing :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:40:
[...]

Echt he? Dit was de feature waar ik vanaf dag 1 al om het zeuren ben. Heerlijk dat je niet meer je gold/cinders/mats hoeft op te rapen. Doet je pet nu voor je. Baasje heeft het wel druk met Mother's Blessing :D
vooral die cinders is tof.... Weet je zeker dat je niks gemist hebt, als je weer met een aantal te weinig bij zo'n kistje staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Log je in met de melding dat je elke dag wat moet claimen ofzo qua rewards. is de store niet beschikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:44:
Log je in met de melding dat je elke dag wat moet claimen ofzo qua rewards. is de store niet beschikbaar :P
Oh, maar dan heb je er al een paar gemist. Hopelijk kun je ze allemaal nog claimen :D
Shop is op PS5 gewoon beschikbaar, overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-06-2024 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die pet is echt geweldig, iets waar ik vanaf dag 1 om gezeurd heb (hier, dus niet bij Blizzard) en nu is hij er. Precies op het moment dat ik het spel weer wat zat ben :X

De tormented bosses zijn veel te hoog voor mij en de normale te simpel. Ik zie ook geen manier om het gat te dichten. Dus zie weinig reden om nog door te gaan met spelen op het moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:47:
[...]

Oh, maar dan heb je er al een paar gemist. Hopelijk kun je ze allemaal nog claimen :D
Shop is op PS5 gewoon beschikbaar, overigens.
Kan ze idd gelukkig allemaal claimen.

Tenminste als dit ze zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34vJEn8q5r1DDWbnrHR21mvXPlg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2xdnX3RHi27bFqe4iSarFJc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:11:
[...]

Kan ze idd gelukkig allemaal claimen.

Tenminste als dit ze zijn

[Afbeelding]
Dat zijn ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Kwam erachter dat ik Tormented Duriel nog niet solo had geprobeerd... die viel zo om xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je tempers die je niet wilt nou gewoon kon weigeren, zoals enchants. Dat zou de kans van bricken van items al wat kunnen verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:49:
Als je tempers die je niet wilt nou gewoon kon weigeren, zoals enchants. Dat zou de kans van bricken van items al wat kunnen verkleinen.
Of een spark gebruiken om de tempers te resetten. Maar ik verwacht niet dat ze er iets aan zullen doen. Blijft pijnlijk om een 3 GA item te bricken though.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 11-06-2024 17:51 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:49:
Vanmiddag een 3GA god bow gebricked haha, het houd je van de straat zegmaar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Haha… vanochtend een ring met GA lucky hit en attack speed. Maar snel gestopt bij een low roll vurn damage temper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
London schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:51:
[...]

Of een spark gebruiken om de tempers te resetten. Maar ik verwacht niet dat ze er iets aan zullen doen. Blijft pijnlijk om een 3 GA item te bricken though.
Of dat je wil switchen naar een andere build en dan niets hebt aan de tempers..

Ik snap dat je niet oneindig bezig kan blijven maar het zijn nu wel erg weinig kansen die je hebt.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van m'n necro's omgezet naar Infimist. Alle gear op orde en..... bah! Leuk voor AoE, maar single target is het echt ruk. Hoe krijgt dit een S-tier op Maxroll? Onbegrijpelijk.

Back to minions!

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-06-2024 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een ding wat ik zou willen dat D4 beter zou doen is je vertellen hoe je dood ging... al twijfel ik of dat het probleem echt oplost. Het basisprobleem is hoe enorm spiky damage kan zijn. Viel net zo ongeveer in slaap in (mindcaged) helltide zo simpel gaat alles neer... en dan ineens uit het niks word je in een kwart seconde van full health naar dood geburst. En dan ben je gelijk je mindcage buff en een zooi van die sinders kwijt. En helemaal als je dan vertwijfelt naar je scherm zit te kijken van dafuk just happened? Dan vergaat mij de zin hoor...

Maar goed, pet is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:46:
Een van m'n necro's omgezet naar Infimist. Alle gear op orde en..... bah! Leuk voor AoE, maar single target is het echt ruk. Hoe krijgt dit een S-tier op Maxroll? Onbegrijpelijk.

Back to minions!
Infirmist is B tier...
Dus misschien beter lezen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:08:
[...]

Infirmist is B tier...
Dus misschien beter lezen?
Maxroll zegt wat anders, dus hoezo beter lezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkIcn9vl0HPnJbpEhmRap2H383Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9bTcirWUBVAzqynARkX2wtz7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:12:
[...]

Maxroll zegt wat anders, dus hoezo beter lezen?

[Afbeelding]
https://maxroll.gg/d4/tierlists
Daar staan de tierlists.
Jij kijkt op de build pagina. Maar de tags die daar staan kloppen zo te zien voor geen meter. waarschijnlijk nooit bijgewerkt door de auteurs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 19:14

H.Boss

Hugo Boss

Is er iemand in de gelegenheid om mij te helpen met
spoiler: title
Elias, Fallen Temple? Ik moet echt alleen Elias nog verslaan, maar lukt niet helemaal. Om Tier 4 te unlocken.

[ Voor 21% gewijzigd door H.Boss op 11-06-2024 21:20 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:19:
[...]

https://maxroll.gg/d4/tierlists
Daar staan de tierlists.
Jij kijkt op de build pagina. Maar de tags die daar staan kloppen zo te zien voor geen meter. waarschijnlijk nooit bijgewerkt door de auteurs.
Nou, lekker dan. Schop onder de kont moeten ze hebben. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nahkriin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fL_NsGBd5XKE-tPmmfJeKd-gNt8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8zYfg8Y78xIqCswez5sKrY7f.png?f=fotoalbum_large

Hier word ik wel blij van :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
brothermaynard schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:58:
[...]

vooral die cinders is tof.... Weet je zeker dat je niks gemist hebt, als je weer met een aantal te weinig bij zo'n kistje staat :+
Helaas ben ik te snel voor mijn pet. Het gebeurt continu dat ik heen en weer loop en op allerlei plekken zie dat er nog cinders en gem fragments op de grond liggen die mijn pet niet heeft opgepakt.

Een van de issues van necro en minions die offscreen nog kills maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 19:57
mijn droom Amu voor mn Heartseaker Rogue. Wat heeft dat je allemaal gekost aan MC en wellicht amu aankoop ;) ?

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Luxurydiver schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:17:
[...]

mijn droom Amu voor mn Heartseaker Rogue. Wat heeft dat je allemaal gekost aan MC en wellicht amu aankoop ;) ?
Amu had ik al maar dan met lucky hit, die heb ik ooit geloot maar heb att speed breakpoint gehaald dus dacht ik reroll lucky hit gewoon naar Exploit, en dat was de correcte move haha
Kwa kosten valt mee, heb nog niet eens maxed enchant costs en masterworking heb ik verder niet gereset oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Nahkriin op 12-06-2024 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:23:
[...]

Nou, lekker dan. Schop onder de kont moeten ze hebben. :D
zo was ik in week 1 van dit season ook bezig, gaan ze de Paraboard wijzigen maar niet vertellen in welke volgorde het moet...

Gister na paar runs in CS D2 nog even met vriendin haar necro van 90 naar 92.5 gebracht, nog 3 avonden en ze is 100 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Krijg net dit gedropt op m'n level 70 character:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-_ZiODKhrxrWtOYTyCtpOSQF2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnNoZX0lZiJj65PqlIKHUEl0.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Jackson6 geen idee of het iets waard is buiten leuk om te bewaren…

Ik krijg wel het idee dat RNG Jezus een hekel heeft aan LVL 100 characters..

Sinds de tijd dat ik op mijn main account met LVL100 één Uber Unique drop heb gehad, heeft mijn secundaire LVL78 al 3 Ubers ontvangen.. in iets van 20 Duriel runs 2xGF (waarvan 1 met 1GA) en net een Heart of Selig…

Leuk.. maar die kan je niet traden dus niet heel zinvol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZAEfpFOUCXePuQyNMcfFvG7o_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQq7v2FotIGO9FltNWmABa6T.jpg?f=fotoalbum_large

:+

[ Voor 42% gewijzigd door Thalaron op 12-06-2024 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik begin tegen de grenzen van mijn normale minion necro aan te lopen en zit al een paar dagen te dubben wat ik ermee ga doen.

Mijn focus ligt nu op deze builds:

Bone Spirit Minions

Video:
YouTube: Bone Spirit Minions is EVERYTHING I Ever Wanted! Season 4 Build Guid...

Planner:
https://maxroll.gg/d4/planner/o912j08x#8

"New Weapon Tech" Necro

Video:
YouTube: New Weapon Tech for Max Damage & Survival with Summoner Necro in Sea...

Planner:
https://mobalytics.gg/dia...32-4df0-a785-151362e1e52c

Iemand nog nuttige input in welke build waarschijnlijk het lekkerst speelt?

Dit is wat ik nu gebruik, maar de damage begint in hogere Pit tiers toch wel erg tegen te vallen, ondanks dat ik best redelijke gear heb:
https://maxroll.gg/d4/build-guides/minion-necromancer-guide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:01:
....

Dit is wat ik nu gebruik, maar de damage begint in hogere Pit tiers toch wel erg tegen te vallen, ondanks dat ik best redelijke gear heb:
misschien heb ik er overheen gelezen, maar op welke level loop je vast :D
En tussen die 2 zou ik die zonder Golem kiezen, maar dat is alleen maar een voorkeur ivm lui zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:44:
[...]

misschien heb ik er overheen gelezen, maar op welke level loop je vast :D
En tussen die 2 zou ik die zonder Golem kiezen, maar dat is alleen maar een voorkeur ivm lui zijn O-)
Ah, ik loop eigenlijk nergens echt vast, behalve dat het na Pit 75 gewoon erg lang gaat duren met de boss waardoor de kans groot is dat ik op een gegeven moment niet meer kan dodgen of geen pots meer heb. Ik kan wel tot pit 80~81 maar dat is niet rendabel omdat het zo lang duurt. Pit 69 run ik nu eigenlijk continu omdat dat het meest oplevert als we tijd en neathiron drops aan elkaar relateren.

Pit is nu wel een stuk consistenter in difficulty kwa boss. De patch heeft het een stuk beter gemaakt. Nu zit je gewoon kwa damage en speed aan een cap, dat is een stuk minder erg dan geoneshot worden door een slecht ontworpen boss mechanic (y)

[ Voor 11% gewijzigd door Ohmarinus op 12-06-2024 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:01:
Ik begin tegen de grenzen van mijn normale minion necro aan te lopen en zit al een paar dagen te dubben wat ik ermee ga doen.

Mijn focus ligt nu op deze builds:

Bone Spirit Minions

Video:
YouTube: Bone Spirit Minions is EVERYTHING I Ever Wanted! Season 4 Build Guid...

Planner:
https://maxroll.gg/d4/planner/o912j08x#8

"New Weapon Tech" Necro

Video:
YouTube: New Weapon Tech for Max Damage & Survival with Summoner Necro in Sea...

Planner:
https://mobalytics.gg/dia...32-4df0-a785-151362e1e52c

https://mobalytics.gg/dia...omancer/mages-necro-guide heb ik op mijn Necro. Pit100 gaat er prima mee (y)

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 179 ... 214 Laatste