Ja zal zoiets zijn inderdaad, sinds ik klaar ben met de strongholds heb ik het niet meer gezien.
Mijn druid gaat lekker trouwens... Had eerst een beetje wind shear build gemaakt. Dat is op zich wel sterk... maar het voelde toch een beetje als heartseeker from wish. Clunkier qua movement dan de rogue, veel missen want geen autotarget en de projectielen zijn best traag, slechte area damage als alles niet netjes op een rijtje op je af komt... En eigenlijk best saai.
Dus heb de hoge damage (want die is wel top) gebruikt om even naar WT4 te pushen, wat equip te sparen en naar lvl 55 te pushen om het aan te kunnen trekken en toen omgebouwd naar
Shred. Die guide is volgens mij niet helemaal actueel want er zitten wat foutjes in (zoals dat er in de build lacerate gekozen wordt terwijl in de tekst het over petrify gaat en in paragon worden af en toe wat vreemde keuzes gemaakt imho... maar het gaat vooralsnog wel als de gesmeerde bliksem! Het zal niet de meest optimale build zijn, hij krijgt ook maar een C voor pit en F voor bossing. Maar voor speed farming S tier en dat snap ik want je vliegt echt met een noodgang overal doorheen

... zolang de targets niet te veel health hebben dan