Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
Man, ik moet ook eens ubers gaan runnen. Zit nu te kijken om met mijn PS4 controller te gaan spelen om mijn handen een beetje ontzien.

Dan kan ik misschien wat bosses gaan doen om mats te farmen. Het is echt tijd voor mij om eens wat uber uniques in mijn bezit te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ohmarinus op 05-06-2024 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

CSB

:D

Staar je niet blind op Uberuniques. M.u.v. de Harlequin's zijn het Ubers omdat ze Uber Rare zijn. De toegevoegde waarde (met name in dit seizoen) is niet heel hoog. Een goede rare met affixes die je kunt gebruiken is vaak beter.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
CSB schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:49:
Staar je niet blind op Uberuniques. M.u.v. de Harlequin's zijn het Ubers omdat ze Uber Rare zijn. De toegevoegde waarde (met name in dit seizoen) is niet heel hoog. Een goede rare met affixes die je kunt gebruiken is vaak beter.
Eh sorry maar juist rares zijn volstrekt waardeloos dit seizoen. Bij een thorns build is de Doombringer eigenlijk wel verplichte kost en zo zijn er ook bepaalde builds waar Tyrael's Might en Andariel's Visage een sleutelrol in spelen.

Daarbuiten zie ik het nut van de uber uniques ook niet in, maar een Doombringer wil ik graag nog farmen of met sparks maken. Dus ik moet toch echt ubers gaan farmen.

Los daarvan droppen bosses ook andere uniques zoals Zir die een redelijke pool heeft met paingorger en die thorns armor.

De rest vul je aan met zelfgekozen aspects, maar je gaat die toch niet imprinten op een rare? Dat doe je natuurlijk gewoon op een al bestaande legendary :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ohmarinus op 05-06-2024 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
Nahkriin schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:56:
[...]

Ik farm duriel altijd op mn barb, krijg zoveel melted hearts dus die scrap ik gewoon.
en heb de wolf rep 4x gedaan door gewoon wt2 te spammen.
Even voor de duidelijkheid; Tormented of de reguliere Duriel? En toch maar eens wat runs gaan doen dan :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-10 20:53
Thalaron schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 00:43:
[...]

Even voor de duidelijkheid; Tormented of de reguliere Duriel? En toch maar eens wat runs gaan doen dan :D
Beetje 50/50 gister 2x uber gepakt op normale Duriel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ohmarinus schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 23:34:
[...]

Eh sorry maar juist rares zijn volstrekt waardeloos dit seizoen. Bij een thorns build is de Doombringer eigenlijk wel verplichte kost en zo zijn er ook bepaalde builds waar Tyrael's Might en Andariel's Visage een sleutelrol in spelen.

Daarbuiten zie ik het nut van de uber uniques ook niet in, maar een Doombringer wil ik graag nog farmen of met sparks maken. Dus ik moet toch echt ubers gaan farmen.

Los daarvan droppen bosses ook andere uniques zoals Zir die een redelijke pool heeft met paingorger en die thorns armor.

De rest vul je aan met zelfgekozen aspects, maar je gaat die toch niet imprinten op een rare? Dat doe je natuurlijk gewoon op een al bestaande legendary :)
Doombringer wordt nergens echt genoemd als een must bij een thorns (barb) build, alleen op Maxroll als een alternatief om wat meer tanky te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 06-06-2024 08:09 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Vgm is Shako de meest gebruikte uber, dus als je die hebt zit je wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:26
Zag gister op twitch wat mensen Andy helm gebruiken, blijkbaar zitten we in een verschuiving van shako naar andy helm

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 09:00:
Zag gister op twitch wat mensen Andy helm gebruiken, blijkbaar zitten we in een verschuiving van shako naar andy helm
Voor rogue heb idd melee build met andy, die ben ik op m'n alt aan het bouwen.
Maar vgm wel slechter als HS meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 17:31
Andariel is wel fantastisch voor het levelen. Doet zoveel damage. Dat neemt steeds meer af naarmate je sterker wordt.

Althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Nahkriin schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:55:
Vgm is Shako de meest gebruikte uber, dus als je die hebt zit je wel snor.
Shako wordt weinig gebruikt hoor, het zijn relatief veel builds dit seizoen die juist een specifieke uber unique gebruiken. Kwam ik ook achter toen ik een shako maakte op aanraden van anderen en er toen achter kwam dat het allemaal wat tegenviel. Zowel de minion necro als de thorns barb hebben bijvoorbeeld niks aan een shako omdat je tempers op je headpiece wil hebben.
Mad-Matt schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:08:
[...]

Doombringer wordt nergens echt genoemd als een must bij een thorns (barb) build, alleen op Maxroll als een alternatief om wat meer tanky te zijn.
"When we cast ‍Challenging Shout, its enhanced version gives us a Thorns boost in proportion to our Maximum Life pool."

Dit staat in de guide en is ook algemeen bekend. Bij een thorns barb is de mechanic deels dat je veel life hoard waardoor je dmg output een stuk hoger wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MB26vsWmbVrAmK7XDJXU4p4zjk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZhGV4bj0aqgcXOZviF86JYCt.png?f=user_large

Als je dus 300k life hebt, dan is dit 100% zeker weten de grootste toename van dmg die je kunt doen met thorns. Met andere woorden: doombringer is de beste keuze voor thorns barb :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ohmarinus op 06-06-2024 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Is verder iedereen klaar voor het goblin event? Begint vanavond om 19u Nederlandse tijd. Ik zit klaar en hoop op wat bugs in de drops, bijvoorbeeld weer teveel kans op uber uniques, zoals toen ook het geval was met helltide chests een tijdje geleden. Dat iedereen de headpiece chests ging farmen en zo tot wel tien shako's bij elkaar kon harken op een middagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:26:
[...]

Shako wordt weinig gebruikt hoor, het zijn relatief veel builds dit seizoen die juist een specifieke uber unique gebruiken. Kwam ik ook achter toen ik een shako maakte op aanraden van anderen en er toen achter kwam dat het allemaal wat tegenviel. Zowel de minion necro als de thorns barb hebben bijvoorbeeld niks aan een shako omdat je tempers op je headpiece wil hebben.

Voor mijn push builds op HS en Sorc heb ik beide shako in gebruik vgm is die wel BiS voor die builds.
En flay/Bleed barb gebruikt ook Shako in de planner.

[...]

"When we cast ‍Challenging Shout, its enhanced version gives us a Thorns boost in proportion to our Maximum Life pool."

Dit staat in de guide en is ook algemeen bekend. Bij een thorns barb is de mechanic deels dat je veel life hoard waardoor je dmg output een stuk hoger wordt.

[Afbeelding]

Als je dus 300k life hebt, dan is dit 100% zeker weten de grootste toename van dmg die je kunt doen met thorns. Met andere woorden: doombringer is de beste keuze voor thorns barb :)
Voor mijn push builds op HS en Sorc heb ik beide shako in gebruik vgm is die wel BiS voor die builds.
En flay/Bleed barb gebruikt ook Shako in de planner.

[ Voor 5% gewijzigd door Nahkriin op 06-06-2024 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ohmarinus schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:26:
[...]

[...]

[Afbeelding]

Ik moet beter lezen blijkbaar, bedankt voor de tip.
Zit momenteel op 55k life en moet m'n gems nog upgraden naar max (man wat is dit duur, ja, ik blijf hierover klagen)

Dan maar een doombringer craften als ik de shards heb.

En qua event.
Vandaag niet, maar m;n vrouw is morgen de hele dag weg tot 's avonds laat en neemt onze 11 maanden oude zoon mee. Een dagje old-fashioned dagje gamen in joggingspak :)
(oh ja, we werken beide 4x 9 uur, dus ook geen werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Ik heb gisteren even gepusht van 55 naar 63 en WT4 betreden. Was in eerste instantie echt super squishy in Helltide, maar inmiddels volledige Ancestral gear en wat tempers gedaan om mee te komen. Even meegelopen bij het Blood Maiden event en je komt om in legendaries. Enige nadeel is dat ik een aantal Aspects nog steeds niet heb geloot (Giant Strides bijvoorbeeld, of Earthquake). Laat het Goblin event maar komen, tijd om ff aan de gear te werken.

Vanaf wanneer kan je ongeveer aan de normale bosses beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DennisCle schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:03:
Ik heb gisteren even gepusht van 55 naar 63 en WT4 betreden. Was in eerste instantie echt super squishy in Helltide, maar inmiddels volledige Ancestral gear en wat tempers gedaan om mee te komen. Even meegelopen bij het Blood Maiden event en je komt om in legendaries. Enige nadeel is dat ik een aantal Aspects nog steeds niet heb geloot (Giant Strides bijvoorbeeld, of Earthquake). Laat het Goblin event maar komen, tijd om ff aan de gear te werken.

Vanaf wanneer kan je ongeveer aan de normale bosses beginnen?
Op je vraag: Hangt volledig af van je character en build. Varieert enorm. Gewoon eens 1 proberen hoe het gaat.
M'n ene barb heeft er op lvl 96 nog wat moeite mee. De andere had Duriel plat op lvl 84

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Jack_Mojo schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:16:
Andariel is wel fantastisch voor het levelen. Doet zoveel damage. Dat neemt steeds meer af naarmate je sterker wordt.

Althans, dat is mijn ervaring.
denk dat men het gebruikt voor de lifeleech, niet om de dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:44:
[...]

Ik dacht dat de lifeleech bugged was? of iig niet goed scaled op hoger level?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben er mee gestopt. Na mijn death niet echt zin meer gehad verder te gaan. Zijn gewoon zo veel andere games die ik wil spelen :P

Wel een heel stuk beter seizoen dan de vorige 2 dus de game gaat zeker de goeie kant op :)

Elke keer als deze situatie zich voor doet denk: Volgend seizoen toch eens Softcore doen misschien.. maar het lukt me gewoon niet hahah vind dat zo saai

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:50:
Ik ben er mee gestopt. Na mijn death niet echt zin meer gehad verder te gaan. Zijn gewoon zo veel andere games die ik wil spelen :P

Wel een heel stuk beter seizoen dan de vorige 2 dus de game gaat zeker de goeie kant op :)

Elke keer als deze situatie zich voor doet denk: Volgend seizoen toch eens Softcore doen misschien.. maar het lukt me gewoon niet hahah vind dat zo saai
En ik speel juist geen HC, ik denk niet dat ik dat aan kan. Zoveel opgebouwd en dan in 1 klap alles weg, nee, ik sla even over. Ik game voor de lol en ontspanning, HC geeft geen ontspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ohmarinus schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:31:
Zit nu te kijken om met mijn PS4 controller te gaan spelen om mijn handen een beetje ontzien.
Ik speel op XsX met een Elite controller (back paddles), ik zou niet anders willen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren dan m'n eerste crafted uber. Ooit 2 kunnen looten, maar nu dus een crafted Shako in de tas. Hele avond tering saai Blood Maidens doen tot de Helltide nog een kwartiertje duurt en dan kisten looten met je shards. Blood Maidens kan je makkelijk solo'en met een minions necro. Die gaan in een keer plat.
Maar wat zijn er een hoop leechers, zeg. Doen niks, behalve shards oppakken en betalen ook niet mee aan de rondjes. Heb een paar keer langer gewacht met activeren en dan staan ze daar gewoon te wachten tot iemand anders het doet. Zag ze in het vorige seasons ook wel eens, maar nu staan er gewoon 5 of 6 van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:39:
Gisteren dan m'n eerste crafted uber. Ooit 2 kunnen looten, maar nu dus een crafted Shako in de tas. Hele avond tering saai Blood Maidens doen tot de Helltide nog een kwartiertje duurt en dan kisten looten met je shards. Blood Maidens kan je makkelijk solo'en met een minions necro. Die gaan in een keer plat.
Maar wat zijn er een hoop leechers, zeg. Doen niks, behalve shards oppakken en betalen ook niet mee aan de rondjes. Heb een paar keer langer gewacht met activeren en dan staan ze daar gewoon te wachten tot iemand anders het doet. Zag ze in het vorige seasons ook wel eens, maar nu staan er gewoon 5 of 6 van die gasten.
Haha mooi he, terwijl die hearts best wel common zijn vgm, ik heb er iets van 160 stop altijd alles zsm erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Nahkriin schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:46:
[...]

Ik dacht dat de lifeleech bugged was? of iig niet goed scaled op hoger level?
denk dat je daar gelijk in hebt, dus moet dit weekend maar even helder krijgen waarom en hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
pstalman schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:48:
[...]

denk dat je daar gelijk in hebt, dus moet dit weekend maar even helder krijgen waarom en hoe en wat
Ik weet ook niet wat en hoe, maar hoorde dat voorbij komen in een video van Wudijo en Xario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:43:
[...]

Haha mooi he, terwijl die hearts best wel common zijn vgm, ik heb er iets van 160 stop altijd alles zsm erin.
Ja, precies. Die dingen moet je toch zat hebben. Soms zie je ze wel gewoon naar een reeds geactiveerde stone lopen en even blijven staan, alsof ze die dan geactiveerd hebben. Trapt natuurlijk geen hond in, maar ik geef wat punten voor de poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Tsja… dat is ook een manier om Uber mats te verzamelen natuurlijk… gewoon een character 1x in het uur even te verplaatsen met voldoende defence zodat ie niet omvalt *er vanuitgaande dat je geen Wolf Rep krijgt wanneer je RIP aanwezig bent..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:00:
[...]

Ja, precies. Die dingen moet je toch zat hebben. Soms zie je ze wel gewoon naar een reeds geactiveerde stone lopen en even blijven staan, alsof ze die dan geactiveerd hebben. Trapt natuurlijk geen hond in, maar ik geef wat punten voor de poging.
Ik probeer ook altijd bij te dragen, heb genoeg van die meuk.
Echt leechen heb ik maar 1x gedaan, toen een vriend me aan het lvlen was. Voor de rest doe ik genoeg dmg aan de blood-maiden, maar voor die tijd doe ik amper wat. Mijn AOE is beroerd en al die sorcerers en necros killen alles voordat ik erbij ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-10 14:47
Ricmaniac schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:50:

als je een zetje nodig hebt laat het me weten, capstones en een paar nm dungons is een kleine moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:39:
Krijg je niet ook meer rewards als je bijdraagt? Of ben ik nou dingen door elkaar aan het halen... Ik meen dat Rhykker dat zei. Maar aan de andere kant, geloof ook dat dat voor season start was dus wellicht was het ook gewoon nog niet duidelijk.
Ik stop er meestal 1 in omdat ik mensen de kans wil geven ook een bij te dragen maar als dat niet uitmaakt kan ik ook sneller doorgaan want je krijgt die dingen inderdaad makkelijk genoeg.

Edit: ben toevallig naar wat Raxx aan het luisteren tijdens het koken en hij zegt het ook op 2:04.

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 06-06-2024 16:13 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
Vanavond begint het evenement toch?
19.00?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zijn mensen echt enthousiast over dit event? Ik bedoel, ik mol goblins altijd wel even als ik ze zie maar wat ze droppen weet ik eigenlijk niet eens buiten een legendary voor op de stapel om te verkopen of salvagen. Goud x 1,5 is wel leuk voor wie weinig heeft natuurlijk. XP buff, leuk als je nog een alt wil levelen.

Denk dat ik misschien mijn sorc nog wat verder ga levelen wel in het event, vond die minder lekker gaan dus meer xp helpt misschien tot een punt te komen dat ik een betere build voor elkaar heb.

Maar ik begin langzaam wel richting het punt te gaan dat ik me afvraag hoe lang ik nog blijf spelen want eenmaal op 100 zakt het voor mij echt hard in elkaar nu. Helltide is te makkelijk en wordt snel saai. Pit is ok maar te hoog level vind ik niet leuk meer vanwege one hit mechanics. Nightmare is geen reden om te doen als je klaar bent met je glyphs (wat heel snel gebeurd is). De gewone bosses vallen allemaal om als je er naar kijkt maar de tormented varianten zijn gelijk zo sterk dat het een flinke grind is om zover te komen om die te kunnen doen... En dat was het zo'n beetje. Het is kijken hoe lang ik het nog leuk vind om te spelen puur voor het spelen, maar ik weet niet of dit event daar veel aan doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Finraziel schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:24:
Zijn mensen echt enthousiast over dit event? Ik bedoel, ik mol goblins altijd wel even als ik ze zie maar wat ze droppen weet ik eigenlijk niet eens buiten een legendary voor op de stapel om te verkopen of salvagen. Goud x 1,5 is wel leuk voor wie weinig heeft natuurlijk. XP buff, leuk als je nog een alt wil levelen.

Denk dat ik misschien mijn sorc nog wat verder ga levelen wel in het event, vond die minder lekker gaan dus meer xp helpt misschien tot een punt te komen dat ik een betere build voor elkaar heb.

Maar ik begin langzaam wel richting het punt te gaan dat ik me afvraag hoe lang ik nog blijf spelen want eenmaal op 100 zakt het voor mij echt hard in elkaar nu. Helltide is te makkelijk en wordt snel saai. Pit is ok maar te hoog level vind ik niet leuk meer vanwege one hit mechanics. Nightmare is geen reden om te doen als je klaar bent met je glyphs (wat heel snel gebeurd is). De gewone bosses vallen allemaal om als je er naar kijkt maar de tormented varianten zijn gelijk zo sterk dat het een flinke grind is om zover te komen om die te kunnen doen... En dat was het zo'n beetje. Het is kijken hoe lang ik het nog leuk vind om te spelen puur voor het spelen, maar ik weet niet of dit event daar veel aan doet.
Snap ik, ik ga ook niet diehard door op 100, maar ik ben begonnen en gesneuveld met HC dus zit nu pas op 63. Mooi event voor mijn nieuwe char. Endgame klinkt al wel stuk toffer dan voorheen dus die Pit ga ik wel proberen, maar ga niet optimaliseren. Als ik het zat ben lekker door naar de volgende game, niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:49
Misschien een leuk moment om een Thorn barb te maken....hmm ga er eens over nadenken :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:24:

Die bui had ik vorige weken, na de eerste lvl100. Sinds deze week weer verder gaan spelen en ik heb er toch wel weer lol in. Uiteraard doe je nog steeds dezelfde dingen als een jaar geleden, maar voor nu hoef ik me er niet mee te vervelen. Dat moment komt later wel weer. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:44:
[...]

Die bui had ik vorige weken, na de eerste lvl100. Sinds deze week weer verder gaan spelen en ik heb er toch wel weer lol in. Uiteraard doe je nog steeds dezelfde dingen als een jaar geleden, maar voor nu hoef ik me er niet mee te vervelen. Dat moment komt later wel weer. :*)
Ja ik moet zeggen, ik was net toevallig een video van Raxx aan het beluisteren tijdens het koken over wat te doen nadat je level 100 bent... en op zich wist ik eigenlijk alles wel wat hij zei, maar het deed me realiseren dat ik misschien ook gewoon te veel tussen characters aan het hoppen ben waardoor ik nergens echt een goed idee heb waar naar toe te werken.

Dus... conclusie is, ik ga zo een Druid maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
pstalman schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:44:
[...]

Zit wat in ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37

Rmg

Oh blizzard, mothers blessing nog niet actief, goblins droppen geen treasure bags maar trash bags ilevel 855 max.

Toch Knap dat ze elke aankondiging in een medium event kunnen toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Finraziel schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 12:03:
[...]

Pity mechanics :D (zoals Rob het noemt)

Ik durf niet helemaal mijn hand er voor in het vuur te steken dat het echt zo werkt, maar sinds ik het volgende doe heb ik volgens mij echt significant minder items gebrickt. Het idee is dat de game onder water bij zou houden wanneer bepaalde tempers gebruikt zijn en als een temper al lang niet geweest is dat de kans steeds hoger wordt.

Wat je doet is je pakt een paar dummy legendary items van hetzelfde type als wat je eigenlijk wil temperen. Begin nu zo'n dummy/throwaway te temperen met de manual die je op je echte item wil gaan gebruiken. Hou bij hoe vaak je een andere temper krijgt dan die wat je wil. Krijg je wel de temper die je wil (op je dummy) dan gaat de teller terug naar 0.
Als de teller hoog genoeg is dan gooi je je echt item er in en ga je door met temperen. De kans zou nu hoger moeten zijn.
Hoe hoog de teller moet zijn is een beetje aanvoelen. Ik heb als stelregel het aantal opties in de temper manual - 1. Dus als er 5 opties zijn wil ik 4 keer wat anders gehad hebben en dan schakel ik naar mijn echte item.

Toen ik bovenstaande voor het eerst zag in Rob's video (die eerder in dit topic gedeeld is) dacht ik dat het bijgeloof zou zijn of niet begrijpen hoe statistiek werkt... Maar ben het toch gaan proberen en verdacht vaak is gewoon de eerste poging op het echte item meteen raak. Ik heb ook niet veel items meer gebrickt (buiten de dummies natuurlijk maar dat zijn items die ik anders toch gewoon ging verkopen), terwijl ik daarvoor soms aan de lopende band aan het bricken was.
Die ga ik proberen op mijn bijna perfecte 2handed mace (3 GA, str, max life en crit damage maar alleen een level 913 ipv 925)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rmg schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:28:
Oh blizzard, mothers blessing nog niet actief, goblins droppen geen treasure bags maar trash bags ilevel 855 max.

Wordt aan gewerkt. Mother's Blessing begint morgenochtend onze tijd ergens rond 10 uur en de goblins moeten straks betere loot geven, volgens Fletcher op Twitter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
Echt… fuck dit…

Ik denk, heb nu toch een 2e account die nog geleveld kan worden.
Er dropt alleen maar trash op mijn main account…

Krijg ik dit op mijn trash account… FML lol…
Nog even en ik kan beter switchen… een beetje als die nieuwe onervaren collega die meer verdient dan de senior..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOc2ja-tk3LoULawOdtWlf3Gbuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fI09lHqz5zxSffx1cgzzK78D.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat je niet net zoals in D2 gewoon met 2 GF’s kan rondknorren

Maar met 50 runs 1 uber unique drop net 2 accounts gelijktijdig kan ik niet zeggen dat ze om de oren vliegen…

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 06-06-2024 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Rmg schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:28:

Ja dat van die ilvl 855 drops was echt zuur. Ik stopte meteen met spelen toen ik het zag. Zit ik T100's te runnen en lootbags te sparen, open ik ze in 1 keer en hoppa, allemaal trash.

De volgende bags die ik vind gaan direct naar de storage.

Er is trouwens een nieuwe patch aangekondigd, die o.a. de Pit bosses wat meer gelijktrekt met de difficulty van het level in de aanloop naar de boss. En meer balancing van de boss skills:
https://www.reddit.com/r/...t_boss_and_stygian_stone/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Net 100 gehaald op mn frozen orb sorc, best leuk om te spelen.
Had heel veek masterworking mats over dus gelijk ff alles geupgrade.
Nu alle classes 100 minimaal 8/12 MW en moet zeggen dat ik zelf Barb en necro het minst vond om te spelen.
Denk overall fun mn Druid echt het leukste is (niet het beste) wel het leukste,.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohmarinus schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:24:
[...]

Ja dat van die ilvl 855 drops was echt zuur. Ik stopte meteen met spelen toen ik het zag. Zit ik T100's te runnen en lootbags te sparen, open ik ze in 1 keer en hoppa, allemaal trash.

De volgende bags die ik vind gaan direct naar de storage.

Er is trouwens een nieuwe patch aangekondigd, die o.a. de Pit bosses wat meer gelijktrekt met de difficulty van het level in de aanloop naar de boss. En meer balancing van de boss skills:
https://www.reddit.com/r/...t_boss_and_stygian_stone/
Je zou toch verwachten dat Blizzard na al die backlash de afgelopen maanden nu wel doorheeft dat ze dingen goed moeten playtesten. Waarom niet gewoon de normale scaling toepassen op die lootbags... Gemiste kans zeg maar.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
London schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:37:
[...]

Je zou toch verwachten dat Blizzard na al die backlash de afgelopen maanden nu wel doorheeft dat ze dingen goed moeten playtesten. Waarom niet gewoon de normale scaling toepassen op die lootbags... Gemiste kans zeg maar.
Ja, ik las al speculatie dat ze waarschijnlijk dezelfde settings hebben hergebruikt van het vorige event en dat de max iLVL toen nog geen 925 was. Hoedanook, het is raar dat dingen niet worden gedubbelcheckt want je zou inderdaad denken dat ze nu wel geleerd hebben om geen aannames meer te doen over hun eigen werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
denk dat ik na het weekend weer D2 speel
Het is klaar, done, fin.
Tot s5 denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
pstalman schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:49:
Het is klaar, done, fin.
Ik wacht de komende patch nog even af, lijkt me toch wel leuk om te kijken hoe het speelt als de Pit bosses wat generfd zijn. Ben bang dat het een glijdende schaal is, wanneer je dan hoger komt en een nieuw plateau bereikt voelt het denk ik weer net zo unrewarding als nu wanneer je tegen een muur van een boss aan loopt.

Verder is de goblin event echt een grote grap. Los van de item levels dropt een loot bag maar 1 legendary en verder rares. Heb er al meer dan 20 geopend en er zat alleen maar troep in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ohmarinus schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 12:46:
[...]

Verder is de goblin event echt een grote grap. Los van de item levels dropt een loot bag maar 1 legendary en verder rares. Heb er al meer dan 20 geopend en er zat alleen maar troep in.
Iedere keer dezelfde plaat afdraaien. Met veel bombarie een event aankondigen en dan krijg je op de helft van het seizoen een paar extra legendary drops. Ja daar hebben we veel aan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

JSchut

.....

De pit is ook wel redelijk uit balans qua trash en bosses.

Ik loop met gemak door een pit heen binnen 3-4 mins om vervolgens tegen een veel sterkere boss te staan waar ik geen schijn van kans maak.

Ben wel benieuwd of de patch dit genoeg verbeterd.

Goblins is idd troep maar goed misschien fixen ze dat nog wel. Hopelijk testen ze wat meer daar :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lvl92 met de tweede necro, weer een minion build. Levelen moet nu echt met NM’s om de glyphs goed te levelen. Helemaal niet erg, want ik kan even geen Helltides en Blood Maidens meer zien. Lekker klassiek NM’s rennen vanavond.
Als deze necro op 100 is en alle glyphs goed heeft, dan ga ik de eerste necro naar Infimist omgooien of deleten en met de Druid verder tot ik de game weer even zat ben.

De gobo treasure bags stash ik, totdat de patch er is. Die zouden eigenlijk resplendent shards moeten kunnen geven. Het is per slot van rekening een anniversary event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Goldman schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:18:
Misschien een leuk moment om een Thorn barb te maken....hmm ga er eens over nadenken :D
Ben er eerder deze week al mee begonnen, de minions necro werd al snel saai.

Dan is een bonus event altijd leuk meegenomen als ik tenminste tijd kan vinden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
pstalman schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:49:
Het is klaar, done, fin.
Maar er is net een super mega awesome event bezig voor het eenjarig bestaan. Je weet niet wat je mist! Overal goblins en je voelt jezelf net Dagobert Duck zoveel gold ligt er overal

:+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
JSchut schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:04:
De pit is ook wel redelijk uit balans qua trash en bosses.

Ik loop met gemak door een pit heen binnen 3-4 mins om vervolgens tegen een veel sterkere boss te staan waar ik geen schijn van kans maak.

Ben wel benieuwd of de patch dit genoeg verbeterd.

Goblins is idd troep maar goed misschien fixen ze dat nog wel. Hopelijk testen ze wat meer daar :P
Dit wordt dus aangepakt, had er eerder een linkje over gedeeld :)
https://www.icy-veins.com...otes-pit-tuning-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Volgens mij hebben ze voor mij persoonlijk een apart feest loot table gemaakt. Enkel legs met MAX 1 greater affix, áls die al droppen. 3 uur gespeeld en bijna alleen maar meuk.

Ik dacht.. Dan nog maar een poging bij Lillith. Die zou makkelijker zijn dan voorheen?! Ik kon d’r met mijn HOTA barb voorheen vrij eenvoudig slopen. Nu kom ik met moeite voorbij de eerste fase met een véél sterkere Bash Barb incl. Shako..

Doe stacks ontwijken (console hier) lukt mij vrij slecht.. Tormented Duriel lukt goed met wat opletten maar Lillith… pff.

Iemand tips voor Lillith met controller? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb wel ÉÉN hele 925 gobo lootbag in de tas, van de 34 die vandaag geloot heb..... 33 ilvl855 lootbags.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij hebben ze het paard gefixt :D
Ben even de strongholds aan het doen met mijn druid en nu kan ik overal gewoon weer in een keer heen rennen, erg fijn!

Ze hebben wel ook weer een andere, eh, "interessante" bug geïntroduceerd... de camera vergeet af en toe wie je bent en gaat even een seconde achter een andere speler aan om dan weer terug te springen naar jou :+
Ik sta nu in een van die strongholds die safe zones worden en op de achterkant is de camera alle kanten op aan het springen terwijl ik toch gewoon stil sta... Gelukkig nog niet echt last van gehad in combat, maar wel een keer dat ik weg begon te rennen terwijl er net ook iemand juist de safe zone in kwam, en de camera sprong ineens naar die persoon alvorens een paar schermen verder te springen waar ik tussen de vijanden stond. Als ik NM zou spelen of zo zou ik daar toch niet happy van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen goblin meer gezien na een uurtje of 10 vanavond.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Finraziel schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 21:36:
Volgens mij hebben ze het paard gefixt :D
Ben even de strongholds aan het doen met mijn druid en nu kan ik overal gewoon weer in een keer heen rennen, erg fijn!

Ze hebben wel ook weer een andere, eh, "interessante" bug geïntroduceerd... de camera vergeet af en toe wie je bent en gaat even een seconde achter een andere speler aan om dan weer terug te springen naar jou :+
Ik sta nu in een van die strongholds die safe zones worden en op de achterkant is de camera alle kanten op aan het springen terwijl ik toch gewoon stil sta... Gelukkig nog niet echt last van gehad in combat, maar wel een keer dat ik weg begon te rennen terwijl er net ook iemand juist de safe zone in kwam, en de camera sprong ineens naar die persoon alvorens een paar schermen verder te springen waar ik tussen de vijanden stond. Als ik NM zou spelen of zo zou ik daar toch niet happy van worden.
Die camera bug gebeurt alleen wanneer een andere speler een stronghold unlocked voor zover ik kon vinden. Heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 00:41:
Geen goblin meer gezien na een uurtje of 10 vanavond.....
Ze hebben het afgelopen nacht gefixt! Dus waarschijnlijk was het event tijdelijk even uitgezet om de nieuwe settings te kunnen implementeren.
Hotfix Deployed for the current event.
Opinions & Discussions

HOTFIX 2 - JUNE 7, 2024 - 1.4.1

March of the Goblins General

The spawn rate of Goblins during the Event has been increased.

Legendary Treasure Bags

The chance for Treasure bags to drop has been increased.

Overall Loot quality has been improved

Players will now receive more Legendary Items, Uniques, a Scattered Prism and even a chance for bonus Scattered Prisms.

Treasure goblins that are level 80 and above will now always drop iPower 925 items.

Bug Fixes

Fixed an issue where Treasure Goblins over level 100 did not drop loot of the intended quality.

Fixed an issue where Helltide Threat could be locked at max if the player logged out while Hellmarked.
Bron:
https://www.reddit.com/r/...ed_for_the_current_event/

[ Voor 50% gewijzigd door Ohmarinus op 08-06-2024 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:38:
[...]

Die camera bug gebeurt alleen wanneer een andere speler een stronghold unlocked voor zover ik kon vinden. Heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt.
Ja zal zoiets zijn inderdaad, sinds ik klaar ben met de strongholds heb ik het niet meer gezien.

Mijn druid gaat lekker trouwens... Had eerst een beetje wind shear build gemaakt. Dat is op zich wel sterk... maar het voelde toch een beetje als heartseeker from wish. Clunkier qua movement dan de rogue, veel missen want geen autotarget en de projectielen zijn best traag, slechte area damage als alles niet netjes op een rijtje op je af komt... En eigenlijk best saai.

Dus heb de hoge damage (want die is wel top) gebruikt om even naar WT4 te pushen, wat equip te sparen en naar lvl 55 te pushen om het aan te kunnen trekken en toen omgebouwd naar Shred. Die guide is volgens mij niet helemaal actueel want er zitten wat foutjes in (zoals dat er in de build lacerate gekozen wordt terwijl in de tekst het over petrify gaat en in paragon worden af en toe wat vreemde keuzes gemaakt imho... maar het gaat vooralsnog wel als de gesmeerde bliksem! Het zal niet de meest optimale build zijn, hij krijgt ook maar een C voor pit en F voor bossing. Maar voor speed farming S tier en dat snap ik want je vliegt echt met een noodgang overal doorheen :D ... zolang de targets niet te veel health hebben dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Finraziel schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:28:
[...]

Ja zal zoiets zijn inderdaad, sinds ik klaar ben met de strongholds heb ik het niet meer gezien.

Mijn druid gaat lekker trouwens... Had eerst een beetje wind shear build gemaakt. Dat is op zich wel sterk... maar het voelde toch een beetje als heartseeker from wish. Clunkier qua movement dan de rogue, veel missen want geen autotarget en de projectielen zijn best traag, slechte area damage als alles niet netjes op een rijtje op je af komt... En eigenlijk best saai.

Dus heb de hoge damage (want die is wel top) gebruikt om even naar WT4 te pushen, wat equip te sparen en naar lvl 55 te pushen om het aan te kunnen trekken en toen omgebouwd naar Shred. Die guide is volgens mij niet helemaal actueel want er zitten wat foutjes in (zoals dat er in de build lacerate gekozen wordt terwijl in de tekst het over petrify gaat en in paragon worden af en toe wat vreemde keuzes gemaakt imho... maar het gaat vooralsnog wel als de gesmeerde bliksem! Het zal niet de meest optimale build zijn, hij krijgt ook maar een C voor pit en F voor bossing. Maar voor speed farming S tier en dat snap ik want je vliegt echt met een noodgang overal doorheen :D ... zolang de targets niet te veel health hebben dan :+
Ik heb een windshear druid maar die is echt mega epic... max movement speed goede AOE en niet dood te krijgen ideaal voor farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:03:
[...]

Ik heb een windshear druid maar die is echt mega epic... max movement speed goede AOE en niet dood te krijgen ideaal voor farmen
Ja movement speed zal veel uitmaken, ik zit natuurlijk op laag level en nog weinig op mijn gear. Shred is dan ideaal omdat je continu dasht. Maakt het alleen pijnlijk als je een stuk terug moet lopen omdat je ergens iets gemist hebt, dat is dan ineens pijnlijk traag :+

Wie weet probeer ik wind shear nog eens op lvl 100... Maar belangrijkste voor mij was eigenlijk om een beetje los te laten welke builds goed zouden zijn en gewoon te spelen wat leuk is ook al is het niet super efficiënt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag weer eens m'n allereerste necro gespeeld. Die is nog pre-seasons en wandelt nog in ivl800 gear rond, met z'n 100 levels. Slaat geen deuk meer in een pak warme boter, maar was destijds echt sterk :D

Ach, wie weet ga ik die wel een knap pak geven en kijken of het dan leuk spelen is.
En even nadenken over wat ik met al die oude legacy gear moet. Heb daar nog geen idee bij.

Snap soms ook niks van die tier lists van Maxroll. Geven ze een Infimist Necro een S-Tier stempel, maar die is overal 'average' en alleen in speedfarming en defense 'excellent'.

[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-06-2024 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Nou.. bijna alle opgespaarde mats op. Zo’n 100 Duriel runs verder en (op mijn main account dus) 0,0 Uber Uniques. Dus dat ze om de oren vliegen is IMHO absoluut onzin of puur geluk.

Ik heb voor nu een Barb LVL 70 op WT2 geparkeerd bij moeders altaar met een dik Thorns armor aan + die potion dat ze opblaast. Dikke fun. Low lvl chars openen met wat geluk het altaar en alles slaat zich(zelf) vervolgens stuk op mij… af en toe verplaatsen en lekker in de tuin relaxen. Ben benieuwd of dat een beetje werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
(jarig!)
Iets leuks dropte. Ben overgestapt van Rapid Fire naar Heartseeker dus ga dit niet gebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-9ZccxF4aqP7dWJH7c1_hmAVGs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S7JLa1LRhQlbRA1JxralLLf9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Enigmus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:27:
Iets leuks dropte. Ben overgestapt van Rapid Fire naar Heartseeker dus ga dit niet gebruiken:

[Afbeelding]
Gewoon lekker bewaren zou ik zeggen. Of aan mij schenken 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:11:
Nou.. bijna alle opgespaarde mats op. Zo’n 100 Duriel runs verder en (op mijn main account dus) 0,0 Uber Uniques. Dus dat ze om de oren vliegen is IMHO absoluut onzin of puur geluk.

Ik heb voor nu een Barb LVL 70 op WT2 geparkeerd bij moeders altaar met een dik Thorns armor aan + die potion dat ze opblaast. Dikke fun. Low lvl chars openen met wat geluk het altaar en alles slaat zich(zelf) vervolgens stuk op mij… af en toe verplaatsen en lekker in de tuin relaxen. Ben benieuwd of dat een beetje werkt.
Duriel runs of Tormented Duriel runs? Ik zou normale Duri niet eens meer runnen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ohmarinus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 20:31:
[...]

Duriel runs of Tormented Duriel runs? Ik zou normale Duri niet eens meer runnen namelijk.
TBH ik heb meer ubers van normale Duriel dan Tormented haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Kan iemand me even helpen met een tormented Duriel run voor de Journey?
#Leeghoofd1309 of Leeghoofd ingame

- Nevermind gecheesed door holy bolt potion

[ Voor 18% gewijzigd door Leeghoofd21 op 08-06-2024 21:16 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ohmarinus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 20:31:
[...]

Tormented ook een aantal, maar laatste 2 GF’s (secundair account) waren van de reguliere Duriel. De enige Ubers die ik heb ontvangen op mijn main account waren de 1e kill Tormented Duriel. Daarna dus niets meer gezien op beide.

De reden dat ik nu met 2 accounts run is dubbele kans dikke Greater Leg’s.

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 08-06-2024 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Thalaron schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 21:37:
[...]

Tormented ook een aantal, maar laatste 2 GF’s (secundair account) waren van de reguliere Duriel. De enige Ubers die ik heb ontvangen op mijn main account waren de 1e kill Tormented Duriel. Daarna dus niets meer gezien op beide.

De reden dat ik nu met 2 accounts run is dubbele kans dikke Greater Leg’s.
Bedoel je dat je met twee accounts tegelijk online bent en dan de ene stationair in een map zet en met de andere gaat farmen?

Statistisch gezien zou Tormented Duriel 5 keer een 2% kans hebben om een Uber Unique te droppen, en de normale Duriel 1 keer 2%.

En ik quote even van Reddit:
Yeah the Tormenteds are 5 drops per (Easy to count the Uniques) and cost 3x the materials so its a much better deal if you can spawn Tormented bosses vs normal bosses as you'll get about 66% more drops vs the regular versions compared to the boss materials (minus stygian stones).
Ik ga liever af op de feiten dan op anekdotes O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Ohmarinus op 09-06-2024 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ook Lilith maar eens gekilled deze season :P Normaal skip ik haar omdat ik het echt een ontzettend kut gevecht vind qua mechanics, maar met Heartseeker was 't zowaar prima te doen.

[ Voor 45% gewijzigd door London op 09-06-2024 09:48 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ohmarinus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 08:32:
[...]

Bedoel je dat je met twee accounts tegelijk online bent en dan de ene stationair in een map zet en met de andere gaat farmen?

Statistisch gezien zou Tormented Duriel 5 keer een 2% kans hebben om een Uber Unique te droppen, en de normale Duriel 1 keer 2%.

En ik quote even van Reddit:

[...]

Ik ga liever af op de feiten dan op anekdotes O-)
Eentje portal ik naar town en terug inderdaad. Maar met 1 extra erbij trek ik Tormented Duriel niet. Nog niet… wellicht even wat focus naar de Pit om wat zaken te upgraden. Ik heb bijna genoeg mats voor een volgende Uber Unique, maar twijfel of een Heart of Selig niet beter is dan een GF voor Tormented Duriel farming/ hogere Pits (zeker gelet op de komende balancering patch. Ik heb een relatief slecht amulet en een redelijk zwaard, maar ook heb ik veel Crit. Dammage (Roque aangemaakt) waardoor een GF wat life én Dmg vrij veel verschil kan maken.

Als ik kijk naar diverse builds zie ik Heart of Selig niet echt voorbij komen en GF wel… keuzes.. welke als eerste…

Ik zat naar deze build als referentie te kijken;
https://d4builds.gg/build...-999c-2241654cc8e2/?var=7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tormented Duriel is makkelijker dan de s1 Duriel met een destijds half optimized fresh lvl100 character. Dat had ik niet verwacht. Het duurt wat langer dan normal Duriel en ik heb een health potion moeten gebruiken. En dan heb ik maar 5 items op 4/12 MW. De rest moet ik nog doen. Echt, minion necros ftw :D
Voor de rest heb ik een Elixer of Fortitude II genomen en een +15 all stats incense.

Uiteraard geen uber weten te looten. Wel 4 useless uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar Duriel en Andariel runs gedaan. Geen ubers, maar ik verwacht het ook niet. Blizz RNG en ik zijn al sinds de early WoW days echt geen vrienden van elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vessel of Hatred trailer:

Releasedatum:
spoiler:
8 oktober 2024

Pre-order bonussen aan het eind van de video te zien.

Ultimate edition = 89,99eu
Deluxe edition = 59,99eu
Standard edition = 39,99eu

Toch 10 euro goedkoper dan ik dacht die ultimate edition ;w

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/diablo-iv?p=1753318 hier is wat meer informatie te zien/lezen

[ Voor 33% gewijzigd door London op 09-06-2024 20:05 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 21:41
London schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:01:
Vessel of Hatred trailer:
[YouTube: Diablo IV | Vessel of Hatred | Official Release Date Trailer]

Releasedatum:
spoiler:
8 oktober 2024

Pre-order bonussen aan het eind van de video te zien.

Ultimate edition = 89,99eu
Deluxe edition = 59,99eu
Standard edition = 39,99eu

Toch 10 euro goedkoper dan ik dacht die ultimate edition ;w

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/diablo-iv?p=1753318 hier is wat meer informatie te zien/lezen
Prijzen: meh... wel weer een gelikt filmpje.... :|

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 09:39
Tormented Varshan toch eens plat gekregen met minions.
Duurde wel wat te lang maar toch gelukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:05
Apsie schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:30:
[...]

En toch gaan we het weer kopen Aps ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33
Tuurlijk. Als ik 300 uur besteed voor iets van 60 euro, vind ik dat prima. Zelfs als het een expension is :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JimMorrison schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:41:
[...]

En toch gaan we het weer kopen Aps ;)
Ja Aps niet zo piepen :p zie op PSN nu alleen nog de Deluxe editie staan voor 6 tientjes, maar denk dat ik die van 4 tientjes al wel best vind. Aan de andere kant, speel t toch wel genoeg dus eigenlijk maakt t weinig uit!

Maar... Spiritborn is dus ook de nieuwe class voor D4? Dacht al iets te hebben gezien voor Immortal.

Edit: patch geïnstalleerd en daar staat t netjes haha

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 09-06-2024 22:04 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:01
Mijn hoofd zegt standard, mijn muis hand beweegt naar de ultimate :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:56:
Mijn hoofd zegt standard, mijn muis hand beweegt naar de ultimate :+
Het vlees is zwak :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Join the dark side😊…
Ooh nee, dat is een andere franchise🤪😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33
pff ff 2 Gb update weer

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Maar wel met de nerf voor pit bosses. Ze zijn nu als het goed is meer hetzelfde niveau als de pit waar ze in zitten.

En pets.

En info over de expansion.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 09-06-2024 21:58 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Is het enige verschil tussen de Deluxe en Ultimate die 3k ingame currency? Op de PS5 zie ik dus alleen de Deluxe en daar zit ook die War-Cat mount/armor bij

Edit; patch geïnstalleerd. In-game wél de Ultimate zichtbaar

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 09-06-2024 22:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
toch maar gelijk ultimate gehaald haha, die wings zijn gaaf.
ben benieuwd hoe snel de store nu vol komt met wings / pets xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk pets! Nu maar hopen dat ze gold enzo oppikken. Ik neig naar de Ultimate, maar Deluxe is mij ook best. Bij de base game heb ik ook de Deluxe genomen en geen spijt van, alhoewel de Ultimate wel iets meer goodies heeft en voor 3000 platinum (is toch 3 season passes). Om de rest geef ik niet veel.
Die 3000 platinum is overigens ook het verschil in beide keuzes. Als je seasons speelt, dan geef je die overtijd toch wel uit. En die cosmetic armor sets/portal/vleugeltjes.... not for me. Denk dus dat ik gewoon voor de Deluxe ga. Met wings deed ik in D3 ook al niks, behalve verzamelen.

Net de hond in de game opgepikt. Hij raapt stuff op! Win!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nahkriin schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:08:
Idem, toch weer zwak geweest. Ben een sucker voor cosmetics :(

Geen early access is een huge W trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 09-06-2024 22:23 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het barst nu van de wings in de game. Ik doe het niet!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Poops_McGhee schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:18:
Eindelijk pets! Nu maar hopen dat ze gold enzo oppikken. Ik neig naar de Ultimate, maar Deluxe is mij ook best. Bij de base game heb ik ook de Deluxe genomen en geen spijt van, alhoewel de Ultimate wel iets meer goodies heeft en voor 3000 platinum (is toch 3 season passes). Om de rest geef ik niet veel.
Die 3000 platinum is overigens ook het verschil in beide keuzes. Als je seasons speelt, dan geef je die overtijd toch wel uit. En die cosmetic armor sets/portal/vleugeltjes.... not for me. Denk dus dat ik gewoon voor de Deluxe ga. Met wings deed ik in D3 ook al niks, behalve verzamelen.

Net de hond in de game opgepikt. Hij raapt stuff op! Win!
Hij pikt alles op wat infinite storage heeft. Tot nu toe laat ie alleen item drops liggen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19
RocketKoen schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:34:
[...]

Hij pikt alles op wat infinite storage heeft. Tot nu toe laat ie alleen item drops liggen.
net als in D3 al :) best leuk dus morgen maar eens kijken of en welke versie het gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Done deal. Ik heb gewoon de Deluxe genomen. Ik heb niet echt wat met al die flashy armor packs, dus ik heb Ultimate makkelijk kunnen weerstaan.

Loop ook gewoon nog zo rond in de game 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vV6V3Ya_dsv_i_27l5B4IF3G6b8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRx25SkucOIFm6FWTBYLcRZm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Poops_McGhee op 09-06-2024 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
schaapiej schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:02:
Is het enige verschil tussen de Deluxe en Ultimate die 3k ingame currency? Op de PS5 zie ik dus alleen de Deluxe en daar zit ook die War-Cat mount/armor bij

Edit; patch geïnstalleerd. In-game wél de Ultimate zichtbaar
Whut? War cat mount en armor bij deluxe? Ik heb deluxe bij launch gekocht maar heb die dingen nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik lees net dat de balancing patch voor de Pit bosses nu ook live is gegaan. Dus dat wordt weer een potje rossen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Apsie schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:30:
[...]

Dat is toch redelijk snel, die staat gewoon lekker op tijd klaar voor het najaar :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nahkriin schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:08:
Heel snel. Sneller dan dat je ze in de game kunt looten :*)
Pagina: 1 ... 178 ... 214 Laatste