Thalaron schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:53:
Die Pit bosses zijn wel een ding inderdaad. Hoogste level waarbij ik zonder echte problemen tot de boss kom (lees, 0 deaths of hooguit 1 door niet op te letten) waarbij ik niets minder dan compleet geoneshot te worden door iets kleins dat rondvliegt dat praktisch niet te ontwijken valt…
Ik ben zelf tot Pit 84 gekomen, maar het was erg random of ik kon winnen of niet van de boss omdat hun powers zo uiteen lopen. Verder vind ik het jammer dat het deel voor de boss totaal geen indicatie geeft of dat je de boss ook daadwerkelijk aan kunt want dat hele deel voor de boss is echt veel te makkelijk dan als je vergelijkt met hoe moeilijk die bosses kunnen zijn.
Als je de boss hebt gestaggered (blauwe balk onder health bar) dan gaat die shade of Lilith ook gewoon door met jou aanvallen, dus je hebt helemaal niks aan je stagger in de Pit. Als je het niet met alle characters kunt doen, dan is het slecht ontwerp want de Pit zou voor alle builds een soortvan mogelijkheid moeten bieden om verder te kunnen komen. Ik vind het ook gewoon niet leuk dat je daar dan weer specifiek een build voor moet maken bijvoorbeeld.
Sommige mensen die handig zijn met traden via Discord enzo die verdienen miljoenen en die kunnen dan gear kopen waarbij alle affixes greater affixes zijn, ja, zo kan ik het ook. Maar de gear die dropt is zo belabberd slecht elke keer dat je zonder het traden buiten D4 om eigenlijk nooit de Pit levels kunt halen die die youtubers runnen. Die Rob bijvoorbeeld, die heeft gewoon iets van 3,4 miljard gold. Dan kan hij wel leuk allemaal hoge Pits runnen, maar hij krijgt ook veel donaties van kijkers (het is natuurlijk ook gewoon deels zijn werk geworden). Hoedanook, ik vind het jammer dat er om het spel heen zo'n grote trading scene is ontstaan, de game zou eigenlijk zo ontworpen moeten zijn dat het of niet nodig is, of dat het een interne trading section heeft. Een beetje zoals de Auction House uit D3, maar dan beter
Ik zou mezelf niet willen meten met zo iemand, maar toch vind ik wel dat die hogere pit levels ook voor gewone stervelingen haalbaar moet zijn. Op een gegeven moment kun je wel pit 70 met veel gemak blijven runnen, maar de materials worden gewoon erg schaars uiteindelijk en dan moet je 10 pit runs doen om 1 keer te kunnen masterworken en dan gaat het toch net iets teveel als werk voelen
Misschien komen er nog wat changes aan, als ik de klachten op Reddit zie dan kan ik mij niet anders voorstellen dan dat Blizzard nog het e.e.a. gaat aanpassen

Het jeukt wel, ik denk dat als er nog wat wordt aangepast, ik op 6 juni weer terug kom voor het Goblin event.