iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Mja alleen zal je daar niet veel aan hebben: seizoen begint pas om 19:00 uur?Alekz87 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 18:35:
[...]
Ik hoop dat meneer hier ook blijft slapen tussen 12:00 - 15:00
Gisteren even D4 opgestart en zag dat GOT 3 clan nog actief is, waar ik ook in zit. Tot vanavond!
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Vanavond 19.00uApsie schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:36:
[...]
Mja alleen zal je daar niet veel aan hebben: seizoen begint pas om 19:00 uur?
Weet iemand vanaf wanneer de update te downloaden is?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hoe kun je zien in welke GoT clan je zit in D4? Volgens mij zit ik in de eerste.JimMorrison schreef op zondag 12 mei 2024 @ 10:41:
[...]
De beheerder van de 1e (en originele) clan speelt momenteel even D3 omdat er in D4 niets meer te beleven valt dit seizoen![]()
Zodra het nieuwe seizoen start ga ik even monitoren wie er online komt de eerste dagen, de rest gaat er uit zodat het allemaal wat cleaner wordt en er plek vrij komt. Personen uit clans 2 & 3 zullen dan kunnen joinen.
(graag via DM want de clan join feature lijkt nergens op...)
Het voorstel om per seizoen een nieuwe clan op te richten ben ik geen fan van, er zijn nu al 'teveel' clans, zo ga je nog meer versplinterde restclannetjes genereren met wat zombiemembers na elk seizoen. Lijkt me niet optimaal (en ook daar ga je hetzelfde fenomeen krijgen, na 2 weken haakt 80% af...)
Mocht Blizz dezelfde clanfeatures hanteren als in D3 zou het gewoon veel simpeler zijn, nu kan een clanleader zelfs niet zien hoelang iemand offline is
Ik ga S4 in elk geval wel weer een shot geven.
D3 season 31 voelt wel een beetje klaar voor me.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Necro is de enige class die ik nog niet voorbij level 70 heb gekregen tot nu toe dus ik ga er ook even goed voor zittenLuxurydiver schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 06:25:
Ik ga me weer prima vermaken de komende avonden en weekenden met mijn fav char de Necro, welke eindelijk de minion build powers en mogenlijkheden krijgt, die ik sinds launch wens.
Gisteren even D4 opgestart en zag dat GOT 3 clan nog actief is, waar ik ook in zit. Tot vanavond!
Ben benieuwd wat Blizzard ervan gebakken heeft. Ik heb de PTR maar heel kort gedaan omdat ik het niet wilde spoilen.
De openheid die ze geven schetst wel vertrouwen wat mij betreft gedurende die interviews met streamers als DM en Raxx en Rhykker. Hopelijk maken ze het waar, meer concurrentie binnen het ARPG genre is alleen maar goed immers
[ Voor 3% gewijzigd door London op 14-05-2024 09:46 ]
Tesla M3LR '21
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat ga je niet in 1 avondje doorhebben. Je kan beter even het filmpje van Rhykker kijken, die heeft het goed samengevat.Poulske schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:52:
Ja hier ook, season 1 even gespeeld en sindsdien niet meer. Ga vanavond wel inloggen om te kijken wat er allemaal is veranderd.
Volgens mij is dit hem:
YouTube: Diablo 4 Just Got a LOT More Interesting
Wat iedere speler moet weten over S4 , door onze vriend DM
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Inderdaad. met 1 avondje doe je deze patch en seizoen geen eer aan .Mad-Matt schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:00:
[...]
Dat ga je niet in 1 avondje doorhebben. Je kan beter even het filmpje van Rhykker kijken, die heeft het goed samengevat.
Volgens mij is dit hem:
Thanks handige videoVisgek82 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:06:
YouTube: Diablo 4 - 10 Tips EVERY Player Should Know In Season 4
Een 10 tips video die begint met ''number 1'' en geen intro heeft vol bullshit van minimaal 10 minuten. DM ftwVisgek82 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:06:
Tesla M3LR '21
Zeker, DM is een topperLondon schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:29:
[...]
Een 10 tips video die begint met ''number 1'' en geen intro heeft vol bullshit van minimaal 10 minuten. DM ftw
Top filmpje!Visgek82 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:06:
(Ik ga niet zo goed op slissen, maar hij maakt dit meer dan goed met z'n compacte duidelijke lijst)
Nee, het is ook zeker niet de bedoeling om dit in 1 avond te door gronden.Mad-Matt schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:00:
[...]
Dat ga je niet in 1 avondje doorhebben. Je kan beter even het filmpje van Rhykker kijken, die heeft het goed samengevat.
Volgens mij is dit hem:
Die pet zorgde ervoor dat resourcemanagent geen issue meer was, beetje rondrennen, chargen en meppen. Heerlijk simpel maar zo gaaf die grote crits.
Zin in! Ik ga opnieuw voor een minion Necro, laatste keer was in pre season.
Ik lees niet zoveel in op changes e.d. dus ik ga het vanaaf allemaal wel meemaken wat er veranderd is.
En dat lijkt heeeeeel veel te zijn, tof.
[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 14-05-2024 18:41 ]
Ik moet zeggen dat ik de battlepass toch ook wel neem tot nu toe. Ik had de eerste bij de ultimate editie en voor S2 weer een gekocht, en ook al is het jammer dat je er niet genoeg in verdient om de volgende battlepass helemaal mee te betalen is het nu wel genoeg om (na de eerste twee) maar eens in de drie keer te hoeven betalen. Als het goed is kan ik nu gewoon weer met punten de pass activeren en volgend seizoen kom ik dan net wat punten tekort dus zou ik wat bij moeten kopen. Op zich vind ik dat best ok, zolang ze de game goed blijven ontwikkelen. En of dat zo is gaan we nu zienPepieNL schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:59:
Koop elk season een battlepass en vermaak me altijd wel weer een klein maandje. Elke keer een andere class en maar 1 karakter. Zo ook afgelopen seizoen, ik had het prima naar mn zin met een HOTA/Charge barb.
Eerste 100 zelfsDie pet zorgde ervoor dat resourcemanagent geen issue meer was, beetje rondrennen, chargen en meppen. Heerlijk simpel maar zo gaaf die grote crits.
Zin in! Ik ga opnieuw voor een minion Necro, laatste keer was in pre season.
Ik lees niet zoveel in op changes e.d. dus ik ga het vanaaf allemaal wel meemaken wat er veranderd is.
En dat lijkt heeeeeel veel te zijn, tof.
Aan een kant boeien die cosmetics niet echt, maar ach, het is wel leuk en als dat Blizzard/Microsoft dan motiveert om goed in de game te blijven investeren... Hangt natuurlijk wel ook af van wat ze precies met de uitbreidingen gaan doen en wat dat moet gaan kosten.
Gamertag: FinrazielNL
Als ik me niet vergis hebben de andere clans 2 en 3 in de omschrijving staan._Peter2_ schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:37:
[...]
Hoe kun je zien in welke GoT clan je zit in D4? Volgens mij zit ik in de eerste.
Ik ga S4 in elk geval wel weer een shot geven.
D3 season 31 voelt wel een beetje klaar voor me.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Thanks, dank zit ik volgens mij "gewoon" in 1JimMorrison schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:10:
[...]
Als ik me niet vergis hebben de andere clans 2 en 3 in de omschrijving staan.
(trouwens volgens mij heb ik in het laatste season nog met jou een paar Duriel runs gedaan)
Dat zou best kunnen idd, jouw nick komt me bekend voor_Peter2_ schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:25:
[...]
Thanks, dank zit ik volgens mij "gewoon" in 1
(trouwens volgens mij heb ik in het laatste season nog met jou een paar Duriel runs gedaan)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Heb wel zin om nog eens te starten. Dit keer als Sorcerer iets met fire denk ik.
In de tussentijd veel Grim Dawn gespeeld en nu wat Timberborn
9800X3D | 3070
zin in! morgen kinderen naar school en het is papa-dag, perfecte combo
heb eigenlijk nooit echt Barbarian gespeeld, in season 2 tot lvl 28.
in season 4 ga ik voor Barb only.
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 14-05-2024 17:06 ]
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/9sveT9ffOkJxKdwjvb67BqC4.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus de lvling truc is met 12 man helltide als team farmen, teams maken, leave party tot er 12 zijn
[ Voor 14% gewijzigd door pstalman op 14-05-2024 17:32 ]
Dat is waarschijnlijk ook beter tenzij vanavond de gameplay/stabiliteit onverwachts wel top is.Ricmaniac schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:06:
Nice ik ben er ook klaar voor maar zal het pas vanaf morgenavond kunnen helaasben toch wel erg benieuwd geworden nu. Hoop echt dat het verbeterd voelt en niet same old same old
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geloof me of niet , maar dit lost alle snelheidsproblemen in de launcher op . waarom ? geen idee , zal een bug zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 14-05-2024 18:29 ]
Rod zit nog ff te kakken , hij drukt zo op de knopBazziek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:39:
Had inmiddels wel een patch verwacht.
Heb het idee dat de patch om 19:00 live gaat , of dat slim is is een 2de.
[ Voor 16% gewijzigd door Visgek82 op 14-05-2024 18:48 ]
Patch is op de PS5 al liveBazziek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:39:
Had inmiddels wel een patch verwacht.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Tesla M3LR '21
Ik zat al in de game.. hoopte dat dat zou werken zoals bij PoE maar helaas
Exit game gedaan en toen begon die te patchen
Veel mensen die aan het downloaden zijn , denk ikBazziek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:04:
Snelheid van de patch is hier wel om te huilen. Ook met de truc van @Visgek82
Never mind, op het moment dat ik dit typ zakt ie naar 400 KB/s.....
Wat is eigenlijk nu de manier van levelen. Neem aan gelijk helltides op level 1 of niet? nu ze helltides vanaf tier 1 mogelijk hebben gemaakt.
Ik ga de season quest doen en dan de helltides in inderdaad.Ricmaniac schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:07:
Yup zullen we allemaal last van hebben![]()
Wat is eigenlijk nu de manier van levelen. Neem aan gelijk helltides op level 1 of niet? nu ze helltides vanaf tier 1 mogelijk hebben gemaakt.
Ik ga helltides blasten, dat is de beste manier om te levellen nu blijkbaar.Ricmaniac schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:07:
Yup zullen we allemaal last van hebben![]()
Tesla M3LR '21
Is er een season quest nu dan? ik ging er automatisch uit van niet omdat er ook geen season theme is dit keer vanwege de "grote" aanpassingenBazziek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:08:
[...]
Ik ga de season quest doen en dan de helltides in inderdaad.
Kleintje blijkbaar. Met de Iron Wolves.Ricmaniac schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:11:
[...]
Is er een season quest nu dan? ik ging er automatisch uit van niet omdat er ook geen season theme is dit keer vanwege de "grote" aanpassingen
Op de xbox 16gb patch maar wel met 50-200mbps
Dus. Dat wordt op de xbox.
En zit erin.
Soepeltjes voor nu
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 14-05-2024 19:19 ]
Wel relaxed dat ik zoveel aspects heb verzameld en nu pas salvage, op naar alles op max
[ Voor 37% gewijzigd door Jaer op 14-05-2024 19:26 ]
Nou 29 uber uniques in de salvage molen voor die materialen.. zonde hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Jaer op 14-05-2024 20:07 ]
Dat masterworking is wel fucking duur.. idem voor de swap van 4 legacy uber uniques -> nieuwe. 4 van die mats en 50 mil p/s wtf haha
[ Voor 64% gewijzigd door Jaer op 14-05-2024 20:20 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Salvagen van ubers deed even zeer maar dan heb ik ze maar.
:strip_exif()/f/image/R7oslwrCZMQ1mVy0mQacfNQN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Jaer op 14-05-2024 20:30 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Harry_180 op 14-05-2024 20:32 ]
Gaat het nog sneller dan voorgaande seizoenen? Ik vind de reis naar 100 in ieder geval leuker dan de bestemming. Eenmaal op level 100 geloof ik het vaak wel.Luxurydiver schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:16:
Game crasht net na wat Lag. Ben lvl 25 geworden in minder dan 1 uur. Alsof cheat modus aanstaat. Het is wel nu te gemakkelijk gemaakt... en heb geneens premium pass. denk dat ze willen dat iedereen end game gaat spelen?
Jep. Je bent binnen een uur tegen de level 30Jack_Mojo schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:31:
[...]
Gaat het nog sneller dan voorgaande seizoenen? Ik vind de reis naar 100 in ieder geval leuker dan de bestemming. Eenmaal op level 100 geloof ik het vaak wel.
Tesla M3LR '21
Ja hoor, we zijn los. Level 12 alweer 💪
I pitty the fools who took my game-station.....
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja echt genieten, mooie density in de hell tides. Nu WT3 beginnen.
Hier blijf ik iig een beetje lurken!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
maar of ik lang ga spelen weet ik niet, want 16 mei begint ook MoP event in WoW
nothing stops this train
Het gaat nu zo snel dat ik nu bijna 3 uurtjes speel en al de 40 aantik. Ook heb ik al 3 uniques waar ik normaal weken naar aan t zoeken was (Ring of mendeln). Tja zo word t wel erg makkelijk.Jack_Mojo schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:31:
[...]
Gaat het nog sneller dan voorgaande seizoenen? Ik vind de reis naar 100 in ieder geval leuker dan de bestemming. Eenmaal op level 100 geloof ik het vaak wel.
Die uniques droppen wel rap inderdaad. Ik kreeg er ook 1 op level 34 toen ik net m'n WT3 unlock dungeon aan het doen wasLuxurydiver schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 21:43:
[...]
Het gaat nu zo snel dat ik nu bijna 3 uurtjes speel en al de 40 aantik. Ook heb ik al 3 uniques waar ik normaal weken naar aan t zoeken was (Ring of mendeln). Tja zo word t wel erg makkelijk.
Tesla M3LR '21
Het zijn de rode zones in op de map.gupfishy schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 21:53:
Hoe herken ik een helltide? Nu level 15 maar niets gezien nog
Hier kan je zien welke zone actief is en timers etc.
https://helltides.com/
Mogelijk klopt die nu even niet omdat het een nieuw seizoen is en de website nog niet is geupdate maar weet ik eigelijk niet zeker. nog niet gecheckt in game.
[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2024 22:02 ]
Normaal Sorc main hier maar heb besloten Barb te gaan voor het eerst in mijn leven lol. Ziet er wel bruut uit met 2x 2h weapons.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Maar ze hebben het wel een beetje overtuned ja. Zonder bijzondere equip ging alles al dood als je er naar keek (WT2, WT1 lijkt me helemaal een snoozefest nu), en toen kreeg ik een 2handed sword die mijn minions iets van 50 of 60% damage geeft na 10 seconden in leven te blijven (volgens mij is er nog geen een dood gegaan), en de eerste tempering om die quest te voltooien gaf nog eens ruim 50% summon power. Nog een paar andere legendaries die summons sterker maken gelijk gevonden en zelfs een ring of mendeln gekregen vanuit een seasonal quest reward chest. Mijn skeletjes slaan bijna alles in een keer neer, als de blizzard van mijn mages (van weer een andere legendary die ik ook al gevonden had) de hele pack niet al neer heeft voor ze er naar toe gerend zijn.
Mja het wordt vast lastiger op een gegeven moment
Maar het speelt wel lekker. Monsters spawnen lekker snel in de helltide, je bent continu bezig. Ik moet zeggen dat ik van 'minder loot' nog niet zoveel merk, wellicht is dat meer als je nightmare dungeons gaat doen... in helltide zit mijn inventory in ieder geval zo vol. Zag wel ook dat ze al die verschillende plantjes een beetje bij elkaar geveegd hebben in plaats van dat je 35 verschillende hebt waarbij je sommige dan in elkaar over kan transmuten. Erg fijne wijziging ook denk ik
Gamertag: FinrazielNL
Nu voegt die wel gelijk de power toe aan je codex als je hem salvaged. of was dat altijd al?
Naja toch nog even kunnen spelen vanavond. level 20 nu met een ruime half uur helltide gaat echt mega rap in de early levels.
Speelt in ieder geval wel lekker weg.
Tesla M3LR '21
Het lijkt wel erg snel/makkelijk te zijn dit seizoen. Ook uniques lijken niet meer zo uniek te zijn, droprate is erg hoog. Conclusies verbinden we hier later wel aan. Voor nu maar eens kijken hoe snel we in WT3 kunnen komen.
Maar goed, het speelt wel weer lekker weg
Dat is nieuw omdat je nu de codex hebt waar je beste in zit.Ricmaniac schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:53:
Oke blijkbaar is het ook veranderd als je bij de blacksmith op salvage all items klikt die ook de legendary's dus weg klikt =p vanmiddag was het nog alleen blauw en geel..
Nu voegt die wel gelijk de power toe aan je codex als je hem salvaged. of was dat altijd al?
Naja toch nog even kunnen spelen vanavond. level 20 nu met een ruime half uur helltide gaat echt mega rap in de early levels.
Speelt in ieder geval wel lekker weg.
Ik heb echt een hatseflats necro minion en ik slacht alles af zonder enige moeite met 20 levels verschil. Misschien is necro wel erg ver doorgeslagen in power dit seizoen. Het mag wel iets uitdagender zijn wat mij betreft. Minions waren nutteloos nu zijn ze echt absurd overpoweredJack_Mojo schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 23:02:
Ook ik ben met een minion necro begonnen en heb net een uur met m’n handen in m’n zakken bij een pilaartje gestaan en ga richting level 30 zonder dat er volgens mij 1 minion het leven heeft gelaten.
Het lijkt wel erg snel/makkelijk te zijn dit seizoen. Ook uniques lijken niet meer zo uniek te zijn, droprate is erg hoog. Conclusies verbinden we hier later wel aan. Voor nu maar eens kijken hoe snel we in WT3 kunnen komen.
Maar goed, het speelt wel weer lekker weg
Ik heb pre seasons nog een necro naar 100 geleveled. Nu weer sinds die tijd een necro gemaakt.
Na een uurtje of 2 ben ik lvl30 en Lidless Wall en Ring of Sacriligious Soul zijn al binnen en dat vind ik prima. Een lekkere hack 'n slash loot piñata. Te makkelijk, te moeilijk, te saai, te lang levelen, we hebben het allemaal al gehoord en geuit.
Mij kan het eerlijk gezegd niet meer rotten, zolang ik er maar gein mee heb. En dat is in die paar uurtjes prima gelukt. Season 4 valt me, tot nu toe, alles mee.
Misschien dit weekend eens verder levelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-05-2024 04:26 ]
Speelt een stuk beter, minder claustrofobisch en meer overzicht. Erg fijn!
Zit je met level 20 al op WT3?Alekz87 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:11:
Het regent legendarische items en heb al 2 uniques op level 20. De game is wel echt stukken makkelijker/overzichtelijker geworden. Casual walhalla
Uniques dropppen toch pas vanaf WT3?
Aha, nu ik de patch binnen heb snap ik het. Ze komen van de Iron Wolf reputation rewards.
[ Voor 12% gewijzigd door _Peter2_ op 15-05-2024 08:39 ]
Samen met vriendin begonnen, beide necro en ze ging maar 2x dood (ze is nieuw, moet nog leren dat ze Q in moet drukken). Tot lvl 28 ofzo samen gespeelt en vervolgens zelf nog op lvl 35 de reis naar wt3 gemaakt, en op lvl 50/51 richting Wt4.
Tip voor mensen die nog in Wt2 zitten:
Items in Wt3 waren voor mij al bruikbaar op lvl 35 en items in Wt4 vanaf 55.
Een Barbarian aangemaakt en (Voor het eerst) een Helltide opgezocht (World Tier 2) en je hebt eigenlijk geen seconde rust. Binnen een minuut of 20-25 was ik al op level 14 terwijl ik alles behalve efficient speelde.
Dadelijk eens kijken naar een minion Necromancer, aangezien ik overal lees dat die wel heel lekker speelt en eigenlijk overpowered is.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb nog niets met mijn gear gedaan want ik heb nog niet alle recepten gevonden. Mooie klus voor het weekend 😊
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PSN: bollsie
[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 15-05-2024 09:23 ]
S2 een Druid en Sorc
S3 een Sorc
dus S4 moet wel een...juist: een Necro worden
Wel wat pogingen gedaan met een Barb en Rogue tot lvl 40 ofzo, maar niet mijn ding.
Wist echter niet dat Necro zo verschrikkelijk populair zou zijn dit seizoen (PTR niet gevolgd).
Bij een legion gathering liepen wij met bijna 100 man: 12 characters en de rest waren minions...
Kiwi !
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Zag overigens wel wat chat op onze Tweakers clan (3 volgens mij) voorbij komen maar aangezien ik tegenwoordig op console speel typt het voor mij niet meer handig.
Ergens denk je dan terug naar D3 waar necro met minions pas echt sterk werd met bepaalde sets/items, maar zonder die waren ze amper beter dan de andere classes. Zeker bij Druid heb ik het idee dat alles staat/valt met 1 uniek (waar je +3 of +4 op al je skills krijgt en perma wolf/bear wordt), dat je denkt... geef dat ding dan gewoon aan het begin en het loopt direct mee op niveau necro (tot natuurlijk het punt dat je damage slecht gaat meeschalen, zoals bij rogue het geval is)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2024 12:01 ]
Klopt salvagen -> codex -> codex opnieuw imprintenRicmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:58:
Huh hoe werkt het nu als je dan een legendary power van je oude legendary item op een rare item wilt zetten? Moet je eerst het item salvagen en dan vanuit je codex die power op de rare zetten? je kan hem niet rechtstreeks overzetten?
Wees blij dat je dat ook nog met al geimprinte spullen kan doen. Die aspects ben je niet kwijt.
Dat had ook nog gekunnd natuurlijk.
Lekker met mn sever necro begonnen gisteren, ging behoorlijk vanzelf, eind level 30 gekomen in 1.5 uur ofzo. Stukken beter dan dezelfde dungeon herhalen.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Dat gaan ze niet . ze weten dondersgoed dat ze met deze veranderingen op de goede weg zitten (mentality shift) , en gezien de algemeen zeer positieve ontvangst van de patch , zullen we alleen maar meer van dit gaan krijgen in de toekomst. Ik verwacht dat seizoen 5 een volwaardig "seasonal thema" krijgt en dat er nog een aantal goede wijzigingen komen , o.a aan de overworld (zijn ze ook mee bezig), cellars, social features en dat soort dingen.MyKey schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:18:
Eindelijk een season waarbij het levelen een keer leuk. De helltide verbeteringen helpen er ook wel echt bij. Hopelijk houden ze dit zo, en gaan ze het volgend season niet kapot maken.
Lekker met mn sever necro begonnen gisteren, ging behoorlijk vanzelf, eind level 30 gekomen in 1.5 uur ofzo. Stukken beter dan dezelfde dungeon herhalen.