In vorige seizoenen zaten die items soort van gebind aan het level waarop je zo ongeveer zou unlocken. Gewoon gebruiken dus en niet wachten tot je er niets meer aan hebtRicmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:14:
Is het ook beter om die season journal kistjes pas te claimen als je hoger level bent zodat je op hoger level betere items krijgt of niet?
Thanks en is dat ook zo met die rewards van die nieuwe faction ?babbelmb schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:34:
[...]
In vorige seizoenen zaten die items soort van gebind aan het level waarop je zo ongeveer zou unlocken. Gewoon gebruiken dus en niet wachten tot je er niets meer aan hebt
Voor zover ik weet welRicmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:39:
[...]
Thanks en is dat ook zo met die rewards van die nieuwe faction ?
Rares hoef je ook niet meer naar te kijken, dat is echt allemaal auto salvage...
Het codex systeem is wel goed aangepakt moet ik zeggen met het upgraden. Op die manier hebben ze toch een irritant rng element eruit gehaald
Het codex systeem is wel goed aangepakt moet ik zeggen met het upgraden. Op die manier hebben ze toch een irritant rng element eruit gehaald
Tesla M3LR '21
De lag op dit moment is echt onspeelbaar
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Het is prime time voor europese thuiswerkersAlekz87 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:54:
Ambtenaar hier met papadag
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
ik heb geen enkele lag ?Alekz87 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:54:
Hier ook geen lag.
Wat is trouwens het nut van de ''mark as junk'' functie? Ik snap de ''mark as favorite'' aangezien je nu alles in 1x kunt salvagen, maar waarom zou je iets als junk marken als je toch alles weggooit?
Wat is trouwens het nut van de ''mark as junk'' functie? Ik snap de ''mark as favorite'' aangezien je nu alles in 1x kunt salvagen, maar waarom zou je iets als junk marken als je toch alles weggooit?
Tesla M3LR '21
Misschien mensen die het on the spot willen markeren als trash =p maar idd je zou eerder mark as favorite gebruiken dan andersom.London schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:28:
Hier ook geen lag.
Met het vampire board van S2 heb ik gewacht met openen van caches, maar die bleken toen nutteloos. Weinig legendaries, veel vendor meuk. Dus, wachten had toen eigenlijk geen zin.Ricmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:39:
[...]
Thanks en is dat ook zo met die rewards van die nieuwe faction ?
Deze keer heb ik alleen de unique cache vast geopend en daar zaten 2 unique items in. Best leuk!
ik zat ook te twijfelen om de boel te innen, maar deze keer staat er duidelijk indien het ancestral items bevat of niet (alleen de laatste 2 uit mijn hoofd...Poops_McGhee schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:42:
[...]
Met het vampire board van S2 heb ik gewacht met openen van caches, maar die bleken toen nutteloos. Weinig legendaries, veel vendor meuk. Dus, wachten had toen eigenlijk geen zin.
Deze keer heb ik alleen de unique cache vast geopend en daar zaten 2 unique items in. Best leuk!

Ook "Mark as junk" versnelt het salvagen. In plaats van aangeven welke je wilt behouden, geef je daarmee juist aan welke je wilt salvagen. Dan kun je bij de Blacksmith in één keer die hele reeks weggooien met de knop "All junk", in plaats van per stuk. De Blacksmith heeft ook andere opties zoals het salvagen van alle Rares of Magic-kwaliteit items, maar soms is dat niet wat je wilt. Het markeren als "junk" moet ook per stuk, maar gaat veel sneller dan het salvagen zelf.London schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:28:
Hier ook geen lag.
Het markeren van favorieten kan genoeg zijn, en is op zich al erg handig. Zelf doe ik het salvagen van de onnodige items op verschillende manieren afhankelijk van wat er in m'n inventory zit. Alle rares en daaronder gaan in één keer, en voor de legendaries doe ik het óf per stuk óf door ze te markeren als "junk" voor extra snelheid. In andere gevallen markeer ik enkele als favoriet en breek ik de rest af.
De optie "All items" bij het salvagen is nu trouwens sterker dan voorheen: legendaries worden ook afgebroken met die knop nu. Tot deze patch was dat niet het geval. Dus even mee uitkijken als je die knop gebruikt. Die vernietigt nu echt alles behalve favorieten en uniques.
[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 15-05-2024 14:24 ]
Mazzelpik
Ja dat laatste is dus mijn punt. In de endgame markeer je hooguit wat legendaries en uniques als favorite en voor de rest zal je altijd ''all items'' kiezen met salvagen.geert1 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:13:
[...]
Ook "Mark as junk" versnelt het salvagen. In plaats van aangeven welke je wilt behouden, geef je daarmee juist aan welke je wilt salvagen. Dan kun je bij de Blacksmith in één keer die hele reeks weggooien met de knop "All junk", in plaats van per stuk. De Blacksmith heeft ook andere opties zoals het salvagen van alle Rares of Magic-kwaliteit items, maar soms is dat niet wat je wilt. Het markeren als "junk" moet ook per stuk, maar gaat veel sneller dan het salvagen zelf.
Het markeren van favorieten kan genoeg zijn, en is op zich al erg handig. Zelf doe ik het salvagen van de onnodige items op verschillende manieren afhankelijk van wat er in m'n inventory zit. Alle rares en daaronder gaan in één keer, en voor de legendaries doe ik het óf per stuk óf door ze te markeren als "junk" voor extra snelheid. In andere gevallen markeer ik enkele als favoriet en breek ik de rest af.
De optie "All items" bij het salvagen is nu trouwens sterker dan voorheen: legendaries worden ook afgebroken met die knop nu. Tot deze patch was dat niet het geval. Dus even mee uitkijken als je die knop gebruikt. Die vernietigt nu echt alles behalve favorieten en uniques.
Maar goed, ymmv blijkt maar weer
Tesla M3LR '21
Hier liep ik gister ook tegen aan maar gezien de manier hoe ze nu de codex hebben veranderd en je niet meer het legendary effect over zet van een item is het eigenlijk niet zo boeiend. Mits je perongeluk natuurlijk een legendary in je inventory hebt die je wilde equipen.geert1 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:13:
[...]
Dus inderdaad iets om op te letten maar minder impactvol dan dat ik initieel dacht.
Met de uitgebreide functie van "All items" is dat inderdaad een prima manier, zoals jij het doet. Het markeren als "Junk" had iets meer functie vóór deze patch en is nu inderdaad niet zo nuttig meer. Ik zal ook meer de favorieten-methode gaan gebruiken, verwacht ik.London schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:34:
[...]
Ja dat laatste is dus mijn punt. In de endgame markeer je hooguit wat legendaries en uniques als favorite en voor de rest zal je altijd ''all items'' kiezen met salvagen.
Maar goed, ymmv blijkt maar weer
Eerst nog maar eens wat werk gedaan krijgen zodat ik weer kan spelen. Altijd jammer hoe erg werk in de weg zit van de belangrijke dingen des levens
Tijdens het levelen, vooral tot 50, vind ik het nog wel fijn om gewoon tijdens het rondrennen af en toe even door mijn loot te kijken om alvast wat upgrades aan te doen. Dan is het wel fijn om alles al als junk te markeren zodat je weet dat je dat al geëvalueerd hebt. Maar ik had me ook nog niet gerealiseerd dat legs nu ook met all mee gingen. Denk dat het op hoger level inderdaad wel handiger is om met fav te werken...
Gamertag: FinrazielNL
20 euro voor een cosmetic portal...... ze durven wel, he?
was die vorig jaar niet 40?Poops_McGhee schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:26:
20 euro voor een cosmetic portal...... ze durven wel, he?
Je bedoelt, dit is dus een goeie deal? Meteen kopen!
btw, dit kun je nu gewoon typen, terwijl je met je minions necro in een Helltide staat. Minions ftw!
[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-05-2024 16:28 ]
NEE en echt NEE ik adviseer nooit niets meer te kopen van blizzard zonder dat andere getest hebben en gezien dat het goed isPoops_McGhee schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:27:
[...]
Je bedoelt, dit is dus een goeie deal? Meteen kopen!![]()
btw, dit kun je nu gewoon typen, terwijl je met je minions necro in een Helltide staat. Minions ftw!
In s2 waren ze, in de battle pass, 3 voor een tientjeWognummer schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:33:
[...]
NEE en echt NEE ik adviseer nooit niets meer te kopen van blizzard zonder dat andere getest hebben en gezien dat het goed is
Net een sacred 2H cocktailprikker gekregen. Ging direct van 659AP naar 2479AP. Dat is geen subtiel verschilletje meer. Lvl36 op het moment en eigenlijk alleen maar Helltides gedaan. 4e unique is ook binnen, maar dat is niet zo'n beste. Penitent Greaves. Tsja, die moet je ook minstens eens per season looten, uiteraard.
WT3 op lvl39. Capstone was een makkie, maar ik kan er niet mee zitten
.
Helltides zijn prima te doen en de jacht naar goeie loot is geopened. Levelen voelt veel meer als D3 en niet meer als vanilla D4. Wat een opluchting, zeg. Levelen is wel leuk, maar als ik het nu weer op hetzelfde tempo als vanilla of s1 had moeten doen, dan was ik het heel heel snel zat geraakt. Dit tempo ligt me veel beter.
Helltides zijn prima te doen en de jacht naar goeie loot is geopened. Levelen voelt veel meer als D3 en niet meer als vanilla D4. Wat een opluchting, zeg. Levelen is wel leuk, maar als ik het nu weer op hetzelfde tempo als vanilla of s1 had moeten doen, dan was ik het heel heel snel zat geraakt. Dit tempo ligt me veel beter.
Ja de MTX bij deze game blijven echt bizar. het zijn ook gewoon geen microtransactions meer hoor. gewoon major transactions. zelfde voor CoD enz.
Grootste nadeel bij Diablo is imo ook dat de outfitjes in de store zo veel beter zijn dan ingame. in het begin viel dat mee maar inmiddels niet meer.
Grootste nadeel bij Diablo is imo ook dat de outfitjes in de store zo veel beter zijn dan ingame. in het begin viel dat mee maar inmiddels niet meer.
Dat betekent dat een van de affixes een hogere roll heeft die alleen kan droppen.Ricmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:39:
[Afbeelding]
Wat is dit sterretje achter die naam van het item?
Zo is het item gedropt.
Vind dit seizoen wel iets te makkelijk. Paar uurtjes gespeeld en volgens mij een tiental keer een minion moeten spawnen en ik sta met m’n handen op m’n rug in WT3 met een level 37
Ik zou zo'n setje overwegen als D4 een f2p model had net als PoE. Daar zijn de mtx ook relatief prijzig, maar de base game is dus gratis te spelen en dan is het wat mij betreft prima. Maar D4 is een full priced AAA game met een betaalde battle pass én mtx shop. Dat is iets te veel van het goede...Ricmaniac schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:15:
Ja de MTX bij deze game blijven echt bizar. het zijn ook gewoon geen microtransactions meer hoor. gewoon major transactions. zelfde voor CoD enz.
Level 80 inmiddels en de moeilijkheid is - zoals al vaker genoemd - ver te zoeken. Maar necro is wel vermakelijk
Tesla M3LR '21
Ik wil niet klagen maar ben net level 55 en bijna al m’n gear is al I’ll820+. Nog niet perfect. Verre van, maar dit gaat wel hard zeg! Zeker met die minion build necro voelt het enorm overpowered. Ben de class nog aan t leren dus doe soms maar wat. Echter de minions zorgen voor 99% van de damage.
ik had mezelf nog zo voorgenomen nee doe maar niet meer
onverwacht een avond niets te doen nou toch maar even aanzetten
2 uur later lvl 30 necro eerste 2 uniques binnen ring of the sacrilegious soul is er 1 van... dat was wel even leuk
ik ga het gewoon zien en lekker rondrennen in helltides....
onverwacht een avond niets te doen nou toch maar even aanzetten
2 uur later lvl 30 necro eerste 2 uniques binnen ring of the sacrilegious soul is er 1 van... dat was wel even leuk
ik ga het gewoon zien en lekker rondrennen in helltides....
Is het gek dat ik nu ineens een Butcher skin voor m'n Golem wil?
In helltide met wat heat? Want dan moest ik toch wel opletten en regelmatig mijn minions healen of zelfs opnieuw summonen. Alsnog was het wel erg makkelijk en levelde ik als een malle door, dat wel.Jack_Mojo schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:48:
Vind dit seizoen wel iets te makkelijk. Paar uurtjes gespeeld en volgens mij een tiental keer een minion moeten spawnen en ik sta met m’n handen op m’n rug in WT3 met een level 37
Ben ook op level 35 de capstone gaan doen en kwam er als level 37 uit (en dat was echt een cakewalk, zelfs de twee bossfights waren supersimpel). Maar vervolgens in wt3 was wel een stuk pittiger.
Totdat ik wat nieuwe equip aan trok, dus dat kan ook het verschil zijn... Spul uit de capstone dungeon was namelijk allemaal te hoog level om gelijk te gebruiken.
Nieuw wapen en geloof dat mijn damage output toen keer 2,5 deed. Daarna werd het weer een stuk makkelijker al ben ik nog steeds wel een paar keer dood gegaan.
Maar ik moet wel zeggen, ik moet mijn build nog verder uitzoeken en equip is ook nog alles behalve geoptimaliseerd. Ondertussen level 50 dus morgen eens een 50-100 build zoeken.
Vanavond trouwens D4 op de Xbox geprobeerd en dat over WiFi naar de steam deck gestreamd. Dat werkte erg lekker moet ik zeggen
Ook erg fijn dat je gewoon direct dezelfde characters hebt... En mijn Xbox was blijkbaar nog gelinkt aan battle.net, waarschijnlijk van Diablo 3 nog. Maar daarbij waren de poppetjes niet gedeeld.
Rondje Helltide gedaan met een [Profane Mindcage]. Dat is wel andere koek. Op zich nog best te overleven, maar het is wel lastig. Nu heb ik waarschijnlijk geen rete goeie build, maar ook zeker geen slechte.
Wat ik een beetje jammer vind van dit season is de zeer grote focus op helltides..
Je moet helltides doen voor de Iron Wolf reputation. En progressie van je main quest ligt weer gelocked achter bepaalde levels van die reputation.
Je moet helltides doen voor de Iron Wolf reputation. En progressie van je main quest ligt weer gelocked achter bepaalde levels van die reputation.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik gebruik nu deze build/guide en het is alsof ik easy mode aan heb staan en de damage modifiers op.maximaal staan.
Als dit niet heel snel generfed gaat worden dan weet ik het ook niet meer...
Maar tot die tijd geniet ik er wel met.volle teugen van! Het is heerlijk spelen
Als dit niet heel snel generfed gaat worden dan weet ik het ook niet meer...
Maar tot die tijd geniet ik er wel met.volle teugen van! Het is heerlijk spelen

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Op welk level krijg je eigenlijk een Golem? Ben level 35 maar heb hem nog niet gezien. Terwijl die guides allang willen dat ik een skillpoint in Golem Mastery gooi.
Als het goed is heb je een Quest open staan om die te gaan unlocken, je class quest. Zegt niet specifiek golem maar volgens mij wel necromancer.Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:22:
Op welk level krijg je eigenlijk een Golem? Ben level 35 maar heb hem nog niet gezien. Terwijl die guides allang willen dat ik een skillpoint in Golem Mastery gooi.
Sinds kort is er een free trial op Steam
grappig spel dat Diablo IV maar ik game liever op de PS5. Zijn hier mensen die dit op hun console spelen? Hoe bevalt dat?
Oh en is elke class goed te doen voor solo levelen? Ik speel nu barbarian maar dat is tot nu toe nog een beetje saai
Oh en is elke class goed te doen voor solo levelen? Ik speel nu barbarian maar dat is tot nu toe nog een beetje saai
[ Voor 26% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-05-2024 08:29 ]
Zow, thorns barb met die bash modifier (wordt een soort kleine aoe slash) is best chill en vlot. Ondertussen 65, vanavond naar WT4.
Die boss op helltide blijft toch wel een klootzakkie. Ook die miniboss die spawnt als je rep meter naar af gaat. (oranje icon op je minimap).
Die boss op helltide blijft toch wel een klootzakkie. Ook die miniboss die spawnt als je rep meter naar af gaat. (oranje icon op je minimap).
Goed te doen. ken ook spelers die met controller op de pc spelen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:28:
Sinds kort is er een free trial op Steamgrappig spel dat Diablo IV maar ik game liever op de PS5. Zijn hier mensen die dit op hun console spelen? Hoe bevalt dat?
Controller support is wel goed voor D4.
En elke class kan level 100 worden ja. sommige iets makkelijker dan andere maar je bent hier in eigenlijk niet gelimiteerd.
Gisteren een uurtje geknald. Nadat ik hoorde hoe OP necromancer is toch maar voor de sorcerer gekozen en die is nu level 25. Gaat nog prima zo maar als de necro echt zoveel sterker is snap ik dat het niet meer leuk is.
Maar laten we nu niet allemaal gaan klagen over hoe makkelijk het wel niet is met de meest OP class tot nog toe...
Maar laten we nu niet allemaal gaan klagen over hoe makkelijk het wel niet is met de meest OP class tot nog toe...
Wat ik ruk vind aan dat temperen is dat je maar vijf pogingen hebt waarbij je ook nog eens drie keer dezelfde waardeloze affix krijgt. Heb net twee goede boots, waarvan eentje met 135 int, kunnen salvagen omdat ik er geen speed op kon zetten. Zorg dan dat je niet telkens dezelfde affixes krijgt als je als ontwikkelaar het aantal pogingen beperkt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
controller op pc is zeker goed, ik heb zo niet lang geleden nog een xbox 360 controller gescoord in perfecte staat (bijna te perfect, eigenlijk zonde om te gebruiken?)Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:37:
[...]
Goed te doen. ken ook spelers die met controller op de pc spelen.
Controller support is wel goed voor D4.
En elke class kan level 100 worden ja. sommige iets makkelijker dan andere maar je bent hier in eigenlijk niet gelimiteerd.
anyway, ideaal voor het afwisselen met muis en toetsenbord, speel met beide overigens
nothing stops this train
Gister een paar uurtjes gespeeld met de nieuwe dust devil barb.
Met hulp (nog bedankt Apsie) naar WT3 gegaan en daar wat upgrades gevonden.
Ik moet zeggen dat hij nog een beetje tegen valt, maar ik mis ook nog erg veel aspects, de andere classes gaan beter op dit moment, maar er zit potentie in.
Over aspects gesproken, dit is zoveel fijner dan voorheen, wat een verbetering zeg, echt top.
Met hulp (nog bedankt Apsie) naar WT3 gegaan en daar wat upgrades gevonden.
Ik moet zeggen dat hij nog een beetje tegen valt, maar ik mis ook nog erg veel aspects, de andere classes gaan beter op dit moment, maar er zit potentie in.
Over aspects gesproken, dit is zoveel fijner dan voorheen, wat een verbetering zeg, echt top.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Klopt het dat de helltides ook veranderd zijn? Vanochtend even rond gehobbeld en zag dat de mistery kist nu 100 cinders kost. Of heb ik de verkeerde gepakt?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Is alleen in WT1 en WT2. Daarna wordt ie weer duurder.JohnnyV76 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:22:
Klopt het dat de helltides ook veranderd zijn? Vanochtend even rond gehobbeld en zag dat de mistery kist nu 100 cinders kost. Of heb ik de verkeerde gepakt?
Dit inderdaad, in WT1 en 2 heb je alleen de mystery chest, daarna weer zoals je het gewend bent.Bazziek schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:22:
[...]
Is alleen in WT1 en WT2. Daarna wordt ie weer duurder.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik speel normaal op de pc met muis en toetsenbord, maar som in bed op de SteamDeck, dus controller. Maar werkt gewoon out of the box zonder problemen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:28:
Sinds kort is er een free trial op Steamgrappig spel dat Diablo IV maar ik game liever op de PS5. Zijn hier mensen die dit op hun console spelen? Hoe bevalt dat?
Na de speciale quest om de Golem te krijgen, moet je ook de skill in je slots hebben.Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:22:
Zonder de skill zal je geen Golem krijgen. (Je kan via shift+c zien of die unlocked is)
Je loot zo nu en dan ook items [Profane Mindcage], waarmee je de mobs in Helltides +10 levels geeft. Dan wordt het al minder makkelijk.frankv120 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:01:
Gisteren een uurtje geknald. Nadat ik hoorde hoe OP necromancer is toch maar voor de sorcerer gekozen en die is nu level 25. Gaat nog prima zo maar als de necro echt zoveel sterker is snap ik dat het niet meer leuk is.
Op endgame level heeft dat natuurlijk niet veel zin meer, maar Helltide is ook geen endgame.
Het is er puur om snel te levelen. En dat werkt, dus verder niks aan de hand.
Yeah thanks. Die quest is inderdaad het probleem. helemaal niet gezien en vergeten dat er class quests zijnBoermansjo schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:31:
[...]
Na de speciale quest om de Golem te krijgen, moet je ook de skill in je slots hebben.
Zonder de skill zal je geen Golem krijgen. (Je kan via shift+c zien of die unlocked is)
Ja maar je vind best snel goeie nieuwe gear. Je hebt maar 2 goeie stats nodig en 1 reroll je. Heb wel 3 boots liggen die voldoen bijvoorbeeld. Maar je wilt uiteindelijk op 925 een met greater affix.Lekker Ventje schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:10:
Wat ik ruk vind aan dat temperen is dat je maar vijf pogingen hebt waarbij je ook nog eens drie keer dezelfde waardeloze affix krijgt. Heb net twee goede boots, waarvan eentje met 135 int, kunnen salvagen omdat ik er geen speed op kon zetten. Zorg dan dat je niet telkens dezelfde affixes krijgt als je als ontwikkelaar het aantal pogingen beperkt.
Als ik heel eerlijk ben, ik heb de game op PC en mn XBOX. Ik speel de game liever op mijn xbox met controller dan op pc met muis en toetsenbord. Weet niet helemaal waarom, maar ik vind de movement en combat met een controller gewoon zoveel lekkerder voelen als dan met een muis en toetsenbord.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:28:
Ik zit daarom ook liever op zolder (wel saai voor de vrouw) achter mijn xbox, dan dat ik op de laptop beneden zit. Kan natuurlijk gewoon de controller pakken, maar dat opnieuw verbinden tussen apparaten vind ik altijd irritant

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Controller is wel fijn voor alle classes behalve necro wat mij betreft. Ik merk dat necro toch wel wat spells heeft die precisie vergen met casten en dat gebeurt vaak niet met een controller is mijn ervaring.MyKey schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:16:
[...]
Als ik heel eerlijk ben, ik heb de game op PC en mn XBOX. Ik speel de game liever op mijn xbox met controller dan op pc met muis en toetsenbord. Weet niet helemaal waarom, maar ik vind de movement en combat met een controller gewoon zoveel lekkerder voelen als dan met een muis en toetsenbord.
Ik zit daarom ook liever op zolder (wel saai voor de vrouw) achter mijn xbox, dan dat ik op de laptop beneden zit. Kan natuurlijk gewoon de controller pakken, maar dat opnieuw verbinden tussen apparaten vind ik altijd irritant
Tesla M3LR '21
Nou het gaat als een tierelier eerste class al op 100.
Nu lekker pit pushe, het seizoen voelt tot nu toe wel heel erg makkelijk aan maar het MW'n gaat wel wat tijd kosten, kijken hoelang het leuk blijft.
Nu lekker pit pushe, het seizoen voelt tot nu toe wel heel erg makkelijk aan maar het MW'n gaat wel wat tijd kosten, kijken hoelang het leuk blijft.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0t7s3osQ2A22GALdTBq5XGgk.png?f=user_large)
Ik speel op de PS5 en dat speelt echt prima wegPiet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:28:

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Hoe zit het met Uber Lilith? Ik heb met m'n couch-coop-maat nu wel een level 100 (op de eternal realm), maar al een aantal maanden D4 niet meer aangeraakt. Enige wat nog op onze todo-list staat is Uber Lilith verslaan. Al die andere seasonal crap boeit ons niet.
Is dit nu makkelijker geworden? We werden namelijk echt kansloos gewiped, keer op keer.
Is dit nu makkelijker geworden? We werden namelijk echt kansloos gewiped, keer op keer.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Weet niet hoe het qua gameplay is maar qua health kreeg ik er geen deuk in op lvl 92spaceboy schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:46:
Hoe zit het met Uber Lilith? Ik heb met m'n couch-coop-maat nu wel een level 100 (op de eternal realm), maar al een aantal maanden D4 niet meer aangeraakt. Enige wat nog op onze todo-list staat is Uber Lilith verslaan. Al die andere seasonal crap boeit ons niet.
Je hebt het over de curses dan denk ik? Ik heb namelijk zelf ook een necro, sever, en gaat echt heerlijk. Zeker die corpse explosionsen en tendrils zijn top met een controller, zelf beter dan zonder controller. Ssamen met mijn barb echt 0,0 problemen mee.London schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:22:
[...]
Controller is wel fijn voor alle classes behalve necro wat mij betreft. Ik merk dat necro toch wel wat spells heeft die precisie vergen met casten en dat gebeurt vaak niet met een controller is mijn ervaring.
Alleen skills zoals charge en de charge van de druid zijn wat minder fijn met een controller. Maar iedereen zal zijn eigen mening er over hebben
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik gebruik de mark as junk voornamelijk voordat ik ga salvagen, dan weet ik zeker dat ik de goede salvageLondon schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:28:
Hier ook geen lag.
Ja precies, dát ken ik sowieso. Volgens mij moet je het sowieso niet proberen onder level 100. Maar ik ben wel benieuwd of het nog steeds echt totaal niet te doen is, tenzij je uber gear hebt of insane skills. Ik heb zelf de platinum trophy al, maar dat is laf omdat ik door iemand werd geholpen (die met zo'n sorcerer in dat seizoen dat je daar belachelijk veel dmg mee deed) die Uber Lilith voor mij wegveegde.Bazziek schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:04:
[...]
Weet niet hoe het qua gameplay is maar qua health kreeg ik er geen deuk in op lvl 92
Ik wil het zelf kunnen. Ik wil niet 100 uur grinden om een of ander wapen te vinden. We zijn allebe necromancer en niet vies van een beetje respecc'en. We zijn niet supergoed.
Dus: kansloos of zou er iets moeten kunnen nu?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Boy oh boy. Mnions necro doet de balletjes sorc van s2 een beetje verbleken. Kon toen met de balletjes sorc al niet klagen, maar nu nog minder. M'n paragon boards zijn een zooitje op het moment, maar dat lijkt prima te werken. De keren dat ik eens doodga is bij die verrekte Maidens in de Helltide. Verder echt niet. NM's zijn nu vermaak (en slechte loot rooms), maar toch nodig om je glyphs te levelen. Blij toe dat dat ook niet meer zo'n vervelende langdradige taak is. S4 lijkt op D3 en dat kan ik alleen maar goed vinden. Nu nog resource rapende companions en het feest is compleet. Nouja, tot nu toe dan, want ik weet nog niet hoe alle veranderingen zich in de endgame gaan vertalen. We shall see!
Ere wie ere toekomt maar de Diablo devs hebben wel een win te pakken met deze season
Verfrissend om voor de verandering eens louter positieve dingen te lezen op de socials
Mijn necro is bijna level 100, van het weekend ook maar eens iets anders proberen.
Tesla M3LR '21
Het hangt inderdaad nogal van je build af... De curses vallen volgens mij nog wel mee want zijn goedkoop en spambaar, die hoef je niet heel precies te richten. Met mijn minions necro gaat het nu inderdaad ook prima maar ik kan me voorstellen dat het misschien lastiger is met een andere build. Iets als bone prison lijkt me vervelend met controller.MyKey schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:26:
[...]
Je hebt het over de curses dan denk ik? Ik heb namelijk zelf ook een necro, sever, en gaat echt heerlijk. Zeker die corpse explosionsen en tendrils zijn top met een controller, zelf beter dan zonder controller. Ssamen met mijn barb echt 0,0 problemen mee.
Alleen skills zoals charge en de charge van de druid zijn wat minder fijn met een controller. Maar iedereen zal zijn eigen mening er over hebben
Met de sorc vond ik bv firewall niet te doen met controller terwijl chain lightning dan weer wel heel goed werkt.
D3 was hetzelfde trouwens, al kon je daar dus niet op pc tussen controller en m&k switchen. Maar bv de demon hunter had een build die echt niet goed te doen was op Xbox (ben de naam kwijt maar het was er een waarbij je van pack naar pack rende en alleen de elites killde met een heel sterke single target skill, met controller was ik om de haverklap per ongeluk de verkeerde mobs aan het targeten). Builds die wel werken met controller vond ik echter toen ook al veel relaxter om zo te spelen.
Vanavond overigens bijna 5 uur op de steam deck zitten spelen (streamend vanaf de Xbox), dat speelt heerlijk met de necro. Levelen gaat af en toe echt hard (had een cursed chest in een nightmare dungeon die me in een minuut of zo een half level opleverde), maar ik ben nog steeds rustig aan aan het doen. Ben eenmaal op wt4 ook eerst eens alle strongholds gaan doen zodat ik in ieder geval overal toegang toe heb. Geloof dat ik ergens op level 63 zit nu. Maar vind het prima zo, in vorige seasons begon het op dat punt echt al vervelend te worden en heb er nu echt nog lol in.
Todat mensen de endgame gaan spelen..London schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:33:
Ere wie ere toekomt maar de Diablo devs hebben wel een win te pakken met deze seasonVerfrissend om voor de verandering eens louter positieve dingen te lezen op de socials
Mijn necro is bijna level 100, van het weekend ook maar eens iets anders proberen.
Het Temperen is wel iets waar ik een sik van kan krijgen.... oh wacht, die heb ik al 
Het is wel een gedoe om de goeie te krijgen. Wel een beter systeem dan de voormalige enchants, maar het kan nog iets beter. Je krijgt zo vaak dezelfde optie die je al eerder niet wilde.
Moest met 3 items jongleren om eindelijk een shadow resistance temper te krijgen, ipv 7x lightning en 7x fire resistance.
Op lvl64 WT4 ingedoken. Geen problemen, behalve dan weer die verrekte Blood Maidens. Die hitten toch wel hard soms
Het is wel een gedoe om de goeie te krijgen. Wel een beter systeem dan de voormalige enchants, maar het kan nog iets beter. Je krijgt zo vaak dezelfde optie die je al eerder niet wilde.
Moest met 3 items jongleren om eindelijk een shadow resistance temper te krijgen, ipv 7x lightning en 7x fire resistance.
Op lvl64 WT4 ingedoken. Geen problemen, behalve dan weer die verrekte Blood Maidens. Die hitten toch wel hard soms
Temperen is vooral optisch een ilusie want je loot zoveel 925 gear dat je altijd genoeg hebt als je een item bricked.Poops_McGhee schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:23:
Het Temperen is wel iets waar ik een sik van kan krijgen.... oh wacht, die heb ik al
Het masterworken daar zit de echte grind.
Ik heb nog nooit een necromancer gespeeld, maar het. Alt op dat ik zeg de eerste levels minions/skeletons had en nu helemaal niets meer?!
Wat doe ik verkeerd?
Wat doe ik verkeerd?
die kunnen doodChUcKiE schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:31:
Ik heb nog nooit een necromancer gespeeld, maar het. Alt op dat ik zeg de eerste levels minions/skeletons had en nu helemaal niets meer?!
Wat doe ik verkeerd?
Daar moet ik dan naar kijken, maar het leek erop dat ze er gewoon niet waren. Ook die Books had ik gechecktWognummer schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:37:
[...]
die kunnen dooddus even opnieuw summonen rechts naast je essence staat hoeveel je er nog in leven hebt
Let ook op dat je de summon op je skillbar houdt, anders doen ze het ook niet.ChUcKiE schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:41:
[...]
Daar moet ik dan naar kijken, maar het leek erop dat ze er gewoon niet waren. Ook die Books had ik gecheckt
Misschien dat ik iets gemist heb, maar zat net een affix toe te voegen, wolves 62-85%, maar eenmaal toegepast was het opeens +292% damage op mijn wapen. Mis ik iets hier, of is dat de multiplier voor 2H wapen en een bonus?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net een patch van ongeveer 1GB voor mijn kiezen gekregen. Ben benieuwd wat er is aangepast.
User Interface and User Experience
NVIDIA DLSS Frame Generation, a setting available to players with NVIDIA 4000 series graphics cards, has been temporarily disabled due to stability issues. We are actively investigating a fix and will enable the feature once known crashes have been addressed.Bug Fixes
Fixed an issue where Evade didn't function properly for players using full Keyboard controls.
Various updates to address performance and stability issues.
[ Voor 73% gewijzigd door _Peter2_ op 17-05-2024 07:49 . Reden: Patch notes ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Thanks voor deze melding, ik dacht dat het met mijn raytracing te maken had. wanneer ik die uitschakelde liep DLSS wel op mijn 4090. Maar nu blijkt dus dat het DLSS is... weird. Straks maar weer genieten van ray tracing en DLSS dan maar uitzetten._Peter2_ schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 07:45:
Net een patch van ongeveer 1GB voor mijn kiezen gekregen. Ben benieuwd wat er is aangepast.
[...]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Beetje vreemde take aangezien daar ook genoeg in is veranderd in positieve zin. Is het genoeg om een volledige season te blijven spelen? Waarschijnlijk niet, maar dat is bij vrijwel geen een arpg het geval.
De huidige staat van D4 is wat eigenlijk verwacht had mogen worden bij de release een jaar geleden. Dat er nog genoeg voor verbetering vatbaar is staat natuurlijk ook buiten kijf. En dat er ook zeker dingen aan de endgame toegevoegd mogen/moeten lijkt mij ook evident.
Tesla M3LR '21
Het blijft inderdaad voor iedereen persoonlijk hoe lang ze zullen blijven spelen. Persoonlijk wil ik ook helemaal geen game die al mijn game tijd op slokt... D4 doet dat nu even maar hoeft dat zeker geen maanden te doen. Ik verwacht dan ook niet dat ik erg ver zal komen in de pit of met masterworking. Maar het is wel fijn dat ik wel gewoon level 100 kan halen nu en dan nog dingen te doen heb voor zolang ik het leuk vind.
Ik begrijp de redenatie van Blizzard waarom ze in eerste instantie de tocht naar 100 veel trager gemaakt hadden, het idee dat je dat niet per se hoeft te halen maar dat het iets is om over langere tijd naar toe te werken. Maar in de praktijk betekende dat dat het niet echt voldoening gaf. Op een gegeven moment ging het zo traag dat de lol er vanaf was zonder dat je in ieder geval iets van een duidelijk doel gehaald had. Nou was dat al deels aangepakt natuurlijk, maar nu vind ik het helemaal een stuk fijner. Hoe lang ik doorspeel dat zie ik wel, genoeg lol voor nu en genoeg andere games zodra de lol er weer vanaf is... En dan kom ik 3 maanden later weer terug om het opnieuw te doen met een nieuw season theme of misschien de expansion wel al
Ik begrijp de redenatie van Blizzard waarom ze in eerste instantie de tocht naar 100 veel trager gemaakt hadden, het idee dat je dat niet per se hoeft te halen maar dat het iets is om over langere tijd naar toe te werken. Maar in de praktijk betekende dat dat het niet echt voldoening gaf. Op een gegeven moment ging het zo traag dat de lol er vanaf was zonder dat je in ieder geval iets van een duidelijk doel gehaald had. Nou was dat al deels aangepakt natuurlijk, maar nu vind ik het helemaal een stuk fijner. Hoe lang ik doorspeel dat zie ik wel, genoeg lol voor nu en genoeg andere games zodra de lol er weer vanaf is... En dan kom ik 3 maanden later weer terug om het opnieuw te doen met een nieuw season theme of misschien de expansion wel al
mhm.. summoning necro met auto-homing zombies die dan weer knallen (Howl from below unique) en allerlei tempers dat corpse explosion radius groter maakt is wel erg leuk hoor 
Hoe groot kan een radius worden? Zit daar een max aan ?
Ik meen dat area size increase gecapt is op +100%PepieNL schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:57:
mhm.. summoning necro met auto-homing zombies die dan weer knallen (Howl from below unique) en allerlei tempers dat corpse explosion radius groter maakt is wel erg leuk hoor
Dat was op de ptr nog niet zo en resulteerde in een paar belachelijke builds wat ik hoorde.
Ik doelde meer op dat D4 nu in een positief daglicht staat, dat veranderd zodra de meeste mensen bij de endgame komen, dan komen vanzelf de post ''X is to grindy'' etc etcLondon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:26:
[...]
Beetje vreemde take aangezien daar ook genoeg in is veranderd in positieve zin. Is het genoeg om een volledige season te blijven spelen? Waarschijnlijk niet, maar dat is bij vrijwel geen een arpg het geval.
De huidige staat van D4 is wat eigenlijk verwacht had mogen worden bij de release een jaar geleden. Dat er nog genoeg voor verbetering vatbaar is staat natuurlijk ook buiten kijf. En dat er ook zeker dingen aan de endgame toegevoegd mogen/moeten lijkt mij ook evident.
Ik zelf vind het niet zon probleem heb al bijna 2 chars op 100
Ik heb zelf nog nooit een character op max level gehad vanwege de grind op hogere levels. Nu het allemaal wel stukken sneller gaat zie ik mezelf wel tot level 100 komen. Maar het grinden daarna om een item te krijgen dat 1% beter is en het volgende seizoen niet meer relevant is zie ik mezelf echt niet doen.Nahkriin schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:17:
[...]
Ik doelde meer op dat D4 nu in een positief daglicht staat, dat veranderd zodra de meeste mensen bij de endgame komen, dan komen vanzelf de post ''X is to grindy'' etc etc
Wat dat betreft ben ik dan ook blij met deze opzet. Dat het levelen dus een stuk sneller gaat en meer voldoening geeft en pas als je al op de eindbestemming bent het echte grinden pas om de hoek komt kijken.
Ben inmiddels level 53 en ben nu bezig om in alle zones in ieder geval level 3 renown te krijgen om het maximale aan skill points te hebben. Dit heb ik na het uitspelen van de campaign (bij release) nooit gedaan omdat ik er toen echt klaar mee was. Want zelf toen (level 48) vond ik het al behoorlijk een grind en eentonig aan het worden. Ook de seizoenen daarna konden me niet overtuigen. Dat is nu dus wel anders! Ben dus blij met alle veranderingen die ze doorgevoerd hebben.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
ja ik snap het heel goed, voor mij persoonlijk gaat het te snel nu niet zozeer het levellen maar het krijgen van gear maargoed dat wouden mensenMazeWing schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:22:
[...]
Ik heb zelf nog nooit een character op max level gehad vanwege de grind op hogere levels. Nu het allemaal wel stukken sneller gaat zie ik mezelf wel tot level 100 komen. Maar het grinden daarna om een item te krijgen dat 1% beter is en het volgende seizoen niet meer relevant is zie ik mezelf echt niet doen.
Wat dat betreft ben ik dan ook blij met deze opzet. Dat het levelen dus een stuk sneller gaat en meer voldoening geeft en pas als je al op de eindbestemming bent het echte grinden pas om de hoek komt kijken.
Ben inmiddels level 53 en ben nu bezig om in alle zones in ieder geval level 3 renown te krijgen om het maximale aan skill points te hebben. Dit heb ik na het uitspelen van de campaign (bij release) nooit gedaan omdat ik er toen echt klaar mee was. Want zelf toen (level 48) vond ik het al behoorlijk een grind en eentonig aan het worden. Ook de seizoenen daarna konden me niet overtuigen. Dat is nu dus wel anders! Ben dus blij met alle veranderingen die ze doorgevoerd hebben.
Helltides zijn wel eindelijk leuk om te doen, maar ik vond de grind zelf altijd wel leuk maar nu kan ik de focus leggen op masterworken alleen moet je zoveel gold hebben en dat betekend whispers doen
Ah dan vatte ik hem ff verkeerd opNahkriin schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:17:
[...]
Ik doelde meer op dat D4 nu in een positief daglicht staat, dat veranderd zodra de meeste mensen bij de endgame komen, dan komen vanzelf de post ''X is to grindy'' etc etc
Ja je komt al vrij snel op een punt dat upgrades marginaal beter zullen zijn. In principe bereik je dat punt al voor level 100 zelfs. Maar goed, we gaan wel zien wat ze nog meer gaan bedenken.
Tesla M3LR '21
Ja ik heb gister hele dag pit gedaan voor mats, en de kosten als je rond tier 8 zit met masterworking zijn niet cheapLondon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:45:
[...]
Ah dan vatte ik hem ff verkeerd op![]()
Ja je komt al vrij snel op een punt dat upgrades marginaal beter zullen zijn. In principe bereik je dat punt al voor level 100 zelfs. Maar goed, we gaan wel zien wat ze nog meer gaan bedenken.
Gold is echt zieke bottleneck... ik verwacht over paar weken dat gold word gebuffed bij whispers.
Masterworking is toch sowieso veel duurder geworden dan de eerdere 5/5 upgrades ?
Dat het van 6 ot 12/12 duurder is snap ik allemaal best, maar als je oude upgrades vergelijkt met de nieuwe duurt het best lang en kost het best veel meer dan vroeger.
Dat zie je ook terug op eternal en mensen die daar net beginnen of weer beginnen. Die hebben een mega gat tov maxxed out lagacy spul.
Dat het van 6 ot 12/12 duurder is snap ik allemaal best, maar als je oude upgrades vergelijkt met de nieuwe duurt het best lang en kost het best veel meer dan vroeger.
Dat zie je ook terug op eternal en mensen die daar net beginnen of weer beginnen. Die hebben een mega gat tov maxxed out lagacy spul.
Wat was voor jou de snelste manier om te levellen trouwens? Ik ben nu sinds lvl 70 ongeveer louter NM's aan het spammen om alle glyphs op level 21 te krijgen.Nahkriin schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:47:
[...]
Ja ik heb gister hele dag pit gedaan voor mats, en de kosten als je rond tier 8 zit met masterworking zijn niet cheap
Gold is echt zieke bottleneck... ik verwacht over paar weken dat gold word gebuffed bij whispers.
Tesla M3LR '21
Ja tevens komt daarbij als je op 12/12 de verkeerde stat hit je het zooitje mag resetten, watg sinds de uodate vandaag ook weer gold kost hahaJaer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:11:
Masterworking is toch sowieso veel duurder geworden dan de eerdere 5/5 upgrades ?
Je kan met de xbox app ook verbinding maken met je XBOX en dan je game streamen.
Dan kan je toch een controller gebruiken en beneden zitten.
Dan kan je toch een controller gebruiken en beneden zitten.
MyKey schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:16:
[...]
Als ik heel eerlijk ben, ik heb de game op PC en mn XBOX. Ik speel de game liever op mijn xbox met controller dan op pc met muis en toetsenbord. Weet niet helemaal waarom, maar ik vind de movement en combat met een controller gewoon zoveel lekkerder voelen als dan met een muis en toetsenbord.
Xbox C#, .NET, Vissen
Ik heb dat ook hoor, voor mij was de grind naar 100 bij vorige versies veel te lang. Met name Seizoen 3, daar ben ik bij lvl 50 afgehaakt. Het eerste seizoen heb ik nog wel een char naar 100 gebracht, maar dat was eigenlijk alleen om de platinum binnen te halen op de PS5. Ik ben nu gewoon te druk om zo’n grind te doen. En hoewel ik inmiddels aardig wat uurtjes in D4 heb zitten, heeft het me nog niet zo kunnen pakken als voorgaande Diablo versies dat deden.Finraziel schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:54:
Het blijft inderdaad voor iedereen persoonlijk hoe lang ze zullen blijven spelen. Persoonlijk wil ik ook helemaal geen game die al mijn game tijd op slokt... D4 doet dat nu even maar hoeft dat zeker geen maanden te doen. Ik verwacht dan ook niet dat ik erg ver zal komen in de pit of met masterworking. Maar het is wel fijn dat ik wel gewoon level 100 kan halen nu en dan nog dingen te doen heb voor zolang ik het leuk vind.
Ik ben met dit nieuwe seizoen, zoals zovelen
Voor nu een prima afwisseling met Helldivers 2, de game die me sinds release al 130 uur in z’n greep heeft
Eens even kijken of ik deze char naar de 100 kan brengen en hoe leuk het dan blijft
Dat is ook bij 4/4 en 8/8 zo toch? Het is wel mega naar idd.Nahkriin schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:26:
[...]
Ja tevens komt daarbij als je op 12/12 de verkeerde stat hit je het zooitje mag resetten, watg sinds de uodate vandaag ook weer gold kost haha
Met een reset krijg je ook niet al je mats terug toch? Dus het is en-en-en
[ Voor 10% gewijzigd door Jaer op 17-05-2024 11:20 ]
Ja klopt alleen 4/4 is niet zo boeiend dat farm je easy alleen kut van je mats en gold, maar stel je hebt 2/3 goed en dan bij 12/12 faalt het reset je weer naar 1/12 hahaJaer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:19:
[...]
Dat is ook bij 4/4 en 8/8 zo toch? Het is wel mega naar idd.
Met een reset krijg je ook niet al je mats terug toch? Dus het is en-en-en
Tja, maar die begrijp ik wel... Als ze dat te makkelijk maken dan zitten mensen juist weer na een week met perfecte gear en niks meer om voor te spelen.
Ik zou (als ik ooit al zover zou komen) ook niet resetten omdat die 12/12 roll niet goed ging. Ik zou dan denk ik eerder een tweede item aan gaan werken en kijken of ik die beter kan krijgen dan de eerste. Zo ja maar nog niet perfect dan swap je en reset je de eerste om die weer te proberen beter te krijgen dan wat je aan hebt.
Ik zou (als ik ooit al zover zou komen) ook niet resetten omdat die 12/12 roll niet goed ging. Ik zou dan denk ik eerder een tweede item aan gaan werken en kijken of ik die beter kan krijgen dan de eerste. Zo ja maar nog niet perfect dan swap je en reset je de eerste om die weer te proberen beter te krijgen dan wat je aan hebt.
Ik krijg toch wel zin om mijn eerste HC character naar 100 te krijgen nu ik al die positieve verhalen hoor. Minion necro is dus blijkbaar super sterk, maar necro is mijn enige char op 100 tot nu toe (balletjes sorcerer lvl96). Barbarian vond ik niet super, maar wel behoorlijk tanky. Welke class is nu redelijk tanky voor HC en een goede om naar 100 te brengen Druid of Rogue? Of zijn ze dit seizoen allemaal OP?
Base power van alle classes is veel hoger dan voorheen, voor HC keuze is reuze denk dat Barb het veiligste is maar elke class is viable.DennisCle schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:44:
Ik krijg toch wel zin om mijn eerste HC character naar 100 te krijgen nu ik al die positieve verhalen hoor. Minion necro is dus blijkbaar super sterk, maar necro is mijn enige char op 100 tot nu toe (balletjes sorcerer lvl96). Barbarian vond ik niet super, maar wel behoorlijk tanky. Welke class is nu redelijk tanky voor HC en een goede om naar 100 te brengen Druid of Rogue? Of zijn ze dit seizoen allemaal OP?
Als je puur voor level 100 wil dingen maakt het niet zoveel uit.
Inderdaad, enige reden dat mijn necro een paar keer dood gegaan is is omdat ik dingen aan het doen was op een level wat vorig seizoen krankzinnig geweest was. Als je daar wat terughoudender in bent denk ik dat elke class vrij makkelijk door HC moet kunnen komen nu.
Voor het eerst de 100 gehaald dit seizoen. En zonder het gevoel te hebben het te "moeten" halen. Wat mij betreft is de patch geslaagd. Nu endgame of snel een alt maken? Lijkt me allebei leuk.
Nice ik denk dat ik nu ook wel voor het eerst de 100 ga halen dit seizoen! Scheelt ook wel dat ik nu gewoon met de PS Portal op de bank kan gaan zitten spelen, dat speelt wel erg prettig, maar de patch is inderdaad erg geslaagd.
Ik zou denk ik een alt starten op HC, en dan lekker afwisslen met SC endgame spelen.
Ik zou denk ik een alt starten op HC, en dan lekker afwisslen met SC endgame spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Kluus op 17-05-2024 13:03 ]
Doe voor de zekerheid Crossplay uit, geen idee of je op PC of console speelt. Spelt draait nu als boter met minimale stutters her en der, iets meer met crossplay, maar is zeer stabiel, hardcore rdy naar mijn mening.DennisCle schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:44:
Alsnog is crossplay niet helemaal optimaal voor hardcore/vertrouw het nog niet helemaal.
Hoe is Barb thorns nu?, het is mij opgevallen dat groene gems geen thorns meer geven, dus Thorns barb heeft een nerf?. WIl graag Barb proberen maar ik hou van lazy builds, zo min mogelijk skills spammen is mijn doel.Nahkriin schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:46:
[...]
Base power van alle classes is veel hoger dan voorheen, voor HC keuze is reuze denk dat Barb het veiligste is maar elke class is viable.
Als je puur voor level 100 wil dingen maakt het niet zoveel uit.