Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:11

ChUcKiE

Dus........

Had ik ook zojuist en ook wat haperingen in game play.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
De servers verdienen ook wel aandacht, ja. Het gebeurt te vaak dat ik er zomaar uitgegooid word.

Leuk al die video's over de PTR maar als ik zie dat iemand een pit boss lvl 200 zo ongeveer op farmstatus heeft met zijn necro weet je ook dat er nog een flinke nerf gaat komen voor het live gaat.
Verder valt me op dat veel streamers totaal niet naar resistance kijken maar extra armor wordt wel gekozen.

Heb meerdere keren gehoord dat de masterworks wel enorm veel tijd kunnen gaan kosten om het te maximaliseren vanwege het vele farmen voor de materialen, dat zou dan ook nog aangepast moeten gaan worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
London schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:06:
[...]

Arpg's hebben natuurlijk ook geen infinite lifecycle, daarom maken ze ook seasons. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien en dan kan je beter wat anders gaan doen, of wat jij doet andere doelen stellen natuurlijk. Maar ik meen gelezen te hebben dat de developers van de bekende arpg's hun seasons ook wel op elkaar afstemmen dus op die manier heb je altijd wat te doen :P

Morgen Diablo 3 nieuwe season :+
Ik ben daarom HC gaan spelen, dan heb je uitdaging, kun je doodgaan en moet je opnieuw starten (lijkt wel op een season in een season :D). In D4 HC Only kan gewoon nog niet door alle bugs die er nog zijn, dus inderdaad soms kun je beter wat anders gaan doen. Maar houdt voor mij niet in dat het een andere Diablo variant is, maar potje Heathstone, WC3 of potje online snelschaken.

D3 heb ik afgesloten toen die SSF er was 1 of 2 seasons terug ofzo, was leuk maar dat was genoeg.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:21
Ben je net van plan de Lightning storm druid om te bouwen naar pulverize… dropt er eindelijk een tempest roar🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brothermaynard schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:05:
Ben je net van plan de Lightning storm druid om te bouwen naar pulverize… dropt er eindelijk een tempest roar🤩
Hier precies andersom. Zit je lekker te pulverizen en ben je niet van plan om te switchen, dropped er een Tempest Roar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een avondje aan D4 besteed. Het viel me op dat de towns een stuk minder bevolkt zijn en dat er nauwelijks lvl100 characters te zien zijn. Ook bij de wachtkamers bij Duriel zijn alle stoelen vrij.
Dat heb ik wel eens anders gezien. Het is nu echt leeg.
Nog een week of 5 en dan zal dat hopelijk wel anders zijn.

Vanavond m'n oudste Eternal characters maar eens wat upgraden. Er rennen er nog een paar in ilvl800 gear rond, toen dat nog hoog was. Geeft me weer wat te doen. Alle andere games die ik in de tussentijd gespeeld heb, ben ik ook alweer zat of heb ze uitgespeeld. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-04-2024 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zie nog genoeg lvl 100's rondlopen en altijd volle bak bij de world boss en gezellig druk bij de legions. Regelmatig de world boss binnen een halve minuut down :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:08:
Ik zie nog genoeg lvl 100's rondlopen en altijd volle bak bij de world boss en gezellig druk bij de legions. Regelmatig de world boss binnen een halve minuut down :)
Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde momenten uitgekozen om te spelen. Bij WB's zie ik bijna alleen maar lvl70's en sporadisch een 100 ertussen. Zelfde bij Legions.
Niet dat het mij echt wat uitmaakt, hoor. Ik speel soio. Maar het viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Poops_McGhee schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 20:44:
[...]

Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde momenten uitgekozen om te spelen. Bij WB's zie ik bijna alleen maar lvl70's en sporadisch een 100 ertussen. Zelfde bij Legions.
Niet dat het mij echt wat uitmaakt, hoor. Ik speel soio. Maar het viel me gewoon op.
De loot van wb's is nou ook niet perse de moeite voor een 100. Dan wil je 925 drops, en die droppen niet echt vaak van wb's.
Dan is een hoge nmd of duriel veel beter.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

blegh, ik zit vast. Ik krijg de season-bosses niet plat, mobs gaan met gemak. (ben lvl 85, mobs gaan tot zover tot lvl 93 prima) Maar ik doe te weinig 1 op 1 dmg :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Mad-Matt schreef op zondag 14 april 2024 @ 12:02:
blegh, ik zit vast. Ik krijg de season-bosses niet plat, mobs gaan met gemak. (ben lvl 85, mobs gaan tot zover tot lvl 93 prima) Maar ik doe te weinig 1 op 1 dmg :(
Welke build? Welke items mis je? Dan kunnen we (althans, de ‘pro’s’ hier) je wat tips g3ven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

brothermaynard schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:30:
[...]

Welke build? Welke items mis je? Dan kunnen we (althans, de ‘pro’s’ hier) je wat tips g3ven?
https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Deze build, mobs clearen gaat hard door de onderlinge explosies, maar bij een single target heb je dat niet

Net even wat hulp gekregen, 2 goede drops, Tier 42 is nu goed te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mad-Matt op 14-04-2024 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TepelStreeltje schreef op zondag 14 april 2024 @ 09:02:
[...]

De loot van wb's is nou ook niet perse de moeite voor een 100. Dan wil je 925 drops, en die droppen niet echt vaak van wb's.
Ik ben daar ook niet voor de gear loot, maar voor de mount items die ze kunnen droppen.
Voor gear zou ik inderdaad wel een nmd of vault doen, maar gear heb ik niet meer nodig. Heb alles 925 met goeie stats en affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TepelStreeltje schreef op zondag 14 april 2024 @ 09:02:
[...]

Legion drops vind ik ook enorm tegen vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb vanochtend een unique gehad bij legions maar helaas weer zo'n nutteloze unique die bijna niemand gebruikt. Zou liever eens een mendeln zien als loot. Ik heb ondertussen al best veel doublures, Black River drie keer bv. Net als die staff die extra fireballs afvuurt.

Ik doe de WB enkel voor de afwisseling. Met de aankomende veranderingen heeft het sowieso niet zo heel veel zin om nu nog uitgebreid gear te gaan farmen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
gister mijn nieuwe char op 80 gekregen, op 1 area na alle lilith dingen en area's cleared. Dus nog 1 uurtje en vind het eerst best, alle dungeons halen komt wel in S4.
Voor de komende maand een D2 Softcore sorc gemaakt, al lvl 18 en in Hell a2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik speel altijd sorcerer, maar ik denk toch dat ik eens wat anders ga proberen in S4. In D3 heb ik het meest met Monk gespeeld en ik vind het enorm jammer dat er geen klasse in zit die hierop lijkt.

Mogelijk maar eens voor een Druid gaan. Weet iemand wat de meta was op PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Mad-Matt schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:08:
Ik speel altijd sorcerer, maar ik denk toch dat ik eens wat anders ga proberen in S4. In D3 heb ik het meest met Monk gespeeld en ik vind het enorm jammer dat er geen klasse in zit die hierop lijkt.

Mogelijk maar eens voor een Druid gaan. Weet iemand wat de meta was op PTR?
De meta van een testomgeving die een week toegankelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lapras schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:25:
[...]

De meta van een testomgeving die een week toegankelijk was?
yes.
Maar heb al een filmpje gevonden van Rhykker. :)

En even gekeken, die whirlwind Barb ziet er heel leuk uit.
Denk dat ik daar maar eens mee begin.

[ Voor 17% gewijzigd door Mad-Matt op 15-04-2024 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister lucky in D2R, zag in hell een rush game en was op tijd. Baal neer in Hell. Paar runs gedaan in NM (ben lvl 60+) en erna met een Friend nog in hell rond gelopen. Geen echte drops maar was weer fun alleen erg laggy :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister weer wat hulp gekregen met Duriel (en Griggie), helaas weer niet de X'fal ring gedropt.

Maar goed, NM-dungeons pushen gaat redelijk, zit op lvl 66. En nog wel wat ruimte over.
Ik ben lvl 97, ik ga door tot lvl 100 en dan stop ik lekker tot S4 begint, het is mooi geweest zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:52
Ik heb gisteren voor het eerst de Echo of Lilith geprobeerd en na een poging of 30 verslagen toen ik eindelijk doorhad hoe ik haar one-shot mechanics kon ontwijken. Daarna een Nightmare lvl 100 vault gedaan wat eigenlijk ook maar makkelijk is als HotA Barb. Seizoen nu echt volledig afgerond, misschien wel nog een keer de gauntlet proberen een dezer dagen.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
frankv120 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:26:
Ik heb gisteren voor het eerst de Echo of Lilith geprobeerd en na een poging of 30 verslagen toen ik eindelijk doorhad hoe ik haar one-shot mechanics kon ontwijken. Daarna een Nightmare lvl 100 vault gedaan wat eigenlijk ook maar makkelijk is als HotA Barb. Seizoen nu echt volledig afgerond, misschien wel nog een keer de gauntlet proberen een dezer dagen.
Je had ook op season 4 kunnen wachten waar de oneshot mechanics eruit gehaald worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Kaasje123 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 12:08:
[...]

Je had ook op season 4 kunnen wachten waar de oneshot mechanics eruit gehaald worden :)
Wist niet dat het eruit gehaald zou worden, en vind het wel fijn de season 100% uitgespeeld te hebben.
Daarnaast zijn alle andere bossfights te makkelijk aangezien ik alles one shot, dus een beetje uitdaging was ook best leuk. Gaf veel meer voldoening dan het 10x op rij neerhalen van Duriel/Malphas in 1 hit.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mad-Matt schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:30:
Gister weer wat hulp gekregen met Duriel (en Griggie), helaas weer niet de X'fal ring gedropt.

Maar goed, NM-dungeons pushen gaat redelijk, zit op lvl 66. En nog wel wat ruimte over.
Ik ben lvl 97, ik ga door tot lvl 100 en dan stop ik lekker tot S4 begint, het is mooi geweest zo.
Ik heb die ring in een NMD gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:19
Mad-Matt schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:30:

Als je eternal speelt kan ik je wel een paar keer door Duriel heen loodsen.
Doe dat voornamelijk solo, dus als ik iemand kan helpen die een item nodig heeft is dat prima.

Doel wat ik nu heb ik de aspects verzamelen voor de cube straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lekker Ventje schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:32:
[...]

Ik heb die ring in een NMD gevonden.
ik heb nog nooit echt geluk gehad in Diablo spellen, dus dat gaat bij mij niet gebeuren :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mad-Matt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:09:
[...]

ik heb nog nooit echt geluk gehad in Diablo spellen, dus dat gaat bij mij niet gebeuren :o
Ik heb ook niet altijd geluk want de mendeln ring voor de minions zoek ik nog steeds. Ik ga er niet voor farmen omdat ik eerst af wil wachten wat de patch met S4 gaat doe. Ik weet ook niet of bestaande uniques waardeloos worden of automatisch aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zojuist voor mij season 3 afgerond.
Lvl 100 gehaald, lvl 76 NM dungeon zonder echt issues voltooid.

Nu lekker ff niets tot S4 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
Gisteravond met een kameraad een level 100 Vault gedaan. We hebben het gehaald en daarmee mjn persoonlijke doelstelling behaald.

Ik weet niet wat ik nu ga doen. Kan zomaar zijn dat ik iets anders ga doen tot Seizoen 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben toch maar weer verder gegaan. Dit keer met een barb, even de speelmanier onder de knie krijgen aangezien ik volgend seizoen barb wil spelen.

Lvlen is wat pittiger dan met de sorc

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Heb de game een week geleden alweer weggelegd. De comeback duurde een dag of 4-5 en toen was het weer genoeg.

Onderhand begin ik te twijfelen of s4 wel zoveel nieuws gaat brengen, dat de game weer helemaal fris aan gaat voelen. Het blijft nog steeds diezelfde wereld, met dezelfde activiteiten die ik al zo vaak gezien heb.
Itemization kan het iets interessanter maken, maar het doel is nog steeds hetzelfde.
Mobs reskinnen voor season events gaat het em ook niet doen, hoor. Dat hebben we nu wel gehad.
De game is nu bijna een jaar geleden uitgekomen en het is wel tijd voor nieuwe gebieden en activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@Poops_McGhee Misschien een idee om het even neer te leggen en over een x aantal maanden weer te kijken? Dan raak je ook niet uitgeblust.

Ik heb er nu 3 karakters opzitten tot lvl100. Er mag wel iets ingrijpends veranderen voordat ik weer verder ga.
Hetzelfde heb ik bij Last Epoch: alles is wel gedaan en gezien, tijd voor wat anders.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Deel wel zijn mening, er is wel nieuwe content maar echt nieuwe gear is er niet straks. (voor een necromancer).
Speel; straks s4 en ook veel eternal omdat ik daar toch wel de meeste tijd in heb zitten en al die nieuwe uber chest nog even wil verzamelen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb wel weer zin in S4, maar ik heb denk ik een stuk minder gespeeld (al heb ik er ook honderden uren in zitten over het afgelopen jaar). Over het algemeen werd ik helemaal gestoord van het steeds weer moeten filteren van loot waardoor ik ergens na level 60 er al snel geen zin meer in had. Heb alleen één keer level 100 aangetikt met de OP ballensorc destijds.
Aangezien hopelijk die nummer 1 ergernis een heel stuk minder erg zou moeten zijn met de nieuwe itemization ben ik benieuwd of ik het nu wel langer volhou. Maar ja, als je daar minder last van had of er gewoon doorheen powerde, dan is misschien die ergernis wel weg, maar daarachter zit weinig wat je niet toch al gezien had (omdat je door powerde).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat de heck.. 1 jaar alweer bijna ja :o wat is de tijd snel gegaan zeg.
Heb S3 zo goed als niet gespeeld, was er heel gauw klaar mee.. door de langere break denk ik wel weer zin in S4 gekregen. gaan het meemaken :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik denk dat het inherent is aan een game als Diablo dat je het even zat bent en weg legt.
Zelf vond ik het met de release enorm tegen vallen, was totaal niet wat ik ervan verwacht had. S1 gespeeld en toen niet meer naar omgekeken. Onlangs weer opgepakt na de positieve berichten van S4 die eraan komt en tot zover vermaak ik me prima in S3. M'n eerste lvl 100 en nu voor het eerst (sinds heel D1) echt lekker met een barbarian aan de gang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
Poops_McGhee schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:32:
Heb de game een week geleden alweer weggelegd. De comeback duurde een dag of 4-5 en toen was het weer genoeg.

Onderhand begin ik te twijfelen of s4 wel zoveel nieuws gaat brengen, dat de game weer helemaal fris aan gaat voelen. Het blijft nog steeds diezelfde wereld, met dezelfde activiteiten die ik al zo vaak gezien heb.
Itemization kan het iets interessanter maken, maar het doel is nog steeds hetzelfde.
Mobs reskinnen voor season events gaat het em ook niet doen, hoor. Dat hebben we nu wel gehad.
De game is nu bijna een jaar geleden uitgekomen en het is wel tijd voor nieuwe gebieden en activiteiten.
geen last van, maar ik behandel de game ook niet als een fulltime job

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Ik heb gisteravond de game weer opgepakt met mijn HC Barbarian. ik had via die centrale kamer een dungeon gedaan, ging prima. Aan het einde van de dungeon leave dungeon gestart en even naar de wc, was ik niet teruggekomen in die centrale kamer, maar in de open wereld. RIP. Goeie reden om ermee te stoppen. Geen zin om weer op HC eerst naar lvl60 te moeten.

Nou goed, voldoende plezier gehad aan de game voor de prijs en wie weet komt de zin weer een keer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
DennisCle schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 12:22:
Ik heb gisteravond de game weer opgepakt met mijn HC Barbarian. ik had via die centrale kamer een dungeon gedaan, ging prima. Aan het einde van de dungeon leave dungeon gestart en even naar de wc, was ik niet teruggekomen in die centrale kamer, maar in de open wereld. RIP. Goeie reden om ermee te stoppen. Geen zin om weer op HC eerst naar lvl60 te moeten.

Nou goed, voldoende plezier gehad aan de game voor de prijs en wie weet komt de zin weer een keer terug.
Zuur… maar afk + HC is toch prone for disaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
brothermaynard schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:39:
[...]

Zuur… maar afk + HC is toch prone for disaster?
Uiteraard, maar ik ging er dus blind vanuit dat ik terug zou komen in die hall waar ik de dungeon inging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:40:
Wat de heck.. 1 jaar alweer bijna ja :o wat is de tijd snel gegaan zeg.
Heb S3 zo goed als niet gespeeld, was er heel gauw klaar mee.. door de langere break denk ik wel weer zin in S4 gekregen. gaan het meemaken :)
Tijd gaat hard, he? Ik heb S3 nog wel afgemaakt met 2 chars op 100, maar geen zin meer om te min-max'en of een derde char te maken. De magie van bijna een jaar geleden is wel wat verdwenen.
Ik zal S4 wel starten, hoor. En een tenminste 1 char naar de 100 levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:17
ik zit in Tweakers guild maar is niet actief meer, is er een Nederlandse guild die wel actief is? in S4 ga ik weer actief spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2024 20:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:14
Kol Nedra schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:27:
ik zit in Tweakers guild maar is niet actief meer, is er een Nederlandse guild die wel actief is? in S4 ga ik weer actief spelen :)
Same, en dan is de guild ongetwijfeld ook weer actief.... Geduld is een schone zaak! O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-10 08:30
Denk dat ik deze guild is even zal opzoeken in S4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
DennisCle schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:20:
[...]

Uiteraard, maar ik ging er dus blind vanuit dat ik terug zou komen in die hall waar ik de dungeon inging :+
Met leave dungeon uit een vault kom je in de open wereld waar de vault zich bevind.
Met een town portal kom je terug in die centrale hal.
(overigens kom je ook in de open wereld als je een nieuwe nightmare dungeon opent terwijl je nog in de oude staat)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
vanavond werd er op Twitch iets nieuws geshowed voor de nieuwe season volgens mij

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Begint toch weer beetje te kriebelen met Diablo Season 4 :P

Bij season 3 had ik dat overigens ook en was ik er volgens mij binnen 3-4 dagen al klaar mee en geen zin om door te spelen. Dus misschien gebeurd dat hier ook.

Maar wil het bij season 4 misschien eens anders doen en er gewoon blind in gaan. Zelf alle changes in mij opnemen enzo en niet alles op internet bestuderen en lezen over season 4 :P

Kijken of het me dan langer pakt.
Bottomline is nog steeds dat de game gewoon beter moet zijn geworden.. daar hopen we op.

Meeste plezier in D4 tot nu toe heb ik gehad met pre-season. maar dat is wel gauw denk ik als alles nieuw is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kijk ook wel uit naar S4. Tot nu toe heb ik elk seizoen gespeeld maar gebruik ik het vooral om een character naar 100 te levellen. Speel daarna meestal weer wat anders. Ik vind de seasons niet zo boeiend/leuk als in D3 waar ik de Greater Rifts en hun manier van gems levellen en leaderboards erg leuk vond.
Over het algemeen heb ik me wel vermaakt met D4 tot nu toe alleen heb ik wel wat moeite met het idee dat we qua endgame eigenlijk al een jaar een open beta spelen en er elk seizoen vooral hype is over fixes en features die er al vanaf het begin in moeten zitten.

Maar goed, nieuwe lootsysteem lijkt me een goede stap. Weg met useless stats iig dikke plus. Ik hoop wel dat het aantal items dat gaat droppen nog wat omhoog gaat want op de PTR vind ik dat wat aan de magere kant.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga voor Barbarian in S4.

S3 vond ik niet interessant genoeg, ben maar lvl 22 geworden op Necromancer 🫣

ik vond die "pet" die je erbij kreeg niet zo leuk. S2 vond ik leuker

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 02-05-2024 15:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:07
Moet toch zeggen dat seizoen 4 (en de bijbehorende Patch) er wel ontzettend goed uit ziet. De comments waren ook grotendeels heel positief van de ptr, en de punten die daar naar voren kwamen na de ptr lijken voor een groot deel adequaat opgepakt.

Ik heb er wel zin in en ben bij s4 weer van de partij :D

Alleen geen echte seasonal mechanics dit keer, maar dat is mss wel eens goed ten gunste van wat er nu allemaal fundamenteel veranderd (ook voor non season).

[ Voor 44% gewijzigd door Visgek82 op 03-05-2024 08:12 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
nog 2 weken wachten, maar nog even bezig met D2R :D
Gaat best goed, al een Jah, Sur, Ohm, Vex, meerdere shako's etc gevonden.
Toch mis ik het gevoel van 10+ jaar terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:02:
nog 2 weken wachten, maar nog even bezig met D2R :D
Gaat best goed, al een Jah, Sur, Ohm, Vex, meerdere shako's etc gevonden.
Toch mis ik het gevoel van 10+ jaar terug
Dat is een gevoel die je ook nooit meer met een game zal terug krijgen :P hoogstens een weekje als een nieuwe release is van een game ofzo maar zelfs dan heb je al mazzel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 08:56
Visgek82 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 07:55:
Moet toch zeggen dat seizoen 4 (en de bijbehorende Patch) er wel ontzettend goed uit ziet. De comments waren ook grotendeels heel positief van de ptr, en de punten die daar naar voren kwamen na de ptr lijken voor een groot deel adequaat opgepakt.

Ik heb er wel zin in en ben bij s4 weer van de partij :D

Alleen geen echte seasonal mechanics dit keer, maar dat is mss wel eens goed ten gunste van wat er nu allemaal fundamenteel veranderd (ook voor non season).
Ja, same here. Ik vond de game echt gewoon niet 'leuk' bij release. Deels vanwege die maffe loot mechanics. Blij dat ze begrijpen dat '3% change for 10% increased overpowered damage when enemy is healthy and in vulnerable state while cold' stats echt geen reet uitmaken.

Valt me overigens op dat ze heel sterk kijken naar D3 voor Loot Reborn. Vond dit artikel op Polygon wel treffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:30:
[...]

Dat is een gevoel die je ook nooit meer met een game zal terug krijgen :P hoogstens een weekje als een nieuwe release is van een game ofzo maar zelfs dan heb je al mazzel denk ik
het is nu een vloek, de run van 1 - 24.
Wel veel misbruik gemaakt van Baal run bots.
Volgens mij is blizzard er wat tegen aan het doen wat sinds gister zijn er een stuk minder van die games.

Traden is ook weer een verslaving, duur verkopen en goedkoop kopen. En soms deals once in a lifetime (ber geruild en kreeg 2 jah....)

Inmiddels maar Classic gestart, sorc 55 en barb 21 _/-\o_ beide in a1 hell

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 06-05-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Hoe zit het tegenwoordig met de clans?

aangezien er 3 clans waren op de pc in t begin van het seizoen.
Hoeveel mensen spelen er nog? en is het misschien handig om nu 1 Clan te gaan maken?

Wil het nieuwe seizoen wel even weer kijken of het wat is. (is het niets ben ik ook snel weer weg)
maar merkte dat het qua actieve users een stuk minder druk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:14
eehbiertje schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:42:
Hoe zit het tegenwoordig met de clans?

aangezien er 3 clans waren op de pc in t begin van het seizoen.
Hoeveel mensen spelen er nog? en is het misschien handig om nu 1 Clan te gaan maken?
Mja, de clans zullen begin van het nieuwe seizoen weer redelijk druk zijn hoor. 8)
eehbiertje schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:42:

Wil het nieuwe seizoen wel even weer kijken of het wat is. (is het niets ben ik ook snel weer weg)
Precies de reden waarom het nu rustig is.... O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
Apsie schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:39:

Mja, de clans zullen begin van het nieuwe seizoen weer redelijk druk zijn hoor. 8)

Precies de reden waarom het nu rustig is.... O-)
bedoelde meer te zeggen dat er sinds release al 3 (of meer) GOT
clans waren. weet van de eigen clan dat er een 20 man actief speelden en een paar casual.

maar veel mensen hebben gespeeld en daarna niet weer.
Zodoende beetje de vraag naar members van andere clans of het dan niet een idee is om 1 actieve GOT clan op te richten? en de 3 samen te voegen. dan heb je 1 actieve community namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
eehbiertje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 07:27:
[...]

bedoelde meer te zeggen dat er sinds release al 3 (of meer) GOT
clans waren. weet van de eigen clan dat er een 20 man actief speelden en een paar casual.

maar veel mensen hebben gespeeld en daarna niet weer.
Zodoende beetje de vraag naar members van andere clans of het dan niet een idee is om 1 actieve GOT clan op te richten? en de 3 samen te voegen. dan heb je 1 actieve community namelijk.
Ja maar wie gaat mensen kicken.

Je hebt meer succes hier om een 4 te maken en dan aan actieve mensen te vragen om die te joinen. Misschien zelfs een idee ieder seizoen een nieuwe clan te maken. Dus 4 voor season 4 en clam 5 voor season 5. Dan heb je altijd actieve leden voor dat moment.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
Alekz87 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:52:
[...]

Ja maar wie gaat mensen kicken.

Je hebt meer succes hier om een 4 te maken en dan aan actieve mensen te vragen om die te joinen. Misschien zelfs een idee ieder seizoen een nieuwe clan te maken. Dus 4 voor season 4 en clam 5 voor season 5. Dan heb je altijd actieve leden voor dat moment.
'
Ja zolang het bekend is dat er een nieuwe clan is dan komen de mensen wel. :P
misschien wel een idee om het per season te gaan doen. natuurlijk mis je dan de mensen die eternal spelen maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
eehbiertje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:21:
[...]

'
Ja zolang het bekend is dat er een nieuwe clan is dan komen de mensen wel. :P
misschien wel een idee om het per season te gaan doen. natuurlijk mis je dan de mensen die eternal spelen maar toch.
Eternal kan dan toch gewoon naar tweakers 1 of tweakersET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
Nog 5 dagen, op Classic lekker bezig met CS runs op hell, hier een filmpje van mijn chars:
barb: YouTube: Diablo II Resurrected Classic Barb Solo CS Run
pala: YouTube: Diablo II Resurrected Classic Pala Hammers Solo CS run

[ Voor 25% gewijzigd door pstalman op 09-05-2024 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Ben weer redelijk hyped. Heb wat video’s zitten kijken met masterworking en tempering. Ziet er uit als een fijn systeem. Stukken beter dan 5x op upgrade klikken zoals het nu is.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Rare vraag, maar is het seasonal theme van S4 nu al bekend? Niet dat het erg uitmaakt natuurlijk, aangezien het vooral boeiend is wat de structurele veranderingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lapras schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 14:45:
Rare vraag, maar is het seasonal theme van S4 nu al bekend? Niet dat het erg uitmaakt natuurlijk, aangezien het vooral boeiend is wat de structurele veranderingen zijn.
Iets met de iron wolves (Diablo 2 act 3 mercenaries), maar meer heb ik me er niet in verdiept. Het lijkt niet echt een heel veel omvattend thema te worden, wat goed is want we moeten met alle wijzigingen eerst een nieuwe baseline vaststellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

We zullen het wel zien, ik start met een barbarian

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2024 16:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Ugh, wat een kwal is dat zeg...
Het is duidelijk, negativity sells.
We krijgen precies waar we om vroegen, stop even met gimmicky season themes en fix de base game. We krijgen een PTR wat we graag wilden. Ze zijn open over wat ze gaan doen zonder geheimzinnigheid... Dus meneer gaat zeiken dat hij alles al weet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Speel voornamelijk eternal en blijf dat ook wel doen.
Heb voor de cube de meeste aspects al verzameld via Duriel runs, stash en mn tasje zit vol met items die er meteen in kunnen :)

Gaat heel veel inventory space schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Finraziel schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:22:
[...]

Ugh, wat een kwal is dat zeg...
Het is duidelijk, negativity sells.
We krijgen precies waar we om vroegen, stop even met gimmicky season themes en fix de base game. We krijgen een PTR wat we graag wilden. Ze zijn open over wat ze gaan doen zonder geheimzinnigheid... Dus meneer gaat zeiken dat hij alles al weet 8)7
Idd. Ik kijk veel meer uit naar de patch en wat dat betekent voor het spel (en de toekomst van het spel) dan een thema. Tot nu toe zijn die seasonal quest dingen toch niet veel soeps geweest, dus boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Lapras schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 14:45:
Dit seizoen draait om itemization. Minder waardeloze stats op items. Minder loot maar wel betere loot. Dus bedoeling is niet dat je na elke dungeon 5 minuten door je overvolle bags aan t gaan bent om te beslissen om een items waardevol is. Om vervolgens je bags te legen en terug naar gaan om de resterende loot op te pakken omdat je misschien wel iets mist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 21:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat betreft clans heb ik al eerder voorgesteld om gewoon bij een nieuw seizoen ook een nieuwe GoT clan aan te maken. Meld je even aan in een apart topic, dan houden we de troep buiten de deur... zo heb je ook meteen een natuurlijke opschoning van actieve spelers en zit de boel weer gezellig vol :)

Let's go GoT-S04 !

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Kaastosti schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:51:
Wat betreft clans heb ik al eerder voorgesteld om gewoon bij een nieuw seizoen ook een nieuwe GoT clan aan te maken. Meld je even aan in een apart topic, dan houden we de troep buiten de deur... zo heb je ook meteen een natuurlijke opschoning van actieve spelers en zit de boel weer gezellig vol :)

Let's go GoT-S04 !
Geen fan van. Ik zou het gewoon zo laten als in d3. Dat werkt door de seizoenen heen ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Visgek82 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:12:
[...]Geen fan van. Ik zou het gewoon zo laten als in d3. Dat werkt door de seizoenen heen ook prima.
Ben ik niet bekend mee. Is dat iets dat wij als spelers kunnen doen, of moet Blizzard daarvoor stoppen met spelers pesten en clanbeheer gewoon fatsoenlijk implementeren?

Als het die laatste is, wat stel je nu dan precies voor? Mocht blijken dat ze dingen gefixt hebben waardoor het allemaal makkelijker gaat, dan stappen we gewoon weer over.

Nu hebben we drie clans met weinig actieve leden. Dat schiet ook niet op...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
In de eerste clan zijn drie plaatsen vrij maar ik ben meestal de enige die online is. Maar als de beheerder niet meer speelt wordt het lastig. Wie moet er dan opruiming houden en wie kick je als niet duidelijk is wie er inactief is?

Ik twijfel nog om aan S4 te beginnen of om op etearnel verder te gaan. Het enige wat ik nog zou willen is een extra barb naast mijn bleed barb die ik al heb. Heb als het goed is nog recht op een battlepass maar die cosmetics zie je toch niet tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 12 mei 2024 @ 08:14:
In de eerste clan zijn drie plaatsen vrij maar ik ben meestal de enige die online is. Maar als de beheerder niet meer speelt wordt het lastig. Wie moet er dan opruiming houden en wie kick je als niet duidelijk is wie er inactief is?

Ik twijfel nog om aan S4 te beginnen of om op etearnel verder te gaan. Het enige wat ik nog zou willen is een extra barb naast mijn bleed barb die ik al heb. Heb als het goed is nog recht op een battlepass maar die cosmetics zie je toch niet tijdens het spelen.
Ik zou in ieder geval even komende week afwachten, dan komen heel veel mensen terug verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82

Je kunt dit seizoen prima op eternal spelen daar het seizoensthema weinig voorstelt van wat ik gehoord heb. Alle grote overkoepelende veranderingen zijn deze keer ook voor eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Kaastosti schreef op zondag 12 mei 2024 @ 07:52:
[...]

Ben ik niet bekend mee. Is dat iets dat wij als spelers kunnen doen, of moet Blizzard daarvoor stoppen met spelers pesten en clanbeheer gewoon fatsoenlijk implementeren?

Als het die laatste is, wat stel je nu dan precies voor? Mocht blijken dat ze dingen gefixt hebben waardoor het allemaal makkelijker gaat, dan stappen we gewoon weer over.

Nu hebben we drie clans met weinig actieve leden. Dat schiet ook niet op...
Er komen straks meer dan genoeg spelers bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Visgek82 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 10:20:
[...]Er komen straks meer dan genoeg spelers bij :)
Hoop het van harte, maar de afgelopen twee seizoenen was het verdacht rustig in clan nummer 3. In het begin een kleine spike, maar daarna veelal maximaal 5 mensen online. Na een paar weken seizoen drie ben je vaak alleen. Da's niet de bedoeling van een clan natuurlijk.

Maar ja, als Blizzard alle ervaring van de afgelopen jaren bewust wegflikkert en clanbeheer praktisch niet implementeert... niet eens kunnen zien wanneer iemand voor het laatst online was, kom op zeg. Da's gewoon een dikke middelvinger naar spelers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:29

De beheerder van de 1e (en originele) clan speelt momenteel even D3 omdat er in D4 niets meer te beleven valt dit seizoen ;)

Zodra het nieuwe seizoen start ga ik even monitoren wie er online komt de eerste dagen, de rest gaat er uit zodat het allemaal wat cleaner wordt en er plek vrij komt. Personen uit clans 2 & 3 zullen dan kunnen joinen.
(graag via DM want de clan join feature lijkt nergens op...)

Het voorstel om per seizoen een nieuwe clan op te richten ben ik geen fan van, er zijn nu al 'teveel' clans, zo ga je nog meer versplinterde restclannetjes genereren met wat zombiemembers na elk seizoen. Lijkt me niet optimaal (en ook daar ga je hetzelfde fenomeen krijgen, na 2 weken haakt 80% af...)

Mocht Blizz dezelfde clanfeatures hanteren als in D3 zou het gewoon veel simpeler zijn, nu kan een clanleader zelfs niet zien hoelang iemand offline is 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
JimMorrison schreef op zondag 12 mei 2024 @ 10:41:
[...]

De beheerder van de 1e (en originele) clan speelt momenteel even D3 omdat er in D4 niets meer te beleven valt dit seizoen ;)

Zodra het nieuwe seizoen start ga ik even monitoren wie er online komt de eerste dagen, de rest gaat er uit zodat het allemaal wat cleaner wordt en er plek vrij komt. Personen uit clans 2 & 3 zullen dan kunnen joinen.
(graag via DM want de clan join feature lijkt nergens op...)

Het voorstel om per seizoen een nieuwe clan op te richten ben ik geen fan van, er zijn nu al 'teveel' clans, zo ga je nog meer versplinterde restclannetjes genereren met wat zombiemembers na elk seizoen. Lijkt me niet optimaal (en ook daar ga je hetzelfde fenomeen krijgen, na 2 weken haakt 80% af...)

Mocht Blizz dezelfde clanfeatures hanteren als in D3 zou het gewoon veel simpeler zijn, nu kan een clanleader zelfs niet zien hoelang iemand offline is 8)7
Ik heb ergens tijdens een interview die vraag ook gesteld zien worden aan een hoofd-ontwikkelaar omdat het schijnbaar best een doorn in het oog is van velen. Het antwoord was volgens mij ergens in de trend van "that can be arranged" op de vraag van "last online" clanmanagement. Kan het even zo snel niet terugvinden.

Anyhoo, hier ook weer van de partij voor seizoen 4 in clan 1 :). Heel benieuwd. Dit keer weinig informatie ingewonnen of de PTR aangeraakt. Dit keer niet teveel hoop, kan het alleen maar meevallen. Maar de geluiden volgens het internet waren, wat ik heb kunnen opvangen, positief. Het thema van seizoen 4 schijnt wel redelijk minimaal/afwezig te zijn. Als de core maar goed/beter is, maakt het thema mij voor nu niet uit.

Ik ga starten met een rogue op SC en daarna kijken hoever ik kom op HC met een minion necromancer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:35

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Dit is de eerste Diablo die ik speel (Gamepass) en heb gisteren de campaign uit gespeeld.
Ik blijf het een erg overweldigende game vinden met al de opties die je hebt, en eigenlijk snap ik er geen bal van. Ben ook constant bang dat ik gear salvage/verkoop waar ik later spijt van krijg.
Voor zover ik nu begrijp is het de bedoeling dat ik World Tier III unlock via de Cathedral of Light Capstone Dungeon, zodat ik hogere level items kan krijgen en me dan beter moet focussen op het levellen van m'n character.

Ik vind tot nu toe het hack en slash gedeelte leuk, maar omdat ik heel veel dingen niet begrijp weet ik niet of het een blijvertje voor me is.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:03:
Dit is de eerste Diablo die ik speel (Gamepass) en heb gisteren de campaign uit gespeeld.
Ik blijf het een erg overweldigende game vinden met al de opties die je hebt, en eigenlijk snap ik er geen bal van. Ben ook constant bang dat ik gear salvage/verkoop waar ik later spijt van krijg.
Voor zover ik nu begrijp is het de bedoeling dat ik World Tier III unlock via de Cathedral of Light Capstone Dungeon, zodat ik hogere level items kan krijgen en me dan beter moet focussen op het levellen van m'n character.

Ik vind tot nu toe het hack en slash gedeelte leuk, maar omdat ik heel veel dingen niet begrijp weet ik niet of het een blijvertje voor me is.
Ik zou in ieder geval op dit moment even zoveel mogelijk je legendaries bewaren. Dinsdag begint het nieuwe seizoen en komt de patch uit die heel veel gaat veranderen (je hoeft daarvoor niet een seasonal character te starten, die wijzigingen komen ook naar jou) en dan kun je al je legendaries salvagen (tenzij je ze echt direct nog wil gaan dragen, maar meestal gaat het om het legendary aspect wat je wil kunnen extracten en dan op een ander item plakken).
Met de komende wijzigingen kun je legendaries gewoon salvagen en komt het legendary aspect dan automatisch in je collectie van legendary aspects. Vaker dezelfde aspect extracten levelt dat aspect als het ware op in je collectie.

Verder wil je inderdaad die capstone dungeon gaan doen en naar WT3. In principe is het idee er achter dat je dat op level 50 doet. De meeste mensen gaan al eerder, maar dat is dan met een al vrij goed werkende build. Je kunt eventueel als het lastig blijkt ook zelfs pas na level 50 gaan, maar elk level boven level 50 zal het levelen op WT1/2 langzamer gaan want de monsters levelen niet meer met je mee vanaf dat punt.

Het hack&slash gedeelte zou als het goed is met de komende patch juist meer de nadruk moeten krijgen. Minder gedoe met inventory management en uitpluizen welke loot nou wel of niet goed is (hoewel ik dat zelf tot level 50 minder als een probleem ervaren heb, pas vanaf WT3/4 vond ik dat echt vervelend worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52

Snoes

marcel

Finraziel schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:25:
[...]

Ik zou in ieder geval op dit moment even zoveel mogelijk je legendaries bewaren. Dinsdag begint het nieuwe seizoen en komt de patch uit die heel veel gaat veranderen (je hoeft daarvoor niet een seasonal character te starten, die wijzigingen komen ook naar jou) en dan kun je al je legendaries salvagen (tenzij je ze echt direct nog wil gaan dragen, maar meestal gaat het om het legendary aspect wat je wil kunnen extracten en dan op een ander item plakken).
Met de komende wijzigingen kun je legendaries gewoon salvagen en komt het legendary aspect dan automatisch in je collectie van legendary aspects. Vaker dezelfde aspect extracten levelt dat aspect als het ware op in je collectie.
Kan ik me hierover al ergens wat meer inlezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Maxroll.gg

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Met het lezen van die changes ben ik wel heel benieuwd geworden naar een necro build die focust op minions.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72UmNkFbki-qjsFBF3p1pXh_OwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A5sv3o12YXulkIGYvtfTMdX8.png?f=user_large

Denk dat je nu wel mooie viable build ermee kan maken.

Heb necromancer ook nog letterlijk niet gespeeld in D4. Was de enige class die me niet zo aansprak maar minion builds in D3 vond ik ook tof en in PoE.

Dus wil dit wel proberen in S4 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 13-05-2024 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Ricmaniac schreef op maandag 13 mei 2024 @ 08:47:
Met het lezen van die changes ben ik wel heel benieuwd geworden naar een necro build die focust op minions.

[Afbeelding]

Denk dat je nu wel mooie viable build ermee kan maken.
jep, necro wordt het, en dan verder niets ( :D ) of barb.

D2 Classic Barb gister 83 geworden, zal vanavond een public game open zetten en alles droppen.

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 13-05-2024 08:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Dit zegt genoeg ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_kC-YFFl4UX6bFDfJBboOVjFAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GwtJDrqpHDBhshfrKaq9PxD7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Minion Necro all the way, en daarna misschien nog een Barb (y) (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb nog een druid op lvl 65 geparkeerd staan. Als de pets nu serieus mee kunnen gaan doen wordt het wellicht nog wat voor de komende tijd naast mijn twee necro’s. Zolang ik maar niet hoef te shapeshiften?

Wordt de wereldbaas ook nog aangepakt? Gisterenochtend werd die zo ongeveer ge-oneshot. Die lag na 1 seconde plat😳 Had daarvoor al wat mensen gechecked en er waren de nodige uber uniques aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
ik ga beginnen met een frost nova sorc :) Beviel goed op PTR. Zal wel wat generfed zijn maar mag de pret niet drukken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Leuk, ik ga met de dust devil barb aan de gang. Weer eens wat anders dan de sorcerer die ik altijd speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

tha_crazy

Mafketel

Ik denk Necro.

Druid & Barb waren wel leuk, maar Barb speel ik altijd incl D3.
En nu minion wat meer viable is ga ik dat eens proberen.

Zo niet, ga ik denk ik naar Soc,
Rogue heeft me nooit aangesproken eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
voor mij Barb, ik vind necro niet zo lekker spelen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:15:
Heb nog een druid op lvl 65 geparkeerd staan. Als de pets nu serieus mee kunnen gaan doen wordt het wellicht nog wat voor de komende tijd naast mijn twee necro’s. Zolang ik maar niet hoef te shapeshiften?

Wordt de wereldbaas ook nog aangepakt? Gisterenochtend werd die zo ongeveer ge-oneshot. Die lag na 1 seconde plat😳 Had daarvoor al wat mensen gechecked en er waren de nodige uber uniques aanwezig.
Grootste probleem wat ik heb met Minion druid is dat de vine en ravens niet als minions voelen. Ze zijn er niet echt, het voelt meer als een passive die af en toe een klein beetje schade doet gecombineerd met een active spell. Wolven zijn wel echte minions, maar dat zijn er maar drie. In D2 kon je echt het scherm zo ongeveer vullen met wolven en raven. De raven waren weliswaar ook untargetable, maar ze waren wel continu aanwezig op het scherm en hadden ook echt een duidelijke impact op de vijanden die ze aanvielen (blind). In D4 zie ik af en toe iets over scherm heen vliegen maar verder merk je er niks van. Zelfs als ze ineens veel meer damage gaan doen denk ik niet dat dat voor mij echt lekker zou voelen.

Maar ik ga ook beginnen met een minion necro :) ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Ik was er eigenlijk al over uit dat ik als sorcerer zou gaan starten aangezien dat de enige class is die ik niet gespeeld heb (ik heb elke seizoen een andere class gespeeld + pre-season). Nu ik zie hoeveel iedereen verwacht van necro komend seizoen twijfel ik toch een klein beetje, maar ik vraag me ook echt af hoeveel er nu precies al te zeggen is (aangezien er toch nog eea veranderd is na de PTR).

We gaan het zien morgenavond.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Kol Nedra schreef op maandag 13 mei 2024 @ 12:55:
[...]

voor mij Barb, ik vind necro niet zo lekker spelen ;)
Huidige seizoen ook barb. Speelde echt super leuk! Shako mogen looten vrij vroeg met wat geluk. Was dus gevoelsmatig vrij snel klaar. Na 4 weken zat ik al aan m’n max ongeveer.

Wilde zo graag keertje met minions spelen. Dus als dit seizoen HET seizoen is….lets goooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Wordt echt een necro seizoen dus ;p

Heb zelf in se1 wolf druid gespeeld, speelde wel leuk, maar haalde het niet bij pulverize. (Dus uiteindelijk maar over gegaan....).

Zit nu beetje te twijfelen tussen deze 2 classes. Maar es kijken als ik tijd heb wat het wordt, voorlopig toch geen tijd, dus lekker makkelijk:p

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het jeukt echt weer bij mij. woensdag een papadag dus als het kleine monster niet te lastig is moet ik wat uurtjes kunnen gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankv120 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 13:16:
Ik was er eigenlijk al over uit dat ik als sorcerer zou gaan starten aangezien dat de enige class is die ik niet gespeeld heb (ik heb elke seizoen een andere class gespeeld + pre-season). Nu ik zie hoeveel iedereen verwacht van necro komend seizoen twijfel ik toch een klein beetje, maar ik vraag me ook echt af hoeveel er nu precies al te zeggen is (aangezien er toch nog eea veranderd is na de PTR).

We gaan het zien morgenavond.
Ik zou gewoon bij je plan blijven, als het om power gaat that is... Ik weet ook niet of minion necro nou per se de sterkste gaat worden (maar heb me er ook niet echt in verdiept, wat de absoluut sterkste is boeit me ook niet zo). Ik denk dat het vooral is dat veel mensen het een leuke build vinden maar tot nu toe was ie nogal zwak (al viel er nog redelijk omheen te werken). Nu de build wat liefde krijgt zie je alle minion liefhebbers logischerwijs hun kans pakken om die build te spelen zonder zichzelf te gimpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:36
Iemand die mij wilt helpen met Echo voordat S4 begint?

ik kom tot phase 2.

[ Voor 17% gewijzigd door Buizerd__NL op 13-05-2024 17:19 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Pagina: 1 ... 170 ... 214 Laatste