Nee, loot is volledig random.ErikT738 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:27:
Is de loot die je krijgt gebaseerd op wat je speelt? Ik speel een Chain Lightning Sorcerer waar ik eigenlijk niet zo heel tevreden meer over was, en ineens vond ik een unieke ring die mijn Chain Lightning veel beter maakte. Verder heb ik alleen nog Rare en minder zeldzame items gevonden.
Overigens heb ik nog geen flauw idee hoe mijn damage precies wordt berekend en wat ik zou moeten doen om mijn spells sterker te maken. Momenteel pak ik gewoon de items met de hoogste getallen, op een paar uitzonderingen na (verhoogde movement speed of items die damage van core skills boosten). Gek genoeg heb ik een tijdje gehad dat ik twee keer kon dodgen maar is dat nu weer weg.
Qua builds, zoek op internet een beetje uit wat je moet doen qua build met wat je zoekt.
Ik ben ook gegaan voor een lightning build (charged bolts), maar door een puntje te steken in Fire Bolt te stoppen en die in je Enchantment slot te stoppen en dan een item met "extra dmg to burning enemies" wordt je build ineens nog veel sterker.
Edit:
Of het was Fireball. Ik heb het spel niet bij de hand, dus weet even niet meer welke van de 2 het is.
[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 02-04-2024 13:54 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super