Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:22:
[...]

Overtuigen gaat er niet inzitten, en dat hoeft ook niet. Maar als iemand daadwerkelijk Diablo 4 een ''verschrikkelijk goeie game'' noemt dan kan ik die persoon alleen maar adviseren even te googelen naar Stockholm syndroom :F

Maar het positieve is wel dat het alleen maar beter kan worden. Season 4 wordt als het goed is door hetzelfde team ontworpen als season 2 en season 2 was best prima. Als de leaderboards erbij komen en hopelijk rond season 4 ook de itemization rework dan hoor je mij niet klagen. Zoals al vaker genoemd; de basis die er staat is best prima, maar een aantal fundamentele arpg aspecten laten te wensen over. En de manier om dat op te lossen is dus niet om een paard van 65 euro in een shop te douwen van een full priced game met betaalde battle passes ;)
Ja maar dat is dus ook waarom ik mij er een beetje zorgen om maak... een team heeft 6 maanden developed aan dit seizoen. Is dat een team van 1 persoon dan ofzo? :/ heel raar gewoon..

Maarja ik hoop nog steeds dat het beter wordt in de toekomst want ik denk waar we het allemaal redelijk over eens zijn is dat de aestetics en graphics van D4 dikke prima zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:11:
[...]
Wat is nou echt de endgame in D4? je grind alleen maar dezelfde dungeons.
Het grappige is dat er zoveel goede voorbeelden zijn van hoe je dit soort games goed maakt, ook in de repetitieve activiteiten. Je hoeft niet alles te kopieren maar doe alsjeblieft wat inspiratie op. Waarom vinden spelers het farmen van maps of monoliths wel leuk en de dungeons in D4 niet? Waarom vinden spelers de gear en progression in PoE en LE wel leuk en in D4 niet? Hetzelfde geld voor skill trees, uniques en die legendary aspects etc.

Ze slaan gewoon telkens de plank volledig mis en ik vermoed dat het komt omdat de personen die weten hoe je een goede ARPG maakt al lang niet meer bij Blizzard werken. Ik wil niet elitist zijn of "gatekeepen" maar ik ben wel ontzettend verbaasd dat iemand dit een "verschrikkelijk goede game" kan noemen..
Goede argumenten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReZpie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
Alekz87 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 08:20:
Ach. Ik merk online, lees Reddit en YouTube, dat blizzard toch niks meer goed kan doen.

Bye d4, hallo last epoch of PoE is het enige wat je tegenkomt. Uiteindelijk is d4 gewoon een verschrikkelijk goeie game en praat iedereen online elkaar maar een beetje na. Al ik aan vrienden vraag die gestopt zijn waarom ze gestopt zijn dan hoor ik vooral YouTubers praten en redditpost quotes. “Er is geen endgame” oké wel level en welke gear had je? “Ja gestopt bij 70”… oké dus je hebt niet eens het volledige spel uitgespeeld en gear gefarmd.
Ieder zijn mening, maar hoe jij kritische geluiden wegmoffelt, en meld dat d4 gewoon een verschrikkelijk goede game is?
Daar ben ik het gewoon niet mee eens.
Het is gemaakt door managers, en aandeelhouders, niet door liefhebbers.

Voor sommige mensen is het ook onverteerbaar om hun vakantie vol met regen en ellende als niet leuk te beschouwen, stomweg omdat er een idee heerst dat ze hun tijd en geld niet dan niet kunnen verantwoorden, en dus de vakantie was helemaal top. Dat gevoel krijg ik bij de weinige positieve spelers.

Ik kan inhoudelijk genoeg argmunenten bedenken waarom ik het spel niets vind, maar ze zijn allemaal al geschreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

stickfiguur schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:30:
[...]
Het grappige is dat er zoveel goede voorbeelden zijn van hoe je dit soort games goed maakt, ook in de repetitieve activiteiten. Je hoeft niet alles te kopieren maar doe alsjeblieft wat inspiratie op. Waarom vinden spelers het farmen van maps of monoliths wel leuk en de dungeons in D4 niet? Waarom vinden spelers de gear en progression in PoE en LE wel leuk en in D4 niet? Hetzelfde geld voor skill trees, uniques en die legendary aspects etc.
Het 'grappige' is dat Blizzard koning(pun intended) was in het overnemen van goede aspecten van andere games en minpunten er tussen uit te halen. Ze wisten dit zo goed uit te voeren dat je top games kreeg zoals WoW.
We weten natuurlijk wel dat Blizzard niet meer de Blizzard is van vroeger maar alsnog is dit best treurig om te zien momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Je reactie was op die van mij. Net zo prima als die van jou. Je hoeft echt niet betweterig te doen alsof jouw mening belangrijker is dan anderen met “je begrijpt het bijna”.

Figuren als jij is waarom tweakers dood is. Nul discussie mogelijk en alleen maar negativiteit.

Succes verder 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2024 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Je reactie was op die van mij. Net zo prima als die van jou. Je hoeft echt niet betweterig te doen alsof jouw mening belangrijker is dan anderen met “je begrijpt het bijna”.

Figuren als jij is waarom tweakers dood is. Nul discussie mogelijk en alleen maar negativiteit.

Succes verder 8)7
We kunnen toch ook gewoon discussieren? Dat ik negatief ben is juist als discussie. Heb al een paar keer aangegeven dat ik niemand probeer te overtuigen. Probeer ze eerder niet te overtuigen want als jij gewoon nog plezier met de game hebt moet je toch lekker blijven spelen! dat is waar het voor bedoeld is.
stickfiguur schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Exact ja. Maar dat was een punt waar ik direct op launch al over struikelde bijv.. die Wardropes. Dat het gewoon niet mogelijk was om makkelijk van build en gear te wisselen. Je hebt het al jaren in je eigen franchise in D3 zitten en dan haal je het er bij een nieuwe game weer uit. het zijn allemaal zulk soort dingetjes die ze voor mij extra tegen zijn gaan staan waardoor ik weinig positiefs te zeggen heb momenteel.

Ik heb bijvoorbeeld geen spijt ofzo van D4. De tijd die ik er in gespendeerd hebt was gewoon leuk en de campaign doorlopen was goed imo. Als ze daarna alleen gewoon meer goeie content uit brachten was het niet zo frustrerend :P

Juist omdat de competitors het wel kunnen en niet vragen om hoge prijzen om te spelen en majortransacties etc.

Maargoed ik ben het wel eens met @Bosmonster dat het veel negatief is. vind het zelf ook niet leuk om teveel negatief te zijn haha dus ik stop er even mee :P Ga misschien aan het eind van het seizoen weer eens een kijkje nemen en uiteraard gewoon volgen wat S4 gaat doen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
Bosmonster schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Succes verder 8)7
Wauw, een beetje dramatisch? Met reacties zoals de jouwe gooi je de discussie meteen op slot en is er dus daadwerkelijk geen discussie mogelijk.

Mijn "je begrijpt het bijna" was omdat je precies gelijk hebt dat het niet zo zeer gaat over wel of geen cosmetics te koop in een game (alhoewel ik het persoonlijk jammer vind dat een full priced game ook nog microtransactions heeft en ook een battlepass maar goed, dat terzijde).

Vervolgens stel je dat de klagers het problematisch vinden omdat we onszelf niet kunnen beheersen (of het niet kunnen betalen) en dan last hebben van FOMO omdat anderen het wel kunnen/willen kopen. Dat argument heb ik in de afgelopen paar paginas in deze discussie nul keer gelezen. Je trok dus, mijns inziens, de verkeerde conclusie.

Een beetje jammer dat je mij dus meteen de schuld geeft van alles dat er in jouw opzicht aan Tweakers mankeert. Ik kan achteraf wel begrijpen dat mijn "je begrijpt het bijna" in het verkeerde keelgat schoot, dat was niet de bedoeling dus, @Bosmonster, sorry daarvoor.
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:43:
[...]

Ik heb bijvoorbeeld geen spijt ofzo van D4. De tijd die ik er in gespendeerd hebt was gewoon leuk en de campaign doorlopen was goed imo. Als ze daarna alleen gewoon meer goeie content uit brachten was het niet zo frustrerend :P

Juist omdat de competitors het wel kunnen en niet vragen om hoge prijzen om te spelen en majortransacties etc.

Maargoed ik ben het wel eens met @Bosmonster dat het veel negatief is. vind het zelf ook niet leuk om teveel negatief te zijn haha dus ik stop er even mee :P Ga misschien aan het eind van het seizoen weer eens een kijkje nemen en uiteraard gewoon volgen wat S4 gaat doen :)
De enige reden dat ik er over discussieer is juist omdat het voelt alsof er zoveel wasted potential is. Ik heb opzich genoeg tijd door gebracht dat ik het financieel gezien niet meer onder de categorie "spijt" kan plaatsen maar desondanks smaakt het naar meer en vind ik het jammer dat het gewoon niet leuk genoeg is om te blijven spelen.

Hopelijk is er snel iets van nieuws om positief over te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door stickfiguur op 17-02-2024 13:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48
Ik hoor vooral veel mensen klagen over een game die je liever niet wilt spelen. Mag ik vragen waarom jullie dan toch in dit topic blijven hangen? Of is t de bedoeling om elk seizoen terug te komen om te klagen? Of hoop je dat als je genoegt klaagt hier op tweakers dat ze bij blizzard de game gaan verbeteren?

Ow en klagen mag, begrijp me niet verkeerd. Maar je hoeft mij niet te overtuigen dat jij het spel k.u.t vindt ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Alekz87 op 17-02-2024 15:40 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja zoveel spannends valt er niet te vertellen momenteel over de game. We kunnen wel iedere keer over de zoveelste Duriel run praten o.i.d. maar ook dat wordt wat oud. Er valt gewoon niet zoveel te vertellen en dan zijn de huidige discussies best vermakelijk.

Genoeg enthousiasme in dit topic wanneer er leuke vernieuwingen zijn overigens.

Ik hou het verder wel even voor gezien hier. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2024 16:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:20
Net de razorplate geloot met 14k thorns erop..

Ben een barb, moeite waard om te respeccen naar thorns barb?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:10
HertogJack schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:21:

Nee

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87

Zou lekker HoTA blijven. Half miljard crits

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Alekz87 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:28:
[...]

Zou lekker HoTA blijven. Half miljard crits
Idd, ik heb ook de uniques voor rend maar HoTA blijft gewoon veel sneller spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 21:53

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Alekz87 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:36:
Ik hoor vooral veel mensen klagen over een game die je liever niet wilt spelen. Mag ik vragen waarom jullie dan toch in dit topic blijven hangen?
Dat is heel simpel: ik houd van ARPGs en Diablo zal altijd een speciale plek hebben gegeven de geschiedenis van de game. Nogmaals; er zitten hier mensen die op hun 80486 Diablo hebben gespeeld en ernstig ontevreden zijn over Diablo III, Diablo IV, en Diablo Immoral. Dat komt omdat Diablo I en Diablo II zo'n gigantisch succes waren en men groot is geworden met deze games (en Blizzard als softwarehuis for that matter!) en deze tot in den treuren gespeeld zijn.

Ik begrijp niet waar deze onnozele retoriek vandaan komt steeds, want zelfs als dat níet zo is, en Diablo IV je eerste kennismaking is, komt Diablo IV gewoon niet zo fijn uit de bus als je het vergelijkt met concurrenten.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werken tegenwoordig Thorn barbs ?

Had recentelijk nog vernomen van 1 van de "pro" barbs dat hij thorns vaak geprobeerd had maar nooit echt goed werkend heeft gekregen. vergeleken met andere builds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:07

ABD

Is niet het hele probleem met de huidige games dat je hersenloos als een zombie de hele tijd dezelfde dungeons aan het grinden bent om iets betere gear te krijgen? I.p.v. obstakels te overwinnen met een goed verhaal als leidraad, waar ik altijd van genoten heb?

Ik vond het begin in D4 heel leuk en spannend; de gothic atmosfeer, het bouwen/levelen aan je karakter, maar als je eenmaal door de campagne heen bent en de de campagne en alle sitequest 2x hebt gedaan, is het wel klaar, dan ga je hersenloos grinden. Ik was tijdens S2 eigenlijk wel klaar met D4. vooral ook omdat levelen zo snel ging dat ik meerdere builds en classes kon spelen(tot lvl100) tijdens een seizoen, dus de variatie die je ervaart door andere classes te spelen was snel weg.

Persoonlijk heb ik liever uitgebreide campagne-uitbreidingen elk seizoen ipv de nieuwe mechanismes die ze sinds de D3 seizoenen toegevoegd hebben. Daar zou ik graag voor betalen. Maar het was in D3 al duidelijk dat dat teveel was voor Blizzard, daar hebben we act V en een necromanceruitbreiding gekregen als uitbreidingen, en die uitbreidingen waren behoorlijk duur in verhouding met het speelplezier dat we ervoor kregen. Ik vond act V behoorlijk matig, en de 2e uitbreiding was afgeschaft. Die necromancer was niet eens een echte uitbreiding, daar komt de teleurstellin misschien ook door.

Al met al denk ik dat ik niet ben meegegroeid met de tijd. Ik vermoed dat ik vlak na de overgang van gamen naar online gamen de afslag ergens heb gemist; ik heb de klik niet meer. Het begin met counterstrike-achtige games vond ik nog wel heel tof, in clans dmv samenwerking en skills andere clans verslaan,maar op gegeven moment ging het naar mijn mening ten koste van de single player campagnes, waar de focus niet meer op lag. En er kwamen teveel spelers online met bots en andere cheats. AI zal dit in de nabije toekomst allemaal niet beter maken, vrees ik.

Ik neem het gamemakers niet eens kwalijk dat ze pay to win hebben ontdekt, het zijn de klanten die bereid zijn voor shortcuts in suffe smartphone games(de zgn fremium games) te betalen en dat geld hebben ontwikkelaars op andere platform ook geroken. De schoorsteen moet roken en mensen zijn niet meer bereid moeite te doen en betalen liever ipv dat men via oefening iets bereikt. Al ben ik wel blij dat de EU een stokje gestoken heeft voor dat lootboxsysteem; dat mensen voor een skin willen betalen, vind ik prima.

Hoe dan ook, best een lang verhaal om te vertellen dat ik D4 zeer waarschijnlijk spoedig als verloren zal gaan beschouwen. Ik heb overigens niet de fiducie dat PoE2 het genre zal gaan redden. Ik denk dat er helemaal geen endgame moet zijn, het einde is altijd tegenvallend, dat is met alles in het leven zo. Films, games, boeken, totaan het leven zelf, dus ik kies voor het 'open einde' model.

[ Voor 20% gewijzigd door ABD op 18-02-2024 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

[b]ABD in "[Multi] Diablo IV"Ik heb overigens niet de fiducie dat PoE2 het genre zal gaan redden. Ik denk dat er helemaal geen endgame moet zijn, het einde is altijd tegenvallend, dat is met alles in het leven zo. Films, games, boeken, totaan het leven zelf, dus ik kies voor het 'open einde' model.
Dat Diablo IV (en eigenlijk ook Diablo III en Immoral) grote dompers zijn voor een significante demografie voor het genre, maakt niet dat het genre op sterven na dood is en/of 'gered' moet worden. Er is zijn genoeg ARPGs met een leuke endgame en waarbij de grind uitdagend en leuk is om te doen.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:20
Weet iemand waar ik een goede hota/charge build kan vinden voor season 3?

Zie er veel als ik google uiteraard maar welke source gebruiken jullie meestal? :)

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HertogJack schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:52:

Zie er veel als ik google uiteraard maar welke source gebruiken jullie meestal? :)
Ik ga zelf eigenlijk altijd voor Maxroll builds. Die zijn mooi overzichtelijk en opgesteld door mensen die weten waar ze over praten :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 15:14

Snoes

marcel

London schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Ik ga zelf eigenlijk altijd voor Maxroll builds. Die zijn mooi overzichtelijk en opgesteld door mensen die weten waar ze over praten :)
Zit altijd een beetje te zoeken tussen maxroll en mobatytics. De laatste is was strakker, compacter, vormgegeven en makkelijker te volgen, maxroll is wat meer inlezen maar inderdaad wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 16:02
Klauwhamer schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:32: Nogmaals; er zitten hier mensen die op hun 80486 Diablo hebben gespeeld en ernstig ontevreden zijn over Diablo III, Diablo IV, en Diablo Immoral.
Leuke vertyping :)

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isheara
HertogJack schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:52:

Ik zou Rob's build even checken. Hij is voor de meeste Diablo spelers een met enorm veel ervaring'
Build voor HotA Barb hier https://d4builds.gg/build...-a496-f8f667ae4d7d/?var=0
YT: https://www.youtube.com/@Rob2628

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Was het maar een typo. Het is mij echter bittere ernst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is tijd dat de lente weer aanbreekt en de zon gaat schijnen.... kom maar door met voorjaar en zomer :P

Maar dat ter zijde!

Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik een single player game (lees: campaign story) als deze heb mogen spelen. Vond het oprecht leuk om te doen en vooral de - waar Blizzard meesterlijk in is en wél blijft - cutscenes gaven mij een enorm intens gevoel. :) Niet voor niets twee keer doorlopen - eenmaal SC, andermaal HC.

Daar heb ik van genoten en de eerste 2 seizoenen volledig gespeeld. :) Prima bang for my buck!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Klauwhamer schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:15:
[...]

Dat Diablo IV (en eigenlijk ook Diablo III en Immoral) grote dompers zijn voor een significante demografie voor het genre, maakt niet dat het genre op sterven na dood is en/of 'gered' moet worden. Er is zijn genoeg ARPGs met een leuke endgame en waarbij de grind uitdagend en leuk is om te doen.
Overdrijven is ook een vak. Allemamaggies zeg…we hebben t over een spelletje. Volgens mij heb je wat uren betreft je geld er allang uit. En elke 3 maanden nieuwe content is iets wat bij veel games überhaupt niet gebeurd. Over half jaar een DLC. Maar tientjes er tegen aan en weer maanden door! Nu al zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Alekz87 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 21:29:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Allemamaggies zeg…we hebben t over een spelletje. Volgens mij heb je wat uren betreft je geld er allang uit. En elke 3 maanden nieuwe content is iets wat bij veel games überhaupt niet gebeurd. Over half jaar een DLC. Maar tientjes er tegen aan en weer maanden door! Nu al zin in.
Euh, wat overdrijf ik dan precies als ik stel dat Diablo IV voor een deel van de doelgroep een grote teleurstelling is? En "het is maar een spelletje" verklapt dat jij games niet als volwaardig produkt of volwaardige service ziet, wat ik wel doe. Het verklapt ook dat je de Diablo-franchise en niet op waarde schat en/of vertikt eerlijk te vergelijken met concurrenten. Daarnaast is het een muffe poging om te suggereren dat ik niet in staat ben te relativeren en dat is een lachwekkende miskleun uwerzijds.

Geld er wel of niet uit hebben is subjectief en doet niet ter zake. De "nieuwe content" moet je eens vergelijken met concurrenten, waarbij je moet beseffen hoe oud de Diablo-franchise is.

Prima dat jij helemaal tevreden bent met Diablo IV. Maar stop met gaslighten (dat advies geldt voor meer mensen).

[ Voor 5% gewijzigd door Klauwhamer op 19-02-2024 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 09:22

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zijn de GoT clans nog een beetje active? GoT3 is nauwelijk nog iemand online tegenwoordig

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kom je even een paar dagen niet in dit draadje..... daar plakken we nog maar eens wat dagen aan vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:02:
Kom je even een paar dagen niet in dit draadje..... daar plakken we nog maar eens wat dagen aan vast.
Niet zo gezellig inderdaad hè... :) Ik probeerde er enkele posts geleden wat luchtigs door te knallen - maar daar is overheen gelezen! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:53

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Woohooo schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:38:
Zijn de GoT clans nog een beetje active? GoT3 is nauwelijk nog iemand online tegenwoordig
Viel mij ook op ja :/
Wordt niet eens meer gereageerd als je wat zegt in clan chat

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TepelStreeltje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:17:
[...]

Viel mij ook op ja :/
Wordt niet eens meer gereageerd als je wat zegt in clan chat
Op console is chat een heel gedoe, als ik op pc zou spelen zou dat voor multiplayer een enorme stap vooruit zijn.

Zullen we anders het topic opsplitsen in een draadje mbt game-relateerde discussies (i.e. build, levellen etc) en een draadje over hoe d4 de slechtste game ooit is etc ?

Voor mijn dagelijkse portie zuur kan ik ook naar reddit/youtube etc gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bossie schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:30:
[...]

Op console is chat een heel gedoe, als ik op pc zou spelen zou dat voor multiplayer een enorme stap vooruit zijn.
Klopt, maar als er maar 2 man online (incl mezelf)....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38
Gisteren zowaar goede Duriel runs gehad. In de 6x dat hij de bloemetjes naar boven mocht gaan drukken heb ik de Tuskhelm en The Grandfather mogen looten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 17:16
Guilty hier, maar ben level 100 zo goed als maxed out dus eigenlijk klaar met het seizoen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 09:10
Klopt idd. Dat was bij het begin van het seizoen ook al. Helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Gelukkig zitten we op 666 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Maar hoe is dat met GoT1 en 2. Zijn er daar ook maar max 2-3 online op een doordeweekse dinsdagsavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Woohooo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:38:
Maar hoe is dat met GoT1 en 2. Zijn er daar ook maar max 2-3 online op een doordeweekse dinsdagsavond?
Voor zover ik heb begrepen is het daar hetzelfde. Het opschonen gaat niet gebeuren heb ik hier volgens mij ooit gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
WT4 inmiddels met mijn slakkentempo, later deze week maar eens doorknallen naar 75 ofzo en misschien maar eens mijn build gaan optimizen qua aspects.

Tot nu toe was het easymode als HOTA barb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
Eindelijk heb ik het voor elkaar: De staf van Lam Esen voor mijn Charged Bolt sorc. Ik zat in een Vault toen ik ineens de iconische woorden: FRESH MEAT!! hoorde en dacht oh daar gaan we. Maar het lukte en ik versloeg 'em!

Daarna de hoek om toen ik een add niet neerkreeg...en bij mezelf dacht van waarom niet dan? En ik zag z'n naam: Echo of Malphas....jeetje 2 in dungeon? Pfftt...maar ook die lukte! Met wat meer moeite maar het is toch gelukt!

En op het laatst, dan toch eindelijk mijn felbegeerde Staf of Lam Esen. Een dungeon hiervoor had ik de Ring of Tal Rasha al geloot. Nu alleen nog de X'Fal ring en de sorc is compleet. Tenminste voor nu, ik ben pas level 62.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Voor de eerste keer heb ik dit seizoen nog behoefte om door te spelen na level 100 bereikt te hebben. In S1 en S2 was ik wel klaar toen ik 100 werd. Helpt ook dat ik met mijn barb zonder echt veel moeite T80-90 dungeons kan doen. Speelde gisteren een T82 NMD met een vriend die een level 90 sorc heeft, maar dan zie je toch dat die 10 levels heel veel verschil maken. Hij ging echt om de haverklap dood waar ik door de dungeon heen rende en alles doodklapte :D.

Qua gear gaat het alleen nog niet echt lekker. Nog geen goede uniques gehad en de ilvl 925 items die ik vind zijn allemaal qua stats niet wat ik nodig heb. Het voordeel is dan wel weer dat die high level dungeons heel goed zijn om je glyphs te levelen, je gaat binnen no-time van 15 naar 21.

[ Voor 4% gewijzigd door Chevalric op 21-02-2024 09:35 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38
Isheara schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:40:
[...]

Ik zou Rob's build even checken. Hij is voor de meeste Diablo spelers een met enorm veel ervaring'
Build voor HotA Barb hier https://d4builds.gg/build...-a496-f8f667ae4d7d/?var=0
YT: https://www.youtube.com/@Rob2628
Ik denk dat ik deze eens ga gebruiken. Ik had eerst de build van YT van Mr. Ronit. Die beviel op zich goed, lekker veel chargen maar was een beetje squishy.

Nu overgestapt naar de Maxroll versie maar dat is minder charge en meer bonk. Ik heb dan af en toe wel als ik Lunging strike er uit haal dat ik net even geen Fury heb en dan is het even wachten tot de cooldowns zijn afgelopen. Groot kans dat ik dingen fout doe maar toch eens dat Whirlwind trucje uitproberen. Ik mis alleen de Shako (Harlequins Crest) maar heb wel de Godslayer, dus eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Carthrax schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat ik deze eens ga gebruiken. Ik had eerst de build van YT van Mr. Ronit. Die beviel op zich goed, lekker veel chargen maar was een beetje squishy.

Nu overgestapt naar de Maxroll versie maar dat is minder charge en meer bonk. Ik heb dan af en toe wel als ik Lunging strike er uit haal dat ik net even geen Fury heb en dan is het even wachten tot de cooldowns zijn afgelopen. Groot kans dat ik dingen fout doe maar toch eens dat Whirlwind trucje uitproberen. Ik mis alleen de Shako (Harlequins Crest) maar heb wel de Godslayer, dus eens uitproberen.
Leuk van maxroll vind ik dat ze ook wat variaties op de builds geven.
Bij de hits heb je ook nog charge en big bonk variaties, met genoeg info en redenatie waarom je wat moet pakken (qua skills, items en Paragon). Doen ze er goed imho!
Zal die builds waar jullie het over hadden ook nog es proberen, ook wel es leuk.
WW ben ik nog niet nee begonnen, maar in d3 was dat echt leuke build ook. Maar geloof dat de skill zelf wat anders werkt. Je moet eerst channelen ofzo?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 21:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hoe gaat het met de activiteit in alle GoT clans? GoT3 is echt verschrikkelijk rustig, kom nog maar weinig mensen online tegen. Als dat bij de anderen ook het geval is, misschien praktisch om wat clans samen te voegen? Maakt het in ieder geval weer wat actiever :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 13:20
Kaastosti schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:06:
Hoe gaat het met de activiteit in alle GoT clans? GoT3 is echt verschrikkelijk rustig, kom nog maar weinig mensen online tegen. Als dat bij de anderen ook het geval is, misschien praktisch om wat clans samen te voegen? Maakt het in ieder geval weer wat actiever :)
Het probleem is dat je als clanleider nog steeds niet kan zien wanneer een clannie laatst online was...

Wordt dus moeilijk bepalen wie je eventueel moet verwijderen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
JimMorrison schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
[...]

Het probleem is dat je als clanleider nog steeds niet kan zien wanneer een clannie laatst online was...

Je mag mij eruit halen, lolgast#2199
JimMorrison schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
[...]

Bij d4armory zie je het volgens mij wel...
https://d4armory.io/clans...cf-11ee-824c-717601a26096 (GoT1)
Geen idee of je rechtstreeks op clans kunt zoeken, ik had een link [GoT] boven mijn karakters staan na inloggen.

Edit: hmm gaat mis als ik naar een andere pagina wil gaan maar zou kunnen dat dat aan safari ligt...

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 22-02-2024 22:44 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kaastosti schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:06:
Of de clanleaders iedereen eruit gooien en opnieuw beginnen met active users. Ff memotje in topic zetten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 21:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

We kunnen natuurlijk ook prima per seizoen een nieuwe clan oprichten, dan heb je dat stuk natuurlijke schoonmaak ook meteen ingebakken.

Hoeveel actieve GoT spelers zouden we nog hebben? Meer dan 100?

Je krijgt dan bijvoorbeeld iets als GoTs03, GoTs04 etc.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Kaastosti schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 06:22:
We kunnen natuurlijk ook prima per seizoen een nieuwe clan oprichten, dan heb je dat stuk natuurlijke schoonmaak ook meteen ingebakken.

Dit vind ik een strak plan. Week voor nieuwe seizoen invites starten hier. Doe je mee, dan ben je welkom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
Finraziel schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 22:42:
[...]

Bij d4armory zie je het volgens mij wel...
https://d4armory.io/clans...cf-11ee-824c-717601a26096 (GoT1)
Geen idee of je rechtstreeks op clans kunt zoeken, ik had een link [GoT] boven mijn karakters staan na inloggen.

Edit: hmm gaat mis als ik naar een andere pagina wil gaan maar zou kunnen dat dat aan safari ligt...
Die lijst lijkt me helemaal niet volledig, had leuk geweest maar helaas...

In D3 had je ingame een overzicht waar je het in 1 oogopslag kon zien, begrijp niet waarom zoiets simpels ook niet gewoon in D4 kan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
Kaastosti schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 06:22:

Blizzard leest mee en vanaf volgend seizoen kost het geld om een clan aan te maken! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

schaapiej schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:25:
[...]

Blizzard leest mee en vanaf volgend seizoen kost het geld om een clan aan te maken! :+
Als ze nou de feature list van D3 hadden gelezen... ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08 08:27
Goedenavond, ik ben een sorcerer lvl 67, maar heb grote moeite om een juiste build te krijgen. Vanmiddag qua skills een blizzard build geprobeerd, maar door de slechte equipement kreeg ik het niet voor elkaar om voldoende mana te reduceren, oftewel werkte niet. Daarna arc lash/ charge bolt geprobeerd maar vond het qua damage ook niet echt top. Iemand tips voor een newbie? Hoe wordt het spel weer leuker? Waar moet ik farmen? En welke equipement moet ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sidney013 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:29:
Goedenavond, ik ben een sorcerer lvl 67, maar heb grote moeite om een juiste build te krijgen. Vanmiddag qua skills een blizzard build geprobeerd, maar door de slechte equipement kreeg ik het niet voor elkaar om voldoende mana te reduceren, oftewel werkte niet. Daarna arc lash/ charge bolt geprobeerd maar vond het qua damage ook niet echt top. Iemand tips voor een newbie? Hoe wordt het spel weer leuker? Waar moet ik farmen? En welke equipement moet ik gebruiken?
Ik zou als ik jou was ff kijken welke items je hebt, en daar een build op uitzoeken. Je bent pas 67, nog lang genoeg te gaan om echt een een game build te pakken. Maar zou meer build pakken welke jij lekker vind spelen. (Speel zelf geen sorc dit seizoen dus kan je niet echt in detail helpen)
Als je snel items wil, bij de braziers gaan staan die gedaan worden levert super veel xp en items op. Vaults zijn ook erg goed voor de items.
Maar zou me niet te druk maken, als je maar lol hebt.
En build werkt vaak ook wel redelijk als je nog niet alle perfecte rolls hebt btw.
Maxrolls legt veel uit waarom je welke item/skill pakt en hoe je moet spelen (je skill rotation). Kan je ook nog dag bestuderen :p

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
De Blizzard build gaat pas echt lekker werken als je Glacial aspect hebt (= ice spikes in je blizzard). Zonder dat aspect is het niet super. Heb zelf deze build gevolgd op Maxroll en die werkt voor eigenlijk alles wat je kunt doen goed. Blue Rose dropte bij mij echt heel laat pas, maar zonder dat item NM100 kunnen clearen en de Ubers. Lilith zou ook moeten kunnen, alleen negeer ik haar volledig :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Ik heb geleveld op een hybrid Firewall/Meteor build van Rob2628, er staat zowel een leveling build in als een DD of DoT versie.

Deze build gaat prima, met name vanaf het moment dat je de Starfall Coronet hebt (en daarna rings, boots, legs en chest). Ik zie nog geen reden om over te gaan naar een pure meteor build (ook omdat ik de shako nog niet heb).
Levelen gaat het snelste via NM dungeons (dus met lvl 60 naar WT4 gaan) en via de braziers.
PM me maar als je nog meer wilt weten. Rob2628 heeft eeen aantal goede video's op YT staan die ook uitleggen wat het snelste gaat.
Succes en voorral veel plezier!

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
TepelStreeltje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:50:Leuk van maxroll vind ik dat ze ook wat variaties op de builds geven.
Maxroll (net als d4builds) is gewoon een platfom waar builds gepost worden, het zegt niks over de kwaliteit of de goede werking van de builds. Afhankelijk van wie je "gelooft" zijn er een behoorlijk aantal pro spelers die hun builds delen (en onderbouwen) via een van beide platformen.

Voor mij zijn er een aantal d4 champs die ook nog eens op een begrijpelijke manier uitleggen hoe en wat via YT, en rob2628 is daar wel 1 van de betere.

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Gister de 100 gehaald op HC, eerste season zonder dooie HC char :)
Nu nog wat duri runs en hopen op de 3 ubers die zorgen voor nog meer HP en DMG.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:44
Ik heb al 1.5 week niet meer gespeeld.
Is er inmiddels al een update?

Tier 100 zijn ook supermakkelijk, geen idee wat ik verder moet doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-10 12:21
Aggressor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:21:

Je kunt altijd een nieuw karakter proberen, natuurlijk.

Anders Last Epoch / Path of Exile?

Een van de andere honderden spellen die je ooit in een Steam sale hebt gekocht maar nog nooit aangeraakt? (Of ben ik dat alleen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Aggressor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:21:

Wachten op The Gauntlet? Of op season 4. Ik ben er ook al 2 weken klaar mee ongeveer. Ik wacht op nieuwe content en speel ondertussen wat andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08 08:27
Isheara schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:51:
[...]

Ik heb geleveld op een hybrid Firewall/Meteor build van Rob2628, er staat zowel een leveling build in als een DD of DoT versie.

Deze build gaat prima, met name vanaf het moment dat je de Starfall Coronet hebt (en daarna rings, boots, legs en chest). Ik zie nog geen reden om over te gaan naar een pure meteor build (ook omdat ik de shako nog niet heb).
Levelen gaat het snelste via NM dungeons (dus met lvl 60 naar WT4 gaan) en via de braziers.
PM me maar als je nog meer wilt weten. Rob2628 heeft eeen aantal goede video's op YT staan die ook uitleggen wat het snelste gaat.
Succes en voorral veel plezier!
thanks ik vind toevallig net die starfall coronel :) binnenkort maar eens proberen met die firewall meteor build

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 10:22
Yeah, de minionbuids worden eindelijk gebuffed😀 En in S4 komt er nog meer aan voor de necro. Mooie stap in de juiste richting. Nu nog een endgame, de items en een mogelijkheid glyphs zonder NMD te levelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Bossie
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:23:
Yeah, de minionbuids worden eindelijk gebuffed😀 En in S4 komt er nog meer aan voor de necro. Mooie stap in de juiste richting. Nu nog een endgame, de items en een mogelijkheid glyphs zonder NMD te levelen.
Prima, ik doe 1 char per seizoen dan weten we meteen dat s4 een necro word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:05

Freelance

(..)

Wrap up van de campfire chat van gisteravond

Ben momenteel nog bezig om een Hota barb te lvl'en voordat ze die in s4 gaan nerfen waarschijnlijk. Gaat wat langzamer dan mijn eerste char, maar heb nog steeds fun :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34

TTLCrazy

Listen to Frankie

Meh, voelt goedkoop om "oude" vampier skills terug te roepen in een andere vorm. Been there, done that gevoel...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
The Gauntlet voelt voor mij hetzelfde als Abattoir of Zir. Te laat in het seizoen als ik er al op uitgekeken ben. Deze toevoeging gaat mij niet terugbrengen en ik zal er in seizoen 4 wel een blik op werpen.

Dit seizoen uiteindelijk toch wel weer vermaakt na een stroeve start en twee characters op level 100 dus ik vind het wel mooi geweest.

Heel misschien begin ik nog aan een HC barb richting het einde van het seizoen, maar dan echt heel misschien. Ik ben nu voornamelijk zoet met Helldivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Nu ik mijn HotA barb level 100 is en 3 van de 5 glyphs op 21 had, raakte ik uitgekeken op 'm. Daarom maar eens begonnen met een Chain Lightning Sorc, die is inmiddels level 25 na 1,5 uur speeltijd. Waar het me met name om gaat is om te zien of ik die sneller kan levellen. Voor de barb en m'n S2 necro had ik ongeveer 60-70 uur nodig om van level 1 tot 100 te komen. Ik lees hier dat sommigen dat in nog minder tijd kunnen, dus kijken wat ik nog voor elkaar krijg. Volgens mij leveren de season events best wel wat XP aangezien er veel mobs rondlopen en je vaak ook nog wat nearby player bonussen kunt krijgen. En anders vooral domhainne tunnels herhalen tot ik het niet meer trek :).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alekz87
Mooi optijd voor de gauntlet morgen. Loot in een vault level 78:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4mFn6Z-iNghq_sHmyBzXaUVNYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygJCAnqeSFNkm2ScXSsfWJRb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Chevalric schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:33:
Nu ik mijn HotA barb level 100 is en 3 van de 5 glyphs op 21 had, raakte ik uitgekeken op 'm. Daarom maar eens begonnen met een Chain Lightning Sorc, die is inmiddels level 25 na 1,5 uur speeltijd. Waar het me met name om gaat is om te zien of ik die sneller kan levellen. Voor de barb en m'n S2 necro had ik ongeveer 60-70 uur nodig om van level 1 tot 100 te komen. Ik lees hier dat sommigen dat in nog minder tijd kunnen, dus kijken wat ik nog voor elkaar krijg. Volgens mij leveren de season events best wel wat XP aangezien er veel mobs rondlopen en je vaak ook nog wat nearby player bonussen kunt krijgen. En anders vooral domhainne tunnels herhalen tot ik het niet meer trek :).
Ik zou geen tijd steken in Dopamine tunnels, tenzij je op twitch een speedrun doet.
Lekker door de Dungeons/Vaults heen, zodat je ook nog wat items voor jezelf en de pet krijgt.

En moet een stuk sneller kunnen, 1/3 ervan moet lukken als je steeds NMD/Vaults doen van je ' ((eigen lvl + 10)-54)'.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:40
Zo de methamorphosis aspect ook in de pocket.. :)

Dat is wel heel erg lekker met bonespear - spirit build zeg :D

[ Voor 39% gewijzigd door Jaer op 05-03-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Alekz87 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:43:
Mooi optijd voor de gauntlet morgen. Loot in een vault level 78:

[Afbeelding]
Vooralsnog vind ik de gauntlet mwah. Heb m 5x gedaan. Iets over de 300.000 door in principe echt maar wat te doen zonder logica of route.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:45:
[...]

Vooralsnog vind ik de gauntlet mwah.
Dat gevoel had ik ook ja. Snap niet echt dat ze hiervoor per se een extra maand development ineens nodig hadden :P voelt eerder als iets wat je in een maand kan maken haha

Maargoed hoe meer content in de game hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ricmaniac schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:15:
[...]

Dat gevoel had ik ook ja. Snap niet echt dat ze hiervoor per se een extra maand development ineens nodig hadden :P voelt eerder als iets wat je in een maand kan maken haha

Ja inderdaad. Het zijn alle kleine losse toevoegingen. Ik kijk ook naar de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40

Kluus

Gang is alles

Ik ben mijn seizoen ook maar weer aan het rebooten. Inmiddels een PS5 met PS Portal in huis dus kan het nu ook lekker op de bank spelen. Was wel blij verrast dat ik gewoon al mijn PC characters en progress gewoon meenemen cross-platform.

Moet nog level 50 worden met mijn bonespear necro maar vind dat nog niet zo lekker spelen, hopelijk is de end-game build beter dan de leveling build die ik nu heb. Vanaf welk level kan je zo'n beetje die gauntlet uitproberen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:15:
[...]

Deze mening deel ik ook. Gister 1x the gauntlet gedaan en toen weer uitgezet. Het zal wel. Kan natuurlijk ook zijn dat ik mijn kruit in het begin van het seizoen al verschoten heb.

Maar inderdaad, hoe meer content hoe beter.

Overigens mogen ze wel de private profiles uitzetten. Zeker in the gauntlet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb nog niet de drang gehad om de game weer aan te slingeren en een kijkje te nemen naar the gauntlet (of iets anders).
Zag wel dat er een update was, maar dat gaf me geen aanleiding om de game ná weken niet gespeeld te hebben, weer op te starten.
Zelfs de season journey heb ik niet afgemaakt. Wel twee classes op 100 met redelijk goeie gear, maar geen zin om te min max’en om ubers te grinden.
Volgend season weer een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Heeft iemand ook de bug dat het lijkt alsof je niet meer in een clan zit? Terwijl a dere je nog wel in een clan zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:01
Ja ik ben er na de update ook uitgegooid. Heb weer een request gedaan voor GoT 1
edit: hij timeout op een join request. Lijkt iets goed mis te gaan met het clan systeem

[ Voor 35% gewijzigd door caspervc op 12-03-2024 20:57 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
Lijkt erop dat de nieuwste update weer wat dingen om zeep heeft geholpen...wordt wachten op een fix I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik moest ineens allerlei settings opnieuw instellen tot 2x toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Ik wilde vanavond ook Diablo 4 weer eens opstarten. Ik heb dat ooit werkend gekregen op mijn MacBook.
Eerst kreeg ik de melding: Game servers not available code 34202
Daarna (opnieuw opgestart) kreeg ik de melding: No GPU found.

Het kan natuurlijk aan updates van Sonoma of liggen, maar dit is wel ruk zo.

Ik overweeg echt serieus om een Windows laptop er naast te kopen alleen maar voor Diablo4 :(

Valt het tegenwoordig ene beetje te spelen op een GTX 1650? of is het aan te raden een modernere GPU te kiezen als een RTX 3050?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 22:17:

Valt het tegenwoordig ene beetje te spelen op een GTX 1650? of is het aan te raden een modernere GPU te kiezen als een RTX 3050?
Volgens mij is een GTX1650 wel een beetje richting het minimale. kan het wel draaien op low settings hoor.
Als je de keuze hebt zou ik eerder voor 3050 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 18:36
Heb een barbarian en rogue op lv100.
Alle season doelen bereikt.
Dit keer meer succes bij duriel gehad, 7 uber drops.
Nu nightmare dungeons t100 doen maar verder is er niet echt veel te doen.

Gauntlet een paar keer gedaan wel geinig.

Spelen jullie het nog vaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Barbie is 100 maar de motivatie is erg laag. 20 keer stuk gegaan op Lilly, blijft echt een achijtgevecht met al die 1shots....

Duriel blijft ook een eikel, die dropt maar geen ubers voor me. Toch zeker al 50keer neergemept.

Dus waar doen we het nog voor? Geen idee :p
Volgende seizoen Mae weer opnieuw?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 18:36
TepelStreeltje schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 12:30:
Barbie is 100 maar de motivatie is erg laag. 20 keer stuk gegaan op Lilly, blijft echt een achijtgevecht met al die 1shots....

Duriel blijft ook een eikel, die dropt maar geen ubers voor me. Toch zeker al 50keer neergemept.

Dus waar doen we het nog voor? Geen idee :p
Volgende seizoen Mae weer opnieuw?
Hehe, dat herken ik wel met Lillith. Ook vaak doodgegaan bij de platforms :(

Wil zelf nog volgend seizoen de druid proberen, daarna ben ik er wel klaar mee.
Of misschien weer een necro >:) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
Heb sorc tot 100 geleveled en nu bezig met barrage rogue en die is level 30 ofzo. Een hoop steentjes verzameld op de sorc en gebruikt om stones te craften voor rogue. Toch beetje voordeel gehad met de vaults.

Heb chapter 6 nog niet af. Geen idee of ik daar aan toe kom. Zie het niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ChUcKiE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 22:17:
Ik wilde vanavond ook Diablo 4 weer eens opstarten. Ik heb dat ooit werkend gekregen op mijn MacBook.
Eerst kreeg ik de melding: Game servers not available code 34202
Daarna (opnieuw opgestart) kreeg ik de melding: No GPU found.

Het kan natuurlijk aan updates van Sonoma of liggen, maar dit is wel ruk zo.

Ik overweeg echt serieus om een Windows laptop er naast te kopen alleen maar voor Diablo4 :(

Misschien anders eens geforce now proberen i.p.v. meteen een andere laptop te halen?

Speel zelf op de ps5, heb het nog niet geprobeerd op de MacBook maar dit is wel een game waarbij de laptop mijn voorkeur zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Klopt, alleen D4 is nooit voor MacOs uitgebracht in tegenstelling tot D3. Dus een hoop niet ondersteund gehobby en geklungel en dan werkt het soms.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ChUcKiE schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:27:
Klopt, alleen D4 is nooit voor MacOs uitgebracht in tegenstelling tot D3. Dus een hoop niet ondersteund gehobby en geklungel en dan werkt het soms.
Vandaar dus de opmerking mbt geforce now. Ik weet dat het met veel gedoe werkend gemaakt kan worden op macos met de nieuwe toolkit of hoe het ook het in sonoma, maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken (volgens mij moet ik dan eerst de pc game kopen etc).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game niet meer aangeraakt sinds Last Epoch maar ben toch benieuwd naar de campfire chat woensdag. S4 is best een belangrijke door de itemization overhaul. Kan niet zeggen dat ik vertrouwen heb in Blizzard momenteel maar zou geweldig zijn dat de game eindelijk de juiste grote stappen weet te zetten. :)
We gaan het horen morgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:35:
Ik heb de game niet meer aangeraakt sinds Last Epoch maar ben toch benieuwd naar de campfire chat woensdag. S4 is best een belangrijke door de itemization overhaul. Kan niet zeggen dat ik vertrouwen heb in Blizzard momenteel maar zou geweldig zijn dat de game eindelijk de juiste grote stappen weet te zetten. :)
We gaan het horen morgen..
Ook hier 0,0 vertrouwen maar ik kan niet anders dan hopen dat het op een of andere manier goed komt en ze ons verbazen met een geweldige oplossing. Ik kijk morgen de samenvatting van Raxx of DM wel even :P .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 16:17
Season 3 ends 14th may KEKW :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Loot filter when?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze nu enthousiast aan het uitleggen hoe codex gaat werken zoals het al in D3 was?(Cube als ik me goed herinner?) Klinkt wel goed overigens net zoals de itemization verandering.
Blijft treurig dat het zolang heeft heeft geduurd. Beter laat dan nooit laten we maar zeggen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2024 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:30:
Zijn ze nu enthousiast aan het uitleggen hoe codex gaat werken zoals het al in D3 was?(Cube als ik me goed herinner?) Klinkt wel goed overigens net zoals de itemization verandering.
Blijft treurig dat het zolang heeft heeft geduurd. Beter laat dan nooit laten we maar zeggen..
Enkel W's tot nu toe, maar inderdaad wel jammer dat het bijna een jaar heeft moeten duren.

En we mogen er dus ook nog bijna 2 maanden op wachten :P

De tering, crasht de game tijdens een live demo :D

[ Voor 4% gewijzigd door London op 20-03-2024 19:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 16:17
De nieuwe season updates heeft voor mij meer downgrades dan upgrades gegeven.
Geen echte nieuwe end game in season 4, pit wat al heel erg lijkt op the gaunlets.

Ik denk dat ik season 4 over ga slaan.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Buizerd__NL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:42:
De nieuwe season updates heeft voor mij meer downgrades dan upgrades gegeven.
Geen echte nieuwe end game in season 4, pit wat al heel erg lijkt op the gaunlets.

Ik denk dat ik season 4 over ga slaan.
Pit is gewoon greater rifts uit D3 :D Maar ik vond GR's wel tof dus opzich niet heel erg. Origineel is het natuurlijk niet

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 167 ... 214 Laatste