Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

- nvm -

[ Voor 126% gewijzigd door London op 06-02-2024 13:23 . Reden: Geen zin in sheeps ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 13:20
Leaderboard in de huidige staat van het spel is toch waardeloos met dingen zoals ubers die massaal gefarmed werden met duped mats, snapshotting toestanden e.d. ...

Dat ze eerst de basis maar es opschonen, veel voelt onafgewerkt aan momenteel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 10:06:
[...]

Even uit pure interesse: hoeveel uren speel je wel niet per dag? Want nu al "klaar" zijn is echt insane... :) maar good for you man! Fijn dat je je er zo mee kunt vermaken. :)
Hoef je niet veel voor te spelen, hoor. Levelen en gearen is niet moeilijk. Er dropped zoveel bij die braziers en XP komt ook met bakken binnen. Je zou volstaan met die pilaartjes farmen voor mats om de brazier aan te zetten en dan komen er genoeg andere spelers op af om je XP te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:35:
[...]

Hoef je niet veel voor te spelen, hoor. Levelen en gearen is niet moeilijk. Er dropped zoveel bij die braziers en XP komt ook met bakken binnen. Je zou volstaan met die pilaartjes farmen voor mats om de brazier aan te zetten en dan komen er genoeg andere spelers op af om je XP te boosten.
Een level 100 vind ik inderdaad niet per se spannnend; maar "near" BiS gear.... dat kost doorgaans een hoop tijd en effort.... :) Of gewoon enorm veel geluk hebben ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat event begon vandaag toch ? zal wel weer 19:00 zijn ofzo ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 09:10
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:43:
Dat event begon vandaag toch ? zal wel weer 19:00 zijn ofzo ?
Klopt. Mijn vermoeden is een verkapte helltide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:55
RustStorm schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Een level 100 vind ik inderdaad niet per se spannnend; maar "near" BiS gear.... dat kost doorgaans een hoop tijd en effort.... :) Of gewoon enorm veel geluk hebben ;)
ik ben echt al lang blij dat ik gister een BIS wapen vond MET de juiste afflix

en dan extracten |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Jack_Mojo schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Klopt. Mijn vermoeden is een verkapte helltide.
Is het niet nog minder dan dat? Alleen een extra power voor de shrines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Mijn rogue is sinds gisteren ook lvl100 met near BiS gear. Ik mis slechts 1 aspect (die ik volgens mij al vaker in de shredder heb gedaan).
Er dropped echt veel legendary gear als je een poosje bij een brazier staat te knokken. En zelfs als je gewoon passief wat rond rent aldaar. Het is echt geen opgaaf, hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een paar honderd uur in de game zitten maar nog steeds momenten dat ik de camera verder weg wil scrollen. Jullie ook last van of helemaal gewend inmiddels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:10:
Ik heb inmiddels een paar honderd uur in de game zitten maar nog steeds momenten dat ik de camera verder weg wil scrollen. Jullie ook last van of helemaal gewend inmiddels?
Nee, dat niet meer, maar wel dat ik m'n camera wil draaien of op een lagere hoek wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lunar Festival is begonnen. Niks geen 30% movement speed :D

Het gaat inderdaad alleen maar om shrines en snel killen van mobs. Da's niet echt bijzonder en ik denk niet dat er heel veel inspanning is gestoken in deze feature....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:00:
Lunar Festival is begonnen. Niks geen 30% movement speed :D

Het gaat inderdaad alleen maar om shrines en snel killen van mobs. Da's niet echt bijzonder en ik denk niet dat er heel veel inspanning is gestoken in deze feature....
Die rewards zullen wel net zo traag gaan als het vorige event. Dat had ik toen ook mooi links laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:17:
[...]

Die rewards zullen wel net zo traag gaan als het vorige event. Dat had ik toen ook mooi links laten liggen :)
Nou, ik heb een paar shrines gedaan en heb de eerste 5 rewards al unlocked. Dat gaat dus best snel :D

Maarja, het is gold en een paar legendary zakjes en wat weapons waar je niks aan hebt.
Achja, als je maar van de straat bent :P

Maar, de store items werken in ieder geval wel :D

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-02-2024 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:32:
[...]

Nou, ik heb een paar shrines gedaan en heb de eerste 5 rewards al unlocked. Dat gaat dus best snel :D

Maarja, het is gold en een paar legendary zakjes en wat weapons waar je niks aan hebt.
Achja, als je maar van de straat bent :P

En of het snel gaat. Heb denk ik een pilaartje of 6 a 7 geactiveerd en ben bijna klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:27:
[...]

En of het snel gaat. Heb denk ik een pilaartje of 6 a 7 geactiveerd en ben bijna klaar :9
Nog 3 voor mij en dan is dit ook weer klaar :D

-----------------------------------

Klaar. Dat paard is lelijk.....
Ze zegt, tot volgend jaar weer.... zal je zien, zelfde rewards volgend jaar :D

Ik wil niet ondankbaar klinken, maar wat een flut event. 2 uurtjes grinden en het is gedaan. Echt 0,0 inspanning van Blizzard.

[ Voor 34% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-02-2024 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap het hele event niet.. loop naar die plekken op de map maar ik zie daar niks :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang is die XP buff van zo een shrine? Hoop dat je niet iedere keer weer zo een ding moet zoeken. Verder boeit die even me niet eigenlijk. Ik heb de quest opgepikt maar kwam verder niets tegen in mijn korte speelsessie.
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:40:
[...].
Ze zegt, tot volgend jaar weer.... zal je zien, zelfde rewards volgend jaar :D
Behalve de shop die krijgt gloednieuwe cosmetics volgend jaar. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2024 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:42:
Ik snap het hele event niet.. loop naar die plekken op de map maar ik zie daar niks :/
Je moet shrines activeren, die zie je op de map met een paars sterretje. Als je de shrine activeert ga je mobs killen. Tenminste, zo heb ik dat gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:57:
Hoelang is die XP buff van zo een shrine? Hoop dat je niet iedere keer weer zo een ding moet zoeken. Verder boeit die even me niet eigenlijk.ik heb de quest op gepikt maar kwam verder niets tegen in mijn korte speelsessie.

[...]

Behalve de shop die krijgt gloednieuwe cosmetics volgend jaar. :P
Mag je nog een keer €.118 neerleggen als je alles wilt kopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:59:
[...]

Mag je nog een keer €.118 neerleggen als je alles wilt kopen :D
Blizzard mag ons wel eens een baan aanbieden met al die briljante ideeën. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 23:00:
[...]

Blizzard mag ons wel eens een baan aanbieden met al die briljante ideeën. :+
Zeker! Ik denk dat we het beter doen dan het huidige team van creatievelingen, want over dit event is werkelijk niet lang nagedacht. Was een plee sessie, denk ik :D

Uiteraard doen we dan volgend jaar de sets naar €.25 per stuk, want collective reasons en FOMO. Kopen ze grif :D

[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-02-2024 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 17:02
Had in een uurtje het event uitgespeeld. Geen idee hoe het precies werkt maar t was wel kort zeg!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:32:
[...]

Kopen jullie echt voor de prijs van een game (waar wellicht wel moeite in is gestoken) cosmetics in de shop?
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:40:
[...]

Ik wil niet ondankbaar klinken, maar wat een flut event. 2 uurtjes grinden en het is gedaan. Echt 0,0 inspanning van Blizzard.
Het is een kwestie van tijd totdat ook de casual speler dit eindelijk gaat snappen. Maar vanaf de promo materials zag je toch gewoon al dat het drie keer niks is?

- De shrines zijn al haast compleet nutteloos omdat de game te makkelijk is dus een klein extra effectje voegt niks substantieels toe.
- Het effect dat je monsters feared is het tegenovergestelde van wat je wilt maar ze promoten het alsof het een coole functie is, ze weten dus niet eens wat een nuttige buff is.
- Dat reward board systeem is exact hetzelfde als in midwinter blight en dat vampieren gedoe in S2, dus gewoon een copy paste.
- Ik ga er even gemakshalve vanuit dat je alleen die xp/ms buffs krijgt terwijl de shrine actief is, dat is dus 15-30 seconden max?

Het enige waar ze moeite in hebben gestoken is een paar stukjes art voor de shrine, de npc (en rondom de npc) en natuurlijk alle MTX. Dit is nu eenmaal het standaard recept wat ze gebruiken en zullen blijven gebruiken zolang mensen maar blijven swipen met de betaalpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Mijn HC Barbarian is 52 en net een paar levels in WT3. Capstone was belachelijk makkelijk, meestal doe ik die ook al 5-6 levels eerder. Nu op WT3 wel wat squishy meteen, al lukt het om HoM braziers solo te doen. Moet ook wel want ik ben op HC nog geen een keer tegengekomen dat hij werd gefarmd, helaas. Hoopte ff snel volle sacred gear te krijgen op die manier, maar zal op een andere manier moeten.

Nu eerst maar ff gericht de altars doen en rep in alle gebieden naar 5 voor de paragon points. Zou een eind moeten helpen met squishiness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
DennisCle schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:07:
Mijn HC Barbarian is 52 en net een paar levels in WT3. Capstone was belachelijk makkelijk, meestal doe ik die ook al 5-6 levels eerder. Nu op WT3 wel wat squishy meteen, al lukt het om HoM braziers solo te doen. Moet ook wel want ik ben op HC nog geen een keer tegengekomen dat hij werd gefarmd, helaas. Hoopte ff snel volle sacred gear te krijgen op die manier, maar zal op een andere manier moeten.

Nu eerst maar ff gericht de altars doen en rep in alle gebieden naar 5 voor de paragon points. Zou een eind moeten helpen met squishiness.
Inderdaad lijkt HC soms leeg vooral op wt2 en 3, goeie keuze dus dat je Barb hebt zodat je later alles ook solo kunt (WB bijv). Heb ook nog maar 1x een farm groepje op wt3 gezien bij een Brazier.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Gisteravond op lvl60 met mn charge/double swing barb dacht ik... laat ik de capstone dungeon eens proberen voor WT4. Kom bij de dungeon aan, staat er een lvl60 Druid een beetje rond te darren daar. Op het moment dat ik van mn paard af ga krijg ik een invite dus had meteen door wat het plan was :)

Ging best lekker door de dungeon heen maar wel 2x dood door ground effects maar boss was prima te doen. Nu op WT4 lekker ancestral meuk bij elkaar sprokkelen. Dat zijn altijd de leukere momenten als je een ancestral wapen vindt die dan 1000 of meer DPS geeft dan wat je had. Dat merk je goed qua damage output.
Vanochtend kwam ik toevallig bij zo'n brazier aan en activeerde hem. Meteen kwam er een groepje anderen op af en ik kreeg een invite voor hun party. Waren ook nog 2 randoms bij. Naja om de beurt die brazier activeren en loot rapen. XP ging als een malle. Begon op lvl61 en toen we klaar waren op lvl67. Hoog tijd om mn resistances te fixen haha... had er 1 op 23% ofzo en de rest net onder 0 :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
pstalman schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:24:
[...]

Inderdaad lijkt HC soms leeg vooral op wt2 en 3, goeie keuze dus dat je Barb hebt zodat je later alles ook solo kunt (WB bijv). Heb ook nog maar 1x een farm groepje op wt3 gezien bij een Brazier.
Ja dat is wel jammer, zorgt er ook voor dat het levelen langzamer gaat. Eerste brazier wel meteen een sacred Ramaldani sword gepakt, dus dat is lekker. Voor de komende paar levels hoeft het in ieder geval niet zo snel te gaan, dan gaat het toch om renown, dus dat is oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:16
Ik ben de Endgame wel aan het bereiken nu met mijn level 94 rogue, ik speel de rapid fire / rain of arrows build. Al 2 über uniques. De starless sky en een shako. Ik merk dat dit niet de meest super optimized build is, maar ik vind het leuk spelen :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stickfiguur schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:06:
[...]

Kopen jullie echt voor de prijs van een game (waar wellicht wel moeite in is gestoken) cosmetics in de shop?
Nee, natuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stickfiguur schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:06:
[...]

Het is een kwestie van tijd totdat ook de casual speler dit eindelijk gaat snappen. Maar vanaf de promo materials zag je toch gewoon al dat het drie keer niks is?

- De shrines zijn al haast compleet nutteloos omdat de game te makkelijk is dus een klein extra effectje voegt niks substantieels toe.
- Het effect dat je monsters feared is het tegenovergestelde van wat je wilt maar ze promoten het alsof het een coole functie is, ze weten dus niet eens wat een nuttige buff is.
- Dat reward board systeem is exact hetzelfde als in midwinter blight en dat vampieren gedoe in S2, dus gewoon een copy paste.
- Ik ga er even gemakshalve vanuit dat je alleen die xp/ms buffs krijgt terwijl de shrine actief is, dat is dus 15-30 seconden max?

Het enige waar ze moeite in hebben gestoken is een paar stukjes art voor de shrine, de npc (en rondom de npc) en natuurlijk alle MTX. Dit is nu eenmaal het standaard recept wat ze gebruiken en zullen blijven gebruiken zolang mensen maar blijven swipen met de betaalpas.
Ik geef dit soort updates graag eerst zelf een kans en oordeel niet te snel naar aanleiding van een promo.
Deze game is voor vele soorten spelers en dat wordt, naar mijn mening, prima gefaciliteerd. Genoeg voor casuals en voor die-hard spelers.

D3 ging een hoop slechter van start en dat is ook uitgegroeid tot een goeie game. Twee mindere seasons is voor mij nog geen indicatie dat dit een slechte game gaat worden en dat er verder niets meer uit te halen valt.
En met genoeg negatieve backlash, wordt er toch vaak weer wat gedaan om de meute tevreden te stellen.
Ik lees een hoop teleurstelling in het Lunar Event en persoonlijk kan ik dat beamen, maar ik zie ook spelers die het wel leuk vinden, en dat mag gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Die Events hoeven van mij geen enorme game changer te zijn. Ik vind het prima zijn als je ze voor elkaar krijgt door gewoon je normale spel te spelen en dan net even iets beter opletten dat je de NMDs doet met die affix en in de wereld af en toe de speciale shrines mee pakt. En als je de rewards niks vindt, hoef je er ook niet op te letten. Prima toch?

Ik heb wel het gevoel dat ze nog aan het tunen zijn met die events: de Midwinter Blight was een enorme grind, dit event heb je weer te snel afgerond. Hopelijk dat het volgende event er een beetje tussenin gaat zitten en dat je dan ook een leuke buff kunt krijgen.

Ik heb ze tot nu toe alleen elk seizoen 5 euro gegeven voor de Battle Pass, omdat ik het leuk vind om ook die extra'tjes te krijgen tijdens de season grind en 5 euro voor mij prima te betalen is. 20 euro voor een outfit gaat me dan weer veel te ver, ondanks dat ik ze er vaak heel gaaf vind uitzien. Maar goed, die koop ik dus ook niet.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin weer op het punt te komen dat ik inlog en de gear van een vorige speelsessie in mijn bags zie en wil uitloggen. Was in S1 ook al de druppel om te stoppen, al die zooi om iedere keer uit te zoeken.
Heel jammer want ik heb dan zin om lekker wat te grinden maar dan heb je daar mee te maken. Als ik daardoor weer stop zal het wachten worden op S4/5/6/7 in guess.

Make loot fun again…

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2024 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:49:
Ik begin weer op het punt te komen dat ik inlog en de gear van een vorige speelsessie in mijn bags zie en wil uitloggen. Was in S1 ook al de druppel om te stoppen, al die zooi om iedere keer uit te zoeken.
Heel jammer want ik heb dan zin om lekker wat te grinden maar dan heb je daar mee te maken. Als ik daardoor weer stop zal het wachten worden op S4/5/6/7 in guess.

Make loot fun again…
Ik heb een bak met nodige aspects in de stash en de rest gaat tegenwoordig gewoon de scrapper in. Uitzoeken van gear doe ik niet meer, want ik vind m'n rogue al sterk genoeg en NM's pushen wil ik niet meer.
Gold heb ik ook alweer meer dan zat en enchants doe ik eigenlijk ook niet meer. De meeste gear items die ik heb, hebben al prima stats. Niet optimaal, maar prima te doen. Alles wat ik tegenkom smelt weg en, het belangrijkste, ik ga niet dood :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Heb net de Evernight tuning stone gekregen van Malphas. Geen idee wat dat steentje deed op m’n Senechal, maar na even te testen op die dummies blijkt het gewoon een Shako in een ander jasje te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
Hoe is Malphas t.o.v. Duriel? Niet zoveel zin om items te weg te gooien omdat het niet lukt. Duriel heb ik met de Meteor Sorc kunnen killen met een beetje kiten hier en daar. Zie dat de Blizzard Sorc het beste/sterkste is, maar geen zin om alles volledig om te gooien :X

Inmiddels level 99 en de benodigde glyphs op 15+. Mis X'Fals nog om deze build een stukje sterker te maken. Ben er alleen bang voor dat zodra ik de 100 aan tik er weer een 'leeg gevoel ontstaat'. Achja, dan maar iets anders (erbij) spelen als dat gaat gebeuren!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:16
schaapiej schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:01:
Hoe is Malphas t.o.v. Duriel? Niet zoveel zin om items te weg te gooien omdat het niet lukt. Duriel heb ik met de Meteor Sorc kunnen killen met een beetje kiten hier en daar. Zie dat de Blizzard Sorc het beste/sterkste is, maar geen zin om alles volledig om te gooien :X

Inmiddels level 99 en de benodigde glyphs op 15+. Mis X'Fals nog om deze build een stukje sterker te maken. Ben er alleen bang voor dat zodra ik de 100 aan tik er weer een 'leeg gevoel ontstaat'. Achja, dan maar iets anders (erbij) spelen als dat gaat gebeuren!
Veel makkelijker, van mijn pov

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
schaapiej schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:01:

Ik zoek vaak een groepje op via Discord. Als je met 4 bent kan iedereen een kant van de dungeon pakken en ben je binnen no time klaar. Daarbij kost het je maar 1/4 van de mats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:39

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Barb is toch wel erg lekker spelen, lekker charge en springen en meppen. Heerlijk.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is, als ik een aspect vind op een non sacred item, is het dan de moeite die te bewaren om die op een ancestral item te zetten? Van sommige aspects zijn de rolls volgens mij hoger, maar heb nog te weinig gevonden om er zeker van te zijn....
Want anders bewaar ik alleen paar essentiele/rare aspects ipv mn bank vol te gooien :Y)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
TepelStreeltje schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:47:
Barb is toch wel erg lekker spelen, lekker charge en springen en meppen. Heerlijk.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is, als ik een aspect vind op een non sacred item, is het dan de moeite die te bewaren om die op een ancestral item te zetten? Van sommige aspects zijn de rolls volgens mij hoger, maar heb nog te weinig gevonden om er zeker van te zijn....
Want anders bewaar ik alleen paar essentiele/rare aspects ipv mn bank vol te gooien :Y)
je bedoelt dan van Ancestral items? Let wel op dat je item level requirement mogelijk omhoog gaat van het item waar je zo'n aspect op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ondertussen is m'n Druid ook alweer lvl71. Ben met lvl61 naar WT4 gegaan. Walk in the park en Helltides in WT4 zijn ook echt niet lastig geweest.
Maarja, ik heb een paar ToW caches met de rogue op WT4 gefarmed en daarna met de Druid in WT3 geopend. Allemaal ancestral spul en geluk gehad op het wapen. Die is meteen ilvl925 met prima stats.
Tsja, dan ga je met je lvl61 full ancestral druid met 14K damage WT4 in. :D
Na een paar Helltides en veel braziers dus 10 levels up in een avondje gamen.

En toen was de zin ineens op en wordt het weer tijd voor iets anders. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-02-2024 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
@Goldman @Jack_Mojo dank voor de reacties!
Gisteren toch maar een keer solo geprobeerd en hij ging redelijk makkelijk plat. Voor mij vergelijkbaar met Duriel, al was het poison gebeuren bij Duriel irritanter! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Voor de charge barbs... wat gebruiken jullie als boss skill? Ik heb nu double swing maar damage valt me nog best tegen. Charge is heerlijk op trash mobs natuurlijk maar basic attack (Lunging strike) en fury burner double swing doen er lang over om bosses te killen. HoTA beter?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 22:10:
Nou, ondertussen is m'n Druid ook alweer lvl71. Ben met lvl61 naar WT4 gegaan. Walk in the park en Helltides in WT4 zijn ook echt niet lastig geweest.
Maarja, ik heb een paar ToW caches met de rogue op WT4 gefarmed en daarna met de Druid in WT3 geopend. Allemaal ancestral spul en geluk gehad op het wapen. Die is meteen ilvl925 met prima stats.
Tsja, dan ga je met je lvl61 full ancestral druid met 14K damage WT4 in. :D
Na een paar Helltides en veel braziers dus 10 levels up in een avondje gamen.

En toen was de zin ineens op en wordt het weer tijd voor iets anders. :P
gister was ik voor het eerst bang om mijn HC ergens te verliezen (mis mats voor Cheat Deaht potion atm). Er lijkt een groot verschil te zijn met de drops en de nuttige stats tov vorige seasons. Het zal met de hoeveelheid item drops te maken hebben. Maar dit valt echt tegen. Ik mis nu gewoon def stats op items, zoals close/distant/armor/fortified/bleeding etc. Nog niet 1 item gevonden met meer dan 1 van deze 5 stats.
Wapens is het probleem niet als je vanuit WT4 komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:17
JohnnyV76 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:54:
Voor de charge barbs... wat gebruiken jullie als boss skill? Ik heb nu double swing maar damage valt me nog best tegen. Charge is heerlijk op trash mobs natuurlijk maar basic attack (Lunging strike) en fury burner double swing doen er lang over om bosses te killen. HoTA beter?
HoTA staat wel beter beschreven als boss killer. In die build zit ook Charge in begrepen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

qua skills is er niet zoveel verschil tussen Hota en double swing.
Als je ramaladni's heb is double swing best wel dikke dmg, maar heb het nog niet kunnen vergelijken met Hota.
Hota is wat snellere animatie, dus voelt wat sneller in ieder geval.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dank heren! Wellicht toch weer Hota erin stoppen. Tijdens t levellen vond ik de damage matig maar ondertussen een stuk betere gear dus maar weer eens testen. Voor charge gebruik ik natuurlijk een 2h wapen maar voor double swing kun je alleen maar 1h wapens gebruiken (dual wield). Het helpt toch ook als barb om voor de wapens die je wel geslot hebt maar niet echt gebruikt wat algemene stats te hebben als "All stats" en evt strength. Stat sticks dus zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

JohnnyV76 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:15:
Het helpt toch ook als barb om voor de wapens die je wel geslot hebt maar niet echt gebruikt wat algemene stats te hebben als "All stats" en evt strength. Stat sticks dus zeg maar.
jup, zo doe ik het ook. Hoewel met walkin arsenal je wel alle wapens moet gebruiken voor de buff. zijn ook aspects die dat dan boosten. Leuk, maar haalt het niet met de dmg van Hota :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insyN
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:32
Vraagje, is maxroll nog steeds THE go 2 website voor het volgen builds op basis van tiers etc en zijn deze dan ook accuraat? Of is dat D4builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Jazeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Inmiddels level 81 met m'n HotA barb. Waar ik 20 levels geleden een beetje klaar was met de build, komt hij nu helemaal tot z'n recht. Ik zie af en toe klappen voorbij komen van 2-3-4 miljoen damage. Eerder vandaag een T35 NMD gedaan en de boss ging in 2 klappen van 100% naar 0, heerlijk! :D

Ook het Lunar event afgerond, zoals ik al eerder zei, een leuke afleiding voor tussendoor, maar verder niks bijzonders.

Heb wel het gevoel dat 1 naar 100 dit seizoen nog sneller gaat dan vorig seizoen. Kan helaas niet meer mijn play time checken, want d4armory lijkt stuk te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:53
Chevalric schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:07:
Inmiddels level 81 met m'n HotA barb. Waar ik 20 levels geleden een beetje klaar was met de build, komt hij nu helemaal tot z'n recht. Ik zie af en toe klappen voorbij komen van 2-3-4 miljoen damage. Eerder vandaag een T35 NMD gedaan en de boss ging in 2 klappen van 100% naar 0, heerlijk! :D
Maa
ik switch een beetje tussen HOTA/DS afhankelijk van de drops maar ik ben ok nog maar lvl48.
Maakt het nog een beetje uit welke build je kiest als Barb of is dat alleen whatever je wilt gebruiken als charge op cooldown zit ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mjah, dus 5 über unitques door de shredder gooien voor eentje naar keuze... Leuk, zeker omdat ik nog geen eens 1 heb geloot (over alle seizoenen :p)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TepelStreeltje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:32:
Mjah, dus 5 über unitques door de shredder gooien voor eentje naar keuze... Leuk, zeker omdat ik nog geen eens 1 heb geloot (over alle seizoenen :p)
De droprate gaat omhoog. Niet alleen bij Duriel, maar ook waar ze anders ook uit kunnen droppen.

In mijn geval, buiten Duriel om, 1.000 x 0 = 0. Ik verwacht dus niet dat ik er wat ga looten, als ik geen Duriel runs ga doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 17:17
Het is weer erg onduidelijk, alsof ze het on purpose zo doen ...
Hoeveel 'sparks' krijg je per salvage? Zou me niet verbazen moest het 2 of 3 zijn zodat je minstens 2 moet trashen om 1 nieuwe te krijgen. 5 op 1 zou echt bizar zijn tenzij de droprate van ubers aanzienlijk omhoog gaat maar ook daar zijn ze weer lekker vaag in.
"The drop chance of Uber Unique items acquired outside of Uber Duriel encounters has been increased." Tja wat wilt dit nou zeggen?

Dit spel heeft zoveel potentieel maar die developers krijgen het gewoon niet voor elkaar om een goed endgame syteem in elkaar te steken. Ik heb me dit season goed geamuseerd en heb zelfs elke seasonal requirement gedaan om die hidden title(s) te krijgen.
Als die droprate op ubers genoeg gebuffed is heb ik mischien wel een reden om NMD100's te farmen wat op zich nog wel chill is al heb je geen content waarop je zo'n uber geared char op kan los laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:27
Zijn er mensen die op pc spelen en regelmatig online zijn en duriel runs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hier regelmatig maar geen uniques die ik kan dragen. Gelukkig wel op de bank gezet, waarom? Mij niet bellen. Normaal gooi ik ze weg voor mats. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Komt er eigenlijk nog zoiets als een Abattoir of Zir?

Volgens mij heb ik nog nooit een sterkere build gehad dan de Pulverize Druid die ik nu speel. Leveltje 97 nu, maar nmd 90+ zijn kinderspel. Daarbij ook erg satisfying om te spelen.

Waar ik in het begin sceptisch was, moet ik eerlijk zeggen dat ik dit seizoen toch wel leuk vind. Of ik blijf Diablo gewoon een leuke game vinden, kan ook nog natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:59:
Komt er eigenlijk nog zoiets als een Abattoir of Zir?

Volgens mij heb ik nog nooit een sterkere build gehad dan de Pulverize Druid die ik nu speel. Leveltje 97 nu, maar nmd 90+ zijn kinderspel. Daarbij ook erg satisfying om te spelen.

Waar ik in het begin sceptisch was, moet ik eerlijk zeggen dat ik dit seizoen toch wel leuk vind. Of ik blijf Diablo gewoon een leuke game vinden, kan ook nog natuurlijk :)
Diablo is ook gewoon een leuke game. Ik heb gisteren niet gespeeld, maar had er an sich wel zin in. Mijn druid is lvl75 en misschien ga ik wel over op Pulverize. Die heb ik nooit gespeeld en Lightning Storm ken ik nu wel. Die heb ik al eerder gespeeld. Misschien vanavond eens omzetten. Ik heb al 3 van de 5 uniques in de stash zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik toch per ongeluk m'n insatiable fury weggegooid..... Ik dacht dus 3 van de 5 benodigde Pulverize uniques te hebben, maar dat zijn er nu nog maar 2. Ik heb alleen de Banished Lord's Talisman en een Tibault's Will.
Denk dat ik verplicht wat Nightmare dingessen moet doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:28:
Heb ik toch per ongeluk m'n insatiable fury weggegooid..... Ik dacht dus 3 van de 5 benodigde Pulverize uniques te hebben, maar dat zijn er nu nog maar 2. Ik heb alleen de Banished Lord's Talisman en een Tibault's Will.
Denk dat ik verplicht wat Nightmare dingessen moet doen...
Ik gebruik die flesjes eigenlijk niet, heb er iets van 40-45 over. Volgens mij kun je ze traden dus wat mij betreft mag je ze hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:54:
[...]

Ik gebruik die flesjes eigenlijk niet, heb er iets van 40-45 over. Volgens mij kun je ze traden dus wat mij betreft mag je ze hebben :)
Lol, het zijn geen potions, maar de de unique werebear chest :D

Maar, bedankt voor het aanbod 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08 08:27
Zo gisteren de main quest campaign uitgespeeld. Ben een sorcerer van lvl 45.

Wat kan ik nu het beste gaan doen en wat is het leukst? De meeste gebieden zijn nog niet ver genoeg bespeeld om alle rewards vrij te spelen. Denk dat ik daar mee moet beginnen of hebben jullie andere tips? Of is het slim om al bepaalde gear te proberen te bemachtigen?

In de chat lees ik vaak dat men opzoek is naar rotation Duriel of Malphas, maar geloof dat die Malphas pas bij een veel hoger level te doen is?

Anyway, thanks voor de tips. Overigens heb heel vroeger de 1e Diablo gespeeld en nu dit, erg naar mijn zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sidney013 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:11:
Zo gisteren de main quest campaign uitgespeeld. Ben een sorcerer van lvl 45.

Wat kan ik nu het beste gaan doen en wat is het leukst? De meeste gebieden zijn nog niet ver genoeg bespeeld om alle rewards vrij te spelen. Denk dat ik daar mee moet beginnen of hebben jullie andere tips? Of is het slim om al bepaalde gear te proberen te bemachtigen?

In de chat lees ik vaak dat men opzoek is naar rotation Duriel of Malphas, maar geloof dat die Malphas pas bij een veel hoger level te doen is?

Anyway, thanks voor de tips. Overigens heb heel vroeger de 1e Diablo gespeeld en nu dit, erg naar mijn zin ;)
Beste tip, maar niet het leukste om te doen, alle Lilith shrines en alle gebieden 100% ontdekken. (Dus je renown per regio naar 3) De extra skills points en Paragon points geven je enorme boost.
Duriel en malphas zijn beetje end game, pas bij lvl 80 zou ik er beetje aan gaan denken.
Zit je in een clan? Beetje met andere mee lopen is ook altijd leuk ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
vanochtend 20 duri gedaans gedaan, run 18 doombringer en 19 Selig amu.
Alleen de Spear nog :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag toch eens een hardcore poppetje gestart... Ben voor een hota barb gegaan. Ben pas level 22 of zo geloof ik en het is op wt1 nog niet heel spannend, maar toch al een paar momenten gehad waar ik ineens wat meer schade kreeg en ik heel snel een stuk wakkerder werd :+

Eens kijken hoe ver ik kom en of ik het ook nog leuk vind wanneer deze onvermijdelijk dood gaat (leuk genoeg om dan weer opnieuw te beginnen dan)... In ieder geval ben ik van plan om in wt1 eerst alle renown en statues te gaan halen zodat dat in ieder geval gedaan is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog geen D4 aangeraakt vandaag, maar wel (toch een beetje on the Diablo topic) D3 op de Switch gekocht. Moet zeggen, dat draait een stuk beter dan ik had verwacht. Was maar 2 tientjes, dus what the heck, gewoon gedaan. Best wel weer leuk om te spelen en dan nog handheld ook.
Jammer dat D4 die witte double damage orbs niet heeft. Die kunnen ze nog makkelijk in het spel brengen.
Oh, en het genot van een pet die poen oppakt. Wat heb ik dat gemist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog ff D4 opgestart en een paar uurtjes aan de gang gegaan. Weer een dag zonder enige uniques geloot.
Niks, nada, noppes. Meerdere NMD's gedaan, meerdere NMV's, helemaal niks. Helltides, ook niet.
Als dit mijn geluk is met uniques looten, die normaal gesproken regelmatig drioppen, dan heeft de increase van uber unique drops geen zin voor mij. Die ga ik niet meer tegenkomen :D
Had meer geluk met m'n rogue.

Nouja, Druid is nu lvl88, dus toch nog wat winst.

enne, Butcher 0 - Me 6. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-02-2024 01:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:57:
Nog geen D4 aangeraakt vandaag, maar wel (toch een beetje on the Diablo topic) D3 op de Switch gekocht. Moet zeggen, dat draait een stuk beter dan ik had verwacht. Was maar 2 tientjes, dus what the heck, gewoon gedaan. Best wel weer leuk om te spelen en dan nog handheld ook.
Jammer dat D4 die witte double damage orbs niet heeft. Die kunnen ze nog makkelijk in het spel brengen.
Oh, en het genot van een pet die poen oppakt. Wat heb ik dat gemist :D
Vind d3 echt prima spelen op console. Had hem toen ook eens op playstation gekocht in de sale. Uiteraard Platinum trophy gehaald :P

Maar blijf ARPG's wel echt PC games vinden voor mij persoonlijk. Vind dat echt een stuk fijner spelen. Wat wel lekkerder is van console is gewoon lekker die couchgaming

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb Diablo 4 al lang niet meer aangeraakt; heb wel Diablo 1 eens voor de grap op m'n pc gezet weer en ben dat nu lekker aan het spelen. Heerlijk sfeertje als je het mij vraagt - de muziek is echt te gek. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb D4 niet meer aangeraakt ondanks dat het weer lekker speelde. Itemization en de horror van tassen uitruimen en aspects uitpluizen is ook dit keer de oorzaak. De bekende druppel voor mij.
Blijf het krankzinnig vinden dat we (minimaal) tot S4 daarop moeten wachten. Het moet leuk zijn om in je bags te kijken na een grind sessie en niet iets waar je tegen op zit zoals nu het geval is bij mij. Als een game getest is kom je daar toch achter… maar goed dat weten we nu wel. Blijft gewoon zo verdomd jammer. :P

Last Epoch here i come! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2024 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Inmiddels level 90 bereikt met m'n HotA barb. Ook de respec gedaan waarbij je Lunging Strike vervangt door Ground Stomp. Daarmee is het wel iets trickier om je Fury op peil te houden, je kunt niet zomaar een attack blijven spammen.

Ik vroeg me nog af welk level Echo of Malphas is. Zou die op level 90 al te doen moeten zijn, of beter nog even geduld hebben? Ik moet alleen Duriel en Malphas nog doen voor de season journey qua bosses. Lillith heb ik nog nooit gekilld, dus ga ik nu ook niet aan beginnen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:41:
Ik heb D4 niet meer aangeraakt ondanks dat het weer lekker speelde. Itemization en de horror van tassen uitruimen en aspects uitpluizen is ook dit keer de oorzaak. De bekende druppel voor mij.
Blijf het krankzinnig vinden dat we (minimaal) tot S4 daarop moeten wachten. Het moet leuk zijn om in je bags te kijken na een grind sessie en niet iets waar je tegen op zit zoals nu het geval is bij mij. Als een game getest is kom je daar toch achter… maar goed dat weten we nu wel. Blijft gewoon zo verdomd jammer. :P

Last Epoch here i come! 8)
Als ik me niet vergis hebben ze zich bij ontwikkeling veel meer gericht op level 1 tot 50 en was wat daarboven zat meer bedoeld voor wie nog door wil grinden. De snelheid van levelen was oorspronkelijk ook veel lager.
Op wt1 en 2 is dat probleem er ook niet zo...
Maar ja dat ze niet begrepen dat de Diablo community juist wel snel wil gaan en dat het al snel helemaal niet gaat om de campaign ervaring... Dat is wel zorgelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:02:
[...]

Als ik me niet vergis hebben ze zich bij ontwikkeling veel meer gericht op level 1 tot 50 en was wat daarboven zat meer bedoeld voor wie nog door wil grinden. De snelheid van levelen was oorspronkelijk ook veel lager.
Op wt1 en 2 is dat probleem er ook niet zo...
We zijn 8(!) maanden verder. Ik kan dit echt niet goed praten. :)
Het is dat de coregameplay sterk blijft anders was ik niet eens terug gekomen. Combat voelt imo hartstikke goed. Ik denk wanneer de itemization op orde is, en endgame, er veel mensen terug kunnen komen.
Finraziel schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:02:
[...]
Maar ja dat ze niet begrepen dat de Diablo community juist wel snel wil gaan en dat het al snel helemaal niet gaat om de campaign ervaring... Dat is wel zorgelijk.
Dat is het zeker.
Ik hoop niet dat ze het verhaal prioriteit geven om zo meer op expansion te focussen en dus meer geld te verdienen. Ik vond het levelen best leuk maar dit soort games worden uiteindelijk toch vooral voor de loot en de grind gespeeld? Of ik heb ouderwetse gedachtes dat kan ook. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2024 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee ik praat het ook echt niet goed hoor... En wat mij betreft moeten ze in ieder geval de itemization fixen voor ze met een uitbreiding komen. Ik heb de duurdere versie gekocht bij release om gelijk te kunnen spelen en op zich heb ik er ook echt mijn lol wel uitgehaald, maar als ze meer geld willen dan moeten ze eerst de huidige game fixen imho.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevalric
Ik moet zeggen dat ik S1 en S2 ook alleen maar tot aan level 100 gegaan ben, en daarna was het weer klaar. Eindeloos grinden voor minimale item-verbeteringen is tijdsverspilling, imo. Zeker als je met die betere items niet leuke content hebt om te spelen.

Ik vind de itemization ook veel te ingewikkeld, als ik eerlijk ben. Elk item kan zo ongeveer elke affix hebben. En dan heb je 4-5 affix per item, waardoor je dus continu appels met peren aan het vergelijken bent. Want tja, is een item met Damage Reduction from Close Enemies, Damage Reduction from Distant Enemies, All Stats en Movement Speed nou beter dan een item met Damage Reduction from Close Enemies, Attack Speed, Total Armor en Strength? Dus zit je altijd minuten lang te puzzelen per item, of je flikkert alles maar weg omdat je toch geen idee hebt.

Wat mij betreft kiezen ze gewoon een vast aantal affixes voor elke armor set, waarbij armor sets dus toegespitst worden op melee, ranged of magic. Dan weet je als Barbarian dat je alleen maar hoeft te letten op Runic Armor en Primal Armor, bij wijze van spreken en als Sorcerer heb je weer 2-3 andere sets. Misschien dat de hardcore spelers dat te simpel vinden, maar het grootste deel is toch casuals zoals ik, denk ik.

En ik ben het eens met Deltos, de core combat gameplay is de reden dat ik het spel nog steeds elk seizoen toch weer speel, zeker zolang mijn vrienden nog meedoen. Dus als het Blizzard lukt om die itemization op orde te krijgen en dan misschien iets meer uitdaging in de endgame, dan blijft dit spel nog heel lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:53
Chevalric schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:48:
Ik moet zeggen dat ik S1 en S2 ook alleen maar tot aan level 100 gegaan ben, en daarna was het weer klaar. Eindeloos grinden voor minimale item-verbeteringen is tijdsverspilling, imo. Zeker als je met die betere items niet leuke content hebt om te spelen.
Ik ben nog nooit tot 100 gekomen, nadat je WT4 redelijk kan spelen verdwijnt de "uitdaging" en zie ik het nut er niet van om door te grinden om het grinden idd.

S3 heb ik overgeslagen en ik vermaak me prima met mijn barb momenteel, maar zodra de doelen alleen nog maar het maximaliseren worden dan ben ik er idd weer snel klaar mee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Met al die reacties vraag ik mij altijd over het grinden naar 100 en het spelen na de campaign welke spellen jullie hiervoor gedaan hebben. Want dat kan bijna geen Diablo zijn.

Het spel begint pas echt toch na lvl 50 in D4 (70 in D3 en rond 62 in D2).

"How many Baal runs does it take to get 99?
To get from 90-99 with Baal runs takes approximately 5500 runs."

Die mensen hadden recht op klagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Bossie schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:17:
[...]

Ik ben nog nooit tot 100 gekomen, nadat je WT4 redelijk kan spelen verdwijnt de "uitdaging" en zie ik het nut er niet van om door te grinden om het grinden idd.

S3 heb ik overgeslagen en ik vermaak me prima met mijn barb momenteel, maar zodra de doelen alleen nog maar het maximaliseren worden dan ben ik er idd weer snel klaar mee.
100 kun je geen grind noemen, dat is tegenwoordig echt zo snel, misschien 15 uur max als je echt vanaf nul begint. Paar avondjes dus. Omdat veruit het grootste deel van je power uit Paragon komt, is je char ook pas echt online op level 100 met lvl 15 glyphs.

Uber Uniques zijn een grind. Lvl 925 BIS rolls zijn een grind. Level 21 glyphs zijn een beetje een grind (al zijn die ook wel snel als je lvl 90-100 NMD's runt). Maar dan hebben we het met D4 wel gehad helaas.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 12-02-2024 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:08:
[...]

Ik hoop niet dat ze het verhaal prioriteit geven om zo meer op expansion te focussen en dus meer geld te verdienen.
Hoe mijn gevoelens nu naar de game zijn ga ik die expansion waarschijnlijk ook echt niet kopen. als je ziet wat LE, PoE2 etc allemaal aan het doen zijn is het belachelijk dat we hier 70-120 euro voor betaald hebben.

Heb mjin fun met D4 gehad hoor. de uren er uit gehaald. is niet dat ik spijt van me aankoop heb maar vind het nog steeds belachelijk dat ze dan nu ook het idee weer hebben om jaarlijkse expansions te doen voor full price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:05:
[...]

maar vind het nog steeds belachelijk dat ze dan nu ook het idee weer hebben om jaarlijkse expansions te doen voor full price
Dit blijft giswerk toch? Dit is nooit gecommuniceerd. Er was volgens mij ooit een "leak" en daar stond in: mogelijk, waarschijnlijk, misschien, afhankelijk van.

Het is even wachten wat Blizzard hier straks zelf over naar buiten brengt. De koppen op social media met $100 DLC!! en allerlei conclusies die eraan verbonden werden vond ik een beetje lachwekkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:18:
[...]

Dit blijft giswerk toch? Dit is nooit gecommuniceerd. Er was volgens mij ooit een "leak" en daar stond in: mogelijk, waarschijnlijk, misschien, afhankelijk van.

Het is even wachten wat Blizzard hier straks zelf over naar buiten brengt. De koppen op social media met $100 DLC!! en allerlei conclusies die eraan verbonden werden vond ik een beetje lachwekkend.
tegenwoordig hebben leaks het weinig fout en heel eerlijk heb ik bij zulke leaks van blizzard tegenwoordig geen enkele twijfel. als je ziet wat ze ook nog eens vragen voor cosmetics in alle games.. echt bizar.

en het was niet echt een leak maar het was een survey aan spelers met de vraag hoeveel ze over zouden hebben voor de expansions.

Maar je hebt gelijk het is nog niet bekend. misschien worden ze triggered door de andere arpg's die releasen en valt het mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 12-02-2024 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:18:
[...]

Die $100 was volgens mij ook verkeerd uitgelegd en ging dat om het pakket met de basis game er bij.

Maar we gaan het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:49:
[...]

tegenwoordig hebben leaks het weinig fout en heel eerlijk heb ik bij zulke leaks van blizzard tegenwoordig geen enkele twijfel. als je ziet wat ze ook nog eens vragen voor cosmetics in alle games.. echt bizar.

en het was niet echt een leak maar het was een survey aan spelers met de vraag hoeveel ze over zouden hebben voor de expansions.

Maar je hebt gelijk het is nog niet bekend. misschien worden ze triggered door de andere arpg's die releasen en valt het mee.
Tis volgens mij heel simpel. Als iets te duur is koop ik het niet en als iets niet leuk is dan speel ik het niet. Laat Diablo 4 nu net beide zaken perfect combineren _/-\o_ En dan is er ook nog eens concurrentie die de vloer aanveegt met D4 waardoor het nóg makkelijker wordt om de game links te laten liggen.

Ik blijf het D4 nieuws wel volgen omdat ik nog altijd hoop heb dat het beter gaat worden. Maar aan season 3 mis ik niets, dat is wel duidelijk geworden. Je kan alleen maar hopen dat ze leren van de gemaakte fouten en ook inzien dat de concurrentie ze keihard voorbij streeft. Als season 4 een voortzetting van 2 wordt dan is het prima, maar de hoofdfocus moet echt liggen op itemization rework, crafting en endgame development. Het liefste een combinatie van alle 3 deze zaken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:49:
[...]

Laten we het inderdaad even afwachten. :)

Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om 40 euro voor een DLC/expansion neer te leggen. Dat zag je bij Destiny bijvoorbeeld ook, daar heb ik nooit commentaar op gezien (denk ik?). Moet het wel een expansion van formaat zijn en geen verkapte helltide. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bosmonster
Blijft apart dat een survey gezien wordt als leak en er alleen maar over 1 optie in de survey wordt gesproken. De vraag had nog een berg mogelijke antwoorden, $100 was de hoogste. En logica van mensen volgende, zou die $100 dus door niemand gekozen worden en is het dus toch al een storm in een glas water toch?

Daarnaast kan een dergelijke survey compleet los van de ontwikkeling een game worden gedaan. Misschien zelfs wel door een student met een afstudeerproject.

Compleet nutteloze informatie, maar mensen houden van sensatie en zeiken op het internet blijkbaar. Het inmiddels al zover dat het gewoon als feit wordt gezien dat de expansion $100 wordt... Internet is niet geschikt voor sommige mensen :')

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-02-2024 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zag de survey op Twitter en heb daar wel een idee bij gevormd. Een survey ontstaat uit een plan. En het plan om hoge bedragen te vragen voor een xpac is Blizzard niet vreemd.
In dit geval zet ik 'ervaring met' toch boven 'het is maar een survey'.
Als het de WoW kant van xpacs op gaat, dan zullen de prijzen niet mals zijn. We kennen Blizz zo onderhand wel met o.a. totaal debiele prijzen voor cosmetics als getuigen. (Waren daar ook surveys aan voorafgegaan?)

Maarja, zover zijn we nog niet en momenteel vermaak ik me prima met het spel. De basis is goed; lekker knallen en mobs killen. Loot is veel, maar ook veel nutteloze zooi. Dat gaat massaal de shredder in, of gaat meewerken aan mijn doel om op een grote berg gold te zitten.

Zoals ik al eens eerder heb gezegd, het is en blijft een spelletje en zolang dat vermakelijk is, dan speel ik het en heb er geen moeite mee om er wat additionele centen aan uit te geven, mits de prijs redelijk is. 4 tientjes voor een xpac vind ik, net als @Jack_Mojo een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een survey ontstaat uit een plan.
Enorme aanname. En een misvatting in mijn ervaring. De meeste surveys ontstaan simpelweg uit een kwantitatieve data verzamelingswens- of eis. Niet kwalitatief. Dat kan, zoals gezegd, dus vaak van een student of marketingafdeling komen, die helemaal niks met game-keuzes te maken heeft.

En wederom, de vraag had meerdere antwoorden. Als we de logica van mensen hier blijven volgen kiest iedereen de goedkoopste en moeten we ervanuit gaan dat het $50 wordt en niet $100 ;)

Dat maakt het ook een redelijk zinloze vraag in een kwalititiefgerichte aspect.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 12-02-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 02:14:
[...]

Vind d3 echt prima spelen op console. Had hem toen ook eens op playstation gekocht in de sale. Uiteraard Platinum trophy gehaald :P

Maar blijf ARPG's wel echt PC games vinden voor mij persoonlijk. Vind dat echt een stuk fijner spelen. Wat wel lekkerder is van console is gewoon lekker die couchgaming
Ik ben gebonden aan console gaming. Mijn oude game pc heeft het al jaren geleden begeven en het was ook geen hobby meer om die dingen up to date te houden. Een pc moet gewoon werken en niet meer aan getweakt worden om het soepel te laten lopen. Die tijd hebben we gehad ;P

Diablo games vind ik dan weer perfecte console games, mede door het gemak van een controller. Enige nadeel is dat je soms spells de compleet verkeerde richting in zoeft. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:12:
[...]

Enorme aanname. En een misvatting in mijn ervaring. De meeste surveys ontstaan simpelweg uit een kwantitatieve data verzamelingswens- of eis. Niet kwalitatief. Dat kan, zoals gezegd, dus vaak van een student of marketingafdeling komen, die helemaal niks met game-keuzes te maken heeft.

En wederom, de vraag had meerdere antwoorden. Als we de logica van mensen hier blijven volgen kiest iedereen de goedkoopste en moeten we ervanuit gaan dat het $50 wordt en niet $100 ;)

Dat maakt het ook een redelijk zinloze vraag in een kwalititiefgerichte aspect.
Surveys hebben altijd een doel en de opties waaruit je kunt kiezen, kunnen doelstellingen zijn. Data wordt verzameld om er wat mee te doen. Niet om zinloos opgeslagen te worden. Er zit altijd een idee achter en in dit geval is het om te bekijken hoeveel spelers aan een xpac zouden willen uitgeven. Het punt dat er een optie van $100 tussen zit, geeft wel aan dat die prijs mogelijk overwogen is. Anders zet je die er niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
Poops_McGhee schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Surveys hebben altijd een doel en de opties waaruit je kunt kiezen, kunnen doelstellingen zijn. Data wordt verzameld om er wat mee te doen. Niet om zinloos opgeslagen te worden. Er zit altijd een idee achter en in dit geval is het om te bekijken hoeveel spelers aan een xpac zouden willen uitgeven. Het punt dat er een optie van $100 tussen zit, geeft wel aan dat die prijs mogelijk overwogen is. Anders zet je die er niet tussen.
whoosh

Ik ga je even samenvatten:

"Er zat een optie voor $100 in een vraag van een geheime survey die alleen naar een YouTuber is gegaan die daar een clickbait video van heeft gemaakt dus nu weet ik zeker dat die expansion $100 wordt, dus zijn we boos."

Klopt wel aardig toch? Niveautje Reddit dit.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 12-02-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:38:
[...]

whoosh

Ik ga je even samenvatten:

"Er zat een optie voor $100 in een vraag van een geheime survey die alleen naar een YouTuber is gegaan die daar een clickbait video van heeft gemaakt dus nu weet ik zeker dat die expansion $100 wordt, dus zijn we boos."

Klopt wel aardig toch? Niveautje Reddit dit.
Het was een survey op Twitter vanuit Blizz zelf, iirc.
Geen rare verhaaltjes maken om je gelijk proberen te krijgen. Dat is zo vreselijk 2020....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46
Poops_McGhee schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:06:

Als het de WoW kant van xpacs op gaat, dan zullen de prijzen niet mals zijn.
WoW expansions zijn toch totaal niet duur als je kijkt naar wat je er voor krijgt? Als je iemand bent die boosts koopt of gebruikt (Ik niet, ik heb zelfs alle gratis boosts nog ongebruikt op mijn account staan :P ) zijn ze volgens mij 'netto' gezien zelfs gratis :P Al die expansions zijn jaren lang €34,99 tot nu €49,99 geweest bij Blizzard zef.

Als er een game is, die ik bijna 20 jaar al wel het geld waard vind ik is het WoW wel, voor mij geen stuk entertainment dat me meer 'value for money' geeft gegeven qua kosten v.s. speeltijd.

De eerste expansion kostte destijds €34,99 nu bijna 17 jaar later kost een expansion €49,99 (bij Blizzard, elder vaak al goedkoper). Wat dat betreft is Blizzard juist imho vrij prijs vast. Een WoW sub is bijvoorbeeld ook niets duurder geworden al die jaren (volgens mij betaal ik nu zelfs minder dan destijds omdat ik nu een korting pak). Fysieke Collectors editions zijn wel wat meer gestegen, die begonnen met TBC bij €69,99 en zitten nu op €129,99 (Dragon Flight) bij Blizzard zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46
Poops_McGhee schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:08:
[...]

Het was een survey op Twitter vanuit Blizz zelf, iirc.
Geen rare verhaaltjes maken om je gelijk proberen te krijgen. Dat is zo vreselijk 2020....
Volgens dit artikel lijkt @Bosmonster gelijk te hebben, survey 'gelekt' naar een bekende youtuber rondom o.a. Blizzard zaken (maar meer WoW dan Diablo) die er over gerapporteerd heeft: https://www.thegamer.com/...s-players-100-dollar-dlc/
https://kotaku.com/diablo...-leaked-survey-1851061899
https://www.icy-veins.com...ey-are-fine-with-100-dlc/

Alle bronnen die ik kan vinden zo snel wijzen allemaal naar Bellular als bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
En om aan bovenstaand toe te voegen krijg je tegenwoordig veel meer en sneller nieuwe content dan ooit tevoren. Zou zeggen dat de value for money best goed is tijdens Dragonflight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Volgens dit artikel lijkt @Bosmonster gelijk te hebben, survey 'gelekt' naar een bekende youtuber rondom o.a. Blizzard zaken (maar meer WoW dan Diablo) die er over gerapporteerd heeft: https://www.thegamer.com/...s-players-100-dollar-dlc/
https://kotaku.com/diablo...-leaked-survey-1851061899
https://www.icy-veins.com...ey-are-fine-with-100-dlc/

Alle bronnen die ik kan vinden zo snel wijzen allemaal naar Bellular als bron.
Kijk, dat is een veel volwassener manier om dit te brengen. Dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Poops_McGhee schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:02:
[...]

Kijk, dat is een veel volwassener manier om dit te brengen. Dank daarvoor.
Geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm... ik twijfel of mijn hardcore barbje nou 1-0 staat tegen de butcher...
Was hem rond een pilaar aan het kiten, had hem half dood maar mijn potions waren op. Hij werd even afgeleid door mijn seneschal... en ineens veranderde hij in een plas bloed :o
Ik heb toch zo mijn twijfels of de seneschal hem nou tot moes sloeg, voelt eerder alsof de game om een of andere reden besloot hem te despawnen...
Maar toch, eerste aanvaring met butcher op hc overleefd :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:18:
Hmm... ik twijfel of mijn hardcore barbje nou 1-0 staat tegen de butcher...
Was hem rond een pilaar aan het kiten, had hem half dood maar mijn potions waren op. Hij werd even afgeleid door mijn seneschal... en ineens veranderde hij in een plas bloed :o
Ik heb toch zo mijn twijfels of de seneschal hem nou tot moes sloeg, voelt eerder alsof de game om een of andere reden besloot hem te despawnen...
Maar toch, eerste aanvaring met butcher op hc overleefd :D :+
Butcher 0 - Jij 1
Pagina: 1 ... 165 ... 214 Laatste