Ik bedoelde ook die season quest jaFinraziel schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:48:
[...]
De campaign volgen is niet de snelste manier nee, dat zou ik alleen doen als je gewoon die campaign weer eens wil doen. Anders beter de campaign overslaan, maar die keuze heb je wel alleen bij het maken van je karakter, kun je nu niet wijzigen tenzij je overnieuw begint. Ik was zelf in een kleine twee uur level 22 door te skippen en gewoon de season quest te gaan doen (en ik ben absoluut geen snelle speler maar vrij casual).
Je hoeft verder niet alle waypoints weer te activeren, de grote steden/hubs zijn al geactiveerd. In de praktijk moet ik zeggen dat ik niet de moeite neem om alles te gaan unlocken, over het algemeen ben ik vrij snel overal waar ik wezen wil vanuit een van de standaard al actieve punten.
Legion en world boss zou je gewoon naar toe moeten kunnen ongeacht je level en world tier. Maar soms komt die melding terwijl het eigenlijk al afgelopen is in mijn ervaring... En soms is het ook gewoon goed zoeken waar het event is. Ik vind het zelf ook niet altijd even makkelijk te zien. Ook kan het zijn dat je niet mee kan doen met een legion event omdat deze plaats vindt in een stronghold die je nog niet bevrijd hebt, dat moet je dan eerst doen. Welke strongholds precies een legion event kunnen hebben weet ik zo niet maar op zich zijn die dingen sowieso ook wel goede xp dus je zou ze allemaal af kunnen gaan als je wil.
30% movement speed.... dan is mijn rogue niet meer te volgenRicmaniac schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:31:
[...]
While active you will earn 50% bonus XP (multiplicative) and have 30% increased movement speed, a plethora of buffs, all while earning Ancestors Favor reputation.
Dat is wel een flinke buff
Capstone WT4 geprobeerd, maar de Seneschal was nergens te bekennen en moest ik de hele dungeon zonder doen. Ging prima, maar hoort dat ding ook niet gewoon mee te komen naar de dungeon?
Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
Verwijderd
Gek genoeg speel ik ook nog regelmatig een uurtje ook al blijft het enorm jammer dat Blizzard zo belachelijk traag is met belangrijk dingen op te lossen in de game, maar dat weten we wel inmiddels. Zoals met launch grijpt de game me echt niet meer maar zolang er geen andere game mijn aandacht vraagt is dit wel oké. Vind het levelen tot 50 stiekem het leukst, want hoe hoger je komt, hoe meer je geconfronteerd wordt met de nadelen van het spel. Verschillende characters beginnen is hier hier geen "oplossing" voor want dan word ik helemaal gek door het uitzoeken van welke aspects er bewaard moeten worden. 
Voor nu is het best vermakelijk.
Voor nu is het best vermakelijk.
even een weekje pauze dusRicmaniac schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:31:
[...]
While active you will earn 50% bonus XP (multiplicative) and have 30% increased movement speed, a plethora of buffs, all while earning Ancestors Favor reputation.
Dat is wel een flinke buff
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bedankt voor deze tip, ga nu een stuk sneller door de vaults heen!Finraziel schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Ik ging hem gaandeweg ook steeds leuker vinden.
Een dingetje wat volgens mij in guides niet altijd vermeld wordt is dat je lightning storm veel sneller kunt casten door te tappen ipv knop gewoon vasthouden. Je bouwt echter op die manier de storm niet op. Wat ik doe is knop vasthouden voor 3 salvo's (of 4 als je de extra strike gekozen hebt, ik ben voor immobilize gegaan) en zolang je dan steeds binnen 6 seconden weer cast behoudt je de extra strikes terwijl je veel sneller cast.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Wij hebben de smaak weer te pakken bij dit seizoen. Eergisteren de capstone voor WT4 gedaan op level 62. Was verbazend eenvoudig, puur omdat de firewall sorcerer echt lekker werkt.
Daarna een paar uur op bezoek bij de Herald of Malphas. Wij noemen hem inmiddels Harry, omdat wij elkaar zo goed kennen. Gaat enorm snel het levelen daar, incl spullen voor je season spinnetje (bijna alle stenen op rank 7+), tree of whispers (40 miljoen gold) en gear. Even getimed en level 71 tot 72 bijvoorbeeld duurde 19 minuten...en dat zonder 5% xp elixer.
Daarna maar eens Varchan geprobeerd op 75, zonder iets aan gear gedaan te hebben. Au...
Misschien helpt de -9.2 poison resistance ook niet (ja, negatief). Daar helpt geen elixer meer tegen.
Al met al best naar mijn zin en ik kijk uit naar de meteor build, zodra ik de juiste uniques heb.
Daarna een paar uur op bezoek bij de Herald of Malphas. Wij noemen hem inmiddels Harry, omdat wij elkaar zo goed kennen. Gaat enorm snel het levelen daar, incl spullen voor je season spinnetje (bijna alle stenen op rank 7+), tree of whispers (40 miljoen gold) en gear. Even getimed en level 71 tot 72 bijvoorbeeld duurde 19 minuten...en dat zonder 5% xp elixer.
Daarna maar eens Varchan geprobeerd op 75, zonder iets aan gear gedaan te hebben. Au...
Misschien helpt de -9.2 poison resistance ook niet (ja, negatief). Daar helpt geen elixer meer tegen.
Al met al best naar mijn zin en ik kijk uit naar de meteor build, zodra ik de juiste uniques heb.
[ Voor 3% gewijzigd door X-Kiwi op 31-01-2024 11:08 ]
Kiwi !
Maar bij mij waren hooguit een klein handjevol waypoints lichtblauw. De rest, ook de grote steden zijn grijs en die moet ik eerst allemaal even aantikken om ze te kunnen gebruiken. Dat is een heel gegalloppeer op je paard en duurt lang! Ook ff een stronghold doorlopen ben ik zo een half uur bezig. Misschien is dat bij iedereen zo, maar dan vind ik het wel knap dat iedereen zo snel in levels omhoog schiet in 1-2 uur!Finraziel schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:48:
[...]
De campaign volgen is niet de snelste manier nee, dat zou ik alleen doen als je gewoon die campaign weer eens wil doen. Anders beter de campaign overslaan, maar die keuze heb je wel alleen bij het maken van je karakter, kun je nu niet wijzigen tenzij je overnieuw begint. Ik was zelf in een kleine twee uur level 22 door te skippen en gewoon de season quest te gaan doen (en ik ben absoluut geen snelle speler maar vrij casual).
Je hoeft verder niet alle waypoints weer te activeren, de grote steden/hubs zijn al geactiveerd. In de praktijk moet ik zeggen dat ik niet de moeite neem om alles te gaan unlocken, over het algemeen ben ik vrij snel overal waar ik wezen wil vanuit een van de standaard al actieve punten.
Legion en world boss zou je gewoon naar toe moeten kunnen ongeacht je level en world tier. Maar soms komt die melding terwijl het eigenlijk al afgelopen is in mijn ervaring... En soms is het ook gewoon goed zoeken waar het event is. Ik vind het zelf ook niet altijd even makkelijk te zien. Ook kan het zijn dat je niet mee kan doen met een legion event omdat deze plaats vindt in een stronghold die je nog niet bevrijd hebt, dat moet je dan eerst doen. Welke strongholds precies een legion event kunnen hebben weet ik zo niet maar op zich zijn die dingen sowieso ook wel goede xp dus je zou ze allemaal af kunnen gaan als je wil.
Iets wat mij eerder niet opgevallen is, is dat bepaalde gebieden als hoger level ingeschaald zijn dan mijn eigen level. Als ik mijn paard pak en door de map heen ga kom ik zelf door gebieden die 35+ (in het rood weergegeven) zijn.....
[ Voor 5% gewijzigd door ChUcKiE op 31-01-2024 11:18 ]
Had je ze wel al allemaal unlocked eerder dan?ChUcKiE schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:17:
[...]
Maar bij mij waren hooguit een klein handjevol waypoints lichtblauw. De rest, ook de grote steden zijn grijs en die moet ik eerst allemaal even aantikken om ze te kunnen gebruiken. Dat is een heel gegalloppeer op je paard en duurt lang! Ook ff een stronghold doorlopen ben ik zo een half uur bezig. Misschien is dat bij iedereen zo, maar dan vind ik het wel knap dat iedereen zo snel in levels omhoog schiet in 1-2 uur!
Iets wat mij eerder niet opgevallen is, is dat bepaalde gebieden als hoger level ingeschaald zijn dan mijn eigen level. Als ik mijn paard pak en door de map heen ga kom ik zelf door gebieden die 35+ (in het rood weergegeven) zijn.....
En misschien is het ook een kwestie van nog niet zo gewend zijn aan de game... Ik ren nu in een paar minuten door zo'n stronghold heen, al varieert het een beetje. Maar bijvoorbeeld die waarbij een of andere heks staat te channelen waar je na haar te confronteren even terug moet, drie growths mollen en dan terug naar haar voor een kleine boss fight. Daar ben ik gisteren met 10 minuten te gaan voor de world boss naar toe gegalopeerd, gedaan, naar wb gerend en stond daar alsnog een paar minuten te wachten. Wat voor build je speelt scheelt natuurlijk ook, mijn lightning druid is heel goed tegen groepen dus kan alles vrij snel weg vegen.
Andere strongholds die ik me zo herinner zijn ook heel snel te doen als je al weet wat er moet gebeuren. De eerste keer dat ik ze deed was ik inderdaad ook lang zo snel niet natuurlijk.
Een punt wat je misschien ook niet weet is dat met de juiste timing je heel snel kan zijn op je paard door boosts te stacken. Als je vlak voor de eerste boost afloopt weer boost dan ga je nog sneller en wordt de duur gereset. Ik tel in het ritme van de eerste boost ongeveer 8 tellen en dan start ik een nieuwe boost, luister niet meer naar daar ritme maar tel op het originele tempo weer tot 8 en volgende boost (dit is hoe het voor mij werkt maar is even oefenen en uitproberen). Op deze manier kan ik zo'n 5 of 6 keer boosten voordat mijn paard te moe is maar dit is eigenlijk altijd genoeg om heel snel te komen waar ik wil zijn. Als ik toch zonder boosts zit dan spring ik even op een pack monsters en kill die om mezelf te amuseren terwijl mijn paard uitrust en dan begin ik weer van voren af aan (maar dat gebeurt nu dus eigenlijk alleen als ik iets fout doe of gewoon rond aan het rennen ben ipv efficiënt naar een doel).
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Ik heb buiten de vrijgespeelde waypoints niets unlocked. Deze keer is het een hele luie casual rit voor mij. Net zoals de capstones, ipv zo snel mogelijk er in duiken op het juiste level doe ik eerst andere dingen waar ik zin in heb.
Deze game lijkt gemaakt voor de casual instelling op dit moment en dat bevalt me voorlopig wel eigenlijk.
Deze game lijkt gemaakt voor de casual instelling op dit moment en dat bevalt me voorlopig wel eigenlijk.
Logde net in maar gewoon gelijk weer uitgelogd. heb er gewoon geen zin in dit seizoen haha.
Veel plezier voor de mensen die het wel nog leuk vinden natuurlijk. daar is ook niks mis mee. maar mij kietelt dit seizoen niets.
Veel plezier voor de mensen die het wel nog leuk vinden natuurlijk. daar is ook niks mis mee. maar mij kietelt dit seizoen niets.
Verwijderd
Heel begrijpelijk, je moet er maar net zin in hebben. Season 4 zal belangrijke zaken aan gaan pakken. We zullen zien.Ricmaniac schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:21:
Logde net in maar gewoon gelijk weer uitgelogd. heb er gewoon geen zin in dit seizoen haha.
Wie weet gaat Last Epoch wel de ARPG itch kietelen.
Ander genre maar, Enshrouded al gecheckt?
Nee geen geld voor maar wil het wel graag hahaVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 14:19:
[...]
Heel begrijpelijk, je moet er maar net zin in hebben. Season 4 zal belangrijke zaken aan gaan pakken. We zullen zien.![]()
Wie weet gaat Last Epoch wel de ARPG itch kietelen.
Ander genre maar, Enshrouded al gecheckt?
Last epoch kijk ik zeker naar uit 21 februari
Oh ik schrijf diablo 4 ook zeker niet helemaal af ofzo. misschien kom ik voordat het seizoen eindigd toch gewoon weer terug omdat ik dan even niks anders doe ofzo
Dacht even in te loggen en tussen de bedrijven door wat te spelen, maar heb niks anders gedaan dan tas legen en weer uitloggen. Misschien later nog een poging wagen.Ricmaniac schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:21:
Ik speel niet eens meer met de season in gedachten. Had eigenlijk net zo goed op Eternal kunnen spelen.
Ik vermaak me er nog steeds wel mee, maar het is absoluut geen must play meer, zoals tijdens de open beta's en de eerste maanden na launch. Het is gewoon vermaak en niks anders.
Omdat ik helemaal niets om seasons geef speel ik nu weer Diablo 3. Ik heb nu in de cube dingen ontdekt waar ik het bestaan niet van af wistLapras schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:37:
Ik vrees dat we over paar jaar pas de Lord of Destruction of Reaper of Souls uitbreiding krijgen die het spel écht goed maakt. Diablo 2 Classic was ook een stuk minder uitgebreid dan de latere patches na LoD. En hoewel ik D3 nooit in het begin heb gespeeld, is het een prima vermakelijk spel na RoS toen ik er wat serieuzer naar ging kijken.
Laten we het hopen, want in principe is D4 best vermakelijk. Het speelt goed, ziet er goed genoeg uit en de wereld is best boeiend, maar het is nu gewoonweg niet voldoende.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik was gisteren level 48 geworden en dacht ik doe de WT3 dungeon even. Ik loop er in en krijg een invite van een onbekend persoon. Deze was level 80 en knalde door de dungeon heen, dus ik zei al van dank voor de carry.
Opende hij daarna nog een NM 17, 3x dood gegaan maar voor de rest kon ik alles redelijk vermijden en direct een 17 compleet
. Dus nogmaals in dank modus maar toen was het toch echt tijd voor mijn nest. Een paar levels omhoog gegaan, een NM17 en de capstone dankzij een vriendelijke voorbijganger.
Opende hij daarna nog een NM 17, 3x dood gegaan maar voor de rest kon ik alles redelijk vermijden en direct een 17 compleet
Mijn HC Barb is nu lvl42 met Double Swing. Ik wil eigenlijk naar een Charge build, maar daar heb je een Unique ring voor nodig. Double Swing gaat vooralsnog wel soepel, de Leveling build heeft ook Leap en Steel Grasp dus daarmee is het erg vlot allemaal. Vanaf de capstone zal ik het toch wat om moeten gooien voor meer defensives.
Ik weet dat ik op mijn Necro echt belachelijk hard door die Capstone ramde en ook voor WT4 niks te vrezen had van Elias, maar op mijn Rogue en Druid was Elias toch echt wel een killer. Zouden jullie aanraden om eerst alle Altars te halen voordat ik de capstone ga doen op HC? Ik merk in Dungeons nog niet echt wat qua kwetsbaarheid.
Ik weet dat ik op mijn Necro echt belachelijk hard door die Capstone ramde en ook voor WT4 niks te vrezen had van Elias, maar op mijn Rogue en Druid was Elias toch echt wel een killer. Zouden jullie aanraden om eerst alle Altars te halen voordat ik de capstone ga doen op HC? Ik merk in Dungeons nog niet echt wat qua kwetsbaarheid.
Hoe heet die ring?DennisCle schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:47:
Mijn HC Barb is nu lvl42 met Double Swing. Ik wil eigenlijk naar een Charge build, maar daar heb je een Unique ring voor nodig. Double Swing gaat vooralsnog wel soepel, de Leveling build heeft ook Leap en Steel Grasp dus daarmee is het erg vlot allemaal. Vanaf de capstone zal ik het toch wat om moeten gooien voor meer defensives.
Kun je dan oneindig chargen spammen?
Eerste keer dat ik een treasure goblin oneshot
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Duitse Helm // a.k.a. Nielles™
haha, dat zal em lerenDuitseHelm schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:18:
Eerste keer dat ik een treasure goblin oneshot![]()
[YouTube: Diablo 4 | Goblin Oneshot]
Met welke build doe je dat?
Ik ben met een rogue begonnen, maar kan m'n draai er niet helemaal mee vinden, dus misschien dat ik gewoon niet een goede build heb. (ben nu lvl 35, dus eigenlijk moet ik nog ff lvl 50+ worden en wat goede items vinden, dan kan je (imho) pas wat vinden over een class...)
Gisteravond dus nog ff Barb gemaakt en dat voelt op een of andere manier toch lekker.
Zit met de dubbel swing levelling build (van maxroll) nu op lvl 15. Het Hulk smash gehalte is hoog en gewoon ook leuk
Uiteindelijk Charge build er van maken, misschien met HOTA, want hulk smash
Battle.net Spud#2543
https://maxroll.gg/d4/bui...etrating-shot-rogue-guideTepelStreeltje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:32:
[...]
haha, dat zal em leren
Met welke build doe je dat?
Gisteravond wel weer van deze teruggeswitcht naar Death Trap rogue, omdat ik toch wel wat sustain mistte met de penetrating shot/rapid fire build.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Duitse Helm // a.k.a. Nielles™
Gisteren toch lekker wat gespeeld. Rogue is nu lvl72 en doet het goed in WT4 Helltides.
Heb gisteren ook Condemnation en Skyhunter kunnen looten, welke heel goed op de build werken. Rogues blijven toch wel leuk om te spelen.
Las dat het aantal actieve s3 spelers slechts 1.38mln is. Dat is echt weinig. Wie weet dat de aankomende patch met Seneschal buffs wat goed gaat maken.
Heb gisteren ook Condemnation en Skyhunter kunnen looten, welke heel goed op de build werken. Rogues blijven toch wel leuk om te spelen.
Las dat het aantal actieve s3 spelers slechts 1.38mln is. Dat is echt weinig. Wie weet dat de aankomende patch met Seneschal buffs wat goed gaat maken.
Ring of the Ravenous. Blijkbaar erg belangrijk in deze build: https://maxroll.gg/d4/build-guides/rend-barbarian-guider3mi3 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:04:
[...]
Hoe heet die ring?
Kun je dan oneindig chargen spammen?
Verwijderd
Update 1.3.1. van bijna 4GB komt hier net binnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2024 19:18 ]
Ja, idd ik dacht ook ff te kunnen gaan spelen en d/l start . . .
Op PS5 7,17 GBVerwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:16:
Update 1.3.1. van bijna 4GB komt hier net binnen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik heb Diablo op steam, en ik heb geen trade chat… staat wel aangevinkt bij opties.
Een maat van mij speelt via battle.net app en hij heeft wel een trade chat…
Op internet lees ik meer reacties dat mensen geen trade chat hebben…
Kan iemand dit verklaren of hoe krijg ik een trade chat?
Verwijderd
Zou wat hoger geweest kunnen zijn op pc dan 4GB nu ik er over nadenk. Had niet meteen door dat ie aan het downloaden was. Kwam 6GB tegen op Reddit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2024 21:14 ]
In de battle.net launcher staat " Player trading in Diablo IV is unavailable while we address a duplication exploit." Is dus temp disabled.Aggressor schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:10:
Ik heb Diablo op steam, en ik heb geen trade chat… staat wel aangevinkt bij opties.
Bij het vorig seizoen had ik dit ook en toen had mijn maat wel gewoon de trade chatJinn schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:41:
[...]
In de battle.net launcher staat " Player trading in Diablo IV is unavailable while we address a duplication exploit." Is dus temp disabled.
Gisteravond binnen gehaald en geïnstalleerd, maar versie nummer blijft zelfde
Dit is mijn 1e seizoen dat ik echt een beetje D4 speel en ook al valt het seizoen wat tegen ik merk met de paar uur tijd die ik heb in de week het spel wel lekker weg speelt.
Maar hoe doen jullie dat met al die aspects en upgraden van gear? Ik ben nu lvl 50 en heb aardig wat aspects voor mijn Barb op mijn gear zitten. Maar ik vind telkens gear die wel beter is dan wat ik heb. Alleen om bij elke upgrade die aspects opnieuw te imprinten .. daar heb ik het geld en de mats helemaal niet voor.
Ben beetje confused wat nu het beste is om te doen.
Maar hoe doen jullie dat met al die aspects en upgraden van gear? Ik ben nu lvl 50 en heb aardig wat aspects voor mijn Barb op mijn gear zitten. Maar ik vind telkens gear die wel beter is dan wat ik heb. Alleen om bij elke upgrade die aspects opnieuw te imprinten .. daar heb ik het geld en de mats helemaal niet voor.
PSN: Brwmaster
niets uitgeven voor je in wt4 zit met ancestral items, tenzij je HC speelt.Br3wmaster schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:40:
Dit is mijn 1e seizoen dat ik echt een beetje D4 speel en ook al valt het seizoen wat tegen ik merk met de paar uur tijd die ik heb in de week het spel wel lekker weg speelt.
Verwijderd
Ik ben rond dat level nog niet serieus bezig met aspect plaatsen maar leg de juiste voor mijn build wel apart. Als ik tegen een muur aanloop ga ik daar pas aan beginnen en dat is nog niet rond dat level. Een aantal hele goede gebruik ik wel op ringen bijvoorbeeld.Br3wmaster schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:40:
Misschien niet de beste manier maar ik heb geen zin in al dat gedoe op dat level.
Ik speel wel HC inderdaad. Maar ik ga wel kijken of ik het een beetje kan balanceren om zo min mogelijk uit te geven haha. Thanks!pstalman schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:25:
[...]
niets uitgeven voor je in wt4 zit met ancestral items, tenzij je HC speelt.
Check. Thanks kijken of ik daarmee tot WT4 kan komen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:26:
[...]
Ik ben rond dat level nog niet serieus bezig met aspect plaatsen maar leg de juiste voor mijn build wel apart. Als ik tegen een muur aanloop ga ik daar pas aan beginnen en dat is nog niet rond dat level. Een aantal hele goede gebruik ik wel op ringen bijvoorbeeld.
Misschien niet de beste manier maar ik heb geen zin in al dat gedoe op dat level.
Nogmaals dank beide!
PSN: Brwmaster
Ik geloof dat die tree of whispers wel ontzettend veel gold geeft als rewards. Verder moet je gewoon heel veel van de loot blijven salvagen ipv vendoren. Zeker aan t begin moet je veel rommel blijven looten zodat je een voorraadje mats bij elkaar krijgt.Br3wmaster schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:40:
Exact. Nadeel aan het snelle levelen is dat je pas rond level 75 je aspects gaat imprinten. Althans, dat is bij mij iedere keer zo. Ik hoef niet per se een bis item te hebben, maar een beetje in de goede richting mag wel (en dat valt soms niet mee).pstalman schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:25:
[...]
niets uitgeven voor je in wt4 zit met ancestral items, tenzij je HC speelt.
Heb ik een aspect dubbel, dan imprint ik hem eerder. Alleen sommige zijn schaars, lijkt wel.
wat ik op HC deed is 2x upgraden, en bij capstone 4 of 5x upgraden, succesBr3wmaster schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:32:
[...]
Ik speel wel HC inderdaad. Maar ik ga wel kijken of ik het een beetje kan balanceren om zo min mogelijk uit te geven haha. Thanks!
[...]
Check. Thanks kijken of ik daarmee tot WT4 kan komen.
Nogmaals dank beide!
Diablo 3 heeft ook seasonsLekker Ventje schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Omdat ik helemaal niets om seasons geef speel ik nu weer Diablo 3. Ik heb nu in de cube dingen ontdekt waar ik het bestaan niet van af wistIk speel casual en vooral gewone rifts waardoor ik uiteindelijk bijna 200 GR stones in mijn stash had. Maar D3 is stiekem best wel uitgebreid en daarom vind ik het zo jammer dat ze in D4 zo weinig van D3 gebruikt hebben. Het hoeft geen copy-paste te zijn maar ze hadden van mij best iets van de rifts mogen gebruiken ipv die NMD waar ik de helft niet van doe vanwege resistances of iets als die stormbane wrath. En je hebt ze uiteindelijk vanwege het beperkte aantal designs wel een keer gezien ook. Hopelijk is er bij S4 reden om D4 weer te proberen als ze hopelijk de game verbeterd hebben.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Inmiddels level 81 aangetikt met de Sorc. Firewall/Meteor build met de nieuwe Unique helm. Knalt best lekker weg 
Had een drukke Vault zojuist; eerst kwam de Butcher even kijken, maar die had meer aandacht voor m'n pet dus die kon ik snel weg branden en wat ballen naar z'n kop slingeren. Twee deurtjes verder kwam Son of a bitch Malphas ook hallo zeggen. Die vind ik sowieso vrij makkelijk en kijkt überhaupt alleen maar naar m'n pet, of heb ik geluk daarmee?
Had een drukke Vault zojuist; eerst kwam de Butcher even kijken, maar die had meer aandacht voor m'n pet dus die kon ik snel weg branden en wat ballen naar z'n kop slingeren. Twee deurtjes verder kwam Son of a bitch Malphas ook hallo zeggen. Die vind ik sowieso vrij makkelijk en kijkt überhaupt alleen maar naar m'n pet, of heb ik geluk daarmee?
Vandaag de rogue naar lvl 85 gekregen. Uurtje met een clubje bij zo'n brazier staan grinden en met 26 [Igneous Cores] weer naar town gezapped. Kan ik later in ieder geval een paar keer summonen.
Verder weinig upgrades gevonden, op een nieuwe [Condemnation] na.
Ik heb alleen de nodige NMD's en Vaults gedaan en voor de rest geleveled in de open world. Eigenlijk best leuk!
Ik heb alleen de nodige NMD's en Vaults gedaan en voor de rest geleveled in de open world. Eigenlijk best leuk!
Moet eerlijk bekennen dat ik er ook wel weer lekker inzit. ik ben niet zo verslingerd als voorheen, maar het blijft toch wel leuk om te spelen. Ondertussen ook al level 75 aangetikt met een tornado druid. Zit nog te dubben om het om te gooien naar een lightning storm druid.Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 23:54:
Vandaag de rogue naar lvl 85 gekregen. Uurtje met een clubje bij zo'n brazier staan grinden en met 26 [Igneous Cores] weer naar town gezapped. Kan ik later in ieder geval een paar keer summonen.
De jacht naar de tempest roar is begonnen.
Ik speel de game nu ook anders dan ik voorheen deed. Ik ren nu lekker in de open world rond, doe een Helltide, dan weer een Legion als dat toevallig uitkomt, dan kom ik weer een brazier tegen waar gefarmed wordt. Af en toe een dungeon tussendoor, maar niet meer eindeloos NMD's grinden voor XP.Jack_Mojo schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 12:21:
[...]
Moet eerlijk bekennen dat ik er ook wel weer lekker inzit. ik ben niet zo verslingerd als voorheen, maar het blijft toch wel leuk om te spelen. Ondertussen ook al level 75 aangetikt met een tornado druid. Zit nog te dubben om het om te gooien naar een lightning storm druid.
De jacht naar de tempest roar is begonnen.
En dat maakt toch wel genoeg verschil voor mij.
Ik houd me ook niet bezig met de season content, in zoverre dat ik niet focus op het levelen van m'n Seneschal stones of season pass. Gewoon, lekker relaxed spelen.
Lightning Storm druids zijn best awesome. Zag er een paar bij de grind gisteren. Die leggen alles heel snel plat. 😄
Dan moet je wel die head hebben anders werkt het voor geen meter helaas
Ik zit een beetje vast met m’n druid. Bijna overal is de Tempest Roar voor nodig, alleen dropt die bij Duriel. Ik krijg met mijn huidge build geen boss plat, nu level 80 Tornado en zelfs Varshan is niet te doen. Dat duurt minimaal 15 minuten. Vorig seizoen met de balletjes sorc lag Varshan, toen ik level 80 was, in pakweg vijf seconden plat.
Wat nu?
Wat nu?
Je kan pulverize proberen? Welk level nm kan je doen?
Verwijderd
Heel herkenbaar @Jack_Mojo en @Poops_McGhee. Ik heb het steeds meer naar mijn zin en speel anders dan met launch. Lekker doen waar je zin in hebt. Zo heb ik mij goed vermaakt met een Helltide vandaag.
Voor mij blijft de kracht van D4 op het moment de feeling van combat, animaties, geluid en dat soort zaken. Als de itemization etc. ook op dat niveau gaat komen zitten we goed.
Ben best verrast van het plezier wat ik er nu uithaal.
Voor mij blijft de kracht van D4 op het moment de feeling van combat, animaties, geluid en dat soort zaken. Als de itemization etc. ook op dat niveau gaat komen zitten we goed.
Ben best verrast van het plezier wat ik er nu uithaal.
Net 43 gedaan en dat ging vrij makkelijk doordat de build best wel tanky is. Alleen bosses zijn een beetje de achilleshiel van deze build.Beavbusi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:24:
Je kan pulverize proberen? Welk level nm kan je doen?
Als ik zo de builds op maxroll bekijk dan is pulverize wel een van de beste druid builds tegen bosses. Gelukkig zit mijn stash vol met aspects, dus ik zal hier eens goed over nadenken.
Verwijderd
Edit: zojuist even zelf getest, HDR ziet er eindelijk goed uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2024 18:00 ]
Klopt. Met dat verschil dat je daar als je geen seasons speelt ook gewoon een endgame hebt die vrijwel hetzelfde is als in seasons zonder dat je elke keer opnieuw moet beginnen. In D4 wordt er hopelijk ook nog een keer een fatsoenlijke endgame aan de eternal server toegevoegt. Ik heb geen zin om elke drie maanden die vreselijk NMD weer tig te moeten doorlopen om de glyphs te levelen. Ik heb ook het idee dat ik elke keer dezelfde aan het doen ben. Tot dat de eternal server serieus genomen wordt vermaak ik me wel met D3, op naar de 3000 uur.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Qua AoE lijkt the Lightning Druid de nieuwe balletjes sorc. Qua single target weet ik het niet, want dat heb ik nog niet echt zien vlammen.
Maar als ik een Lightning Druid in een groep zie, die bij zo'n brazier aan het farmen is, dan doe ik lekker niks en wacht tot de Herald spawned en schiet dan wat proppen op hem af.
Dacht er even aan om mijn Lightning Druid verder te levelen, maar ben bang dat ik dan weer snel uitbrand op de game. Misschien later in de season, als mijn aandacht er dan nog bij is
Maar als ik een Lightning Druid in een groep zie, die bij zo'n brazier aan het farmen is, dan doe ik lekker niks en wacht tot de Herald spawned en schiet dan wat proppen op hem af.
Dacht er even aan om mijn Lightning Druid verder te levelen, maar ben bang dat ik dan weer snel uitbrand op de game. Misschien later in de season, als mijn aandacht er dan nog bij is
Maak je geen zorgen, de seasonal realm heeft ook geen fatsoenlijke endgameLekker Ventje schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:37:
[...]
Klopt. Met dat verschil dat je daar als je geen seasons speelt ook gewoon een endgame hebt die vrijwel hetzelfde is als in seasons zonder dat je elke keer opnieuw moet beginnen. In D4 wordt er hopelijk ook nog een keer een fatsoenlijke endgame aan de eternal server toegevoegt. Ik heb geen zin om elke drie maanden die vreselijk NMD weer tig te moeten doorlopen om de glyphs te levelen. Ik heb ook het idee dat ik elke keer dezelfde aan het doen ben. Tot dat de eternal server serieus genomen wordt vermaak ik me wel met D3, op naar de 3000 uur.
[ Voor 8% gewijzigd door stickfiguur op 04-02-2024 11:51 ]
Verwijderd
Mijn bedoeling is om het bij 1 character te houden dit seizoen. Ik wil eerst meer verbeteringen in de game voor ik er meer tegelijk zou spelen. Tassen uitruimen vind ik nu al stront vervelend met 1 char.
Ben benieuwd hoever ik dit seizoen ga komen.
Tot een andere game me roept vermaak ik me wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2024 09:55 ]
Ik heb mij voorafgaand aan diablo 4 al voorgenomen nooit een tweede character tot max te levelen en mij volledig te blivmjven focussen op 1 per seizoen. S1: bonemancer, S2: TB Rogue, S3: (voor nu) DS barbarian. Maar die laatste is per ergens in de level 2x. En heb haar alweer enkele dagen niet aangeraakt. Ik voel nog niet de behoefte te doen wat ik met eerdere toons heb gedaan.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:55:
Mijn bedoeling is om het bij 1 character te houden dit seizoen. Ik wil eerst meer verbeteringen in de game voor ik er meer tegelijk zou spelen. Tassen uitruimen vind ik nu al stront vervelend met 1 char.
Ik vermaak mij nu vooral met Prince of Persia. Heerlijk weer eens iets anders, op een nostalgische wijze.
Vermakelijk!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Mijn DS barb is 28 na een avondje couch-coop, speelt lekker weg hoeveel het duidelijk is dat nog een 10 levels ofzo nodig heb voordat het echt leuk word (health recover/regen talents).RustStorm schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:06:
[...]
Ik heb mij voorafgaand aan diablo 4 al voorgenomen nooit een tweede character tot max te levelen en mij volledig te blivmjven focussen op 1 per seizoen. S1: bonemancer, S2: TB Rogue, S3: (voor nu) DS barbarian. Maar die laatste is per ergens in de level 2x. En heb haar alweer enkele dagen niet aangeraakt. Ik voel nog niet de behoefte te doen wat ik met eerdere toons heb gedaan.
Ik vermaak mij nu vooral met Prince of Persia. Heerlijk weer eens iets anders, op een nostalgische wijze.
Vermakelijk!
Ik zoek vooral een diable 2 achtige fury? build, lekker snel stacks opbouwen en er rap door knallen.
Hota is juist het tegenovergestelde, DS komt in de richting, maar rend/rupture nog niet geprobeerd.
Rond level 50 maar weer eens gaan testen met builds om een betere indruk te krijgen wat het leukst is.
Mijn frustratie met barb leek vooral te komen van lunging strike. Gewoon een andere generator skill pakken en het speelt meteen lekker weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 04-02-2024 15:25 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lvl90 met de rogue aangetikt. Gaat best snel als je steeds groepjes tegenkomt bij braziers. Even een kwartiertje, of zolang het duurt, mee killen en je XP zoeft omhoog. Helltides werken ook nog steeds erg goed.
Misschien toch even wat mats farmen om Varshan te grinden, want ik heb echt een nieuwe Skyhunter nodig. Nouja, nodig… ik wil hem gewoon 😛
In andere boss grinds heb ik eigenlijk geen zin. Die ubers pakken mijn interesse niet meer.
Misschien toch even wat mats farmen om Varshan te grinden, want ik heb echt een nieuwe Skyhunter nodig. Nouja, nodig… ik wil hem gewoon 😛
In andere boss grinds heb ik eigenlijk geen zin. Die ubers pakken mijn interesse niet meer.
In D3 deed ik alle classes naar 70 per season, maarja, dat was ook een veel alt-vriendelijker spel.RustStorm schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:06:
[...]
Ik heb mij voorafgaand aan diablo 4 al voorgenomen nooit een tweede character tot max te levelen en mij volledig te blivmjven focussen op 1 per seizoen. S1: bonemancer, S2: TB Rogue, S3: (voor nu) DS barbarian. Maar die laatste is per ergens in de level 2x. En heb haar alweer enkele dagen niet aangeraakt. Ik voel nog niet de behoefte te doen wat ik met eerdere toons heb gedaan.
Vermakelijk!
Zag al dat je met een alt weer alle stones mag grinden in s3, dus daar heb ik bij voorbaat al geen zin in.
Gem of Ease zou ook leuk zijn in D4
Ik hou het nu waarschijnlijk ook bij 1 character.
S30 is nog veel erger met dat alterPoops_McGhee schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:09:
[...]
In D3 deed ik alle classes naar 70 per season, maarja, dat was ook een veel alt-vriendelijker spel.
Zag al dat je met een alt weer alle stones mag grinden in s3, dus daar heb ik bij voorbaat al geen zin in.
Gem of Ease zou ook leuk zijn in D4
Ik hou het nu waarschijnlijk ook bij 1 character.
Alle gear is lvl 1 dan 🤡
Ja, dat was in s28 al zo, toen dat Altar werd geïntroduceerd. Heel fijn om te hebben. Zouden ze in D4 ook moeten doen. Is heel fijn alts levelen. Nu, not so muchWognummer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 17:14:
[...]
S30 is nog veel erger met dat alter
Alle gear is lvl 1 dan 🤡
Net voor het eerst een vault ik. Snap die zoltuns warding niet echt
Maar is dit de "endgame". Zou goede.loot moeten zijn. Nog niet gevonden maar wie weet
Edit: kwam net de butcher tegen. Die gaf wel een legendary. Maar die rent behoorlijk haha
Maar is dit de "endgame". Zou goede.loot moeten zijn. Nog niet gevonden maar wie weet
Edit: kwam net de butcher tegen. Die gaf wel een legendary. Maar die rent behoorlijk haha
[ Voor 23% gewijzigd door gupfishy op 04-02-2024 20:05 ]
die warding doe je spenderen (10 per item) en iedere keer als je een trap raapt gaat er 1 vanaf, aan het einde staan er wat kistjes die je kan openmaken met het overgebleven totaal (20 gespendeerd dus 2 items) en je raakt 2 traps kun je nog 18 aan die kistjes spenderengupfishy schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:02:
Net voor het eerst een vault ik. Snap die zoltuns warding niet echt
bij normal staat er maar 1 extra kistje bij nightmare 3 geloof ik
Ok dank je wel. Ik ben world tier 1 nog aan het doen level 32 pas
Nu world tier 2. Veel beter. Maar ben nog zoekende. De vaults zijn iets. Maar wat is er in de open wereld? Nu de quest van search for kulle's hart aan het volgen
Nu world tier 2. Veel beter. Maar ben nog zoekende. De vaults zijn iets. Maar wat is er in de open wereld? Nu de quest van search for kulle's hart aan het volgen
[ Voor 55% gewijzigd door gupfishy op 04-02-2024 21:22 ]
Heb een hoop screen freezes de laatste tijd, op PS5. Meestal in Kyovashad. Als ik m'n inventory bijv, in wil, dan hangt het scherm. Of als je de wardrobe opent, iets wijzigt of wat ook, dan hangt het scherm en kun je weer opnieuw inloggen. Vandaag al minstens 3 keer in 1 speelsessie.
Iemand meer hier last van?
Heb ik al sedert het begin ... spel voelde nooit lekker aan en heb spijt dat ik heb gekocht op console.Poops_McGhee schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:30:
Heb een hoop screen freezes de laatste tijd, op PS5. Meestal in Kyovashad. Als ik m'n inventory bijv, in wil, dan hangt het scherm. Of als je de wardrobe opent, iets wijzigt of wat ook, dan hangt het scherm en kun je weer opnieuw inloggen. Vandaag al minstens 3 keer in 1 speelsessie.
Anyway, ik speel altijd op PC dus.
Sedert gisteren klaar met mn barb: season journey, hota build "compleet", pet/stones max level...
Toch vreemd, best plezier gehad laatste 2 weken, heb je de build die je wou maken, is er niks meer te doen eigenlijk.

Sinds de laatste patch van vorige week 1x een crash gehad incl dat report scherm van de PS5 en 1x een bevroren scherm. Volgens mij ook in Kyovashad (zal wel toeval zijn) tijdens het upgraden van een item. Daarvoor nooit gehad dus ik geef de patch de schuldPoops_McGhee schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:30:
Gister 2de char 100, sorc en barb nu klaar.
Met barb al heel wat Duri runs gedaan (GF/Shako/Andy/Ring) en zoek nog Doom.
Ook weer even met HC gestart, Hota barb zonder charge en in een run door naar lvl 41. Om vervolgens nog wat te levellen en paletongue farmen voor Cheat death potion want ik wilde Capstone doen rond 45. Inmiddels gehaald en we zijn al weer 51 en dus in Wt3.
Met barb al heel wat Duri runs gedaan (GF/Shako/Andy/Ring) en zoek nog Doom.
Ook weer even met HC gestart, Hota barb zonder charge en in een run door naar lvl 41. Om vervolgens nog wat te levellen en paletongue farmen voor Cheat death potion want ik wilde Capstone doen rond 45. Inmiddels gehaald en we zijn al weer 51 en dus in Wt3.
Verwijderd
Geen enkele freeze gehad op PS5 dit seizoen. Ik heb nog geen volle bags of bank dus misschien dat het daar aan ligt? Dingen in tassen en een hoop mensen was een ding kan ik mij herinneren in deze game. Knullig maar ja..Poops_McGhee schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:30:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2024 08:37 ]
Ik snapte het eerst ook niet helemaal maar volgens mij is het net iets anders...Wognummer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:23:
[...]
die warding doe je spenderen (10 per item) en iedere keer als je een trap raapt gaat er 1 vanaf, aan het einde staan er wat kistjes die je kan openmaken met het overgebleven totaal (20 gespendeerd dus 2 items) en je raakt 2 traps kun je nog 18 aan die kistjes spenderen
bij normal staat er maar 1 extra kistje bij nightmare 3 geloof ik
Als je die pilaar aanraakt in het begin krijg je 10 stacks met warding. Dat kost 1 zo'n pearl oid. Aan het eind van de dungeon staat bij mij tot nu toe op WT3 maar 1 kist die ik kan open maken naast de standaard resplendid chest. Wat ik zag is dat die kist op het eind maar 1 stack kost dus je mag dan 9x geraakt worden door een trap. Nu vind ik dat als melee char best lastig en het haalt de snelheid er nogal uit als je moet wachten en ontwijken dus ik heb nu een paar keer 30 stacks gepakt in het begin maar daamee hield ik wel veel over dus ik zou 10 stacks doen als je goed kunt ontwijken en 20 als je wat meer ruimte wil hebben om foutjes te maken qua traps. Zolang je maar 1 stack overhoudt op t eind. Wellicht in WT4 heb je meer stacks nodig omdat er meerdere kisten zijn?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
In WT4 staan er 3 kisten; 10, 4 en 1. Geen idee of dit nog meer/hoger wordt naarmate je richting Vault level 100 gaat, dit is op level 52 in ieder geval zo. Ik pak meestal 30 Wardings en knal de Vault dan door zonder op die traps te letten, kan dan telkens alle 3 de kisten openen.JohnnyV76 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:45:
[...]
Ik snapte het eerst ook niet helemaal maar volgens mij is het net iets anders...
Als je die pilaar aanraakt in het begin krijg je 10 stacks met warding. Dat kost 1 zo'n pearl oid. Aan het eind van de dungeon staat bij mij tot nu toe op WT3 maar 1 kist die ik kan open maken naast de standaard resplendid chest. Wat ik zag is dat die kist op het eind maar 1 stack kost dus je mag dan 9x geraakt worden door een trap. Nu vind ik dat als melee char best lastig en het haalt de snelheid er nogal uit als je moet wachten en ontwijken dus ik heb nu een paar keer 30 stacks gepakt in het begin maar daamee hield ik wel veel over dus ik zou 10 stacks doen als je goed kunt ontwijken en 20 als je wat meer ruimte wil hebben om foutjes te maken qua traps. Zolang je maar 1 stack overhoudt op t eind. Wellicht in WT4 heb je meer stacks nodig omdat er meerdere kisten zijn?
Alleen met een NM vault toch? Anders is het geloof ik twee kisten.schaapiej schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:49:
[...]
In WT4 staan er 3 kisten; 10, 4 en 1. Geen idee of dit nog meer/hoger wordt naarmate je richting Vault level 100 gaat, dit is op level 52 in ieder geval zo. Ik pak meestal 30 Wardings en knal de Vault dan door zonder op die traps te letten, kan dan telkens alle 3 de kisten openen.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
ah ja excuus ik speel op WT4 dan zijn het meer kisten op NMJohnnyV76 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:45:
[...]
Ik snapte het eerst ook niet helemaal maar volgens mij is het net iets anders...
ligt het aan mij of is het lunar event een dag uitgesteld
Is dus morgen om 19.00 hier.From February 6, 10 a.m.-February 20, 10 a.m. PST players in both Seasonal and Eternal Realms can bask in the resplendency and joy of the Lunar Awakening limited-time event.
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmmm. Ik heb de tassen meestal wel vol, zoals altijd in de game. Nooit screen freezers gehad en nu al een aantal. Nadat ik het hier meldde overigens niet meer. 🤔Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:34:
[...]
Geen enkele freeze gehad op PS5 dit seizoen. Ik heb nog geen volle bags of bank dus misschien dat het daar aan ligt? Dingen in tassen en een hoop mensen was een ding kan ik mij herinneren in deze game. Knullig maar ja..
Nouja, rogue is nu lvl97. Nog 3 te gaan en dan is wat mij betreft de missie gestaagd. Uiteraard kijk ik even wat het Lunar festival inhoudt. Lijkt me best geinig.
hoop dat uber ruilen (of wijzigen in random andere?) dan ook al kan
[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 05-02-2024 12:43 ]
Precies. Ik heb over de 300 van die pearls in de tas zitten. Ik pak 40 wardings per run en de traps zullen me jeuken. Ik zou inderdaad met 30 wardings ook alles nog makkelijk halen, maar ik heb er toch zat, dus waarom niet?schaapiej schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:49:
[...]
In WT4 staan er 3 kisten; 10, 4 en 1. Geen idee of dit nog meer/hoger wordt naarmate je richting Vault level 100 gaat, dit is op level 52 in ieder geval zo. Ik pak meestal 30 Wardings en knal de Vault dan door zonder op die traps te letten, kan dan telkens alle 3 de kisten openen.
En je krijgt ook altijd weer pearls terug. Die dingen gaan nooit op 😄
De 4 kisten staan ook in Vault level 100schaapiej schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Na vault level ~90 zijn alle drops item level 925
[ Voor 5% gewijzigd door Hedster op 05-02-2024 13:27 ]
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
ben level 32 en heb nu 2 vaults gedaan. wat doen jullie als jullie de story van het seizoen uitgespeeld hebben?
vaults? of gebeurd er in de open wereld ook nog van alles
32-> 45, leechen bij Braziers in open world, captone, 45-59 helltide/leech brazier/capstone.gupfishy schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:02:
ben level 32 en heb nu 2 vaults gedaan. wat doen jullie als jullie de story van het seizoen uitgespeeld hebben?
Daarna eerst wat leechen voor ancestral bij een brazier, vault/helltide/etc.
Als ik aan een alt ga beginnen, dan is dat inderdaad mijn strategie. Bij die braziers pak je ook mooi upgrades voor je stones mee. Altijd handig.pstalman schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:51:
[...]
32-> 45, leechen bij Braziers in open world, captone, 45-59 helltide/leech brazier/capstone.
Daarna eerst wat leechen voor ancestral bij een brazier, vault/helltide/etc.
De brazier die aangemerkt is met ToW is meestal wel drukker.
we vergeten legions nogPoops_McGhee schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:02:
[...]
Als ik aan een alt ga beginnen, dan is dat inderdaad mijn strategie. Bij die braziers pak je ook mooi upgrades voor je stones mee. Altijd handig.
De brazier die aangemerkt is met ToW is meestal wel drukker.
Wat is eigenlijk jullie “home town”, waar je altijd naartoe reist om de inhoud van je tas weer door de shredder te gooien?
Ik reis altijd naar Kyovashad, maar ik vind Ked Bardu en Gea Kul eigenlijk veel mooiere plekken. Heerlijk sfeertje, maar daar waan ik me als toerist.
Ik reis altijd naar Kyovashad, maar ik vind Ked Bardu en Gea Kul eigenlijk veel mooiere plekken. Heerlijk sfeertje, maar daar waan ik me als toerist.
Work smart, not hardpstalman schreef op maandag 5 februari 2024 @ 16:12:
[...]
we vergeten legions nogvoor de varshan mats en WB
Ked Bardu. Daar schijnt overdag altijd de zon en de merchants zitten allemaal dichtbij elkaar.Jack_Mojo schreef op maandag 5 februari 2024 @ 16:56:
Wat is eigenlijk jullie “home town”, waar je altijd naartoe reist om de inhoud van je tas weer door de shredder te gooien?
Kyovashad lijkt me altijd koud, met sneeuw rondom. Gea Kul vind ik niet fijn qua waypoint (rest is okay) en in Cerrigar regent het altijd. Hekel aan!
Voor mij dus een lekker warm oord, Ked Bardu. Als daar tabards van waren, dan had ik hem aan
Was voor mij tree of whispers met af en toe uitwijken naar Kyovashad... Nu de gatehall. Alles lekker dicht bij elkaar.
Gamertag: FinrazielNL
Zo. Rogue is lvl100. Geen zin in ubers farmen of om betere uniques te vinden. NMD's geloof ik wel en vaults doen het ook niet echt bij me. Maar levelen vind ik nog steeds wel leuk.
Morgen is de Lunar dinges en extra XP en movement speed is toch wel een aantrekkelijk idee om de Lightning Druid toch nog te levelen. En als die bolle ook nog eens sneller rent, dan moet dat binnen 2 weken makkelijk lukken.
Morgen is de Lunar dinges en extra XP en movement speed is toch wel een aantrekkelijk idee om de Lightning Druid toch nog te levelen. En als die bolle ook nog eens sneller rent, dan moet dat binnen 2 weken makkelijk lukken.
Net met een lief groepje ongeveer 60x Duriel gedaan. Kreeg er op een gegeven moment vierkante ogen van.
En wat dropt er?
Helemaal niets.
Ik dacht vooruit, ik farm er een keer goed voor en wie weet kun je een seizoen lang een uber gebruiken. Maar helaas. De kans dat ik ook nog maar een living steel kistje open is nagenoeg nul.
En wat dropt er?
Helemaal niets.
Ik dacht vooruit, ik farm er een keer goed voor en wie weet kun je een seizoen lang een uber gebruiken. Maar helaas. De kans dat ik ook nog maar een living steel kistje open is nagenoeg nul.
Soms moet je geluk aan je zijde staan.
Gister 1ste HC uniq ontvangen, zinloze 2h sword... de verkeerde zeg maar 
Zit bijna op het punt om naar WT4 te gaan, net op tijd voor de XP boost.
Zit bijna op het punt om naar WT4 te gaan, net op tijd voor de XP boost.
Nog nooit "toegekomen" aan het unlocken van de extra paragon punten dmv de reputatie per gebied. Dus de afgelopen dagen daar maar eens wat tijd aan besteed.
Levelen gaat dan wel een stuk trager maar die extra puntjes zijn het wel waard. Nog wel even de capstone naar WT4 gedaan dus weer een stapje verder.
Levelen gaat dan wel een stuk trager maar die extra puntjes zijn het wel waard. Nog wel even de capstone naar WT4 gedaan dus weer een stapje verder.
Na 2 weken eigenlijk zo goed als klaar. Level 100 gear is zo goed als bis. Mis 2 uniques maar die droppen maar niet van Duriel
. Maar ondanks die 2 pieces smelt alles!
Wanneer komt de gauntlet en leader board?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Waarschijnlijk bij de mid season patch, volgens mij is daar nog geen datum van bekend wanneer.
Jack_Mojo... destroyer of dreamsJack_Mojo schreef op maandag 5 februari 2024 @ 23:04:
Net met een lief groepje ongeveer 60x Duriel gedaan. Kreeg er op een gegeven moment vierkante ogen van.
En wat dropt er?
Helemaal niets.
Dit geeft weinig motivatie om die runs te doen haha.
Speel rustig aan op mn barb en die hobbelt nu op lvl58 rond op WT3. Heb gelevelled met hota maar vond dat wel erg tegenvallen. Voor een skill die zoveel fury gebruikt had ik wel een grotere BIEM verwacht. Charge is erg leuk en doet prima damage. Dankzij charge begin ik het wel een stuk leuker te vinden nu. Heb nu ook de aspect dat er 4 ancients mee chargen en dat is gewoon fun. Hoe groter de groep mobs hoe beter. Tussendoor wat fury genereren en een double swing doen maar zodra charge weer van cooldown is... lesgooo!
Ik speel ook maar 1 class per season. Dit keer was het de beurt aan de barb. Nu maar eens kijken hoe snel ik naar WT4 kan gaan. Alles gaat nu best vlot met mn crappy sacred gear. Kan niet wachten om met ancestral upgrades lekker verder te chargen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nu is er in het groepje wel 2x een Andariel, 1x Harlequin en 1x Ahavarion gedropt. Helaas niet bij het goede poppetjeJohnnyV76 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 08:24:
[...]
Jack_Mojo... destroyer of dreams
Dit geeft weinig motivatie om die runs te doen haha.
Bij 1 persoon 2x Andariel en 1x Ahavarion, die hij beide al had lol
[ Voor 9% gewijzigd door Jack_Mojo op 06-02-2024 09:25 ]
Hij stond voor 13 februari gepland, maar is alweer delayed en wanneer die uitkomt volgt nog informatie.Alekz87 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 07:58:
Na 2 weken eigenlijk zo goed als klaar. Level 100 gear is zo goed als bis. Mis 2 uniques maar die droppen maar niet van Duriel. Maar ondanks die 2 pieces smelt alles!
Even uit pure interesse: hoeveel uren speel je wel niet per dag? Want nu al "klaar" zijn is echt insane...Alekz87 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 07:58:
Na 2 weken eigenlijk zo goed als klaar. Level 100 gear is zo goed als bis. Mis 2 uniques maar die droppen maar niet van Duriel. Maar ondanks die 2 pieces smelt alles!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Blizzard being Blizzard. Wat een ongelooflijke falers zijn het toch.Buizerd__NL schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:56:
[...]
Hij stond voor 13 februari gepland, maar is alweer delayed en wanneer die uitkomt volgt nog informatie.
Tesla M3LR '21
dit is juist goed, its done when its doneLondon schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:09:
[...]
Blizzard being Blizzard. Wat een ongelooflijke falers zijn het toch.