Zo dan behoorliijk wat changes
Zo'n beetje álle player feedback hebben ze geïmplementeerd. Bemoedigend om te zien!
Tesla M3LR '21
Zeer goede changes en goed dat ze naar de feedback hebben geluisterd. Ik heb er zin in S2 maar weet alleen nog niet met welk character.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
De changes zien er goed uit ja, meer variatie in zo'n beetje alles. Ben heel benieuwd!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Na paar dagen met de rogue te hebben gespeeld (en t begon al wat te vervelen..) mijn level 59 lightning sorc maar weer opgepakt, jeeeez was even vergeten hoe verschrikkelijk killing die is xD.. alles smelt als sneeuw voor de zon.
S2 changes niks van meegekregen... lees komende dagen ergens wel de snelle recap xD
S2 changes niks van meegekregen... lees komende dagen ergens wel de snelle recap xD
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ziet er allemaal veelbelovend uit. Benieuwd hoe het allemaal uitwerkt en hoe het gaat spelen. 40% sneller naar lvl100 is in ieder geval een heul fijn iets.
Hele hoop veranderingen:
https://news.blizzard.com...rkness-in-season-of-blood
Hele hoop veranderingen:
https://news.blizzard.com...rkness-in-season-of-blood
[ Voor 28% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-10-2023 22:41 ]
Vergeet niet dat de 10de nog een 2 uur durende stream komt met nog meer veranderingen, aanpassingen etc.London schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:12:
Zo'n beetje álle player feedback hebben ze geïmplementeerd. Bemoedigend om te zien!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Nice changes! sommige dingen die er in zaten was wel een beetje van meh: dit had gewoon allang een hotfix kunnen en moeten zijn
maargoed al met al prima informatie tot nu toe. Ze blijven hun best doen.
Steam vind ik wel een klein beetje vreemd nu ja na het hele Overwatch debacle. Vrees dat het ook zo die kant op kan gaan namelijk omdat het internet gewoon ontzettend veel rotte appels heeft. Als je de game slecht vind kan je het uiteraard een laag cijfer geven maar een 1 zoals bij OV gebeurde sloeg nergens op.
Steam vind ik wel een klein beetje vreemd nu ja na het hele Overwatch debacle. Vrees dat het ook zo die kant op kan gaan namelijk omdat het internet gewoon ontzettend veel rotte appels heeft. Als je de game slecht vind kan je het uiteraard een laag cijfer geven maar een 1 zoals bij OV gebeurde sloeg nergens op.
Oh jeej.... meerdere uber bosses te verslaan...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Er zit toch wel veel meer in deze patch dan alleen dat. Ik denk dat zelfs de meest negatieve d4 speler dat toch moet inzien. En we zijn pas op de helft qua nieuws.RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:00:
Oh jeej.... meerdere uber bosses te verslaan...
Ik vond de stream een enorme win voor het spel en belangrijker, de toekomst van het spel.
Zeker! Ziet er goed uit hoor en bedoelde het op geen enkele manier negatief. Eerder van: oh jeej.Visgek82 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:06:
[...]
Er zit toch wel veel meer in deze patch dan alleen dat. Ik denk dat zelfs de meest negatieve d4 speler dat toch moet inzien. En we zijn pas op de helft qua nieuws.
Ik vond de stream een enorme win voor het spel en belangrijker, de toekomst van het spel.
. Uber Lilith type uitdagingen... dat gaat wat worden...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ah, ja, ik had het al door. Verkeerd gelezen van mijn kantRustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:21:
[...]
Zeker! Ziet er goed uit hoor en bedoelde het op geen enkele manier negatief. Eerder van: oh jeej.
. Uber Lilith type uitdagingen... dat gaat wat worden...
Ik ben een van die positivos over de game...Visgek82 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:22:
[...]
Ah, ja, ik had het al door. Verkeerd gelezen van mijn kant
Inmiddels bezig met een hardcore rogue - level 17 volgens mij - WT1. Gaan gemakkelijk maar de flurry rogue is vooralsnog niet enorm vermakelijk...
Na gisteren de stream gekeken te hebben ben ik wel weer warm geworden voor Diablo 4, weer veel zin in nieuwe seizoen. In de stream van 10 oktober gaan ze wat dieper in op items.
Na seizoen 1 de necro binnenste buiten gekeerd te hebben is het nu aan de sorcerer denk ik. Of toch... de...
.
Na seizoen 1 de necro binnenste buiten gekeerd te hebben is het nu aan de sorcerer denk ik. Of toch... de...
De veranderingen zien er erg goed uit ja, en ik denk dat het sneller levelen na lvl50 ook een fijnere flow geeft om door te gaan tot 100. Nu ben ik al 5 levels geen upgrade tegen gekomen en je moet toch 4-5 NM's doen om een level te halen. Ben alleen maar aan het vendoren.
Dropt ook niks voor een echte respec naar een nieuwe build voor het laatste stuk. Zou graag 100 halen, maar betwijfel of het gaat lukken zo.
Wellicht dat het in S2 met een Necro wel gaat lukken (lijkt me toch de tofste class gezien het thema).
Dropt ook niks voor een echte respec naar een nieuwe build voor het laatste stuk. Zou graag 100 halen, maar betwijfel of het gaat lukken zo.
Wellicht dat het in S2 met een Necro wel gaat lukken (lijkt me toch de tofste class gezien het thema).
Hier hetzelfde jaDiversity schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:43:
Na gisteren de stream gekeken te hebben ben ik wel weer warm geworden voor Diablo 4, weer veel zin in nieuwe seizoen. In de stream van 10 oktober gaan ze wat dieper in op items.
Na seizoen 1 de necro binnenste buiten gekeerd te hebben is het nu aan de sorcerer denk ik. Of toch... de....
Maar ga wel wachten tot S2. Ben er wel helemaal uit dat dit gewoon mijn Barbarian seizoen wordt
Toxic is het... ik negeer (tot op zekere hoogte) werkelijk alles wat anderen vinden. Ik vorm mijn eigen mening wel.Ricmaniac schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:19:
Zo apart hoe veel negativiteit je online leest rondom die vampiric powers. Ik vind het gewoon best vet en leuke toevoeging voor 1 seizoen.
Ik denk altijd maar zo: als je zo veel te zeuren hebt over welk spel dan ook; wat doe je dan überhaupt nog op fora welke betrekkking hebben op dat spel? Blijf er lekker vandaan zou ik dan zeggen.
Ik ben met WoW gestopt: ben dus ook niet meer in het WoW forum actief. Want waarom zou ik?
Anyways: nog paar weken en dan mogen we.
Misschien uiteindelijk toch wel een penetrating shot rogue maken...
Er komen ook nog balance/class changes aan die ze volgende week toelichten. Wellicht dat nog even afwachten.RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:55:
[...]
Toxic is het... ik negeer (tot op zekere hoogte) werkelijk alles wat anderen vinden. Ik vorm mijn eigen mening wel.![]()
Ik denk altijd maar zo: als je zo veel te zeuren hebt over welk spel dan ook; wat doe je dan überhaupt nog op fora welke betrekkking hebben op dat spel? Blijf er lekker vandaan zou ik dan zeggen.
Ik ben met WoW gestopt: ben dus ook niet meer in het WoW forum actief. Want waarom zou ik?
Anyways: nog paar weken en dan mogen we.ik weet eerlijk gezegd eigenlijk nog niet zo heel goed welke class ik ga spelen. Eerder neigde ik naar een blood necro vanwege het thema... maar eigenlijk wil ik een andere class gaan spelen dan de necro... barbarian is voor mij teleurstellend traag dus die pak ik sowieso niet. Druid nog geen seconde aangeraakt. Sorceress, dat weten jullie en rogue... nu een flurry hc rogue gemaakt... en dat doet het ook nog niet voor me.
Misschien uiteindelijk toch wel een penetrating shot rogue maken...
Ik denk dat ik voor een necro ga. Heb nu twee keer Druid gespeeld dus die wordt het sowieso niet.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Twitter en Reddit zijn vooral ook heel erg toxic. Heb heel vaak het idee dat het spelers zijn die sowieso niks van ARPG's snappen. En dan maar klagen en klagen. Ik kom er dan ook zo min mogelijk.
Niet dat het mijn mening op enige wijze beïnvloedt, maar ik vind het gewoon triest om te lezen.
Ik ga uit de startblokken met een sorc. Dat is een goeie farming class, dus die kan een mooie basis aan mats verzamelen voor een goeie start van m'n season. Levelen gaat veel sneller, dus daar komen alts bij die dan weer in een gespreid bedje aan de season kunnen beginnen.
En heel misschien komt de Barb ook aan bod, maar dan moet ik me wel erg vervelen.
Gisteren weer op jacht geweest naar mount items. Niks gevonden, uiteraard. Heb de Rogue ervoor afgestoft. Moest weer even wennen aan de playstyle, maar heb er wel weer van genoten.
Rapid fire / Flurry build. Heel handig met de Trickery heart op poison trap en een medium timed Barber. Geen aspiraties om naar de 100 te levelen. Al zijn gear is al op orde.
Niet dat het mijn mening op enige wijze beïnvloedt, maar ik vind het gewoon triest om te lezen.
Ik ga uit de startblokken met een sorc. Dat is een goeie farming class, dus die kan een mooie basis aan mats verzamelen voor een goeie start van m'n season. Levelen gaat veel sneller, dus daar komen alts bij die dan weer in een gespreid bedje aan de season kunnen beginnen.
En heel misschien komt de Barb ook aan bod, maar dan moet ik me wel erg vervelen.
Gisteren weer op jacht geweest naar mount items. Niks gevonden, uiteraard. Heb de Rogue ervoor afgestoft. Moest weer even wennen aan de playstyle, maar heb er wel weer van genoten.
Rapid fire / Flurry build. Heel handig met de Trickery heart op poison trap en een medium timed Barber. Geen aspiraties om naar de 100 te levelen. Al zijn gear is al op orde.
Ik durf niet te zeggen hoeveel tijd ik de game aan heb gehad.... Wel iets meer dan 188 uurtjes...... 🫣RustStorm schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:31:
[...]
Heb er niet voor niets 188 uur in zitten.
Persoonlijk ga ik eens totaal niet op de meta letten. D4 is een stuk meer casual en na deze patch wordt het zo te zien eigenlijk nog meer casual dus verwacht dat elke class met enig ease (in softcore althans) de uberbosses kan killen.JSchut schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:32:
[...]
Er komen ook nog balance/class changes aan die ze volgende week toelichten. Wellicht dat nog even afwachten.
Ik kan gelukkig de battle pass gewoon van platinum kopen. Had nog wat Bnet credits op m'n account. Als ze in de 2e battle pass weer 666 platinum weggeven, dan hou ik genoeg over om de 3e pass ook van platinum te kunnen kopen, zonder daarvoor een cent uit te geven.
Ben benieuwd of de rewards het waard zijn. Van de season 1 pass gebruik ik nauwelijks rewards. Het zijn wel leuke rabbits om op te jagen tijdens de rit, maar dat is dan ook waar het stopt, althans voor mij.
Ben benieuwd of de rewards het waard zijn. Van de season 1 pass gebruik ik nauwelijks rewards. Het zijn wel leuke rabbits om op te jagen tijdens de rit, maar dat is dan ook waar het stopt, althans voor mij.
Ja same, had nog punten over van dure editie. Ga gewoon de normale premium pass halen. Niet die extra dure voor een nutteloos iets met 20 tier skipsPoops_McGhee schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:23:
Ik kan gelukkig de battle pass gewoon van platinum kopen. Had nog wat Bnet credits op m'n account. Als ze in de 2e battle pass weer 666 platinum weggeven, dan hou ik genoeg over om de 3e pass ook van platinum te kunnen kopen, zonder daarvoor een cent uit te geven.
Al was dat bij Seizoen 1 van call of duty MW2 ook en toen duurde het ineens in seizoen Twee, 2 a 3x zo lang per level.
Ik had de pass van season 1 per ongeluk geactiveerd, voordat ze het gepatched hadden. Best zuur van, maar het is wel okee. Was "gratis" bij de DE versie. En de komende 2 zijn in feite ook zonder extra geld uit te geven.
Dat ik het wel goed vind, zo
Is het al de 17e?
Is het al de 17e?
Korte sessies weer gespeeld vandaag: paar events meegepakt met m'n necromancer zonder spannende loot. En weer even aan de slag gegaan met het hc avontuur; inmiddels level 25 geworden en lekker bezig met de campaign en natuurlijk de statues of Lilith... en dat gaat lekker gestaag. Misschien dat ik de 50 nog wel ga aantikken voor seizoen2... haha
Ik heb me er nog eigenlijk niet in verdiept en speel momenteel alleen nog maar Eternal, maar hoe activeer ik mijn Battle Pass die bij de Ultimate versie zit bij S2? En wat gebeurt er dan?Poops_McGhee schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:50:
Ik had de pass van season 1 per ongeluk geactiveerd, voordat ze het gepatched hadden. Best zuur van, maar het is wel okee. Was "gratis" bij de DE versie. En de komende 2 zijn in feite ook zonder extra geld uit te geven.
Is het al de 17e?
Ik heb zin om.door te gaan met m'n rogue. Tegelijkertijd voelt het steeds meer als "zonde" van de tijd.
Heeft iemand misschien linkjes naar Nederlandstalige Diablo 4 informatie? Iemand die de Engelse taal niet machtig is, wil graag weten wat er in het nieuwe seizoen komt, maar ik kan alleen maar Engelstalige youtubers vinden die het uitleggen of anderszijds Engelstalige websites..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Kunt de websites altijd vertalen naar het Nederlands. Dus door de translate machine heen gooien.
Zeer benieuwd naar seizoen 2! Ben tot level 92 gekomen season 1. De grind werd me echt te veel! Ik vond af en toe een betere upgrade of een hogere roll van een aspect, maar was het eindeloos NM dungeons farmen wel echt zat. Maar dit was de enige manier om glyphs te levelen en om loot te verzamelen om te sellen voor t belachelijk dure rerollen.
Ik ben blij dat ze de overworld nu veel aantrekkelijker maken!
Ik ga weer eens wat avondjes inplannen!
Ik ben blij dat ze de overworld nu veel aantrekkelijker maken!
Ik ga weer eens wat avondjes inplannen!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Thanks nog! Ik heb me nog even verdiept in mijn bloodbuild, besefte me dat overpower damage gebaseerd is op life + fortify. Daar heb ik nu aan gesleuteld, hij gaat het absoluut niet halen bij een Bonespear necro maar ik kan nu gemakkelijk NMD + 8 +6 lvls zonder ook maar onder de 80% leven te komen. Dus daar ga ik even mee door voorlopigpstalman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:42:
[...]
vaak zie ik de Mobs niet eens en zijn ze al dood, enige waar je moet opletten eigenlijk is Banshee en die lopende Bogen, buiten natuurlijk de adds bij een NM dungeon.
Overigens, bizarre line up op jouw account, leuk om je builds en items te kunnen zien. Respect!
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Ik heb zojuist op 84,5 de Tempest Roar (ilvl819) voor de eerste keer geloot na 7x Vasily Prayer. Denk dat ik dan toch maar doorga op de Druid tot 100. Laatste stuk met een nieuwe build.
Ga denk ik alleen nog ff een amulet, ring en gloves vinden die ok zijn voordat ik alles omgooi.
Ga denk ik alleen nog ff een amulet, ring en gloves vinden die ok zijn voordat ik alles omgooi.
Gisteren weer even een HC sessie gehad.
Inmiddels 2 acts afgerond met m'n rogue - level 29 (volgens mij).
Het is vooralsnog prima te doen. WT1 is echt wel een groot verschil t.o.v. WT2, of ik als speler heb het spel beter door... Dat kan natuurlijk ook.
Het is vooralsnog prima te doen. WT1 is echt wel een groot verschil t.o.v. WT2, of ik als speler heb het spel beter door... Dat kan natuurlijk ook.
Toch zou ik met de worldboss oppassen hoor op Hardcore als je nog niet hoog level bentRustStorm schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 07:57:
Toch jammer als je een minuut te laat bent voor een world boss
WT1 en 2 zijn veel moeilijker dan 3-4 waar iedereen blast. 1 foutje in de mechanics en kan fataal zijn. Zelf 2 characters aan worldbosses verloren. 1 in S1 en 1 in non seasonal
Yeh, maar was ook niet met m'n hardcore rogue. Daar ga ik echt nog niet aan beginnen! Haha eerst level 50 halen op een verstandige manier...Ricmaniac schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:23:
[...]
Toch zou ik met de worldboss oppassen hoor op Hardcore als je nog niet hoog level bent![]()
WT1 en 2 zijn veel moeilijker dan 3-4 waar iedereen blast. 1 foutje in de mechanics en kan fataal zijn. Zelf 2 characters aan worldbosses verloren. 1 in S1 en 1 in non seasonal
Het is niet normaal hoe reddit tegenwoordig is, kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo was maar nu wordt gewoon elke game helemaal de grond in gestampt daar, het slaat echt nergens op.Poops_McGhee schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:37:
Twitter en Reddit zijn vooral ook heel erg toxic. Heb heel vaak het idee dat het spelers zijn die sowieso niks van ARPG's snappen. En dan maar klagen en klagen. Ik kom er dan ook zo min mogelijk.
Tuurlijk mag je kritiek hebben en sommige dingen zijn niet goed aangepakt in diablo 4, maar de negativiteit op reddit is echt niet helpend. Ik blijf daar voorlopig ook lekker uit de buurt.
Playstation 5
Gisteren nog even een uurtje of wat op de Rogue gespeeld. Die is nu lvl81. Ik neem wel een pauze tot season 2 om even m'n characters te ontwennen. Ik heb het idee dat de playstyle straks best gaat veranderen met die vampiric powers. Dus, tijd om even te resetten en met season 2 te beginnen met een frisse blik.
Ik ging als de brandweer met m’n rogue season 1. Twijfel nu welke class ik wil gaan spelen season 2….toch weer rogue? Of iets anders een kans geven.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik denk dat het voor heel veel mensen ook nog uitmaakt wat er uit de stream op de 10de komt. daar zal o.a item balance, class balancing etc behandeld worden. Ik wacht eerst af wat daaruit komt voor ik ga bepalen welke classe(s) ik ga spelen , maar ik ben zeker van de partij. de eerste stream zag er voor mij al goed genoeg uit om wss heel veel plezier te gaan hebben in S2 , en we moeten nog een streamAlekz87 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:53:
Ik ging als de brandweer met m’n rogue season 1. Twijfel nu welke class ik wil gaan spelen season 2….toch weer rogue? Of iets anders een kans geven.
Uitstekend filmpje van DM over wat ze van plan zijn (in zijn visie, kan ik me wel in vinden) YouTube: Diablo 4 End Game Itemization Is Changing
[ Voor 13% gewijzigd door Visgek82 op 07-10-2023 16:02 ]
M'n rogue z'n avontuur duurt nog even voort: inmiddels level 33 en de statues van fractured peaks en scosclen (ofzo) allemaal gepakt. Nu aan de slag met dry steppes en bijbehorende act3.
Inderdaad daar maar even op wachten. Dan een week tijd om me in te lezen en te beslissen. Gezien m’n “beperkte” gametijd moet ik all in gaan voor 1 class, anders haal in de eindstreep nietVisgek82 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat het voor heel veel mensen ook nog uitmaakt wat er uit de stream op de 10de komt. daar zal o.a item balance, class balancing etc behandeld worden. Ik wacht eerst af wat daaruit komt voor ik ga bepalen welke classe(s) ik ga spelen , maar ik ben zeker van de partij. de eerste stream zag er voor mij al goed genoeg uit om wss heel veel plezier te gaan hebben in S2 , en we moeten nog een stream
Uitstekend filmpje van DM over wat ze van plan zijn (in zijn visie, kan ik me wel in vinden) YouTube: Diablo 4 End Game Itemization Is Changing
Ik voel me overigens wel enorm Remy wanneer ik met m'n hardcore charcter in WT1 aan het rond hollen ben...
Welk level ben je? Low level zal er ook niemand zowat meer zijn. Iedereen wacht tot de 17e.RustStorm schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:04:
Ik voel me overigens wel enorm Remy wanneer ik met m'n hardcore charcter in WT1 aan het rond hollen ben...
36.Alekz87 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:44:
[...]
Welk level ben je? Low level zal er ook niemand zowat meer zijn. Iedereen wacht tot de 17e.
Barb hier, die wilde ik al tijdens S1 doen dus MrT inclusief mohawk gaat nu vanaf de 17e los.Alekz87 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:53:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben nu begonnen met Last Epoch en moet zeggen dat je dan wel weer een beetje bedroefd word van Diablo 4 hoor
Ik ga Seizoen 2 uiteraard weer gewoon spelen en best wel zin in. maar het blijft best cringe als je ziet wat ze hier voor game neerzetten tegenover zo'n triple A studio als blizzard hoor.
En dit soort comments doen me altijd met verbazing opkijken wanneer ik lees dat iedereen telkens toch maar weer in die battlepass onzin trapt.Ricmaniac schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:25:
Ben nu begonnen met Last Epoch en moet zeggen dat je dan wel weer een beetje bedroefd word van Diablo 4 hoorIk ga Seizoen 2 uiteraard weer gewoon spelen en best wel zin in. maar het blijft best cringe als je ziet wat ze hier voor game neerzetten tegenover zo'n triple A studio als blizzard hoor.

Seasons in diablo is anders dan alleen een battlepass. dat doet mij veel minder. het gaat mij om de Season zelf. niet de battlepass.stickfiguur schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:39:
[...]
En dit soort comments doen me altijd met verbazing opkijken wanneer ik lees dat iedereen telkens toch maar weer in die battlepass onzin trapt.
Ik ben bekend met hoe de seasons werken in Diablo, het was meer een reactie op de comments hier dat men met de premium currency battlepasses gaat/wilt kopen. Ieder is natuurlijk vrij om te doen wat ze willen maar persoonlijk vind ik voor nu 70 euro alweer duur genoeg geweest gezien de staat van het spel. Ze maken met S2 wel wat stappen in de goede richting maar voor mij is het een gevalletje eerst zien dan geloven.Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:43:
[...]
Seasons in diablo is anders dan alleen een battlepass. dat doet mij veel minder. het gaat mij om de Season zelf. niet de battlepass.
Ik merk dat ik op wt3 en wt4 hc ook bijna niemand tegenkom, zelfs niet in Kyovoshad. Maar als ik dan iemand tegenkom in de open wereld (gisteren tijdens helltides bv), wel gelijk party en samen ff 600 cinders gefarmedAlekz87 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:44:
[...]
Welk level ben je? Low level zal er ook niemand zowat meer zijn. Iedereen wacht tot de 17e.
Hielp denk ik dat we precies hetzelfde level waren.
[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 09-10-2023 11:06 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Nevermind. 
Vandaag richting level 40 hardcore... go go me.
Vandaag richting level 40 hardcore... go go me.
[ Voor 87% gewijzigd door RustStorm op 09-10-2023 11:57 ]
Verwijderd
Ik moet het eerst ook allemaal maar zien. 0 vertrouwen meer in Blizzard. Een paar baasjes en een lading cosmetics in de (betaalde) BP gaan mij niet over de streep trekken. Genoeg aan ze betaald inmiddels nu wil ik grote stappen zien.stickfiguur schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:
[...]
Ik ben bekend met hoe de seasons werken in Diablo, het was meer een reactie op de comments hier dat men met de premium currency battlepasses gaat/wilt kopen. Ieder is natuurlijk vrij om te doen wat ze willen maar persoonlijk vind ik voor nu 70 euro alweer duur genoeg geweest gezien de staat van het spel. Ze maken met S2 wel wat stappen in de goede richting maar voor mij is het een gevalletje eerst zien dan geloven.
Ondertussen praat men al over de expansions die er aan komen waar we weer mogen betalen.
Noem mij maar een zeur maar ik heb momenteel een vieze smaak bij de game.
Als het de goede kant uit gaat hoor je me ook overigens.
Mijn volgende ARPG gaat waarschijnlijk Last Epoch worden.
Ja, al is de endgame van Last Epoch net zo saai als die van D4. Het is meer een Path of Exile kloon. Prima voor even, maar niet iets waar je nog maanden mee bezig bent.Ricmaniac schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:25:
Ben nu begonnen met Last Epoch en moet zeggen dat je dan wel weer een beetje bedroefd word van Diablo 4 hoorIk ga Seizoen 2 uiteraard weer gewoon spelen en best wel zin in. maar het blijft best cringe als je ziet wat ze hier voor game neerzetten tegenover zo'n triple A studio als blizzard hoor.
Verwijderd
Is de aanschafprijs wel naar. Na €100 is het wat zuurder om tot die conclusie te komen.Lapras schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:00:
[...]
Ja, al is de endgame van Last Epoch net zo saai als die van D4. Het is meer een Path of Exile kloon. Prima voor even, maar niet iets waar je nog maanden mee bezig bent.
Maar dat heb ik sowieso met ARPG's .. (eigenlijk met elke game zelfsLapras schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:00:
[...]
Ja, al is de endgame van Last Epoch net zo saai als die van D4. Het is meer een Path of Exile kloon. Prima voor even, maar niet iets waar je nog maanden mee bezig bent.
Last Epoch is ook nog niet eens full released. 1.0 komt pas in december ofzo. Leuk voor extra afwisseling.
Waar kan je je aanmelden voor de GoT clan? Zou graag nog in de laatste dagen lvl 100 willen worden
- Squeeek !!!
Battle pass van season 1 geeft 666 platinum. Zou je voor season 2 een pass willen aanschaffen, dan hoef je er maar 334 bij te kopen. Minimum is 200, dus dan moet je 400 bijkopen. Dat is 4 euro. Als elk volgende pass ook weer 666 platinum geeft, dan ben je steeds voor max 4 euro klaar per season. Verspreidt over een periode van 3 maanden is dat peanuts. Ik had nog Bnet credits staan, die al een jaar of 5 in mijn wallet zaten. Momenteel heb ik 1466 platinum die ik sowieso niet aan de cosmetic sets zou uitgeven, dus dan is een battle pass wel een beter idee.stickfiguur schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:
[...]
Ik ben bekend met hoe de seasons werken in Diablo, het was meer een reactie op de comments hier dat men met de premium currency battlepasses gaat/wilt kopen. Ieder is natuurlijk vrij om te doen wat ze willen maar persoonlijk vind ik voor nu 70 euro alweer duur genoeg geweest gezien de staat van het spel. Ze maken met S2 wel wat stappen in de goede richting maar voor mij is het een gevalletje eerst zien dan geloven.
De eerste pass zat bij de DE versie. Uiteraard heb ik er wel voor betaald, maar dat is wel prima. Voorlopig kosten ze me geen cent.
Om die situatie voor elkaar te krijgen zal er een eerste BP moeten worden aangeschaft. Daarna valt het, op die manier redenerend, wel mee per persoon en het Blizzard per som een hoop op. Slim bedacht.Poops_McGhee schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:14:
[...]
Battle pass van season 1 geeft 666 platinum. Zou je voor season 2 een pass willen aanschaffen, dan hoef je er maar 334 bij te kopen. Minimum is 200, dus dan moet je 400 bijkopen. Dat is 4 euro. Als elk volgende pass ook weer 666 platinum geeft, dan ben je steeds voor max 4 euro klaar per season. Verspreidt over een periode van 3 maanden is dat peanuts. Ik had nog Bnet credits staan, die al een jaar of 5 in mijn wallet zaten. Momenteel heb ik 1466 platinum die ik sowieso niet aan de cosmetic sets zou uitgeven, dus dan is een battle pass wel een beter idee.
De eerste pass zat bij de DE versie. Uiteraard heb ik er wel voor betaald, maar dat is wel prima. Voorlopig kosten ze me geen cent.
De eerste voor mij, zat bij de DE versie van de game in. Uiteraard heb ik die betaald, maar dan is het nog steeds maar een tientje per 3 maanden. Daar kan ik niet wakker van liggenRustStorm schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Om die situatie voor elkaar te krijgen zal er een eerste BP moeten worden aangeschaft. Daarna valt het, op die manier redenerend, wel mee per persoon en het Blizzard per som een hoop op. Slim bedacht.
Nog een weekje en dan mogen we weer los! Ik heb nu bijna een week vrij van de game gehad en het kriebelt alweer. Misschien dat ik even inlog om de stash wat op te ruimen, zodat ik dat bij de start van Season 2 niet meer hoef te doen. De Eternal stash zit al vol en de Season stash ook. Dat krijg ik nooit allebei bewaard, dus er moet flink opgeschoond worden.
Er is nu nog geen echt item hunting in D4? Zoals met D2, ik wil X, Y of Z item dus ik ga Mephisto runs doen.
Ho.... hebben ze het nu letterlijk hierover op de stream?
Ho.... hebben ze het nu letterlijk hierover op de stream?
[ Voor 23% gewijzigd door The Chosen One op 10-10-2023 20:19 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Kun jij nog in leken taal een samenvatting maken? Ik snap er geen ballen van
Gewoon wachten op een Rhyker video die het (verder) uitlegt.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik wacht op jullie wijze lui!The Chosen One schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:44:
Gewoon wachten op een Rhyker video die het (verder) uitlegt.
haha! Dat kan wel ff duren. Denk minstens een week in Season 2, voordat je van mij daar iets echt over gaat lezen
Mocht je een half uurtje niks te doen hebben, hier staan de patch notes voor 1.2.0 https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes (veel!)
1.2 is wel echt huge. Veel zin om te gaan spelen weer.
Hier wel een goeie recap:
YouTube: Diablo 4 Season 2 Patch Notes Analysis
YouTube: Diablo 4 - Season 2 PATCH NOTES out - TL;DR here
YouTube: Diablo 4 Season 2 Patch Notes Analysis
YouTube: Diablo 4 - Season 2 PATCH NOTES out - TL;DR here
kort samengevat (MAND!); Er veranderd veel, ik denk ten goede van Diablo 4 en volgende week kunnen wij het allemaal zelf uitproberen! Meer hoef je niet te weten denk ik? 
Alle gekkigheid op een stokkie (ga een poging doen). Grootste wijzigingen hoog over;
- Elemental resistances zijn verbeterd
- (Nieuwe) bosses en unique's met mogelijk op target farming (de bosses droppen bepaalde items meer die je gerichter kan farmen) - welke bosses wat droppen staat overal op interwebs
- Class balance aanpassingen (iets minder aanpassingen voor rogue en druid omdat deze al wel OK waren, al krijgen ook die wat buffs)
- necro minions krijgen veel liefde (voor de minion build liefhebbers)
.
- shitload aan bugfixes
- crit, overpower en vulnerable damage aangepast hoe deze worden gebruikt t.b.v. build diversiteit
- Paragon boards verbeterd.
- Aardig wat QoL updates (kwaliteit van leven op zijn hollandsch - oftewel het leven in Diablo 4 wat verbeterd m.b.t. game mechanics)
-etc.
Ik ga het niet allemaal kapot analyseren of alles lezen maar dit is wat ik ongeveer heb opgevangen van de livestreams. Er veranderd dermate veel dat de enige methode om te weten of het goed uitpakt en het spel leuker zal worden is gewoon volgende week lekker zelf aan de slag te gaan
. Maar het ziet er allemaal goed uit en kijk uit naar seizoen 2! Ze hebben uber lilith ook aangepast zodat het voor iedere class mogelijk zou moeten zijn om haar te slopen, dat is in ieder geval het doel wat ze voor ogen hebben.
Kijken of het in seizoen 2, vermoedelijk met een sorcerer, ook lukt haar te slopen
. Of misschien toch wel een barbarian, weet niet waar ik het meeste zin in heb. Wil ze allemaal wel spelen
.
Alle gekkigheid op een stokkie (ga een poging doen). Grootste wijzigingen hoog over;
- (Nieuwe) bosses en unique's met mogelijk op target farming (de bosses droppen bepaalde items meer die je gerichter kan farmen) - welke bosses wat droppen staat overal op interwebs
- Class balance aanpassingen (iets minder aanpassingen voor rogue en druid omdat deze al wel OK waren, al krijgen ook die wat buffs)
- necro minions krijgen veel liefde (voor de minion build liefhebbers)
- shitload aan bugfixes
- crit, overpower en vulnerable damage aangepast hoe deze worden gebruikt t.b.v. build diversiteit
- Aardig wat QoL updates (kwaliteit van leven op zijn hollandsch - oftewel het leven in Diablo 4 wat verbeterd m.b.t. game mechanics)
-etc.
Ik ga het niet allemaal kapot analyseren of alles lezen maar dit is wat ik ongeveer heb opgevangen van de livestreams. Er veranderd dermate veel dat de enige methode om te weten of het goed uitpakt en het spel leuker zal worden is gewoon volgende week lekker zelf aan de slag te gaan
Kijken of het in seizoen 2, vermoedelijk met een sorcerer, ook lukt haar te slopen
Goed samengevat. Dit is ook wat ik er van begreep. Ook hebben ze alle uniques aangepakt en de stats verbeterd zodat je hier überhaupt wat aan hebt!Diversity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:30:
kort samengevat (MAND!); Er veranderd veel, ik denk ten goede van Diablo 4 en volgende week kunnen wij het allemaal zelf uitproberen! Meer hoef je niet te weten denk ik?
- necro minions krijgen veel liefde (voor de minion build liefhebbers).
- shitload aan bugfixes
-etc.
Ik ga het niet allemaal kapot analyseren of alles lezen maar dit is wat ik ongeveer heb opgevangen van de livestreams. Er veranderd dermate veel dat de enige methode om te weten of het goed uitpakt en het spel leuker zal worden is gewoon volgende week lekker zelf aan de slag te gaan. Maar het ziet er allemaal goed uit en kijk uit naar seizoen 2! Ze hebben uber lilith ook aangepast zodat het voor iedere class mogelijk zou moeten zijn om haar te slopen, dat is in ieder geval het doel wat ze voor ogen hebben.
Kijken of het in seizoen 2, vermoedelijk met een sorcerer, ook lukt haar te slopen. Of misschien toch wel een barbarian, weet niet waar ik het meeste zin in heb. Wil ze allemaal wel spelen
.
Ik twijfelde even om Season 2 te skippen. Echter hebben deze updates me op andere gedachten gebracht. Echt een hele goede update zeg.
Ik ga niet voor de meta, maar ga gewoon spelen wat ik eigenlijk in season 1 wilde spelen. Een Necro met een minion build.
Heb er weer zin in!
Ik ga niet voor de meta, maar ga gewoon spelen wat ik eigenlijk in season 1 wilde spelen. Een Necro met een minion build.
Heb er weer zin in!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nou ik heb exact hetzelfde ja haha.
Met al deze changes denk ik juist van een casual gamer tot regular te gaan 'upgraden'. Klinkt allemaal wel goed die changes!
En met sneller levelen kun je nu ook meer classes per season spelen. Het gaat een beetje richting D3, qua levelen. En dat is goed!
Je bent een kanjer!Diversity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:30:
- necro minions krijgen veel liefde (voor de minion build liefhebbers).
- shitload aan bugfixes
-etc.
Ik ga het niet allemaal kapot analyseren of alles lezen maar dit is wat ik ongeveer heb opgevangen van de livestreams. Er veranderd dermate veel dat de enige methode om te weten of het goed uitpakt en het spel leuker zal worden is gewoon volgende week lekker zelf aan de slag te gaan. Maar het ziet er allemaal goed uit en kijk uit naar seizoen 2! Ze hebben uber lilith ook aangepast zodat het voor iedere class mogelijk zou moeten zijn om haar te slopen, dat is in ieder geval het doel wat ze voor ogen hebben.
Kijken of het in seizoen 2, vermoedelijk met een sorcerer, ook lukt haar te slopen. Of misschien toch wel een barbarian, weet niet waar ik het meeste zin in heb. Wil ze allemaal wel spelen
.
Ik heb er zin in.om aan de slag te gaan met s2. Ik weet nog niet welke class ik ga pakken. Misschien dat ik dat gewoon volgende week gaan beslissen...
Ik ziet het wel.
Gisteren ingelogd en uiteindelijk toch wel snel weer uitgelogd. Level 50 met m'n rogue gaat het niet meer worden dit seizoen vermoed ik...
Jep, de devs zullen natuurlijk zelf niet toegeven dat Diablo in een soort alpha/beta state is gereleased maar de feiten spreken voor zich. Last Epoch biedt flink meer in early access dan Diablo 4 doet, maar ook LE moet nog flink gepolished worden voor een 1.0 release in december. Misschien is het voor hun ook verstandig om de puntjes eerst goed op de i te krijgen om zo'n D4 debacle te voorkomen.Ricmaniac schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:25:
Desalniettemin, de devs van D4 doen wel hun best om de boel bij te schaven. Dat gaat natuurlijk niet in 1 season, maar de patch notes beloven wel veel goeds qua QoL. De content vind ik nog altijd behoorlijk lackluster en ik denk niet dat hier een volledig seizoen mee gevuld kan worden, maar ik kijk het positief tegemoet. Belangrijkste deze patch is m.i. de scheiding qua itemization tussen WT3 en WT4. Item scaling in een ARPG is 1 van de belangrijkste zaken. Als er geen power progression plaatsvindt - zoals in season 1 en daarvoor - speel je eigenlijk voor lul. Je wil juist echt merkbaar sterker worden, en dat lijkt nu te gaan gebeuren dus dat is fijn
Sneller level 100 worden had van mij niet gehoeven overigens. Want ik heb juist het idee dat je op level 100 weinig meer hebt om voor te spelen. Laat de journey ernaartoe dan zo lang mogelijk duren is mijn idee...
Afijn, positieve changes. Nog even en we kunnen van een volwaardige game spreken
Tesla M3LR '21
Gewoon even wachten op de update. met de nieuwe exp rates ben je heel snel 50RustStorm schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Je bent een kanjer!
Ik heb er zin in.om aan de slag te gaan met s2. Ik weet nog niet welke class ik ga pakken. Misschien dat ik dat gewoon volgende week gaan beslissen...
Ik ziet het wel.
Gisteren ingelogd en uiteindelijk toch wel snel weer uitgelogd. Level 50 met m'n rogue gaat het niet meer worden dit seizoen vermoed ik...
Dan kan je gewoon die laatste levels afmaken op die rogue in non seasonal toch.. Want je doet het alleen voor die level 50 in HC trophy toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 11-10-2023 14:48 ]
Ik had begrepen dat je alleen in WT3 en WT4 een stuk sneller leveled en nog niet in WT1 en WT2, maar ik kan het heel goed vergissen (zal de eerste keer niet zijn).Ricmaniac schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:46:
[...]
Gewoon even wachten op de update. met de nieuwe exp rates ben je heel snel 50
Dan kan je gewoon die laatste levels afmaken op die rogue in non seasonal toch.. Want je doet het alleen voor die level 50 in HC trophy toch?
Wilde net beginnen met een barbarian, maar toch maar wachten tot de 17e dan. Veel veranderingen komen eraan.
Nah, voor overworld activiteiten krijg je sowieso meer xp in 1.2 , dus daar heb je ook in WT1/2 wat aanPoops_McGhee schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Ik had begrepen dat je alleen in WT3 en WT4 een stuk sneller leveled en nog niet in WT1 en WT2, maar ik kan het heel goed vergissen (zal de eerste keer niet zijn).
Even de game aangezwengeld om mezelf vermaken tot etenstijd. Gewoon een rondje mount farmen en cellars voor de 3 goblin cellar. Die laatste heb ik gevonden, voor de eerste keer sinds launch. Echt een makkie met een sorc, uiteraard. Teleport naar ze toe, Frost Nova en ze vallen snel uit elkaar. Slechte loot, maar toch leuk om eens een keer mee te maken.
Laatste patchnotes in mijn ogen:
+ experience gain
+ damage
+ QoL changes (enchanting(!) en normaal kunnen sorteren...!)
Tuurlijk is een meer aan de hand, maar dit is wat ik vooral lees. En eerlijk gezegd vind ik het jammer, omdat hierdoor de game naar mijn beleving nog gemakkelijker gemaakt wordt dan het al was.
Ben benieuwd hoe ik het ga vinden.
+ experience gain
+ damage
Tuurlijk is een meer aan de hand, maar dit is wat ik vooral lees. En eerlijk gezegd vind ik het jammer, omdat hierdoor de game naar mijn beleving nog gemakkelijker gemaakt wordt dan het al was.
Target dummies! Zeer prettige toevoeging
https://www.wowhead.com/d...tch-1-2-1-diablo-4-335474
https://www.wowhead.com/d...tch-1-2-1-diablo-4-335474
:strip_exif()/f/image/GPbVZ7ZS7SbA0I3HXwce1vOo.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door Alekz87 op 12-10-2023 07:54 ]
Sowieso wordt het makkelijker ja. Ze hebben ongetwijfeld gezien dat een mega groot deel afhaakt na level 70-80. Dat wil je niet voor je game.RustStorm schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:22:
Laatste patchnotes in mijn ogen:
+ experience gain
+ damage
Het werd eigenlijk na release al vrij duidelijk dat D4 best voor de casual speler is (op de level grind na)
Dus blizzard wil die grootste groep het meest pleasen lijkt me.
Maar er komen 5 uberbosses bij. En 1 waar je dus de uberuniques kan farmen. Ik geloof niet dat die makkelijk gaat worden tenzij er broken builds verschijnen
Wat denk ik ontzettend gaat helpen is dat resistance nu zou moeten werken hoe het hoort. Als HC speler vrij blij mee haha
@Ricmaniac omdat je voor merendeel (alle) van al deze uber bosses materialen nodig hebt per summon, verwacht ik dat ze sowieso wel makkelijker zullen zijn dan uber lilith was... maar, ik kan het verkeerd hebben (begrepen).
Dat heb ik de afgelopen weken/maanden al een paar keer gehad met mijn rogue (lvl81). Denk, probeer het weer even en dan loop ik rond of doe ik een NM dungeon en halverwege ben ik t alweer zat en log ik weer uit. Volgende week wel weer aan de gang met s2 en denk dat ik nu de barbarian ga spelen. Sorc in s0 heb ik naar 100 gekregen en hoewel die toen zo underpowered was en squishy heb ik daar toch de meeste fun mee gehad. Hopelijk wordt in S2 echt alles beterRustStorm schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ben na level 88 gestopt in S1, nu al een week of 5 niet gespeeld, nog suggesties voor een class voor S2? Heb tot nu toe pre-seasons Barb en S1 Necro gespeeld.
Gewoon spelen waar je interesse naartoe gaat. Elke class kan alle content uiteindelijk gewoon halen. De 1 beter dan de ander.Jackson6 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:33:
Ben na level 88 gestopt in S1, nu al een week of 5 niet gespeeld, nog suggesties voor een class voor S2? Heb tot nu toe pre-seasons Barb en S1 Necro gespeeld.
Ik heb windforce en eaglehorn uniques gezien... maakt dat ik graag een penetrating shot rogue zou willen maken...
Keuzestress
Keuzestress
Ik weet het ook echt nog niet wat ik wil spelen, in ieder geval geen necro want die heb ik in S1 al grijs gespeeld. De rogue heb ik al veel gespeeld tijdens pre-season.
De keuze valt op dit moment op de sorcerer (geen idee welke build, misschien hydra
) , barb of druid. Ik neig het meeste naar een sorcerer met daarna een voorkeur naar een barb (rend build). Maar druid is ook nog wel een contender voor dit seizoen
.
Denk dat ik volgende week gewoon een lootje trek en die ga ik spelen
. Ze hebben alle 3 wel wat. Doel is wederom om gewoon zelf lekker aan te klooien met een build en mocht ik weer tegen een muur aanlopen (Uber Lilith) er wel weer een build guide bij pak. Pakte in seizoen 1 ook wel prima uit moet ik zeggen. Tegen de tijd dat ik bij een guide terecht kom zijn er vast al weer legio om uit te kiezen.
De keuze valt op dit moment op de sorcerer (geen idee welke build, misschien hydra
Denk dat ik volgende week gewoon een lootje trek en die ga ik spelen
Ik ben inmiddels echt zeker van mijn zaak om baba te spelen.
Gewoon geen twijfel meer. Voelt ook wel eens lekker haha.
Heb de barbarian builds nog niet gezien en geen idee hoe goed ze zijn tegenover andere classes maar voelt gewoon goed om zeker te zijn van mijn class keuze aankomend seizoen haha. Ze zien er ook nog eens vet uit natuurlijk.
Wel blijft druid een klein beetje in mijn achterhoofd hangen omdat ik nooit die sterkste builds heb kunnen proberen omdat ik geen Tempest Roar had gevonden wat nu natuurlijk veel makkelijker gaat zijn in S2 maargoed zien wel hoe erg S2 bevalt misschien dat we die dan on the side doen.
Al denkt Raxx dat pulverize nu juist godly gaat zijn .
Gewoon geen twijfel meer. Voelt ook wel eens lekker haha.
Heb de barbarian builds nog niet gezien en geen idee hoe goed ze zijn tegenover andere classes maar voelt gewoon goed om zeker te zijn van mijn class keuze aankomend seizoen haha. Ze zien er ook nog eens vet uit natuurlijk.
Wel blijft druid een klein beetje in mijn achterhoofd hangen omdat ik nooit die sterkste builds heb kunnen proberen omdat ik geen Tempest Roar had gevonden wat nu natuurlijk veel makkelijker gaat zijn in S2 maargoed zien wel hoe erg S2 bevalt misschien dat we die dan on the side doen.
Al denkt Raxx dat pulverize nu juist godly gaat zijn .
Sommige dingen snap ik echt niet, ze hebben gewoon het probleem verplaatst rondom vulnerable/crit. Ipv gewoon default deze stats op een wapen te zetten, gaan ze zich zo diep in allerlei bochten wringen om maar iets nuttigs te krijgen. En dit is geen klacht over DPS, maar over weer dingen nerfen ipv andere zaken buffen, wat ze beloofd hadden!
Ze geven ons meer plek om xp te farmen, volgens hun 40% sneller, maar xp gain op glyph is minder dan 40%, snap dit niet. Als je niet dungeon only hoeft te doen, dus de helft minder, moet je minimaal de helft + 40% meer xp op een glyph hebben toch?
Ze geven ons meer plek om xp te farmen, volgens hun 40% sneller, maar xp gain op glyph is minder dan 40%, snap dit niet. Als je niet dungeon only hoeft te doen, dus de helft minder, moet je minimaal de helft + 40% meer xp op een glyph hebben toch?
Ik ga gewoon van start met een sorc. Nog een paar dagen en we kunnen weer los! Gisteren nog wat mount farming gedaan en niks gevonden, uiteraard. Geen verrassing aldaar.
Hopelijk maken ze ook een sprongetje qua drop rate voor mounts en bardings. In feite zijn er nu sowieso 3 bosses die je kunt farmen voor specifieke loot, maar droppen doen ze nauwelijks. Ik hoop echt dat ze het target farmen goed aanpakken en niet dezelfde shitty loot chance aanhouden als nu. Ik zie ze er voor aan.
Trauma's van 2 jaar lang, week in week uit, ICC25HC farmen met 10 max levels in WoW, in de hoop op Invincible. En dat duurde dus ook 2 jaar eer het kreng dropte. Blizzard en z'n RNG. Die kennen we maar al te goed....
Hopelijk maken ze ook een sprongetje qua drop rate voor mounts en bardings. In feite zijn er nu sowieso 3 bosses die je kunt farmen voor specifieke loot, maar droppen doen ze nauwelijks. Ik hoop echt dat ze het target farmen goed aanpakken en niet dezelfde shitty loot chance aanhouden als nu. Ik zie ze er voor aan.
Trauma's van 2 jaar lang, week in week uit, ICC25HC farmen met 10 max levels in WoW, in de hoop op Invincible. En dat duurde dus ook 2 jaar eer het kreng dropte. Blizzard en z'n RNG. Die kennen we maar al te goed....
Denk dat de xp van mobs in de NM dungeons flink omhoog gaat dus ook de xp die je krijgt voor het completen er van.pstalman schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:00:
Examples values of experience gained from a normal monster (before any other bonuses):
Levels 1-50: Unchanged
Level 55
Previous: 370
New: 425
Level 70
Previous: 445
New: 700
Level 90
Previous: 545
New: 850
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
De kans is inmiddels vrij groot dat ik met een rogue aan de slag ga. Ik wil namelijk gewoon met windforce of eaglehorn gaan mollen... lijkt.me te gek namelijk.
sneller lvlen is pluspunt, ik ben in season 1 maar lvl 68 geworden (rogue)
in season 2 ga ik female necro spelen
in season 2 ga ik female necro spelen
nothing stops this train