Teleport out?RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:21:
[...]
Hahahaha te gek!
Eeeeennnnnnnnnnn *poof* vanish ... ik ben er even niet...........
De vijfhoekige zijn bruikbaar vanaf lvl 60. Dus iemand kan je een setje gevenPoops_McGhee schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]
Dat is de vierkante versie. De vijfhoekige kun je alleen craften.
Yup. Ik heb altijd een setje 5x rood en 2x groen in de stash, voor het geval er weer een alt geleveled moet wordenBoermansjo schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:13:
[...]
De vijfhoekige zijn bruikbaar vanaf lvl 60. Dus iemand kan je een setje geven
Oke... oke... ik durf het echt op te schrijven: ik heb dus nog nooit zo een fancy gem gemaakt, laat staan gebruikt... ook niet op mijn mecromancer waarmee UL dus wel gelukt is... (niet dat de gems een enorm groot verschil zouden maken denk ik...)
Oi oi oi... weer wat geleerd. :😜
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Bij alles wordt je handje vast gehouden, maar bij deze gems maken dus niet?
Goed om te weten voor se2 iig, se1 ga ik niets meer aan doen, ff break van d4 is ook prima

Goed om te weten voor se2 iig, se1 ga ik niets meer aan doen, ff break van d4 is ook prima
Battle.net Spud#2543
Hier ook gelijk even aantal gemaakt.RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:39:
Oke... oke... ik durf het echt op te schrijven: ik heb dus nog nooit zo een fancy gem gemaakt, laat staan gebruikt... ook niet op mijn mecromancer waarmee UL dus wel gelukt is... (niet dat de gems een enorm groot verschil zouden maken denk ik...)
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
nee, maar constant elixer up en proberen groepje te vinden voor split NM dungeonsChevalric schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:45:
[...]
Doe je dan gewoon alleen maar NM Domhainne Tunnels? Want ik heb ook m'n eigen level 100 gecheckt en ik zit ook op ruim 5 dagen playtime.
Maar af en toe wat dungeon resets komt ook voor hoor
[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 26-09-2023 21:24 ]
Toch maar weer wat gold uitgegeven aan enchanting zonder succes.
Ohhhh en voor het eerst deze avond mijn grote vriend mogen ontmoeten nadat ik z'n werknemer had ontslagen... en dat laatste is mij voor het eerst niet in dank afgenomen... dus nu lig ik in de vitrine...
Dat geschreven hebbende... het levelen gaat niet meer zo vlug. Ben nog steeds maar level 73 (ofzo). Maar kan ook bijna niet anders - afgelopen dagen niet per se enorm veel kunnen spelen.
Wel een enorm goede ring gevonden (3,5/4) goede stats (ja... 3 komma 5) maar met een roze socket...
dat is toch wel beetje jammer... maar ga hem wel gebruiken als ik de crit chance roll...
Ohhhh en voor het eerst deze avond mijn grote vriend mogen ontmoeten nadat ik z'n werknemer had ontslagen... en dat laatste is mij voor het eerst niet in dank afgenomen... dus nu lig ik in de vitrine...
Dat geschreven hebbende... het levelen gaat niet meer zo vlug. Ben nog steeds maar level 73 (ofzo). Maar kan ook bijna niet anders - afgelopen dagen niet per se enorm veel kunnen spelen.
Wel een enorm goede ring gevonden (3,5/4) goede stats (ja... 3 komma 5) maar met een roze socket...
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 26-09-2023 22:12 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ben even gestopt op lvl88. Even tijd voor wat anders. Maar die 12 resterende levels ga ik nog wel doen, voordat season 2 gaat beginnen.
Toch nog ff een NM gedaan voor het slapen gaan. Merk dat ik NM60 nog best makkelijk doorkom op lvl88, totdat de Butcher kwam. Kan het zijn dat hij echt NM dungeon affixes overneemt? Ik had Monster Poison Damage zien staan en Butcher gaf me ook poison damage, dus ik was wel snel dood. Heel rap door 9 potions heen. Had sowieso niet verwacht dat ik het van hem zou winnen. 26 levels verschil is toch net ff teveel van het goeie 
Reward was weer een Raiment of the Infinite, maar weer met mindere affixes, behalve Intellect. Toch maar proberen, maar de vorige gooi ik nog niet weg. Just in case.
Reward was weer een Raiment of the Infinite, maar weer met mindere affixes, behalve Intellect. Toch maar proberen, maar de vorige gooi ik nog niet weg. Just in case.
Ik denk van wel. Butcher was ook eens aanwezig in een NM62. Ik ging niet snel dood, maar hij ook nietPoops_McGhee schreef op woensdag 27 september 2023 @ 01:56:
Toch nog ff een NM gedaan voor het slapen gaan. Merk dat ik NM60 nog best makkelijk doorkom op lvl88, totdat de Butcher kwam. Kan het zijn dat hij echt NM dungeon affixes overneemt? Ik had Monster Poison Damage zien staan en Butcher gaf me ook poison damage, dus ik was wel snel dood. Heel rap door 9 potions heen. Had sowieso niet verwacht dat ik het van hem zou winnen. 26 levels verschil is toch net ff teveel van het goeie
Het lukt mij niet om zo'n hoge damage te doen als in de filmpjes met dezelfde build.
Die fabeltjes over de goblin = the Butcher is hier ook niet waar. Ik heb het meest enkel de ene of de andere.
Begint het een soort gokverslaving te worden?RustStorm schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:57:
Toch maar weer wat gold uitgegeven aan enchanting zonder succes.
Ik had al een paar keer dat hij iets bijzonders deed, maar dacht dat het random was.Boermansjo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:45:
[...]
Ik denk van wel. Butcher was ook eens aanwezig in een NM62. Ik ging niet snel dood, maar hij ook niet![]()
Het lukt mij niet om zo'n hoge damage te doen als in de filmpjes met dezelfde build.
Die fabeltjes over de goblin = the Butcher is hier ook niet waar. Ik heb het meest enkel de ene of de andere.
Mijn sorc heeft nagenoeg geen defense tegen poison en gaat daar snel dood aan. Normaliter mijd ik die affixes ook, maar ik wilde een T60 proberen en dat was de enige die ik had 😂
Mijn realiteit is en blijft toch wel jouw fabeltje...Boermansjo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:45:
[...]
@Poops_McGhee het is vreselijk... de _kans_ dat het lukt... doet mij toch besluiten het te proberen. Kansspel... pfoeh...
Ik moet zeggen dat ik hier wel degelijk een kern van waarheid in vind zitten. Het is mij ook opgevallen dat ik , tenminste 50% van de keren dat er een goblin in de dungeon zat, de butcher er ook was.RustStorm schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:45:
[...]
Mijn realiteit is en blijft toch wel jouw fabeltje...want ook gisteren was het weer raak namelijk.
maar dat ter zijde.
@Poops_McGhee het is vreselijk... de _kans_ dat het lukt... doet mij toch besluiten het te proberen. Kansspel... pfoeh...
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik zal het fabeltje veranderen naar een legendeRustStorm schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:45:
[...]
Mijn realiteit is en blijft toch wel jouw fabeltje...want ook gisteren was het weer raak namelijk.
maar dat ter zijde.
Ik ben Butcher wel eens in combi met een goblin tegengekomen. Zelfs een keer samen in 1 kamer. Maar het is geen zekerheid dat ik ze altijd allebei in een dungeon tegenkom, echter genoeg om er wel rekening mee te houden dat als ik een goblin tegengekomen ben, ik toch wat voorzichtiger met cooldowns omga, voor het geval dat.
------------
Qua levelen gaat het nu wel trager. Per 0,25 level heb ik nu minstens 2 hogere tier NM's nodig, of 3 makkelijke. Ik denk dat ik een poosje NM55 ga farmen. Dat is 10 minuten werk in een lange dungeon. Iets minder XP, maar wel veel meer gemak en snelheid.
Stand nu: lvl88,75
-------------
@RustStorm , er zijn praatgroepen voor
------------
Qua levelen gaat het nu wel trager. Per 0,25 level heb ik nu minstens 2 hogere tier NM's nodig, of 3 makkelijke. Ik denk dat ik een poosje NM55 ga farmen. Dat is 10 minuten werk in een lange dungeon. Iets minder XP, maar wel veel meer gemak en snelheid.
Stand nu: lvl88,75
-------------
@RustStorm , er zijn praatgroepen voor
[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-09-2023 17:57 ]
Gisteren en vandaag eindelijke goeie upgrade gehad van chest en head met redelijke goeie stats. Het heeft mij wel veel geld gekost en mats materialen.
Beide gear heb ik van een rare items ipv legendary’s, dus eigenlijk zeg dat helemaal niks als je alleen naar legendary’s kijkt
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
https://news.blizzard.com...veloper-update-livestream
Nieuwe campfire chat de 4de.
Dit is ook interessant :
Plus, on October 10, we’re having a Campfire Chat that will feature a deep dive on upcoming class balance changes and re-works to several in-game systems.
Nieuwe campfire chat de 4de.
Dit is ook interessant :
Plus, on October 10, we’re having a Campfire Chat that will feature a deep dive on upcoming class balance changes and re-works to several in-game systems.
Ik ga er maar weer eventjes voor zitten... eens zien wat komende 1-1.5 uur gaat brengen... 
Behalve een stukje level niet veel... ik houd het wel voor gezien. Ben kapot ba d3ze dag.
morgen weer een dag.
Behalve een stukje level niet veel... ik houd het wel voor gezien. Ben kapot ba d3ze dag.
[ Voor 39% gewijzigd door RustStorm op 27-09-2023 21:15 ]
Wat is nu de snelste manier van levelen?
Las dingen over Dohmaine tunnels ofzo?
Geld dat ook na level 70?
Dat zou het snelste richting level 50 zijn. Daarna is het niet meer zo effectief.Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:00:
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar dat kan ook zijn omdat de CL sorceress tot level 30 minder snel ergens doorheen walst.
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 28-09-2023 07:08 ]
Die Dohmaine is idd wel heel rap.Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:00:
Probeer gewoon geen te hoge NM's te doen. Tussen de 40-50 levels onder je eigen level.
Zolang je die maar snel kan doen.
ben net level 37 geworden en zit in act 5. heb dus geen idee of dit laag of hoog is als je er doorheen gaat. alles schaalt mee dus het is nu nog goed te doen. Wel Tier 1 wereld omdat ik onwijs slecht ben in gamen haha
Als je maar plezier hebt, toch?gupfishy schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:42:
ben net level 37 geworden en zit in act 5. heb dus geen idee of dit laag of hoog is als je er doorheen gaat. alles schaalt mee dus het is nu nog goed te doen. Wel Tier 1 wereld omdat ik onwijs slecht ben in gamen haha
Het is al weer een tijdje geleden, maar L37 in act 5, klinkt volgens mij redelijk in het gangbare spectrum. In WT2 heb je de zogeheten captstone dungeon, wat je moet kunnen doorlopen voordat je WT3 mag spelen en die komt beschikbaar vanaf level 40 (die hards lukken het vaak in de lage 40's, velen lukken het in de hoge 40's).
Ik level met ToW dungeons tot 50. De XP die je voor elke return to tree krijgt is dan best flink. Na 50 is het NM's en vooral plezier hebben. Zonder dat laatste is het snel gedaan met levelen 😂Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:00:
Gisteren toch weer even een uurtje gespeeld.
ging op zich wel weer gemakkelijk. Doe niet als te hoge nm dungeons, omdat ik niet zo een zin heb om te pushen. Enige wat een reden zou zijn voor mij om verder te pushen: ik heb het idee dat verhouding sacred versus ancestral in het voordeel van ancestral is naarmate je verder komt...
Heb nogmaals gloves mogen looten gisteren en die kreeg na de eerst reroll meteen de crit chance... @Poops_McGhee kansen...
En dat was uiteindelijk door een stuk hogere light crit damage een upgrade. Hoop toch wel een keer een +4 chain lightning te gaan vinden....
Ennhet zou fijn zijn een keer ren upgrade te vinden voor m'n amulet...
Heb nogmaals gloves mogen looten gisteren en die kreeg na de eerst reroll meteen de crit chance... @Poops_McGhee kansen...
En dat was uiteindelijk door een stuk hogere light crit damage een upgrade. Hoop toch wel een keer een +4 chain lightning te gaan vinden....
Ennhet zou fijn zijn een keer ren upgrade te vinden voor m'n amulet...
Vanmorgen even een uurtje gespeeld. lvl91,2. Upgrades zijn, uiteraard, schaars.
Ik heb nog een ring kunnen vinden met 3/4 prefered stats, maar ik heb niet het gevoel dat er een verschil is met de vorige.
Upgrade voor een neck is echt een speld in een hooiberg. Mijn huidige is wel goed, maar heeft een lager ilvl. Dat ik het wel best vind. Dan maar niet alles 800+.
Ik moet nog wel een betere helm vinden. Die stats zijn nu echt knudde.
Aan de andere kant, we hebben nog geen 3 weken meer, voordat Season 2 gaat beginnen. Ga ik dan wel voor een perfecte setup? Want de kans is groot dat ik in season 2 met een sorc ga beginnen. En NM55 is eigenlijk een makkie, al ga ik wel eens hier en daar dood, maar het is heel goed te doen. Enige "goal" is om de sorc nog naar 100 te levelen, maar dat gaat wel lukken.
Laatst ook nog wat geks met onze slager vriend. In de eerste helft van zijn health blijft hij aanvallen, maar met zijn health op of rond de helft, stopt hij met slaan en rent alleen maar wat heen en weer. Zo kon ik hem in een NM60 heel makkelijk killen. Zo wil ik hem wel altijd tegenkomen.
(was trouwens geen goblin in de dungeon te vinden)
@RustStorm, ik heb +4 chain lighting op m'n gloves, maar wel met enchanting. Ik mis dan weer attack speed op de mijne.
+10,5% Crit Chance
Lucky hit: 5% chance op 18% resource restore (nutteloos)
+4 ranks Chain lightning (enchanted)
+16,5% Lightning strike crit.
Als we nu eens alle stats per item en niet maar 1 konden echanten......
Ik heb nog een ring kunnen vinden met 3/4 prefered stats, maar ik heb niet het gevoel dat er een verschil is met de vorige.
Upgrade voor een neck is echt een speld in een hooiberg. Mijn huidige is wel goed, maar heeft een lager ilvl. Dat ik het wel best vind. Dan maar niet alles 800+.
Ik moet nog wel een betere helm vinden. Die stats zijn nu echt knudde.
Aan de andere kant, we hebben nog geen 3 weken meer, voordat Season 2 gaat beginnen. Ga ik dan wel voor een perfecte setup? Want de kans is groot dat ik in season 2 met een sorc ga beginnen. En NM55 is eigenlijk een makkie, al ga ik wel eens hier en daar dood, maar het is heel goed te doen. Enige "goal" is om de sorc nog naar 100 te levelen, maar dat gaat wel lukken.
Laatst ook nog wat geks met onze slager vriend. In de eerste helft van zijn health blijft hij aanvallen, maar met zijn health op of rond de helft, stopt hij met slaan en rent alleen maar wat heen en weer. Zo kon ik hem in een NM60 heel makkelijk killen. Zo wil ik hem wel altijd tegenkomen.
@RustStorm, ik heb +4 chain lighting op m'n gloves, maar wel met enchanting. Ik mis dan weer attack speed op de mijne.
+10,5% Crit Chance
Lucky hit: 5% chance op 18% resource restore (nutteloos)
+4 ranks Chain lightning (enchanted)
+16,5% Lightning strike crit.
Als we nu eens alle stats per item en niet maar 1 konden echanten......
Zojuist de replay van die Butcher fight teruggekeken. Die had ik recorded, omdat de slager zo raar deed.Poops_McGhee schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:22:
En wat zag ik op de minimap, nét voordat ik de slager tegenkwam? Een treasure goblin in de rechter bovenhoek. Die verdween helaas uit zicht. Maar hij was er dus wel!
De theorie van Butcher en Goblin kan dus wel kloppen, maar je hoeft ze niet allebei tegen te komen. Wat is de kans dat een van de twee in een gebied spawned, waar je al geweest bent?
Things that make you go hmmmmmm.
[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 29-09-2023 16:32 ]
Ik ben echt benieuwd naar Season 2 geworden. Eigenlijk verwacht ik er zo ontzettend weinig van maar toch hoop ik dat ik er gewoon compleet naast zit en het heel leuk wordt 
Ben wel echt overtuigd om dit keer 1 keertje in me leven Softcore door te spelen. gewoon zonder te veel struggle naar 100 te gaan ipv continue sweaty te moeten spelen.
Ben wel echt overtuigd om dit keer 1 keertje in me leven Softcore door te spelen. gewoon zonder te veel struggle naar 100 te gaan ipv continue sweaty te moeten spelen.
Ben ook erg benieuwd naar season 2. Ik hou er wel rekening mee dat de hype, die Blizzard opwerpt, gaat tegenvallen, dus dan kan het alleen maar meevallen. 
Ik denk dat het Vampiric thema het mooist aansluit bij een necro of een sorc. Necro vind ik wel leuk om te spelen, maar sorcs nog leuker.
Ben bang dat de Barb wéér de enige class is die ik niet ga spelen.
Ik denk dat het Vampiric thema het mooist aansluit bij een necro of een sorc. Necro vind ik wel leuk om te spelen, maar sorcs nog leuker.
Haha voor mij voelt het juist andersom. Ik heb nu echt zoiets van: Oke ik ga nu eens barbPoops_McGhee schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:16:
Ben ook erg benieuwd naar season 2. Ik hou er wel rekening mee dat de hype, die Blizzard opwerpt, gaat tegenvallen, dus dan kan het alleen maar meevallen.
@Ricmaniac, ik heb altijd wel de intentie om met een Barb aan de gang te gaan, maar elke keer als ik een uurtje op een Barb gespeeld heb, kom ik erachter dat het gewoon niet de class voor mij is.
Maar, wie weet komen er wel class changes, waardoor het ineens wel leuk wordt. Ik hou de optie altijd open, maar ben bang dat het weer niks wordt.
Maar, wie weet komen er wel class changes, waardoor het ineens wel leuk wordt. Ik hou de optie altijd open, maar ben bang dat het weer niks wordt.
Heb er zin in vanavond... 
@Poops_McGhee Ik begin er meer en meer van overtuigd te zijn dat ze bij elkaar horen... de grote en de kleine.
want: als ik eerst de goblin tegen kom, kom ik later altijd de butcher tegen. Als ik ee butcher tegen kom, kom ik vrijwel altijd de goblin nog tegen en als niet dan zal hij ongetwijfeld gevlucht zijn; het nadeel van chain lightning die gewoon haar weg zoekt...
Maarja... ik als persoon ben natuurlijk enkel een n=1...
@Poops_McGhee Ik begin er meer en meer van overtuigd te zijn dat ze bij elkaar horen... de grote en de kleine.
Maarja... ik als persoon ben natuurlijk enkel een n=1...
[ Voor 54% gewijzigd door RustStorm op 29-09-2023 21:20 ]
@RustStorm @Poops_McGhee stel 1 van jullie zou mij boosten in SC. hoe snel kan ik dan een tier 4 waardige character ong hebben ?
WT4 waardig? Woeha, dan ben je toch wel ff bezig met boosten.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:41:
@RustStorm @Poops_McGhee stel 1 van jullie zou mij boosten in SC. hoe snel kan ik dan een tier 4 waardige character ong hebben ?
Ik heb ooit eens een lvl10 speler door de WT4 capstone geboost. Die kwam er uit met maar 8 levels extra. Als je tot 60-65 geboost moet worden, dan duurt dat wel even
nee maar volgens mij kan je het doen door WT3 dan Wt4 te doen en dan gewoon je hoogste NM dungeon waardoor jij zelf makkelijk heen kan. als dat bijv 40-50 is geeft dat volgens mij erg veel xpPoops_McGhee schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:23:
[...]
WT4 waardig? Woeha, dan ben je toch wel ff bezig met boosten.
Ik heb ooit eens een lvl10 speler door de WT4 capstone geboost. Die kwam er uit met maar 8 levels extra. Als je tot 60-65 geboost moet worden, dan duurt dat wel even
Geen idee hoeveel XP je op lager level van een NM50 zou kunnen krijgen. Het kan inderdaad wel hard gaan, maar om er een stuk of 10-15 achter elkaar te rennen is wel een intensief gaming avondjeRicmaniac schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:56:
[...]
nee maar volgens mij kan je het doen door WT3 dan Wt4 te doen en dan gewoon je hoogste NM dungeon waardoor jij zelf makkelijk heen kan. als dat bijv 40-50 is geeft dat volgens mij erg veel xp
Om dan door naar een waardig WT4 character te komen, dan heb je er wel meer dan 15 nodig.
Maar, geen idee hoe snel het dan zou kunnen.
Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb nog nooit een rogue gespeeld. Net ff uurtje gespeeld en ondertussen level 9. Maar heb ik wel ergens een bow voor nodig behalve voor een stat boost? Ik heb volg een twisting blades build en als ik zo snel kijk gebruiken al mijn skills dual wield weapons en niet mijn boog?
Dit terwijl ik al like 20 bogen/ crossbows gedropped heb gekregen en gewoon geen 1 zwaard/ dagger die iets waard is -_-
Dit terwijl ik al like 20 bogen/ crossbows gedropped heb gekregen en gewoon geen 1 zwaard/ dagger die iets waard is -_-
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Bij jouw build is het puur voor de stats. Maar niks om op te spugen, hoor. Kunnen hele lekkere stats zijn. En wat verwacht je op lvl9 te krijgen aan wapens? Da's allemaal zooi wat je snel vervangt anyway. Niet gek dat je niks loot wat iets waard is.TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 00:39:
Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb nog nooit een rogue gespeeld. Net ff uurtje gespeeld en ondertussen level 9. Maar heb ik wel ergens een bow voor nodig behalve voor een stat boost? Ik heb volg een twisting blades build en als ik zo snel kijk gebruiken al mijn skills dual wield weapons en niet mijn boog?
[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 30-09-2023 03:47 ]
Lekker de hele avond gespeeld. Gestopt op lvl94, dus nog maar 6 leveltjes te gaan. Als de sorc op 100 is gekomen, dan neem ik misschien wel even rust van D4, tot season 2 begint, maar ik zou ook zomaar m'n lvl80 Rogue nog naar de 100 kunnen levelen.
Jeetje je gaat hard man.Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 02:30:
Lekker de hele avond gespeeld. Gestopt op lvl94, dus nog maar 6 leveltjes te gaan. Als de sorc op 100 is gekomen, dan neem ik misschien wel even rust van D4, tot season 2 begint, maar ik zou ook zomaar m'n lvl80 Rogue nog naar de 100 kunnen levelen.
Gisteren dus wel even gespeeld zonder noemenswaardige toestanden. Volgens mij is ze nu level 76, maar zeker weten doe ik het niet eens. Haha
Hmmz... ik neig, vanwege het s2 onderwerp, de hele tijd naar een blood necromancer te gaan... maar zal niet zo sterk zijn tenzij er een hoop gewijzigd gaat worden...
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 30-09-2023 06:36 ]
Ik ga trouwens een barbarian maken, zodra een double swing frenzy build viable gaat worden voor endgame.
(en het tijdens het levelen gewoon gebruikt kan worden).
Mooi om jullie plannen te lezen. Ik merk bij mijzelf juist dat ik helemaal geen zin meer heb om te spelen. Nieuwe seizoen staat voor de deur dus geen zin om met het huidige seizoen verder te gaan. Nog niet echt hyped voor het nieuwe seizoen want sinds ik de campagne heb afgerond eigenlijk niet de drang om verder te willen spelen.
Misschien komt het nog vinden start van S2
Misschien komt het nog vinden start van S2
@RustStorm, het levelen gaat mij moeiteloos af met deze sorc. Voordat ik het weet ben ik weer een level verder, en nog een, en nog een. Het gaat best snel met NM55-60’s farmen. Ik doe dan wel de NM’s die bij m’n sorc passen, dus geen lastige affixes. Death pulse, Storm bane, lightning storm, poison enchanted elites, vulnerable of crit resist mijd ik allemaal. Is alleen maar gedoe, duren langer en je gaat vaker dood😂
Ik heb teveel plezier met deze sorc. En ze slaakt van die lieve kreetjes tijdens de carnage die ze veroorzaakt 😁
Ik zie regelmatig crits van 2,5 - 3 mln voorbij komen. Het knalt zo lekker door.
Ik heb teveel plezier met deze sorc. En ze slaakt van die lieve kreetjes tijdens de carnage die ze veroorzaakt 😁
Ik zie regelmatig crits van 2,5 - 3 mln voorbij komen. Het knalt zo lekker door.
Het is ook te gek man.Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:19:
@RustStorm, het levelen gaat mij moeiteloos af met deze sorc. Voordat ik het weet ben ik weer een level verder, en nog een, en nog een. Het gaat best snel met NM55-60’s farmen. Ik doe dan wel de NM’s die bij m’n sorc passen, dus geen lastige affixes. Death pulse, Storm bane, lightning storm, poison enchanted elites, vulnerable of crit resist mijd ik allemaal. Is alleen maar gedoe, duren langer en je gaat vaker dood😂
Ik ben tot nu toe enkel in de lage 20s NMs aan het runnen; dat zal inderdaad wel zorgen dat het niet al te vlug gaat. Ik zal eens gaan focussen op 30 of 40+ en ervaren hoe dat zal zijn.
@Poops_McGhee heb je al eens naar een lightning ball build gekeken? Als ik dat zie, dat lijkt me ook wel echt enorm lachen om te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 30-09-2023 08:26 ]
Snap ook wel dat ik niks krijg wat iets waard is, maar heb letterlijk 1 zwaard gevonden xD. Iets krijgen wat een upgrade is zou wel lekker zijn voor de dmg.. Aangezien alle dmg van melee af komt, en ik dus wel 20 bows heb gevonden die steeds een upgrade zijn.Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 02:15:
[...]
Bij jouw build is het puur voor de stats. Maar niks om op te spugen, hoor. Kunnen hele lekkere stats zijn. En wat verwacht je op lvl9 te krijgen aan wapens? Da's allemaal zooi wat je snel vervangt anyway. Niet gek dat je niks loot wat iets waard is.
Was vanmorgen beetje build guides aan t lezen, maar waar die voor een Sorc (lightning) en Necro (bone) het ongeveer allemaal wel met elkaar eens waren, zie ik zoveel verschillende voor een Rogue... ga eens zien hoe lang dit nog leuk blijft haha. Moet die andere 2 ook nog steeds levelen eigenlijk, die hangen nog op level 60..
*edit*
vanmorgen tijdje geleveld ondertussen level 20.. Twisting blades is wel krachtig maar ik weet niet, al dat op en neer gespring ligt mij niet zo ofzo.. Ben daarnaast bezig met er een poison build van te maken, poison dik gebuffed en poison trap met zo'n heart erop voor shadow decoy trap.. Denk dat ik die wel leuk kan combineren met een ranged build. Vanmiddag eens wat dingen omgooien en kijken of dat me wat meer ligt
[ Voor 18% gewijzigd door TgR_KILLER op 30-09-2023 13:52 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik kon op lvl76 zeker al NM45 aan, zonder dood te gaan. Dus dat moet jou ook lukken.RustStorm schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:25:
[...]
Het is ook te gek man.Ik vermaak me ook echt uitstekend met m'n sorceress! Ze ziet er zo schattig uit, maar there is more to her than meets the eye! Haha
Ik ben tot nu toe enkel in de lage 20s NMs aan het runnen; dat zal inderdaad wel zorgen dat het niet al te vlug gaat. Ik zal eens gaan focussen op 30 of 40+ en ervaren hoe dat zal zijn.Maar nu eerst het gezin... en weekend... enzo
@Poops_McGhee heb je al eens naar een lightning ball build gekeken? Als ik dat zie, dat lijkt me ook wel echt enorm lachen om te spelen.
Ik heb wel de Maxroll build iets gewijzigd en ben voor crackling energy erbij gegaan. Ik zit echt bijna altijd op 90% mana. Nooit meer starved en ik kan CL spammen, zonder ver onder de 100 mana te gaan. Lightning Ball heb ik met een half oog eens gezien. Lijkt me ook een destructief buildje 😂
Momenteel geen D4. Er wordt geklust in huis. 🤨
Misschien zou je eens kunnen kijken naar een Rapid Fire/Flurry build. Dat is ranged en melee samen, vooral heel fijn met die decoy trap heart. Twisting blades is wel power, maar je moet je rotatie wel goed doen en op de juiste plekken komen. Dat is op de PC wat makkelijker dan op een console. Ik ben een console speler, dus heb er maar voor gekozen om geen TB te spelen met de rogue.TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:23:
[...]
Snap ook wel dat ik niks krijg wat iets waard is, maar heb letterlijk 1 zwaard gevonden xD. Iets krijgen wat een upgrade is zou wel lekker zijn voor de dmg.. Aangezien alle dmg van melee af komt, en ik dus wel 20 bows heb gevonden die steeds een upgrade zijn.
Was vanmorgen beetje build guides aan t lezen, maar waar die voor een Sorc (lightning) en Necro (bone) het ongeveer allemaal wel met elkaar eens waren, zie ik zoveel verschillende voor een Rogue... ga eens zien hoe lang dit nog leuk blijft haha. Moet die andere 2 ook nog steeds levelen eigenlijk, die hangen nog op level 60..
*edit*
vanmorgen tijdje geleveld ondertussen level 20.. Twisting blades is wel krachtig maar ik weet niet, al dat op en neer gespring ligt mij niet zo ofzo.. Ben daarnaast bezig met er een poison build van te maken, poison dik gebuffed en poison trap met zo'n heart erop voor shadow decoy trap.. Denk dat ik die wel leuk kan combineren met een ranged build. Vanmiddag eens wat dingen omgooien en kijken of dat me wat meer ligt
Ah ja... je klusweekend... deze in plaats van vorige week.Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:44:
[...]
Ik kon op lvl76 zeker al NM45 aan, zonder dood te gaan. Dus dat moet jou ook lukken.
Ik heb wel de Maxroll build iets gewijzigd en ben voor crackling energy erbij gegaan. Ik zit echt bijna altijd op 90% mana. Nooit meer starved en ik kan CL spammen, zonder ver onder de 100 mana te gaan. Lightning Ball heb ik met een half oog eens gezien. Lijkt me ook een destructief buildje 😂
Momenteel geen D4. Er wordt geklust in huis. 🤨
Ik kan de nm38 niet per se met gemak aan hoor. Heb het geprobeerd en merk toch dat m'n damage niet per se enorm hoog is dat ik er doorheen wals...
En heb met m'n sorc geen zin om ontzettend m'n best te doen. Lekker casual zal ik maar zeggen.:)
Ja. Hobbykamer van m’n vrouw. Maar het gaat wel makkelijk. Zoon en schoonzoon doen het meeste werk. Alles is geschilderd, morgen komen ze weer om de kasten in elkaar te zetten.RustStorm schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:15:
[...]
Ah ja... je klusweekend... deze in plaats van vorige week.
Ik kan de nm38 niet per se met gemak aan hoor. Heb het geprobeerd en merk toch dat m'n damage niet per se enorm hoog is dat ik er doorheen wals...
En heb met m'n sorc geen zin om ontzettend m'n best te doen. Lekker casual zal ik maar zeggen.:)
Ik had de sorc ook gemaakt om casual te kijken of de class wat is, maar met de huidige performance is het zo leuk om mob packs te melten. Soms ben ik zo lekker aan het knallen dat ik gewoon vergeet wat m’n objectives ook alweer waren. 😂
Vooral AoE is super met de sorc. Wel apart dat je geen flinke dps output hebt. Ik kon een NM38 makkelijk aan op jouw level. Op lvl88 kon ik al redelijk makkelijk een NM60 doen, zolang onze slager maar niet om de hoek kwam kijken. Ik ging wel dood af en toe, maar kon hem toch afmaken. Nu blaas ik er doorheen. Misschien komt het omdat je glyphs nog niet lekker geleveled zijn?
Kreeg net het rare idee om, als de sorc lvl100 is, een barb te maken en weer eens de campaign te spelen. Da’s best lang geleden en misschien wel weer leuk. 👀
[ Voor 15% gewijzigd door Poops_McGhee op 30-09-2023 19:28 ]
Heb nu een level of 7 met penetrating shot gespeeld, bevalt op zich wel. Moet alleen zwaar een nieuwe boog.. heb nu een crossbow level 12 xD terwijl ik al 27 ben.. Maar deze heeft +dex +core +all stats.. vind helemaal niks wat ook maar beetje in de buurt komt. Ik speel dan wel op de PC, maar wel met controller =). beetje relaxed achterover leunend dus haha.Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 15:24:
[...]
Misschien zou je eens kunnen kijken naar een Rapid Fire/Flurry build. Dat is ranged en melee samen, vooral heel fijn met die decoy trap heart. Twisting blades is wel power, maar je moet je rotatie wel goed doen en op de juiste plekken komen. Dat is op de PC wat makkelijker dan op een console. Ik ben een console speler, dus heb er maar voor gekozen om geen TB te spelen met de rogue.
Ik was niet wild van Penetrating shot en ben op Rapid Fire overgegaan. Die doet goed damage en speelt lekker ook.TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:40:
[...]
Heb nu een level of 7 met penetrating shot gespeeld, bevalt op zich wel. Moet alleen zwaar een nieuwe boog.. heb nu een crossbow level 12 xD terwijl ik al 27 ben.. Maar deze heeft +dex +core +all stats.. vind helemaal niks wat ook maar beetje in de buurt komt. Ik speel dan wel op de PC, maar wel met controller =). beetje relaxed achterover leunend dus haha.
Ik ben vanochtend voor de grap eens gestart met een whirlwind barbarian. Speelt best geinig, maar ik ben gemakkelijk vlees voor de slager. Nu level 19. Dus even kijken hoe het speelt vanaf level 30.
maar nu eerst naar de ikea.......... 😑
maar nu eerst naar de ikea.......... 😑
:fill(white):strip_exif()/f/image/mjgzAfzidcRvZSsXR6Zl2FXr.png?f=user_large)
Eindelijk een godly ring @ HC
Inmiddels bijna 96, nog 16 dagen te gaan
Holy crap dude... insane en nearly perfect.pstalman schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:55:
[Afbeelding]
Eindelijk een godly ring @ HC.
Het is oktober! Maand van Season 2. Het komt dichterbij en ik word steeds benieuwder wat het ons gaat brengen.
Sorc mag nog zo'n 2,5 week over 5 levels doen. Gaat wel lukken, denk ik zo. Vandaag niet. Kluswerk is klaar, straks nog met de de bups uit eten en dan de rest van de avond bankhangen en niks meer doen.
Sorc mag nog zo'n 2,5 week over 5 levels doen. Gaat wel lukken, denk ik zo. Vandaag niet. Kluswerk is klaar, straks nog met de de bups uit eten en dan de rest van de avond bankhangen en niks meer doen.
@Poops_McGhee jouw niks doen is sowieso potje d4 spelen...
Misschien even een paar minuutjes kijkenRustStorm schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:03:
@Poops_McGhee jouw niks doen is sowieso potje d4 spelen...
Ik ben inmiddels ergens in de 20s met m'n barbarian... maar het voelt niet per se snel en soepel aan. Zal te maken hebben met hoe de fury generation werkt en het spenderen er van. Vanzelfsprekend nog geen enkel aspect welke behoort bij de leveling build.
En ben, in dat opzicht, eens gaan vergelijken: de build van maxroll.gg is echt enorm verschillend ten opzichte van de wowhead versie...
Wordt vervolgd... als ook m'n sorceress... :😜
En ben, in dat opzicht, eens gaan vergelijken: de build van maxroll.gg is echt enorm verschillend ten opzichte van de wowhead versie...
Wordt vervolgd... als ook m'n sorceress... :😜
Ben eens m'n necro weer gaan spelen... holy crap, ik was vergeten hoe sterk die is!
En dan een klein beetje per ongeluk een pvp kill behalen en het hele s1 complete hebben. Yay! Weer een titel er bij...
haha
En dan een klein beetje per ongeluk een pvp kill behalen en het hele s1 complete hebben. Yay! Weer een titel er bij...
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 01-10-2023 21:20 ]
Toch nog even gespeeld. Is toch niks op TV, dus bankhangen was een korte bezigheid.
Nog 3 leveltjes naar 100! Is echt makkelijk op de sorc. Power is echt flink soms. Crits van 12M gezien en zeer regelmatig 5M crits op de koppen van elites. NM65 is nog net te doen, inclusief Butcher. Maar die maakte het me echt wel moeilijk. Zat gelukkig niet ver van een Health pool dinges, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Had na de strijd nog 3 potions over. Kreeg een 650 ilvl sacred wand van hem....... nou, dank je wel, hoor. Dat gaat me echt helpen
Tussen de NM's door doe ik Legion events. Die vind ik eigenlijk wel heel leuk om erbij te doen. Helltides doe ik niet meer. Ik heb genoeg elixirs in de tas en de loot is best slecht. XP is ook niet meer royaal.
NM60 is nu goed te farmen, zonder dood te gaan. Ik haal er bijna 4 in 1 elixir.
Nog 3 leveltjes naar 100! Is echt makkelijk op de sorc. Power is echt flink soms. Crits van 12M gezien en zeer regelmatig 5M crits op de koppen van elites. NM65 is nog net te doen, inclusief Butcher. Maar die maakte het me echt wel moeilijk. Zat gelukkig niet ver van een Health pool dinges, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Had na de strijd nog 3 potions over. Kreeg een 650 ilvl sacred wand van hem....... nou, dank je wel, hoor. Dat gaat me echt helpen
Tussen de NM's door doe ik Legion events. Die vind ik eigenlijk wel heel leuk om erbij te doen. Helltides doe ik niet meer. Ik heb genoeg elixirs in de tas en de loot is best slecht. XP is ook niet meer royaal.
natuurlijk is er niets op tv.... aanbod is slecht!Poops_McGhee schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:11:
Toch nog even gespeeld. Is toch niks op TV, dus bankhangen was een korte bezigheid.
Maar.jouw sorceress is toch wel echt enorm sterk als ik het zo lees. Dat is die van mij absoluut niet; level 77... haha
Ik weet nu waarom ik de barbarian eigenlijk echt pas wil spelen wanneer er een frenzy 1hander (double swing) build viable is: de barbarian is (/voelt) echt enorm traag...
Wellicht dat ik voor een rogue ga in s2.
Ik ga volgend season juist voor barb, WW tot de finish lijn en dan ombouwen naar double swing/welke lilith build dan ook maar werkt
en het blijft dan ook bij 1 char (dit houd ik toch niet vol maar ja
)
Ik twijfel nu toch ook tussen een rogue of necro. Nog 15 dagen om een keuze te makenRustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 06:44:
[...]
natuurlijk is er niets op tv....
Maar.jouw sorceress is toch wel echt enorm sterk als ik het zo lees. Dat is die van mij absoluut niet; level 77... haha
Ik weet nu waarom ik de barbarian eigenlijk echt pas wil spelen wanneer er een frenzy 1hander (double swing) build viable is: de barbarian is (/voelt) echt enorm traag...
Wellicht dat ik voor een rogue ga in s2.keuzes...
Ik wil gewoon eigenlijk heel graag met eaglehorn aan de slag.... jammer dat ze windforce niet in het spel hebben geknald.Boermansjo schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:32:
[...]
Ik twijfel nu toch ook tussen een rogue of necro. Nog 15 dagen om een keuze te maken
Euhhmmm... ja... heus niet!pstalman schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:29:
... en het blijft dan ook bij 1 char (dit houd ik toch niet vol maar ja)

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2023 08:52 ]
Precies hetzelfde voor mij inderdaadpstalman schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:29:
Ik ga volgend season juist voor barb, WW tot de finish lijn en dan ombouwen naar double swing/welke lilith build dan ook maar werkten het blijft dan ook bij 1 char (dit houd ik toch niet vol maar ja
)
Ahhwwww damn net geen nm100 kunnen afronden met m'n necro... 😞
BAM. Nm100 completed....
Nu heb ik alle doelen wel behaald
alleen nog een level 50 hc gaan regelen.
Is het zo dat alle renown per s2 overgenomen wordt op zowel hc als sc? Of zal ik het toch echt nog aan moeten gaan op hc?
BAM. Nm100 completed....
Nu heb ik alle doelen wel behaald
Is het zo dat alle renown per s2 overgenomen wordt op zowel hc als sc? Of zal ik het toch echt nog aan moeten gaan op hc?
[ Voor 64% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2023 13:02 ]
Nee, heb al 2 dode Barbarians in de collectie. Vooral dat je voor HC weer de renown moet farmen, maar belangrijker dat het aantal potions weer teruggeschroefd is tot 4...RustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:50:
BAM. Nm100 completed....
Nu heb ik alle doelen wel behaaldalleen nog een level 50 hc gaan regelen.

Deels wel mijn eigen schuld, te rambo'en (gewend van SC) en ik weiger om die potions dat je alsnog 1 leventje hebt te gebruiken. Je speelt HC of je speelt het niet, maar zo ben ik (en moet ik op de eigen blaren zitten
Telt de 20% XP buff van season 1 niet mee in HC? Als er dan een moment is om die achievement te pakken, dan is het nu wel makkelijker. Lvl50 in 2,5 week moet toch wel lukken, denk ik zo.RustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:50:
BAM. Nm100 completed....
Nu heb ik alle doelen wel behaaldalleen nog een level 50 hc gaan regelen.
Gratz op T100 NM!
Ja, de Ashes kon ik meteen voor alle 20 aanzwengelen (want level 100 toon in SC season).Poops_McGhee schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:30:
[...]
Telt de 20% XP buff van season 1 niet mee in HC? Als er dan een moment is om die achievement te pakken, dan is het nu wel makkelijker. Lvl50 in 2,5 week moet toch wel lukken, denk ik zo.
Gratz op T100 NM!
Ok, compleet late reactie, was ff niet op tweakers de afgelopen weken.spaceboy schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:29:
[...]
Ik heb zo'n Bone Spear build van Maxrolls gepakt. Maar niet superspecifiek en ook Paragon heb ik zelf een beetje ingeregeld.
Nu heb ik deze specs:
Necromancer level 95
Attack Power: 5.847
Armor: 6.049
Life: 11.600
Weapon Damage: 2.056
Critical Strike Chance: 16.0%
Critical Strike Damage: 263.3%
Critical Strike Damage With Bone: 121.5%
Overpower Chance: 3.0%
Overpower Damage: 196.7%
Ziet dit er heel beroerd uit? En zo ja: waar moet ik als de sodemieter aan werken? (en hoe)
Ws heeft het geen nut meer, maar mijn 2cents: focus op crit strike chance, die moet naar ong. 40% de rest is redelijk bijzaak. Overpower damage mag je schrappen als je geen gegarandeerde overpower proc hebt. Crit chance kan je krijgen op je handschoenen en je ringen, die moeten een max roll hebben.
Dan kan je daarnaast nog kiezen voor 1h of 2h. Jij hebt 2h nu? Ik loop met 1h en een lidless wall met bone storm. Als je de juiste aspects daarbij kiest, heb je een overshield en verschillende bone storms op het veld die flinke damage verzorgen.
Jij speelt bonespear necro op HC. Voel je je niet squishy? Ik speel nu bloodlance build op hc, maar die doet juist weer net ff niet die damage. Als ik NMD van 5 levels hoger doe, krijg ik de boel maar moeizaam neer.. lvl 80 nu, maar dan moet het wel een beetje gaan komen wmb..pstalman schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:55:
[Afbeelding]
Eindelijk een godly ring @ HC.
[ Voor 21% gewijzigd door bakbakbak op 02-10-2023 14:43 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Als ik een hardcore character ga aanmaken dan wil ik sowieso de campaign gaan spelen. Vind dat ik die ook met hardcore moet kunnen voltooien. 
En dan kan ik ook weer lekker de cutscenes gaan kijken. Die zijn echt awesome.
De magie is er wel vanaf dan thoughRustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 18:50:
Als ik een hardcore character ga aanmaken dan wil ik sowieso de campaign gaan spelen. Vind dat ik die ook met hardcore moet kunnen voltooien.
Het hele idee is om niet dood te gaan. Dus dat ga ik maar aanhouden dan.Ricmaniac schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:47:
[...]
De magie is er wel vanaf dan thoughAls first playtrough op hardcore was echt geweldig. Helemaal als je dan voor eerst die laatste paar bosses in de laatste act moet doen. je zit dan ook echt met geknepen billen want als je daar dood gaat is het Back to the act 1 cave
En wat betreft de magie van de curscenes: ik kan daar toch echt wel van genieten ieder moment dat ik een scène zie...
Ja ik bedoel meer de magie van niet wetend wat er komen gaat en dat dan in hardcore ervaren. Kan ik echt alleen maar aanraden met toekomstige expansion etcRustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Het hele idee is om niet dood te gaan. Dus dat ga ik maar aanhouden dan.
En wat betreft de magie van de curscenes: ik kan daar toch echt wel van genieten ieder moment dat ik een scène zie...
Daar heb je helemaal gelijk in.Ricmaniac schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:58:
[...]
Ja ik bedoel meer de magie van niet wetend wat er komen gaat en dat dan in hardcore ervaren. Kan ik echt alleen maar aanraden met toekomstige expansion etcals er nieuwe story lines komen in ieder geval xD
Zojuist begonnen met een rogue. Season. En ik heb gezien: mag alles lekker van scratch gaan doen. Gold... materials... renown... haha. Dus ik ga pas volgende gebied in als ik alle altars heb gevonden.
Wordt vervolgd... maar verwacht de level 50 niet te halen die seizoen. Haha
Als het echt te krap word en je het per se dit seizoen moet halen kan ik je wel boosten hoor.RustStorm schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:14:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in.ik ben niet gemaakt voor hardcore.
dus voor mij is het op deze manier wel goed
Zojuist begonnen met een rogue. Season. En ik heb gezien: mag alles lekker van scratch gaan doen. Gold... materials... renown... haha. Dus ik ga pas volgende gebied in als ik alle altars heb gevonden.
Wordt vervolgd... maar verwacht de level 50 niet te halen die seizoen. Haha
Zo! Dat klusje is ook weer geklaard. Lvl100 nummertje 3 is een feit!
Moet nog 2 glyphs naar 21 levelen, maar ik weet niet of ik daar nu nog zin in heb. Komt nog wel een keer
Ik ben nu wel ff klaar met levelen. Geen zin meer om er nog een naar 100 te brengen en de komende 2 weken, tot season 2, ga ik ook geen andere class aanmaken. Even een paar weken rust van dungeons en gear zoeken
Moet nog 2 glyphs naar 21 levelen, maar ik weet niet of ik daar nu nog zin in heb. Komt nog wel een keer
Ik ben nu wel ff klaar met levelen. Geen zin meer om er nog een naar 100 te brengen en de komende 2 weken, tot season 2, ga ik ook geen andere class aanmaken. Even een paar weken rust van dungeons en gear zoeken
:strip_exif()/f/image/MWz35hIXStkImuz0D2PCS1mL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-10-2023 22:26 ]
wow er zijn dus toch nog mensen die D4 spelen.. ik ben na een maandje afgehaakt en heb een paar weken PoE 3.22 gespeeld.
Heb gisteren Last Epoch gekocht op steam voor 35euro en heb het prima naar m'n zin, dus voor de mensen die iets anders zoeken zou je (voor de helft van D4 prijs) daar eens naar kunnen kijken
Heb gisteren Last Epoch gekocht op steam voor 35euro en heb het prima naar m'n zin, dus voor de mensen die iets anders zoeken zou je (voor de helft van D4 prijs) daar eens naar kunnen kijken
/f/image/Jk9RCwKcpG6IvBl8gJblXXTW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Khaelos op 03-10-2023 01:03 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Er spelen echt nog wel meer mensen d4 dan de streamertjes zeggen hoor. En moet je maar eens opletten hoe snel ze bij s2 terug zijn. Als een bij op honing.Khaelos schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 01:02:
wow er zijn dus toch nog mensen die D4 spelen.. ik ben na een maandje afgehaakt en heb een paar weken PoE 3.22 gespeeld.
[Afbeelding]
Eerlijk gezegd maakt het mij weinig uit hoeveel mensen er spelen. Ik vermaak mij uistekend solo.
ProficiatPoops_McGhee schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:54:
Zo! Dat klusje is ook weer geklaard. Lvl100 nummertje 3 is een feit!
[Afbeelding]
Mijn Rogue gisteren naar 99 gebracht. Vanavond ga ik die denk ik naar 100 brengen. In mijn geval is dat de eerste die ik, ooit, op level 100 heb gebracht. Denk dat het vooral komt omdat ik haar ontzettend prettig vind spelen; Twisting Blades Rogue.
Meestal speel ik Sorcerer, heb in begin van D4 ook gedaan voordat Season 1 begon. Maar toen met de nerfs ben ik even verder gaan kijken en in season dus een Rogue gemaakt. Aanrader. Goed gebouwd is het een ontzettend survivor en ik vlieg door NM dungeons heen (tot T65 iig).
Met season 2 kom ik wel weer terug denk ik.
Ondertussen CP2077 Phantom Liberty liggen en CSGO2 is uit... dus genoeg te doen.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
vaak zie ik de Mobs niet eens en zijn ze al dood, enige waar je moet opletten eigenlijk is Banshee en die lopende Bogen, buiten natuurlijk de adds bij een NM dungeon.bakbakbak schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
[...]
Jij speelt bonespear necro op HC. Voel je je niet squishy? Ik speel nu bloodlance build op hc, maar die doet juist weer net ff niet die damage. Als ik NMD van 5 levels hoger doe, krijg ik de boel maar moeizaam neer.. lvl 80 nu, maar dan moet het wel een beetje gaan komen wmb..
Thnx! Dat laatste leveltje heb je zo gedaan. Mijn rogue moet er nog 20, maar ik laat hem zo. Nouja, dat is de gedachten nu 😋Ultraman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:57:
[...]
Proficiat
Mijn Rogue gisteren naar 99 gebracht. Vanavond ga ik die denk ik naar 100 brengen. In mijn geval is dat de eerste die ik, ooit, op level 100 heb gebracht. Denk dat het vooral komt omdat ik haar ontzettend prettig vind spelen; Twisting Blades Rogue.
Meestal speel ik Sorcerer, heb in begin van D4 ook gedaan voordat Season 1 begon. Maar toen met de nerfs ben ik even verder gaan kijken en in season dus een Rogue gemaakt. Aanrader. Goed gebouwd is het een ontzettend survivor en ik vlieg door NM dungeons heen (tot T65 iig).
Met season 2 kom ik wel weer terug denk ik.
Ondertussen CP2077 Phantom Liberty liggen en CSGO2 is uit... dus genoeg te doen.
Ik heb de meeste seasons in D3 met een Wizard gespeeld. In de beta weekenden ben ik met een sorcerer begonnen, maar vond die wat minder goed spelen (lag aan mij, niet aan de class). Daarna nauwelijks een sorc aangeraakt, maar nu toch de knoop doorgehakt en een sorc naar 100 geleveled. Niet gedacht dat die zo sterk kon zijn.
Nu nog 2 weken wachten op season 2. In de tussen tijd nog steeds D4 en GT7.
Of misschien stiekem toch even in S29 D3 kijken 👀
Same! Hoe minder andere spelers je tegenkomt, hoe beter. Cross platform play heb ik uit staan. Lijkt me heel leuk om ook Legions en world bosses te kunnen solo'en.RustStorm schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:46:
Eerlijk gezegd maakt het mij weinig uit hoeveel mensen er spelen. Ik vermaak mij uistekend solo.![]()
Iets heel anders: laatst zag ik in D4 iets dat ik lang geleden in WoW gezien heb; een multibox player 👀
Bij season 2 komen velen waarschijnlijk heel kort weer terug, maar na een paar weken bloedt het weer dood. Diablo 4 was laatst niet voor niets al in de sale, dat is echt historisch snel voor een Blizzard AAA titelVisgek82 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:58:
[...]
Er spelen echt nog wel meer mensen d4 dan de streamertjes zeggen hoor. En moet je maar eens opletten hoe snel ze bij s2 terug zijn. Als een bij op honing.
Maar het mooie hieraan is: als je het spel zelf nog vermakelijk vindt, vooral spelen. Je merkt er toch geen drol van. Ik ben zelf nu al een aantal weken gestopt en ga seizoen 2 ook overslaan.
Vandaag toch doorgepakt naar lvl83 met Druid, maar de sleur begint er toch wel een beetje in te komen. Landslide is toch wel beetje sloom op bosses en mini-bosses met vampiric zijn drama.
Geen Crone staff of Tempest Roar nog helaas dus denk dat ik binnenkort maar stop. Wel jammer want denk dat de Landslide build stuk minder is zonder Barber.
Geen Crone staff of Tempest Roar nog helaas dus denk dat ik binnenkort maar stop. Wel jammer want denk dat de Landslide build stuk minder is zonder Barber.
Heb vandaag eens wat rondgelopen in de open wereld, kijken of er mount spullen willen droppen. Had gelezen dat Legion events meer kans hebben op de mounts in de regio, maar niks geloot. Ashava en Avarice world bosses kunnen een barding droppen. Nada van hen ook. Maarja, we blijven het proberen.
Ik heb nog ontzettend weinig mounts en trophies... dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan al die dingen kan komen. Kennelijk dus rng in gebieden...? Of zijn ze bijvoorbeeld ook gekoppeld aan events ofzo?Poops_McGhee schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 00:35:
Heb vandaag eens wat rondgelopen in de open wereld, kijken of er mount spullen willen droppen. Had gelezen dat Legion events meer kans hebben op de mounts in de regio, maar niks geloot. Ashava en Avarice world bosses kunnen een barding droppen. Nada van hen ook. Maarja, we blijven het proberen.
Echt nog geen enkel moment onderzoek naar gedaan.
Sommige kun je uit elke kist, van elke mob of boss in een gebied looten. Elk gebied heeft inderdaad een eigen mount die dat kan droppen. Legion events hebben een hogere kans op drops en een aantal mount drops komen van specifieke mobs. Loot rate is best wel enorm laag, maar ik heb er toch een aantal kunnen pakken.RustStorm schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 06:50:
[...]
Ik heb nog ontzettend weinig mounts en trophies... dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan al die dingen kan komen. Kennelijk dus rng in gebieden...? Of zijn ze bijvoorbeeld ook gekoppeld aan events ofzo?
Echt nog geen enkel moment onderzoek naar gedaan.
Ik vind het altijd wel leuk om die dingetjes te verzamelen. Heb ook honderden mounts op mijn WoW account verzameld en heel veel uren aan het grinden geweest voor meer, inclusief professions geleveled om ze te craften. 😄
Ben benieuwd naar de Dev stream vanavond om 20.00. Ben wel toe om Diablo weer op te pakken, dus laat seizoen 2 maar komen. Ik heb hoop dat ze voor de endgame wat leuks toevoegen en voor de rest laat ik mij wel verassen. Kijk stiekem wel uit naar seizoen 2 (begint weer te kriebelen
), al heb ik sinds 1,5 maand Diablo niet aangeraakt.
ik zag zelfs als dingen voorbij komen over de eerste expansion, misschien werd het hier al eerder gemeld maar op de Bnet CDN staat versie 2.0 blijkbaar al.Diversity schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:34:
Ben benieuwd naar de Dev stream vanavond om 20.00. Ben wel toe om Diablo weer op te pakken, dus laat seizoen 2 maar komen. Ik heb hoop dat ze voor de endgame wat leuks toevoegen en voor de rest laat ik mij wel verassen. Kijk stiekem wel uit naar seizoen 2 (begint weer te kriebelen), al heb ik sinds 1,5 maand Diablo niet aangeraakt.
Same here. Had er echt enorm veel op m'n WoW account. Net als lvl25 battle pets. Dus ben wel van het verzamelen... en aangezien ik een groot aantal doelen bereikt heb, kan ik beetje hiermee aan de slag gaan.Poops_McGhee schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:02:
[...]
Ik vind het altijd wel leuk om die dingetjes te verzamelen. Heb ook honderden mounts op mijn WoW account verzameld en heel veel uren aan het grinden geweest voor meer, inclusief professions geleveled om ze te craften. 😄
Ik vind het ook een prima game om solo te doen hoor! S2 ga ik ook zeker spelen. Het ding wat mij persoonlijk tegenhoud om het spel uren te spelen is de beperkte set aan activiteiten *die ik leuk vind* om te spelen. Maar af en toe een paar dungeons vind ik helemaal prima.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Battle pets had ik ook heel veel van, echter niet zoveel op lvl25. En armor sets. Daar was ik ook mee aan het hoarden. Speelde ik trouwens ook voor 99% solo.RustStorm schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:35:
[...]
Same here. Had er echt enorm veel op m'n WoW account. Net als lvl25 battle pets. Dus ben wel van het verzamelen... en aangezien ik een groot aantal doelen bereikt heb, kan ik beetje hiermee aan de slag gaan.eventueel...
Vanavond weer even wat D4 spelen. Heb er nog steeds plezier in, ondanks dat mijn persoonlijke doelen bereikt zijn. Sanctuary voelt nu veel relaxter aan. Niks moet meer, alles mag. 😁
Vanavond om 8u eerste deel van de dev stream over Seizoen 2 en de volgende patch(es)
Moet nu gaan , maar tot nu toe ziet de live stream er verdomd goed uit voor s2.
Ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen want een half uur in zijn er echt al veel veranderingen.
Ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen want een half uur in zijn er echt al veel veranderingen.