Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:52
GRDavies75 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:10:
[...]

Welke Unique chest zoek je dan precies?

Die Raimant chest? Voordat ik omgeswitched ben naar een Blizzard build, heb ik er daar wel een paar van doorgedraaid, want Blizzard gebruikte ik toch niet (en/of niet beter dan mijn huidige), maar mocht ie als nog een keer droppen, dan wil ik 'm wel bewaren. Of geef even aan welke je precies zoekt.
Het is die unique ja. Maar je kan die toch niet traden ? Ik heb een hele stash vol met uniques die ik niet gebruik haha. Zelfs een paar met max stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRDavies75 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:10:
[...]

Welke Unique chest zoek je dan precies?

Die Raimant chest? Voordat ik omgeswitched ben naar een Blizzard build, heb ik er daar wel een paar van doorgedraaid, want Blizzard gebruikte ik toch niet (en/of niet beter dan mijn huidige), maar mocht ie als nog een keer droppen, dan wil ik 'm wel bewaren. Of geef even aan welke je precies zoekt.
Kun je niet traden. Ik heb wel een versie van de Rainment chest, maar dat is een Sacred Legendary. Ik ben op jacht naar een Ancestral, maar die dropt heus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:48:
Holy crap de capstone naar wt4 was ook een walk on de park... Ongekend...

Kijken of ik vanaf nu gewoon in WT4 kan blijven hangen. :)
Lijkt wel alsof ze de capstone generfed hebben, niet waar? WT4 is prima te doen. Lekker Ancestral gear farmen en dan wordt het nog makkelijker.
Mana starved is voor mij een ding van het verleden. Ik kan echt vrolijk blijven spammen. Heb echt mana voor 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:08:
[...]

Omnipower geeft je core skills een extra projectile voor x aantal mana spent. Dus, als je een chain lighting (35 mana) cast, en je omnipower is 'voor elke 35 mana spent', krijg je dus een dubbele cast elke keer dat je cast met de tweede cast op x% damage. Elke cast weer. Heb je Destructive Chain Lighting gekozen, dan heb je dus nog eens 30% kans op Crackling Energy door je gratis Chain Lighting cast. Dus kans op meer damage en mana, als je ook Invigorating Conduit hebt gekozen.
Het is dus wel beter om een Omnipower met lage mana spent waarde te krijgen.

Barber is afhankelijk van Crits en bouwen dan alleen alle damage NA de crit voor 2-4 seconden op, om daarna te unleashen met x% damage. Dat is dus niet elke cast weer, zolang je geen 100% crit chance hebt.
Maar dat is dus alleen extra damage, zonder de extra proc kansen van DCL en Inv Conduit.

Voor een CL build is de Omnipower mijn inziens dus beter, mits de mana spent waarde laag is. Over andere builds kan ik niet oordelen.
Scrap dit idee. Je moet wel een goeie mana pool hebben om dit werkend te krijgen. Minimaal 175 mana en je moet je gear en build redelijk aanpassen. Gaan we niet doen. Blijft dus bij Barber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Boermansjo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:02:
[...]

Het is die unique ja. Maar je kan die toch niet traden ? Ik heb een hele stash vol met uniques die ik niet gebruik haha. Zelfs een paar met max stats.
Ik ben / was niet bekend met het niet kunnen traden van uniques e.d.
Eigenlijk best wel BS als ik er over nadenk |:( op die manier kunnen mensen 'makkelijker' aan loot komen en hebben mensen motivatie om te blijven farmen (vraag en aanbod).

Anyways, dan houdt het heel hard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:14:
Ben toch weer doorgegaan met het einde in zicht. Nu level 98,4. Helaas nog steeds geen Tempest roar. Wel een stuk of 20 andere uniques gevonden. Veelal die ik al had.

De grind begint nu echt wel tegen te staan omdat ik Tempest Roar waarschijnlijk toch niet ga vinden. Even doorbijten naar 100 en dan een klein maandje even geen Diablo.

Ben erg benieuwd naar de dev talks over seizoen 2. Eens kijken of er echt zoveel aan komt.
Ik kreeg mijn Tempest Roar pas op lvl 99,95. Had de hoop al opgegeven, maar hij dropte op het nippertje.
Had wel meteen hele goeie stats, dus dat was het wachten wel waard.

Gisteren maakte pezradar een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging op Twitter. Dus nog steeds niet duidelijk wanneer ze de stream gaan doen.
Ben ook heel benieuwd naar deze streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRDavies75 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:33:
[...]

Eigenlijk best wel BS als ik er over nadenk |:( op die manier kunnen mensen 'makkelijker' aan loot komen en hebben mensen motivatie om te blijven farmen (vraag en aanbod).

Yep. Dan houdt het op. Bedankt voor de gedachten, iig.
Het is wel logisch dat spelers zelf hun loot farmen. Diablo is geen trading game, dus Blizzard zal daar ook niet veel energie in steken. Je kunt wel wat traden, maar dat heeft weinig zin. Je kunt al zoveel zelf vinden, wat je ook zou kunnen traden.

Maar goed. Die rainment chest krijg ik vast wel weer.
Heb alleen geen unique gezien, gisteren. 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:52
GRDavies75 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:33:
[...]

Idd. Wat wij hebben gedaan is op de hoge chars een stok van al de gems houden. Dan kan je al snel een low level vriend helpen met een goeie set gems. (Ja de gem lvl staat niet gelijk met wanneer je die kan craften)
En dan af en toe een gele item traden. Soms loot de ene wel iets met goeie stats. (Kan helpen als je weet dat iemand van de clan bv. ook een sorcerer gaat beginnen dan kan die zodra lvl 60 direct gele ancestral gear gebruiken)
Maar het blijft triestig. Ook is de clan niet genoeg. Ik had gehoopt om wat clan events of zo te kunnen doen om dan tijdelijke boosts te hebben. Heel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NM T25 is prima te doen voor m'n Sorc. Heb mezelf de grind voor een ancestral Rainment of the Infinite als nieuwe rabbit om te hunten gegeven. Oh, en Silver Ore......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Boermansjo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:19:
[...]

Idd. Wat wij hebben gedaan is op de hoge chars een stok van al de gems houden. Dan kan je al snel een low level vriend helpen met een goeie set gems. (Ja de gem lvl staat niet gelijk met wanneer je die kan craften)
En dan af en toe een gele item traden. Soms loot de ene wel iets met goeie stats. (Kan helpen als je weet dat iemand van de clan bv. ook een sorcerer gaat beginnen dan kan die zodra lvl 60 direct gele ancestral gear gebruiken)
Maar het blijft triestig. Ook is de clan niet genoeg. Ik had gehoopt om wat clan events of zo te kunnen doen om dan tijdelijke boosts te hebben. Heel jammer.
Ja, ik heb gemakshalve 50 van de 3 hoogste niveau gems van elk type in mijn stash. Want je weet maar nooit wanneer je het echt nodig gaat hebben... :+

Sowieso hadden ze gems veel meer waard moeten laten zijn, dan heb je nog incentive om te ze farmen en los je daar misschien het enchantment kostprijs probleem mee op

[ Voor 8% gewijzigd door GRDavies75 op 22-09-2023 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat hele enchantment verhaal is inderdaad echt absurd duur.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is Oculus dag. Ik heb maar een paar dungeons gedaan en ik heb er al 2 geloot. Jammer dat ie niet zo bruikbaar is op deze build. Er zitten gewoon 0,0 offensive affixes op.
Nouja, het spekt de bank wel lekker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Suppressor... no no no no... ver van weg blijven nog eventjes... enorme moeite mee op nm23... met maar 3100 ap haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:42:
Suppressor... no no no no... ver van weg blijven nog eventjes... enorme moeite mee op nm23... met maar 3100 ap haha
Surpressor.... yes yes yes! Teleport in, Frost Nova, Unstable Currents en chain spam! :D

Maarja, ik heb 5900 AP nu...., lvl71.

Net wel m'n ass handed to me door de Butcher. Die kwam heel onverwacht om de hoek suizen, terwijl ik met een Fire Enhanced elite bezig was, naar m'n vrouw luisterde die wat te vertellen had en ik had een half oog op m'n phone. Maar, ook zonder had Butcher me waarschijnlijk wel te pakken gehad. NM27 is toch best vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lvl 72 gehaald. Nu is het wel weer even genoeg voor vandaag en ik parkeer de sorc voor de avond.
Dit weekend moet ik aan het klussen om het hobbykamertje van mijn vrouw te renoveren. Misschien een uurtje in de avond voor gamen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag wsn in staat om wat aan de gang te gaan. Alhoewel... ben alleen met de kids dus het is nog even afwachten. :)

Heb wel al gemerkt dat wt4 toch wel tricky is zo nu en dan. Dus even kijken hoe ik daar doorheen ga komen. Weet nog dat ik in een soortgelijke situatie zat met m'n necro en dat het nu vooral een kwestie is van volhouden en blijven levelen. Dat laatste gaat het verschil wel maken uiteindelijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nm20+ gaat hem nog niet worden. Ga echt veel te vaak dood. Dus ga vandaag lekker aan de slag in WT3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 06:46:
Vandaag wsn in staat om wat aan de gang te gaan. Alhoewel... ben alleen met de kids dus het is nog even afwachten. :)

Heb wel al gemerkt dat wt4 toch wel tricky is zo nu en dan. Dus even kijken hoe ik daar doorheen ga komen. Weet nog dat ik in een soortgelijke situatie zat met m'n necro en dat het nu vooral een kwestie is van volhouden en blijven levelen. Dat laatste gaat het verschil wel maken uiteindelijk. :)
Je gear wel een upgrade kunnen geven? Met name je wapen en focus? Die maakten bij mij het verschil. De andere paar cheat ancestral items maakten niet zoveel uit. WT4 gaat mij vanaf het begin makkelijk af. Welk level ben je nu?

Vandaag voor nop vroeg op. Klus weekend is pas volgend weekend…… ik word oud😂

Dus, dan maar even wat dungeons rennen, na een paar kleine veranderingen in mijn build.
NM32 is nu prima te doen, zonder (soms bijna) dood te gaan. Helltide is een makkie! Een lvl77 rogue rende achter me aan om cinders te rapen en probeerde ook damage te doen. Packs waren al plat, voordat hij goed en wel AOE had gecast. Ruim 1000 cinders in 50 minuten.
CL sorc is een beest!! Ik geniet echt van de playstyle.
Nu weer even rust en boodschappen halen 😂
Lvl74,5 ondertussen. Gaat nu nog redelijk snel.

Oh, geen Raiment chest meer gezien…. Nergens…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee level 66 op het moment. Nm20 gaat wel gemakkelijk. Wapen / focus nog steeds geen upgrade voor gevonden... daarom lukken de nm20+ stuk minder makkelijk. :)

RustStorm schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:10:
@Poops_McGhee level 66 op het moment. Nm20 gaat wel gemakkelijk. Wapen / focus nog steeds geen upgrade voor gevonden... daarom lukken de nm20+ stuk minder makkelijk. :)
Welke build gebruik je? Maxroll of een andere? Ik heb de Maxroll build, met een paar aanpassingen naar crackling energy. Daar heb ik nu volle punten ingezet en dat maakt een goed verschil. Gisteren was NM27 nog een struggle, nu is NM32 best makkelijk.
Poops_McGhee schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:24:
[...]

Welke build gebruik je? Maxroll of een andere? Ik heb de Maxroll build, met een paar aanpassingen naar crackling energy. Daar heb ik nu volle punten ingezet en dat maakt een goed verschil. Gisteren was NM27 nog een struggle, nu is NM32 best makkelijk.
Op dit moment de maxroll.gg build. Maar ik verwacht dat het vooral komt door m'n wapens. Dat blijft natuurlijk zorgen voor de grootste dps output...

Denk dat ik wel mooie andere gear pieces heb om eerlijk te zijn; wellicht dat m'n aspects nog wat beter zouden kunnen.

Soms enorm frustrerend om een awesome ring of amulet te vinden met de verkeerde kleur socket... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RustStorm , ik heb ook veel moeite om goeie jewelry te vinden. De stats zijn vaak 2/4 op z’n best. Ik heb er 1 met obols gevonden met 3/4, maar nog steeds niet ideaal. Was overigens een rare, welke ik met een imprint legendary gemaakt heb. Kleuren van de heart sockets zijn niet optimaal. Haha. Jammer dat je maar 1 wrathful heart mag gebruiken.
Maar de rest van m’n gear is wel prima, denk ik.
Ben toch erg benieuwd hoe de sorc speelt op lvl100, met alle paragon op hun plek.

Wellicht dat je ook meer verschil gaat merken met wat meer punten en upgrades op je glyphs. Ik heb er nu 3 op lvl8 in de sockets en 2 op 6 die nog in sockets komen.
Strakjes weer even een paar rondjes NM’s runnen. Het is toch geen mooi weer buiten en koud ook nog. Prima game weer! 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan 3 NM30's net binnen 1 elixer runtime doen. Best wel wat backtracking om gold op te halen.

Tot nu toe 2 uniques gevonden, allebei niet voor mijn build. Flamescar wand en Esadora's Overflowing Cameo neck. Dat is me toch teveel inleveren om die te gebruiken. Voor de rest is de loot allemaal vendor trash. Lekker voor de bank, want ik heb zo'n 13mln gold aan het enchanten van een neck besteedt. Dure hobby, dat enchanten....
Je bent lekker bezig @Poops_McGhee. Wil ook erg graag lekker enorm veel aan de bak met m'n sorceress. Maar iets met gezin... :) hihi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:55:
Je bent lekker bezig @Poops_McGhee. Wil ook erg graag lekker enorm veel aan de bak met m'n sorceress. Maar iets met gezin... :) hihi
Ik heb echt plezier in grote packs met mobs neer te hakken. Tenzij er veel maulers tussen zitten met hun stuns. Dan is de grap er even vanaf. :D

Ik ben regelmatig in een dungeon alle mobs aan het clearen en vergeet eigenlijk wat m'n objective is.
Helltides doe ik nu graag. Liep weer iemand met me mee, een lvl86 barb. Kreeg een whisper: "looks like I picked the wrong class!" of zoiets.

Ga de sorc misschien toch naar 100 levelen. We hebben nog tijd zat naar Season 2.

Het gezin gevoel ken ik nog wel. Ten tijde van Elder Scrolls Morrowind had ik dat "probleem" ook vaak. Dan wil je zo graag progressie in je game maken, zit je alleen thuis met de kids, die nog alle aandacht nodig hadden.
Maar, dat is achteraf toch ook altijd leuk tijdverdrijf geweest en toch meer waard geweest dan ik destijds dacht :D
Het aspect voor een extra frost nova charge is volgens mij niet heel erg common

RustStorm schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:01:
Het aspect voor een extra frost nova charge is volgens mij niet heel erg common
Nee, die heb ik ook niet vaak gezien. Ik heb er wel een, maar die heeft een CD increase van 39%, dus ik zoek er een met een lagere increase.

Overigens nog steeds geen nieuwe Raiment chest gezien.....

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-09-2023 17:23 ]

Poops_McGhee schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:10:
[...]

Nee, die heb ik ook niet vaak gezien. Ik heb er wel een, maar die heeft een CD increase van 39%, dus ik zoek er een met een lagere increase.

Overigens nog steeds geen nieuwe Raiment chest gezien.....
Ik heb er dus ook maar eentje... die nog slechter is... ;) haha ik ga hem wel op m'n broek gooien... ben benieuwd hoe het zal zijn. :)

Maat eerst masterchef Australië en ik denk ook een aflevering house of the dragon. Als er dan nog wat energie en tijd is nog even sanctuary bezoeken. ;)

RustStorm schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:43:
[...]

Ik heb er dus ook maar eentje... die nog slechter is... ;) haha ik ga hem wel op m'n broek gooien... ben benieuwd hoe het zal zijn. :)

Maat eerst masterchef Australië en ik denk ook een aflevering house of the dragon. Als er dan nog wat energie en tijd is nog even sanctuary bezoeken. ;)
Ik bewaar hem nog even, tot ik een betere broek heb. De mijne heeft niet de beste affixes, dus als ik nu die aspect verbruik, dan moet ik straks nog harder op zoek :D
Maar nu ook even klaar met Sanctuary. lvl77 en een piepklein beetje. Misschien vanavond nog en anders morgen weer een dag. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik ben er weer eens. Net weer wat geleveld en wat betere gear verzameld. Voor de gráp Uber Lilith geprobeerd. 2x one shot binnen 5 seconden. Had ik niet verwacht.

Ik ben nu level 98 bone necro. Dit zijn mijn stats:

Attack Power: 6.982
Armor: 6.039
Life: 12.704
Critical Chance: 50.7 %
Critical Strike Dmg: 295 %
Critical Strike Bone: 191 %

Ik wals nu echt door NM heen 10+ levels boven mezelf. Ik gebruik de Lidless Wall en ben dus aan het one-handen.

Ik begrijp dat ik nog anderhalve level tot 100 moet, maar het voelt of ik qua gear redelijk compleet ben. Heb vooral gefocust op crit chance, maar het lijkt vooral in dungeons heel fijn. Lilith is echt andere koek.

Iemand een algemeen advies?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch nog een paar uurtjes gespeeld. Lvl79 en een beetje. NM35 is eigenlijk geen uitdaging meer, behalve met stuns. Nul upgrades, maar wel lol gehad.
En die Raiment chest heb ik nog steeds niet meer gezien. Butcher trouwens ook niet, goblins wel....

Morgen naar, in ieder geval, de 80!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren toch weer 100% (toch wel 5 keer denk ik) 1op1 butcher goblin mogen ervaren in een dungeon. Als ik een van beide tegenkom dan clear ik vervolgens heel de dungeon, want ik blijf het wel 'toetsen'. :)

Gisteren niet meer zo veel gespeeld. Ben ook nog maar level 67 en enkel nm20s aan het doen. :)

Wel een nieuwe ring gevonden welke in ilvl minder is maar toch wel beter lijkt te zijn; de 4 stats gecombineerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

JSchut

.....

Level 100 gehaald. Geen Tempest Roar.

Ik neem een pauze tot seizoen 2. Hoop dat dat wat meer inhoud dan seizoen 1.

Seizoen 2 iig wat anders spelen dan Druid. Heb dit seizoen alle classes geprobeerd en heb een druid op eternal rond de 80 en seizoen dus 100.

Het ligt natuulijk even aan de patch notes. Maar denk dat ik voor de warrior ga. Jullie al een idee wat jullie in seizoen 2 willen gaan spelen?

[ Voor 55% gewijzigd door JSchut op 24-09-2023 09:01 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spaceboy schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:24:
Ok, ik ben er weer eens. Net weer wat geleveld en wat betere gear verzameld. Voor de gráp Uber Lilith geprobeerd. 2x one shot binnen 5 seconden. Had ik niet verwacht.

Ik wals nu echt door NM heen 10+ levels boven mezelf. Ik gebruik de Lidless Wall en ben dus aan het one-handen.

Ik begrijp dat ik nog anderhalve level tot 100 moet, maar het voelt of ik qua gear redelijk compleet ben. Heb vooral gefocust op crit chance, maar het lijkt vooral in dungeons heel fijn. Lilith is echt andere koek.

Eerlijk gezegd weet ik niet hoe de build met lidless werkt... het enige dat ik wel weet is dat Uber Lilith heel heel heel veel tijd geduld en doorzettingsvermogen kost om voor elkaar te krijgen. Ook ik werd de eerst keren binnen enkele seconden omgelegd... maar oefening baart echt kunst... dat is het enige wat ik je kan meegeven in dat opzicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:46:
Jullie al een idee wat jullie in seizoen 2 willen gaan spelen?
Sowieso iets anders dan de necromancer. Bij mij is het nu: sorceress VS ranged rogue.

Weet het dus nog niet...

Jammer dat ik de necro al heb gespeeld, want vind het thema van season 2 wel goed bij een necro passen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van net iets over de 79 naar nét geen 80 in 1 Helltide run. De XP buff is toch wel merkbaar, al lijkt het niet echt heel veel te zijn.

Levelen gaat zo makkelijk met de sorc. Moeiteloos, bijna. Nu even pauze en straks misschien weer even verder levelen met m'n chain lighting powerhouse :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt vreselijk... dat enchanten... wat mij betreft veranderen ze daar wel wat in in de toekomst. Vooral de exorbitante prijsstijging...

Heb een mooie helm gevonden: % armor, +life, CD reduction.... en dan de vierde stat rerollen naar mana... na 10 rolls en 5M verder nog geen +mana....

En i know: aan gold geraken is niet het moeilijkste... maar de slagingskans is wat mij betreft te klein... in verhouding tot de kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 24-09-2023 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:52:
Echt vreselijk... dat enchanten... wat mij betreft veranderen ze daar wel wat in in de toekomst. Vooral de exorbitante prijsstijging...

Heb een mooie helm gevonden: % armor, +life, CD reduction.... en dan de vierde stat rerollen naar mana... na 10 rolls en 5M verder nog geen +mana....

En i know: aan gold geraken is niet het moeilijkste... maar de slagingskans is wat mij betreft te klein... in verhouding tot de kosten.
En je krijgt ook vaak weer een enchant terug die je al eerder geweigerd hebt. Dat maakt de slagingskans nog kleiner. Echt een faal systeem. Ze kunnen natuurlijk enchanten wel gebruiken als gold sink, maar geef dan in ieder geval enchants die er toe doen, of laat zien welke enchants je kunt verwachten, zoals het in D3 is.
Ik hoop echt dat ze het in season 2 helemaal op de schop gooien.
Ik stop meestal met enchanten, nadat ik de grens van 1,5mln per enchant ben gepasseerd. Helaas deed ik dat met mijn niet optimale neck niet en dat kreng heeft me nu al 13mln gekost, zonder dat ik echt verbetering heb. Waardeloos systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goblin in een dungeon.... kijken of Butcher ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor wel zware voetstappen, elders in de dungeon....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee raar man! Ik heb echt tot op heden een 100% score in dat opzicht. Hahahaha. Te bang voor je... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:29:
@Poops_McGhee raar man! Ik heb echt tot op heden een 100% score in dat opzicht. Hahahaha. Te bang voor je... ;)
Begrijpelijk! Mijn sorc is zijn ondergang. Dat is niet goed voor z'n vlees business :D

Ik hoop hem toch elke keer weer tegen te komen. Stel je eens voor dat hij eens een keer met een Surpressor affix verschijnt! :O
Dat zou echt een nightmare zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie al wel is die goblin room tegengekomen in een cellar?

Ik blijf mij er nog steeeds over verbazen gewoon dat letterlijk mijn aller eerste cellar met release die goblin cellar was. Daarna nooit meer 1 gezien. gaf toen uiteraard niks omdat het level 1 in tier 1 was :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:24:

Ik blijf mij er nog steeeds over verbazen gewoon dat letterlijk mijn aller eerste cellar met release die goblin cellar was. Daarna nooit meer 1 gezien. gaf toen uiteraard niks omdat het level 1 in tier 1 was :P
Ik denk dat ik een in totaal 2 heb mogen zien. Maar dat zou meer kunnen zijn als ik die cellars vaker zou bezoeken... ik laat ze enorm links liggen eigenlijk.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nog nooit tegengekomen. En ik ga er zo'n beetje elke cellar voor in om te kijken of ik een keer het geluk heb om ze te vinden. Wat waren die goblin packs in D3 toch eigenlijk goed. Gewoon 20 van die krengen tegelijk. Moeten ze hier ook eens doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twee hellfires gedaan en 2 keer 250 chest geopend. Maar enkel sacred "meuk". Dus dat was jammer. Ook diverse level 21nm gedaan. Geen upgrades mogen krijgen...

Er komt.een dag dat een crazyass focus en dagger of wand gaat droppen... welke al het verschil gaan maken... ofzo... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 24-09-2023 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer een Helltide gedaan. Volle uur meegedaan en weer een level omhoog. Nu lvl82. Gear upgrades....., niks en niks meer dan vendor trash binnengehaald. 2x mystery chest geopend, stuk of 5 normale Helltide chests. Hele tas was leeg, voordat ik eraan begon, nu helemaal vol met troep, troep en nog eens troep.

Máár, wel weer een flesje Elixir of Resourcefulness erbij. Toch mooi meegenomen voor een uur op het slagveld.

Oh, en nog steeds geen Raiment of the Infinite upgrade... Key item van m'n build is nu het slechtste item die ik draag.... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:10:
Net weer een Helltide gedaan. Volle uur meegedaan en weer een level omhoog. Nu lvl82. Gear upgrades....., niks en niks meer dan vendor trash binnengehaald.
Mja dat gebeurd ook gewoon amper. vaak ben je op level 75ish volledig gegeared en moet je echt minmaxen voor upgrades. Het lijkt echt gewoon alsof je die next tier mist die ze gewoon niet uitgebracht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:11:
[...]

Mja dat gebeurd ook gewoon amper. vaak ben je op level 75ish volledig gegeared en moet je echt minmaxen voor upgrades. Het lijkt echt gewoon alsof je die next tier mist die ze gewoon niet uitgebracht hebben.
Klopt. Upgrades worden echt schaars boven de 75. Nu is het echt zoeken naar die paar stats die beter zijn dan wat je al hebt. Maar goed, ik kan de bank wel weer even spekken met een tas vol legendaries. Kan ik misschien weer een enchant doen. :D

Eigenlijk had je na lvl80-85 naar Torment II moeten gaan. Dan heb je weer een stapje op, inderdaad.
En ze zouden de open world ook wel mogen laten mee schalen met je level. Liefst alles +5 je eigen level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou zeg. Sinds tijden weer eens een keer een mount geloot. Marshback Steed. Niet echt een bijzonder beestje, maar wel weer een mount drop sinds weken en weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik heb ook nog geen Goblin cellar gevonden en ga ze allemaal in.

Vanavond van 72 naar 75,5 gegaan op Druid. Upgrades schiet niet echt op maar mijn 4e (niet vanavond, totaal) Vasily's Prayer (helaas geen Tempest Roar voor een laatste respec) was er een van 798 tov 753 dus dat is mooi. Ook eindelijk amulet van 597 naar 755 geupgrade. Sinds lvl50 niks gevonden qua amulets dat de moeite waard was. De 20% spirit cost reduction en 20% movement speed erop maken het clearen van NM30-35 wel nog een stuk sneller. Binnenkort ff Helltides doen om mijn amulet te enchanten naar 3/4 top (4e is toch beetje optionele meuk en zit wel wat ok op deze). Goeie avond dus.

Overigens 2/3 Goblin + Butcher tegen gekomen. Derde keer nog helemaal gebacktrackt voor de Butcher maar kon hem niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Tot nu toe nog nooit tegengekomen, 320 uur schoon aan de haak, volgens mij is het zo'n urban legend, ik heb wel eens gehoord en gelezen dat van mensen op het internet dat ze zo'n cellar hebben meegemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 12:42
spaceboy schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:24:

Niet meer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hahaha, kom op hee! Ik wil die platinum trophy! >:)
Maar het is wel vrij treurig. Ik ben nu een half level af van level 100, maar het ziet er niet al te rooskleurig uit. Ik doe echt MEGA damage in NM-dungeons, maar bij Lilith... nah...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-09 11:33
heb D4 al een tijdje aan de kant geschoven, maar ik weet dat bij rogue bijvoorbeeld de build voor lilith totaal anders is dan die voor NM dungeons..

beide builds zijn useless voor het andere.
mss eens een andere build zoeken voor lilith specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

spaceboy schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:54:
[...]

Hahaha, kom op hee! Ik wil die platinum trophy! >:)
Maar het is wel vrij treurig. Ik ben nu een half level af van level 100, maar het ziet er niet al te rooskleurig uit. Ik doe echt MEGA damage in NM-dungeons, maar bij Lilith... nah...
Ik ben een beetje bang in hetzelfde schuitje te zitten, maar voor mijn beeldvorming, wat voor level NM run je dan?

Ik merk dat mijn build vs NM level dat (voor nu) de tax op NM60's zit.
Ben level 98,25, maar mijn glyps zijn nog niet allemaal level 15 (laat staan 21), dus daar zit waarschijnlijk nog wel wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GRDavies75 schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:17:
[...]

Ik ben een beetje bang in hetzelfde schuitje te zitten, maar voor mijn beeldvorming, wat voor level NM run je dan?

Ik merk dat mijn build vs NM level dat (voor nu) de tax op NM60's zit.
Ben level 98,25, maar mijn glyps zijn nog niet allemaal level 15 (laat staan 21), dus daar zit waarschijnlijk nog wel wat ruimte.
Ik doe ook zoiets qua NM's. Iets hoger kan ook wel, maar gaat gewoon traag. Qua XP (en loot) is het net zo zinnig om NM55 te pakken. Dan kom je volgens mij mobs van rond de level 103 tegen.

Ik heb mijn glyphs allemaal rond de 20, maar heb wel al overwogen om het hele paragon board te wissen en met een build/YouTube alles na te bouwen, want de keuze is gewoon te uitgebreid. Heb nu wel wat tweaks gedaan (vooral in gear, maar ook beetje paragon) waarbij ik maximaliseer op critical chance + damage. Ik heb nu iets van 52% kans om in totaal >500% crit. damage (gewoon + bone) te doen. Omdat ik alles met bone doen (bone splinters / spear / bone storm) heb ik een belachelijke crit.

Daarnaast heb ik een vrijwel perfect roll Lidless Wall waardoor ik in dungeons die bone storm aanzet en die blijven gewoon spawnen zolang ik door mobs heen hak. Intussen ben ik (vrijwel) invulnerable. Dus: in een dungeon, zeker de goed gevulde, ga ik echt als een mes door de boter.

En dan kom je bij Lilith op de koffie: BAM dood. Insta kill. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

spaceboy schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:56:
[...]

Ik doe ook zoiets qua NM's. Iets hoger kan ook wel, maar gaat gewoon traag. Qua XP (en loot) is het net zo zinnig om NM55 te pakken. Dan kom je volgens mij mobs van rond de level 103 tegen.

[...]

En dan kom je bij Lilith op de koffie: BAM dood. Insta kill. :P
Ik dacht ergens gelezen te hebben (monster level): NMx + 50 + 4 (WT niveau)
En idealiter, qua xp-efficiency, monsters 10 levels hoger, dus solo run ik 51 ~ 54, maar die NM 60's, die run ik samen met iemand van de clan, een whirlwind Barb en die kan het allemaal makkelijk hebben (en ik ga af en toe door onoplettendheid dood).

Edit: Er was laatst zo'n reddit post, daar had iemand alle NM's (1 ~ 100) 5 x gerund en dan bijgehouden wat voor legendaries e.d. hij kreeg. Conclusie / TL;DR: op een paar itemlevel punten na is er geen verschil en het piekte op NM40 en NM50 en vlakte daarna af. Hoe hoger was het wel beterqua Legendaries/Uur, maar kostte het teveel moeite, dus NM40's of NM50 als je het aan kan (qua snelheid), daarboven loonde het nauwelijks (mits het farmen van Legendaries je doel is).

Dat verhaal van Lillith is heel herkenbaar, laatst hield ik het wel 30s vol, wonderbaarlijk niet ge-oneshot.

[ Voor 24% gewijzigd door GRDavies75 op 25-09-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GRDavies75 schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:12:
[...]
...

Dat verhaal van Lillith is heel herkenbaar, laatst hield ik het wel 30s vol, wonderbaarlijk niet ge-oneshot.
Misschien een keer met 4 man Lilith proberen ofzo? Al denk ik eigenlijk dat je dan 4x ge-oneshot wordt, maar dat terzijde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
spaceboy schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:01:
[...]

Misschien een keer met 4 man Lilith proberen ofzo? Al denk ik eigenlijk dat je dan 4x ge-oneshot wordt, maar dat terzijde. :P
Ik heb Lillith ook... (geen idee hoeveel) keer geprobeerd. Ook met 2-3-4 man. Helaas zonder succes.
Uiteindelijk Lilly (solo) neergekregen door mijn minion necro aan te passen met een aantal andere aspects. Om mijn orginele build niet omzeep te helpen, heb ik andere items gebruikt (Wand, Offhand, Ring, Amulet, gloves) en een ander Para bord. MAW 2 verschillende sets met gear, zodat ik na Lilly weer terug kon naar mijn "normale" minion build.

[ Voor 21% gewijzigd door Hedster op 25-09-2023 12:49 ]

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Hedster schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:22:
[...]

Ik heb Lillith ook... (geen idee hoeveel) keer geprobeerd. Ook met 2-3-4 man. Helaas zonder succes.
Uiteindelijk Lilly (solo) neergekregen door mijn minion necro aan te passen met een aantal andere aspects. Om mijn orginele build niet omzeep te helpen, heb ik andere items gebruikt (Wand, Offhand, Ring, Amulet, gloves) en een ander Para bord. MAW 2 verschillende sets met gear, zodat ik na Lilly weer terug kon naar mijn "normale" minion build.
Ik heb eens gelezen dat als je al de 225 paragon punten zou refunden je 9 miljoen kwijt zou zijn. Laten het er 10 zijn, ik zou het een hele moeie QoL verbetering vinden om te kunnen switchen, meldinkje "Kost 10 miljoen, weet u het zeker?" en klaar is Klara, idealiter dat je naar bepaalde 'statussen' van je paragorn bord kan switchen (of in 1 keer leeg, zoals bij de abilities) ipv punt voor punt weg te moeten klikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hedster
GRDavies75 schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:00:
[...]

Ik heb eens gelezen dat als je al de 225 paragon punten zou refunden je 9 miljoen kwijt zou zijn. Laten het er 10 zijn, ik zou het een hele moeie QoL verbetering vinden om te kunnen switchen, meldinkje "Kost 10 miljoen, weet u het zeker?" en klaar is Klara, idealiter dat je naar bepaalde 'statussen' van je paragorn bord kan switchen (of in 1 keer leeg, zoals bij de abilities) ipv punt voor punt weg te moeten klikken.
100% mee eens... dit heeft mij een fortuin gekost. Gear upgraden/re-rollen, Para bord opnieuw indelen.
en dan achterkomen dat je er nog niet klaar voor bent. Para bord weer terug naar het oude. en repeat...

Om bovenstaande te vermijden, heb ik een 2 necro gelevelt naar 100. Om deze dan voor Lilly te gebruiken zodat ik mijn orginele build/items intact kan laten. En dan kom je er achter dat... Glymphs gebonden zijn aan het karakter en je die dus weer opnieuw naar 21 zou moeten levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lunchbreak gaming. Voor de lol weer eens mijn lvl100 necro op Eternal afgestoft en een NM mee gestart. Dat was geen best rondje. Ik wist niet meer welke spells onder welke knoppen zitten en de rotatie ben ik ook vergeten.
Ik kan die vent niet meer spelen 😂

Snel terug naar de sorc. Die speelstijl is zoveel sneller en mobieler. Heerlijk! Lvl83 nu. Heb wel zin om verder te spelen, maar er ligt nog werk om te doen, dus dat gaan we dan maar afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:42:
Twee hellfires gedaan en 2 keer 250 chest geopend. Maar enkel sacred "meuk". Dus dat was jammer. Ook diverse level 21nm gedaan. Geen upgrades mogen krijgen...

Er komt.een dag dat een crazyass focus en dagger of wand gaat droppen... welke al het verschil gaan maken... ofzo... ;)
Sacred legendaries pak ik allemaal op. Wie weet zit er wel een lekkere aspect op. En de vendor zit ook regelmatig om voorraad verlegen, dus die supply ik dan maar.
Gelukkig zijn de vendors niet van het Skyrim type, dat hun geld opraakt en je weer moet wachten tot ze wat van je kunnen kopen 😂
Dat zou in deze game echt mega frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook weer even kunnen spelen. Een ring van een vendor kunnen kopen. Fortuin aan rerolls gespendeerd, het resultaat kan er mee door. Aspect er op en straks maar weer kijken of het wat beter speelt.

Ik zit toch wel met smart te wachten op nieuwe wapens zeg... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:21:
Net ook weer even kunnen spelen. Een ring van een vendor kunnen kopen. Fortuin aan rerolls gespendeerd, het resultaat kan er mee door. Aspect er op en straks maar weer kijken of het wat beter speelt.

Ik zit toch wel met smart te wachten op nieuwe wapens zeg... damn
Ik heb nog steeds de cheat wapens van 20 levels geleden. De focus was zelfs een gele, die ik met een aspect legendary gemaakt heb. En m'n zakmes is ook verre van optimaal, maar ik kom niks beters tegen.
Ik heb wel een focus gevonden met een hoger item lvl en betere specs, maar ik lijk met de oude toch sneller en makkelijker te killen. Misschien omdat ik aanpassingen op de Maxroll build heb gedaan.

Een nieuwe Raiment chest blijft ook maar uit... m'n rabbit leeft nog en behoeft bejaagd te worden. Straks weer, rabbit, ik kom eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer even gespeeld. Heb een dagger en focus mogen looten. Nu een AP van 4300 ofzo; stuk beter in ieder geval. De stats op de wapens zijn niet per se goed... maar we doen het er maar even mee. :)

Verder ook de extra frost nova aspect op m'n broek gedaan (heb een nieuwe gevonden die beter is dan de 40%). Maar zelfs de 40% werkt wel fijn... beetje CD management komt er bij kijken. :)

Overigens @Poops_McGhee : hoe jij een AP van 8xxx haalt is mij voor nu wel een raadsel. ;) haha

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 25-09-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:45:

Overigens @Poops_McGhee : hoe jij een AP van 8xxx haalt is mij voor nu wel een raadsel. ;) haha
8xxx? Nee joh. Ik zit op 6160 op lvl84.

Ik heb geen betere dagger kunnen vinden. Sowieso al heel weinig dagger drops. Wel weer 2 Flamescar wands en een Esadora neck. Hebben we niks aan, maar toch leuk voor de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:05:
[...]

8xxx? Nee joh. Ik zit op 6160 op lvl84.

Ik heb geen betere dagger kunnen vinden. Sowieso al heel weinig dagger drops. Wel weer 2 Flamescar wands en een Esadora neck. Hebben we niks aan, maar toch leuk voor de verkoop.
Haha 6xxx... same story different number. ;)

Vanavond verwacht ik weer beetje te kunnen spelen. Volgens mij ben ik nu level 72 ofzo...

Blijft een leuke manier van spelen.... zo'n chain lightning sorceress... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RustStorm ik heb ook geen idee waar het verschil in zit. Maar met 4300AP zit je ook meer dan goed. AP zegt niet alles. Zolang je maar niet laag zit. 4300AP is niks verkeerd op jouw level.

Het is vandaag de dag van waardeloze uniques drops. Temerity en Gloves of the Illuminator zojuist geloot, waar ik niks aan heb. Met de 2 flamescars en Esadora's neck heb ik dus 5 uniques geloot, allemaal niet goed voor mijn build.
Het wachten is op een ancestral Raiment. Ik heb die chest al in geen 22 levels meer zien droppen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Vanochtend van 75 naar 78. Paar upgrades gehad (o.a. ring van 728 naar 814). Heb nu 3 items van ~770 en rest boven 800 met 3/4 goede stats. Bijna 6000 AP. Heeft me wel 20 vd 30 miljoen gekost om te rerollen en moest ff Helltides runnen om Fiend Rose te farmen.

Ging als een warm mes door boter in NM40's dus heb er 2 gerund van 55 en ook dat ging soepel. Met Pulverize build duren die bosses wel lang en mini-bosses met vampiric kunnen een uitdaging zijn als ik mijn Grizzly Rage niet kan bouwen met fodder.

Ben op 80 wel een beetje klaar denk ik als er geen Tempest Roar valt en ik nog een keertje kan respeccen om wat levels te doen. Net nog uur gespeeld en dan kan je gewoon alles weggooien omdat er niks nuttigs dropt. Niet zo'n zin in die grind verder zonder reden. Hebben jullie nog een aanrader tussen Werenado en Lightning Shred mocht Tempest Roar droppen? Tweede build spreekt me wat meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 17:56

Woohooo

Smilie, James Smilie

DennisCle schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:40:
Vanochtend van 75 naar 78. Paar upgrades gehad (o.a. ring van 728 naar 814). Heb nu 3 items van ~770 en rest boven 800 met 3/4 goede stats. Bijna 6000 AP. Heeft me wel 20 vd 30 miljoen gekost om te rerollen en moest ff Helltides runnen om Fiend Rose te farmen.

Ging als een warm mes door boter in NM40's dus heb er 2 gerund van 55 en ook dat ging soepel. Met Pulverize build duren die bosses wel lang en mini-bosses met vampiric kunnen een uitdaging zijn als ik mijn Grizzly Rage niet kan bouwen met fodder.

Ben op 80 wel een beetje klaar denk ik als er geen Tempest Roar valt en ik nog een keertje kan respeccen om wat levels te doen. Net nog uur gespeeld en dan kan je gewoon alles weggooien omdat er niks nuttigs dropt. Niet zo'n zin in die grind verder zonder reden. Hebben jullie nog een aanrader tussen Werenado en Lightning Shred mocht Tempest Roar droppen? Tweede build spreekt me wat meer aan.
Heb je wel al Crone staff gevonden?

Als druid in season 1 moet je gewoon bulwark build spelen. Er is geen sterkere druid build. NM100 op level86, geen probleem :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:40:

Geen ervaring met Shred/Lightning, maar werenado is wel erg leuk en makkelijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ancestral Raiment chest geloot als NM reward. Helaas is op 1 affix na, mijn oude Sacred versie nog beter. Okay, en armor natuurlijk. 150 armor en wel 1 puntje Intel meer…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hedster schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:22:
[...]

Heb je hier een link van? Ik ben ondertussen level 100 Bone Spear necro, maar het is écht van de zotte. Die bossfight slaat gewoon nergens op. Ik ben echt niet ZO fucking slecht en mijn stats zijn best zo dat je niet maximaal 2% van haar health eraf krijgt (in de first phase) en dan zonder dat duidelijk is waarom je ge-oneshot wordt. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:-( ik word moedeloos van dat enchanten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:32:
Ik zou er even mee wachten. Het kost gewoon teveel gold en frustratie, en je schiet er niet eens heel veel mee op. Ik heb ondekt waarom ik dik 6000AP heb. Schijnbaar heb ik een item een 'x% damage while standing still' gegeven, om te kijken of bossfights dan beter gaan. Dat item heb ik nu vervangen met een schamele upgrade en nu heb ik nog maar 4700AP. Maakt geen verschil, eerlijk gezegd. Heb net NM50 met redelijk gemak gedaan en 1x dood gegaan. Ik ben zelf lvl85 en qua damage ren ik nog gewoon door de mobs heen. Weet niet hoe het gegaan zou zijn als die vleesverkoper zich met de strijd bemoeit had. Vast wat minder goed :D

@RustStorm , je zit dus echt wel goed met je damage op lvl72 :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:06:
[...]

Ik zou er even mee wachten. Het kost gewoon teveel gold en frustratie, en je schiet er niet eens heel veel mee op. Ik heb ondekt waarom ik dik 6000AP heb. Schijnbaar heb ik een item een 'x% damage while standing still' gegeven, om te kijken of bossfights dan beter gaan. Dat item heb ik nu vervangen met een schamele upgrade en nu heb ik nog maar 4700AP. Maakt geen verschil, eerlijk gezegd. Heb net NM50 met redelijk gemak gedaan en 1x dood gegaan. Ik ben zelf lvl85 en qua damage ren ik nog gewoon door de mobs heen. Weet niet hoe het gegaan zou zijn als die vleesverkoper zich met de strijd bemoeit had. Vast wat minder goed :D

@RustStorm , je zit dus echt wel goed met je damage op lvl72 :Y
Goed te lezen dat ik er toch aardig in de buurt zit nu, qua damage. En onze slagert is natuurlijk niet meer zo blij met z'n vaste klanten... is op zoek naar nieuwe klandizie.

Het ding met dat enchanten is: dat doe ik echt vooral wanneer er al 3 van de 4 stats goed zijn. Zoals op m'n gloves: crit chance, light crit damage, +chain lightning... enige dat ik dus nog wil: attack speed.... en dat is dan iets wat ze me niet willen geven! Evil bastaard... :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 25-09-2023 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:15:
[...]

Goed te lezen dat ik er toch aardig in de buurt zit nu, qua damage. En onze slagert is natuurlijk niet meer zo blij met z'n vaste klanten... is op zoek naar nieuwe klandizie.

Het ding met dat enchanten is: dat doe ik echt vooral wanneer er al 3 van de 4 stats goed zijn. Zoals op m'n gloves: crit chance, light crit damage, +chain lightning... enige dat ik dus nog wil: attack speed.... en dat is dan iets wat ze me niet willen geven! Evil bastaard... :)
Ja, je zit dik goed met je damage. Tenminste, als je alles daarnaast ook netjes op orde hebt :P

Ik zit niet echt hoger in damage dan jij, maar ik wals gewoon door +20 lvl mobs heen, alsof ze mijn eigen level zijn. Ze slaan soms alleen wel hard :D
Drie NM50's is prima te doen in de tijd van 1 elixer. Dat is dus iets minder dan een kwartiertje per NM. Niks om me voor te schamen :D

Ik ga nog even doorspelen. Ben nu bijna lvl86. Kan me niet herinneren dat het met andere classes zo snel ging met levelen. Maarja, we hebben dan ook een extra buff sinds de laatste patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
"even doorspelen" werd dus weer een uur... Paar leuke upgrades gevonden. Een ringetje, zakmes en een nieuwe broek. Ik zit nu weer net ietsjes boven de 5000 AP.

Season 2 ga ik met een sorc starten, zoals het er nu voorstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
spaceboy schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:03:
[...]

Heb je hier een link van? Ik ben ondertussen level 100 Bone Spear necro, maar het is écht van de zotte. Die bossfight slaat gewoon nergens op. Ik ben echt niet ZO fucking slecht en mijn stats zijn best zo dat je niet maximaal 2% van haar health eraf krijgt (in de first phase) en dan zonder dat duidelijk is waarom je ge-oneshot wordt. :-(
Op youtube staan een hoop guides hoe Lilly te doen is met een Bonespear Necro.
Ik weet niet of ik daar links naar mag plaatsen. (Playdohbear heeft bv. een step by step guide voor een Bonespear Necro)

Van die filmpjes leer je ook de mechenics. wanneer kan je welke tegenaanval / move kan verwachten.
Ik heb bv. meer movement speed toegevoed en boots met extra evades om zo het eea. aan aanvallen te kunnen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Woohooo schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:14:
[...]

Heb je wel al Crone staff gevonden?

Als druid in season 1 moet je gewoon bulwark build spelen. Er is geen sterkere druid build. NM100 op level86, geen probleem :P
Ik zie op maxroll bij beide builds niet de staff? En wel Waxing Gibbous die ik heb op 804. Staff ziet er wel erg Nice uit ja.

Bulwark zie ik niet bij S-tier of überhaupt op de tierlist daar trouwens. Heb je een linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 17:56

Woohooo

Smilie, James Smilie

DennisCle schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:38:
[...]

Ik zie op maxroll bij beide builds niet de staff? En wel Waxing Gibbous die ik heb op 804. Staff ziet er wel erg Nice uit ja.

Bulwark zie ik niet bij S-tier of überhaupt op de tierlist daar trouwens. Heb je een linkje?
https://app.mobalytics.gg...id/low-life-crone-bulwark

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hedster schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:37:
[...]

Op youtube staan een hoop guides hoe Lilly te doen is met een Bonespear Necro.
Ik weet niet of ik daar links naar mag plaatsen. (Playdohbear heeft bv. een step by step guide voor een Bonespear Necro)

Van die filmpjes leer je ook de mechenics. wanneer kan je welke tegenaanval / move kan verwachten.
Ik heb bv. meer movement speed toegevoed en boots met extra evades om zo het eea. aan aanvallen te kunnen ontwijken.
Ja thanks. Heb ik ook bekeken. Maar ik heb vanmorgen besloten: ik kap ermee. :P Ik kan er waarschijnlijk wel een keer komen, maar dan moet ik mijn skilltree + paragon board opnieuw herzien, vele miljoenen gold farmen, nog wat betere gear. En waarom? Voor een slecht ontworpen bossfight trophy. Misschien dat ik over een jaar of 2 als ze Lilith een keer nerfen ofzo nog een poging waag. Ik ga nu verder met Baldur's Gate 3. Succes hier, mannen/vrouwen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
spaceboy schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:19:
[...]

Ja thanks. Heb ik ook bekeken. Maar ik heb vanmorgen besloten: ik kap ermee. :P Ik kan er waarschijnlijk wel een keer komen, maar dan moet ik mijn skilltree + paragon board opnieuw herzien, vele miljoenen gold farmen, nog wat betere gear. En waarom? Voor een slecht ontworpen bossfight trophy. Misschien dat ik over een jaar of 2 als ze Lilith een keer nerfen ofzo nog een poging waag. Ik ga nu verder met Baldur's Gate 3. Succes hier, mannen/vrouwen! d:)b
Haha, dat heb ik ook overwogen, maar ik was op een gegeven moment zo dicht bij (in phase 2 nog 0,5 cm van Lilly's healthbar te gaan) dat ik er voor gegaan ben. En zoals je zegt, VELE miljoenen farmen om gear te rerollen, upgraden. (sommige rolls kosten ~10 mil om te re-rollen) en daarvoor moet je al heel veel farmen. Maar ook heel veel tijd farmen om de juiste of betere aspects te vinden.

Nu ik Lilly heb kunnen verslaan, speel ik veel minder. Af en toe nog een world-boss fight van 20~30 seconden en zit ik "trots" op het grafisch niet uitziende paard :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 18-09 13:44
Deze had ik nog niet gedeeld :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Shci2sPI9TQxpncviqnqdkC_FoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IUkylqPmEcnO3IXXVOYCZrmv.jpg?f=fotoalbum_large
Alle 5 verschillende chars nu 100 in 1 season.

De HC char is inmiddels 86, nog ruim 2 weken dus dat moet lukken :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
pstalman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:46:
[Afbeelding]

hahaha, Dynamic Duo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Dat is echt heeel ziek imo! ben jaloers dat je dat gewoon hebt kunnen doen :P
Dedication hoor.

Dat je nu ook nog met HC bezig bent maakt het wel af haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

[Afbeelding]

But how?

Hoeveel tijd zit daar wel niet in? Ik heb voor mijn gevoel al veeeeel tijd in het spel gestoken en ik heb pas 1 character (in Eternal) op level 87. Of heb je een manier gevonden om te powerlevellen?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 18-09 13:44
Pater schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:54:
[...]

But how?

Hoeveel tijd zit daar wel niet in? Ik heb voor mijn gevoel al veeeeel tijd in het spel gestoken en ik heb pas 1 character (in Eternal) op level 87. Of heb je een manier gevonden om te powerlevellen?
https://d4armory.io/?acco...57-11ee-8e6d-bf2958b506f3 dit is je char, check hoeveel tijd jij hebt in 1 char, dan heb ik al 2 lvl 100 :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:56
Pater schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:54:
[...]

But how?

Een kleine tip voor jou (en iedereen die lvl 70 gepasseerd is: Bij de jeweler kun je vanaf lvl 70 Royal gems (momenteel de beste gems) craften. Viel mij persoonlijk per toeval op maar is makkelijk te missen. Is toch weer een makkelijke kleine boost in stats als je alle gems upgrade.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Ze droppen ook na level 70 in World Wide, NM, Helltide etc. Maar mocht je inderdaad extra nodig hebben dan is craften een optie.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
pstalman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:22:
[...]

https://d4armory.io/?acco...57-11ee-8e6d-bf2958b506f3 dit is je char, check hoeveel tijd jij hebt in 1 char, dan heb ik al 2 lvl 100 :D
Doe je dan gewoon alleen maar NM Domhainne Tunnels? Want ik heb ook m'n eigen level 100 gecheckt en ik zit ook op ruim 5 dagen playtime.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:40:
Ze droppen ook na level 70 in World Wide, NM, Helltide etc. Maar mocht je inderdaad extra nodig hebben dan is craften een optie.
Dat is de vierkante versie. De vijfhoekige kun je alleen craften.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

frankv120 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:34:
[...]

Een kleine tip voor jou (en iedereen die lvl 70 gepasseerd is: Bij de jeweler kun je vanaf lvl 70 Royal gems (momenteel de beste gems) craften. Viel mij persoonlijk per toeval op maar is makkelijk te missen. Is toch weer een makkelijke kleine boost in stats als je alle gems upgrade.
:> I did not know that! Handig dat dit ook nergens gecommuniceerd wordt.

PS Die totale tijd in mijn stats... Don't tell the Mrs! :X

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

RustStorm schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:32:
Ik heb er ook al ettele miljoenen doorgejaagd. :D
Ben weer helemaal blut. Lekker weer alles in dungeons oppakken en LootSeller IV spelen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]

Oke, ik heb niks gezegd. :F

[ Voor 18% gewijzigd door Buizerd__NL op 26-09-2023 14:47 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]

Hahahaha te gek!

Eeeeennnnnnnnnnn *poof* vanish ... ik ben er even niet...........

Pagina: 1 ... 139 ... 213 Laatste