• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
Ik twijfel nog een beetje om season 2 mee te doen. Voor m’n gevoel is er nog niet super veel extra content aangekondigd.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Alekz87 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:57:
Ik twijfel nog een beetje om season 2 mee te doen. Voor m’n gevoel is er nog niet super veel extra content aangekondigd.
Proberen kan geen kwaad toch. je ziet gauw genoeg of je weer plezier hebt of niet :P

Ik was ook overtuigd om dit seizoen D3 te doen wat het laatste nieuwe seizoen voor die game was... character aanmaken en toen dacht ik al meh heb er eigenlijk gewoon echt geen zin in en toen alt+F4 :P

Als je dat gevoel straks ook met D4 hebt gewoon afsluiten en later weer eens proberen toch haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag zal ik level 50 gaan halen met m'n sorceress. Ik ben benieuwd hoe de capstone zal gaan en wt3 nms.... met... crap gear ;)

Haha... ik houd jullie gewoon weer op de hoogte.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Zeker blijven doen.

Ik ben nu twee weken op vakantie. Druid was lvl72, inmiddels de rogue voorbij (lvl70), en was er een beetje klaar mee, maar ik heb er nu na een wat langere pauze wel weer zin in. Kijken hoe ver ik kan komen in s1 voor het voorbij is.

S2 sorcerer of Necro beginnen. Neig nu naar Necro. Misschien wel hardcore om die achievement ook te halen.

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00
ik sta al weken in de wacht voor paar van de got clans, kan iemand me daar wellicht even accepten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:22:
Vandaag zal ik level 50 gaan halen met m'n sorceress. Ik ben benieuwd hoe de capstone zal gaan en wt3 nms.... met... crap gear ;)

Haha... ik houd jullie gewoon weer op de hoogte.
Ik ben ook van plan om vandaag de 50 aan te tikken met de sorc en dan WT3 in te gaan. Net als jij, slechte gear bestaande uit non-synergy selfmade legendaries :D

Ben tijdens het levelen misschien 2 of 3 keer doodgegaan, maar daar zal in WT3 wel verandering in komen.
Sorc valt me overigens 100% mee qua survivability. Ik had ze zwakker verwacht.
Capstone boss wordt een dingetje. Single target dps is niet super met mijn "lets see if this works" build :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:12:
[...]

Ik ben ook van plan om vandaag de 50 aan te tikken met de sorc en dan WT3 in te gaan. Net als jij, slechte gear bestaande uit non-synergy selfmade legendaries :D

Ben tijdens het levelen misschien 2 of 3 keer doodgegaan, maar daar zal in WT3 wel verandering in komen.
Sorc valt me overigens 100% mee qua survivability. Ik had ze zwakker verwacht.
Capstone boss wordt een dingetje. Single target dps is niet super met mijn "lets see if this works" build :D
Haha nice dude. :)

Ik heb de capstone met enorm gemak kunnen doen. Ook de boss was een eitje... viel me alles mee. Vanavond maar eens een NM gaan pakken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:17:
[...]

Haha nice dude. :)

Ik heb de capstone met enorm gemak kunnen doen. Ook de boss was een eitje... viel me alles mee. Vanavond maar eens een NM gaan pakken. :)
Ben je al 50? Ik moet nog gaan beginnen aan de game avond. Ik hoop dat ik er ook met groot gemak doorheen kom, maar een blik op m'n gear doet me anders vermoeden :D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
ik log nu in (prime time lijkt me) en ik ben de enige online in de guild (zit in GOT)

is er een andere guild waar het actiever is?

nothing stops this train

Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:25:
[...]

Ben je al 50? Ik moet nog gaan beginnen aan de game avond. Ik hoop dat ik er ook met groot gemak doorheen kom, maar een blik op m'n gear doet me anders vermoeden :D
Yeh... inmiddels level 52. Ook de eerste nm dungeons gedaan: tm 3 is nog steeds een eitje. Zelfs de butcher 2 keer tegen gekomen... en die sloeg geen deuk in een pakje boter... dat is voor mij een heel nieuwe gewaarwording... haha

Morgen eens zien hoe ver ik kan komen met de nms... maar zal me iets meer focussen op het levelen dan daadwerkelijk op de nm nummers. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:54:
[...]

Yeh... inmiddels level 52. Ook de eerste nm dungeons gedaan: tm 3 is nog steeds een eitje. Zelfs de butcher 2 keer tegen gekomen... en die sloeg geen deuk in een pakje boter... dat is voor mij een heel nieuwe gewaarwording... haha

Morgen eens zien hoe ver ik kan komen met de nms... maar zal me iets meer focussen op het levelen dan daadwerkelijk op de nm nummers. :)
Ik heb net level 50 gehaald. Nu eerst die eerste 25 paragon points neerplempen en dan ook even een NM'tje of wat runnen. Ook ik ben toevallig de Butcher 2x tegengekomen. Hij kostte me maximaal 2 potions per gevecht, maar legde vrij makkelijk het loodje. In tegenstelling tot de vorige keren had ik deze beide keren wel iets aan de loot.
Misschien nog ff een uurtje doorspelen voor de avond. 52 ga ik vandaag dan waarschijnlijk niet halen :D

laatste uurtje toch weer even de druid van de bank gehaald. Wat een bruut geweld is dat eigenlijk. Zeker na het spelen van een low level sorc. Heerlijk! :D
Heb even een Helltide gelopen en een tweede Tempest Roar geloot. Die is helaas niet beter dan mijn huidige, maar nog steeds niet slecht. Toch maar bewaren :P

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-09-2023 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Poops_McGhee wat voor een sorceress speel je? :) zelfs zonder goede affixes speelt die van mij al best goed. Kan me nauwelijks voorstellen hoe het zal zijn bij de juiste affixes en aspects op de gear... :😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 17 september 2023 @ 06:29:
@Poops_McGhee wat voor een sorceress speel je? :) zelfs zonder goede affixes speelt die van mij al best goed. Kan me nauwelijks voorstellen hoe het zal zijn bij de juiste affixes en aspects op de gear... :😱
Chain Lightning sorc. Heb gisteren de endgame build gebruikt, maar ik heb nog geen glyphs en aspects kloppen ook niet, dus dat gaat niet echt lekker. Vandaag weer even terug naar een hybrid setup van CL en Blizzard. Daar heb ik mee naar de 50 geleveled en dat ging best goed. Beter dan met de huidige build. De huidige werkt niet best met een fresh 50, denk ik zo 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kol Nedra schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:23:
ik log nu in (prime time lijkt me) en ik ben de enige online in de guild (zit in GOT)

is er een andere guild waar het actiever is?
Ik merkte hetzelfde toen ik gisteren even ingelogd was. Ik gok dat met het nieuwe seizoen weer wat leven in de brouwerij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 17 september 2023 @ 08:31:
[...]

Chain Lightning sorc. Heb gisteren de endgame build gebruikt, maar ik heb nog geen glyphs en aspects kloppen ook niet, dus dat gaat niet echt lekker. Vandaag weer even terug naar een hybrid setup van CL en Blizzard. Daar heb ik mee naar de 50 geleveled en dat ging best goed. Beter dan met de huidige build. De huidige werkt niet best met een fresh 50, denk ik zo 😂
:) Ik heb nog het eindresultaat van mijn leveling build nog steeds in gebruik; en dat gaat echt nog steeds als een speer. Moet zeggen dat ik binnenkort waarschijnlijk wel ga switchen naar deze build - en dan houd ik het waarschijnlijk bij Fire Ball ipv Fire Bolt - alhoewel ik het wel ga testen. :)

Nu eerst eens een dagger / wand en focus vinden; als ik dat heb, dan ga ik de build omgooien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb alleen 0 ruimte in stash en inventory... dat is wel echt irritant. :-/

Weer enorm zoekende naar de juiste aspects en wat wel / niet te bewaren... :) geneigd om sowieso alle perfect rolls (-10%) te bewaren... maar dan gaat het ook hard...

[ Voor 55% gewijzigd door RustStorm op 17-09-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:09:
Ik heb alleen 0 ruimte in stash en inventory... dat is wel echt irritant. :-/

Weer enorm zoekende naar de juiste aspects en wat wel / niet te bewaren... :) geneigd om sowieso alle perfect rolls (-10%) te bewaren... maar dan gaat het ook hard...
Haha. Dit is wat we doen. Altijd weer zoeken naar de juiste spulletjes.
Ik moet ook ruimte maken in m’n stash. Er zijn genoeg mogelijkheden, dus dat komt wel goed.
Rond lvl55 ga ik weer een endgame build proberen. Nu eerst terug naar de leveling build.

-----------------

Ondertussen op WT3 aangeland. Moest eerst de F1 race kijken en daarna pas de game opstarten. Capstone was inderdaad easy peasy, lemon squeezy. Lijkt wel of die generfed is. Eerst een paar Tree caches verzamelen om NM's te kunnen runnen. (kan ik ook met m'n main maken, I know)
Ben er nog niet uit met welke build ik verder wil. Chain Lighting is leuk, maar Frost lijkt me ook best grappig.
Denk niet dat de sorc een limit pusher gaat worden, dus een beetje fun met levelen hoeft niet opti performance te zijn. Wie weet ga ik zelfs wel voor een Fire sorc. Lekker alles in de hens steken en meteoortjes dumpen :D

------------------------

Ik kan lachend solo door een Hellfire event lopen. Mobs lvl58, ik 50,5. Niks aan het handje. 2 mystery chests kunnen openen met nog 11 minuten op de klok. Valt me alles mee. 0 deaths :P

[ Voor 41% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-09-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het voelt minder vloeiend met de nieuwe build. Moet ontzettend wennen aan alleen chain lightning als dps skill. Zal ongetwijfeld ook aan de gear liggen dat het qua mana nog niet fijn speelt. Ben gereld zonder mana aan het rond wandelen...

Wat wel echt zo is... snel dood ga ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:14:
Het voelt minder vloeiend met de nieuwe build. Moet ontzettend wennen aan alleen chain lightning als dps skill. Zal ongetwijfeld ook aan de gear liggen dat het qua mana nog niet fijn speelt. Ben gereld zonder mana aan het rond wandelen...

Wat wel echt zo is... snel dood ga ik niet.
Dat had ik ook met een endgame CL build. Daar kwam niks goeds uit, met dat ene starters paragon boardje. Altijd mana starved. Maar, inderdaad, je gaat niet snel dood.

Ik heb ondertussen de lvl52 gehaald en een Staff of Endless Rage mogen looten. De eerste unique is binnen (al had ik liever de chest piece gehad). Zolang ik geen betere one hand en off hand kan vinden, dan gebruik ik maar even een staff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:43:
[...]

Dat had ik ook met een endgame CL build. Daar kwam niks goeds uit, met dat ene starters paragon boardje. Altijd mana starved. Maar, inderdaad, je gaat niet snel dood.

Ik heb ondertussen de lvl52 gehaald en een Staff of Endless Rage mogen looten. De eerste unique is binnen (al had ik liever de chest piece gehad). Zolang ik geen betere one hand en off hand kan vinden, dan gebruik ik maar even een staff :P
Haha nice. Ik heb tweemaal unique boots en een unique pants mogen loten. Niet echt bijzonder spul.

Wellicht dat ik vandaag m'n build een klein beetje ga omgooien. Maar eerst nog even door op deze manier om het goed te "testen". Overigens mag ik level 56 zijn op het moment. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:16:
[...]

Damn nice man! Misschien moet ik maar een druid gaan maken... ;)

Haha, wellicht dat ik er een bonestorm necro voor ga gebruiken met lidless... haha

Maar eerst nog even klooien met m'n sorceress... :)
Ik ben kennelijk echt MEGA-slecht. Ik doe met mijn bonespear necro mét lidless met moeite NM48 terwijl ik zelf level 96 ben. Dan kom ik (volgens mij, ik kan er een level naast zitten) mobs tegen van level 101 (dus 5 levels boven mijn eigen level).

Hoe doen jullie dat? Heb je dan monsters die 50 (???) levels boven je eigen level zitten? Of zie ik iets over het hoofd?

Gisteren trouwens wel de True Perseverance trophy gehaald: mijn hardcore necro op level 50 gekregen. Dat was dan wel weer prima te doen, al zie ik geen aanknopingspunten om met HC verder te gaan, toch iets te zenuwachtig allemaal... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
spaceboy schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:56:
[...]

Ik ben kennelijk echt MEGA-slecht. Ik doe met mijn bonespear necro mét lidless met moeite NM48 terwijl ik zelf level 96 ben. Dan kom ik (volgens mij, ik kan er een level naast zitten) mobs tegen van level 101 (dus 5 levels boven mijn eigen level).
Ik ben zelf niet heel hoog gekomen nog. Ik doe iets van NM50 casual met mijn level 86 rogue, maar nog niet gepusht. Hoe ver je komt hangt naar mijn idee erg af van je gear en het niveau van je glyphs. Ik heb de mijne nu allemaal op level 15 en dat merk je wel. Maar ik vind het moeilijk inschatten waar dit gaat eindigen.

Dus nee, je bent niet megaslecht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
[...]

Hoe doen jullie dat? Heb je dan monsters die 50 (???) levels boven je eigen level zitten? Of zie ik iets over het hoofd?

Gisteren trouwens wel de True Perseverance trophy gehaald: mijn hardcore necro op level 50 gekregen. Dat was dan wel weer prima te doen, al zie ik geen aanknopingspunten om met HC verder te gaan, toch iets te zenuwachtig allemaal... :P
Check vooral je gear/aspects met een guide voor je build. Als je ergens iets mist, kan dat echt een enorme impact hebben op je damage, survivability en resource gebruik.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
[...]

Volg je een build? En hoeveel crit damage and crit chance heb je? Bij mij ging het pas lopen vanaf ongeveer 40% crit chance. Doe nu level 75 NMD met lvl 100 bonespear lidless necro. Kan ws hoger maar moet ik betere gear farmen.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:20
[...]

Welke NM je doet is ook belangrijk denk ik. Gisteren een NM62 geprobeerd met mijn lvl 100 blizzard.
Al de mobs gingen prima en elites ook zonder problemen. (Wel The Butcher tegengekomen :+ )
Bij de eind-boss liep het goed mis. Die kon ik zelfs niet aan 50% krijgen.
En zo heb ik ook wel een gevoel dat ik niet genoeg damage doe. (Gear stats niet optimaal, nog aspects die aan de lage kant zijn) Maar de goesting om dat ene item met 3 perfecte stats te zoeken is er niet meer -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Met m'n level 85 infinimist necro doe ik NM 65 to 68 dungeons. Hoger kan wel qua damage, maar dan oneshotten veel minions me. Alles valt of staat met je build en gear. Zo mis ik alle 20 renown paragon points en zijn veel glyphs nog laag. Maar heb ook geen zin meer om te farmen, dus ben al een tijdje gestopt met de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Ben ondertussen Level 93 Sorc, heb een paar levels geleden besloten om eindelijk een build te volgen (Blizzard Sorcerer ipv een fun build rondom Ice shards & Chain lightning) en langzamerhand begin ik de juiste aspects te hebben en laatste tijd dropt ook de nodige gear die duidelijk verbeteringen zijn (next het farmen van een goede pants, de huidige was handig met mijn fun build, maar ik gebruik geen Firewall meer en de + op strength kan ook wel een andere en nuttigere roll krijgen).

Dat en even een paar dagen pauze (even wat anders in de vorm van No Man's Sky) en ik heb er weer zin in ipv een moetje richting L100.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch leuk om te zien dat enkelen nog steeds wel bezig zijn met de game. :)

Ik heb net nog even een uurtje tussen werkzaamheden door gepakt. Sorceress speelt op dit moment niet vloeiend, maar blijf nog wel even doorgaan. Heb inmiddels al 3 keer unique boots gevonden, 1 unique pants en 2 verschillende unique staves. Niet DE chestpiece of voor de leuk - the oculus. :) wil die natuurlijk nog wel gaan krijgen; net als dat ik lidless wall met m'n necro wilde hebben. :)

Komt vast wel goed. Nms gaan easy peasy, maar traag. En dat voelt zonde... ben vooral hele lage aan het doen voor de eind drops van d'r bisses. Eens zien of dat wat gaat opleveren. :)

Nu maar weer aan het werk... zie signatuur. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bakbakbak schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:35:
[...]

Volg je een build? En hoeveel crit damage and crit chance heb je? Bij mij ging het pas lopen vanaf ongeveer 40% crit chance. Doe nu level 75 NMD met lvl 100 bonespear lidless necro. Kan ws hoger maar moet ik betere gear farmen.
Ik heb zo'n Bone Spear build van Maxrolls gepakt. Maar niet superspecifiek en ook Paragon heb ik zelf een beetje ingeregeld.

Nu heb ik deze specs:

Necromancer level 95
Attack Power: 5.847
Armor: 6.049
Life: 11.600

Weapon Damage: 2.056
Critical Strike Chance: 16.0%
Critical Strike Damage: 263.3%
Critical Strike Damage With Bone: 121.5%
Overpower Chance: 3.0%
Overpower Damage: 196.7%

Ziet dit er heel beroerd uit? En zo ja: waar moet ik als de sodemieter aan werken? (en hoe) 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23
spaceboy schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:29:
[...]

Ik heb zo'n Bone Spear build van Maxrolls gepakt. Maar niet superspecifiek en ook Paragon heb ik zelf een beetje ingeregeld.

Nu heb ik deze specs:

Necromancer level 95
Attack Power: 5.847
Armor: 6.049
Life: 11.600

Weapon Damage: 2.056
Critical Strike Chance: 16.0%
Critical Strike Damage: 263.3%
Critical Strike Damage With Bone: 121.5%
Overpower Chance: 3.0%
Overpower Damage: 196.7%

Ziet dit er heel beroerd uit? En zo ja: waar moet ik als de sodemieter aan werken? (en hoe) 8)
Heel beroerd nee, maar je kan wel veel meer damage eruit persen met wat kleine upgrades:

Je weapon damage kan flink omhoog dat merk je echt met alles. Zit zelf met een 2700+ wapen.
Je crit chance is echt heel laag, probeer dat op je items te krijgen Loop met 50+% rond, en dat scheelt heel veel.

Heb je geen vulnerability damage? Ook dat werkt lekker met je Necro.

Welke aspects gebruik je?

Als je wil log ik wel even in vanavond , misschien heb ik nog wat jellows die je mooi om kan zetten naar de items die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch... kom ik er meer en meer achter dat: goblin in een instance? Butcher incoming... Butcher in de instance? Zo maar eens een Goblin ergens verstopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorc gisteren nog naar lvl55 geleveled. 3 uniques in de tas (die een high drop rate hebben). De staff is eigenlijk niks waard voor mijn build, maar de DPS is nogal hoog, dus die moet maar even mee. Buff op Fire Ball, wat al niet een beste dps optie is, heb ik niets aan. Die gebruik ik namelijk niet.

De broek schijnt wel een fijn ding te zijn, Iceheart Brais en de schoenen hou ik voorlopig ook voor de 10% movement speed.

Denk dat ik pas rond lvl70 echt ga kijken voor een endgame build, als de meeste gear items rond de 800 zitten.
Zonder de goeie glyphs kom ik toch niet heel ver in een endgame build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:14:
En toch... kom ik er meer en meer achter dat: goblin in een instance? Butcher incoming... Butcher in de instance? Zo maar eens een Goblin ergens verstopt...
Gisteren 2 goblins in dungeons gevonden, geen Butcher....

Zojuist tegengekomen in Domhainne.... Butcher pakt buffs van andere mobs, zooitje Maulers met stuns, die plenty aanwezig waren. Ik heb geen schijn van kans gemaakt. Butcher bleef maar groeien en groeien. Stond met zijn kop aan de bovenrand van mijn scherm :O

[ Voor 28% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-09-2023 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:13:
[...]

Gisteren 2 goblins in dungeons gevonden, geen Butcher....
Heus wel! Die lag al tussen alle andere corpses... ;)

Ik begin steeds wat meer feeling te krijgen voor de build. Mogelijk ook omdat de gear steeds een beetje beter aan het worden is. Lijkt me heel fijn om de unique chest te mogen ontvangen. Er droppen iig genoeg uniques vandaag.

Straks maar eens koken en dan aflevering masterchef Australië terugkijken en daarna mogelijk nog even gaan gamen. Volgens mij is m'n sorceress nu level 57... :)

Vermaak me uitstekend. Moet wel zeggen: voelt iets meer als "zonde" van de tijd om mezelf bezig te houden met een nieuwe toon... maar een maand wachten heb ik geen zin in en lekker uitproberen is eigenlijk wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:22:
[...]

Heus wel! Die lag al tussen alle andere corpses... ;)

Ik begin steeds wat meer feeling te krijgen voor de build. Mogelijk ook omdat de gear steeds een beetje beter aan het worden is. Lijkt me heel fijn om de unique chest te mogen ontvangen. Er droppen iig genoeg uniques vandaag.

Straks maar eens koken en dan aflevering masterchef Australië terugkijken en daarna mogelijk nog even gaan gamen. Volgens mij is m'n sorceress nu level 57... :)

Vermaak me uitstekend. Moet wel zeggen: voelt iets meer als "zonde" van de tijd om mezelf bezig te houden met een nieuwe toon... maar een maand wachten heb ik geen zin in en lekker uitproberen is eigenlijk wel goed.
Rond dit level droppen er vaak veel uniques. Dat heb ik op alle classes gezien. Denk dat ze je dan lekker maken en je laten spelen met een aantal uniques om zo te kunnen bepalen welke weg je opwilt.
De specs van de uniques hebben allemaal een verschillende specificatie.
Maar ik wil die chest hebben. Die lijkt een medium droprate te hebben, dus dat moet te doen zijn :D

Ik doe ook af en toe 2 Tree dungeons. De XP die je krijgt van een volle bar is ook niet verkeerd. Bijna een kwart XP bar op dit level. Niks om je neus voor op te halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oohhh... de ToW... dat vergeet ik dus oprecht hè... haha... thanks for the reminder @Poops_McGhee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:05:
Oohhh... de ToW... dat vergeet ik dus oprecht hè... haha... thanks for the reminder @Poops_McGhee :)
Haha. De XP voor caches is best goed tot zo'n beetje lvl 60-65. Je krijgt er geen uniques uit, voor zover ik weet, maar de mobs in de dungeons droppen die ook wel. Zolang die caches XP lekker optelt, dan blijf ik ze wel doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jaer schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:51:
[...]
Welke aspects gebruik je?

Als je wil log ik wel even in vanavond , misschien heb ik nog wat jellows die je mooi om kan zetten naar de items die je nodig hebt.
Thanks voor je aanbod. Ik kijk morgenavond even. Ben laatste tijd wat onregelmatig aan de PS5. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKpYd8XAdBV0tdCRL8WKe3El1vc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sDyev3RQk8t50upBM2TKkHel.png?f=user_large

Benieuwd of ze niet te vroeg zulke shit op twitter zeggen :P Na het doodbloeden van de playerbase met Season 1 ben ik toch wel van mening dat je niet zomaar zulke shit kan zeggen als je het niet kan backen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow... ik begin steeds meer het "damn awesome" gevoel te krijgen met m'n sorceress. Ze wordt steeds sterker en de gear begint er redelijk uit te zien. Sterker nog, ik vind het kennelijk nodig om affixes te rerollen... en volledig te upgraden... why?! Ik heb geen idee... tis niet per se zo dat ik omkom in de mats... sterker nog ik moet silver ore gaan farmen binnenkort... en 7M gold... binnenkort ook maar eens terughalen met m'n necromancer. Haha

Maar de butcher... m'n necro is fresh meat voor hem... hij is fresh meat voor m'n sorceress. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:33:
Wow... ik begin steeds meer het "damn awesome" gevoel te krijgen met m'n sorceress. Ze wordt steeds sterker en de gear begint er redelijk uit te zien. Sterker nog, ik vind het kennelijk nodig om affixes te rerollen... en volledig te upgraden... why?! Ik heb geen idee... tis niet per se zo dat ik omkom in de mats... sterker nog ik moet silver ore gaan farmen binnenkort... en 7M gold... binnenkort ook maar eens terughalen met m'n necromancer. Haha

Maar de butcher... m'n necro is fresh meat voor hem... hij is fresh meat voor m'n sorceress. Haha
Ik heb ook steeds meer momenten met de sorc dat ik denk dat het eindelijk ergens op begint te lijken. Nu is het ook wel zo dat ik eerst een rondje op de druid doe en dan valt eigenlijk alles daarna wel tegen.
Waarom eerst op de druid? Poen! De put is redelijk droog, dus de druid moet gold farmen voor toekomstige enchants of wat dan ook :D

Ik denk dat jij best veel lol aan een druid gaat hebben. Vooral in endgame levels. :Y

------------------

YESSS! Niet de allerbeste stats, maar hij dropte! Nu weer op zoek naar boots met max evades :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lYWnv3c6DLMAKNjmFXh1gt9DvI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7uh72b7VREP1Yj4lyzpCbMj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2023 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee nice one! Grats! En inmiddels level 59 zie ik... als het geen 60 is nu. :) helemaal cool! Hoe speelt dat nu, met de chest? :)

En je sorceress ziet er zo goed als hetzelfde uit als die van mij. :) hoe toevallig is dat haha!

Vandaag weer een hoop tijd op te gamen. Redelijk lege agenda namelijk. Maar eerst spreekuur en daarna lekker aam de slag indien mogelijk. :) op jacht naar de chest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond voor het eerst sinds weken weer even gespeeld. Ik heb nog steeds de barber niet dus dacht weet je.. ga die eens proberen te halen. Had 4 wrathfull invokers en helaas geen Barber.

Hoe krijg ik eigenlijk die wrathful invokers? Weet niet hoe ik aan mijn 4 was gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:35
Craften?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:04:
Gisteravond voor het eerst sinds weken weer even gespeeld. Ik heb nog steeds de barber niet dus dacht weet je.. ga die eens proberen te halen. Had 4 wrathfull invokers en helaas geen Barber.

Hoe krijg ik eigenlijk die wrathful invokers? Weet niet hoe ik aan mijn 4 was gekomen :P
Die kunnen droppen van elites enzo... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Ze kunnen droppen, maar je kan ze ook gamblen via de "uncertain invoker". wel relatief lage kans. Duurde geloof ik best wel lang voordat ik er 1 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 06:31:
@Poops_McGhee nice one! Grats! En inmiddels level 59 zie ik... als het geen 60 is nu. :) helemaal cool! Hoe speelt dat nu, met de chest? :)

En je sorceress ziet er zo goed als hetzelfde uit als die van mij. :) hoe toevallig is dat haha!

Vandaag weer een hoop tijd op te gamen. Redelijk lege agenda namelijk. Maar eerst spreekuur en daarna lekker aam de slag indien mogelijk. :) op jacht naar de chest!
@RustStorm , dit is wel de beste look voor een Sorc, denk ik zo ;)

Ben gisteren geëindigd op lvl60. Moest toch even uitproberen hoe dat speelt met die chest. Best handig, om zowel offensive als defensive met Teleport te kunnen spelen. Ik moet wel wat aanpassen in mijn build, want ik heb Blizzard nog in gebruik. Dan bevriezen mobs redelijk snel en komen dan niet naar je toe als je Teleport hebt gebruikt 😄
Ook een paar schoenen met +3 max evade gevonden en Teleport in een enchantment slot gezet. Nu heb ik dus 4 werkende Teleports en doet die chest nog beter z'n werk.

Je zal die chest ook wel snel looten, denk ik. De droprate is wel goed.
Nu Ahavarion nog 😂😂

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2023 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wrathful Invokers droppen veel makkelijker tegenwoordig. Ik heb er nog een stuk of 100 in de stash zitten.
Volgens mij heb ik de meesten in NM dungeons gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou... bij mij heeft de unique chest er nog geen zin in zich te laten zien hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
RustStorm schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:29:
Nou... bij mij heeft de unique chest er nog geen zin zich te laten zien hoor... :)
Ik heb die 1 keer gekregen... Die Oculus aan de andere kant heb ik al een x aantal keer in de stach.
Het enige wat ik jammer vind is dat de daggers niet beschikbaar zijn bij die Obol vendor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Boermansjo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:44:
[...]

Ik heb die 1 keer gekregen... Die Oculus aan de andere kant heb ik al een x aantal keer in de stach.
Het enige wat ik jammer vind is dat de daggers niet beschikbaar zijn bij die Obol vendor.
Die chest wordt mijn Sorceress Tempest Roar... ;) haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb even een half uurtje op een endgame CL build gespeeld. Wat is dat wennen, zeg. Nu zijn mijn aspects enzo nog niet zoals ze moeten zijn, maar het is erg wennen. Ik sta redelijk vaak zonder mana te wachten tot ik weer wat kan doen. Maar dood ga ik niet. En dat terwijl Maxroll zegt dat je squishy bent....

Maar we hebben weer wat om naartoe te werken. Deze build ga ik helemaal werkend krijgen, voordat Season 2 launched!!

De enige class die ik dan (weer) niet heb gespeeld is de Barb. Die heb ik in D3, ver in het begin, nog gespeeld en daarna nog 1 keer in Season 13 of zo. Daarna nooit meer gespeeld. Wie weet krijgt die dan een kansje in Season 2 als 2e alt :D

---------------

Met Vyr's en Umbral gaat het al een stuk beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2023 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels toch wel een AP van 2800 met m'n sorceress. Echt wel te gek. En dat in combinatie met nauwelijks tot niet dood kunnen. De speelstijl steeds meer onder de knie krijgen en... nog maar level 60 zonder unique chest! Haha... helemaal te gek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik wilde eigenlijk Necro gaan voor S2 maar jullie enthousiasme begint toch wel aanstekelijk te worden, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had CL en Frost Nova ook in mijn vorige build, maar ook Blizzard en daar deed ik best veel mee. Ik zat er nagenoeg nooit zonder mana. Maar als alles op CD stond, dan sloeg ik geen deuk meer. Da’s nu toch anders.
Bij de huidige build heb ik vaak het idee dat het zo langzaam gaat, terwijl ik een vid heb gezien waarbij deze build juist lekker rap speelt.
Het is wel wennen, maar dat komt wel goed. Qua speed ben ik rogue/tornado druid gewend. Lekker knoppen spammen en alles valt dood naast je neer. Nu gaat dat ook best goed, maar knoppen spammen is er niet echt bij 😂

Ik zit nu op 2750 AP, net iets over lvl60,5.

[ Voor 30% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2023 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:13:
Ik wilde eigenlijk Necro gaan voor S2 maar jullie enthousiasme begint toch wel aanstekelijk te worden, haha.
Haha. Ja... ik had dit ook niet per se verwacht om eerlijk te zijn. Maar eenmaal level 30 en gear met aspects (allemaal te krijgen door dungeons af te ronden) begint het echt een feestje te worden...

Ben benieuwd hoe het binnen WT4 zal gaan... dit is nu nog steeds een walk in the park. :)

Ik zou zeggen: geef het een voorzichtige poging. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nu de Maxroll build, maar ga misschien de Icy Veins build ook eens proberen. Die vind ik vaak toch erg goed met hun builds. Waarschijnlijk omdat ik daar al sinds mijn WoW tijd en heel D3 daarop gekeken heb.
En nu kost respeccen nog niet zoveel gold en tijd :D

Maar nu eerst zorgen dat mijn vrouw niet omkomt van de honger. Eten maken, uitbuiken en daarna weer een stukje gamen.

[ Voor 18% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2023 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:-( uniques all over... behalve... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tot nu toe maar 1 unique gezien vandaag...., maar wel weer de chest :D
Geen betere dan ik nu heb, overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik houd het weer voor gezien voor vandaag. Lekker dagje geweest al met al. Aantal upgrades gevonden, goede rerolls gehad en prima legendaries gevonden met aspects die ik nodig heb. Wel gemerkt dat ik ze wat verkeerd heb geplaatst (maar is niet zo een ramp). Morgen denk ik geen D4 voor mij. Drukke dag spreekuur en schoonmoeder die er in de avond is vanwege het oppassen op donderdag... :)

Wordt vervolgd in ieder geval. :) need that chest! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook weer even klaar voor vandaag. We gaan nog even lekker voor de tv hangen en dan is de dag weer klaar.
Lvl 61,5 en de build begint te lopen. Denk dat ik het wel te pakken heb nu. :)

Morgen weer een dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik ga de volgende keer dat ik tijd heb maar eens beginnen met het ombouwen van mijn Druid van Pulverize naar Werenado. Wordt toch tijd eindelijk die TR uit de stash te gaan gebruiken.

Inmiddels ben ik level 77 en ben ik bezig met de laatste zones maxen, alle sidequest zijn complete alleen een aantal dungeons/aspects moet ik nog verzamelen. NM T49 is de hoogste die ik geprobeerd heb en hoewel die nog wel prima ging met Pulverize, merk ik toch dat de lagere single target damage het lastiger maakt met sommige elites of boss fights als er geen andere mobs in de buurt zijn.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteravond dan eindelijk level 100 bereikt. Aangezien ik tot nu toe heel casual heb gespeeld door alleen NM dungeons te spelen die 10 levels boven mijn level zaten, heb ik maar eens een tier 70 (mob level 124). Dat ging op zich nog prima, al schoot m'n health af en toe wel hard naar beneden. Alleen de eindbaas duurde een eeuwigheid voordat ik hem neer had.

Vanavond samen met een vriend een paar keer UL gaan proberen, maar ik vermoed dat die niet te doen gaat zijn. Ik weet niet of ik de interesse heb om nog langer door te grinden in de hoop op betere items, aangezien ik de afgelopen 30 levels nauwelijks iets heb gevonden dat beter was dan de items die ik al had.

Daarnaast lonken Starfield en BG3 ook, dus weet nog niet hoe lang ik Diablo nog interessant ga vinden.

Xbox Live: Chevalric

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:19
Weet iemand wanneer die Season 2 streams eigenlijk gestreamed gaan worden? Heb daar nog niets over kunnen vinden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 15:26
Ben nu level 52 met mijn Druid. Tot level 50 met een Landslide build rondgelopen. Nu overgestapt naar pulverise build. Weapon aspect had ik al. Weet alleen nog niet of ik de variant met Storm Strike neem of de full Grizzly Rage build.

Zijn de Tweakers guilds nog een beetje actief? Was met vrienden samen een guild gestart, maar daar is de activiteit doods.

PSN: bollsie

• GRDavies75

GRDavies75

Visgek82 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:05:
Weet iemand wanneer die Season 2 streams eigenlijk gestreamed gaan worden? Heb daar nog niets over kunnen vinden.
Zoveel nieuwe content dat ze 4 uur aan livestreams (verdeeld over 2 sessies) moeten doen?
Ik hoorde kwade tongen spreken over dat ze het spel misschien wel een half jaar te vroeg hebben uitgebracht, maar perse op 6/6 oid wilde uitbrengen, krijgen we dan nu de volledige implementatie? :+

Klinkt wel intrigerend, maar ik ga mijn adem niet inhouden. Ik teken er voor als er iets meer endgame content / handelingen / diversiteit zou zijn.
Ja ben heel erg benieuwd naar het nieuws over Seizoen 2. Maar denk dat hoe zij het portrayen overdreven is :P kan het me niet anders voorstellen haha

Weet wel dat ik sowieso Seizoen 2 weer ga spelen. zo ben ik gewoon :P Denk dat ik eens een nieuwe class ga proberen die ik nog niet in D4 echt gespeeld heb. En dat is barbarian. Gaat wel een beetje afhangen van de builds die het beste zijn op baba denk ik

Ricmaniac schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:29:
Ja ben heel erg benieuwd naar het nieuws over Seizoen 2. Maar denk dat hoe zij het portrayen overdreven is :P kan het me niet anders voorstellen haha

Weet wel dat ik sowieso Seizoen 2 weer ga spelen. zo ben ik gewoon :P Denk dat ik eens een nieuwe class ga proberen die ik nog niet in D4 echt gespeeld heb. En dat is barbarian. Gaat wel een beetje afhangen van de builds die het beste zijn op baba denk ik
We kennen Blizzard nu zo langzamerhand wel een beetje. Ze zijn goed in marketing en hypen van de playerbase, om daarna weer eens teleur te stellen. Of bomvol nieuwe features geven en dan naderhand de nerf bat er overheen halen.
Het kan sowieso niet magerder dan season 1, dus meevallen zal het altijd wel :D

Barb is voor mij ook de enige class die ik niet heb gespeeld in D4. Ik heb er een aangemaakt als bank alt, maar nooit gespeeld. Die staat nog steeds naast de stash in Kyovashad. :D
Weet nog niet of die ik een kans gun om in Season 2 mee te beginnen. Misschien als alt alt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uhm....., heb vanmiddag een NM Domhainne gedaan..., heb er 2 tegelijk geloot. Een van de boss en een als NM reward....
En ik heb een paar ToW dungeons gelopen met de druid. Caches in de stash gedaan en geopend met de Sorc. Je krijgt dan toch Ancestral gear, voordat je WT4 in kan ;)

Als het mogelijk had geweest, dan had je er een kunnen krijgen :D

[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-09-2023 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohhhh dit was een zware werkdag.... en ik wil heul erg graag aan de slag met m'n sorceress... maar dat gaat het niet worden verwacht ik... schoonmoeders is er al. ;)

Dan maar hier een beetje lurken... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker een aantal ancestral items te pakken voor de sorc. Ook een paar near perfect boots. Ook een Wand en een Focus weten te looten, allebei Ancestral. AP van mijn sorc is nu 4526, op lvl62.

Build van Maxroll wat aangepast en gekozen om Invigorating Conduit erbij te nemen, voor de Crackling Energy, waar ik weer wat mana van krijg.
Dat gaat toch wat beter met mana management. Denk dat ik straks nog wat ToW's op de druid ga rennen. Het is goed voor de gold balance en wat extra spullen voor de Sorc. Die rent nu rond met een 810ilvl focus :D
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:18:
Lekker een aantal ancestral items te pakken voor de sorc. Ook een paar near perfect boots. Ook een Wand en een Focus weten te looten, allebei Ancestral. AP van mijn sorc is nu 4526, op lvl62.

Build van Maxroll wat aangepast en gekozen om Invigorating Conduit erbij te nemen, voor de Crackling Energy, waar ik weer wat mana van krijg.
Dat gaat toch wat beter met mana management. Denk dat ik straks nog wat ToW's op de druid ga rennen. Het is goed voor de gold balance en wat extra spullen voor de Sorc. Die rent nu rond met een 810ilvl focus :D
Holy crap dude... dat is insane :) Nice damage hoor en dat ilvl van je focus.... O_O

Be al op WT4 terecht gekomen? :)

RustStorm schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:20:
[...]

Holy crap dude... dat is insane :) Nice damage hoor en dat ilvl van je focus.... O_O

Be al op WT4 terecht gekomen? :)
Hahaha. Het is wel heel makkelijk om een goed gegearde lvl100 te hebben, die in 5 minuten een ToW dungeon kan rennen. Sacred spullen kun je meenemen, want die hebben een level requirement van 60. Ancestrals hebben een level requirement van 80. Maar de caches die je met je lvl100 pakt, die geven wel ancestrals die je op je huidige level kan dragen, dus nog even geen WT4 nodig. Daar ga ik rond lvl70 naartoe.
Eerst nog even m'n eigen alt carry'en. Gelukkig kan dat :D

Je necro heeft misschien toch nog wat te doen, nadat hij in een gat gevallen is. :D
Poops_McGhee schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:26:
[...]

Hahaha. Het is wel heel makkelijk om een goed gegearde lvl100 te hebben, die in 5 minuten een ToW dungeon kan rennen. Sacred spullen kun je meenemen, want die hebben een level requirement van 60. Ancestrals hebben een level requirement van 80. Maar de caches die je met je lvl100 pakt, die geven wel ancestrals die je op je huidige level kan dragen, dus nog even geen WT4 nodig. Daar ga ik rond lvl70 naartoe.
Eerst nog even m'n eigen alt carry'en. Gelukkig kan dat :D

Je necro heeft misschien toch nog wat te doen, nadat hij in een gat gevallen is. :D
Dat is natuurlijk waar. Maar ik ben gek, want ik wil mijn sorceress met m'n sorceress gearen ;) En geen gebruik maken van de beste necro. :) Haha, oh well! You outran me! ;D

Tot nu toe gewoon 1 missie nog: de unique chest! :D Daarna zie ik wel weer verder.... :D

Enige wat ik misschien wel met m'n necro ga doen trouwens, is gold farmen :) Zodat het allemaal wat gemakkelijker zal gaan met het rerollen enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:31:
[...]

Dat is natuurlijk waar. Maar ik ben gek, want ik wil mijn sorceress met m'n sorceress gearen ;) En geen gebruik maken van de beste necro. :) Haha, oh well! You outran me! ;D

Tot nu toe gewoon 1 missie nog: de unique chest! :D Daarna zie ik wel weer verder.... :D

Enige wat ik misschien wel met m'n necro ga doen trouwens, is gold farmen :) Zodat het allemaal wat gemakkelijker zal gaan met het rerollen enzo
Gold farmen was ook het eerste doel van mijn druid, totdat ik me bedacht dat hij ook wel eens die caches kon afstaan. Gold is wel het meest nodig, want de put stond bijna droog op 3mln gold. Dat is nu weer een beetje op peil.
Ik heb net een NM gedaan, met ancestral gear. Eerlijk gezegd merk ik niet heel veel verschil. Ik denk dat paragon het echt maakt, dus dan is het wel leuk om ancestrals te hebben, maar je haalt er niet alles uit.
En toch ga ik wat meer pakken. Het is een test alt, als preview op waarmee ik in season 2 wellicht ga starten. :P
Maar wel een hele leuke!

---------

Nog een paar Ancestrals erbij. Damage is nu 5591. Nog even een NM runnen voor het slapen gaan en dan is het weer even klaar voor vandaag.
Toch best veel lol gehad om met een zwaar OP druid door lvl95 dungeons te rennen. Blijft toch leuk :D

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-09-2023 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het ziet er naar uit dat ik vandaag weer mag. :) Enorm veel zin in. Leuk om te merken dat ik nog steeds uitkijk naar het spelen van het spel. :) God of War en Star Wars blijven dus toch echt nog even gesealed... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:47:
Het ziet er naar uit dat ik vandaag weer mag. :) Enorm veel zin in. Leuk om te merken dat ik nog steeds uitkijk naar het spelen van het spel. :) God of War en Star Wars blijven dus toch echt nog even gesealed... ;)
Het is ook leuk om je progressie te lezen. Op lvl100 ben ik toch uitgekeken. Zelf een reroll zie ik niet direct zitten.
Al heb ik nog een paar glyphs die niet max zijn. En redelijk veel items die nog niet op 800+ zijn.
Ik blijf ook steken op die dagger. De loot daarvan is op het moment extreem laag. Ik zit nu de twijfelen om een rogue te maken. Misschien toch eens proberen en dan een meer fun rogue build proberen.
NM 21 is nog te doen met de sorc. Heb een paar sigils uit de ToW caches geloot en ben er een gaan runnen. Ik kom er niet doorheen zonder een keer dood te gaan, maar het is te doen. Nu lvl63 en een beetje.
Ik heb nu een beetje van de Icy Veins build en het grootste deel van de Maxroll build. Mana is niet echt een probleem meer, alhoewel ik nog wel eens zonder sta, maar niet meer zo vaak. Daar moet ik nog wat op zien te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NM T17 is nu het fijnst om te doen. Geen zorgen om doodgaan, mobs gaan makkelijk neer en bosses ook. De build begint echt goed los te komen en ik heb ook een paar goeie aspects gevonden. Die doen een hoop.

Een keer een treasure goblin tegengekomen in een dungeon, geen Butcher. Gisteren kwam de Butcher alleen en geen treasure goblin.

The Butcher kan ik nu makkelijk hebben. Maarja, ik heb dan ook een beetje gecheat met ToW caches uit WT4 vandaan.

Vanavond eens proberen of ik de capstone doorkom op m’n huidige level. Moet volgens mij makkelijk kunnen 😄
Wel geinig om te lezen @Poops_McGhee, over de goblin en butcher. Want ik ben het eens in de gaten gaan houden en sinds vorige post over de goblin en butcher is het een 100% match gebleven - zie ik een goblin en krijg ik hem neer, kom ik ook de butcher tegen. Ben ik de butcher tegen gekomen, dan kom ik ook de goblin tegen. Waar ik rekening mee heb gehouden: als ik de goblin heb gevonden voorkom ik een portal naar town... want de butcher despawnt als je het voor elkaar krijgt de dungeon uit te komen als hij achter je aan zit... wellicht dat dat een reden is dat het bij jou niet een 1 op 1 is in de dungeons... maargoed... misschien is het wel echt enorm toevallig... ;)

Ik ben op nm11 bezig op het moment. Gisteren dus niet gespeeld en nu op tijd thuis dus ga er even mee aan de slag. :)

Get to me unique chest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had wat tijd over, wachtende op een call. Ben de capstone gaan doen en dat was een makkie. Elias is een joke met de betere gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:58:
Wel geinig om te lezen @Poops_McGhee, over de goblin en butcher. Want ik ben het eens in de gaten gaan houden en sinds vorige post over de goblin en butcher is het een 100% match gebleven - zie ik een goblin en krijg ik hem neer, kom ik ook de butcher tegen. Ben ik de butcher tegen gekomen, dan kom ik ook de goblin tegen. Waar ik rekening mee heb gehouden: als ik de goblin heb gevonden voorkom ik een portal naar town... want de butcher despawnt als je het voor elkaar krijgt de dungeon uit te komen als hij achter je aan zit... wellicht dat dat een reden is dat het bij jou niet een 1 op 1 is in de dungeons... maargoed... misschien is het wel echt enorm toevallig... ;)

Ik ben op nm11 bezig op het moment. Gisteren dus niet gespeeld en nu op tijd thuis dus ga er even mee aan de slag. :)

Get to me unique chest!
Ik verlaat een dungeon eigenlijk nooit, voordat ik hem af heb. Ik hoop elke keer dat ik The Butcher tegenkom en dat versterkt wanneer ik een goblin tegenkom. Maar hij kwam niet :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BAM... eerste nm en heb de chest te pakken. :) met uitstekende stats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:11:
BAM... eerste nm en heb de chest te pakken. :) met uitstekende stats!
Nice!! Ik ben de chest niet meer tegengekomen en ik zou best een upgrade willen :D

WT4 is een makkie. Ben nu ToW'tje aan het doen, om te kijken hoe dat gaat. Knal er gewoon doorheen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RustStorm, ik kom nu net een goblin tegen en in dezelfde kamer the Butcher. Allebei zijn ze lvl75 en allebei zijn ze dood. Maar, je theorie was in dit geval zeker waar.
Oh, en allebei slechte loot :P
Helltide op WT4 is ook nog prima te doen. Ben 1 keer doodgegaan (duur momentje, 144 cinders weg), maar over het algemeen valt het reuze mee. Mystery chest geopend, geen upgrades, maar wel leuke aspects.

Barber met 2.0 sec in een ring gedaan. Dat is ook echt heel leuk knallen. Maar als ik een Caged Heart of Omnipower kan vinden, die een waarde heeft van 33-35 extra mana spent, dan gaat die de Barber wel vervangen.
Ik heb er nu een met 41 mana en een ander met 44 mana. Dat is me nog te hoog om een Barber mee te vervangen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Poops_McGhee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:15:
[...]

Nice!! Ik ben de chest niet meer tegengekomen en ik zou best een upgrade willen :D

WT4 is een makkie. Ben nu ToW'tje aan het doen, om te kijken hoe dat gaat. Knal er gewoon doorheen :D
Denk je dat Omnipower beter is voor Sorc atm? Dan Barber?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

UTADDICT schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:51:
[...]

Denk je dat Omnipower beter is voor Sorc atm? Dan Barber?
Omnipower geeft je core skills een extra projectile voor x aantal mana spent. Dus, als je een chain lighting (35 mana) cast, en je omnipower is 'voor elke 35 mana spent', krijg je dus een dubbele cast elke keer dat je cast met de tweede cast op x% damage. Elke cast weer. Heb je Destructive Chain Lighting gekozen, dan heb je dus nog eens 30% kans op Crackling Energy door je gratis Chain Lighting cast. Dus kans op meer damage en mana, als je ook Invigorating Conduit hebt gekozen.
Het is dus wel beter om een Omnipower met lage mana spent waarde te krijgen.

Barber is afhankelijk van Crits en bouwen dan alleen alle damage NA de crit voor 2-4 seconden op, om daarna te unleashen met x% damage. Dat is dus niet elke cast weer, zolang je geen 100% crit chance hebt.
Maar dat is dus alleen extra damage, zonder de extra proc kansen van DCL en Inv Conduit.

Voor een CL build is de Omnipower mijn inziens dus beter, mits de mana spent waarde laag is. Over andere builds kan ik niet oordelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-09-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben... pffff... ik wil aan de slag vanavond. Maar schoonmoeder blijft nog een nachtje. :-( dus ik verwacht vanavond niet te kunnen gamen. Ga eens kijken of het lukt, maar denk dat de tv wordt geconfisqueerd... ;)

En morgenavond ook al niet vanwege een feestje... oh oh oh... het lijkt wel of ik ook nog een soort leven heb... dat kan toch niet de bedoeling zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:50:
Ik ben... pffff... ik wil aan de slag vanavond. Maar schoonmoeder blijft nog een nachtje. :-( dus ik verwacht vanavond niet te kunnen gamen. Ga eens kijken of het lukt, maar denk dat de tv wordt geconfisqueerd... ;)

En morgenavond ook al niet vanwege een feestje... oh oh oh... het lijkt wel of ik ook nog een soort leven heb... dat kan toch niet de bedoeling zijn. :)
15 November, Playstation Portal release. Of je PS5 aan een monitor hangen. Dan heb je nergens last meer van :P

Die Portal lonkt wel erg naar mij. Héle grote kans dat ik die aanschaf.

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Is er nog een plekje vrij in de tweakers clan? Lvl 83 s1. Zou graag samen nm dungeons doen.
Poops_McGhee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:45:
[...]

15 November, Playstation Portal release.

Die Portal lonkt wel erg naar mij. Héle grote kans dat ik die aanschaf.
Dude... je verpest me! En... draagt bij aan dat ik nooit en te nimmer rijk zal worden. ;) hahaha damnit!

RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:55:
[...]

Dude... je verpest me! En... draagt bij aan dat ik nooit en te nimmer rijk zal worden. ;) hahaha damnit!
Rijkdom heb je al, als ik het goed onthouden heb; je familie. En die gunnen je best wel een Playstation Portal! :D

Ondertussen lvl66 en ToW dungeons zijn het weer waard om te doen. lvl75 mobs geven lekker XP en de XP voor de caches is weer een hele leuke aanvulling.
Ik werd wel wat overmoedig en stormde een flinke mobpack in. Dat eindigde niet zo goed. Hahaha.
Poops_McGhee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:14:
[...]

Rijkdom heb je al, als ik het goed onthouden heb; je familie. En die gunnen je best wel een Playstation Portal! :D

Ondertussen lvl66 en ToW dungeons zijn het weer waard om te doen. lvl75 mobs geven lekker XP en de XP voor de caches is weer een hele leuke aanvulling.
Ik werd wel wat overmoedig en stormde een flinke mobpack in. Dat eindigde niet zo goed. Hahaha.
Hahaha je hebt gelijk. Ze zullen het mij ongetwijfeld gunnen. :) paar maandjes wachten nog... ;)

Mooi te lezen dat je zo lekker bezig bent in WT4. Ik ga nog even door binnen WT3 en wat nms. Alhoewel het wel echt enorm makkelijk gaat op dit moment in nm13. Misschien maar gewoon door tot ik binnen wt3 niet meer hoger kan. Omdat het leuk is.

Ondanks dus de speelsessie van een enkel uurtje vandaag, is deze niet onverdienstelijk geweest. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:31:
[...]

Hahaha je hebt gelijk. Ze zullen het mij ongetwijfeld gunnen. :) paar maandjes wachten nog... ;)

Mooi te lezen dat je zo lekker bezig bent in WT4. Ik ga nog even door binnen WT3 en wat nms. Alhoewel het wel echt enorm makkelijk gaat op dit moment in nm13. Misschien maar gewoon door tot ik binnen wt3 niet meer hoger kan. Omdat het leuk is.

Ondanks dus de speelsessie van een enkel uurtje vandaag, is deze niet onverdienstelijk geweest. :)
Ik heb de capstone echt lachend kunnen doen, dus dat zal ook wel een makkie voor jou zijn. NM13 komt er dicht in de buurt.
Ik merk weinig verschil tussen de capstone en WT4 Hellfire, eerlijk gezegd. Die stappen voelen echt een stuk kleiner aan dan destijds op m'n Rogue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben doorgegaan tot lvl70. Morgen toch vrij, dus geen haast om naar bed te gaan. Veel gear drops die wel goed leken, maar het toch net niet waren. Dus eigenlijk geen upgrades gezien. Ook niet voor de unique chest.
Weet nog niet of ik de hele rit naar lvl100 ga maken, maar voorlopig blijf ik nog even doorspelen op de sorc.

Een CL sorc schijnt wel heel goed te zijn voor een UL kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:44:
Ben doorgegaan tot lvl70. Morgen toch vrij, dus geen haast om naar bed te gaan. Veel gear drops die wel goed leken, maar het toch net niet waren. Dus eigenlijk geen upgrades gezien. Ook niet voor de unique chest.
Weet nog niet of ik de hele rit naar lvl100 ga maken, maar voorlopig blijf ik nog even doorspelen op de sorc.

Een CL sorc schijnt wel heel goed te zijn voor een UL kill.
Welke Unique chest zoek je dan precies?

Die Raimant chest? Voordat ik omgeswitched ben naar een Blizzard build, heb ik er daar wel een paar van doorgedraaid, want Blizzard gebruikte ik toch niet (en/of niet beter dan mijn huidige), maar mocht ie als nog een keer droppen, dan wil ik 'm wel bewaren. Of geef even aan welke je precies zoekt.

[ Voor 4% gewijzigd door GRDavies75 op 22-09-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

JSchut

.....

Ben toch weer doorgegaan met het einde in zicht. Nu level 98,4. Helaas nog steeds geen Tempest roar. Wel een stuk of 20 andere uniques gevonden. Veelal die ik al had.

De grind begint nu echt wel tegen te staan omdat ik Tempest Roar waarschijnlijk toch niet ga vinden. Even doorbijten naar 100 en dan een klein maandje even geen Diablo.

Ben erg benieuwd naar de dev talks over seizoen 2. Eens kijken of er echt zoveel aan komt.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Holy crap de capstone naar wt4 was ook een walk on de park... Ongekend...

Kijken of ik vanaf nu gewoon in WT4 kan blijven hangen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door RustStorm op 22-09-2023 11:55 ]

Pagina: 1 ... 138 ... 213 Laatste