spaceboy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:01:
[...]

Maar hij heeft wel vicious hearts. Ik speel op eternal en geen season, dus dat wordt hem sowieso al niet. En het ziet er nog stééds best lastig uit eigenlijk.... :+
Lol super raar. Want ik zou zweren dat ie PS in z'n ringen /amulet had... maar idd... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:58:
[...]

Wat is je Crit Chance en Crit Damage? Voor zover ik weet kun je met een Bone Spear necro niet genoeg van allebei hebben.
Crit chance 41.5
Crit damage 492.2
Crit damage bone skills 111
Vuln damage 132.3
All damage 162.6

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 7 september 2023 @ 20:58:
[...]

Crit chance 41.5
Crit damage 492.2
Crit damage bone skills 111
Vuln damage 132.3
All damage 162.6
Moet toch genoeg zijn om de klus te klaren. Benieuwd wanneer het je lukt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net een 2h sword gevonden met keurige stats en uiteindelijk 1300 meer damage. Dus dat is ook een goede stap vooruit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 12:57
GRDavies75 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:39:
[...]

Die PvP is zeer doable, op een paar keer na is het in feite gewoon doods, met af en toe spikes dat mensen wel actief aan het PvP'en zijn, maar ieder zijn ding natuurlijk.

10 levels klinkt nog ver, maar daar en tegen ook weer relatief dichtbij, je hebt tot 17 oktober, toch? Gewoon 'lekker doorspelen' (laat het gewoon los, dan voelt het minder aan als een moetje).
Klopt, gisteren toch eens in de PvP zone rond gelopen. Die 10k waren snel gedaan. Ook nog geluk gehad dat ik de 2 commanders snel heb kunnen vinden ook. Dus nu is de druk van het de challenges weg. En ga ik gewoon verder naar lvl 100.
De laatste cache was inderdaad teleurstellend. Enkel gele loot -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
GRDavies75 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:48:
[...]

Ik ben ondertussen level 86 sorc, maar WT3 Varshan rond level 46~50 vond ik zo raar verschil, daar moest ik minuten lang op rammen (tov WT2)? Ervaarde jij dat ook zo, of had ik gewoon een slechte build?

Ik heb hem eigenlijk nog niet op WT4 geprobeerd, is eigenlijk wel weer een goede voor de afwisseling en richting level 100.

Ter vergelijking, mijn sorc is squishy, kan wel dmg genoeg doen om NM 34's te doen, gewoon een beetje opletten. Butcher lukt me zelden om neer te krijgen.
Ik vond Varshan op WT3 vrij gemakkelijk, maar op WT4 duurde het iets langer voordat hij neer ging en had ik een beetje uitdaging. Ik kan me niet meer herinneren hoe het op WT2 ging, maar ik denk vergelijkbaar met WT3.

Butcher is op WT4 wel een uitdaging, vind ik. Pre-season is hij me met de level 100 druid niet gelukt. Die healing door zijn life steal kon ik gewoon niet tegenop. Dit season heb ik hem op level 77 verslagen met mijn Twisting Blades rogue. Hij wist me wel al mijn health potions te laten gebruiken, maar op een gegeven moment ging zijn stagger timer af en kon ik de helft van zijn health weg slaan en was 'ie dood.
Jack_Mojo schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:38:
[...]

Wat ik heb begrepen is 100 wel nodig. Ik heb het op mijn 92 rogue geprobeerd, nouja geprobeerd, ik was meer benieuwd wat er zou gebeuren. Dat ging als volgt: ik loop naar Lilith, laat mijn twisted blades zwaaien, Lilith aait me over m'n bol, dood. En dat alles in een seconde of 10.

Twee keer ging precies hetzelfde.
Nog even door rammen dus. Ben nu level 80 op de rogue, maar de xp tikt er best hard aan. Hoopte dat ze met de seasonal bonussen gemakkelijker zou zijn. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 08-09-2023 14:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net weer even een klein uurtje bezig gegaan met de dame. Gelukt om haar tot 50% stage 2 te krijgen! Enorme barber klappers maakten dat ze bepaalde mechanics niet deed. Door een dom foutje ging ik alsnog dood. Doh!

Vraagje: er bestaan ook elixirs welke max resources geeft. Maar ik kan deze niet craften. Iemand een idee? Of is deze enkel te farmen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Elixir of resourcefulness.
Lvl 36 req, meer niet.

Het moet er ergens tussen staan.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:52:
Net weer even een klein uurtje bezig gegaan met de dame. Gelukt om haar tot 50% stage 2 te krijgen! Enorme barber klappers maakten dat ze bepaalde mechanics niet deed. Door een dom foutje ging ik alsnog dood. Doh!

Vraagje: er bestaan ook elixirs welke max resources geeft. Maar ik kan deze niet craften. Iemand een idee? Of is deze enkel te farmen...?
Elikxer of Resoucefullnes kun je niet craften. Die moet je looten van oa chests in Hellfire events. Ze droppen ook van World Bosses, voor zover ik me kan herinneren, maar craften is er niet bij. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaWizza schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:59:
Elixir of resourcefulness.
Lvl 36 req, meer niet.

Het moet er ergens tussen staan.
Niet dus... :(

@Poops_McGhee daar was ik al bang voor... crap... nou ja dan ga ik ook maar weer beetje helltides doen en de world bosses in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:45:
[...]

@Poops_McGhee daar was ik al bang voor... crap... nou ja dan ga ik ook maar weer beetje helltides doen en de world bosses in de gaten houden. :)
Ik heb er nog een stuk of 12 in de stash, geloof ik. Ik heb ze niet nodig gehad, want mijn resources zijn snel full.

Doet Bone Splinter niet genoeg om je resources een beetje up te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:45:
[...]

Ik lees het ook net :F Drop only met een waardeloze droprate.
Mobs in NMDs kunnen ze ook vallen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaWizza schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:54:
[...]

Ik lees het ook net :F Drop only met een waardeloze droprate.
Mobs in NMDs kunnen ze ook vallen.
Met de nadruk op 'kunnen', want droppen doen ze ze niet. Tot nu toe nog nooit een elixer of resourcedinges van ze gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:49:
[...]

Butcher is op WT4 wel een uitdaging, vind ik. Pre-season is hij me met de level 100 druid niet gelukt. Die healing door zijn life steal kon ik gewoon niet tegenop. Dit season heb ik hem op level 77 verslagen met mijn Twisting Blades rogue. Hij wist me wel al mijn health potions te laten gebruiken, maar op een gegeven moment ging zijn stagger timer af en kon ik de helft van zijn health weg slaan en was 'ie dood.
Ik kon The Butcher al op lvl40 of zoiets facetanken. Hij heeft mijn druid maar 1 keer te pakken gehad, maar dat kwam omdat er een stun spin elite zich met de strijd ging bemoeien. Toen kreeg ik stuns van Butcher en die elite. Maar bij elke andere encounter heeft Butcher het lootje moeten leggen. Tijdens het levelen had ik een Stormclaw build, na het levelen een Wolfnado build. Wolfnado is sneller met Butcher killen, maar qua health en armor maakt het weinig verschil. Kan op beide builds prima overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:54:
[...]

Doet Bone Splinter niet genoeg om je resources een beetje up te houden?
An sich wel. Maar wil vooral continu proberen om te bursten met de damage output. En ik kan lucky zijn en dan blijven m'n resources vol. Maar soms raak ik starved en is er niks om de splinters tegen te gebruiken...

En als ik het met huidige methode niet voor elkaar ga krijgen wil ik uiteindelijk ook eens die eerder geposte one shot manier gaan proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:51:
[...]

An sich wel. Maar wil vooral continu proberen om te bursten met de damage output. En ik kan lucky zijn en dan blijven m'n resources vol. Maar soms raak ik starved en is er niks om de splinters tegen te gebruiken...

En als ik het met huidige methode niet voor elkaar ga krijgen wil ik uiteindelijk ook eens die eerder geposte one shot manier gaan proberen. :)
Er is een Werenado en een Shrednado build die ik zou kunnen doen om UL te killen, maar ik heb zo weinig zin om gear te farmen en weer enchants te gaan doen en ook de hele paragon dinges is me nu teveel werk :D

Wie weet dat ik een keer een poging ga wagen. Zag een vid van een Shrednado druid die van de fight een makkie maakte. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Ze was zo goed als dood.... en ik verzuim op tijd van de laatste richel te springen naar het centrum van het veld om de genadeklap te geven....

Noooooooooooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Door gisteravond heb ik nu het _blegh fck this sht_ gevoel. Stage 1 heb ik helemaal onder controle. Maar ze komt enorm vaak in een loop terecht waardoor ik niet verder kan en weer dood moet.

Het zit niet fijn in elkaar. :( en ik heb alles nodig om dit te halen: enige vaardigheden, geluk en tegelijkertijd perfectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
Voor Lilith heb je 2 opties. 1 een build met veel stagger waardes en hoge damage wat meestal een heel andere build vereist als NM dungeons. Dan zit je dus met ombouw paragon en aspects. En dan nog moet je het net maar voor elkaar krijgen om haar 2 keer te staggeren en zo dus mechanics over te slaan. 2 Een build waarbij je haar kan facetanken en alle mechanics kan doorstaan. Bij de laatste kun je haar niet stoer binnen een minuut verslaan. Maar je kan met die build ook weer makkelijk t100 nm doen zonder al te veel om te bouwen. Zoek eens op facetank Lilith

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merlin_33 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 11:16:
Voor Lilith heb je 2 opties. 1 een build met veel stagger waardes en hoge damage wat meestal een heel andere build vereist als NM dungeons. Dan zit je dus met ombouw paragon en aspects. En dan nog moet je het net maar voor elkaar krijgen om haar 2 keer te staggeren en zo dus mechanics over te slaan. 2 Een build waarbij je haar kan facetanken en alle mechanics kan doorstaan. Bij de laatste kun je haar niet stoer binnen een minuut verslaan. Maar je kan met die build ook weer makkelijk t100 nm doen zonder al te veel om te bouwen. Zoek eens op facetank Lilith
Het ding is... ik kan het wel voor elkaar krijgen met huidige gear en build. Daar ligt het niet per se aan. Maar wel dat ze in de loophole terecht komt als je haar leven in stage 1 gemakkelijk tussen de 25-50% krijgt of zelfs tussen de 0-50%. Dat maakt dat ik stage 2 minder vaak krijg te doen dan zou kunnen. Dat maakt het hell...

Want ik weet na gisteren dat het te doen is. Maar leuk is anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
RustStorm schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:04:
[...]

Het ding is... ik kan het wel voor elkaar krijgen met huidige gear en build. Daar ligt het niet per se aan. Maar wel dat ze in de loophole terecht komt als je haar leven in stage 1 gemakkelijk tussen de 25-50% krijgt of zelfs tussen de 0-50%. Dat maakt dat ik stage 2 minder vaak krijg te doen dan zou kunnen. Dat maakt het hell...

Want ik weet na gisteren dat het te doen is. Maar leuk is anders :)
haha ik heb er ook geen lol aan. Heb de lucky luciano build geprobeerd voor Rogue bijna stage 2 af maar blijf geoneshot worden als ik niet stagger. Om eerlijk te zijn vind ik dat ook maar een cheat. Aan die build heb je totaal niets behalve voor lilith. Als ik max armor heb probeer ik het nog wel een x

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 07:50
Pfff dat respawnen is ook bijzonder soms. In Halls of the Damned moet je in 2 van die portals een Idol kapot maken. Zojuist ben ik in de 2e portal bezig en ga ik dood door een cluster fuck aan explosies. Guess what? Word ik vrolijk in de 1e portal teruggezet. Klote eind lopen naar de uitgang en terug naar de 2e portal. Waarom kan ik niet gewoon aan het begin van de 2e portal worden gezet?

Toch allemaal van dit soort kleine irritante puntjes in de game waar ik mij best aan stoor. Intussen een level 100 Rogue en 76 Barb, maar denk dat een pauze tot season 2 niet verkeerd is nu! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor de Diablo IV spelers met Amazon Prime, er is een nieuwe Prime Gaming package uit:
https://gaming.amazon.com...=SM_DiabloIV_S01_D04_CRWN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag weer even een kijkje genomen in D4. M’n sorc naar 35 geleveled en even in town wat dingen bekeken. Het viel me op hoe leeg Kyovashad was. Ik was er meestal alleen, kon dus met gemak even langs de stash en wardrobe, zonder ook maar een andere speler te zien. Dat was een paar weken geleden wel anders, ook op WT1. Mij hoor je niet klagen. Voelde weer als een solo game, precies hoe ik Diablo gewend ben 😂

Was toch wel weer een fijn uurtje spelen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Poops_McGhee schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:03:
[...]

Ik kon The Butcher al op lvl40 of zoiets facetanken. Hij heeft mijn druid maar 1 keer te pakken gehad, maar dat kwam omdat er een stun spin elite zich met de strijd ging bemoeien. Toen kreeg ik stuns van Butcher en die elite. Maar bij elke andere encounter heeft Butcher het lootje moeten leggen. Tijdens het levelen had ik een Stormclaw build, na het levelen een Wolfnado build. Wolfnado is sneller met Butcher killen, maar qua health en armor maakt het weinig verschil. Kan op beide builds prima overleven.
Ja, ik in het begin van de game ook, met elk character tot nu toe. Maar op den duur wordt 'ie heel veel moeilijker. Gaat zijn attack speed omhoog, krijgt 'ie een barrier en heeft 'ie life steal. Vanaf dat moment gaat de uitdaging wel flink omhoog. Maar de rogue redt het. Die kan zelfs facetanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:01
Poops_McGhee schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 15:49:
Vanmiddag weer even een kijkje genomen in D4. M’n sorc naar 35 geleveled en even in town wat dingen bekeken. Het viel me op hoe leeg Kyovashad was. Ik was er meestal alleen, kon dus met gemak even langs de stash en wardrobe, zonder ook maar een andere speler te zien. Dat was een paar weken geleden wel anders, ook op WT1. Mij hoor je niet klagen. Voelde weer als een solo game, precies hoe ik Diablo gewend ben 😂

Was toch wel weer een fijn uurtje spelen. 😊
Inderdaad. als diablo 4 een ding goed heeft gedaan, is het wel dat het toch zeker wel die diablo-feel heeft die je toch elke keer weer terug trekt in het spel. De basis is duideijk goed, nu moet blizzard er op doorbouwen. en een beetje rapido :) het blijft een hele fijne AARPG om te spelen. de gameplay is solid, en speelt gewoon beter dan de competitie.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat velen ook op Baldur's Gate III zitten momenteel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toevallig ook net weer even gespeeld. 2 leveltjes gedaan. maar was weer genoeg voor vanavond :) nu weer terug naar Starfield :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:56:
Toevallig ook net weer even gespeeld. 2 leveltjes gedaan. maar was weer genoeg voor vanavond :) nu weer terug naar Starfield :P
Helaas geen Xbox en een game pc is jaren geleden al niet meer een ding. Ik had Starfield graag eens gespeeld, maar dat mag niet op de PS5.
Maarja, we hebben No Man's Sky nog en, voor vanavond, GT7 weer aangeslingerd.
Misschien straks nog ff een leveltje doen in D4. De avond is nog jong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:44:
[...]

Helaas geen Xbox en een game pc is jaren geleden al niet meer een ding. Ik had Starfield graag eens gespeeld, maar dat mag niet op de PS5.
Maarja, we hebben No Man's Sky nog en, voor vanavond, GT7 weer aangeslingerd.
Misschien straks nog ff een leveltje doen in D4. De avond is nog jong :D
Mocht je toch echt willen zou je eventueel eens naar een Xbox series s kunnen kijken. Tweedehands moet dat zo te zien onder de 200 wel lukken.
Bezoek eventueel het gamepass topic even voor hoe je nu nog goedkoop gamepass kunt stapelen en je zit voor rond de 300 de komende jaren gebeiteld.

Maar ja, zelf ben ik ook verhuisd naar starfield en ik had zelfs zonder die game langzaam het gevoel dat ik mijn tijd aan het verspillen was met Diablo. Nou geldt dat in principe voor alle games wel, maar het punt is meer dat het niet zo moet voelen. Ik heb een onuitputtelijke backlog aan games, dus als ik ergens eens genoeg krijg van starfield dan kan ik daar aan werken. Diablo 4 zal ik wel met een schuin oog in de gaten houden wat voor verbeteringen er komen, maar ik betwijfel dat season 2 me echt terug zal halen. Hooguit misschien even 1 karakter naar level 50 of zo spelen om de nieuwe Quest te zien en weer door.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:53:
[...]

Mocht je toch echt willen zou je eventueel eens naar een Xbox series s kunnen kijken. Tweedehands moet dat zo te zien onder de 200 wel lukken.
Bezoek eventueel het gamepass topic even voor hoe je nu nog goedkoop gamepass kunt stapelen en je zit voor rond de 300 de komende jaren gebeiteld.

Maar ja, zelf ben ik ook verhuisd naar starfield en ik had zelfs zonder die game langzaam het gevoel dat ik mijn tijd aan het verspillen was met Diablo. Nou geldt dat in principe voor alle games wel, maar het punt is meer dat het niet zo moet voelen. Ik heb een onuitputtelijke backlog aan games, dus als ik ergens eens genoeg krijg van starfield dan kan ik daar aan werken. Diablo 4 zal ik wel met een schuin oog in de gaten houden wat voor verbeteringen er komen, maar ik betwijfel dat season 2 me echt terug zal halen. Hooguit misschien even 1 karakter naar level 50 of zo spelen om de nieuwe Quest te zien en weer door.
Ha! Geld is het probleem niet. Mijn vrouw is dat dan weer wel. Die vindt een PS5 in huis al meer dan genoeg aan game consoles. :D
Eerlijk gezegd heb ik die tijd ook wel gehad, hoor. Had van elke console wel een versie in huis en een game PC ernaast.
Nu heb ik nog 3 generaties Playstations (+PS Vita) en een paar Nintendo DS'en in huis. Werkt allemaal nog prima :P

Ik vind D4 nog steeds een top game. Heb vanavond toch even gespeeld en de sorc naar 40 geleveled.
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar Season 2. Diablo games hebben mij altijd lang bezig gehouden en dat lukt D4 ook nog goed, alleen niet meer dagelijks.

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 10-09-2023 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
CH4OS schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:34:
Vergeet ook niet dat het voor veel nog vakantieperiode is, het een mooie nazomer week is en ook Starfield die is uitgekomen.

Ikzelf ben momenteel in ieder geval relatief weinig aan het gamen en heb ook de nieuwste Zelda nog op mijn to-do list staan. En God of War Ragnarok ook nog overigens…

Dat gezegd hebbende trekt D4, ondanks een relatief goede start, mijn aandacht minder dan D2 LoD dat b.v. deed. Kan de game zijn maar ik denk ook de leeftijd i.c.m. andere interesses.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 25-09 16:13
Thalaron schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:25:
[...]

Vergeet ook niet dat het voor veel nog vakantieperiode is, het een mooie nazomer week is en ook Starfield die is uitgekomen.

Ikzelf ben momenteel in ieder geval relatief weinig aan het gamen en heb ook de nieuwste Zelda nog op mijn to-do list staan. En God of War Ragnarok ook nog overigens…

Dat gezegd hebbende trekt D4, ondanks een relatief goede start, mijn aandacht minder dan D2 LoD dat b.v. deed. Kan de game zijn maar ik denk ook de leeftijd i.c.m. andere interesses.
Mensen denken vaak dat een POE of BG3 de grote concurrenten zijn. Maar ik ben al een week bezig met Sea of Stars (chrono trigger vibes RPG) en m’n vrouw aan t helpen met Sae Farm op de switch. En het is 30 graden. ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik kom steeds dichter bij de overwinning. Gisteren ook weer aantal keren stage 2 mogen doen en zelfs weer een keer de laatste 25% gehaald... het gaat een keer goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:28:
Ik kom steeds dichter bij de overwinning. Gisteren ook weer aantal keren stage 2 mogen doen en zelfs weer een keer de laatste 25% gehaald... het gaat een keer goed komen. :)
You got this! :P maar nu ik dit van jou lees durf ik het helemaal nooit aan op Hardcore haha. Al die try's.

Ben je als het je gelukt is ook gelijk klaar met spelen tot het volgende seizoen of blijf je gewoon spelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:16:
[...]

You got this! :P maar nu ik dit van jou lees durf ik het helemaal nooit aan op Hardcore haha. Al die try's.

Ben je als het je gelukt is ook gelijk klaar met spelen tot het volgende seizoen of blijf je gewoon spelen ?
Je bent echt een enorme held als je het überhaupt durft aan te gaan op hardcore... en al helemaal als het je dan ook nog eens lukt... :)

Als ik haar neer heb dan wil ik ook nog een keer een nm100 doorlopen om af te vinken. En daarna zie ik het wel... :) weet nog niet wat ik dan zal doen. Ik val ongetwijfeld in een enorm zwart gat als ik de vinkjes kan zetten haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CH4OS schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:34:
Nu is de content in D4 ook wel een beetje opgedroogd, na ruim 3 maanden na release en is het wachten op meer content. Lijkt me een redelijk normaal verloop in een game.
Ik denk dat je nu vooral altoholics (raises hand) of nieuwe spelers tegenkomt in de game. Of die-hards die UL nog willen smashen ;)

Ik speel nog steeds, maar niet meer dagelijks of hele avonden lang.
Vandaag echt geen puf meer gehad om buiten te zitten, dus heb ik de PS5 aangeslingerd. Even wat levelen op de Sorc. Die wordt steeds leuker.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 10-09-2023 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik ben nu bijna level 92, maar begin het aardig moe te worden dat ik geen drops meer krijg die een verbetering zijn van mijn gear dat ik ergens rond level 70 heb opgepikt.

Ik zou ook idealiter een Tempest Roar moeten hebben voor mijn build, maar die heb ik dus nog nooit zien droppen. Wel 10x een Butcher’s Cleaver, en genoeg andere Uniques. Maar Waxing Gibbous is 1x gedropt voor me en TR dus nooit.

Ik ga nog wel doorzetten tot level 100, maar dan ben ik ook wel even klaar met het spelletje. UL verslaan vind ik niet echt een interessante challenge (vind Souls games ook niet leuk) dus dan maar geen 100% season score.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chevalric schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:14:
Ik ben nu bijna level 92, maar begin het aardig moe te worden dat ik geen drops meer krijg die een verbetering zijn van mijn gear dat ik ergens rond level 70 heb opgepikt.
Wellicht dat jouw item level te laag is om betere gear te gaan krijgen? :) Het kan op zich best een reden hebben. Al doe ik het ook vrij lang met oude spullen, simpelweg omdat nieuwe gear mij ook geen zier vooruit helpt.
Ik zou ook idealiter een Tempest Roar moeten hebben voor mijn build, maar die heb ik dus nog nooit zien droppen. Wel 10x een Butcher’s Cleaver, en genoeg andere Uniques. Maar Waxing Gibbous is 1x gedropt voor me en TR dus nooit.
Voor wat ik begreep droppen dergelijke items vooral in nightmare dungeons, die zou ik op zich wel willen doen, dan level ik ook sneller, maar ik kan met mijn L71 Druid niet door een level 21 nightmare dungeon heen. Ik doe gewoon te weinig damage nog, lijkt het wel. Hierdoor wordt de grind voor mij te groot en speel ik daarom eigenlijk nauwelijks meer. Altijd maar een carry krijgen ben ik ook wel een beetje beu, alhoewel het samenspel ook wel tof is. Ik wil gewoon niet (te) afhankelijk zijn van anderen. :)
Ik ga nog wel doorzetten tot level 100, maar dan ben ik ook wel even klaar met het spelletje. UL verslaan vind ik niet echt een interessante challenge (vind Souls games ook niet leuk) dus dan maar geen 100% season score.
Knap, ik vind dat dus best wel lastig, al wil ik met mijn huidige druid eigenlijk ook wel een keer level 100 aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maakt mij dus meteen een enorme kneus... ;) haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:14:
[...]

Maakt mij dus meteen een enorme kneus... ;) haha
Mij een grotere. Ik probeerde het net voor de lol en kwam niet verder dan het eerste beetje van haar health.... Duurde niet langer dan 10 seconden voordat ik dood was :D

Acties:
  • +20 Henk 'm!
BAM!!!! 20:35 uur...

Ladies and gentlemen,

She
Is
DOWN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:01
RustStorm schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:36:

Ladies and gentlemen,

She
Is
DOWN!
*O* *O* *O*

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ladies and gentlemen,

She
Is
DOWN!
Vertel.
Alles.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Haha...

In alle keren dat ik het geprobeerd heb, kreeg ik er steeds meer feeling voor. In eerste instantie wilde ik continu al die tijd voor de hard burn gaan. Maar dat bleek gewoon onhandig zorgde enorm vaak voor zo een vervelende loop. Dus vooral in stage 1 heb ik het voorzichtig aan gedaan en alle phases gewoon doorlopen zoals het zou "moeten".

Eenmaal in stage 2: 4 corpse explosions inzetten. Wachten tot ze bijna gespawned was en dan: corpse tendrils, bone storm en de laatste corpse explosion om vervolgens all out te gaan. Dat werkt goed, maar resources moesten wel hoog blijven. Want iedere phase wilde ik een stuk health burnen, zodat ze eigenlijk geen kans zou krijgen om de bad moves te doen. En dat was in dit geval dus perfectie en gelukt...

Yay me!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ladies and gentlemen,

She
Is
DOWN!
Netjes, kerel! Het ontbreekt je niet aan doorzettingsvermogen. Dus nu rondreizen op de Lilith mount met Butcher barding en trophy? Zou ik wel doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 11 september 2023 @ 01:20:
[...]

Netjes, kerel! Het ontbreekt je niet aan doorzettingsvermogen. Dus nu rondreizen op de Lilith mount met Butcher barding en trophy? Zou ik wel doen :D
Thanks! :D

Haha, nou, nu gebruik ik de mount in combinatie met de traveler's merchants barding. Zodat je veel van het paard kunt zien. ;) Mogelijk dat ik later wel de barding van de butcher ga gebruiken... :)

Maar nu even zo! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

CH4OS schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:27:
[...]
Wellicht dat jouw item level te laag is om betere gear te gaan krijgen? :) Het kan op zich best een reden hebben. Al doe ik het ook vrij lang met oude spullen, simpelweg omdat nieuwe gear mij ook geen zier vooruit helpt.

[...]
Voor wat ik begreep droppen dergelijke items vooral in nightmare dungeons, die zou ik op zich wel willen doen, dan level ik ook sneller, maar ik kan met mijn L71 Druid niet door een level 21 nightmare dungeon heen. Ik doe gewoon te weinig damage nog, lijkt het wel. Hierdoor wordt de grind voor mij te groot en speel ik daarom eigenlijk nauwelijks meer. Altijd maar een carry krijgen ben ik ook wel een beetje beu, alhoewel het samenspel ook wel tof is. Ik wil gewoon niet (te) afhankelijk zijn van anderen. :)

[...]
Knap, ik vind dat dus best wel lastig, al wil ik met mijn huidige druid eigenlijk ook wel een keer level 100 aantikken.
L71 Druid x NM21 == L88 Sorc x NM38 (/ NM39), lijkt mijn inziens gewoon op orde.

Het is wel zo dat ik wel qua damage genoeg output doe, maar ben relatief squishy, ik speel het voornamelijk als een 'bullethell ;) Ik ga met enige regelmaat dood, maar in alle eerlijkheid vaak heb ik ook wel door dat iets te veel aan het Rambo'en ben. Zelden echt oneshots.

Ik ben wel de laatste tijd aan het twijfelen of het tijd wordt om een build te gaan uitzoeken en te conformeren, maar tot nu toe kan ik met mijn eigenbrouw prima uit de voeten.

Nog 12 levels te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 07:52

Kluus

Gang is alles

Ricmaniac schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:16:
[...]

Je kan in Hardcore denk ik toch gewoon escapen als het niet gaat lukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kluus schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:59:
[...]

Je kan in Hardcore denk ik toch gewoon escapen als het niet gaat lukken?
uiteraard maar ik denk niet dat je altijd makkelijk ziet dat je dood gaat :P ineens is die genade klap .. soms sneller dan dat je kan escapen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:32:
[...]

Haha...

In alle keren dat ik het geprobeerd heb, kreeg ik er steeds meer feeling voor. In eerste instantie wilde ik continu al die tijd voor de hard burn gaan. Maar dat bleek gewoon onhandig zorgde enorm vaak voor zo een vervelende loop. Dus vooral in stage 1 heb ik het voorzichtig aan gedaan en alle phases gewoon doorlopen zoals het zou "moeten".

Eenmaal in stage 2: 4 corpse explosions inzetten. Wachten tot ze bijna gespawned was en dan: corpse tendrils, bone storm en de laatste corpse explosion om vervolgens all out te gaan. Dat werkt goed, maar resources moesten wel hoog blijven. Want iedere phase wilde ik een stuk health burnen, zodat ze eigenlijk geen kans zou krijgen om de bad moves te doen. En dat was in dit geval dus perfectie en gelukt...

Yay me!
Respect hoor. Ik ga ondertussen supertraag naar level 100. Heb jij ook een bepaalde setup van je paragon board enzo gebruikt? En is dit een officiele bonespear build? Ik zag dat die link die je pas deelde met die one-shot truc iets van 24.000 attack power had ofzo. Ik zit nu nog maar op 6.000 (maar dat is wel met een schild en op level 94).

Ondertussen ben ik ook een necro naar hardcore 50 (nu op level 30, rustig aan, moet lukken) aan het brengen om zo toch ooit die platinum trophy binnen te halen. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GRDavies75 schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:51:
L71 Druid x NM21 == L88 Sorc x NM38 (/ NM39), lijkt mijn inziens gewoon op orde.
Geen idee wat je hier nu zegt, begrijpen doe ik het in elk geval niet. Mijn druid build kwam simpelweg op de laagtste WT4 nightmare dungeon dps tekort om staande te blijven. Een druid speelt nu eenmaal anders dan een sourcerer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

CH4OS schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:25:
[...]
Geen idee wat je hier nu zegt, begrijpen doe ik het in elk geval niet. Mijn druid build kwam simpelweg op de laagtste WT4 nightmare dungeon dps tekort om staande te blijven. Een druid speelt nu eenmaal anders dan een sourcerer. :)
NM Level heeft gewoon een 1 op 1 relatie met het character level. Waar jij 17 levels lager bent met je Druid (ja ja, andere klasse), doe jij ook Nightmare dungeons 17 lager dan wat ik doe.

Op NM38/NM39 lijken de monstertjes ook 5 levels hoger te zijn dan mijn character vaak rond de 92 à 93.
(Vermoedelijk zijn de monsters met jouw NM21 zo rond level 76, toch?)

[ Voor 5% gewijzigd door GRDavies75 op 11-09-2023 09:39 . Reden: extra vermoeden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GRDavies75 schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:37:
NM Level heeft gewoon een 1 op 1 relatie met het character level. Waar jij 17 levels lager bent met je Druid (ja ja, andere klasse), doe jij ook Nightmare dungeons 17 lager dan wat ik doe.
Ah, op die manier, nu snap ik wat je bedoelt, hahaha! :) Maar ondanks dat ik 17 levels lager zit en dan dus prima op NM21 uitkom, red ik het simpelweg nog niet met mijn huidige build dus. :) Nu is ook hier altijd wel gezegd dat de damage voor de druid later komt, maar intussen zit ik wel op het derde Paragon bord, maar nog altijd kom ik te kort uberhaupt in WT4, en op NM21 heb ik gewoon echt te kort, maar ik weet niet helemaal waar dat aan ligt. :(
Op NM38/NM39 lijken de monstertjes ook 5 levels hoger te zijn dan mijn character vaak rond de 92 à 93.
(Vermoedelijk zijn de monsters met jouw NM21 zo rond level 76, toch?)
Ik heb geen idee meer, was al even geleden dat ik überhaupt NM21 probeerde en omdat ik door gewone monsters al vrij snel dood ging, heb ik het verder niet eens meer geprobeerd. Sindsdien eigenlijk D4 nauwelijks nog aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 07:52

Kluus

Gang is alles

Ricmaniac schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:03:
[...]

uiteraard maar ik denk niet dat je altijd makkelijk ziet dat je dood gaat :P ineens is die genade klap .. soms sneller dan dat je kan escapen haha
Ja met zo'n death evasion potion erbij tegen die genade klap bedoel ik dan :). Maar inderdaad wel goed opletten dat 'ie procced en je hebt alsnog maar 2 seconden voor je escape dan... Zeker wel spannend omdat er hoe dan ook veel werk zit in een char waarmee je het uberhaupt kan proberen :P.

Wel vet als het lukt, zit er nog een speciale achievement aan? Lijkt me wel toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 11-09-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

CH4OS schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:55:
[...]
Ah, op die manier, nu snap ik wat je bedoelt, hahaha! :) Maar ondanks dat ik 17 levels lager zit en dan dus prima op NM21 uitkom, red ik het simpelweg nog niet met mijn huidige build dus. :) Nu is ook hier altijd wel gezegd dat de damage voor de druid later komt, maar intussen zit ik wel op het derde Paragon bord, maar nog altijd kom ik te kort uberhaupt in WT4, en op NM21 heb ik gewoon echt te kort, maar ik weet niet helemaal waar dat aan ligt. :(

[...]
Ik heb geen idee meer, was al even geleden dat ik überhaupt NM21 probeerde en omdat ik door gewone monsters al vrij snel dood ging, heb ik het verder niet eens meer geprobeerd. Sindsdien eigenlijk D4 nauwelijks nog aangeraakt.
Ik ben gestart met de Druid als klasse, maar damage output (ik ben geloof ik tot level 47 gekomen) was inderdaad niet om naar huis te schrijven. Toen een vriend samen wilde spelen ben ik een Rogue gaan spelen. Dat was heel andere (en vele malen leukere) koek. Voor Season I ben ik dus een Sorcerer gaan spelen, anders, ook wel leuk, maar ik denk dat ik de Rogue van de 3 het leukst vind. Heb de Necro en Barbarian nog niet aangeraakt. Denk dat ik voor HC de Barbarian ga uitproberen, misschien Season 2 de Necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH4OS schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:55:
[...]

[...]
Maar waarom zit je dan op dat hoge nightmare level? Pak 5 levels lager, dan zijn de monsters jouw level, dat zou een heleboel schelen lijkt me.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Finraziel schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:27:
Maar waarom zit je dan op dat hoge nightmare level? Pak 5 levels lager, dan zijn de monsters jouw level, dat zou een heleboel schelen lijkt me.
Omdat ik op WT3 intussen alles en iedereen in 1 klap tot pulp sla. Een NM tier 16 kan alleen op WT3, maar dat levert mij te weinig XP op, omdat ik daar doorheen wals.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Kluus schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:03:
[...]

Ja met zo'n death evasion potion erbij tegen die genade klap bedoel ik dan :). Maar inderdaad wel goed opletten dat 'ie procced en je hebt alsnog maar 2 seconden voor je escape dan... Zeker wel spannend omdat er hoe dan ook veel werk zit in een char waarmee je het uberhaupt kan proberen :P.

Wel vet als het lukt, zit er nog een speciale achievement aan? Lijkt me wel toch?
Nope :D gewoon een grotere E-Penis om mee te flexen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
CH4OS schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:41:
[...]
Omdat ik op WT3 intussen alles en iedereen in 1 klap tot pulp sla. Een NM tier 16 kan alleen op WT3, maar dat levert mij te weinig XP op, omdat ik daar doorheen wals.
Zit je goed qua aspects en al ? Soms zit er wel een mega verschil vind ik.
Gisteren met een blizzard lvl 91 een nm 53 geprobeerd. Dat was letterlijk niet te doen.
Een nm 49 is geen enkel probleem en loop ik overal door. Maar nu kijk ik toch ook naar de tier nm's.
Een S-tier 44 geeft bijna evenveel xp als een 49 + veel sneller gedaan. Dat geeft toch weer wat hoop om die 100 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Boermansjo Ik heb op zich de aspects die ik nodig heb in mijn stash (en daar horen ze juist niet!), maar kan ze (nog) niet gebruiken omdat ik simpelweg de items niet krijg die ik nodig heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
@CH4OS Heb je er geen dubbel ? Ik hou er altijd een paar bij. Dan kan ik de iets lagere toch altijd inzetten op een nieuw item.
Ik maak soms wel een keuze tussen meer damage of toch net die ene bonus dat stukken beter is. Als ik ooit aan 100 geraak dan pas is het nuttig om alle 4 de stats perfect te hebben (maar die kans zal wel dicht bij 0% liggen zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Boermansjo Ik heb een paar dubbel, maar de aspects op mijn huidige gear vervangen, terwijl ik nog niet het juiste item heb gevonden vind ik dan ook zo raar.

Momenteel heb ik bijvoorbeeld een erg goede two hander staff, maar die kan ik niet vervangen voor een one handed axe en totem, omdat ik met de staff zoveel meer damage doe. Dan is 10% hogere attack speed leuk (staff is immers 1.00 attackspeed, single handed axe is 1.10), maar als ik 30-40% damage inlever doet het mij toch iets teveel pijn, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
bijna lvl 90 gehaald in de rewards, ik vind season 1 niet heel geweldig, ben nu lvl 65 met mijn rogue.
begint season 2 direct nadat season 1 stopt?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
Een vraagje voor alle druids hier.
Ik speel al een tijdje als pulverize druid en dat bevalt best prima, ik mis alleen Vasily's Prayer nog om de build af te maken. Ik ben nu level 66 en zit pas net in WT4, nu begonnen met het verzamelen van Ancestral upgrades, maar de juiste affixes willen nog niet zo hard droppen.
Nu vond ik gisteren een (Ancestral) tempest roar, en hoewel die niet voor mijn build niet relevant is heb ik hier zoveel mensen zien klagen over het niet droppen ervan dat hij wel heel goed moet zijn.

De vraag: zijn de builds die afhankelijk zijn van de tempest roar echt zo veel beter dan alle andere en zo ja, welke build wordt als allersterkste gezien?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kol Nedra schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:37:
bijna lvl 90 gehaald in de rewards, ik vind season 1 niet heel geweldig, ben nu lvl 65 met mijn rogue.
begint season 2 direct nadat season 1 stopt?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

frankv120 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:22:
Ik speel al een tijdje als pulverize druid en dat bevalt best prima, ik mis alleen Vasily's Prayer nog om de build af te maken. Ik ben nu level 66 en zit pas net in WT4, nu begonnen met het verzamelen van Ancestral upgrades, maar de juiste affixes willen nog niet zo hard droppen.
Nu vond ik gisteren een (Ancestral) tempest roar, en hoewel die niet voor mijn build niet relevant is heb ik hier zoveel mensen zien klagen over het niet droppen ervan dat hij wel heel goed moet zijn.

De vraag: zijn de builds die afhankelijk zijn van de tempest roar echt zo veel beter dan alle andere en zo ja, welke build wordt als allersterkste gezien?
Ja, de Tempest Roar maakt de storm skills werewolf skills. Je kunt dan dus de storm skills gebruiken terwijl je in weerwolf vorm bent. En dat heeft o.a. zo zijn damage perks. Zie ook https://maxroll.gg/d4/wiki/tempest-roar. In combinatie met dit item, wil je eigenlijk ook permanent als (Dire) Weerwolf rondlopen, omdat je dan ook tot 17.5% meer damage doet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2023 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Vanavond dropt trouwens patch 1.1.4 met als belangrijkste wijziging het volgende:
The total experience bonus from the Urn of Aggression season blessing has been increased from 8% to 20%.
Voor diegene die bezig zijn met de grind naar level 100 wordt het hopelijk iets makkelijker.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
CH4OS schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:27:
[...]
Ja, de Tempest Roar maakt de storm skills werewolf skills. Je kunt dan dus de storm skills gebruiken terwijl je in weerwolf vorm bent. En dat heeft o.a. zo zijn damage perks. Zie ook https://maxroll.gg/d4/wiki/tempest-roar
Ik weet wat de Tempest Roar doet, maar vroeg me vooral af of die builds echt zoveel beter zijn dan bijvoorbeeld de pulverize build.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

frankv120 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:29:
Ik weet wat de Tempest Roar doet, maar vroeg me vooral af of die builds echt zoveel beter zijn dan bijvoorbeeld de pulverize build.
Nou ja, als je dus permanent in weerwolf vorm kan blijven, heb je dan dus tot 17,5% extra damage. Dat is wel behoorlijk, me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankv120 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:29:
[...]

Werenado builds of Shrednado builds doen een stuk meer single target damage dan Pulverize. Qua AoE zal het elkaar niet heel veel ontlopen, maar single target damage is een poepie beter met Tempest Roar builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
frankv120 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:22:

Low Life Bulwark build wordt als sterkste gezien. Heb je geen TR voor nodig, wel een Crone staff. Het is ook de build waarmee ik relatief makkelijk UL heb kunnen downen. Je survivability is ongekend en de dmg die Bulwark doet is gewoon kapot. Speel al een paar weken niet meer maar volgens mij is het nog steeds intact.

https://app.mobalytics.gg...id/low-life-crone-bulwark
Low Life is a playstyle where we intentionally drop to 35% or Below HP to make use of the stat ‘’Damage Reduction While Injured’’ it’s possible to reach above 80% DMG reduction this way, and this will apply to Shields as well. So our main HP pool will actually be our 8k shield that will now virtually function as a 40k HP when you account for the increase in Damage Reduction.
YouTube: BEST BUILD IN GAME CASE CLOSED! | Diablo 4 Druid Guide

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 12-09-2023 13:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben... in een zwart gat gevallen met m'n necromancer. Haha, niet meer dan logisch. :) heb daarom voor de leuk een sorceress aangemaakt. Ben nu level 20 middels vooral domhainne tunnels. Maar moet zeggen dat dit me wel wat tegen valt... zo snel gaat het nou ook weer niet dat je in 2 uur level 50 kan worden. Maargoed, misschien heb ik een nerf gemist... ;)

Overigens voor de gein wel een 9x nm geprobeerd op m'n necro... damage technisch gezien haalbaar. Maar voor de rest is de kans op een one shot enorm groot en dat maakt het ontzettend moeilijk. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:25:
Ik ben... in een zwart gat gevallen met m'n necromancer. Haha, niet meer dan logisch. :) heb daarom voor de leuk een sorceress aangemaakt. Ben nu level 20 middels vooral domhainne tunnels. Maar moet zeggen dat dit me wel wat tegen valt... zo snel gaat het nou ook weer niet dat je in 2 uur level 50 kan worden. Maargoed, misschien heb ik een nerf gemist... ;)

Overigens voor de gein wel een 9x nm geprobeerd op m'n necro... damage technisch gezien haalbaar. Maar voor de rest is de kans op een one shot enorm groot en dat maakt het ontzettend moeilijk. Haha
Dat snap ik. Ik kijk uit naar dat moment, dan heb ik pas het gevoel dat ik goed met Baldur's Gate kan beginnen. Maar het schiet niet op. Things to do:

- level 100 halen (nu nog steeds level 94 met m'n bonespear dude)
- Uber Lilith verslaan (hier zie ik wel tegenop)
- level 50 hardcore halen (nu op level 37 met m'n bonespear lady, maar dat is vooral gewoon rustig aan doen)

Dit gaat echt nog wéken duren. Maar daarna wil ik ook dat zwarte gat. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Diablo 4 live event in Korea.
Bijna niemand aanwezig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rI6TUomeES-_ECDc8eMOq93m3zQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ReYqUnSs2hem2H0Mk1i53tQY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anMW8IduydP0ubww7cVBBq0fRzU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F1k8deKphUiKh9oh72aBH7dJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X46TP2CEvUgk3dz-ZIan0Ao450Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sZE4VqBMRPf3xYjrWLVWLZWd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNZQuN-niTvmOJccfDQxvHNcips=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m1Khbir4DeTKTImfc19eJRHg.png?f=fotoalbum_large

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Er zit ook (nog) niemand achter de schermen. Zo kun je ook wel een foto maken van een Champion's League wedstrijd in Camp Nou waar je gewoon 5 uur voor aanvang van de wedstrijd al in het stadion rondkijkt... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
spaceboy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:01:
[...]

Er zit ook (nog) niemand achter de schermen. Zo kun je ook wel een foto maken van een Champion's League wedstrijd in Camp Nou waar je gewoon 5 uur voor aanvang van de wedstrijd al in het stadion rondkijkt... :P
YouTube: Blizzard Hosted a Diablo 4 Live Event, but NO ONE Showed Up

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:01:
[...]

Maar in dit geval is er echt niemand op komen dagen.

Die eerdere mensen die je daar wel ziet zitten zijn spelers die even later daar beneden op de stoelen gingen zitten.

Er was 1 streamer aanwezig die aan het livestreamen was en nadat hij begon te praten over hoe leeg het was en er letterlijk niemand anders was hebben ze gevraagd of hij zijn stream wilden stoppen. En dat heeft hij gedaan.

Denk dat Korea niet het juiste publiek hiervoor was XD Konden ze waarschijnlijk beter een Diablo Immortal event doen :P

• Woohooo
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

yinx84 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:45:
[...]

Low Life Bulwark build wordt als sterkste gezien. Heb je geen TR voor nodig, wel een Crone staff. Het is ook de build waarmee ik relatief makkelijk UL heb kunnen downen. Je survivability is ongekend en de dmg die Bulwark doet is gewoon kapot. Speel al een paar weken niet meer maar volgens mij is het nog steeds intact.

https://app.mobalytics.gg...id/low-life-crone-bulwark

[...]

YouTube: BEST BUILD IN GAME CASE CLOSED! | Diablo 4 Druid Guide
Ik heb toch nog wat moeite om alles te tanken onder die 35% in de hogere nmd. Toch redelijk vaak zit ik zonder barrier en gaat mn HP pool langzaam aan lager door de dmg. Gebruik de cronestaff, mijn barrier generation is 102%, 80% dmg reduction w.i. en bulwark level 8 dacht ik. Met full hp pool gaat het dan eigenlijk beter of zie ik nog iets het hoofd?

Edit: Intussen nog wat omgegooid, bulwark level 10 nu. lillith is nog gelijk een oneshot bij die eerste wave spike. Wellicht is level 86 nog wat te laag en moet mn HP pool nog verder omhoog...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVL_bCB8RscuGTzADv0dxKNNZtI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/La1zEnGav5bL45z5q1FDbkYu.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Woohooo op 13-09-2023 23:26 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
ik logde vandaag in, naast mij was er ook maar 1 andere clanmember online van GoT

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Kol Nedra schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:00:
[...]

ik logde vandaag in, naast mij was er ook maar 1 andere clanmember online van GoT
Ja ik merk ook dat t aardig rustig in online. De meeste hebben season 1 wel gezien denk ik. Voegt ook eigenlijk niks toe wat betreft endgame tov eternal. En er zijn wat andere games momenteel die men aan het spelen zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

spaceboy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:43:
[...]

Dat snap ik. Ik kijk uit naar dat moment, dan heb ik pas het gevoel dat ik goed met Baldur's Gate kan beginnen. Maar het schiet niet op. Things to do:

- level 50 hardcore halen (nu op level 37 met m'n bonespear lady, maar dat is vooral gewoon rustig aan doen)

Level 91 Sorcerer hier.
(ook ik) kijk op tegen Uber Lillith en ben daar nu gear en aspects voor aan het grinden voor een blizzard build. Uiteraard de aspects en gear (die schijnbaar rare zijn) die ik niet voor mijn fun / zelfbrouw build hoefde te gebruiken heb ik door de shredder gegooid. Ach ja, volgens mij duren die 9 levels nog wel even, kan het ondertussen niet echt uren achter elkaar spelen.
Moet ook nog Barbarian trophy (en waarschijnlijk mijn HC character, moet ik ook nog aan beginnen)
Moet ook nog de Nectro trophy (maar misschien mijn Season 2 char)

Geen slecht spel, zeer vermakelijk zelfs op sommige vlakken, maar ze mogen wat mij betreft echt de XP / Level tabel wel herzien (je hebt grinden en grinden, maar dit spant wel de kroon) en of de 'end-game' loop interessanter maken qua diversiteit (naast de nodige QoL-aanpassingen).

Verwijderd

De traagheid waarmee Blizzard omgaat met het gebrek aan endgame/afwisseling na een bepaald level is dan ook bagger. Ik vind het haast arrogant hoe ze er mee om gaan. “Ach dan stop je toch, kom later maar terug doei”.

Ik heb een dubbel gevoel bij D4 momenteel. Enorm van genoten en belachelijk veel uren in een korte tijd in gestopt maar moet er niet aan denken om verder te spelen. Merk ook dat Blizzard mij (weer) meer en meer tegen gaat staan bij heel veel keuzes die ze maken.

Weet niet eens of ik S2 wil checken..zie nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vermaak me nog steeds wel. Maar dat komt omdat ik toch nog wat doelen voor ogen heb. O.a. de trophies voor uiteindelijk de Platinum one. Dat betekent al bezig gaan met diverse andere classes. En hardcore ook... en pvp (blegh). :)

Nu level 25 sorceress. Meteen adpects op de gear geknald ook al zijn de stats van de pieces heul slecht. Scheelt toch wel wat namelijk. :) en mats en gold genoeg om aspects te blijven plaatsen. :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:07:
Ik vermaak me nog steeds wel. Maar dat komt omdat ik toch nog wat doelen voor ogen heb. O.a. de trophies voor uiteindelijk de Platinum one. Dat betekent al bezig gaan met diverse andere classes. En hardcore ook... en pvp (blegh). :)

Nu level 25 sorceress. Meteen adpects op de gear geknald ook al zijn de stats van de pieces heul slecht. Scheelt toch wel wat namelijk. :) en mats en gold genoeg om aspects te blijven plaatsen. :)
Jij hebt de meest nasty stap al gezet met UL. Ik wil ook gewoon die platinum (om het spel daarna een jaar niet meer met een stok aan te raken) :P.

Hoe pak je hardcore aan? Ik merk dat ik volgens mij veel te voorzichtig ben, ik ben nu level 41, maar die laatste 10 gaan natuurlijk ook veel langzamer. Ik ben hartstikke overpowered, doe alles in WT2, maar ik pakte gisteren toch zo'n Stronghold en zat bij die eindbazen wel effe te zweten. :+ Als ik gewone dungeons en quests ga doen is de kans op doodgaan vrijwel nul, maar ik wil écht niet per ongeluk de pijp uitgaan op level 48 ofzo.

PvP is trouwens echt beresimpel. Ik heb die 5 kills al gedaan toen ik level 50 was ofzo. Je moet wat geluk hebben, maar zeker als je level 100 bent, dan heb je zo wat van die lamme sukkels op level 60 te pakken. :D Ik heb nog steeds 1 oor van een level 37 speler in m'n chest liggen waar ik met plezier aan terugdenk. Verder is PvP natuurlijk hartstikke ruk met dit spel.

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 14-09-2023 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:07:

Ik vind de game ook nog steeds goed, ook al speel ik de laatste tijd een stuk minder. Mijn sorc is nu lvl41 en het levelen vind ik nog steeds leuk.
Het boeit me ook totaal niet wat social media accounts van de game vinden. Ik heb er nog steeds plezier van en dat kan best nog wel een poos duren. Dat er weinig nieuwe content is, maaakt mij ook niet heel veel uit. Dat weet je van Diablo games, en de content die er is voldoet voor mij nog dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:53:
[...]

Ik vind de game ook nog steeds goed, ook al speel ik de laatste tijd een stuk minder. Mijn sorc is nu lvl41 en het levelen vind ik nog steeds leuk.
Het boeit me ook totaal niet wat social media accounts van de game vinden. Ik heb er nog steeds plezier van en dat kan best nog wel een poos duren. Dat er weinig nieuwe content is, maaakt mij ook niet heel veel uit. Dat weet je van Diablo games, en de content die er is voldoet voor mij nog dikke prima.
Precies dit. :)

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44
Welk wapen zouden jullie gebruiken als Bone Spear Necro? (Even niet letten op de aspect)

Door de hogere dps gaat m'n attack power van 85xx naar 91xx, maar hij heeft wel lagere stats..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXlCxk86BFb415ZLzRSq1goD-oA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8bEPbNpu8vbWY5uHNhBcMMVA.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Brikkah op 14-09-2023 21:24 ]

Brikkah schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:23:
Welk wapen zouden jullie gebruiken als Bone Spear Necro? (Even niet letten op de aspect)

Door de hogere dps gaat m'n attack power van 85xx naar 91xx, maar hij heeft wel lagere stats..

[Afbeelding]
Sowieso de nieuwe zonder aspect er op. De base dps is hoger en de stats zo minimaal verschillend dat de keuze wel snel gemaakt zou zijn voor mij. :) maar de ander nog niet weg doen... voor de zekerheid. Wellicht roll je een keer crit chance. ;)

En dan even iets voor de leuk: de Butcher heeft me weer gevonden... maar dan op m'n sorceress... lol

Oh en... het feest begint met de sorceress bij level 30... hahaha knalfestijn op het scherm... dan is een ruimte met beestjes ineens snel leeg. O_o

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 14-09-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
RustStorm schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:46:
[...]

Sowieso de nieuwe zonder aspect er op. De base dps is hoger en de stats zo minimaal verschillend dat de keuze wel snel gemaakt zou zijn voor mij. :) maar de ander nog niet weg doen... voor de zekerheid. Wellicht roll je een keer crit chance. ;)

En dan even iets voor de leuk: de Butcher heeft me weer gevonden... maar dan op m'n sorceress... lol

Oh en... het feest begint met de sorceress bij level 30... hahaha knalfestijn op het scherm... dan is een ruimte met beestjes ineens snel leeg. O_o
Welke sorceress speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chain lichtning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
spaceboy schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:43:
[...]

Nice man! Grappig, dit was ook een beetje mijn doel. Inmiddels lvl100 met Bonespear necro, maar bij Uber Lilith word ik ge-oneshot. De grind voor betere gear geprobeerd, maar in vele NMD's niks gevonden en trekt me nu dus minder. Dus toen Necro hc begonnen, daar durf ik Bonespear nog niet aan, zit ik nog op de minion build. Level 51 nu WT2, beetje huiverig om te switchen zonder lidless wall te hebben. Ik ben nog zoekende daar ondanks toch flink wat necro ervaring. :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6e-UZFr74EwphhWCHfORGZftzZ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GxwGpqWiEr3VZJr6ZDoJgaZm.png?f=fotoalbum_large

NM T100 is ook gelukt op lvl86 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn nice man! Misschien moet ik maar een druid gaan maken... ;)

Haha, wellicht dat ik er een bonestorm necro voor ga gebruiken met lidless... haha

Maar eerst nog even klooien met m'n sorceress... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Mijn Druid is inmiddels level 72 en ik heb pas net de switch gemaakt naar ancestral gear (voor het grootste deel). Aangezien alles wat ik vond niet echt de affixes had voor een andere build, en ik de pulverize build gewoon leuk vind spelen heb ik de Tempest Roar nog maar in de stash gedaan en houdt ik het even op pulverize voor nu. NM T40 ging net alsnog redelijk makkelijk.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
Benieuwd hoe die gaat evolueren bij hogere lvls.
Ik heb nu een blizzard en de damage is wel wat teleurstellend. Qua aspects zit ik goed, maar de bonussen van de gear totaal niet. Op weg naar 100 nu en dan eens kijken of een andere build niet wat meer fun kan geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inmiddels level 47 met m'n sorceress. Domhainne tunnels is prima te doen tot 40 en daarna duurt het toch wel langer voordat je een level omhoog gaat. Ik blijf het wel doen tot 50 en daarna de capstone en in wt3 gaan avonturieren... :)

De sorceress is vooral tof als er een soort kettingreactie ontstaat na het mollen van een monster. Als dat gebeurt dan is een kamer echt zo leeg. En dat voelt wel machtig. Maar elites en bosses zijn wel een stuk lastiger. :) voor nu gaat het prima en ben ik benieuwd hoe het zal zijn bij echt goede gear aka juiste affixes etc... :) zou zo maar eens erg sterk kunnen gaan zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben vandaag op lvl46 gekomen met de sorceress. Klein uurtje aan de game besteed, maar wel weer lol gehad.

Net op het moment dat ik mijn sorc niet zo heel sterk vond, en dat is ook zo want niet erg goeie gear, hoor ik ineens 'Fresh Meat!'......

Jammer dat hij me, na een te lange strijd, weer slechte loot heeft gegeven :D
Pagina: 1 ... 137 ... 213 Laatste