Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
RustStorm schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:08:
Meh... teleurgesteld. Heb het een poging gewaagd met nieuwe talents nieuwe gear aspects etc etc... maar.... valt gewoon zwaar tegen... als ik het vergelijk met de video waar ik het op gebaseerd heb... man man man.
Heel herkenbaar! :p Video: ez pz NM100!
Bouw je het zelf na en word je op NM80 telkens kapot geslagen... -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

RustStorm schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:08:
Meh... teleurgesteld. Heb het een poging gewaagd met nieuwe talents nieuwe gear aspects etc etc... maar.... valt gewoon zwaar tegen... als ik het vergelijk met de video waar ik het op gebaseerd heb... man man man.
Haha, dat heb ik dus ook steeds met die "meta"builds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg toch ook een beetje zin om toch weer te spelen :P eigenlijk wil ik gewoon een druid hebben met tempest roar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige wat er bij mij dan gebeurt: een groot vraagteken boven m'n hoofd - hoe kan dat dan... want in principe zijn de stats an sich redelijk overeenkomstig... dus... dan is het misschien de manier van spelen... ben zelfs als aan het kijken gegaan welke knopjes hij op welke momenten in duwt. Maar het feit dat zijn Barber 3/4e van haar leven wegneemt in een keer... is voor mij echt een groot raadsel...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:03:
Krijg toch ook een beetje zin om toch weer te spelen :P eigenlijk wil ik gewoon een druid hebben met tempest roar.
Welkom terug! })

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:03

JSchut

.....

Ik zei ook dat ik zou stoppen, maar nu ben ik dus gewoon weer doorgegaan. Druid is nu 86,75.

Hier ook opzoek naar de tempest roar.

Wat mij het meest tegenstaat is dat alle mobs in de gewone wereld 5 levels lager dan mij zijn. Dus leveln met Tree of whispers is ook niet efficient meer. Terwijl ik dit en af en toe een quest of gewone dungeons doen een leuke afwisseling vind. Nu doe ik ze om die reden wel. Maar efficient is het niet.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39

The Legend

*Plop*

Ik ben bezig met het farmen van renown met m’n level 57 Sorc (ben pas na m’n vakantie met S1 begonnen). Voelt wel als een sleur om dat te moeten doen, terwijl je door de normale dungeons heen blaast. Terwijl je ondertussen beter malignant tunnels of NM dungeons kunt doen om betere hearts / gear te vinden :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Legend schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:57:
Ik ben bezig met het farmen van renown met m’n level 57 Sorc (ben pas na m’n vakantie met S1 begonnen). Voelt wel als een sleur om dat te moeten doen, terwijl je door de normale dungeons heen blaast. Terwijl je ondertussen beter malignant tunnels of NM dungeons kunt doen om betere hearts / gear te vinden :/
Het is zeker een sleur. laat staan dat k het 3 keer heb gedaan XD Gelukkig hoeft het maar 1 keer voor aankomende patch.

Werd dan ook de split tussen SC en HC er eigenlijk uitgehaald? weet iemand dat?
Of moet je nog steeds beide doen? Dan voel ik me nog kutter dat ik SC ook gedaan had hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
RustStorm schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:04:
Enige wat er bij mij dan gebeurt: een groot vraagteken boven m'n hoofd - hoe kan dat dan... want in principe zijn de stats an sich redelijk overeenkomstig... dus... dan is het misschien de manier van spelen... ben zelfs als aan het kijken gegaan welke knopjes hij op welke momenten in duwt. Maar het feit dat zijn Barber 3/4e van haar leven wegneemt in een keer... is voor mij echt een groot raadsel...
Crit damage, vulnerable damage, allemaal verschillende multipliers. Wanneer je 3/4 perfect rolls/stats hebt ga je het echt wel merken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Nou ik ben voorlopig even klaar met hardcore, wederom mijn eigen fout. Lvl 50 necro weer naar de eeuwige jachtvelden. Tier 3 ging vrij goed, alleen toen iets met cc en een explosie. Dus ik ga mezelf focussen op softcore. Vraag me alleen af heeft het nog zin om een nieuwe char te starten in S1? Nog een goede maand te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha. Zo begon ik ook aan een druid en die zijn leeuuuuk! Ook voordat je een Tempest Roar hebt is het een leuke class, maar met is wel een stuk leuker 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:35:
Nou ik ben voorlopig even klaar met hardcore, wederom mijn eigen fout. Lvl 50 necro weer naar de eeuwige jachtvelden. Tier 3 ging vrij goed, alleen toen iets met cc en een explosie. Dus ik ga mezelf focussen op softcore. Vraag me alleen af heeft het nog zin om een nieuwe char te starten in S1? Nog een goede maand te gaan.
In anderhalve maand heb je een SC char wel aardig op de rit, hoor. Gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:43:
[...]

Crit damage, vulnerable damage, allemaal verschillende multipliers. Wanneer je 3/4 perfect rolls/stats hebt ga je het echt wel merken.
Dat begrijp ik. Merendeel van mijn gear heeft deze 3/4 belangrijke stats... dus vandaar mijn verontwaardiging... het scheelt erg weinig. :) maargoed.

Komt wel.goed uiteindelijk hoor. Nog 6 weken de tijd haar om te leggen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

KraveN schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:35:
De vraag is, wat wens je te bereiken?
Level 100, dan waarschijnlijk niet, hoewel ik begrepen heb dat je karakter uiteindelijk naar de gewone realm gaat minus de Malignent spullable. Dus je bent niet echt tijd 'kwijt kwijt'.

1 september t/m 5 september krijg je +25% meer XP, maar ik zit nu op lvl 81 en volgens mij moet ik nog best wel wat uurtjes en de vraag is in hoeverre ik die +25% ga merken. Ik denk wel dat ik level 100 ga kunnen halen voor 17 oktober, maar zoals gezegd gaat nog wel de nodige tijd kosten. Ik speel 1 of 2 uren op een dag, soms wat meer in het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:24:
[...]

Hahaha. Zo begon ik ook aan een druid en die zijn leeuuuuk! Ook voordat je een Tempest Roar hebt is het een leuke class, maar met is wel een stuk leuker 😄
Yeah i know ik had pre season1 druid gespeeld maar Tempest roar nooit mogen looten helaas.

Misschien toch maar een SC druidje laten boosten naar 50 ofzo :P minder sweaty en gewoon rustig door kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De komende dagen maar eens de campaign uitspelen. Heb een Rogue klaarstaan, maar ben er nog niet aan toegekomen. Mooi die +25% meepikken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2023 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kan ik zeggen behalve dan... dat ook echo of Lilith enorm gebaseerd is op geluk. Een van haar aanvallen is dusdanig onvoorspelbaar dat je er nauwelijks op kunt anticiperen maar wel ij een keer dood bent... hetzelfde geldt ook voor de barber explosion... gaat met kleine beetjes of ineens een buckload....

Beste try is 75% phase 1. Maar meestal blijf ik steken tussen de 25-50% door eerder benoemde aanval waar je geluk voor nodig hebt mijns inziens. Echt heel jammer dat het zo in elkaar moet zitten. Wat het gevecht "leren" lukt dus niet.

Ben benieuwd of ze hem echt zo bedoeld hebben...

Ik geef niet op, maar een partij frustrerend is het wel degelijk.

En dan eindelijk door phase 1 heen, ooit... met geluk... en dan direct neer gaan ij phase 2 zou toch deceptie zij hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:27
RustStorm schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:56:
Wat kan ik zeggen behalve dan... dat ook echo of Lilith enorm gebaseerd is op geluk. Een van haar aanvallen is dusdanig onvoorspelbaar dat je er nauwelijks op kunt anticiperen maar wel ij een keer dood bent... hetzelfde geldt ook voor de barber explosion... gaat met kleine beetjes of ineens een buckload....

Beste try is 75% phase 1. Maar meestal blijf ik steken tussen de 25-50% door eerder benoemde aanval waar je geluk voor nodig hebt mijns inziens. Echt heel jammer dat het zo in elkaar moet zitten. Wat het gevecht "leren" lukt dus niet.

Ben benieuwd of ze hem echt zo bedoeld hebben...

Ik geef niet op, maar een partij frustrerend is het wel degelijk.

En dan eindelijk door phase 1 heen, ooit... met geluk... en dan direct neer gaan ij phase 2 zou toch deceptie zij hahaha
Ik zie het ook niet hoor.
Die spike waves snap ik de ballen van.
Had één keer dat ik bij toeval twee waves wist te dodgen, minions mepten haar richting de 30%, springt ze in één keer vanuit het niets op mijn nek… bam, dood.
Heb werkelijk waar honderden bazen in souls games verslagen, met de nodige rage, maar daar zat altijd wel iets van een “eerlijke dood” in.
Zelfs bij nameless king, ornstein en smoug, demon of hatred of melina.
Lilith is gewoon bullshit, met zo’n healthpool en one hit kills zou het mij niet verbazen als ze is ontworpen voor optimale tier V gear.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WuE1HTpJ0fn3yWIaM1cm2Me21w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LsE7SASO6OqbNHnDF7kp4qad.png?f=user_large

Is tempest roar build nog steeds de ultieme build voor Druid? Net deze gevonden maar twijfel wel om alles weer om te gooien voor de zoveelste keer. Met level 80 bulwark build lukt het wel prima om ~NM55 te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:47
Bulwark is bugged en doet meer schade dan dat er staat. Ik heb een lvl100 pulverize druid met alles 4/4 en dat is ook erg leuk. Tempest roar heb ik een kist vol van maar voor de rest geen spullen dus omgooien duurt wss te lang en te veel items niet perfect.
Maar schijnbaar is tornado het neusje van de zalm hoewel ik dus niks om zou gooien tot je voor alle slots de juiste items hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen is vast en zeker keihard aan het levelen... of.... Starfield aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch even 2 leveltjes gedaan 68-70 en moet zeggen dat ik er stiekem eigenlijk heel lekker in zat :P hahah.

Maarja laat in de avond was Starfield klaar met downloaden en installeren dus denk toch dat ik dit XP weekend even aan mij voorbij laat gaan :P

Als ik nu gewoon een lange break neem met D4 dan ga ik straks met S2 weer veel lekkerder denk ik. En dan ga ik voor level 100 ook denk ik want zullen we het wel weer beter verdeelt hebben die XP ratio.

Hun zullen toch ook moeten zien dat de grote meerderheid stopt rond 70-80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit enorm in de echo of Lilith focus haha. Zonde eigenlijk... dus misschien maar even wat anders doen vandaag zodat ik dit exp en gold weekend meepak. Vooral dat laatste is wel handig. ,vl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:13:
Iedereen is vast en zeker keihard aan het levelen... of.... Starfield aan het spelen :P
Nog geen minuut gebruik gemaakt van de bonus. Ook geen Starfield gespeeld (ga ik ook niet doen), maar de hele avond bezig geweest met No Man's Sky met een maat van me. Die speelt geen D4 en wilde graag weer eens een avondje samen gamen, dus.... En het is weer F1 race weekend, dus dat wordt ook weer minder gamen.

Ik weet ook niet of ik de rogue perse op 100 wil hebben, overigens. Is wel leuk, maar na twee lvl 100's is die motivatie even weg. Speel toch liever m'n Wolfnado druid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder deze middag lilith phase 1 op 10% kunnen krijgen... het gaat steeds wat beter maar nog steeds enorm veel rng als het gaat om de eerder genoemde spikes attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:08
RustStorm schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:04:
Ik vermoed dat de Glyphs hier een belangrijke rol spelen.
Als je alle 6 op max lvl 21 hebt ga je sowieso veel meer damage doen dan als ze rond de 15 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boermansjo schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 21:29:
[...]

Ik vermoed dat de Glyphs hier een belangrijke rol spelen.
Als je alle 6 op max lvl 21 hebt ga je sowieso veel meer damage doen dan als ze rond de 15 zijn.
Alles is max... :) echt overeenkomstige necromancer. Enige dat misschien nog uitmaakt: hij gebruikt een 2.5s barber en ik een 2.4s barber... lol... wie weet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:28
Niet dat ik de tempest roar echt nodig heb voor mijn build maar het wordt nu bijna een obsessie om hem wel te krijgen. Level 88 ondertussen en nog niets gezien.

(ik heb begrepen dat een klaagcomment hier de kans erop aanzienlijk verhoogt, vandaar) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 21:47:
[...]

Alles is max... :) echt overeenkomstige necromancer. Enige dat misschien nog uitmaakt: hij gebruikt een 2.5s barber en ik een 2.4s barber... lol... wie weet ;)
Voor een lange fight als Uber Lilith zou je eigenlijk naar een Barber van 3,5 - 4,0 seconden moeten gaan. Barbers met een korte tijd zijn goed voor speed farming. De langere voor boss fights.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 3 september 2023 @ 01:39:
[...]

Voor een lange fight als Uber Lilith zou je eigenlijk naar een Barber van 3,5 - 4,0 seconden moeten gaan. Barbers met een korte tijd zijn goed voor speed farming. De langere voor boss fights.
Ik had een lange bij m'n end game build inderdaad (omdat ik geen andere had) maar dat ging helemaal nergens over. Ik wilde deze build zo dicht mogelijk benaderen, maar ga hem idd tweaken en kijken of ik een ~4s barber kan gaan halen vandaag om te zien hoe dat gaat uitpakken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 03-09-2023 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:13
Mijn Necro toch maar weer terug naar sever gezet. Te weinig crit op de gear voor bonespear nu. Op lvl 61 blijkt elias voor de capstone helaas nog steeds te lastig😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

brothermaynard schreef op zondag 3 september 2023 @ 08:40:
Mijn Necro toch maar weer terug naar sever gezet. Te weinig crit op de gear voor bonespear nu. Op lvl 61 blijkt elias voor de capstone helaas nog steeds te lastig😔
Als je tijd hebt vanavond, wil ik je wel helpen met die capstone dungeon. DM je battle tag even, dan voeg ik je toe als friend in xbox.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 3 september 2023 @ 01:39:
[...]

Heb vanochtend een 3.7s gevonden en wat pogingen gewaagd. En het kan voordelig uitpakken. Soms duren de seconden te lang om effect te hebben (dan is ze bijvoorbeeld in de lucht) maar zo nu en dan zijn de knallen lekker. :)

Vanochtend 1 keer in phase 2 terecht gekomen en toen, omdat ik excited was, paniek! Hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand een link naar een goed artikel of video waarin het spelconcept van Diablo wordt uitgelegd? Alle “how to get started” video’s gaan met name over de verschillende klassen etc. maar ik wil nog een stap terug om eerst het spel en de opzet te kunnen begrijpen. Heb namelijk geen ervaring met de Diablo reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 23:13
Pater schreef op zondag 3 september 2023 @ 09:39:
[...]

Als je tijd hebt vanavond, wil ik je wel helpen met die capstone dungeon. DM je battle tag even, dan voeg ik je toe als friend in xbox.
Dank voor je aanbod, mag dat ook voor een nadere avond zijn? Vanavond heb ik dienst😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Zeker! Ik voeg je even toe en dan kijken we later deze week wel.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
MaZo schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:52:
Iemand een link naar een goed artikel of video waarin het spelconcept van Diablo wordt uitgelegd? Alle “how to get started” video’s gaan met name over de verschillende klassen etc. maar ik wil nog een stap terug om eerst het spel en de opzet te kunnen begrijpen. Heb namelijk geen ervaring met de Diablo reeks.
erm gewoon story mode volgen in eerste intantie. Je krijgt aan he begin wel aardig wat tips.

Diablo is niet zo complex om te beginnen. Klik met je muis/controller op de demons totdat of hij of jij dood is/bent :)

Bij het killen van demons krijg je levels (dus skill points en stats) en items. Daarmee wordt je langzaam sterker om dezelfde demons sneller te doden.. rinse en repeat totdat je je verveelt :)

zou zeggen begin gewoon ermee en de rest komt vanzelf.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch opnieuw weer gestopt haha .. ik dacht terwijl ik bezig was eigenlijk van Tja waar doe ik het voor :P genoeg andere games die ik nu wil spelen en volgens seizoen kan ik beter fresh beginnen en er weer harder voor gaan dan nu alsnog doorpushen.

Denk dat het op 1 of andere manier toch weer makkelijker wordt volgens seizoen om te levelen.

Als ik alleen probeer te bedenken wat ik dan zal spelen is echt moeilijk.
Twistedblade rogue is gewoon zo ontzettend sterk en makkelijk dat ik me weinig anders kan voorstellen om te levelen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweede keer stage 2 mogen bereiken... maar hopy crap... ik ga nog een hoop tries nodig hebben want zo gemakkelijk als in diverse video's te zien is... dat is echt, voor mij, een gedacht naar utopie. Haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister ochtend kon ik de Rogue oppaken na dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWNLsxIfkpINv2V7tOIftCGF17M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I4qSri0GUiyMizruDNe6v7YE.jpg?f=fotoalbum_large

Rogue is inmiddel 75 (was gister 60). Dopamine NM Dungeon reset XP is echt goed.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 24-09 22:37
Afgelopen weekend mijn Roque van 97 naar 100 gelvld. Probleem is dat het levelen na lvl 80/85 aanvoelt als onbetaald (over)werken. Onbetaald omdat upgrades nagenoeg niet tot geheel niet worden uitgekeerd.

Ook nog een Druil gestart tot circa lvl 27/28, maar ik denk dat ik D4 nu maar even parkeer. Genoeg andere games die nog op mijn te spelen lijst staan.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Ik heb t exp weekend maar gebruikt om een necro te levelen naar 45. Was in een klein avondje gebeurd. Was benieuwd naar deze class. Blood surge leveling build is wel wat saai.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 4 september 2023 @ 07:05:
Gister ochtend kon ik de Rogue oppaken na dit
[Afbeelding]
Dopamine NM Dungeon reset XP is echt goed.
Elaborate on that please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doelt op Dhommaine tunnels (als ik het goed spel). Eerste gebied alle monsters killen (zonder de prisoners te redden), town portal, reset dungeons, duik terug in de portal en je staat weer aan het begin met alle vijanden terug.
Gaat inderdaad snel al gaf de youtuber die deze methode bekend maakte aan dat het vanaf lvl 55 of zo beter is om nightmares te runnen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Finraziel schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:49:
[...]

Hij doelt op Dhommaine tunnels (als ik het goed spel). Eerste gebied alle monsters killen (zonder de prisoners te redden), town portal, reset dungeons, duik terug in de portal en je staat weer aan het begin met alle vijanden terug.
Gaat inderdaad snel al gaf de youtuber die deze methode bekend maakte aan dat het vanaf lvl 55 of zo beter is om nightmares te runnen.
Gaat die reset van zelf dan? Heb al een paar keer geprobeerd om die reset te doen door naar main menu te gaan maar daarmee is je NMD entree ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohooo schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:10:
[...]

Gaat die reset van zelf dan? Heb al een paar keer geprobeerd om die reset te doen door naar main menu te gaan maar daarmee is je NMD entree ook weg
Het kan niet met nightmare dungeons, daarom is deze methode ook eigenlijk alleen om tot ongeveer level 55 te komen.

Edit: ik lees je post nu pas goed geloof ik... Je reset dungeons niet door naar main menu te gaan maar als je je map opent kun je op een knop drukken om dungeons te resetten. Het is een kwestie van seconden als je het in je vingers hebt (en een SSD hebt) om te portalen, resetten en weer terug.

[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 04-09-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:36:
[...]

Het kan niet met nightmare dungeons, daarom is deze methode ook eigenlijk alleen om tot ongeveer level 55 te komen.

Edit: ik lees je post nu pas goed geloof ik... Je reset dungeons niet door naar main menu te gaan maar als je je map opent kun je op een knop drukken om dungeons te resetten. Het is een kwestie van seconden als je het in je vingers hebt (en een SSD hebt) om te portalen, resetten en weer terug.
Maar @pstalman zegt ook NM dungeon reset. dus verwachte dat het iets met NM dungeon was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:08:
[...]

Maar @pstalman zegt ook NM dungeon reset. dus verwachte dat het iets met NM dungeon was :?
Ow, je hebt gelijk, ik was de hele dag al niet goed aan het lezen blijkbaar 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Finraziel schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:36:
[...]

Oh serieus? Wat ik tot nu toe deed was uit de dungeon lópen (niet portallen) en minstens 90 seconden buiten blijven staan. Dan gaat de reset vanzelf. Waar zit die "reset knop" (op een console)? Klinkt beter dan mijn werkwijze... 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

spaceboy schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:50:
[...]

Oh serieus? Wat ik tot nu toe deed was uit de dungeon lópen (niet portallen) en minstens 90 seconden buiten blijven staan. Dan gaat de reset vanzelf. Waar zit die "reset knop" (op een console)? Klinkt beter dan mijn werkwijze... 8)
Map openen en dan pijltje naar links (Quests open klappen) Daar staat dan houd vierkantje (op ps5) ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat ik de laatste dagen weinig zin heb om D4 te spelen. Had ik niet verwacht, eerlijk gezegd. Hele bonus weekend geen gebruik van de bonus gemaakt en mijn rogue is nog steeds lvl80.
Ik heb wel een paar NM's met de druid gepushed, maar bij t84 ben ik gestopt. Ik zie er ook geen doel in om t100 te halen of UL te killen. Misschien later weer even verder levelen met m'n redelijk verse sorc, maar dan moet ik daar wel zin in hebben.
Maar goed, dan ben ik ook vanaf launch nagenoeg elke dag met D4 aan de gang geweest. Een break is misschien wel even goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:41

Dhrax

Prog Lord

Poops_McGhee schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:01:
Ik merk dat ik de laatste dagen weinig zin heb om D4 te spelen. Had ik niet verwacht, eerlijk gezegd. Hele bonus weekend geen gebruik van de bonus gemaakt en mijn rogue is nog steeds lvl80.
Ik heb wel een paar NM's met de druid gepushed, maar bij t84 ben ik gestopt. Ik zie er ook geen doel in om t100 te halen of UL te killen. Misschien later weer even verder levelen met m'n redelijk verse sorc, maar dan moet ik daar wel zin in hebben.
Maar goed, dan ben ik ook vanaf launch nagenoeg elke dag met D4 aan de gang geweest. Een break is misschien wel even goed :D
Dan heb je het nog verdomd lang vol gehouden XD

Ik heb de game al een goede maand niet meer opgestart denk ik., het is eventjes leuk maar dan bekruipt al vrij snel het gevoel 'waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?'. Als je die vraag hebt beantwoord weet je ook dat je de komende 100 uur (of wat) een herhaling van zetten aan het doen bent die weinig tot geen voldoening geeft.

Het is gewoon geen leuke grind. Teveel andere games waar ik momenteel liever mijn tijd instop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:08:
[...]

ik bedoel echt NM dungeons ja, dit werkt blijkbaar alleen solo:
1. Open de dungeon die je wil
2. kill wat je wil, maar complete de dungeon niet (dus geen glyph upgrade)
3. leave dungeon en dan tp en na 3min (het is iets van 2enhalf) kun je tp nemen, dungeon in en weer vanaf begin killen en repeat vanaf stap 2

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb een doel voor ogen, waardoor ik i blijf loggen. Dus ik ervaar de boredom nog niet...

Lukt steeds iets vaker phase / stage 2 te halen... eens per uur inmiddels... en ja... dat is enorm weinig lol...

Soms.blijft ze tijdens phase / stage 1 de lucht in gaan om haar spike attack te blijven uitvoeren. En dan kan ik niet veel... want ze is te kort op de grond om damage te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Dhrax schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:21:
[...]

Dan heb je het nog verdomd lang vol gehouden XD

Ik heb de game al een goede maand niet meer opgestart denk ik., het is eventjes leuk maar dan bekruipt al vrij snel het gevoel 'waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?'. Als je die vraag hebt beantwoord weet je ook dat je de komende 100 uur (of wat) een herhaling van zetten aan het doen bent die weinig tot geen voldoening geeft.

Het is gewoon geen leuke grind. Teveel andere games waar ik momenteel liever mijn tijd instop.
Maar dat is toch het geval bij iedere game? Ben het wel met je eens dat iedere game een andere ervaring heeft waarbij je misschien minder bezig bent met die vraag. Welke spellen speel je dan? Maar over het algemeen zijn rpg’s een grond zonder resultaat tenzij jezelf doelen hebt gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004

Dhrax

Prog Lord

KraveN schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:32:
[...]

Maar dat is toch het geval bij iedere game? Ben het wel met je eens dat iedere game een andere ervaring heeft waarbij je misschien minder bezig bent met die vraag. Welke spellen speel je dan? Maar over het algemeen zijn rpg’s een grond zonder resultaat tenzij jezelf doelen hebt gezet.
In zeker zin wel inderdaad, maar voor mijn gevoel ben je in D4 ergens naar toe aan het werken en dat is dan ook direct het eind station. Ik zou niet weten wat ik moet doen met een lvl 100 char. Ik vind nu op lagere levels al amper upgrades. Het kan me gewoon niet meer bekoren.

Nu druk bezig met de laatste fase van de System Shock remake, dat is echt wel een aanrader. En aankomende woensdag Starfield maar eens induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:22:
[...]

[...]

ik bedoel echt NM dungeons ja, dit werkt blijkbaar alleen solo:
1. Open de dungeon die je wil
2. kill wat je wil, maar complete de dungeon niet (dus geen glyph upgrade)
3. leave dungeon en dan tp en na 3min (het is iets van 2enhalf) kun je tp nemen, dungeon in en weer vanaf begin killen en repeat vanaf stap 2
Dat was wel mooi te gebruiken met bonus xp dan. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:01:
Ja hier hetzelfde. Niet echt zien aankomen maar ineens bekroop mij het gevoel: tja wat ben ik nou aan het doen? In dit seizoen een level 92 rogue en 81? druid dus wat dat betreft is het inderdaad niet verkeerd om even een break te nemen. De push naar 100 zal ik denk ik nooit doen, daarvoor valt het voor nu nog teveel in herhaling.

Tot over 7 weken. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weer een uurtje bezig geweest met m'n favoriete npc... ;) en moet zeggen dat ik steeds vaker in stage 2 terecht kom... en dat ik daarna redelijk her spoor bijster ben... de flinke damage spikes van de barber ... zijn geworden tot sneue damage spikes... en haar abilities nog gruwelijker. Haha

Maar... progress has been made!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 19-09 22:00
Jack_Mojo schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:45:
[...]

Ja hier hetzelfde. Niet echt zien aankomen maar ineens bekroop mij het gevoel: tja wat ben ik nou aan het doen? In dit seizoen een level 92 rogue en 81? druid dus wat dat betreft is het inderdaad niet verkeerd om even een break te nemen. De push naar 100 zal ik denk ik nooit doen, daarvoor valt het voor nu nog teveel in herhaling.

Voor mij ook een herkenbaar beeld. Streamers haakten enkele weken geleden al af. Toen dacht ik zelf nog, er is toch zat te beleven? Maar inmiddels hanteer ik voor mijzelf een soort "lvl 70 = 100" mindset. Heb in Eternal een lvl 76 Sorc gebouwd en nu in S2 een lvl 70 Druid. Vind het wel gezegend zo. In S2 start ik weer een nieuw character en dan zien wel hoe ver we daar mee komen.

On a sidenote @RustStorm : Leuk om je quest te volgen om uber lilith te verslaan! Ik zie het mezelf niet doen maar kan wel genieten van je escapades. Don't give up! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:45:
[...]

Ik vind het spel nog top, hoor. Dat is het niet. Ik ben alleen niet zo gemotiveerd om nog een char naar 100 te levelen of om NM's te pushen. UL heb ik allang uit m'n hoofd gezet.
Ik wacht wel tot het weer gaat jeuken en dan pak ik de game zo weer op.
Misschien dat ik mezelf weer nieuwe rabbits om te jagen kan geven, maar nu ff niet.

@RustStorm , ik wacht op de dag dat je haar plat geslagen hebt en geniet ondertussen van de 'close, but no cigar' berichten alhier 😂
Keep 'em up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb dat nu ook (weer). Inmiddels is mijn Druid level 90. Al lijkt dat dicht bij de 100, dat is het natuurlijk niet.

Ben ook een beetje bang dat als ik de grind naar 100 doorzet ik straks minder zin heb in het nieuwe seizoen.

Dus wellicht inderdaad beter om het spel even te laten rusten en lekker Hogwards legacy te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel als doel Uber Lilith maar meer zo van: Komt over 1-2 seizoenen wel :P

Verwacht dat het levelen dan sneller en makkelijker gaat en zie het dan wel tegen die tijd
Of er moet een timing zijn dat er een seizoen komt waarbij ik weinig anders te spelen heb en veel extra tijd in D4 kan en wil investeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Jinn @Poops_McGhee Dank dank! Ik zal het vervolg hier plaatsen! Zo nu en dan zal het wat rustiger zijn daaromtrent... want... ik probeer ook nog een andere chest en boots te krijgen via nm runs... haha... ga all in dps dus. Dood ga je toch door ons shots... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren een cheatpiece gevonden met +% bone skill damage, damage reduction, Total armor en +% damage. Dus die ga ik gebruiken... zou hopelijk enige boost geven on dps. Ik ben benieuwd

Nu nog boots. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

JSchut schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:35:
Ik heb dat nu ook (weer). Inmiddels is mijn Druid level 90. Al lijkt dat dicht bij de 100, dat is het natuurlijk niet.

Ben ook een beetje bang dat als ik de grind naar 100 doorzet ik straks minder zin heb in het nieuwe seizoen.

Dus wellicht inderdaad beter om het spel even te laten rusten en lekker Hogwards legacy te gaan spelen.
Ik moet wel grinniken, je bent blijkbaar een glutton for punishment ;) , want ik zie de nodige paralellen tussen Hogwarts legacy en D4.

Hogwarts (het kasteel) is (inderdaad) gaaf gedaan vs De eerste 50 levels zijn wel het leukst in D4.
Grootste wereld, alleen niet al te breed spectrum aan activiteiten en er zal een grote mate van herhaling plaats vinden.

En begrijp me goed, Hogwarts is zeker een leuke game (en veel plezier gewenst :) ), maar als je Platinum / alle trophies wilt halen, dan is er wel het nodige aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Vind het knap dat mensen zo hoog halen. Ik heb het spel al weken niet meer aangeraakt. Diablo fan van het eerste uur maar vind er geen hol aan haha. D3 vind ik veel leuker en dat zegt was, dat was al een draak van een game in de Diablo series. Ah well, 100 euro uitgegeven voor een paar uur spelen haha.

Denk niet dat ik ooit voorbij level 60 ga komen, heb 4 chars en 1 daarvan op level 57 de rest allemaal lager dan 50. Het is wat het is.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Same, op het begin vond ik het een fantastisch spel. Maar zodra je de eerste keer de campaign klaar hebt begint het al heel snel heel saai te worden. Begrijp gewoon niet dat er zo goed als geen endgame is, maar echt alleen maar constant dezelfde gameplay loop.

Mijn eternal is 78 geworden en season nu level 40 ofzo maar al een hele tijd niet meer gespeeld. Heb er wel 115 uur in gestoken dus toch veel gespeeld, maar dat had veel meer kunnen zijn als er meer te doen was op latere levels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vanmorgen 100 geworden met eternal druid. Dat was meer een "moetje" van mezelf aangezien ie al een maand op 99 stond.
Seasonal necro staat op 82, daar blijft ie ook op. In het volgende seizoen ga ik weer kijken wat er nieuw is...anders gaat D4 de koelkast in en wacht ik tot er meer/andere endgame bijgekomen is.

[ Voor 3% gewijzigd door DaWizza op 06-09-2023 09:09 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:29
DaWizza schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:09:
Vanmorgen 100 geworden met eternal druid. Dat was meer een "moetje" van mezelf aangezien ie al een maand op 99 stond.
Seasonal necro staat op 82, daar blijft ie ook op. In het volgende seizoen ga ik weer kijken wat er nieuw is...anders gaat D4 de koelkast in en wacht ik tot er meer/andere endgame bijgekomen is.
Zijn ze van plan om boeiende endgame toe te voegen nog voor lvl 100 spelers of zou dat pas met een expansion worden?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:16:
[...]

Zijn ze van plan om boeiende endgame toe te voegen nog voor lvl 100 spelers of zou dat pas met een expansion worden?
Aankomend seizoen komen er wat nieuwe bosses en de nieuwe mechanic enzo maar vermoed niet dat er grote level 100 changes komen. Nog niet veel over gezegd though. Maar elk seizoen hebben ze het idee om content toe te voegen en ze luisteren opzich wel naar playerfeedback. Development loopt alleen een stuk voor dus je moet redelijk lang wachten op changes die uit feedback komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

GRDavies75 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 08:28:
[...]

Ik moet wel grinniken, je bent blijkbaar een glutton for punishment ;) , want ik zie de nodige paralellen tussen Hogwarts legacy en D4.

Hogwarts (het kasteel) is (inderdaad) gaaf gedaan vs De eerste 50 levels zijn wel het leukst in D4.
Grootste wereld, alleen niet al te breed spectrum aan activiteiten en er zal een grote mate van herhaling plaats vinden.

En begrijp me goed, Hogwarts is zeker een leuke game (en veel plezier gewenst :) ), maar als je Platinum / alle trophies wilt halen, dan is er wel het nodige aan te merken.
O nee hoor platinum is niet mijn doel :)

Het is tot nu toe inderdaad wel leuk maar erg repetatief. Dus grote kans dat ik over een week weer D4 speel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
Gisteren net lvl 90 geraakt met een Blizzard sorcerer.
Is de laatste season cache de moeite waard om door te gaan tot lvl 100 ? (Die pvp en Lilith heb ik echt geen zin in om te doen. Dus dan schiet er enkel de 5 commanders en lvl 100 nog over om aan 6 te geraken.)
Ik had gehoopt op 1 level per dag te kunnen doen maar dat word moeilijker en moeilijker (2-3u spelen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren twee mooie dingen meegemaakt met m'n lvl 85 druid:

Ik kwam The Butcher tegen en kreeg hem 1 op 1 niet dood (en hij mij ook niet echt). Dus hem toen een groep andere mobs ingetrokken en toen ging hij ineens keihard neer. Mijn build heeft een goede AoE setup, maar is dus iets minder efficient tegen single bosses.

Verder had ik gisteravond nog 9 minuten voordat de world boss zou verschijnen, dus ik dacht ik ga eens kijken hoe snel ik door een NMD (tier 37) kan komen. In 7 minuten de hele dungeon gecleard. Dus ben nu ook iets minder voorzichtig in dungeons, gewoon doorrennen en alles zo snel mogelijk dood maken.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Boermansjo schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:53:
Is de laatste season cache de moeite waard om door te gaan tot lvl 100 ? (Die pvp en Lilith heb ik echt geen zin in om te doen. Dus dan schiet er enkel de 5 commanders en lvl 100 nog over om aan 6 te geraken.)
Ik had gehoopt op 1 level per dag te kunnen doen maar dat word moeilijker en moeilijker (2-3u spelen)
Ik kreeg totale bagger uit die laatste cache. Wat gele gear met slechte stats. Mega deceptie. Had toch minstenst 1 legendary verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 06-09-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
JSchut schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:07:
[...]

Ik kreeg totale bagger uit die laatste cache. Wat gele gear met slechte stats. Mega deceptie. Had toch minstenst 1 legendary verwacht.
Oei, dat is minder. Die cache is dus ook puur random. Ik had ook verwacht dat die wat beter was en dat de loot toch een beetje ingesteld was op season tier (Zoals bij Diablo 3)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dit spel is, zonder een doel te hebben, inderdaad redelijk nutteloos om te spelen. Daarom: geef jezelf een doel en dan is het absoluut beter vol te houden.

Mijn huidige doel weten jullie inmiddels wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:29
Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:22:
[...]

Aankomend seizoen komen er wat nieuwe bosses en de nieuwe mechanic enzo maar vermoed niet dat er grote level 100 changes komen. Nog niet veel over gezegd though. Maar elk seizoen hebben ze het idee om content toe te voegen en ze luisteren opzich wel naar playerfeedback. Development loopt alleen een stuk voor dus je moet redelijk lang wachten op changes die uit feedback komen.
maar ze lijken vooral updates te doen voor de seizoenen en dus het opnieuw rollen van een char, ik ben helaas te casual om echt steeds die seizoenen te doen, maar snap niet dat blizzard zo goed ls geen lvl 100 content heeft met al hun ervaringen van endgame met WoW etc.

Mogen ze van mij in ieder geval nog wel toevoegen :+

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:25:
[...]

maar ze lijken vooral updates te doen voor de seizoenen en dus het opnieuw rollen van een char, ik ben helaas te casual om echt steeds die seizoenen te doen, maar snap niet dat blizzard zo goed ls geen lvl 100 content heeft met al hun ervaringen van endgame met WoW etc.

Mogen ze van mij in ieder geval nog wel toevoegen :+
Oh maar volgens mij werd het aankomende systeem en die nieuwe bosses ook aan eternal toegevoegd hoor.. is niet per definitie lvl 100 content maar niet zo dat eternal helemaal vergeten word. Weet het niet zeker though maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Maar idd had meer van ze verwacht. Maarja het is een heel nieuw dev team dan de mensen van vroeger joh. gewoon niet meer te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:35:
[...]

Oh maar volgens mij werd het aankomende systeem en die nieuwe bosses ook aan eternal toegevoegd hoor.. is niet per definitie lvl 100 content maar niet zo dat eternal helemaal vergeten word. Weet het niet zeker though maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Maar idd had meer van ze verwacht. Maarja het is een heel nieuw dev team dan de mensen van vroeger joh. gewoon niet meer te vergelijken.
Zolang het geen season powers zijn, dan komt het ook voor Eternal uit.
Nu gaan ze jaarlijks updates pushen, maar ik weet niet of dat win is. Als ze nu elk half jaar updates pushen, en niet meteen de hoofdprijs daarvoor rekenen (wat ze vast wel gaan doen), dan blijft de game wat verser. Als er genoeg content is, dan kunnen ze naar jaarlijks gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
RustStorm schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:57:
Dit spel is, zonder een doel te hebben, inderdaad redelijk nutteloos om te spelen. Daarom: geef jezelf een doel en dan is het absoluut beter vol te houden.

Mijn huidige doel weten jullie inmiddels wel. ;)
Ik bedenk me nu dat ik sinds nieuwe season Destiny 2 (eigenlijk een week eerder al) ik Diablo niet meer opgestart heb. Er is kennelijk niets dat mij noopt dat te doen, geen belofte van "leuk tijdverdrijf". Mijn doel in m'n game-tijd is een stukje fun en kennelijk lukt het Diablo niet dat te leveren post-storyline.

Als ik denk aan de goals die ik in het spel heb (bepaalde upgrades die me zouden helpen) betekenen ze eigenlijk allemaal "grind X met hele lage kans op drop". Ik denk dat dat het probleem aan Diablo IV op het moment is; geen targeted farming, geen upgrade pad op een hoop zaken (bv. duidelijke sources voor Aspects zodat je gewenste rolls kan farmen).

Dat games spelen nutteloos is maakt me niet uit; het is een hobby, ik hoef er niets aan over te houden. Maar het is een hobby; doorvoor zou geen doel nodig moeten zijn om het "beter vol te houden". Het moet gewoon in de basis leuk zijn om te doen...en Diablo is dat voor mij niet op het moment.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanavond maar weer eens een poging gewaagd. Nieuwe chest valt toch wat regen. Doet nauwelijks veel meer, ondanks het feit her toch damage stats heeft en deze ontbreken bij de vorige.

Ook weer eens van Barber verwisseld. Naar een 2.5 ipv een 3.7. Beide werken prima, maar gewoon anders...

Weer verschillende keren in stage 2 mogen geraken. En weer fijne one shots mogen ervaren haha. Er is zo veel aan de hand en zo veel te ontwijken, doet bijna pijn aan de ogen.

Het is mij toch echt wel een enorm raadsel hoe die gasten op YouTube (zoals in het filmpje waar ik eerder naar had gelinkt) het met eenzelfde soort build het als een walk in de park doen laten blijken... snap het gewoon niet. En dat vind ik misschien nog wel het vervelendste van alles.

Oh well... wordt vervolgd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

Die pvp is erg simpel vond ik. Ik denk dat ik dat in minder dan een uur bij elkaar had, nog voor ik level 50 was dacht ik. 10000 seeds is niks, met een groepje mobs heb je er zo 1000+ per keer.

Beetje hellfires doen in de pvp area, krijg je veel seeds van en loop je kans op die commanders, al loop er dan wel een risico dat je tijdens dat gevecht gekilled wordt natuurlijk maar op lvl 90 heb je die dingen toch zo neer?

Of speel je hardcore?

[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 06-09-2023 23:10 ]

RustStorm schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:13:
Vanavond maar weer eens een poging gewaagd. Nieuwe chest valt toch wat regen. Doet nauwelijks veel meer, ondanks het feit her toch damage stats heeft en deze ontbreken bij de vorige.

Ook weer eens van Barber verwisseld. Naar een 2.5 ipv een 3.7. Beide werken prima, maar gewoon anders...

Weer verschillende keren in stage 2 mogen geraken. En weer fijne one shots mogen ervaren haha. Er is zo veel aan de hand en zo veel te ontwijken, doet bijna pijn aan de ogen.

Het is mij toch echt wel een enorm raadsel hoe die gasten op YouTube (zoals in het filmpje waar ik eerder naar had gelinkt) het met eenzelfde soort build het als een walk in de park doen laten blijken... snap het gewoon niet. En dat vind ik misschien nog wel het vervelendste van alles.

Oh well... wordt vervolgd... :)
Wat is je Crit Chance en Crit Damage? Voor zover ik weet kun je met een Bone Spear necro niet genoeg van allebei hebben.

• Boermansjo
Kluus schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:01:
[...]

Die pvp is erg simpel vond ik. Ik denk dat ik dat in minder dan een uur bij elkaar had, nog voor ik level 50 was dacht ik. 10000 seeds is niks, met een groepje mobs heb je er zo 1000+ per keer.

Beetje hellfires doen in de pvp area, krijg je veel seeds van en loop je kans op die commanders, al loop er dan wel een risico dat je tijdens dat gevecht gekilled wordt natuurlijk maar op lvl 90 heb je die dingen toch zo neer?

Of speel je hardcore?
Nee geen hardcore, maar ik kom geregeld wel een groepje lvl 100 spelers tegen in de pvp area.
Simple is die wel, maar dan ga ik eens s'morgens rond 7u daar moeten gaan farmen als de rest nog aan het slapen is :D
Ik moet ook nog 2 commanders verslaan, maar al veel hellfires gedaan zonder succes. Ik heb al lopen zoeken achter die events maar nergens te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Die PvP is zeer doable, op een paar keer na is het in feite gewoon doods, met af en toe spikes dat mensen wel actief aan het PvP'en zijn, maar ieder zijn ding natuurlijk.

10 levels klinkt nog ver, maar daar en tegen ook weer relatief dichtbij, je hebt tot 17 oktober, toch? Gewoon 'lekker doorspelen' (laat het gewoon los, dan voelt het minder aan als een moetje).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:58:
[...]

Wat is je Crit Chance en Crit Damage? Voor zover ik weet kun je met een Bone Spear necro niet genoeg van allebei hebben.
Dat komt grotendeels overeen met de persoon waarvan ik het filmpje heb gezien. Wat deze zijn, weet ik niet echt uit m'n hoofd.

Crit chance ligt op 4x% en de crit damage op volgens mij 4xx% of zelfs 5xx%. En dan hebben we nog niet eens gekeken naar bone skill crit damage, vulnerability damage enzovoorts...

Zou graag 100% crit chance halen, maar dat kan gewoon niet.... althans... niet met huidige gear en enkel met enorm perfecte gear...

Waar ik bijvoorbeeld ook tegen aan kan lopen: resource starved zijn omdat de kans op resource gain niet procced enzo...

Je ziet... ik blijf het "analyseren" en over nadenken... :)

Ik geloof ook niet dat betrokken persoon lilith altijd op huidige wijze neer kan krijgen. Te veel rng en luck bij betrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kluus schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:01:
[...]

Of speel je hardcore?
Zelfs in hardcore is die meer dan goed te doen. Ik had hem wel op WT2 gezet voor de zekerheid. uiteindelijk iets van 15k seeds gehad voor ik ging extracten en geen 1 keer iemand tegen gekomen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

@RustStorm Uiteindelijk wil ik ook The Echo verslaan, gisteren voor de grap even ingelogd en een poging gewaagd met mijn level 93 Bone Spear necro. Uiteraard kansloos, maar toch kon ik wel 5% van haar health afchippen.

Is het geen optie om het uiteindelijk coop te doen? Of is ze dan twee keer zo moeilijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:15:
@RustStorm Uiteindelijk wil ik ook The Echo verslaan, gisteren voor de grap even ingelogd en een poging gewaagd met mijn level 93 Bone Spear necro. Uiteraard kansloos, maar toch kon ik wel 5% van haar health afchippen.

Is het geen optie om het uiteindelijk coop te doen? Of is ze dan twee keer zo moeilijk?
Echo of Lilith is ... een uitdaging. :) maar wel een heel leuke als ke het mij vraagt, ondanks de rng enzo...

Coop kan natuurlijk altijd. En zal beter haalbaar zijn op die manier. Maar... ik wil hem solo voor elkaar krijgen vanwegen de rewards en de prestige... :)

[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 07-09-2023 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
Voor het eerst sinds lange tijd een update vanuit het oogpunt van een casual player (maximaal een paar uur per week gamen de laatste tijd)
Nadat ik eergisteren level 62 geworden ben met mijn seasonal pulverize druid, alle renown maxed had en redelijke sacred gear had met passende imprints (helaas nog geen Vasily's Prayer, maar wel de insatiable fury chest) toch maar eens de WT4 capstone geprobeerd.

Hoewel ik wel voor het eerst sinds een tijdje goed mijn health in de gaten moest houden, knalde ik makkelijk door de dungeon heen en had ik tot mijn verbazing maar 2 pogingen nodig om de boss aan te pakken. Daarna had ik verder geen tijd meer dus heb ik nog niet in WT4 gespeeld, maar doordat het er momenteel op lijkt dat ik vanavond wel wat tijd zal hebben kan ik eindelijk beginnen met het verzamelen van ancestral items 8)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
RustStorm schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:11:
[...]

Echo of Lilith is ... een uitdaging. :) maar wel een heel leuke als ke het mij vraagt, ondanks de rng enzo...

Coop kan natuurlijk altijd. En zal beter haalbaar zijn op die manier. Maar... ik wil hem solo voor elkaar krijgen vanwegen de rewards en de prestige... :)
Nadat ik Echo of Lilith (Schijnbaar 18 augustus alweer volgens dit topic :P) dood had heb ik nog een keer geprobeerd iemand te helpen haar te verslaan. Maar met 2 was het aanzienbaar moeilijker. Je hebt als 2de persoon ook wel redelijk wat damage meebrengen of dermate overpowered zijn om iemand een carrie te geven.

In ieder geval heelveel succes! Heeft mij zeker 300 pogingen gekost (met veel pogingen met nog maar 10% of minder over) maar sindszien niet meer ingelogd geweest eigenlijk. Komt met seizoen 2 wel weer :).

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Op welk level doen jullie Lilith? Heb een beetje zitten prutsen dit season, waardoor mijn hoogste level nog maar 77 is. Is wel een Twisting Blades rogue, maar dat is in dat gevecht zeker alsnog niet doable? WT4 Varshan was een eitje.

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

Ricmaniac schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:01:
[...]

Zelfs in hardcore is die meer dan goed te doen. Ik had hem wel op WT2 gezet voor de zekerheid. uiteindelijk iets van 15k seeds gehad voor ik ging extracten en geen 1 keer iemand tegen gekomen.
Ja dat kan ik me wel voorstellen, ik heb op mijn hc character ook al eens door de pvp zone gerend voor de exploration en je ziet daar niemand inderdaad. Die level 100 "gankers" die je op non-hc ziet zal je ook niet zo snel tegen komen. En als je zeker wil zijn kan je altijd nog zorgen dat je een death evasion potion actief hebt en een scroll of escape op zak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Deadsmell schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:42:
Op welk level doen jullie Lilith? Heb een beetje zitten prutsen dit season, waardoor mijn hoogste level nog maar 77 is. Is wel een Twisting Blades rogue, maar dat is in dat gevecht zeker alsnog niet doable? WT4 Varshan was een eitje.
Wat ik heb begrepen is 100 wel nodig. Ik heb het op mijn 92 rogue geprobeerd, nouja geprobeerd, ik was meer benieuwd wat er zou gebeuren. Dat ging als volgt: ik loop naar Lilith, laat mijn twisted blades zwaaien, Lilith aait me over m'n bol, dood. En dat alles in een seconde of 10.

Twee keer ging precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
Ik heb een funbuild gemaakt voor de Rogue met de Vile of aphotecary hart.
Deze heeft heel veel CC als freeze knockback stun slow immobilize.
t100 succesvol meegedaan als je voorzichtig bent lukt het solo. Maar deze build is perfect als support en carrie. Kijk voor verschillende opties paragon naar YouTube: THE ULTIMATE poison BARBER rogue guide! The STRONGEST, The FASTEST a... hij verwijst naar 4 varianten waarbij je alleen glyphs hoeft te verwisselen.
Mijn build: https://maxroll.gg/d4/planner/yz14w40h#2
Veel plezier

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• GRDavies75

GRDavies75

Deadsmell schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:42:
Ik ben ondertussen level 86 sorc, maar WT3 Varshan rond level 46~50 vond ik zo raar verschil, daar moest ik minuten lang op rammen (tov WT2)? Ervaarde jij dat ook zo, of had ik gewoon een slechte build?

Ik heb hem eigenlijk nog niet op WT4 geprobeerd, is eigenlijk wel weer een goede voor de afwisseling en richting level 100.

Ter vergelijking, mijn sorc is squishy, kan wel dmg genoeg doen om NM 34's te doen, gewoon een beetje opletten. Butcher lukt me zelden om neer te krijgen.
Dit zou toch wat zijn... en dat met perfect skulls en zonder Barber!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zou dit ook lukken met een lvl85-90 :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maar hij heeft wel vicious hearts. Ik speel op eternal en geen season, dus dat wordt hem sowieso al niet. En het ziet er nog stééds best lastig uit eigenlijk.... :+

Pagina: 1 ... 136 ... 213 Laatste