RustStorm schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:56:
Wat kan ik zeggen behalve dan... dat ook echo of Lilith enorm gebaseerd is op geluk. Een van haar aanvallen is dusdanig onvoorspelbaar dat je er nauwelijks op kunt anticiperen maar wel ij een keer dood bent... hetzelfde geldt ook voor de barber explosion... gaat met kleine beetjes of ineens een buckload....
Beste try is 75% phase 1. Maar meestal blijf ik steken tussen de 25-50% door eerder benoemde aanval waar je geluk voor nodig hebt mijns inziens. Echt heel jammer dat het zo in elkaar moet zitten. Wat het gevecht "leren" lukt dus niet.
Ben benieuwd of ze hem echt zo bedoeld hebben...
Ik geef niet op, maar een partij frustrerend is het wel degelijk.
En dan eindelijk door phase 1 heen, ooit... met geluk... en dan direct neer gaan ij phase 2 zou toch deceptie zij hahaha
Ik zie het ook niet hoor.
Die spike waves snap ik de ballen van.
Had één keer dat ik bij toeval twee waves wist te dodgen, minions mepten haar richting de 30%, springt ze in één keer vanuit het niets op mijn nek… bam, dood.
Heb werkelijk waar honderden bazen in souls games verslagen, met de nodige rage, maar daar zat altijd wel iets van een “eerlijke dood” in.
Zelfs bij nameless king, ornstein en smoug, demon of hatred of melina.
Lilith is gewoon bullshit, met zo’n healthpool en one hit kills zou het mij niet verbazen als ze is ontworpen voor optimale tier V gear.