Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:18
JohnnyV76 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:21:
[...]

Denk dat de xp van mobs in de NM dungeons flink omhoog gaat dus ook de xp die je krijgt voor het completen er van.

Examples values of experience gained from a normal monster (before any other bonuses):
Levels 1-50: Unchanged
Level 55
Previous: 370
New: 425
Level 70
Previous: 445
New: 700
Level 90
Previous: 545
New: 850
precies, dan moet de glyph xp toch ook omhoog. Of verwachten ze dat we hogere NM dungeons doen voor betere Item power items. Zodat je automatisch al meer xp voor een glyph krijgt.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Heb nu een season en ben tot act 6. Maar nooit uitgespeeld. Kan ik niet beter gewoon een normal eerst helemaal doen?
Wil met een nieuw chat beginnen. Maar dit weekend tijd. Dan is de patch er nog niet. Is dat aan te raden of moet ik echt wachten om dan de voordelen te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:28

Rmg

gupfishy schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:17:
Heb nu een season en ben tot act 6. Maar nooit uitgespeeld. Kan ik niet beter gewoon een normal eerst helemaal doen?
Wil met een nieuw chat beginnen. Maar dit weekend tijd. Dan is de patch er nog niet. Is dat aan te raden of moet ik echt wachten om dan de voordelen te hebben
Ik zou gewoon verder met je season 1 char. Kan je daarmee de campaign afmaken.

Na s1 wordt dat automatisch een eternal character.

Als je mee wil doen met season 2 zou ik nu geen eternal character maken, nieuw seizoen moet je vers starten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lobotm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 22:22
Er moet niks wat misschien verstandig is om alle altars of lilith te vinden de renown per gebied hoog genoeg krijgen voor alle bonussen. voor zover ik heb begrepen kun je dan met een volgend seizoen met alle renown spelen wat het allemaal wat soepeler maakt door alle bonussen van de altars of lilith.
ik vond deze site vrij goed werken https://mapgenie.io/diablo-4/guides/altars-of-lilith

Om nu nog te gaan denken dat je in een weekendje level honderd kun worden en de complete season te finishen is denk ik een te zware taak.

al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zou in ieder geval die campaign even afmaken. Of het nou seasonal of non seasonal is maakt niet uit. Als je dat 1 keer hebt gedaan kan je namelijk de campaign skippen op nieuwe characters en dat scheelt een hoop.

En je moet gewoon plezier maken. als jij plezier hebt met nu spelen gewoon doen :P als het levelen nu iets langer duurt dan na de patch dat maakt niet uit. dat is alleen relevant voor als je er nu geen zin in hebt maar toch nog iets moet levelen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 13-10-2023 19:28 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Raxx gaat stuk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 18:28
Hoe kan zoiets erdoor komen bij blizzard.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wauw wat bizar ... het is ook niet 1 foutje weet je wel. geeft slecht voorgevoel voor S2 :9 Ben benieuwd of ze resistance wel goed uitgerekend hebben haha

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 13-10-2023 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel bizar. Je zou voor de grap gewoon eens een week willen mee lopen bij Blizzard haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:16

scorpie

Supra Addict

Voor een gast die in mijn ogen altijd erg negatief overkomt is dit wel even grappig om te zien :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahaha, dit moet enorm pijnlijk zijn voor Blizzard om terug te zien...

Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik Blizzard zou zijn.

Hahaha omg... bizar.

Dat gezegd hebbende ga ik zo maar eens een beetje rommelen met m'n S1 characters en eternal characters. Misschien dat ik toch een aantal maar gewoon ga deleten. En wat betreft de items ook vast maar aan de bak ga wat te houden...

[ Voor 42% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2023 07:08 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
scorpie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:45:
[...]

Voor een gast die in mijn ogen altijd erg negatief overkomt is dit wel even grappig om te zien :D
Valt opzich wel mee. Hij is gewoon erg kritisch. Schijnt dat hij wel regelmatig contact heeft met blizzard en op sommige punten mee mag denken of iig gevraagd wordt door blizz om z’n mening. Dit soort YTers heb je wel echt nodig om de game extra te promoten en de vertaling naar de community

[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 14-10-2023 09:02 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

😂

En welke elixer geeft dan 20% extra? Is toch altijd 5% extra exp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alekz87 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:01:
[...]

Valt opzich wel mee. Hij is gewoon erg kritisch. Schijnt dat hij wel regelmatig contact heeft met blizzard en op sommige punten mee mag denken of iig gevraagd wordt door blizz om z’n mening. Dit soort YTers heb je wel echt nodig om de game extra te promoten en de vertaling naar de community
Hij mag ook kritisch zijn, die heeft meer ervaring en uren in arpg's zitten dan alle tweakers bij elkaar denk ik :P
Heb hem nog nooit zo zien lachen ook, maar wel terecht hoor.. Ongelooflijk weer die trailer, wát een flater.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben toch maar weer even verder gegaan met m'n hc rogue. :) na aantal dagen weinig gedaan te hebben is het toch wel weer grappig.

Vooral bezig met de campaign, wat vermakelijk blijft. En natuurlijk de statues / renown. Gaat de goede kant op.

Nu level 42. Dus nog aantal levels te gaan tot doel van 50. :) wie weet toch nog voor einde seizoen. Lol.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben een enorme D2 en D3 fan maar D4 heeft tot nu toe maar niet willen klikken voor me.

Ik ga in season 2 weer een poging wagen. Ik hoop dat levellen een stuk sneller zal gaan en voelen. Mijn probleem met D4 is dat het gewoon te lang duurt voordat je echt kunt gaan farmen.
Naar mijn mening begint dit rond level 70 wanneer je WT4 unlocked. Ik speel solo en zowel na launch in non season als S1 vond ik het gewoon te lang duren voordat de loot/upgrade game satisfying begon te voelen. Misschien level ik wel gewoon te langzaam en ben ik er daardoor tegen de tijd dat de endgame voor me zou beginnen ik er al klaar mee ben.

Maar goed, season 2 ziet er goed uit. Hoop dat het deze keer wat boeiender gaat worden!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
vandaag voor het eerst de Death elixer zien werken, op lvl 99 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
Met de barb heb ik nu onder het vierkantje. De hammer of the ancients. Nu twijfel ik of worlwind niet beter is. Wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:34:
Damn lucky you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

pstalman schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:34:
Ik zeg het is een spelletje en je moet het spelen zoals jij het leukst lijkt.

Ik vind het persoonlijk maar niets, het idee van van zo'n elixer, je speelt HC of je speelt het niet, dus heb er ook geen gebruik van gemaakt. Heeft me ook wel de nodige tijd gekost, zo ben ik wel 2 of 3 keer dood gegaan (20, 28 & 13). Gisteren de 50 gehaald en nog even doorgegaan samen met iemand de capstone duengeon gedaan, hij had een kwartier eerder de 50 gehaald.

Daarna nog Helltides op WT3, daar ik Platinum had gehaald, boeide het me weinig en ging bijna dood, maar mijn Barb kon aardig meekomen (desondanks WT2 gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik ga denk ik Hardcore beginnen in S2, lijkt me wel een mooie uitdaging. Is Sorcerer tankier dan Necro?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
DennisCle schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:03:
Ik ga denk ik Hardcore beginnen in S2, lijkt me wel een mooie uitdaging. Is Sorcerer tankier dan Necro?
geen idee hoe de meta van S2 eruit ziet, maar ik heb een HC lvl100 bonespear necro in S1, en met een lidless wall aan ben ik een god (zolang je door blijft pushen en de boel actief houdt)

17k hp, 17k barrier, (tien)duizenden barrier regen per second (4 aoe bonestorms die per hit on enemy 5% van max hp als barrier geven, via aspect).
kort door de bocht: ik kijk niet eens waar ik in ga staan, lava floor met ontploffende mobs, they are just pretty graphics.

edit: your mileage may vary als ze elemental resistance fixen in s2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6MxRaR4rMVxrVynvf0yfzeDZs6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SyuqYnxQTKtirK3MbUh3EG9E.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door dyrc op 15-10-2023 10:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pstalman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIu3s7rM78TlZ8fRTUnrFAKPDg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGzxUeUuXnd8FSXRvH7KSUpM.jpg?f=fotoalbum_large
Klaar voor S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pstalman ga je dit ieder seizoen proberen te halen? Alles classes level 100 en 1 hc op 100? Pfoeh! Moet er niet aan denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:52:
@pstalman ga je dit ieder seizoen proberen te halen? Alles classes level 100 en 1 hc op 100? Pfoeh! Moet er niet aan denken ;)
het is niet de bedoeling, maar 40% sneller lvlen klinkt goed :D
Misschien een char om te gokken op lvl60 req uber items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
Ik kan dit weekend toch weinig spelen..dan maar nieuwe char beginnen op de 17. Wordt een barb. Alleen nog aan het denken wat de 2e skill wordt. Die hammer.of.toch wat anders. Wat hebben jullie bij de barb als skill die je als 2e krijgt?.dus niet je basis aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Iemand die me wil helpen Echo Lilith te verslaan?

- Squeeek !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
dyrc schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:57:
[...]

geen idee hoe de meta van S2 eruit ziet, maar ik heb een HC lvl100 bonespear necro in S1, en met een lidless wall aan ben ik een god (zolang je door blijft pushen en de boel actief houdt)

17k hp, 17k barrier, (tien)duizenden barrier regen per second (4 aoe bonestorms die per hit on enemy 5% van max hp als barrier geven, via aspect).
kort door de bocht: ik kijk niet eens waar ik in ga staan, lava floor met ontploffende mobs, they are just pretty graphics.

edit: your mileage may vary als ze elemental resistance fixen in s2

[Afbeelding]
Op welke samenstelling heb je deze gebaseerd?

- Squeeek !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

gupfishy schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:39:
Ik kan dit weekend toch weinig spelen..dan maar nieuwe char beginnen op de 17. Wordt een barb. Alleen nog aan het denken wat de 2e skill wordt. Die hammer.of.toch wat anders. Wat hebben jullie bij de barb als skill die je als 2e krijgt?.dus niet je basis aanval
Ik gebruikte voor mijn Barb als 2e skill Double Swing. Als ik ze stunde (bijvoorbeeld met footstomp) dan kreeg ik fury erbij, dus ik kon voor het gros ze doodknippen en mochten ze toch uit de stun komen (en mijn fury opraken), dan was meestal een Death blow genoeg of gewoon via Lunging strike.

Ik kreeg later ook een aspects dat bij 2 Double swings binnen 2 seconden, dan onstond er ook een vuur tornado.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:31

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Eh, ja. Het verduidelijkt wel het één en ander, zeg maar :D

[ Voor 11% gewijzigd door Klauwhamer op 15-10-2023 22:03 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 09:44
Ik wilde echt een barb spelen maar nu zie ik toch in een aantal yt filmpjes dat barb overal onderaan de tier list staat. Nu mss toch maar voor een necro gaan want die heb ik ook nog niet gespeeld... lastig

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wanneer we nog maar wachten op S2.. gaan we wel met Lillith spelen 8)7 8)7 Wat een skins weer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZU5C4WExY6sZEPdRIXEHeS8d4Jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NyzO4edGrWvB7KgmnY8KRENb.png?f=fotoalbum_large

Dit is een echte skin in Call of Duty ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat gaat s2 eigenlijk van start?

Ik zie sporadisch 10am pdt voorbij komen maar weet niet zeker of het dat is...

[ Voor 52% gewijzigd door RustStorm op 16-10-2023 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:51
RustStorm schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 05:13:
Hoe laat gaat s2 eigenlijk van start?

Ik zie sporadisch 10am pdt voorbij komen maar weet niet zeker of het dat is...
Volgens de countdown in de battle.net launcher om 19:00 uur NL tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brikkah schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 07:35:
[...]

Volgens de countdown in de battle.net launcher om 19:00 uur NL tijd.
Gatverdamme. Hele dag wachten dus... stom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 11:04
Tierlist zijn bekend gemaakt door Maxroll.gg voor de aankomende S2 content. Ik had wel verwacht dat barbian sterker uit de voeten zouden komen maar helaas, dus nu twijfel ik weer om geen sorc te nemen ipv barbain

Leveling tierlist
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muQX9Y5nXhr-IBZd_2yTTt82_8w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4IKZ63MU0SwXxCoLIe2ZO7Nu.png?f=fotoalbum_large

Endgame tierlist
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s47TlXBGso_WXpxp6NGFzPK2lGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5eZk3J2EuMZFXzOl8yWbvVQp.png?f=fotoalbum_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:38
Weet iemand hier nu eigenlijk hoe het met renown is HC zit? Wordt die wel nou of niet 100% overgenomen van voorgaande characters? Ik kan er niets duidelijks over vinden, ik meen ooit gehoord te hebben dat alleen exploration en altars voor HC mee kwam in S2?

Vandaag vertrek ik (als de auto mee wil werken… :/ ) naar het buitenland dus het wordt een latere S2 start voor mij. Ik hoop in HC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:20
Klauwhamer schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:02:
Eh, ja. Het verduidelijkt wel het één en ander, zeg maar :D

[YouTube: Blizzard Goof]
aangepast, was dezelfde content

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2023 08:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:28:
Tierlist zijn bekend gemaakt door Maxroll.gg voor de aankomende S2 content. Ik had wel verwacht dat barbian sterker uit de voeten zouden komen maar helaas, dus nu twijfel ik weer om geen sorc te nemen ipv barbain

Leveling tierlist
[Afbeelding]

Endgame tierlist
[Afbeelding]
En ik wilde eventueel een blood necro gaan maken. Toch de keuze gemaakt het niet te doen... maar nu toch aan het twijfelen...

Ik verwacht nog steeds voor de penetrating shot rogue te gaan... maar toch... de tier list maakt het me wel weer lastiger. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• premmen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:53
Is hier iemand die mij even wil helpen om een level 43 dungeon te clearen? Is voor mij nog iets te pittig en is de laatste objective die ik nog moet halen voor de rewards. Stuur maar pm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
RustStorm schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:44:
[...]

En ik wilde eventueel een blood necro gaan maken. Toch de keuze gemaakt het niet te doen... maar nu toch aan het twijfelen...

Ik verwacht nog steeds voor de penetrating shot rogue te gaan... maar toch... de tier list maakt het me wel weer lastiger. ;(
Precies dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga ook voor Necro. Heb die in de pre-season zo goed als niet gespeeld en lijkt ook goed te scoren o.b.v. voorlopige datamining. Ben benieuwd naar season 2, het kan alleen maar beter worden (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

ranking alle classes voor season 2

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
London schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:24:
Ik ga ook voor Necro. Heb die in de pre-season zo goed als niet gespeeld en lijkt ook goed te scoren o.b.v. voorlopige datamining. Ben benieuwd naar season 2, het kan alleen maar beter worden (y)
Ik ga ook voor necro, was een twijfel tussen necro of sorc, maar tis necro geworden :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Op de valreep nog lvl 100 HC geworden met Blood lance necro. Speelde zeker de laatste 20 levels zo ontzettend lekker met de Barber heart. Ik twijfelde daarvoor of ik moest ombouwen naar Bone spear, maar de survivability van Blood lance was zo immens goed, en door Barber en veel life werd de damage ook prima.

De laatste 5 levels heb ik gespeeld zonder loot op te pakken, want dat ging ik toch niet meer gebruiken, en man, wat een opluchting was dat hahahaha, niet meer terug naar town en de boel verkopen, heerlijk spelen!

Ik denk dat ik volgend seizoen gewoon weer necro speel, blijft echt zo'n leuke char!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnpYatAhgjuMOWEZ001qXQC96W4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGZ9WqpKHrpfJ21JPfdbrNXK.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:28:

Leveling tierlist
[Afbeelding]

Endgame tierlist
[Afbeelding]
Jammer van de barb leveling builds :P Stiekem hopen dat maxroll er naast zit en die powers op low level al vet sterk worden voor barbarian haha maarja meestal weten die gasten het beter dan ik ;)

Double swing barbarian was al mijn idee om uiteindelijk te gaan dus wel fijn om in ieder geval te zien dat die de hoogste van de barbarian builds is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bakbakbak schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:01:
Op de valreep nog lvl 100 HC geworden met Blood lance necro. Speelde zeker de laatste 20 levels zo ontzettend lekker met de Barber heart. Ik twijfelde daarvoor of ik moest ombouwen naar Bone spear, maar de survivability van Blood lance was zo immens goed, en door Barber en veel life werd de damage ook prima.

De laatste 5 levels heb ik gespeeld zonder loot op te pakken, want dat ging ik toch niet meer gebruiken, en man, wat een opluchting was dat hahahaha, niet meer terug naar town en de boel verkopen, heerlijk spelen!

Ik denk dat ik volgend seizoen gewoon weer necro speel, blijft echt zo'n leuke char!

[Afbeelding]
Gz man! super nice 100 in hardcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Nou dat precies ook mijn gedachte. Double Swing is in ieder gelukkig wel A tier bij de endgame, vind ik wel prima opzich, wordt alleen even doorbijten met levelen. Ik wil het toch een poging geven, en anders switch ik wel naar sorc mocht het echt tegen vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben door gebrek aan beter maar weer verder gegaan met m'n rogue. Inmiddels in act vi aanbeland en level 46. Dus kijken of ik alsnog de campaign als level 50 kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
Ik ben door gebrek aan beter maar weer verder gegaan met m'n rogue. Inmiddels in act vi aanbeland en level 46. Dus kijken of ik alsnog de campaign als level 50 kan halen...
Ben wel benieuwd hoe jij S2 door komt :P heb zo'n vermoede dat je te veel heb gespeeld nu in S1 en te lang door bent gegaan waardoor je halverwege S2 sowieso burnout krijgt van de game en geen zin meer hebt haha. Voor mij persoon werkt een break van diablo echt ontzettend goed om er vervolgens weer plezier van te hebben. anders trek ik die games nooit als ik alleen maar dat zou doen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:25:
[...]

Ben wel benieuwd hoe jij S2 door komt :P heb zo'n vermoede dat je te veel heb gespeeld nu in S1 en te lang door bent gegaan waardoor je halverwege S2 sowieso burnout krijgt van de game en geen zin meer hebt haha. Voor mij persoon werkt een break van diablo echt ontzettend goed om er vervolgens weer plezier van te hebben. anders trek ik die games nooit als ik alleen maar dat zou doen haha
Haha, het zou kunnen dat je gelijk krijgt. Maar, zo lang ik een doel heb om na te jagen kan ik erg lang blijven spelen. :) oh enn... het leek misschien tegen m'n eigen zin in te zijn, maar was het niet hoor. Ga mezelf niet martelen met iets doen waar ik totaal geen zin in heb en wel een keuze. ,)

En in S2 zijn er net wat meer dan in S1, dus verwacht wel even voort te kunnen. En anders neem ik tijdens S2 een break. Geen probleem als dat gebeurt. :)

Inmiddels campaign afgerond en nog een kleine 3 levels te gaan voor level 50. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 16-10-2023 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even naar de vernieuwde tier list gekeken. Werenado Druid is een plek gezakt, maar zal nog best goed uit de verf komen, mits je Tempest Roar snel kunt farmen.
Stormclaw Druid is dan weer gestegen. Dat was ook een hele fijne spec om te spelen.

Ik twijfel nu tussen een Druid of een Sorc. Hoogstwaarschijnlijk zal ik beide classes wel weer spelen in s2, maar met welke ik ga beginnen weet ik nog niet.
Ik heb er wel veel zin in, na een break van 2 weken. In de tussentijd met andere games bezig geweest en sinds een paar dagen ook een Nintendo Switch Oled in bezit, puur voor Zelda games. Het idee is om die te gebruiken als afwisseling met D4, zodat ik niet burnt raak....

Morgenavond om 19:00 kunnen we weer. Ik ben er klaar voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:15:
Even naar de vernieuwde tier list gekeken. Werenado Druid is een plek gezakt, maar zal nog best goed uit de verf komen, mits je Tempest Roar snel kunt farmen.
Stormclaw Druid is dan weer gestegen. Dat was ook een hele fijne spec om te spelen.

Ik twijfel nu tussen een Druid of een Sorc. Hoogstwaarschijnlijk zal ik beide classes wel weer spelen in s2, maar met welke ik ga beginnen weet ik nog niet.
Ik heb er wel veel zin in, na een break van 2 weken. In de tussentijd met andere games bezig geweest en sinds een paar dagen ook een Nintendo Switch Oled in bezit, puur voor Zelda games. Het idee is om die te gebruiken als afwisseling met D4, zodat ik niet burnt raak....

Morgenavond om 19:00 kunnen we weer. Ik ben er klaar voor!
Ja druid lijkt sterk te blijven ondanks de mega nerf op rampaging werebeast. van 900% naar 200% crit.
Maar moest ook wel imo want was TE Overpowered :P

Maar stormclaw en Werenado zijn echt leuke builds ja. Nu je targeted tempest roar kan farmen moet het een stuk leuker zijn ook om die build te willen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:19:
[...]

Ja druid lijkt sterk te blijven ondanks de mega nerf op rampaging werebeast. van 900% naar 200% crit.

Maar stormclaw en Werenado zijn echt leuke builds ja. Nu je targeted tempest roar kan farmen moet het een stuk leuker zijn ook om die build te willen spelen.
M.b.t. dat laatste is Tempest Roar niet heel makkelijk te target farmen. Die dropt van de lastigste van de toegevoegde bosses dus je moet er nog steeds wel moeite voor doen en je zal hem alsnog niet vrij vroeg kunnen target farmen. Maar goed, je moet iets hebben om voor te spelen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gekke vraag, is er een site die bijhoud en je mailt als er eens een korting is op de blizzard store ?
Ik had al een price warning willen zetten via de pricewatch, maar daar staat alleen de console versie.

Vind 75E gewoon te veel voor dat spel, wacht wel tot hij voor <50E een keer te krijgen is ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:19:
[...]

Het is wel een dikke nerf, maar misschien ook wel terecht. Komt overigens best wel iets voor in de plaats, waarmee je uiteindelijk wel weer dezelfde power zal hebben als voorheen, of dicht erbij.

Wellicht dat ik met een Stormclaw build ga beginnen. Dat heb ik met mijn s1 Druid ook gedaan en dat was prettig levelen. Alleen single target was niet zo heel goed, maar wel acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 16:46
heuveltje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:29:
Gekke vraag, is er een site die bijhoud en je mailt als er eens een korting is op de blizzard store ?
Ik had al een price warning willen zetten via de pricewatch, maar daar staat alleen de console versie.

Vind 75E gewoon te veel voor dat spel, wacht wel tot hij voor <50E een keer te krijgen is ?
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar vanaf morgen staat het spel ook op Steam.
Als je het daar aan je wishlist toevoegt krijg je automatisch een mail bij een prijsdaling.

https://store.steampowered.com/app/2344520/Diablo_IV/

[ Voor 4% gewijzigd door turambar op 16-10-2023 20:03 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

turambar schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:16:
[...]

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar vanaf morgen staat het spel ook op Steam.
Als je het daar aan je wishlist toevoegt krijg je automatisch een mail bij een prijsdaling.
Ow das helemaal prima ! bedankt, Wist niet dat hij naar steam kwam.
Dan kan hij mooi mee in de andere 200 spellen in mijn WL. waarover steam mij mailt :P

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 16-10-2023 17:20 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Morgen begint het nieuwe seizoen?
Hoe laat kunnen het spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aggressor schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:02:
Er is een countdown in Battlenet. Die zegt op dit moment 22 uur 55 minuten.

Dus reken maar uit ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ben ik er redelijk uit voor morgen: penetrating shot rogue vanwege windforce en eaglehorn

Om vervolgens de unique items tier list eens te bekijken en te zien dat deze beide op de een na laatste tier staan vermeld....

Getverdemme... maar nachtje over slapen nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
Aggressor schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:02:
19:00 :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:12

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

tijdje geen D4 meer gespeeld en sinds week new GPU 7900 XTX en zie dat diablo 4 nog steeds graag veel Vram + ram gebruikt haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmjdM-Aiih8yHC0A1XhJDhF30ak=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VfDNd8e87R28CNrggffehkOy.png?f=fotoalbum_large

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:53
Na morgen zal het vast beter te vinden zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie mening.

Ik speel 1 class per season. Vorige season tot lvl 77 gekomen. Deze keer wil ik level 100 worden en uber lilith verslaan. Met die 40% exp boost zou dat te doen moeten zijn.

Maar dan nu de class keuze. Het liefst wil ik deze keer necro spelen. Maar het zou erg zuur zijn als ik dan lvl 100 ben en er geen build is waarmee ik lilith neer krijg als necro.

Ze hebben lilith aangepast en meer builds zouden werkbaar moeten zijn.

Wat denken jullie, kan ik necro spelen of kan ik beter even wachten tot de nieuwe patch een tijdje uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brandondlp schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:33: Het liefst wil ik deze keer necro spelen.
Sais it all... :) gewoon voor gaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
brandondlp schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:33:
Na morgen zal het vast beter te vinden zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie mening.

Ik speel 1 class per season. Vorige season tot lvl 77 gekomen. Deze keer wil ik level 100 worden en uber lilith verslaan. Met die 40% exp boost zou dat te doen moeten zijn.

Maar dan nu de class keuze. Het liefst wil ik deze keer necro spelen. Maar het zou erg zuur zijn als ik dan lvl 100 ben en er geen build is waarmee ik lilith neer krijg als necro.

Wat denken jullie, kan ik necro spelen of kan ik beter even wachten tot de nieuwe patch een tijdje uit is?
Ik zou gewoon voornamelijk richten op plezier en fun hebben, de kans dat je Lillith gaat killen is niet groot voor de meesten.dus daar zou ik niet perse op letten in je keuze.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf geen idee, maar ik meen dat Raxx in zijn tierlist video iets zei over dat necro juist een groot voordeel had tegen Lilith door bloodmist invulnerability.

Zelf verwacht ik niet zo ver te komen maar wil wel weer gaan spelen en twijfel tussen sorc (dots en elemental resists die beter zouden zijn) of necro (kijken hoe goed die minions geworden zijn).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
hoor bijna niemand voor een Barb gaan het nieuwe seizoen. is die zo slecht in het nieuwe seizoen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik twijfel om met een Barb te spelen, met leveling zijn ze niet heel sterk namelijk. Bij de Endgame zijn ze wel iets beter gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 16:26

Freelance

(..)

Heb niet super veel tijd om te spelen (jong gezin, etc).. maar heb mijn doel gehaald dit season! WT4 bereikt en 4/5 renown in elke regio met flurry rogue.

Doel voor s2; wt4 en 5/5 renown met necro. Zit alleen nog te twijfelen tussen bone spear en blood surge

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alekz87
brandondlp schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:33:

Ik zou kiezen voor de beste leveling/casual/speedfarm class en dan komt Necro er erg goed uit. Lillith is maar 0,1% van alle content. Ik zou daar idd niet al te veel op focussen. Soms moet je ineens op 100 je hele build en gear omgooien. Dat kan een hele kluif zijn! Voor elke class.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGvlxNDfSyNbHbRJ_GwPk4E7VNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c41P2qdOFFZCjjskCdh9VvWv.png?f=fotoalbum_large

Lager is beter.

[ Voor 14% gewijzigd door Alekz87 op 17-10-2023 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
gupfishy schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:15:
hoor bijna niemand voor een Barb gaan het nieuwe seizoen. is die zo slecht in het nieuwe seizoen dan?
Ik heb meerdere mensen hier gezien die juist Barbarian gaan :P Ik zelf ook.
Op de tierlijstjes staat hij laag maar "de slechtste" staat niet per se gelijk aan "niet goed"

Je moet echt oprecht gewoon spelen wat je leuk lijkt. Dan haal je het meeste plezier er uit en elke class kan alle content doen. Maar andere zeker makkelijker dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:39:
[...]

Ik zou kiezen voor de beste leveling/casual/speedfarm class en dan komt Necro er erg goed uit. Lillith is maar 0,1% van alle content. Ik zou daar idd niet al te veel op focussen. Soms moet je ineens op 100 je hele build en gear omgooien. Dat kan een hele kluif zijn! Voor elke class.
[Afbeelding]

Lager is beter.
Zet de bron er dan ook even bij :+
YouTube: Diablo 4 Season 2 Class Tier List
Raxx tierlist.
Ik zag net dat die van Rhykker er ook is maar die heb ik nog niet gezien... YouTube: Diablo 4 Season 2 Best Class Tier List (Guide)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
gupfishy schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:15:
Het probleem met Barbs, wat ze nog steeds niet opgelost hebben, is dat elke build zo'n beetje om de shouts heen draait en de verschillende builds spelen/voelen grotendeels hetzelfde. Je kan zeker kiezen om die shouts niet te gebruiken maar dan nerf je jezelf eigenlijk. Dat is een beetje jammer, maar goed dat is het resultaat van een design choice die alleen maar versterkt is door het feit dat je een legendary power in elke item slot hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Ricmaniac schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:46:
[...]

Op de tierlijstjes staat hij laag maar "de slechtste" staat niet per se gelijk aan "niet goed"

Je moet echt oprecht gewoon spelen wat je leuk lijkt. Dan haal je het meeste plezier er uit en elke class kan alle content doen. Maar andere zeker makkelijker dan andere.
+1 m.b.t. dat je gewoon moet spelen wat je het leukst lijkt en dat hoeft zeker niet de bestempelde Tier-S klasse en/of build te zijn. Sowieso, het moet nog maar blijken hoe de balancering zich in de praktijk uit, toch? The Lord Blizzard giveth and Blizard taketh away, hebben ze al meerdere malen laten blijken.

Voor mijn laatste trophy voor Platinum (HC char naar 50) speelde ik de Barbarian. De klasse sprak me niet aan vooraf en het levelen is even wennen (veel melee), maar de geluidseffecten, wat gaaf. Vooral Death Blow, soort van zweepslag of zo'n ricocherend pistoolschot uit zo'n oude western (enigzins verdraaid qua audio), inclusief echo (eerst rechts en dan links) in combinatie met het geluidseffect van de lopende meatbags die kapot geslagen worden.

Seizoen 2 wordt een Necro voor mij, die heb ik alleen even aangeraakt voor de trophy, maar die vond ik ook wel interessant en smaakte naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ga je dit seizoen voor softcore? :)

Ik heb echt nog geen idee wat ik ga spelen... zo zeker als dat ik was, zo besluiteloos en onzeker dat ik nu ben. Super irritant haha

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 17-10-2023 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:11:
[...]

Ga je dit seizoen voor softcore? :)
Nee toch besloten gewoon weer HC te gaan. vooral nu het levelen zo veel sneller moet gaan.

Ik ben laatst dus begonnen met Last Epoch wat ook zo'n spel is en ondanks dat de game dus helemaal nieuw is voor mij kan ik gewoon geen plezier vinden in softcore. En als ik games als dit in Hardcore speel heb ik zo ontzettend veel plezier. In die game nu al 4 characters verloren en de endgame nog niet eens gehaald haha maarja dat maakt het vind ik persoonlijk juist zo gaaf bij first playtroughs. De spanning van HC met de excitement van steeds iets nieuws ontdekken en niet weten wat er komen gaat.

Ik snap het zelf ook gewoon niet dat het zo is maarja :P Ik heb Hardcore echt nodig in ARPG's.

Aan 1 kant kan ik het iedereen ook altijd aanraden juist door die punten die ik aankaart maar aan de andere kant heb ik zoiets van: als je niet weet hoe het is kan je misschien maar beter blijven genieten van softcore :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

Kluus

Gang is alles

Ik snap het wel, zit zelf ook te twijfelen om te beginnen met HC in S2. Softcore gaat mij rond level 60 iedere keer vervelen en dan wordt het echt een grind, op HC hou je denk ik meer de spanning er in (als je dat al haalt). De near deaths geven ook een soort van kick op de een of andere manier :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kluus schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:20:
De near deaths geven ook een soort van kick op de een of andere manier :).
100% , meerdere malen gehad (vooral bij Diablo 3 in de wat eerdere jaren) dat ik even 30 seconde op ben gaan staan en rondje in huis heb gelopen na zo'n near death 8)7 hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:23

UTADDICT

NERF

Ik ga gewoon weer Sorc, gewoon volhouden en de 1% zijn haha! Firewall leveling lijkt heel lekker te gaan dus in ieder geval een beetje vlot 50 dan.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
[...]

Weet jij toevallig al met welke leveling build je gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

UTADDICT schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:55:
Ik ga gewoon weer Sorc, gewoon volhouden en de 1% zijn haha! Firewall leveling lijkt heel lekker te gaan dus in ieder geval een beetje vlot 50 dan.
Mwah denk dat het meevalt hoor met Sorc en de 1% zijn. Is volgens mij juist altijd 1 v/d populairste classes ook al performen ze niet zo goed als andere. Sowieso zou ik de tier lists altijd met een korreltje zout nemen. Verschillen tussen S en A/B tier zijn een paar procent dus gewoon lekker spelen waar je zin in hebt. Uiteindelijk is alles viable alleen zal de ene build net iets sneller een pack of boss clearen dan een ander.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Weet jij toevallig al met welke leveling build je gaat spelen?
Nee eigenlijk niet. Waarschijnlijk Hammer of the ancients (HotA) ofzo een skill die veel damage van zichzelf heeft.

Of rend barbarian, is wat trager maar volgens mij prima mee te levelen.

End game wil ik die Kratos build (Double swing)

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 17-10-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:23

UTADDICT

NERF

Yep, agreed! En Sorc is ook een van de leukste classes, dus ik kan ook niet anders.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:07:
[...]

Nee eigenlijk niet. Waarschijnlijk Hammer of the ancients (HotA) ofzo een skill die veel damage van zichzelf heeft.

Of rend barbarian, is wat trager maar volgens mij prima mee te levelen.

End game wil ik die Kratos build (Double swing)
Hopelijk komt hier snel een leveling build voor online. Ik vond Rend build erg traag lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kom nog weer 's terug in dit topic. Het knaagt nog steeds dat ik eigenlijk Uber Lilith wel een keer te pakken wil nemen. Heb op dit moment enkel Eternal gespeeld en heb 1 char (necro) op level 100. Ik maak echt nul komma niks kans.

Heeft het zin om bijvoorbeeld S2 met een nieuw karakter te beginnen omdat je dan "seasonal extra firepower" hebt? Even daargelaten dat ik waarschijnlijk niet genoeg game om tijdens S2 level 100 te halen, maar stél dat dat me lukt: heeft het zin? Of moet ik Uber Lilith links laten liggen??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

spaceboy schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:49:
Ik kom nog weer 's terug in dit topic. Het knaagt nog steeds dat ik eigenlijk Uber Lilith wel een keer te pakken wil nemen. Heb op dit moment enkel Eternal gespeeld en heb 1 char (necro) op level 100. Ik maak echt nul komma niks kans.

Heeft het zin om bijvoorbeeld S2 met een nieuw karakter te beginnen omdat je dan "seasonal extra firepower" hebt? Even daargelaten dat ik waarschijnlijk niet genoeg game om tijdens S2 level 100 te halen, maar stél dat dat me lukt: heeft het zin? Of moet ik Uber Lilith links laten liggen??
Links laten liggen of boosten. Tenzij de de herbalancering de daadwerkelijke intenties tot gevolg hebben (in UL termen van BS naar 'a hard fight'), maar dat is iets wat nog maar te bezien valt.

Ik kan natuurlijk heel veel geluk hebben gehad, maar 1 keer een msg naar een welwillend persoon en 10 minuten gepruts (van mijn kant) in 3 pogingen en weg was die BS-horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:12
Ik heb Sorc gespeeld bij de release. Full fire build en vond het echt heel leuk.

Waarschijnlijk ga ik weer even spelen deze dagen. Ik heb 1 wens en dat is hardcore lvl 50 bereiken. Helaas 2x voortijdig gestorven. Nog niet met een Sorc geprobeerd, dus dat is nu het plan. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk, maar blijkbaar uitdagend genoeg om scherp te blijven en risico's te vermijden.

Wat is jullie advies om zo snel en veel mogelijk XP binnen te harken zonder in de gevarenzone te komen? En wat moet je vooral niet opzoeken?

Denk dat ik weer een sorc build/guide ga opzoeken die me bij de hand gaat nemen. Ik ben geen doorgewinterde Diablo speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eeeeeeehhhnnnnn.... ik zie het vanavond wel in de character selection screen welke het gaat worden.

Heeft enorm weinig zin merk ik om er over na te blijven denken.

Sonic Superstars binnen gekregen zojuist. Dus zo maar eens aanslingeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:21:
Ik heb Sorc gespeeld bij de release. Full fire build en vond het echt heel leuk.

Waarschijnlijk ga ik weer even spelen deze dagen. Ik heb 1 wens en dat is hardcore lvl 50 bereiken. Helaas 2x voortijdig gestorven. Nog niet met een Sorc geprobeerd, dus dat is nu het plan. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk, maar blijkbaar uitdagend genoeg om scherp te blijven en risico's te vermijden.

Wat is jullie advies om zo snel en veel mogelijk XP binnen te harken zonder in de gevarenzone te komen? En wat moet je vooral niet opzoeken?

Denk dat ik weer een sorc build/guide ga opzoeken die me bij de hand gaat nemen. Ik ben geen doorgewinterde Diablo speler
Solo? XP harken zonder in de gevarenzone komen is denk ik een illusie, het is of harken en risico of risicoloos grinden richting de 50.

Multiplayer: Geboost worden door een hoger level speler en/of met 3 anderen gezamenlijk de dungeon's doorlopen.

Sorcer heb ik alleen softcore gespeeld, damage output prima, wel relatief squishy, hoe dat nu is, moet maar blijken. Daarnaast heb je in harcore ook zo'n elixer om alsnog 1 x dood te mogen gaan.

Wat het meest vervelende is (of wat ik vond), is dat je weer met 4 healthpotions start, dus ondertussen in mijn 4e run richting de 50 had ik dat weer hersteld richting 7 en ben ik voor de volle 9 gegaan. Dungeons maar een stuk of 3, maar blijft een risico vanwege Butcher en dat het gevecht met de eindbaas langer duurde dan je health potions voorraad strekte. De 3 keer dat ik daarvoor dood ben gegaan - heb geen gebruik gemaakt van de 1xdoodgaan-elexir,was iets teveel rambo in combinatie met die events, met Barb moet je veel melee'en en dat is bij sommige events killing, misschien dat het minder is met de sorcerer.

Dus basicly renown grinden, monsters schalen gewoon 1:1 mee en dat is normaliter prima te doen.
Three of Wispers is denk ik dan de betere activiteiten om relatief XP te kunnen harken + beperkte keus in specifieke loot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alekz87
Kluus schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:20:
Ik snap het wel, zit zelf ook te twijfelen om te beginnen met HC in S2. Softcore gaat mij rond level 60 iedere keer vervelen en dan wordt het echt een grind, op HC hou je denk ik meer de spanning er in (als je dat al haalt). De near deaths geven ook een soort van kick op de een of andere manier :).
Ik durf HC gewoon niet aan. Heb een peuter zitten die soms wat aandacht vraagt op rare tijden en dan kan ik niet zomaar ff m’n controller aan de kant gooien. Ben al regelmatig in een dungeon halverwege geëindigd doordat iemand ineens de afstandsbediening pakt en keihard wegrent terwijl m’n beeld op zwart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Alekz87 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:23:
[...]

Ik durf HC gewoon niet aan. Heb een peuter zitten die soms wat aandacht vraagt op rare tijden en dan kan ik niet zomaar ff m’n controller aan de kant gooien. Ben al regelmatig in een dungeon halverwege geëindigd doordat iemand ineens de afstandsbediening pakt en keihard wegrent terwijl m’n beeld op zwart staat.
Haha, echte Hardcore, voor wie normale Hardcore niet genoeg vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

Kluus

Gang is alles

Alekz87 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:23:
[...]

Ja dat is lastig als dat vaak gebeurt, maar je krijgt in D4 op Hardcore wel de "Scroll of Escape" wat in feite een instant town portal is. Dit item bestaat niet op Softcore, dus ik kan me voorstellen dat niet iedereen het kent maar kan dus mogelijk een oplossing zijn in deze situaties.

Al is het nog steeds lastig als je vaak onderbroken wordt natuurlijk omdat je misschien niet oneindig van die dingen op zak hebt ;).

@Ricmaniac wat ik wel zag in Hardcore (sidenote: ben tot nu toe slechts tot level 35 gegaan) is dat het echt veeeel rustiger is. Zijn er wel voldoende players voor worldbosses enzo?

[ Voor 9% gewijzigd door Kluus op 17-10-2023 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar uurtjes wachten en dan is het zover. Helaas wel een drukke avond, dus direct van start gaan en de hele avond aan D4 besteden, is er niet bij.

Ik begin met een sorc, maar beloof niet dat die als eerste max level wordt. Uiteraard op softcore, want als ik ergens een hekel in games aan heb, dan is alles verliezen en helemaal opnieuw te beginnen het wel.
Sorc of Druid spelen het lekkerst voor mij. Rogue kan ook nog wel en Necro is ook fijn, maar Sorc en Druid meer. Barb kan het wel vergeten. Dat is gewoon mijn playstyle niet. Vaak geprobeerd, altijd vroegtijdig geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05:22
Lange pauze gehad en vanavond maar weer eens oppakken. Druid (80+), necro (60+) en rogue (90+) al gespeeld dus ik denk dat ik vanavond begin met een sorc. Een barb meermaals geprobeerd, maar die ligt mij totaal niet.

Ben benieuwd of ik hier weer verslingerd aan kan raken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 09:55
Speel regelmatig D4, nu S1 met een roque (75+) en dat ligt me wel :)
Ik ga in S2 waarschijnlijk voor sorc.

Live young, die hard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu de exp gain omhoog gaat zou ik dit keer de lvl 100 kunnen halen?
in season 1 ben ik gestrand op lvl 68 :7
Mag zo gaan werken, vannacht rond 00:30 thuis en slinger ik diablo aan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Ik ga voor Necro :)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 142 ... 213 Laatste