Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
man man man, ik had uber lilith dood maar ging zelf ook dood dus kreeg de kill niet :(.
4 pogingen waar ze nog een milimeter streepje health had. ik ben er zooo klaar mee, maar ze moet helemaal KAPOT!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:41
Diversity schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:04:
man man man, ik had uber lilith dood maar ging zelf ook dood dus kreeg de kill niet :(.
4 pogingen waar ze nog een milimeter streepje health had. ik ben er zooo klaar mee, maar ze moet helemaal KAPOT!
Dat is wel zuur ja
Alekz87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:43:
[...]

Ah dit is dus wat een Druid laatst deed. Vond t wel chill zeg! Kon gewoon bij m blijven staan en twisting blades spammen
Grappig. Ik had een paar uur geleden een rogue met me meerennen tijdens een Helltide. En niet al te lang daarna ook nog een necro.👀

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En ik ben weer gebutchered

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:17
Ik nog nooit :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Best goeie upgrades gescoord vandaag, ondanks dat ik dat dat die wel even zouden uitblijven. Paar goeie ringen met crit chance en crit damage, paar aspects die heel fijn voor mijn build zijn. Grizzly Rage extended met de max 5 seconden op de amulet gedaan, resulterend tot 8 seconden extra Grizzly Rage. Op datzelfde amulet zit ook nog eens 6,3% CDR. Ik zit nu misschien 13 seconden zonder ultimate, voordat ik hem weer kan ploppen.
Door mijn gear stats zit ik nu op 18 skill points in Claw en 9 in Shred. Met de Crone staff cast je met Claw ook Storm Strike, dus dat is dubbele Spirit generatie. Kun je dus lekker Shred mee spammen tijdens m'n 33 seconde durende Grizzly Rage. Barber in m'n amulet helpt ook lekker mee. Deze druid is echt een carnage druid. Heerlijk! Zou je niet zeggen, als je die bolle jongen zo ziet 😂. Die ga ik zeker naar 100 levelen.
Gisteren rende ik nog rond met 5 uniques equipped, maar met die lekkere aspects zijn er nog maar 2 van over. Mad Wolf Glee en Greatstaff of the Crone, waar ik mijn build omheen gebouwd heb.
Voor mijn gevoel is mijn druid sterker dan mijn bone spear necro pre nerf. En die was toch S-Tier.

Maarrrrr, nog steeds geen Tempest Roar! 😡😡

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-08-2023 04:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het begint me duidelijk te worden van wie de Fresh Meaty barding gemaakt is 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 04:45:
[...]

Het begint me duidelijk te worden van wie de Fresh Meaty barding gemaakt is 😂
Haha ja joh. Het is vreselijk. In een normal dungeon issi vanzelfsprekend mijn fresh meat. Maar als ik hem in een hogere NM dungeon tegen kom waar hij 15+ levels hoger is dan ik... dan neemt ie me gewoon te grazen. Ook omdat mijn mecro zo traag is. Haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:40:
Echt wel een leuke heart. Goed om dikke packs met mobs te bashen. En, deze houdt ook treasure goblins in z’n greep. Weinig rennen achter die ettertjes aan 😁

[Afbeelding]
Yep, deze plus pulverize en dan een barber is echt een heerlijke combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:55
Ben nu level 85. En merk dat upgrades steeds schaarser worden. Wel is het eigenlijk elke speelsessie gelukt om iets te upgraden. Al is t maar een net hogere roll aspect die ik kan imprinten of een betere reroll. Zo probeer ik elke keer dat ik bezig ben iets te verbeteren. Ja het zijn geen game breaking upgrades meer want alles is al ancestral met ilvl 800 of net eronder. Maar zo blijft het wel leuk! Vanaf 100 wil ik wat NM gaan pushen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels level 91 geworden door was nm te runnen. Best wel lekker op deze manier. Padagon boards raakt dus redelijk compleet. Moet echter nog 8 punten scoren door de renown af te ronden van een tweetal gebieden. Ook maar eens op focussen.

Heb ook gezien dat ik bijna alle aspects in bezit heb inmiddels. Nog 8 te gaan ofzo. Dus dat voelt prima.

Als ik eenmaal 100 ben zal ik me wsn meer focussen op Lilith. Die ga ik nu gewoon nog niet doen. :) ook al zal het misschien wel kunnen met perfectie. Wordt vervolgd.

Geen idee of ik vandaag kan spelen. Wellicht ald vriendin op tijd naar bed gaat wel. Anders sowieso morgen(avond) weer; dan is ze uit eten. :)

Merk nog steeds aan mezelf dat ik nog veel zin heb om.het spel te starten. En dat is nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:38
RustStorm schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 06:28:
[...]

Haha ja joh. Het is vreselijk. In een normal dungeon issi vanzelfsprekend mijn fresh meat. Maar als ik hem in een hogere NM dungeon tegen kom waar hij 15+ levels hoger is dan ik... dan neemt ie me gewoon te grazen. Ook omdat mijn mecro zo traag is. Haha
Je hebt ook gewoon een keuze om weg te rennen. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:26:
[...]

Jup... maar... die dikke patser is sneller dan mijn slanke den. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Buizerd__NL schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:26:
[...]

heb Barber pas op L90 in gebruik genomen op mijn WW barb en sindsdien krijg ik hem redelijk vaak neer. 1vs1 gaat al redelijk, maar als er nog mobs zijn, is hij echt snel dood door de Barber AOE.

Daarvoor deed ik vooral te weinig DPS en die barriere en life leech van hem gaven echt probleem.

Heb het gevoel dat voor mijn Barber tijd, ik hem bijna nooit kon ontvluchten tenzij dicht bij ingang of geluk met TP. Nu kan ik hem goed aan, maar soms is hij gewoon ineens weg als ik 2 kamers verderloop om wat mobs erbij te halen.

Ondertussen L97 met de Barb en doe ~NM65 redelijk makkelijk, NM70 lukt wel DPS-wise maar facetanken kan soms een probleem zijn, laar staan veel explosies dan gewoon 1-shot zijn. In het weekend ga ik waarschijnlijk 100 aantikken. Wil daarna vooral wat thorns spelen en wat gaan klooien in PVP en misschien proberen NM100 te halen.

Barb voor Lillith is volgens mij slecht omdat de DPS toch tegenvalt. Misschien een (Blizzard) sorc levelen voor de achievement.

Nog ff wat klagen want volgens de berichten hier werkt dat... Heb zeker al 300u in het spel sinds launch en nog geen enkele Razorplate gezien. Ook Magnus Opus zwaardje krijg ik alleen max 0,2% (6 stuks), waar is die 0,3% drop?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Level 49 en gisteren de condemnation dagger gekregen van een wb. Rogue bevalt me prima.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:38
Mofkees schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:10:
[...]

Nog ff wat klagen want volgens de berichten hier werkt dat... Heb zeker al 300u in het spel sinds launch en nog geen enkele Razorplate gezien. Ook Magnus Opus zwaardje krijg ik alleen max 0,2% (6 stuks), waar is die 0,3% drop?
Erg bijzonder dat RNG. Op mijn Rogue valt de razorplate nog net niet dagelijks. Als ik hem naar je kon traden dan had ik dat met alle liefde gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 22:12
Ik heb nu een lvl 60 rogue maar weet ff niet meer wat te doen. Ik ben nog te zwak voor de WT4 dungeon maar levellen gaat erg langzaam. Nightmare dungeons, world bosses, hell tides en legion events ram ik even een paar minuten doorheen en dan heb ik het al weer gehad. Is er een manier om sneller te levellen naar 70/80 of is er nog iets uitdagends te doen wat ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:41
CopyCatz schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:26:
Ik heb nu een lvl 60 rogue maar weet ff niet meer wat te doen. Ik ben nog te zwak voor de WT4 dungeon maar levellen gaat erg langzaam. Nightmare dungeons, world bosses, hell tides en legion events ram ik even een paar minuten doorheen en dan heb ik het al weer gehad. Is er een manier om sneller te levellen naar 70/80 of is er nog iets uitdagends te doen wat ik mis?
Welk level NM dungeons doe je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Gewoon random wat voor sigils ik krijg, maar moet denk ik wat meer op de tiers daarvan gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
CopyCatz schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:26:
Herkenbaar.

Ik heb het zo gedaan:
- Ashes op xp zetten
- Elixer opdrinken voor extra xp
- Zo hoog mogelijke NM dungeons (soms een random speler uit Kyovashad opgepikt, dan ros je er zo doorheen)
- Rond 65 dungeon met een level 75
- WT4 helltide achter een groepje aanrennen voor wat ancestral gear
- Welkom in WT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:38:
[...]

- WT4 helltide achter een groepje aanrennen voor wat ancestral gear
Dan zit je in een wt4 party neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
CopyCatz schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:41:
[...]

Dan zit je in een wt4 party neem ik aan?
Na het clearen van de dungeon bedoel ik. Op WT4 kon ik met mijn level 65 rogue niet zoveel, was steeds in een klap dood. Dus idd, party met random spelers die ik in helltide op WT4 tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
En anders even in de clanchat vragen, de meeste mensen in WT4 vinden het echt niet erg om iemand op sleeptouw te nemen ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Overigens abnormaal hoeveel het rerollen van een affix kost. En ook hoeveel geluk je hier weer mee moet hebben; valt mij tot op heden bijzonder tegen. Maar er zal vast een _awesome BAM_ momentje komen ooit... een keer.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Diversity
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-LmL-d7SYNXxARQuetzgF4f5Dg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmuBV09YJqjXBnn8JY1UrkLi.jpg?f=fotoalbum_medium

FUCK YEAH! sorry voor het taalgebruik, maar holy shit eindelijk. 300 pogingen verder. solo yolo s1 compleet, klaar ermee! choo choo!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Db2JlVqcTnBDWaEiQSq-BNsWXMI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eV8zp0GupEZ9hxaSuO8ti9xH.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Diversity op 18-08-2023 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diversity schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:35:
[Afbeelding]

FUCK YEAH! sorry voor het taalgebruik, maar holy shit eindelijk. 300 pogingen verder. solo yolo s1 compleet, klaar ermee! choo choo!!!!
Nice man! Lekker!

En die mount... dat ziet er nice uit. Is dat de 100% completion reward of the echo of Lilith kill reward? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
RustStorm schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:37:
[...]

Nice man! Lekker!

En die mount... dat ziet er nice uit. Is dat de 100% completion reward of the echo of Lilith kill reward? :)
Ik denk echo of lilith reward, nogal bloederig peert :P.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UEkv0aV_ZT5pvU8UXubD23kBhI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mcbn1BreeN6cE4PtRDKsbucZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Diversity helemaal te gek dat ding. Wil er ook graag voor gaan zitten binnenkort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste 3 worldbosses al misgelopen XD wat irritant zeg. vanaf nu maar wekkers zetten denk ik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:25

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er een site waar je je build kan uploaden en delen met anderen?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mad-Matt schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:26:
Is er een site waar je je build kan uploaden en delen met anderen?
https://app.mobalytics.gg/diablo-4/build-planner is wel een fijne site imo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Diversity schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:35:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Netjes, grats man. Volgende season op HC :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

51 nu en ik ram door nmd van 15 levels boven me heen alsof het boter is. Ik had eerder over moeten stappen op rogue. Wat een verschil met die minions.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
MPC60 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:59:
51 nu en ik ram door nmd van 15 levels boven me heen alsof het boter is. Ik had eerder over moeten stappen op rogue. Wat een verschil met die minions.
Necro heeft momenteel ook erg sterke minion builds hoor ;) Voornaamste wat me opvalt als ik met een Necro vriend game is de survivability die hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 06:55

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druid naar 79 geleveled. Vanavond bezoek, dus dan wordt er niet gespeeld :(

Ben nu met NM T35 bezig en dat gaat nog best makkelijk. Soms niet heel gezellig, maar ik ga nog (net) niet dood.
Om te farmen doe ik toch wat lagere tier NM's, want dat gaat veel sneller. Dan haal ik bijna 3 NM's op 1 elixer.

En nog steeds geen Tempest Roar!! (om het klaaglevel even hoog te houden, that is)

BTW, world boss in 6 minuten. Ashava, The Crucible locatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-08-2023 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 22:40

Grvy

Bot

Poops_McGhee schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:19:

Ben nu met NM T35 bezig en dat gaat nog best makkelijk. Soms niet heel gezellig, maar ik ga nog (net) niet dood.
Om te farmen doe ik toch wat lagere tier NM's, want dat gaat veel sneller. Dan haal ik bijna 3 NM's op 1 elixer.

En nog steeds geen Tempest Roar!! (om het klaaglevel even hoog te houden, that is)

pst.. level 95 hier.. geen tempest roar. O-)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grvy schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:26:
[...]

pst.. level 95 hier.. geen tempest roar. O-)
Klagen hielp in het verleden met andere zaken prima, dus ik probeer het maar gewoon. An sich heb ik hem niet eens echt nodig, maar ik wil gewoon hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Poops_McGhee schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:19:

Hier ook Druid, lvl 81. Ook nog geen TR, maar daar ben ik niet heel verdrietig om, want zolang ze Bulwark niet nerfen is er geen enkele reden om een andere build te nemen. Gaat als een trein!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JariGunner
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-08 09:20
Vandaag met seasonal necro Bonespear WT4 gehaald. Was behoorlijk lastig die laatste boss (Elias) tot dat ik uiteindelijk er klaar mee was en een Barber heart op mijn gear zette XD.

Hoop dat ze dit jaar nog wat gaan veranderen aan dat aspect, Looting en enchanting systeem. Merk dat ik me er steeds meer aan begin te irriteren. Kost allemaal teveel tijd en geld om de juiste aspects en affixes te vinden.

Zo kwam ik gister na 80 uur in seasons eindelijk mijn allereerste Aspect of Umbral ring tegen die gelukkig ook de max roll van 4 had. helaas kun je die dan maar 1x gebruiken. Dan moet je eerst weer gaan looten voor een goed wapen etc, jullie kennen de grind wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fresh Meat....! Rofl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:28
En zojuist net toen ik lvl 98 aantikte me 3e TR gevonden xD

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

In Diablo sta ik bekend as Flasher

Kreeg de vraag over mijn Sorcerer build en dacht maak wel ff een filmpje met een demo en gear en skills die ik gebruik.

https://www.youtube.com/watch?v=7ru39jTCjqk

Heb geen builds op gezocht online. Allemaal vanaf de grond opgebouwd.
Hij is nog niet helemaal perfect, heb nog wat moeite met bosses.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze avond toch nog even kunnen spelen. Level 92 is een feit. Als het lukt om 1 level per dag te doen, ben ik tevreden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11
RustStorm schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:47:
Deze avond toch nog even kunnen spelen. Level 92 is een feit. Als het lukt om 1 level per dag te doen, ben ik tevreden. :)
High five! Ook necro toch ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:42:
[...]

Hier ook Druid, lvl 81. Ook nog geen TR, maar daar ben ik niet heel verdrietig om, want zolang ze Bulwark niet nerfen is er geen enkele reden om een andere build te nemen. Gaat als een trein!
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet perse een TR nodig heb. Ik blijk een soort van Storm Claw build te hebben gemaakt en die gaat ook als een trein.
Een TR zou me de mogelijkheid geven om bijv Tornado bij mijn skills te gebruiken, maar of dat heel veel gaat toevoegen, dat weet ik niet.
Maar ik wil hem toch gewoon zien droppen. Grote kans dat ie in de stash verdwijnt, maar het is de jacht naar het ding wat het 'em bij mij doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeker. :) leuk om te spelen! Maar ik ben wel redelijk glass canon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben intussen ook even aan het bedenken of ik nog een alt ga maken dit seizoen, en als ik dat ga doen, welke dan. :) Op dit moment neig ik dan toch wel het meeste naar een sorceress; temeer ook omdat ik daar de minste van zie rondlopen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Gisteren weer wat meters gemaakt met mij hardcore necro, van 19 naar 32. Gaat erg makkelijk met bloodsurge! Loop nog wel steeds in het begin rond en doe af en toe een uitstapje naar een event. Zie veel mensen dungeons runnen en resetten, eerst alle statues en renown en de map exploren. Misschien moet ik dat ook doen. Maar vermaak me tot nu toe nog prima met dungeons runnen die ik nog niet heb gedaan, hier en daar een sidequest. Misschien niet optimaal maar goed uiteindelijk doe je het voor jezelf :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Omg... de wonderen zijn Sanctuary nog niet uit! BUTCHER HAS BEEN SLAIN in een nm60 dungeon... heb z'n trophy mogen looten van hem...

Oh... en toch ook weer een goblin in dezelfde dungeon gevonden...

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 19-08-2023 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adeadly
Adeadly schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:47:
En zojuist net toen ik lvl 98 aantikte me 3e TR gevonden xD
En zo begin je de volgende dag met een helltide event : eerste unique van dag: Een Tempest roar yet again 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag en morgen nog even 2 worldbosses doen en dan klaar met de season journey :P En dat alles op HC haha. Kijk opzich al wel uit naar het nieuws wat ze met S2 gaan doen en hoop uiteraard dat het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 22:40

Grvy

Bot

Adeadly schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:09:
[...]

En zo begin je de volgende dag met een helltide event : eerste unique van dag: Een Tempest roar yet again 8)7
psst, trade eens O-) :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
Wish i could haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vandaag proberen de 95 te halen. 2 levels moet kunnen (deze ochtend 93 geworden). Vanaf 1600 ben ik alleen met de Kids thuis, dus dan kan ik wel wat gaan gamen verwacht ik. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:44:
Ik ga vandaag proberen de 95 te halen. 2 levels moet kunnen (deze ochtend 93 geworden). Vanaf 1600 ben ik alleen met de Kids thuis, dus dan kan ik wel wat gaan gamen verwacht ik. ;)
Haha als ik met de kids alleen thuis ben wat bijna elk weekend is dan is het juist andersom :P dan heb ik nooit tijd om te gamen. Fungeer dan continue als trampoline, klimrek, paardje enzovoort.. Ben blij als ik maandag weer kan werken 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11
Wat een apart spel is het toch.
Zomaar een dubbel unique drop als reward van een nightmare dungeon.
Zowel de Razorplate als Mendeln :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/896X99aXfaN91JyN4-0kugWmgHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UIYFWTEituCZiRfAJSNIkLLt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yI_qH93zMobrj0FMehK27lPyiMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TUkuq7NX07IAIuyOW2vgWvzU.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:39:
Wat een apart spel is het toch.
Zomaar een dubbel unique drop als reward van een nightmare dungeon.
Zowel de Razorplate als Mendeln :*)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dude... awesome! :) helemaal te gek en nog niet eens verkeerde rolls ook...! Nice. :)

Ik ga zo maar eens kijken wat de lootgods voor mij in petto hebben. Al is mijn focus nu meer het level 100 worden

Oh en ik ging vanochtend voor de gein eens echo of Lilith doen... ze is niet vergevingsgezind. En dat vind ik wel een leuke uitdaging voor als ik 100 ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De loot trolls zijn stiekem met mij mee aan het reizen in Sanctuary. Alleen maar zooi vandaag. Helltides, NM's, Legions, allemaal spul voor de verkoop of scrap. Zelfs geen goeie aspects om te bewaren :D

De tij zal keren, op een gegeven moment. Tenminste, dat hoop ik. :P

edit:

Game even afgesloten en opnieuw geopend. Dropt er een IP809 Waxing Gibbous van de eerste mob die ik plat sla. Weet niet wat ik ermee moet, maar het is een verbetering in drops :D

[ Voor 25% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-08-2023 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik liep in HT, 2 250 kisten geopend en vroeg mijzelf af waar ik mee bezig was. Spel maar weer afgesloten. Denk niet dat ik voor seizoen 2 nog veel speel. De endgame is zo slecht als je eenmaal een paar levels op WT4 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:57
ImprezaBrabo schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:48:
Ik liep in HT, 2 250 kisten geopend en vroeg mijzelf af waar ik mee bezig was. Spel maar weer afgesloten. Denk niet dat ik voor seizoen 2 nog veel speel. De endgame is zo slecht als je eenmaal een paar levels op WT4 hebt.
Het is gewoon diablo, je hebt simpelweg je doelen bereikt en als je game verder niet leuk vind dan is dat nu eenmaal zo.

Heb je uber lilith al gedaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
Hersenloos grinden is toch waar Diablo voor bedoeld is. Het is in de juiste richting gegaan met meer mobs in het spel. HT is al bijna op GR nivo van D3. Loot kan inderdaadb eter maar vertrouw erop dat er bij elk season nieuwe spullen erbij komen.

Ik kan echt nooit genoeg van WW krijgen, na 20 jaar nog steeds niet :) D1 had 't helaas nog niet.

nog 2 balkje te gaan tot L100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mofkees schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:26:
Hersenloos grinden is toch waar Diablo voor bedoeld is. Het is in de juiste richting gegaan met meer mobs in het spel. HT is al bijna op GR nivo van D3. Loot kan inderdaadb eter maar vertrouw erop dat er bij elk season nieuwe spullen erbij komen.

Ik kan echt nooit genoeg van WW krijgen, na 20 jaar nog steeds niet :) D1 had 't helaas nog niet.

nog 2 balkje te gaan tot L100!
Sinds d2 is de barb mijn favoriete class maar spin to win is het nooit. Pakte tot de D4 rerelease nog steeds regelmatig D2R om met mijn frenzy barb een uurtje hersenloos als een turbo gehaktmolen door de levels heen te knallen.

Voor het volgende seizoen gaat er weer een barb komen, hopelijk is frenzy etc dan meer viable dan nu anders maar HOTA.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:41:
[...]

Sinds d2 is de barb mijn favoriete class maar spin to win is het nooit. Pakte tot de D4 rerelease nog steeds regelmatig D2R om met mijn frenzy barb een uurtje hersenloos als een turbo gehaktmolen door de levels heen te knallen.

Voor het volgende seizoen gaat er weer een barb komen, hopelijk is frenzy etc dan meer viable dan nu anders maar HOTA.
Ik heb barb over alle games heen eigenlijk het minst gespeeld.
Alleen witchdocter is nog minder in D3.

Denk dat ik volgend seizoen ook eens Barb ga spelen. Mits er wat verschillende builds viable zijn en niet alleen whirlwind =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Nee, wat is daar het nut van? Grinden naar level 100, zonder echte vooruitgang op wat Paragon na, en richting een specifieke build bouwen omdat ze anders niet te verslaan is? Nee dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:50:
[...]

Ik heb barb over alle games heen eigenlijk het minst gespeeld.
Alleen witchdocter is nog minder in D3.

Denk dat ik volgend seizoen ook eens Barb ga spelen. Mits er wat verschillende builds viable zijn en niet alleen whirlwind =p
Zelfs de Witch Doctor heb ik in D3 meer gespeeld dan een Barb. Op de een of andere manier vind ik dat de minst aantrekkelijke class om te spelen. Maar misschien gaat dat toch de volgende class worden die ik probeer te levelen in D4. Of een sorc. Die heb ik ook niet naar endgame gespeeld. Die bewaar ik eigenlijk liever voor S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:44

Kluus

Gang is alles

Barb was in d2 mijn meest gespeelde class. In d3 nauwelijks en in d4 even als alt in eternal. Moet zeggen dat hij in d4 wel leuk aanvoelt, beetje zoals in d2 op een of andere manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Season Journey is nu klaar. Alle rewards zijn geclaimed, op een aantal ashes na. Druid is bijna lvl85.
Vandaag een zooi NM's gedaan. Alle Druid uniques meerdere malen geloot, maar GEEN TEMPEST ROAR! (klaag klaag).

Elke keer als er een unique helm dropte, was het de Vasily's Prayer. Ik heb er 3... en ik ga echt niet Pulverized spelen, Blizzard!

Geen Butcher gezien, trouwens. Wel een keer een junk goblin in een dungeon en hoopte Butcher tegen te komen. Maar nee, die heeft een vrij weekend.

Paar Helltides tussendoor, maar dat hou ik niet een uur achter elkaar vol. En binnen een half uur kun je ook wel 2 mystery chests openen. Cinders zat.
De bolle Druid is wel leuk om te spelen, hoor. Dat ik niet eerder met die class ben begonnen, snap ik niet.

Op naar de 100 met die gast!

Heb m'n titel maar veranderd, zodat er altijd een Butcher in m'n dungeons is 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5w0SMZ5EZs75hU71wJ9xOrl9Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iKvSm6HKPjlaXKIJvtvb0bba.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-08-2023 03:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee Jij bent de slagert niet tegen gekomen? Ik heb hem weer een aantal keer mogen ontmoeten gistesravond. :|

Gisteren overigens even gezorgd dat ik gebieden max renown heb verkregen. Dus alle paragon punten zijn ook binnen. Nog 5 levels te gaan en dan mag ik mezelf de eigenaar noemen van een max level character. :)

Vandaag maar weer afwachten of er gespeeld kan gaan worden. Hopelijk mag ik de 96 aanraken vandaag. Ben alleen kapot moe, dus verwacht op tijd te slapen vanavond lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 14:34
Iemand enig idee wat de gedachte is van Blizzard dat, wanneer je ergens dood gaat, je de ene keer dichtbij spawned en de andere keer bijna aan het begin nabij de in- en uitgang…?

Regelmatig dat ik bij een foutje in het 2e deel zit en dan heel de grot weer door moet lopen… dat samen met het nodige backtracken haalt voor mij onnodig plezier uit de game..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ht4L_-7afOtc0VIuMTsXfidUtnA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m9mDGPHL5hyWlUHC7WKx111r.png?f=user_large

Dat was Season 1 voor mij :) Season journal complete en verwacht niet dat ik voordat S2 komt nog zin krijg om level 100 te gaan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 08:36:
@Poops_McGhee Jij bent de slagert niet tegen gekomen? Ik heb hem weer een aantal keer mogen ontmoeten gistesravond. :|

Gisteren overigens even gezorgd dat ik gebieden max renown heb verkregen. Dus alle paragon punten zijn ook binnen. Nog 5 levels te gaan en dan mag ik mezelf de eigenaar noemen van een max level character. :)

Vandaag maar weer afwachten of er gespeeld kan gaan worden. Hopelijk mag ik de 96 aanraken vandaag. Ben alleen kapot moe, dus verwacht op tijd te slapen vanavond lol.
Aha! Dan was ie dus bij jou aan het werk. Nouja, misschien komt ie later weer bij mij langs. Ik moet nog steeds z'n mount trophy hebben. Hopelijk vergeet ie die niet mee te nemen, als ie langskomt. 😁

5 leveltjes is goed te doen. Ik moet er nog 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
Gisteren lvl 100 mogen bereiken op me druid, merk wel gelijk dat ik nu een soort leegte voel, ene kant wil ik wel een alt maken, maar twijfel of ik daar wel zin in heb, S2 begint pas in oktober dus ja moet wel wat te doen hebben tot die tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Adeadly schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:25:
Gisteren lvl 100 mogen bereiken op me druid, merk wel gelijk dat ik nu een soort leegte voel, ene kant wil ik wel een alt maken, maar twijfel of ik daar wel zin in heb, S2 begint pas in oktober dus ja moet wel wat te doen hebben tot die tijd :)
Grats. :)

Als ik level 100 ben, dan verwacht ik vooral door te gaan met nm pushen en echo of Lilith aan te pakken.

Wellicht dat ik ook alle side quests nog eens ga doem. Om het helemaal op 100% af te ronden. Hetzelfde geldt overigens voor de sub tasks behorende bij het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
RustStorm schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:29:
[...]

Grats. :)

Als ik level 100 ben, dan verwacht ik vooral door te gaan met nm pushen en echo of Lilith aan te pakken.

Wellicht dat ik ook alle side quests nog eens ga doem. Om het helemaal op 100% af te ronden. Hetzelfde geldt overigens voor de sub tasks behorende bij het seizoen.
Dank u!

Ik speel op het moment de tornado build en net een 99 gedaan, nu een 100 proberen. Voor Lilith moet ik alleen me halve build aanpassen en weet niet of ik daar zin in heb, puur en alleen voor een boss.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Adeadly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WpHdAuC0SRQIaie4RK3r9YsIMtk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H65lB5B0mJAfGt8uAt0FhIhL.png?f=user_large

And there we have that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet er nog iemand wat met hun malignant invokers? Ik pak ze niet eens meer op en laat de hearts ook liggen.
Van alle soorten hearts nog veel in m'n stash, maar als ik ruimte nodig heb, dan gaan er veel de scrapper in.
Er liggen ook nog 36 wrathful invokers in de kist. Doe ik helemaal niets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JariGunner
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-08 09:20
Na weekendje grinden level 73 gehaald. Net ook een Mendelin ring weten te scoren dus dat wordt even mijn build omzetten naar een Necro Minion build. Daar dan nog even mee spelen en dan ben ik wel klaar met s1. Hopen dat er de komende maanden veel QOL fixes komen en kijken wat S2 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Level 90 rogue ondertussen dus om het een beetje leuk te houden voor de afwisseling een druid gemaakt, maar jeetje wat is die druid zo traag als dikke stroop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:40:
Doet er nog iemand wat met hun malignant invokers? Ik pak ze niet eens meer op en laat de hearts ook liggen.
Van alle soorten hearts nog veel in m'n stash, maar als ik ruimte nodig heb, dan gaan er veel de scrapper in.
Er liggen ook nog 36 wrathful invokers in de kist. Doe ik helemaal niets meer mee.
Omdat ringen en amuletten nauwelijks worden vervangen, zorg ik er voor dat ik van de belangrijkste iig 1 exemplaar heb liggen en niet meer dan 10 van iedere invoker. Zodat ik toch wel kan farmen als het nodig is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 17:19:
Level 90 rogue ondertussen dus om het een beetje leuk te houden voor de afwisseling een druid gemaakt, maar jeetje wat is die druid zo traag als dikke stroop :+
Alles is traag als dikke stroop na een rogue...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 17:19:
Dat heb ik gedaan toen mijn rogue lvl79 was. Dat is ondertussen 86 druid levels geleden en mijn rogue is nog steeds lvl79. Niet dat ik rogues niet leuk vind spelen, maar blijkbaar vind ik een druid toch net iets leuker, ondanks dat ie zo traag loopt als een kleffe drol die een berg op kruipt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:02:
[...]

Aha! Dan was ie dus bij jou aan het werk. Nouja, misschien komt ie later weer bij mij langs. Ik moet nog steeds z'n mount trophy hebben. Hopelijk vergeet ie die niet mee te nemen, als ie langskomt. 😁

5 leveltjes is goed te doen. Ik moet er nog 16.
Het is ongekend. Gisteren heeft de beste persoon gezorgd voor de trophy... zojuist mocht ik zelfs de barding van hem overnemen... wow...

Alleen die bijl nog.

Oh enneh... hoe krijg je the Butcher suffix? :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 20-08-2023 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:03:
[...]

Het is ongekend. Gisteren heeft de beste persoon gezorgd voor de trophy... zojuist mocht ik zelfs de barding van hem overnemen... wow...

Alleen die bijl nog.

Oh enneh... hoe krijg je the Butcher suffix? :)
Goeie zaak! Z'n bijltje maakt het wel af. Ook al heb je er niks aan, hij staat mooi in de stash :D

Geen idee hoe ik the Butcher suffix heb gekregen. Hij stond gewoon in de lijst.

Edit:
prefix The: Complete Bear Tribe quests.
suffix Butcher: Kill 10,000 Cannibals in Diablo 4.

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-08-2023 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
RustStorm schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:11:
[...]

Omdat ringen en amuletten nauwelijks worden vervangen, zorg ik er voor dat ik van de belangrijkste iig 1 exemplaar heb liggen en niet meer dan 10 van iedere invoker. Zodat ik toch wel kan farmen als het nodig is.
Ringen en amulet… inderdaad… laatst 2 stash tabs met invokers opgeruimd omdat ik ze toch niet verwacht nodig te hebben. Ik zit inmiddels op lvl93 en mijn ringen al sinds lvl 65-70 niet meer vervangen… maar dat geeft mijns inziens ook direct een beetje het probleem van D4 bloot; het oneindige gebrek aan upgrades vinden…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Thalaron schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 12:13:
Iemand enig idee wat de gedachte is van Blizzard dat, wanneer je ergens dood gaat, je de ene keer dichtbij spawned en de andere keer bijna aan het begin nabij de in- en uitgang…?
Respawn en loading etc. lijkt niet echt doordacht. Vanmiddag een pareltje: ik ben een beetje statues aan het aflopen en komt een maligant tegen. Maar even meepakken en zodra ik 'em trigger en dus met een mob vecht, activeert Helltide...en zo'n random Helltide boss spawnt direct op m'n locatie, inclusief een bonus pack. Het duurde een stuk langer voordat ik door had wat er precies gebeurd was dan dat "het gevecht" duurde.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Finraziel schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:23:
[...]

Alles is traag als dikke stroop na een rogue...
Miep miep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lvl 88 gehaald vandaag. De jacht naar een Tempest Roar is nog steeds gaande en houdt me genoeg gemotiveerd om NM's te blijven doen :D

Paar aspect upgrades gevonden en weer meerdere uniques, waaronder een IP808 Butcher's Cleaver, maar nog steeds geen......

Maakt niet uit. De jacht gaat door. The Butcher heeft me een keer opgezocht, maar geen vers vlees weten te scoren. Druid used Claw. That was very effective! Helaas, Butcher, andere keer beter.

Oh en als ik nog 1x een Hunter's Zenith loot, ga ik gillen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 02:18:
Lvl 88 gehaald vandaag. De jacht naar een Tempest Roar is nog steeds gaande en houdt me genoeg gemotiveerd om NM's te blijven doen :D

Paar aspect upgrades gevonden en weer meerdere uniques, waaronder een IP808 Butcher's Cleaver, maar nog steeds geen......

Maakt niet uit. De jacht gaat door. The Butcher heeft me een keer opgezocht, maar geen vers vlees weten te scoren. Druid used Claw. That was very effective! Helaas, Butcher, andere keer beter.

Oh en als ik nog 1x een Hunter's Zenith loot, ga ik gillen....
Als je zo door gaat dan ben je eerder level 100 dan ik, met je nachtelijke sessies. :)

Maar weer een dagje aan het werk en afwachten of er vanavond weer gespeeld kan worden. :)

Zag gisteren een filmpje van een thornsbarbarian die op level 85 een nm100 voltooide inclusief the Butcher die zich er ook mee ging bemoeien onderweg.

https://youtu.be/J_OTlmB2Xu8

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 21-08-2023 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
Ik heb sinds afgelopen vrijdag, nadien ik uber lilith gedood had, niet meer ingelogd...
Ik verwacht zomaar dat ik tot start seizoen 2 ook niet meer ga inloggen.

Op dit moment weinig motivatie om een extra char te starten wetende dat ik na level 50 weer veel die NM dungeons moet runnen. En ik heb ook geen konijn meer om achteraan te rennen want seizoen 1 is gewoon helemaal afgefinkt :P.

Heel misschien dat, als de zin terugkomt, ik verder ga met mijn hardcore char.
Heb er verder wel vrede mee en vermaak mij buiten Diablo ook meer dan genoeg.

Ik hoop wel dat de endgame en season mechanic straks in seizoen 2 wat leuker/interessanter zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Diversity schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:01:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag, nadien ik uber lilith gedood had, niet meer ingelogd...

Op dit moment weinig motivatie om een extra char te starten wetende dat ik na level 50 weer veel die NM dungeons moet runnen. En ik heb ook geen konijn meer om achteraan te rennen want seizoen 1 is gewoon helemaal afgefinkt :P.

Heel misschien dat, als de zin terugkomt, ik verder ga met mijn hardcore char.
Heb er verder wel vrede mee en vermaak mij buiten Diablo ook meer dan genoeg.

Ik hoop wel dat de endgame en season mechanic straks in seizoen 2 wat leuker/interessanter zal zijn.
Dit wil ik ook bereiken. Ik ga alleen zo'n takke-langzaam. Gisteren level 86 geworden met m'n necro, maar ik vind de grind eigenlijk wel nét te dol (voor die platinum trophy). Gisteren ook wel m'n 2e (betere roll) Mendeln ring gevonden, maar ik heb nog niet de kracht gevonden om m'n Bone-necro weer om te turnen tot minions, al jeukt het wel.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
RustStorm schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:04:
[...]
Zag gisteren een filmpje van een thornsbarbarian die op level 85 een nm100 voltooide inclusief the Butcher die zich er ook mee ging bemoeien onderweg.

Probeer nu ook een thorn Barb te maken, maar dus altijd nog geen razorplate. Undertussen wel 2 Barbers gefarmd en heb al lange tijd gear ervoor gespaard. Ik ga proberen fury te stacken en Magnum Opus te gebruiken.
Diversity schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:01:
Ja hier op zaterdag L100 aangetikt. Heb geen zin P-board te resetten en dus gewoon nog een Barb gemaakt voor thorns. :) Hier is D3 echt veel beter met de Gardrobe. Trouwens in de laatste seasonal cache zou een scroll zijn om alles gratis te resetten. Ik had dus niets kunnen vinden in al mijn tabs??

Moet hem dus naar L80 halen voor al mijn gespaarde items. Het gaat wel erg vlot en binnen twee dagen al L60 in WT4, zonder boost. Mooi op zondag mee te leechen met legions.

Maar als het niet leuk meer is, dan doe ik inderdaad gewoon wat anders. Bij het volgende season is er weer een nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Mofkees schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:28:
[...]

Probeer nu ook een thorn Barb te maken, maar dus altijd nog geen razorplate. Undertussen wel 2 Barbers gefarmd en heb al lange tijd gear ervoor gespaard. Ik ga proberen fury te stacken en Magnum Opus te gebruiken.

[...]

Ja hier op zaterdag L100 aangetikt. Heb geen zin P-board te resetten en dus gewoon nog een Barb gemaakt voor thorns. :) Hier is D3 echt veel beter met de Gardrobe. Trouwens in de laatste seasonal cache zou een scroll zijn om alles gratis te resetten. Ik had dus niets kunnen vinden in al mijn tabs??

Moet hem dus naar L80 halen voor al mijn gespaarde items. Het gaat wel erg vlot en binnen twee dagen al L60 in WT4, zonder boost. Mooi op zondag mee te leechen met legions.

Maar als het niet leuk meer is, dan doe ik inderdaad gewoon wat anders. Bij het volgende season is er weer een nieuwe kans.
In 2 dagen level 60 zonder boost??? HOE DE FU...??? Ik doe echt iets verkeerd man. Ik heb gewoon 2 maanden nodig gehad. Ik ben gewoon superslecht ofzo denk ik.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
spaceboy schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:36:
[...]

In 2 dagen level 60 zonder boost??? HOE DE FU...??? Ik doe echt iets verkeerd man. Ik heb gewoon 2 maanden nodig gehad. Ik ben gewoon superslecht ofzo denk ik.
24/7, online guides volgen, geen werk, geen leven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
[...]

Ik heb dus met de eerste char al steeds wat gears bewaard. Vol renewn natuurlijk.

Afwisselend Field of Hatred en sara's lair/dopamine tunnel. Verder geen interactie met Cormond/season content. Deed een eigen weapon switch + Thorn build.

Leechen legions helpt ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:04:
[...]

Als je zo door gaat dan ben je eerder level 100 dan ik, met je nachtelijke sessies. :)

Maar weer een dagje aan het werk en afwachten of er vanavond weer gespeeld kan worden. :)

En gwoon om 7:30 weer m'n bed uit. Ik slaap gewoon erg kort 😉

Zag een Bulwark build voor een Druid, waarmee je heel simpel door T100 kunt banjeren, bijna zo makkelijk alsof je continue Conduit hebt.
Dat gaat me wat te ver. Ik blijf lekker bij mijn huidige build. Die Bulwark build voelt als cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:47

The Legend

*Plop*

[...]

In 2 uur kun je level 40 zijn (iig sorc) door het eerste stuk van Domhaine Tunnels te herhalen, dan moet in 2 volle dagen 60 wel te doen zijn :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Vandaag mijn lvl 42 hardcore necro verloren door een niet oplettend moment :(.

Het goede nieuws is dat ik Butcher wel heb verslagen! 2-1 hij staat nog wel voor, maar ook dat trekken we wel recht!

Mijn nieuwe hardcore necro is inmiddels weer lvl 20. Waarom geen andere class? Het speelt wel lekker als blood en redelijk tanky! Plus zijn er nog wel wat leuke andere builds waar ik nog wel wat mee wil testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik snap dat Uber Lilith een uitdaging moet vormen, maar is dat ding zonder specifieke build te slopen?!

Nightmare Tier 70 zonder al te rare affixes lukt prima met mijn LVL 93 Flurry/ Rapid fire Roque. Uber Lilith een poging gegeven (ging er niet vanuit dat het zou lukken); 3-5% van HP af en daarna one-shot ze me direct.

Ik heb weinig zin om mijn complete build aan te gaan lopen passen en vroeg mij af of het dan überhaupt mogelijk zou moeten zijn zonder iedere mogelijke hit te ontwijken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 21-09 23:22
Iemand zin om samen wat nm Dungeons te doen op ancestral? "Crysania#3604"
Pagina: 1 ... 132 ... 213 Laatste