Die heb je zo bij elkaar. Ik heb toen gekozen voor deze build omdat die ook heel makkelijk te spelen is.Ricmaniac schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:48:
[...]
Nice ik ben nu ook de items aan het verzamelen om naar deze build te kunnen wisselen. alhoewel twisting blades nog steeds super lekker speelt.
https://maxroll.gg/d4/tierlists/unique-tier-listFinraziel schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:48:
[...]
Dat zou wel heel OP zijn denk ik, kun je elke paar seconden het laten regenen
volgens deze link valt het wel mee met OP, C-tier...
Cleaver is een unique, heeft niks met Varshan te makenBuizerd__NL schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:08:
[...]
Vanaf wanneer krijg je die en welke Varshan moet je verslaan?
Maar die kan toch alleen droppen wanneer je Varshan verslagen hebt?toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:03:
[...]
Cleaver is een unique, heeft niks met Varshan te maken
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nee, van de Butcher, vandaar de naam The Butcher's CleaverBuizerd__NL schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:18:
[...]
Maar die kan toch alleen droppen wanneer je Varshan verslagen hebt?
Nee klopt, maar ik bedoel als het werkte zoals jij dacht dat het zou werken. Dan zou je met 3 imbues elke paar seconden er wel een van cooldown af hebben, die poppen wat een rain of arrows zou triggeren, scherm is leeg en als er onverhoopt nog iets staat zou je nog een rapid fire of zo er achter aan kunnen gooien (met de imbue die je net geactiveerd hebt).toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:02:
[...]
https://maxroll.gg/d4/tierlists/unique-tier-list
volgens deze link valt het wel mee met OP, C-tier...
Maar zo werkt het inderdaad niet, hij maakt alleen de rain die je eens per minuut of zo kunt gebruiken een stuk sterker. Leuk, maar niet heel praktisch om snel te clearen.
Gamertag: FinrazielNL
Weet iemand of de Gathering of Tweakers 2 Clan nog actief is?
Heb op 5 augustus een request gedaan om te joinen, maar tot op
heden nog geen invite mogen ontvangen.
Battlenet; TheLion#2804 - Toverdrank
Battlenet: TheLion#2804
Ik ging idd van tier 30 naar 44 met die Barbertoolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:13:
[...]
Klopt, barber is echt zwaar OP.
Zonder barber doe ik denk ik 10 keystones lager. Nu is het een kwestie van rage poppen, daarmee zuig ik alle mobs in het scherm bij elkaar, dan paar keer pulverize tot barber procced en dan is het scherm leeg (en vol met goud/loot).
Zeker bij die 'groene' en oranje geesten moet ik nu echt wachten tot grizzly rage weer beschikbaar is, want als ik die allemaal verspreid probeer te slopen dan lig ik zelf om voordat ik het door heb.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ja, ben ik me van bewust, maar “klagen” op het forum heeft me eerder al geholpen, dus ik begin vast. Hebben ze 20 levels de tijd om het in de gaten te houden en dat ding meteen te droppen als ik WT4 binnen kom 😂toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:08:
[...]
Tempest roar dropt pas vanaf mobs die lvl 85 zijn, dus als je nog geen WT4 unlocked hebt dan begrijp ik dat je die nog niet hebt geloot
Kan van elke mob droppenJbk23 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:29:
[...]
Nee, van de Butcher, vandaar de naam The Butcher's Cleaver
Klagen helpt absoluut, ik heb het zelf vaak genoeg ervaren, maar Tempest Roar is anders. Die dropt alleen voor bekenden, en dan vaak de 1e keer dat ze een run met lvl 85 mobs doen.Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:40:
[...]
Ja, ben ik me van bewust, maar “klagen” op het forum heeft me eerder al geholpen, dus ik begin vast. Hebben ze 20 levels de tijd om het in de gaten te houden en dat ding meteen te droppen als ik WT4 binnen kom 😂
Dan wil ik ook even klagen dat ik als lvl 81 Druid nog geen Tempest Roar heb.
Maar volgens mij kan die gewoon in WT4 droppen en niet pas vanaf level 85.
Dit geldt wel voor de 6 uber unique's die pas vanaf level 85 droppen.
En de Tempest Roar is geen uber unique dus die zou gewoon kunnen droppen
zodra je in WT4 bent.
zodra je in WT4 bent.
Battlenet: TheLion#2804
Die classificatie heeft ie officieel niet, echter op lvl 98 viel ie bij mij pasthe.lion schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:04:
Dan wil ik ook even klagen dat ik als lvl 81 Druid nog geen Tempest Roar heb.
zodra je in WT4 bent.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Vziw dropt tempest roar van mobs hoger dan lvl 75. Dat is iig waar ik die van mij heb gekregen. Op lvl 62 heb ik eentje geloot toen ik geboost werd, uiteindelijk op lvl 66 een 2de geloot tegen vgm mobs van lvl 78 o.i.d.toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:08:
[...]
Tempest roar dropt pas vanaf mobs die lvl 85 zijn, dus als je nog geen WT4 unlocked hebt dan begrijp ik dat je die nog niet hebt geloot
Zodra je die capstone gedaan hebt zul je em wel looten, want iedereen en z'n moeder loot dat ding eerder dan ik... Noch op eternal noch op season heb ik dat ding mogen looten... Nou bevalt pulverize nog steeds wel maar ik zou de tornado build toch wel een keer goed willen proberen ipv zonder tempest...
PS4 PSN: Dazzler2120
We gaan het meemaken. Hij dropt wanneer hij droppen wil en ik probeer wel een membership bij de club te krijgen. En zo niet, klagen klagen klagentoolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:48:
[...]
Klagen helpt absoluut, ik heb het zelf vaak genoeg ervaren, maar Tempest Roar is anders. Die dropt alleen voor bekenden, en dan vaak de 1e keer dat ze een run met lvl 85 mobs doen.
Ik heb zo'n vermoeden dat degene die hem ooit aangemaakt heeft niet echt meer speelt ofzo, er zijn wel meer mensen geweest met verzoek tot joinen en daar kwam ook nooit meer reactie op.the.lion schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:58:
Weet iemand of de Gathering of Tweakers 2 Clan nog actief is?
Inmiddels zit de clan ook nog maar op 134/150 leden ofzo, ik ga er zelf ook maar uitstappen binnenkort omdat het verder toch zo dood als een pier lijkt in GoT2.
Ik krijg nagenoeg nooit reactie als ik LFG zeg, Hoi zeg, of anything really.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik klaag gezellig met je mee, anders voel je je wellicht zo alleenPoops_McGhee schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:36:
[...]
We gaan het meemaken. Hij dropt wanneer hij droppen wil en ik probeer wel een membership bij de club te krijgen. En zo niet, klagen klagen klagen

Mn eternal druid is 86 ofz, m'n seasonal 74. Nu dus zo'n 60 levels aan WT4 en nog 0 gezienDazzler2120 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Vziw dropt tempest roar van mobs hoger dan lvl 75. Dat is iig waar ik die van mij heb gekregen. Op lvl 62 heb ik eentje geloot toen ik geboost werd, uiteindelijk op lvl 66 een 2de geloot tegen vgm mobs van lvl 78 o.i.d.
En het leuke van die unique's is... als je eenmaal eentje hebt, dan droppen ze ineens aan de lopende band. Echt niet normaal hoeveel van die Temptest Roars enzo ik inmiddels al gezien heb.
Sterkte met de grind!toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:07:
[...]
Mn eternal druid is 86 ofz, m'n seasonal 74. Nu dus zo'n 60 levels aan WT4 en nog 0 gezien
Moet zeggen, toen ik hem voor het eerst equipte voelde de build echt zó enorm ongemakkelijk, dat ik bijna teruggegaan was naar Pulverize... Maar na even wat finetunen, wat dingen aanpassen in de speelstijl is het wel echt een gamechanger
PS4 PSN: Dazzler2120
Ik blijf het wel een enorm grappige build vinden. Gewoon een gang/kamer binnen 'stormen' en tornado spammen totdat alles door de lucht vliegt, heerlijk, haha.
Zojuist de WT4 capstone gedaan met m'n lvl65 druid. Makkie. Ik ren nu een minuut of wat in WT4 rond en sloop alles nog steeds. Okee, Barber in m'n amulet en (misschien wat onverstandig) 5 uniques.
Zou bijna denken dat er een stille nerf op de open world is toegepast.
Met m'n rogue moest ik nog ff terug naar WT3, om niet te vaak dood te gaan, maar met de druid kan ik wel op WT4 blijven.
Zou bijna denken dat er een stille nerf op de open world is toegepast.
Met m'n rogue moest ik nog ff terug naar WT3, om niet te vaak dood te gaan, maar met de druid kan ik wel op WT4 blijven.
Eindelijk is mijn Edgemaster's Aspect gedropt op legs..En ook nog eens verbeterde legs die ik had.
Helaas wel. Haal het punt er maar eens uit. Er veranderd gewoon niks aan je stats voor golemsMPC60 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:14:
[...]
Dit meen je niet, al verklaard dit wel het een en ander. Al m’n oaragonpunten zitten in de golem en minionboards en het voelt net alsof het geen reet uitmaakt.
Net 90 gehaald op mijn twisted blade rogue. Voor de gein Uber Lillith eens geprobeerd, maar die one-shot me vrolijk met sommige aanvallen... En dat terwijl ik me eigenlijk best tanky voel? Hoe moet ik dat mens ooit neerhalen, mijn gear heeft al grotendeels 3/4 van de stats die ik echt wil met niet volledig nutteloze 4e stat.
Heb NM nog niet echt gepushed, maar een 79 is me gelukt. Zou haar eigenlijk wel neer willen halen voor ik klaar ben met de season.
Heb NM nog niet echt gepushed, maar een 79 is me gelukt. Zou haar eigenlijk wel neer willen halen voor ik klaar ben met de season.
Ik denk ook. eerlijk gezegd, dat het een kwestie is van het perfect uitvoeren van de fight OF dusdanige DPS hebben dat ze niet eens de kans heeft iets uit te richten bij je...Zebby schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:56:
Net 90 gehaald op mijn twisted blade rogue. Voor de gein Uber Lillith eens geprobeerd, maar die one-shot me vrolijk met sommige aanvallen... En dat terwijl ik me eigenlijk best tanky voel? Hoe moet ik dat mens ooit neerhalen, mijn gear heeft al grotendeels 3/4 van de stats die ik echt wil met niet volledig nutteloze 4e stat.
.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Vanmiddag was ik er klaar mee. Ging zin om m’n build weer helemaal om te gooien. Laat ik zo zeggen, ik heb nu een lvl 25 rogue.Kaasje123 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:51:
[...]
Helaas wel. Haal het punt er maar eens uit. Er veranderd gewoon niks aan je stats voor golems
Xbox: SendexNL
Las dat defense weinig zit heeft omdat bijna alles een oneshot is. Dus maximaal voor dps gaan en niet geraakt worden (dus mechanics leren)Zebby schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:56:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Idd. Ze doet elke keer hetzelfde truukje, dus mechanics leren is key. Als je het tot op uiterste precisie goed doet, win je het wel.Alekz87 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:30:
[...]
Las dat defense weinig zit heeft omdat bijna alles een oneshot is. Dus maximaal voor dps gaan en niet geraakt worden (dus mechanics leren)
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik zou eens beginnen met level 100 worden. En dan oefenen, heel.. heel veel oefenen.Zebby schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:56:
Tesla M3LR '21
Hier uber lilith bijna plat, vandaag of morgen moet ze eraan geloven
. Beste try was nog 20% over in fase 2. Ben zo afhankelijk van mijn lucky hits, soms kan ik heel fase 1 overslaan dan is ze al plat. Maar vaak zit het tegen haha.
Hoe moet ik in hemelsnaam de butcher die 14 levels hoger is killen met een rogue barrage?
Ook weer zo'n mooie bug. bij mij en mijn vrienden zien we ineens Season Journey Complete staan.
Maar we moeten allemaal alleen nog een paar worldbosses.
:fill(white):strip_exif()/f/image/L0hUVXce4ExQpxG5gNJK2HUN.png?f=user_large)
Meer mensen last van ontzettende lag spikes om de paar seconden ?
Patch 1.1.2 is live. Rolt nu binnen op de PS5.
Staat er bij mij ook, maar ik kan de laatste chapter niet claimen.Ricmaniac schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:20:
Ook weer zo'n mooie bug. bij mij en mijn vrienden zien we ineens Season Journey Complete staan.
[Afbeelding]
Ik had vanavond nergens last van, maar gister of eergister wel, ging elke 5 seconden bijna dood zo slecht liep het. Op advies van iemand in de clan even uit en ingelogd en probleem was weg.Justin2000 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:59:
Meer mensen last van ontzettende lag spikes om de paar seconden ?
Die slager is toch wel mijn plaaggeest hoor. Iedere keer kom ik hem tegen als ik een hoger nm doe dan voorheen en dan heeft ie me vaak snel te pakken... als ie me eenmaal heeft ben ik gezien. Haha
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nou, dat klagen van vanmiddag heeft er alleen voor gezorgd dat ik een keer een dungeon gobbo tegen ben gekomen...Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:36:
[...]
We gaan het meemaken. Hij dropt wanneer hij droppen wil en ik probeer wel een membership bij de club te krijgen. En zo niet, klagen klagen klagen
Alleen klaagde ik daar niet eens over
Zelfs die heb ik vandaag niet gezien. Geen Butcher, geen goblins. Ik denk dat ze een avondje vrij hebben van mijn account.toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:23:
[...]
Nou, dat klagen van vanmiddag heeft er alleen voor gezorgd dat ik een keer een dungeon gobbo tegen ben gekomen...
Alleen klaagde ik daar niet eens over
Ohh gisteren trouwens een razorplate gevonden. Met de laagst mogelijke thorns! 8xxx in plaats van 13xxx. Haha
Wat mij opvalt is dat ik bijvoorbeeld veel Max rolls en de laagste rolls vind en vrij weinig er tussen in. Is überhaupt alles tussen die 8xxx en 13xxx mogelijk? Of hebben ze soort minimale thresholds ingebouwd?RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:08:
Ohh gisteren trouwens een razorplate gevonden. Met de laagst mogelijke thorns! 8xxx in plaats van 13xxx. Haha
Kan blizzard niet wat doen aan dat aspect systeem? Ik kan soms door de bomen het bos niet meer zien welke aspects ik nou heb en welke dan de beste rolls zijn.
Voorstel: Zet alle aspects in de Codex met 5 (initeel) lege slots. Die kun je dan per aspects vullen en filteren op hoe goed de rolls zijn. Voor dungeon aspects kun je een apart 6e slot maken die altijd gevuld blijft o.i.d. Zodoende wordt het een stuk overzichtelijker en ben je meteen van een inventory probleem af.
Hopelijk leest blizzard mee
.
Verder zou een advanced lootfilter geen overbodige luxe zijn; bv enkel ilevel 800 ancestral rare gear of hoger. Ook filteren op bepaalde aspects of zelfs bepaalde stat rolls (met bv een extra kleurtje of screeneffect) zou welkom zijn, zodat je direct ziet dat er iets nuttigs voor jouw build ligt.
Voorstel: Zet alle aspects in de Codex met 5 (initeel) lege slots. Die kun je dan per aspects vullen en filteren op hoe goed de rolls zijn. Voor dungeon aspects kun je een apart 6e slot maken die altijd gevuld blijft o.i.d. Zodoende wordt het een stuk overzichtelijker en ben je meteen van een inventory probleem af.
Hopelijk leest blizzard mee
Verder zou een advanced lootfilter geen overbodige luxe zijn; bv enkel ilevel 800 ancestral rare gear of hoger. Ook filteren op bepaalde aspects of zelfs bepaalde stat rolls (met bv een extra kleurtje of screeneffect) zou welkom zijn, zodat je direct ziet dat er iets nuttigs voor jouw build ligt.
[ Voor 21% gewijzigd door bakkerjangert op 16-08-2023 08:18 ]
Zijn zat qol dingen die Blizzard niet implementeert...
Locken van items, dat je niet per ongeluk je bis item salvaged bijv. In d3 ook veel om gevraagd, niets mee gedaan... Heb weinig hoop dat ze wat doen met dit soort dingen.
Locken van items, dat je niet per ongeluk je bis item salvaged bijv. In d3 ook veel om gevraagd, niets mee gedaan... Heb weinig hoop dat ze wat doen met dit soort dingen.
Battle.net Spud#2543
In D3 kun je dit al lang doen door te transforgifyen (van uiterlijk veranderen. hoe je dat ook spelt).TepelStreeltje schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:12:
Zijn zat qol dingen die Blizzard niet implementeert...
Dan krijg je een extra pop-up als je die wilt salvagen en gaan ze niet meer mee met "salvage all".
Hopelijk dropt de mendelring eens.
Kan ik eindelijk eens beginnen met een nieuwe necro build.
Kan ik eindelijk eens beginnen met een nieuwe necro build.
De items hebben een oplichtend kleurtje boven in in je bags. Maar ik zie het verschil echt totaal niet. Soort wit en de ander licht geel?bakkerjangert schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:06:
Kan blizzard niet wat doen aan dat aspect systeem? Ik kan soms door de bomen het bos niet meer zien welke aspects ik nou heb en welke dan de beste rolls zijn.
Hopelijk leest blizzard mee.
Mbt tot het aspect system, waarom is de filter “show only for my class” niet default

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Laagst is toch 7800?RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:08:
Zal afhankelijk zijn van ilvl vermoed ik.
nou is het ilvl van een sacred 99% vd keren lager dan ancestral maar zie vaker mensen over ilvl praten terwijl het bijna geen enkele invloed heeft indien je al op WT4 zit, alles boven IP 725 heeft al de mogelijkheid om de beste stats te krijgen.RustStorm schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:11:
[...]
Zal afhankelijk zijn van ilvl vermoed ik.
Dan is het enige waar we nog over hebben de DPS of Armor, tenzij Thorns anders berekend wordt
Ik ben mijn motivatie om te spelen inmiddels kwijt. Dat ik voor een paar dagen weg was hielp niet echt daarbij
Moet nog 5 worldbosses killen om de season journey te completen en ik denk dat ik dan stop tot het volgende seizoen
Goed om even een break te nemen en straks weer meer plezier te hebben.
Ik doe die woldbosses gewoon met plezier en heb opzich wel plezier in de game maar kan gewoon niet de motivatie opbrengen om XP te farmen in nightmare dungeons die overall hetzelfde zijn. Voelde bij GR's in D3 toch anders.
De game is mijn geld meer dan waard geweest though. Denk dat het ook scheelt omdat al mijn vrienden gestopt zijn
dan hou je elkaar niet meer warm en ben je niet meer onderling competitive.
Moet nog 5 worldbosses killen om de season journey te completen en ik denk dat ik dan stop tot het volgende seizoen
Ik doe die woldbosses gewoon met plezier en heb opzich wel plezier in de game maar kan gewoon niet de motivatie opbrengen om XP te farmen in nightmare dungeons die overall hetzelfde zijn. Voelde bij GR's in D3 toch anders.
De game is mijn geld meer dan waard geweest though. Denk dat het ook scheelt omdat al mijn vrienden gestopt zijn
Verwijderd
Zelfde hier, kan het niet meer opbrengen. Af en toe een NMD ging nog maar ook daar is de motivatie er niet meer voor. Met name het idee dat je erna weer een tas vol meuk moet uitpluizen en je inderdaad vooral wat xp grind. De wil is er gewoon niet meer. Ik mis ook de laatste journey maar volgens mij mis je niets behalve 2 titels.Ricmaniac schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:27:
Ik ben mijn motivatie om te spelen inmiddels kwijt. Dat ik voor een paar dagen weg was hielp niet echt daarbij![]()
Moet nog 5 worldbosses killen om de season journey te completen en ik denk dat ik dan stop tot het volgende seizoenGoed om even een break te nemen en straks weer meer plezier te hebben.
De game is mijn geld meer dan waard geweest though. Denk dat het ook scheelt omdat al mijn vrienden gestopt zijndan hou je elkaar niet meer warm en ben je niet meer onderling competitive.
De game was het zeker waard! Waarschijnlijk ook pas weer in S2 verder.
Ik merk dat ik vooral nog blijf spelen omdat het experience balkje vooruit blijft gaan.
als ik eenmaal level 100 ben vraag ik mij af wat ik nog zal blijven doen. Wsn echo of Lilith... of niet haha.
Oh... en ik wil die butcher meuk...!
Ik zie wel. In tegenstelling tot afgelopen drie weken kan ik heden maar uurtje per dag aan de slag.
Oh... en ik wil die butcher meuk...!
Ik zie wel. In tegenstelling tot afgelopen drie weken kan ik heden maar uurtje per dag aan de slag.
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 16-08-2023 12:08 ]
Het scheelt dat je bij een game als Diablo met een beetje geluk 5-10 jaar content krijgt. Dus als je je geld er nu al ''uit'' hebt dan zal je dat over een x-aantal jaren zeker hebben. Ik heb heel season 1 geskipt maar dat is bij D4 niet erg omdat het waarschijnlijk (big ifRicmaniac schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:27:
De game is mijn geld meer dan waard geweest though. Denk dat het ook scheelt omdat al mijn vrienden gestopt zijndan hou je elkaar niet meer warm en ben je niet meer onderling competitive.
Vrijdag nieuwe PoE league dus je bent mooi op tijd uitgekeken op D4
[ Voor 4% gewijzigd door London op 16-08-2023 12:16 ]
Tesla M3LR '21
Ik vermaak me nog steeds prima met de game. Season Journey is bijna klaar en die maak ik af ook. Ik ga hem niet 100% doen, maar wel alle chapters afronden. En daarna wil ik gewoon allerlei meuk hebben, zoals de mounts, cosmetics en bardings, alle uniques omdat het kan, en ik wil elke class op 100 hebben.
De jacht op dit soort drops heeft me jarenlang bezig kunnen houden in WoW.
Gaat me in D4 ook wel lukken om er nog een poosje mee bezig te zijn en gelukkig kan dat. Ieder zijn ding, zal ik maar zeggen. 😄
De jacht op dit soort drops heeft me jarenlang bezig kunnen houden in WoW.
Gaat me in D4 ook wel lukken om er nog een poosje mee bezig te zijn en gelukkig kan dat. Ieder zijn ding, zal ik maar zeggen. 😄
Hoe ga je dat met storage doen dan? Gooi je die steeds leeg nadat je een karakter op 100 hebt?Poops_McGhee schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:46:
alle uniques omdat het kan, en ik wil elke class op 100 hebben.
Ik bewaar alleen dingen die ik echt nodig heb en veel uniques zijn onderling te gebruiken. Het aantal specifieke uniques per character is niet hoog, dus er is altijd wel plek in de stash.ImprezaBrabo schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:21:
[...]
Hoe ga je dat met storage doen dan? Gooi je die steeds leeg nadat je een karakter op 100 hebt?
Inmiddels hier een huiselijke crisis. Ik heb al 4 van die wrathful barber hearts gekregen en mijn vrouw 0…
Volgens mij is er 0 mogelijkheid om Echo of Hatred te doen met een thorns build Barbarian.
Zojuist geprobeerd en je reflect haar damage op het begin wel, maar de eerste blood blister krijg je met geen mogelijkheid kapot. Aangezien er vooral 1-shot mechanics in die fight zitten kan je volgens mij nooit overleven om voldoende damage te reflecten.
Zojuist geprobeerd en je reflect haar damage op het begin wel, maar de eerste blood blister krijg je met geen mogelijkheid kapot. Aangezien er vooral 1-shot mechanics in die fight zitten kan je volgens mij nooit overleven om voldoende damage te reflecten.
Eerste NM dungeon van de dag, meteen de Butcher en een junk goblin. Lvl70 Druid tegen een lvl75 Butcher WT4 met een Storm Bane dinges erbij.
Battle duurde wel lang, maar ik kan hem nog steeds gewoon facetanken. Hij gaf me een IP755 Mother's Embrace als kadootje. Valt me weer mee van hem.
Battle duurde wel lang, maar ik kan hem nog steeds gewoon facetanken. Hij gaf me een IP755 Mother's Embrace als kadootje. Valt me weer mee van hem.
Ik doe hem een keer en ik haal gelijk wrathful barber.crimby schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:03:
Inmiddels hier een huiselijke crisis. Ik heb al 4 van die wrathful barber hearts gekregen en mijn vrouw 0…
Heeft iemand toevallig meer getest, of ergens iets gezien waar het fatsoenlijk getest is, of de Cult Leader legendary node bugged is? Hij lijkt bugged, in de zin dat het geen effect heeft op de damage with minions/warriors/mages/golem stats en ik zie meerdere pagina's waar mensen hem als bugged melden, maar ik zag ook 1 persoon melden dat het wel werkt alleen niet op de stats verschijnt. Zelf beetje proberen te testen maar het is erg lastig om de damage nummers te vangen en er iets zinnigs over te zeggen (vooral omdat de percentages natuurlijk weer additief zullen zijn waardoor 45% increased damage niet zoveel is als het lijkt). Ik heb wel het idee dat het misschien toch werkt, maar het zou ook wishful thinking kunnen zijn...
Hoe dan ook vind ik het weer erg slecht van Blizzard... ofwel als hij bugged is dat ze er zo lang niks aan doen, ofwel dat het dus niet in de stats getoond wordt en dat ze niet de moeite nemen om over dit soort zaken opheldering te geven. Beide gevallen ontneemt mij de zin van het spelen eigenlijk weer, en zet me weer meer aan om maar gewoon een guide te volgen want proberen zin te maken van de beschrijvingen van paragon punten lijkt schier onmogelijk.
Hoe dan ook vind ik het weer erg slecht van Blizzard... ofwel als hij bugged is dat ze er zo lang niks aan doen, ofwel dat het dus niet in de stats getoond wordt en dat ze niet de moeite nemen om over dit soort zaken opheldering te geven. Beide gevallen ontneemt mij de zin van het spelen eigenlijk weer, en zet me weer meer aan om maar gewoon een guide te volgen want proberen zin te maken van de beschrijvingen van paragon punten lijkt schier onmogelijk.
Denk pluk eens een build van internet af. Blijkt dat er een compleet paragon board (tricks of the trade) is gewijzigd sinds een van de laatste patches. Huidige build weg en deze kan ook meteen de prullenbak in.
Die paar miljoen is nog wel te overzien, maar al m’n aspects
Die paar miljoen is nog wel te overzien, maar al m’n aspects
Ik heb zelf het gevoel dat die Paragon boards niks doen voor je minions. Heb m’n necro op 79 in de ijskast gegooid want was gewoon niet meer leuk. Ondertussen een 46 flurry rogue en dat is best leuk tot nu toe. 😆Finraziel schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:47:
Heeft iemand toevallig meer getest, of ergens iets gezien waar het fatsoenlijk getest is, of de Cult Leader legendary node bugged is? Hij lijkt bugged, in de zin dat het geen effect heeft op de damage with minions/warriors/mages/golem stats en ik zie meerdere pagina's waar mensen hem als bugged melden, maar ik zag ook 1 persoon melden dat het wel werkt alleen niet op de stats verschijnt. Zelf beetje proberen te testen maar het is erg lastig om de damage nummers te vangen en er iets zinnigs over te zeggen (vooral omdat de percentages natuurlijk weer additief zullen zijn waardoor 45% increased damage niet zoveel is als het lijkt). Ik heb wel het idee dat het misschien toch werkt, maar het zou ook wishful thinking kunnen zijn...
Ik heb nou volgens mij een lvl 61 (eternal) en op S1 een lvl 60 en 58.. Ergens tegen de 60 aan gaat de vaart eruit, en wordt het een beetje meer van hetzelfde.. Misschien in een groep ofzo dat het leuk blijft maar 'solo' is dan voor mij de rek er wel een beetje uit xD
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Druid naar lv73 geleveled met NM's. 3 upgrades voor mijn build gevonden. NM T25 is nog goed snel te doen.
Speelt wel heel lekker, hoor. Toch een paar keer dood gegaan door chain CC's. Ik dacht dat die gefixed waren, maar blijkbaar nog niet helemaal.
Op de handschoentjes en 1 ring na heb ik nu alles Ancestral gear rond de IP800, dus upgrades zal wel snel afgelopen zijn. Uiteraard geen Tempest Roar (klaag klaag).
Speelt wel heel lekker, hoor. Toch een paar keer dood gegaan door chain CC's. Ik dacht dat die gefixed waren, maar blijkbaar nog niet helemaal.
Op de handschoentjes en 1 ring na heb ik nu alles Ancestral gear rond de IP800, dus upgrades zal wel snel afgelopen zijn. Uiteraard geen Tempest Roar (klaag klaag).
Zie je! Zie je! Zelfs jouw klagen werkt beter dan de mijne!Poops_McGhee schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:33:
Eerste NM dungeon van de dag, meteen de Butcher en een junk goblin. Lvl70 Druid tegen een lvl75 Butcher WT4 met een Storm Bane dinges erbij.
[edit] Voor Tempest heb je natuurlijk minimaal klaag³ nodig....
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 17-08-2023 06:46 ]
hehe, eindelijk voor het eerst The Butcher tegengekomen op mijn 2e char lvl 52 Necro op wt3.
Moet zeggen dat het wel een makkie was. De rewards was helaas wel troep..
Moet zeggen dat het wel een makkie was. De rewards was helaas wel troep..
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Toch blijft het leuk om te lezen hoe jullie het ervaren enzo.
leuk topic op deze manier. 
Langzaam ga ik richting de level 90 met m'n necro. Ik verwacht de 100 wel te halen. Eerlijk gezegd. Zeker als ik even kan door beulen moet dat haalbaar zijn. Een uurtje spelen geeft al een half level als je rustig aan doet.
Iemand al gebruik aan het maken van de power leveling dungeon? Van 1 naar 40 in 2 uur?
Langzaam ga ik richting de level 90 met m'n necro. Ik verwacht de 100 wel te halen. Eerlijk gezegd. Zeker als ik even kan door beulen moet dat haalbaar zijn. Een uurtje spelen geeft al een half level als je rustig aan doet.
Iemand al gebruik aan het maken van de power leveling dungeon? Van 1 naar 40 in 2 uur?
Gisteren weer een uurtje kunnen spelen. Mijn hardcore char necro naar lvl 19 gebracht. Gaat erg lekker moet ik zeggen! Zeker met zo’n s1 gem die automatisch een corpse spell doet als ik over een corpse loop. Dus ik loop nu automatisch met een volledig minion leger en corpse explosie over het hele scherm. Dat loopt erg lekker! Alles smelt weg!
Het is nog low level, maar ik heb wel plezier op het moment. Ben ook Butcher nog een keer tegengekomen, maar dat was nog voordat ik dit effect had met de ring. Dus run forest run 😂.
Eens kijken hoe ver ik kan komen zonder dood te gaan!
Het is nog low level, maar ik heb wel plezier op het moment. Ben ook Butcher nog een keer tegengekomen, maar dat was nog voordat ik dit effect had met de ring. Dus run forest run 😂.
Eens kijken hoe ver ik kan komen zonder dood te gaan!
Gisteren maar eens the capstone dungeon geprobeerd voor WTIV, veel over gelezen wanneer mensen die proberen te halen. De 1 zegt lvl 65, een ander 60, volgens het spel is hij lvl 70. Ik was dus een werebear lvl 63 en ik moet zeggen dat ik hij 100% meeviel. Die 2 curses zijn niet echt hinderlijk als druid en de laatste boss was niet meer dan een klein beetje lastig. Zo tegenop gezien en dan valt het zo mee...
Nou maar eens doorlevelen zodat ik fatsoenlijk WTIV NM dungeons kan doen, die zijn nog best pittig (lees: traag) op mijn level.
Nou maar eens doorlevelen zodat ik fatsoenlijk WTIV NM dungeons kan doen, die zijn nog best pittig (lees: traag) op mijn level.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Interessant. Ik zit ongeveer ook zo in de wedstrijd, maar mijn focus ligt op het halen van de platinum trophy, dus ik heb nog 3 dingen te doen:RustStorm schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:30:
Toch blijft het leuk om te lezen hoe jullie het ervaren enzo.leuk topic op deze manier.
1. Level 100 halen. Ik zit nu op level 83 met mijn necro, maar het kost me echt wel een uur of 3 a 4 per level. Hoe doe jij dat zo rap? Mijn tactiek: willekeurige potion erin voor extra XP en een NM dungeon met mobs die 3 levels boven mij staan. Ik ga gemiddeld 1x per run dood, dus ik ben niet heel goed ofzo.
2. Hardcore level 50 halen. Moet wel een keer lukken, ik ben nog niet begonnen.
3. Uber Lilith verslaan. Hopelijk kan dat coop, want zelfs op level 100 is mijn necro in combinatie met mijn skills kansloos denk ik.
Als ik eenmaal de platinum heb denk ik dat ik hooguit af en toe nog couch coop met een vriend ga doen, maar denk niet dat ik het spel nog veel aan zal raken.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het schijnt dat de +armor wel werkt, echter de +damage niet.Finraziel schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:47:
Slordig…
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo hoog mogelijk lopen zonder enorm tijdverlies. Plus wellicht wat selectief zijn welke dungeons je loopt. Er zijn dungeons waar je veel moet backtracken, dan sloop je niks dus slecht voor je xp per uur.spaceboy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:11:
[...]
Interessant. Ik zit ongeveer ook zo in de wedstrijd, maar mijn focus ligt op het halen van de platinum trophy, dus ik heb nog 3 dingen te doen:
1. Level 100 halen. Ik zit nu op level 83 met mijn necro, maar het kost me echt wel een uur of 3 a 4 per level. Hoe doe jij dat zo rap? Mijn tactiek: willekeurige potion erin voor extra XP en een NM dungeon met mobs die 3 levels boven mij staan. Ik ga gemiddeld 1x per run dood, dus ik ben niet heel goed ofzo.
@spaceboy
Dit is een mooi lijstje waar je gebruik van kan maken om efficiënt met je dungeontijd om te gaan
Dit is een mooi lijstje waar je gebruik van kan maken om efficiënt met je dungeontijd om te gaan
Als Rogue werd ik op lvl62 nog geoneshot door de boss terwijl de dungeon zelf een eitje was. Ik heb toen nog twee levels gedaan, mijn paragon flink in defense gegooid en wat gear met suboptimale stats voor mijn build maar flinke defensive stats uit NM dungeons gehaald en toen lukte het wel.TTLCrazy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:46:
Gisteren maar eens the capstone dungeon geprobeerd voor WTIV, veel over gelezen wanneer mensen die proberen te halen. De 1 zegt lvl 65, een ander 60, volgens het spel is hij lvl 70. Ik was dus een werebear lvl 63 en ik moet zeggen dat ik hij 100% meeviel. Die 2 curses zijn niet echt hinderlijk als druid en de laatste boss was niet meer dan een klein beetje lastig. Zo tegenop gezien en dan valt het zo mee...
Mijn Season druid is nu lvl40. Begin bijna aan act 4 van de story. Heb veel minder side activities gedaan dit keer, maar wel op WT2 begonnen voor wat uitdaging (weet dat het minder snel is, maar anders werd een tweede story playthrough wel erg saai). Hoop op 45 wel de story uit te hebben. Heb wat geluk gehad met legendary drops (Aftershock = 2e landslide = zieke dps) dus ik wandel er nu echt doorheen terwijl de eerste 30 levels de bazen echt spannend waren en het minuten duurde om ze te pakken. Butcher 1x tegen gekomen en dat was wel echt kansloos. Kan die vent niet slowen en stunnen en hij ramde zo door mijn Bulwark heen. Tot op 25% gekomen en toen backtracken door de dungeon in de hoop wat potions te vinden, maar dat was niet gelukt.
Ga de Druid ook tenminste tot lvl70 krijgen en kijken wat ik met de season pass kan halen. Daarna gaat het spel denk ik een tijdje de kast in tot het weer gaat kriebelen. Geen haast om te blijven spelen.
Doen jullie dan gewoon Sigils craften tot je S tier sigils hebt op een level dat je aankunt? Op mijn Rogue gebruik ik altijd wat dropt, en ik heb niet echt een goed beeld van wat snelle dungeons zijn dus ik ben er voor mijn gevoel ook lang mee bezig. Al heb ik nu in mijn Barrage build 20% meer movement speed dan ik had dus dat scheelt ook al een hoop. Is op Eternal dus geen Barber om de clears te versnellen. Zit rond de NM25 op lvl70.
De sigils die ik vind vergelijk ik altijd met de lijst. De eerste twee tiers houd ik en run ik. Als ik geen sigils meer heb, dan zal ik ze gaan craften. De sigils niet passende in de eerste twee tiers salvage ik voor de mats.DennisCle schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:33:
[...]
Doen jullie dan gewoon Sigils craften tot je S tier sigils hebt op een level dat je aankunt? Op mijn Rogue gebruik ik altijd wat dropt, en ik heb niet echt een goed beeld van wat snelle dungeons zijn dus ik ben er voor mijn gevoel ook lang mee bezig. Al heb ik nu in mijn Barrage build 20% meer movement speed dan ik had dus dat scheelt ook al een hoop. Is op Eternal dus geen Barber om de clears te versnellen. Zit rond de NM25 op lvl70.
Ik ben op dit moment met speels gemak door nm53 aan het rennen. Zodra ik moet gaan craften, zal ik een stuk hoger inzetten.
Ik ben +- 150 pogingen op uber lilith met ongeveer 3-4 keer op 0,5% hp over. Ik loop nog net niet met mijn hoofd tegen de muur aan
. Ben genoodzaakt soms even een NM dungeon te doen voor repairkosten haha.
Mijn build vereist een hoop lucky hits waar ik soms fase 1 compleet kan overslaan door de 100+ mil crits. Andere keer is het gewoon de tactics volgen
.
Ben morgen vrij en vriendin is op pad, dan ga ik er maar even goed voor zitten. Moet te doen zijn
.
Mijn build vereist een hoop lucky hits waar ik soms fase 1 compleet kan overslaan door de 100+ mil crits. Andere keer is het gewoon de tactics volgen
Ben morgen vrij en vriendin is op pad, dan ga ik er maar even goed voor zitten. Moet te doen zijn
Dan wordt morgen de dag! Met 0,5 te gaan, moet dat lukken. Succes! Wat speel je?Diversity schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:41:
Ik ben +- 150 pogingen op uber lilith met ongeveer 3-4 keer op 0,5% hp over. Ik loop nog net niet met mijn hoofd tegen de muur aan. Ben genoodzaakt soms even een NM dungeon te doen voor repairkosten haha.
Mijn build vereist een hoop lucky hits waar ik soms fase 1 compleet kan overslaan door de 100+ mil crits. Andere keer is het gewoon de tactics volgen.
Ben morgen vrij en vriendin is op pad, dan ga ik er maar even goed voor zitten. Moet te doen zijn.
https://www.icy-veins.com...mmoner-necromancer-build/KraveN schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:47:
[...]
Dan wordt morgen de dag! Met 0,5 te gaan, moet dat lukken. Succes! Wat speel je?
afgeleid van deze build, maar dan helemaal getinkerd (paragon/skills) om zoveel mogelijk single target deeps te doen. En beetje trail en error op lilith wat de meeste damage doet met aspects. Sommige werken juist minder goed doordat ze alle corspes gebruiken waardoor je weer minder damage doet etc. Daar moest ik wel even achterkomen zeg maar
Ik switch in fase 2 ook mijn gear naar iets minder goeie damage maar meer movement om die balletjes voor te blijven.
Kun je Uber Lilith niet coopen?Diversity schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:41:
Ik ben +- 150 pogingen op uber lilith met ongeveer 3-4 keer op 0,5% hp over. Ik loop nog net niet met mijn hoofd tegen de muur aan. Ben genoodzaakt soms even een NM dungeon te doen voor repairkosten haha.
Mijn build vereist een hoop lucky hits waar ik soms fase 1 compleet kan overslaan door de 100+ mil crits. Andere keer is het gewoon de tactics volgen.
Ben morgen vrij en vriendin is op pad, dan ga ik er maar even goed voor zitten. Moet te doen zijn.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dhomaine of zoiets bedoel je? Of dopamine zoals de YouTuber waar ik die van zag hem noemt...RustStorm schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:30:
Mijn necro was al 35 toen ik er naar toe ging dus weet niet of het zo snel naar 40 gaat. Daarboven remt het wel flink af maar alsnog vrij makkelijk naar 53 kunnen trekken waar ik nu ben. Denk dat ik nu overstap naar nm dungeons.
Vooral de tip die hij gaf dat je kunt town portalen, dungeons resetten en terug je portal in stappen om aan het begin van een nieuwe dungeon te staan is erg fijn. In 10 seconden of zo heb je een nieuw leger monsters om te slachten. Dat gaat met minions al vrij aardig maar vooral met ce met die darkness over time mod er op smelt alles weg.
@Finraziel Domhainne Tunnels bedoel ik inderdaad.
goed te lezen dat het prima en leuk is om te doen. Maakt de weg naar wt3 toch wat fijner.
Ja ik kijk in deze lijst. Allen wat geen S of A tier is salvage ik. Maar soms droppen er wel 3 sigils in 1 run. Vaak zit er wel wat goeds tussen. Ik speel ook met een maat samen. We bewaren dan vaak de goeie en rammen er in een uur 5 doorheen.DennisCle schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:33:
[...]
/f/image/ZFpy2ya9F4E0VQAIlywvrxd4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 17-08-2023 11:37 ]
Dat kan inderdaad, maar vind leuker solo te doen en te behalen
Respect. Als ik jou al lees met 100+ pogingen... ik heb dat geduld niet man. Tegen die tijd kom ik hier wel online om te vragen of iemand me wil helpen.Diversity schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:57:
[...]
Dat kan inderdaad, maar vind leuker solo te doen en te behalen.
Hoe wéét je trouwens of een sigil S-tier is?? Ik weet alleen dat ik die dingen bij de occultist kan craften in een bepaalde bandbreedte (ik zit nu in 31-35). Wat is dan S-tier? Of moet ik per stuk kijken voor welke dungeon ze zijn?
Bij Sigil's staat de naam van de dungeon erbij, en dan kun je kijken in de lijst of dit een S tier of andere tier zijn.
Welk level ben je eigenlijk?Diversity schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:57:
[...]
Dat kan inderdaad, maar vind leuker solo te doen en te behalen.
Die tier-ranking is iets dat door spelers bedacht is, niet wat in het spel zit. Je moet dus in feite het lijstje open hebben en dan naar je sigils kijken. Ik heb bijv. gisteren alle sigils onder de B-tier gesalvaged. Maar iedere sigil die je vindt moet je weer tegen het lijstje gaan houden.spaceboy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:05:
Hoe wéét je trouwens of een sigil S-tier is?? Ik weet alleen dat ik die dingen bij de occultist kan craften in een bepaalde bandbreedte (ik zit nu in 31-35). Wat is dan S-tier? Of moet ik per stuk kijken voor welke dungeon ze zijn?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Totdat je op een gegeven moment het (korte) lijstje wat S en A is gewoon uit je hoofd weet en de rest weggooid
Nu dan toch maar eens met lichte tegenzin twee uurtjes gaan zitten om mijn stash op te ruimen.
Wat een zooi kan een mens toch verzamelen
Heb 1 tab bijna vol met uniques, heb er niets aan maar toch…
Overige legendaries terug gedrongen naar 1 tab en nu dus weer 3 tabs om te vullen
Wat een zooi kan een mens toch verzamelen
Heb 1 tab bijna vol met uniques, heb er niets aan maar toch…
Overige legendaries terug gedrongen naar 1 tab en nu dus weer 3 tabs om te vullen
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 17-08-2023 16:18 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
@spaceboy kijk hier eensAlekz87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:36:
[...]
Ja ik kijk in deze lijst. Allen wat geen S of A tier is salvage ik. Maar soms droppen er wel 3 sigils in 1 run. Vaak zit er wel wat goeds tussen. Ik speel ook met een maat samen. We bewaren dan vaak de goeie en rammen er in een uur 5 doorheen.
[Afbeelding]
Dank en ik ga het bewaren! Aan de andere kant doe ik Charnel/Geran ook in tier C en sommige A/B's salvage ik juist...Alekz87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:36:
[...]
Ja ik kijk in deze lijst. Allen wat geen S of A tier is salvage ik. Maar soms droppen er wel 3 sigils in 1 run. Vaak zit er wel wat goeds tussen. Ik speel ook met een maat samen. We bewaren dan vaak de goeie en rammen er in een uur 5 doorheen.
[Afbeelding]
Domhainne heb ik een paar x gedaan maar vind hem eigenlijk tegenvallen. Voor mijn WW-barb is het op zich top door het hoge aantal mobs, maar er zijn vrij weinig elites. Heb hem ook eens met een nieuwe Rogue gecleard en kreeg maar 2 levels ofzo ~L20. Trees of Field of Hatred zijn voor mij i.i.g. niet langzamer en bieden natuurlijk meer afwisseling.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ah dit is dus wat een Druid laatst deed. Vond t wel chill zeg! Kon gewoon bij m blijven staan en twisting blades spammenPoops_McGhee schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:40:
Echt wel een leuke heart. Goed om dikke packs met mobs te bashen. En, deze houdt ook treasure goblins in z’n greep. Weinig rennen achter die ettertjes aan 😁
[Afbeelding]