Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
3 pas? :P

Je kunt ze bij de 1e zien of bij de 200e...het valt vanzelf een keer.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23
DaWizza schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 17:59:
@Alekz87 3x malice doet zo te zien 27% extra op vulnerable enemies...wil je meer defense of meer attack?
Ja goeie, ik doe geen HC dus een keertje vaker doodgaan is niet erg. Kan m wellicht bewaren vs lillith op 100

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Alekz87 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:23:
[...]

Ja goeie, ik doe geen HC dus een keertje vaker doodgaan is niet erg. Kan m wellicht bewaren vs lillith op 100
Of de nieuwe rerollen en hopen dat je dezelfde krijgt (die kan dan zelfs naar +4)

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delorean7 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:07:
[...]

3 nm dungeons, 0 uniques...
Doe ik iets verkeerd?
Nee was puur toeval dat ik er zo snel twee had, ik heb daarna geen uniques meer gezien vandaag hoor.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
WT3, met m'n level 51 in Helltide (level 58 enemies, gaat allemaal prima) en dan duikt er opeens een wandering boss op die me 1-shot...een level 73 wandering boss. Seriously Bliz? Level scaling, 50 / 70 treshold target levels voor WT3 / WT4 en dan een WT4 level laten rondhobbelen op WT3? Hoe vond iemand van de game design dit een goed idee?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 17:27
Die was altijd level 70 volgens mij, maar omdat ze HT nu +3 hebben gemaakt zal het level 73 zijn.
Geen idee eigenlijk welk level die in WT4 is, afgelopen dagen een paar afgemaakt, maar niet naar het level gekeken. Zal wel 93 of 103 zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40

Grvy

Bot

Zarhrezz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:41:
WT3, met m'n level 51 in Helltide (level 58 enemies, gaat allemaal prima) en dan duikt er opeens een wandering boss op die me 1-shot...een level 73 wandering boss. Seriously Bliz? Level scaling, 50 / 70 treshold target levels voor WT3 / WT4 en dan een WT4 level laten rondhobbelen op WT3? Hoe vond iemand van de game design dit een goed idee?
Omdat levels nikszeggend zijn in Diablo 3. Dit is een WT3 level boss, geen WT4. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Grvy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:13:
Omdat levels nikszeggend zijn in Diablo 3. Dit is een WT3 level boss, geen WT4. ;)
Tja...maar op de level dat je zo'n boss kan hebben, zou je toch al lang en breed op WT4 moeten zitten? Lijkt me geen beste game design, maar what do I know.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

Tja...maar op de level dat je zo'n boss kan hebben, zou je toch al lang en breed op WT4 moeten zitten? Lijkt me geen beste game design, maar what do I know.
Het is, volgens mij, ook niet de bedoeling dat je die boss solo killed. Kan wel, maar dat duurt een eeuwigheid. Zie het als een soort World Boss, maar dan een random spawn in Helltides. Kost teveel tijd. Tijd die je beter aan cinders farmen kunt besteden.
Die HT boss is minstens lvl73. In WT4 gaat zijn level omhoog. Overigens is hij niet de moeite waard. De loot is slecht en je krijgt er geen achievement voor.
Dus, als je hem weer tegenkomt, gewoon laten voor wat hij is, tenzij je het leuk vindt om hem te killen. Dat lukt solo wel op lvl65 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40

Grvy

Bot

Zarhrezz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

ligt aan je gear etc, op WT4 vecht je ook 30+ levels boven je eigen level. :P

bijv: een NMD T100 op level 100, dan zijn de mobs level 154. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Grvy op 13-08-2023 22:09 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die assassin boss in Hellfire gebied telt wel als commander voor de seasonal task. Enige wat ik doe is op zoek naar een commander... en damn die zijn moeilijk te vinden. :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:14:
Die assassin boss in Hellfire gebied telt wel als commander voor de seasonal task. Enige wat ik doe is op zoek naar een commander... en damn die zijn moeilijk te vinden. :(
Dat tornado event heeft er sowieso een. En meerdere events, geloof ik. Ik wacht alleen nog op 3 2 world bosses en dan naar een beetje level om NM T43 te doen. Dan is de season journey voor mij klaar.
Lvl100 komt misschien wel, misschien niet en Lilith kan de boom in. Die ga ik niet solo killen met mijn senioren reflexen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:26:
[...]

Dat tornado event heeft er sowieso een. En meerdere events, geloof ik.
En dat is dus ook mijn probleem: dat event ben ik nog nooit tegen gekomen en... die ik wel tegenkom zijn altijd standaard events.b

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Alleen uber lilith nog over hier voor seizoen 1. Benieuwd wat jullie ervaring met haar zijn of zullen zijn.

Ik snap dat het een uitdaging moet zijn, maar het vereist naar mijn ervaring wel een flinke aanpassing aan je build als je niet de "meta" speelt.

Ik speel(de) een full minion necro build die prima speelde op 50+ nm dungeons. Maar duidelijk geen kans tegen Lilith. Afijn ik wil alsnog een minion build spelen die haar wel om kan leggen, internet vertelde dat dit kon met de mendelin ring. Scheelt, daar heb ik er 2 van :).

Afijn skills wat omgegooid, paragon board opnieuw gebouwd en nu bezig een gearset te verzamelen om lilith te slopen.

Met mijn "eigen" build kwam ik niet verder dan 5% hp eraf in fase 1. Met de aanpassing build alleen al kwam ik tot +-30% over in fase 1 (beste poging). Een flinke klap aan damage erbij met 50mil crits ertussen (afhankelijk van lucky hits).

Wat lilith betreft zijn die lanes zo moeilijk te zien en heb ik die nog niet door. Dat is dus een 1 shot mechanic die razendsnel at "random" op je afkomen en je retesnel moet acteren (of een defense zoals bloedmist moet casten). Mijn doel is om dermate veel cd reductie op mijn gear te verzamelen zodat die altijd up is om deze mechanic te kunnen omzijlen.

Ik was op zoek naar tactics online en ik werd dood gegooid met sites die je een lilith kill aanbieden voor +- 15 euro. Je zou het bijna overwegen als je voor een outfit in de store al meer kwijt bent... Maar ik ga haar mooi zelf verslaan in mijn eentje! Heb nog tot oktober in dit seizoen om dat te doen. Geeft vast meer voldoening dan een kill te kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Adeadly schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:58:
[...]

En dan te bedenken dat er bij rond lvl 70 al 1 dropte :X
Ik had toevallig op lvl 62 mijn eerste 803 TR, op lvl 67 dropte een 2de :+
Ik heb die 2de maar voor de vorm in de stash gelegd, had sws een stuk slechtere roll

RNG blijft altijd een apart verhaal 8)7 :X

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Even een ontzettende basic vraag over season vs. eternal he? Ik snap het gewoon nog steeds niet, dus ik ben op zoek naar een Jip & Janneke uitleg. :*)

Ik game niet non-stop en heb op dit moment 1 karakter op level 82 (eternal dus) en ben vorige week teruggekomen van vakantie. Als ik hier lees dat er mensen "level 100 willen halen in dit seizoen" dan heb ik daar én geen zin in, én geen tijd voor. :D Maar waarom zou ik uberhaupt season gaan spelen? Er is dus kennelijk iets als malignant hearts en een paar andere quests, maar verder? Waarom speel je eigenlijk een season? Ik heb notabene de deluxe edition van het spel, dus ik heb ook nog 's een "season pass" waarvan ik al helemaal niet snap waarom en wanneer ik die in zou moeten zetten. Krijg ik dan een "nog beter seizoen"? Want ik heb voor de fun wel even een seasonal karakter aangemaakt, maar dat werkt zo te zien ook wel zonder die season pass.

Kortom: WHY SEASONS!? :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
spaceboy schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:16:
Even een ontzettende basic vraag over season vs. eternal he? Ik snap het gewoon nog steeds niet, dus ik ben op zoek naar een Jip & Janneke uitleg. :*)

Ik game niet non-stop en heb op dit moment 1 karakter op level 82 (eternal dus) en ben vorige week teruggekomen van vakantie. Als ik hier lees dat er mensen "level 100 willen halen in dit seizoen" dan heb ik daar én geen zin in, én geen tijd voor. :D Maar waarom zou ik uberhaupt season gaan spelen? Er is dus kennelijk iets als malignant hearts en een paar andere quests, maar verder? Waarom speel je eigenlijk een season? Ik heb notabene de deluxe edition van het spel, dus ik heb ook nog 's een "season pass" waarvan ik al helemaal niet snap waarom en wanneer ik die in zou moeten zetten. Krijg ik dan een "nog beter seizoen"? Want ik heb voor de fun wel even een seasonal karakter aangemaakt, maar dat werkt zo te zien ook wel zonder die season pass.

Omdat het leuk is en een constanter vorm van gevoel van upgrade geeft en iedereen om de zoveel tijd op dezelfde lijn begint. Tevens wordt een seasonal karakter als het seizoen eindigd gewoon een eternal.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod

Ik game niet non-stop en heb op dit moment 1 karakter op level 82 (eternal dus) en ben vorige week teruggekomen van vakantie. Als ik hier lees dat er mensen "level 100 willen halen in dit seizoen" dan heb ik daar én geen zin in, én geen tijd voor. :D Maar waarom zou ik uberhaupt season gaan spelen? Er is dus kennelijk iets als malignant hearts en een paar andere quests, maar verder? Waarom speel je eigenlijk een season? Ik heb notabene de deluxe edition van het spel, dus ik heb ook nog 's een "season pass" waarvan ik al helemaal niet snap waarom en wanneer ik die in zou moeten zetten. Krijg ik dan een "nog beter seizoen"? Want ik heb voor de fun wel even een seasonal karakter aangemaakt, maar ik dat werkt zo te zien ook wel zonder die season pass.

Seasons zijn in het leven geroepen met bepaalde focuspunten / specifieke powers.
Voor Season 1 lijkt het niet zo spannend te zijn, aangezien Blizzard vooral aan de basis wilt werken. Dus het is vrij vergelijkbaar aan de standaard game. Maar de malignment hearts zijn i.m.o een leuke toevoeging aangezien ze wat extra powers toevoegen.

Daarnaast is er nog een paar quests toegevoegd (ter intrtoductie van die malignment hearts).
Uiteindelijk zullen ze ook seasonal rankings & ladders toevoegen, maar dat is voor de casual gamer wat minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
Ik kwam laatst dus die Kixxarth, helltide assassin tegen; omdat ik een lekker tanky rogue build heb doet ie me niks, maar ik deed amper damage op hem. Gelukkig kwam er een andere speler meehelpen en na ongeveer een kwartier hadden we hem op half health. Loopt ie weg en gaat ie er in een portal vandoor...
Lees ik achteraf dat hij toch niks dropt dus die laat ik de volgende keer links liggen. Ik zie sowieso het nut van helltides niet meer, veel werk voor 1 legendary. Even 5 minuten meelopen in een legion event en je hebt er zo 4.. Eigenlijk loop ik alleen wat rond voor de fiend roses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024

Je MOET helemaal nix. >:)

Maar als je al L82 in Eternal hebt, zou je makkelijk L100 kunnen halen met een nieuwe character in S1. Waarschijnlijk zelfs sneller dan verder met de L82 char.

Op L82 gaat het level'en eigenlijk al niet meer zo soepel. Velen willen gewoon weer regelmatig "ding'en" en dan doe je gewoon een nieuwe char.

Die hearts zijn eigenlijk best sterk en maken het spel wat "makkelijker". Helemaal anders speelt het niet, t.o.v. Eternal. (persoonlijke mening) Je gaat wel misschien 5 of 10 levels NM hoger.

Normaal zijn seasons HET moment om het spel "opnieuw" op te pakken met de groep omdat veel spelers dan weer online komen. Het is bij D4 helaas voorlopig wat "asociaal" in dat opzicht.

Ik zou i.i.g. dat deluxe skip NIET inzetten, want je bent met 15 uurtjes wel klaar met de battlepass.

Niets is verplicht hoor, je moet vooral doen waar je plezier aan hebt :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bewust me voor het eerste seizoen beperkt tot 1 class (druid) om in het seizoen een andere class te proberen. Daarbij vind ik het ook fijn dat mijn stash weer helemaal leeg is. Ik kan hem natuurlijk ook zelf leeg gooien maar dat vind mijn interne hoarder heel vervelend (terwijl ik aan het eind van een season over het algemeen toch alles laat verlopen want ik speel toch nooit meer eternal).

Level 100 ga ik niet voor... Misschien ooit, maar vooralsnog is me dat te veel gegrind (jij bent al verder gekomen dan ik). Ik heb ondertussen toch al twee classes naar wt3 gespeeld maar op dat punt begint de verveling al snel toe te slaan en ik ben daarom nu alweer met nummer 3 bezig, een minion necro.

Met 2,5 keer naar 50-55 spelen heb ik al 70 van de 90 levels van de premium battlepass vrij gespeeld dus dat gaat erg makkelijk (als de laatste 20 niet ineens veel trager gaan). Maar aan de andere kant, het is ook echt niks anders dan nog een balkje wat langzaam vol loopt. Je doet er helemaal niks anders voor, het gaat alleen maar om de cosmetics. En die boeien me niet echt... Ik geef mijn poppetjes nu een keer een leuk uiterlijk en misschien dat ik een enkele keer dat nog eens verander, maar ik word totaal niet warm van unlocks op die premium pas. Ik hoopte dat het seasons spannender zou maken met meer specifieke doelen om aan te werken (ik hou bv ook van steam/Xbox achievements), maar dat is het helaas dus niet.

Ondertussen valt de gewoon season pas (de gratis variant) ook een beetje tegen. Ik kijk er nauwelijks naar, de meeste doelen haal je vanzelf wel. En de laatste delen moet je dan weer vrij hoog level voor zijn, zie wat ik zei over grinden...

Dus, why seasons... Eh, tja als je een reden nodig had om te blijven spelen, season 1 geeft dat nog niet echt. Als je wel nog wil spelen dan is een nieuw season een goed excuus om opnieuw te beginnen en eens wat anders te proberen. Ik hoop wel dat volgende seasons wat spannender worden want anders heb ik het na deze voorlopig wel weer gezien en kom ik terug als er een uitbreiding is die alles verbetert zoals RoS voor D3 deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
CopyCatz schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:03:
Ik kwam laatst dus die Kixxarth, helltide assassin tegen; omdat ik een lekker tanky rogue build heb doet ie me niks, maar ik deed amper damage op hem. Gelukkig kwam er een andere speler meehelpen en na ongeveer een kwartier hadden we hem op half health. Loopt ie weg en gaat ie er in een portal vandoor...
Lees ik achteraf dat hij toch niks dropt dus die laat ik de volgende keer links liggen. Ik zie sowieso het nut van helltides niet meer, veel werk voor 1 legendary. Even 5 minuten meelopen in een legion event en je hebt er zo 4.. Eigenlijk loop ik alleen wat rond voor de fiend roses.
Met een helltide open ik in meestal 50 minuten tussen de 2 en 4 boxes op een uur, mystery chests. Daarmaa krijg je tussen de 2-5 legendaries per chest. Dat komt neer op 4-20 legendaries die ik pak, nog excl. de loot die je gewoon van creatures krijgt.
Voor item farming, zijn hell-tides echt prima gear, naast de mats. Zeker met de huidige mob-density zit er nog steeds een prima tempo achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat de meesten S01 spelen omdat het inbegrepen (de battlepass ervoor althans) was bij de aankoop. Was dat niet zo, denk ik niet dat het season zoveel gespeeld zou zijn. Ben benieuwd wat S02 gaat doen in dat opzicht, maar ik verwacht er weinig van. Ik weet ook nog niet of ik de battlepass voor volgend seizoen zou gaan kopen, al helemaal niet als mijn huidige character nog geen 100 is. Dat voelt dan toch een beetje alsof het niet volledig uitgespeeld is op de een of andere manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:20:
Ik denk dat de meesten S01 spelen omdat het inbegrepen (de battlepass ervoor althans) was bij de aankoop. Was dat niet zo, denk ik niet dat het season zoveel gespeeld zou zijn. Ben benieuwd wat S02 gaat doen in dat opzicht, maar ik verwacht er weinig van. Ik weet ook nog niet of ik de battlepass voor volgend seizoen zou gaan kopen, al helemaal niet als mijn huidige character nog geen 100 is. Dat voelt dan toch een beetje alsof het niet volledig uitgespeeld is op de een of andere manier.
Merendeel zal seasons spelen. Dat is altijd al een onderdeel geweest van Diablo en arpgs. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je denkt dat niemand dat nog gaat doen?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57
Ik heb dat zelf eigenlijk nooit begrepen. Of vinden mensen die cosmetics het geld waard. De jeugd wel als ik naar mijn kinderen kijk, maar die weten niet beter. Die groeien op met battlepass spellen. Zelf hecht ik er geen waarde aan. Dus zou er ook zeker geen geld aan uitgeven. Ik vond het bijvoorbeeld in WoW wel mooi om te zien als spelers van de beste guild van de server in een complete tier set stonden. Maar dat was dan eerder een beloning voor de tijd en moeite die ze erin hebben gestopt. Iets wat voor mij als casual speler onbereikbaar was. Je kon het in het begin niet echt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MPC60 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:54:
Merendeel zal seasons spelen. Dat is altijd al een onderdeel geweest van Diablo en arpgs. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je denkt dat niemand dat nog gaat doen?
Seasons kwamen pas later in Diablo III. Diablo II heeft het nooit gehad. Dat seasons 'altijd al' een onderdeel zou zijn geweest van Diablo ben ik gewoon oneens met je. Gezien de huidige hoeveelheid kritiek op het huidige seizoen en de prijs die men vraagt voor de battlepass, kan ik mij voorstellen dat niet iedereen erom zit te springen om de battlepass aan te schaffen.

Het verhaal in dit eerste seizoen was weliswaar tof gedaan (tenminste, dat vind ik), maar ik zie niet waarom je daarvoor Diablo blijft spelen, relatief gezien tov de battlepass, is het verhaal in het seizoen namelijk best wel kort en ben je er dus zo doorheen. Daarnaast denk ik niet dat iedereen zin heeft om elk seizoen op 0 te beginnen met levelen, ik wil ook een keer een character op level 100 hebben bijvoorbeeld. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2023 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:57:
[...]
Seasons kwamen pas later in Diablo III. Diablo II heeft het nooit gehad. Dat seasons 'altijd al' een onderdeel zou zijn geweest van Diablo ben ik gewoon oneens met je. Gezien de huidige hoeveelheid kritiek op het huidige seizoen en de prijs die men vraagt voor de battlepass, kan ik mij voorstellen dat niet iedereen erom zit te springen om de battlepass aan te schaffen.

Het verhaal in dit eerste seizoen was weliswaar tof gedaan (tenminste, dat vind ik), maar ik zie niet waarom je daarvoor Diablo blijft spelen, relatief gezien tov de battlepass, is het verhaal in het seizoen namelijk best wel kort en ben je er dus zo doorheen. Daarnaast denk ik niet dat iedereen zin heeft om elk seizoen op 0 te beginnen met levelen, ik wil ook een keer een character op level 100 hebben bijvoorbeeld. ;)
De battlepas is geen must om een seizoen te kunnen spelen toch? Ik moet nog aan s1 beginnen na een weekendje spelen tijdens gamelaunch week maar dacht dat dat gewoon gratis kon. Misschien zit daar je verwarring , óf ik mis iets natuurlijk :?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
twit schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

De battlepas is geen must om een seizoen te kunnen spelen toch? Ik moet nog aan s1 beginnen na een weekendje spelen tijdens gamelaunch week maar dacht dat dat gewoon gratis kon. Misschien zit daar je verwarring , óf ik mis iets natuurlijk :?
Nee, het enige dat je zonder betaalde battle pass mist zijn wat Cosmetics. Zijn wel leuke cosmetics, maar zeker niet noodzakelijk.
Exp boosts etc. zitten verbonden aan de gratis battle pass.
[...]

Sinds de introductie van seasonal play is echter wel gebleken dat het een succesformule is. Het bindt spelers véél langer aan het spel en voegt een competitive iets toe aan het spel. Je ziet met releases van seasonal play constant dat bij het begin van een season weer een player spike is. Daarnaast is de battlepass dus geen noodzakelijkheid voor seasonal play.

Voor S1 werd al vanaf het begin aangekondigd dat het 'gewoon' de basis game zou zijn, zonder weinig toevoegingen. De malignment hearts zijn een leuke bonus, maar zeker geen gemis op het eternal realm. Later zal je seizoenen krijgen met specialere of uniekere veranderingen welke mogelijk meer impact op het spel hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik denk, of eigenlijk hoop, dat ze met seizoen 2 wel flink wat gaan aanpassen omdat de spelers toch wel flink beginnen af nemen. Heb hier geen cijfers voor maar als ik de "community mag geloven" met de klachten. Die klachten vind ik nog niet zo gek ook. seizoen 1 is eigenlijk ook best wel mager. Vind de barber heart en win...

Veel voorkomende klachten in de huidige staat van Diablo 4 (zullen er vast meer zijn, maar deze springen er voor mij ook wel uit).

- Vanaf level 70 is er "niks" meer te doen (sommige melden zelfs eerder).
- De "uber" uniques zijn dermate zeldzaam dat de kans dat je er een vind net zo "groot" is als een loterij winnen. De kans is dermate klein dat men hier niet achteraan gaat.
- Het is nightmare dungeons en nightmare dungeons en... waar je vaak weer heen en weer moet omdat je een objective hebt gemist.
- De loot en aspects is niet leuk meer. Als er een legendary valt wil nog niet zeggen dat die beter is dan een gele die ernaast valt. Er is geen gevoel bij een drop "joepie" een upgrade. Dan weer naar town, je meuk filteren, weer terug je dungeon in.
- De battlepas is tegenvallend (is ook maar net wat je ervan verwacht denk ik).

De insteek nu, ook veel voorkomde klacht, is dat ze je laten proberen zoveel mogelijk te laten spelen (waar ik ook aan deelneem, daar niet van :P).

Hoe ik tegen de progessie aankijk is dat je vooral niet naar de levels moet kijken. De loot die op level 70 valt is niet beter dan die op level 100 dropt. Vanaf level 70 (of wt4) is het gewoon endgame content. Die paragon punten (glyphs) helpen natuurlijk wel een berg.

Heb nog wel plezier in het spelen van het spel, maar hoop als net als vele anderen dat er wel wat veranderingen komen aan de endgame. Het leukste van het spel vind ik zelfs nog steeds tot level 50 omdat je dan daadwerkelijk "leuke" progressie maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

twit schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

Ja, want nog stééds snap ik de battle pass niet. Als ik Google zie ik:

Battle Pass = free = 27 tiers
Premium Battle Pass = 10 euro = 90 tiers
Accelerated Premium Battle Pass = 25 euro = 90 tiers + 20 level skips

Maar, wát zijn die "extra 63 tiers"? Meer cosmetische aanpassingen? Meer questlines? Coolere mobs? Die 20 level skips snap ik, maar ook dát boeit me eigenlijk niets. :D

Voor mezelf wil ik uiteindelijk gewoon die platinum trophy op de PS5 en daarvoor moet ik naar level 100. Met mijn tempo duurt dat nog een maandje of 3. Maar omdat Baldur's Gate 3 over 2 weken uitkomt denk ik dat het wel begin 2024 wordt voor ik die level 100 aantik. En tot die tijd: tja, ik heb nog steeds geen argument gezien waardoor ik denk "Wat ben IK benieuwd naar season 2". Maar misschien ben ik gewoon 20 jaar te oud voor het concept van seasons. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:06:
Sinds de introductie van seasonal play is echter wel gebleken dat het een succesformule is. Het bindt spelers véél langer aan het spel en voegt een competitive iets toe aan het spel. Je ziet met releases van seasonal play constant dat bij het begin van een season weer een player spike is. Daarnaast is de battlepass dus geen noodzakelijkheid voor seasonal play.

Voor S1 werd al vanaf het begin aangekondigd dat het 'gewoon' de basis game zou zijn, zonder weinig toevoegingen. De malignment hearts zijn een leuke bonus, maar zeker geen gemis op het eternal realm. Later zal je seizoenen krijgen met specialere of uniekere veranderingen welke mogelijk meer impact op het spel hebben.
Wat ik ook vooral mis (en dat hebben de seasons in Diablo III tenminste wel), is de grind voor een set aan items. Die mechanic werkte wat mij betreft ook prima en vind het best jammer dat ze dat hebben laten vallen en daar sacred en ancestral items voor in de plaats hebben gebracht. Dat maakt een season een beetje repetitief tov de vorige. Natuurlijk kun je een season met een andere class gaan spelen, maar dan ben je misschien met een paar seasons er wel doorheen.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
spaceboy schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:08:
[...]

Maar, wát zijn die "extra 63 tiers"? Meer cosmetische aanpassingen?
Ja, dat zijn cosmetics.
CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik ook vooral mis (en dat hebben de seasons in Diablo III tenminste wel), is de grind voor een set aan items. Die mechanic werkte wat mij betreft ook prima en vind het best jammer dat ze dat hebben laten vallen. Dat maakt een season een beetje repetitief. Natuurlijk kun je een season met een andere class gaan spelen, maar dan ben je misschien met een paar seasons er wel doorheen.
Ik ben juist erg blij dat ze dat hebben laten vallen |:( Probeer je dan je 5de item van een 5-set piece te vinden
om voor de 6de keer diezelfde @$%-gloves te vinden... Dan vind ik de aspects beter, nóg beter zou zijn dat je je codex powers zou kunnen 'levelen' o.i.d., waardoor je codex op latere levels ook nog waarde houdt, maar ik kan me ook wel wat redenen voorstellen waarom ze dat niet zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:15:
Ik ben juist erg blij dat ze dat hebben laten vallen |:( Probeer je dan je 5de item van een 5-set piece te vinden
om voor de 6de keer diezelfde @$%-gloves te vinden...
Tja, daar heb je meerdere manieren voor: een lucky drop of gewoon de seasonal chapters afronden. :) Meerdere wegen leiden naar Rome. Waar dat nu niet echt meer aanwezig is. Ik had althans regelmatig dat set delen ook random dropten in-game, betere versies kreeg ik dan soms later of via de chapters.
Dan vind ik de aspects beter, nóg beter zou zijn dat je je codex powers zou kunnen 'levelen' o.i.d., waardoor je codex op latere levels ook nog waarde houdt, maar ik kan me ook wel wat redenen voorstellen waarom ze dat niet zouden doen.
De aspects kunnen ze met set items er toch ook in houden, maar dan alleen op de huidige items, dus de (Sacred) (Ancestral) (Legendary) (Unique) items en als je een specifieke build wilt, kun je met set items uit de voeten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2023 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:49

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik ook vooral mis (en dat hebben de seasons in Diablo III tenminste wel), is de grind voor een set aan items. Die mechanic werkte wat mij betreft ook prima en vind het best jammer dat ze dat hebben laten vallen en daar sacred en ancestral items voor in de plaats hebben gebracht. Dat maakt een season een beetje repetitief tov de vorige. Natuurlijk kun je een season met een andere class gaan spelen, maar dan ben je misschien met een paar seasons er wel doorheen.
Denk dat set items wel terug komen in een komend seizoen. Ze moeten wel iets houden om te " introduceren" bij elk seizoen. ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mogelijk wel, bv de monk introduceren samen met seven-sided strike set zou wel grappig zijn ;)
Beiden hebben wel iets, maar het combineren ervan zal mogelijk wel lastig worden. Ik zie het zeker als een potentiële leuke 'gimmick' tijdens een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:28:
Mogelijk wel, bv de monk introduceren samen met seven-sided strike set zou wel grappig zijn ;)
Beiden hebben wel iets, maar het combineren ervan zal mogelijk wel lastig worden. Ik zie het zeker als een potentiële leuke 'gimmick' tijdens een seizoen.
Als een nieuwe class komt, is dat meestal met een nieuwe expansion / DLC, niet met een season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 18:01
Dan moet je wel de goeie chest pakken, want de mastery chest (250 fiend roses) droppen er 4 ~ 6 legendary's

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Buizerd__NL schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:30:
Dan moet je wel de goeie chest pakken, want de mastery chest (250 fiend roses) droppen er 4 ~ 6 legendary's
Dat is in Legion, wat je hier bedoelt, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:29:
[...]
Als een nieuwe class komt, is dat meestal met een nieuwe expansion / DLC, niet met een season.
Uiteraard, maar mij lijkt ook dat een DLC/Expansion dadelijk gewoon gepaard gaat met een nieuw seizoen.
Mij lijkt S2 nog te komen zonder nieuwe class, vervolgens S3 i.c.m. een expansion en een nieuwe class, spel is dan ca. 7 maanden oud, dat is meestal wel een mooie tijd voor een expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:32:
Uiteraard, maar mij lijkt ook dat een DLC/Expansion dadelijk gewoon gepaard gaat met een nieuw seizoen.
Mij lijkt S2 nog te komen zonder nieuwe class, vervolgens S3 i.c.m. een expansion en een nieuwe class, spel is dan ca. 7 maanden oud, dat is meestal wel een mooie tijd voor een expansion.
Binnen een jaar al een expansion zou ik wel heel snel vinden, zeker voor Blizzard termen. Gaat meestal ook gepaard met een boel marketing. Dat had dan nu al moeten beginnen, zeg maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:32:
[...]

Na 7 maanden een mooie tijd voor een expansion? Dit is een full priced “live service game” met shop, seasons en eventueel betaalde battlepass. Wat dacht je er van dat ze eerst eens even seasons gaan leveren waar we heel enthousiast van worden? Over een jaar of 2 mogen ze denken aan een expansion imo..

Jij bent volgens mij bang dat ze geld mislopen die arme mensen bij Blizzard haha. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2023 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:31:
[...]
Dat is in Legion, wat je hier bedoelt, toch? :)
Nee Helltide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:44:
[...]

Na 7 maanden een mooie tijd voor een expansion? Dit is een full priced “live service game” met shop, seasons en eventueel betaalde battlepass. Wat dacht je er van dat ze eerst eens even seasons gaan leveren waar we heel enthousiast van worden? Over een jaar of 2 mogen ze denken aan een expansion imo..

Jij bent volgens mij bang dat ze geld mislopen die arme mensen bij Blizzard haha. ;)
We gaan het zien wat het verloop gaat zijn. 7 maanden zal wss inderdaad te kort zijn voor een full blown expansion, echter zie ik het ook niet gebeuren dat ze 2 jaar op de huidige game kunnen teren, ook niet met goede seasons.
Juni 2024 start wss. de beta testing van PoE2, rond die tijd zal Blizzard waarschijnlijk wel iets tegenover moeten zetten, om de playerbase geïnteresseerd te houden. Dat kan wellicht nog met een 'goed' seizoen, maar persoonlijk zou ik verwachten dat je uiterlijk dan (dan zit je dus op +- 12 maanden) een dlc of expansion gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maar het gaat om die boss binnen de Helltide. Niet de Helltide zelf waar je die punten inzamelt en dan bij een chest inlevert voor gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
CH4OS schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:54:
[...]
Maar het gaat om die boss binnen de Helltide. Niet de Helltide zelf waar je die punten inzamelt en dan bij een chest inlevert voor gear.
Moet wel gezegd worden, @CopyCatz stelde ook dat hij het gehele nut van Helltides niet meer zag;
Ik zie sowieso het nut van helltides niet meer, veel werk voor 1 legendary. Even 5 minuten meelopen in een legion event en je hebt er zo 4.. Eigenlijk loop ik alleen wat rond voor de fiend roses.
Dan is een reference naar de mystery chest wel een goede suggestie.
Voor Loot te krijgen, is de Helltide nog steeds de meest effectieve methode volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:57:
[...]

Moet wel gezegd worden, @CopyCatz stelde ook dat hij het gehele nut van Helltides niet meer zag;

[...]

Dan is een reference naar de mystery chest wel een goede suggestie.
Voor Loot te krijgen, is de Helltide nog steeds de meest effectieve methode volgens mij.
Maar het ging over die boss binnen Helltide, aangezien de reactie een reactie op deze is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ja, maar lees eens de laatste zin nog een keer goed. Ik had over de laatste zin en niet over het 1e stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 03:48:
[...]

En dat is dus ook mijn probleem: dat event ben ik nog nooit tegen gekomen en... die ik wel tegenkom zijn altijd standaard events.b
Ik ben die vaak tegengekomen. In het begin registreerde de commanders bij mij niet goed. Ik nad er minstens 8 neergemaaid, maar het bleef op 3/5 staan. Na nog een aantal ging het eindelijk naar 5/5.

Gisteren trouwens ook een world boss, die niet goed ging. Hij was al dood en despawned, maar de teller stopte niet en de game dacht dat ie nog in gevecht was.
Stond er totdat de counter afgelopen was (dik 12 minuten) en toen kwam het 'Failed' bericht. Was de laatste world boss die ik nodig had 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
spaceboy schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:08:
Maar omdat Baldur's Gate 3 over 2 weken uitkomt
Dat spel is toch al 2 weken uit?
Dazzler2120 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:57:
Ik vind dungeons toch een stuk efficiënter.
Bij HT is een groot merendeel van de drops sacred, bij voorbaat waardeloos dus. In dungeons is een groot merendeel van de drops ancestral, grotendeels ook waardeloos maar er is een kleine kans...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Met de vakantie eindelijk tijd om wat door te spelen. Druid zit op lvl60 nu. Moet zeggen dat ik het levellen echt heel leuk vond. Rond lvl58 naar WT4; de capstone boss kon ik bijna one-shotten met m'n subslide build. Het verschil in power tussen een end-game druid en een pre-nerf end-game sorc is veel groter dan het verschil tussen deze twee <50lvl wanneer je nog aan het levellen bent (die indruk kreeg ik helemaal niet op basis van de reacties online).
[...]
Seasons kwamen pas later in Diablo III. Diablo II heeft het nooit gehad. Dat seasons 'altijd al' een onderdeel zou zijn geweest van Diablo ben ik gewoon oneens met je.
In D2 heette het ladder. Bij D3 volgde het later omdat de game niet af was bij launch, maar het was vanaf het begin gepland. Voor zover ik weet had alleen D1 geen ladder season.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor PS5 en Mac is er een andere release date, namelijk 6 september , voor de Xbox Series is er nog geen release date beeknd. :) Wikipedia: Baldur's Gate 3
Tektoon schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:09:
In D2 heette het ladder. Bij D3 volgde het later omdat de game niet af was bij launch, maar het was vanaf het begin gepland. Voor zover ik weet had alleen D1 geen ladder season.
Was de Ladder niet de ranking van spelers? Dat is imo wel iets anders dan de seasons zoals we die met Diablo III en nu hebben. Overigens kwamen de Ladders in Diablo II ook pas met patch 1.10 en dus ook later. :)

[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2023 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik denk dat de meesten S01 spelen omdat het inbegrepen (de battlepass ervoor althans) was bij de aankoop. Was dat niet zo, denk ik niet dat het season zoveel gespeeld zou zijn.
Eens. Ik heb in D3 aan ongeveer de helft van de 28 seizoenen meegedaan maar ik vond season 1 in D4 eigenlijk wat te snel al van start gaan. Ik heb totaal nog niet het idee dat ik al klaar ben met mijn Eternal Realm rogue (level 76).
Maar goed, toch direct meegedaan met season 1 en dit weekend met een Barb de battlepass afgemaakt. Zit nu te overdenken of ik terug ga naar mijn rogue in Eternal of met mijn Barb toch verder ga in Seasonal.

Ik had de premium battlepass via de duurdere editie van de game maar ik zou denk ik niet snel weer geld betalen voor de battlepass in een volgend seizoen. Ik vind het systeem een beetje een aanfluiting eigenlijk.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
TheBrut3 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:07:
Ik vind dungeons toch een stuk efficiënter.
Bij HT is een groot merendeel van de drops sacred, bij voorbaat waardeloos dus. In dungeons is een groot merendeel van de drops ancestral, grotendeels ook waardeloos maar er is een kleine kans...
Om dit even met cijfers bij te staan. Net 28 items uit een NM dungeon waarvan 20 ancestral en 1 unique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:26:
[...]

Eens. Ik heb in D3 aan ongeveer de helft van de 28 seizoenen meegedaan maar ik vond season 1 in D4 eigenlijk wat te snel al van start gaan. Ik heb totaal nog niet het idee dat ik al klaar ben met mijn Eternal Realm rogue (level 76).
Maar goed, toch direct meegedaan met season 1 en dit weekend met een Barb de battlepass afgemaakt. Zit nu te overdenken of ik terug ga naar mijn rogue in Eternal of met mijn Barb toch verder ga in Seasonal.

Ik had de premium battlepass via de duurdere editie van de game maar ik zou denk ik niet snel weer geld betalen voor de battlepass in een volgend seizoen. Ik vind het systeem een beetje een aanfluiting eigenlijk.
Ze hadden dan ook prima met S1 kunnen beginnen tijden launch imo. Het seizoen biedt zo weinig dat het geen schokkende verandering is tov de base game is. Veel later beginnen met S1 was ook een optie, maar dan wel een indrukwekkend seizoen. Nu hebben de meeste spelers hun eternal character niet eens 'afgerond'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
YouTube: Diablo IV | Adventure with a Dev | Belfry Zakara

Auch... waarom post je een video als dit?
Deze medewerkers worden behoorlijk onder de bus gegooid.
Kijk eens naar de resource bar tijdens de boss fight....
Onbegrijpelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Frozen-North schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:38:

Onbegrijpelijk dit.
Ze hebben niet de meest skill-full medewerkers gebruikt voor dit 8)7

Vergelijk dit met PoE, waar een developer een hardcore event gewonnen had na vele comments dat de devs hun eigen spel niet spelen; https://www.reddit.com/r/...ay_their_games_meanwhile/

Dan heb je wel een contrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Onbegrijpelijk dit.
Ik had het filmpje ook voorbij zien komen. Zoiets verzin je toch niet...?
Zoveel commentaar op het spel en dan laat je devs spelen waarvan overduidelijk is dat ze geen ervaring hebben met het spel. De builds die ze gebruiken, WT1 op level 50 :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:49:
[...]

Zoveel commentaar op het spel en dan laat je devs spelen waarvan overduidelijk is dat ze geen ervaring hebben met het spel. De builds die ze gebruiken, WT1 op level 50 :X 8)7
Het gros van de devs spelen het spel waar ze aan werken vaak niet. Die coderen alleen in opdracht van de game designers, veel ook voor zaken die de game niet eens halen. Ook zijn ze niet perse gamer pro's. Ik dacht dat dat wel een algemene bekendheid was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 16:37

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Onbegrijpelijk dit.
Dit is toch heel begrijpelijk? Alle beslissingen en keuzes van Blizzard zijn volstrekt logisch wanneer je Blizzard ziet voor wat ze is geworden: een vehikel waar marketing en psychologen MTX-machines laten bouwen door de mindere goden en daar steengoede franchises voor misbruiken. Alles is toegespitst op spelers frustreren, traineren, en het bedje spreiden voor MTX. Uiteraard wordt dit verkocht als "QoL" en niet "P2W" want -zo zal beargumenteerd worden door zowel Blizzard als een groepje dat lijdt aan het Stockholm-syndroom- ook Path of Exile heeft purchased tabs. De battlepasses idem dito; 666 coins voor een battlepass waar een nieuwe battlepass 1000 kost, het gebrek aan stash tabs, niet-stackable items, de dark pattern op het activeren van purchases, het is allemaal toegespitst op de speler frustreren, traineren, en geld uit de zak kloppen door "QoL"-items uiteindelijk in de store. Hoe kan het in godsnaam zijn dat Blizzard niet in staat is om een gem tab op korte termijn te implementeren? Twee redenen: tijd rekken voor de "QoL"-MTX (hoe langer het duurt hoe meer mensen geneigd zijn het dan maar te kopen want ja, sunk cost fallacy óf ze zijn daadwerkelijk niet competent genoeg dit technisch voor elkaar te krijgen. De keuze om dat filmpje van die twee 'devs' te posten is dan ook vrij simpel te beantwoorden: they don't give a fuck dus why bother? Backlash zal wel weer gepareerd worden met één of andere halfgare campsite sessie waar de neckbeards bij wegsmelten.. En op naar de volgende shit-patch of ruk-filmpje. Rinse & repeat. En waarom ook niet; het werkt.

Sommige mensen zullen mij vast zuur vinden en op de "waarom ben je dan in dit topic"-trommel gaan slaan maar daar kan ik kort over zijn: ik vind de Diablo-franchise tof. Ik houd van ARPGs. Ik heb beide open beta's gespeeld en ik vond de game tof en smooth, maar bleef terughoudend omwille van itemization waar ik problemen zag, de talent tree waar ik problemen zag, en de content/seasons waar ik problemen zag. Veel van die dingen blijken zo te zijn PLUS dat Blizzard anti-player shit blijft uithalen. Ik volg dit soort draadjes en nieuws omdat ik hoop dat het de goede kant op gaat of zou gaan. Tsja.

De Diablo-franchise verdient gewoon (veel) beter dan dit (Activision-)Blizzard. Het is eeuwig zonde.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-09 11:48

ChUcKiE

Dus........

Ik ben een zeer casual speler en ben nu iets van level 53 barbarian. Ik speel (nog geen season).
Ik heb veel Diablo 3 gespeeld en dara kende ik alle ins en outs wel zo'n beetje, maar bij D4 mis ik toch nog wel wat info. Wat is een goede plek om me in te lezen in allerhande nieuwe dingen die in D4 geïntroduceerd zijn?
- Elixers? Hoe zet je die in en wanneer/waarvoor? Moet je die gebruiken via Inventory (I), vervolgens consumables en dan rechter muisklik?
- De grondstoffen om die Elixers te maken pak ik ook overal op waar ik ze tegen kom, maar ik heb er dus nog nooit wat mee gedaan.
- Ik snap nog niet helemaal hoe dat paragon bord werkt en met Glyphs upgrades etc. en met name ook welke tactiek hier achter zit.
- Is er ergens een simpele lijst met uitleg over alle affixen op een item? Bij D3 wist ik het nog wel met CC, CDR etc. maar hier mis ik toch de kennis om de verschillen te bevatten en toe te passen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TheBrut3 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:49:
[...]

Ik denk als je jaren aan een game werkt je geen zin hebt om in je vrije tijd die game te gaan spelen. Dan is het alsof je non stop aan t werken bent. Ik heb een maat die dus in zo’n situatie zit.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Onbegrijpelijk dit.
Pijnlijk pijnlijk. Op deze manier helpt Blizzard zelf lekker mee aan het creëren van backlash.
Het zijn overigens niet eens developers, maar (dungeon) designers. Treurig dat ze zo voor de bus gegooid worden inderdaad, en ook onterecht. Juist de art van Diablo 4 zit wél goed in elkaar.

Verder uitstekende post @Klauwhamer , had het niet beter kunnen verwoorden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
London schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 17:39:
[...]

Pijnlijk pijnlijk. Op deze manier helpt Blizzard zelf lekker mee aan het creëren van backlash.
Het zijn overigens niet eens developers, maar (dungeon) designers. Treurig dat ze zo voor de bus gegooid worden inderdaad, en ook onterecht. Juist de art van Diablo 4 zit wél goed in elkaar.

Verder uitstekende post @Klauwhamer , had het niet beter kunnen verwoorden.
De art is in mijn ogen het mooiste aan de game. Prachtig al die details in de wereld en dungeons.

Jammer dan deze (ogend woke) designers worden gebruikt en niet de hardcore nerd collega die diablo4 blind kan spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 08:27
ChUcKiE schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:40:
Ik ben een zeer casual speler en ben nu iets van level 53 barbarian. Ik speel (nog geen season).
Ik heb veel Diablo 3 gespeeld en dara kende ik alle ins en outs wel zo'n beetje, maar bij D4 mis ik toch nog wel wat info. Wat is een goede plek om me in te lezen in allerhande nieuwe dingen die in D4 geïntroduceerd zijn?
- Elixers? Hoe zet je die in en wanneer/waarvoor? Moet je die gebruiken via Inventory (I), vervolgens consumables en dan rechter muisklik?
- De grondstoffen om die Elixers te maken pak ik ook overal op waar ik ze tegen kom, maar ik heb er dus nog nooit wat mee gedaan.
- Ik snap nog niet helemaal hoe dat paragon bord werkt en met Glyphs upgrades etc. en met name ook welke tactiek hier achter zit.
- Is er ergens een simpele lijst met uitleg over alle affixen op een item? Bij D3 wist ik het nog wel met CC, CDR etc. maar hier mis ik toch de kennis om de verschillen te bevatten en toe te passen.
Elixirs kan je eigenlijk altijd gebruiken, persoonlijk gebruik ik deze alleen maar voor de 5% xp buff die het geeft. Als je Helltides doet krijg je altijd wel wat elixirs vanuit de mystery chesten, maak ze zelf eigenlijk niet. Op hoger lvl als je zou pushen kan je specifieke elixirs gebruik en incenses, daarvoor is het puur voor de extra xp.

Paragon board is wel ingewikkeld, zelf doe ik hier niet teveel moeite voor en volg eigenlijk altijd een guide. Natuurlijk kan je zelf wat gaan klooien, maar als je het wil leren zou ik eerst een guide volgen.

En voor de affixes : ik denk dat dit het wel redelijk uitlegt :
https://diablo4.wiki.fext...ain%20types%20of%20damage.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Alekz87 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 17:20:
Ik denk als je jaren aan een game werkt je geen zin hebt om in je vrije tijd die game te gaan spelen. Dan is het alsof je non stop aan t werken bent. Ik heb een maat die dus in zo’n situatie zit.
Kan ik mij indenken. Echter ik mijzelf niet indenken dat ze niet iemand konden vinden die beter was.
Ze hebben ook verse karakters gekregen met unique items (ik zie 100.000 steps passive), zet er dan minimaal een logische build op om wat beter over te komen op de spelers die het spel wel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 16:37

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Alekz87 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 17:20:
[...]

Maar hier kan en mag in geval van Activision-Blizzard voor een franchise als Diablo toch geen sprake van zijn? Je zou toch denken dat ze gezien alle kritiek en problematiek het podium geven aan de inhouse Raxx of Kripp? Maar nee hoor. Ik weet niet wat erger is: dat ze die niet hébben of dat ze gewoon geen fuck geven.

Edit: dit is trouwens ook al jaren schering en inslag bij Blizzard. Geen idee hebben wat de verschillende doelgroepen verwachten van een game en design keuzes waar dit uit blijkt. Het is perfect logisch te veronderstellen dat men dit ook niet wil weten of hoeft te weten: genoeg sycophanten die lekker gaan op sentimenten uit het verleden en te vuur en te zwaard Blizzard blijven verdedigen of player hostile keuzes bagatelliseren.

[ Voor 25% gewijzigd door Klauwhamer op 14-08-2023 19:11 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weer een leuke vangst vandaag. Weet nog niet wat ik ermee kan, maar binnen is binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJmm1SCeAAsBKjDutqzW5xmsX3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fgoIKi1aNTQ48bUGKyjYcAAP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zoo weer terug van een lang weekendje weg :) tijd om de season journal af te maken. World boss spawnt bijna .. net op tijd. XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:29:
Zoo weer terug van een lang weekendje weg :) tijd om de season journal af te maken. World boss spawnt bijna .. net op tijd. XD
Ik had het ook net op tijd in de gaten. Nog 2,5 minuut! Ben er klaar voor. :D

En down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik weet niet beter dan dat er altijd een soort seasons bij Diablo zijn geweest en ik heb 2 en 3 gespeeld. 🤷‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn seasonal Journey zit er op: voltooid.

Nog 3 doelen voor een 100%. Maar dat geloof ik wel. :)

Ga wel proberen om de dungeons een beetje te pushen. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen. De nm50 gaan met gemak. We gaan het meemaken in de spaarzame uurtjes die ik er sinds vandaag nog in kan stoppen.

Oh... en give the mount, trophy en cleaver van de butcher pretty please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 22:39:
Mijn seasonal Journey zit er op: voltooid.

Nog 3 doelen voor een 100%. Maar dat geloof ik wel. :)

Ga wel proberen om de dungeons een beetje te pushen. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen. De nm50 gaan met gemak. We gaan het meemaken in de spaarzame uurtjes die ik er sinds vandaag nog in kan stoppen.

Oh... en give the mount, trophy en cleaver van de butcher pretty please.
Ik moet alleen nog een NM T43 doen, maar m'n rogue is nog steeds lvl79. Zoals het nu gaat zal ik eerder een T43 met m'n druid doen dan met m'n rogue :D

Butcher mount barding en Cleaver heb ik. De mount trophy had ik in de beta, maar in de launch game niet meer tegengekomen. En ik wil 'em wel!
Als Blizz nou eens echt iets leuks wil doen, dan voegen ze ooit een Butcher helm toe. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een leuke verrassing vandaag, tesamen (niet in 1 dungeon) met een Mother’s Embrace, wederom een Vasily’s Prayer, Hunter’s Zenith, Mad Wolf’s Gee, 3 Barbers en, eerder dus, The Butcher’s Cleaver. Aardig wat uniques, maar geen Tempest Roar!

Maar wel deze. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRJMg_P7CStjSBrSIKVzdsxwqxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kDlXp9wNIYv9mPI6AVE2rEm6.jpg?f=fotoalbum_large

in WT3 begin ik nu alles te slopen, met gemak, dus morgen maar de WT4 capstone doen en dan strugglen en platgeslagen worden door lvl75 mobs in WT4.....

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-08-2023 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:28:
Weer een leuke vangst vandaag. Weet nog niet wat ik ermee kan, maar binnen is binnen.

[Afbeelding]
Trouwens, je bent hem dus (weer) tijdens een bossfight tegen gekomen? :) Haha, interessant. :)

Overigens heb ik het idee dat je hem tegen gaat komen in een dungeon als er ook een treasure goblin aanwezig is. Ik heb dit nu al een aantal keer meegemaakt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Poops_McGhee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 22:55:
Ik moet alleen nog een NM T43 doen, maar m'n rogue is nog steeds lvl79. Zoals het nu gaat zal ik eerder een T43 met m'n druid doen dan met m'n rogue :D
Moet lukken toch? Ik heb met mijn Barb een tier 61 gedaan toen ik level 79 was. Rogue is volgens mij sterker op dat level. Tenzij je HC speelt, dan zou ik het ook niet wagen. Was in die dungeon 1x opgeblazen voor ik het door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ik kom er gisteren achter dat de Legendary Paragon Node Hulking Monstrosity van de Necromancer waarbij je Golem 40%life en dmg krijgt dus gewoon al sinds launch van Diablo 4 bugged is en gewoon niet werkt.... Wtf ook echt |:( |:( :X

[ Voor 8% gewijzigd door Kaasje123 op 15-08-2023 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 06:50:
[...]

Trouwens, je bent hem dus (weer) tijdens een bossfight tegen gekomen? :) Haha, interessant. :)

Overigens heb ik het idee dat je hem tegen gaat komen in een dungeon als er ook een treasure goblin aanwezig is. Ik heb dit nu al een aantal keer meegemaakt namelijk.
Nee, deze drop kwam van de dungeon boss zelf. Ik heb The Butcher wel een paar keer gezien, maar niet altijd met een treasure goblin erbij.

Het is een leuk bijltje, hoor. Ligt nu lekker in de stash mooi te zijn 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:37:
[...]

Moet lukken toch? Ik heb met mijn Barb een tier 61 gedaan toen ik level 79 was. Rogue is volgens mij sterker op dat level. Tenzij je HC speelt, dan zou ik het ook niet wagen. Was in die dungeon 1x opgeblazen voor ik het door had.
Nou, ik speel geen meta build, maar een “hobby” rapid fire / flurry build. Mijn rogue is wel wat squishy.
Ik level gewoon nog lekker door met zowel de rogue als druid en kijk wel welke eerder klaar is voor een T43 NM. We hebben maanden de tijd, dus dat moet makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Kaasje123 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:59:
Ik kom er gisteren achter dat de Legendary Paragon Node Hulking Monstrosity van de Necromancer waarbij je Golem 40%life en dmg krijgt dus gewoon al sinds launch van Diablo 4 bugged is en gewoon niet werkt.... Wtf ook echt |:( |:( :X
Wordt er ergens een lijst bijgehouden van dit soort zaken die niet werken?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
schaapiej schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:07:
[...]

Wordt er ergens een lijst bijgehouden van dit soort zaken die niet werken?
Geen idee, maar niet bij Blizzard blijkbaar. Hoe kan je zoiets essentieels voor een minion build voor necromancer nou nog niet op de radar hebben en gefixt hebben. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets minder erg in veel gevallen, maar die heart die je als necro elke seconde automatisch een corpse skill laat gebruiken is ook gebugt icm corpse tendrils. Die skill behoort de corpse niet op te gebruiken maar doet dat wel (maar je krijgt van wat ik begrijp weer geen bonussen die triggeren op 'consuming a corpse').
Best irritant inderdaad dat ze zo langzaam zijn met dit soort bugs fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:28:

[Afbeelding]
Binnen is binnen en heel snelt weer verkocht, die cleavers zijn handig om m'n saldo weer wat op te hogen als ik aan het enchanten ben geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Heeft het zin om meer dan 1 maligant barber heart in een item te stoppen of stackt het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 03:23:
Nog een leuke verrassing vandaag, tesamen (niet in 1 dungeon) met een Mother’s Embrace, wederom een Vasily’s Prayer, Hunter’s Zenith, Mad Wolf’s Gee, 3 Barbers en, eerder dus, The Butcher’s Cleaver. Aardig wat uniques, maar geen Tempest Roar!

Maar wel deze. [Afbeelding]

in WT3 begin ik nu alles te slopen, met gemak, dus morgen maar de WT4 capstone doen en dan strugglen en platgeslagen worden door lvl75 mobs in WT4.....
Tempest roar dropt pas vanaf mobs die lvl 85 zijn, dus als je nog geen WT4 unlocked hebt dan begrijp ik dat je die nog niet hebt geloot ;)
Zodra je die capstone gedaan hebt zul je em wel looten, want iedereen en z'n moeder loot dat ding eerder dan ik... Noch op eternal noch op season heb ik dat ding mogen looten... Nou bevalt pulverize nog steeds wel maar ik zou de tornado build toch wel een keer goed willen proberen ipv zonder tempest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Roystonrio schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:06:
Heeft het zin om meer dan 1 maligant barber heart in een item te stoppen of stackt het niet?
Stackt niet, en je kunt uberhaupt maar 1 wrathful in je gear hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystonrio
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:09:
[...]

Stackt niet, en je kunt uberhaupt maar 1 wrathful in je gear hebben zitten.
Thanks, sinds ik die barber erin heb gaat het een stuk makkelijker }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 06:50:
[...]

Gisteren 3x de cleaver geloot zonder een enkele dungeon gobbo tegen te komen. En ook als ik butcher tegenkom dan is dat zonder dungeon gobbo, die ben ik echt pas een enkele keer tegengekomen. Butcher daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Roystonrio schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:10:
[...]

Thanks, sinds ik die barber erin heb gaat het een stuk makkelijker }:O
Klopt, barber is echt zwaar OP.
Zonder barber doe ik denk ik 10 keystones lager. Nu is het een kwestie van rage poppen, daarmee zuig ik alle mobs in het scherm bij elkaar, dan paar keer pulverize tot barber procced en dan is het scherm leeg (en vol met goud/loot).
Zeker bij die 'groene' en oranje geesten moet ik nu echt wachten tot grizzly rage weer beschikbaar is, want als ik die allemaal verspreid probeer te slopen dan lig ik zelf om voordat ik het door heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Roystonrio schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:06:
Helaas, max 1 zwart hart in je build.
Sterker nog, als je het zwarte hart wilt vervangen, dan moet je eerst het item unquippen, dan het nieuwe zwarte hart er in drukken en het item weer equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:29
Hier ook net pas de barber geslot op m'n rogue die nu lvl75 is met barrage. Clear speed is enorm verbeterd en denk nu haast dat rapid fire ook prima zou werken aangezien aoe daar juist een probleem was.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roystonrio
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:24:
Hier ook net pas de barber geslot op m'n rogue die nu lvl75 is met barrage. Clear speed is enorm verbeterd en denk nu haast dat rapid fire ook prima zou werken aangezien aoe daar juist een probleem was.
Ik heb de rogue flurry rapid fire build met die barber erin. Clear speed is insane snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:03:
[...]

Nee, deze drop kwam van de dungeon boss zelf. Ik heb The Butcher wel een paar keer gezien, maar niet altijd met een treasure goblin erbij.

Het is een leuk bijltje, hoor. Ligt nu lekker in de stash mooi te zijn 😂
Oh joh.... damn... had gehoopt dat ie alleen van de Butcher zou droppen... zou logischer zijn geweest. Ah well: grotere kans nu. :) (alhoewel ik geen axes kan equipen). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:10:
[...]

Gisteren 3x de cleaver geloot zonder een enkele dungeon gobbo tegen te komen. En ook als ik butcher tegenkom dan is dat zonder dungeon gobbo, die ben ik echt pas een enkele keer tegengekomen. Butcher daarentegen...
Vanaf wanneer krijg je die en welke Varshan moet je verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Kaasje123 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:59:
Dit meen je niet, al verklaard dit wel het een en ander. Al m’n oaragonpunten zitten in de golem en minionboards en het voelt net alsof het geen reet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:45
Kan iemand mij uitleggen wat de Word of Hakan precies doet? Ik gebruik geen Rain of Arrows maar het lijkt me wel wat…

Ik heb een Flurry Rapid Fire Rogue met Cold Imbuent. Bevalt super, maar nog een regen van pijlen erbij lijkt me niet slecht.. ik krijg hm alleen niet werkend. Ik lees deze dat als je een imbuent skill doet, dat rain of arrows getriggerd wordt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykAINgboI-Dtq33hxrQtx9m86JU=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/cscIrf0HOLsjotZQtqeX1eeo.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door crimby op 15-08-2023 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Mijn Landslide Poison Druid is nu lvl30, begint eindelijk een beetje te lopen. Had in het begin dat de bossfights wel erg lang duurde. Nu een paar aspects (Subterranean, Crashstone, Quicksand) en kan eindelijk een beetje knallen in de dungeons. Wel leuk om even wat anders te spelen dan Rogue (lvl70).

Als ik in WT4 zit ga ik naar Lightning Shred, denk ik, maar eerst maar eens het verhaal opnieuw afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

crimby schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:14:
Kan iemand mij uitleggen wat de Word of Hakan precies doet? Ik gebruik geen Rain of Arrows maar het lijkt me wel wat…

Ik heb een Flurry Rapid Fire Rogue met Cold Imbuent. Bevalt super, maar nog een regen van pijlen erbij lijkt me niet slecht.. ik krijg hm alleen niet werkend. Ik lees deze dat als je een imbuent skill doet, dat rain of arrows getriggerd wordt.
[Afbeelding]
Zo lees ik het niet, er staat nergens dat hij getriggerd wordt als je een imbuement skill gebruikt, maar gebruik je rain of arrows, dan bevat deze alle imbuement types (die ook nog +1 hebben gekregen via deze amulet). Dus je zou kunnen overwegen om wat te respeccen en daarmee je huidige build te vormen.

Dus hoe kom je je tot de conclusie dat deze triggert?

[ Voor 6% gewijzigd door GRDavies75 op 15-08-2023 11:43 . Reden: extra uitleg & build info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:45
GRDavies75 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:41:
[...]

Zo lees ik het niet, er staat nergens dat hij getriggerd wordt als je een imbuement skill gebruikt, maar gebruik je rain of arrows, dan bevat deze alle imbuement types (die ook nog +1 hebben gekregen via deze amulet). Dus je zou kunnen overwegen om wat te respeccen en daarmee je huidige build te vormen.

Dus hoe kom je je tot de conclusie dat deze triggert?
Aah op die manier. Ik pas het dus andersom :-) dus als je een imbuement gebruikt dan doet ie ook rain of arrows maar het is dus als je rain of arrows gebruikt doet ie imbuements :-) best interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roystonrio schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:33:
[...]

Ik heb de rogue flurry rapid fire build met die barber erin. Clear speed is insane snel.
Nice ik ben nu ook de items aan het verzamelen om naar deze build te kunnen wisselen. alhoewel twisting blades nog steeds super lekker speelt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:46:
[...]

Aah op die manier. Ik pas het dus andersom :-) dus als je een imbuement gebruikt dan doet ie ook rain of arrows maar het is dus als je rain of arrows gebruikt doet ie imbuements :-) best interessant
Dat zou wel heel OP zijn denk ik, kun je elke paar seconden het laten regenen :+

Pagina: 1 ... 130 ... 213 Laatste