Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels level 82 geworden. Het gaat op zich wel op een acceptabel tempo nu: het levelen. Nm48 aan het runnen, ga proberen de 50 te halen.

Ook net de world boss weer mee kunnen pakken. Dus nog 6 kills te gaan volgens mij.

Ik weet overigens zeker dat, zodra ik weer aan het werk ben vanaf volgende week, het volgende season heel anders zal gaan verlopen. Nu, door de combinatie van vrije tijd en slecht weer, erg veel kunnen spelen. Ik zal het gaan meemaken.

Overigens 3 wrathful vigors mogen looten vanochtend; absoluut duidelijk dat er een buff heeft plaatsgevonden. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

MaTr1x schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:21:
[...]

Dat merkte ik idd ook direct na de patch, dat is mega irritant! De range van de trap lijkt ook kleiner en sommige mobs laten zien 'taunted' en lopen er dan straal langs en recht op jou af. En wat is dat opeens met al de gouden schedeltjes boven hun hoofd?

En de Word of Hakan Unique amulet zou toch +CD krijgen ipv +% Ultimate. Hij geeft nog steeds +% Ultimate aan bij mij. Op Reddit zeggen ze hetzelfde https://www.reddit.com/r/...rd_of_hakan_post_111_bug/
De verandering is niet retroactive. Je moet hem opnieuw looten om de nieuwe stats te krijgen. Geldt voor alle item changes die ze gemaakt hebben.
Beetje rare keuze van Blizz, om 2 versies van items in de game te houden, maar goed. Ik zal daar niet teveel woorden aan vuil maken.
Poops_McGhee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:27:
[...]

De verandering is niet retroactive. Je moet hem opnieuw looten om de nieuwe stats te krijgen. Geldt voor alle item changes die ze gemaakt hebben.
Beetje rare keuze van Blizz, om 2 versies van items in de game te houden, maar goed. Ik zal daar niet teveel woorden aan vuil maken.
Was bij D2 in het verleden ook zo. Zo zijn er op een gegeven moment ook twee soorten Stormshields ingame geweest. De eerste versie was awesome en was men naar op zoek en betaalden er grof voor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bewaren dus die oldschool Uniques. Ik heb nog geen 1 Unique verkocht sinds launch. 8)
Heb even een rondje op de rogue gedaan. Taunt van Trickery werkt inderdaad weer, maar mob density in NM's lijkt weer iets minder te zijn.

Goed om te weten. Nu maar weer verder met m'n werk. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:06
Ik was gisteren lekker bezig toen ik opeens besloot: ik wil die ring of mendeln build wel proberen. Dit was de eerste keer dat ik serieus van build wilde wisselen.
Na 30 minuten, veel gedoe met gear zoeken en paragonboard verder dacht ik: fuck it. En toen heb ik Remnant 2 gestart :+

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
lolgast schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:29:
Ik was gisteren lekker bezig toen ik opeens besloot: ik wil die ring of mendeln build wel proberen. Dit was de eerste keer dat ik serieus van build wilde wisselen.
Na 30 minuten, veel gedoe met gear zoeken en paragonboard verder dacht ik: fuck it. En toen heb ik Renmant 2 gestart :+
Na 30 minuten het maar opgegeven? Ja zo kom je er natuurlijk nooit.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• lolgast
Alekz87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:43:
[...]

Na 30 minuten het maar opgegeven? Ja zo kom je er natuurlijk nooit.
Als respeccen zo lang duurt hoeft het van mij niet… Ik ervaarde het als bijzonder demotiverend in ieder geval.
Probeer mij niet te vertellen dat ik te weinig tijd in D4 stop om iets te proberen, ik zit op ruim 250 uur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Dagarkin schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:21:
Hmm met necromancer level 65, maar naar tier 4 niet te doen. Bedoel dan die dungeon van 3 naar 4.

Speel met minions en zou het liefst ook met minions werken, maar qua moeilijkheidsgraad lijkt het wel stukken lastig per tov andere classes.
Mij lukte het op 65 door m’n golem ok te zetten naar blood met 15% damage reduction.

Xbox: SendexNL

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
lolgast schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:29:
Na 30 minuten, veel gedoe met gear zoeken en paragonboard verder dacht ik: fuck it. En toen heb ik Remnant 2 gestart :+
Ik ben er een avondje voor gaan zitten (en 30 miljoen gold verbrand op rerolls…)
Zo heerlijk om die rode balken te zien smelten :9
Nu zie ik een aankondiging op maxroll dat er een nieuwe mendeln build onderweg is, benieuwd of hij veel afwijkt van Kripp’s build, ook weer leuk :)

Dat gezegd hebbende, ik combineer Diablo IV nu ook met Remnant 2, zo blijft het leuk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28
Nou... level 48.. maar eens kijken of de capstone lukt op met de lightning sorc waar hij op level 47 met mijn bonespear necro echt nog niet ging xD

*edit* was niet zo makkelijk als met de Bonespear Necro op level 52... maar was ook nou weer niet heel lastig xD WT3 here we go.

[ Voor 30% gewijzigd door TgR_KILLER op 10-08-2023 22:17 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Druid naar 45 geleveled. 2x The Butcher tegengekomen en die kan ik face tanken. Fijn dat ik op dit level nog wat aan zijn loot heb. Is ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Nog even het laatste beetje van de avond verder op de rogue.

• TgR_KILLER
Zo damn, hebben ze WT3 gebuffed met de laatste patch of word ik gek? Kan mij niet herinneren dat de enemies allemaal level 55+ waren (ben zelf net 50..) En in helltide is alles level 58.. dat + het feit dat er VEEL meer mobs zijn. Werd net weer geraped.. en dan ben je meteen de helft van je *moeilijke naam shizzle* kwijt. Maar meteen opgegeven xD die grind doen we nog maar even niet.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57
Poops_McGhee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:04:
Druid naar 45 geleveled. 2x The Butcher tegengekomen en die kan ik face tanken. Fijn dat ik op dit level nog wat aan zijn loot heb. Is ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Nog even het laatste beetje van de avond verder op de rogue.
Wat voor build gebruik je op de druid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist vijf keer een wrathful vigor gebruikt om te farmen voor the barber... en wat krijg ik: vijf keer een creeping hearth... pffff

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
TgR_KILLER schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:23:
Zo damn, hebben ze WT3 gebuffed met de laatste patch of word ik gek? Kan mij niet herinneren dat de enemies allemaal level 55+ waren (ben zelf net 50..) En in helltide is alles level 58.. dat + het feit dat er VEEL meer mobs zijn. Werd net weer geraped.. en dan ben je meteen de helft van je *moeilijke naam shizzle* kwijt. Maar meteen opgegeven xD die grind doen we nog maar even niet.
Niet de laatste patch nee.

Mobs zijn 55 tot jij 61 bent en daarna blijven ze 5 levels achter. HT mobs zijn 3 levels hoger dan jij zelf bent met een minimum van 58. NM tier 1 is level 54.

Je kan waarschijnlijk het best tree missies doen en HT events leechen. Dan krijg je in ieder geval sacred gear en word je sterker. Die levels gaan het verschil niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KraveN schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:32:
[...]

Wat voor build gebruik je op de druid?
Ik gebruik grotendeels de leveling build van Icy Veins, maar alleen qua de 6 hoofd skills. De rest vul ik in naar gelang.

Super tanky build, goed met AoE, maar best belabberd met single target damage. Daar zou ik wat op moeten verzinnen, maar ik zit nu best dicht tegen een endgame build change aan, dus ik laat het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een stukje Helltide met m’n rogue gedaan, na een avondje op de Druid.
Wat een verschil! Rogue is echt een killing machine en zooooooveel sneller dan m’n fat boi. 😂

Ook Varshan op Torment gekilled. Die was ik glad vergeten te doen. Dacht dat ik alleen nog de T43 NM en 6 van de world bosses te doen had, maar dat was dus niet zo.
Nouja, T43 is nog een beetje teveel van het goeie. Daar word ik gesloopt met m’n 78 levels.
Helaas alle world bosses in mijn tijdframe gemist vandaag. Gaat nog wel ff duren eer ik de laatste journey chapter af heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 16:03
Ondertussen level 55 en op WT3 volle gas aan het geven :) Toch wel een ander niveau dan WT2, zo een drukte soms op dat scherm! Haha :p

Ik moet zeggen, het begint nu wel enorm "farmen" te worden... Ik denk dat ik het binnenkort even aan de kant ga leggen Diablo IV. Er zijn nog wel wat quest's te doen echter is het allemaal vaak hetzelfde :)

Heb mij enorm goed vermaakt met deze game, de kick om altijd maar beter gear te vinden is toch wel een stukje verslavend ;-) Ik vind mijn sorceress trouwens een echte killing machine (frost build) Ben wel benieuwd naar de andere klasses maar ja, dat is dan weeral vanaf "0" beginnen :D

Nu goed, ik ben bezig aan de boeken/serie(s) van The Witcher en binnenkort staat er een full playthrough van The Witcher 3 op het programma, dus even nog wat Diablo 4 afwerken en op naar de volgende "job" ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb gisteren die Mendeln build afgemaakt, maar merk dat ik ‘klaar’ ben met D4 voor nu. Ik ben nu level 78 in dit seizoen, na een 72 te hebben verloren. Al met al, genoeg tijd in zitten en ik ben mijn lol even kwijt.

Weet nog niet of ik volgend seizoen ga spelen, ik heb geen zin in wéér de renown farm. Maargoed, inmiddels 274 ingame uren, dus we klagen niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
https://www.wowhead.com/d...l-hearts-drop-rate-334508

droprate voor wrathful hearts/invokers/gamble is verhoogd van 3 naar 15%.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
de HC necro is nu rond de 40, nog steeds WT2 niet gedaan, maar dat komt vanzelf :D
Op SC de druid nu 73 ofzo, en kan al wat dmg doen op wt4 dungeons :D

Op HC lekker rustig alle dungeons doen als de Whisper bonus te halen is tot ik ze allemaal heb, natuurlijk al wel de aspects gehaald bij de dungeons die bij de build horen. Op zich gaat het OK :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the.lion
  • Laatst online: 23-01 17:40
Visgek82 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:52:
https://www.wowhead.com/d...l-hearts-drop-rate-334508

droprate voor wrathful hearts/invokers/gamble is verhoogd van 3 naar 15%.
Had gisteren 2 x een wrathful invoker in helltides. :)

Battlenet: TheLion#2804

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lolgast schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:50:
Ik heb gisteren die Mendeln build afgemaakt, maar merk dat ik ‘klaar’ ben met D4 voor nu. Ik ben nu level 78 in dit seizoen, na een 72 te hebben verloren. Al met al, genoeg tijd in zitten en ik ben mijn lol even kwijt.

Weet nog niet of ik volgend seizoen ga spelen, ik heb geen zin in wéér de renown farm. Maargoed, inmiddels 274 ingame uren, dus we klagen niet :9
Met zo veel uren kan ik mij je gevoel wel voorstellen. Ontzettend veel gespeeld al. :) ik vermaak me nog steeds wel met m'n necromancer. Hoop de 100 te halen, maar betwijfel of dat gaat lukken. Een fulltime job en een gezin maakt dat er nauwelijks tijd is om veel te gamen. Ben dus ook benieuwd of ik überhaupt de seizoenen kan gaan afmaken, want zelfs nu kost het nog steeds aardig wat tijd. Vooral ook de world bosses en Lilith...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat veel hier op hetzelfde punt zitten. Genoten van de game maar we weten het nu wel. Meer afwisseling op het eind ipv enkel MMD zou het wat rekken. Het is niet anders.

Geen enkele game zoveel gespeeld afgelopen jaren dus dat hebben ze goed gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
TheBrut3 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:55:
[...]

Niet de laatste patch nee.

Mobs zijn 55 tot jij 61 bent en daarna blijven ze 5 levels achter. HT mobs zijn 3 levels hoger dan jij zelf bent met een minimum van 58. NM tier 1 is level 54.

Je kan waarschijnlijk het best tree missies doen en HT events leechen. Dan krijg je in ieder geval sacred gear en word je sterker. Die levels gaan het verschil niet maken.
Dat wist ik echt niet haha, heb dat ook niet bewust gezien op mijn S1 Necro terwijl die nu toch ook 61 is. Al viel het daar misschien minder op omdat ik pas op level 53 de capstone deed, en het level verschil dus toen al minder was. Nu was ik met level 48 op WT3 en waren alle mobs donker rood xD

Ben juist naar WT3 gegaan omdat ik de hele tijd naar die boom beetje moe werd, maar goed :p.. Misschien toch maar even een dungeon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 00:12
Ik heb zonet de penitent graves sacred unique boots gevonden.
Hiervoor gebruikte ik de boots uit de screenshot hieronder.
Grootste verschil is de 16.8 movement speed op mijn oude boots.
Volgens wat ik gelezen heb zou penitent graves enorm goed moeten zijn, maar als ik de stats vergelijk met de boots die ik voordien gebruikte, lijken mijn vorige boots nog steeds de betere... of ben ik verkeerd? (met name dan ivm de movement speed; en de stats op de penitent graves zien er niet spectaculair uit?) Of zie ik iets over het hoofd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yK6HdkwNm3UJYZS76N-hfQfeDPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QfXsqcUCxkO3sFqi9QUKGMiu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door fjskmdl2 op 11-08-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

fjskmdl2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:42:
Volgens wat ik gelezen heb zou penitent graves enorm goed moeten zijn, maar als ik de stats vergelijk met de boots die ik voordien gebruikte, lijken mijn vorige boots nog steeds de betere... of ben ik verkeerd? (met name dan ivm de movement speed; en de stats op de penitent graves zien er niet spectaculair uit?) Of zie ik iets over het hoofd?
[Afbeelding]
Het gaat bij Uniques ook meer om de unieke aspect dan de stats mijn inziens.

Zo heb ik op m’n necro een zeis die m’n corps explosion beter maakt en handschoenen die van die corpse explosion een soort kamikaze piloot maakt. Voor de stats heb ik ze niet aan zal ik maar zeggen. Nu die ring nog rngjezus.

[ Voor 11% gewijzigd door MPC60 op 11-08-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
[Afbeelding]
Het ligt aan je build.
De voornaamste reden om Pentinent Greaves te gebruiken is de icetrail die je achterlaat, daardoor kan je iedereen crowdcontrollen die hier overheen loopt. Dit kan met bepaalde builds en aspects enorm goed synergizen. Daarnaast is de increased dmg vs crowd controlled creatures ook heel fijn.

V.z.i.w. zijn er niet echt sterke Druid builds die gebruik maken van pentinent greaves.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 00:12
thnx, dan test ik deze wel even met een andere build (sorc bvb), en gebruik de oude bij de druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben benieuwd of de HT kisten nog een nerf krijgen, het was naar 250 gegaan omdat het te makkelijk ging. Nu heb je alle 4 de kisten met nog 15 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
[Afbeelding]
Die "unique property" heeft zijn eigen multiplier en deze boots zijn eigenlijk best wel BiS voor veel builds. Geen enkele boots geven je 9 of max 10% DPS.

Je moet wel dichter bij de mobs lopen om Chill te triggeren. Een ander nadeel is inderdaad de MS. Normale boots kunnen hoger rollen. Zeker bij WT3 of begin WT4 zou ik die Penitent gebruiken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vandaag weer een mooie run gehad:
-meerdere uniques (nee, nog steeds geen ring)
-een hoop shards of hatred
-een paar perfect rolls op legendaries
-toch weer 2 lvls hogere nmd gehaald
-Ashava world boss barding binnen

Eigenlijk is het al wachten wat S2 gaat doen, alles is nu wel gezien en gedaan.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:22:
Ik ben benieuwd of de HT kisten nog een nerf krijgen, het was naar 250 gegaan omdat het te makkelijk ging. Nu heb je alle 4 de kisten met nog 15 minuten te gaan.
Zijn ze er altijd alle 4? Want meestal vind ik er maar twee... zegt wsn meer over mij dan over het spel hoor. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 08:27
RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Zijn ze er altijd alle 4? Want meestal vind ik er maar twee... zegt wsn meer over mij dan over het spel hoor. Haha
Ligt aan de starttijd, HT resetten altijd op het hele uur en als de HT op het hele uur begint dan zijn er maar 2 kisten

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Altijd 2 tegelijk en er is een respawn, dus 4. Echter is de respawn soms al na 15 mins. Als dan je eerste mysterous chest pakt, dan lijk je maar 2 te hebben.

... en deze (bug) kan iemand verklaren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kr6TTgTxmgyUmt2wuiM8xIUjl2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5JYzLkjjl9Gs1H5gIbCfvd5p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tl26UbOFf1pfasw86nYJ9Wo__aE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IzLfaLiSLjLiBeuWWlTycBJc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Mofkees op 11-08-2023 14:40 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
RNG is echt, killing -_- op mijn Necro deed ik 1 tier 1 nightmare dungeon en vond daar meteen een tier 3.. mooi was dat gedaan.

Nu op mijn Sorc.. heb al 6 tier 2 nightmare dungeons gedaan en droppen alleen maar tier 2's... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:05:
RNG is echt, killing -_- op mijn Necro deed ik 1 tier 1 nightmare dungeon en vond daar meteen een tier 3.. mooi was dat gedaan.

Nu op mijn Sorc.. heb al 6 tier 2 nightmare dungeons gedaan en droppen alleen maar tier 2's... :/
Je zou ze kunnen salvagen en zelf een hogere sigil craften. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
RustStorm schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:10:
[...]
Je zou ze kunnen salvagen en zelf een hogere sigil craften. :)
Nee... dat is het juist dat kan NIET.. xD Dat craften unlocked pas zodra je 1x een Tier 3 hebt gecleared... :p
Vond net wel een Unique in een helltide.. zwaar slechter dan de 'gewone' legendary die ik al had xD

*edit* nou eindelijk vielen er wat, gewoon 3x een Tier 3 in de laatste die ik probeerde, kan dat vanavond ook van t lijstje en kan ik de 15x tier1/ 2 eens scrappen..

[ Voor 17% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-08-2023 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zo, die legion events zijn flink gebuffed! :o
Eerst Mothers Embrace uit zo’n event (drie kisten)
Volgende event Lidless Wall en Howl From Below in één drop (wederom drie kisten)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 11-08-2023 16:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Heeft iemand het nummer van de Butcher? Hij lijkt vakantie te hebben en ik mis onze korte momenten samen. Heb hem al vele dungeons niet gezien.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:38
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:57:
Heeft iemand het nummer van de Butcher? Hij lijkt vakantie te hebben en ik mis onze korte momenten samen. Heb hem al vele dungeons niet gezien.
Hij heeft je geblokkeerd. Iets met huiselijk geweld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Hele middag nmd gefarmed l, Lidl wall gedropped. Heb ik alleen niks aan, ik heb nu zo’n beetje alle uniques op razorplates en die #%_%^ mendl ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
In andere games vond ik dat ook altijd al irritant. Je blijft bezig voor dat ene ding terwijl je alle andere al 3x hebt.

Geef een optie om x uniques/legendaries in te ruilen voor 1 naar keuze, daar zou ik wel blij van worden.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
DaWizza schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:23:
In andere games vond ik dat ook altijd al irritant. Je blijft bezig voor dat ene ding terwijl je alle andere al 3x hebt.

Geef een optie om x uniques/legendaries in te ruilen voor 1 naar keuze, daar zou ik wel blij van worden.
Of gewoon zoals ze dat in wel meer games doen dat je 1 dungeon kan doen oid met een 10% kans droprate ofzo..
Ik had hem tot gisteren ook niet gezien, gisteren 1x en vandaag weer een keer. Vandaag lag ie wel wat sneller als gisteren, ben beetje sterker geworden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de Butcher ook weer tegen gekomen vandaag in een NM 49 dungeon. Dat is niet grappig voor mijn poppetje :P In een normale dungeon is ie vanzelfsprekend appeltje eitje.

Verwacht vanavond niet echt meer te kunnen gamen; iets met vrouwlief die weer thuis is na een nachtje stad met een vriendin. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
Alekz87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:20:
[...]

Disobedience en die momentum aspect helpen echt ontzettend voor je defensie!

Ik heb zojuist alle gems vervangen voor Ruby’s. Level 77 hier. Wilde meer leven hebben. Had eerst topaz, maar ik merk dat ik toch geen HC speel en amper vast kom te zitten (cc)
Ik ben het nog eens gaan checken, kwam ik er achter dat ik geen Disobedience als aspect had en ook nog steeds veen Stolen Vigor Aspect. Maar ik heb ook niet genoeg obels om pants te kopen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JariGunner
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-08 09:20
Na LVL 84 gehaald te hebben op mijn Roque vandaag maar weer een nieuw character met oud vertrouwde Necro gestart. Begon toch wel saai te worden met de Roque.

Maar wat gaat dat ineens langzaam zonder die movement speed uprades XD. Lijkt alsof je amper vooruit komt.

Wat voor build het gaat worden ben ik nog niet helemaal over uit. Zit te neigen naar een Bonespear build maar kwam ook een leuke build met de Liddless wall unique tegen. Inmiddels al wel lvl 25 via de nieuwe domhaine tunnel grind methode wat ik behoorlijk snel vind gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zag laatst op YT een speed run, die dude deed ook 1 zon tunnel/ dungeon steeds opnieuw en opnieuw.. en met zon andere methode logde hij net uit voor t einde, want dat was sneller ofzo xD

Als ik zo mijn game leuk moet maken, god geef me dan een klap op mijn hoofd pls haha.

Ondertussen weer wat NM dungeons gedaan, wat helltides en events, en de boom een tig keer leeg geplukt.. Op een hele avond nu wel 3/4 unique's gevonden maar echt totaal niks wat bij mijn build past. Ik weet dat dat het doel van het spel is ofzo, Maar je hebt zo achterlijk veel stats op gear dat wat vervangends vinden echt een ramp is.. Zou al een stuk helpen als de game in ieder geval een KLEIN beetje rekeing houd met wat je speelt. Like in speel obviously een lightning sorc nu. Dat zou de game toch weten aan welke zooi in mijn quickbar staat zou je denken.. Maar krijg aan de lopende band forst/ fire spul waar ik dus geen donder aan heb xD

level 58 nu... wel weer even welletjes voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
Patch notes voor 1.1.2 zijn al up. Mooie lijst met bug fixes weer. Ze zetten er behoorlijke vaart achter.

[ Voor 22% gewijzigd door Visgek82 op 11-08-2023 22:57 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
En gewoon weer een dubbel unique drop tijdens legion events :o
(Temerity + Deathspeaker Pendant)
Hopeloze troep, maar toch…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 23:16:
En gewoon weer een dubbel unique drop tijdens legion events :o
(Temerity + Deathspeaker Pendant)
Hopeloze troep, maar toch…
Levert wel lekker veel gold op. Met een paar uniques verkopen, kun je weer een enchant bekostigen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fatboi Druid naar 50 geleveled. The Butcher kwam 3 keer met me spelen vandaag, maar alle 3 keer heeft ie verloren. Ik ben nog geen een keer dood gegaan met deze druid. Capstone was ook een makkie. Had net zo goed op HC kunnen gaan spelen, om de achievement te halen. Misschien voor een keer dat ik me echt verveel in dit spel.
Voorlopig is dat nog niet het geval. Ik vermaak me prima. En die achievements kunnen me eigenlijk wat. 😂

Helltide gaat op lvl50 ook goed. Heb best makkelijk cinders kunnen farmen en een Helltide chest kunnen openen. Gaat nog een leuke character worden, denk ik zo.

[ Voor 25% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-08-2023 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
RNG is zo raar. Gisteravond 3 uur lang helltides en NM zitten clearen met een maat. Weinig boeiende items. Hij logt uit, ik doe 1 laatste dungeon om t af te leren, droppen er 3 ancestral Uniques…..

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 12-08-2023 08:05 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ontzettend lastig, dat hele RNG verhaal. Ik heb er eens over zitten nadenken; de kans dat je een item krijgt met 4 juiste affixes, is ontzettend klein. De hoeveelheid mogelijkheden is namelijk immens en dat maakt het eigenlijk best wel.... soort van zonde van de tijd. :) Maargoed, uiteindelijk doe je het er allemaal wel voor. :)

Er zijn nog een aantal dingen die ik sowieso wil bereiken: echo of lilith (die me op dit moment keihard oneshot), de 5 helltide commanders neerleggen (Tot op heden enkel geluk gehad met ze tegenkomen), en level 100 behalen (maar dat is denk ik ijdele hoop).

Als ik dat voor elkaar heb, ben ik tevreden en zal ik DIV zeer waarschijnlijk een stuk minder vaak gaan aanraken dan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:32:
Het is ontzettend lastig, dat hele RNG verhaal. Ik heb er eens over zitten nadenken; de kans dat je een item krijgt met 4 juiste affixes, is ontzettend klein. De hoeveelheid mogelijkheden is namelijk immens en dat maakt het eigenlijk best wel.... soort van zonde van de tijd. :) Maargoed, uiteindelijk doe je het er allemaal wel voor. :)

Er zijn nog een aantal dingen die ik sowieso wil bereiken: echo of lilith (die me op dit moment keihard oneshot), de 5 helltide commanders neerleggen (Tot op heden enkel geluk gehad met ze tegenkomen), en level 100 behalen (maar dat is denk ik ijdele hoop).

Als ik dat voor elkaar heb, ben ik tevreden en zal ik DIV zeer waarschijnlijk een stuk minder vaak gaan aanraken dan op dit moment.
Ik heb een klein groepje van 4 vrienden (die ik buiten gamen niet veel zie) die elke dag wel wat delen over diablo4. Video, tips, of nieuwe loot. Dat houdt t, merk ik, levend en daardoor wil ik ook spelen. Maar zodra zij stoppen zal dat gevoel bij mij ook gaan bekruipen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
Is dat niet het probleem met heel veel dingen als je erover nadenkt? Natuurlijk heb je als het goed is plezier gehad tijdens het spelen dus dat zou de tijd die je er kwijt mee bent goed moeten maken. Maar ik heb dat wel met meer spellen als ik een uur heb gespeeld dat ik denk wat ben ik aan het doen. Wellicht is dat één van de redenen dat ik misschien totaal 40 uur heb gegamed dit jaar 😂 en dan alles in Diablo 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 09:11:
[...]

Ik heb een klein groepje van 4 vrienden (die ik buiten gamen niet veel zie) die elke dag wel wat delen over diablo4. Video, tips, of nieuwe loot. Dat houdt t, merk ik, levend en daardoor wil ik ook spelen. Maar zodra zij stoppen zal dat gevoel bij mij ook gaan bekruipen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb een vaste vriendengroep met 5-10 man die dagelijks connect met elkaar. Maar ik noem mijzelf dan ook altijd een Social gamer :p ik ben in principe hardcore gamer maar alleen als me vrienden ook spelen haha. Speel bijna geen 1 game solo. En dat elkaar warmhouden en onderling een beetje competitie hebben is idd wat de fun in een game vaak wel uitrekt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:06:
[...]

Gewoon doen! En anders in S2 :P
HC blijft bij mij ook kriebelen... maar dat hele renown verhaal houdt me echt tegen. Lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
[...]

Ik zit er toch hard aan te denken om over te gaan naar SC. Maakt het allemaal wat luchtiger en je kan wat meer proberen. Ben nu al te veel characters kwijt geraakt 🙈

De extra spanning met HC en een lage hp bar of een butcher die je achtervolgd! Onbetaalbaar. Nog een paar dagen op vakantie maar eenmaal thuis gaan we weer beginnen met S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ze moeten echt iets aan de stash doen.
Ik wil eigenlijk een 3e seasonal aanmaken, maar de stash capaciteit weerhoudt me ervan. Waarom niet 2 tabbladen per karakter en dan nog 2 of 3 shared? Nu is de kans groter dat ik stop dan dat ik nog een karakter aanmaak en dat alleen door gebrek aan stash. Zonde en ik zal niet de enige zijn die door dergelijke easy fixes minder gaat spelen of misschien helemaal stopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:33

Zonde van de tijd ja... maar is dat stiekem niet met alle games zo? :+
Eigenlijk niet, want het is een hobby en die kosten nou eenmaal tijd en geld ;)

Dat de kans op 4 ideale affixes enorm klein is, daar heb ik nog wel vrede mee, dat hoort gewoon bij RNG. Maar ik merk wel dat het zoveel tijd en frustratie kost om uit te zoeken welk item nou beter is. Kijk ik naar een wapen; 300 meer damage, maar geen crit chance / damage. Geen vulnerability, etc. Ik merk dat het enorm lastig is om daar een goede keuze in te maken, behalve dan door het "uit te testen", maar dat is meer een gevoelskwestie dan dat ik het meetbaar heb.

Vervolgens heb ik m'n hele inventory en stash vol liggen met items "omdat ik het wellicht nog wel een keer kan gebruiken" :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh; nog 1 commander te gaan en 4 world boss kills... En daarna is het een kwestie van: level 100 en lilith en dan is het volgens mij voltooid. Dat pvp verhaal ga ik namelijk niet doen. :)

Overigens; afgelopen helltide 4 chests kunnen looten. Ze worden inderdaad om exact het hele uur "vervangen". :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:43:
Meh; nog 1 commander te gaan en 4 world boss kills... En daarna is het een kwestie van: level 100 en lilith en dan is het volgens mij voltooid. Dat pvp verhaal ga ik namelijk niet doen. :)

Overigens; afgelopen helltide 4 chests kunnen looten. Ze worden inderdaad om exact het hele uur "vervangen". :)
Lillith en 100 zijn optioneel though als je de rest haalt. Die pvp is echt heel makkelijk. Nog geen half uurtje in dat gebied. Gewoon killen en 2/3 events doen dan heb je wel 10000 denk ik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk wel dat het redelijk makkelijk kan, maar renown is wel een dingetje. Die heb ik niet meer op HC en ook de ashes XP buff niet. Maar als ik een poging ga wagen, dan met een druid. Die gast is taai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Klagen heeft weer zin gehad, vandaag eindelijk een butcher.
Had net een lekkere mobtrain en 4 elites, dus hij heeft ze weer vakkundig kapot geslagen. Een beetje extra hulp is altijd welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40

Grvy

Bot

Nou, dan ik ook maar.

Inmiddels level 90 en heb nog geen Tempest Roar gezien. 8)7

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:43:

Voor mij nog 5 world bosses en een T43 NM. Of lvl 100 halen. Die 5 world bosses is geen probleem. Voor de andere 2 moet ik nog ff door levelen.
Maar we hebben de tijd. Het is nog lang geen 17 oktober.

Dat pvp verhaal heb ik eerst vermeden, maar het was een makkie. Misschien alleen een risico als je op HC speelt, maar op SC lijkt pvp echt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
Grvy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:43:
Nou, dan ik ook maar.

Inmiddels level 90 en heb nog geen Tempest Roar gezien. 8)7
En dan te bedenken dat er bij rond lvl 70 al 1 dropte :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adeadly
Eerste dungeon van de dag : gelijk butcher weer. Alleen bagger drops haha

2e dungeon : hey butcher hahaha. BRUH, wat is dit. Nog geen minuut later : Tempest roar drop

[ Voor 40% gewijzigd door Adeadly op 12-08-2023 15:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En ik heb gewoon zo maar een mendeln mogen looten zojuist. O_O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:32:
Nice! :*)
Mocht je er omheen willen bouwen : https://app.mobalytics.gg...pps-ring-of-mendeln-necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:32:
Waar hoe wat!? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik vind het wel jammer dat tijdens een HT de overgrote meerderheid van de drops Scared is terwijl in een NM dungeon is de overgrote meerderheid Ancestral. Mogen ze ook wel aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik dat eens wist. :) Volgen mij gewoon in een torment dungeon, toen ik ToW dungeon aan het doen was. Maar had ook gekund dat het in fields of hatred is gedropt. Weet het eigenlijk neit zeker. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:26:
Ik vind het wel jammer dat tijdens een HT de overgrote meerderheid van de drops Scared is terwijl in een NM dungeon is de overgrote meerderheid Ancestral. Mogen ze ook wel aanpassen.
Ja je zou juist verwachten dat ze in een nachtmerrie eerder bang zouden zijn...
:+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
TheBrut3 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:26:
Van mij mag Sacred in zijn geheel oprotten uit WT4. Of bv. weren op WT4 bij drops vanaf LVL 70-75 ofzo. Of geef ons WT5 voor LVL80+ met Ancestral only… genoeg mogelijkheden lijkt mij.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:57:
[...]

Van mij mag Sacred in zijn geheel oprotten uit WT4. Of bv. weren op WT4 bij drops vanaf LVL 70-75 ofzo. Of geef ons WT5 voor LVL80+ met Ancestral only… genoeg mogelijkheden lijkt mij.
Qua gear level is het misschien niet alles, maar het kan zo zijn dat er een mooie aspect op zit. Als het dan toch maar sacred gear is, dan doet het geen pijn om ze te extracten. Zo bekijk ik het maar.

Dungeon runs vanavond. Tot nu to een Vasily's Prayer en een Hunter's Zenith geloot. Moet nog ff kijken wat ik ermee kan in mijn build, of dat ik mijn build ga omgooien voor die 2 items.
Momenteel spam ik tornado's

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-08-2023 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Thalaron schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:57:
[...]

Vraag me vooral af wat dit betekend voor een eventuele WT5 en of dit gekoppeld word aan een expension etc?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hè verdorie. Weer de butcher tegen gekomen. Ditkeer in een nm49 dungeon. Het leek me even te lukken maar hij heeft me toch te pakken gekregen helaas. Het schild dat hij zichzelf geeft is shit...

Nou ja, volgende keer beter.

Oh overigens geraak ik nu richting level 88. Nog iets meer dan 12 te gaan dus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
RustStorm schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 23:26:
Hè verdorie. Weer de butcher tegen gekomen. Ditkeer in een nm49 dungeon. Het leek me even te lukken maar hij heeft me toch te pakken gekregen helaas. Het schild dat hij zichzelf geeft is shit...

Nou ja, volgende keer beter.

Oh overigens geraak ik nu richting level 88. Nog iets meer dan 12 te gaan dus...
Ah, je bent dus net over de helft qua xp :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nou, uniques droppen leuk vandaag. Ik denk dat de game wil dat ik Werebear ga spelen ofzo. De buit tot nu toe is:

Vasily's Prayer
Hunter's Zenith x2
Insatiable Fury

Voeg daar Mad Wolf's Glee x2 aan toe.

alle 4 net op, over of onder ilvl690. Ik ga nog ff door :D

[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-08-2023 02:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb hem nog nóóit gezien...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Eindelijk de mendeln wooohoooo.
Weg met die andere troep, het spel kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn rogue voltooit net haar eerste NM dungeon... droppen gewoon 2 uniques (tegelijk, op de boss) :o *O*
2 x eyes in the dark -O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

DaWizza schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 08:39:
Eindelijk de mendeln wooohoooo.
Weg met die andere troep, het spel kan beginnen.
Waar, wat en hoe? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
Ik dacht ik ga even een rondje NM doen en ja hoor eindelijk dropt mijn boots Penitent Greaves.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
-In een seasonaldungeon (ik was hearts aan het scoren)
-The One ring :+
-Dingen slopen, viel van een elite

Vanmiddag respeccen en goan B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Nou dat wordt seasonal dungeons farmen als ik morgen uit m’n slaapdienst kom. 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To do list voor huidig seizoen:
- 1 hellfire commander
- 1 world boss
- 1x echo of Lilith
- level 100
- 1 pvp kill (lol)

Dan is het hele seizoen 100% compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
RustStorm schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:35:
To do list voor huidig seizoen:
- 1 hellfire commander
- 1 world boss
- 1x echo of Lilith
- level 100
- 1 pvp kill (lol)

Dan is het hele seizoen 100% compleet.
Tenzij HC, die laatste is een makkie: vraag iemand in chat of ie slachtoffer wilt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zo het idee dat Blizz eindelijk in de gaten heeft dat uniques te belangrijk zijn voor goeie builds en nu pas spelers hun ding laten doen met builds. In de vroege WT3 levels droppen die dingen bij bosjes tegenwoordig. Goeie zaak. Kun je tenminste builds exploren en de game spelen zoals het hoort ipv lang sukkelen tot je eindelijk echt wat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zouden de super uniques ook kunnen droppen uit de nm dungeon rewards...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:22:
Zouden de super uniques ook kunnen droppen uit de nm dungeon rewards...? :)
Volgens Blizz zouden ze overal moeten kunnen droppen. Dus, ja.
Maar OF ze droppen, dat is een andere kwestie. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik de level scaling van (vooral) WT3 nu wel echt een beetje bizar vind... Er is bijna geen level scaling meer, het is gewoon level 55, tot je 61+ bent en dan is alles permanent 5 levels onder je waardoor het ook niks meer voorstelt. Blizzard gaf aan dat ze dit deden om spelers meer een gevoel van progressie te geven, in antwoord op de veelgehoorde klacht dat door de level scaling het niet uitmaakte dat je levels er bij kreeg want de vijanden levelden ook mee. Dat klopt wel... maar nu is het enige effect dat de stap van WT1/2 naar 3 stroever gaat. Nightmare dungeon level 1 is nu nota bene makkelijker* dan de WT3 overworld 8)7 dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn... (*behalve eventuele modifiers natuurlijk...)
Volgens mij is dit er een in de categorie dat ze beter aan hun eigen visie vast hadden kunnen houden ipv halsoverkop iets verzinnen om klagende spelers tegemoet te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
Net dubbel unique drop/reward in NM45 :o : https://www.xbox.com/play/media/JUSVPZV9XW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik twijfel tussen 2 amuletten. Wat mij weerhoud is de +3 ranks malice. (Rogue TB)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWDLEaxOm7bG_g7RKosLt6qpano=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MgC28mujHO4f4RRPdVMNAZpn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 154% gewijzigd door Alekz87 op 13-08-2023 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
@Alekz87 3x malice doet zo te zien 27% extra op vulnerable enemies...wil je meer defense of meer attack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Finraziel schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:50:
Mijn rogue voltooit net haar eerste NM dungeon... droppen gewoon 2 uniques (tegelijk, op de boss) :o *O*
2 x eyes in the dark -O- _O-
3 nm dungeons, 0 uniques...
Doe ik iets verkeerd?
Pagina: 1 ... 129 ... 213 Laatste