1.1.1 komt vandaag toch? Iemand enig idee hoe laat?
Diablo 4 update 1.1.1 will be released on Tuesday August 8 with the update likely to go live at around 6pm BST / 1pm EDT / 10 am PDT on all platforms.Worra schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:39:
Dus 19:00 Nederlandse tijd
Zelfde tijd zoals altijdWorra schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:39:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Mijn necromancer is er klaar voor, laat maar komen die patch. Ben wel benieuwd naar de NM dungeons met meer mobs en de bosses met meer health. Die zijn ook wel érg snel neer moet ik zeggen..

Verwijderd
Die Bonespear build op maxroll gaat ook maar heen en weer. Van 1 corps op je bar naar 2 en nu weer anders omdat je afstand wil bewaren. Ben benieuwd wat er morgen staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2023 17:08 ]
Hoop voornamelijk dat de minions een flinke buff krijgen.lolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:51:
Mijn necromancer is er klaar voor, laat maar komen die patch. Ben wel benieuwd naar de NM dungeons met meer mobs en de bosses met meer health. Die zijn ook wel érg snel neer moet ik zeggen..
[Afbeelding]
Leuk die Mendeln ring, maar als in één klap het hele legioen naar de eeuwige jachtvelden geslagen wordt heb je niets aan die ring, en vervolgens dus geen damage en alle agro op de necro …
🤞🏻
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn minions sterven nooit, alleen bij die fire enchanted elites die exploderen na 2 AOE rondjesjustifire schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:59:
[...]
Hoop voornamelijk dat de minions een flinke buff krijgen.
Leuk die Mendeln ring, maar als in één klap het hele legioen naar de eeuwige jachtvelden geslagen wordt heb je niets aan die ring, en vervolgens dus geen damage en alle agro op de necro …
🤞🏻
Benieuwd naar de feedback op de patch. Als het meevalt start ik misschien ook nog wel even een char om de tijd tot de nieuwe PoE season te overbruggen
Tesla M3LR '21
Nou boven de lvl55 NM dungeon zijn mijn minions als een sneeuwvlok voor de zon.lolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:00:
[...]
Mijn minions sterven nooit, alleen bij die fire enchanted elites die exploderen na 2 AOE rondjes
Ben wel benieuwd hoe jij ze levend laat ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik speel NM27 momenteeljustifire schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:42:
[...]
Nou boven de lvl55 NM dungeon zijn mijn minions als een sneeuwvlok voor de zon.
Ben wel benieuwd hoe jij ze levend laat ?
Patch binnen 3 min binnen
Dat is geen oplossing, dat is ontwijkend gedraglolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:55:
[...]
Ik speel NM27 momenteelDas een oplossing?
2.61 GB op de Series X, zullen wel een hoop nieuwe cosmetics zijn.
Nja ik speel HC, geen haar op mijn hoofd die meer gaat pushen dan ik nu aan het doen ben. Hopelijk ben ik volgende week ergens bij 55 in de buurt. Als de Necromancer dan nog leeft kom ik er op terugjustifire schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:07:
[...]
Dat is geen oplossing, dat is ontwijkend gedrag
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Eerste NMD gedaan na de patch en er zijn zeker meer mobs. Of ik dat beter vind weet ik nog niet want zoals verwacht door de camera die zo dichtbij zit maakt het de boel niet overzichtelijker. De objectives in een dungeon zijn dan nog vervelende omdat je door wilt knokken. Misschien een kwestie van wennen.
Lol eindelijk werkt het slepen van je characters naar de juiste volgorde in je char select XD
Ik probeerde dit bijna dagelijks maar eindelijk gefixt dus
Ik probeerde dit bijna dagelijks maar eindelijk gefixt dus
Nou het is inderdaad goed merkbaar
helemaal top. misschien zeg ik dat wel omdat het voorheen natuurlijk kut was en het misschien nog beter kan maar mag niet klagen denk ik. Zat in een Nostrava deepwood met kill all enemies en had amper downtime.
Ik heb op de PS5 een harde crash zodra ik mijn character probeer in te loggen
Edit: even eerst een non-seasonal character ingelogd, nu werkt het wel
Edit: even eerst een non-seasonal character ingelogd, nu werkt het wel
[ Voor 32% gewijzigd door lolgast op 08-08-2023 19:54 ]
Yup helltides.com staat open met de Sound en notification van WB XD
Maar bedankt!
Je merkt de mob density wel goed op je exp bar
Damn... hoop dat ik het ga redden. Is nu aan het downloaden. Lol... nou ja... anders is het jammer.
Ahhwwww missed it
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 08-08-2023 20:27 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Tree of Whispers is ook peace of sh*t geworden met drops alleen maar rares. Normaal zat er altijd wel een of meerdere legendary’s in.
[ Voor 28% gewijzigd door Buizerd__NL op 08-08-2023 20:48 ]
Idd helemaal in Akkhan's Grasp.
Gewoon ruim half level gekregen op level 66 in tier 21
Een fijne wijziging in de patch is ook dat paardjes nu altijd op volle kracht rennen voor de controller 
Daarmee stoot de controller wat mij betreft gelijk muis van de troon als beste voor lange afstanden omdat je niet meer zo awkward je cursor precies aan de rand van het scherm hoeft te houden en met controller naar mijn idee ook minder snel ergens achter vast hangt.
Daarmee stoot de controller wat mij betreft gelijk muis van de troon als beste voor lange afstanden omdat je niet meer zo awkward je cursor precies aan de rand van het scherm hoeft te houden en met controller naar mijn idee ook minder snel ergens achter vast hangt.
Gamertag: FinrazielNL
Horse Armor van The Butcher dropt net 
Slecht zichtbaar als drop overigens:
Slecht zichtbaar als drop overigens:

Heb vandaag even 2 uurtjes gespendeerd aan levelen van mijn lightning sorc... Sommige dungeons zijn wel enorm gevaarlijk met chain lightning, als ik niet oppas pull ik de hele dungeon xD.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen... Ondertussen wel level 32.
Heb mijn Bonespear Necro nog niet aangeraakt na de patch, geen idee of er echt wat is veranderd.. Misschien morgen weer even mee inloggen en kijken of helltides echt beter zijn nu qua mob density. Dat je nu 250 ipv 175 van die 'dingen' moest sparen (in vergelijk met eternal) voor zo'n mystery chest was wel even zuur haha.
*edit*, zit even de patchnotes te lezen, niet heel veel bijzonders imho.. Maar deze vond ik wel fijn:
The following Nightmare Dungeon affixes have been removed:
Resource Burn
Dat was de reden dat ik sommige van die NM dingen gewoon trashte.. zonder resource werkt de hele build niet xD dus das nie echt handig.
Oh en deze:
Fixed an issue where the Fury Against Fate quest could have its progression blocked.
Op die quest hing ik dus een paar dagen geleden
2x opnieuw geprobeerd en 2x kwam ik niet verder..
Ohhh, en last but not least.. Moet ff puntjes herspeccen xD
Fixed an issue where the Necromancer’s Imperfectly Balanced passive could only have 1 point allocated to it.
Heb mijn Bonespear Necro nog niet aangeraakt na de patch, geen idee of er echt wat is veranderd.. Misschien morgen weer even mee inloggen en kijken of helltides echt beter zijn nu qua mob density. Dat je nu 250 ipv 175 van die 'dingen' moest sparen (in vergelijk met eternal) voor zo'n mystery chest was wel even zuur haha.
*edit*, zit even de patchnotes te lezen, niet heel veel bijzonders imho.. Maar deze vond ik wel fijn:
The following Nightmare Dungeon affixes have been removed:
Resource Burn
Dat was de reden dat ik sommige van die NM dingen gewoon trashte.. zonder resource werkt de hele build niet xD dus das nie echt handig.
Oh en deze:
Fixed an issue where the Fury Against Fate quest could have its progression blocked.
Op die quest hing ik dus een paar dagen geleden

Ohhh, en last but not least.. Moet ff puntjes herspeccen xD
Fixed an issue where the Necromancer’s Imperfectly Balanced passive could only have 1 point allocated to it.
[ Voor 38% gewijzigd door TgR_KILLER op 08-08-2023 22:03 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Klopt het dat je in NM dungeons geen rode puntjes meer zit op je minimap, waar je enemies zitten zegmaar?
Hangt af of het doel is om alle enemies te doden. Dan zie je ze namelijk wel op je map.Jackson6 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:12:
Klopt het dat je in NM dungeons geen rode puntjes meer zit op je minimap, waar je enemies zitten zegmaar?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Minions smelten nog steeds op NM lvl52 
Maar wel 2 uniques in een uurtje spelen (chest en zeis) dus daar lijkt vooruitgang in te zitten.
Helltide is nu ook stukken beter, droppen nu veel meer shards.
Maar wel 2 uniques in een uurtje spelen (chest en zeis) dus daar lijkt vooruitgang in te zitten.
Helltide is nu ook stukken beter, droppen nu veel meer shards.
Volgend seizoen is die nog beter met die 40 % cold resistance
Maar heel nice
Ring of Mendeln gedropt, maar ik twijfel of ik wel wil switchen. Soms irriteer ik me mateloos aan de minions als ze niet aanvallen wie/wat ik zou willen, maar het zijn wel handige meatshields en ik sta letterlijk aan de andere kant van het scherm waardoor het wel rustig gamen is…
Waarschijnlijk ga ik de ring gewoon gebruiken
Zijn deze zo goed dan?
Ik had ze ook voor mijn barbarian gevonden...San zijn ze toch niet goed?
Heb niet veel tijd gehad om naar de patch te kijken. Slechts 1 NM gedaan, waar de mob dichtheid goed te merken is. In een gewone dungeon, die ik voor de Tree gedaan heb, is dat helaas niet het geval.
Verder heb ik de 5e tab gekocht en weer uitgelogd.
Verder heb ik de 5e tab gekocht en weer uitgelogd.
Hangt van je build en class af. Voor een TB rogue barber build zijn ze heel OP. Ik heb er al 2, kan helaas niet aan vrienden geven 😊Aggressor schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 23:02:
[...]
Zijn deze zo goed dan?
Ik had ze ook voor mijn barbarian gevonden...San zijn ze toch niet goed?
Ik heb exact deze buildPacinoAllstars schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 02:53:
[...]
Hangt van je build en class af. Voor een TB rogue barber build zijn ze heel OP. Ik heb er al 2, kan helaas niet aan vrienden geven 😊
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Er zijn voor zover ik weet geen veranderingen geweest voor de tree of Whispers. Rng is gonna rng.Buizerd__NL schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:47:
Tree of Whispers is ook peace of sh*t geworden met drops alleen maar rares. Normaal zat er altijd wel een of meerdere legendary’s in.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Met de hoeveelheid mobs ben ik inmiddels wel gestopt met oppakken van gear, behalve voor het slot waar ik het liefst een vervanger voor zou zien... Je blijft naar town porten anders en dat breekt ontzettend op voor mij. Met de NM rewards na de boss gaat het snel genoeg in mijn ogen.
Vanochtend tijdens een helltide mooi karma momentje voor een andere speler.
Ik was in mn eentje een event aan het doen met veel mobs en deze meneer of mevrouw vond het nodig om niet mee te helpen maar alleen op zijn paard rond te rijden om de cinders op te pakken. Op een gegeven moment stond ie stil en werd ie door een horde mobs van zijn paard gemept. Mogelijk liepen deze mobs achter mij aan en liep ik net toevallig zijn kant op
Deze niet zo vriendelijke speler ging dood waarna ik natuurlijk rustig het event afmaakte en mijn weg vervolgde.
Nu met de changes merk ik wel dat mijn rapid fire build minder goed is vanwege de hogere mob density. Even zoeken naar een leuke nieuwe build. Nog 4 uurtjes werken vandaag en dan bijna 3 weken vrij dus ik denk dat ik wel even op mijn gemak een andere build kan maken
Ik was in mn eentje een event aan het doen met veel mobs en deze meneer of mevrouw vond het nodig om niet mee te helpen maar alleen op zijn paard rond te rijden om de cinders op te pakken. Op een gegeven moment stond ie stil en werd ie door een horde mobs van zijn paard gemept. Mogelijk liepen deze mobs achter mij aan en liep ik net toevallig zijn kant op
Deze niet zo vriendelijke speler ging dood waarna ik natuurlijk rustig het event afmaakte en mijn weg vervolgde.
Nu met de changes merk ik wel dat mijn rapid fire build minder goed is vanwege de hogere mob density. Even zoeken naar een leuke nieuwe build. Nog 4 uurtjes werken vandaag en dan bijna 3 weken vrij dus ik denk dat ik wel even op mijn gemak een andere build kan maken
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Na elke run al je shit verkopen/salvagen. De enige manier om überhaupt gold te verkrijgen. Ik vind die volle bags wat dat betreft prima.lolgast schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 07:47:
Met de hoeveelheid mobs ben ik inmiddels wel gestopt met oppakken van gear, behalve voor het slot waar ik het liefst een vervanger voor zou zien... Je blijft naar town porten anders en dat breekt ontzettend op voor mij. Met de NM rewards na de boss gaat het snel genoeg in mijn ogen.
En daar heb ik dus een hekel aan. Als ik dungeons wil runnen om bijvoorbeeld glyphs te levellen wil ik niet elke 10 minuten town rondrennen, dan wil ik graag
1. mobs killen
2. boss killen
3. mobs killen
4. boss killen
5. mobs killen
6. boss killen
7. mobs killen
8. boss killen
9. Mogelijk salvagen maar liever mobs killen
10. You get the point..
Het probleem dat ik heb met elke keer naar town moeten en sellen/salvagen is dat ik wel gewoon nog op zoek ben naar upgrades, dus stiekem ga ik toch scannen of ik niet iets goed weggooi. En daardoor ben je zo 2 tot 3 minuten bezig in town. Dat vind ik echt zo zonde elke keer. Ik kan niet wachten op 1 of ander lootfilter waardoor er veel minder shit op grond dropt. Als ik gold wil farmen gaat het filter wel uit en dan pak ik alles op.
1. mobs killen
2. boss killen
3. mobs killen
4. boss killen
5. mobs killen
6. boss killen
7. mobs killen
8. boss killen
10. You get the point..
Het probleem dat ik heb met elke keer naar town moeten en sellen/salvagen is dat ik wel gewoon nog op zoek ben naar upgrades, dus stiekem ga ik toch scannen of ik niet iets goed weggooi. En daardoor ben je zo 2 tot 3 minuten bezig in town. Dat vind ik echt zo zonde elke keer. Ik kan niet wachten op 1 of ander lootfilter waardoor er veel minder shit op grond dropt. Als ik gold wil farmen gaat het filter wel uit en dan pak ik alles op.
Met mijn S0 char pakte ik op een gegeven moment alleen nog ancestral stuff op. Dan raakt je bag een stuk langzamer vol en potentieel zijn het upgrades. Als je nog sneller wil dan scan je bij het verkopen alleen op gear met ilvl 800+ en je bent zo klaar.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Gister na het downloaden en installeren van de 1.1.1. patch D4 weer even gedaan. Mob density is inderdaad aardig omhoog gegaan, prima.
Weet verder niet of het met de patch te maken heeft, maar kwam in NM Stockades The Butcher voor de 5e keer tegen en die mf eindelijk gesloopt
Sterker nog, ik kon ‘m redelijk facetanken 
Kleine 2 uur gespeeld, vooralsnog blij met deze patch. Komende tijd maar eens aankijken hoe ver ik ga komen met m’n Bonespear Build.
Weet verder niet of het met de patch te maken heeft, maar kwam in NM Stockades The Butcher voor de 5e keer tegen en die mf eindelijk gesloopt
Kleine 2 uur gespeeld, vooralsnog blij met deze patch. Komende tijd maar eens aankijken hoe ver ik ga komen met m’n Bonespear Build.
De Butcher blijft voor mij toch wel een probleem. Zijn attack speed is zo snel dat ik nauwelijks de kans heb op op hem te schieten... zonde! Ik wil graag het paard en trophy van hem
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben hem gisteren na de patch 2 keer tegengekomen in +/- 12 dungeons ofzo. De eerste keer was hij zo neer, de 2e keer moest ik even een extra pack zoeken voor wat meer AOE damage maar over het algemeen is hij wel te doen. Beide keren 7 levels boven de mijne.
Verwijderd
Ik heb inmiddels wat meer NMD gedaan en de mob density begint wat te wennen maar weet nog steeds niet of ik het beter vind. Camera wat verder weg en dungeons die lineair zijn zonder backtracking zou het compleet maken imo. Necro met al die corpse explsions maakt het er uiteraard ook niet overzichtelijker op. 
Mobs komen nu van alle kanten af wat er op neer komt dat ik 360graden bonespears op weg stuur om ze neer te maaien. Het werkt laten we maar zeggen.
Ben benieuwd hoe lang ik D4 leuk blijf vinden dit seizoen. de bedoeling nu is om 1 character zo hoog te brengen zolang ik er nog plezier in heb. Alts heb ik even geen zin meer in.
Mobs komen nu van alle kanten af wat er op neer komt dat ik 360graden bonespears op weg stuur om ze neer te maaien. Het werkt laten we maar zeggen.
Ben benieuwd hoe lang ik D4 leuk blijf vinden dit seizoen. de bedoeling nu is om 1 character zo hoog te brengen zolang ik er nog plezier in heb. Alts heb ik even geen zin meer in.
Wat is jullie mening omtrent guides als maxroll? Deze gasten komen aardig professioneel over en weten waar ze het over hebben.
Verwijderd
Dat het een goede plek is om te beginnen maar je moet opletten. Vreemde keuzes kom ik daar soms tegen en je merkt dat ze zo snel mogelijk de nieuwe "beste build" online gooien om op die manier dé plek te zijn waar je zou moeten zijn voor builds. Bij sommige builds heb ik de indruk dat ze er echt boven op zitten maar bij andere builds lijkt het meer een placeholder omdat er een update "moet" zijn.Alekz87 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:53:
Wat is jullie mening omtrent guides als maxroll? Deze gasten komen aardig professioneel over en weten waar ze het over hebben.
Zoals met alles, goed opletten en zelf blijven nadenk dus.
Zoals @Dazzler2120 hier beneden ook al aangeeft, Mobalytics is een aanrader.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2023 11:02 ]
Ze zijn vaak community driven.Alekz87 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:53:
In de basis zijn het goede builds, waar je uiteindelijk prima alle end-game content mee kan clearen. Het zijn ook niet de meest optimized builds.
Verder zijn de builds natuurlijk om de speelstijl van de persoon gebouwd. De Wudjijo Rogue builds werken enorm goed voor Wudjijo, omdat het naar zijn speelstijl gemaakt is. Echter veel mensen in de community beschouwen die builds niet als de 'beste' builds.
Op de officiële D4 discord zitten ook best veel theory crafters, de builds die je daar vindt zijn vaak nog nét wat verder optimized en sterker. Echter moet je er ook zelf wat meer moeite in steken om de juiste builds te vinden.
Qua overzichtelijkheid vind ik zelf Mobalytics beter; https://app.mobalytics.gg/diablo-4 - daar heb je in één oogopslag de belangrijkste dingen (bv de stat priorities van gear), i.p.v. dat je moet scrollen.
PS4 PSN: Dazzler2120
Daarom altijd hybrid gaan, dan heb je wat te doen. Speel necro juist vanwege de meatshields, anders is het een click en dodge feestje die mijn hersens niet aankunnen na werklolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:58:
Ring of Mendeln gedropt, maar ik twijfel of ik wel wil switchen. Soms irriteer ik me mateloos aan de minions als ze niet aanvallen wie/wat ik zou willen, maar het zijn wel handige meatshields en ik sta letterlijk aan de andere kant van het scherm waardoor het wel rustig gamen is…
Ik heb 1 stash tab voor het doel van het dumpen van ancestral en legendary gear tijdens het runnen van dungeons. Kijk ik op een ander moment wel naar, andere dingen maak ik junk van en verkoop of salvage ik dan. Scheelt een hoop en het werkt wel ontspannend om zonder stress goed naar die meuk te kunnen kijken.lolgast schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:39:
En daar heb ik dus een hekel aan. Als ik dungeons wil runnen om bijvoorbeeld glyphs te levellen wil ik niet elke 10 minuten town rondrennen, dan wil ik graag
1. mobs killen
2. boss killen
3. mobs killen
4. boss killen
5. mobs killen
6. boss killen
7. mobs killen
8. boss killen
10. You get the point..
Xbox: SendexNL
@EstiematiesEnzo Druid pets zijn min of meer non existant in mijn ogen. Ze doen niet genoeg damage en via paragon zijn ze niet genoeg te buffen. Je offert meer op dan je er voor krijgt in mijn ogen. Tijdens levellen wel super handig trouwens, ik zou altijd minimaal 1 rank in wolves pakken als je nog geen level 50 bent.
@MPC60 Maar dan moet je wel nog steeds naar town. Als ik dan in town ben probeer ik er ook meteen vanaf te zijn. Ik weet niet wat het is, het irriteert me gewoon. Bij Diablo 3 was het veel eenvoudig om door je loot te filteren omdat je daar specifieke legendaries/set items zocht. Daardoor ging het scannen veel sneller. Nu "moet" je veel yellows bekijken. En ja ik sorteer op ilvl en gearslot voor ik ga vergelijken, maar dat is in mijn ogen niet genoeg. Iedereen weet net zo goed als ik dat 99,999% van de drops nutteloos zijn dus die hoef ik uberhaupt niet te zien. Ik heb geaccepteerd dat ik daardoor (mogelijk) minder sterk ben dan ik zou kunnen zijn maar voor mij werkt het het beste. Ik ga gewoon verschillende 'game sessies' hanteren denk ik
1. Wil ik levellen -> negeer alles
2. Wil ik gold -> pak alle yellows op
3. Wil ik gearen -> pak specifieke ancestral yellows op
En meestal wil ik levellen
@MPC60 Maar dan moet je wel nog steeds naar town. Als ik dan in town ben probeer ik er ook meteen vanaf te zijn. Ik weet niet wat het is, het irriteert me gewoon. Bij Diablo 3 was het veel eenvoudig om door je loot te filteren omdat je daar specifieke legendaries/set items zocht. Daardoor ging het scannen veel sneller. Nu "moet" je veel yellows bekijken. En ja ik sorteer op ilvl en gearslot voor ik ga vergelijken, maar dat is in mijn ogen niet genoeg. Iedereen weet net zo goed als ik dat 99,999% van de drops nutteloos zijn dus die hoef ik uberhaupt niet te zien. Ik heb geaccepteerd dat ik daardoor (mogelijk) minder sterk ben dan ik zou kunnen zijn maar voor mij werkt het het beste. Ik ga gewoon verschillende 'game sessies' hanteren denk ik
1. Wil ik levellen -> negeer alles
2. Wil ik gold -> pak alle yellows op
3. Wil ik gearen -> pak specifieke ancestral yellows op
En meestal wil ik levellen
Ik zou eerder zeggen, pak altijd poison creeper mee, die is echt fijn tijdens het levelen en de poison synergizet ook mooi met een aantal andere skills en abilities die je voor je build nodig hebt.lolgast schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:19:
@EstiematiesEnzo Druid pets zijn min of meer non existant in mijn ogen. Ze doen niet genoeg damage en via paragon zijn ze niet genoeg te buffen. Je offert meer op dan je er voor krijgt in mijn ogen. Tijdens levellen wel super handig trouwens, ik zou altijd minimaal 1 rank in wolves pakken als je nog geen level 50 bent.
De stun (immobilize) is ook nog eens mooi meegenomen van je creeper.
PS4 PSN: Dazzler2120
Die zou ik ook doen inderdaad. Maar ik ben HC minded en dan is het hebben van afleiding voor mobs echt 100% goud waardDazzler2120 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:24:
[...]
Ik zou eerder zeggen, pak altijd poison creeper mee, die is echt fijn tijdens het levelen en de poison synergizet ook mooi met een aantal andere skills en abilities die je voor je build nodig hebt.
De stun (immobilize) is ook nog eens mooi meegenomen van je creeper.
Voor de rogue player onder ons, hoeveel life hebben/hadden ongeveer op level 60? Ik merk namelijk dat ik wel heel er weinig life heb voor mij level en dat ik veel potions nodig heb.
Ik zie dat hij nu ook tijdens boss fights binnen kan komen wandelenRustStorm schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:37:
De Butcher blijft voor mij toch wel een probleem. Zijn attack speed is zo snel dat ik nauwelijks de kans heb op op hem te schieten... zonde! Ik wil graag het paard en trophy van hem

:strip_exif()/f/image/525pMDFCMD1BvmgesLBn7WCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Die dungeon is een bijzondere denk ik omdat de boss room in het midden zit.
Pets? Pets? Oh ja, een druid kan ook pets hebbenEstiematiesEnzo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:11:
[...]
Daarom altijd hybrid gaan, dan heb je wat te doen. Speel necro juist vanwege de meatshields, anders is het een click en dodge feestje die mijn hersens niet aankunnen na werk. Ik wil wel graag een Druid spelen, vraag me af hoe tanky de pets zijn.
Ik speel nu een tijdje Hurricane/Lightning/Storm druid. Er is nog geen enkel puntje in pets gegaan en is hij enigszins viable op lvl 50, maar meer omdat er een +life when close enemies affix op mijn gear zit. Dit gecombineerd met +life on kill en +bubble geeft mij net voldoende tank-eigenschappen om makkelijk door NM3 te gaan.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
dit is dus gefixed, tevens de quest voor Helltide chestpstalman schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:19:
Gister kwam ik erachter dat mijn Season Journey bonusses niet tellen voor HC.
Als ik het scherm open met de blessings staat er dat ze maxed zijn, met 0% en kan geen punten er in gooien.
Na de patch nog maar eens kijken en anders kijken wat het gevolg is als ik in SC een aantal punten ongedaan maak.
Nog 8 world bosses te gaan voor 15/15. Voor de rewards en thrill hoef je ze niet te doen. Enige reden is de season journey, wat eigenlijk best triest is voor de feature in zijn geheel.
Zo, ik heb mijn lightning sorc vandaag eens beetje meer aangepast naar de 'meta build' met firewall en automatische firebolt. En frost nova... kwam de butcher tegen, die lag zo om, net dungeon 'eindbaas' die lag ook zo.. Dit voelt nu al veel sterker dan mijn Bonespear Nerco voelde.. en die voelde al OP toen ik ermee speelde xD Ben pas level 34... Dus moet nog best wat skills unlocken.. Word alleen beter dus..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik begrijp daar ook geen reet van. Je zou met het zweet in je handen moeten zitten maar het is eerder juist zo makkelijk en saai dat je ze liever skipped.Poops_McGhee schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:10:
Nog 8 world bosses te gaan voor 15/15. Voor de rewards en thrill hoef je ze niet te doen. Enige reden is de season journey, wat eigenlijk best triest is voor de feature in zijn geheel.
Xbox: SendexNL
Maar hoeveel moet je investeren zodat ze niet doodgaan om de haverclap?. Ik wil ze gebruiken als pure meatshield/distraction. Als jij 10 enemies hebt en 5 attacken je wolven ipv jouw, dan heb je hier 50% damage reduction vs trash. Mensen nemen hier totaal geen rekening mee.lolgast schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:19:
Heb je een link naar die build?TgR_KILLER schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:21:
Zo, ik heb mijn lightning sorc vandaag eens beetje meer aangepast naar de 'meta build' met firewall en automatische firebolt. En frost nova... kwam de butcher tegen, die lag zo om, net dungeon 'eindbaas' die lag ook zo.. Dit voelt nu al veel sterker dan mijn Bonespear Nerco voelde.. en die voelde al OP toen ik ermee speelde xD Ben pas level 34... Dus moet nog best wat skills unlocken.. Word alleen beter dus..
Kreeg zojuist Lidless Wall en Pentinent Graves binnen één minuut tijdens een helltide run.
Gisteren Blood Artisan's Cuirass en Bloodless Scream in een half uurtje dungeons spelen.
Unique drops lijken flink gebuffed te zijn!
Gisteren Blood Artisan's Cuirass en Bloodless Scream in een half uurtje dungeons spelen.
Helaash, moet hem anders zelf eens ergens ff maken. Heb paar Youtube video's gekeken en daar de belangrijkste zaken uit gehaald xD Sommige mensen hadden hem net wat anders op punten..
Hier ook 5 in 2 dagen.justifire schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 15:43:
Kreeg zojuist Lidless Wall en Pentinent Graves binnen één minuut tijdens een helltide run.
Zelfde issue als gisteren na patch:
Inloggen op seasonal character = harde crash
Eerst inloggen op Eternal en alles werkt daarna
PS5 trouwens
Inloggen op seasonal character = harde crash
Eerst inloggen op Eternal en alles werkt daarna
PS5 trouwens
Lol, 2x Azurwrath in 1 dungeon. Toch weer 900k gold.
Zit inmiddels op bijna 4 miljoen per reroll voor mijn 2h hammer, terwijl er alleen maar Strength hoeft te rollen. Normaal is dat de eerste of tweede keer wel raak.
Zit inmiddels op bijna 4 miljoen per reroll voor mijn 2h hammer, terwijl er alleen maar Strength hoeft te rollen. Normaal is dat de eerste of tweede keer wel raak.
Geen last van crashes in de game of met inloggen op seasonal characters. PS5 ook.
Vandaag met een fat boi druid begonnen. Speelt best makkelijk, maar is wel wat t......r.......a.......a......g.
Wat een verschil met een rogue op 168% movement speed.
Druid is lvl27 in een kort avondje spelen. Legion events doen het wel goed, qua XP en Tree dungeons +rewards ook wel. Niks te klagen qua leveling speed, maar dat trage wandelen van hem..... Dat is wel ff wennen, hoor.
Waar ik wel veel last van heb is de "can't do that in this area" geklooi met je paardje, als je ook al ver uit town bent. Knap irritant.
Vandaag met een fat boi druid begonnen. Speelt best makkelijk, maar is wel wat t......r.......a.......a......g.
Wat een verschil met een rogue op 168% movement speed.
Druid is lvl27 in een kort avondje spelen. Legion events doen het wel goed, qua XP en Tree dungeons +rewards ook wel. Niks te klagen qua leveling speed, maar dat trage wandelen van hem..... Dat is wel ff wennen, hoor.
Waar ik wel veel last van heb is de "can't do that in this area" geklooi met je paardje, als je ook al ver uit town bent. Knap irritant.
Verkeerd topic
[ Voor 89% gewijzigd door Lekker Ventje op 09-08-2023 21:09 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vandaag niet zo veel gespeeld. Wel de dag kunnen beginnen met de world boss en wat hellfire mystery chests kunnen openen.
Ook wat lvl 46nm gedaan en deze gaan, helemaal afhankelijk van de affixes, gemakkelijk of moeizaam.
Oh en heb een of andere druid armor voor de mount mogen krijgen uit een tree of whispers cache.
Geen gear upgraden helaas.
Oh en de sprint mountspeed op PS5 is aanzienlijk rapper sinds de patch.
Ook wat lvl 46nm gedaan en deze gaan, helemaal afhankelijk van de affixes, gemakkelijk of moeizaam.
Oh en heb een of andere druid armor voor de mount mogen krijgen uit een tree of whispers cache.
Geen gear upgraden helaas.
Oh en de sprint mountspeed op PS5 is aanzienlijk rapper sinds de patch.
[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 09-08-2023 23:03 ]
Heb vandaag beetje gespeeld met de sorc is nu alweer level 45.. morgen nog een paar levels en dan de capstone eens proberen, kijken of de sorc hem makkelijker kan dan mijn Necro vorige week...
Al paar keer nieuwe staff gevonden vanavond, had ik er net weer 1 geupgrade vond ik er weer 1 die beter was xD.. van iets van 450/500 dmg op mijn chain lightning naar 800+ gegaan vandaag
Al paar keer nieuwe staff gevonden vanavond, had ik er net weer 1 geupgrade vond ik er weer 1 die beter was xD.. van iets van 450/500 dmg op mijn chain lightning naar 800+ gegaan vandaag
Druid door geleveled tot 36 en, tot mijn verbazing, nog niet 1 keer in nood geweest. Ben maar een paar keer tot 5/9 potions gegaan, maar over het algemeen niet meer dan 1 potion nodig gehad om health op max te houden.
Ben vooral in dungeons, strongholds en Legion events geweest. Na de uitrol van de eerste hotfix ook nog eens 2 wrathful invokers en een wrathful heart weten te scoren. Geen hele goeie, maar ze droppen nu een stuk beter. Ik snapte al niet dat ze die wrathful dingen zo zeldzaam gemaakt hadden, aangezien ze toch masr tijdelijk gebruikt kunnen worden. Na season 1 ben je ze toch weer kwijt. Wat weerhield Blizz dan om de speler er lekker los mee te laten gaan? Die snappen de player base niet.
Heb nog een world boss met de rogue gedaan. Nog 7 voor de journey pass. Brutal Heart of Trickery is bugged. M'n decoy's taunt is stuk en mobs rennen massaal op mij af. Dat is niet de bedoeling en ik hoop dat dat snel gefixed wordt.
Ben vooral in dungeons, strongholds en Legion events geweest. Na de uitrol van de eerste hotfix ook nog eens 2 wrathful invokers en een wrathful heart weten te scoren. Geen hele goeie, maar ze droppen nu een stuk beter. Ik snapte al niet dat ze die wrathful dingen zo zeldzaam gemaakt hadden, aangezien ze toch masr tijdelijk gebruikt kunnen worden. Na season 1 ben je ze toch weer kwijt. Wat weerhield Blizz dan om de speler er lekker los mee te laten gaan? Die snappen de player base niet.
Heb nog een world boss met de rogue gedaan. Nog 7 voor de journey pass. Brutal Heart of Trickery is bugged. M'n decoy's taunt is stuk en mobs rennen massaal op mij af. Dat is niet de bedoeling en ik hoop dat dat snel gefixed wordt.
Niet alleen dat (einde seizoen is het weg), maar je kunt zo'n heart ook niet naar een nieuw item verplaatsen. Gevolg is dat de twee die ik gevonden heb lekker in mijn stash leven want ben nog niet heel hoog level waardoor ik alles wat ik nu heb nog regelmatig vervang en ook niet echt meer power nodig heb.Poops_McGhee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 03:40:
Druid door geleveled tot 36 en, tot mijn verbazing, nog niet 1 keer in nood geweest. Ben maar een paar keer tot 5/9 potions gegaan, maar over het algemeen niet meer dan 1 potion nodig gehad om health op max te houden.
En inderdaad, ik vroeg me ook al af waarom vijanden ineens niet meer op de decoy af lijken te gaan
Gamertag: FinrazielNL
@Finraziel @Poops_McGhee
Gisteravond was er een hotfix die oa het issue met de Trickery heart zou fixen. Dus als het goed is, na een update van de client, zou die weer juist moeten taunten.
https://www.wowhead.com/d...l-hearts-drop-rate-334508
Gisteravond was er een hotfix die oa het issue met de Trickery heart zou fixen. Dus als het goed is, na een update van de client, zou die weer juist moeten taunten.
Zit rond 58 level en, uit mijn hoofd, heb ik ongeveer 1.500 life.Buizerd__NL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:45:
Voor de rogue player onder ons, hoeveel life hebben/hadden ongeveer op level 60? Ik merk namelijk dat ik wel heel er weinig life heb voor mij level en dat ik veel potions nodig heb.
Wat mij wel serieus helpt is de aspect dat ik 150 life per second krijg als momentum actief is.
Hebben ze in de patch ook een aanpassing gedaan aan de droprate van Wrathful Invokers? Ongeveer 25 van die uncertain caches geopend zonder succes. En na de patch dropte deze gewoon van een mob in een dungeon.
Gisteren met m’n lvl 62 Bonespear Necro de keystone dungeon gedaan voor WT4. Waar ik met m’n lvl 68 Sorc (pre-season) steeds ge-oneshot werd, blies ik er nu doorheen. De boss heeft 1 gemene burst damage waar ik ff niet oplette en daardoor dood ging, maar de keer daarna lag ie vrij snel op z’n rug 
Nu in WT4 wat leuke ancestral upgrades zoeken en kijken hoe lang ik dat vol ga houden
Nu in WT4 wat leuke ancestral upgrades zoeken en kijken hoe lang ik dat vol ga houden
Dat valt nog best mee. Ik heb rond 2500 life maar ik merk bij 3000 life dat je dan de damage echt meer kan reduce.forzaracing schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:46:
[...]
Zit rond 58 level en, uit mijn hoofd, heb ik ongeveer 1.500 life.
Wat mij wel serieus helpt is de aspect dat ik 150 life per second krijg als momentum actief is.
yes dat hebben ze! heb er nu al 2, waar ik tot level 92 er 0 hadkarsb23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:56:
Hebben ze in de patch ook een aanpassing gedaan aan de droprate van Wrathful Invokers? Ongeveer 25 van die uncertain caches geopend zonder succes. En na de patch dropte deze gewoon van een mob in een dungeon.
Disobedience en die momentum aspect helpen echt ontzettend voor je defensie!Buizerd__NL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:45:
Ik heb zojuist alle gems vervangen voor Ruby’s. Level 77 hier. Wilde meer leven hebben. Had eerst topaz, maar ik merk dat ik toch geen HC speel en amper vast kom te zitten (cc)
Dat merkte ik idd ook direct na de patch, dat is mega irritant! De range van de trap lijkt ook kleiner en sommige mobs laten zien 'taunted' en lopen er dan straal langs en recht op jou af. En wat is dat opeens met al de gouden schedeltjes boven hun hoofd?Poops_McGhee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 03:40:
En de Word of Hakan Unique amulet zou toch +CD krijgen ipv +% Ultimate. Hij geeft nog steeds +% Ultimate aan bij mij. Op Reddit zeggen ze hetzelfde https://www.reddit.com/r/...rd_of_hakan_post_111_bug/
Ik dacht bij mij eerste ook dat ik lotterij gewonnen had, maar dan in 2 uurtjes kreeg ik nog 2 erbij. Tussendoor ook een Barber drop, 2,2s geloof ik, in een NM. In Het weekend nog 2 uurtjes braindead tunnels gefarmd zonder succes.Diversity schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:03:
[...]
yes dat hebben ze! heb er nu al 2, waar ik tot level 92 er 0 had.
Mja ik bewaar altijd een back-up in de stash, in geval dat een BiS ring valt, dus deze Barber gaat voorlopig ook nog in stash blijven.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik had ook nmtiers bewaard met burning resource omdat die bugged was. Maar ook die zijn niet veranderd. Vraag me af of ze alle huidige items wel hebben aangepast of alleen de nieuwe die geloot worden.MaTr1x schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:21:
[...]
Dat merkte ik idd ook direct na de patch, dat is mega irritant! De range van de trap lijkt ook kleiner en sommige mobs laten zien 'taunted' en lopen er dan straal langs en recht op jou af. En wat is dat opeens met al de gouden schedeltjes boven hun hoofd?
En de Word of Hakan Unique amulet zou toch +CD krijgen ipv +% Ultimate. Hij geeft nog steeds +% Ultimate aan bij mij. Op Reddit zeggen ze hetzelfde https://www.reddit.com/r/...rd_of_hakan_post_111_bug/
Die gast op Reddit zegt dat hij die Unique heeft geloot na patch 1.1.1
I got a Word of Hakan on my first NM dungeon after 1.1.1. I was under the impression that the ultimate skill damage was changed to cooldown reduction. However, what I got has ultimate skill damage and cooldown reduction (instead of non-physical damage). Is this a bug or did I misread or misunderstand the changes?
Wil je voor die Barber drop juist 2 seconde of 4 seconde? Dat is mij niet helemaal duidelijk. De range gaat van 4-2 dus dan lijkt het dat 2 seconde beter is maar mij lijkt het dat de damage die je in 4 seconde doet +~15% gaat. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat er volgens mij helemaal geen cooldown op zit. Heeft dat er wellicht mee te maken? Dat je liever kortere cyclus hebt zodat je wat flexibeler bent in de damage die je doet en niet bij iedere mob 4 seconde hoeft te wachten?Mofkees schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:24:
[...]
Ik dacht bij mij eerste ook dat ik lotterij gewonnen had, maar dan in 2 uurtjes kreeg ik nog 2 erbij. Tussendoor ook een Barber drop, 2,2s geloof ik, in een NM. In Het weekend nog 2 uurtjes braindead tunnels gefarmd zonder succes.
Mja ik bewaar altijd een back-up in de stash, in geval dat een BiS ring valt, dus deze Barber gaat voorlopig ook nog in stash blijven.
Ik heb meer aan 2 sec. Want mobs gaan toch wel dood. 4 sec is handig voor langere gevechten zoals een boss of tier 100 (met sterke elites). Dan zorgt die 4 seconden voor een nog hogere dmg burstkarsb23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:41:
[...]
Wil je voor die Barber drop juist 2 seconde of 4 seconde? Dat is mij niet helemaal duidelijk. De range gaat van 4-2 dus dan lijkt het dat 2 seconde beter is maar mij lijkt het dat de damage die je in 4 seconde doet +~15% gaat. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat er volgens mij helemaal geen cooldown op zit. Heeft dat er wellicht mee te maken? Dat je liever kortere cyclus hebt zodat je wat flexibeler bent in de damage die je doet en niet bij iedere mob 4 seconde hoeft te wachten?
Bedoel je Stolen Vigor aspect? Nou die is nog niet gedropt bij mij als legendary en aspect.Alekz87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:20:
[...]
Disobedience en die momentum aspect helpen echt ontzettend voor je defensie!
Ik heb zojuist alle gems vervangen voor Ruby’s. Level 77 hier. Wilde meer leven hebben. Had eerst topaz, maar ik merk dat ik toch geen HC speel en amper vast kom te zitten (cc)
Ik zat inderdaad ook over na te denken om mijn Topaz gems te vervangen voor Ruby's.
Sorry. Bedoel inderdaad Vigor. (Wellicht overbodig, en weet je dit allang)Probeer helltides te doen, daar krijg je naast loot ook obols van al die events. En daar kan je dan pants van kopen. Soms wel 15 tegelijk (afhankelijk van je Max obols).Buizerd__NL schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:46:
[...]
Bedoel je Stolen Vigor aspect? Nou die is nog niet gedropt bij mij als legendary en aspect.
Ik zat inderdaad ook over na te denken om mijn Topaz gems te vervangen voor Ruby's.
[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 10-08-2023 09:48 ]
Sinds vanmorgen officieel, ik heb alle Necro uniques gehad behalve Mendln ring.
*zucht steun puf klaag
Ik ga morgen een andere build proberen.
Full zoo is leuk, ik kom alleen niet vooruit. Downtime door resource regen is te lang en alles boven nmd28 is wel een dingetje.
Op naar de meta build.
*zucht steun puf klaag
Full zoo is leuk, ik kom alleen niet vooruit. Downtime door resource regen is te lang en alles boven nmd28 is wel een dingetje.
Op naar de meta build.
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
die Ring maakt idd je build wel ik kom echt nooit meer onder de 80% resource... maar ik heb wel die hearts die decrepify en mn corpse spells (tentacles en explosion) automatisch casten dat helpt wel echt enormDaWizza schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:51:
*zucht steun puf klaag
Op naar de meta build.
nog steeds niet de aspect die mn bonestorm langer laat duren
Verwijderd
Mij maakt het niet uit omdat ik toch zonder minions speel maar op level 80 ben ik die ring ook nog niet tegen gekomen. Ligt dus niet aan jou.DaWizza schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:51:
*zucht steun puf klaag
Op naar de meta build.
——
Ik vind de xp buff goed uitpakken na de patch, prima tempo nu. De mob density vind ik in lineaire dungeons ook beter maar in open stukken wat chaotisch.
Eens kijken welk level ik haal voordat NMD’s m’n strot uit komen.
Hmm met necromancer level 65, maar naar tier 4 niet te doen. Bedoel dan die dungeon van 3 naar 4.
Speel met minions en zou het liefst ook met minions werken, maar qua moeilijkheidsgraad lijkt het wel stukken lastig per tov andere classes.
Speel met minions en zou het liefst ook met minions werken, maar qua moeilijkheidsgraad lijkt het wel stukken lastig per tov andere classes.