Acties:
  • 0 Henk 'm!
toch jammer als vriendinlief de slimste mens wil kijken... :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die slager begint me inmiddels wel flink te irriteren. :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het lijkt er op dat ik deze hele korte speelsessie wel 2 upgrades heb gevonden... dus dat is dan wel weer geinig om te merken.

Even afwachten of ik een verschil ga merken de komende tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb m'n 4.0sec Barber verruild voor een 2.2sec Barber. Goed verschil met NM's farmen. Packs gaan nu echt in 2 hits plat. De langzame Barber lijkt beter voor boss fights. De snelle Barber lijkt beter voor speedfarming.
Ben vandaag gekomen tot lvl90 en een beetje. Afgelopen middag flink in de tuin aan het werk geweest, wat ik niet gewend ben, dus ik ben een beetje op en heb meer slaap nodig :D

Morgen gewoon weer verder met m'n konijntjes najagen.....

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-08-2023 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:27:
Die slager begint me inmiddels wel flink te irriteren. :(
Dit zou voor mij op dit moment een reden rijn geen hc character te maken, ook al zijn hc builds meer survival gericht haha. Stom beest. :p

Ben nu level 96, dus nog maar een aantal te gaan. Misschien dat ik, naast echo of Lilith, eens ga proberen de domhainne tunnels te trotseren met een alt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 07:01:
[...]

Dit zou voor mij op dit moment een reden rijn geen hc character te maken, ook al zijn hc builds meer survival gericht haha. Stom beest. :p
Juist de reden wat HC spannend maakte :P

Heel vreemd maar nu ik "gestopt" ben voor dit seizoen krijg ik ineens wel zin om de grind een beetje door te zetten naar 100 :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:32:
[...]

Juist de reden wat HC spannend maakte :P

Heel vreemd maar nu ik "gestopt" ben voor dit seizoen krijg ik ineens wel zin om de grind een beetje door te zetten naar 100 :P
En dat is nou precies waar Blizzard over het algemeen goed in is. Het gevoel geven weer te willen spelen als je bedacht hebt om te stoppen tot nader orde... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 13:15
Nou, gisteren even doorgepakt en mijn Druid heeft de storyline, WT3 capstone en season quest af. Nu eens kijken hoe ik zo snel mogelijk naar WT4 kom. Ben lvl51 inmiddels.

Moet zeggen dat ik me nog vrij zwak voel in WT3, vooral omdat ik niet mijn 'Aspect of the Aftershock' meer heb. Op lvl25~ vond ik een wapen (ilvl330~) met die aspect en ik heb het tot lvl50 volgehouden met dat wapen. Nu een sacred wapen ilvl670 eindelijk meer damage met 1 Landslide dan met de dubbele. Ik twijfel alleen of ik deze Aspect nu weer op mijn gear moet zetten. Hopelijk kan ik voor lvl60 al door naar WT4 dus dan zou ik het item met Aftershock direct weer vervangen. Ben geen item met het aspect meer tegengekomen sinds lvl25. Wat zouden jullie doen? Neig nu toch naar imprinten omdat het vrij lang duurt in dungeons nu allemaal.

Vanavond proberen te grinden naar WT4, maar levels gaan weer een stuk langzamer dan voor <50 dus ben benieuwd hoe ver ik kom.

Ben de build (landslide, poison creeper) ook wel beetje zat aan het worden dus op WT4 denk ik door naar een andere build zodra ik daar de aspects voor heb.

Edit: nog een random vraagje, maar ik dacht ik gooi Vigo's Amulet weg, maar toen kreeg ik een waarschuwing. Is er een reden om deze niet te verkopen? (salvagen kan niet)

[ Voor 7% gewijzigd door DennisCle op 22-08-2023 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Gisteravond hoorde ik weer fresh meat, dan krijg je het toch warm als hardcore char. Maar deze keer ben ik er mooi vandoor gegaan met zijn bijl/cleaver. 2-2 is de stand nu. Necro inmiddels weer 32, nog 10 en dan zijn we weer op het level waar de vorige dood ging :)

Als ik de 50 heb gehaald ga ik denk ik toch eens kijken naar een SC barb. Want echt world bosses doen op hardcore is toch wel een risico moet ik zeggen. Geeft natuurlijk ook een extra kick als je het wel haalt, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:28
DennisCle schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:17:
Nou, gisteren even doorgepakt en mijn Druid heeft de storyline, WT3 capstone en season quest af. Nu eens kijken hoe ik zo snel mogelijk naar WT4 kom. Ben lvl51 inmiddels.

Moet zeggen dat ik me nog vrij zwak voel in WT3, vooral omdat ik niet mijn 'Aspect of the Aftershock' meer heb. Op lvl25~ vond ik een wapen (ilvl330~) met die aspect en ik heb het tot lvl50 volgehouden met dat wapen. Nu een sacred wapen ilvl670 eindelijk meer damage met 1 Landslide dan met de dubbele. Ik twijfel alleen of ik deze Aspect nu weer op mijn gear moet zetten. Hopelijk kan ik voor lvl60 al door naar WT4 dus dan zou ik het item met Aftershock direct weer vervangen. Ben geen item met het aspect meer tegengekomen sinds lvl25. Wat zouden jullie doen? Neig nu toch naar imprinten omdat het vrij lang duurt in dungeons nu allemaal.

Vanavond proberen te grinden naar WT4, maar levels gaan weer een stuk langzamer dan voor <50 dus ben benieuwd hoe ver ik kom.

Ben de build (landslide, poison creeper) ook wel beetje zat aan het worden dus op WT4 denk ik door naar een andere build zodra ik daar de aspects voor heb.

Edit: nog een random vraagje, maar ik dacht ik gooi Vigo's Amulet weg, maar toen kreeg ik een waarschuwing. Is er een reden om deze niet te verkopen? (salvagen kan niet)
Mijn vriend had dat euvel ook dat hij de build zat werd van landslide. Is gegaan voor zo'n bulwark shred build en heeft nu zeker weer zin in.

Ja je kan die vigo's amulet bewaren voor een alt, maar zelf heb ik deze al niet meer liggen ( ook omdat ik de story natuurlijk niet gedaan heb in me season). Heeft alleen nut voor eternal chars dan

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Adeadly schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:39:
[...]

Mijn vriend had dat euvel ook dat hij de build zat werd van landslide. Is gegaan voor zo'n bulwark shred build en heeft nu zeker weer zin in.

Ja je kan die vigo's amulet bewaren voor een alt, maar zelf heb ik deze al niet meer liggen ( ook omdat ik de story natuurlijk niet gedaan heb in me season). Heeft alleen nut voor eternal chars dan
Hmm, dan gooi ik de amulet gewoon weg, want ik ga niet nog een alt maken in season 1. Thanks.

Wat betreft een nieuwe build wil ik eerst ff comfortabel naar WT4 gaan. Dan ga ik wel ff zoeken online waar ik naartoe kan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Adeadly schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:39:
[...]

Ik ben nu level 67 druid met landslide en ik ben het ook een beetje zat aan het worden. Qua items is het ook best lastig om de juiste stats te krijgen, dus ik kan eigenlijk na elke NM dungeon en helltide alles gewoon verkopen/salvagen. Daarnaast zijn de cooldowns af en toe ook te lang, waardoor ik bezig blijf met simpele attacks. Het is een beetje hollen of stilstaan met de build die ik heb.

Ik heb in m'n stash wel een aantal uniques die allemaal richting werewolf gaan, dus ik denk dat ik een poison shred build ga proberen. Weet echter van m'n rogue dat wisselen van build echt even slikken is tot je de items weer een beetje op orde hebt.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Chevalric schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:06:
[...]

Ik ben nu level 67 druid met landslide en ik ben het ook een beetje zat aan het worden. Qua items is het ook best lastig om de juiste stats te krijgen, dus ik kan eigenlijk na elke NM dungeon en helltide alles gewoon verkopen/salvagen. Daarnaast zijn de cooldowns af en toe ook te lang, waardoor ik bezig blijf met simpele attacks. Het is een beetje hollen of stilstaan met de build die ik heb.

Ik heb in m'n stash wel een aantal uniques die allemaal richting werewolf gaan, dus ik denk dat ik een poison shred build ga proberen. Weet echter van m'n rogue dat wisselen van build echt even slikken is tot je de items weer een beetje op orde hebt.
Ja dat vond ik ook irritant op mijn Rogue toen ik van Penetrating Shot naar Barrage ging. Daarom wil ik het op die Druid één keer goed doen zodra ik comfortabel in WT4 aan de slag kan. Nu eerst maar eens zorgen dat ik wat sneller door WT3 ram.
Poops_McGhee schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:40:
Doet er nog iemand wat met hun malignant invokers? Ik pak ze niet eens meer op en laat de hearts ook liggen.
Van alle soorten hearts nog veel in m'n stash, maar als ik ruimte nodig heb, dan gaan er veel de scrapper in.
Er liggen ook nog 36 wrathful invokers in de kist. Doe ik helemaal niets meer mee.
Net pas begonnen met de seasonal content, maar in het begin is het wel armoede met invokers en ichors. Moet dat nu nog goed in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mag ik al gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:38
Diablo iV met je meenemen is ook een optie. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Is seasonal spelen echt een noodzaak voor World Tier 4?

Mijn Bone Necro is nu lvl 66 en de stap van World Tier 3 naar 4 is echt enorm. Ik probeer mee te komen met een vriend (lvl 77 sorcerer) en eigenlijk gluurt om iedere hoek een 1-hit-kill op mij, zelfs van non-elites.
Mijn damage output is geweldig, maar ik kan geen enkele klap verdragen en mis ook de skills (zowel van de necro als mijn eigen skills....) om alles te ontwijken. Letterlijk een glass cannon build.

Ik heb al veel gedaan aan + Armor, + HP en (close) Damage Reduction, maar zo veel krijgt de Necro niet op zijn gear.
Nu zit ik te denken aan een build van het internet na te maken, maar eigenlijk alles is gebaseerd op seasonal items.

Is het uberhaubt mogelijk, of kan ik beter opnieuw starten in seasonal?

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

X-Kiwi schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:28:

Mijn Bone Necro is nu lvl 66 en de stap van World Tier 3 naar 4 is echt enorm. Ik probeer mee te komen met een vriend (lvl 77 sorcerer) en eigenlijk gluurt om iedere hoek een 1-hit-kill op mij, zelfs van non-elites.
Mijn damage output is geweldig, maar ik kan geen enkele klap verdragen en mis ook de skills (zowel van de necro als mijn eigen skills....) om alles te ontwijken. Letterlijk een glass cannon build.

Ik heb al veel gedaan aan + Armor, + HP en (close) Damage Reduction, maar zo veel krijgt de Necro niet op zijn gear.
Nu zit ik te denken aan een build van het internet na te maken, maar eigenlijk alles is gebaseerd op seasonal items.

Nee joh. Ik doe helemaal niets met Seasonal. Ik heb 1 eternal character (ook necro, bone-spirit-build) nu op level 86. Ik raak seasonal nog niet met een stok aan. Ik ga niet steeds opnieuw beginnen, daar heb ik helemaal geen tijd voor.

Ik denk dat het goed is om eens een build van internet te plukken. Ik heb zelf ook eerst zelf lopen prutsen, maar als je zo'n build volgt heb je gewoon iets waarmee je het echt wel moet overleven. Ik ben absoluut geen hoogvlieger, maar one-hit-doodgaan gebeurt me echt nooit. En ik heb dus niets van season-spullen ofzo.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
X-Kiwi schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:28:

Had ik in het begin ook met mijn Eternal Rogue toen die in WT4 binnenkwam. De elites waren extreem gevaarlijk, was voor mij veel in-out en kiten.

Ik heb toen inderdaad zoals @spaceboy zegt een build van het internet geplukt en wat extra defensive nodes gepakt op het paragon board. Toen ik eenmaal mijn build redelijk in de buurt had (aspects zijn ook echt huge, zorg dat je de juiste hebt) heb ik de paragon points weer eruit gehaald om de build te volgen.

Inmiddels op lvl70 gaat het erg goed en zit ik met dungeons comfortabel in NM25. Zou dat prima verder kunnen brengen. Heb het echter al een tijdje niet meer aangeraakt omdat ik een alt ben begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het wel fijn vinden als er een optie was om party invites uit te zetten in de game.
Altijd wel weer een of meerdere idioten die je moet blocken, omdat ze bij events invites op je spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op Xbox kan je die invite gewoon negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:15:
Ik zou het wel fijn vinden als er een optie was om party invites uit te zetten in de game.
Altijd wel weer een of meerdere idioten die je moet blocken, omdat ze bij events invites op je spammen.
Is toch fijn, full party meer xp en daarna meteen leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tranzity schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:41:
Op Xbox kan je die invite gewoon negeren
Ik kan ze alleen accepteren of afwijzen. Negeren kan ook, maar dan heb je die balk lang in beeld.
Zal eens kijken of PS5 ook een invite ignore functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roystonrio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:48:
[...]

Is toch fijn, full party meer xp en daarna meteen leaven.
Ik vind er niks aan en als ik een invite al 2 keer van dezelfde persoon afgewezen heb, dan ben je wat mij betreft een idioot als je een 3e invite stuurt. En die zitten er zat tussen. Mijn blocklijst is lang.
Erg irritant, die invite spammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lvl 73 vorige week aangetikt, heb aardige gear met relatief goede stats op alle pieces (hier en daar kan wel een % meer crit chance). Alleen de Wrathfull Maligent gem die ik wil (die crit delay damage explosion gem) wil maar niet droppen.

Lijkt wel dat er per dag maar 1 type drop en die blijf je dan de hele dag looten.
Zo krijg ik constant de DoT damage gem op 1 dag en de dag er na de imbuement gem voor rogues, dan de dag er naar weer die ruk DoT gem...

Ben er wel een beetje klaar mee op die manier, RNG is RNG maar naar zo veel van die seasonal dungeon runs is de lol er wel van af.

Mijn seasonal Rogue is gepakeerd en lvl 73 tot 75 is voor mij (gok dat vele hier stranden) toch wel zo'n beetje het eind station van D4 had ik ook al pre-season daar is mijn rogue gestrand op lvl 71

Wellicht dat ik later nog een keer inlog en wat NM dungeons run, er is niet zo veel anders te doen tot lvl 100.

Hopelijk is S2 wat intressanter na lvl 75-ish (bijvoorbeeld een WT5) anders ben ik bang dat dit net als D3 gewoon na 5 seizoenen op mijn online games plank blijft liggen zonder te installeren.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:00:
[...]

Ik kan ze alleen accepteren of afwijzen. Negeren kan ook, maar dan heb je die balk lang in beeld.
Zal eens kijken of PS5 ook een invite ignore functie heeft.
haha ik invite b.v. altijd willekeurig iemand bij WB/Legions.. is toch gratis XP... daarna gelijk leaven.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:00:
[...]

haha ik invite b.v. altijd willekeurig iemand bij WB/Legions.. is toch gratis XP... daarna gelijk leaven.
1 invite vind ik tot daaraantoe, maar als ik al afgewezen heb en iemand blijft direct weer inviten, dan gaan ze op block. Ik vind het idioot gedrag om weer invites te spammen, nadat iemand Nee heeft gezegd. Flikker lekker op met je invites :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:18:
[...]

1 invite vind ik tot daaraantoe, maar als ik al afgewezen heb en iemand blijft direct weer inviten, dan gaan ze op block. Ik vind het idioot gedrag om weer invites te spammen, nadat iemand Nee heeft gezegd. Flikker lekker op met je invites :P
Ik weet niet hoe het op pc gaat maar op console is het nogal lastig eigenlijk. Je moet bij iemand in de buurt staan en dan het menu oproepen en dan inviten. Kan mij prima voorstellen dat iemand echt niet in de gaten heeft dat hij weer een invite naar dezelfde stuurt. Verder is het extra exp dus ik accepteer altijd zelf en leave na het event.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MPC60 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:10:
[...]

Ik weet niet hoe het op pc gaat maar op console is het nogal lastig eigenlijk. Je moet bij iemand in de buurt staan en dan het menu oproepen en dan inviten. Kan mij prima voorstellen dat iemand echt niet in de gaten heeft dat hij weer een invite naar dezelfde stuurt. Verder is het extra exp dus ik accepteer altijd zelf en leave na het event.
Ik maak het vaak genoeg mee dat een nieuwe invite direct gespammed wordt, nadat je hem geweigerd hebt.
Misschien maken de meesten daar geen punt van, maar ik wel. Zal de leeftijd wel zijn. Maarja, daarom wil ik het toch wel als optie zien, zodat je zelf kunt kiezen of je invites wilt ontvangen of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:02:
[...]

Ik maak het vaak genoeg mee dat een nieuwe invite direct gespammed wordt, nadat je hem geweigerd hebt.
Misschien maken de meesten daar geen punt van, maar ik wel. Zal de leeftijd wel zijn. Maarja, daarom wil ik het toch wel als optie zien, zodat je zelf kunt kiezen of je invites wilt ontvangen of niet.
Eigenlijk is dit iets wat Blizzard gewoon zelf al had moeten ondervangen door na een weigering een bepaalde timeout te hanteren voor je diezelfde persoon weer kunt inviten. Hoeft niet heel lang te zijn zodat het niet vervelend wordt als je onhandige neefje per ongeluk declinet, maar zou denk ik al een stuk helpen bij dat soort gespam. Maar ja zo is er heel veel wat Blizzard eigenlijk al had moeten doen...

Heb er zelf overigens ook geen last van want ik accepteer inderdaad ook gewoon en ga na het event weer er uit, maar als je dat niet wil dan is dat ook je goedrecht natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTnUHCKYJ4zZ0vcPMw5lHECCVak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CMyvGGIIEHvVm3twOvgrYRh2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2023 22:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dat wordt dus een blood necromancer maken... ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iodMmmPUOvOiEPOwyeXwBkya2Ig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dorxcAP4FjdzGQva3QZ3shq5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__H1zc1_dr0pPeQzYU3Qenm0tIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f0ur4iAV15yaseG9HSu5ZjG2.jpg?f=fotoalbum_large

Hele goeie changes.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn er overigens op tijd bij met nog bijna 2 maanden te gaan. Jeetje. Ziet er inderdaad goed uit waar ze mee aan de slag zijn gegaan. Zullen hoop mensen terug komen. ;)

Target farmen... terug naar diablo 2. :P Mephisto, pindle en diablo runs all over again... oh en nithalak... als je zin had en misschien baal... haha

Wat dat renown overdracht gebeuren inhoudt... ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Wat een toffe trailer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vampiric powers...... En misschien wel een nieuwe class; Vampires? Ik bedoel, als dit powers zijn, waar je over 3 maanden weer gedag naar moet zwaaien, dan wordt dat wel een taai afscheid. Daar moet meer achter zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:25:
Klinkt alsof we gewoon nooit meer renown gaan farmen want alle belangrijke zaken hou je.
Of dit een goede verbetering is... Ik weet het niet. Niet dat renown farmen nou zo leuk is maar er moet wel genoeg bij komen om te doen want je komt alleen maar sneller op het punt dat je alleen nog nm's doet.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Goed begin is het halve werk. Nu nog wat qol upgrades en een groupfinder.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blizzard: "We doen niet meer aan target farming".

also Blizzard: "Better target farming of Uniques & Uber uniques" in season 2....

Hetzelfde nerf, boost, nerf, boost verhaal.

Puntje bij paaltje zijn we gewoon weer op een vorig beginpunt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Eerste NM1 dungeon op mijn Druid en direct 2 uniques: Mad Wolfs Glee en Hunter's Zenith. Ook mijn eerste world boss meegepakt (zit daar nog een voorspelbaar ritme in?).

Vliegende start, al is de enige unique die ik wil de staff of the crone.

Waarom zegt men trouwens dat het lastig is om the Barber te krijgen? De Wrathful heart aan het einde van de questline is toch hetzelfde, alleen met een andere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:13:
Eerste NM1 dungeon op mijn Druid en direct 2 uniques: Mad Wolfs Glee en Hunter's Zenith. Ook mijn eerste world boss meegepakt (zit daar nog een voorspelbaar ritme in?).

Waarom zegt men trouwens dat het lastig is om the Barber te krijgen? De Wrathful heart aan het einde van de questline is toch hetzelfde, alleen met een andere naam?
Dat waren ook mijn eerste uniques voor mijn druid. Vasily's Prayer dropte ook vaak en Greatstaff of Crone.
Maar Mad Wolf Glee en Hunter's Zenith dropten wel heel vaak.
Ligt eraan welke kant je op wilt met je druid. Greatstaff is wel een hele fijne unique voor een Wolf build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druid tot 93 3/4 geleveled. Weinig uniques gezien, behalve de Hunter's Zenith en Crone. Allebei minder dan wat ik heb.
Ik ben The Butcher 5x tegengekomen, 5x geen vlees voor hem en 5x geen mount trophy voor mij.
Nog 6 1/4 level en dan heb ik een 2e lvl100 character.
Waarschijnlijk ga ik, nadat de Druid 100 is, de Rogue verder naar de 100 levelen en in Season 2 beginnen met een Sorc of Barb. We moeten toch nog een paar maanden wachten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee stop eens even met levelen... ;)

Nog 2.5 levels voor mij te gaan. Hoop dat het deze week nog lukt om 100 te geraken. :)

Heb overigens even met de twee nieuwe items gespeeld die ik onlangs gevonden had; lijk net iets vaker resource issues te hebben dan voorheen. Maar kan het nog niet goed genoeg pijlen eigenlijk. Dus nog even door met huidige gear. :)

Oh en gisteren een aantal keer nm74 kunnen doen. Lukt annsich makkelijk als ze niet bij me in de buurt komen.

Ohhhh en had een vette ring gevonden met de verkeerde kleur socket. :(

[ Voor 84% gewijzigd door RustStorm op 23-08-2023 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
DennisCle schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:13:

Die twee uniques heb ik al 2-3x gehad, net als Insatiable Fury. Greatstaff of the Crone heb ik nog nooit gezien, terwijl ik die graag zou willen. Die ring en chests zijn niet zo geweldig voor mijn build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Seizoen 2 ziet er inderdaad leuk uit (van wat er 2 maanden voor de release bekend is). Voor die tijd dan toch maar even die laatste renown's nog even halen. Realiseer mij nu pas dat ik uber lilith heb gedaan zonder een aantal paragon punten. Wellicht had dat 50 try's minder gekost :+.

Of je die Renown nou leuk vond of niet, het is wel een stukje content wat ze weghalen. Hoop dus dat er wel wat leukers voor in de plaats komt om ons zoet mee te houden (zeker op endgame :P).

off-topic; Ben met PoE maar eens begonnen, voor het eerst, gezien daar ook een nieuw seizoen is. De berg aan content daar is fantastisch, ben nog bij ACT 6 maar wat je allemaal al wel niet kan doen qua leuke side-activiteiten. Snap dat dit geen PoE forum is maar gezien het ook een ARPG is, hoop ik dat de hoeveelheid content die daarin zit ook uiteindelijk in Diablo komt. Al zal dat nog wel wat jaartjes in beslag nemen gok ik zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16

Louw Post

Cerenas

Ik heb destijds heel veel D3 gespeeld aan het begin (nooit echt de seasons gespeeld), omdat ik D3 echt leuk vond had ik de Ultimate Edition van D4 gepre-ordered (was een slecht idee, I know). Ik was niet echt op de hoogte hoe de seasons werken (blijkbaar een nieuw character maken in die season) en ik speel uiteindelijk toch niet heel veel D4, waardoor ik ook de main quest nog niet afgerond heb om überhaupt een season character te maken, ben ik benieuwd wat handig is om te doen. Ik ben best wel een completionist, dus tot nu toe heb ik in de uren die ik wel gespeeld heb de eerste 2 regio's afgerond (alle Altars of Lillith, dungeons en (side-)quests tot in hoeverre mogelijk in Fractured Peaks en Scosglen).

Moet ik dan de main quest gaan rushen om vervolgens een season character te maken om überhaupt gebruik te kunnen maken van de "Accelerated Seasonal Battle Pass Unlock"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:03

JSchut

.....

Louw Post schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:24:
Ik heb destijds heel veel D3 gespeeld aan het begin (nooit echt de seasons gespeeld), omdat ik D3 echt leuk vond had ik de Ultimate Edition van D4 gepre-ordered (was een slecht idee, I know). Ik was niet echt op de hoogte hoe de seasons werken (blijkbaar een nieuw character maken in die season) en ik speel uiteindelijk toch niet heel veel D4, waardoor ik ook de main quest nog niet afgerond heb om überhaupt een season character te maken, ben ik benieuwd wat handig is om te doen. Ik ben best wel een completionist, dus tot nu toe heb ik in de uren die ik wel gespeeld heb de eerste 2 regio's afgerond (alle Altars of Lillith, dungeons en (side-)quests tot in hoeverre mogelijk in Fractured Peaks en Scosglen).

Moet ik dan de main quest gaan rushen om vervolgens een season character te maken om überhaupt gebruik te kunnen maken van de "Accelerated Seasonal Battle Pass Unlock"?
Volgens mij kun je die ook bewaren voor season 2. Zolang je hem nu niet activeert.

https://twitter.com/PezRa...7RgQXtvCqbmnrF99vp3w&s=19

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 23-08-2023 09:29 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16

Louw Post

Cerenas

JSchut schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:26:
[...]

Volgens mij kun je die ook bewaren voor season 2. Zolang je hem nu niet activeert.

https://twitter.com/PezRa...7RgQXtvCqbmnrF99vp3w&s=19
Dankje! Dat is fijn om te horen, geeft me wat meer tijd in ieder geval haha :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Louw Post schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:31:
[...]

Dankje! Dat is fijn om te horen, geeft me wat meer tijd in ieder geval haha :)
S1 season pass is echt binnen een paar dagen klaar, zonder level skip speel je hem uit na L70~75 (20~30 uurtjes) en daarvoor nog 2 maanden tijd.

Aan de andere kant wordt het misschien ook niet langer/beter in de komende seasons.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
RustStorm schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:25:
Ze zijn er overigens op tijd bij met nog bijna 2 maanden te gaan. Jeetje. Ziet er inderdaad goed uit waar ze mee aan de slag zijn gegaan. Zullen hoop mensen terug komen. ;)

Target farmen... terug naar diablo 2. :P Mephisto, pindle en diablo runs all over again... oh en nithalak... als je zin had en misschien baal... haha

Misschien zien ze in de data mensen al stoppen / minder spelen. Merk je ook op het forum, gaat minder hard met de reacties. Nu alvast s2 promoten zodat de mensen toch nog enthousiast worden voor een volgend seizoen. En met dat renown stuk en gems apart luisteren ze toch naar de community (hoewel dat misschien van het begin er al in had moeten zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het trouwens wel echt te gek vinden als ee uiteindelijk ook weer runes en dus runewords geïmplementeerd gaan worden... gaf toch nog iets extra's...

Net als set items...

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 23-08-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Updated elemental resistances?
Dat is nu toch gewoon helemaal fucked en werkt totaal niet? Dat willen ze nu verkopen als iets voor season 2 terwijl dat gewoon iets is voor wat fatsoenlijk zou moeten werken in de basis..

Hier intussen bijna level 98 met de Rogue. Nog even naar de 100 drukken voor het idee! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schaapiej schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:51:
[...]

Updated elemental resistances?
Dat is nu toch gewoon helemaal fucked en werkt totaal niet? Dat willen ze nu verkopen als iets voor season 2 terwijl dat gewoon iets is voor wat fatsoenlijk zou moeten werken in de basis..

Hier intussen bijna level 98 met de Rogue. Nog even naar de 100 drukken voor het idee! :P
nee ze laten weten dat het geupdate word in season 2 en wel werkt (is het idee) nu doet het niks nee en dat was niet bedoeld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 13:02
Mofkees schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

S1 season pass is echt binnen een paar dagen klaar, zonder level skip speel je hem uit na L70~75 (20~30 uurtjes) en daarvoor nog 2 maanden tijd.

Aan de andere kant wordt het misschien ook niet langer/beter in de komende seasons.
Wat zorgt ervoor dat je zo snel levels krijgt ? Ik ben nu net lvl 70 maar in de season pass zit ik in de 60.
Nog lang niet klaar hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:29:
[...]

nee ze laten weten dat het geupdate word in season 2 en wel werkt (is het idee) nu doet het niks nee en dat was niet bedoeld.
Kwam mij over als 'een ding' voor season 2 op die afbeelding. Maar als ze het dan ook maar direct op Eternal zetten is het goed!
Ben wel benieuwd wat (goed) werkende resistance gaat betekenen voor de NM dungeons. Kun je straks ineens ez pz overal doorheen vliegen haha

Ik word intussen wel enigszins chagrijnig van die grote skelet bogen. Staan 3 schermen verderop en schieten je in 1x kapot -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
het was toch ok, sloop die hele resist er gewoon uit.

Wel weer jammer dat Item hunten bij 1 boss, niets over XP na lvl 50.Het blijft saai, alleen nu is het saaie
MFruns erbij gekomen en we worden minder sterk (he resist, 1 stat per item minder?).
Dit werkt alleen maar in het voordeel van Bots :(

[ Voor 28% gewijzigd door pstalman op 23-08-2023 12:57 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pstalman schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:56:
het was toch ok, sloop die hele resist er gewoon uit.

Wel weer jammer dat Item hunten bij 1 boss, niets over XP na lvl 50.Het blijft saai, alleen nu is het saaie
MFruns erbij gekomen en we worden minder sterk (he resist, 1 stat per item minder?).
Dit werkt alleen maar in het voordeel van Bots :(
Ja joh, sloop er nóg meer fundamentele dingen uit zodat de game nóg meer barebones wordt, top idee! Resistances zijn een core mechanic van een (moderne) ARPG. Juist goed om extra dingen te hebben om rekening mee te moeten houden als je een character bouwt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
London schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:59:
[...]

Ja joh, sloop er nóg meer fundamentele dingen uit zodat de game nóg meer barebones wordt, top idee! Resistances zijn een core mechanic van een (moderne) ARPG. Juist goed om extra dingen te hebben om rekening mee te moeten houden als je een character bouwt.
Resistance zijn zo D2, het is geen 2002 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pstalman schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:02:
[...]

Resistance zijn zo D2, het is geen 2002 meer.
Gelukkig denken de devs daar anders over anders zou het geen core mechanic zijn in letterlijk iedere ARPG die je momenteel - anno 2023 - kunt spelen :)

Blij dat Blizzard dit zo vroeg aankondigt. Ze moesten ook wel natuurlijk gezien de dalende cijfers voor D4. De QoL zijn mij ook meer waard dan s02. Met name het stuk omtrent inventory management is gewoon belangrijk dat dat goed werkt in een ARPG.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
London schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Gelukkig denken de devs daar anders over anders zou het geen core mechanic zijn in letterlijk iedere ARPG die je momenteel - anno 2023 - kunt spelen :)

Blij dat Blizzard dit zo vroeg aankondigt. Ze moesten ook wel natuurlijk gezien de dalende cijfers voor D4. De QoL zijn mij ook meer waard dan s02. Met name het stuk omtrent inventory management is gewoon belangrijk dat dat goed werkt in een ARPG.
snap niet dat je een term als ARPG meldt, het gaat hier om diablo, de game waar al dat soort games op gebasseerd zijn, hack 'n slash games. De pioniers.

Verder is het natuurlijk, gezien je opmerkinge over de dalende cijfers, het beste om je gebruikers dan minder opties te geven (indien resistance werkt zoals in d2 of d3). Dit zorgt er echt voor dat mensen terug komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pstalman schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:19:
[...]

snap niet dat je een term als ARPG meldt, het gaat hier om diablo, de game waar al dat soort games op gebasseerd zijn, hack 'n slash games. De pioniers.

Verder is het natuurlijk, gezien je opmerkinge over de dalende cijfers, het beste om je gebruikers dan minder opties te geven (indien resistance werkt zoals in d2 of d3). Dit zorgt er echt voor dat mensen terug komen.
Precies, de pioniers die resistances in al hun ARPG's hebben gestopt waardoor het een core mechanic is geworden die andere devs graag ook gebruiken omdat het door de playerbase als plezierig wordt gezien. Thanks dat je mijn punt even bevestigt (y)

Oh en m.b.t. je 2e alinea kan ik alleen maar heeeeeeeel blij zijn dat jij geen Blizzard dev bent en ze daar nu wel lijken te weten wat ze doen.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 23-08-2023 13:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
London schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:21:
[...]

Precies, de pioniers die resistances in al hun ARPG's hebben gestopt waardoor het een core mechanic is geworden die andere devs graag ook gebruiken omdat het door de playerbase als plezierig wordt gezien. Thanks dat je mijn punt even bevestigt (y)

Oh en m.b.t. je 2e alinea kan ik alleen maar heeeeeeeel blij zijn dat jij geen Blizzard dev bent en ze daar nu wel lijken te weten wat ze doen.
aangezien alles wat ze tot nu toe gedaan/gedeeld hebben ze het liefst terug willen draaien, denk ik dat we hier over 2 maanden het nog wel eens over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik dacht met mijn rogue van 63 eens te gaan kijken hoe de capstone naar WT4 is. Dungeon zelf was redelijk te doen. De boss daarentegen, in <30 sec neer :x denk te danken aan m’n Barber.
Nu dus aan het gearen in WT4 maar de Penitent Greaves wil maar niet droppen! Klagen helpt hier vaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39

Kluus

Gang is alles

Oh, in dat geval, mijn seasonal Pulverize Druid is al ruim level 75 en speelt lekker weg in WT4 en NM30+ maar ik heb sinds WT4 geen upgrade voor mijn Vasily's Prayer gehad :-(. Het is de laatste piece die ik nog steeds op Sacred heb. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Kluus op 23-08-2023 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 06:23:
@Poops_McGhee stop eens even met levelen... ;)

Nog 2.5 levels voor mij te gaan. Hoop dat het deze week nog lukt om 100 te geraken. :)

Heb overigens even met de twee nieuwe items gespeeld die ik onlangs gevonden had; lijk net iets vaker resource issues te hebben dan voorheen. Maar kan het nog niet goed genoeg pijlen eigenlijk. Dus nog even door met huidige gear. :)

Oh en gisteren een aantal keer nm74 kunnen doen. Lukt annsich makkelijk als ze niet bij me in de buurt komen.

Ohhhh en had een vette ring gevonden met de verkeerde kleur socket. :(
Zodra de lol me gaat ontbreken, blijf ik nog wel even levelen. Vanavond niet, maar morgen weer een dag 😂
En het kan zo zijn dat als TR eindelijk dropt, dat m’n grind motivatie minder wordt en levelen dus ook trager gaat. Dan zal ik waarschijnlijk alleen nog voor de Butcher mount trophy in dungeons grinden en voor de rest in de open world. Zoveel paardjes en bardings die ik nog moet vinden. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat die dalende cijfers vooral zitten in nieuwe Diablo spelers, die mee zijn gegaan op de hype train en verder nog nooit een ARPG hebben aangeraakt. Die raken snel teleurgesteld, omdat ze ARPG’s niet snappen.

Je ziet op het internet veel dom geklaag. Heel veel.
Degenen die nog gewoon genieten van de game, de grote meerderheid, zie je weinig. Die spelen gewoon de game, terwijl de zielepietjes klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:20:
Ik dacht met mijn rogue van 63 eens te gaan kijken hoe de capstone naar WT4 is. Dungeon zelf was redelijk te doen. De boss daarentegen, in <30 sec neer :x denk te danken aan m’n Barber.
Nu dus aan het gearen in WT4 maar de Penitent Greaves wil maar niet droppen! Klagen helpt hier vaak toch?
Zeker! Het kan ff duren, maar uiteindelijk werkt het 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:03:
[...]

Ik vind er niks aan en als ik een invite al 2 keer van dezelfde persoon afgewezen heb, dan ben je wat mij betreft een idioot als je een 3e invite stuurt. En die zitten er zat tussen. Mijn blocklijst is lang.
Nou nou :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:35:
[...]

Zodra de lol me gaat ontbreken, blijf ik nog wel even levelen. Vanavond niet, maar morgen weer een dag 😂
En het kan zo zijn dat als TR eindelijk dropt, dat m’n grind motivatie minder wordt en levelen dus ook trager gaat. Dan zal ik waarschijnlijk alleen nog voor de Butcher mount trophy in dungeons grinden en voor de rest in de open world. Zoveel paardjes en bardings die ik nog moet vinden. 😄
Heeft mijn plaaggeest ook een paard te vergeven? :😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:44:
[...]

Bijna het hele paard; Fresh Meaty Barding

Butcher dropt het volgende;
  • The Butcher’s Cleaver, a Unique one-handed axe (Barbarian and Druid only)
  • The Butcher’s Trophy Cleaver, a Unique mount trophy
  • Nightmare Dungeon Sigils
  • Rare and Legendary items
  • Potentially other Uniques (any enemy can drop them)

[ Voor 35% gewijzigd door WishmasterNL op 23-08-2023 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:44:
[...]

Dat is niet te hopen! Dat zou de grind op hem nog erger maken :D

Volgens mij alleen de Fleshy Meaty Barding en The Butcher's Cleaver mount trophy. Kun je aan je paardje hangen voor de sier :D

[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-08-2023 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnt een hotfix rerolled te zijn. Barber werkte niet meer zoals intended. Nu snap ik waarom ik gisteren plots meer moeite had met packs plat slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:19:
[...]

Dat is niet te hopen! Dat zou de grind op hem nog erger maken :D

Volgens mij alleen de Fleshy Meaty Barding en The Butcher's Cleaver mount trophy. Kun je aan je paardje hangen voor de sier :D
Ohhhhh die heb ik al! :😜 alleen z'n unique hakmes nog niet...

Vanavond gaat de dame bootcampen, dus ik ga enorm lui op de bank gamen haha. Kijken of 99 gaat lukken. 1.5 level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:50:
[...]

Ohhhhh die heb ik al! :😜 alleen z'n unique hakmes nog niet...

Vanavond gaat de dame bootcampen, dus ik ga enorm lui op de bank gamen haha. Kijken of 99 gaat lukken. 1.5 level.
Als anderhalf level lukt, dan lukt het ook om dat laatste level nog even te doen :P

Heel misschien heb ik vanavond toch nog tijd om wat te levelen. :D

Van zijn hakmes heb ik er 2. De ene IP809 en de ander IP811. Helaas heb ik er niets aan met mijn buid, maar wellicht dat ik er ooit een Barb blij mee kan maken. Ze zitten in ieder geval in de stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:46
WishmasterNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:20:
Die boots zijn totaal geen dealbreaker gelukkig. Heb er nu op 88 totaal 3 zien droppen. Heb er 1 Max roll gelukkig. Dus nooit meer upgrade nodig

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:03:
[...]

Je gaat er niet dood van door een party te joinen he. Het is een social game always online. Gelukkig is niet iedereen zoals jij ;) (no offense, iedereen moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:00:
[...]

Je gaat er niet dood van door een party te joinen he. Het is een social game always online. Gelukkig is niet iedereen zoals jij ;) (no offense, iedereen moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk)
Je gaat toch ook niet dood als iemand je invite weigert? Het is een ARPG met multiplayer trekjes. Heeft niets te maken met invite spammen. Nee is gewoon Nee ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:46:
[...]

Je gaat toch ook niet dood als iemand je invite weigert? Het is een ARPG met multiplayer trekjes. Heeft niets te maken met invite spammen. Nee is gewoon Nee ook goed?
Ik vind je reactie nogal overdreven maar goed. Ieder z’n ding. Het is een multiplayer game :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:26:
[...]

Ik vind je reactie nogal overdreven maar goed. Ieder z’n ding. Het is een multiplayer game :(:)
Dus, in jouw beleving: Het is een multiplayer game (wat niet zo is), dus je moet invite spams accepteren.

Punt dat je een anders keus niet kan respecteren door invites te spammen telt natuurlijk niet mee voor jou, want multiplayer......

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:41:
[...]

Dus, in jouw beleving: Het is een multiplayer game (wat niet zo is), dus je moet invite spams accepteren.

Punt dat je een anders keus niet kan respecteren door invites te spammen telt natuurlijk niet mee voor jou, want multiplayer......

:+
Je krijgt een paar invites als je bij een boss staat te wachten. Accepteer m, dood samen de baas, doet een /salute naar elkaar, en ga uit de groep. Klinkt toch best gezellig ;).

Nogmaals, ik zie het probleem niet maar ieder zijn ding. (Ik vind het klagen om t klagen). 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Alekz87 op 23-08-2023 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:57:
[...]

Als anderhalf level lukt, dan lukt het ook om dat laatste level nog even te doen :P
Gaat me niet meer lukken. Mag blij zijn als ik de 98.5 ga halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is trouwens maar goed dat ze niet, net als in D2, een experience penalty geven bij dood gaan. Dan was ik nu nog level 50. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:49:
[...]

Gaat me niet meer lukken. Mag blij zijn als ik de 98.5 ga halen. ;)
98,5 is al een stuk dichterbij de 100 dan ik vandaag ga komen. Ik blijf op 93 3/4 en kom er geen XP'tje verder in :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:09:
Het is trouwens maar goed dat ze niet, net als in D2, een experience penalty geven bij dood gaan. Dan was ik nu nog level 50. :p
Ik vind de helft van je cinders bij doodgaan al erg genoeg. Laat staan XP penalties..... :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 23:45
Heb de Kripp Mendeln build laten varen en spul omgezet naar de infiminist mendeln build van maxroll.
Maingear zijn mendeln ring en howl from below.
Beetje aangepast naar eternal realm gameplay zonder hearts.
Bloodmist vervangen door decrepify.
Reap vervangen door bone prison.
Hearts vervangen voor flawless skulls.
Waarschijnlijk niet zo sterk als de season build maar tsjeesus wat vet als 11 minions er even ieder 2 miljoen crits uit pompen :9~ _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren nog tot 98.5 weten te komen. Ook nog wat gerommeld met de gear door o.a. de rerollen, maar holy cow dat kost een bak aan gold zeg. Niet te doen.

Vandaag zal gamen er niet in zitten vanwege bezoek. Morgenavond daarentegen mag en kan ik weer los. :)

@justifire dat maakt me toch wel nieuwsgierig .. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 24-08-2023 07:17 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

justifire schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:57:
Heb de Kripp Mendeln build laten varen en spul omgezet naar de infiminist mendeln build van maxroll.
Maingear zijn mendeln ring en howl from below.
Beetje aangepast naar eternal realm gameplay zonder hearts.
Bloodmist vervangen door decrepify.
Reap vervangen door bone prison.
Hearts vervangen voor flawless skulls.
Waarschijnlijk niet zo sterk als de season build maar tsjeesus wat vet als 11 minions er even ieder 2 miljoen crits uit pompen :9~ _/-\o_
Hmmm interessant. Ik heb ook al 2 Mendeln ringen liggen in m'n kist en howl from above heb ik ook al tientallen levels om m'n handen zitten. :P
Maar even, voor mijn beeld he? Ik heb nu dus al wekenlang een bone spirit build, oftewel: corpse tendrils spammen, paar keer met de zeis door de mobs en dan een bone spirit en dat is bijna altijd instakill. Bosses zijn iets lastiger, maar ook wel te doen. Hoeveel beter is die Shadow Summoner build die je daar post, werkt dat echt lekkerder op level 85+? Hij ziet er namelijk wel tof uit en ben eigenlijk wel weer toe aan m'n minions. 8)

En belangrijke vraag voor mij: hoeveel tijd kost het wel niet om dat hele shit paragon bord weer te resetten en alle skillpoints opnieuw te doen? En hoeveel gold kost dat? Ik zit nu rond de 20 miljoen geloof ik, is dat genoeg voor een complete reset op level 87?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• justifire
spaceboy schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:05:
[...]

Hmmm interessant. Ik heb ook al 2 Mendeln ringen liggen in m'n kist en howl from above heb ik ook al tientallen levels om m'n handen zitten. :P
Maar even, voor mijn beeld he? Ik heb nu dus al wekenlang een bone spirit build, oftewel: corpse tendrils spammen, paar keer met de zeis door de mobs en dan een bone spirit en dat is bijna altijd instakill. Bosses zijn iets lastiger, maar ook wel te doen. Hoeveel beter is die Shadow Summoner build die je daar post, werkt dat echt lekkerder op level 85+? Hij ziet er namelijk wel tof uit en ben eigenlijk wel weer toe aan m'n minions. 8)

En belangrijke vraag voor mij: hoeveel tijd kost het wel niet om dat hele shit paragon bord weer te resetten en alle skillpoints opnieuw te doen? En hoeveel gold kost dat? Ik zit nu rond de 20 miljoen geloof ik, is dat genoeg voor een complete reset op level 87?
Kost je grofweg 2 miljoen en 200 keer klikken, met een uurtje heb je de skills en paragons wel opnieuw ingesteld.
Het is omslachtig, maar ook weer niet zo irritant om het maar te laten, zeker als je weet dat je er stappen mee vooruit maakt.

Gear is een ander verhaal.
Moet zelf nog een aantal aspects omgooien / stats rerollen maar daar mis ik de juiste gear nog voor en miste zelfs de -blighted aspect- nog, die dropt blijkbaar nog minder vaak dan mendeln sinds patch 1.1
Gisteren dropte die aspect dan gelukkig alsnog, maar mis nu nog een goede amulet om deze op te zetten…
Komt er straks nog eens een bak dmg bij, kijken of de minions dan ieder richting de 4-5 miljoen crits gaan :o

Hierdoor blij dat ik weer een doel heb tijdens het grinden op weg naar lvl100 / uber lilith.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb inmiddels 150 miljoen gold en enorm veel materialen om mee aan de slag te gaan: mis alleen de juiste stukken gear om adequaat te rerollen. Dat is toch wel irritant hoor. En als ik dan een stuk gear krijg die het mogelijk maakt, issi niet per se beter maar zijn het net wat andere stats die ook behoren tot de 5 gewenste... en dan is het voor mij dus uitvogelen wat ik fijner spelen vind.

Voorbeeld: damage reduction aanwezig op gear 1 en niet op gear 2 waar dan wel weet % armor op staat.

Gedoe. :😜

• justifire
RustStorm schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:54:
Ik heb inmiddels 150 miljoen gold en enorm veel materialen om mee aan de slag te gaan: mis alleen de juiste stukken gear om adequaat te rerollen. Dat is toch wel irritant hoor. En als ik dan een stuk gear krijg die het mogelijk maakt, issi niet per se beter maar zijn het net wat andere stats die ook behoren tot de 5 gewenste... en dan is het voor mij dus uitvogelen wat ik fijner spelen vind.

Voorbeeld: damage reduction aanwezig op gear 1 en niet op gear 2 waar dan wel weet % armor op staat.

Gedoe. :😜
Ik mik op gear met twee goede stats en reroll de derde. Vervolgens mik ik op gear met drie goede stats en reroll de vierde. Ben al weken op zoek naar een goede helm en gisteren dropt er opeens één met drie goede stats en hoog ilvl, even de vierde affix ge-rerolled voor een miljoentje of zes 8)7 en nu echt een heel fijn helmpje.
Lastig is wel dat je bepaalde schaarse aspects wil bewaren voor goede gear, en zolang je die dus nog niet heb loop je met een halve build rond.

• Chevalric
Chevalric schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:06:
[...]

Gisteren een paar goede drops gehad voor de nieuwe build, dus ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken. Maar dat valt even vies tegen, de playstyle van poison shred draait best wel om positionering en skill timing, waar je bij mijn landslide build redelijk kon facerollen (al zat je soms wel met alleen basic/core skill vanwege cooldowns).
Als de poison shred build loopt, dan gaat het ook hard, maar als je even niet oplet, zakt het gelijk in. Ben nog niet overtuigd dat het een betere build is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

justifire schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:47:
[...]

Kost je grofweg 2 miljoen en 200 keer klikken, met een uurtje heb je de skills en paragons wel opnieuw ingesteld.
Het is omslachtig, maar ook weer niet zo irritant om het maar te laten, zeker als je weet dat je er stappen mee vooruit maakt.

Gear is een ander verhaal.
Moet zelf nog een aantal aspects omgooien / stats rerollen maar daar mis ik de juiste gear nog voor en miste zelfs de -blighted aspect- nog, die dropt blijkbaar nog minder vaak dan mendeln sinds patch 1.1
Gisteren dropte die aspect dan gelukkig alsnog, maar mis nu nog een goede amulet om deze op te zetten…
Komt er straks nog eens een bak dmg bij, kijken of de minions dan ieder richting de 4-5 miljoen crits gaan :o

Hierdoor blij dat ik weer een doel heb tijdens het grinden op weg naar lvl100 / uber lilith.
Hmm ok. Goed punt. Daar wil ik nog wel een keer een uurtje voor zitten inderdaad. Plus nog een paar uur "wennen aan de nieuwe gameplay". Ik moest toen ook even wennen (als game-bejaarde) om van minions naar bone-spirit te switchen.

Maar heb jij ook een gevoel dat je hiermee sneller door de (NM) dungeons heen ragt? Wordt het makkelijker of moeilijker? Ik zou nu wel graag een definitieve keuze maken hoe ik de laatste 13 levels richting de 100 ga uitzingen omdat je het hele grinden naar betere gear toch wel erg afstemt op wat je er uiteindelijk mee gaat doen. En op dit moment flikker ik meestal alle minion-gerelateerde dingen in de salvage (op die Mendeln-ringen + wat perfect aspects na).

Bottomline question: is die build beter/sneller dan bone spirit? (ook met het oog op Uber Lilith)

• justifire
spaceboy schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:10:
[...]

Hmm ok. Goed punt. Daar wil ik nog wel een keer een uurtje voor zitten inderdaad. Plus nog een paar uur "wennen aan de nieuwe gameplay". Ik moest toen ook even wennen (als game-bejaarde) om van minions naar bone-spirit te switchen.

Maar heb jij ook een gevoel dat je hiermee sneller door de (NM) dungeons heen ragt? Wordt het makkelijker of moeilijker? Ik zou nu wel graag een definitieve keuze maken hoe ik de laatste 13 levels richting de 100 ga uitzingen omdat je het hele grinden naar betere gear toch wel erg afstemt op wat je er uiteindelijk mee gaat doen. En op dit moment flikker ik meestal alle minion-gerelateerde dingen in de salvage (op die Mendeln-ringen + wat perfect aspects na).

Bottomline question: is die build beter/sneller dan bone spirit? (ook met het oog op Uber Lilith)
Durf ik niet te zeggen, zou je op maxroll de tierlist moeten bekijken.
Ik speel vanaf het begin een minion build en dus is deze build voor mij leuk om te spelen.
Of het de meeste dmg/s geeft betwijfel ik, maar wel de meeste fun/s en daar draait gamen voor mij toch om :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

justifire schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:15:
[...]

Durf ik niet te zeggen, zou je op maxroll de tierlist moeten bekijken.
Ik speel vanaf het begin een minion build en dus is deze build voor mij leuk om te spelen.
Of het de meeste dmg/s geeft betwijfel ik, maar wel de meeste fun/s en daar draait gamen voor mij toch om :)
Man man man, wat maak je het me weer moeilijk. Ik heb even flink op Maxroll zitten kijken en ik denk dat ik het nóg anders ga doen. De Bone Spear necro doet het op meerdere vlakken in endgame situaties het beste en mijn Bone Spirit necro bungelt meestal onderaan de tier lists. Ook omdat de gameplay een stuk meer lijkt op wat ik nu doe ga ik eerst de Bone Spear eens proberen. Kan ik later altijd alsnog naar die minions...

Keuzes keuzes. :P

@spaceboy Een glazen kanon incoming! ;)

Ik speel BS necro en het voelt machtig in merendeel van de gevallen maar ook e orm kwetsbaar... :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:23:
@spaceboy Een glazen kanon incoming! ;)

Ik speel BS necro en het voelt machtig in merendeel van de gevallen maar ook e orm kwetsbaar... :)
BS = Bone Spear? Bone Spirit?

Ze lijken wel op elkaar, maar in hele grote lijn lijkt het of Bone Spear veel minder essence kost en vaker te gebruiken is, maar ook minder powerful is. Bone Spirit (wat ik nu heb) is eigenlijk vooral zorgen dat je balk met essence vol zit en dan 1 bone spirit loslaten (waardoor je hele essence in 1x leeg is). In 95% van de gevallen heb je daarmee elke mob dood. Bosses is een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:49:
[...]

BS = Bone Spear? Bone Spirit?

Ze lijken wel op elkaar, maar in hele grote lijn lijkt het of Bone Spear veel minder essence kost en vaker te gebruiken is, maar ook minder powerful is. Bone Spirit (wat ik nu heb) is eigenlijk vooral zorgen dat je balk met essence vol zit en dan 1 bone spirit loslaten (waardoor je hele essence in 1x leeg is). In 95% van de gevallen heb je daarmee elke mob dood. Bosses is een ander verhaal.
Bone Spear. Excusez moi. :) ik smijt met een afkorting terwijl ik zelf tegen afkortingen ben daar het verwarring kan opleveren. Note to self! Haha. :)

• mvds
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Ik speel een hele tijd al net de exploding mist build van Icy Veins en ik doe dan misschien niet de dmg die je kan doen met de minions of bone spear build, ik vind de bakken aan extra survivability wel erg fijn spelen. Ik voelde mijzelf met de bone spear build echt een glass cannon.

Nu is het nog wel goed opletten met mijn cooldowns, maar ik kan in principe vrijwel continue in blood mist zitten. Alleen single target dmg valt erg tegen en dan gaan mijn cooldowns ook niet hard genoeg naar beneden. Dus bij bossfights is het vooral in beweging blijven.

Ik heb de gear liggen (met de juiste stats) om terug te gaan naar bone spear, of om over te stappen naar minions, maar ik weet het niet. Ik vind (voor mij persoonlijk) dmg ondergeschikt aan overlevingskans eigenlijk.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51

porn*

...take on the world!

Heb deze game ook weer eens opgepakt. Had een rogue op lvl 40, daarmee nu de campaign afgemaakt en ben inmiddels lvl 49. Heb een dual core build met Flurry en Rapid Fire, Puncture als generator, Shadow imbue/dash/shadowstep als support (n bekende build gok ik) :)
Ben nog even eea aan het uitvinden want ik kan nu World Tree events gaan doen voor rewards, dungeons oid, nog ff mee spelen. Ben eerst even de 1e 3 rep rewards per gebied aan het vrijspelen voor de potions en de +skills die ik nog mis. Zit nog in World Tier 2 overigens.
Heb allemaal legendary items maar het is nog wel een beetje een warboeltje van de beste dingen die ik heb gevonden. Enige echt goede is denk ik de Flurry skill op gloves. Verder gefocused op vulnerable dmg en dex.

Grootste probleem op dit moment is dat ik super fragiel ben. Kom af en toe van die superelites tegen die me echt in 1 hit slachten. Gisteren eens aangehaakt bij zo'n worldboss event, die met die grote swipe, als je daar 1x door geraakt wordt moet ik 3 potions slikken om in leven te blijven :+ Hoe kan ik die survivability substantieel verbeteren? Heb al getest met een skill (naam ff kwijt, die met die shadow bolletjes om je heen). Werkte best goed maar ging snel door de bolletjes heen soms en met zo'n lange cooldown is de uptime niet geweldig.

Is dit gewoon een gevalletje "git gud"? :D

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 133 ... 213 Laatste