Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:13
Vanavond eindelijk starten met S1! Redelijk laat maar had want andere prioriteiten :)

Iemand nog tips waarom ik een druid of toch juist een necromancer moet aanmaken.? Twijfel tussen deze twee. Ik ga weer voor Hardcore met als doel de 100 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:14
KraveN schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:33:
Vanavond eindelijk starten met S1! Redelijk laat maar had want andere prioriteiten :)

Iemand nog tips waarom ik een druid of toch juist een necromancer moet aanmaken.? Twijfel tussen deze twee. Ik ga weer voor Hardcore met als doel de 100 🙈
Pulverize Druid kun je 'completen' met enkel Code of Aspect aspects dus die is wellicht wat minder grindy :) Overigens heb je echt tijd zat voor season, ik was level 72 en had de battle pass al 100% dus je hebt geen haast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chapter 6 ook complete van de season journal. Nu 3/8 van de laatste. Denk dat als ik die af heb ik ook even stop met het seizoen.

Genoeg andere leuke dingen te spelen en komen we gewoon weer terug voor Seizoen 2 :)

Maar moet wel opletten dat ik dit laatste nu niet ga rushen om af te maken XD want als ik nu dood ga gaat het even duren voor ik het af heb hahah

Makkelijkste zijn denk ik: Nog 1 helltide boss, Vashan op T4 en 14 Worldbosses op T4. dan zijn we er

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2023 20:41 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:33:
Ik ga weer voor Hardcore met als doel de 100 🙈
Sowieso Druid dan! beste class imo en helemaal qua defensives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Ben nu een tijdje aan het spelen lv53 necromancer.
Begonnen met een bone spear build vanaf het begin.
Ik merk dat ik met de bonestorm ultimate elites goed kan aanvallen.
Is de ultimate op dan kom ik wel in de problemen. Of ook bijvoorbeeld als er drie elites zijn bij elkaar.

Hebben jullie tips? Ik heb geprobeerd om de shadow sumoner build te gebruiken (maxrolls) en met deze build lukt het wel makkelijker om elites te doden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
Bedankt @Ricmaniac en @lolgast druid it is! S1 let’s go!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nouja zeg. Zo kom je The Butcher nooit tegen en vandaag zeker 6 keer. En de 6e keer was de beste.

Ben vandaag schaamteloos met m’n lvl71 rogue op WT1 dungeons gaan grinden voor renown. Ik had er nog veel niet gedaan en nu rush ik er keihard doorheen om er maar klaar mee te zijn.
De meeste mobs skip ik, maar “Fresh Meat!” kon ik niet weerstaan. En gelukkig maar! 😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZSleWo-q88GEP_58TYTdahDHno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfjBlhGEwrQOHjk0K6recSKQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_UlT0Jx7noHgpu9XDPrjgrVgSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZVmugdmZkt692X3EwsYqZdQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Poops_McGhee Zie je, online klagen helpt :9

Ik ben vandaag tot level 58 gekomen, toen vond ik het wel mooi geweest. Top ilvl 720 weapon gevonden, maar ik heb geen aspect meer op voorraad ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r3mi3 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:02:
Is de ultimate op dan kom ik wel in de problemen. Of ook bijvoorbeeld als er drie elites zijn bij elkaar.

Hebben jullie tips? Ik heb geprobeerd om de shadow sumoner build te gebruiken (maxrolls) en met deze build lukt het wel makkelijker om elites te doden.
Heb je Corpse Tendrils in je skill bar? Die is best handig om erbij te hebben en zeker om een groepje mobs te grijpen en easy te killen en, met de juiste aspect, meteen wat essence te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was geen klagen, hoor. Ik vond het alleen zo vreemd dat hij niet meer met me wilde spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28
Ligt het aan mij of zijn de servers vandaag echt instabiel? Eerder vandaag allemaal al haperingen etc. En net gewoon disconnect.. :/

En kan blijkbaar niet meer inloggen om dat mijn account niet veilig disconnected was.

ok, whatever, dan maar niet meer spelen vandaag xD
r3mi3 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:02:

ik gebruik ook Bone Spear maar gebruik mijn ultimate nauwelijks xD.. Zelfs met de 'eindbazen' in dungeons die maai ik weg met een paar schoten.. gewone elites hebben maar 1 of 2 schoten nodig. Nu level 60.. maar gaat al een tijdje zo.. Bone Spear doet iets van 8300 dmg (in de bar.. dus zonder alle extra crit dmg etc. meegerekend)

[ Voor 104% gewijzigd door TgR_KILLER op 04-08-2023 23:03 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
Poops_McGhee schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:54:
[...]

Heb je Corpse Tendrils in je skill bar? Die is best handig om erbij te hebben en zeker om een groepje mobs te grijpen en easy te killen en, met de juiste aspect, meteen wat essence te pakken.
Ah, die mis ik denk ik. Wel unlocked maar nog niet in mijn skillbar.
Die ga ik even proberen thanks 👍👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:58:
[...]

Heb jij geen Buchter’s Cleaver mule? ;)
Ik moest hardop lachen 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Lvl 85 summoner necro, nog steeds geen Mendeln }:|
Klagen schijnt te helpen, dus doe ik dat voor de achtste keer in twee maanden…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
lolgast schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:36:
[...]

Pulverize Druid kun je 'completen' met enkel Code of Aspect aspects dus die is wellicht wat minder grindy :) Overigens heb je echt tijd zat voor season, ik was level 72 en had de battle pass al 100% dus je hebt geen haast :)
Ik speel Druid met pulverize als main skill en dat schaalt als een trein. Early game moet je alles op mana en mana cost reduction focussen en later kun je je met de combi "earth skills slow enemies" en "crowd controlled enemies give 1-4 mana" wat meer op overpower en crits richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
Wat doen jullie met de dubbele mounts die je vindt?
Gewoon verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:51:
Wat doen jullie met de dubbele mounts die je vindt?
Gewoon verkopen?
Ja, want die ene Gold maakt het verschil :P

Nee, ik 'use' hem gewoon en dan verdwijnt ie ook uit je inventory, zonder dat je troep op de grond achterlaat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Poops_McGhee schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:00:
[...]

Ja, want die ene Gold maakt het verschil :P

Nee, ik 'use' hem gewoon en dan verdwijnt ie ook uit je inventory, zonder dat je troep op de grond achterlaat :D
Ik dacht misschien bewaren :P
Ik heb ze nu in mijn storage, maar dan haal ik ze er morgen uit en doe ik ze weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KraveN
Nou mijn S1 hardcore druid van lvl 12 is alweer op de eeuwige jachtvelden.

2e dungeon, tijdens de pull van een elite hoor ik opeens fresh meat! 1-0 voor de butcher zullen we maar zeggen. Als lvl 12 kun je ook niet heel veel in mijn ogen. Misschien had ik beter op WT1 kunnen starten ipv WT2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Om te levelen is WT1 sowieso sneller, voor wat ik begreep, de 20% meer XP en gold is leuk, maar de tijd die het extra kost, staat niet in verhouding. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CH4OS schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 01:09:
Om te levelen is WT1 sowieso sneller, voor wat ik begreep, de 20% meer XP en gold is leuk, maar de tijd die het extra kost, staat niet in verhouding. ;)
Dit. Altijd levelen op WT1. dat gaat echt sneller. Ook met de stap van WT3 naar WT4 kun je beter nog even doorlevelen op WT3 tot je +/- 72 bent, dan meteen vanaf 65-70 naar WT4 te gaan. Dan ben je langer bezig met killen dan dat je XP op WT3 kan pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door Poops_McGhee op 05-08-2023 01:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 01:33:
Dit. Altijd levelen op WT1. dat gaat echt sneller. Ook met de stap van WT3 naar WT4 kun je beter nog even doorlevelen op WT3 tot je +/- 72 bent, dan meteen vanaf 65-70 naar WT4 te gaan. Dan ben je langer bezig met killen dan dat je XP op WT3 kan pakken.
WT1 vs 2, eens.

Maar zolang op WT3 blijven hangen zou ik dan weer niet doen. Ja voor pure XP zal WT3 op level ~65 wellicht beter zijn afhankelijk van je build, maar dan mis je wel langer de toegang tot Ancestal items. Je zult dus eerder level ~72 bereiken met doorspelen op WT3, maar zodra je dan de switch maakt naar WT4 dan loop je qua gear achter t.o.v. als je eerder geswitched was waardoor je lagere Nightmare dungeons moet lopen en de leveling fase ~72-80 initieel juist weer langzamer gaat zijn t.o.v. eerder wisselen naar WT4 totdat je qua gear 'bij' bent.

[ Voor 4% gewijzigd door !mark op 05-08-2023 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
!mark schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 02:25:
[...]

WT1 vs 2, eens.

Maar zolang op WT3 blijven hangen zou ik dan weer niet doen. Ja voor pure XP zal WT3 op level ~65 wellicht beter zijn afhankelijk van je build, maar dan mis je wel langer de toegang tot Ancestal items. Je zult dus eerder level ~72 bereiken met doorspelen op WT3, maar zodra je dan de switch maakt naar WT4 dan loop je qua gear achter t.o.v. als je eerder geswitched was waardoor je lagere Nightmare dungeons moet lopen en de leveling fase ~72-80 initieel juist weer langzamer gaat zijn t.o.v. eerder wisselen naar WT4 totdat je qua gear 'bij' bent.
Helltides brengen je snel on par met gear drops, is mijn ervaring. En ToW gaat ook best snel. Je pakt in WT3 ook wat sneller Paragon op, dus dat maakt de overstap dan ook wat soepeler.
Op 65 kan je wellicht damage dealen nog best meekomen op WT4, maar damage nemen niet echt. Steeds doodgaan en repairen in town is ook veel downtime (en gold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Daarom kan het slim zijn om een paar strongholds over te slaan. Die blijven dus met je mee schalen ipv op een fixed level van de WT te beginnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22-09 21:24
Ik ben niet zo'n min-maxer en geniet liever wat van iets meer uitdaging. Heb WT1 in dit spel nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 16:03
Kleine tussentijdse vraag: Ik speel nu S1 met Sorcerer en ben bijna level 50. Ik speel de campaign opnieuw (2de char maar) en speel op WT2. Als ik level 50 haal, is het volgens mij handig om naar WT3 te gaan? Omdat ik dan zo veel sneller zaken zal unlocken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

QuZyX schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:00:
Kleine tussentijdse vraag: Ik speel nu S1 met Sorcerer en ben bijna level 50. Ik speel de campaign opnieuw (2de char maar) en speel op WT2. Als ik level 50 haal, is het volgens mij handig om naar WT3 te gaan? Omdat ik dan zo veel sneller zaken zal unlocken?
Helltides, Sacred gear en nightmare dungeons openen in WT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
QuZyX schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:00:
Je kan spelen hoe je wil natuurlijk. Maar de 'flow' van de game is een beetje dat je half/ eind level 40 klaar bent met de campain... dan dus 'niks' te doen hebt en op level 50 kan je de eerste capstone dungeon in en naar WT3, waar je qua gear ook makkelijk klaar voor moet zijn.. Buiten nieuwe zaken als de helltides etc. komt ook scared gear vrij wat weer beter is. En de volgende capstone dungeon is op level 70..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik heb wat Helltides gefarmd vanochtend en wat normale dungeons gedaan (voor Renown) om wat betere ancestral gear te krijgen (niet optimaal misschien 2/4 beste stats, maar goeie richting in tenminste).

Zojuist de volledige respec gedaan naar Barrage. Ook gear geimprint met alle aangeraden aspects en de gear 4/5 geupgrade. Kostte me zo'n 4-5 miljoen (van de 9 die ik had), maar meteen 2 NM21 dungeons kunnen clearen terwijl eerst de gewone al moeilijk te doen waren (en ik enkele keren doodging in normale dungeons).

Behoorlijke verbetering. Echt blij mee. Nu kan ik tenminste dungeons normaal runnen en wat progressie maken zonder dat het tergend langzaam gaat. De basis is nu ook goed genoeg om rustig te zoeken naar betere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ze zullen allemaal wel werken, kies een leuke uit.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damn... Voor de eerste keer een treasure goblin cellar. Helaas maar 1 kunnen afmaken, die andere 2 ontsnapte op 5% health ofzo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• justifire
justifire schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:26:
Lvl 85 summoner necro, nog steeds geen Mendeln }:|
Klagen schijnt te helpen, dus doe ik dat voor de achtste keer in twee maanden…
I’ll be damned… het werkt dus echt *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaYT6F-wt0a0NCuQrbUtPMnWMU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ClhcnQqwrBzBSVSzzqrPWFh0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mq0DpYo3boIwDUWmR4VHdo__Yz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kdlVY6SdLPeBN0VE6KHzTHpg.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Zei ik toch :+ En een niet te misselijk ilvl ook!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Klote mendln valt nooit hier (kijken of ie hier ook werkt)

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Iemand een leuke build suggestie voor een level 25 necro? Heb moeite met een stronghold (cursed bay).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Heb je aspects/legendaries die een build ondersteunen? Gebruik dan die.

Minions vond ik in het begin wat moeizaam, totdat ze wat meer hp en dmg reduction krijgen, raad ik die niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaWizza schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:59:
Klote mendln valt nooit hier (kijken of ie hier ook werkt)
En dat gruwelijke schild wil voor mij niet droppen. Word er helemaal gek van. Stomme rng... -_- :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens wil ik de komende week eens kijken of ik nm tier wat kan gaan ophogen. Heb nog maar tier 26 gedaan ofzo. Gaat wel enorm gemakkelijk, dus ben benieuwd vanaf waar de uitdaging gaat beginnen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
RustStorm schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:40:
[...]

En dat gruwelijke schild wil voor mij niet droppen. Word er helemaal gek van. Stomme rng... -_- :P
Lidless Wall? Die dropt bij bosjes bij mij. Mendeln ook nog niet gezien, niet bij mijn 72 Necro, niet bij mijn nu 58 Necro

@sdk1985 Summoner? Dan loop je met tot 13 anderen rond. Erg veel afleiding voor de mobs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:13:
[...]

Lidless Wall? Die dropt bij bosjes bij mij. Mendeln ook nog niet gezien, niet bij mijn 72 Necro, niet bij mijn nu 58 Necro

@sdk1985 Summoner? Dan loop je met tot 13 anderen rond. Erg veel afleiding voor de mobs :+
Lidless Wall inderdaad... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou indien klagen hebt, klaag ik maar alvast... Pffff, een half uur op WT3 en nog steeds geen Razorplate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:54
Rmg schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:58:
[...]

Ja, https://docs.google.com/p...lide=id.g25a80c598a7_0_26

De ene class zal wat sneller zijn dan de andere. Maar dit is een beetje huidige stand van zaken
Wel poepie saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 22:28

Grvy

Bot

TheBrut3 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:34:
Nou indien klagen hebt, klaag ik maar alvast... Pffff, een half uur op WT3 en nog steeds geen Razorplate!
Razorplate? Dat ding vult continue mijn inventory. Waar is mijn Tempest Roar? :P

Dit is een account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justifire
Goed daagje vandaag.
Naast de Mendeln drop voor mijn Necro ook de HC Barbarian op lvl50 gebracht :)
Heb daarvoor deze build gebruikt, erg fijn en veilig!
Kan ik van harte aanraden voor wie de HC lvl50 achievement wil halen zonder als te veel risico te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:29:
Goed daagje vandaag.
Naast de Mendeln drop voor mijn Necro ook de HC Barbarian op lvl50 gebracht :)
Heb daarvoor deze build gebruikt, erg fijn en veilig!
Kan ik van harte aanraden voor wie de HC lvl50 achievement wil halen zonder als te veel risico te lopen.
Cool! thorns is wel zo'n build dat ik wil proberen een keer ja. misschien volgend seizoen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
De necromancer die ik nu speel begint zijn build ook met veel thorns. Erg grappig om gewoon door een dungeon te banjeren en alles om je heen te zien sterven zonder zelf iets te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Weet je wat dom is:
The Barber vinden en hem dan in het verkeerde juwel stoppen…

Edit: ik heb al een nieuwe :+

[ Voor 16% gewijzigd door lolgast op 05-08-2023 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:34:
Weet je wat dom is:
The Barber vinden en hem dan in het verkeerde juwel stoppen…

Edit: ik heb al een nieuwe :+
Ik moet daar ook nog steeds eens een keer naar op zoek. Ook na de nerf zal het een sterke hearth zijn... :) oh well... eerst nog een goede amulet gaan vinden... ofzo... lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
Ga denk ik nog maar even snel een staatslot halen voor de klok twaalf slaat :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4yzhNLOxZ711k6sb9DHyfmmias=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PHjgdO1iNUzhoDBSqm2zt9wB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22-09 17:02
Oh, is die goed?
Ik had er net ook een. Maar ik speel nu blight/CE dus ik kon er weinig mee :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle renown weer op 5/5, alle aspects verzameld en morgen weer verder met beter levelen. Mijn mix & match build rogue is nu 73. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat mijn build tekort komt. Alleen die pokke Stingers en Hornets doen veel damage op mijn rogue, zelfs met veel poison damage resist.
Morgen ook m'n paragon een beetje wijzigen, om wat minder last te hebben van die ongein.
Rapid Fire, Puncture, Poison Trap (met Trickery heart) en Flurry/Dash/Poison imbuement speelt echt gaaf, vind ik.
Overmoedigheid kost me regelmatig de kop. Dan denk je snel even een pack te burnen met Flurry, maar dan blijken er nogal wat elites in te zitten of je wordt chain stunned. Dan werkt Flurry niet zo goed meer. 😂

Morgen maar eens kijken of ik lvl80 kan halen. Is toch geen weer om de deur uit te gaan. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee nice! Misschien moet ik dat ook maar aan gaan doen. De extra missende 16 paragon punten zullen ongetwijfeld een impact hebben op het spelen en de mogelijkheden. :) en trouwens, 7 levels in 1 dag? Hoky crap... :) dat is voor mij sowieso een te grote uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik ben gisteravond tot 61 gekomen. Kwam van 57 (ik dacht ik 58 was.. ;( ) Worldboss meegenomen, die is op WT3 HC inmiddels ook niet echt lang in leven meer. Daarna geprobeerd zo efficient mogelijk NM achter elkaar te spelen, maar dat valt niet mee als je min of meer same level wilt spelen en je levelt redelijk snel. Zat elke keer te hannesen om sigils van het juiste level te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit een beetje in een vervelende positie. Ik ben te outgeared voor WT3. Daar gaat alles echt makkelijk enzo maar in WT4 voelt het soms wat te tricky.

Zit denk ik niks anders op dan gewoon wat levels grinden voordat ik over ga naar WT4 ben nu 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57
Ricmaniac schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:32:
Ik zit een beetje in een vervelende positie. Ik ben te outgeared voor WT3. Daar gaat alles echt makkelijk enzo maar in WT4 voelt het soms wat te tricky.

Zit denk ik niks anders op dan gewoon wat levels grinden voordat ik over ga naar WT4 ben nu 64.
Ik heb hetzelfde. Kan WT4 eigenlijk wel aan op lvl 60 (TB Rogue) maar soms nog te squishy of te langzaam.

Ondertussen nog maar wat wrathful hearts farmen, ToW’s en Helltides :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Vanaf 68 vond ik het makkelijker gaan op WT4.

Armor gaat aan beide kanten meespelen: je doet meer omdat je dichter bij de moblvls zit, je ontvangt minder om dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gefaald bij een nm29 lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Wat is het toch lekker als je een Artillery shrine effect krijgt en 0.2 seconde later spawned the butcher.. Goedemorgen Butcher, welterusten Butcher in 7 secondes.. loot zuigt uiteraard maar was wel even lekker om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de patch dinsdag daar mee gaat helpen door meer xp vanaf level 50. Misschien een idee om daar op te wachten. Volgens mij ging je aan de Baldur's Gate 3 toch? Genoeg te doen dan lijkt me. ;)
Hardcore lijkt me dat punt waar je op zit inderdaad nog lastiger omdat achter wat mensen aanrennen in helltides dan nogal een risico is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast

Ik ben vorige keer op 65 door de WT4 capstone gegaan, maar had echt wel tot 68 nodig om me comfortabel te voelen in WT4. Ik zou dus even doorlevellen als ik jouw was. Of je moet nog wat Strongholds over hebben die je in WT4 kunt doen aangezien die lager level zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
RocketKoen schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:54:
[...]

Oh, is die goed?
Ik had er net ook een. Maar ik speel nu blight/CE dus ik kon er weinig mee :P
https://app.mobalytics.gg...endeln-necro?q_tab=skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Gisteren, na een eerste poging op lvl 45, op level 46 de eerste capstone geprobeerd. Ik strandde weer op de eindbaas; eerste keer ran out of potions, gisteren halfway IK nadat hij op me teleportte. Toen was ik er wel weer klaar mee...de hele dungeon is leuk om te doen (challenging, geen mindless point and click) maar dan weer een dodge-ball boss fight (tikkie, jij bent af). Ligt dit nou aan mij?

Wat zou hier m'n strategie moeten zijn? Dom XP grind tot 50 en dan facerollen? Season quest is af, de renowns op 3/5, season journey volgende stap zijn vrijwel uitsluitend WT3. Het voelt alsof "alles doen wat het spel als suggestie voorschotelt" simpelweg niet genoeg XP oplevert voor een geleidelijke groei.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
Zarhrezz schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:09:

Wat zou hier m'n strategie moeten zijn? Dom XP grind tot 50 en dan facerollen? Season quest is af, de renowns op 3/5, season journey volgende stap zijn vrijwel uitsluitend WT3. Het voelt alsof "alles doen wat het spel als suggestie voorschotelt" simpelweg niet genoeg XP oplevert voor een geleidelijke groei.
Ik was met een lv50 necro en het lukte aardig. Je kunt ook iemand inviten die je tegenkomt. Ik zag toevallig iemand met een barbarian lv50 en samen konden we het clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gisteren, na een eerste poging op lvl 45, op level 46 de eerste capstone geprobeerd. Ik strandde weer op de eindbaas; eerste keer ran out of potions, gisteren halfway IK nadat hij op me teleportte. Toen was ik er wel weer klaar mee...de hele dungeon is leuk om te doen (challenging, geen mindless point and click) maar dan weer een dodge-ball boss fight (tikkie, jij bent af). Ligt dit nou aan mij?

Heb je de juiste aspects op de gebruikte gear? Dat is over het algemeen night and day verschil in zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ondertussen level 61 op mijn Necro, nog geen 1 unique gevonden. Vind sowieso al tijden geen echt bruikbare gear meer.. Heb niet eens alles sacred, enkel al vrachtwagen landigen dismanteld xD

Tis weinig inspirerend om door te blijven grinden zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 07:18:
@Poops_McGhee nice! Misschien moet ik dat ook maar aan gaan doen. De extra missende 16 paragon punten zullen ongetwijfeld een impact hebben op het spelen en de mogelijkheden. :) en trouwens, 7 levels in 1 dag? Hoky crap... :) dat is voor mij sowieso een te grote uitdaging ;)
Nou, dat gaat em ook niet worden vandaag, hoor. 7 levels in een dag is eigenlijk ook wel een beetje teveel van het goede. Sterker nog, ik heb de console nog niet aan vandaag en dat kan nog wel ff duren ook. We hebben bezoek en die blijven eten. Mag blij zijn als ik 1 leveltje haal vandaag 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
TgR_KILLER schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:16:
Ondertussen level 61 op mijn Necro, nog geen 1 unique gevonden. Vind sowieso al tijden geen echt bruikbare gear meer.. Heb niet eens alles unique, enkel al vrachtwagen landigen dismanteld xD

Blijf het bijzonder vinden hoe veel verschil hier tussenzit. Ik ben letterlijk 200 exp level 61 en heb gisteren 3x Deathless Visage gevonden… Om maar niet te beginnen over alle “Howl from Below”-gloves in de afgelopen levels. Allemaal even nutteloos, daar niet van. Maar ze droppen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik ook. Qua damage kwam ik op lvl64 wel mee op WT4. Qua armor en life niet.
Ik heb een broek met +4 potion capacity, maar die had ik ook wel nodig. Moest na 2 mob packs toch echt terug naar town om aan te vullen. Dus terug naar WT3, want dat ging, qua XP farmen, wel sneller.
Helltides en Tree dungeons grinden werkt best goed. De Tree chaches geven ook lekker XP en heel af en toe leuke spullen. En anders, tsja, mats of gold.

Ik hoop wel dat de patch deze overgang wat soepeler maakt, want ik denk dat zo'n beetje iedereen hier op stuit. En dan die lange saaie grind naar 100.... come to think of it, WT4 is helemaal niet leuk! 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Poops_McGhee schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:50:
Ik hoop wel dat de patch deze overgang wat soepeler maakt, want ik denk dat zo'n beetje iedereen hier op stuit. En dan die lange saaie grind naar 100.... come to think of it, WT4 is helemaal niet leuk! 😂
Denk niet dat je dat soort dingen bij een reguliere patch kan verwachten, maar pas bij de wisseling naar een nieuw seizoen.

Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Op WT4 nog wat leukere gear farmen is nog leuk en dan ergens tussen de level 70 en 80 ben ik er weer klaar mee, niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56
TheBrut3 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Denk niet dat je dat soort dingen bij een reguliere patch kan verwachten, maar pas bij de wisseling naar een nieuw seizoen.

Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Op WT4 nog wat leukere gear farmen is nog leuk en dan ergens tussen de level 70 en 80 ben ik er weer klaar mee, niets meer aan.
Bij mij komt dat na de paragon points van de renown-grind, daarna word het pas echt langzaam.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:32:
[...]

Ik ben vorige keer op 65 door de WT4 capstone gegaan, maar had echt wel tot 68 nodig om me comfortabel te voelen in WT4. Ik zou dus even doorlevellen als ik jouw was. Of je moet nog wat Strongholds over hebben die je in WT4 kunt doen aangezien die lager level zijn dan
Ja dit dus, heb die capstone al op 60 gedaan en ook al een 22 gerunt. Maar gaat echt heel sweaty dan zeg maar :P daar heb ik geen zin in haha dus blijf idd nog wel wat levelen op WT3. vooral met de patch aankomende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zit door de drukte toevallig in hetzelfde schuitje. Ben pas net lvl 45, en gisteren de capstone gedaan. Kreeg de boss tot op de helft van z'n bar. Ik heb nog veel gear uit de lvl 20-30 range maar in die dungeon voor de boss dropte er een stokje met big dick damage. Vanaf lvl 46 krijg ik 'm overeind. Ik heb wat dat betreft wel het idee dat je de dungeon met enkele gerichte upgrades kunt halen. Je hoeft niet per se vijf levels verder te grinden.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TgR_KILLER schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:16:
Ondertussen level 61 op mijn Necro, nog geen 1 unique gevonden. Vind sowieso al tijden geen echt bruikbare gear meer.. Heb niet eens alles unique, enkel al vrachtwagen landigen dismanteld xD

Stomme vraag waarschijnlijk maar speel je wel op WT4 ? NM dungeons lvl20+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
justifire schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:32:
[...]

Ik vind WT4 op level 61 niet ‘normaal’ hoor. Ik ga ook nu weer op zijn vroegst pas op level 65. Er vallen genoeg uniques (kunnen althans) op WT3.

Die drang om maar zo vroeg mogelijk ancient gear te krijgen. En vervolgens ‘klagen’ dat je op level 75 al klaar bent. Gek ja als je al 15 levels bezig bent. Mijn eerste Torment NM dungeon gaat waarschijnlijk vanaf level 69 ofzo. Maar ik speel HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

lolgast schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:49:
[...]

Ik vind WT4 op level 61 niet ‘normaal’ hoor. Ik ga ook nu weer op zijn vroegst pas op level 65. Er vallen genoeg uniques (kunnen althans) op WT3.

Die drang om maar zo vroeg mogelijk ancient gear te krijgen. En vervolgens ‘klagen’ dat je op level 75 al klaar bent. Gek ja als je al 15 levels bezig bent. Mijn eerste Torment NM dungeon gaat waarschijnlijk vanaf level 69 ofzo. Maar ik speel HC
Als je HC speelt moet je ook anders spelen, voor SC is op 60 naar WT4 gewoon het meest efficiënt.
overigens, "ancient" gear, torment etc bestaat allemaal niet.

Ancestral bedoel je qua gear en qua NM geen idee, dat zijn allemaal tiers. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ancestral bedoel ik inderdaad, ancient is van Diablo 3 :$

Torment is overigens wel een ding, dat is de benaming van WT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

lolgast schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:01:
Ancestral bedoel ik inderdaad, ancient is van Diablo 3 :$

Torment is overigens wel een ding, dat is de benaming van WT4
Torment NMD bestaan niet, dat is ook Ancestral als het boven T20 is.

WT4 is inderdaad Torment, maar dat is geen NMD. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
TheBrut3 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:56:
Heb je de juiste aspects op de gebruikte gear? Dat is over het algemeen night and day verschil in zoiets.
Aspects passen bij de build, helaas wel een groot aantal van codex (minimum rolls) omdat specifieke aspects farmen / rerollen niet mogelijk lijkt te zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
justifire schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:32:
[...]

Nee ik ben net level 60, ik speel zeker niet op WT4 want die heb ik nog niet unlocked.. Heb de level 50 capstone ook pas op level 50 gedaan. Ik ga de WT4 capstone nog ff niet proberen te solo'n.

Zou ook niet hoeven op mijn level 61 barb van season 1 had ik wel unique's. Nu dropped er echt helemaal niks.

Ben uit verveling maar een lighting sorc gestart.. Nightmare na mightmare dungeon runnen in je 1tje zit ook maar beperkte houdbaarheidsdatum aan. Bij mij is dat maar een paar avonden dat ik dat volhou. En als er dan niks dropped wat enigsins bruikbaar is, waarom doe ik t dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TgR_KILLER schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:52:
[...]

Nee ik ben net level 60, ik speel zeker niet op WT4 want die heb ik nog niet unlocked.. Heb de level 50 capstone ook pas op level 50 gedaan. Ik ga de WT4 capstone nog ff niet proberen te solo'n.

Zou ook niet hoeven op mijn level 61 barb van season 1 had ik wel unique's. Nu dropped er echt helemaal niks.

Ben uit verveling maar een lighting sorc gestart.. Nightmare na mightmare dungeon runnen in je 1tje zit ook maar beperkte houdbaarheidsdatum aan. Bij mij is dat maar een paar avonden dat ik dat volhou. En als er dan niks dropped wat enigsins bruikbaar is, waarom doe ik t dan xD
Er is maar een handje uniques.
Als die in WT3 droppen, wat ga je op WT4 dan doen ?
Legendaries met leuke aspects om een build samen te stellen droppen er toch zeker wel genoeg ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Net op level 53 2x op rij een level 65 Butcher tegengekomen. 2e keer was wel spannend omdat er toen ook een Elite bij zat met al die cold affixes, maar gelukkig gewonnen. Waardeloze drops natuurlijk weer.
En om maar wat te klagen... Nog steeds geen Razorplate.
Zarhrezz schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:50:
Aspects passen bij de build, helaas wel een groot aantal van codex (minimum rolls) omdat specifieke aspects farmen / rerollen niet mogelijk lijkt te zijn.
Dan zou het inderdaad wel moeten lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
justifire schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:09:
[...]

Er is maar een handje uniques.
Als die in WT3 droppen, wat ga je op WT4 dan doen ?
Legendaries met leuke aspects om een build samen te stellen droppen er toch zeker wel genoeg ?
Heb ik allemaal al, vind iig niks beters, heb een hele kist vol met dubbele aspects ook al.. Vind niks qua legendaries om mijn huidige te vervangen welke beter zijn qua stats. Dus dan is het alleen grinden om hoger level te worden en hopen op nog betere gear.. De grind van 60 naar 70 is voor mij iig too much.. Daarom is mijn eternal character ook op 61 blijven steken.

Misschien dat het leuker is met anderen oid, ik grind me solo de pleuris xD

Met de level 15 sorc voor nu wel weer even fun though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:33
TgR_KILLER schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:47:
[...]

Heb ik allemaal al, vind iig niks beters, heb een hele kist vol met dubbele aspects ook al.. Vind niks qua legendaries om mijn huidige te vervangen welke beter zijn qua stats. Dus dan is het alleen grinden om hoger level te worden en hopen op nog betere gear.. De grind van 60 naar 70 is voor mij iig too much.. Daarom is mijn eternal character ook op 61 blijven steken.

Misschien dat het leuker is met anderen oid, ik grind me solo de pleuris xD

Met de level 15 sorc voor nu wel weer even fun though.
Dus je hebt alles al ancestral (hoogste tier) met 4 van de 4 priority stats en ook nog eens Max rolls op al je aspects?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Alekz87 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:38:
Dus je hebt alles al ancestral (hoogste tier) met 4 van de 4 priority stats en ook nog eens Max rolls op al je aspects?
Dat wordt toch niet gezegd? Er wordt gezegd dat de gains te klein zijn voor de tijd die het kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik lees hier dat het helpt dus ik kom even zeuren dat ik een mendl ring wil! Geef me die ring spel!

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:52
What to do? What to do?
Flurry rapid fire build

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWYwzaHj2KlsECEaj0dXjDC9hrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tZmojOXbY7tgRYV79eyAZYPk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVdak55x6DTOqohpvhtiJRoo4xk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IhwrVreSq55cwFd6WIXzF70.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou die worldboss dropped 2 Uniques waarvan 1 Chest, dus ik denk; Yes, Razorplate!
Maar helaas, 300k rijker en geen Razorplate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
crimby schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:07:
What to do? What to do?
Flurry rapid fire build

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De stats zijn beter op de Unique. Als je m 5/5 upgrade heeft die dan net zo’n hoge dps?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:07:
What to do? What to do?
Flurry rapid fire build

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Condemnation. Hij heeft wel iets minder base damage, maar de sub stats zijn wel beter voor Flurry. En die heb je vaak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Alekz87 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:38:
[...]

Ik typ letterlijk het bericht ervoor dat ik level 60 naar 70 tergend traag vind en ik al helemaal geen betere gear vind, al 5/6 levels lang niks vervangen.. en nee ik speel dus geen WT4..

Het is 1 huge ass grind en kan maar zoveel uren nightmare dungeons spelen terwijl ik er niks voor terug zie.. endgame is een veel te grote grind.. In een groep misschien leuk, Solo, nope.

Sorc is alweer level 18 nu.. tot aan level 50 is de game wel fun, daarna wordt het al snel minder voor mij iig.. ben benieuwd of ik 1 character boven de level 70 ga krijgen.. Helemaal met die seasons, dan wordt je zo'n beetje verplicht opnieuw te beginnen. Enige reden dat ik in WoW/ GW2 een max level character had is omdat je er gewoon jaren over kon doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:52
Alekz87 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:53:
[...]

De stats zijn beter op de Unique. Als je m 5/5 upgrade heeft die dan net zo’n hoge dps?
Dan ga ik dat even proberen. Zit niet heel ruim in mijn materials dus dacht eerst even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TgR_KILLER schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:36:
[...]

Ik typ letterlijk het bericht ervoor dat ik level 60 naar 70 tergend traag vind en ik al helemaal geen betere gear vind, al 5/6 levels lang niks vervangen.. en nee ik speel dus geen WT4..

Het is 1 huge ass grind en kan maar zoveel uren nightmare dungeons spelen terwijl ik er niks voor terug zie.. endgame is een veel te grote grind.. In een groep misschien leuk, Solo, nope.

Sorc is alweer level 18 nu.. tot aan level 50 is de game wel fun, daarna wordt het al snel minder voor mij iig.. ben benieuwd of ik 1 character boven de level 70 ga krijgen.. Helemaal met die seasons, dan wordt je zo'n beetje verplicht opnieuw te beginnen. Enige reden dat ik in WoW/ GW2 een max level character had is omdat je er gewoon jaren over kon doen xD
Ik speel op m’n rogue al vanaf level 60 in wt4. Gaat prima. Nu level 70 en ben rustig aan alles aan t vervangen voor ancestral gear 💪. Zo te horen is aRPG niet helemaal jouw ding?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
en dat was no 5Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OLDb5DzcHZeV8Z6GRSbGaI7qOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jDUTrjrkadIFwa2THKBDfNBg.jpg?f=fotoalbum_large

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het heel lastig dat je niet kan zien welke stats er kunnen rollen op bepaalde plekken.

Weet iemand of deze CDR nog kan rerollen naar een Maximum Life roll?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PM71Rdpbf7sYQ5GMILc8CBs1Nc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ico7AXDmF7dO1F2XLlIP2Tjb.png?f=user_large

Edit: Nvm is gelukt :) 717 life op gerollt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2023 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 00:51:
Ik vind het heel lastig dat je niet kan zien welke stats er kunnen rollen op bepaalde plekken.

[Afbeelding]

Waarom zou je die CDR daar afrollen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 00:51:

[Afbeelding]

Ik zou voor de CDR kiezen en kijken of die niet op max gerolled had gekund. Aan 717 life heb je niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Mag ik vragen wat je playtime is?

Pagina: 1 ... 126 ... 213 Laatste