Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mijn grootste fun-sucker in de game is momenteel het levelen naar 50. Ik vind dit echt een onnodige grind voor een 2e character. Waarom mag ik niet gewoon óf op lvl 50 starten, óf bij iemand op lvl 70 meeleechen en keihard XP krijgen (á la Diablo 3 waar je in no-time level 70 was).

Ben nu al dagen met mijn Rogue bezig om die naar level 50 te brengen, en zit nog maar op lvl 36. Ik snap echt niet waarom ze dit zo lastig gemaakt hebben, want het nodigt totaal niet uit om een extra character te starten.

Prima als je eerste character elk seizoen "normaal" naar level 50 moet, maar net als de "Skip Campaign" optie zou je ook gewoon een "Start at lvl 50" optie moeten hebben. :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:45
Ik kan je frustratie verminderen vanaf level 50 wordt het leuk en ga je hard met levelen als rogue. Omdat je vooral makkelijk door de NM dungeons kunt rushen en de bosses heel makkelijk neer krijgt. Vooral als je van een sorc komt die te weinig damage deed, en je soms minuten lang deed over een boss killen heb je zo neer. ;(

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:35:
[...]

Ik heb heel sterk de indruk dat deze game veel te vroeg uitgekomen is. Er zijn zoveel basale zaken die ik had verwacht, maar er niet in zitten. Die wel in Diablo 3 zitten. Een season uitbrengen zonder leaderboards is echt bizar, weinig character slots, weinig stash space, etc. En wat ik ook erg mis, misschien heel onbelangrijk, zijn de statistieken. Hoeveel tijd heb ik aan welke class besteed, hoeveel aan elk character. Aantal kills en dergelijke. Ze zijn er wel, maar alleen beschikbaar via een 3rd party site.

Maar ondanks dat vermaak ik me heel goed met de game. Het scheelt dat er heel veel builds zijn om uit te proberen, dus dat houdt me wel bezig.
De ontwikkeling van de game moet wel een hele hobbelige rit zijn geweest en op een gegeven moment zullen ze wel gedacht hebben: hij moet een keer uitkomen. Je merkt dat veel verschillende mensen aan de game hebben gewerkt met een hoop verschillende ideeën. Wat het nu uiteindelijk moet gaan worden weten ze volgens mij nog steeds niet.
1 ding is een feit en dat is dat de combat zeer goed aanvoelt. Iedere keer als ik de game opstart is dat hetgeen wat goed voelt.
Goede game maar laat ze er (binnen een jaar graag..)een topper van te maken. De game is zeer goed verkocht, nu is de beurt aan Blizzard.

Dat we allemaal nog spelen geeft wel aan dat de game niet slecht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:36:
Mijn grootste fun-sucker in de game is momenteel het levelen naar 50. Ik vind dit echt een onnodige grind voor een 2e character. Waarom mag ik niet gewoon óf op lvl 50 starten, óf bij iemand op lvl 70 meeleechen en keihard XP krijgen (á la Diablo 3 waar je in no-time level 70 was).

Ben nu al dagen met mijn Rogue bezig om die naar level 50 te brengen, en zit nog maar op lvl 36. Ik snap echt niet waarom ze dit zo lastig gemaakt hebben, want het nodigt totaal niet uit om een extra character te starten.

Prima als je eerste character elk seizoen "normaal" naar level 50 moet, maar net als de "Skip Campaign" optie zou je ook gewoon een "Start at lvl 50" optie moeten hebben. :(
Ja en nee. Ja omdat het punt van wt3 en dan door naar wt4 leuk is. Nee omdat het daarna snel inkakt momenteel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:50

Rmg

Waarom mag ik niet gewoon óf op lvl 50 starten, óf bij iemand op lvl 70 meeleechen en keihard XP krijgen (á la Diablo 3 waar je in no-time level 70 was).
Kan gewoon, samen met een level 50+ strongholds (die zijn leveled) en capstone dungeon doen, ja wt3 unlocked pas als je level 40 bent maar je kan wel de capstone dungeon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoewel het niet de snelheid heeft van boosten in D3 werkt het overigens nog steeds.

Maat van ons was doodgegaan en in totaal nog onder 2 uur had een andere maat die tier 35-39's runt hem weer op 50 en dat is dus inclusief capstones

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Mijn Penetrating Shot rogue is nu level65. Ik vond WT3 te makkelijk eigenlijk (t/m NM20) en levelen duurt lang vind ik.

Op WT4 kon ik alleen mijn >NM20 sigils gebruiken en dat was kansloos. Net een normale dungeon gerund voor Renown en ook dat was pittig, ging een paar keer dood (vooral door die blocking guys met een schild, heel onhandig als ranged spec), maar lukte wel. Moet dus echt even aan de bak om NM dungeons te kunnen runnen op WT4. Op zich wel een leuke uitdaging.

Ben ook helemaal klaar met Penetrating Shot, hetgeen ik de afgelopen 20 levels heb gespeeld. Zojuist even een leuke Frost Barrage spec opgezocht. Ik heb nog een max roll Branching Volleys Aspect liggen daarvoor. Straks even alles resetten inclusief Paragon Board en dan maar eens kijken of het beter gaat.

Online ook wel gevonden dat ik totaal niet de optimale stats heb op mijn chest en legs om damage reduction te realiseren, hopelijk helpt dat ook want nu ga ik echt veel te snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Gisteren 65 geworden, 100 voelt nog ver weg.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28

Ik vind de grind naar 50 één van de leukste onderdelen van de game. Een nieuwe build ontdekken en langzaam zien hoe het zich ontwikkelt en jezelf steeds iets sterker te zien worden, heerlijk. En dat hoort toch ook gewoon bij een game als dit? Wat blijft er nog over als je dat eruit haalt? Dan ben je alleen maar endgame aan het grinden en is de hele journey weg.
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:07:
[...]

De ontwikkeling van de game moet wel een hele hobbelige rit zijn geweest en op een gegeven moment zullen ze wel gedacht hebben: hij moet een keer uitkomen. Je merkt dat veel verschillende mensen aan de game hebben gewerkt met een hoop verschillende ideeën. Wat het nu uiteindelijk moet gaan worden weten ze volgens mij nog steeds niet.
1 ding is een feit en dat is dat de combat zeer goed aanvoelt. Iedere keer als ik de game opstart is dat hetgeen wat goed voelt.
Goede game maar laat ze er (binnen een jaar graag..)een topper van te maken. De game is zeer goed verkocht, nu is de beurt aan Blizzard.

Dat we allemaal nog spelen geeft wel aan dat de game niet slecht is. :)
Ja, daar ben ik het absoluut mee eens. En ik blijf ook spelen, want ik wil de ontwikkelingen heel graag mee maken. Ik verwacht over een jaar ook een game die veel beter is dan de huidige.
MPC60 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:37:
Gisteren 65 geworden, 100 voelt nog ver weg.
Dat is het ook op dat level. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 03-08-2023 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
@Ricmaniac vraagje, heb jij meer inzicht in de verhouding van GoT clans?
ik ben zojuist gevraagd en gepromote tot Leader van GoT3, wij lijken nog vol te zitten maar door het ontbreken van inzicht van status (wanneer voor het laatst online etc.) kan ik niet zeggen hoeveel er actief zijn.
Mocht hier verbetering in komen dan wellicht eens kijken naar een merge

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khaelos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:55:
@Ricmaniac vraagje, heb jij meer inzicht in de verhouding van GoT clans?
ik ben zojuist gevraagd en gepromote tot Leader van GoT3, wij lijken nog vol te zitten maar door het ontbreken van inzicht van status (wanneer voor het laatst online etc.) kan ik niet zeggen hoeveel er actief zijn.
Mocht hier verbetering in komen dan wellicht eens kijken naar een merge
Ik heb helemaal geen inzicht in de GOT clans :P Zit er zelf niet eens in haha. Ben alleen Karma keizer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Buizerd__NL schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:40:
Ik kan je frustratie verminderen vanaf level 50 wordt het leuk en ga je hard met levelen als rogue. Omdat je vooral makkelijk door de NM dungeons kunt rushen en de bosses heel makkelijk neer krijgt. Vooral als je van een sorc komt die te weinig damage deed, en je soms minuten lang deed over een boss killen heb je zo neer. ;(
met welke build is dat? Kennelijk doe ik iets verkeerd met mijn lvl 55 rogue

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik ben hier ook nog heel langzaam bezig mijn non-seasonal Barb te levelen... zit nu op lvl 44.
Seasonal ga ik gewoon niet aan beginnen op deze manier. Quests zijn heel traag naar mijn idee en je hebt gewoon zo enorm veel xp nodig dat ik er de tijd niet voor heb om dat iedere 3 maanden te doen.
Gameplay is inmiddels wel een stuk beter geworden door wat legendaries die synergy met elkaar hebben. Life als enemies dicht bij je zijn en overpower etc werkt goed samen!

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
siemenz schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:11:
[...]

met welke build is dat? Kennelijk doe ik iets verkeerd met mijn lvl 55 rogue
Ik speel met de build van maxroll.gg als Twisting Blades

https://maxroll.gg/d4/bui...isting-blades-rogue-guide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
En als je het niet prettig vindt om met die imbuements te werken (ik vond dat erg irritant), dan is de Death Trap rogue een erg goed alternatief met hogere burst damage; https://maxroll.gg/d4/build-guides/death-trap-rogue-guide

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
@JimMorrison zie bovenstaan bericht?
@Angeloonie Wellicht kun jij hierin nog iets betekenen?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dazzler2120 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:25:
[...]

En als je het niet prettig vindt om met die imbuements te werken (ik vond dat erg irritant), dan is de Death Trap rogue een erg goed alternatief met hogere burst damage; https://maxroll.gg/d4/build-guides/death-trap-rogue-guide
Vind je Poison trap niet irritant, dat je die maar op een plaats kan plaatsen of dat je dan de mobs daar naar toe moet misleiden als je hem hebt misplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Khaelos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:30:
@JimMorrison zie bovenstaan bericht?
@Angeloonie Wellicht kun jij hierin nog iets betekenen?
Met de vakantieperiode is het momenteel wat lastig om te gaan cleanen in de ledenlijst, een aantal zijn op reis.

Zoals je aangeeft is het niet mogelijk om te zien wanneer iemand laatst online was, dat helpt ook al niet...
(Deze functie zat wel gewoon in D3 8)7 )

Wanneer iedereen terug hard aan het werk is kunnen we wellicht even kijken wat mogelijk is?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Buizerd__NL schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:43:
[...]

Vind je Poison trap niet irritant, dat je die maar op een plaats kan plaatsen of dat je dan de mobs daar naar toe moet misleiden als je hem hebt misplaats?
Niet echt,
Gewoon shadow step naar elite/sterkste mob van pack en dan de rotatie droppen;
Twisted blade
Death trap
Twisted blade
Poison trap
TB
TB
TB
Etc. ;)

Evt repositionen, nieuwe poison traps droppen

Het verschil met death trap is dat je veel in melee range speelt, dus je hoeft mobs niet te 'luren' naar je poison trap, je dropt gewoon letterlijk die poison trap onder hun voeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
JimMorrison schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:48:
[...]

Met de vakantieperiode is het momenteel wat lastig om te gaan cleanen in de ledenlijst, een aantal zijn op reis.

Zoals je aangeeft is het niet mogelijk om te zien wanneer iemand laatst online was, dat helpt ook al niet...
(Deze functie zat wel gewoon in D3 8)7 )

Wanneer iedereen terug hard aan het werk is kunnen we wellicht even kijken wat mogelijk is?
ja dat is prima, lijkt me een goede optie, zal ergens september/oktober zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Nvm verkeerd topic

[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 03-08-2023 11:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
@G_Dragon verkeerd topic maat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dank je ! :) Had toch echt op [F1] Seizoen 2023 gedrukt na mijn weten _O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dazzler2120 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:49:
[...]

Niet echt,
Gewoon shadow step naar elite/sterkste mob van pack en dan de rotatie droppen;
Twisted blade
Death trap
Twisted blade
Poison trap
TB
TB
TB
Etc. ;)

Evt repositionen, nieuwe poison traps droppen

Het verschil met death trap is dat je veel in melee range speelt, dus je hoeft mobs niet te 'luren' naar je poison trap, je dropt gewoon letterlijk die poison trap onder hun voeten.
Speel jij toevallig op PC? op console wordt de poison traps heel vaak misplaats op plekken waar ik hem niet wilt hebben. Dan is voor console spelers Twisting Blades wel een goeie uitkomst. Poison trap zit wel in de leveling build van Twisting Blades, ik liep daar heel vaak tegenaan en ik ben nu wel blij met die imbuements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Buizerd__NL schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:01:
[...]

Speel jij toevallig op PC? op console wordt de poison traps heel vaak misplaats op plekken waar ik hem niet wilt hebben. Dan is voor console spelers Twisting Blades wel een goeie uitkomst. Poison trap zit wel in de leveling build van Twisting Blades, ik liep daar heel vaak tegenaan en ik ben nu wel blij met die imbuements.
Ik speel wel op pc, maar naar mijn weten kan ik niet 'richten' waar ik de trap drop, hij dropt gewoon onder de voeten van de rogue
Maar uiteindelijk gaat het beetje om wat je voorkeur heeft. Voor mij voelde de imbuements 'clunky', terwijl als ik alle top-builds erop na ga, het toch echt behoorlijk sterk is

Ik weet ook niet hoe Death Trap momenteel presteert precies, aangezien ik S1 een druid speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:51
Mijn nieuwe Necro is inmiddels weer level 41. Levellen ging sneller dan ik dacht, gok dat die seasonal buff goed meewerkt.

Paar leveltjes en de capstone dungeon maar weer in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Mijn grootste fun-sucker is van alles opzoeken op internet, om te zien wat ik niet heb en wel zou moeten hebben of hoe snel dit of dat gedaan moet worden.
Of de giga aantallen negatieve “feedback” op de social media kanalen. Dus daar kom ik nu zo min mogelijk voor D4 info. Reacties op bijv Twitter lees ik niet eens meer. Builds checken op sites bekijk ik lichtig en ga mijn eigen weg.

Verder speel ik simpelweg mijn eigen spel en dan is het nog prima leuk om te spelen.
Uiteindelijk is het gewoon vermaak naast een gewoon leven en that’s it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:29:

En toch... zijn er een hoop spelers die dat anders ervaren. ;)

Wat mij betreft heb je gelijk hoor. Het is en blijft een spel dat dient ter vermaak en ontspanning. Als het als "werk" gaat voelen (lees: ik _moet_ dit dat zus en zo nog doen en daarna ook nog het volgende en het.moet uiteindelijk af en zij zoals ik dat wil) - en laten we eerlijk zijn, Blizzard is daar goed in om dat voor elkaar te krijgen bij velen - dan gaat het wat mij betreft de verkeerde kant op.

Eerlijk is eerlijk: ik kan het spel moeilijk wrg leggen en denk er wel degelijk over na als ik het niet speel. Verschil 't.o.v. mijn jongere jaren: nu denk ik; och komt wel weer... eerst andere dingen doen die ook leuk en belangrijk zijn (bijvoorbeeld een paar dagen naar Utrecht met baas des huizes) ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

Mijn grootste fun-sucker is van alles opzoeken op internet, om te zien wat ik niet heb en wel zou moeten hebben of hoe snel dit of dat gedaan moet worden.
Of de giga aantallen negatieve “feedback” op de social media kanalen. Dus daar kom ik nu zo min mogelijk voor D4 info. Reacties op bijv Twitter lees ik niet eens meer. Builds checken op sites bekijk ik lichtig en ga mijn eigen weg.

Verder speel ik simpelweg mijn eigen spel en dan is het nog prima leuk om te spelen.
Dit is voor mij hoe je een Diablo moet spelen :)
Lekker zelf build maken en onderweg naar lvl 100 aanpassen als je wat defense /damage mist ect ect.

Enigste waar ik naar kijk zijn de dingen zoals, wat doet vulnerable ect en hoe werkt +%damage binnen D4.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 16:03
Ik begrijp wat jullie bedoelen hierboven!

Ik speel gemiddeld 1u - 1,5u / dag (meer tijd kan ik bijna niet vrijmaken) en ik geraak amper vooruit... Ik ben nu met een 2de char begonnen aan season 1 en zit op level 44 (ja, ik doe de campaign opnieuw + de side quests). Er kruipt enorm veel tijd in... Ik vind de vele dungeons gewoon soms ook véél te lang om te clearen, het is toch altijd hetzelfde? Geef mij maar die mini 'kruipkelders', gedaan in 2 minuten :)

De campaign zelf vind ik goed maar zeker niet de beste... Ik had meer van het verhaal/filmpjes verwacht, de tussenfilms in Diablo 3 vond ik krachtiger...
spoiler:
Het gevecht tussen Inarius & Lilith is toch een regelrechte grap??

Dus ja, het grinden is natuurlijk de verslaving maar ik merk nu gewoon dat het voor mij te onduidelijk is welke items (legendary) goed zijn en welke beter, alles trekt zo op elkaar en de keuzes en opties zijn gewoon véél te groot...

Voor de rest, vermaak ik mij zeker en is het echt wel een goed spel. Het nadeel is dat je "nooit gedaan" hebt... Ik werk in de sales en dat is daar hetzelfde, er is altijd wel iets of iemand dat nog aandacht vraagt... Wil ik dat in mijn games ook? Neen... geef mij maar een goeie single player met story als die gedaan is, ik het kan afvinken als "afgewerkt".

Waarom blijf ik dan nu nog spelen? Omdat het toch een vrij duur PC game is en ik toch wat waar voor mijn geld wil en het gewoon een enorm regenachtige zomer is :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:45
in verband met andere drukte heb ik hem niet gekocht bij release en wou eigenlijk wachten tot hij wat goedkoper werd maar met het poep weer van afgelopen week toch gekocht.

Ben nog maar lvl25 of zo met een rogue maar het spel weet mij nu al meer te boeien dan 90% van andere spellen die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. zelfs qua €/uur nu al een positieve uitschieter. Tegen de tijd dat ik alle classes gemaxed heb heb ik de waarde er al lang uit :P

Flickr - Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hier zit indrdaad een heeel groot verschil in mindset wat in mijn ogen vaak direct gelinkt is aan hoeveel plezier je met de game hebt.

De vele negatieve media aandacht voelt echt als een neerwaardse spiraal die veel mensen mee omlaag trekt.

En het rushen naar endgame hetzelfde. ook iets wat we heel veel zien in alle games. Snel naar endgame > klagen dat er niks meer te doen is

In dit geval zijn veel punten van spelers wel valide maar om de game zo negatief in het daglicht te zetten is naar mijn mening echt onjuist. Nog steeds start ik zonder twijfel de game op om lekker te spelen en hbe er elke keer plezier in (zolang ik nog leef) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:59:
[...]

Hier zit indrdaad een heeel groot verschil in mindset wat in mijn ogen vaak direct gelinkt is aan hoeveel plezier je met de game hebt.

De vele negatieve media aandacht voelt echt als een neerwaardse spiraal die veel mensen mee omlaag trekt.

En het rushen naar endgame hetzelfde. ook iets wat we heel veel zien in alle games. Snel naar endgame > klagen dat er niks meer te doen is

In dit geval zijn veel punten van spelers wel valide maar om de game zo negatief in het daglicht te zetten is naar mijn mening echt onjuist. Nog steeds start ik zonder twijfel de game op om lekker te spelen en hbe er elke keer plezier in (zolang ik nog leef) :)
Volledig mee eens. Ik vind rushen doorgaans wel tof, maar niet als de game net nieuw is. Zie het nut ook niet echt om dat in season te doen, zonder dat er leaderboards zijn.

Ik haal nog steeds heel veel plezier uit deze game en de verwachting is niet dat dat binnenkort gaat veranderen. Ik zie mezelf dit nog wel jaren doen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat het weg blijven van Social media en tendentieus 'nieuws' betreft ben ik het wel eens met bovenstaande... Maar wat betreft het zelf uitzoeken van een build... Dat deed ik in het begin wel, maar ik vind de game eigenlijk te complex om het zelf allemaal uit te zoeken. Het probleem daarbij is dat het allemaal absoluut niet intuïtief werkt. Ik heb helemaal geen zin om een hele studie te wijden aan welke affixen additief zijn of multiplicatief bijvoorbeeld (dit is nog een relatief simpel voorbeeld omdat ik die wel enigszins snap maar er is veel meer volgens mij). Mijn eigen build uitvogelen gaat prima in wt1, maar dan krijg je dus dat je op level 50 niet door de capstone heen komt (en op 53 wel met twee vingers in je neus omdat de damage scaling door level verschil enorme impact heeft) en eenmaal op wt3/4 wordt het steeds lastiger en trager. Dan ga ik toch liever gewoon voor een build van maxroll of zo zodat ik lekker kan spelen ipv researchen van vreemde onduidelijke mechanics.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:52
Finraziel schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:13:
Wat het weg blijven van Social media en tendentieus 'nieuws' betreft ben ik het wel eens met bovenstaande... Maar wat betreft het zelf uitzoeken van een build... Dat deed ik in het begin wel, maar ik vind de game eigenlijk te complex om het zelf allemaal uit te zoeken. Het probleem daarbij is dat het allemaal absoluut niet intuïtief werkt. Ik heb helemaal geen zin om een hele studie te wijden aan welke affixen additief zijn of multiplicatief bijvoorbeeld (dit is nog een relatief simpel voorbeeld omdat ik die wel enigszins snap maar er is veel meer volgens mij). Mijn eigen build uitvogelen gaat prima in wt1, maar dan krijg je dus dat je op level 50 niet door de capstone heen komt (en op 53 wel met twee vingers in je neus omdat de damage scaling door level verschil enorme impact heeft) en eenmaal op wt3/4 wordt het steeds lastiger en trager. Dan ga ik toch liever gewoon voor een build van maxroll of zo zodat ik lekker kan spelen ipv researchen van vreemde onduidelijke mechanics.
Precies dit. Het is ook overigens het enige spel waarbij ik builds op zoek. WT2 is prima te doen zelf, maar capstone, WT3 en WT4 is gewoon onmogelijk zonder een perfecte build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Finraziel schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:13:
Heb ik ook. Kijk vooral naar welke skills me tof lijken en dan zoek ik daar een geoptimaliseerde build bij, want ik heb de tijd of zin niet om dat allemaal op te zoeken. Voor de theorycrafters zorgt het vast voor allerlei mogelijkheden, maar de stats in bijvoorbeeld WoW zijn voor mij toch makkelijker te begrijpen. Had wel iets simpeler gemogen in ieder geval. Elke keer als er een item dropt nu zit ik toch heel scheel te kijken of het nou vooruitgang is of niet (heb bijvoorbeeld een bow met +200 dps, maar volgens mij door de stats op mijn crossbow is die uiteindelijk toch beter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

[...]

Dat scheelt typen, maar jij verwoordt wat ik ook altijd denk bij het toch veelal negatieve sentiment wat er aan Diablo IV hangt (en desondanks blijven mensen het gewoon spelen |:( ).

Omdat mensen het allemaal (meteen) maar op zoeken wat het 'beste' is inclusief welke items bij welke build 'noodzakelijk' zijn en er in hoge mate dat ook wel voor elkaar krijgen en dan beklagen dat de stappen (daarna) niet zo groot meer zijn. Gek he, als je al het beste hebt? 8)

Uiteraard mensen moeten het zelf weten en iedereen heeft zo zijn eigen beleving van plezier ( en ik begrijp de charme van een power build wel), maar verkorten hun plezier er wel mee, want sneller verzadigd qua groeimomenten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de kleine luide negatieve groep ook blijven uitvergroten of laten voor wat het is. Zonde van de aandacht.
Grootste groep hoor je niet die het naar hun zin heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2023 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:06:
Je kunt de kleine luide negatieve groep ook blijven uitvergroten of laten voor wat het is. Zonde van de aandacht.
Laten we hopen dat Blizzard dat niet doet. Want die kleine luide negatieve groep zorgt wel degelijk voor constructieve feedback die nodig is om de game te verbeteren, iets wat we allemaal willen. Dat helpt een stuk meer dan 10x op rij herhalen hoeveel plezier je wel niet in iets hebt (terwijl we allemaal weten hoeveel flaws er wel niet zijn). De confirmation bias werkt in die zin beide kanten op ;)

edit: En Blizzard doet dat gelukkig ook niet trouwens, getuige de laatste patch die een stap in de goeie richting is..

[ Voor 13% gewijzigd door London op 03-08-2023 15:14 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:08:
[...]

Laten we hopen dat Blizzard dat niet doet. Want die kleine luide negatieve groep zorgt wel degelijk voor constructieve feedback die nodig is om de game te verbeteren, iets wat we allemaal willen. Dat helpt een stuk meer dan 10x op rij herhalen hoeveel plezier je wel niet in iets hebt (terwijl we allemaal weten hoeveel flaws er wel niet zijn). De confirmation bias werkt in die zin beide kanten op ;)

edit: En Blizzard doet dat gelukkig ook niet trouwens, getuige de laatste patch die een stap in de goeie richting is..
Er is negativiteit en er is kritiek. Mijn reactie was gericht op de terugkomende reacties hier over een nare negatieve groep op social media etc. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2023 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb iets nieuws geleerd :+ Net op level 45 de capstone dungeon weer gedaan en ik dacht, nu moet ik level 53 mobs farmen voor Sacred gear. Maar Strongholds blijven +2 levels ten opzichte van je character dus ik heb nu alsnog level 47 mobs in WT3 om gear te verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:32:
Ik heb iets nieuws geleerd :+ Net op level 45 de capstone dungeon weer gedaan en ik dacht, nu moet ik level 53 mobs farmen voor Sacred gear. Maar Strongholds blijven +2 levels ten opzichte van je character dus ik heb nu alsnog level 47 mobs in WT3 om gear te verzamelen :D
Nice!

Ik ga straks kijken hoe dat zit met WT4.
Ben nu 63, hoewel lvl75 mobs slopen wel ok gaat, is Strongholds doen op een lager moblevel wel een stuk relaxter.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +3 Henk 'm!
GRDavies75 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Dat scheelt typen, maar jij verwoordt wat ik ook altijd denk bij het toch veelal negatieve sentiment wat er aan Diablo IV hangt (en desondanks blijven mensen het gewoon spelen |:( ).

Omdat mensen het allemaal (meteen) maar op zoeken wat het 'beste' is inclusief welke items bij welke build 'noodzakelijk' zijn en er in hoge mate dat ook wel voor elkaar krijgen en dan beklagen dat de stappen (daarna) niet zo groot meer zijn. Gek he, als je al het beste hebt? 8)

Uiteraard mensen moeten het zelf weten en iedereen heeft zo zijn eigen beleving van plezier ( en ik begrijp de charme van een power build wel), maar verkorten hun plezier er wel mee, want sneller verzadigd qua groeimomenten.
Weet je, als je meteen op zoek gaat naar de beste build, maar eigenlijk niet snapt wat je skills, gear stats en rotatie eigenlijk doen, dan mis je ook een deel content om mee te stoeien.
Plus, je krijgt een hoop frustratie als dat ene item of aspect maar niet op max wil droppen.

Ik zie veel berichten van een non dropping Tempest Roar. Dat mensen er al 100 NM dungeons naar grinden, en klagen dat hun build niet werkt zonder dat hoedje. Ondertussen wel 100 NM’s kunnen grinden, dus je build werkt blijkbaar wel.
Maar oh wee als je een NM niet binnen 5 minuten kunt clearen! En vervolgens weer klagen over de lack of endgame content.
“gAmE iS DeAd! PoE2 bEtTeR!” Bla bla bla.
Nooit iets constructiefs, overigens.

Als je er zo inzit, dan snap ik dat je de game niks aan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:23:
[...]

Weet je, als je meteen op zoek gaat naar de beste build, maar eigenlijk niet snapt wat je skills, gear stats en rotatie eigenlijk doen, dan mis je ook een deel content om mee te stoeien.
Plus, je krijgt een hoop frustratie als dat ene item of aspect maar niet op max wil droppen.

Ik zie veel berichten van een non dropping Tempest Roar. Dat mensen er al 100 NM dungeons naar grinden, en klagen dat hun build niet werkt zonder dat hoedje. Ondertussen wel 100 NM’s kunnen grinden, dus je build werkt blijkbaar wel.
Maar oh wee als je een NM niet binnen 5 minuten kunt clearen! En vervolgens weer klagen over de lack of endgame content.
“gAmE iS DeAd! PoE2 bEtTeR!” Bla bla bla.
Nooit iets constructiefs, overigens.

Als je er zo inzit, dan snap ik dat je de game niks aan vindt.
Deze vind ik niet helemaal eerlijk... Volgens mij is het niet dat ze momenteel een niet werkende build hebben maar dat er met die tempest roar van alles mogelijk is wat ze graag zouden doen... maar omdat dat kreng niet dropt krijgen ze de mogelijkheid niet. De frustratie is dan lijkt me dat de game bepaalde content heeft maar het weigert jou te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:34:
[...]

Deze vind ik niet helemaal eerlijk... Volgens mij is het niet dat ze momenteel een niet werkende build hebben maar dat er met die tempest roar van alles mogelijk is wat ze graag zouden doen... maar omdat dat kreng niet dropt krijgen ze de mogelijkheid niet. De frustratie is dan lijkt me dat de game bepaalde content heeft maar het weigert jou te laten spelen.
Ik ben ook even verontwaardigd geweest over dit soort uniques en de drop chance, om het maar niet eens te hebben over de uber uniques. Waarom items in de game proppen die je toch niet krijgt?
Dat was mijn eerste gedachten.
Nu blijkt dat de game prima speelbaar is zonder die items, maar wel trager en lastiger is dan met die items, heeft het mijn gedachten wel veranderd.
Tuurlijk snap ik de frustratie wel, maar om de game daarvoor af te branden vind ik wat te ver gaan. En vooral wanneer je in zo'n beetje elke Blizzard post zo'n klager hebt.
Ik word daar doodmoe van en blijf daarom weg van reacties op social media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:41:
[...]

Ik ben ook even verontwaardigd geweest over dit soort uniques en de drop chance, om het maar niet eens te hebben over de uber uniques. Waarom items in de game proppen die je toch niet krijgt?
Dat was mijn eerste gedachten.
Nu blijkt dat de game prima speelbaar is zonder die items, maar wel trager en lastiger is dan met die items, heeft het mijn gedachten wel veranderd.
Tuurlijk snap ik de frustratie wel, maar om de game daarvoor af te branden vind ik wat te ver gaan. En vooral wanneer je in zo'n beetje elke Blizzard post zo'n klager hebt.
Ik word daar doodmoe van en blijf daarom weg van reacties op social media.
Ah, ja, ik ook... daarom baseer ik me puur op wat ik hier in het topic zie (en ik heb niet altijd tijd om alles te lezen als ik even een dag gemist heb), en vind het hier wel meevallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Rmg schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:31:
[...]

Kan gewoon, samen met een level 50+ strongholds (die zijn leveled) en capstone dungeon doen, ja wt3 unlocked pas als je level 40 bent maar je kan wel de capstone dungeon in.
Ja je kunt meelopen, maar ook dan duurt het nog uren om te levelen. En je hebt dus altijd iemand nodig die bereid is om dit te gaan doen. Dus nee, dit is niet de oplossing om snel een alt te kunnen hebben.
Deadsmell schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:40:
[...]

Ik vind de grind naar 50 één van de leukste onderdelen van de game. Een nieuwe build ontdekken en langzaam zien hoe het zich ontwikkelt en jezelf steeds iets sterker te zien worden, heerlijk. En dat hoort toch ook gewoon bij een game als dit? Wat blijft er nog over als je dat eruit haalt? Dan ben je alleen maar endgame aan het grinden en is de hele journey weg.
Ik vind niet dat dit erbij hoort, het spel gaat niet om uren grinden om het "basislevel" te bereiken waarom je écht wat kunt gaan doen. Endgame grinden is juist wat ik wil. Betere gear vinden etc. En dat is vanaf lvl 50 direct al iets waar je mee start, je slaat alleen het onbenullige lvl 1-49 over. Geef mij gewoon de paragon boards om mee te starten met levelen, niet het levelen voor skillpoints.

En ik zeg ook niet dat het standaard moet zijn, ik wil een "Skip leveling" knop. Dus als jij dit leuk vindt: top! Maar dan kan ik het gewoon skippen :P

Zeker als je alle characters al eens gespeeld hebt gaat het helemaal eentonig worden om te levelen. Dus bij season 5 oid en je hebt ze allemaal al gehad, dan wil je echt niet meer uren grinden om eindelijk écht te kunnen starten.
Zeker als je een dubbelganger wil zonder dat je je hele build/gear/paragon wil omgooien, bijv. een Ice sorc en een Fire sorc oid. In D3 kun je supersnel een 2e starten om een andere build te proberen, (los van de Armory feature).

[ Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 03-08-2023 16:52 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Angeloonie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:47:
[...]

Ja je kunt meelopen, maar ook dan duurt het nog uren om te levelen. En je hebt dus altijd iemand nodig die bereid is om dit te gaan doen. Dus nee, dit is niet de oplossing om snel een alt te kunnen hebben.
Boosten ben je in 1 a 2 uur 50, solo is in 4 / 5 uur te doen..

Niet veel verschil met een d3 season start imo

[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 03-08-2023 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:52
Rmg schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:02:
[...]

Boosten ben je in 1 a 2 uur 50, solo is in 4 / 5 uur te doen..

Niet veel verschil met een d3 season start imo
In 4/5 uur van 1 naar 50 solo????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:32:
Net gecheckt, WT4 heeft hetzelfde: +2 lvls voor mobs tov je character bij Strongholds.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

crimby schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:31:
[...]

In 4/5 uur van 1 naar 50 solo????
Ja, https://docs.google.com/p...lide=id.g25a80c598a7_0_26

De ene class zal wat sneller zijn dan de andere. Maar dit is een beetje huidige stand van zaken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsmell
Angeloonie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:47:
[...]
Ik vind niet dat dit erbij hoort, het spel gaat niet om uren grinden om het "basislevel" te bereiken waarom je écht wat kunt gaan doen. Endgame grinden is juist wat ik wil. Betere gear vinden etc. En dat is vanaf lvl 50 direct al iets waar je mee start, je slaat alleen het onbenullige lvl 1-49 over. Geef mij gewoon de paragon boards om mee te starten met levelen, niet het levelen voor skillpoints.

En ik zeg ook niet dat het standaard moet zijn, ik wil een "Skip leveling" knop. Dus als jij dit leuk vindt: top! Maar dan kan ik het gewoon skippen :P

Zeker als je alle characters al eens gespeeld hebt gaat het helemaal eentonig worden om te levelen. Dus bij season 5 oid en je hebt ze allemaal al gehad, dan wil je echt niet meer uren grinden om eindelijk écht te kunnen starten.
Zeker als je een dubbelganger wil zonder dat je je hele build/gear/paragon wil omgooien, bijv. een Ice sorc en een Fire sorc oid. In D3 kun je supersnel een 2e starten om een andere build te proberen, (los van de Armory feature).
Klopt, dat kan inderdaad in D3. Maar is dat niet juist waar we vanaf willen? Blizzard had een visie om deze game trager te maken en de characters meer persoonlijk te laten voelen. De laatste tijd hebben ze daar al veel concessies aan gedaan. Als je ook nog eens de helft van het levelingproces weg gooit, dan duur het niet lang meer voordat er geen onderscheid meer is tussen D3 en D4. Laten we dit vooral traag en moeilijk maken. Wie snel en gemakkelijk wil, kan altijd bij D3 terecht.
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:02:
[Afbeelding]

Wtf wist niet eens dat deze van de butcher kan droppen. Wat vet
Nice! Ik heb vanmiddag mijn eerste butcher kill met mijn hc rogue gehad. Helaas geen drop. Ik kijk er naar uit. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 03-08-2023 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Intussen is m'n Rogue level 70 en een stuk minder squishy. 2 aspects aangepast waardoor de elite barrier een stuk groter is en blijkbaar had ik die 20% damage reduction weggetoverd ergens.. speelt weer een stuk leuker zo!

Dropt er net een ancestral Unique chest; Razerplate!
Leuk, maar niet wat ik zoek voor m'n Rogue :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
London schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:08:
[...]

Ik hoor wel dat ze gaan aanpassen dat paarden dwars door barriers kunnen lopen. Dat zou ik erg flauw vinden. Vond ik juist wel geinig, dat die barriers eindelijk eens een echt nut hebben.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
sdk1985 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:20:
[...]

Ik hoor wel dat ze gaan aanpassen dat paarden dwars door barriers kunnen lopen. Dat zou ik erg flauw vinden. Vond ik juist wel geinig, dat die barriers eindelijk eens een echt nut hebben.
Ik vind het concept wel tof, maar goede path finding heb ik nog liever. Zou leuk zijn als die barriers blijven en dat het een soort mini-events worden waarbij veel monsters spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ze helaas niet aanpassen aan mounts is de speed. Het zou toch fijn zijn als je mount scaled naar jouw movement speed.
Ik ben nu sneller te voet dan te paard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 21:59
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:26:
Wat ze helaas niet aanpassen aan mounts is de speed. Het zou toch fijn zijn als je mount scaled naar jouw movement speed.
Chill toch. Heb je heel die mount niet nodig. Snap het probleem niet zo

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:26:
Ook als je boost? En boosts stackt als je muis gebruikt? Ik verwacht dat vooral dat laatste nog steeds sneller is... Dan zou ik gewoon de boosts van het paard gebruiken en er af springen als die op zijn. Als je controller gebruikt is de maximum snelheid van het paard wat (veel) lager...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:39:
[...]

Ook als je boost? En boosts stackt als je muis gebruikt? Ik verwacht dat vooral dat laatste nog steeds sneller is... Dan zou ik gewoon de boosts van het paard gebruiken en er af springen als die op zijn. Als je controller gebruikt is de maximum snelheid van het paard wat (veel) lager...
Ik speel op de PS5, dus helaas geen kbm support. Ik heb nu 165% movement speed tov een mount met 150%.
Rende naast iemand die z'n boost gebruikte, maar met Dash haalde ik hem weer in. Na zijn derde boost liep hij wel uit, maar ik haalde hem toch weer in en was sneller bij de Legion event dan hij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik vlieg er doorheen deze keer voor mijn gevoel. Die 10% exp van de battlepass buff zal ook helpen. Level 50 inmiddels, zit al 5 levels in WT3. Alleen weinig geluk met Sacred gear upgrades…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:02:
[Afbeelding]

Wtf wist niet eens dat deze van de butcher kan droppen. Wat vet
Eerlijk gezegd is dat precies waarom ik hem zo graag tegenkom. Hopen dat die barding dropt als ik hem plat heb geslagen.
Helaas, na 71,5 levels, ben ik hem nog steeds niet tegengekomen. En ik doe elk hoekje en gangetje van de dungeons, tunnels en cellars. Bizar....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:22
Poops_McGhee schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:58:
[...]

Eerlijk gezegd is dat precies waarom ik hem zo graag tegenkom. Hopen dat die barding dropt als ik hem plat heb geslagen.
Helaas, na 71,5 levels, ben ik hem nog steeds niet tegengekomen. En ik doe elk hoekje en gangetje van de dungeons, tunnels en cellars. Bizar....
ik al 2 keer onder lvl 15 dat doet pas pijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

ja echt bizar dit joh. Heb hem nu al 7 keer gezien op deze character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:13
Poops_McGhee schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:44:
[...]

Ik speel op de PS5, dus helaas geen kbm support. Ik heb nu 165% movement speed tov een mount met 150%.
Rende naast iemand die z'n boost gebruikte, maar met Dash haalde ik hem weer in. Na zijn derde boost liep hij wel uit, maar ik haalde hem toch weer in en was sneller bij de Legion event dan hij. :D
Dat had ik pre-season ook! Las dat iedereen hem al meerdere keren was tegen gekomen. Pas bij mijn 4e hc character rond lvl 50 kwam ik hem voor het eerst tegen.

Komt vanzelf! Even wachten tot de rng dobbelsteen wel de goede kant op rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Butchers cleaver kan ook als trophy droppen. Die in combinatie met de mount van @Ricmaniac zou helemaal te gek zijn. Dat is voor mij reden genoeg lekker door te gaan met nm dungeons runnen. :)

Nog even lekker door Utrecht banjeren vandaag en morgen en dan weer lekker gamen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
[...]

Ik riep nog “waar ben je butcher?” Ik loop vervolgens een gang in en ja hoor daar kwam die aan. Dus nu dacht ik nu ben je van mij. Eindelijk the butcher verslagen, hij deed geen tot amper damage op mij gelukkig. Dus ik kon hem makkelijk face tanken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Die cleaver heb ik inmiddels een hele winkel vol mee, maar die mount had ik nog nooit gezien. Leuke skin hoor. 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
winkbrace schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:25:
Die cleaver heb ik inmiddels een hele winkel vol mee, maar die mount had ik nog nooit gezien. Leuke skin hoor. 👌
En ik maar afvragen waarom iedereen de stash volheeft zitten :+ Dit soort dubbele trophies hoef je natuurlijk niet te bewaren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:50:
[...]

En ik maar afvragen waarom iedereen de stash volheeft zitten :+ Dit soort dubbele trophies hoef je natuurlijk niet te bewaren he ;)
Heb jij geen Buchter’s Cleaver mule? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 08:27
Kom net online, eerste NM dungeon : hallo butcher en gelijk doei butcher omdat mijn werenado build hem kapot maakte haha

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Schijnbaar is er een glitch gevonden in D4 waarbij je items/gold kan traden tussen seasonal/eternal realm characters. Gevolg is dat er eternal realm characters zijn die met 12 malignant hearts rondlopen in hun gear en dat er op grote schaal gold trading plaatsvindt tussen de eternal en seasonal realms.

https://www.pcgamer.com/s...-a-portal-between-realms/

Ben benieuwd wat Blizzard hier aan gaat doen. Wel flink banwaardig natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door London op 04-08-2023 09:23 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
London schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:22:
Schijnbaar is er een glitch gevonden in D4 waarbij je items/gold kan traden tussen seasonal/eternal realm characters. Gevolg is dat er eternal realm characters zijn die met 12 malignant hearts rondlopen in hun gear en dat er op grote schaal gold trading plaatsvindt tussen de eternal en seasonal realms.

https://www.pcgamer.com/s...-a-portal-between-realms/

Ben benieuwd wat Blizzard hier aan gaat doen. Wel flink banwaardig natuurlijk...
Dat is nog uitgebreider dan ze eerst hebben gemeld. Eerder zeiden ze dat het met deze exploit niet mogelijk was om seasonal zaken in non-season te krijgen. Enkel andersom.

Ik verwacht ergens wel bans, maar vind het niet echt nodig. Er zijn geen leaderboards, dus de impact ervan is vrij laag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Adeadly schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:01:
Kom net online, eerste NM dungeon : hallo butcher en gelijk doei butcher omdat mijn werenado build hem kapot maakte haha
2-2 tot nu toe hier in s1. Nu ik net de stap naar WT3 heb gemaakt is hij meteen tweemaal langsgekomen om de score weer gelijk te trekken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 08:27
Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:24:
[...]

2-2 tot nu toe hier in s1. Nu ik net de stap naar WT3 heb gemaakt is hij meteen tweemaal langsgekomen om de score weer gelijk te trekken.
Net anderhalf uur gespeeld en 2x butcher al en ook 2 unique drops binnen 1 dungeon. Mag niet klagen, heb ondertussen al elke reguliere unique drop van druid wel gehad. Alleen in WT3 had ik vasily prayer al 3x en insatiable fury 2x 8)7 .

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gpk481
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-09 08:57
Buizerd__NL schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:24:
[...]

Ik riep nog “waar ben je butcher?” Ik loop vervolgens een gang in en ja hoor daar kwam die aan. Dus nu dacht ik nu ben je van mij. Eindelijk the butcher verslagen, hij deed geen tot amper damage op mij gelukkig. Dus ik kon hem makkelijk face tanken.
Ik zat een paar dagen geleden in een stukje dungeon waarbij alle mobs als rode stipjes op je minimap verschijnen omdat je ze allemaal moet killen, toen me een boss-icon met hoorntjes opviel dat heen en weer hopte als een nijdige wesp in een jampotje. 'Dat is vast the Butcher' dacht ik, en het was 'm inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Gisteravond voor het eerst Word of Hakan gedropt op mijn Rogue. Heb in dit topic al eens gelezen dat het eigenlijk de moeite niet waard is. Klopt dat? Was druk bezig om dingen te verzamelen voor een Barrage build dus weet niet of ik nu het roer om moet gooien. Wel ilvl rond de 790, by far het hoogste dat ik heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:01:
Gisteravond voor het eerst Word of Hakan gedropt op mijn Rogue. Heb in dit topic al eens gelezen dat het eigenlijk de moeite niet waard is. Klopt dat? Was druk bezig om dingen te verzamelen voor een Barrage build dus weet niet of ik nu het roer om moet gooien. Wel ilvl rond de 790, by far het hoogste dat ik heb.
Hij kan handig zijn, maar de cooldown is erg lang. In patch 1.1.1 verandert dat, dus gooi hem niet weg. Rain of Arrows met alle imbuements is best goed om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 18:55
Adeadly schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:38:
[...]

Net anderhalf uur gespeeld en 2x butcher al en ook 2 unique drops binnen 1 dungeon. Mag niet klagen, heb ondertussen al elke reguliere unique drop van druid wel gehad. Alleen in WT3 had ik vasily prayer al 3x en insatiable fury 2x 8)7 .
Ben level 59.. heb de butcher zeker al 0 keer gezien in S1, overigens ook nog geen 1 unique drop gezien...

lol xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
Meer mensen die met Thorns Barb spelen?
Heb er vanmorgen één gemaakt en ben een beetje bang dat het saai gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
TheBrut3 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:57:
Meer mensen die met Thorns Barb spelen?
Heb er vanmorgen één gemaakt en ben een beetje bang dat het saai gaat zijn.
Thorns Crusader was in D3 één van mijn favorieten, dus het lijkt me een hele leuk build. Maar toen ik ergens las dat inanimate constructs je grootste vijand zijn had ik er geen zin meer in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:51
Ik zie veel builds die miljoenen aan damage doen.
Ik speel nu met een rogue, en ben benieuwd of deze dat ook kan.
Iemand die een build weet die zeker miljoenen damage doet???
Inmiddels level 65.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:23:
Ik zie veel builds die miljoenen aan damage doen.
Ik speel nu met een rogue, en ben benieuwd of deze dat ook kan.
Iemand die een build weet die zeker miljoenen damage doet???
Inmiddels level 65.
Rogue kan dat absoluut. Twisting Blades met shadow embuement bijvoorbeeld.
Bonespear Necro en Lightning Shred Druid heb ik hetzelfde zien doen, maar beide niet zo veel als bovenstaande.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 04-08-2023 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk The Butcher tegengekomen. 2 dungeons achter elkaar zelfs. Ik schijn hem rustig te kunnen face tanken ook nog. Z'n loot is onveranderd slecht, helaas. Geen mount barding :D

Toch fijn om te weten dat ie nog komt. Vond het al zo raar dat ie niet meer kwam. Dacht eerst dat het misschien aan m'n koffie lag, maar dat is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Poops_McGhee schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:48:
Eindelijk The Butcher tegengekomen. 2 dungeons achter elkaar zelfs. Ik schijn hem rustig te kunnen face tanken ook nog. Z'n loot is onveranderd slecht, helaas. Geen mount barding :D

Toch fijn om te weten dat ie nog komt. Vond het al zo raar dat ie niet meer kwam. Dacht eerst dat het misschien aan m'n koffie lag, maar dat is het dus niet.
De lootpools van bosses, butcher en van goblins gaan iets verbeterd worden met 1.1.1

Maar moet zeggen, op hogere levels kreeg ik meestal wel (minimaal) 1 legendary van hen. Kan dan ook niet stellen dat de loot slecht was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:59:
[...]

De lootpools van bosses, butcher en van goblins gaan iets verbeterd worden met 1.1.1

Maar moet zeggen, op hogere levels kreeg ik meestal wel (minimaal) 1 legendary van hen. Kan dan ook niet stellen dat de loot slecht was ofzo
Ze zeggen het inderdaad te verbeteren. Legendaries gaan vaker droppen of zelfs guaranteed, maar dan moet je wel iets aan die legendary hebben. Met een gewone legendary kun je misschien een aspect rippen, maar bruikbaar is het niet echt op WT4.
Maarja, ik ben al blij dat ie nog komt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Poops_McGhee schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:02:
[...]

Ze zeggen het inderdaad te verbeteren. Legendaries gaan vaker droppen of zelfs guaranteed, maar dan moet je wel iets aan die legendary hebben. Met een gewone legendary kun je misschien een aspect rippen, maar bruikbaar is het niet echt op WT4.
Maarja, ik ben al blij dat ie nog komt :D
Nouja je hebt verschillende builds he, dus gewoon ff overzichtje maken welke aspects belangrijk zijn als je switcht van build.
Maar idd, niet alle legendaries zijn nuttig, sommige zullen gewoon gold value zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22-09 21:24
Net op lvl 21 de eerste Butcher op dit karakter tegengekomen op WT2. He dead.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Ik hou het maar eens voor bekeken met D4... Ik was helemaal hyped voor deze game, buiten de eerste playthrough van de story die nog een beetje leuk was (omdat je hoopt dat het beter wordt...) vind ik er niks aan.
Saaie en trage combat, triestige skill tree, erbarmelijke UI, vooral de inventory, connectie issues, geen enkele inspirerende bossfight of mechanics, oersaaie gear progressie (iedere fucking yellow oprapen om te zien of ik er iets nuttig van kan maken...), saaie wereld, die van D2 had precies meer variatie en zelfs in D3 vond ik de grind leuker...

Kwam toevallig deze video tegen, ondanks dat ik PoE ook maar een overcomplexe game vind hebben ze over alle punten van D4 wel gelijk...
YouTube: Blizzard Doesn't Understand Fun Anymore

Tijd om te switchen naar BG3.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Inrage schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:49:
Ik hou het maar eens voor bekeken met D4... Ik was helemaal hyped voor deze game, buiten de eerste playthrough van de story die nog een beetje leuk was (omdat je hoopt dat het beter wordt...) vind ik er niks aan.
Saaie en trage combat, triestige skill tree, erbarmelijke UI, vooral de inventory, connectie issues, geen enkele inspirerende bossfight of mechanics, oersaaie gear progressie (iedere fucking yellow oprapen om te zien of ik er iets nuttig van kan maken...), saaie wereld, die van D2 had precies meer variatie en zelfs in D3 vond ik de grind leuker...

Kwam toevallig deze video tegen, ondanks dat ik PoE ook maar een overcomplexe game vind hebben ze over alle punten van D4 wel gelijk...
YouTube: Blizzard Doesn't Understand Fun Anymore

Tijd om te switchen naar BG3.
Kut voor je... Veel plezier met bg3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
"It's nit an airport, no need to announce your departure" ;)
Als je de combat van d4 traag vindt, kan ik me niet voorstellen dat je BG3 beter vindt wegspelen.
Alhoewel, natuurlijk totaal ander genre spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor de Diablo IV spelers met een Amazon Prime subscrption: op gaming.amazon.com is er nieuwe "loot" beschikbaar: een 4 levels skip (ik geloof voor de season levels).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
CH4OS schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 18:53:
Voor de Diablo IV spelers met een Amazon Prime subscrption: op gaming.amazon.com is er nieuwe "loot" beschikbaar: een 4 levels skip (ik geloof voor de season levels).
Thanks, 4 tiers skip voor je battle-pass.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Okay torment 4 hier gaan we !

OMG wauw eerste pack procte me death elixer gelijk XD had eventjes niet op tier gelet hahah start ik een tier 35 terwijl ik tier 20 wilde doen.

[ Voor 71% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2023 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:33:
Okay torment 4 hier gaan we !

OMG wauw eerste pack procte me death elixer gelijk XD had eventjes niet op tier gelet hahah start ik een tier 35 terwijl ik tier 20 wilde doen.
Welk level ben je inmiddels? Ik zit nu weer op level 54 met mijn nieuwe Necro en ergens vind ik het 'stom' dat ik niet toch weer voor een Druid ben gegaan :+

Overigens: Hoe ziet zo'n potion proc er uit? Ik ben altijd bang dat ik het mis mocht het zo ver zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door lolgast op 04-08-2023 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:52:
[...]

Welk level ben je inmiddels? Ik zit nu weer op level 54 met mijn nieuwe Necro en ergens vind ik het 'stom' dat ik niet toch weer voor een Druid ben gegaan :+

Overigens: Hoe ziet zo'n potion proc er uit? Ik ben altijd bang dat ik het mis mocht het zo ver zijn.
Ja je kan hem heel goed missen. je buff van die elixer is ineens gewoon weg. dus je hebt gewoon mega laag HP dat valt in principe wel op maar dan moet je precies hetzelfde moment zien of je elixer weg is of niet haha dat hadden ze iets beter mogen doen. grotere buff ofzo of een flash in het scherm w/e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JariGunner
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-08 09:20
Level 78 inmiddels op mijn S1 TWB Roque. Spel begint nu ook voor mij een beetje saai te worden wat natuurlijk niet gek is na meer dan 150 game uren.

Sinds WT4 op level 60 nog geen bruikbare ring gevonden en ook niet het Aspect of Umbral. RNG zit flink tegen wat dat betreft. Heb ook bizar veel moeite met de Butcher. Kan amper schade aanrichten waardoor een gevecht zolang duurt dat ik me maar laat killen.

Misschien toch maar afstappen van de Shadow/ice Roque build en overstappen naar een Shadow/Poison build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:22

kingfriko

100 % BULLY

Meer mensen last op de ps5 met network problemen ? Was net bijna klaar met tweede poging monastery word ik weer disconnected. Gebeurd elke dag minimaal 1x bij me . Normaal nooit problemen met de ps5 dus daar ligt het niet aan lijkt me

kingfriko

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 14:25
morgen kom ik weer thuis van vakantie, heb 2 weken Diablo moeten missen 😅

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
kingfriko schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:26:
Meer mensen last op de ps5 met network problemen ? Was net bijna klaar met tweede poging monastery word ik weer disconnected. Gebeurd elke dag minimaal 1x bij me . Normaal nooit problemen met de ps5 dus daar ligt het niet aan lijkt me
Ik speel sinds launch bijna dagelijks en nooit problemen. Doordeweeks maar ik veel gebruik van Remote play en ook dat werkt echt 100% zonder issues
Pagina: 1 ... 125 ... 213 Laatste