Wow, dat is een gave build! Maar zie ik het goed en heeft hij geen resource cost reduction? Enkel Frostburns zorgen ervoor dat hij zonder Basic skill kan spelen en zijn resourcebol snel vol heeft?Ricmaniac schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:00:
[...]
deze misschien ? Is Rapid fire, Rain of arrows
[YouTube: D4 Rogue Rapid Fire Rain of Arrows Build]
Is met cold imbuement
Ik heb pre-season een druid naar 100 gebracht en ook druid op hardcore gespeeld en herken dit wel een beetje. Heb je het Shockwave aspect al? Dat veranderde voor mij de zaak enorm. Ineens massive damage.Angeloonie schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:04:
Ik heb nu een level 57 Druid, die ik erg vind tegenvallen (Pulverize). Ik ga niet echt dood, maar doe ook erg weinig dmg, en het speelt erg traag. Maar daarmee ben ik wel het verst nu.
Daarnaast ben ik gestart met een Rogue, nu iets van level 30.
Maar in de seasonal quests zitten dingen als haal level 75, clear NM dungeons etc. etc. Ik wil de season pass wel maxen.
Wat kan ik het beste doen? Doorbuffelen met de Druid, of toch maar met de Rogue verder?
Ik heb het gevoel dat level 57 nu ook niet zo enorm lastig is (zeker niet bij een 2e character met alle renown rewards).
Misschien dan toch maar door met de Rogue? (al heb ik geen garantie dat het daarmee soepeler gaat, misschien valt het ook tegen t.o.v. de Druid)
Momenteel doe ik rogue op hc en merk wel dat die een stuk sneller gaat en vroeger in het spel enorme damage doet. Als je twijfelt en niet te lang op deze manier door wilt, dan zou ik naar de rogue switchen. Maar Pulverize druid wordt vanzelf rewarding.
[ Voor 55% gewijzigd door Deadsmell op 01-08-2023 17:13 ]