Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 23:32
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:51:
Die cube in D3 werkte een stuk fijner om Aspects te bewaren. Weet niet meer of het daar zo heette maar het was stash vriendelijker iig. Als ik nu alleen al aan een alt denk en naar mijn staah kijk denk ik: laat maar. :P

[...]

Wat zijn mensen toch raar. Laat de irritatie eventjes oplopen en ze gooien al haast geld naar je voor een oplossing en mtx is geen issue meer in een full priced game. Zal wel aan mij liggen.. ;)
hehe, ja dat is waar. Hoe dan ook, blijft balen dat ze dat soort functionaliteiten gewoon nul prio hebben gegeven. Het zal ongetwijfeld over heel wat maanden beter zijn, maar vooralsnog is inventory management een enorme 'pain in the ass'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:50
Heb nog niet zoveel uurtjes in S1 zitten... merk toch dat de drive een stuk minder is dan toen het nog allemaal nieuw was. M'n rogue is nu lvl59. Twisting Blades vond ik niet fijn spelen, te veel klikken dus kreeg last van mijn hand. Dan maar naar Barrage. Voor packs wel redelijk maar bij bosses moet je echt dichtbij staan om niet te veel shots te missen. Energy was met een paar casts op zelfs met de exploit glyph bonus. Het ging wel... maar moeizaam.

Dan maar eens rapid fire gebruiken want die schiet tenminste in een redelijk rechte lijn. Aspect er op voor de ricochet en dit lijkt veel beter te werken dan barrage. In dungeons kan ik gewoon onbeperkt blijven schieten. Alleen tijdens legion events merkte ik dat ik na een tijd spammen wel leeg was maar verder hoef ik me niet druk te maken over resource management. Gebruik niet eens een generator.... heerlijk! :)
De damage is nog niet heel goed maar dat komt mede door de matige bow die ik nu heb. NM dungeon bosses op 3 levels hoger gaan lekker soepel neer met shadow clone actief dus heb nu wel weer wat meer fun gekregen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:51:
Die cube in D3 werkte een stuk fijner om Aspects te bewaren. Weet niet meer of het daar zo heette maar het was stash vriendelijker iig. Als ik nu alleen al aan een alt denk en naar mijn stash kijk denk ik: laat maar. :P

[...]

Wat zijn mensen toch raar. Laat de irritatie eventjes oplopen en ze gooien al haast geld naar je voor een oplossing en mtx is geen issue meer in een full priced game. Zal wel aan mij liggen.. ;)
Mjah de Cube gaf altijd best rolls. Dat hoeft van mij ook niet, maar mensen gaven al suggesties zoals een aspect die niet in een dungeon is te farmen die je zelf in de Codex kan stoppen met de rolls die je gevonden hebt, of zelfs upgraden als je er meerdere vindt en die er in doet zodat je uiteindelijk op de beste roll uitkomt en als je die gebruikt dan uit de codex verdwijnt en je ze opnieuw erin moet stoppen. Het geeft dan meer reden om te farmen en het is geen rotzooi meer in je inventory of aspects tab want die kan dan gewoon weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een heerlijk spel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kg8vb6-Wwsi2V3VKB84Asu_8BUg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g12gy3JfI8wQwUkxYm0M3sFy.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17:53
Mijn two cents: Diablo 4 is uitgebracht als een complete game met alle core mechanics aanwezig en (bijna volledig) werkend. Zoals bij iedere nieuwe game zijn ze de balans nog aan het zoeken, met welke snelheid kan er gespeeld worden, welke classes/build viable zijn, etc. De keuzes die gemaakt worden zijn soms twijfelachtig maar ik heb als speler wel het idee dat er geluisterd wordt.

De tendens dat een game semi-af wordt uitgebracht en dat er later aanvullende functionaliteiten zoals leaderboards en QoL-onderdelen worden toegevoegd, vind ik erg spijtig. Helaas zie je dat dit tegenwoordig haast al standaard is. Daartegenover staat dat de game jarenlange support zal krijgen in de vorm van QoL-updates, seasons en daarna nog (betaalde) DLC's.

Qua prioritering zou mijn voorkeur eruit gaan om eerst te kijken meer build viable te maken, dus meer te balancen. Tot nog toe zijn er maar een paar build de moeite waard om te spelen. De QoL dingen zoals een zoekknop of de affinity tabs zoals ze in PoE hebben voor uniques en aspects zijn voor mij zeker wel nice-to-have's en mogen zeker zo snel mogelijk worden geïmplementeerd maar mijn voorkeur is toch wel om te zorgen dat er meer diversiteit is in speelbare builds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
@Bossie , @Ricmaniac , @JariGunner bedankt voor jullie reacties! Kan ik zeker wat mee :)

Die levels zijn dan gewoon puur de scaling van mijn char die het goed gaat maken?
Moet nog aardig wat renown bij elkaar harken om de paragon punten te krijgen. Dus misschien dat maar even op WT3 doen en daarna weer naar WT4 schakelen.

Het tweede aspect gebruik ik nu inderdaad ook, helpt zeker wat. Maar die barrier wordt ook direct om zeep geholpen :(
Damage reduction aspect ga ik controleren, dacht dat ik die wel had maar misschien is die met wat gear wissels wel verdwenen waardoor het nu mis gaat!

Caged hearts heb ik er eentje die bij een poison trap ook een shadow clone met taunt geeft (naam weet ik even niet). Andere is de caged heart of the barber, daardoor vliegen die 300k crits rond! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:37:
[...]

Mjah de Cube gaf altijd best rolls. Dat hoeft van mij ook niet, maar mensen gaven al suggesties zoals een aspect die niet in een dungeon is te farmen die je zelf in de Codex kan stoppen met de rolls die je gevonden hebt, of zelfs upgraden als je er meerdere vindt en die er in doet zodat je uiteindelijk op de beste roll uitkomt en als je die gebruikt dan uit de codex verdwijnt en je ze opnieuw erin moet stoppen. Het geeft dan meer reden om te farmen en het is geen rotzooi meer in je inventory of aspects tab want die kan dan gewoon weg.
Een goede middenweg zal ideaal zijn ben benieuwd of Blizzard er iets aan gaat doen en hoelang dat gaat duren. Iedere keer meer stash is geen oplossing hier voor.
Dat is het zeker!
Ik zie dat je voor Hagrid bent gegaan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:09:
[...]

Een goede middenweg zal ideaal zijn ben benieuwd of Blizzard er iets aan gaat doen en hoelang dat gaat duren. Iedere keer meer stash is geen oplossing hier voor.

[...]

Dat is het zeker!
Ik zie dat je voor Hagrid bent gegaan. ;)
Hahaha ja

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Druid blijft gewoon de coolste aestetic hebben :P Helemaal als je gewoon een Boomstronk bij je draagt :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:20:
[...]

Druid blijft gewoon de coolste aestetic hebben :P Helemaal als je gewoon een Boomstronk bij je draagt :)
Het nature thema spreekt mij aan maar niet het shapeshift gedeelte. Ik heb al wat rond zitten kijken maar zo te zien gebruikt iedere build nog steeds shapeshifting. Ik weet dat het een onderdeel is dat men juist leuk vind aan Druids maar ik niet. :P Zodra er goede builds komen met 0 shapeshifting spring ik op de Druid wagon. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:20:
[...]

Lightning Storm en Landslide builds zijn zonder shapeshifting, maar ik weet niet hoe viable die zijn in season 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 31-07-2023 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:13:
[...]

Lightning Storm en Landslide builds zijn zonder shapeshifting, maar ik weet niet hoe viable die zijn in season 1.
Ik kom met mijn Storm druid redelijk mee wel, al ben ik nog maar level 37. :) Binnenkort wat meer levelen zodat ik de Capstone Dungeon kan gaan doen met mijn Seasonal Druid. :)

Ik heb althans wel het idee dat ik met mijn Seasonal Druid meer DPS doe dan met mijn Eternal Druid.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 31-07-2023 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:02:
[...]

Het nature thema spreekt mij aan maar niet het shapeshift gedeelte. Ik heb al wat rond zitten kijken maar zo te zien gebruikt iedere build nog steeds shapeshifting. Ik weet dat het een onderdeel is dat men juist leuk vind aan Druids maar ik niet. :P Zodra er goede builds komen met 0 shapeshifting spring ik op de Druid wagon. 8)
Ja er zou eigenlijk een optie in wardrope moeten komen waarbij je je animal form kan kiezne puur voor de looks of dus ook uitzetten.

Al vind ik het dus inderdaad heel tof dat skills shapeshift gebonden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Ja er zou eigenlijk een optie in wardrope moeten komen waarbij je je animal form kan kiezne puur voor de looks of dus ook uitzetten.

Al vind ik het dus inderdaad heel tof dat skills shapeshift gebonden zijn.
Uber Lilith verslaan als huis-tuin-en-keuken-kat. Klinkt wel als een succes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:13:
[...]

Op max zie ik overal shapeshifting. Later vandaag eens verder zoeken.

Mijn droom Druid is ranged zonder shapeshifting.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46
Voor de HC spelers die PvP Seeds willen farmen: Zet cross-play uit! Ook kun je in de Social tab kijken of er anderen (vooral hogere level) spelers in de FoH rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik stoor mij wel een beetje aan dat er zoveel leg aspecten zijn die je niet op een andere manier kan krijgen dan van drops en die toch soms veel bijdragen aan een bepaalde build. Zit nog steeds te wachten op die Trample slide aspect of betere pulverize drop boven de 80% dmg. Veel onzinnige aspecten droppen waar je niks mee kan, misschien zijn het er gewoon te veel of is de droprate te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Ik heb vaak last van gestotter in de grote town hubs. Hebben meer mensen daar last van?

In de open world merk ik af en toe ook een stotter, maar dat is verwaarloosbaar. In dungeons nergens last van.

Had een tijdje het vermoeden dat het aan Chrome ligt, die ik altijd op mijn tweede scherm open heb. 22 tabs en een Twitch stream. Toen ik die gisteren afsloot ging het spel van stotterend naar soepel.

Voor de zekerheid toch even de game herstart en het geheugengebruik bekeken met Chrome aan. 11 GB in gebruik in het character selection screen en dat liep op tot 16 GB zonder dat ik iets deed. Toen ik een game startte en naar town ging liep het soepel, maar liep het geheugengebruik op naar 21 GB. Terug naar het character selection screen ging er niet zoals verwacht 5 GB vanaf, maar kwam er nog een GB bij naar 22 GB.

Is dit normaal of heeft dit te maken met het memory leak? Krijg de indruk dat garbage collection niet werkt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:07:
Ik heb vaak last van gestotter in de grote town hubs. Hebben meer mensen daar last van?

In de open world merk ik af en toe ook een stotter, maar dat is verwaarloosbaar. In dungeons nergens last van.

Had een tijdje het vermoeden dat het aan Chrome ligt, die ik altijd op mijn tweede scherm open heb. 22 tabs en een Twitch stream. Toen ik die gisteren afsloot ging het spel van stotterend naar soepel.

Voor de zekerheid toch even de game herstart en het geheugengebruik bekeken met Chrome aan. 11 GB in gebruik in het character selection screen en dat liep op tot 16 GB zonder dat ik iets deed. Toen ik een game startte en naar town ging liep het soepel, maar liep het geheugengebruik op naar 21 GB. Terug naar het character selection screen ging er niet zoals verwacht 5 GB vanaf, maar kwam er nog een GB bij naar 22 GB.

Is dit normaal of heeft dit te maken met het memory leak? Krijg de indruk dat garbage collection niet werkt ofzo.
Wss de memory leak. Ik ervaar hetzelfde.
Heb de textures al naar medium gezet, dat scheelt een hoop.

De volgende patch moet dat verhelpen, geef het nog even de tijd.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
karsb23 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:49:
Qua prioritering zou mijn voorkeur eruit gaan om eerst te kijken meer build viable te maken, dus meer te balancen. Tot nog toe zijn er maar een paar build de moeite waard om te spelen.
Dat is erg subjectief. Voordat S1 begon zei iedereen dat Sorcerer echt een drama zou worden, maar ik wilde toch met een Sorcerer starten. Inmiddels level 61 en op level 57 de WT4 capstone dungeon gehaald zonder problemen. Super veel plezier mee, zowel het levelen en nu met het gearen op WT4.

Voor Sorcerer alleen al zijn er meerdere builds viable.
Toegegeven, de ene is sneller/beter met nightmare pushes dan de andere, maar feit is wel dat er verschillende builds viable zijn. Idem met Necromancer, Rogue en Druid. Voor Barbarian heb ik het niet helder.

Ik heb het idee dat mensen de mening dat er geen balance zou zijn baseren op het feit dat er een aantal builds zijn die alles op je scherm kunnen deleten, terwijl mijn mening is dat die builds juist overpowered zijn en generfd moeten worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
RustStorm schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:09:
En een algemene note: er zijn zo ontzettend veel verschillende aspects... dat ik soms door die bomen het bos niet meer kan zien, laat staan vinden.
Het feit dat de selectie in de aspect-gerelateerde schermen niet op "class and general" staan kan ik echt niet bij.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:07:

Ik heb het als ik uit mijn portal stap... Game hangt/stottert voor 1-2 seconden en dan is het goed. Wel vreemd, dit probleem was er bij release niet.
Die direct storage support was nog niet geactiveerd toch? Als dat wel zo is lijkt het het juist erger te maken, maar dacht dat het nog niet uit was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels zit ik nog op WT2 als level 55 (heb 3 al wel unlocked) om die renown nog eerst af te maken. ga die 20 paragon points nu niet riskeren XD

Heb ze allemaal nu in de laatste stap zitten op 100/600 ong allemaal (fractures peaks al wel helemaal af)
Ik blijf lekker dungeons farmen op dit level voordat ik naar WT3 door ga met spelen.

Maar als blizzard mij voor die 20 paragon points volgens seizoen weer laat doen dan skip ik het denk ik hoor.
Dit is ook weer iets waar je alleen als Hardcore speler eignelijk echt tegen aanloopt denk ik maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 13:17:
Inmiddels zit ik nog op WT2 als level 55 (heb 3 al wel unlocked) om die renown nog eerst af te maken. ga die 20 paragon points nu niet riskeren XD

Heb ze allemaal nu in de laatste stap zitten op 100/600 ong allemaal (fractures peaks al wel helemaal af)
Ik blijf lekker dungeons farmen op dit level voordat ik naar WT3 door ga met spelen.

Maar als blizzard mij voor die 20 paragon points volgens seizoen weer laat doen dan skip ik het denk ik hoor.
Dit is ook weer iets waar je alleen als Hardcore speler eignelijk echt tegen aanloopt denk ik maarja..
Ik doe deed ook quests, dat gaat solo echt veel sneller dan dungeons achter elkaar rijgen. Sure, je krijgt niet voor elke quests direct renown, maar onder aan de streep heb je per uur meer renown met quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op maandag 31 juli 2023 @ 13:33:
[...]

Ik doe deed ook quests, dat gaat solo echt veel sneller dan dungeons achter elkaar rijgen. Sure, je krijgt niet voor elke quests direct renown, maar onder aan de streep heb je per uur meer renown met quests
Ja klopt die doe ik ook maar pak sowieso de dungeons mee waar ik een codex power uit krijgt die voor mijn class is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Ik heb zoveel mogelijk dungeons gedaan waar ook een quest zat. Dat ging met renown best aardig, maar als het in S2 weer moet is het voor mij klaar.
Waarom zou je daar als HC speler tegenaan lopen? Iedereen moet die zooi opnieuw doen.

Ik begin eigenlijk ook wel een beetje klaar te zijn met de hoeveelheid CC, 1-shots en damage van (ver) buiten het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Finraziel schreef op maandag 31 juli 2023 @ 13:14:
[...]

Ik heb het als ik uit mijn portal stap... Game hangt/stottert voor 1-2 seconden en dan is het goed. Wel vreemd, dit probleem was er bij release niet.
Die direct storage support was nog niet geactiveerd toch? Als dat wel zo is lijkt het het juist erger te maken, maar dacht dat het nog niet uit was.
Volgens mij is dat inderdaad niet uit. Ik heb dezelfde ervaring. Ook goed bij release en later niet meer. Aan de hardware kan het niet liggen, dus zal inderdaad dat memory leak wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekkere bug weer. NM dugeon bijna klaar, blijft die er op hangen dat ik nog 1 animus moet verzamelen dus kan de dungeon niet afmaken. 2x die dungeon doorgelopen, niets te vinden. Ook weer zonde van de tijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:12:
Ik heb zoveel mogelijk dungeons gedaan waar ook een quest zat. Dat ging met renown best aardig, maar als het in S2 weer moet is het voor mij klaar.
Waarom zou je daar als HC speler tegenaan lopen? Iedereen moet die zooi opnieuw doen.

Ik begin eigenlijk ook wel een beetje klaar te zijn met de hoeveelheid CC, 1-shots en damage van (ver) buiten het scherm.
omdat je als HC speler elke keer dat je dood gaat opnieuw moet beginnen. dus stel dat je de bonus van rank 4 bijna had begin je weer bij 2 als je een nieuwe char maakt. Met SC spawn je weer en kan je verder waar je gebleven was :P Voor de eerste keer van het seizoen maar het idd niet uit of het SC of HC is. maar daardoor speel ik nu wel erg traag omdat ik nu alles bijna 5 heb en dus niet hoger ga om zo niet te riskeren dat ik weer alles opnieuw moet doen omdat ik 5 nog niet afgemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:12:

Ik snap dat laatste niet, die damage van ver buiten het scherm. Ik heb twee pre-season characters en twee in season en ik ben nog nooit ge-oneshot van buiten het scherm. Of is dit een ervaring op lage resoluties? Of op glass canon chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:01:
Ik snap dat laatste niet, die damage van ver buiten het scherm. Ik heb twee pre-season characters en twee in season en ik ben nog nooit ge-oneshot van buiten het scherm. Of is dit een ervaring op lage resoluties? Of op glass canon chars?
De oneshot is ook niet van buiten het scherm, dat zijn meestal elites met bepaalde affixes eventueel in combinatie met andere burst damage. De damage van buiten het scherm is van die archers of bijvoorbeeld spiders die je van 1.5 scherm weg kunnen stunnen/freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsb23
Sito schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:46:
[...]

Dat is erg subjectief. Voordat S1 begon zei iedereen dat Sorcerer echt een drama zou worden, maar ik wilde toch met een Sorcerer starten. Inmiddels level 61 en op level 57 de WT4 capstone dungeon gehaald zonder problemen. Super veel plezier mee, zowel het levelen en nu met het gearen op WT4.

Voor Sorcerer alleen al zijn er meerdere builds viable.
Toegegeven, de ene is sneller/beter met nightmare pushes dan de andere, maar feit is wel dat er verschillende builds viable zijn. Idem met Necromancer, Rogue en Druid. Voor Barbarian heb ik het niet helder.

Ik heb het idee dat mensen de mening dat er geen balance zou zijn baseren op het feit dat er een aantal builds zijn die alles op je scherm kunnen deleten, terwijl mijn mening is dat die builds juist overpowered zijn en generfd moeten worden.
Dit is ook compleet mijn punt. Iedereen heeft nu de de voorkeur voor de builds die alles op het scherm kunnen deleten maar dat is juist wat ervoor zorgt dat het niet gebalanced is en dat ik de andere builds als "niet viable" zie.

Of nerfen of buffen de oplossing is, laat ik even in het midden. Er is nu sprake van een paar "sterke" builds en een hele boel "zwakke builds" en beperkt mijn keuze aangezien ik anderen door het level zie vliegen met sommige builds waar ik met 5 levels hoger een stuk moeilijker heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:01:
[...]

4K is geen lage resolutie toch? Maar ik speel D4 op mijn PS5 gekoppeld aan een televisie. Dan heb je minder zicht dan wanneer je op een 3400x1440 monitor zit. Terwijl de resolutie hoger is ;)

Ik ben overigens ook nog nooit ge-oneshot, maar dat komt meer doordat ik ook run met de aspect die @Ricmaniac gisteren plaatste. Zonder die protection bubble is HC in mijn ogen gekkenwerk. Daar ben ik wel een paar keer door gered denk ik :)

Ander nieuws: Ik heb de 3 duurste PvP skins erop zitten. Geeft stiekem nog best redelijk EXP trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een mega lag op de server momenteel trouwens. Echt alles gaat schokkend, terwijl de ping laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:02:
Wat een mega lag op de server momenteel trouwens. Echt alles gaat schokkend, terwijl de ping laag is.
Dacht al dat het aan mij lag maar ervaar exact hetzelfde terwijl ping laag was ja.
Game erdoor zelfs maar afgesloten vanwege Fear of Death XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:54:
[...]

Ander nieuws: Ik heb de 3 duurste PvP skins erop zitten. Geeft stiekem nog best redelijk EXP trouwens.
Sick ouwe dat je dit gewoon op HC gedaan hebt :P er zal maar een keer zo'n gek langskomen lopen die niks te doen heeft en bijv 2 level 100's in HC heeft XD die klapt je met 1 skill het hiernamaals in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
karsb23 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:53:
[...]
Of nerfen of buffen de oplossing is, laat ik even in het midden. Er is nu sprake van een paar "sterke" builds en een hele boel "zwakke builds" en beperkt mijn keuze aangezien ik anderen door het level zie vliegen met sommige builds waar ik met 5 levels hoger een stuk moeilijker heb.
Dat begrijp ik, maar het ging mij erom dat te veel mensen denken alleen maar de uber OP builds te kunnen en willen spelen.

Het is hun (en ook jouw) keuze dat je de keuze voor een build beperkt tot de “sterke” builds, terwijl je met de “zwakkere” builds ook genoeg progressie kunt boeken en lol kunt hebben. Sterke en zwakke builds bestaan altijd, maar mensen staren zich te vaak blind op de OP builds en kijken niet wat ze nou écht leuk en fijn vinden spelen.

Persoonlijk zie ik meer in het nerfen van bepaalde builds/items. Dat je op WT4 hele packs kan deleten binnen 0,5 sec, terwijl je nog niet eens lvl 60 bent lijkt me niet de bedoeling :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:28:
[...]

Sick ouwe dat je dit gewoon op HC gedaan hebt :P er zal maar een keer zo'n gek langskomen lopen die niks te doen heeft en bijv 2 level 100's in HC heeft XD die klapt je met 1 skill het hiernamaals in.
Gisteren kwam ik iemand tegen die me bijna dood had, een HotA barb. Daar kon ik echt niets tegen als puur summoner. Ik had nog 5mm leven, toen kwam ik rennend bij de city aan en vervallen alle DOTs. 10 minuten later kwam ik hem nog een keer tegen, toen heb ik maar meteen een scroll gebruikt.

Dit is het resultaat van 25 minuten rondrennen. 33K Red Dust en de gear die je ziet. FoH is level 75 uiteraard, ik ben nu 69. Vooral als Bloodmarked veel kistjes openen, en selectief de elite packs killen. Seething Abomination meepakken zodra hij rondloopt.
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/original/ea/7c/ed5ff6e14651c194720f938873cf.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch heel wat dungeons (normaal en NM's), cellars en tunnels gedaan in Season 1. Van alles gezien, best veel uniques kunnen looten, maar de grote afwezige in alle runs is The Butcher. Ik ben hem nog geen een keer tegengekomen in Seasons.
Ik wil hem farmen voor de barding, maar hij komt maar niet. Ook niet als ik met een eternal character ga farmen.....
Ik denk dat hij niet meer durft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
lolgast schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:54:
[...]

Ik ben overigens ook nog nooit ge-oneshot, maar dat komt meer doordat ik ook run met de aspect die @Ricmaniac gisteren plaatste. Zonder die protection bubble is HC in mijn ogen gekkenwerk. Daar ben ik wel een paar keer door gered denk ik :)
Ik vind dat aspect op melee chars echt vervelend, haha! Ik speel nu rogue op hardcore, net begonnen en level 27 aangetikt. Maar even snel wat defensive aspects verzamelen. Voelt redelijk goed, maar ik heb mijn eerste scroll of escape al moeten gebruiken bij Brood Mother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:57:
Ik heb toch heel wat dungeons (normaal en NM's), cellars en tunnels gedaan in Season 1. Van alles gezien, best veel uniques kunnen looten, maar de grote afwezige in alle runs is The Butcher. Ik ben hem nog geen een keer tegengekomen in Seasons.
Ik wil hem farmen voor de barding, maar hij komt maar niet. Ook niet als ik met een eternal character ga farmen.....
Ik denk dat hij niet meer durft.
Dat is ziek zeg haha ik had hem gisteravond 2 keer letterlijk XD misschien 5 a 6 dungeons er tussenin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
RustStorm schreef op maandag 31 juli 2023 @ 07:13:
Gisteren bezig geweest met helltides en ToW objectives op WT4. En dat is een enorm stik uitdagender als je rond level 61-62 bent maar wel leuk. En daarbij komt dat de experience echt verschilt.

Ook maar wat NM gaan doen; eentje waarbij ranged attacks resource drainen... oi oi oi nooit meer dat haha
Good news! Vanaf patch 1.1.1 (dinsdag) zal de Resource Burn affix verwijderd worden, samen met de Cold Enchanted en Backstabbers affix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2023 @ 17:12:
[...]

Dat is ziek zeg haha ik had hem gisteravond 2 keer letterlijk XD misschien 5 a 6 dungeons er tussenin.
Ik zit echt op hem te wachten, maar hij komt maar niet. Echt bizar, want voor Season 1 ben ik hem echt tig keer tegengekomen.
Bij aanvang van Season 1 heb ik de story geskipped, ben direct begonnen met dungeons, cellars en de season story line. Nu, op lvl66, nog geen spoor van The Butcher....

Als ik alle battle pass rewards binnen heb, nog 4 te gaan, ga ik eens een avond op jacht naar hem, met de lvl100 necro op eternal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 21:25
Ben nu wel benieuwd naar de update! Mijn leveling flurry rapid fire rogue is ineens een S Tier end game build :-D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/losKEfFechpjn7OQmvMkPjltvXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gR4FfABYEwpfWWlOHxafhMF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door crimby op 31-07-2023 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
crimby schreef op maandag 31 juli 2023 @ 17:48:
Ben nu wel benieuwd naar de update! Mijn leveling flurry rapid fire rogue is ineens een S Tier end game build :-D
[Afbeelding]
Druid nerf incoming...

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk het niet. druid is een hele leuke class. ze kunnen beter de rest buffen naar dat niveau zodat iedereen gewoon plezier heeft =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
[Afbeelding]
Gezien de build nog niet klikbaar is, wat is het grote verschil met de reguliere rapid fire build? Ik heb bij de reguliere rapid fire al het idee dat ik spots voor aspects tekort kom, als er ook nog wat voor flurry bij moet, dan wordt het helemaal erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 19:14:
[...]

Gezien de build nog niet klikbaar is, wat is het grote verschil met de reguliere rapid fire build? Ik heb bij de reguliere rapid fire al het idee dat ik spots voor aspects tekort kom, als er ook nog wat voor flurry bij moet, dan wordt het helemaal erg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben gewoon toch eens een sorc begonnen... had er zin in, ga nu weer iets meer tijd hebben en ben wel min of meer over dat gedoe met de battlepass heen, dus ik denk let's go... Begonnen als chain lightning sorc maar kwam wat saai over. Overgestapt naar een firewall leveling build en dat speelt erg leuk moet ik zeggen.

Wel was het met de controller duidelijk erg lastig om goed te bepalen waar je die firewalls neer ging leggen... Dus toch maar weer eens M&K geprobeerd. Eerst de knoppen eens aangepast want die standaard 1-4 skill buttons zijn echt een goede manier om pijn in je handen te krijgen. Die verplaatst naar ASDF. Vervolgens basic skill naar W en een zijknop op mijn muis gezet (maar daar zit teleport op, heb geen basic skill meer), linker muis knop move/interact en scrollwheel click op force move (wat op mijn muis vrij makkelijk gaat want opzij duwen telt ook en kost weinig kracht). Ik moet zeggen dit speelt erg lekker en deze build speelt inderdaad veel fijner zo dan met controller omdat ik nu precies die firewalls kan gooien waar ik wil. Ook is teleport nu werkelijk bruikbaar terwijl je met de controller of 1 meter vooruit springt of alleen maar bovenop een vijand kan springen (en dus nooit er mee kan ontsnappen).

Ik merkte ook het voordeel van de snelheid van een paard met de muis. Had dat eerder geprobeerd en vond het wel meevallen (puur de extra snelheid van je muiscursor aan de rand van je scherm houden), maar heb nu ook eens geprobeerd wat iemand hier eerder eens gemeld had, namelijk vlak voordat je paard boost afgelopen is de volgende activeren waardoor hij nog sneller wordt en de timer reset. Door dat goed te timen ga je echt belachelijk hard en tegen de tijd dat het niet meer gaat ben ik bijna van de ene waypoint naar de volgende gerend. Dat werkt volgens mij dus gewoon niet met controller... maar goed, ze hebben geloof ik al gezegd daar iets aan te gaan doen (hopelijk bedoelen ze dan de controller sneller maken en niet muis langzaam maken want dit is leuk!)

Zat net trouwens ook nog eens naar de premium battlepass te kijken, maar dat gaat echt alleen maar om de rewards he? Ik dacht dat het misschien een uitbreiding van de reguliere season journey was met meer objectives om te halen, maar als ik het goed begrijp is het puur een soort extra XP bar met een algemene "ga dingen doen" om voortgang te boeken en volgende rewards te unlocken. Mja, het is een extra motivator, maar toch niet helemaal waar ik op gehoopt had. Om alle currency te krijgen er uit (los van dat het niet genoeg is om een volgende premium pass te kopen) moet je ook level 100 halen waar ik van betwijfel dat ik daar ooit de motivatie voor zal hebben.
Goed, dat maakt het makkelijker om vast te houden aan mijn 'geen geld meer naar Blizzard' standpunt :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 31 juli 2023 @ 21:28:
Ik ben gewoon toch eens een sorc begonnen... had er zin in, ga nu weer iets meer tijd hebben en ben wel min of meer over dat gedoe met de battlepass heen, dus ik denk let's go... Begonnen als chain lightning sorc maar kwam wat saai over. Overgestapt naar een firewall leveling build en dat speelt erg leuk moet ik zeggen.

Wel was het met de controller duidelijk erg lastig om goed te bepalen waar je die firewalls neer ging leggen... Dus toch maar weer eens M&K geprobeerd. Eerst de knoppen eens aangepast want die standaard 1-4 skill buttons zijn echt een goede manier om pijn in je handen te krijgen. Die verplaatst naar ASDF. Vervolgens basic skill naar W en een zijknop op mijn muis gezet (maar daar zit teleport op, heb geen basic skill meer), linker muis knop move/interact en scrollwheel click op force move (wat op mijn muis vrij makkelijk gaat want opzij duwen telt ook en kost weinig kracht). Ik moet zeggen dit speelt erg lekker en deze build speelt inderdaad veel fijner zo dan met controller omdat ik nu precies die firewalls kan gooien waar ik wil. Ook is teleport nu werkelijk bruikbaar terwijl je met de controller of 1 meter vooruit springt of alleen maar bovenop een vijand kan springen (en dus nooit er mee kan ontsnappen).

Ik merkte ook het voordeel van de snelheid van een paard met de muis. Had dat eerder geprobeerd en vond het wel meevallen (puur de extra snelheid van je muiscursor aan de rand van je scherm houden), maar heb nu ook eens geprobeerd wat iemand hier eerder eens gemeld had, namelijk vlak voordat je paard boost afgelopen is de volgende activeren waardoor hij nog sneller wordt en de timer reset. Door dat goed te timen ga je echt belachelijk hard en tegen de tijd dat het niet meer gaat ben ik bijna van de ene waypoint naar de volgende gerend. Dat werkt volgens mij dus gewoon niet met controller... maar goed, ze hebben geloof ik al gezegd daar iets aan te gaan doen (hopelijk bedoelen ze dan de controller sneller maken en niet muis langzaam maken want dit is leuk!)

Zat net trouwens ook nog eens naar de premium battlepass te kijken, maar dat gaat echt alleen maar om de rewards he? Ik dacht dat het misschien een uitbreiding van de reguliere season journey was met meer objectives om te halen, maar als ik het goed begrijp is het puur een soort extra XP bar met een algemene "ga dingen doen" om voortgang te boeken en volgende rewards te unlocken. Mja, het is een extra motivator, maar toch niet helemaal waar ik op gehoopt had. Om alle currency te krijgen er uit (los van dat het niet genoeg is om een volgende premium pass te kopen) moet je ook level 100 halen waar ik van betwijfel dat ik daar ooit de motivatie voor zal hebben.
Goed, dat maakt het makkelijker om vast te houden aan mijn 'geen geld meer naar Blizzard' standpunt :+
Nice! & succes. M/K Superieur :+
De battlepass is puur extra cosmetics rewards. als aparte xp bar te zien idd. alles wat je doet draagt bij aan de battlepass level. De dingen waar Free bij staat krijg je sowieso ongeacht of je de battlepass dus activeerd of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
[Afbeelding]
Flurry / Rapid Fire is heel erg gaaf! Ik speel hem sinds dit weekend op hardcore en heb net de key passive vrijgespeeld en ben voor Close Quarters Combat gegaan. Dat maakt de rotatie zo enorm snel en vernietigend. Genieten!

3 x Puncture + 1 x Flurry = +45% damage van combo points, +30% damage van CQC, +20% attack speed van CQC en dan nog de damage increases van een tweetal aspects. Echt alles gaat in no time neer. Sterke vijanden met één cast van Rapid Fire, als ze vulnerable zijn. Heerlijk!

En fijn ook dat je zowel melee als ranged hebt. Kan op hardcore nog wel eens van pas gaan komen.
TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 19:14:
[...]

Je hebt bij deze build geen Ultimate skills en geen Subterfuge skills, dus je houdt het nodig over. Als je hem alvast wilt bekijken: Icy Veins kwam dit weekend al met de build (en Wudijo had hem pre-season al in zijn Discord).

https://www.icy-veins.com...ire_flurry_leveling_build

https://www.icy-veins.com/d4/guides/rapid-fire-rogue-build

Het mooie van deze build is dat hij heel sterk is tegen trash mobs (alles in één cast van Flurry neer) en je one-shot ook Elites met RF. Veel veelzijdiger dan de reguliere RF en Flurry builds.

[ Voor 31% gewijzigd door Deadsmell op 31-07-2023 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Sito schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:33:
[...]

Dat begrijp ik, maar het ging mij erom dat te veel mensen denken alleen maar de uber OP builds te kunnen en willen spelen.

Het is hun (en ook jouw) keuze dat je de keuze voor een build beperkt tot de “sterke” builds, terwijl je met de “zwakkere” builds ook genoeg progressie kunt boeken en lol kunt hebben. Sterke en zwakke builds bestaan altijd, maar mensen staren zich te vaak blind op de OP builds en kijken niet wat ze nou écht leuk en fijn vinden spelen.

Persoonlijk zie ik meer in het nerfen van bepaalde builds/items. Dat je op WT4 hele packs kan deleten binnen 0,5 sec, terwijl je nog niet eens lvl 60 bent lijkt me niet de bedoeling :+
Idd, gewoon periodiek steeds de meta-builds nerfen anders krijg je dadelijk sowieso dezelfde powercreep als met D3.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 21:45:
[...]

Flurry / Rapid Fire is heel erg gaaf! Ik speel hem sinds dit weekend op hardcore en heb net de key passive vrijgespeeld en ben voor Close Quarters Combat gegaan. Dat maakt de rotatie zo enorm snel en vernietigend. Genieten!

3 x Puncture + 1 x Flurry = +45% damage van combo points, +30% damage van CQC, +20% attack speed van CQC en dan nog de damage increases van een tweetal aspects. Echt alles gaat in no time neer. Sterke vijanden met één cast van Rapid Fire, als ze vulnerable zijn. Heerlijk!

En fijn ook dat je zowel melee als ranged hebt. Kan op hardcore nog wel eens van pas gaan komen.

[...]

Je hebt bij deze build geen Ultimate skills en geen Subterfuge skills, dus je houdt het nodig over. Als je hem alvast wilt bekijken: Icy Veins kwam dit weekend al met de build (en Wudijo had hem pre-season al in zijn Discord).

Het mooie van deze build is dat hij heel sterk is tegen trash mobs (alles in één cast van Flurry neer) en je one-shot ook Elites met RF. Veel veelzijdiger dan de reguliere RF en Flurry builds.
Rogue later wellicht nog maar een kans geven dan. Ben net 70 met mijn Necromancer geworden. Nog steeds rondjes aan het rennen in het PvP-gebied :9

Opzich is nu ook wel een prima moment om dit te doen ipv NM dungeon met de aangekondigde patchnotes en de vermindering van benodigde EXP per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PvP is zo vreselijk dood in D4. Ik besloot vandaag om de Purify Seeds of Hatred objectives te doen. Kwam 2 andere spelers tegen die blijkbaar ook aan het grinden waren.
Event gestart, de 2 spelers komen er plots ook bij en beginnen te helpen met monsters clearen ipv mij omleggen. Ben blijven staan om de volgende te helpen en ook de derde maar geholpen.
Niemand, maar dan ook helemaal niemand nam de moeite om te PvP'en.
Daarna nog met z'n drietjes abominations gekilled en gedag gezegd.

Wat mij betreft kunnen die PvP areas gewoon omgezet worden in normale areas.

Moet nog een paar objectives in de laatste season chapter doen en dan is alles klaar. Alle 90 rewards zijn ook al klaar om te claimen, dus daar hoef ik ook niet meer voor te grinden.
Dus, als het laatste chapter klaar is, dan ben ik er ook wel klaar mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Poops_McGhee op 01-08-2023 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
90 rewards heb ik ook en bij de chapter dingen kom ik niet verder dan 5. Moet daar een PvP kill, maar ik PvP niet. Moet 15 van die season dungeons, maar dat vind ik onzin content. En/of moet zo'n echo baas killen, maar die kom ik niet tegen. Dus jammer dan.

Snap ook niet dat PvP in heet spel zit, daar leent het zich toch helemaal niet voor? Voor PvP moet een spel balanced zijn en dat is D4 totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
Mocht iemand op xbox een keer zin hebben om 5 pvp kills te ruilen, pm graag :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opzich vermaak ik mij nog wel prima. Maar ik merk wel dat 60-70 een sleur is. WT4 is voor mij niet leuk genoeg - net te moeilijk met veel deaths. Dus ik moet in WT3 door blijven gaan met o.a. nm dungeons tot ik level 70 ben...

Ben ook nog steeds met de seasonal dingen bezig. Nog niet klaar. Maar leg de focus er ook totaal niet op. Vond het leuk dat te doen, maar inmiddels is het een beetje een : meh, i dont care.

En... rng sucks... :p

Haha

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 01-08-2023 07:07 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
justifire schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 07:05:
Mocht iemand op xbox een keer zin hebben om 5 pvp kills te ruilen, pm graag :)
Je mag mij wel vijf keer omleggen. Ben vanavond wel online gok ik. Is het een kwestie van party up, naar de fields, justifire kicken (wegens naderend wangedrag) en dan teruglopen naar het afgesproken plekkie?

Ik heb de achievement al legit gehaald. Nou ja, op level 70 op wt1 vijf man neer gemept. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
Exactor it schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 07:07:
[...]

Je mag mij wel vijf keer omleggen. Ben vanavond wel online gok ik. Is het een kwestie van party up, naar de fields, justifire kicken (wegens naderend wangedrag) en dan teruglopen naar het afgesproken plekkie?

Ik heb de achievement al legit gehaald. Nou ja, op level 70 op wt1 vijf man neer gemept. :+
Ja zo werkt het volgens mij.
Echt zo geen zin in pvp :r
Bedankt alvast!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Enigmus schreef op maandag 31 juli 2023 @ 17:36:
[...]

Good news! Vanaf patch 1.1.1 (dinsdag) zal de Resource Burn affix verwijderd worden, samen met de Cold Enchanted en Backstabbers affix.
De patch is niet dinsdag. 1.1.1 is op de 8ste. De patch notes krijgen we de 2de.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Benner paar dagen geleden achter gekomen dat je sigils kan salvagen. Ik heb er al heul veul gewoon op de grond gegooid. Zonde, want zou nu een hoop meer van die mats hebben gehad... lol. Oh well, beter laat dan nooit achter komen.

Vandaag kijken of het gaan lukken een nm15 te halen. Ik zal hem aan kunnen hoor, maar een sigil is wel redelijk noodzakelijk. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 16:04
Jammer dat ik geen thumbs-down kan geven :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:17:
Jammer dat ik geen thumbs-down kan geven :P
Haha, yeh.... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Deadsmell schreef op maandag 31 juli 2023 @ 21:45:
[...]

[...]

Ik wilde eerst met end game over naar Twisted blades of Barriage, maar ik vind deze build nog steeds erg leuk. Icy Veins heeft de build al sinds "de" patch en de start van season 1. Ik ben hier dan ook mee begonnen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Poops_McGhee schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 02:57:
PvP is zo vreselijk dood in D4. Ik besloot vandaag om de Purify Seeds of Hatred objectives te doen. Kwam 2 andere spelers tegen die blijkbaar ook aan het grinden waren.
Event gestart, de 2 spelers komen er plots ook bij en beginnen te helpen met monsters clearen ipv mij omleggen. Ben blijven staan om de volgende te helpen en ook de derde maar geholpen.
Niemand, maar dan ook helemaal niemand nam de moeite om te PvP'en.
Daarna nog met z'n drietjes abominations gekilled en gedag gezegd.

Wat mij betreft kunnen die PvP areas gewoon omgezet worden in normale areas.

Moet nog een paar objectives in de laatste season chapter doen en dan is alles klaar. Alle 90 rewards zijn ook al klaar om te claimen, dus daar hoef ik ook niet meer voor te grinden.
Dus, als het laatste chapter klaar is, dan ben ik er ook wel klaar mee.
Tot gisteren kon ik je verhaal beamen, maar ik speel samen met een vriend, maar had mijn zinnen gezet om 'even' de 5 PvP kills trophy te scoren, want PvP leeft niet ;) , maar blijkbaar was het happy hour en werd er wel degelijk aan PvP gedaan. Zo ben ik ook mijn 2500 Red Dust verloren, want er kwamen wel degelijk bounty hunters op me af (met z'n 2en :) ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

In mijn ervaring wordt er wel gepvpt. Zelf ook al een aantal kills gemaakt, heb zelfs een oor van een andere speler in m’n stash.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
RustStorm schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:07:
Benner paar dagen geleden achter gekomen dat je sigils kan salvagen. Ik heb er al heul veul gewoon op de grond gegooid. Zonde, want zou nu een hoop meer van die mats hebben gehad... lol. Oh well, beter laat dan nooit achter komen.

Vandaag kijken of het gaan lukken een nm15 te halen. Ik zal hem aan kunnen hoor, maar een sigil is wel redelijk noodzakelijk. :P
Het is letterlijk een menu bij de NPC waar je ook de sigils kan maken :o En is het ook geen 'missie' om er 1 te salvagen? Of is alleen het craften een missie?

Je kan de sigils ook salvagen bij de blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:55:
[...]

Het is letterlijk een menu bij de NPC waar je ook de sigils kan maken :o En is het ook geen 'missie' om er 1 te salvagen? Of is alleen het craften een missie?

Het maken van een sigil is een quest. :) het salvagen zeker niet. Ik bezocht die NPC niet vaak; en bij sigils stond dat het "not salvagable" was...; dus vandaar dat ik dacht dat het niet kon. Toen ben ik er per ongeluk achter gekomen dat het bij die occultist (ofzo) het wel kon. :)

Het is ook niet erg; ben de jongste niet meer :P ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 01-08-2023 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:55:
Hier kwam ik gisteren dus achter, er ging een wereld voor mij open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan je die Barber heart alleen krijgen met een wrathfull invoker of dropt hij ook gewoon?

Nu level 72 en die hele barber nooit gezien, ik moet hem hebben hahaha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
MPC60 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:17:
In mijn ervaring wordt er wel gepvpt. Zelf ook al een aantal kills gemaakt, heb zelfs een oor van een andere speler in m’n stash.
Dat is ook mijn ervaring. Soms is die PvP area leeg en dan zet ik even crossplay aan zodat er wat meer spelers zijn. Vrij gemakkelijke PvP kills dan. Het het kan soms ook flink pittig zijn als je higher level players tegen komt.

En als je vanaf het begin bloodmarked bent, dan heb je ook iets meer actie in die zone.
crimby schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:22:
[...]

Ik wilde eerst met end game over naar Twisted blades of Barriage, maar ik vind deze build nog steeds erg leuk. Icy Veins heeft de build al sinds "de" patch en de start van season 1. Ik ben hier dan ook mee begonnen :-)
Same. Ik denk dat ik hem tot level 100 ga spelen, als ik niet dood ga. Ik houd erg van dit soort simpele en snelle rotaties. Wordt interessant als cold imbuement er straks bij komt. Zal een mooie damage spike zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 01-08-2023 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Jackson6 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:01:
Kan je die Barber heart alleen krijgen met een wrathfull invoker of dropt hij ook gewoon?

Nu level 72 en die hele barber nooit gezien, ik moet hem hebben hahaha.
Dit is ook één van die vele (net) niet goed uitgelegde mechanics en ik heb het ook nog niet helemaal helder:

spoiler:
  • Doorloop de hele quest om uiteindelijk Vashan invokers te krijgen
  • Vashan invokers kun je (alleen) gebruiken in WT 1 & WT2, blijkbaar zitten in die tunnels soms een extra deurtje die je dus kan openen, daar krijg je eventuele Torment Vashan invokers, die je in WT3 (of misschien WT4?) kunt gebruiken?!? (maar nog niet in praktijk uitgevoerd door mezelf)
  • Wat betreft Wrathful invokers, die kun je alleen verkrijgen door Uncertain invokers te craften en het blijft een kleine kans
  • Maar daar kan je dus die wratful postulents oid mee openen en als het goed is (tm) daarmee wrathful hearts van verkrijgen (, tot op heden nog niet zo'n invoker verkregen, stuk of 6 of 7 uncertain invokers gegambled en gemist)

[ Voor 6% gewijzigd door GRDavies75 op 01-08-2023 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
GRDavies75 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:09:
[...]

Dit is ook één van die vele (net) niet goed uitgelegde mechanics en ik heb het ook nog niet helemaal helder:

spoiler:
  • Vashan invokers kun je (alleen) gebruiken in WT 1 & WT2, daar krijg je eventuele Torment Vashan invokers, die je in WT3 kunt gebruiken?!?
  • Wat betreft Wrathful invokers, die kun je alleen verkrijgen door Uncertain invokers te craften en het blijft een kleine kans
  • Maar daar kan je dus die wratful postulents oid mee openen en als het goed is (tm) daarmee wrathful hearts van verkrijgen (, tot op heden nog niet zo'n invoker verkregen, stuk of 6 of 7 uncertain invokers gegambled en gemist)
Maar ik zie soms ook Wrathfull hearts droppen, ik acht de kans groter dat ik zo een Barber heart krijgen dan 100x een uncertain invoker te craften en geen enkele wrathfull invoker te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Jackson6 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:11:
[...]

Maar ik zie soms ook Wrathfull hearts droppen, ik acht de kans groter dat ik zo een Barber heart krijgen dan 100x een uncertain invoker te craften en geen enkele wrathfull invoker te krijgen..
Speel je in WT4? Ik heb er 1 verkregen toen ik de questline in WT2 had doorlopen, maar ging toen naar WT3. En heb er nog geen 1 in het wild gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
GRDavies75 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:09:
[...]

spoiler:
  • Vashan invokers kun je (alleen) gebruiken in WT 1 & WT2, blijkbaar zitten in die tunnels soms een extra deurtje die je dus kan openen, daar krijg je eventuele Torment Vashan invokers, die je in WT3 (of misschien WT4?) kunt gebruiken?!? (maar nog niet in praktijk uitgevoerd door mezelf)
Wrathful invokers droppen niet random? Dat is dom.

Ik vind de mechanics van het seasonal theme niet heel goed uitgewerkt. Levert veel te veel gedoe op naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Wrathful invokers droppen niet random? Dat is dom.

Ik vind de mechanics van het seasonal theme niet heel goed uitgewerkt. Levert veel te veel gedoe op naar mijn idee.
In het begin vond ik het ook maar meh, maar de hearts hebben net wat meer sjeu tov gems en kunnen een toevoeging zijn voor bepaalde builds. Maar ieder z'n meug natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
GRDavies75 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:16:
[...]

In het begin vond ik het ook maar meh, maar de hearts hebben net wat meer sjeu tov gems en kunnen een toevoeging zijn voor bepaalde builds. Maar ieder z'n meug natuurlijk.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Maar ik vind het te veel gedoe om ze te verkrijgen. Ik zou het mooi vinden als in reguliere gameplay meer hearts zouden droppen, in plaats van dat je malignant tunnels moet farmen. Ik wil niet in malignant tunnels zitten, want op de hearts na voegen die verder niets toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:18:
[...]

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Maar ik vind het te veel gedoe om ze te verkrijgen. Ik zou het mooi vinden als in reguliere gameplay meer hearts zouden droppen, in plaats van dat je malignant tunnels moet farmen. Ik wil niet in malignant tunnels zitten, want op de hearts na voegen die verder niets toe.
Haha, ja, dat laatste blijft nog steeds meh, maar af en toe willen elites in het wild (niet-tunnels) ook harten droppen, maar wil je meer, ja dan zijn de tunnels wel de voornaamste bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Die zwarte hearts droppen gewoon. Als je genoeg tunnels runt krijg je er zat.

Ik had er al meer dan tien gekregen op level 60, waaronder ook een keer een barber dus ik zou gewoon die tunnels farmen. Doe er eens 15 achter elkaar. Je krijgt er een ritme in en als je klaar bent dan heb je er zeker tien.

In elke tunnel droppen vier tot vijf hearts. Per twee tunnels dropte ik gemiddeld 1 zo'n zwart heart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Hearths zijn wel veel interessanter dan gems in je jewelry. Ik ben een beetje super-casual met bow-rogue bezig met seeking arrow als primary attack. Twee hits met hoge lucky chance betekent veel knock-back (wat verhoogde crit chance geeft), veel lightning rods en veel arrow rain (van aspect).

De 3e hearth is de taunt + explode. Da's m'n oh-shit button: 6 seconde invis en taunt + AoE achterlaten. Wat er na de explosie nog staat is makkelijk opruimen.

Wat Bliz in gedachte had met seasonal track ontgaat me wel. Kennelijk is uitgangspunt powerlevelen, want m'n seasonal quest hangt (alweer) op "finish next season step". Dat zijn dan dingen als potion upgrade die nog 10 levels weg is, reach level 50 (net de 40 voorbij), etc. Terwijl ik rewards op de track heb met level 60+.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Op mijn Sorc heb ik de Questline actief om die Hearts te kunnen farmen, natuurlijk kun je eens mijn party joinen om er een uurtje te farmen. Garantie op de special Hearts.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 01-08-2023 11:38 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lolgast
Zo, de PvP vendor is leeggekocht. Slechts 630.000 Seeds heb je nodig om alle mount armor en de mount te kopen. In de tussentijd van level 65 naar 71 gelevelled en sinds ik op level 69 ben geswitched naar T4 ook redelijk wat Ancestral gear erbij. Al met al best lucratief eigenlijk en het is wat anders dan NM dungeon aan NM dungeon rijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Ik blijf toch meer van het afwisselen. 150k seeds halen, Rift doen, afgeleid door een side quest, hey een world boss over 10mins.

Een paar uur per dag is prima. D2 was ooit 14 uur per dag en om een of andere wazige reden is dat niet goed voor je gezondheid.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin voor m'n gevoel een beetje tegen een muur aan te lopen... upgraden is nog volop de bedoeling maar niks te vinden. En eindeloos nms runnen of hellfires doen of ToWs... ik weet het niet. Voelt nier echt als rewarding, behalve een klein stukje level er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik zou graag een change zien dat je die wrathfull invokers zelf zou kunnen maken. Desnoods door die overige drie te combineren, noem een aantal, voor 1 wrathfull. Mijn SC necro is level 89 en nog geen een wrathfull invoker gevonden maar van die andere heb ik er echt zoveel, dat ik ze niet eens meer oppak... Veel horende klacht van zelfs mensen die level 100 zijn en er geen vinden.

Ohja, heb zelf 100+ van die dingen gecraft om een wrathfull te krijgen... but nope.

Verder lekker op mijn gemakkie aan het spelen en poging doen om uber mama plat te krijgen. Tergelijkertijd af en toe switchen naar de hardcore rogue. De tijd die ik heb om te spelen is vanaf nu drastisch minder, maar niet erg gezien seizoen 1 nog best wel een tijdje actief zal zijn. Kijk wel uit naar de patch van 8 augustus :). Misschien dan alsnog een sorcerer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
De problemen die jullie beschrijven zullen nog even aanblijven.
Bliz kan niet alles in 1x fixen, geef het een paar maanden. Ik vermaak me nog aardig, als dat niet meer zo is dan zet ik D4 in de ijskast en probeer ik het later nog eens wanneer er genoeg veranderd is.

Als D3 mij iets geleerd heeft is dat het wel: genoeg veranderingen in de loop vd game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik zit ook beetje in niemandsland. Net T4 gehaald na heel veel pogingen tegen de eindbaas. Lukte telkens tot het laatste streepje en dan ging ik dood. Uiteindelijk wat Max life gear geupgrade en net gehaald. Wist alleen niet dat je geen <20 NM Dungeons kon doen op T4.

Mijn rogue is te squishy. Heb net 4 NM20 Dungeons gefaald. Wel wat eerste ancestral gear met veel betere armor, maar matige stats en geen duidelijk effect nog op mijn tankiness.

Ben sowieso wel beetje klaar met mijn rogue. wil nog een andere build dan Penetrating Shot proberen tot level 70-75 als ik de juiste aspects heb en dan gaat ie met pensioen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:22:
Ik zit ook beetje in niemandsland. Net T4 gehaald na heel veel pogingen tegen de eindbaas. Lukte telkens tot het laatste streepje en dan ging ik dood. Uiteindelijk wat Max life gear geupgrade en net gehaald. Wist alleen niet dat je geen <20 NM Dungeons kon doen op T4.

Mijn rogue is te squishy. Heb net 4 NM20 Dungeons gefaald. Wel wat eerste ancestral gear met veel betere armor, maar matige stats en geen duidelijk effect nog op mijn tankiness.

Ben sowieso wel beetje klaar met mijn rogue. wil nog een andere build dan Penetrating Shot proberen tot level 70-75 als ik de juiste aspects heb en dan gaat ie met pensioen.
Welke build ga je proberen ?

Ik speel zelf twisting blade met shadow imbument en vind het nog steeds gaaf en leuk. Lees meerdere mensen hier die de twisting blade build niet leuk vonden maar ik vind het top. En ook nog is mega sterk. Butcher op T3 ben ik ook niet meer bang voor (level 59) kill ik in 10-15 seconden.

En dat terwijl ik laaang niet alle aspects heb die de build aan raad. Wel de belangrijkste van Twisting Blade uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:25:
[...]

Welke build ga je proberen ?

Ik speel zelf twisting blade met shadow imbument en vind het nog steeds gaaf en leuk. Lees meerdere mensen hier die de twisting blade build niet leuk vonden maar ik vind het top. En ook nog is mega sterk. Butcher op T3 ben ik ook niet meer bang voor (level 59) kill ik in 10-15 seconden.

En dat terwijl ik laaang niet alle aspects heb die de build aan raad. Wel de belangrijkste van Twisting Blade uiteraard.
Ìk heb de hele story als Twisting Blades rogue gedaan (t/m lvl45 ofzo) dus ik dacht nu aan Barrage of Flurry. Ik had wel een toffe gevonden op Youtube met Arrows of Rain en Frost. Maar die kan ik niet terugvinden dus nog ff zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DennisCle schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:50:
[...]

Ìk heb de hele story als Twisting Blades rogue gedaan (t/m lvl45 ofzo) dus ik dacht nu aan Barrage of Flurry. Ik had wel een toffe gevonden op Youtube met Arrows of Rain en Frost. Maar die kan ik niet terugvinden dus nog ff zoeken.
deze misschien ? Is Rapid fire, Rain of arrows

Is met cold imbuement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik was wel lekker bezig in WT4 met level 71 HC, dus ik dacht: Tijd voor Varshan. Blijkt die level 80 te zijn :+

Dat was een snelle scroll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Zijn er uberhaupt sterkere 2h swords? Alles wat ik vind is -800 ofzo :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCiQ5ifS8VvMjSa1awBmOKvrEnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/owodQnTjzHntjRTU5yLv5qdV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

lolgast schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:16:
Ik was wel lekker bezig in WT4 met level 71 HC, dus ik dacht: Tijd voor Varshan. Blijkt die level 80 te zijn :+

Dat was een snelle scroll..
Die scroll is toch wel eigenlijk voor de pussy HC players. Echte mannen spelen toch zonder scrolls :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Net op lvl 61 necro summoner naar WT4 gegaan.
2x dood bij de capstone dungeon...die exploderende gappies zijn soms niet te zien als je scherm vol zit.
Op naar de Ancestral gear whoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

crimby schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:38:

[Afbeelding]
Ja hoor. Mijn eerste wt4 helltide run leverde een 800 2h sword op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online

[Afbeelding]
800+ vind ik ook tegenvallen, zelfs wat er valt is niet altijd beter.
Ze mogen best een nieuw upgradepunt maken...op 800 bijv. Dan komen de stats beter tot hun recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Woohooo schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:42:
[...]

Die scroll is toch wel eigenlijk voor de pussy HC players. Echte mannen spelen toch zonder scrolls :Y)
Ben je ook een echte man als je altijd vergeet om hem te gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik begrijp die scroll of escape eerlijk gezegd ook niet.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik heb nu een level 57 Druid, die ik erg vind tegenvallen (Pulverize). Ik ga niet echt dood, maar doe ook erg weinig dmg, en het speelt erg traag. Maar daarmee ben ik wel het verst nu.

Daarnaast ben ik gestart met een Rogue, nu iets van level 30.
Maar in de seasonal quests zitten dingen als haal level 75, clear NM dungeons etc. etc. Ik wil de season pass wel maxen.
Wat kan ik het beste doen? Doorbuffelen met de Druid, of toch maar met de Rogue verder?

Ik heb het gevoel dat level 57 nu ook niet zo enorm lastig is (zeker niet bij een 2e character met alle renown rewards).
Misschien dan toch maar door met de Rogue? (al heb ik geen garantie dat het daarmee soepeler gaat, misschien valt het ook tegen t.o.v. de Druid :P)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07

[Afbeelding]
Nog een keertje upgraden om over de 725 grens te gaan?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 ... 123 ... 213 Laatste